Politika

o pobednicima i izgubnicima

antioksidant RSS / 07.05.2012. u 15:07

pobednik je ivica dačić. tih 600 000 glasača je impresivna cifra. pozicija trećeg koji diktira uslove je bila očekivana. za nju je boris tadić pošteno odradio protekle četiri godine. revitalizacija sps-a je jedan od najvećih političkih uspeha ds-a. neću reći da je u pitanju ispunjeno obećanje jer tadić to nije obećao ni svojim glasačima ni glasačima sps-a. odradio je to gratis, iz #$%&*%$#" pobuda.

pobednik je mladjan dinkić. cenzus je sve a on ga je dostigao. čak nije ni morao svuda da ga dostigne. u beogradu ga nema ali "koalicioni kapacitet" na republičkom nivou je toliki da se može naplatiti i u beogradu. đilas je obećao nagrade timu koji da podršku u republičkom parlamentu (nije baš citat djilasovog obracanja ali smisao je pogodjen).

pobednik je dragan đilas. 36% u beogradu nasuprot 25% u republici pokazuje ko je gazda na svom terenu. a kad je gazda toliko veliki (ili bar velikog ega) i veličina terena se mora prilagoditi. da parafraziram dačića: "ne znam ko će biti predsednik srbije ali znam ko će biti sledeći predsednik demokratske stranke".

gubitnik je čeda jovanović. a ldp ako ne želi da se mlati oko cenzusa kao pipo inzagi oko ofsajda nek razmisli da li srbija ne želi promenu ili ne veruje da je ovakva ponuda neka promena? nije teško doći do pravog odgovora.

gubitnici su radikali i zveri pojedinačno ali u zbiru... skoro 400 000 glasova... uz nešto manji broj glasača dss-a i dobijaju se razmere jezgra zatvorenog pogleda na svet...

beli listići? procenite sami. dostići preko 100-150 hiljada glasača (moja procena razlike uobičajenog broja nevažećih listića i sadašnjeg broja istih) bez ikakve vrste tradicionalne kampanje nije mala stvar. to je veliki broj politički svesnih glasača ali bez prave ponude. nema tu homogenosti ali ima potencijala u smislu spremnosti za angažovanjem.

 

 

 U nama vrijeme se mijenja
I svi su opet spremni da se bore za san
U nama vrijeme se mijenja
Sa barikada reci cemo: No passaran
Kad bude vrijeme za to
Kad bude vrijeme za to
Kad bude vrijeme za to
Kad bude vrijeme za to ...

 



Komentari (98)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 15:07 07.05.2012

негативни тастер



On sanja
Kako beskrajno pada ...
ecce-florian ecce-florian 15:09 07.05.2012

khm

šta reći sem, prvi
antioksidant antioksidant 15:10 07.05.2012

Re: khm

ecce-florian
šta reći sem, prvi

možeš reći i drugi
ecce-florian ecce-florian 15:58 07.05.2012

Re: khm

Ne slažem se s komentarom jer ne važi se autorov komentar koji se postavlja uz tekst
što je manje važno jer se ne slažem ni s tekstom

...pozicija trećeg koji diktira uslove je bila očekivana. za nju je boris tadić pošteno odradio protekle četiri godine. revitalizacija sps-a je jedan od najvećih političkih uspeha ds-a. neću reći da je u pitanju ispunjeno obećanje jer tadić to nije obećao ni svojim glasačima ni glasačima sps-a. odradio je to gratis, iz #$%&*%$#" pobuda.


Tačno je da nijue obećao ni glasačima DS ni SPS

Jedino ne iznosiš pretpostavku ako je obećano ko je obećao, kada i zašto.

Ovo nije tako teško utvrditi ako se sagleda zadovoljstvo Tadića sr. izborom Mićuna umesto Koste, zatim zadovoljstvo tvoraca pretvaranja SKS u SPS nacionalnu stranku plodnom saradnjom Mićunovog DS-a i Slobinog SPS-a ( parlamantarnom i vanparlamentarnom) te nakon ubistva Đindjiđa i ustoličenja Tadića jr. zadovoljstvo Dačićevog SPS-a urađenim koje je kulminiralo deklaracijom u kom je DS-u oprošteno kratkotrajno skretanja sa puta tradicionalno dobrih odnosa.

u vezi boldovanog gratisa i pobuda

Pa zar to već nije delimićno naplaćeno kroz prethodni drugi krug predsedničkih. Da dogovor i za ove postoji ne sumnjam samo da još vidimo kakav.

Eno gordi Tadić saopštava da ne pristaje na ucene
antioksidant antioksidant 18:36 07.05.2012

Re: khm

Jedino ne iznosiš pretpostavku ako je obećano ko je obećao, kada i zašto.

ne smem
blogovatelj blogovatelj 15:16 07.05.2012

Ne bih rekao da je LDP gubitnik

Mislim da su dobili vise glasova nego na proslim izborima. Ne mnogo, ali vise. Ako Toma formira vladu oni su tu, nudim opkladu javno svima koji zele da se klade.

SNS - 73
LDP - 20
URS - 16
Manjine, NOPO.
I eto manjinske vlade.
Onda sve zavisi od Kostunice, koji ce da glumi francusku sobaricu, nece biti u vladi, ali ce da se pita za sve.
A?
blogov_kolac blogov_kolac 16:26 07.05.2012

Re: Ne bih rekao da je LDP gubitnik

blogovatelj
Mislim da su dobili vise glasova nego na proslim izborima. Ne mnogo, ali vise.
LDP je zahvaljujuci istovremeno genijalnoj&retardiranoj antikampanji bukvalno desetkovan u svom glavnom uporistu Beogradu (narocito u krugu dvojke), a bez Nenada Canka bio je osudjen na jos gori pad u Vojvodini - a opet je na nivou republike skocio sa 5.1% na 6.6%!? Objasnjenja ima vise, ali ono glavno je krajnje neocekivano - ispostavilo se da je iznenadjujuci aranzman sa SPO i Vukom Draskovicem bio jedan od najlucidnijih poteza u Jovanovicevoj karijeri, ispostavilo se cak spas u zadnji cas - dva puta se prethodno za dlaku provukao iznad cenzusa, a sada ga je po prvi put glatko prosao bas kada mu je pripremljen noz u ledja od jednog dela, da je tako nazovem "Pescanik" populacije koja mu je bila tradicionalno tvrdo jezgro. Ako se pogledaju rezultati sa poslednjih parlamentarnih izbora na kojima je ucestvovao SPO (2007, ispod cenzusa sa 3.5%) moze se umnogome objasniti poveci prirastaj glasova LDP-u u pojedinim delovima centralne Srbije (tj istocne, zapadne i juzne). Naravno, tu su i poboljsani rezultati samog LDP u manjim sredinama gde ova bizarna histerija sa belim listicima nije mogla da se primi toliko jako kao u najbezbriznijim delovima beogradskog i novosadskog gradskog jezgra.
antioksidant antioksidant 17:31 07.05.2012

Re: Ne bih rekao da je LDP gubitnik

Ne bih rekao da je LDP gubitnik
pa sve zavisi sta postavis kao kriterijum
licno, ne verujem da je ldp-u cilj bio umuvavanje preko cenzusa (kao dinkicu - on je takav kapacitet). a i ako jeste - opet je neuspeh - moguce ih je zaobici i napraviti vecinu bez njih
Hansel Hansel 18:29 07.05.2012

Re: Ne bih rekao da je LDP gubitnik

ispostavilo se da je iznenadjujuci aranzman sa SPO i Vukom Draskovicem bio jedan od najlucidnijih poteza u Jovanovicevoj karijeri, ispostavilo se cak spas u zadnji cas

Taj potez i taj rezultat bi se mogli analizirati i na drugi način - npr, da bi dobio više sâm, ili bi, recimo, imao isti procenat, ali samo za sebe. Ali, to već neka on razmišlja...
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 20:42 07.05.2012

Re: Ne bih rekao da je LDP gubitnik

blogovatelj
Mislim da su dobili vise glasova nego na proslim izborima. Ne mnogo, ali vise. Ako Toma formira vladu oni su tu, nudim opkladu javno svima koji zele da se klade.

SNS - 73
LDP - 20
URS - 16
Manjine, NOPO.
I eto manjinske vlade.
Onda sve zavisi od Kostunice, koji ce da glumi francusku sobaricu, nece biti u vladi, ali ce da se pita za sve.
A?


NOPO ne ide u vladu...ako te interesuje nopo www.nspm.rs
antioksidant antioksidant 20:43 07.05.2012

Re: Ne bih rekao da je LDP gubitnik

NOPO ne ide u vladu...ako te interesuje nopo www.nspm.rs

nopo bi trebalo u zabelu, ne u vladu
jesen92 jesen92 15:45 07.05.2012

....

niccolo niccolo 17:12 07.05.2012

Re: ....

Čekaj, a koja to stranka je donosila reforme, pa su građani glasali protiv istih?
JJ Beba JJ Beba 17:13 07.05.2012

Re: ....

niccolo
Čekaj, a koja to stranka je donosila reforme, pa su građani glasali protiv istih?

i ja se pitam?
jesen92 jesen92 17:25 07.05.2012

Re: ....

Čekaj, a koja to stranka je donosila reforme, pa su građani glasali protiv istih?

..to i jeste bio najveci problem na ovim izborima..losa ponuda..ali sta ces, ne mozes da biras nesto sto nema vec moras da se odlucis za najmanje losu varijantu...meni se ova analiza dopala u onom delu koji se odnosi na biranje socijalistickih vrednosti (sto nije u principu lose ali je lose ko ih nudi)a nigde se ne pominje rad i stvaranje vec samo "pravednija raspodela" tj stari zlobin sistem, uzmes ovima pa das onima..pa tako u krug..ocigledno da ima podosta onih kojima se to svidja..
antioksidant antioksidant 17:31 07.05.2012

Re: ....

tj stari zlobin sistem

nije taj sistem sloba izmislio
a i ne postoji samo kod nas
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:33 07.05.2012

Re: ....

ocigledno da ima podosta onih kojima se to svidja

Naravno, svima se svidja da im neko daje pa neka je taj neko i drzava.
Ali problem je u tome sto nema sta da se daje, a lakoverni o tome ne razmisljaju vec nasedaju na demagoske parole o blagostanju.
Onda kad umesto "meda i mleka" izaberemo "krv, znoj i suze" mozemo reci da smo krenuli napred.
Ali da bismo to izabrali neko treba da bude hrabar politicar pa to i da ponudi.
jesen92 jesen92 18:02 07.05.2012

Re: ....

nije taj sistem sloba izmislio
..mozda nije izmislio ali ga je obilato primenjivao..
jesen92 jesen92 18:04 07.05.2012

Re: ....

Onda kad umesto "meda i mleka" izaberemo "krv, znoj i suze" mozemo reci da smo krenuli napred.
Ali da bismo to izabrali neko treba da bude hrabar politicar pa to i da ponudi.

..to se slazem skroz naskroz
antioksidant antioksidant 18:28 07.05.2012

Re: ....

Onda kad umesto "meda i mleka" izaberemo "krv, znoj i suze" mozemo reci da smo krenuli napred.

za "krv znoj i suze" je neophodan neprijatelj
najcesce spojnji
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:56 07.05.2012

.

a ko su najveći gubitnici?

*ja želim tako smiješno malo

blogov_kolac blogov_kolac 16:02 07.05.2012

cega se pametan stidi...

Ovaj pasus o "belim listicima" kao pobednicima je biser dana. Otkad je pokojni Sloba onomad pobedio NATO, na ovim prostorima jos nije vidjena slicna pobeda.
Imali smo na ovom blogu nedeljama neprekidnu predizbornu zurku i pijanku, a danas dan posle izgleda se samo antioksidant nije otreznio...

Ako treba nekome da se nacrta JEDINI REALAN UTICAJ belih listica na ovim izborima (neulazak LDP u skupstinu grada Beograda), evo ja cu:

U Beogradu je DS osvojio 50 mandata, SPS 13, SNS 37 i DSS 10 mandata.
Moguce koalicije su u ovakvim okolnostima DS+SPS i SNS+SPS+DSS.
Da je usao LDP bile bi moguce tri koalicije: DS+LDP , DS+SPS i DS+SPS+LDP.

Sama mogucnost da SPS ostane bez Beograda bila bi bukvalno jedino sto bi posle onakvih jucerasnjih rezultata drzalo na lancu Daciceve Socijaliste, ali ovako i tamo mogu da sede na dve stolice i presudjuju - i eto sta smo doziveli jos sinoc - da nam se Ivica Dacic samoproglasio premijerom, koji ce tek da razmisli i odluci koga ce sve udostojiti da moze da ih uposljava kod sebe kao ministre u njegovoj vladi.

Drugim recima - nisu to juce bili nikakvi beli listici, nego šlag na Dacicevoj pobednickoj torti i Beograd na poklon, kao jedini adut koji mu je nedostajao da u svim skorasnjim pregovorima nastupa sa pozicije sile!

antioksidant antioksidant 16:16 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

funkcionalna pismenost pomaze kada se pisu nadrkani komentari
tako bi se bar komentarisalo napisano a ne bi se ucitavali stavovi
da nacrtam
beli listići? procenite sami. dostići preko 100-150 hiljada glasača (moja procena razlike uobičajenog broja nevažećih listića i sadašnjeg broja istih) bez ikakve vrste tradicionalne kampanje nije mala stvar

i to je jedino sto je napisano kao stav
ostalo ne postoji dakle ne treba crtati realan uticaj jer nije tema
Ako treba nekome da se nacrta JEDINI REALAN UTICAJ belih listica na ovim izborima

jesen92 jesen92 16:36 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

Drugim recima - nisu to juce bili nikakvi beli listici, nego slag na Dacicevoj pobednickoj torti i Beograd na poklon, kao jedini adut koji mu je nedostajao da u svim skorasnjim pregovorima nastupa sa pozicije sile!
...na predizbornim blog zurkama svako je ispao glup u drustvu ako je pomenuo da su DS i LDP prirodni koalicioni partneri...beli listici su drzali banku da ne treba glasati za ldp zato sto je dvoglavo cudoviste ili zato sto je ds satelit a ds-ovci su pricali da je cedica bezveze, nije on njihov partner... sad imaju dacica kao idealnog partnera pa nek svi uzivaju..
blogov_kolac blogov_kolac 16:44 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

antioksidant
i to je jedino sto je napisano kao stav
Pa ako je broj glasova jedino merilo - zasto onda nisi samo konstatovao da je Tomislav Nikolic i SNS najveci pobednik (dobili najvise glasova), pa onda Boris Tadic i DS, pa tek onda Ivica Dacic i SPS - ali ti si (i to sasvim ispravno) proglasio Ivicu Dacica i SPS za jucerasnje pobednike. Znaci akcenat je ovde na tome sta ce ko dobiti za te svoje jucerasnje glasove.

Da je cilj vecine onih koji su juce svesno ucestvovali u akciji "BELI LISTICI" bio da DS i LDP ne mogu da formiraju samostalno gradsku vlast u prestonici (jedini stvaran efekat te akcije) i da u Srbiji posle maja 2012 moze da postoji makar jedna vazna instanca vlasti koja moze i bez SPS da se obrazuje - ja bih "bele listice" proglasio za najvece pobednike ovih izbora posle SPS... ali to nije bio cilj vecine koja je u tome ucestvovala - koliko znam, sasvim neke druge pesme su se pevale, pa i na ovom blogu, sta se time zeli postici.

I jos nesto, sto ti verovatno neces razumeti - DANAS (dan posle) je pristojno biti nadrkan!
NNN NNN 17:04 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

Zaboravio si uticaj belih listića na kitu za srs
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:14 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

Da je cilj vecine onih koji su juce svesno ucestvovali u akciji "BELI LISTICI" bio da DS i LDP ne mogu da formiraju samostalno gradsku vlast u prestonici (jedini stvaran efekat te akcije)


Ti jos nisi shvatio smisao belih listica?

Nije im cilj bio da neko udje a neko ne udje u skupstine ili formira vlade pa ma ko bio taj neko.
Smisao im je bio da se ne ucestvuje u farsi koja nista nece promeniti i da se ne pristane na izigravanje demokratije.
Pa evo sad kad znamo rezultate pitam te hoce li se ista bitno promeniti posmatrano sa aspekta ukupnog drustva, a ne sa aspekta stranackih centrala i nekih tamo pojedinaca koji se zovu Boris Tomislav Ivica ili Cedomir?
Nece naravno, sad je svima jasno a i pre izbora je bilo jasno onima koji su glasali belo da ovi izbori nemaju veze sa ukupnim drustvom vec imaju veze sa onim pojedincima i stranackim centralama.
Ono sto je pozitivno je da se videlo da postoji ipak znacajan broj gradjana koji ne pristaju na ulogu piona.



antioksidant antioksidant 17:18 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

Pa ako je broj glasova jedino merilo -

opet neprocitano ono sto je napisano - gde pise da je to jedinio merilo?
I jos nesto, sto ti verovatno neces razumeti - DANAS (dan posle) je pristojno biti nadrkan!

uvek je pristojno biti nadrkan, ali kad je nadrkanost bez potke onda je to besmislena histerija. svadjas se sam sa sobom a to nije nadrkanost vec...
blogov_kolac blogov_kolac 17:30 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

NNN
Zaboravio si uticaj belih listića na kitu za srs
A kako da zaboravim na nesto sto ni ne postoji!? Da li ti shvatas da je 100.000 belih listica diglo cenzus samo za mizernih 5.000 glasova (radikalima i Dverima ipak trebalo dosta vise od toga za prolaz)???
hoochie coochie man
Ti jos nisi shvatio smisao belih listica?

Ja jesam, ali ti nisi.

Inace, ponosan sam sto sam u svakoj raspravi na tu temu na ovom blogu proteklih nedelja kao papagaj apostrofirao izreku kakva postoji samo i jedino u srpskom jeziku: U INAT SELU, ODSEKAO SEBI... (onu stvar)

Dakle nebitno je da li se taj sa pravom ili ne naljutio na selo - vec kakvi su efekti njegove "akcije" i nazovi kaznjavanja sela.
antioksidant antioksidant 17:32 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

Inace, ponosan sam sto sam

obrati paznju i na naslov ovog niza...
JJ Beba JJ Beba 17:33 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

hoochie coochie man
Da je cilj vecine onih koji su juce svesno ucestvovali u akciji "BELI LISTICI" bio da DS i LDP ne mogu da formiraju samostalno gradsku vlast u prestonici (jedini stvaran efekat te akcije)


Ti jos nisi shvatio smisao belih listica?

Nije im cilj bio da neko udje a neko ne udje u skupstine ili formira vlade pa ma ko bio taj neko.
Smisao im je bio da se ne ucestvuje u farsi koja nista nece promeniti i da se ne pristane na izigravanje demokratije.
Pa evo sad kad znamo rezultate pitam te hoce li se ista bitno promeniti posmatrano sa aspekta ukupnog drustva, a ne sa aspekta stranackih centrala i nekih tamo pojedinaca koji se zovu Boris Tomislav Ivica ili Cedomir?
Nece naravno, sad je svima jasno a i pre izbora je bilo jasno onima koji su glasali belo da ovi izbori nemaju veze sa ukupnim drustvom vec imaju veze sa onim pojedincima i stranackim centralama.
Ono sto je pozitivno je da se videlo da postoji ipak znacajan broj gradjana koji ne pristaju na ulogu piona.




evo, lepo čovek kaže
blogov_kolac blogov_kolac 17:37 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

JJ Beba

evo, lepo čovek kaže


"Put u pakao popločen je dobrim namerama."
JJ Beba JJ Beba 17:38 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

blogov_kolac
JJ Beba

evo, lepo čovek kaže


"Put u pakao popločen je dobrim namerama."

ne razumem, ja gloop


edit
znalo se da se ništa posebno neće dogoti posle ovih izbora - ista meta isto odstojanje. sve je isto samo njega nema. odavno.
beli listići nisu hteli da glasaju za iste ljude i za istu politiku koja nas ubija već desetljće.

za mene bi bio uspeh da urs nije prešao cenzus.
ste videli kako se ljigavi dinkić već uvači dačiću u bulju, hoće pored njega u kolo. a do juče je stajao preko puta dačićevog kordona. očito da nije stajao, jer da jeste nikada sa dačićem ne bi u istoj sobi sedeo. mi smo stajali preko puita tih kordona
niccolo niccolo 17:40 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

BeKa, bezveze se raspravljaš sa ljudima koje ne misle mnogo različito od tebe. Adresa za tebe je sam LDP, oni treba da se zamisle zbog čega su u Beogradu bili interesantniji beli listići od LDPa...doduše, gore sam pominješ da su odlično prošli u centralnoj Srbiji, možda je to bila cost/benefit analiza...
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:42 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

vec kakvi su efekti njegove "akcije" i nazovi kaznjavanja sela.


A kakvi su efekti?
Neki negativni, sta bi bili pozitivni?
I ne odgovori mi na pitanje jel se nesto vazno desilo, hoce li se nesto vazno promeniti?

Ova drzava je kaznjena instaliranjem ovakvog politickog sistema, ucescem u njemu se ta kazna produzava.
Beli listici nisu secenje sebi one stvari vec uparvo suprotno, ne dozvoljavanje da te neko .... u zdrav mozak.
Shvatices ti to mozda nekad.
A mozda i neces.
lidiaz lidiaz 17:43 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

niccolo
BeKa, bezveze se raspravljaš sa ljudima koje ne misle mnogo različito od tebe. Adresa za tebe je sam LDP, oni treba da se zamisle zbog čega su u Beogradu bili interesantniji beli listići od LDPa...doduše, gore sam pominješ da su odlično prošli u centralnoj Srbiji, možda je to bila cost/benefit analiza...

Ni ovo nije potpuno tacno. LDP je presao cenzus u centralnim gradskim opstinama, cak ima oko 10%. Na gradu ih kostaju prigradske opstine.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:46 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

evo, lepo čovek kaže


Fala Bebo, al lako je tebi i meni, mi se odavno razumemo.
Al nekima,vidis, ne pomaze ni po sto puta lepo reci :)
jesen92 jesen92 17:48 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

Ono sto je pozitivno je da se videlo da postoji ipak znacajan broj gradjana koji ne pristaju na ulogu piona.

..sve je pitanje kakav ko ima zeludac...nisam cula da je bilo koji analiticar pominjao bele listice ali zato svi pominju one koji su usli u skupstinu i prave se kombinacije...meni je prilicno muka na pomisao da je moguca varijanta toma, dacic i kostunica, na primer....plus toma predsednik..
..setih se sad davnih devedesetih kada je jedna rodjaka, koja sad ore nebeske njive, rekla: nije meni sto ja zivim "pod Slobom" nego sto ce deca da mi zive "pod Dacicem i Percevicem" ...
..sta li radi taj Percevic, negde sam procitala da se bavi biznisom?
antioksidant antioksidant 17:49 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

Na gradu ih kostaju prigradske opstine.

takozvani djilastan
niccolo niccolo 17:51 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

u centralnim gradskim opstinama

Na Vračaru su imali 7 odbornika, sada će imati četiri, u Starom Gradu su ponovili 8 odbornika, kao i na Zvezdari sa četiri
antioksidant antioksidant 17:52 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

.sta li radi taj Percevic, negde sam procitala da se bavi biznisom?

sa vesicem iz ds-a
izdaju knjige
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:57 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

meni je prilicno muka na pomisao da je moguca varijanta toma, dacic i kostunica, na primer....plus toma predsednik..


Vidi kako ja to razumem.
Ja to posmatram na dva nivoa, prakticnom i emotivnom.
Na emotivnom stvar vidim identicno kao ti, pomisao na to da nepismeni, glupi Tomislav -starci u Antinu- Nikolic bude predsednik moje drzave ili njene vlade, neka vlast u njoj, me uzasava.
Na prakticnom nivo sam svestan da bilo koja kombinacija vlasti ne znaci neku drasticno razlicitu prakticnu politiku, a ona, prakticna politika koja ce biti i dalje na sceni, je pogubna.
blogov_kolac blogov_kolac 17:57 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

niccolo
BeKa, bezveze se raspravljaš sa ljudima koje ne misle mnogo različito od tebe. Adresa za tebe je sam LDP, oni treba da se zamisle zbog čega su u Beogradu bili interesantniji beli listići od LDPa...doduše, gore sam pominješ da su odlično prošli u centralnoj Srbiji, možda je to bila cost/benefit analiza...
Interni LDP problemi i BGD izborni debakal su mi trenutno deveta rupa na svirali. Ono zbog cega sam stvarno besan je sto se bas tako pogodilo da je njihovim BGD miniranjem akcijom "beli listici" jedan Ivica Dacic zacementiran kao "nezaobilazni faktor" u bukvalno svemu bitnom kada je u pitanju vlast u Srbiji do 2016 godine. Takvi razumeju samo jezik stapa i sargarepe, a mogucnost da ostanu bez Beograda SPS-u bi bio jedini (i to kakav) stap kojem bi im se moglo pripretiti. Ovako smo im u potpunosti ostavljeni na milost i nemilost do sledece olimpijade.
zilikaka zilikaka 18:11 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

Da je cilj vecine onih koji su juce svesno ucestvovali u akciji "BELI LISTICI" bio da DS i LDP ne mogu da formiraju samostalno gradsku vlast u prestonici (jedini stvaran efekat te akcije) i da u Srbiji posle maja 2012 moze da postoji makar jedna vazna instanca vlasti koja moze i bez SPS da se obrazuje - ja bih "bele listice" proglasio za najvece pobednike ovih izbora posle SPS... ali to nije bio cilj vecine koja je u tome ucestvovala - koliko znam, sasvim neke druge pesme su se pevale, pa i na ovom blogu, sta se time zeli postici.

I jos nesto, sto ti verovatno neces razumeti - DANAS (dan posle) je pristojno biti nadrkan!

Ako dozvoliš, ja čak nisam ni beli listić a opet se nekako osećam zamalo pobednikom.

To zato jer ni jednog trenutka nisam osetila i najmanju potrebu da se primaknem glasačkom mestu.

Potpuni osećaj lične pobede je pomutila činjenica da sam ipak sinoć nestrpljivo očekivala prve rezultate glasanja.

Moj politički stav je već maestralno opisao kolega , ali tek kada se prema rezultatima izbora koje organizuje ta bagra budem odnosila kao da su iz Svazilenda, znaću da sam zaista pobedila.

jesen92 jesen92 18:11 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

sa vesicem iz ds-a
izdaju knjige
da bre..cula sam to odavno pa zaboravila...koje drustvo , vesic, baki, goran pitic, milka forcan...100 godina ima da budu izbori pa da se to klupko razmrsi..
niccolo niccolo 18:17 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

Ono zbog cega sam stvarno besan je sto se bas tako pogodilo da je njihovim BGD miniranjem akcijom "beli listici" jedan Ivica Dacic zacementiran kao "nezaobilazni faktor" u bukvalno svemu bitnom kada je u pitanju vlast u Srbiji do 2016 godine.

Pa nije se pogodilo

Odbornika u BGD ima 110. Da je LDP ušao, čak i pod pretpostavkom da bi u tom slučaju DSu ostalo 50 poslanika, LDP ne bi mogao da namakne 11, koliko bi im bilo potrebno da samo te dve stranke formiraju vlast. Drugim rečima, opet bio bio neophodan SPS...
jesen92 jesen92 18:20 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

Vidi kako ja to razumem.
Ja to posmatram na dva nivoa, prakticnom i emotivnom.
Na emotivnom stvar vidim identicno kao ti, pomisao na to da nepismeni, glupi Tomislav -starci u Antinu- Nikolic bude predsednik moje drzave ili njene vlade, neka vlast u njoj, me uzasava.
Na prakticnom nivo sam svestan da bilo koja kombinacija vlasti ne znaci neku drasticno razlicitu prakticnu politiku, a ona, prakticna politika koja ce biti i dalje na sceni, je pogubna.

..sve se slazemo osim sto ja mislim da na ovom prakticnom nivou moze da bude mnogo gore sa tom prostacinom..mislim, on je maskirani radikal i nisam bas sigurna da ne bi pravio tj da nece da pravi neke egzibicije u vezi kosova i sl..dovoljno je samo da nam ponovo zatvore granice pa bi se osetila razlika u odnosu na ovo sto imamo..
Hansel Hansel 18:27 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

doduše, gore sam pominješ da su odlično prošli u centralnoj Srbiji, možda je to bila cost/benefit analiza...

Iako me stvarno ne zanimaju (čak me negativno zanimaju ), sumnjam da to ima veze s bilo kakvom analizom (a izgleda i da ni analiza nije imala veze s mnogo čim), Čeda sinoć samo što nije plakao.
koksy koksy 21:00 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...



huči:
Smisao im je bio da se ne ucestvuje u farsi koja nista nece promeniti i da se ne pristane na izigravanje demokratije.


nije tu, s oproštenjem, bilo nikakvog smisla.
ja ne sporim pravo bilo kome da ovim načinom neposlušnosti iskaže svoj stav. u krajnjem, bilo je tu raznih "struja" od kojih je svaka imala neku svoju logiku zašto to radi.
jedna od jačih struja bila je ona koja je išla sa idejom "hajde da se prebrojimo, pa da pređemo cenzus, pa ćemo biti faktor itd, itd..." e, lepo: sad su se prebrojali. ako izbijemo neki standardni procenat nevažećih listića koji se javlja na svim izborima - evo im, sad znaju koliko ih ima i kakva su snaga.
u celom tom "pokretu" najsjajnije biserje su mi ipak ovi crtači falusa i čiča gliša. originalno do jaja.
a i dođe čoveku ponekad da se vrati u detinjstvo.

albaavis albaavis 23:21 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

Samim vasim izlaskom na izbore vi ste im dali legitimitet. Pitate se da li ce se ista promeniti sa aspekta drustva i konstatujete da nece. Pa cemu onda beli listici, cica glise, dart vejderi... Time ste im samo pomogli da se oslobode radikala, zveri... A kazete da vam nije bio cilj da neki udju, a neki ne udju. Seriously ?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:42 07.05.2012

Re: cega se pametan stidi...

Samim vasim izlaskom na izbore vi ste im dali legitimitet.

Kome?
Legitimitet se stice tako sto gradjani daju saglasnost da neko u njihovo ime vrsi zajednicke poslove, vlast.
Ko je taj za koga su beli listici dali saglasnost da u njihovo ime vrsi vlast?

Izlazak na izbore znaci zainteresovanost za to ko ce vrsiti te poslove, a precrtavanje listica znaci neslaganje ili sa nacinom na koji se biraju oni koji ce vrsiti vlast (izborbni sistem) ili sa ponudnjenim kandidatima.

Pitate se da li ce se ista promeniti sa aspekta drustva i konstatujete da nece


Pa hoce li?


Seriously ?

Ozbiljno.
JJ Beba JJ Beba 16:54 07.05.2012

:(

pobednik je ivica dačić


jesen92 jesen92 17:11 07.05.2012

Re: :(

..koji kreten...

..zitoradja osvojila beograd....kada sam videla ovu odusevljenu publiku sve mi je bilo jasno..
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:03 07.05.2012

.

gubitnik je čeda jovanović, gubitnici su radikali i zveri pojedinačno

Lično se osećam daleko više napušeno od gorepomenutih.
niccolo niccolo 17:10 07.05.2012

Re: .

Lično se osećam daleko više napušeno od gorepomenutih.

Opa, zezanje, a?
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:18 07.05.2012

Re: .

u društvu je lakše(pa i kad izduvaš muštiklu

*
antioksidant antioksidant 17:19 07.05.2012

Re: .

Lično se osećam daleko više napušeno od gorepomenutih.

takodje
(ovaj sto drzi cvetic treba da je tuzan)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:47 07.05.2012

Re: .

A i vi patite od postelektoralne depresije. Pa dobro, možemo da napravimo kružić.
p.s.
Ako Vjerica Radeta ili tako nešto proba da se ugura...ma šta ja pričam, to njima nije potrebno.
antioksidant antioksidant 17:54 07.05.2012

Re: .

A i vi patite od postelektoralne depresije.

0d 2008me
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:23 07.05.2012

Glasajte za mene



Samo malo, evo sledeci put Ceda sa Milosevicevim dvojnikom obzirom da je Raspucinov dvojnik bio los potez.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 18:26 07.05.2012

Nesto ne razumem...

Na Blicu imamo trenutno ovu vest:

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/320749/RIK-saopstio-rezultate-na-osnovu-9769-odsto-obradjenih-birackih-mesta

Na parlamentarnim izborima, najbolji rezultat ostvarila je lista "Pokrenimo Srbiju - Tomislav Nikolić", koja je osvojila 29,20 odsto glasova, odnosno 73 mandata u Skupštini Srbije.


Lista "Izbor za bolji život - Boris Tadić" osvojila je 26,80 odsto glasova, odnosno 67 mandata. Treća po snazi je koalicija Ivica Dačić-SPS-PUPS-JS, sa osvojenih 17,60 odsto glasova, odnosno 44 mandata.



A istovremeno stoji ova procena (isto RIK)

[url=http://www.blic.rs/izbori-2012/rezultati/parlamentarni-izbori][/url]

http://www.blic.rs/izbori-2012/rezultati/parlamentarni-izbori

tj,
24,07% za SNS
22,07% za DS
14,54% za SPS

Razlika na uzorku je zaista minorna (97,69% naspram 97,51%) da bi razlika u procentualnoj zastupljenosti mogla da bude ovoliko velika (22% za DS naspram 26%, odnosno 24% naspram 29% za SNS).
Sto je jos cudnije, pre jedno sat-dva je na ovoj poslednjoj stranici je bas stajala raspodela 29,02%-26,80%-17,60%.
Znam jer me je procenat od skoro celih 18% za Dacica sokirao.
Da bi, u jednom momentu ta raspodela nestala i bila zamenjena ovom koja sada stoji (24,07%-22,07%-14,54%, to jest u mandatima 73-67-44).

A ono sto je najcudnije je da na obe ove stranice stoji identicna raspodela mandata sto je nemoguce uz ovoliko razlicite procente.
Moze li neko da da neko smisleno objasnjenje ove zbrke?
Ili da sumnjam u najgore?

P.S: Namerno su linkovi stavljeni ovako zbog problema sa linkovanjem. Ako neko sacuva ove stranice dok jos stoje ovako, da ne bi posle bilo pojela maca...
antioksidant antioksidant 18:32 07.05.2012

Re: Nesto ne razumem...

Ili da sumnjam u najgore?

ako je najgore da urs/g17 padne ispod cenzusa ja se najgorem iskreno nadam
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:35 07.05.2012

Re: Nesto ne razumem...

Anonimni Pojedinac
Na Blicu imamo trenutno ovu vest:

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/320749/RIK-saopstio-rezultate-na-osnovu-9769-odsto-obradjenih-birackih-mesta

Na parlamentarnim izborima, najbolji rezultat ostvarila je lista "Pokrenimo Srbiju - Tomislav Nikolić", koja je osvojila 29,20 odsto glasova, odnosno 73 mandata u Skupštini Srbije.


Lista "Izbor za bolji život - Boris Tadić" osvojila je 26,80 odsto glasova, odnosno 67 mandata. Treća po snazi je koalicija Ivica Dačić-SPS-PUPS-JS, sa osvojenih 17,60 odsto glasova, odnosno 44 mandata.



A istovremeno stoji ova procena

Klik

http://www.blic.rs/izbori-2012/rezultati/parlamentarni-izbori

tj,
24,07% za SNS
22,07% za DS
14,54% za SPS

Razlika na uzorku je zaista minorna (97,69% naspram 97,51%) da bi razlika u procentualnoj zastupljenosti mogla da bude ovoliko velika (22% za DS naspram 26%, odnosno 24% naspram 29% za SNS).
Sto je jos cudnije, pre jedno sat dva je na ovoj poslednjoj stranici je bas stajala raspodela 29,02%-26,80%-17,60%.
Znam jer me je procenat od skoro celih 18% za Dacica sokirao.
Da bi, u jednom momentu ta raspodela nestala i bila zamenjena ovom koja sada stoji (24,07%-22,07%-14,54%, to jest u mandatima 73-67-44).

A ono sto je najcudnije je da na obe ove stranice stoji identicna raspodela mandata sto je nemoguce uz ovoliko razlicite procente.
Moze li neko da da neko smisleno objasnjenje ove zbrke?
Ili da sumnjam u najgore?

P.S: Namerno su linkovi stavljeni ovako zbog problema sa linkovanjem. Ako neko sacuva ove stranice dok jos stoje ovako, da ne bi posle bilo pojela maca...

Evo sređeno
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 18:41 07.05.2012

Re: Nesto ne razumem...

uros_vozdovac

Evo sređeno


Hvala

Hajde i ovaj gornji, ako mogu da zamolim.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 18:42 07.05.2012

Re: Nesto ne razumem...

antioksidant
Ili da sumnjam u najgore?

ako je najgore da urs/g17 padne ispod cenzusa ja se najgorem iskreno nadam


Mislim da ni u kom slucaju oni ne padaju ispod cenzusa.
Najgore je da je neko muljanje na delu.
antioksidant antioksidant 18:43 07.05.2012

Re: Nesto ne razumem...

Mislim da ni u kom slucaju oni ne padaju ispod cenzusa.

ni ja ne mislim
ja se molim
lidiaz lidiaz 18:49 07.05.2012

Re: Nesto ne razumem...

Anonimni Pojedinac
antioksidant
Ili da sumnjam u najgore?

ako je najgore da urs/g17 padne ispod cenzusa ja se najgorem iskreno nadam


Mislim da ni u kom slucaju oni ne padaju ispod cenzusa.
Najgore je da je neko muljanje na delu.

Ima glasina da je na parlamentarnim izborima bilo 4% vise glasaca nego na predsednickim. Pa se zbunjuju prilikom procena
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 18:52 07.05.2012

Re: Nesto ne razumem...

lidiaz
Anonimni Pojedinac
antioksidant
Ili da sumnjam u najgore?

ako je najgore da urs/g17 padne ispod cenzusa ja se najgorem iskreno nadam


Mislim da ni u kom slucaju oni ne padaju ispod cenzusa.
Najgore je da je neko muljanje na delu.

Ima glasina da je na parlamentarnim izborima bilo 4% vise glasaca nego na predsednickim. Pa se zbunjuju prilikom procena


Hmmm, nije mi bas uverljivo. Ne ta razlika u broju glasaca, nego to oko zbunjivanja.
lidiaz lidiaz 19:04 07.05.2012

Re: Nesto ne razumem...

Anonimni Pojedinac
lidiaz
Anonimni Pojedinac
antioksidant
Ili da sumnjam u najgore?

ako je najgore da urs/g17 padne ispod cenzusa ja se najgorem iskreno nadam


Mislim da ni u kom slucaju oni ne padaju ispod cenzusa.
Najgore je da je neko muljanje na delu.

Ima glasina da je na parlamentarnim izborima bilo 4% vise glasaca nego na predsednickim. Pa se zbunjuju prilikom procena


Hmmm, nije mi bas uverljivo. Ne ta razlika u broju glasaca, nego to oko zbunjivanja.

Pa isti broj glasova donosi razlicit procenat ako je delilac razlicit, zar ne.
Mada je to mali broj. Moguce je da jednu uracunavaju glasove i/ili birace sa Kosova, drugi ne.
A moguca je i mutljavina, otud zbunjivanje. Omaknu im se brojevi koje su dobili, i stvarni, pa se sve pobrka.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 19:20 07.05.2012

Re: Nesto ne razumem...

lidiaz
Anonimni Pojedinac
lidiaz
Anonimni Pojedinac
antioksidant
Ili da sumnjam u najgore?

ako je najgore da urs/g17 padne ispod cenzusa ja se najgorem iskreno nadam


Mislim da ni u kom slucaju oni ne padaju ispod cenzusa.
Najgore je da je neko muljanje na delu.

Ima glasina da je na parlamentarnim izborima bilo 4% vise glasaca nego na predsednickim. Pa se zbunjuju prilikom procena


Hmmm, nije mi bas uverljivo. Ne ta razlika u broju glasaca, nego to oko zbunjivanja.

Pa isti broj glasova donosi razlicit procenat ako je delilac razlicit, zar ne.


Matematicki moguce, ali ...

Mada je to mali broj. Moguce je da jednu uracunavaju glasove i/ili birace sa Kosova, drugi ne.


Ali radi se o proceni RIK u oba slucaja, u tome je problem.


Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 19:29 07.05.2012

Re: Nesto ne razumem...


Pa isti broj glasova donosi razlicit procenat ako je delilac razlicit, zar ne.


Matematicki moguce, ali ...


U stvari, nije moguce.

Ako su procenat od 29,02 imali deleci odredjenim brojem glasaca, nemoguce je dobiti 24,02 deljenjem sa brojem glasaca koji je za oko 4% veci - isuvise je velika razlika. Znaci nije to.

Черевићан Черевићан 18:42 07.05.2012

ја, гласаћ

мамио ме бланко листић
(патријотски ние)
па зажмурих, заокружих
за добро Србије
sonja.m sonja.m 19:09 07.05.2012

Re: ја, гласаћ

Черевићан
мамио ме бланко листић
(патријотски ние)
па зажмурих, заокружих
за добро Србије



bravo
antioksidant antioksidant 19:29 07.05.2012

Re: ја, гласаћ

Черевићан
мамио ме бланко листић
(патријотски ние)
па зажмурих, заокружих
за добро Србије

мени ће бити добро
заокруженом од стране вас
господине свето
хвала!
princi princi 18:56 07.05.2012

Po meni

jedini pravi pobednici Dačke i Đilas (2 ubedljivo najpametnija ali, verovatno, i najkvarnija političara). Svi drugu gubitnici. Dinkićev koalicioni potencijal je 0, jer nikome ne treba za vladu. Ledepe bi, ako hoće da prestane da bude ledepe i postane LDP, trebalo da smeni Čedu (što je, naravno, nemoguće, jer je Čeda ledepe). 9% fašistički radikalnih a ispod cenzusa je dobar štos trenutno, ali na duže staze vrlo opasno- mislim da bi za društvo mnogo bolje bilo da se pacifikuju u parlamentu nego da bujaju mimo oči javnosti.

Očigledno je da 500K-600K normalnih ljudi u Srbiji oseća potrebu da bude adekvatno reprezentovano, ali toga na tržištu jednostavno nema.
antioksidant antioksidant 19:09 07.05.2012

Re: Po meni

Dinkićev koalicioni potencijal je 0, jer nikome ne treba za vladu.

zna on i to ali se se mnogo brzo nestaje ako te nema ni u parlamentu. njegovo je da sedi i njime da prete cedi
Ledepe bi, ako hoće da prestane da bude ledepe i postane LDP, trebalo da smeni Čedu (što je, naravno, nemoguće, jer je Čeda ledepe). 9% fašistički radikalnih a ispod cenzusa je dobar štos trenutno, ali na duže staze vrlo opasno- mislim da bi za društvo mnogo bolje bilo da se pacifikuju u parlamentu nego da bujaju mimo oči javnosti.

sa ove dve tvrdnje se u potpunosti slazem
NNN NNN 19:12 07.05.2012

Šokantan preokret u Rusiji

Putin stupio na mesto predsednika,
a Medvedeva predlaže za premijera!
antioksidant antioksidant 19:20 07.05.2012

Re: Šokantan preokret u Rusiji

NNN
Putin stupio na mesto predsednika,
a Medvedeva predlaže za premijera!

sve je ok
kaze ivica da su ga pitali i da ih je on pustio
bocvena bocvena 19:24 07.05.2012

Izgubnici je tako

dobro smišljena reč.
I izgubljeni i izgubili.

Tradicionalno dobra muzika. Da dodam...ljevica, desnica, centralno.O o o, ko će shvatiti to...

Samo da ne prestanu da rade po ulicama, sad kad je kampanja prošla, pa da se napune žrtvama i rupama.
antioksidant antioksidant 19:26 07.05.2012

Re: Izgubnici je tako

Izgubnici je tako dobro smišljena reč.

osmeh zahvaljuje
bocvena bocvena 19:40 07.05.2012

Re: Izgubnici je tako

Moj politički istomišljenik:)

Inače, bilo mi je zanimljivo što su četvrtaci u školi svi bili uzbuđeni što će prvi put glasati. Bolje da vam ne kažem za koga. Prvo stavila smajlija, a onda mi uopšte nije bilo smešno.
Spiridon Spiridon 19:24 07.05.2012

..

nisam citao blogove o izborima ali sam sa paznjom pratio same izbore.

zakljucak

Dupe bih dao da DS napravi vladu sa Naprednjacima i da Gljivica izvisi. To bi bilo i najpostenije.

toliko
antioksidant antioksidant 19:25 07.05.2012

Re: ..

Dupe bih dao

kome?
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:26 07.05.2012

Re: ..

čitaš mi misli spiridone

*
Spiridon Spiridon 19:30 07.05.2012

Re: ..

antioksidant
Dupe bih dao

kome?


Damiru Desnici
Spiridon Spiridon 19:31 07.05.2012

Re: ..

stefan.hauzer
čitaš mi misli spiridone

*


vec odavno =))
ecce-florian ecce-florian 19:42 07.05.2012

Re: ..

Dupe bih dao da DS napravi vladu sa Naprednjacima i da Gljivica izvisi.


Hoćeš da kažeš

Dupe bih dao da DS napravi vladu sa Naprednjacima i da Boris izvisi.
antioksidant antioksidant 19:51 07.05.2012

Re: ..

Dupe bih dao da DS napravi vladu sa Naprednjacima i da Boris izvisi.

ne mora da znaci
Spiridon Spiridon 20:19 07.05.2012

Re: ..

Dupe bih dao da DS napravi vladu sa Naprednjacima i da Boris izvisi.


da, Boris Milićević


Atomski mrav Atomski mrav 20:31 07.05.2012

Re: ..

Spiro, to bi možda i prošlo da nisu raspisani i predsednički izbori. Ovako i Tadiću i Nikoliću treba Dačićeva podrška u drugom krugu, tako da ne verujem da mogu da ga isključe iz podele vlasti...
NNN NNN 20:41 07.05.2012

Re: ..

da DS napravi vladu sa Naprednjacima i da Gljivica izvisi
ili još bolje da ga napusti Krkobabić
(ali to je već SF)
Spiridon Spiridon 20:47 07.05.2012

Re: ..

ili još bolje da ga napusti Krkobabić


jedino ovako


buba_truba buba_truba 22:40 07.05.2012

Re: ..

Spiridon
zakljucak

Dupe bih dao da DS napravi vladu sa Naprednjacima i da Gljivica izvisi. To bi bilo i najpostenije.

toliko

I ja sam isto pomislila. Posebno pošto sam čula Nikolićevu izjavu da se Dačić verovatno malko zaneo u slavljeničkom raspoloženju, jer, nije baš preporučivo ucenjivati dve najjače stranke, eto kao, može tu svašta da se preokrene (ovo ja prepričavam...). I tad pomislim da bi oni lepo mogli da se dogovore da formiraju Vladu posle predsedničkih izbora, ko izgubi, dobija mesto premijera. Verujem čak da bi takva varijanta za državu bila najbolja.
A tek seir zbog Gljivice, obaška!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:46 07.05.2012

Re: ..

A tek seir zbog Gljivice, obaška!


Nema seirenja :)
Prikocice Ivica, ne sme on sa Nikolicem da pravi vladu. Jos je Nikolic rovit kao evropejac, a Dacic je svoju stranku jedva iz mrtvih izvukao pa bi mu koalicija sa starim patnerom iz devedesetih pomrsila racune.
Bice vlada kao sto je i do sad bila, mozda Ceda umesto Dinkica ali ima li tu uoste razlike?
buba_truba buba_truba 10:06 08.05.2012

Re: ..

hoochie coochie man
A tek seir zbog Gljivice, obaška!


Nema seirenja :)

Ako bi Ivica izvisio, ja bih seirila...

Možda nisam bila dovoljno jasna, pa da probam ponovo. Mislim da bi najbolje za Srbiju bilo kada bi DS i SNS uspeli da se dogovore da oni formiraju Vladu i tako ostave van igre i Ivicu, i Mlađana, i Čedomira, i Vuka, i Vojislava, i sve koji imaju manje ili sasvim malo, ali dovoljno da mogu da potražuju, cenjkaju se, ucenjuju...

Ove dve stranke imaju komotnu većinu i ne moraju da se plaše kako će im možda zafaliti, pa će morati da se šlihtaju nekima od ovih manjih secikesa. Napraveve dogovor da stranka čiji kandidat ostane da visi posle drugog kruga, bira premijera... i u naredne 4 godine Srbiju vode DS i SNS (moglo bi to i u Beogradu). Dakle, na predsedničke izbore izlaze bez ikakvih ustupaka ovima koji bi da se učipe (a ima ih u raznim kombinacijama). Ja bih volela da Tadić bude predsednik, a Nikolić da bira Premijera, pa DS predsednika Skupštine... pa tako redom... ma, sve se može dogovoriti, i mislim da je i za nas (građane, državu) i za njih (vladaoce koji će snositi posledice za ono što će da urade) to najbolja varijanta.

Eto tako sam mislila, a tako sam nekako razumela i Spirin komentar na koji sam se nadovezala. I na kraju, što Spira reče "To bi bilo i najpostenije."
hajkula1 hajkula1 15:39 08.05.2012

Re: ..

buba_truba
... I tad pomislim da bi oni lepo mogli da se dogovore da formiraju Vladu posle predsedničkih izbora, ko izgubi, dobija mesto premijera.


Aha. I meni se nešto tako mota po glavi. Može biti ko izgubi i "ko izgubi".


Verujem čak da bi takva varijanta za državu bila najbolja.



Pazi kad vere nemam ni u varijantama.
Colin_bgd Colin_bgd 11:38 08.05.2012

Pituljice...

Ja licno mislim da nije najveca katastrofa to sto je SPS dobio koliko je dobio (ne verujem ni sam sta kucam...). Vece je razocarenje sto (iako su minimalne sanse da ucestvuje u vlasti) DSS nikako da padne ispod cenzusa i da vec jednom ode sa scene. SNS ce vrlo, vrlo tesko ikada dobiti dovoljno da moze da vlada samostalno, a SPS (Dacic) ce uvek da ide u koaliciju sa DS, ne zbog toga sto iskreno 'deli vrednosti' nego sto jedino u tom slucaju ce biti nekih 'vrednosti' da ih dele. SPS je naucio tu lekciju iz sopstenog iskustva, sto jeste za pohvalu bez obzira na nas opravdan bes i sva secanja na vesele devedesete...
maraton maraton 23:04 13.05.2012

Znam ko je gubitnik

U prostoj matematici zbrajanja procenata pobednici su jasni (naravno, zanemarimo ovde prisutnu nelegalnost i nelegitimnost izbora). Koliki procenat glasova, toliko poslanika ili odbornika, toliki procenat pobede. Jasno je i to da je Ivica Dačić sa pozicijom ucenjivača najveći "pobednik". Reklo bi se da je u toj priči sve u redu. Ja ipak tvrdim da nije.
Pogledajmo stvar iz drugog ugla, onog koji nije matematički, ali jeste faktički. Sa aktuelnom vlašću naačelu države u proteklih 12 godina (tri cela mandata) Srbija je postigla svetske rezultate u korupciji, kriminalu, spoju kriminala i politike, nezaposlenosti, socijalnoj bedi i siromaštvu... Na tonama papira sprovedene su silne reforme, od kojih u praksi nema ni traga. Umesto napretka - nazadovanje na svim poljima.
Preskočimo lamentiranje o tome ko je za koga, ko za vlast, ko protiv nje. U razvijenim stabilnim državama situacija je jasna - neuspelu vlast menja nova garnitura, ona koju građani izaberu, tj. kojoj poklone poverenje. Ako se ona pokaže neuspešnom izbori smenjuju i nju. U Srbiji se to nije desilo. Izbornom voljom ostala je stara vlast, ona koja se pokazala neuspešnom. Da li je nekad negde vlast koja je urušila državu, to urušavanje prekinula i izvukla državu iz krize? Nije. Da li su ovim izborima prezaiđene buvljačke političke trgovine kojima se diči Ivica Dačić, narcisoidno kličući sebi kao najsposobnijem mešetaru (čitaj trgovcu)? Nisu. Iz toga se jedino može zaključiti da je na izborima glasano protiv promena. I to je ono što je poražavajuće, što Srbiju čini gubitnikom. Znam da nema garancija da bi nova vlast bila bolja od stare. Ali znam da vlast mora biti smenjiva i promenljiva. Ili se ukvari, kao sir. Postane atrofirana, korumpirana, neefikasna. Zato je na ovim izborima trebalo menjati. Izabrati nekog druog. Bilo koga, samo ne iste, nikako DS i SPS. Sa njima je budućnost izvesna - ostajemo tamo gde smo bili, na svetkom repu. Zato, iz tog ugla gledano,a on mi se čini mnogo bitnijim od procenata, u Srbiji nema pobednika na ovim izborima. Čim je izgubila Srbija, izgubili smo svi - i oni koji su procentualno pobedili, i oni koji suprocentualno izgubili i oni koji su ostali po strani.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana