Hronika| Mediji| Politika

Ima li u Srbiji slobodnih medija? **I JOŠ JEDAN ODGOVOR

Biljana Srbljanović RSS / 27.01.2008. u 10:41

Ima li u Srbiji medija koji je u stanju da sazna prave i proveri objavljene elementarne činjenice o saobraćajnoj nesreći u kojoj je teško povredjen ministar policije Dragan Jočić?

Ima li medija koji smatra da je za gradjane važno da saznaju i razumeju kako je moguće da na autoputu, gde je dozvoljeno kretanje od 120km na cas, ovo vozilo

2006%20SUV%20MERCEDES%20ML500.jpg

udari u neko nesrecno pseto, prevrne se i poptpuno smrska? Šta o brzini vožnje i bezbednosti govore "tragovi kočenja od trista metara" i stanje u kojem su nesrećni vozač i ministar izvučeni iz uništenog automobila?

Usput, gradjane zanima i šta je ministar radio u službenom terenskom vozilu u ponoć u blizini lovišta, da li je imao pratnju, ko je obavestio policiju i rekao o kome se radi, kad su policija i helikopter uspeli da stignu u tako kratkom roku? Koji automobili su blokirali autoput, farovima postavljenim u krug osvetlili mesto gde je helikopter sleteo, ko je još i zbog čega bio u ministrovoj pratnji?

Naravno da izražavam žaljenje zbog nesrećnog slučaja, delim zabrinutost za zdravstveno stanje ministra, o kojem javnost mora biti redovno i istinito informisana, da se jednom složim sa premijerom i njegovom izjavom "Jočić je snažan čovek i to je dobro za oporavak nekog koga zadesi takva nesreća", ali da li teško zdravstveno stanje ministra policije ukida pravo gradjana da znaju sve ključne fakte ovog slučaja, u zemlji u kojoj bezbednost u saobraćaju (koja je u domenu upravo ovog ministra) zbog bahate i neodgovorne vožnje naših gradjana, gotovo da više ne postoji.

Kojom brzinom je vozio ministar?

Gde je išao, u kakvoj pratnji i zašto?

Da li je zaista udario u psa?

Kakva su saznanja stručnjaka?

Kakve su procene veštaka?

Šta o tome javnost Srbije mora da zna?

 

 

 



Komentari (216)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Anitza Anitza 14:23 27.01.2008

Re: Džip a ne automobil

Neko je vec napomenuo (sve je to cenzurisano) da su slicne teorije kolale i kada se odsrafio tocak na autobusu koriscenom u jednoj predizbornoj kampanji, zatim kada su nasli petarde ispod necijeg vozila (isto se radilo o dzipu). Gluposti?
Stalker Stalker 15:25 27.01.2008

Re: Džip a ne automobil

Anitza
Treba preispitati pozadinu ovog zlocina.
Pa da, na prvom mestu treba videti da li su u tom regionu sve trafike na broju. Pitah za cukino zdravlje, a neko to strucno obrisa. Da nije to ta cuvena sloboda misli?
Nenad M. Nenad M. 20:07 27.01.2008

Re: Džip a ne automobil

Anitza
postavlja, ali se to cenzurise. Pas je izgleda podmetnut, u pitanju je po svemu sudeci atentat. Treba preispitati pozadinu ovog zlocina. Zanimljivo je da je autorka bloga bila aktivna u drustvu ORKA, koje raspolaze sa puno pasa lutalica. Takodje, ne jednom je javno raspirivala mrznju prema Jocicu.


ma da, Biljana Srbljanovic je ubila i Loru Palmer :))
A psi su direktno stigli iz JDP-a posle predstave Barlbelo, o psima i ljudima ili ih je Cedomir nadorgirao i pustio pod dzip :)))

kako bilo, molim moderatora da da se Anitza udalji sa ovog bloga, njen stil zaudara.
die hard die hard 23:52 27.01.2008

Re: Džip a ne automobil


Ko je bre ova?Sta sve ima ovde...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:44 28.01.2008

Re: Džip a ne automobil

Anitza
postavlja, ali se to cenzurise. Pas je izgleda podmetnut, u pitanju je
po svemu sudeci atentat. Treba preispitati pozadinu ovog zlocina.
Zanimljivo je da je autorka bloga bila aktivna u drustvu ORKA, koje
raspolaze sa puno pasa lutalica. Takodje, ne jednom je javno
raspirivala mrznju prema Jocicu.

A u tom grmu lezi zec (koji takodje moze izazvati nesrece)? Pa, gdjice ili drugarice Anitza, evo da javno kazem da pozivam moderatore da cenzurisu ovaj Vas glup i bezobrazan post. Da ne bude posle da se svi zgrazavaju nad brisanjem - ja se iskreno radujem kad neko obrise ovo sto ste Vi gore napisali (a moze i svaki moj odgovor, naravno). Kako Vas nije sramota da ne mozete da izdrzite i da ne iskoristite ma koju temu za prizemno partijsko prepucavanje? Probajte sa nekim B vitaminom, cajem od kantariona i majcine dusice ili tako necim, pre nego sto se masite bloga.
Milorad Pavicev Milorad Pavicev 17:05 28.01.2008

Re: Džip a ne automobil

Atentat odaje tipican "rukopis" britanske tajne sluzbe.

Da li je utvrdjeno odakle potice pas?

Otkud lutalica tako daleko od naselja?

Da li su ispitani vlasnici prihvatilista za pse ORKA?

Da li je uzet uzorak iz krvi preminulog psa?

Da li se u krvi ubijenog kera nalazili opijati?

Ima li istine u prici da je pas nosio pojas s eksplozivom?

Da li je pas bio treniran, ili je u pitanju hazarderski pokusaj atentata?

Poznato je da se zivotinje poput delfina i pasa treniraju za akcije trazenja pomorskih i kopnenih mina. Psi sa eksplozivom na ledjima korisceni su u drugom svetskom ratu - Rusi su tako napadali nacisticke tenkove, pod koje bi se psi podvukli, a potom bi se bomba na njihovim ledjima aktivirala.
wk wk 14:38 27.01.2008

Dzipovi nisu za jurnjavu po auto-putu

Ne znam ko to misli da dzipovi sluze da se njima juri po auto-putu. Dzipovi imaju visoko teziste, i zato se lako prevrcu. Za duge voznje velikim brzinama po dobrim putevima sluze limuzine. Mercedes je upravo i postao poznat po tome sto je uvek prodavao limuzine. Limuzine su relativno niske, sa podom blizu asfalta sto im daje stabilnost. Pogledajte odnos duzine i visine klasicnog mercedesa i taj odnos kod dzipa. Dzipovi sluze da se voze po losem terenu i da se u njih lako ulazi. Da je oblik dzipa dobar za brzu voznju, formule bi izgledale kao dzipovi.
nikolla90 nikolla90 14:45 27.01.2008

kerovi..

Ovaj, imam informaciju da je ovaj događaj duboko podelio kerove.. Jedna grupa, predvođena onim siromašnijim i besnim lutalicama, je solidarna sa svojim povređenim kolegom i okuplja se ispod prozora šok-sobe na Banjici da da podršku lajanjem, a druga, kažu normalnija, pati za bratom poginulim na auto-putu i preti osvetom..

Razvoj situacije će biti zanimljiv..
Taska Dana Taska Dana 15:03 27.01.2008

Re: kerovi..

Zna li se ko je vlasnik psa. Ako je lutalica onda je vlasnistvo drzave...to je valjda logicno.

Onda, stvarno ovo jeste veoma kompleksan slucaj...neobezbedjeni putevi, neprilagodjena voznja, nezbrinute zivotinje...trista cuda...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:47 28.01.2008

Re: kerovi..

nikolla90
Ovaj, imam informaciju da je ovaj događaj duboko podelio kerove.. Jedna
grupa, predvođena onim siromašnijim i besnim lutalicama, je solidarna
sa svojim povređenim kolegom i okuplja se ispod prozora šok-sobe na
Banjici da da podršku lajanjem, a druga, kažu normalnija, pati za
bratom poginulim na auto-putu i preti osvetom..

Razvoj situacije će biti zanimljiv..

)))))))))))))))))))))))))) Najbolji komentar u ovoj godini!
Kraja Kraja 19:19 28.01.2008

G-ne Cirkovicu.....

................a Anitza vam smetala.................?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:04 27.01.2008

nisam u mogucnosti da detaljno pratim blog

(gledao se nole, pa se slavilo sa familijom)
ipak bih vas zamolila da se uzdrzite od vredjanja i da prihvatite da moderator patrolira.
zamolila bih i poznavaoce (harlija i wondera) da zakace sliku pravog automobila, ukoliko sam ja pogresila.
ovo je za sada jedini izvor pravog informisanja o saobracajnoj nesreci ministra jocica.
hvala,
blogerka
bs
Spiridon Spiridon 20:55 27.01.2008

Re: nisam u mogucnosti da pratim

(gledao se nole, pa se slavilo sa familijom)


tesko da je bas cela familija slavila =]
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 21:53 27.01.2008

Re: nisam u mogucnosti da pratim

tesko da je bas cela familija slavila


bas zato se i slavilo MEDJ FAMILIJOM
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 15:04 27.01.2008

300 metara trag od kočenja...

To je jedan mlad čovek... impresioniran brzom vožnjom.

Ne brže od Jočića.
surabya johnny surabya johnny 15:16 27.01.2008

?

Ima li u Srbiji slobodnih medija?

ovo me podseca na Diogena Sinopskog, jednog od prvih cinika, koji je po dnevnoj svetlosti isao okolo sa lampom, trazeci Coveka. za ovo sto ti trazis, slobodne ili makar nezavisne, pre svega sposobne medije u Srbiji, potrebna ti je mnogo jaca svetlosna oprema: svetlece rakete, laserski svetlosni topovi, kao i nepogresiv njuh bernadinca, koji bi ti pomogao u lociranju novinara zatrpanih lavinom bede, gluposti, novca, lazi, i , svakako, raznih nepodobnosti.
sama cinjenica o akutno manjkavom radu vladinog resora zaduzenog za kontakt sa javnoscu, govori u izvesnom smislu ponajvishe upravo o srpskom novinarstvu: mislim, u drugoj jednoj atmosferi, portparoli policije i vlade imali bi u svakom trenutku uredno skladistenu izjavu za svaku, pa i najnemogucniju, situaciju. u nekoj, nazovi, "normalnoj drzavi", u kojoj se medijima manipulishe u svilenim rukavicama.

sasvim je moguce da je ministar osujecen u krivolovu od strane psa-lutalice. sve se vraca , sve se placa, tako se to kaze , ne?
Dzumandzi Dzumandzi 15:21 27.01.2008

NN

NE ZELIM I DA STVARAM ZELJU ZA ODGOVORIMA NA TVOJA POSTAVLJENA PITANJA JER SE ODGOVORI NA TAKVA I SLICNA PITANJA NIKAD I NE DOBIJAJU USTVARI VLAST NIKADA NE ODGOVARA I TO MISLIM NA OBA NACINA AKCETOVANJA RECI ODGOVARA.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 15:23 27.01.2008

Nelogičnost

Slušao sam izjavu direktora policije koju je dao nakon nesreće u kojoj je rekao da je ekipa koja je došla na uviđaj osim smrskanog vozila u njegovoj neposrednoj blizini pronašla i jednog zgaženog psa. U tom trenutku nije mogao da kaže ništa više i izrazio nadu da će istraga utvrditi okolnosti pod kojima je došlo do nesreće ali je nešto kasnije, u toj istoj izjavi, dodao da je za sada jedino sigurno da je vozilo u kome se nalazio ministar Jočić udarilo u psa. Ne znam odakle mu ta činjenica ako istraga u trenutku kada je dao izjavu još nije ni otpočela?
Jeremija Jeremija 15:48 27.01.2008

Žao mi je tih dvojice ljudi, ali...

žao mi je i psa. Iskren sam, verujte.
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 15:58 27.01.2008

Re: Žao mi je tih dvojice ljudi, ali...

Jeremija
žao mi je i psa. Iskren sam, verujte.



Kažu "u neposrednoj blizini" je nadjen pas. Očevici (BLIC) govore o 300 metara kočenja.
Da li je to taj pas? Da li su utvrdili vreme njegove smrti?
Na putevima i Srbije ima barem 5 mrtvih, što divljih, što domaćih životina, na svakih 1000 metara puta.
Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 18:35 27.01.2008

Re: Žao mi je tih dvojice ljudi, ali...

Jeremija
žao mi je i psa. Iskren sam, verujte.


Pssst! Jesi li ti normalan, vidis da su "man ray..."-u izbrisali komentar zbog saosecanja sa psom (i to onim pravim). Trenutno je dozvoljeno samo ministra sazaljevati.

Apropos slobodnih medija, B92 je uvek bio ispred ostalih, ali sam primetio u poslednje vreme sve vise nastelovanih vesti i sve vise odbijenih komentara, posebno kada su tema politicari ili Kosovo. Iako i dalje citam ovde vesti ovde, to je po (drugokruznom) principu "Citaj B92, da ne bi citao Kurir", pa moram cesto da zapusavam nos. Ovaj blog je poslednja oaza gde se moze cuti vox populi i nesto vise informacija. Bar dok se ne umesa supermod i na primer obrise onaj benigni komentar o psu.
man ray loves me man ray loves me 20:04 27.01.2008

Re: Žao mi je tih dvojice ljudi, ali...

Iako i dalje citam ovde vesti ovde, to je po (drugokruznom) principu "Citaj B92, da ne bi citao Kurir", pa moram cesto da zapusavam nos.

May I suggest Studio B?
Inace, hvala sto me branis, totalni strance koga nikad u zivotu nisam srela... Jos ima postenih ljudi...
milandess milandess 15:54 27.01.2008

Sucut...

Meni je zao i psa! Pokraj auto-puta, u oba pravca, ovaj narod pravoslavni, pokrao je kilometre i kilometre zastitne ograde (zice, negde pokradeni i drzaci - stubici); tako je moguce da se na putu nadje i pas - lutalica, nevoljni kamikaza. Svaki, iole iskusan vozac, to zna - te se zato ne srlja prebtzom voznjom.
Milos M Milos M 15:55 27.01.2008

??

najgore je od svega da se nijedan medij, stampani ili elektronski nije pozabavio time da ne postoji model mercedesa M 500 L!! Postoji ML 500, slicno je ali nije isto!! Ili je bio u Puhu a to je klasa G!!!?? Ovde je to sve ispricano ali ne znam sta ti mediji rade!! Ili niko od njih ne zna nista o automobilima!!
ogar ogar 16:00 27.01.2008

sloboda i mediji

Nema slobodnih medija, ali to nije cudo u zemlji u kojoj je sloboda na niskim granama. Dakle nisu krivi mediji nego su oni deo opsteg poretka.

Cak bi i "oslobodjenje" medija bilo samo varka.

NenoX NenoX 18:06 27.01.2008

Sto se helikoptera tice ...

Neko rece da u Srbiji nema helikopter koji moze da leti nocu ...
Licno sam ga video i naravno cuo u 00:30 u odlasku i u 01:05 u povratku na tridesetak metara iznad svoje glave ... (10 kilometara od mesta nesrece) Bio je mnogo bucniji u povratku (verovatno zbog opterecenja).
Prema ranijim iskustvima u Srbiji mozete videti helikopter jedino kad se nesto zesce dogodi (Haska hapsenja) ...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:52 28.01.2008

Re: Sto se helikoptera tice ...

NenoX
Neko rece da u Srbiji nema helikopter koji moze da leti nocu ...
Licno sam ga video i naravno cuo u 00:30 u odlasku i u 01:05 u povratku
na tridesetak metara iznad svoje glave ... (10 kilometara od mesta
nesrece) Bio je mnogo bucniji u povratku (verovatno zbog opterecenja).
Prema ranijim iskustvima u Srbiji mozete videti helikopter jedino kad se nesto zesce dogodi (Haska hapsenja) ...

Verovatno je taj jedini koji leti nocu pozajmljen od Miskovica specijalno za ovu svrhu. Naime, jedino DeltaTM ima prava koriscenja infracrvenih zraka na teritoriji Srbije (bez KiM, gde je ta prava protivustavno uzurpirao KFOR)...
LjokaKraka LjokaKraka 16:05 27.01.2008

Pas

Ja sam udario psa sa Audijem Allroad i brzinom od 200 km/h. Jedva da sam i osetio udar, tak nakon sto sam stao bio sam suguran da sam ga uopste udario . Branik se bio malo iskrivio. Ono sto je bilo opasno je da sam pokusao da izbegnem psa pri toj brzini. Na moju srecu, i pasju nesrecu, ja nisam ni imao vremena da to uradim.
Jeremija Jeremija 16:11 27.01.2008

Re: Pas

Nemoj to više da radiš, leba ti. Psi su divne životinje. Bog ima anđele, a čovek pse. A za ovog što si ubio, da usvojiš bar tri šteneta uličara, da ih hraniš, paziš i maziš, a i oni će tebe. Videćeš.
LjokaKraka LjokaKraka 16:17 27.01.2008

Re: Pas

U pravu si. Imam ja divnog psa . I bilo mi je jako zao kad se ovo dogodilo. Ali na zalost proslost se ne moze promeniti.
Lighthouse Lighthouse 16:18 27.01.2008

Još nekoliko pitanja, ili odgovora

1. Žao mi je svakog ko nastrada u saobraćaju, bio to omraženi ministar ili Majka Tereza. Život je i inače kratak, a bezbednost u saobraćaju je nešto na šta ljudska aktivnost može i treba da utiče. Zato mi je, takođe, žao što je Jočić ovoga puta žrtva vlastitog nečinjenja, i nečinjenja Velimira Ilića kao ministra za infrastrukturu, u domenu njihove odgovornosti. Napokon, želim mu brz oporavak, i zbog njegove porodice, a i zato što bih radije da ga vidim kako na svojim nogama stoji pred sudijama, nego kako leži u nekoj aleji zaslužnih građana.

2. Biljana, napisala si da je trag kočenja bio 300 metara. Gde si našla taj podatak? Da li je taj izvor naveo i koliki trag kočenja je bio pre mesta kontakta? Ako je bio veći od 200 metara, onda je stvar vrlo sumnjiva. Jer, bila je noć, i koliko znam tamo nema svetiljki uz put. A (dugački) farovi osvetljavaju 150-200 metara, ili se varam? Ili je na džipu drugačije nego kod običnih kola? Znači, kad je vozač spazio životinju? I koliko je još desetina metara, pri toj brzini, prešao dok je oko javilo mozgu, a mozak javio nožnim mišićima, i dok je desna noga preletela s gasa na kočnicu?

3. Inače, uverljivo mi je da je u to vreme saobraćaj bio slab (petak kasno uveče, daleko od većeg grada, nema gastarbajtera jer nije nikakav praznik, tek poneki kasni autobus iz Beograda za jug). Pa je vozač pustio malo da kola voze njega a ne on njih - a ko ne bi na praznom autoputu, tamo gde zna da nema radara (a ako neko to zna, onda su to glavni šef svih radarista i njegov vozač), ispobao malo mašinu ili požurio da stigne što pre? Znači, vrlo brza (a verovatno ne preterano bučna, jer, dobra su to kola, sigurno se Jočić ne vozi u nekom kršu) vožnja, i životinja je potcenila opasnost i krenula preko puta. Sve mi je to, ako ništa drugo, uverljivo, mada, u svetlu drugih svedočenja, možda i nije tako bilo.

4. Šta će pas na auto putu? Jeste malo sumnjivo. Prvo, u to doba. Drugo, daleko od značajnijeg naselja. Ali kad se već našao u zoni autoputa, ne čudi me što je, i kako je, izašao na kolovoz. Jer, kroz Srbiju je zaštitna ograda oko autoputa izbušena na bezbroj mesta, iz raznih razloga, i te rupe se retko popravljaju. Ovo je, pored ostalog, i loša propaganda srpskog tranzitnog turizma. Još jedan u nizu razloga zbog kojih nas mnogi izbegavaju, pa im nije teško da se suljaju niz transilvanske gudure a onda satima čekaju na jedinom mostu preko Dunava, ili da povraćaju na brodu između Italije i Grčke, samo da ne moraju kroz nebesku državu.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 18:49 27.01.2008

Re: Još nekoliko pitanja, ili odgovora

Biljana, napisala si da je trag kočenja bio 300 metara. Gde si našla taj podatak?


u danasnjem blicu http://www.blic.co.yu/hronika.php?id=28189, koji od stampanih medija jedini pokusava da korektno i iscrpno informise javnost.
AlexDunja AlexDunja 18:55 27.01.2008

Re: Još nekoliko pitanja, ili odgovora

http://www.blic.co.yu/hronika.php?id=28189

evo linak
Nenad M. Nenad M. 16:19 27.01.2008

mali trol glede slobodnih medija


Ne znam da li ste pokusavali da ostavite komentar na sajtu 92-jke a da j ekritican prema Tadicu!? Meni redovno neobjavljuju komentare koje bi do pre neki dan sigurno bili objavljeni.
Umetnica Umetnica 16:28 27.01.2008

Bajke za plebs

Ja ne spadam u one kojima je na bilo koji način žao ministra Jočića, a još manje delim nadu u njegov brzi, ili bilo kakav drugi oporavak. Naravno da kada je u pitanju režimska zverka ovog kalibra, dežurna radionica ekspresno štancuje priče za javnost.

Ministar vozio brzinom ispod propisane, no je nenadano iz šipražja kraj auto-puta iskočio endemski velikoplanski stegosaurus. Vozač je pokušao da izbegne ovog naopakog bodljokošca, ali i posle 300 metara upornog pritiskanja kočnice nije uspeo da zaustavi vozilo, te je do kolizije došlo. Stegosaurus je nađen na licu mesta, a izjave da su očevidci primetili helikopter odmah posle nesreće nije ništa drugo nego zlurada propaganda nekih stLDPranaka koje nećemo imenovati (ali svi znamo koje su) . U pitanju je bilo vozilo doma zdravlja iz Velike Plane Yugo Karavan, opremljeno savremenim uređajem Mr. Fusion. Konzilijum ruskih lekara je saznao za ovu nesreću, i nesebično je odlučeno da Rusija o svom trošku zaleči ministra Jočića. Pa neka se vidi ko je nama majka, a ko maćeha.

Uostalom, kada zimus izginu toliki svet, uglavnom ni kriv ni dužan -- uglavnom zbog nemara i hroničnog bola u predelu muškog rasplodnog organa, sasvim je OK da na red dođe neko ko je i kriv i dužan.
Anuska Anuska 16:54 27.01.2008

u takvom

blindiranom dzipu vozi se i kostunica. kome oni mogu da smetaju , tj da budu meta , kad su pajtosi sa kriminalcima, nomokanonima , dverima ,stormfrotnovcima . ma kakva zavera , bahatost je u pitanju. nego, sta bi , zbog cega je otpao tocak sa lastinog autobusa koji je ldp koristio u kampanji ? da li je izvrsena istraga ?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 18:46 27.01.2008

Re: Bajke za plebs

umetnice, molim vas da svoje emocije ipak zadrzite za sebe. razumem da je ministar svojom bahatom politikom, posebno opstruiranjem optuznice protiv atentatora na zorana djindjica, tajnim vidjanjem sa ubicom ulemekom i vredjanjem porodice i prijatelja ubijenog premijera, navukao na sebe prilicnu omrazu gradjana. ipak, nije u redu da se na taj nacin govori o bilo kom coveku, pa i jocic draganu.
hvala.
Milan Rakić Milan Rakić 20:03 27.01.2008

Re: Bajke za plebs

Biljana Srbljanović
... ipak, nije u redu da se na taj nacin govori o bilo kom coveku, pa i jocic draganu.
hvala.

Jupp... jočić je čovek čija je stranka mnogim ljudima, direktno ili indirektno, zlo nanela i zbog koje su mnogi ljudi otišli iz srbije, pa i ja. Iz stranke koju jočić predstavlja takve su gnusne reči upućivane na račun pokojnog Đinđića i njegove najiskrenije današnje pristalice tako da neki ljudi, uključujući mene, ne mogu ni u ovakvom trenutku da sažale jočića.

Amin
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 21:58 27.01.2008

Re: Bajke za plebs

očić je čovek čija je stranka mnogim ljudima, direktno ili indirektno, zlo nanela i zbog koje su mnogi ljudi otišli iz srbije, pa i ja. Iz stranke koju jočić predstavlja takve su gnusne reči upućivane na račun pokojnog Đinđića i njegove najiskrenije današnje pristalice tako da neki ljudi, uključujući mene, ne mogu ni u ovakvom trenutku da sažale jočića.


razumem. ali ipak, u nesreci smo svi isti.
Spiridon Spiridon 22:05 27.01.2008

Re: Bajke za plebs

Jupp...



sta ovo znaci?

pitam bez zezanja?
Milan Rakić Milan Rakić 22:22 27.01.2008

Re: Bajke za plebs

Znači "da", izraz koji se upotrebljava u Skandinaviji, i upotrebih ga iz navike. Isprika

Biljana Srbljanović
razumem. ali ipak, u nesreci smo svi isti.

U potpunosti se slažem. Neko na Floridi, neko u Parizu, neko u Cirihu, neko u Malmeu, a svi bi smo, verujem, radije bili tu gde nismo... Uzgred, neko i za sm-a tvrdi da je bio čovek (mada se ja sa tim ne slažem).
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:56 28.01.2008

Re: Bajke za plebs

Milan Rakić

Uzgred, neko i za sm-a tvrdi da je bio čovek (mada se ja sa tim ne
slažem).

Ja takodje sumnjam - i pouzdano tvrdim da za to nema nikakvih naucnih dokaza, sem ako je neko sacuvao uzorak njegove DNK, jer je to jedini izvesni test, sad nakon okoncanja Human Genome Projecta.
Umetnica Umetnica 11:59 28.01.2008

Re: Bajke za plebs

Osim budističkih monaha i nekoliko Džedaja, ne znam ni za koga ko je u stanju da eliminiše emocije iz životnih situacija. Prema tome, nisam u stanju da se zakitim licemerjem i lažnim moralom i skrušeno pognute glave lamentiram nad sudbinom Jočića, jer bože moj - u pitanju je Čovek. Isto kao što ne lamentiram nad sudbinom bilo kog ratnog ili mirnodopskog zločinca. I Mengele je bio čovek, na kraju krajeva. I Ratko, i Pinoče.

To u krajnjoj liniji nije ovde tema. Ono što mi bode oči i što me izuzetno iritira (pihhh, još jedna emocija, baš sam nastrana) je serviranje priče o velikoplanskom stegosaurusu koji iskače na put pred nedužne džipove, i to od strane B92 koji je takav kakav je - i dalje nešto najbliže slobodnom mediju koji imamo.
zanaa zanaa 16:59 27.01.2008

Kako to oni rade

ovako:

upuceniji koji malo cesce putuju autoputem Bg- Nis,kazu tu bi mogao da se snimi jedan solidan road movie, sa srpskim drumskim kafanama, i malim neduznim psicima, kuda i kako jezde nasi foteljasi. Elem, scenario vrlo cesto moze ovako da izgleda: petak vece, tek poneki autobus na autoputu, sablazan velika. I onda rotacije koje projure brzinom svetlosti. Svez primer: 12. 01. pola jedan uvece, eto ga Tadic u Nis, a kad je bio iz Nis- ceo Nis na noge, a na Nais naplatnoj rampi opsadno stanje. Ja gledam u noc, pratim nekog mnogo dragog mnogo daleko, kuda Tadic ( Tadija ) sa pratnjom prolazi- da si trepnuo ne bi ih video. Prodje mi kroz glavu: je l ovaj covek ima nameru da pozivi malo duze ili ne?

danubius danubius 17:04 27.01.2008

ipak ponovo

Cenzori na B92 rade punom parom; ne odmaraju uopste. Dopustili su ovako degutantan blog (covek se bori za zivot) i ostavili mnostvo krvozednih komentara, ali su nasli za shodno da obrisu post o tome da su jos juce pribegli (samo)cenzuri najviseg ranga: u vestima, na sajtu, nisu pustili vest koju su prethodno detaljno razmatrali u dnevniku B92 (kako se CJ izvinio za laz o ZS od pre par godina). To kao nije u kontekstu teme "ima li u Srbiji slobodnih medija?". Odgovor na ovo pitanje, gospodjo Srbljanovic, imate upravo na vasem blogu.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 18:43 27.01.2008

Re: ipak ponovo

degutantan blog????
zasto?
zato sto, uz svo zaljenje za zdravstveno stanje ministra policije, pitam u ime gradjana, sta se zaista desilo?
hmm.
sta li se to onda tako krije?
DeMarti DeMarti 17:09 27.01.2008

scenario

Ako je tačno da je automobil kojim se vozio ministar udarilo u psa (15-30kg, ovo ja samo nagadjam težinu jadne životinje), i ako je brzina dotičnog vozila bila veća od 150km/h, onda bi scenario mogao biti ovakav.
Automobil udara u psa, što dovodi do aktiviranja vazdušnih jastuka. Osim što vozač biva šokiran, vazdušni jastuk onemogućava držanje upravljača (ruke su naduvavanjem vazdušnog jastuka sklonjene u stranu). U ovakvim uslovima, ako je vozač pokušao da koči i ako je volan samo za malo skrenut s pravca, onda posledice navedene u saopštenju izgledaju sasvim logično.
wk wk 17:45 27.01.2008

Re: scenario

Automobil udara u psa, što dovodi do aktiviranja vazdušnih jastuka.

Ako je auto tezak 2000kg, a pas tezak 40kg, pad brzine bi bio 2%. Sam pad brzine nije bitan, vazdusni jastuk se aktivira ne zbog razlike u brzini nego zbob brzine smanjenja brzine (tj. zbog jacine usporenja) ali i jos nekih faktora koji se tesko racunaju (a ja ne uspevam da nadjem jasan link koji objasnjava sta sve uslovljava aktiviranje airbag-a, sajtovi spominju da "g-force" nije jedini parametar).

Pretpostavimo da je auto isao 144km/h, to je 40m/s. Neka se udar desio u oblasti od pola metra (tj. da je sudar trajao vreme dok je auto prelazio pola metra), t = s/v => t = 0.0125sec, usporenje je bilo dakle a=(2%*40m/s)/0.0125s = 64m/s^2. Medjutim, nas rezultat je neprecizan - auto je mogao da ima do 4000kg, a pas i svega 10 kg, sto bi promenilo nas rezultat 8 puta, na 8m/s^2. Neka se sudar desio u oblasti od 25cm, to nase rezultate svodi od 128m/s^2 do 8m/s^2.

Preracunato u "g", kako cesto vole da navode ubrzanje/usporenje, to je od 13g do 1g. Airbag, se prema ovom linku aktivira tek na 60g.

Ovo sto se vidi na snimku mi deluje kao airbag koji se, ocigledno, aktivirao greskom.
markozeist markozeist 17:32 27.01.2008

:

...
Kazezoze Kazezoze 17:50 27.01.2008

Re: :

http://www.login.co.yu/biljana/biljana.png ?

shta je to?
naslovna za drame koje je biljana odluchila objaviti, ili...?
markozeist markozeist 18:34 27.01.2008

Re: : to pitaj biljanu

Waar ben je?
A'dam?
Kazezoze Kazezoze 18:37 27.01.2008

Re: : to pitaj biljanu

markozeistWaar ben je?A'dam?

aha... jacob van lennepstraat... oud west ;-)
markozeist markozeist 18:41 27.01.2008

:

...
Mili Mili 18:21 27.01.2008

udari u neko nesrecno pseto

Psetogejt!
milosib milosib 19:06 27.01.2008

Javnost i saobracajka

1. Verovatno je voyio većom od 120, baš kao i vi kad god ste na autoputu u Srbiji. Ovo ga ne opravdava, ali nemojte da od toga pravite dramu.
2. Za vas i mene potpuno nebitno. Ono što vas žulja je zašto je bio u službenom automobilu, ako su u pitanju privatni poslovi. Zato što je štićena ličnost i kao takav se i u privatne svrhe mora voziti blindiranim autom. Jedino ako ne mislite da treba da kupi privatan blindirani automobil da odvoji državno od privatnog.
3.4.5. Ne znam zašto po definiciji treba sumnjati u zvanično saopštenje vlasti. Nalaz veštaka će uslediti naknadno.
6. Otprilike ovo što je i saznala.
7. Istraga će pokazati da li je potrebno podneti prijavu protiv vozača za ugrožavanje bezbednosti saobraćaja.

P.S. Bar od vas sam ošekivao da se uzdržite do okončanja istrage. Ovako je pomalo otužno, ipak su ljudi teško povređeni.
dzu dzu 19:12 27.01.2008

pitanje iz naslova

je retoričko. u srbiji nema slobodnih medija. čast vrlo retkim izuzecima, novinari su polupismeni ljudi vrlo niskih moralnih standarda, obučeni na nekom kursu po bivšim radničkim univerzitetima.

bojim se da ni na ova pitanja neće biti zadovoljavajućeg odgovora, ali će nas zato rado obaveštavati dal je nataša bekvalac izašla iz porodilišta.

ovo je neobično plodno tle za zasejavanje poluinformacija, narod je orjentisan nekrofilski i obožava mitove svakakve vrste. te kao takav, veruje u svaku budalaštinu.
hercule poirot hercule poirot 19:17 27.01.2008

Komentar izvesnog Davora

1. Blindirani G500 tezak je oko 3 tone, a pri brzini od 230 km/h on ima tezinu od 2258 tona!!!! Dakle, nemoguce je da je sam udarac u psa izazvao sletanje dzipa!
2. Ako je tacno da je trag kocenja 300 metara, to znaci da je brzina vozila bila gorepomenuta tj 230 km/h!!! Vozila pod rotacijom smeju da idu brze od propisanog ogranicenja, ali u uslovima magle i puta koji ima kolotrage, ta brzina je ubilacka i bahata, cak i za "plava svetla"!!!
3. Zasto je vozac Jocica pokusao da izbegne psa? Zasto nije obucen za specijlanu voznju, tada bi znao da se pas ne zaobilazi vec gazi u takvim uslovima?
4. Otkud pas na auto-putu? Po nasim propisima duz auto-puta mora da postoji zastitna ograda upravo da bi sprecila kretanje zivotinja po auto-putu!
5. Zasto ministar nije imao vezan pojas? Da li je on zakonom oslobodjen de duznosti? Naravno da ne! Da ga je vezao, sada bi bio samo ugruvan! Sramota je da prvi policajac jedne drzave dozivi ovako nesto, narocito kao jedan od najodgovornijih za bezbednost saobracaja.
Zelim mu dobro zdravlje i brz oporavak, ali ovo je opomena i njemu i svima drugima koji misle (i jesu) jaci od ljudskih zakona, da smo svi jednaki pred zakonima fizike! Sto se trice helikopterskog transporta, nadam se da ce se takva praksa uvesti za sve.
hercule poirot hercule poirot 19:22 27.01.2008

Vox populi

Trag kocenja? Zar taj auto nema ABS koji sprecava blokiranje tockova tako da nema tragova kocenja? Ovde nesto smrdi, a siguran sam da to nije spaljena guma...

Ne zna se ko vise laze ,ocevidac ili saopstenje:magla sa tragom kocenja od300m i mercedesom s ABS-teska glupost!


Zna se sta je Mercedes 500ML,da tako bude smrskan pri predvidjenoj brzini na auto putu,je apsolutno nemoguce,drugo,govori se o jako dugom tragu kocenja (300m)uz to jos su morali automobilima sa upaljenim farovima formirati krug na samom auto putu kako bi pilot helikoptera video i znao gde da sleti zbog gustine magle,,onda je to totalni idiotizam i ,,kamikazno" ponasanje za volanom,,,udario kuce i havarija,,,Taj 500ML ima skoro 3tone,i ako njega moze kuce da izbaci sa autoputa,,mislim,,,,da li ce se primenivati zakon o saobracaju na doticne i da li ce biti odgovorni pred sudom...

Trag kocenja od 300 m je veoma diskutabilan iz dva razloga, kako je vozac mogao da uoci psa na 300 m i odmah da odluci da koci, po tome ispada da je pas bio vezan za autoput i da se nije pomerao, sto ne verujem. Prije ce biti da je psa ugledao na udaljenosti 100-150 m a tragovi kocenja odgovaraju brzini preko 200 km na sat. Vrsio sam moge uvidjaje i vjerujte mi da znam o cemu pricam. Uzrok nesrece preterana dozvoljena brzina, u ovom slucaju svakako je to krivicno delo, jer su ugrozili promet i zivote drugih ucesnika u saobracaju. Ja gospodinu Jocicu i njegovom soferu zelim od srca sto prije ozdravljenje ali to ga ne amnestira od prekrsaja koji su pocinili.
hercule poirot hercule poirot 19:23 27.01.2008

a sad malo indignacije

dolaskom lekara iz rusije.

Ko placa tim lekara iz Rusije? Da li se angazuju i lekari iz inostranstva za nasu bolesnu decu ili narod?

ima ih jos mnogo u ovom tonu, ali je ovaj najkoncizniji.
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 19:42 27.01.2008

Re: Komentar izvesnog Davora

hercule poirot
1. Blindirani G500 tezak je oko 3 tone, a pri brzini od 230 km/h on ima tezinu od 2258 tona!!!! Dakle, nemoguce je da je sam udarac u psa izazvao sletanje dzipa!
2. Ako je tacno da je trag kocenja 300 metara, to znaci da je brzina vozila bila gorepomenuta tj 230 km/h!!! Vozila pod rotacijom smeju da idu brze od propisanog ogranicenja, ali u uslovima magle i puta koji ima kolotrage, ta brzina je ubilacka i bahata, cak i za "plava svetla"!!!
3. Zasto je vozac Jocica pokusao da izbegne psa? Zasto nije obucen za specijlanu voznju, tada bi znao da se pas ne zaobilazi vec gazi u takvim uslovima?
4. Otkud pas na auto-putu? Po nasim propisima duz auto-puta mora da postoji zastitna ograda upravo da bi sprecila kretanje zivotinja po auto-putu!
5. Zasto ministar nije imao vezan pojas? Da li je on zakonom oslobodjen de duznosti? Naravno da ne! Da ga je vezao, sada bi bio samo ugruvan! Sramota je da prvi policajac jedne drzave dozivi ovako nesto, narocito kao jedan od najodgovornijih za bezbednost saobracaja.
Zelim mu dobro zdravlje i brz oporavak, ali ovo je opomena i njemu i svima drugima koji misle (i jesu) jaci od ljudskih zakona, da smo svi jednaki pred zakonima fizike! Sto se trice helikopterskog transporta, nadam se da ce se takva praksa uvesti za sve.



To je jedan mlad čovek...
DeMarti DeMarti 23:27 27.01.2008

Re: a sad malo indignacije

Ih ko plaća. Za onakvu cenu NIS-a mogu da angažuju koga hoće
Dušan Maljković Dušan Maljković 19:19 27.01.2008

Univerzalizacija pitanja

Dakle, ne da li u Srbiji ima slobodnih medija... Nego -- ima li slobodnih medija uopšte?

I šta uopšte znači biti "slobodan medij"? Nije li to jedan mikro-ideal: grupa ljudi koja izveštava najširu javnost direktno nezavisno od tokova politike, kapitala, centara moći, itd. Da, takvi mediji postoje u svetu, ima ih na internetu -- i posebno im internet pogoduje, kao medij koji je najteže cenzurisati -- ali su to uglavnom male incijative, neprofitnog karaktera -- što je ključno -- koje se bore za sopstvene političke ideale.

Što se velikih, mainstream medija, slobodnih medija u gornjem smislu nema. Ni u Srbiji, ni u svetu,
Filip2412 Filip2412 20:21 27.01.2008

Re: Univerzalizacija pitanja

Slobodnih medija nema nigde, u Srbiji je situacija zapravo malo bolja nego u zapadnom svetu.
Na zapadu ne postoji opozicioni medij te snage i uticaja kao sto je B92 u Srbiji.

No naravno, B92 samo u nekim domenima opoziciono orjentisan a slobodan nije kao nijedan drugi medij.

Jedino pojedinim nekomercijalnim web sajtovima i blogovima se moze priznati da su slobodni.

Srđan Kusovac Srđan Kusovac 20:51 27.01.2008

Re: Univerzalizacija pitanja

Što se velikih, mainstream medija, slobodnih medija u gornjem smislu nema. Ni u Srbiji, ni u svetu,


Mihael Štajner (ovdašnjoj javnosti šire poznat u vreme kada je bio administrator UN na Kosovu) smenjen je krajem devedesetih kada je maltretirao pilote službenog aviona da mu u Moskvi, na međusletanju na putu iz istočne Azije ka Nemačkoj nabave kavijar. Stvar su izgurali mediji, tačnije jedan nemački nedeljnik.

Nekadašnji nemački kancelar Helmut Kol je razvlačen mesecima dok nije priznao da je se službenim autom vozio u vikendicu i da je na službena putovanja vodio švalerku na šta nema pravo. Stvar je izgurala štampa.

Nekadašnji češki premijer Stanislav Gros se povukao nakon višemesečnog pritiska medija (na prvom mestu najtiražnijeg dnevnika MF Dnes) zbog toga što nije uspeo da objasni kako je stekao veliki stan.

Za Votergejt si valjda čuo.
Filip2412 Filip2412 22:27 27.01.2008

Univerzalizacija pitanja

Znaci Srdjane, stan, svalerka i kavijar su za tebe situacije od kljucnog znacaja za svetsku politiku tako da se lepo na ta tri slucaja dokazuje da slobodni mediji postoje :)
zaboravio si da pomenes i oralni rad na klintonu dok je bio presdednik.... da cak je i smenjen zbog toga, pa nece valjda biti smenjen zbog bacanja bombi, bacanje bombi spada u opis posla

Oruzje za masovno unistenje Iraka, kao i svi ostali njihovi ratovi...sastanci kojekakvih bilderberg grupa i ostalih koji se samo sitno objave a posle ostaju na zaboravljeni ili se o njima moze citati samo na nezavisnim websajtovima od malog uticaja na javnost

jeste da da si promasio temu ali bar si duhovit...

evo ti primera koliko se daleko sme ici za izvestavanjem na zapadu:
http://www.cbc.ca/canada/ottawa/story/2006/06/09/ot-bilderberg20060609.html

kratka pricica koja ne kaze nista i tu je kraj, zavesa se spusta za obicne smrtnike, informacije nisu za nas...
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 00:20 28.01.2008

Re: Univerzalizacija pitanja

Znaci Srdjane, stan, svalerka i kavijar su za tebe situacije od kljucnog znacaja za svetsku politiku tako da se lepo na ta tri slucaja dokazuje da slobodni mediji postoje :)


Da, upravo ti slučajevi pokazuju da u zemljama o kojima je reč postoje potpuno slobodni mediji koji su uspeli da učine ono zbog čega mediji među ostalim i postoje - da istraže događaje i informišu javnost o rezultatima. Političari o kojima je reč su snosili posledice što je dokaz i slobode medija i stepena demokratije u tim sredinama.

U Srbiji je ministrov automobil pre neku godinu tokom divljačke vožnje centrom grada ubio pešakinju ni krivu ni dužnu. Novinari Vremena su otprilike mesec dana kasnije pratili automobil istog ministra (Veselinova) sa istim vozačem kako ponovo divlja vozeći od Pančeva do Beograda. Ministar je jedva podneo ostavku i to posle višemesečnog pritiska, ali je i tada to provukao kao politički pritisak. Ovde nema ni približno pritiska medija i javnosti kao kada je bila reč o ministru Veselinovu. Naravno da je razlog i to što ovde na svu sreću niko nedužan nije smrtno stradao (valjda nije, ne znamo da li je (ne računajući psa (ako je to uopšte tačno))), ali je verovatni razlog i to što je "specifična težina" Dragana Jočića kudikamo veća od Veselinovljeve i što su u ono vreme mediji bili daleko slobodniji nego sada.

Zamena teza i skrivanje iza varijanti da masoni ili ne znam ko kroje cenu nafte jednako je tezama da je "Kosovo pitanje svih pitanja" pa dok se to ne reši nema razloga raspravljati o bilo čemu "ovozemaljskom" i čuvenom pitanju ex ministra Kojadinovićča "kako vas nije sramota da to pitate dok gori Hilandar".

Da je Srbija zemlja slobodnih medija ili da se ovo dogodilo npr. u Nemačkoj ili Švedskoj do sada bi već bilo istraženo i objavljeno:
- Odakle i kuda je putovao ministar Jočić,
- kakav je "pedigre" vozača - kada je položio vozački ispit, da li iz prve ili iz dvanaeste, da li je li ranije učestvovao u udesima itd,
- ko je bio u pratnji (koliko automobila, koliko osoba itd)
- koji su rezultati nalaza istražnog sudije (procenjena brzina kretanja vozila, detalji o udesu itd),
- na koji način su reagovale službe poput hitne pomoći i sl,
- koje su konkretne povrede ministra, kakve su prognoze ishoda lečenja itd

Filip2412 Filip2412 11:06 28.01.2008

Re: Univerzalizacija pitanja

Da, upravo ti slučajevi pokazuju da u zemljama o kojima je reč postoje potpuno slobodni mediji koji su uspeli da učine ono zbog čega mediji među ostalim i postoje - da istraže događaje i informišu javnost o rezultatima. Političari o kojima je reč su snosili posledice što je dokaz i slobode medija i stepena demokratije u tim sredinama.


Dogadjaji koje si ti naveo a strani mediji su uspesno istrazili globalno su politicki nebitni, osim za licnu karijeru tih pojedinaca. Upravo zbog niskog znacaja tih dogadjaja mediji mogu da "istrazuju".

Ako politicar brzom voznjom ubije pesaka da, zapadni mediji ce istrazivati i mozda osuditi tog politicara ako je dovoljno nebitan. Ali ako isti laze da Irak ima oruzje za masovno unistenje pa zatim posalje u smrt hiljade svojih i stotine hiljada irackih stanovnika onda se politicar izvlaci izvinjenjem, nesto kao " izvinte nisam znao".

Srđan Kusovac Srđan Kusovac 15:20 28.01.2008

Re: Univerzalizacija pitanja

Slažem se potpuno da su događaji o kojima je reč manje bitni od onog koji ti pominješ (ne i da su potpuno nebitni jer je recimo jedan slučaj rezultirao odlaskom premijera s vlasti, drugi smenom stranke na čelu države itd).

Naravno da je slučaj Bušovih (& Blerovih) laži o Iraku važniji. Ali i o tome su mediji javljali naveliko i javljaju i dan danas. To - zašto nema posledica - druga je priča. Ali je bitno da su brojni zapadni mediji uključujući i američke i britanske opširno javljali o tome da su Buš i Bler lagali. O posledicama ovde nije reč nego o tome jesu li mediji o tome izvestili. JESU! Jesu li slučaj istražili? JESU. Čak je BBC bio u žestokom klinču sa brit. vladom a sve je rezultiralo odlaskom Elistera Kembela, Blerovog gl. spin doktora itd itd.
Filip2412 Filip2412 17:40 28.01.2008

Re: Univerzalizacija pitanja

Srdjane, od '89 sam protiv Milosevica i uvek sam gledao u zapadni svet sa dozom romanticarske ceznje za slobodom. Pre dve godine sam se i preselio u severnu ameriku. Moje misljenje o Milosevicu se nikada nije promenilo, i dalje mislim da je verovatno najveca stetocina u istoriji Srbije. O SRS mislim jos gore.

Na zalost, u zapadnu demokratiju vise ne verujem. Ne verujem u demokratiju uopste. I dalje smatram da nam je vitalni interes da se ubacimo u NATO i EU. Ali me nerviraju poredjenja "demokratije u Srbiji" sa "zapadnim demokratijama" koja pokusavaju Srbiju da opisu kao nekakvu totalitarnu zemlju gde nema slobode.

Slobode nema nigde, da na zapadu se bolje zivi, to je tacno i na tome treba insistirati.

BBC je smenio direktora ali koji je politicki rezultat? Ne postoji. Politika UK i USA se nije promenila, koja vajda od praznog blebetanja ako je to sloboda govora neka fala. Takvu slobodu govora imas i u Srbiji danas, cak i vise. B92 moze da prica sta god hoce pa nikom nista.

Jedan od razloga sto ovo govorim je moje misljenje da gradjanske varijante prevelikim pricama o "demokratiji i slobodi" koja nas ceka u EU samo provociraju napaljene nacionaliste. Treba govoritio novcu i o boljem zivotu. Pravde i demokratije nema, to su price za malu decu.

Evo sad se kao Holandija proserava sa zahtevom da saradjujemo sa Hagom. Pa sta ce Mladic i Karadzic da rade u Hagu? Da cekaju 3 godine na pocetak procesa a onda izvrse samoubistvo? Ja bih voleo da je taj Hag normalan sud, a jos vise bih voleo da su srpski sudovi sposobni da im sude, medjutim nemam poverenja ni u Hag ni u srpsko sudstvo.

adam weisphaut adam weisphaut 20:20 27.01.2008

Pouching?

BS
Usput, gradjane zanima i šta je ministar radio u službenom terenskom vozilu u ponoć u blizini lovišta,


Koliko je Jočić strastan lovac, najbolje pokazuje anegdota koju prepričavaju vršački lovci, kada je ministar zamalo izazvao međudržavni incident.
- Jočić se toliko zaneo jureći nekog divljeg vepra da je prešao u "ničiju" zemlju između Srbije i Rumunije. Pošto u oranicama nije bilo oznake za granični pojas, Jočić je tek kasnije saznao da je, loveći, napustio Srbiju, a kasnije se i šalio na svoj račun govoreći da je hteo da iznenadi svog kolegu, rumunskog ministra policije - dodaje izvor Kurira, navodeći da je Jočićevo omiljeno lovište Dubašnica kod Bora, poznata kao zimsko odmaralište bivšeg predsednika Slobodana Miloševića.

Demokratska stranka Srbije, čiji je Jočić potpredsednik, inače je poznata kao rasadnik dobrih lovaca. Za divljači voli da juri Predrag Bubalo, ministar za privredu i pokrajinski funkcioner DSS, ali i Dejan Mikavica, novosadski funkcioner ove partije, koji najviše voli da lovi u sremskom lovištu Moroviću.

http://www.sina.org.yu/magazin-vest.php?id=23135
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 21:55 27.01.2008

Re: Pouching?

LJUDE KOJI UBIJAJU ZIVOTINJE IZ OBESTI, NIKAD NECU RAZUMETI. A KADA TO RADE NOCU I UZ POMOC SLUZBE, ONDA JE TO I PROTIVZAKONITO.

izvinite sto vicem.

noob noob 21:00 27.01.2008

Šta je sumnjivo

Nisam stručnjak za saobraćajne nesreće ali evo šta je meni sumnjivo , bez da ulazim u teorije zavera :

Povrede koje je zadobio Jočić, ukazuju na to da sem toga što nije imao vezan pojas

a. on vozio
b. airbag se nije otvorio ( što je sasvim moguće, napisaću kasnije zašto )

Mup Srbije ima samo jedan fabrički blindirani mercedes g klase. Kupljen pre dve godine za 500.000 eura. Sve ostale "blinde" su prerađivane naknadno u Beogradu od strane nekog tipa ( zatvorio firmu i trenutno servisira porshe -e). Znači da se ministar izgleda nije vozio u fabričkoj blindi već u nestručno zbudženoj, koje su btw noćna mora za servisiranje jer ne pasuju delovi ni sa obične g klase ni sa fabričke blinde. I platio cenu DIY javašluka.
Urosh Urosh 21:04 27.01.2008

Glede nesrece

Cuo sam da ce Dragan Jocic ostati kvadriplegicar.
Samo se to jos ne objavljuje.
Ne zelim mu zlo, iako mi je politicki neprijatelj, ovako nesto niko nikada nije zasluzio.:(
Zao mi je zbog njegove nesrece.


Jelena Milić Jelena Milić 12:56 28.01.2008

Re: Glede nesrece

same here
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 17:46 28.01.2008

Glede oboje

lepo je da se vas dvoje slazete, uvek mi je milo kad se nadju srodne duse, ipak vas molim da traceve i ogovaranja o klinickoj slici bilo koga, pa ni dragana jocica, ne prenosite na ovom mestu. to je ruzno i degradira vaznu temu na nivo piljarskog prepucavanja.
svima je zao zbog nesrece, a ispirati usta time sta je ko cuo o tome sta pise u bilo cijem medicinskom kartonu ovde nece biti tolerisano.
Brooklyn Brooklyn 21:32 27.01.2008

a glupa b92 je

cak ukinula komentare citalaca!!!!! koja samocenzura, bljak!
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:10 27.01.2008

Re: a glupa b92 je

zato tebe bruklin, "glupa b92" i dalje pusta da neumorno jases. objasni nam ovde nesto o onome kako se srbijom ne vozi bez erbegova, kada imamo dvosmerni saobracaj, kako si lepo diskutovala na temu smrti glumca zablacanskog.
a dok svaki srbin zaradi za erbeg, valjda ce biti i nekog ministra sto ce da se pobavi bezbednoscu u saobracaju.
Brooklyn Brooklyn 11:40 28.01.2008

Re: a glupa b92 je

dobro, blic je dao vise informacija o tom slucaju i dozvolio je komentare na vest. ali blic i vise lupeta, tj ima novinare koji pojma nemaju o cemu pisu, kao recimo u ovoj vesti. tako da su na kraju, otprilike jednako pouzdani.

a sama cinjenica da je vest objavljena tek sledeci dan popodne ukazuje na to da je bilo samocenzure i tek kako, posto ne mogu da verujem da nisu znali pre, pored svog prateceg cirkusa sa helikopterima i svim. mislim da su glavni urednici bili probudjeni jos u noci, ali se cekalo.
LjokaKraka LjokaKraka 21:47 27.01.2008

Molim Vas

Ja vec vise 20 godina zivim van zemlje i citanje blogova B92 je jedna od mojih "malih zadovoljstava" kada se osecam jos delom Srbije, i kada zbog kvaliteta ljudi koji objavljuju na Blogovima verujem da ima jos nade za Srbiju. Mogu li sada da zamolim sve da prestanu sa kometarima. Ako hocete da raspravljate o slobodama medija u Srbiji ima toliko boljih prmera za ovu temu, ostavite ... mi smo bolji nego ovaj Blog. Sve postovanje Biljani ali moramo da razdvojimo emocije od razuma inace idemo u njihov teren...
outcast outcast 21:59 27.01.2008

Pas je nadjen

Ne razumem zasto je potrebno reci, pored informacije da je do nesrece doslo tako sto je automobil naleteo na psa, da je "pas nadjen". Kao da je neko posumnjao da je prica o psu izmisljena, pa je krunski dokaz da je 'pas nadjen"
strava strava 22:01 27.01.2008

Nazalost- prokomentarisaću.

Iako je ovo saobraćajna nesreća sa teškim posledicama ipak ću radi bezbednosti ostalih vozača prokomentarisati.
Do ove nesreće je došlo jer je vozac po svoj prilici išao da zaobidje psa na autoputu, pri dosta velikoj brzini. Normalno onda se prvrnuo i desilo se sto se desilo. Zato je savet ako vozite i to brze a ispred automobila vam iskoči životinja malo ukočite i slobodno je udarite. Nikako nemojte pokušavati da je zaobidjete, jer će te sigurno nastradati .
dragonKa dragonKa 22:10 27.01.2008

Re: Nazalost- prokomentarisaću.

na tvoju zhalost, ja bih tebe banovala!
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:14 27.01.2008

sreca u nesreci

je da politika nikad ne spava. evo i sutrasnjeg objasnjenja, da se nasmejemo u ovoj ozbiljnoj situaciji.
"Превисоки џипови
Поред ударца у пса на аутопуту, на повреду министра Драгана Јочића и његовог возача Мирка Дамњановића, по оцени стручњака, утицало је и то што се министар полиције налазио у џипу. Џипови, наиме, имају релативно високо тежиште и лошу аеродинамику. Они су прављени да буду корисни на тешко приступачним путева, због чега имају велики клиренс (велико растојање од тла до доњих делова возила), док је аеродинамика жртвована ради практичности.
Због тога је ударац у пса довео до тога да возач изгуби контролу над возилом, али и да се џип преврне неколико пута, што се обичним возилима можда не би десило."

da dodam i da je ministar, kao visok covek, bio primoran da koristi ovo "visoko vozilo" i mirmirmir, niko nije kriv.

LjokaKraka LjokaKraka 22:27 27.01.2008

Re: sreca u nesreci

I tako ode i moja zadnja nada da sam se mozda prevario. Zbogom Biljana, ne bih voleo da zivim u svetu u kome Vi odredjujete sta je sloboda stampe. Toliko puta u mojim 50 godina sam video da su ljudi opozicija samo zato sto nisu sposobni da budu vlast ( a sve se nadaju da ce se jednog dana desiti)
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:49 27.01.2008

Re: sreca u nesreci

izvinite sto nisam sasvim pratila vas pedesetogodisnji zivotni put, a da bih znala u cemu vam se sastojala poslednja nada, koju ste sada izgubili.
jedno ipak pratim - neutesnu ljubav srba prema vlasti. opozicija je djavo i jos gore od toga. naravno, dok jednom ne dodje na vlast. a onda ona bivsa vlast, a tada opozicija, zauzme njeno, djavolje mesto.

ode vam pola veka ni u sta.
da ste mene pitali, rekla bih vam davno - da za vas brige nema, dok je srba i dokle je vlasti.
Milorad Pavicev Milorad Pavicev 06:47 28.01.2008

Re: sreca u nesreci

i mirmirmir, niko nije kriv


Nece biti da su stvari tako proste. Uveliko se prica o atentatu i umesanosti fudbalske mafije. Nista u Srbiji nije onako kako izgleda na prvi pogled.
dalmos dalmos 22:23 27.01.2008

...

Prvo i najvažnije, nešto što nije apsolutno odvojeno od okoline, ogradom od metar i kusur sa zakonski tačno propisanom veličinom otvora u istoj, se AUTO PUTEM može zvati samo u zemlji Srbiji. Ali kod nas o tome niko ni reč ne progovara čak ni kada ministar doživi saobraćajnu nesreću baš zbog takvog nemara. Svima su usta u poslednje vreme puna bezbednosti u saobraćaju, a niko ne pominje da su nam najvažnije saobraćajnice potpuno nebezbedne baš zbog toga što pri brzini od 120 km/h možete recimo da naletite na kravu!
A što se tiče tragova kočenja od 300 m ... slatko ste me nasmejali, ali eto imate domaći zadatak da se raspitate koliko je metara potrebno ovakvom vozilu da se zaustavi, ako se recimo kretalo maksimalnom mogućom brzinom ( a pošto je vozilo blindirano ne verujem da može da razvije više od 200 km/h ). Rezultati su interesantni, zar ne?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:26 27.01.2008

Re: ...

A što se tiče tragova kočenja od 300 m ... slatko ste me nasmejali, ali eto imate domaći zadatak da se raspitate koliko je metara potrebno ovakvom vozilu da se zaustavi, ako se recimo kretalo maksimalnom mogućom brzinom ( a pošto je vozilo blindirano ne verujem da može da razvije više od 200 km/h ). Rezultati su interesantni, zar ne?
Banuj korisnika · Obriši


ne znam mnogo da racunam, tako da ne bih znala cime sam vas nasmejala.
znam samo da oduzimam. naucili me na pijaci.
tako znam da od 200 km na sat do 120 dozvoljenih, negde fali 80 km na sat ili vise od 50 posto. za sta se svuda gubi dozvola, a u srbiji neretko i glava.

Harley Harley 22:38 27.01.2008

Re: ...odbor za docek legije

http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=9&status=jedna&vest=115148&datum=2008-01-27

evo odgovora na moga pitanja
i kakva je sloboda medija u miskovicevom listu
kakvo je novinarstvo u takvim medijima (naslov i sadrzaj teksta)
i kako se parama gradjana Srbije slao avion po lekare
..........................................
i ko je cinio odbor za docek
ako vam se ucini da je sastav isti kao i onda kad su cekali ubicu, u pravu ste
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:43 27.01.2008

Re: ...odbor za docek legije

vas link se ne otvara, pa sam ovde iskopirala tekst
SPECIJALISTI Instituta za ortopediju u Beogradu i njihove kolege iz moskovskog Instituta "Burdenko" formirali su u nedelju zajednički konzilijum koji će da brine o zdravstvenom stanju ministra srpske policije Dragana Jočića, koji je u petak uveče teško povređen u saobraćajnoj nesreći. Jočiću je nešto bolje nego prethodnog dana, povremeno dolazi svesti i komunicira, ali se njegovo stanje i dalje ocenjuje kao teško.
Ruski tim lekara, koji je predvodio profesor dr Aleksandar Potapov, vratio se kasno u nedelju u Moskvu i oni će sa našim stručnjacima danonoćno biti na telefonskoj liniji. Dogovor je da oni u ovom trenutku savetima iz Moskve pomognu našim doktorima. Ruski tim je nekoliko sati proveo kod prvog policajca Srbije.
Stručnjaci elitne ruske bolnice u Institut na Banjici došli su oko 13 časova. Pregledali su kompletnu zdravstvenu dokumentaciju, kao i snimke kičme. Jočić, pored povreda petog vratnog pršljena, koji je i operisan, ima i polomljena rebra, prelom karlice i ključne kosti... Na aparatu je za veštačko disanje, ali mu je funkcija pluća poboljšana u odnosu na prethodni dan.
- Opšte zdravstveno stanje ministra policije Dragana Jočića je stabilno - izjavio je u nedelju po podne za "Novosti" profesor dr Zdeslav Milinković, direktor Centra za spinalnu hirurgiju Instituta za ortopediju. - Ima poboljšanja, ali je rano za prognoze. Jočić je zadobio teške telesne povrede, operisali smo mu vratni pršljen i još je na Odeljenju intenzivne nege. Operaciju je dobro podneo. Uredno protiče drugi postoperativni dan.
Sa ruskim timom lekara u bolnici na Banjici razgovarali su i srpski premijer Vojsilav Koštunica, članovi njegovog kabineta, direktor policije Milorad Veljović, koji je na aerodromu u Surčinu i sačekao ruske specijaliste...
Sa stručnjacima na Banjici razgovarali su u nedelju i direktor BIA Rade Bulatović, ministar odbrane Dragan Šutanovac, potpredsednik Srpske radikalne stranke Toma Nikolić i njegov stranački kolega Aleksandar Vučić...
Jočić je teško povređen kada je policijski džip "mercedes" krećući se autoputem Beograd - Niš, na izlazu kod Velike Plane, u ataru mesta Staro Selo, udario u psa. Tog trenutka je vozač Damnjanović izgubio kontrolu nad volanom, udario u zaštitnu ogradu, a zatim se nekoliko puta prevrnuo, prešao preko druge kolovozne trake i završio u njivi.
Oni koji su prvi pritekli u pomoć teško povređenima opisuju prizor kao stravičan. Damnjanović je u besvesnom stanju ležao preko ministra policije. Kada je jedan od spasilaca izvukao vozača, začuo se Jočićev glas:
- Okreni ovaj broj!
Teško povređeni Jočić izdiktirao je broj operativnog centra MUP Srbije. Dežurnima je kratko rečeno:
- Nemojte da dižete paniku. Treba da se "digne" helikopter...
Usledilo je kratko objašnjenje da je došlo do udesa i da im treba pomoć. Policijski službenici operativnog centra odmah su pozvali direktora policije Milorada Veljovića, koji se i sam uputio na lice mesta. Za to vreme povređenima je ukazana pomoć u Domu zdravlja Velika Plana, a potom su helikopterom prebačeni na VMA, pa u Urgentni centar.
Iz Urgentnog centra ministar Jočić je, zbog teške povrede kičme, prebačen na Institut za ortopediju na Banjici, gde je i operisan.
Z. USKOKOVIĆ
J. SUBIN


RODBINA VOZAČA U NEDELJU NA MESTU NESREĆE
MARKO JOŠ NE GOVORI

MESTO na autoputu, u ataru Starog Sela, u blizini Velike Plane, gde se u petak uveče dogodila saobraćajna nesreća, u nedelju je potpuno raščišćeno. Uklonjeni su svi preostali delovi koji su posle udesa otpali sa službenog džipa MUP Srbije i razleteli se u prostor između dva branika koji razdvajaju autoput. Tako još samo iskrivljeni branici svedoče o teškom udesu.
Ekipa "Novosti" u nedelju oko 16 časova zatekla je, po najvećem pljusku, trojicu članova porodice povređenog vozača Marka Damnjanovića, koji su stigli automobilom da vide mesto nesreće.
- Upravo se vraćamo iz bolnice, iz posete Marku. Otišao sam u nedelju autobusom, pa su sestrići došli po mene, pa se zajedno vraćamo - rekao nam je Mitar Marković, ujak povređenog vozača Damnjanovića. - Marka smo videli, trenutno je dobro, kako su nam rekli van je životne opasnosti. Ne može još da govori, jedino nam je malo davao znake prstima.
Mada je kiša lila kao iz kabla, dvojica mladića, Saša Grujić i Miloš Mišić, Markova braća od tetke, takođe su izašla iz kola i obilazila mesto nesreće. Miloš je i fotografisao svojim mobilnim telefonom.
- Želim da zabeležim i da imam fotografiju mesta gde su povređeni moj brat i ministar, i da je pokažem rodbini - kratko nam je prokomentarisao.
A. M.


DIREKTOR JAVNOG PREDUZEĆA "PUTEVI SRBIJE" UPOZORAVA
ŽICU KRADU, PSI PROLAZE

PREMA podacima Javnog preduzeća "Putevi Srbije" nesreća u kojoj je teško povređen Dragan Jočić dogodila se na petom kilometru od izlaza sa autoputa kod Velike Plane, u pravcu Niša. Kako je za "Novosti" u nedelju izjavio generalni direktor Zoran Drobnjak, nadzorni organ ovog preduzeća je izašao na lice mesta i konstatovao da kolovoz nije bio oštećen, kao i da je saobraćajna signalizacija na mestu.
- To što se pas našao na putu nije ništa neobično - kaže Drobnjak. - S jedne strane, izlazna rampa je relativno blizu, pa je moguće da se životinja tuda provuče na kolovoz, ali mnogo je veći problem naširoko rasprostranjena krađa zaštitne ograde i stubića koji obezbeđuju autoput. Kada na sve to dodamo i praksu pravljenja divljih izlaza da bi se izbeglo plaćanje putarine, jasno je koliko je put, u stvari, neobezbeđen.
Kako navodi naš sagovornik, zaštitna ograda, i tamo gde postoji, sprečava prevashodno prolaz divljači, dok psi i mačke vrlo često uspevaju da prokopaju zemlju ispod ograde i tako se nađu na putu.
- Naše ekipe intervenišu na svim mestima gde primetimo da je ograda oštećena, da je žica pokradena ili da su napravljeni divlji izlazi, ali, naravno, niko ne može potpuno sprečiti da se, tu i tamo, psi ili neke druge životinje provuku do puta - zaključuje Drobnjak.
T. S.


PATROLA "NOVOSTI" U NEDELJU NA AUTOPUTU BEOGRAD - NIŠ
OVCE PASU UZ BANKINU

NESPORNO je utvrđeno da je nesreću u kojoj je teško povređen ministar Jočić izazvao udarac džipa u psa, usled čega je vozač izgubio kontrolu. Pitanje je, naravno, otkud pas na autoputu, ali, prilikom obilaska mesta nesreće, ekipa "Novosti" uočila je "bezbroj" rupa kroz koje je životinja mogla da stigne do kolovoza.
Samo na delu od Mihajlovca do Velike Plane, u dužini od oko 30 kilometara, zabeležili smo mnogo "slabih tačaka" na zaštitnoj ogradi. Takođe, u neposrednoj blizini mesta nesreće, na nekih 200 do 300 metra od mesta udara u bankinu, u dužini od desetak metara, ograda je zajedno sa žicom i stubovima bukvalno pokošena i potpuno otkinuta, pretpostavljamo u nekom od prethodnih saobraćajnih udesa. Preko puta je iskopana rupa ispod mreže, a slabe tačke su i benzinske pumpe koje od seoskih puteva razdvajaju betonske prepreke.
Na delu autoputa kod Markovca jedan od meštana je, recimo, napasao ovce tik uz branik autoputa. Na naše pitanje zar se ne plaši da neka od ovaca izleti na put, lakonski je odgovorio da su one naučene da tamo ne idu. Koliko je ovakvih i sličnih slučajeva na preostalom delu puta, može samo da se nasluti...
A. M.


ukratko, vozac je nem, dok ga se ne osisa i ne obrije, a ovce su najkrivlje.
ukoliko srbija sazna da je jocic bio na tragu mrezi narkodilera sto su svercovali 200 kila heroina u cedinom gepeku, necu biti previse iznenadjenja.
zanimljivo je prisustvo radeta bulatovica i kostunicinih izbornih saradnika - tome nikolica i aleksandra vuc
ica.
Harley Harley 23:28 27.01.2008

Re: ...odbor za docek legije

A bilo bi dobro da nam neko objasni makar dve proste stvari:
1. kako to da dva dana niko od jocicevih prijatelja iz pressa, kurira, novosti....nije jos objavio fotku psa (ili makar "velike zivotinje u komadima" kako je izjavio istrazni sudija iz v.plane)

2. dragan jocic uvek ide (a posebno u nocni lov) sa jos 2 ili 3 puha u pratnji, u kojima se nalazi najmanje po dvojica policajaca-pratilaca
cak se u pressu (list najblizi jocicu i bulatovicu) pojavio tekst o tome da su prvi pritrcali policajci iz prateceg obezbedjenja, da su oni (valjda preostala 3 puha) naparvili krug za sletanje i sl
e sad kako je moguce da niko nije objavio ko su svedoci te nesrece, koliko ih ima, da nema ne isamo njihovih zjava nego ni pominjanja njihovog prisustva i to kako od strane istraznog tako i od strane direktora policije!
zar ne ?
a onda su neki anonimni ljudi pritrcali (?) pa je polumrtvi jocic morao da im diktira telefone operativnog centra ?
mislim, mozda nisam shvatio poentu, pa zato javno i pitam.
surabya johnny surabya johnny 01:02 28.01.2008

Re: ...odbor za docek legije

Pitanje je, naravno, otkud pas na autoputu,


pitanje je, takodje, i otkud ministar na svom mestu; i u tom dzipu, na autoputu, zar ne?
strava strava 02:30 28.01.2008

Re: ...

ne znam mnogo da racunam, tako da ne bih znala cime sam vas nasmejala.
znam samo da oduzimam. naucili me na pijaci.
tako znam da od 200 km na sat do 120 dozvoljenih, negde fali 80 km na sat ili vise od 50 posto. za sta se svuda gubi dozvola, a u srbiji neretko i glava.


Pa najverovatnije zato sto ne znate neke osnovne stvari iz nauke koja se zove fizika.
oldtajmer oldtajmer 00:28 28.01.2008

Voznja Ministra

...u zemlji u kojoj bezbednost u saobraćaju (koja je u domenu upravo ovog ministra) zbog bahate i neodgovorne vožnje naših gradjana, gotovo da više ne postoji...


i ne zaboravimo, u zemlju u kojoj ovo nije prvi put da zbog prebrze i bahate voznje ministara i drugih politicara neko strada. Podsetio bih vas sve na Katarinu Maric, koja je stradala na pesackom prelazu, kada je na nju naletelo obromnom brzinom vozilo ovakvlg jednog ministra.
oldtajmer oldtajmer 00:34 28.01.2008

120

120 je naravno sala. Imam rodjaka koji je vozac nekolicini politicara, MNOOOGO sitnijoj ribi od ministra, a preko njega poznajem i jos vozaca njegovih kolega. 180 je norma. Cesto i brze. Ako bi se vozac pobunio protiv nebezbedne voznje, osta bi bez posla. Politicar mu kaze - ne brini, policija ne sme da te zaustavi kada mene vozis. I sta sada?
peralozac peralozac 02:03 28.01.2008

bez komentara

- Kad to kažu te razne Pešićke, Lede, Biserke i ostale Kandićke, uvek imam pri pameti da one nisu baš toliko glupe i neobrazovane, već da su prosto zlonamerne, drske i bezobrazne. One možda i ne znaju da je Srbija posle ropstva od 500 godina dobila svoju autonomiju blagodareći upravo pobedi Rusije u rusko-turskom ratu. Briga njih i za ruskog konzula Jastrebova, koji nije dao Turcima da zatvore srpsku bogosloviju u Prizrenu, koja je potom radila do 1999, dok ih „Milosrdni anđeo“ nije zatarabio. Možda one nisu čule za Tolstoja, niti za pukovnika Rajevskog, koji je sa još 5.000 dobrovoljaca poginuo u balkanskim ratovima i koji je bio prototip za lik Vronskog. Ne zna jadna Vesna Pešić ni da je više od 20 miliona Rusa poginulo u borbi protiv fašizma, koji se rodio u srcu te njene Evrope. Od cele istorije, ona priznaje samo svog druga Tita i njegove poltrone, čiji su sinovi danas vodeći članovi njihove sulude drogirantske partije. Biljanu Srbljanović, koja je izjavila da se plaši Putinove senke jer se nadvila nad nama, pitam: „Zar ne znaš da samo ono što je osvetljeno ima svoju senku?“ Mrak koji živi u duši B. S. je potpun. Neka je čestita Srbadija pomenu u molitvi svojoj. I neka je slučajno ne mrze, ona zaslužuje naše saosećanje
Milan Rakić Milan Rakić 06:48 28.01.2008

Re: bez komentara

Vala ne mogu trezvene glave i smirene strasti da odem na posao nakon pređašnjeg komentara. Mora prethodni post-er da je bio u malo debljem zimskom snu kada može toliku količinu, da me izvinite, nebuloza da iznese. Pešićka, Biserko, Kandić, Srbljanović, Čeda Jovanović, Pera Luković... svi su oni krivi za stanje u srbiji, zato što su Turci vladali Srbijom 500 godina, zato što je prethodno Vizantijsko Carstvo vladalo 1000 godina a pre toga Rimsko Carstvo... Trebalo bi Vronskom da podignemo spomenik na sred Kalemegdana, da zamenimo postojeći spomenik, Putinu da vratimo Tursko pravilo prve bračne noći u znak zahvalnosti, a pritom bi mogli i da uvedemo PZP (Porez Za Putina), dok bi postojeće nastavnike zamenili mantijama (jerbo, svi znamo da oni najbolje čuvaju mladu decu). Kako bi orgazam vk bio potpun i konačan, mogli bi smo i naziv Srbije da promenimo u PRC Srbija - Pravoslavnu Rusofilijsku Carevinu Srbiju.

Adjeu
Harley Harley 08:47 28.01.2008

Re: bez komentara

Jel ovo citat "one" sto i dalje luta nesrecna i mraci, samo zato sto nije tati upseloa da rodi unuka?
Harley Harley 08:50 28.01.2008

Re: bez komentara

"uspela"
Spadalo Spadalo 18:59 28.01.2008

Re: bez komentara

One možda i ne znaju da je Srbija posle ropstva od 500 godina dobila svoju autonomiju blagodareći upravo pobedi Rusije u rusko-turskom ratu.

Desi se jednom da se krava posrala na vrapca. Ostade jadan vrabac zatrpan pod balegom, ne može nikako da se iščupa. Naiđe lisica, izvadi ga iz balege i pojede.

Naravoučenije:
Nije uvek prijatelj onaj koji te izvuče iz govana.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana