Društvo| Istorija| Ljudska prava| Mediji| Politika

BOJKOT je uspeo!

Filip Mladenović RSS / 21.05.2012. u 01:40

Hajde da...
Hajde da...
Bojkot većine građanki i građana na predsedničkim izborima najzad je uspostavio princip smenljivosti vlasti u Srbiji.

Borisu Tadiću i svim političarima poput njega poslata je nedvosmislena poruka da se ne mogu kockati sa sudbinom čitave nacije i države i da kad-tad moraju položiti račune za sve.

Taj princip smenljivosti vlasti je toliko važan i toliko moćan, da potire, bolje reći nadjačava sve nelagodnosti i neprijatnosti zbog izbora Tome Nikolića za predsednika Srbije.

Svi zajedno, uz pomoć belih listića i bojkota, položili smo još jedan važan ispit iz demokratije. Uprkos medijskoj propagandi, i pored naopakog izbornog sistema, u inat tradiciji. Osvojena je još jedna bitna građanska sloboda, jemstvo za razvoj demokratskih institucija u Srbiji.

Međutim, meni nikada neće biti jasno zašto su Demokratska stranka i njen vođa tokom proteklih godina uradili toliko loših stvari koje su kompromitovale i vlastiti stranački program i skroman demokratski potencijal ove zemlje!? Zašto je Boris Tadić svoj predsednički kabinet pretvorio u paravladu i tako uzurpirao vlast? Zašto je svesno kršio Ustav i Zakon o predsedniku Republike Srbije zadržavajući predsedničku funkciju u svojoj stranci?

Zašto, hiljadu zašto? Dobiti sticajem istorijskih okolnosti toliku životnu i ljudsku šansu i tako je prokockati za kratko vreme je - NESHVATLJIVO!

Međutim, kada je Boris Tadić nakon priznanja poraza na predsedničkim izborima izjavio da neće biti premijer, možda sve u vezi sa njim i DS i nije toliko neshvatljivo. To najbolje objašnjava Vesna Pešić, u jednom odlomku intervjua radiju "Slobodna Evropa", 15. maja 2012:

"...Ja mislim da se on tu našao nekom igrom slučajnosti, da on nema mnogo sposobnosti. Evo ja ću vam odmah i reći zašto vidim da nema mnogo sposobnosti. On ima jednu hedonističku crtu. On voli da uživa kao predsednik, da se šeta okolo itd. Ali, da on stvarno hoće da se bavi politikom, što nije premijer onda? Brani li mu to neko? Pa, evo, sad je već mogao biti premijer. Zašto se kandidovao za predsednika? Ako bi sada čak i izgubio predsedničke izbore, on još uvek može da bude premijer A zašto neće da bude premijer? Pa, zato što tu treba da se radi. A on to neće, već hoće da bude predsednik i neodgovorno da se meša u ono u šta ne sme da se meša. To pokazuje da on nije ta ličnost koja stvarno hoće da zasuče rukave. On je mogao da ide na parlamentarne izbore i da se prebaci sa predsedničke funkcije na premijersku. Nije to uradio jer nije lud. Znate li vi šta znači biti premijer?! To znači da si „u rudniku", a on neće da bude u rudniku. On hoće da se meša gde hoće i da za to nikome ne odgovara, da subverzivno deluje i minira institucije, da ih dovede dotle da više gotovo i ne postoje, da radi šta hoće i da nije odgovoran ni za šta."

Atačmenti



Komentari (276)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Karagaća Milan Karagaća 11:16 21.05.2012

Re: pad

mikimedic
jednom da se u potpunosti slozim sa karagacom. preporuka za ceo komentar.

bilo je još jednom.ovo je drugi put, napreduješ.
freehand freehand 11:18 21.05.2012

Re: pad

maksa83
alselone
jednom da se u potpunosti slozim sa karagacom


Ja idem da kupim konzervisau hranu, flasiranu vodu, baterije, gas masku... ko zna sta nam se sprema.

E, nije zezanje, kupuj. Idem jutros po uredno potšišanom i lepo posečenom Bulevaru i vidim ispred sebe tipa u onim stounuoš farmerkama, pa još jednu ribu malo dalje, što je moda iz vremena Milke Planinc, 1982-1986, dakle restrikcije, stabilizacija (to ti je fensi ime za odsustvo osnovnih stvari u radnjama i struje u žicama). Dakle, već se oseća ovo od sinoć!

Neka ostane zapamćeno da je počelo sa povratkom stounuoš džinsa!


Stounvoš i Hijeronimus Boš.

Mada me u optimističkom raspoloženju održava živa mogućnost Jorgovankinog vaspostavljenja.
Bogoljub zadužen za skidanje katanaca i gajenje salate, Velja kao amalgam Olivera&Mrke, Drecun kao SuperJočić, Šormaz da se bavi kulturom na primer... Spas postoji!
jesen92 jesen92 11:18 21.05.2012

Re: pad

vladavina DS je razocarala 1 milion pouzdanih glasacha DS, i Tadic je smenjen.
..to nije sporno..
novi sad je imao fobiju kada je "nasha maja" postala gradonachelnica, predvidjana je apokalipsa, "josh 6 meseci", pa je maja odsluzila, smenjena je demokratskim putem, u medjuvremenu je napustila svoje ideolosko jezgro, deradikalizovala se, a Novi Sad je preziveo. zato ne verujem u ove doomsday scenarije.
..mislim da lokal nije za poredjenje sa drzavom..
.

draga jeseni, barem si ti osoba koja je iznad ovih pukih ostrascenosti, i sagledavas opsti interes Drzave Srbije iznad svega.
aha, sagledavam i rado cu priznati svoju zabludu cim primetim prve pozitivne rezultate Dzorgovankine vladavine...a ko zna, mozda ce stvarno da bude i kohabitacija pa ce brzo da nas strefi sreca koju su predvidjali lib, dali, krkar i gomila komentatora ovde..
sevarlica sevarlica 11:54 21.05.2012

Re: pad

Još 2006.sam napisao da ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se razbiju.


Pusti 2006-u, vidi šta si pisao pre par dana pa tako u zadnjih nekoliko meseci.

sevarlica sevarlica 11:56 21.05.2012

Re: pad

Prema tome, Nikolić je izabran većinom i ima da se poštuje odluka većine i on kao predsednik.




man ray loves me man ray loves me 12:31 21.05.2012

Re: pad

Neka ostane zapamćeno da je počelo sa povratkom stounuoš džinsa!

e makso makso, preći ćemo sad i na esid uoš..
NNN NNN 14:19 21.05.2012

Re: pad

Šormaz da se bavi kulturom na primer.
Učinilo mi se da sam ga video na koncertu Metalike u kožnoj jakni
Ili se to samo neko trudi da izgleda kao Šormaz
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:51 21.05.2012

Re: pad

Srđan Fuchs
... jao, molim vas, a u vladavini BT je ostalo nesto od 5. oktobra, izuzev arogancije? milion ljudi u srbiji, pouzdanih dugogodisnjih glasaca DS sigurno nije toliko debilno da guta tadiceve price jos 4 godine. pritom, otkud je moguce da neko bude 12 godina predsednik? zato sto je bolji, lepsi, pametniji od drugih? i ti strahovi sa tomom? za 12 godina je stvoren takav sistem da ni ne postoji druga alternativa osim evrope. ekonomski ne moze biti gore nego sto je trenutnp, tako da ne vidim chemu ova tomofobija?

... ne verujem da je nikolic kapacitet da uvede nekakvu rusofilsku tiraniju. pokazala se jedna ozbiljna stvar na ovim izborima, a to je da su manipulatori poverenjem elektorata smenjivi. siguran sam da je ovo otreznjenje bolno iskustvo za BT.

... zato ne verujem u ove doomsday scenarije. mislim da je dobar razvoj za DS. stvar je jednostavna: vladavina DS je razocarala 1 milion pouzdanih glasacha DS, i Tadic je smenjen.


man ray loves me man ray loves me 07:44 21.05.2012

crta

On ima jednu hedonističku crtu. On voli da uživa kao predsednik, da se šeta okolo itd.

zaista. a ona kao ambasador?
njeni glasaci, ljudi koji su se uzdali u nju da iskoristi tu svoju "beskompromisnu" licnost da nesto zaista i promeni dali su joj sansu da ucestvuje u politici. ona se izvukla i otisla u meksiko da se ladi kao ambasador.
i to joj nije bilo dosta. tadic je, vidim, razocarao.
vise srece s tomom.

sve ih znamo. gledamo ih vec dvadeset godina. koji je djavo nekim ljudima, ne kapiram.

ja vidim stvari kao bekan - ovo je izdaja petog oktobra od strane gradjana i danas se vidi da je djindjic u ovoj zemlji bio dzabe i da je dzabe za nju dao zivot. gadi mi se iskreno i vesna pesic i svi koji su se primili na taj njen "argument".
freehand freehand 08:02 21.05.2012

Re: crta

ja vidim stvari kao bekan - ovo je izdaja petog oktobra od strane gradjana i danas se vidi da je djindjic u ovoj zemlji bio dzabe i da je dzabe za nju dao zivot. gadi mi se iskreno i vesna pesic i svi koji su se primili na taj njen "argument".

Čemu iščuđavanje?
Pa i Đinđić je stigmatizovan kao nemilosrdni nscionalistički pragmata i kriminalac od peščaničke ekipe, i kao nemačko-američki izdajnik i kriminalac od slobotomodeesesovske ekipe. Živkovićeva Vlada je rušena pod istim optužbama koje idu i sad. Posle se vrištanje na korupciju i kriminal svelo na Janjuševića i Kolesara i ono njesra oko Bodruma.
Ali je za vakta prepoštenog Koštunica Dr Vojislava došlo do ovih privatizacija o kojima sad ide priča.
šta ćemo u rezultatu imati posle ovih trolova?
Ja, bogami, strepim.

princi princi 08:29 21.05.2012

Re: crta

Živkovićeva Vlada je rušena pod istim optužbama koje idu i sad.

You say that like it's a bad thing, :).

Ne treba se zavaravati, Nikolić je pravo lice današnje Srbije. Preplašen, neodlučan, mator, izboran, s izgledom koji govori "joj, što ma snađe", mirio bi se sa svima. Ipak, ono što najviše sneveseljava nije Toma, nego hiperaktivni i znojavi Pussy lips, smireni Dr Zoran Bingulac i razdragani Veljini beli zubi (socijalci?). Iz Tadićevih izjava sinoć i načina na koji ih je isporučio reklo bi se da je njemu laknulo.

Jedno je sigurno: ako će se u Srbiji za 5 godina odlučivati između Pussy lips i Đilasa, deci treba stalno pokazivati sliku Tome Nikolića, da se ne zavaravaju i da brišu dok je još vreme.
Colin_bgd Colin_bgd 08:37 21.05.2012

Re: crta

Ja, bogami, strepim.

Iako rezultat nije idealan (ne bi bio ni da je ishod bio drugaciji), treba ipak stvari posmatrati pozitivno. Srbija je pocela da odrasta. Ovo je jedna modrica, normalna na tom putu. Mozda se juce prvi put sustinski usudila da kaze 'ne' trenutnoj vlasti. I ne samo to. Prepoznala je gde realna vlast zaista i lezi i glasala tako da smeni tu realnu vlast.

A mozda je sve samo rezultat besa i femkanja manjeg dela srednje-gradjanskog sloja? Ko ce ga znati, u svakom slucaju, ne treba dramiti unapred.
antioksidant antioksidant 09:07 21.05.2012

Re: crta

ako će se u Srbiji za 5 godina odlučivati između Pussy lips i Đilasa,

da li iko zna bilo koji scenarijo da se ovo izbegne? (osim potpune reafirmacije dačića, što je horor na istom nivou kao prethodno)
Colin_bgd Colin_bgd 09:29 21.05.2012

Re: crta

osim potpune reafirmacije dačića

Ovo se vec desilo...
mikimedic mikimedic 10:04 21.05.2012

Re: crta

ja vidim stvari kao bekan - ovo je izdaja petog oktobra od strane gradjana


pardon moi???

izdaja petog oktobra, ni manje ni vise?

a dacic u vladi je tekovina koju treba negovati?

pazi - narod en gros je izdajnik. nego, koga tacno je narod izdao?

sram da bude narod!

(a za pesicku se slazem)
nestor92 nestor92 10:59 21.05.2012

Re: crta

ja vidim stvari kao bekan - ovo je izdaja petog oktobra od strane gradjana


Građani nisu ti koji su izdali peti oktobar ( ako je isti uopšte ikada i postojao ). Izdali su ga "narodni predstavnici". Menjali su ga za nešto drugo.

I zato je bedno prozivati narod. On će ionako živeti u skladu sa sopstvenim izborom.

Deo glasača koji misli svojom glavom nije želeo da oprosti loše upravljanje zemljom i nije želeo da produži mandat jednoj ekipi. Jednostavno nije želeo jer smatra da to nisu zaslužili. Još jedan deo mislećih svojom glavom takođe je smatrao da nisu zaslužili, ali mu se gadila pomisao da izabere preobučene radikale i sve što oni sa sobom nose pa je ipak glasao za njih inače bi bilo još gore.

Pored toga glasali su za DS ljudi koji imaju ličnu korist od toga i još neki kojima je dobro. Ali mnogima nije dobro i ne treba da čudi ovakav rezultat. On se zasniva na apstinenciji nezadovoljnih slobodnomislećih ljudi.

I još malo o 5. oktobru - 5. oktobar nije samo Đinđič, nego i mnogi drugi pa i Velja Ilić i Koštunica. Šta je uopšte 5. oktobar kada se gleda odavde? Da li je ikada postojao? Nisam siguran.
dragan7557 dragan7557 11:40 21.05.2012

Re: Toma Putin, Velja Medvedev

princi: razdragani Veljini beli zubi (socijalci?)

Dokaz više za kraduckanje, oni koji kradu imaju implatate!

Eto Majstor (magister na latinskom), Velja izjavi da je u Toma Nikolić, Novi Srpski Putin.

Sinoć izveštačica b92 lepo reče da Velj Ilić, već 16 godina suvereno vlada Čačkom. Znači Novi Srpski Medvedev (po analogiji ako je Toma Putin) će sigurno imati ponovo priliku za neko Ministarstvo.

Knežina Čačak je poznata po raznim kapitalnim stvarima.

cerski
sevarlica sevarlica 12:03 21.05.2012

Re: crta

I još malo o 5. oktobru - 5. oktobar nije samo Đinđič, nego i mnogi drugi pa i Velja Ilić i Koštunica. Šta je uopšte 5. oktobar kada se gleda odavde? Da li je ikada postojao? Nisam siguran.


Pa i onaj kreten Drašković koji je osnovao DOS pa izašao iz istog.
sevarlica sevarlica 14:09 21.05.2012

Re: crta

ja vidim stvari kao bekan - ovo je izdaja petog oktobra od strane gradjana i danas se vidi da je djindjic u ovoj zemlji bio dzabe i da je dzabe za nju dao zivot. gadi mi se iskreno i vesna pesic i svi koji su se primili na taj njen "argument".


Hajde jednom da razbijemo taj taboo.
Šta predstavlja 5.oktobar?
Da li je to rušenje diktature i uvođenje demokratije?
Evropski put Srbije kroz inplementaciju EU standarda?
Ekonomski oporavak i prosperitet?

Sve ovo je palo na testu već 6.og oktobra, tako da je Tomina pobeda efekat toga.
12 godina niko nije uhapšen
12 godina se sistem nije promenio
12 godina se ljudi nisu promenili
12 godina se isti bogate
12 godina nismo previše blizu EU
man ray loves me man ray loves me 17:21 21.05.2012

Re: crta

pardon moi???

je vous en prie.
izdaja petog oktobra, ni manje ni vise?

jašta.
a dacic u vladi je tekovina koju treba negovati?

dacic u vladi je bio manjina, a toma u vlasti je vecina. to je sitnica koja nekako izmice svima vama "doslednima".
pazi - narod en gros je izdajnik. nego, koga tacno je narod izdao?

mene. nazadna polovina je opet povukla nazad u mrak one koji su hteli da se iscupaju. dajem ovde sebi slobodu da se smatram boljom od vucica, par exemple, sto je samo moje licno uverenje, te mozda i self delusion, bien sur.
sram da bude narod!

is all i'm saying.
man ray loves me man ray loves me 17:26 21.05.2012

Re: crta

Šta je uopšte 5. oktobar kada se gleda odavde? Da li je ikada postojao? Nisam siguran.

peti oktobar je bio zelja normalnih ljudi da zbace parazite i da zive normalno. to je bio. za mene je postojao, bio je personifikovan u djindjicu jer je on bio motor te promene i na kraju platio najskuplju cenu za svoj izbor.
velja, kostunica, ceda, vesna pesic, bili su samo prolaznici koji su tu videli neku svoju korist, ali jos uvek ima ljudi koji zele da zive normalno i koji smatraju da srbija treba da zivi normalno i da to treba da bude izbor vecine.
ima i onih drugih, i to previse, koji ili nece ili ne znaju kako da zive normalno ili im je prosto lakse da parazitiraju i kradu, i zato smo tu gde smo, sa tomom djuture.
mozemo da pricamo o ljudima koji su kompromitovali peti oktobar, pa i o parama koje su ga organizovale a koje su dosle odakle su dosle, maltene u istom paketu sa bombama, ali to ne menja njegovu sustinu, da je to ipak bila pobuna normalnog coveka koji nije vise dao da mu uzimaju zivot i dostojanstvo.
i zato ne razumem zasto sada taj isti zivot i to isto dostojanstvo dajemo na posluzavniku DZABE upravo coveku koji nam ga je tada oduzeo. to je ono sto ne kapiram. tadic, takav kakav je, da li je on razlog da odemo tako daleko. on je zalio jedan deo te baste, i sta sad? zbog toga, da se osvetimo njemu, mi cemo da zalivamo i to sto je on, a i ono sto nije stigao? cemu to? koja je to logika?
ja ne mogu nikada nikome iz te ekipe da oprostim samo reci "nato soldateska" u rtsovom dnevniku 99. samo te dve reci su nepremostivi jaz izmedju mene i svih njih. ostalo necu ni da pominjem, niti na to da mislim. te dve grozomorne reci, ta djavolja, neljudska konstrukcija, njena ruznoca i agresivnost.
jeste vi slusali taj dnevnik? jel ste to zaboravili?
freehand freehand 17:34 21.05.2012

Re: crta

Hajde jednom da razbijemo taj taboo.
Šta predstavlja 5.oktobar?
Da li je to rušenje diktature i uvođenje demokratije?

Da.
Evropski put Srbije kroz inplementaciju EU standarda?

Da.
Ekonomski oporavak i prosperitet?

Da.
Sve ovo je palo na testu već 6.og oktobra, tako da je Tomina pobeda efekat toga.
12 godina niko nije uhapšen
12 godina se sistem nije promenio
12 godina se ljudi nisu promenili
12 godina se isti bogate
12 godina nismo previše blizu EU

Sve si promašio.
Samo što tebi, očigledno, ništa od toga nije ni bilo potrebno.
Promašio si još onomad političku grupaciju, ali hvala Bogu da si sad uspeo da se konačno nađeš sa istomišljenicima.
Sad će sve biti lakše.
pointofview_gun pointofview_gun 17:37 21.05.2012

Re: Toma Putin, Velja Medvedev

Sinoć izveštačica b92 lepo reče da Velj Ilić, već 16 godina suvereno vlada Čačkom. Znači Novi Srpski Medvedev (po analogiji ako je Toma Putin) će sigurno imati ponovo priliku za neko Ministarstvo.

Knežina Čačak je poznata po raznim kapitalnim stvarima.


Vlada, nazalost.Pametno je doveo sve svoje i sebi slicne na sve funkcije u gradu. Pa pokradose od gradjana sve sto se moze.
DS je 10 godina takodje favorizovao neobrazovane, rodjake, poltrone. Oni su takodje oterali ogroman broj obrazovanih u inostranstvo, na cela firmi postavljali nesposobne.
Toma Nikolic je prototip direktora JP u Srbiji. Da je bio u clan DS-a sve bi bilo OK.
Sad se BT oseca upravo onako kako se vecina intelektualaca osecala kad je posao na konkursima umesto njih dobijao ovakav lik.
mikimedic mikimedic 20:25 21.05.2012

Re: crta

mene. nazadna polovina je opet povukla nazad u mrak one koji su hteli da se iscupaju. dajem ovde sebi slobodu da se smatram boljom od vucica, par exemple, sto je samo moje licno uverenje, te mozda i self delusion, bien sur.


slazem se, promeni narod.

mora da je bas tezak osecaj da te svi mrze, da su te svi izdali, zar ne?


mikimedic mikimedic 20:27 21.05.2012

Re: crta

bio je personifikovan u djindjicu jer je on bio motor te promene i na kraju platio najskuplju cenu za svoj izbor.


koji ce te promene izvesti autokratskim metodama?

ako uporedimo, sustinski, milosevica i djindjica mislim da je iz ove vizure ocigledno ko je vladao demokratski.

milosevic se bar trudio da obezbedi potreban broj poslanika za bilo koju meru. djindjic je izbacivao poslanike koji mu nisu po volji.
mikimedic mikimedic 20:30 21.05.2012

Re: crta

velja, kostunica, ceda, vesna pesic, bili su samo prolaznici koji su tu videli neku svoju korist,


mislim da je sigurno kostunica najvise profitirao, ne samo materijalno, od petog oktobra.

dzipovi, vile, bazeni, avioni, kamioni...you name it.
mikimedic mikimedic 20:32 21.05.2012

Re: crta

Da.


ako se 'demokratijom' smatra izbacivanje poslanika iz parlamenta, voljom jednog vlastodrsca, uzurpatora, onda tu nema mesta normalnom dijalogu, free reichstagu.

jel znas uopste sta znaci rec poslanik?
man ray loves me man ray loves me 21:42 21.05.2012

Re: crta

mora da je bas tezak osecaj da te svi mrze, da su te svi izdali, zar ne?

sta se tripujes? treba ti malo vise da bi provalio nekog kao sto sam ja.
ne govorim o sebi kao individui, vec o sebi kao jednom predstavniku odredjene grupe ljudi koja je izvukla kratku slamku u toj podeli, a to je objektivna realnost, ili nas mozda nema sto hiljada koji smo otisli?
enivej, ako ti je djindjic bio nedemokrata a kostunica demokrata onda ne govorimo isti jezik i nerazumevanje je neminovno.
sevarlica sevarlica 10:33 22.05.2012

Re: crta

bio je personifikovan u djindjicu jer je on bio motor te promene


Aha, al motor nakačen na leđa Vuka Draškovića i SPO-a. Ne zahebavaj, DS je pre 2000 godine samo na jedne izbore izašao sam i pokazao koliko ima glasača, malo više od Građanskog saveza.
Takođe, Đinđić uopšte nije bio bolji od Velje, Vesne, Koštunice, ištatijaznam. U svojoj stranci je bio diktator, korist stranke je stavljao ispred opšte koristi, i voleo je da muva sa kumom Bekom.
sevarlica sevarlica 10:39 22.05.2012

Re: crta

Samo što tebi, očigledno, ništa od toga nije ni bilo potrebno.
Promašio si još onomad političku grupaciju, ali hvala Bogu da si sad uspeo da se konačno nađeš sa istomišljenicima.
Sad će sve biti lakše.


Nikad nisam promašio političku grupaciju već se stranka u kojoj sam bio raspala(ostao samo predsednik u istoj), a za razliku od tebe imam čisto definisane političke afinitete.
Nadam se da će biti lakše i zbog sebe i zbog tebe. Meni bi najviše odgovaralo da je Tadić bio iole dobar pa da ga zaokružim o5, ali nije.
sevarlica sevarlica 10:48 22.05.2012

Re: crta

sta se tripujes? treba ti malo vise da bi provalio nekog kao sto sam ja.


Aha, tašna-mašna demokrata. To su oni što su faks završavali da bi postavljali granice u komunikaciji sa sagovornicima, tipa, "ja imam faks, ti nemaš- end of story". Pa kad zabodu preko veze državnu službu, onda hvale vlast kako misli na fak.obrazovane građane i građanke.
mikimedic mikimedic 11:52 22.05.2012

Re: crta

sta se tripujes? treba ti malo vise da bi provalio nekog kao sto sam ja.


sto se ti tripujes da neko uopste ima potrebu da tebe 'provaljuje'?

enivej, ako ti je djindjic bio nedemokrata a kostunica demokrata onda ne govorimo isti jezik i nerazumevanje je neminovno.


exactly - jer prvo treba da se dogovorimo o definiciji 'demokratije'.

po meni (i rusou, jos od drustvenog ugovora) to je - legitimna vladavina koja uziva podrsku onih kojima se vlada, i koja je zasnovana na utvrdjenim pravilima, tj. legalna je.

ne znam kako se jedan uzurpator koji je vladao sa deset posto podrske moze smatrati legitimnim vladaocem (da ne govorimo o metodama te vladavine - kao sto je izbacivanje opozicije iz parlamenta kako bi ucvrstio vladavinu).

prosveceni diktator, mozda, to da. ali ipak diktator.
man ray loves me man ray loves me 07:55 23.05.2012

Re: crta

sto se ti tripujes da neko uopste ima potrebu da tebe 'provaljuje'?

again, ne radi se o meni. to je tvoj odnos prema svima. na osnovu onog sto sam napisala nema razloga da se zakljuci da ja smatram da mene svi mrze i slicno, niti ja to naravno smatram, a ti si to ipak zakljucio. ne razumem odakle ti takve stvari, tumacim ih kao amaterski pokusaj armchair psihologije koji u rezultatu samo pokazuje tvoje predrasude o ljudima i stereotipno zakljucivanje, kao i projekciju nekih tvojih osecanja na druge. a nisi ni jedini:

Aha, tašna-mašna demokrata. To su oni što su faks završavali da bi postavljali granice u komunikaciji sa sagovornicima, tipa, "ja imam faks, ti nemaš- end of story". Pa kad zabodu preko veze državnu službu, onda hvale vlast kako misli na fak.obrazovane građane i građanke.


again, projekcija koja nema nikakve veze sa mnom ali ima sa onim ko je to napisao.

prosveceni diktator, mozda, to da. ali ipak diktator.

i jos jednom - tadic je diktator a kostunica je uvek bio u okvirima demokratije? jel i njegova uloga u atentatu bila demokratska? jesu ga njegovi zloglasni savetnici savetovali kako da bude jos veci demokrata?

mozda je bolje da nastavis razgovor sa sevarlicom. izgleda mi da imate mnogo vise toga zajednickog.
mikimedic mikimedic 11:44 23.05.2012

Re: crta

again, ne radi se o meni. to je tvoj odnos prema svima. na osnovu onog sto sam napisala nema razloga da se zakljuci da ja smatram da mene svi mrze i slicno, niti ja to naravno smatram, a ti si to ipak zakljucio.


aj budi korektna pa citiraj ono sto sam zaista rekao, mora da je 'gadan osecaj da te svi mrze, da su te svi izdali.'


i jos jednom - tadic je diktator a kostunica je uvek bio u okvirima demokratije?


onoliko koliko je meni poznato, uglavnom, da. npr. kada izgubi legitimitet (koja se ogleda kroz podrsku u narodu), vladar demokratskih uverenja ce raspistati izbore, makar i na svoju stetu, cak i ako u tom trenutku to ne mora da uradi jer moze da obezbedi potreban broj poslanika.

i jos jednom - tadic je diktator a kostunica je uvek bio u okvirima demokratije?


moja kvalifikacija 'diktator' se odnosi na djindjica. tadic je u toj prici potpuno nebitan. cak ni to nisi bila u stanju da razumes.

el i njegova uloga u atentatu bila demokratska? jesu ga njegovi zloglasni savetnici savetovali kako da bude jos veci demokrata?


nemam pojma o atentatu. potpuno nebitno, promasena tema.

ne moze bilo koja uloga bilo kog coveka u bilo kom dogadjaju da se karakterise kao demokratska, ili ne. ja kad perem sudove, npr., ja ih operem da budu cisti i ne verujem da se taj cin moze kvalifikovati ni kao demokratski niti autokratski. niti ako ubijem nekoga. ili prodjem kroz crveno.

pojam demokratskog postupanja se moze odnositi iskljucivo na legitimitet vladavine - da li uziva podrsku onih kojima se vlada, olicenu u parlamentarnoj vecini.

ako ne razumes osnovne pojmove demokratije onda je stvarno bolje da zavrsimo temu.
man ray loves me man ray loves me 16:54 23.05.2012

Re: crta

ne moze bilo koja uloga bilo kog coveka u bilo kom dogadjaju da se karakterise kao demokratska, ili ne. ja kad perem sudove, npr., ja ih operem da budu cisti i ne verujem da se taj cin moze kvalifikovati ni kao demokratski niti autokratski. niti ako ubijem nekoga. ili prodjem kroz crveno.

ucestvovanje u atentatu na politickog protivnika da bi dosao na vlast a da nisi demokratski izabran te karakterise kao ne-demokratu.
mikimedic mikimedic 17:52 23.05.2012

Re: crta

ucestvovanje u atentatu na politickog protivnika




ti nesto znas sto mi ostali ne znamo?

da bi dosao na vlast a da nisi demokratski izabran te karakterise kao ne-demokratu.


nesto si debelo pomesala. koliko se ja secam, kostunica je bio izabrani i shodno tome demokratski i legitimni predsednik savezne republike jugoslavije.

u svakom slucaju, daleko legitimniji od djindjica.

da ne pominjemo da bi to bio jedinstven slucaj da predsednik drzave koji ima legitimitet ucestvuje u atentatu na premijera koji nema legitimitet.

naravno, ako si mislila na djindjica u ovoj poslednjoj recenici onda si apsolutno u pravu, jer ga mozes okarakterisati kao uzurpatora, dakle nedemokratu (podseti se koliku podrsku je ds i djindjic imao neposredno pre petog oktobra, sto ga nije sprecilo da zauzme mesto premijera).
man ray loves me man ray loves me 19:51 23.05.2012

Re: crta

nesto si debelo pomesala. koliko se ja secam, kostunica je bio izabrani i shodno tome demokratski i legitimni predsednik savezne republike jugoslavije.

koliko se ja secam nije. bio je predsednik do februara 2003, kada je jugoslavija prestala da postoji, a atentat je bio u martu.
i mozemo tako do sutra al ko bi se smarao...
mikimedic mikimedic 00:01 24.05.2012

Re: crta

koliko se ja secam nije. bio je predsednik do februara 2003, kada je jugoslavija prestala da postoji, a atentat je bio u martu.


mislim do sestog marta, ali ok mislim da sam datum nije tako bitan.

uglavnom, ti tvrdis da covek koji je bio demokratski izabran predsednik drzave do 10 dana pre atentata (a bio je legitimno izabran uz podrsku pa nekolikostruko vecom nego sto ju je djindjic ikad imao, - uostalom zato ga je i djindjic isturio da predvodi dos) odjednom nema legitimet, i hoce atentatom da ga stekne?

i to atentatom na premijera koji u tom trenutku ima manje od 10% podrske?

ako je i od tebe, mnogo je.

morbidno.
man ray loves me man ray loves me 07:27 24.05.2012

Re: crta

mislim do sestog marta, ali ok mislim da sam datum nije tako bitan.

ma naravno da nije. svaka cinjenica koja se ne uklapa u tvoju teoriju nije bitna.
ako je i od tebe, mnogo je.
morbidno.

pogledaj ponekad insajder.
vredjas me vec nekoliko postova, a uz to samo lupetas i boldujes.
i zato ti vise necu odgovarati.
mikimedic mikimedic 10:10 24.05.2012

Re: crta

ma naravno da nije. svaka cinjenica koja se ne uklapa u tvoju teoriju nije bitna.


neka je februar. jel kostunica izgubio legitimitet u roku od mesec dana?
legitimitet koji djindjic nikad nije imao?

pa je to motiv da 'ucestvuje u njegovom ubistvu'?

cekaj, jel ucestvovao ili organizovao? ako je ucestvovao, dakle znamo njegov motiv za ucesce - izgubio je legitimitet. a koji su organizatori (i ko su organizatori?) imali motiv?

pogledaj ponekad insajder.
vredjas me vec nekoliko postova, a uz to samo lupetas i boldujes.
i zato ti vise necu odgovarati.


pogledaj ti krivicni zakonik, posebno krivicno delo klevete.

ti nekoga javno optuzujes da je ucestvovao u ubistvu. jel si podnela krivicnu prijavu na osnovu tvojih saznanja?

ali nemas razloga za brigu - posto je ovo blog u srbiji gde je najmanje bitno postovanje zakona i gde ne postoji pravna drzava, za sta je prilicno odgovoran djindjic (izbacivanje poslanika iz parlamenta od strane uzurpatora nikako ne moze biti cin usmeren ka izgradnji pravne drzave), ne verujem da ce te iko procesuirati.

u francuskoj, medjutim, nisam siguran kako bi prosla.

nemoj da mi odgovaras, dovoljno si rekla.
man ray loves me man ray loves me 22:31 24.05.2012

Re: crta

pogledaj ti krivicni zakonik, posebno krivicno delo klevete.

miki zabezeknuo si me.


a sada me izvini, imam neka hitna posla...
looping looping 07:56 21.05.2012

Ne valja

Kad nesto ne valja treba ga menjati. Sad, za cetiri godine, za osam godina...
Ako u narednom periodu ne bude valjalo u drzavi ne treba birati one koji su vec bili na vlasti: SPS, DSS, DS - nikako!
Sve dolazi u obzir osim gore pobrojanih.
SNS (dok se ne pokazu), Canak, Zukorlic, Seselj, LDP ... neka budu na vlasti ... kad-tad ce se desiti promena.
Najgore je kada te isti zajbv godinama a ubedjuje te da ti je lepo.
Treba menjati pa makar na gore.
Vecina ljudi nece da se slozi ali garantujem da bi i Zukorlic bio bolja vlast od DS-a.


PS.
Glavni razlog zbog cega je vecina penzionera devedesetih glasala za SPS je zato sto su smatrali da ce biti mnogo gore ako glasaju za SPO ili bilo koga drugog.
bulatovic92 bulatovic92 08:36 21.05.2012

Re: Ne valja


NStrašno je kad sin dva akademika Ljube i Dobrice za svoj izborni poraz krivi intelektualce
blogov_kolac blogov_kolac 08:43 21.05.2012

Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Borisu Tadiću i svim političarima poput njega poslata je nedvosmislena poruka da se ne mogu kockati sa sudbinom čitave nacije i države i da kad-tad moraju položiti račune za sve.
Taj princip smenljivosti vlasti je toliko važan i toliko moćan, da potire, bolje reći nadjačava sve nelagodnosti i neprijatnosti zbog izbora Tome Nikolića za predsednika Srbije.
Rezultati koje su na parlamentarnim izborima ostvarili preimenovani radikali i SPS, a na predsednickim Tomislav Nikolic (vredan pomena i Ivica Dacic u prvom krugu) govore o tome da Srbija ni posle deset godina nije u stanju vrednosno da se distancira od politike koja je bila bukvalno u krvi do lakata, i ne tako davno dovela je u poziciju svetskog parije i najizolovanije evropske zemlje - a ne kako je politicka svest njenih gradjanja evoluirala na nacin da zasluzuje pohvalu. Borisa Tadica su pobede kostala pre svega hapsenja srpskih heroja Doktora Dabica i Rajka Komadica, izvinjenja za Srebrenicu i Sarajevo, sto kada je pokusao da izigrava malog Slobu u kosovskoj politici nije izdrzao vise od dva-tri meseca, i slicne epizode gde je prosecnom srpskom glasacu dokazivao kako nije dovoljno veliki Srbin, niti dovoljno "tvrd" politicar (kod nas se to jos uvek ocekuje od Vodje), a ova bezumna mazohisticka autodestruktivna antikampanja belih listica na kraju je samo bila tas na vagi i presudni noz u ledja koji je presudio.

Kada je svojevremeno sticajem neobicnih okolnosti u Francuskoj 18% glasova u prvom krugu bilo dovoljno za Le Pena da udje u drugi krug predsednickih izbora, a za protivkandidata mu doveo u to vreme krajnje iskompromitovanog brojnim aferama, promasajima i zloupotrebama Zaka Siraka, tadasnjeg aktuelnog predsednika, koji je po svim politickim merilima vapio za kaznjavanjem - kako je reagovao jedan veliki evropski narod u takvoj situaciji? Francuzi su predpostavili CIVILIZACIJSKE vrednosti iznad politicko/politikantskih, tako da je Zak "kazni me" Sirak sa 22% u prvom krugu zavrsio sa cak 82% u drugom krugu, a Le Pen sa 18% ostao na 18%!!! Sistem vrednosti je taj koji je u Srbiji omogucio jednom Tomislavu Nikolicu da juce postane predsednik, a ne nekakva navodna politicka zrelost srpskog glasaca koja realno i jeste na nivou crtanja cica-glisa i polnih organa, u normalnom svetu svojstvenih deci izmedju 5 i 12 godina...
cult cult 08:46 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Francuzi su predpostavili CIVILIZACIJSKE vrednosti iznad politicko/politikantskih, tako da je Zak "kazni me" Sirak sa 22% u prvom krugu zavrsio sa cak 82% u drugom krugu, a Le Pen sa 18% ostao na 18%!!! Sistem vrednosti je taj koji je u Srbiji omogucio jednom Tomislavu Nikolicu da juce postane predsednik, a ne nekakva navodna politicka zrelost srpskog glasaca koja realno i jeste na nivou crtanja cica-glisa i polnih organa, u normalnom svetu svojstvenih deci izmedju 5 i 12 godina...


Sad će tebi gradjansko osvešćeno glasačko telo Srbije da objasni da je Tadić isti Toma ili Vučić i da suštinske razlike medju njima nema.

I da će za šest meseci biti novi izbori na kojima će odneti pobedu preobraćeni, od tadića očišćeni ds i još čistiji ldp.

A Toma će, kad shvati da ne zna ništa, sam da padne za godinu dana.

Tako da je čiča gliša sasvim u skladu.
bulatovic92 bulatovic92 08:48 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Srbija ni posle deset godina nije u stanju vrednosno da se distancira od politike koja je bila bukvalno u krvi do lakata


A da se nije distancirala od oligarskog okruženja predsednika, od loše privatizacije,
od reforme pravosuđa, od očajnog zdravstva,od Dulića, Jeremića, Malovićke, Boška Ristića,Deda Mraza, savetnika i ostalih likova?
Dr Mebius Dr Mebius 08:50 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Pa ima tu istine, donekle....Ali ne zaboravi da Sirak nije dosao na vlast u vreme katastrofalne ekonomske krize, kada EU zoni preti cepanje, kolaps itd.
Duboko se slazem u onom delu oko civilizacijskih vrednosti. U Srbiji njih nema...ono malo sto je bilo unisteno je 90-tih, a u sta je debelo bio ukljucen i novoizabrani predsednik, cetnicki vojvoda i lazni diplomac. Srbija BRE bolje ne zasluzuje!
westvleteren westvleteren 08:54 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Srbija ni posle deset godina nije u stanju vrednosno da se distancira od politike koja je bila bukvalno u krvi do lakata


Iskljucivo Tadicevom krivicom. Kada je levica toliko korumpirana i nesposobna kao DS, normalno je da se ljudi okrecu desnici. To je drustvena pojava koje je Tadic morao biti svestan.

Disclaimer: Ne podrzavam politicke opcije SRS, SNS, DSS, NS, SPS, PUPS, JS, Dveri, niti sam glasao za bilo koga od navedenih.
man ray loves me man ray loves me 09:03 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Francuzi su predpostavili CIVILIZACIJSKE vrednosti iznad politicko/politikantskih, tako da je Zak "kazni me" Sirak sa 22% u prvom krugu zavrsio sa cak 82% u drugom krugu, a Le Pen sa 18% ostao na 18%!!!

i to sa OTVORENOM parolom "glasaj za lopuzu al nikako za fasistu!"
masivna preporuka od mene.
bulatovic92 bulatovic92 09:03 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Disclaimer: Ne podrzavam politicke opcije SRS, SNS, DSS, NS, SPS, PUPS, JS, Dveri, niti sam glasao za bilo koga od navedenih.


Ovo bi mnogi koji su bojkotovali izbore mogli potpisati. Što znači da nije Toma dobio izbore nego ih je izgubio Tadić.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:10 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

blogov_kolac
Borisu Tadiću i svim političarima poput njega poslata je nedvosmislena poruka da se ne mogu kockati sa sudbinom čitave nacije i države i da kad-tad moraju položiti račune za sve.
Taj princip smenljivosti vlasti je toliko važan i toliko moćan, da potire, bolje reći nadjačava sve nelagodnosti i neprijatnosti zbog izbora Tome Nikolića za predsednika Srbije.
Rezultati koje su na parlamentarnim izborima ostvarili preimenovani radikali i SPS, a na predsednickim Tomislav Nikolic (vredan pomena i Ivica Dacic u prvom krugu) govore o tome da Srbija ni posle deset godina nije u stanju vrednosno da se distancira od politike koja je bila bukvalno u krvi do lakata, i ne tako davno dovela je u poziciju svetskog parije i najizolovanije evropske zemlje - a ne kako je politicka svest njenih gradjanja evoluirala na nacin da zasluzuje pohvalu.


Izvini molim te, a zasto je u Srbiji 12 godina posle te politike ona i dalje jedina politicka alternativa demokratskoj vlasti? A nije da im Toma&co. nije stajao godinama na zicer.
Ej bre! Covek koji je snimljen dok je predvidjao smrt premijeru, sa sve laznom diplomom i ispaljivanjem sarzera u svoje noge, u nekoj iole normalnoj zemlji ne da ne bi imao sanse da pobedi, nego ni da se bavi politikom, a kamoli kandiduje. A zasto su "normalni" dozvolili da mi ni posle 12 godina ni ne licimo na normalnu zemlju?
Jer im treba neko od koga ce sigurno da izgledaju bolje. I bili su u stanju da ga neguju jos 12 godina, samo da bi oni ostali na vlasti.
A onda su jadni Srbi krivi sto su nezreli.
E pa, bato, ne moze.
Ne smeta vam "otelotvorenje zla"? Dozvoljavate lazne diplome, pretnje, lazne optuzbe? Ok, onda, ne smeta ni meni.
Sledeci put dobro razmislite sta ste sve u stanju da istolerisete, pa cete mozda da se setite da uspostavite neke nove standarde i vrednosti, jer ko drugi ima mogucnost da to uradi do oni koji drze poluge vlasti u svojim rukama?

Pre neki dan citam u nekoj od masovnih novina koja su DS-ovo glasilo, tik uz clanak o Tadicu, ide kratak stubac sa naslovom: SPS se iskupio za svoju proslost.

E pa batice, nemojmo onda da budemo licemerni, i da zameramo narodu sto je nezreo.

Imali ste, gospodo, sansu, i to ni manje ni vise nego 8 godina (da ne racunamo prvih 4) - prokockali ste je.

Ono zbog cega je ishod izbora ovakav je cist vapaj naroda i nepristajanje na pricu "da je ovo najbolja od svih mogucih stvarnosti".
freehand freehand 09:12 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Iskljucivo Tadicevom krivicom. Kada je levica toliko korumpirana i nesposobna kao DS, normalno je da se ljudi okrecu desnici.

Na osnovu čega smatraš da su vojvoda Europljanin i njegovi desnica?
Odnosno, na osnovu čega misliš da oni imaju bilo kakvu političku orijentaciju?
blogov_kolac blogov_kolac 09:13 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

bulatovic92
Ovo bi mnogi koji su bojkotovali izbore mogli potpisati. Što znači da nije Toma dobio izbore nego ih je izgubio Tadić.
Ne... ne... prijatelju moj. Nije juce Toma dobio, nije juce Tadic izgubio - JUCE JE SRBIJA DOBILA NOVOG PREDSEDNIKA koji ce je sledecih 5 godina predstavljati u svetu, komandovati njenim oruzanim snagama, potpisivati/blokirati zakone koje donosi skupstina... Eto zbog toga postoje predsednicki izbori, a tvoje je sad pravo da zabijas glavu u pesak i pravis se da je to bio samo licni sukob neka tamo dva lika koji se nikoga drugog ne tice.
princi princi 09:22 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Da, u izvesnom smislu ovi izbori su bili kao izbor između Krleta i- Krkara. I... narod je izabrao.
a_jovicic a_jovicic 09:43 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

blogov_kolac
bulatovic92
Ovo bi mnogi koji su bojkotovali izbore mogli potpisati. Što znači da nije Toma dobio izbore nego ih je izgubio Tadić.
Ne... ne... prijatelju moj. Nije juce Toma dobio, nije juce Tadic izgubio - JUCE JE SRBIJA DOBILA NOVOG PREDSEDNIKA koji ce je sledecih 5 godina predstavljati u svetu, komandovati njenim oruzanim snagama, potpisivati/blokirati zakone koje donosi skupstina... Eto zbog toga postoje predsednicki izbori, a tvoje je sad pravo da zabijas glavu u pesak i pravis se da je to bio samo licni sukob neka tamo dva lika koji se nikoga drugog ne tice.

"Komanduje" oružanim snagama u kojima će po svemu sudeći ministar biti iz njemu suprotne stranke (a i komandnim kadrom naklonjenim DS-u)?!? ... to se mnogi pecaju na Miloševićevu budalaštinu sa "vrhovnim komandantom" ... Vojska Srbije je daleko od ONE vojske kojom je SM "komandovao".

Predstavljati u svetu?!? E pa da ... ovo će biti Tomina noćna mora ... moraće u školu! ... mada ... maniri se lako nauče ... (zardjalu) kašiku zna da koristi ... a valjda će da mu objasne da viljušku Srbi koriste još od doba "cara" Lazara.

"Blokiranje" zakona?!? ... Pa jes' ... može malo da uspori njihovo donošenje (mislim da po proceduri čak i da blokira neki zakon ako ga Skupština usvoji po drugi put, mora po automatizmu da ga potpiše ... u suprotnom mogu da ga optuže za narušavanje Ustava ... a verovatno postoji i neki mehanizam da ga zbog "neizvršavanja radnih obaveza" smene)

Da sam na DS-ovom mestu ... ja bih se više brinuo o reformi svoje stranke nego o lovljenu Tominih "diploma".
Colin_bgd Colin_bgd 09:58 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Ako cemo posteno, pacijent odavno nije ni bio ziv, osim ako nije u medjuvremenu izvrsena reklasifikacija 'Zombi' faze...

Nego, mene interesuje koliko ce ljudi sad ponovo da pocne da revnosno slusa Pescanik i cita e-novine...
hajkula1 hajkula1 10:16 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

bulatovic92
... Što znači da nije Toma dobio izbore nego ih je izgubio Tadić.


mikimedic mikimedic 10:19 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

poziciju svetskog parije


jel ti stosic neki ortak?

najizolovanije evropske zemlje




decko, srbija je jedna od retkih zemalja kojoj ne treba viza za sengen, niti za rusiju. ah, nemas pojma koliko mi francuza zavidi na bezviznim odlascima u rusiju...


mikimedic mikimedic 10:27 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

I bili su u stanju da ga neguju jos 12 godina, samo da bi oni ostali na vlasti.




maestralni tadicev plan pacifikacije opozicije i kreiranja omiljenog opozicionara se izjalovio - stvorio je frankenstajna.

e sad, najgore u svemu je sto ni frankenstajn ne zna sta ga je snaslo. kao george w. onomad kad ga izabrase. moze to na svasta da izadje.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:28 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

freehand
Iskljucivo Tadicevom krivicom. Kada je levica toliko korumpirana i nesposobna kao DS, normalno je da se ljudi okrecu desnici.

Na osnovu čega smatraš da su vojvoda Europljanin i njegovi desnica?
Odnosno, na osnovu čega misliš da oni imaju bilo kakvu političku orijentaciju?

DS se nije ni mnogo trudila niti se profilisala kao levica već kao interesna grupa i to joj je ključna greška.
mikimedic mikimedic 10:28 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Ne... ne... prijatelju moj. Nije juce Toma dobio, nije juce Tadic izgubio - JUCE JE SRBIJA DOBILA NOVOG PREDSEDNIKA koji ce je sledecih 5 godina predstavljati u svetu, komandovati njenim oruzanim snagama, potpisivati/blokirati zakone koje donosi skupstina... Eto zbog toga postoje predsednicki izbori, a tvoje je sad pravo da zabijas glavu u pesak i pravis se da je to bio samo licni sukob neka tamo dva lika koji se nikoga drugog ne tice.


hm, a pre 4 godine dobila ministra policije...
blogov_kolac blogov_kolac 10:36 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

mikimedic
decko, srbija je jedna od retkih zemalja kojoj ne treba viza za sengen, niti za rusiju. ah, nemas pojma koliko mi francuza zavidi na bezviznim odlascima u rusiju...
Tvoji intelektualni kapaciteti te izgleda sprecavaju da prepoznas da se ta opaska odnosila na Srbiju iz 90'ih.
darvel darvel 11:02 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

blogov_kolac
Borisu Tadiću i svim političarima poput njega poslata je nedvosmislena poruka da se ne mogu kockati sa sudbinom čitave nacije i države i da kad-tad moraju položiti račune za sve.Taj princip smenljivosti vlasti je toliko važan i toliko moćan, da potire, bolje reći nadjačava sve nelagodnosti i neprijatnosti zbog izbora Tome Nikolića za predsednika Srbije.Rezultati koje su na parlamentarnim izborima ostvarili preimenovani radikali i SPS, a na predsednickim Tomislav Nikolic (vredan pomena i Ivica Dacic u prvom krugu) govore o tome da Srbija ni posle deset godina nije u stanju vrednosno da se distancira od politike koja je bila bukvalno u krvi do lakata, i ne tako davno dovela je u poziciju svetskog parije i najizolovanije evropske zemlje - a ne kako je politicka svest njenih gradjanja evoluirala na nacin da zasluzuje pohvalu. Borisa Tadica su pobede kostala pre svega hapsenja srpskih heroja Doktora Dabica i Rajka Komadica, izvinjenja za Srebrenicu i Sarajevo, sto kada je pokusao da izigrava malog Slobu u kosovskoj politici nije izdrzao vise od dva-tri meseca, i slicne epizode gde je prosecnom srpskom glasacu dokazivao kako nije dovoljno veliki Srbin, niti dovoljno "tvrd" politicar (kod nas se to jos uvek ocekuje od Vodje), a ova bezumna mazohisticka autodestruktivna antikampanja belih listica na kraju je samo bila tas na vagi i presudni noz u ledja koji je presudio.Kada je svojevremeno sticajem neobicnih okolnosti u Francuskoj 18% glasova u prvom krugu bilo dovoljno za Le Pena da udje u drugi krug predsednickih izbora, a za protivkandidata mu doveo u to vreme krajnje iskompromitovanog brojnim aferama, promasajima i zloupotrebama Zaka Siraka, tadasnjeg aktuelnog predsednika, koji je po svim politickim merilima vapio za kaznjavanjem - kako je reagovao jedan veliki evropski narod u takvoj situaciji? Francuzi su predpostavili CIVILIZACIJSKE vrednosti iznad politicko/politikantskih, tako da je Zak "kazni me" Sirak sa 22% u prvom krugu zavrsio sa cak 82% u drugom krugu, a Le Pen sa 18% ostao na 18%!!! Sistem vrednosti je taj koji je u Srbiji omogucio jednom Tomislavu Nikolicu da juce postane predsednik, a ne nekakva navodna politicka zrelost srpskog glasaca koja realno i jeste na nivou crtanja cica-glisa i polnih organa, u normalnom svetu svojstvenih deci izmedju 5 i 12 godina...

Samo vi sanjajte i zanosite se.
Boris Tadić, zvani lepi Bora je izgubio zbog lopina kojima se okružio i koji nisu mali ni trunke milosti i sažaljenja, već su otimali kako su stigli i koliko god su mogli.
I dok to lepi Bora i razularena banda pljačkaša oko njega ne shvate, prolaziće sve gore i gore na izborima.
Što se Francuza tiče, lako je biti civilizovan kada ti je stomak pun.
Voleo bih da ih vidim u našoj koži, da im se u lice cere razni Dulići, Malovićke, Homeni, Jeremići ... da li bi i onda glasali za Širaka.
Ne znam ko je ovde iz kog grada, posebno ovi DS jurišnici i narikače za demokratijom bezbedno uhlebljene u inostranstvu, ali vrlo dobro vidim da blage veze nemate kako ljudi u unutrašnjosti Srbije žive, a mislim da vas uopšte i ne interesuje.
mariopan mariopan 11:44 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

darvel
Samo vi sanjajte i zanosite se.
Boris Tadić, zvani lepi Bora je izgubio zbog lopina kojima se okružio i koji nisu mali ni trunke milosti i sažaljenja, već su otimali kako su stigli i koliko god su mogli.
I dok to lepi Bora i razularena banda pljačkaša oko njega ne shvate, prolaziće sve gore i gore na izborima.
Što se Francuza tiče, lako je biti civilizovan kada ti je stomak pun.
Voleo bih da ih vidim u našoj koži, da im se u lice cere razni Dulići, Malovićke, Homeni, Jeremići ... da li bi i onda glasali za Širaka.
Ne znam ko je ovde iz kog grada, posebno ovi DS jurišnici i narikače za demokratijom bezbedno uhlebljene u inostranstvu, ali vrlo dobro vidim da blage veze nemate kako ljudi u unutrašnjosti Srbije žive, a mislim da vas uopšte i ne interesuje.


Ljudi sa praznim stomacima i gladnom decom mogu da misle samo o ručku. Tadića je skinula beda i glad. Samo sit čovek može da misli i o nečemu drugom, ali gladan će da kažnjava one zbog kojih gladuje.
dragan7557 dragan7557 11:55 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Milan Karagaća 11:28 21.05.2012
Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

freehand

Iskljucivo Tadicevom krivicom. Kada je levica toliko korumpirana i nesposobna kao DS, normalno je da se ljudi okrecu desnici.


Na osnovu čega smatraš da su vojvoda Europljanin i njegovi desnica?
Odnosno, na osnovu čega misliš da oni imaju bilo kakvu političku orijentaciju?


DS se nije ni mnogo trudila niti se profilisala kao levica

Pa vala, nije bilo ni neke potrebe.

A gde je trebalo u Internacionali, tu je bio DrDulić. Voli čoek kongresni turizam.

cerski
westvleteren westvleteren 12:39 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Borisa Tadica su pobede kostala pre svega hapsenja srpskih heroja Doktora Dabica i Rajka Komadica, izvinjenja za Srebrenicu i Sarajevo, sto kada je pokusao da izigrava malog Slobu u kosovskoj politici nije izdrzao vise od dva-tri meseca, i slicne epizode gde je prosecnom srpskom glasacu dokazivao kako nije dovoljno veliki Srbin, niti dovoljno "tvrd" politicar


Ovo je teska uvreda i gnusna laz. Da li zaista verujete u ovo sto pisete ili reagujete iz besa?

Mariopan je rekla sustinu.

Ljudi sa praznim stomacima i gladnom decom mogu da misle samo o ručku. Tadića je skinula beda i glad. Samo sit čovek može da misli i o nečemu drugom, ali gladan će da kažnjava one zbog kojih gladuje.

jesen92 jesen92 12:48 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Samo sit čovek može da misli i o nečemu drugom, ali gladan će da kažnjava one zbog kojih gladuje.
uh maripan..znaci Vesna Pesic i Vesna Vodinelic su gladne...nek otvore jos koji privatni fakultet mozda postanu site..ili mozda brinu o gladnom narodu, bice da je to..
silver bullet silver bullet 13:03 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

jesen92
Samo sit čovek može da misli i o nečemu drugom, ali gladan će da kažnjava one zbog kojih gladuje.
uh maripan..znaci Vesna Pesic i Vesna Vodinelic su gladne...nek otvore jos koji privatni fakultet mozda postanu site..ili mozda brinu o gladnom narodu, bice da je to..


Jednom i ja da se složim sa Mariopan.
Dve Vesne su pre izuzetak nego pravilo.
Kampanja DS je bila prst u oko svim gladnima i otpuštenima.
A tek ono - Ja sam to naučio ovde na fakultetu gde sam ja diplomirao...
U zemlji sa 4% visoko obrazovanih? Koji su ga protom prezreli iz sasvim drugih razloga?
Mislim, odmah sledi odgovor - Hebo te fakultet!
mariopan mariopan 13:56 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

jesen92
Samo sit čovek može da misli i o nečemu drugom, ali gladan će da kažnjava one zbog kojih gladuje.
uh maripan..znaci Vesna Pesic i Vesna Vodinelic su gladne...nek otvore jos koji privatni fakultet mozda postanu site..ili mozda brinu o gladnom narodu, bice da je to..

Ne, pogrešno si me razumela.

Odgovorila sam blogeru "blogov kolac" koji tvrdi da smo glasali kako smo glasali zbog ratnih zločinaca, "srpskih heroja" kako on to podrugljivo kaže, što je neopevana glupost, i uvreda, jer o njima niko ne može da misli, i ne misli dok je gladan. Čovek očigledno nije svestan naše stvarnosti, one svakodnevne.

Govorim o narodu koji je glasao ovako kako jeste, masovno nezaposlenom, opljačkanim gladnim radnicima, njihovoj deci, penzionerima, o mladima koji nemaju perspektivu, kojima mladost prolazi u čekanju nečeg boljeg što obećavaju a što se ne pojavljuje 20 godina, ostariše čekajući. Dok ove lopine ne nameravaju da stanu.

Vesnu Pešić ne uzimam za primer, ona nije imala moć da o tome prevagne na tasu izbora.
Verujem da 80% posto naroda koji je glasao uopšte ne zna šta je govorila ili sada govori Vesna Pešić , ali jako dobro zna šta je danas imalo ili nemalo za ručak.

Nasuprot svih političkih baljezgarija nalazila se najvažnija činjenica na svetu - opstanak, biološki opstanak čoveka koji je u Srbiji doveden u pitanje - ugrožena masa je glasala ovako jer je gladna.

Kada narod bude sit možda će i moći da razmišlja i o političkim teorijama, opcijama, političkim raspravama...sada to nije u stanju. I nije ih ni slušao, slušao je samo svoj stomak kako krči.
jesen92 jesen92 15:37 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Jednom i ja da se složim sa Mariopan.
Dve Vesne su pre izuzetak nego pravilo.
Kampanja DS je bila prst u oko svim gladnima i otpuštenima.
..ovo se slazem ali moram da kazem da se nismo razumeli...ja mislim da su gladni glasali za tomu u nadi da ce on da resi njihov problem ili bar poboljsa postojecu situaciju tako da apstinenti i beli listici nisu iz te grupacije..bar 15 godina je nase glasacko telo podeljeno kao jabuka na dva skoro jednaka dela..pa kako se zalomi..
jesen92 jesen92 15:43 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Kada narod bude sit možda će i moći da razmišlja i o političkim teorijama, opcijama, političkim raspravama...sada to nije u stanju. I nije ih ni slušao, slušao je samo svoj stomak kako krči.

..taj deo naroda nije sporan, glasali su za tomu kao spasioca..objasnila sam silveru sta ja mislim..
mariopan mariopan 16:32 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

jesen92
Kada narod bude sit možda će i moći da razmišlja i o političkim teorijama, opcijama, političkim raspravama...sada to nije u stanju. I nije ih ni slušao, slušao je samo svoj stomak kako krči.

..taj deo naroda nije sporan, glasali su za tomu kao spasioca..objasnila sam silveru sta ja mislim..

Znam, videla sam. Ok je.
freehand freehand 17:13 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

Milan Karagaća
freehand
Iskljucivo Tadicevom krivicom. Kada je levica toliko korumpirana i nesposobna kao DS, normalno je da se ljudi okrecu desnici.

Na osnovu čega smatraš da su vojvoda Europljanin i njegovi desnica?
Odnosno, na osnovu čega misliš da oni imaju bilo kakvu političku orijentaciju?

DS se nije ni mnogo trudila niti se profilisala kao levica već kao interesna grupa i to joj je ključna greška.

Odlično si mi objasnio zašto je SNS desnica i kakva im je programska oriejntacija.
Blagodarim.
blogov_kolac blogov_kolac 23:59 21.05.2012

Re: Operacija uspela! Pacijent... mrtav!?!

mariopan
Odgovorila sam blogeru "blogov kolac" koji tvrdi da smo glasali kako smo glasali zbog ratnih zločinaca, "srpskih heroja" kako on to podrugljivo kaže, što je neopevana glupost, i uvreda, jer o njima niko ne može da misli, i ne misli dok je gladan. Čovek očigledno nije svestan naše stvarnosti, one svakodnevne.

Govorim o narodu koji je glasao ovako kako jeste, masovno nezaposlenom, opljačkanim gladnim radnicima, njihovoj deci, penzionerima, o mladima koji nemaju perspektivu, kojima mladost prolazi u čekanju nečeg boljeg što obećavaju a što se ne pojavljuje 20 godina, ostariše čekajući. Dok ove lopine ne nameravaju da stanu.
Empirijski je dokazano sirom planete da je bas gladne najlakse potkupiti i manipulisati njima! Uostalom, imali smo mi ovde neuporedivo vise gladnih pre 15-20 godina sa sve redovima pred kontejnerima i platama/penzijama od 40-50 maraka koje uz to i kasne ili ih ocas proguta inflacija - i za sta su oni tada vecinski, gotovo plebisticitarno glasali? Za turbo-mega patriJote Slobu i Seselja koji su se hrabro uhvatili u kostac sa svim nasim istorijskim neprijateljima i dusmanima. Ta mracna i opasna politika koja nas je toliko kostala i upropastila a koju su najbolje personifikovali gorepomenuti Sloba i Seselj, i njihove SPS i SRS stranke, konstantno je gladnih 90'ih imala podrsku izmedju 2.5 i 3 miliona glasaca - a mi smo joj dozvolili juce svojom pasivnoscu, pseudologikom i pilecim pamcenjem da se sa samo 1.500.000 vrati u velikom stilu i na velika vrata. Pre 4 godine dobio je Nikolic 2.200.000 glasova i izgubio - a juce je dobio 1.500.000 i pobedio. Ne postoje tu nikakvi novi glasovi gladnih koji su presudili u Nikolicevu korist, i da ne citiram vec nekakva marksisticko-lenjinisticka objasnjenja koja nudis ti i onaj darvel, a po samom broju glasova Toma je zapravo kaznjen sto je bio nacionalno manje ekstreman nego ranije. Tadica su na ovim izborima mandata vise kostali upravo njegovi najboljestojeci glasaci sa proslih izbora, oni koji i mogu da izdrze luksuz petogodisnje Nikoliceve vladavine, a medju njima su se posebno isticale neke sredovecne zene i bakice koje i u tim godinama drze dijetu pa su samo zbog toga gladne i u ova teska vremena - ali kada je rec o glavnini glasova koju je dobila SNS i Nikolic ove 2012 - pa naravno da su to bili pre svega bivsi glasaci jedinstvene SRS i Tomislava Nikolica dok se kandidovao kao marioneta bez konkurencije najekstremnijeg politicara citavog regiona - Vojislava Seselja. Dakle to sto je za Tomislava Nikolica glasala ovoga puta Vesna Pesic je izuzetak, a ne pravilo.
Dr Mebius Dr Mebius 08:44 21.05.2012

Nilkoic predsednik

Kome je ipak najteze palo? Pa Voji Seselju, definitivno.

Nadam se da ce sad u DS-u otpasti svo blato od funkcionera koji su isplivali na scenu posle ubistva ZDj. Zato, pravac opozicija narednih 4 godine!
kalifumestokalifa kalifumestokalifa 09:07 21.05.2012

Smak

Sad kad je Nikolić pobedio, sve će otići k vragu. Napraviće vladu sa SPS-om, dobićemo sistematsko urušavanje svih nezavisnih institucija sistema, netransparentan partijski reizbor sudija, zacrnjene ugovore sa Fijatom, kompletnu partizaciju, suludu ekonomsku politiku, odsustvo bilo kakvih suštinskih reformi... o, čekaj, to je već bilo.

escherichije_colic escherichije_colic 09:46 21.05.2012

Re: Smak

o, čekaj, to je već bilo.


Zakasnio je siroma'
hendza hendza 09:25 21.05.2012

Bojkot

Bojkot je uspeo, ali je Toma postao predsednik republike. Prema tome, operacija (bojkot) uspela, pacijent (Srbija) mrtav.
escherichije_colic escherichije_colic 09:30 21.05.2012

Tomofobija

Realno, predsednik je običan ceremonijal majstor i ne vidim u čemu je problem. Sam je požurio da izjavi kako će "Srbija zadržavti evropski kurs" tako da nema opasnosti da će opstruisati donošenje reformskih zakona. DS će imati većinu u parlamentu, neka budu disciplinovani i neka izglasavaju pozitivne zakone, a biračko telo će to već umeti da nagradi na sledećim izborima. Šta još može da radi predsednik ... ? Bežao sam sa časova ustava i na državnom sam taj deo sramotno odgovarao, ali čini mi se da ima neka ovlaštenja u slučaju rata, kao formalni vrhovni zapovednik i to bi bilo otprilike to. On može pokušati ovo što je radio Tadić i o čemu priča Vesna Pešić, ali u njegovoj izvedbi to će sve delovati neubedljivo i jalovo, jer on je daleko od pojave i harizme na koju je igrao Tadić, a imaće i jaku parlamentarnu opoziciju.

Prema tome ne vidim u čemu je problem, osim što ćemo se narednih 5 godina blamirati kao zemlja i narod jer nas kao predsednik predstavlja sveže školovani bivši zaposlenik kragujevačkog groblja. Al neko lepo iznad reče, to jeste pravo lice Srbije i možda je vreme da se svedemo na svoju meru. Posle pet godina Tomislava, možda ćemo shvatiti koliko su važni izbori pa se sledeći put potruditi da nađemo dostojnog predsednika, pa makar on bio i nezavisni kandidat. Neću da grešim dušu, možda ga je bilo i sad u prvom krugu ali meni se jednostavno toliko smučilo sve to da je bojkot u oba kruga bio jedino ispravno rešenje za mene. DS ima 5 godina da pokaže rezultate u parlamentu i izbaci neku prihvatljivu nekompromitovanu facu za predsedničkog kandidata (a možda bi najbolje bilo da podrže neku nestranačku ličnost) i ja im obećavam svoj glas.

Ja sam ovako shvatio njihovu kampanju na ovim izborima: nemamo šta da vam ponudimo ali nećete valjda da glasate za ovog Šabana (Tomu)? Vrlo inteligentan i zreo koncept. E kakav je bio njihov koncept, takva je bila reakcija ozbiljnih građana. Znate kad sam odlučio da NI U LUDILU ne glasam za Tadića i DS? Kad mi je jednog jutra ispao Toma iz Blica, umotan u ćebe na skupštinskom kanabetu, u vreme onog "štrajka glađu" za koji je zaslužio oskara popularnosti za idiotizam. To je ta priča: vidi ga ljakse na kanabetu, misli da štrajkuje glađu a visi mu infuzija iz vene, pa nećeš valjda za njega da glasaš?! Moja reakcija je bila- more mrš, neću vala ni za vas. A verujem da je i većina ljudi tako reagovala. Totalno neinventivno, već viđeno, a jednom im već prošlo na mišiće. I sad hoće opet- pa ako to nije vređanje inteligencije glasača, ja ne znam šta jeste.

DS bolje da je nafilovao kampanju el grande lažima, pustio na vreme priče o nekim megalomanskim investicijama koje su navodno privukli u Srbiju. Jeste bilo onih vesti o zlatu u istočnoj Srbiji, najvećem solarnom parku na Svetu i tako nekih gluposti, ali sve je to bilo tako zbrda zdola nabacano i providno, sa očajnim tajmingom. I kako onda čovek da im pokloni poverenje? Igraju na marketing i spoljnu pojavu, a onda baš na tom planu tragično podbace i to baš u vreme izbora. To je definicija nesposobnih ljudi i ne vidim zašto bismo bili na gubitku ako takvi više ne budu vodili državu. Znam, ovi drugi su još gori but that's not the point.
westvleteren westvleteren 09:37 21.05.2012

Re: Tomofobija

možda ćemo shvatiti koliko su važni izbori pa se sledeći put potruditi da nađemo dostojnog predsednika, pa makar on bio i nezavisni kandidat. Neću da grešim dušu, možda ga je bilo i sad u prvom krugu


Ja glasao za Danicu Grujicic koja je na kraju zavrsila sa 0.4% glasova. Nije mi jasno kako pored toliko razocaranih i revoltiranih glasaca niko ne zeli da pruzi sansu novim ljudima. Ili mozda svi znaju nesto kompromitujuce o njoj sto ja ne znam.

Ja sam ovako shvatio njihovu kampanju na ovim izborima: nemamo šta da vam ponudimo ali nećete valjda da glasate za ovog Šabana (Tomu)?


Toma se svojski trudio da im pomogne i da se pokaze kao Saban u svakoj zamislivoj prilici.
escherichije_colic escherichije_colic 09:43 21.05.2012

Re: Tomofobija

Toma se svojski trudio da im pomogne i da se pokaze kao Saban u svakoj zamislivoj prilici.


Pa u tome i jeste najveći apsurd ove situacije. Oni su izmislili Nikolića da bi imali smešnu opoziciju koju svaki put lako oduvaju na izborima, čovek se perfektno uživeo u tu ulogu i maestralno je igrao, a na kraju se desi da ih pobedi ... lik kojeg su kreirali da bi bio smešan i da ih nikad ne bi ugrozio ako to nije ironija ...
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:50 21.05.2012

Re: Tomofobija

westvleteren
možda ćemo shvatiti koliko su važni izbori pa se sledeći put potruditi da nađemo dostojnog predsednika, pa makar on bio i nezavisni kandidat. Neću da grešim dušu, možda ga je bilo i sad u prvom krugu


Ja glasao za Danicu Grujicic koja je na kraju zavrsila sa 0.4% glasova. Nije mi jasno kako pored toliko razocaranih i revoltiranih glasaca niko ne zeli da pruzi sansu novim ljudima. Ili mozda svi znaju nesto kompromitujuce o njoj sto ja ne znam.


Ljudi su jednostavno pragmaticni - ne zele da "bace" glas, tj. glasaju za kandidate koji nece proci. Svako zeli da njegov glas utice. Zato u Americi na primer, treci kandidat prakticno nema nikave sanse da prodje pored demokrata i republikanaca.
A zato je, na primer, i vazno - i to savetnici dobro znaju - kakva je percepcija ljudi pre glasanja. Ako je percepcija da odredjena stranka nece proci cenzus, ili da kandidat nece proci, onda ce dobiti manje glasova nego sto mozda imaju pristalica. Samim tim bitno je da kandidati deluju kao da ce pobediti, zato smo i slusali sve vreme na ovim izborima iskljucivo izjave kako ce pobediti, cak i kad je bilo ocigledno da nece (Dacic).


escherichije_colic escherichije_colic 10:00 21.05.2012

Re: Tomofobija

Ljudi su jednostavno pragmaticni - ne zele da "bace" glas, tj. glasaju za kandidate koji nece proci. Svako zeli da njegov glas utice. Zato u Americi na primer, treci kandidat prakticno nema nikave sanse da prodje pored demokrata i republikanaca.


Pa ništa, DS ima 5 godina da izmisli novog kandidata ili nađe pogodnu nestranačku ličnost koju bi podržala. Ja mislim da je ovo drugo realnije. Dobar predsednički kandidat je neobično važan, jer je u stanju da mobiliše i neopredeljene, čija je podrška presudna na parlamentarnim izborima. Dok god se DS bude zadovoljavao glasovima svojih članova, simpatizera i parazita, koji im donose vlast u mamutskim frankenštajn koalicijama, tu nema sreće i reforme. To je ogoljeni oportunizam. Molim lepo, neka podrže jaku nestranačku ličnost i dobiju podršku neopredeljenih, pa nek sami naprave vladu. Bez potrebe za trulim kompromisima i udovoljavanju apetita raznih malih partijskih diktatora, DS bi imao šansu da u svojim redovima pronađe najkvalitetnije ljude i konačno odradi posao koji svi mi od njih očekujemo.

E ali za sve to treba zasukati rukave i x puta dobro oznojiti bulju, tako da je ipak lepše u koaliciji sa Dačićem, Krkobabićem i Palmom.
westvleteren westvleteren 10:05 21.05.2012

Re: Tomofobija

Svako zeli da njegov glas utice.

To je sasvim normalno, ali ne razumem ljude koji ce pre ubaciti beli listic ili nacrtati onu stvar nego sto ce glasati za nekoga od manje popularnih kandidata. Pre parlamentarnih izbora smo imali prilike da slusamo kako DS treba kazniti, ali takodje da ne treba glasati za Tomu i DS. Takodje, mnogo puta smo culi kako nemamo za koga da glasamo. Pa zasto onda ne glasati za nekog treceg, barem je bilo izbora onoliko.


Ako je percepcija da odredjena stranka nece proci cenzus, ili da kandidat nece proci, onda ce dobiti manje glasova nego sto mozda imaju pristalica.


Ovo mi uzasno ide na zivce. Zar je moguce da ljudi ne shvataju da se neke promene desavu postepeno. Npr, SDS ne predje cenzus ali osvoji 4%, tada se i percepcija stranke promeni i na sledecim izborima udje u parlament, a na narednim mozda i formira vladu.
jesen92 jesen92 12:55 21.05.2012

Re: Tomofobija

a glasao za Danicu Grujicic koja je na kraju zavrsila sa 0.4% glasova. Nije mi jasno kako pored toliko razocaranih i revoltiranih glasaca niko ne zeli da pruzi sansu novim ljudima.
..pa bilo 12 kandidata za predsednika i gomila stranaka..i mene cudi da gladni i zedni nisu posegli za necim novim pa makar to bile i dveri..
jesen92 jesen92 15:49 21.05.2012

Re: Tomofobija

DS bolje da je nafilovao kampanju el grande lažima, pustio na vreme priče o nekim megalomanskim investicijama koje su navodno privukli u Srbiju. Jeste bilo onih vesti o zlatu u istočnoj Srbiji, najvećem solarnom parku na Svetu i tako nekih gluposti, ali sve je to bilo tako zbrda zdola nabacano i providno, sa očajnim tajmingom.

to je sve tacno ali izgleda da narod vise veruje da ce da sedne u brod na moravi i stigne u grcku..
man ray loves me man ray loves me 22:29 22.05.2012

Re: Tomofobija

ako to nije vređanje inteligencije glasača, ja ne znam šta jeste

tabakovic kao premijer.
g.radicevic g.radicevic 09:50 21.05.2012

dan posle sutra

prvo su stvorili famu da nema sutra ako se desi shta se desilo
jutros sam bogami, najpre morao da utvrdim da sam se zaista probudio..... zziv
ondaK da proverim kroz pendzzer, el pichi neki asteroid koji ce da nas sjebe nachisto
da oprezno virnem na ulicu, kad ono nije ni potop
ljudi, koji josh uvek imaju posao, zzure da stignu na isti
mudro zakljuchim, da je sve isto kao i juche,
osim shto BoTa vishe nije glavni sherif.
kad izgubish od jednog takvog luzera, ti si luzer na kvadrat.
i to je chinjenica
i nema drugog objashnjenja

pa srecan nam ''dan posle sutra'',
valjda smo to i zasluzzili

Colin_bgd Colin_bgd 10:09 21.05.2012

Re: dan posle sutra

prvo su stvorili famu da nema sutra ako se desi shta se desilo
jutros sam bogami, najpre morao da utvrdim da sam se zaista probudio..... zziv
ondaK da proverim kroz pendzzer, el pichi neki asteroid koji ce da nas sjebe nachisto
da oprezno virnem na ulicu, kad ono nije ni potop
ljudi, koji josh uvek imaju posao, zzure da stignu na isti
mudro zakljuchim, da je sve isto kao i juche,

Eh, sad... Pa isto je bilo i posle osme sednice, lepo, suncano, beogradsko, septembarsko jutro '87...
cthulhu.s_ninja cthulhu.s_ninja 10:38 21.05.2012

Re: dan posle sutra

Koliko ja znam (mada gledajuci jednostranacke medije u ovoj izbornoj kampanji i njije bas tako) mi smo jos uvek u nekoj polu-demokratskoj (DEMOKRA-tskoj) drzavi.
Svako se moze kandidovati, i svako moze oformiti politicku stranku.
Kod nas se nakupilo brdo intelektualnih (znaju svog kolegu iz klupe na unierzitetu) narikaca koji placu nad sudbinom drzave u kojoj se moze glasati samo za dno ili 1 cm iznad dna.
Sve neki strucnjaci za ekonomiju, spoljnu politiku Ministri za istrazivanje ruda i gubljenje vremena i sl. koji tvrde nemaju alternativu za koju bi glasli.

Pa alternativa se moze i stvoriti. Svi oni koji kazu "E sad pakujem kofere...jer nemam alternativu" u sustini ne zele da preuzmu odgovornost - ko nam brani da formiramo stranku jake socijal-demokratske orijentacije, da se blog strucnjaci ukljuce u pravljenje odrzivih socijalnih, ekonmski i politickih programa.
Prica se Tadic je napravio sebi najbolju opoziciju....pa zasto gledamo iste likove 15 godina (i kad su bili opozicija i sad kad kohabitiraju na vlasti). Zasto se nisu izdigle stranke koje nude "srednji put" i "zapadnjacke civilizacijske norme uz postovanje Srpske specificnosti"

Kad mi procuri slavina, ja ne cekam majstora, i kad mi se jede ajvar ja ga ispecem...ne cekam druge, ali licno nemam stofa za politiku i znam da ne bih mogao diplomatski da kohabitiram sa onima koji su nam krv popili 90-ih. Niti sam dovoljno dobar muzicar da bih mogao da budem neciji savetnik - ali vidim na blogu ima dovoljno sposobnih ljudi. E sad zasto moramo da sacekamo da biramo izmedju 2 najgore varijante umesto da imamo najbolju - da li zbog inercije, straha ili neceg drugog...
Sustinski ako neko nece da se potrudi i ceka da za njega drugi rese probleme dozivece ovo sto smo mi na ovim izborima - da navijamo da nam za 4 godine SPS sam formira vladu jer bolju alternativu nemamo.
Iz ovoga se treba nauciti...cekamo li da nam neko resi probleme, on ce ih resiti na nacin koji njemu odgovara, ne nama
mariopan mariopan 10:55 21.05.2012

Re: dan posle sutra

ko nam brani da formiramo stranku jake socijal-demokratske orijentacije, da se blog strucnjaci ukljuce u pravljenje odrzivih socijalnih, ekonmski i politickih programa.

Nemamo para da registrujemo stranku, nemamo para za bilborde, TV reklame, nemamo svoje medije da se čuje za nas, nemamo pristup našim parama od koji se ovi ne skidaju za TVa, plaćaju stručnjake iz inostranstva da ih promovišu, nemamo tajkune na našoj strani sa opet našim parama u džepovima.......nije nam lako?

A bilo je i novih malih stranaka na ovim izborima, moćna mašinerija kojoj se vlast osladila ih je samlela na samom početku - nisu ni oni imali para da za njih čuje veći broj ljudi. Da sasluša njihove programe pa možda nešto i da bira od toga.
Prvo su nas do koske opljačkali, sada mogu da rade šta hoće jer uslov svih uslova je da imaš para i da se za tu novu stranku čuje, da za nju čuju glasači.
g.radicevic g.radicevic 11:00 21.05.2012

Re: dan posle sutra

Pa isto je bilo i posle osme sednice, lepo, suncano, beogradsko, septembarsko jutro '87...


pu, pu,...
ne prizivaj
aramon aramon 10:01 21.05.2012

Moram...

... da kažem da su beli listići retardirana ideja.
Ako vam je već bilo stalo da kaznite Tadića, veći efekat se postiže glasanjem za Nikolića.
predatortz predatortz 10:03 21.05.2012

Re: Moram...

aramon
... da kažem da su beli listići retardirana ideja.
Ako vam je već bilo stalo da kaznite Tadića, veći efekat se postiže glasanjem za Nikolića.



E, za takve važi ona narodna:

Neki bi da se hebu, ali da im ne...
alselone alselone 10:05 21.05.2012

Re: Moram...

Svim belima ce kad tad doakati Zlatko Crnogorac!
escherichije_colic escherichije_colic 10:06 21.05.2012

Re: Moram...

Situacija:

Neko me stavlja pred izbor- pojedi go*no ili smrdljivu ribu. I kaže mi ovako "meni je mnogo važno da izabereš smrdljivu ribu a ako pojedeš go*no, biće mi posebno krivo ... ali u principu ne moraš da jedeš ni jedno ni drugo."

Ne treba biti genije.
westvleteren westvleteren 10:10 21.05.2012

Re: Moram...

Moram...
... da kažem da su beli listići retardirana ideja.


Sto me podseti da moram nesto priupitam.
Pre neki dan, sam procitao da je pobednik kandidat koji u drugom krugu osvoji vise od 50% glasova onih koji su glasali. Tacno tako je bilo formulisano. Dakle u situaciji koja se desila (zahvaljujuci belim i nevazecim listicima) morao bi da ide treci krug ili sta vec. Ali izgleda da ipak nije tako.

Moze li neki pravnik da razjasni?
predatortz predatortz 10:13 21.05.2012

Re: Moram...


Sto me podseti da moram nesto priupitam.
Pre neki dan, sam procitao da je pobednik kandidat koji u drugom krugu osvoji vise od 50% glasova onih koji su glasali.


Mislim da to pravilo važi samo za prvi krug. U drugom krugu pobeđuje onaj koji osvoji više glasova.
a_jovicic a_jovicic 10:17 21.05.2012

Re: Moram...

aramon
... da kažem da su beli listići retardirana ideja.
Ako vam je već bilo stalo da kaznite Tadića, veći efekat se postiže glasanjem za Nikolića.

A jok vala ... pa da izabrani pomisli da ga mnogo volimo kad je dobio sa još većom razlikom. Poruka je "više vam ništa ne verujemo!" ... zaokruživanje "manjeg zla" povećava narcisoidnost istog i samim tim rizik da zaboravi da je smenjiv.
Atomski mrav Atomski mrav 10:18 21.05.2012

Re: Moram...

... da kažem da su beli listići retardirana ideja.
Ako vam je već bilo stalo da kaznite Tadića, veći efekat se postiže glasanjem za Nikolića.


Ipak ima razlike između pucanja u nogu i pucanja u glavu...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana