Bitni i Nebitni

igipop RSS / 14.06.2007. u 18:23

 



Komentari (46)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Emir Halilovic Emir Halilovic 19:17 14.06.2007

Da baš čujem danas za taj "štrajk"...

...i pitam se-u čemu je stvar? Web 2.0, otvoriti Wikipediju, pa pročitati. Svakome isto, na naslovnoj rangirati po broju hitova i gotovo. Igi ima pravo, svi smo mi prašina, pa ko to shvati njemu je lepo što diše, ostalima svaki dan borba za mišljenje drugih...
jesen jesen 19:58 14.06.2007

Stariji kolega..

...je bio 100% u pravu....Kada sam ja pocela da radim a to je bilo jako davno, moja sefica je bila od onih osoba koje misle da ce svet da propadne ako njih nema......Ja sam otisla a ona je ostala na istom radnom mestu u penziju....Nije ni tada mogla da shvati da sve funkcionise i bez nje nego je zvala telefonom od kuce da daje razna uputstva koja niko od nje nije trazio....Svi su se smejali i pravili viceve a ona je i dalje mislila da je neophodna....Ipak, vremenom se odvikla od te smesne navike telefoniranja i davanja saveta....
Olga Medenica Olga Medenica 20:07 14.06.2007

Igi

prasina, nego sta.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:11 14.06.2007

Prasina,

da, pre i posle daha....
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 20:50 14.06.2007

Ljudi, žene, deco i ostala omladino i štrajkači,

bez svakog se može, jedino ne možemo sami bez sebe.

eto gospodo štrajkači sad se sami sa sobom, onako tajno čitate šta se ovde radi, a dali bi ko zna šta da možete da nekome od nas replicirate.

e bogami to sigurno, ali očito moraćete da se u sebe jedete do sutra i 20.h kada ćete reći svakom POPU reći pop, a svako BOB-u reći BOB, jel' da.

PA VIDELI STE na delu da se može i bez predsednika VLADE nam, to jest premijera, a što bi propao ovaj BLOG zbog desetak komentatora i Blogera.

uzmite moj slučaj , da ja mislim da će ovaj BLOG propasti bez mene, odavno bi sa njega nestao, zato sam i odlučio i uvideo da su veće sanse da propadne i potone samnom u paketu.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:05 14.06.2007

Gotivno je i ovako


Gotivno je i vako, nema mnogo guzve, mozes lepo i opusteno da komuniciras sa ljudima, bez da ocekujes svaki cas da ce neko da te napusi. Mada da ti kazem, ima cari i ono kad se udje u sukob misljenja.

Odmora uz malu dobru muziku nije na odmet...
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 21:08 14.06.2007

BEBA u MREŽI,

BEBA U MREŽI!
Milan Milanović Mrgud, uhapšeni prvi saradnik Stanka Subotića Caneta, u iskazu policiji teško optužio Vladimira Bebu Popovića

e vala ako ovo ne vrati štrajkače u ring -ništa neće.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:13 14.06.2007

ma nije problem u bitnim i nebitnim ...

... kao da i na starom blogu nije bilo (bar) polovina "nebitnih" blogera. Po meni je to samo strah LDPetc da ne izgube ovo mesto kao mogucnost da pljuju po politickim protivnicima. Biljana jeste sjajan pisac ali se na blogu u 90% slucajeva ponasa kao politicarka - sto , priznala to ili ne, JESTE kao clanica LDP-politickog saveta....

Taman su uspeli da oteraju pomenutog Antica ... onda Krstica i jos neke "politicki nepodobne" a sad se odjednom pojavljuje 40-ak potencijalnih blogera koje je tesko drazati "pod kontrolom"... Da nije u pitanju politika zasto bi Biljana od svih "nebitnih" apostrofirala bas Dracenu, koja nikad nikoga ovde nije uvredila? Po meni, jedino zato sto je Dracena jedna od retkih koja se kriticki izjasnjavala o koaliciji i uglavnom zastupala DS... Pa kad uglavnom nisu mogli da joj pariraju argumentima a nije bila pogodna za banovanje posto se nije spustala na zoksterovski pljuvacki nivo, omrzli su je svi ukljucujuci i Biljanu. I onda pokusavaju da je diskredituju kad god im se ukaze prilika.

Inace sam naravno i ja za to da Biljana nastavi da pise na blogu ... ne slazem se sa njenim politickim nastupanjem ovde ali priznajem joj da je sa njom ovo mesto mnogo zanimljivije ...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:39 14.06.2007

Re: ma nije problem u bitnim i nebitnim ...


Da, ali bez obzira ko je ko u ovom slucaju, gledano iz mog nepristrasnog ugla, Biljana iako je izuzetno afirmisan umetnik nema blage veze sa politikom. Ja ne znam odakle to sad odjednom kod nas, da se toliko umetnici bave politikom. Ma gde moze umetnik da bude dobar politicar, jos ovako mlada, ma nema sanse.

Dok recimo Dracena, potpuno anonimna i potpuno skrivena, ocigledno je da se bavi politikom i to studiozno. Vidi se jedan ispravan politicki stav i uravnotezeno ponasanje jednog iskusnog politicara. Ponekad je toliko idealna, da postaje dosadna koliko je savrsena i nepogresiva u stavovima.
Piromanski Piromanski 22:14 14.06.2007

Re: ma nije problem u bitnim i nebitnim ...

A sto je moliti da dalje pise? Kazes da nastupa kao politicar? Da, kao najgori moguci. Clan stranke koja u nazivu ima "Demokratska"? Pa nekoliko je puta napisala da NIJE demokrata, o cemu dalje pricati? Ovde niko nije diskutovao i/ili kritikovao njena dramska i knjizevna dostignuca, vec prvenstveno krajnju bahatost u nastupima i osionost prema svakom ko joj ne klice. Ja u tome ne vidim ama bas nista lepo i vredno podrzavanja. Ili nisam u stanju da uvidim dubinu iza njenih reci...
zana zana 22:33 14.06.2007

Virtuelni,

ne da si pametan nego zadivljujes! Bravo majstore!
surabya johnny surabya johnny 23:20 14.06.2007

Re: lepa brena i nema problema

u okviru jedne zdrave i sveprozimajuce, ergo-utopijske) demokratije, sasvim je legitimno ogradjivati se od paushalne odrednice "demokrata". naravno, samo hrabrima je omogucen pristuo ovom stupnju svesti, chupavu privilgiju koju neretko placamo sopstvenom kozom. malogradjani, legitimisti, shoveni i ostali obichni smrtnici, sudbonosno su odredjeni da trunu i smrde u limbu uniformisane (ne)misaonosti.

u okviru srpskog shvatanja, tachnije ne-shvatanja demokratije, obaveza je svakog pojedinca odanog Pravdi- koja svoj zbeg nalazi, naravno, u Istini- da se vrlo sumnjichavo postavi u odnosu na ovaj filistarski i licemerni poziv na gradjansku pozornost- koju nazivate demokratijom. u srbiji je demokratija privid shvacen, pre svega, kao ustavom zagarantovano pravo lajanja na mesec i svet: bez ikakve odgovornosti, pristojnosti i svesti o mogucim posledicama takvog jednog stanja stvari. (vidi- srpska radikalna stranka).

Nikad Robom!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:25 15.06.2007

Piromanski ...

Piromanski
A sto je moliti da dalje pise? Kazes da nastupa kao politicar? Da, kao najgori moguci. ...
Ovde niko nije diskutovao i/ili kritikovao njena dramska i knjizevna dostignuca, vec prvenstveno krajnju bahatost u nastupima i osionost prema svakom ko joj ne klice. Ja u tome ne vidim ama bas nista lepo i vredno podrzavanja. Ili nisam u stanju da uvidim dubinu iza njenih reci...


Pa ne mislim ni ja da je treba nesto posebno moliti ... to je njena stvar. To ste se ti i ja ne slazemo sa mnogim stvarima u njenom (politickom) nastupu ne znaci da ne treba da bude ove. Jednostavno je, po meni, interesantnije sa njom.

I ONA JESTE MAGNET za veliki broj posetilaca ... makar najveci deo njih bili obicni poltorncici koji joj odusevljeno aplaudiraju bez obzira sta napise. Paznja javnosti koje izazivaju takve poznate licnosti i jeste razlog zasto se politicke partije trude da ih privuku k sebi ... to je bar jasno ...

pozz
Piromanski Piromanski 11:57 15.06.2007

Re: Piromanski ...

Vasilije, nisam ni jednom recju pomenuo da BS treba zabraniti pristup blogu. Navodne pretnje koje je primila su za svaku osudu i izraz najveceg primitivizma, i ako je to sve tacno i ozbiljno, razumem potpuno njenu odluku. I podrzavam temeljniju proveru pri prijavljivanju da bi se tako sta u buducnosti sprecilo. Ono sto meni smeta je zamena teza. BS u svom jurodivom nastupu izvredja nove autore, poziva na segregaciju na osnovu licnog (sic!) uspeha i nekih samo njoj i grupi oko nje znanih kriterijuma, a onda, kada biva napadnuta zbog licne histerije i prostakluka, naduri se i ode. I sad neko treba da je moli da se vrati? Ponavljam, uciniti sve da se autori zastite, ali moraju i sami da nadju neku granicu.
Johnny, nisam politikolog, cak i ne zivim u Srbiji. Ipak, imam neku ideju da je demokratija oblik drustvenog uredjenja gde je glas svakog pojedinca ravnopravan, a odluke u zajednici se glasanjem donose nakon otvorene i argumentovane diskusije. Jasno je da se sa njima ne slazu svi, ali pravila nalazu da se volja vecine mora prihvatiti i postovati. Sto opet nikog ne sprecava da nastavi sa javnim iznosenjem svojih stavova. Samim tim, demokrata je onaj koji ovakvo uredjenje podrzava, za njega se bori i po potrebi ga brani. I tu ne vidim mesta za dijalekticke manevre tipa srpska, americka, japanska ili liliputanska demokratija i "ja nisam demokrata", ali u stvari jesam demokrata, samo necu da me tako zovu jer ima onih koji nisu demokrate, a tako se predstavljaju. Ili mozda pogresno shvatam stvari?
surabya johnny surabya johnny 12:30 15.06.2007

Re: Piromanski ...

izvini, piromanski- moja greshka: dovoljna je jedna rechca pa da vechni nesporazum znatno dobije na tezini.
gore stoji da "... je sasvim legitimno", a trebalo bi da stoji "bilo bi sasvim legitimno", jer je takva jedna demokratija utopichna, dakle realno nepostojeca. ja zaista mislim da je izvorni zadatak i obaveza svakog pravog demokrate da radi na raskrinkavanju lsamodovoljnog i tiranskog lanca "demokratije" koji nam je trenutno nametnut, i u chijoj senci se odvijaju razna nepochinstva- pochev od verbalnog nasilja do fizichke likvidacije.

osim toga, rech "demokratija" je tako izlizana i otrcana- bezmalo himerichna (na internacionalnom nivou, a posebno u srbiji i na ovom blogu) da je iz dana u dan sveopshtije nishtagovoreca. pojam "demokratija" dosada je sachuvan od progresivnog nihilizma iz neznanja, ali pitanje je vremena kada ce i on izgubiti svoju specifichnu tezinu.

mislim da se biljana pogreshno izrazila kada je rekla da nije demokrata- na brzinu i lakomisleno. mozda je htela da kaze da nije bash trpeljiva u odnosu na mediokritetska upinjanja u artikulaciji inih shovinstichkih besmislica- shto naravno nema veze sa demokratijom. to je netrpeljivost na lichnom nivou, a demokratija je, zasad, najopshtije i najotvorenije planetarno uredjenje, u kojem je ta netrpeljivost i te kako dozvoljena, a prava svakog pojedinca podjednako ogranichena (bash kao shto i ovce shishaju po jednom kalupu); to shto neki mogu da ta ogranichenja zaobidju na ovaj ili onaj nachin, a neki ne, glavni je razlog truljenja demokratije kao samo delimichno ostvarljive zamisli.

sigurno je da je biljanin nastup bio lishen takta i obilno neukusan- i izvesno je sama kriva za to da uopshte bilo ko tumachi njeno ponashanje i ophodjenje prema slabijima. jer- ko javno pishe u ovakvoj jednoj areni gladnih vukova, mora da rachuna sa tim da ce kad-tad naici i neko ko ce se uzverati do njenog mesta u pochasnoj galeriji, i na opshto zadovoljstvo puka je baciti na milost i nemilost divljim zverima, ogrezlih u ochaj demokratskog kaveza.

ovo je ujedno i poslednji put da cu se baviti vashim nechasnim razmiricama i BS.
pufna pufna 11:36 16.06.2007

Re: ma nije problem u bitnim i nebitnim ...

Dracen je ponekad je toliko idealna, da postaje dosadna koliko je savrsena i nepogresiva u stavovima.

idealna, a dosadna... hm
vise je toliko uplasena da ne talasa pa se boji i misli malo da uzburka. Mozda otuda dosada?!

Ma gde moze umetnik da bude dobar politicar, jos ovako mlada, ma nema sanse.

A kad se svet moze pojmiti i kritikovati?! Sa 105 godina?!

Ja ne znam odakle to sad odjednom kod nas, da se toliko umetnici bave politikom

Biti umetnik ne znaci ici sa cvetom u kosi i pisati o pcelama i cvecu?! Umetnik je i kriticko bice. Ma, da li ti uopste znas sta je umetnik i umetnost?!
dracena dracena 12:14 17.06.2007

Re: Pufna,

znam od početka da me nikad nisi podnosila, ali tek sad shvatam zašto. Ovo:
vise je toliko uplasena da ne talasa pa se boji i misli malo da uzburka. Mozda otuda dosada?!

mi govori da me ne podnosiš samo zato što me uopšte ne poznaješ i ne razumeš, ali ni otprilike. Ne moraju ljudi biti dosadni samo zato što su eventualno idealni ili uplašeni. Postoje jednostavno rodjeni dosadnjakovići. :))) Pošto nisam ni idealna ni uplašena, onda sam verovatno rodjeni dosadnjaković.
Samo, zar ovolika priča o meni već danima, a možda i nedeljama ne govori upravo suprotno: da sam upravo ja (potpuno nenamerno) "uzburkala" sve vas?
Dosad ste sve kod mene izanalizirali i ispljuvali. I moje političke stavove i moj nedostatak talenta za bilo šta u životu, i moje licemerje i malogradjanštinu, i prosečnost, pa i moju dosadnu prirodu. Otkud toliko interesovanje za jednog običnog dosadnjakovića? Nešto ti u ovom zaključku ne štima? Zar ne?
Željka Buturović Željka Buturović 22:58 14.06.2007

kvalitet posećenosti

Ubedjenje Biljane Srbljanovic i jos nekih cestih posetiaca bloga, da ce svojim "strajkom" nesto postici...

koliko sam ja shvatila, biljana srbljanović nije inicirala niti pozivala na štrajk već je odlučila da sama više ne piše na blogu.

Gledajte ko zaista pise. I? Sta se desilo? Da li je posecenost bloga opala? Da li kvalitet diskusija opao?

da li je u prethodnim slučajevima posećenost opala ne znam, ali moj utisak je da je blog biljane srbljanović bio ubedljivo najposećeniji na starom blogu pa je ovo potencijalno najveći udarac toj posećenosti.

s druge strane, kvalitet diskusija teško da može da padne, pošto su teme i diskusije na starom blogu bile ekstremno patetične, banalne i agresivne. samo, to ne mora da ima mnogo veze sa posećenošću. medju najčitanijim tekstovima na starom blogu su bili "ćao društvo, samo da javim da ću se javiti kasnije" i sl. ali ja bih rekla da nije isto da li je to napisala ana sofrenović ili "lepe_oči_81".

ja verujem da će uvodjenje novih blogera vremenom zaista da podigne nivo diskusija i tekstova, samo to ne znači nužno da će da se poveća i čitanost i "značaj" bloga. pošto, po meni, blog b92 nikad nije ni bio čitan zbog svojih kvalitetnih tekstova (?!) i avangardne političke misli (sve su to opšta mesta na raspolaganju širom interneta) već zato što je na njemu pisala grupica zaista poznatih ljudi koji su privlačili ogromnu pažnju potpuno trivijalnim tekstovima i komentarima.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:41 15.06.2007

Re: kvalitet posećenosti

Slazem se Zeljka sa svim sto si napisala. I sasvim je jasno da je Biljana doprinosila posecenosti znatno vise nego nekoliko (bilo kojih) drugih blogera ...

Ali mislim da bi blog bio NEUPOREDIVO bolji da se ovde i dalje javljaju ljudi kao Nebojsa Krstic, Cedomir Antic, Bozidar Djelic, Svetozar Cvetkovic ... i da su se se u medjuvremenu pojavili jos neki novi slicni. A glavni razlog sto njih nema je, po meni, bas grupica pristalica politicke opcije u cijem je politickom savetu i Biljana, i koji su velikim delom oni koji pozivaju na strajk sa zahtevima koji su DIREKTNO inspirisani Biljaninim obrisanim blogom. I to su uglavnom ljudi koji svojom netolerantnoscu i pokusavaju da oteraju neistomisljenike sa bloga ... A nacin na koji to radi (uvrede, pljuvanje i ponizavanje politickih protivnika) i jesto ono sto snizava kvalitet bloga ...
sentinel26 sentinel26 09:12 15.06.2007

Re: kvalitet posećenosti

Virtuelni Vasilije
... inspirisani Biljaninim obrisanim blogom. ...

Tekst nije "obrisan", on je sklonjen sa ovog bloga, pa recikliran, pa postavljen na starom blogu. Pa su ovdje bile reklame za stari blog, pa je prvobitni tekst jednom a skraćeni nekoliko puta postiran. Istovremeno lete uvrede, kažu da je bilo i prijetni. Istovremeno tamo zasjeda CK-au, nezadovoljni što neki nijesu dobili pravo da pišu a neki jesu, vrše odabir dva nova autora za odstrel. Potom počinje paljba. Traže još uvodjenje samoupravljanja i pozivaju na bojkot. U vrijeme "onog" samoupravljanja štrajkovi su bili rijetki.
A g-din B.Djelić je samovoljno napustio društvo.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:43 15.06.2007

Re: kvalitet posećenosti


A g-din B.Djelić je samovoljno napustio društvo.


Ja verujem da su i ostali napustili drustvo svojevoljno. Ali g. Djelic je nazvan budalom cim se pojavio ovde.

Ja sam kao anoniman presao preko bezbroj neuporedivo tezih i grubljih uvreda (iako nikad nikom nisam uzvracao na isti nacin). Iskreno receno, nije me ni uzbudjivalo ... cak sam smatrao da je to najlaski nacin da ti napadaci budi diskreditovani - sami od sebe.

Ali mogu da zamislim da ne bih to trpeo da sam recimo na mestu g. Djelica i da se pojavljujem pod svojim pravim imenom. A on je morao da bude spreman da trpi jos mnogo teze uvrede ... I uvrede upucene njegovim partijskim kolegama, predsedniku partije (i drzave) u kojima su reci kao sto je onanisnje, felacio, sperma SASVIM uobicajene ...

A istovremeno neko ko ima drugacije misljenje i/ili politicke poglede nije smeo da spomene zebru ili dzipove ... a da se na njega ne sruci gomila pomenutih aktivista ... sa pomenutim uvredama...
sentinel26 sentinel26 12:10 15.06.2007

Re: kvalitet posećenosti

Virtuelni Vasilije

A g-din B.Djelić je samovoljno napustio društvo.

Ja verujem da su i ostali napustili drustvo svojevoljno. Ali g. Djelic je nazvan budalom cim se pojavio ovde.


Ovo je tačno. Oni su sami ostavili dokaze. Uvredama se služe neki koji ne poznaju dovoljno materiju, ne umiju da postavljaju pitanja i uz to su još i nevaspitani ( a vjerovatno mnogi i ne umiju da prepoznaju uvrede). Medjutim kada neko bude opomenut, pa nastavlja, onda tu - na ljutu ranu ide samo ljuta trava.
Moram da naglasim da je jedna od dama (mislim JJ Beba) prije napuštanja bloga bila žestoko vrijedjana i bez ikakve zaštite.
G-din Djelić je morao znato dje dolazi. Njemu i g-dinu "stručnost ispred politike" se može postaviti milion pitanja bez vrijedjanja. Količina putera na njihovim glavama se mjeri tonama.
Mislim da su Djelić i još neki tu boravili radi nečije promocije.
pufna pufna 11:51 16.06.2007

Re: kvalitet posećenosti- to sentinel26

Moram da naglasim da je jedna od dama (mislim JJ Beba) prije napuštanja bloga bila žestoko vrijedjana i bez ikakve zaštite.

da,da i to od " divnog gospodina" koji je toliko human i brine za sav srpski i nesrpski zivalj ( tako on kaze, samo mi to ne mozemo proveriti) tamo gde su ugrozeni. Samo sto JJBEBA nije isla okolo i plakala vec ga je sama tako ponizila da ga je od te sramote jedino spasilo to sto se povukla sa bloga.
ovi ostali sto idu po blogu i kukaju - uvredjen sam su najcesce oni koji kroz lepe i slatkorecivo okicene fraze izgovaraju najvece uvrede civilizovanom drustvu radujuci se svakom sakrivenom lesu, svakom neuspelom pokusaju suocavanja sa sopstvenim zlom, nepostenjem i nepravdom. Ljudi opijeni svojom nebeskom vaznoscu.
Vise puta citajuci sam bila svedokom gde im se Drago obraca jedan put, 2, 3 razlazuci i objasnjavajuci im cinjenice koje, sigurna sam da im nije tolike sujete ( a mozda ipak i gluposti) bi usvojili, ali nista. O njih se to obija.
Zasto? Jer im se moze. Jer su oni koji su uvek glasali za one koji su na vlasti,jer oduvek drugi za njih misle, a busaju se u prsa da misle svojom glavom.
Takvi i oni koji ce medju tim muljem izaci na povrsinu, sada strasno likuju! tuga velika....
pufna pufna 11:54 16.06.2007

Re: kvalitet posećenosti

molim te ZELJKA,
napisi nam sad neki umni tekst sta bi sad BILJANA SRBLJANOVIC napisala da je na ovom blogu? Od tebe sve same mudrosti!
fuj!
pufna pufna 12:17 16.06.2007

Re: kvalitet posećenosti




da dodam... Zeljka molim te napisi jos jedan pismeni sastav sa masom neargumentovanih konstatacija, pa da odmah dignemo ruke od pobijanja istog, jer bi zadatak( posto argumentom svaki pasus bi se mogao dovesti u pitanje) nam bio prelak.
sentinel26 sentinel26 14:11 16.06.2007

Re: kvalitet posećenosti- from sentinel26 - to pufna

pufna
Moram da naglasim da je jedna od dama (mislim JJ Beba) prije napuštanja bloga bila žestoko vrijedjana i bez ikakve zaštite.

.Jer su oni koji su uvek glasali za one koji su na vlasti,jer oduvek drugi za njih misle, a busaju se u prsa da misle svojom glavom.Takvi i oni koji ce medju tim muljem izaci na povrsinu, sada strasno likuju! tuga velika....

Nijeste primjetili kada sam dao primjedbu g. Nedeljkovića da je trebalo odmah da interveniše baš u ovom slučaju. Kao što vidite neki komentatori za koje ja pretpostavljam da su vaši istomišljenici (možda griješim) su izrekli nekoliko uvreda na moj račun. Kad sada pogledaju saldo dobiti od uvreda=0.

Sada ću da vas priupitam a da li je vama dozvoljeno da vrijedjate koga ne volite ili čije pisanje ne razumijete. Vi ste na ovom blogu u jednoj prethodnoj replici uporedili hodanje jedne gospodje "sa cvetom u kosi sa nečijim pisanjem o pčelama". Šta mislite da mi ne razumijemo šta ste hteli da kažete i koga ste hteli da vrijedjate i omalovažavate?
Razmislite malo, vi istovremeno pravite dva poredjenja: kretanje i pisanje - potom uporedjujete dvije osobe koje se ne mogu usporediti.
Mislim da smo se razumjeli, ako imate kakav kritički tekst na ono što sam ja napisao izvolite biće mi drago da ga pročitam. O tome ko je za koga glasao neću ni da čitam, a to likovanje koje pominjete, ne postoji, to je bila samo nečija pretpostavka.
johnny011 johnny011 15:28 16.06.2007

Re: kvalitet posećenosti

Pufno,
stvarno mi nije jasno šta je poenta tvog pisanja ovih dana. Ideš naokolo sa bloga na blog, da upotrebim tvoju terminologiju "kao pčela sa cveta na cvet", prozivaš ljude, tražiš od njih nekakve odgovore na pitanja koja su prepuna kvalifikacija, a ponekada i uvreda, neke druge "moliš na kolenima" (tvoj izraz) i, uopšte, kao da ti je stalo do fajta, pa samo čekaš da ti neko naleti. Komentarišeš tuđe svađe, tipa JJ Beba i Ninoslav, pritom se potpuno svrstavajući na jednu stranu, iako se čini da o tome kako je sukob počeo ne znaš ništa. Ako i znaš, to previđaš. Ja sam pozvao oboje da spuste loptu (izvini na sportskoj terminologiji), oni su to očigledno odbili i to je to. Sada se kačiš Željki Buturović, jer je pre tri meseca imala suprotno mišljenje od 20-ak najglasnijih blogera. Uključuješ se u hajku-u-najavi protiv Dracene, iako mi je potpuno nejasno šta je povod za tu hajku, osim netrpeljivosti koju prema njoj ima Biljana Srbljanović. Ako imaš nešto protiv Ninoslava - idi na njegov blog pa mu reci šta ti smeta. Ako imaš nešto protiv Dracene - i ona ima blog, idi tamo, pa konkretizuj svoje neprijateljstvo. Isto važi za Željku. Ovako, ovi tvoji napadi deluju potpuno iracionalno, pa i zlobno.
pufna pufna 17:20 16.06.2007

Re: kvalitet posećenosti johnny-ju i sentinel26-u

evo, objasnicu sve!
pratila sam konflikt odnekle ( pa sve iscitala na kraju istog) i secam se tvog pokusaja, ali se isto tako secam da ninoslav nije hteo da popusti, pa samim tim i JJBebi nije ostavljeno mesta za drugaciju reakciju. NJihovu svadju sam komentarisala samo sa stanovista da je ta ista beba ispala fajter i nije kukala, dok svi drugi koji pisu grozne stavove uvijene u slatkorecivi i toboze uljudni stil idu okolo i kukaju posle prve " cuske" To je bila jedina poenta. Ne verujem da se odmah nije mogla nazreti.
Zeljka Buturovic, kao i mnogi drugi je iskoristila priliku da "zapljune" ( evo i ja sportskim zargonom)" pisala grupica zaista poznatih ljudi koji su privlačili ogromnu pažnju potpuno trivijalnim tekstovima i komentarima"te meni drage blogere, nego me nervira sto nikako se to nije usudjivala da kaze dok je ta " grupica" bila prisutna da odgovori. Njen jedini vid odbrane je bio brisi i zatvori tekst da se komentari koji ne prijaju oku ne bi videli.

Nisam nikoga upredjivala sa M. Markovic, zato sto sam pomenula cvet u kosi. Izraz sa cvetom u kosi se uglavnom odnosi na jednu nonsalantnu trivijalnost. A da mi se dopala toliko proliferacija tekstova novih blogera , nije i to ne moram da krijem. Kao sto mi se ne svidja ta lazna zen Dracenina filozofija. To toliko daleko ide da ona na prvu loptu nije ni Angie-in gnev povodom nedostatka adekvatne doktorske nege maloletnom detetu, razumela vec prokomentarisala u skladu sa svojim nacelima - tebe svrbi, ti se cesi. Tako ona posmatra sve negativne pojave u nasem drustvu i to meni smeta.

Ne mislim za sebe da sam zlobna, ne volim samo ovo licemerje koje se siri blogom zacinjeno sa tracerskim uzivanjem!
pufna pufna 17:23 16.06.2007

Re: kvalitet posećenosti- to sentinel26

Mislim da smo se razumjeli, ako imate kakav kritički tekst na ono što sam ja napisao izvolite biće mi drago da ga pročitam. O tome ko je za koga glasao neću ni da čitam, a to likovanje koje pominjete, ne postoji, to je bila samo nečija pretpostavka.

ja na vas tekst nisam imala kritike, niti sam gledala ko je za koga glasao. Samo sam se nadovezala na Ninoslavljevo jako ruzno vredjanje, i njegovo likovanje. Tako da ja ovaj vas citat ne razumem.
sentinel26 sentinel26 18:37 16.06.2007

Re: kvalitet posećenosti- from sentinel26 - to pufna-2

pufna
Pufna:.... Kao što mi se ne svidja zen Dracenina filozofija.

.... Samo sam se nadovezala na Ninoslavljevo jako ruzno vredjanje, i njegovo likovanje. Tako da ja ovaj vas citat ne razumem.

Ko to od vas traži da vam se nešto svidja? Zaboga napišite polemičan tekst ako poznajete materiju a ako ne zaobidjite. Vi ste u zabludi, (doduše u filozofiju se ne razumijem) ja nijesam primjetio tu filozofiju. Količinu, nivo a naročito repertoar uvreda koji je ispaljen prema Draceni ja odavno nijesam pročitao. Broj onih koji njezi duguju izvinjenje je jako veliki. Medjutim po mojoj ocjeni ona je prihvatila primirje bez bilo čije kapitulacije. Zar to nije razlog za optimizam.

Za ovaj drugo deo (u vezi JJBebe) ja sam svoj stav iskazao dva puta i na gospodinov blog više ne odlazim ni da čitam, a kamoli da ostavljam komentare.
Pufna, jedan stav koji ne namjeravam da mijenjam iskazujem na sljedeći način:
1) Ne volim nikakve uvrede,
2) Naročito ne volim uvrede koje se tiču ličnih osobina ili porodične situacije onih kojima se upućuju,
3) Izuzetno ne volim kada muškarci vrijedjaju dame.
4) Imam izgradjen svoj sistem odbrane od uvreda i ne odustajem od njega.

PS. Što se tiče vašeg objašnjenja u vezi "cveta u kosi" ono jeste logično ali je malo mnogo "sluačjnosti" na jednom mjestu, po cijenu da pogriješim zadržaću svoje mišljenje. Nikako ne zaboravite da je broj onih koji samo čitaju mnogo veći od zbira ovih koji pišu i koji komentarišu.

pufna pufna 22:05 16.06.2007

Re: kvalitet posećenosti- from sentinel26 - to pufna-2

Ko to od vas traži da vam se nešto svidja?

a jel vi to od mene trazite da mi se iskljuci opcija - svidja, ne svidja?! To je besmisleno.
Ja , uvek, ali bas uvek, obrazlasem svoje stavove!
sentinel26 sentinel26 10:05 17.06.2007

Re: kvalitet posećenosti- from sentinel26 - to pufna-3

pufna
Ko to od vas traži da vam se nešto svidja?

a jel vi to od mene trazite da mi se iskljuci opcija - svidja, ne svidja?! To je besmisleno.
Ja , uvek, ali bas uvek, obrazlasem svoje stavove!

Nijeste me razumjeli, moja (skraćena) izjava poziva da javno prozovete one koji možda žele da vam ospore tu opciju. Ono što ne dozvoljavam meni da ukinu nijesam predložio i ne želim da čine nikome, pa ni vama.
Da li je ovo dovoljno da se sada svi vratimo na normalne razgovore?
dracena dracena 14:27 17.06.2007

Re: kvalitet posećenosti johnny-ju i sentinel26-u

Po drugi put nailazim na mesto na kom vidim da me uopšte nisi razumela. Sad već polako počinjem da se pitam kakve su tvoje namere.
Kao sto mi se ne svidja ta lazna zen Dracenina filozofija. To toliko daleko ide da ona na prvu loptu nije ni Angie-in gnev povodom nedostatka adekvatne doktorske nege maloletnom detetu, razumela vec prokomentarisala u skladu sa svojim nacelima - tebe svrbi, ti se cesi. Tako ona posmatra sve negativne pojave u nasem drustvu i to meni smeta.

Ono što sam napisala kod Angie ni u kom slučaju nije značilo "koga svrbi, taj se češe". Naprotiv. Niti je moj komentar tako zvučao. Samo ja ne volim da kao većina uzvikujem u horu "ua ovaj", "ua onaj". Tu fazu uvek preskačem i onog trenutka kad saznam za problem, počnem da razmišljam o njegovom rešavanju. Za to je čoveku potrebno malo smirivanja, ćutanja, udubljivanja. Tako zadihani od "dnevnih aktivnosti" i opšte jalove graje koju podižete bez usmerenja i pravog racionalnog cilja, ne možete naći rešenje. Ja vičem "ua" samo onda kad mislim da ću tako rešiti problem. Ne kažem da uspevam svaki put da nadjem rešenje (kao što ni za situaciju u kojoj je bila Angie nisam videla nikakvo rešenje osim totalne reforme društva, što već svi vrapci na grani znaju, pa ne treba posebno naglašavati), ali mi se često desi. Nikad nisam učestvovala u plemenskim ritualima, ratničkim plesovima oko vatre, busanju u prsa, kolektivnom pljuvanju omraženih neprijatelja, čak i po cenu da budem pogrešno shvaćena, oklevetana i osudjivana od većine. Eto to je ta moja "lažna zen filozofija" i moje "licemerje" i moje "tračersko uživanje", koje ti toliko mrziš. (Ne mogu da verujem da si mi pripisala i "tračersko uživanje", ali ko će te znati šta si opet namerno ili nenamerno pogrešno razumela.)

Na kraju što se tiče "trivijalne ležernosti" iz jednog drugog tvog komentara, tu si pola u pravu, a drugu polovinu ne razumem. Jesam ležerna, priznajem. Da, radujem se svakom novom danu, a nemam pojma zašto. Takva mi valjda priroda. Radim najbolje i najviše što mogu. Savest mi je čista. Volim da radim, volim da planiram i sprovodim planove u delo. Volim da doprinosim razvoju zajednice. Ne osećam se uskraćenom ni na kom planu. I što je najvažnije, nemam nameru da glumim mudru smrknutost samo zato što to rade svi drugi. E sad, nije mi jasna druga polovina tvoje sintagme: šta je u svemu tome trivijalno? Koliko sam primetila, ovakvo ponašanje nije baš često, pa samim tim ne može biti ni trivijalno. Nisam primetila ni da se bavim trivijalnim temama.

Svesna sam da ću ti posle ovog komentara biti još odvratnija, ali mene kao ležernu osobu to mnogo ne zanima.
pufna pufna 12:24 18.06.2007

Re: kvalitet posećenosti johnny-ju i sentinel26-u

dracena ne preteruj, nisi mi odvatna...
ja ne razumem tvoje pomirivanje sa situacijom. covek mora imati pravo da iskritikujemo negativnu pojavu, nista vise ali i nista manje od toga. Kad dodas tome komentar tako je svuda, sistem je truo, sta se tu moze onda umanjis problem i nekako anesteziras stvari. Meni se to ne svidja!
Posto su drugi pokusali da od toga naprave licni sukob B.S. sa tobom, ja sam reagovala i prokomentarisala nesto o tvom pisanju. Ja nisam dozivela da je u pitanju licni sukob, vec sukob stavova. Znam da boli i smeta kad je to tako javno i po malo odvratno napisano. I meni bi smetalo. to je cena biti autor na blogu. Ipak ne podrzavam njeno resistance pismo,cisto da ne bude nejasno. Vidis po tome sto i dalje pisem da nisam deo grupe niti znam sta se zbiva iza zavese. Ti ocigledno vise znas od mene, samo nemoj sad si dozvoliti da paranoja ovlada tobom. Nisi ni nebitna ni bitna da bi se ljudi bavili tobom. Samo si reprezent jednog misljenja koji je smetao vecini koja je otisla sa bloga
toliko
no hard feelings
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:10 14.06.2007

e moj igi

to je ta večna dilema: bitan ili nebitan, pitanje je sad...
Cocoa Cocoa 00:17 15.06.2007

Re: e moj igi

Mnogo je važnije pitanje 32-bitan ili 64-bitan.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:41 15.06.2007

Re: e moj igi

Mnogo je važnije pitanje 32-bitan ili 64-bitan.


)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD

po-go-dak!
ps...stosejatoganisamsetila...? damn!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:26 15.06.2007

Re: e moj igi

tu nema dileme. 64
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 14:43 15.06.2007

Re: e moj igi

Commodore 64 rulez!!!
ljiljaO ljiljaO 07:56 15.06.2007

Sta znaci bitan?

Nisam bas skroz u toku sa celom pricom. Ali ja to vidim ovako. Ko je bitan a ko nebitan sigurno se ne vidi po tome da li mu je "dopusteno" ili ne da nesto kaze. Cesto su bitni bili duboko u ilegali i nisu govorili nista, ali su bili tu. Dakle zasto svako ko zeli nesto da kaze ne bi to i mogao. Pa to mu dodje kao posledici razvoja civilizacije iliti demokratija.
Meni deluje da su neki malo isfrustrirani novim softverom. Kao i uvek, novi softver zbuni one koji racunar koriste kao alat. Ali kao i uvek posle nekog vremena shvate da je novi alat bolji, nova kuca prostranija udobnija.
E sad o pretnjama. I to je proizvod civilizacija. Posebno ljudi vole da prete kada ih ne vidite. Ako pisete, valjda ste spremni i da citate gluposti na vas racun (uostalom, svi mi ponekad pisemo gluposti). Ako neka tema izazove razlicite reakcije, onda je tema dobra.
A pretnje, pa na dusu onoga koji preti mada razumem onoga kome je preceno. Trenutno sam i sama pod udarom "anonimnih dobrotvora drustva" i zaista sam vrlo, vrlo povredjena ali cu sigurno nastaviti sa onim sto radim jer duboko verujem da to radim dobro. A "nepotpisani" su zlo sa kojim moramo da se izborimo. Cinimi se najpre u svojoj glavi.
Gospoda anonimci nece biti veci ako prete i vredjaju!
sabi sabi 13:38 15.06.2007

Re: Sta znaci bitan?

Blog citam od prosle jeseni. Retko komentarisem, ali zato citam vrlo cesto. Novi blog sam videla tek pre dva dana, jer sam bila na putu.I odmah mi se nije dopala atmosfera. Nije vise zanimljivo kao pre. Bas mi nedostaje stari.
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 14:48 15.06.2007

Teorija zavere

Evo da doprinesem malo razvoju teorije zavere :)

Kad se ode na stari blog (arhiva) i klikne na Queeria-in poslednji post tamo (tj na link za "dalje" brauzer pokusava da preusmeri na sajt nune.biz uz trazenje login podataka (user i pass).

Nune.biz je sajt u vlasnistvu Miroslava Popovica Nuneta....

Zasto i kako klik na dalje na kvirijinom postu pokusava da nas odvede na Nunetov (zasticen) sajt ?
sentinel26 sentinel26 15:09 15.06.2007

Re: Teorija zavere

Dejan Nikolic

Kad se ode na stari blog (arhiva) i klikne na Queeria-in poslednji post tamo (tj na link za "dalje" brauzer pokusava da preusmeri na sajt nune.biz uz trazenje login podataka (user i pass).

Nune.biz je sajt u vlasnistvu Miroslava Popovica Nuneta....

Zasto i kako klik na dalje na kvirijinom postu pokusava da nas odvede na Nunetov (zasticen) sajt ?


Poštovani gospodine Nikoliću,
Ovo se i meni dogadjalo kod Zokster-a na novom (jednom) blogu. Ne znajući kome da se obratim ja sam pitanje postavio g-dinu Nedeljkoviću, očekujući da će on to proslijediti stručnjacima. Ja ni sada ne znam kome da se obratimo u vezi ovoga i šta ovo znači?
Poz.
Sneska Sneska 21:03 15.06.2007

...

Srbi ne vole promene. Znam da je generalizacija, ali sa obzirom koliko treba vremena da se promeni ideologija kod naseg naroda i kolika je frka sto se promenio (uglavnom samo) izgled ovog bloga, ova konstantacija mi se sama nametnu.
Ivan Marović Ivan Marović 21:26 15.06.2007

Re: ...

Srbi ne vole promene.
Da budemo precizniji: Srbi ne vole promene nabolje.
sarma sarma 13:06 16.06.2007

Re: ...

Srbi ne vole ništa.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana