Na današnji dan

Lažov

niccolo RSS / 13.05.2012. u 15:30

Samo da obavestim ostale blogere da je Saša Radulović obrisao moj komentar u kome ga upozoravam da je slagao kada je rekao da sam rekao da nije jasno ko bi trebalo da ponovo prebroji glasove.

Sa ovim brisanjem vas upoznajem putem posebnog bloga, s obzirom da me je isti usput i banovao, pa ne mogu da ponovim isti .

Smatram da je bitno da svi znamo koji blogeri vole da se služe lažima u svom blogovanju...



Komentari (475)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gorstak92 gorstak92 19:41 14.05.2012

Re: Ovo samo potvrdjuje...

Domazet
gorstak92
I nemo neko da mi dođe da se žali na brojanje, fale džakovi kmentara i slične fore

...moju tezu da u Srbiji niko (osim mozhda Tome Nikolica) ne ume da think big! Zashto bre samo 300, shto nisi stavio 500??

Vidim da se baviš običajima u Srbalja pa da te podsetim na lokalni sport sa pola vijagre.
Zar je ovo zbilja najduhovitije što umeš? Šteta...
Domazet Domazet 19:50 14.05.2012

Sad me terash da se ponavljam...

gorstak92
Domazet
gorstak92
I nemo neko da mi dođe da se žali na brojanje, fale džakovi kmentara i slične fore

...moju tezu da u Srbiji niko (osim mozhda Tome Nikolica) ne ume da think big! Zashto bre samo 300, shto nisi stavio 500??

Vidim da se baviš običajima u Srbalja pa da te podsetim na lokalni sport sa pola vijagre.
Zar je ovo zbilja najduhovitije što umeš? Šteta...

...pa poznato je da JA do not think big. I think far...
ecce-florian ecce-florian 19:52 14.05.2012

Re: Ovo samo potvrdjuje...

Zar je ovo zbilja najduhovitije što umeš? Šteta...

Kakva te duhovitost spopala u ocudnom momentu sila haosa i bezumlja .
Domazet Domazet 19:39 14.05.2012

500!

!!
niccolo niccolo 19:43 14.05.2012

Re: 500!

Nažalost na ovom mestu je bilo nepravilnosti pa se komentar mora ponoviti...
Domazet Domazet 19:52 14.05.2012

Ja poshtujem odgovarajuce organe!

niccolo
Nažalost na ovom mestu je bilo nepravilnosti pa se komentar mora ponoviti...


Dakle 600!!
niccolo niccolo 19:55 14.05.2012

Re: Ja poshtujem odgovarajuce organe!

Ja poshtujem odgovarajuce organe!

Tako i treba

Domazet Domazet 20:34 14.05.2012

Ne mislish li ...

niccolo
Tako i treba

...da je ovde jedno 'i' vishka?? Znam ja da je ovo jedan neozbiljan blog i tako to ali se ja principijelno zalazhem za jasno razgranichavanje arhivske gradje
gorstak92 gorstak92 20:44 14.05.2012

308.

Jeah!!!
Zbog rime, naravno.
ecce-florian ecce-florian 22:16 14.05.2012

ima li još

neki slobodni mislilac, ili nezavisni medij ili barem komentator, kolumnista da nije u celosti dao podršku opravdanoj osudi bezumlja,nasilja itd


mrak


Ajmo malo moralna-koncert podsećanja na 2000-te


Ne volem
škrtariju, intelektualce koji važno
vrte hemijske
kupiš ih za špricer i kavurmu
(koju ja takođe baš ne simpatišem izrazito nju )

ps

nemam ništa protiv kavurme

Domazet Domazet 22:56 14.05.2012

e znam na koga...

ecce-florian
neki slobodni mislilac, ili nezavisni medij ili barem komentator, kolumnista da nije u celosti dao podršku opravdanoj osudi bezumlja,nasilja itd


mrak


Ajmo malo moralna-koncert podsećanja na 2000-te


Ne volem
škrtariju, intelektualce koji važno
vrte hemijske
kupiš ih za špricer i kavurmu
(koju ja takođe baš ne simpatišem izrazito nju )

ps

nemam ništa protiv kavurme


...tachno imash u vidu (mozhda sve?) ali mi se chini da je greshka prvenstveno do tebe. Odakle ti pravo da ochekujesh da i(veliko ili malo, po volji)ntelektualci mogu/moraju da budu dramatichno drugachiji od sredine iz koje potichu?

Pogledaj Blog 92 koji bi, po nekakvim uvrezhenim kriterijumima, trebao da daje sliku Srbije daleko bolju od prosechne. Na tom i takvom blogu postignut je poprilichno shirok konsenzus da SNS i Dveri (simptomatichno je da se LVM konstantno zaobilazi) jednostavno nisu moralno podobni za ulaganje primedbi na regularnost izbora. Konsenzus koji, bar tako mislim, po broju onih koji ga prihvataju poprilichno nadmashuje broj blogera koji, po prvom pa i drugom kolenu, pishu 'sa zadatkom'. Isti oni ljudi koji su pre dvanaest godina ustali protiv vlasti koja je trajala toliko koliko je trajala zahvaljujuci tome shto je svoje protivnike proglashavala za moralno nepodobne i tako ih dezavuisala misle da i nije tako strashno ako 'prava' strana malchice nategne izbore u svoju korist. Jer, pobogu, Srbija je to a i vidi kakvi su ti drugi...

Dakle, ne vidim korumpirane intelektualce kao uzrok problemu. Oni su po meni posledica. A pravi problem je u tome shto srpsko drushtvo ne mozhe da se oslobodi navike da malchice pripomogne na svoju stranu. Sve ovo shto se deshava u poslednjih nekoliko dana mi ukazuje da je pitanje koliko ce trajati ovaj ciklus pripomaganja jedino pitanje koje ima smisla postaviti.

freehand freehand 23:20 14.05.2012

Re: e znam na koga...

Na tom i takvom blogu postignut je poprilichno shirok konsenzus da SNS i Dveri (simptomatichno je da se LVM konstantno zaobilazi) jednostavno nisu moralno podobni za ulaganje primedbi na regularnost izbora.

Pa znaš šta: na tom i takvom blogu ti palamudiš sve u 16.
Ali hajde sad pokaži citatom, linkom, čime god: ko je to Naprednjacima zabranio ili osporio pravo da ulože prigovor na regularnost izbora?
Al gledaj da ne ševaš mnogo levo-desno, da možemo i mi priprosti da te skontamo.
Znači, ako može u dve prostoproširene, jerbo ima nas koji nismo bili na tom odmoru kad se prorađivao Šolohov.
dragoljub92 dragoljub92 23:41 14.05.2012

Re: e znam na koga...

Šolohov.

tkaj jeto šolokov
freehand freehand 23:45 14.05.2012

Re: e znam na koga...

dragoljub92
Šolohov.

tkaj jeto šolokov

Pitaj Domazeta Melehova i Grigorija Nikoliča.
Lepo ti kažem da nisam bio na tom odmoru.
dragoljub92 dragoljub92 23:51 14.05.2012

Re: e znam na koga...

freehand
dragoljub92
Šolohov.

tkaj jeto šolokov

Pitaj Domazeta Melehova i Grigorija Nikoliča.
Lepo ti kažem da nisam bio na tom odmoru.

ma ja nisam biji cel dn
Domazet Domazet 23:58 14.05.2012

Ma znash ti nas dogmate...

freehand
Na tom i takvom blogu postignut je poprilichno shirok konsenzus da SNS i Dveri (simptomatichno je da se LVM konstantno zaobilazi) jednostavno nisu moralno podobni za ulaganje primedbi na regularnost izbora.

Pa znaš šta: na tom i takvom blogu ti palamudiš sve u 16.
Ali hajde sad pokaži citatom, linkom, čime god: ko je to Naprednjacima zabranio ili osporio pravo da ulože prigovor na regularnost izbora?
Al gledaj da ne ševaš mnogo levo-desno, da možemo i mi priprosti da te skontamo.
Znači, ako može u dve prostoproširene, jerbo ima nas koji nismo bili na tom odmoru kad se prorađivao Šolohov.


...nikako da shvatimo prednosti odgovarajuceg postupka odgovarajucih organa.

Nego da ti odgovorim direktno na pitanje. Uhvatio si me u teshkom podmetanju. Jadan ja. A istina je sasvim drugachija. Ne osporavate vi Naprednjacima pravo na prigovor. Vi samo ukazujete na prednosti odgovarajuceg postupka odgovarajucih organa.

A sada slozheno proshirene rechenice. Odgovarajucih organa u zemlji u kojoj Ministar odgovarajuceg sestrinskog ministarstva sasvim odgovarajuce dozvoljava odgovarajucem beguncu od zakona da odgovarajuce organizuje odgovarajucu izbornu proslavu. Po odgovarajucem postupku, razume se. Odgovarajuci ministar koji je u odgovarajucoj izjavi izjavio da je on samo jedan put krao izbore i nece nikad vishe.

Imam utisak da ce doprinos Srbije SI sistemu bit bogat i visheslojan. Shta mislish za shta ce jedinica mere biti pikoFreehand?
dragoljub92 dragoljub92 00:16 15.05.2012

Re: Ma znash ti nas dogmate...

pa sg ako prepostavimo da je vrednost 1Freehand = 1 Tesla ili 1 Farad, onda i pikoFreehand nije mala vrednost
Domazet Domazet 00:23 15.05.2012

Nije mala, nije mala...

...taman posla. U nasheg Freehanda nishta nije malo.
freehand freehand 07:29 15.05.2012

Re: Ma znash ti nas dogmate...


Ne osporavate vi Naprednjacima pravo na prigovor. Vi samo ukazujete na prednosti odgovarajuceg postupka odgovarajucih organa.

Ostalo je nastavak palamuđevine, pa da ne trošim ni vreme ni tastaturu, ali - zar ova rečenica, ako već sadrži Vi, ne treba da ide sa Nama Naprednjacima?
cult cult 09:44 15.05.2012

Re: Ma znash ti nas dogmate...

Nama Naprednjacima


molim te, Freehand, vrhunski intelekt uvek je začinjen prstohvatom cinizma, zapitanošću nad pojavama, drskom sumnjom, ali nadasve objektivnošću. To tvoje "vi", "mi", to su samo jadna podmetanja zarobljenog uma.
freehand freehand 09:51 15.05.2012

Re: Ma znash ti nas dogmate...

cult
Nama Naprednjacima


molim te, Freehand, vrhunski intelekt uvek je začinjen prstohvatom cinizma, zapitanošću nad pojavama, drskom sumnjom, ali nadasve objektivnošću. To tvoje "vi", "mi", to su samo jadna podmetanja zarobljenog uma.

Ma pazi - Domazet je sad već rame uz rame sa Grofom.
Filozofska škola koja se zasniva na učenjima velikog Konfučija, drugova Marksa i Engelsa, Crnog Guje, Ljube Moljca i zemunskog Šaolina.
Za svaki respekt.
I izbegavanje.

NNN NNN 10:04 15.05.2012

Re: Ma znash ti nas dogmate...

Dragi moj Brajo (priznaj da ti ovo nekako nedostaje ),
ako ne postoji Odgovarajuća legalna procedura* - šta je onda rešenje? (pljuckamo se i dopisujemo?)

*mada u sve vas, deco, nemam nimalo poverenja


Edit: tek sam sad primetio da sam bio otkucao
"Drago moj Brajo" - šta li mi je bilo na pameti
niccolo niccolo 10:17 15.05.2012

Re: Ma znash ti nas dogmate...

Drago moj Brajo (priznaj da ti ovo nekako nedostaje ),

Nedostaje i meni a neće njemu...

Inače se slažem s pitanjem

ako ne postoji Odgovarajuća legalna procedura* - šta je onda rešenje?

freehand freehand 10:19 15.05.2012

Re: Ma znash ti nas dogmate...

niccolo
Drago moj Brajo (priznaj da ti ovo nekako nedostaje ),

Nedostaje i meni a neće njemu...

Inače se slažem s pitanjem

ako ne postoji Odgovarajuća legalna procedura* - šta je onda rešenje?


Mogu ja, mogu ja?
Ova?

antioksidant antioksidant 10:20 15.05.2012

Re: Ma znash ti nas dogmate...

niccolo
....

Inače se slažem s pitanjem

ako ne postoji Odgovarajuća legalna procedura* - šta je onda rešenje?


revolucija
koja ima legitimitet samo ako pobedi
5. oktobar bi imao sasvim drugo značenje da ivica nije napravio ovu pauzu od par godina u vlasti
niccolo niccolo 10:29 15.05.2012

Re: Ma znash ti nas dogmate...

revolucija

Slažem se i s odgovorom

Doduše, moram da priznam da ne verujem u revolucije u ovoj zemlji. Mislim da ne postoji dovoljan kapacitet u građanstvu da zaista iznese promene, pa se sve završi na promeni (delimičnoj ili potpunoj) onih koji jašu (iz čuvene poslovice sjaši kurta da uzjaše murta)...Šta znam, možda i grešim...mada nam do sada nijedna revolucija nije uspela...
ecce-florian ecce-florian 10:37 15.05.2012

Re: e znam na koga...

free
Ali hajde sad pokaži citatom, linkom, čime god: ko je to Naprednjacima zabranio ili osporio pravo da ulože prigovor na regularnost izbora?
Al gledaj da ne ševaš mnogo levo-desno, da možemo i mi priprosti da te skontamo.


Mogu li da pokušam.Moj je osnovni komentar ( odnosio se na jučerašnje pisanje Danasa, Pressa, Blica) kao i na podatke koje je Blic o džaku iznosio pre portparola a u toku istrage, kao i na plejadu onih koji su iskazali nevericu u krađu

Vejvoda: Teško je verovati u krađu

Goati: Krađa glasova malo verovatna

Oba linka sa B92 , da dodamo i elektronske medije

Da pokušam da ispunim i drugi zahtev koji si postavio da objašnjenje bude takvo da i "priprosti skontaju"

Molio bih samo dozvolu da se ne krećem u okviru primedbi jedne stranke - SNS-a već da uključim i poneke druge

Tvoje pitanje je : Ko je osporio pravo strankama da ulože prigovor

Pitanje je na fonu izveštaja medija i dokaz je da je medijska kampanja urodfila plodom.

Odgovor je ipak malo složeniji i pre nego što dođemo do opstrukcije prava na ulaganje prigovora.
Pokušaću da ti objasnim samo na jednom, najjednostavnijem segmentu.

Slučajevi kada se utvrdi da postoji višak glasačkih listića ( na nekim mestima je bilo poništavanja - Niš npr)

Moram prvo da ti ukažem na odredbu čla. 74 st.8 Zakona o izboru narodnih poslanika, koji predviđa

cit

Ako se utvrdi da je broj glasačkih listića u glasačkoj kutiji veći od broja birača koji su glasali, birački odbor se raspušta i imenuje novi, a glasanje na tom biračkom mestu ponavlja se.

Zakon

Kao što vidiš, nigde se ne spominje prigovor. Gde god da birački odbor utvrdi veći broj glasačkih listića u glasačkoj kutiji od broja birača koji su glasali, isti se raspušta.

Članovi, bilo osnovnog bilo u proširenog sastava, na zapisnik mogu i ne moraju da ulože primedbe ( ne prigovore) postupak rasuštanja biračkog odbora i ponavljanja biće isti.

Da za sada manemo prigovore , da ne bi komplikovali

Ajde sada da pogledamo linkove ( malo su duži izvinjavam se ) gde se nabrajaju sve nepravilnosti utvrđene u naknadnom pregledu materijala sa glasanja. Izjave nisu predstavnika SNS, ali nadam se da su upotrebljive za ovo razmatranje

SVM

Utvrđeno je izmedju ostalog postojanje viška glasačkih listića a birački odbori nisu raspušteni niti izbori ponovljeni.
Interesantno je da SVM a u skladu sa postignutim dogovorom insistira samo na ponavljanju lokalnih izbora iao zakon utvrđuje kompletno ponavljanje izbora na navedenim mestima , ma koliki njihov uticaj bio na ukupne rezultate.

Ukoliko su navodi iz klipa tačni, tj ukoliko je utvrđeno postojanje više glasačkih listića u odnosu na broj izašlih birača, a o tome su kako gospodin Maglai navodi sačinjeni i zapisnici onda postoji i osnovana sumnja da je učinjeno krivično delo

Falsifikovanje rezultata glasanja
Član 161
Član organa za sprovođenje izbora ili referenduma ili drugo lice koje vrši dužnosti u vezi sa glasanjem, koji dodavanjem ili oduzimanjem glasačkih listića ili glasova pri prebrojavanju ili na drugi način izmeni broj glasačkih listića ili glasova ili objavi neistinit rezultat glasanja,
kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.


a zbog čega je i podneta krivična prijava.

Da se vratimo sada na konačnu odluku RIK-a kao i deo izjave gospodina Goatia

"Malo je verovatna ta priča zbog velikog broja kontrolnih mehanizama, ali ako Tomislav Nikolić uspe da dokaže to, onda je epilog jasan. To onda za mene nisu bili regularni izbori", izjavio je Goati na konferenciji za novinare.

Moažda samo i još mali osvrt na pitanje kako i zašto je moguće da se ovo dogodi na izborima 2012.

Prema pisanju Novosti

TOKOM poslednje decenije 127 osoba je optuženo, a 67 osuđeno zbog krivičnih dela protiv izbornih prava!

....

Među osuđenima niko nije osuđen na zatvorsku kaznu, već su gotovo svi kažnjeni uslovno ili sudskim opomenama.

link

Toliko,ako sam bio od pomoći
ecce-florian ecce-florian 11:00 15.05.2012

Re: Ma znash ti nas dogmate...

niccolo
revolucija

Slažem se i s odgovorom

Doduše, moram da priznam da ne verujem u revolucije u ovoj zemlji. Mislim da ne postoji dovoljan kapacitet u građanstvu da zaista iznese promene, pa se sve završi na promeni (delimičnoj ili potpunoj) onih koji jašu (iz čuvene poslovice sjaši kurta da uzjaše murta)...Šta znam, možda i grešim...mada nam do sada nijedna revolucija nije uspela...


Nemogućnost artikulisanje političke volje biračkog tela promenama vlasti putem izbora je preduslov za pridobijanje pristalica promene vlasti nasilnim putem. U navedenom se i krije opasnost nezakonitog postupanja državnih organa u izbornom procesu.

Drugi aspekt je problem kapaciteta stranaka za iznošenje promena. Od onog ko ne poseduje stranački aparat koji može da se suprotstavi pokušajima prekrajanja izborne volje nije za očekivati da ima organizacione sposobnosti ni za promenu na drugi nači.

Pored navedenog, zemljama iz kojih dolaze "strani posmatrači" u Srbiji ( čitaj Jugoslaviji)koji tvrde da su izbori OK,istorijski odgovara aparat "prosvećenog apsulutizma" kao garant stabilnosti i čuvanja "divljih" balkanaca u pokornosti.Zato apatarat koji krši izborne zakone i dokaže da može da se izbori da rezultati izbora opstanu , istovremeno pokazuje da je garant obnašanja takve ( nasilne) vlasti i u budućem periodu.Tek iskorakom iz tih okvira , stiču se uslovi da se takvi vlastodršci "demokratskim " putem svrgnu sa vlasti uz zdušnu pomoć stranih posmatrača a sve u cilju razvoja demokratije .
U tom kontekstu bi se mogla posmatrati i ova postojeća vlast kao partner koji treba da na navedenoj teritoriji izvrši ne baš lake i nepopularne zadatke na štetu populacije( MMF , štednja). Zato lideri na nižem hijerarhiijskom nivou, koji svojom odlučnošću i harizmom, te izvršavanjem zadataka usprkos protestima odnosno suprotno zakonima koji bi trebali za sve jednako da važe, stiču dodatnu popularnost koja može prevazići popularnost lidera stranke.
Spoljna obeležja nastupa su patronski odnos i odmahivanje rukom koje pokazuje da se vlast u suštini i ne osvrće na primedbe slabe opozicije
Staniol platforme u koji se uvija ovakav program je politička zrelost i neminovnost izbora takvog puta, što ne mora uvek biti tačno (pogledati Češku i pratiti događaje u Grčkoj u budućem periodu).


edit


JEEEEEEEEEEEEEEEEE
ovaj moj čaršaf je 333

niccolo niccolo 11:11 15.05.2012

Re: e znam na koga...

Ja samo da preciziram svoj stav (ako još uvek nekome nije jasan) - slažem se sa Florijanom. Može se reći da su ljudi iz SVMa saučesnici u k. delu (ako je istog bilo). Ili ako nisu saučesnici onda barem pomažu učiniocu posle izvršenog k. dela...

Celokupno moje protivljenje onome što Radulović zahteva je u tome što Radulović zahteva ponovno prebrojavanje (svuda) i to još uz prisustvo kamera. Florijan je evo likovao zakon i kaže ovako

Kao što vidiš, nigde se ne spominje prigovor. Gde god da birački odbor utvrdi veći broj glasačkih listića u glasačkoj kutiji od broja birača koji su glasali, isti se raspušta.


Dakle, ako je bilo višak listića, izbori se ponavljaju, ništa se ne prebrojava još jednom. Ako je bilo drugih nepravilnosti, prigovor se podnosi RIKu, a on odlučuje da li da se na tom mestu izbori ponove ili ne. Dakle opet se ništa ne prebrojava. Ako RIK kaže da se ne ponavlja, može da se podnese žalba Upravnom sudu. Ako Upravni sud usvoji, izbori se ponavljaju na tom mestu. Opet se ništa ne broji iznova.

Da li je bilo nepravilnosti na svim izbornim mestima? Nije. Da li je svuda gde je bilo nepravilnosti ponovljeno? Izgleda da nije. Da li je neko iskoristio sve pravne lekove povodom neponavljanja izbora svuda gde su bile nepravilnosti? Izgleda da nije.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:12 15.05.2012

Re: e znam na koga...

niccolo


Da li je bilo nepravilnosti na svim izbornim mestima? Nije. Da li je svuda gde je bilo nepravilnosti ponovljeno? Izgleda da nije. Da li je neko iskoristio sve pravne lekove povodom neponavljanja izbora svuda gde su bile nepravilnosti? Izgleda da nije.


Mene zanima jedna druga stvar - kaze na prigovor LDP-a se ponavlja glasanje na lokalnom (gradskom) nivou na 16 mesta u Beogradu. Kako to glasanje je neregularno na gradskom nivou, a na ostalim je u redu? Zar ne treba onda da se ponavlja na svim nivoima?
ecce-florian ecce-florian 12:45 15.05.2012

Re: e znam na koga...

Florijan je evo likovao


Florian nije likovao.

- nikada ne likuje
- ne voli kada drugi ljudi likuju
gorstak92 gorstak92 12:57 15.05.2012

Re: e znam na koga...

ecce-florian
Florijan je evo likovao

Florian nije likovao.


Mislio je lajkovao


ecce florian
- nikada ne likuje
- ne voli kada drugi ljudi likuju

A ono kad se ja izblamiram na blogu pa pričam o sebi u trećem licu jednine?
AlexDunja AlexDunja 12:58 15.05.2012

Re: e znam na koga...

Florian nije likovao.

kažem ti da je kod tebe nic,
vrlo zahebano praviti greške u tipkanju

mora čovek tri put da čita šta je napisao,
ne može jednim okom da gleda tenis

btw, jelena
niccolo niccolo 13:53 15.05.2012

Re: e znam na koga...

kažem ti da je kod tebe nic,
vrlo zahebano praviti greške u tipkanju

Vrlo, vrlo
Domazet Domazet 14:26 15.05.2012

O odgovarajucem blogerskom postupku

freehand

Ne osporavate vi Naprednjacima pravo na prigovor. Vi samo ukazujete na prednosti odgovarajuceg postupka odgovarajucih organa.

Ostalo je nastavak palamuđevine, pa da ne trošim ni vreme ni tastaturu, ali - zar ova rečenica, ako već sadrži Vi, ne treba da ide sa Nama Naprednjacima?


Samo da ti kazhem da sam te prijavio Moderatoru/ki. Zbog krshenja blogovskih pravila o zabrani objavljivanja podataka o tome ko je chiji agitator. Chak i da nisi znao za pravilo morao si biti upoznat sa Sluchajem Freehand. Chovek je samo pre neki dan pishtao do neba kad su ga proglasili za agittatora DSa. Nemoguce da nisi chuo...

I shta sad da radim sa tobom. Opet da ti kazhem da si Seronja ne ide. Chak ni to nisi. I kao Seronja si fake...

E da, nahrani kucove. Bez veze je da laju ovako na gladno. Bash zvuche shuplje...
ecce-florian ecce-florian 14:33 15.05.2012

Re: e znam na koga...

@
ecce florian
- nikada ne likuje
- ne voli kada drugi ljudi likuju

A ono kad se ja izblamiram na blogu pa pričam o sebi u trećem licu jednine?

Znaš kako. Pošteno, bilo je više opcija da odgovorim

Prva
Da citiram domaćina i napišem kratko i jasno: - Lažeš
To jeste da bi bilo tačno, ali ti znaš da to nije moj stil, pa zato nije prošlo

Druga
Da napišem : - Ja nikad ne likujem Ja ne volim kada drugi likuju.
Čak sam je i napisao, ali nisam objavio.Previše mi ličilo na Tadića, a ja ipak nisam kandidat.
Mada, gledao sam ga sinoć i moram priznati da ga je Krle skockao samo tako.Savršenstvo je na nivo onog čuvenog marketinškog objašnjenja: - Nije umeće prodati ono što svakom treba , već prodati ono što nikome ne treba.
Najo podvaljak, skino kile, blago nagnut napred ( ne previše agresivno)da se još zategne. Moraš mi dati adresu onog Krletovog nutricioniste.Mora da je od basketaJedino ne znam kad stiže da ga igra s Dačićem od tolikih obaveza.
Izvinjavam se za digresiju
Uz to sam u ranom detinstvu imao učiteljicu koja je veoma strogo kažnjavala započinjanje rečenice sa ja, te vučem traume.

Kao treća ostala mi je samo ova u trećem licu.

Šta ćeš.
Domazet Domazet 14:34 15.05.2012

Revoliucija!?

antioksidant
niccolo
....

Inače se slažem s pitanjem

ako ne postoji Odgovarajuća legalna procedura* - šta je onda rešenje?


revolucija
koja ima legitimitet samo ako pobedi
5. oktobar bi imao sasvim drugo značenje da ivica nije napravio ovu pauzu od par godina u vlasti


Pouchen iskustvima poslednje dve Revolucije u Srba doshao sam do zakljuchka da se posle svake revolucijevrlo brzo pojave Freehandi da brane Tekovine (Revolucije, razume se). A onda pishi kuci propalo...
Domazet Domazet 14:39 15.05.2012

Ene de...

NNN
Dragi moj Brajo (priznaj da ti ovo nekako nedostaje ),
ako ne postoji Odgovarajuća legalna procedura* - šta je onda rešenje? (pljuckamo se i dopisujemo?)

*mada u sve vas, deco, nemam nimalo poverenja


Edit: tek sam sad primetio da sam bio otkucao
"Drago moj Brajo" - šta li mi je bilo na pameti

... a ja se bash mislio gde li se to Drago prebacio, nemoguce da u ovako odsudnom trenutku po odbranu Tekovina cuti. Shta su ti Freudian slips...

No bilo kako bilo, sve Vas (mislim vas kao Kolektiv) volim,

Braja
Domazet Domazet 14:50 15.05.2012

Re: Revoliucija!?

Domazet
antioksidant
niccolo
....

Inače se slažem s pitanjem

ako ne postoji Odgovarajuća legalna procedura* - šta je onda rešenje?


revolucija
koja ima legitimitet samo ako pobedi
5. oktobar bi imao sasvim drugo značenje da ivica nije napravio ovu pauzu od par godina u vlasti


Pouchen iskustvima poslednje dve Revolucije u Srba doshao sam do zakljuchka da se posle svake revolucijevrlo brzo pojave Freehandi da brane Tekovine (Revolucije, razume se). A onda pishi kuci propalo...


E da, i nije ovo karakteristichno samo za Srbe. Rekao bih da je fenomen da su oni najponosniji na tekovine svoje nekako najnervozniji kada su u pitanju tudje revolucije a truly global one. Ruku u vatru stavljam da je Arkansas pun Freehanda...
niccolo niccolo 15:06 15.05.2012

Re: e znam na koga...

Da citiram domaćina i napišem kratko i jasno: - Lažeš
To jeste da bi bilo tačno

Naravno. I ja te ne bih obrisao...nego bih se izvinio*...


* Gorštak, jesam li ovo pravilno rekao?
niccolo niccolo 15:12 15.05.2012

Re: e znam na koga...

Anonimni Pojedinac
niccolo


Da li je bilo nepravilnosti na svim izbornim mestima? Nije. Da li je svuda gde je bilo nepravilnosti ponovljeno? Izgleda da nije. Da li je neko iskoristio sve pravne lekove povodom neponavljanja izbora svuda gde su bile nepravilnosti? Izgleda da nije.


Mene zanima jedna druga stvar - kaze na prigovor LDP-a se ponavlja glasanje na lokalnom (gradskom) nivou na 16 mesta u Beogradu. Kako to glasanje je neregularno na gradskom nivou, a na ostalim je u redu? Zar ne treba onda da se ponavlja na svim nivoima?

Vidi, ovo sam preskočio...iskreno nemam pojma, a na šta je bio prigovor?
freehand freehand 17:17 15.05.2012

Re: O odgovarajucem blogerskom postupku

Chovek je samo pre neki dan pishtao do neba kad su ga proglasili za agittatora DSa. Nemoguce da nisi chuo

Domazete, majstore... Lažeš.
I shta sad da radim sa tobom. Opet da ti kazhem da si Seronja ne ide. Chak ni to nisi. I kao Seronja si fake...

Vidi, mator si za bonu. A nivo testosterona ne raste proporcionalno napisanim budalaštinama.
Ali priznajem jedno: taj Maca xy deo tvog karatktera naročito je šarmantan.
Domazet Domazet 17:45 15.05.2012

Shta je sad ovo...

freehand
Chovek je samo pre neki dan pishtao do neba kad su ga proglasili za agittatora DSa. Nemoguce da nisi chuo

Domazete, majstore... Lažeš.
I shta sad da radim sa tobom. Opet da ti kazhem da si Seronja ne ide. Chak ni to nisi. I kao Seronja si fake...

Vidi, mator si za bonu. A nivo testosterona ne raste proporcionalno napisanim budalaštinama.
Ali priznajem jedno: taj Maca xy deo tvog karatktera naročito je šarmantan.

...pokushavash da nas ubedish da si autentichni Seronja??

Jok more, fake...
freehand freehand 22:34 15.05.2012

Re: Shta je sad ovo...

...pokushavash da nas ubedish da si autentichni Seronja??

Tebe Tebe i Tebe Macu?
Nebre, dosadni ste svi zajedno.
gorstak92 gorstak92 11:07 15.05.2012

Da se vratimo na temu - lažov

Bez obzira dal' jeste ili nije cenim da je naslov trebao da bude umereniji.
Razumeo sam da se Saša Radulović uvredio, a meni bezveze kad neko dete sa bloga plače u ćošku

Milan Novković je u nekom komentaru s početka godine napisao da je ranije mnogo držao do svog stava i znao da bude grub u dokazivanju da je u pravu.
Pa kad je video da mu ukućani nisu ni upola tako oštri kad su oni u pravu malo se postideo i naučio da poštuje ličnost onoga koji nije u pravu.
Naravno, Milan je to rekao dosta sažetije, ali to je to.
On je počeo da primenjuje takvo ponašanje i na blogu, a sve u cilju povećanja entropije ili čega već u društvu. Bolje pitajte njega

Ja sam svoj doprinos ideji dao, a blog kapiram kao mesto gde se zavitlavam.
Ništa ozbiiljno.
Zavitlavam ja i druge, ali one koji koji umeju da vrate udarac.
Krkar i to je to.
Ok, ima tu i niccolo-a i ecce-floriana i spire i AD, ...

Ovi što su mrtvi ozbiljni (videti pod Saša Radulović) kad je predizborna kampanja u toku (postoji li neki period kad to nije u toku?) su mi urnebesni, ali ih izbegavam.

niccolo niccolo 11:14 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov

Bez obzira dal' jeste ili nije cenim da je naslov trebao da bude umereniji.

Moguće, ali je ovako blog čitaniji
maksa83 maksa83 11:18 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov

niccolo
Bez obzira dal' jeste ili nije cenim da je naslov trebao da bude umereniji.

Moguće, ali je ovako blog čitaniji


Ako promeniš naslov u "Laži i Sise" možeš da utrostručiš čitanost.
niccolo niccolo 11:19 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov

maksa83
niccolo
Bez obzira dal' jeste ili nije cenim da je naslov trebao da bude umereniji.

Moguće, ali je ovako blog čitaniji


Ako promeniš naslov u "Laži i Sise" možeš da utrostručiš čitanost.

!!! Kako se toga nisam ranije setio!
antioksidant antioksidant 11:20 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov

Ako promeniš naslov u "Laži i Sise" možeš da utrostručiš čitanost.

zašto samo sise?
ecce-florian ecce-florian 11:24 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov

antioksidant
Ako promeniš naslov u "Laži i Sise" možeš da utrostručiš čitanost.

zašto samo sise?

Misiš zašto ne samo Sise
gorstak92 gorstak92 11:26 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov

niccolo
Bez obzira dal' jeste ili nije cenim da je naslov trebao da bude umereniji.

Moguće, ali je ovako blog čitaniji

Tačno.
Ni malo zanemarljiv segment svakog bloga je čitanost.
Opet, ako će Saša još da plače u ćošku nije u redu.

Sutra da napišeš blog sa naslovom Srbijanac Krkar i da opleteš po njemu iz sve snage ja bi te podržao. Čak bi tražio da se vidimo u nekom internet kafeu i da ga udruženo zajebavamo. Piće bi bilo na moj račun.
Posle bi pozvali i Krkara
Ma zvao bi i Kraljamajmuna (nešto su se njih dvojica ovde zakačili, a ne kapiram šta)
Floriana, već, ne bi zvao da dođe nego bi mu udarao čežnju preko pp-a.

Dopuna: neka naslov bude ,,Srbijanac Krkar i sise"
ecce-florian ecce-florian 11:30 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov

Floriana, već, ne bi zvao da dođe već bi mu udarao čežnju preko pp-a.

Dopuna: neka naslov bude ,,Srbijanac Krkar i sise"



gorstak92 gorstak92 11:36 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov

Da, tako nešto.
Na margini tog bloga napisati da svaki komentar mora da bude ilustrovan shodno temi bloga.
ecce-florian ecce-florian 11:53 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov

Samo se ti zavitlavaj, sad ću da ti pošaljem Elisa da napiše blog na temu godišnjice kolone u Tuzli. Tek da ti testiram trenutnu toleranciju.
gorstak92 gorstak92 11:56 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov

ecce-florian
Samo se ti zavitlavaj, sad ću da ti pošaljem Elisa da napiše blog na temu godišnjice kolone u Tuzli. Tek da ti testiram trenutnu toleranciju.

Ja da se ljutim na blogerskog Ivu Andrića?
Ta hajte molim vas.
Očekujem da dođe i da nam prostre neku mudrost o gluposti.
krkar krkar 12:35 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov


Dopuna: neka naslov bude ,,Srbijanac Krkar i sise"


Piši, piši. Šta tek o sisama imam sve da kažem!
reanimator reanimator 13:01 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov

Prekinite žene da tretirate kao objekte!
ecce-florian ecce-florian 13:53 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov

reanimator
Prekinite žene da tretirate kao objekte!

@re
niccolo niccolo 13:57 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov

Čak bi tražio da se vidimo u nekom internet kafeu i da ga udruženo zajebavamo. Piće bi bilo na moj račun.

Hajde kad se vratim, od utorka sledećeg...
reanimator reanimator 14:27 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov

ecce-florian

@re

Tvoj pucanj će možda zaustaviti mene, ali neće zaustaviti istinu : žene su ljudska bića!
(mislim..ako posle ovoga ne napunim imenik...)
niccolo niccolo 14:29 15.05.2012

Re: Da se vratimo na temu - lažov

žene su ljudska bića!

Hvala Jupiteru na tome...
Domazet Domazet 14:29 15.05.2012

Ja moram da ustanem u odbranu Freehanda...

a meni bezveze kad neko dete sa bloga plače u ćošku

...sve, sve ali choivek nije dete. Ozbiljan bre. Da mi nije bez veze da se gadjam superlativima rekao bih mrtav ozbiljan...
niccolo niccolo 14:31 15.05.2012

Re: Ja moram da ustanem u odbranu Freehanda...

rekao bih mrtav ozbiljan...

I Krkar kaže to isto...
gorstak92 gorstak92 14:42 15.05.2012

Šta Freehand?

Domazet
a meni bezveze kad neko dete sa bloga plače u ćošku

...sve, sve ali choivek nije dete. Ozbiljan bre. Da mi nije bez veze da se gadjam superlativima rekao bih mrtav ozbiljan...

Računam da smo svi na blogu deca.
A sise, nisu one sise već neke virtuelne (hoću i ja da popunim imenik)
gorstak92 gorstak92 11:40 15.05.2012

Sad malo da skrenem sa teme - Facebook

Već desetak dana me smara neki broker da kupim deonice Facebook-a.
Nemam pojma kako je došao do mog telefona i zašto misli da se ja bavim deonicama.

U svakom slučaju on ne može čudom da se načudi da me to ne zanima.
Priča mi kao da sam nenormalan što neću da zgrnem brdo para.

Šta vi mislite na tu temu?
Da li se neko bavi trgovinom deonica, a da nisu NIS ili Telekom?
gorstak92 gorstak92 12:35 15.05.2012

A sad malo o Danu bezbednosti, opet

Tog 13. maja 2012 Gattuso, Inzagi, Nesta, Seedorf, VanBommel i Zambrota poslednji put su obukli crno-crveni dres.
Na toj oproštajnoj utakmici sa Novarom Pipo Inzagi ušao je u igru u 67. minutu i 15 minuta kasnije je dao gol na asistenciju Seedorfa.


Grazzia Rino, Pipo, Alessandro, Clarence, Mark,Gianluca
NNN NNN 13:02 15.05.2012

Moj Milane


Io sono Milanista!
(znam da nicc voli talijanski, iako ne voli Milan)

Da sam sam u kancelariji sit bi' se isplakao
antioksidant antioksidant 13:07 15.05.2012

Re: Moj Milane

Da sam sam u kancelariji sit bi' se isplakao

evo ti ovaj klip da te bas briga ko je u kancelariji


gol je na 2:50
gorstak92 gorstak92 13:10 15.05.2012

Re: Moj Milane

NNN

Io sono Milanista!

Ti to zbog Đokovića, znam te ja

Neverovatan dan u Milanu.
U životu nisam video toliko sportskih legendi da ,,okače kopačke o klin".
Bilo mi mnogo žao kad je Paolo Maldini otišao u pemziju, a ovo sad još više.
gorstak92 gorstak92 13:33 15.05.2012

Re: Moj Milane

AO
evo ti ovaj klip da te bas briga ko je u kancelariji

Pazi samo kako su učesnici Survivor-a odreagovali kad su pročitali da Inzagi i Gatuzo neće više da igraju u dresu Milana:
NNN NNN 13:39 15.05.2012

Re: Moj Milane

A možda Đoković zbog mene navija za Zvezdu i Milan

klip

Gledajući Sedorfa i Pipa - fudbal (davanje golova) izgleda kao najjednostavnija stvar na svetu

Nikad neću da prežalim što u finalu LŠ 2005. nije ušao Pipo nego kilavi Tomason.
U finalu 2007. Pipo je objasnio.
Ima i nemerljiv udeo u tituli 2003. (drugi strelac LŠ - gol protiv ajaksa u 92. minutu za prolaz...)

Kad su igrali Zvezda i Milan (2006/07.) mislio sam ako već neko mora da ispadne, neka ovaj drugi bude prvak Evrope, a ako treba Milan da prođe neka Pipo da gol (dao 2)
niccolo niccolo 14:04 15.05.2012

Re: Moj Milane

znam da nicc voli talijanski, iako ne voli Milan

Što ne volim, ove sezone su bili odlični...

NNN NNN 13:05 15.05.2012

...da se vratimo na temu - Rim

Večeras
Novak - Tomik
Viktor - Conga

Jelena upravo izgubila 3. set u taj-brejku

Znam da se ovde neki lože na Paneta - Kirilenko (skoro počelo)

U Nadalovoj polovini 8 Španaca...
niccolo niccolo 14:17 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Znam da se ovde neki lože na Paneta - Kirilenko (skoro počelo)

Misliš na trojku ili na svaku od njih dve posebno?
AlexDunja AlexDunja 14:33 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Misliš na trojku ili na svaku od njih dve posebno?

flavija je eksluzivno milutinova,
sa njima u trojku može samo frančeska<_<
ecce-florian ecce-florian 14:41 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

sa njima u trojku može samo frančeska<_<

Da znaš da sam mu poslao mail sa linkom ovog tvog komentara
I to je hvala za tenisku posteru,tztz
edit
znaš šta je reko
cit
Ček da vidim
pa ti vidi za Fracescu
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:43 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Netačno za Flaviju, tačno za Frančesku. Ako bih sada birao, oda bi to bila Julija

A Jelena već treba da počne da štrika čarape za unučad. Nažalost
gorstak92 gorstak92 14:45 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Milutin Milošević
Netačno za Flaviju, tačno za Frančesku. Ako bih sada birao, oda bi to bila Julija

Ja više ne mogu da povatam ko tu s kim.
Ako može neki grafički prikaz bio bi zahvalan.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:47 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Mene plaši da bi bilo previše njih koji bi sa Felacijanom i sa kojekakvim muškinjem
antioksidant antioksidant 14:50 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Ako bih sada birao, oda bi to bila Julija

ništa novak?
NNN NNN 14:53 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Jelena već treba da počne da štrika čarape za unučad.
Ček prvo duzne Fed kup
AlexDunja AlexDunja 14:57 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Netačno za Flaviju, tačno za Frančesku.

etotigasad,
moje varljivo sećanje mi je govorilo da su obe u igri:))

jedan safin u poznijim godinama ako mošsenaruči
ecce-florian ecce-florian 15:00 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Milutin Milošević
Netačno za Flaviju, tačno za Frančesku. Ako bih sada birao, oda bi to bila Julija

Ja više ne mogu da povatam ko tu s kim.

Šta ti nije jasno . Frančeska i Julija.
A ja mu javio da mu AD škodi ugledu i imputira Frančesku.

Znaš kad ću se još mešati?
Nikad
niccolo niccolo 15:00 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

AlexDunja
Netačno za Flaviju, tačno za Frančesku.

etotigasad,
moje varljivo sećanje mi je govorilo da su obe u igri:))

Ne, ne, ne..to je vrlo lako zapamtiti - znači Gazda=Frančeska, Niccolo=Flavija...
AlexDunja AlexDunja 15:03 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim


Ne, ne, ne..to je vrlo lako zapamtiti - znači Gazda=Frančeska, Niccolo=Flavija...


a re dominika:)
AlexDunja AlexDunja 15:05 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Znaš kad ću se još mešati?
Nikad


štooo, pa ja ti nisam zamerila,
a i pokazalo se da sam pogrešila:))
NNN NNN 15:06 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

re dominika

gorstak92 gorstak92 15:06 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Znaš kad ću se još mešati?
Nikad

Uuuu, i ja sam se jednom tako zajebao i isto se zakunuo.

Sad se ograničavam na komentarisanje šiški Rođe i Felacija (Lopez?).
niccolo niccolo 15:07 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

AlexDunja

Ne, ne, ne..to je vrlo lako zapamtiti - znači Gazda=Frančeska, Niccolo=Flavija...


a re dominika:)

To od kako se Dementijeva povukla...doduše voli i NNN
gorstak92 gorstak92 15:09 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

niccolo
AlexDunja

Ne, ne, ne..to je vrlo lako zapamtiti - znači Gazda=Frančeska, Niccolo=Flavija...


a re dominika:)

To od kako se Dementijeva povukla...doduše voli i NNN

Banuj NNN-a!
AlexDunja AlexDunja 15:11 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

NNN
re dominika


uuuups
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:18 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Dominika je kao (noćni) orman

Frančeska može polako da menja recepise sa Jelenom. Ali zato...



Obrat' pažnju na 2:06
dragoljub92 dragoljub92 15:29 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

niccolo
AlexDunja
Netačno za Flaviju, tačno za Frančesku.

etotigasad,
moje varljivo sećanje mi je govorilo da su obe u igri:))

Ne, ne, ne..to je vrlo lako zapamtiti - znači Gazda=Frančeska, Niccolo=Flavija...

e za mene ondak jedna dundasta francuskinja,kakolise zvaše
niccolo niccolo 15:30 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

e za mene ondak jedna dundasta francuskinja,kakolise zvaše

Bartoli?
dragoljub92 dragoljub92 15:35 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Milutin Milošević
Dominika je kao (noćni) orman

Frančeska može polako da menja recepise sa Jelenom. Ali zato...



Obrat' pažnju na 2:06

meni e najslađi početak
ps
iti bre gazdo,mator čovek a gleda ovu dečiju
dragoljub92 dragoljub92 15:36 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

niccolo
e za mene ondak jedna dundasta francuskinja,kakolise zvaše

Bartoli?

delujemi onako exxzovno
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:17 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

mator čovek a gleda ovu dečiju

Jok, će gledam babe

ecce-florian ecce-florian 16:24 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Da citiram

@re

Tvoj pucanj će možda zaustaviti mene, ali neće zaustaviti istinu : i babe su ljudska bića!
(mislim..ako posle ovoga ne napunim imenik...)
niccolo niccolo 18:15 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Samo da izvestim da je Flavija dobila Mariju 2:0 u setovima
AlexDunja AlexDunja 18:58 15.05.2012

Re: ...da se vratimo na temu - Rim

Samo da izvestim da je Flavija dobila Mariju 2:0 u setovima

čestitam!

nego nic, sad sam se setila zašto nisam vezala flaviju za tebe,
mnogo si flertovao sa anom i mašom, čini mi se

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana