Hronika| Mediji| Politika

Ima li u Srbiji slobodnih medija? **I JOŠ JEDAN ODGOVOR

Biljana Srbljanović RSS / 27.01.2008. u 10:41

Ima li u Srbiji medija koji je u stanju da sazna prave i proveri objavljene elementarne činjenice o saobraćajnoj nesreći u kojoj je teško povredjen ministar policije Dragan Jočić?

Ima li medija koji smatra da je za gradjane važno da saznaju i razumeju kako je moguće da na autoputu, gde je dozvoljeno kretanje od 120km na cas, ovo vozilo

2006%20SUV%20MERCEDES%20ML500.jpg

udari u neko nesrecno pseto, prevrne se i poptpuno smrska? Šta o brzini vožnje i bezbednosti govore "tragovi kočenja od trista metara" i stanje u kojem su nesrećni vozač i ministar izvučeni iz uništenog automobila?

Usput, gradjane zanima i šta je ministar radio u službenom terenskom vozilu u ponoć u blizini lovišta, da li je imao pratnju, ko je obavestio policiju i rekao o kome se radi, kad su policija i helikopter uspeli da stignu u tako kratkom roku? Koji automobili su blokirali autoput, farovima postavljenim u krug osvetlili mesto gde je helikopter sleteo, ko je još i zbog čega bio u ministrovoj pratnji?

Naravno da izražavam žaljenje zbog nesrećnog slučaja, delim zabrinutost za zdravstveno stanje ministra, o kojem javnost mora biti redovno i istinito informisana, da se jednom složim sa premijerom i njegovom izjavom "Jočić je snažan čovek i to je dobro za oporavak nekog koga zadesi takva nesreća", ali da li teško zdravstveno stanje ministra policije ukida pravo gradjana da znaju sve ključne fakte ovog slučaja, u zemlji u kojoj bezbednost u saobraćaju (koja je u domenu upravo ovog ministra) zbog bahate i neodgovorne vožnje naših gradjana, gotovo da više ne postoji.

Kojom brzinom je vozio ministar?

Gde je išao, u kakvoj pratnji i zašto?

Da li je zaista udario u psa?

Kakva su saznanja stručnjaka?

Kakve su procene veštaka?

Šta o tome javnost Srbije mora da zna?

 

 

 



Komentari (216)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

medjutim medjutim 10:55 27.01.2008

Bravo!

Nesto mi govori da ce i Vasilije da se potpuno slozi sa ovim napisanim, sacekacu da vidim svojim ocima pa cu onda da ne verujem :)

inace ocekujte na prvim utakmicama nove fudbalske sezone zastave sa kucetom..
Strongman Strongman 13:55 27.01.2008

U ovome se vozio ministar

Miroslav Trajkovic Miroslav Trajkovic 14:50 27.01.2008

Re: U ovome se vozio ministar

Ako se u ovome vozio, onda me ne cudi da su se kola prevrnula nekoliko puta. Dzipovi imaju relatovno visok centar mase, pa su manje stabilni od putnickih vozila.

Teoriju zavere na stranu, najverovatnije je vozac pokusao da zaobidje kuce, izgubio kontrolu i to je to.

Mislim, sta ga znam, mozda je Jocic bilo u lovu, mozda kod svalerke, pa sta, "not a big deal". Osim za one koji se bave trazenjem dlake u jajetu.
G r o f G r o f 15:07 27.01.2008

Re: U ovome se vozio ministar

Osim za one koji se bave trazenjem dlake u jajetu.


Dlaka je toliko mnogo, da se ne vide jaja.
Koja ludnica. Ovde je greh, čak i pomisliti da bi mediji i policija trebali da dadu potpunije informacije o nesreći. Ipak se radi o nekom ko ima utacaj na naše živote.
Samo slepac ne vidi da se nešto zataškava.
carly carly 15:22 27.01.2008

Re: U ovome se vozio ministar

Ovo j g klasa, u medijima javljaju da se vozio u m sto bi bio onaj gore model u svakom slucaju oba su medju sigurnijim vozilima u svetu bez obzira sto su dzipovi
Bojana Maljević Bojana Maljević 17:33 27.01.2008

Biljka,

Kojom brzinom je vozio ministar?

Gde je išao, u kakvoj pratnji i zašto?

Da li je zaista udario u psa?

Kakva su saznanja stručnjaka?

Kakve su procene veštaka?

Šta o tome javnost Srbije mora da zna?


Sva pitanja su na mestu, osim drugog. Da li zaista veruješ da bi u bilo kojoj zemlji rekli istinu o tome gde je išao i zašto neki, bilo koji ministar POLICIJE? :)
Mislim, nije da me ne zanima, ali nerealno je očekivati da nam se to zvanično saopšti.
Iako je sasvim u redu da to saznamo od nezavisnih medija. :)

Užasno je što se dogodila ova nesreća u kojoj su stradali i ministar i vozač i pas. Pravo je čudo da nije stradao niko drugi. Prosto neverovatno na auto putu. Kako je to moguće, u tolikom prevrtanju, pa još sa prelaskom na drugu traku? (ako sam dobro razumela)

I još jedna informacija, koja verovatno nema veze sa ovim slučajem ali ima sa svima nama:
Moj prijatelj je nedavno vozio sasvim normalnom brzinom na auto putu. Imao je udes jer je najednom naleteo na neki stubić (ili kako se već zove ono čime se obeležava put kad se na njemu radi). Tu gde je naleteo na taj jedan jedini stubić nije se radilo ništa, takva stvar na putu, jelte, nije smela da postoji. Posle dva minuta pojavila se šlep služba koja mu je ponudila pomoć (koja se, jelte, plaća).
Čovek je slupao auto, nije se srećom povredio.
Dao je izveštaj policiji, koja je bila vidno zainteresovana za slučaj jer su mu rekli da to nije prvi put i da postoji mogućnost da neko to namerno radi da bi zaradio na šlepovanju. Nabrajali su mu slične slučajeve. Meni je to potpuno neverovatno. Ali moj prijatelj je ozbiljan čovek koji nema ama baš nikakav razlog da laže. Više od samog udesa potresla ga je ta mogućnost koju je čuo - da neko namerno to radi. Ko?


Taska Dana Taska Dana 17:46 27.01.2008

Re:Bojanka

Jel se secas kad je dik cejni upucao svog prijatelja u lovu na nesto...slucajno...svi su znali...ceo svet...pa onda kad je posle ponovo upucao sebe u nogu ..taj isti Cejni...isto slucajno....Desila mu se nesrcea..ceo svet znao gde , kako i kada.....Kasnile doduse informacije po malo ali se cule....


I zasto bi ministar policije isao negde tajno????!!!!

germanika germanika 22:48 27.01.2008

Re: U ovome se vozio ministar

carly
oba su medju sigurnijim vozilima u svetu bez obzira sto su dzipovi


da, ali samo ako su svi putnici vezani. u suprotnom proizvodjac ne garantuje za bezbednost, pise u uputstvu za upotrebu auta.

carly carly 23:30 27.01.2008

Re: U ovome se vozio ministar

Hvala Bogu ljudi to olako shvataju ali pojas se smatra jednim od najzasluznijih izuma u smanjenju procenta samrtnosti pri saobracajnim nesrecama. Fora je sto je preskupo stititi svaku mogucnost i onda postavis coveka u odredjeni polozaj i tako ga zastite koliko znaju. Samo nigde nisam procitao da li su bili vezani ili ne?
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:08 28.01.2008

Re: Re:Bojanka

I zasto bi ministar policije isao negde tajno????!!!!

Ne mislim da bi trebalo da ide negde tajno, već samim tim što je ministar policije - neće se zvanično reći gde je išao. Kao, bio čovek na tajnom zadatku :) Ili ako kažu - to verovatno neće biti istina.
Samo sam rekla da istinu ne treba očekivati u zvaničnim informacijama.
Ali Biljana se svakako obraća nezavisnim medijima, što je sasvim u redu.
Pozz
hercule poirot hercule poirot 02:15 28.01.2008

KOMENTAR SA BLICA

U nesrece verujem zato mi ih je zao, al ovo drugo smatram porazavajuce, jer ova prica nije ni za malu djecu, a pogotovu za sofera ,jer biti razlog udar u psa samo prica za decu i one koji neznaju staje auto. Vozim svaki dan300-350 kilometara gde se vozi sto ono u narodu kazu kolko auto moze, onde gde prestaje ogranicenje pa sam imao priliku da gledam ispret sebe kako doticno auto i to srednje klase i nisko udari svinju samo je baci, naravno vozac se prepane ali nije to sto se ovde da u ovom slucaju primijetit. Jaim zelim oporavak i dobro zdravlje a ostalo oni najbolje znaju staje bilo i kako.
rankot rankot 11:59 28.01.2008

Re: Biljka,

Уууу, напредовали су, раније су бацали бетонске блокове на пут. И онда су их пандури све похапсили, али изгледа да су мало кажњени, или је неко нови дошао на стару идеју о "заради". Треба такве људе похапсити и бацити на робију једно 20 година, па ће неко нови да добро размисли да ли ће неког да "шлепа".
ceda_urosevic ceda_urosevic 10:55 27.01.2008

Pas od 600 kila

Zao mi je coveka, ali pretpostavljam da ce i ovaj slucaj biti predmet nagadjanja, komsijskih teorija zavere i pretpostavki na nivou informacija koje su sve samo ne logicne.
Ne bi me cudilo da i ovo bude obelezeno kao drzavna tajna.
Ipak, izbori su, istina moze i u ovom slucaju da saceka.
Licno, zelim da se Jocic oporavi, zao mi je sto se coveku to dogodilo, ali odgovore ovde ocigledno mora da da Insajder. Mislim pritom na pravog insajdera, mada i ovaj Brankicin bi vise razotkrio od nadleznih organa.
Muka mi je od toga sto se ovde nista ne zna, cak i kad su ovakve stari u pitanju.
Ne bih da mesam babe i zabe, al' sta se i ja cudim, jedno pitanje: a kako su nastradali vojnici na Topcideru?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:00 27.01.2008

danasnja politika pise

"До тешке саобраћајне несреће је дошло у атару места Старо Село, општина Велика Плана, код километарског стуба 678 на аутопуту, у правцу према Нишу. Јочић се налазио на сувозачком месту, службеног џипа „мерцедес М 500 Л”, регистарских ознака М 10-20. Како је јуче изјавио Милорад Вељовић, директор полиције, изненада, испред џипа је излетео пас, кога возач џипа Мирко Дамњановић није никако успео да избегне, па га је ударио. Дамњановић је после тога изгубио контролу над возилом, које је ударило у средишњу заштитну ограду, прешло у супротну саобраћајну траку, неколико пута се преврнуло и слетело с коловоза. Вељовић је изјавио да је увиђај на месту несреће обавио је истражни судија Општинског суда у Великој Плани Мирољуб Живановић, уз присуство општинског јавног тужиоца и полицијских службеника Полицијске управе Смедерево. Истражни судија Живановић је потврдио изјаву директора полицијеМилорада Вељовића. Пас је нађен на месту удеса.
Јочић и Дамњановић су затим превезени у Дом здравља у Великој Плани, где им је указана прва медицинска помоћ. Непуних четири сата касније, Јочић и Дамњановић су пребачени у Ургентни центар у Београду. Незванично, у Ургентни центар је убрзо стигао и премијер Војислав Коштуница. Дамњановић је оперисан у овој медицинској установи, док је Јочић пребачен на Институт „Бањица”. Током јучерашњег дана до нашег листа су дошле непотврђене информације да је Јочић хеликоптером пребачен на хелидром Војномедицинске академије, а одатле је превезен у оближњи Институт „Бањица”. Према истим информацијама, уз Јочића је за време пријема у ову медицинску установу био колега из Владе Србије Драган Шутановац, министар одбране."


Četiri sata u domu zdravlja Velika Plana? A ocevici govore o sletanju helikoptera na autoput , dok je pola Beograda iste noci probudila sumanuta guzva u vazdusnom saobraćaju? Sleteo na VMA? A Blic kaze u Urgentni Centar? Pas je nadjen na mestu udesa, a blindirano vozilo se prevrnulo nekoliko puta i izletelo u suprotnu traku? Ukratko, ove kontraverzne informacije možda i nisu od suštinske vaznosti, ali govore o tome da se istina na neki način krije.
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:03 27.01.2008

Re: danasnja politika pise

Biljana Srbljanović
ove kontraverzne informacije možda i nisu od suštinske vaznosti

Kako nisu?
upravo te informacije su razlog za sumnju. Kazem, pas od 600 kila, od koga je ostalo sta? Jeti izasao na autoput? Sve i da je tako, to neko treba da kaze i obrazlozi.
Taska Dana Taska Dana 11:23 27.01.2008

Re: danasnja politika pise

Meni je cudno da se ne pominju ocevidci...a sigurno ih je bilo...ipak je to autoput.

Nepostovanje saobracajnih propisa i nevaspitana i sumanuta voznja su nacin kako se vozi na nasim putevima.

Dobro je da su stigli lekari iz Rusije....i daj boze da ga izlece sto pre pa da Jocic zdrav i ziv da izjavu za javnost.
Taska Dana Taska Dana 11:29 27.01.2008

Re: danasnja politika pise

Kako se razume iz izvestaja obojica, i sofer i ministar su bili u svesnom stanju.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:40 27.01.2008

Re: danasnja politika pise

cedo
ove kontraverzne informacije možda i nisu od suštinske vaznosti


moooooožžžžžžždddddaaaa
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:41 27.01.2008

Re: danasnja politika pise

plus,
svima zainteresovanima,
jos radimo na projektu pobede blogovskog softvera i kacenja mojih drama.
malo strpljenja i hvala na interesu.
troll off
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:41 27.01.2008

Re: danasnja politika pise

Dobro, dobro. Mozda, moz da, moz ne
:)
Taska Dana Taska Dana 12:24 27.01.2008

Re: danasnja politika pise

Hvala...uvek dobro doslo kad god doslo na net. :)
Strongman Strongman 13:30 27.01.2008

Re: danasnja politika pise

Biljana Srbljanović
plus,
svima zainteresovanima,
jos radimo na projektu pobede blogovskog softvera i kacenja mojih drama.
malo strpljenja i hvala na interesu.
troll off


Da znas da nas polako izdaje strpljenje. Pa ti vidi.

Plus vite!
ceda_urosevic ceda_urosevic 13:41 27.01.2008

Re: danasnja politika pise

Strongman, slazem se, al' ne bih da je nerviramo sa "pozuri,pozuri" ima da nam uvede cenzuru...
carly carly 15:29 27.01.2008

Re: danasnja politika pise

nije Vam ovo The X Files mislim jesta ali su cudaci ljudi a ne zivotinje nema ovde jetija
remorker remorker 16:24 27.01.2008

Re: danasnja politika pise

Nego ja sam za to da se glasa ovde na blogu da li ste za to da KGB pardon FSB dodje i istrazi ovaj slucaj.Ipak je to meni sve sumnjivo.Otkud mi znamo da to nije pas poslat od CIA-e,FBI-a,Pape,Vatikana,masona,Jevreja,Coca-Cole.....Oni naseg ministra sram vas bre bilo!Nego lepo dodju braca KGB-ovci i lepo procesljau,eto obecavamo im da ce se voziti na rusku naftu,da ce ih leciti ruski lekari , da ce se zabavljati sa ruskinjama po nocnim klubovima,da ce gledati ruske filmove na ruskim Mokrim gorama...a mozda i postanu pocasni gradjani u ponekom gradu a mozda i sire.I sve to o trosku ove provincije,pardon, htedoh reci drzave(eto ni tastatura nece da kuca drzava,pa to ti je)!
dragan7557 dragan7557 16:52 27.01.2008

Re: Psine k'o slonovi

Dobro je da su stigli lekari iz Rusije....i daj boze da ga izlece sto pre pa da Jocic zdrav i ziv da izjavu za javnost.


600 kila psine
Kako da ne, Ruski Eskulapi stoje na usluzi svakom stanovniku Srbije. A troškovi ? Bagatela.

Što se tiče Psina koje neodgovorno idu po džadama vidi se da su se ugojili kao slonovi od šesto kila pa na više
pa nedužni građani lupaju svoje blindirane fijakere ( mečke). Sad će sve ove psine biti pomlaćene a tako im i treba.

Za vreme Tite za neodgovorno ponašanje prema drugovima ministrima platilo je drveće kraj puta a sada su na redu domesticirane lutajuće životinje koje ometaju važne drugove u nji'ovom važnom poslu.
rankot rankot 15:30 28.01.2008

Re: danasnja politika pise

Биљана, очито је да су ишли у лов, ако је веровати "спасиоцу" г. Министра, са којим Глас јавности објављује интервју. Чова лепо каже (уз обиље лирских детаља) како је склонио министрову пушку од главе истога. Ако је веровати његовом исказу, испада да Јочић НИЈЕ возио, јер му је на левој руци лежао возач.

Е, сад, што су се слупали, ко зна, вероватно су ишли пребрзо. Оно што мене највише нервира је то да министар иде СЛУЖБЕНИМ колима (то је злоупотреба) у ЛОВ (отуда пушка коју је овај очевидац склонио), скрља се са 200 km/h (прекршен ЗОБС), а ови му доводе најбоље руске хирурге! А овде, у мом граду, немају паре да једној трогодишњој девојчици плате операцију од пар хиљада евра како би могла да хода?! Где је ту правда?! Стварно немам речи... Мука ми је од ове наше државе и људи који је воде. Министра на робију чим се опорави, а штету да надокнади. Мислим да је то решење.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:30 27.01.2008

A što mi pa da žalimo političare?

kada ni njih nije briga kako smo mi i šta nam se dešava.

Mali je broj političara (pravih - onih na vlasti i funkcijama) za koje bi mi zaista bilo žao kada im se nešto desi. Jesu l' nam se stotinu (i tisuću) puta posrali na glavu, jesu l' nas stoinama puta pokušali gurnuti u jarak, i da li se debljaju i bogate od svake, pa i najmanje funkcije? E pa, kada im se najzad i nešto loše desi, imaju dovoljno onih koji će da se o njima brinu (ili "brinu" ne trebamo im ni tada, kao što im ne trebamo ni inače (osim kada se smiluju da "Podare" neke izbore).

Pogotovo što će u takvim slučajevima odmah da lete helikopteri, odmah će biti smešteni u najbolje zdravstvene ustanove, odmah će da se potriše milioni i milioni. A kada se isto to desi nekom malom građaninu pokornom - biće srećan ako završi u predsoblju, na klupi u čekaonici seoskog doma zdravlja.

A što se tiče toga da neko objavi "istinu" o Slučaju Pas & Ministar Jočić, tjah, može, ali nije bitno. Koji je pa ovdašnji političar snosio posledice za svoja dela - verbalna ili fizička (o "novčanim" ne vredi ni da pričamo). Stoga je potpuno svejedno da li je vozio 220 km i da li je išao u lov ili švaleraciju ili na sastanak sa Rusima. Šta god da je, posledica (po njega i Njih) neće biti. Samo će - ako je baš nešto nezgodno, da opale po recimo Kandićki ili nekoj NVO, ili eventualno po LDPu, e da bi malo promenuli temu. Pa će opet zbog Njihovih (poličarsko-funkcionerskih) dela da strada neko treći.

A šta bi bilo da je umesto u "psa" (nije nego) udario u nekog "civila"? Da li bi odgovarao? Eto pre 2 godine je Luka Karadžić ubio u saobraćajki nekog mladića, a ipak se još uvek šećka i posećuje razne tribine (poslednja je bila neka SRS ceremonija). Čak niko i ne pita - Zašto & Kako? Naviklo se i oguglalo, šta li.

ceda_urosevic ceda_urosevic 11:40 27.01.2008

Re: A što mi pa da žalimo političare?

Mali je broj političara (pravih - onih na vlasti i funkcijama) za koje bi mi zaista bilo žao kada im se nešto desi. Jesu l' nam se stotinu (i tisuću) puta posrali na glavu, jesu l' nas stoinama puta pokušali gurnuti u jarak, i da li se debljaju i bogate od svake, pa i najmanje funkcije? E pa, kada im se najzad i nešto loše desi, imaju dovoljno onih koji će da se o njima brinu (ili "brinu" ne trebamo im ni tada, kao što im ne trebamo ni inače (osim kada se smiluju da "Podare" neke izbore).


Ovo najzad je stvarno degutantno.

Nedostatak njihovog (mislim na ove koje ste nabrojali u komentaru i na potencijalno sve ne koje mislite) saosecanja ili odgovornosti u skladu sa funkcijom koju vrse govori o njima, a o Vama treba da govori elementarna saosecajnost sa ljudskom nesrecom. Ne delim ljude na politicare i one druge
Ja se saosecam sa Jocicem i njegovom porodicom zato sto se dogodilo to sto se dogodilo, ne opravdavam neodgovornost u konkretnim primerima koje ste naveli, ali to nema veze sa temom.

Vazno je da znamo ko je prijavio nesrecu, kako se tacno dogodila, sta kazu ocevici i kako je moguce da na tom delu autoputa nije bilo nikoga ko moze da kaze sta je video.

Davati sve ostale komenare, a u vezi sa ovom nesrecom i govoriti da je dobro sto se nekome najzad dogodila nesreca, je nepristojno i neljudski.
Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 12:46 27.01.2008

Re: A što mi pa da žalimo političare?

Slazem se!

I ne vidim nista degutantno u izjavi da se "najzad" desilo nesto nekome ko je provocirao nesrecu. Stalno je vozio 200kmh i najzad se slupao. Kako ministruje, ocekivao sam da najzad ostane bez posla (ali mu je neko ostavio to mesto i izneverio svoje birace; mislite o tome 3. januara).

Kada bih pokusao (a nesto ne zelim), ne vidim kako bih istisnuo i kap sazaljenja za nekoga poput ovog ministra. Koliko je njemu zao nekoga od nas kada se nama desi nesreci, koliko helikoptera leti za povredjene neministre, koliko ruskih specijalista se okuplja oko saobracajno nastradalih, koliko ljudi sme da vozi 200kmh...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:29 27.01.2008

Re: A što mi pa da žalimo političare?

Protumačio si to "najzad" kao političari Ustav - onako kako ti se svidelo.

Najzad je - najzad, obično kao što je i cigara samo cigara, a tumačenja su subjektivna. U tekstu je pre "najzad" pisalo šta im se sve "lepo" dešavalo - i to lepo tako što je to na uštrb drugih, pa "najzad" označava statističku odrednicu: ne može nekome sve samo lepo, mora nekad i nešto loše; to "najzad" je bilo samo odrednica da je i to (loše po njih) došlo na red. To čak nije bilo, a moglo je, ni "najzad se slupao iako godinama divlja po putevima" a nije bilo ni "onoliko godina je ubijao životinje na sopstvenu zabavu, red je da mu životinja dođe glave".

To što si ti protumačio da je "najzad" značenja "e vala najzad smo i to dočekali" - to te je valjda tvoja podsvest prevarila? Da sam hteo to da kažem - rekao bih direktno, nemam problema sa tim stavom, ali je mimo teme.

I dakle, baš vam je kažete žao Kristal, kako ju je Aleksis sredila? Iju prijo i meni ju je jako žao!
dragoljub dragoljub 14:42 27.01.2008

Re: A što mi pa da žalimo političare?

A što mi pa da žalimo političare?


samo JEDNOG žalim jer je ON radio svoj poso za moje dobro a za ovi........
Treger Treger 22:20 27.01.2008

Re: A što mi pa da žalimo političare?

ceda_urosevic
Mali je broj političara (pravih - onih na vlasti i funkcijama) za koje bi mi zaista bilo žao kada im se nešto desi. Jesu l' nam se stotinu (i tisuću) puta posrali na glavu, jesu l' nas stoinama puta pokušali gurnuti u jarak, i da li se debljaju i bogate od svake, pa i najmanje funkcije? E pa, kada im se najzad i nešto loše desi, imaju dovoljno onih koji će da se o njima brinu (ili "brinu" ne trebamo im ni tada, kao što im ne trebamo ni inače (osim kada se smiluju da "Podare" neke izbore).Ovo najzad je stvarno degutantno.Nedostatak njihovog (mislim na ove koje ste nabrojali u komentaru i na potencijalno sve ne koje mislite) saosecanja ili odgovornosti u skladu sa funkcijom koju vrse govori o njima, a o Vama treba da govori elementarna saosecajnost sa ljudskom nesrecom. Ne delim ljude na politicare i one drugeJa se saosecam sa Jocicem i njegovom porodicom zato sto se dogodilo to sto se dogodilo, ne opravdavam neodgovornost u konkretnim primerima koje ste naveli, ali to nema veze sa temom.Vazno je da znamo ko je prijavio nesrecu, kako se tacno dogodila, sta kazu ocevici i kako je moguce da na tom delu autoputa nije bilo nikoga ko moze da kaze sta je video.Davati sve ostale komenare, a u vezi sa ovom nesrecom i govoriti da je dobro sto se nekome najzad dogodila nesreca, je nepristojno i neljudski.

Čedo,
Da te podsetim taj isti ministar je ubijenog novinara Pantića kada su ga novinari pitali doslovce rekao:
Policija ne zna koje ubijo dotičnog, ali se zna da je taj koji pltio onima koji su ga ubili platio da samo zaplaše novinara i malo ga samo prebiju, ali su oni kao pravi profesionalci se malo zaneli i preterali. Kada su videli grešku verovatno su povratili nešto para na ime loše usluge.
E, pa tako sada možemo reći da je vlasnik psa pustio psa da plaši vozače ali kuče kao kuče voli gazdu pa se zanelo.Inače ovo može da izađe na loše jer dok je ministar bolestan moglo bi se desiti hapšenje Mladića.
ceda_urosevic ceda_urosevic 23:09 27.01.2008

Re: A što mi pa da žalimo političare?

Treger, znam ja sve to. Samo ne volim da citam onakve komentare kojima se likuje tudja nesreca, cija god da je.
Suba Suba 09:25 28.01.2008

Re: A što mi pa da žalimo političare?

Sve privilegije ove drzave imaju,voze koliko hoce,ponasaju se bahato na ulicama i putevima ali zaboravio je samo da nemoze i fiziku da kontrolise i da mu ona nece reci " O ,IZVINITE MINISTRE TO STE VI,SRECAN PUT I JOS JEDNOM IZVINITE STO SAM VAS ZAUSTAVIO". Pokusavam sebe da nateram da ga zalim ali mi nesto ne ide. Vec su stigli i stucnjake iz Rusije da dovedu a samo pre nekoliko dana je slicne povrede imao pokojni Zablacanski i toga se niko nije setio. Ocigledno da su nasi politicari+ministri ugrozena vrsta pa ih na sve nacine stite. Kada zakoni i propisi budu vazili za sve ovo se nece desavati. Zamislite da vam je povredjen neko drag njegovom suludom voznjom ,taman da odes na banjicu i izresetas ga u krevetu. Inace kazu da juce cela banjica bila blokirana tj. bolnica , pa boze moj lezi tu ministar policije koji je nekad obijao trafike.Mozda su mu navijaci nesto smestili...
shure shure 15:28 28.01.2008

Re: A što mi pa da žalimo političare?

Kao prvo.Preporuka ovom postu,a kao drugo jos jedna preporuka ovom komenteru.Za sada nemam sta da dodam
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:33 27.01.2008

Re: (ako postoji)


Jadno kuce!

Ako sam dobro razumela, u blizini je bilo neko loviste, ili se ministar vracao iz lova (?) sto ukazuje na mogucnost da je u pitanju bila veca zivotinja kao npr, jelen, ili divlja svinja. Ovde gde sam, uz puteve, obicno stoje znakovi sa slikom jelena na koga treba obratiti paznju.
Fembot Fembot 13:44 27.01.2008

Re: (ako postoji)

Jelena Pavlović
Jadno kuce!Ako sam dobro razumela, u blizini je bilo neko loviste, ili se ministar vracao iz lova (?) sto ukazuje na mogucnost da je u pitanju bila veca zivotinja kao npr, jelen, ili divlja svinja. Ovde gde sam, uz puteve, obicno stoje znakovi sa slikom jelena na koga treba obratiti paznju.


Naplacuju autoput uz koji uopste ne postoji zastitna ograda. Moze kojagod hoce zivotinja i kad hoce, da ti se nacrta ispred tebe. Ovo govorim opcenito, nema veze sa Jocicevom basnom.
Strongman Strongman 13:48 27.01.2008

Re: (ako postoji)

Naplacuju autoput uz koji uopste ne postoji zastitna ograda. Moze kojagod hoce zivotinja i kad hoce, da ti se nacrta ispred tebe. Ovo govorim opcenito, nema veze sa Jocicevom basnom.


U mom kraju Floride svuda na auto putu su betonske ograde od 110cm. Nema sanse da je probijes i predjes na drugu stranu, a akamo li kuce da se dobaci do auto puta.
JJ Beba JJ Beba 14:18 27.01.2008

Re: (ako postoji)

Ako sam dobro razumela, u blizini je bilo neko loviste, ili se ministar vracao iz lova (?)

Ova omiljena lovna DB disciplina poznata je kao " idemo u lov pod farovima i baterijama" i predstavlja krivolov prve vreste. Krene bratija u lov noću, farovima i baterijama osvetljava teren, zaslepljuju nesrećne životinje koje tako zaslepljene i prepadnute postaju lak plen raspoloženim policijacima / lovcima. Neviđen pomor od lova nastaje, pa sledi slavlje, piće......ovo mi je pričao škloski koji je vozio neke likove u lov za vreme Miloševića. takav lov bio je omiljen Marku Miloševiću. Izgleda da se ništa nije promenilo ni u lovu ....jbt zašo lov ide sa vlašču? Što ne maćevanje, ako baš mora oružje?
wk wk 14:49 27.01.2008

Re: (ako postoji)

jbt zašo lov ide sa vlašču? Što ne maćevanje, ako baš mora oružje?

Iz istog razloga zasto ne i fudbal ili bilo koja disciplina koja ucesnike sa one strane stavlja u makar pribliznu poziciju. Da su hteli da budu jednaki, ne bi se gurali u vlast.
Harley Harley 11:56 27.01.2008

PUCH

Cudno je da je ministar polomio grudni kos, da mu je levo plucno krilo unisteno, a desno potpuno zgnjeceno, da dise preko aparata i takve je povrede dobio na mestu suvozaca!
Statistika saobracajnih nezgoda i povreda grudnog kosa, upravo govori suprotno tj. da su to povrede koje su posledica udara volana!
Prica o psu, koji je prevrnuo blindirani puch ( Biljana pogresnu ste sliku stavili za mercedes, nije ovaj vec drugi model
mercedes puch 500 gl) je vise nego neverovatna i suprotna osnovnim zakonima fizike.
Zao mi je ministra i zelim mu brzi oporavak, ali me kao gradjanina jako interesuje razlog nesrece, da li je ministar bio vezan, da li je vozio on ili njegov vozac, zasto u automobilu nije bio i pratilac (obaveza po zakonu) zasto ministar nije sedeo pozadi (obaveza po zakonu) itd.
Takodje me interesuje, da li je to bio sluzbeni put (postojanje putnog naloga) ili je i ovo bio jos jedan vikend lov-krivolov?
Posebno me interesuje razlog da dva drzavna medija RTS i TANJUG od 2.30 do 12 h pustaju vest da je ministar Jocic lakse povredjen (??) i da je premijer licno morao da nas obavesti da su povrede opasne po zivot.
U ovoj nestabilnoj situaciji oko Kosova, gde teroristicke bande jedva cekaju da izvrse neke diverzije, ovakvo igranje sa istinom stanja prvog coveka ministarstva sila je vrlo opasno. Zasto su to radili Tijanic i Miceta?
I na kraju pitanje za samu vladu i posebno ministra zdravlja Milosavljevica, da li je dolazak ruskih lekara "samar" nasem zdravstvu ili je to tek pocetak dolaska raznih strucnjaka iz te "bratske" drzave.
Mislim, mozda pocnu lekari pa nastave profesori, pevaci, vladike i tako do policije i vojske na kraju.
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:59 27.01.2008

Re: PUCH


Harley
Biljana pogresnu ste sliku stavili za mercedes, nije ovaj vec drugi model
mercedes puch 500 gl



E, bre, Bee, a taman si se uvezbala sa kacenjem slika!... :))) hehehe
sorry, bilo je jace od mene...:)))
Spadalo Spadalo 12:56 27.01.2008

Re: PUCH

Prica o psu, koji je prevrnuo blindirani puch ( Biljana pogresnu ste sliku stavili za mercedes, nije ovaj vec drugi model
mercedes puch 500 gl) je vise nego neverovatna i suprotna osnovnim zakonima fizike.


Koliko znam, u nijednom izveštaju ne stoji da je pas prevrnuo blindirani puch. Samo je javljeno da je vozač naleteo na psa i zatim izgubio kontrolu nad vozilom, što je sasvim moguće. Iznenada je ispred vozila ugledao psa, instiktivno cimnuo volan u stranu, što je pri velikoj brzini (verovatno većoj od 120 km/h) bilo sasvim dovoljno da se zanese i počne da prevrće. A to nije suprotno osnovnim zakonima fizike. Sva druga pitanja koja je Biljana postavila za mene i dalje ostaju otvorena.
Strongman Strongman 13:43 27.01.2008

Re: PUCH

Uzgred g 500 ubrzaba od nule do stotke za 10.2 i maksimalno razvija 189 km/h. Pretpostavimo da je blindirani, zbog tezine, sporiji i inertniji. Zbog povisenog tezista na svaki cim (Moose test) izaziva veoma rizicnu situaciju za putnike u vozilu, a pogotovo pri vecim brzinama



Samo iskusni vozaci mozda imaju sansu da udare i prepreku, kao sto je pas, sredinom vozila, i da ne cimnu vozilo. Svaki prelazak tockovima preko psa pri brzinama vecim od 120 je potencijalno fatalan.


Ovo je sa tehnicke strane vezano za kola.

A pitanja ko, kada, gde i zasto vezano za put ministra tek treba da budu odgovorena.


Ja am se licno potreso kada sam procitao jer sam imao polomljen vrat pre 2 godine i bio nepokretan pa znam kakva je to muka.
Harley Harley 13:47 27.01.2008

Re: PUCH

Automobil u obliku kocke, tezak 4000 kg udra u drugo telo tezine 10, 20 ili 30 kg i zbog udara se tako prevrne da preleti na drugu stranu autoputa posle nekih 300 ili 400 metara.
Autopuit je na tom delu, potpuno ravan (bez krivina) i bez bilo kakvih navika !?!?
Da li je neko nekada i kada cuo za slican incident ? Da je u sudara zivotinje i automobila, dosalo do ovako teske nesrece ? Mislim manje zivotinje.
Strongman Strongman 13:52 27.01.2008

Re: PUCH

Da li je neko nekada i kada cuo za slican incident ?



nsarski nsarski 13:54 27.01.2008

Re: PUCH

Da je u sudara zivotinje i automobila, dosalo do ovako teske nesrece ?

Ja sam jednom u punoj brzini udario u srndaca (vozio oko 100km na sat), svakako veceg od jednog psa.. Samo sam ga udario i odbio od sebe (naravno, sve vreme posle sudara sam kocio). Auto je bez problema odrzao stabilnost (u pitanju je bio Yugo), samo sto mi je srndac rogom probio hladnjak. Ovo se desilo u Nemackoj.
Zbog svega ovoga, ova prica mi deluje prilicno neuverljivo. Ili su oni mnogo brze vozili, ili je nesto drugo u pitanju (recimo da je vozac probao da izbegne sudar). Opet, to je mnogo stabilnije vozilo nego Yugo. Neko preciznije objasnjenje bi bilo korisno.
Wounded Knee Wounded Knee 14:07 27.01.2008

Re: PUCH

Колико ја видим, овде се ради о Mercedes ML 500 - да ли је блиндиран или не, не знам. Тај ауто има 5000 кубних центиметара и нешто преко 400 коњских снага, ако се не варам. Могуће још да је и фризиран, значи, сигурно јачи, никако слабији. Тај ауто може да иде без проблема и 250. Поред тога, тај џип је поприлично висок и међуосовинско растојање није као код луксузних лимузина, што га све чини поприлично осетљивим на нагле промене правца (цимање) при великим брзинама.
Како пише у новинама, траг кочења је око 300 метара, а нека груба процена дужине зауставног пута на основу брзине којом се креће возило је l=(v*v/10), па испада да је ауто ишао преко 170 на сат, верујем и брже.
Као што рекох, ауто је прилично висок, те је лако могуће да је несрећни пас завршио под точком, а не да је ударен браником и одбачен. Ако је тако било, па још да је и возач покушао нагло да избегне куче, ауто се у тој брзини вероватно јако занео и претумбао се.
Wounded Knee Wounded Knee 14:40 27.01.2008

Re: PUCH

Извињавам се, у Блицу прочитах да се ради о "M 500 L", но такав модел не постоји, постоје ML 500, G500 L и GL 500.
Јочић се највероватније возио у G500 L, то је онај коцкасти мафијашко-полицијско-војни џип у блиндираној верзији.
remorker remorker 15:01 27.01.2008

Re: PUCH

Mercedes ima i verziju G 55 Amg, 5439 kubnih centimetara, 240 kw i 354 konjske snage.Maksimala brzina je 210 km/h,a ubrzanje od 0 do 100 km/h je za 7,4 s.
Wounded Knee Wounded Knee 15:05 27.01.2008

Re: PUCH

remorker
Mercedes ima i verziju G 55 Amg, 5439 kubnih centimetara, 240 kw i 354 konjske snage.Maksimala brzina je 210 km/h,a ubrzanje od 0 do 100 km/h je za 7,4 s.


Да, АМГ и Брабус нисам ни поменуо, но у суштини није ни битно, све те верзије су само још јаче и брже од ове 500, практично.

Чисто да људи стекну утисак о каквом се мотору ради - мотори великих камиона у Европи имају око 300 коњских снага, јако ретко преко 400. Мотори у овом и сличним аутомобилима су практично јачи него мотори у камионима.
carly carly 15:44 27.01.2008

Re: PUCH

Trag kocenja od 300m je nemoguc nije avion nego dzip. To su verovatno novinari lose preneli mislim da se radi o tragu klizanja ili sa sve prevrtanjem i cime vec. Ili su vozili oko 270 km/h sto sa takvim vozilom i nije bas realno
Zelenovic Zelenovic 15:52 27.01.2008

PUCH

Jedno mi nije jasno. Kako u sred noci uociti psa na preko 300 metara?
Wounded Knee Wounded Knee 16:00 27.01.2008

Re: PUCH

carly
Trag kocenja od 300m je nemoguc nije avion nego dzip. To su verovatno novinari lose preneli mislim da se radi o tragu klizanja ili sa sve prevrtanjem i cime vec. Ili su vozili oko 270 km/h sto sa takvim vozilom i nije bas realno


Врло могуће, нисам стручњак за те ствари. Оваква процена ( "кочиони пут" = брзина кроз десет па све то на квадрат ) је стварно груба и учи се у ауто-школама у Немачкој. Шта се све под тим подразумева, стварно не знам.
Miguel Dosljo Miguel Dosljo 16:02 27.01.2008

Re: PUCH

ne brze od zivota, ali moze 250km/h sa BMW 325Ci
carly carly 16:19 27.01.2008

Re: PUCH

ja sam vise razmatrao varijantu iz fizike uz koriscenje fabrickih podataka o zaustavnom putu sa 100km/h. Na sajtu stoji da je zaustavni put oko 46m. Prema jednacini za kineticku energiju E=(m*v^2)/2 trebalo bi da se zaustavni put ucetvorostruci sa dupliranjem brzine uz oduzimanje nekih vrednosti zbog trenja i slicno posto nije linearna jednacina. Usvakom slucaju oko 160m pri 200km/h. Naravno to su sve idealni uslovi suvo vreme dobar put idealna temperatura itd itd ali 300m kocioni trag sigurno tesko za postici. Mada sve to nije bitno. Cezar je avno rekao nesto pametno za nesrece koje se dogode politicarima i vladarima ali ne bih da se isticem
Wounded Knee Wounded Knee 16:34 27.01.2008

Re: PUCH

carly
ja sam vise razmatrao varijantu iz fizike uz koriscenje fabrickih podataka o zaustavnom putu sa 100km/h. Na sajtu stoji da je zaustavni put oko 46m. Prema jednacini za kineticku energiju E=(m*v^2)/2 trebalo bi da se zaustavni put ucetvorostruci sa dupliranjem brzine uz oduzimanje nekih vrednosti zbog trenja i slicno posto nije linearna jednacina. Usvakom slucaju oko 160m pri 200km/h. Naravno to su sve idealni uslovi suvo vreme dobar put idealna temperatura itd itd ali 300m kocioni trag sigurno tesko za postici. Mada sve to nije bitno. Cezar je avno rekao nesto pametno za nesrece koje se dogode politicarima i vladarima ali ne bih da se isticem


Врло је могуће да је у ону једноставну формулу коју сам ја користио урачунат и такозвани "пут реакције", њега рачунају као време реакције помножено са брзином па све то подељено са 3.6. Време реакције за одличног возача је мало више од пола секунде, а најчешће се узима једна секунда...

Слажем се да све то и није толико битно, а и за Цезара.
sentinel26 sentinel26 17:40 27.01.2008

Re: PUCH

nsarski
Zbog svega ovoga, ova prica mi deluje prilicno neuverljivo. Ili su oni mnogo brze vozili, ili je nesto drugo u pitanju (recimo da je vozac probao da izbegne sudar). Opet, to je mnogo stabilnije vozilo nego Yugo. Neko preciznije objasnjenje bi bilo korisno.

Njihovo saopštenje djeluje neuvjerljivo jer sadrži mnogo nelogičnosti i rupa. Ne bih o njima.

Slično vašem slučaju, prije dvije godine na autoputu, malo sjevernije i u pravcu Beograda ja sam sa autom morao udariti jedno kuče. Kada je kuče istrčalo na zaustavnu traku i krenulo prema srednjoj ja sam vozio 120 i do "susreta" sa njime skinuo sam je na 100 ali sam potpuno bezbedno zadržao pravac i bez oštećenja automibila.

A prije desetak godina vozio sam se autobusom na tom putu kada je vozač iznenada putem pojurio za zecom da ga "stigne", pa sam pomislio, nijesu li možda i oni (u san se ne snilo) putem jurili da stignu nekog krupnijeg četvrodonošca?

Gospodinu Jočiću i njegovom saputniku želim brzo ozdravljenje, pa i ako ne saznamo istinu.

Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 11:12 28.01.2008

Re: PUCH

Wounded Knee
Како пише у новинама, траг кочења је око 300 метара, а нека груба процена дужине зауставног пута на основу брзине којом се креће возило је l=(v*v/10), па испада да је ауто ишао преко 170 на сат, верујем и брже.


Не ваља ти та формула... провери сам
nsarski nsarski 13:26 28.01.2008

Re: PUCH

Da ne bi previse oko kocenja spekulisali, evo malo fizike oko toga i tabele po kojoj se zaustavljanje prilikom vestacenja meri. Ja se sa tim susrecemskoro svaki dan.
Totalno rastojanje zaustavljanja (total stopping distance) je rastojanje potrebno da se zaustavi vozilo od trenutka kad se pojavi opasnost do trenutka kad ono stane. I ovo se rastojanje sastoji od 3 dela: 1. Rastojanje primecivanja (perception distance), 2. Rastojanje reakcije (reaction distance) i 3. Rastojanje kocenja (braking distance).

1. Rastojanje primecivanje je rastojanje koje vozilo predje od trenutka kad vozac ocima vidi opasnost do trenutka kad shvati da je u pitanju opasnost. Ovo je psiholoska komponenta - neki kapiraju brze neki sporije.
2. Rastojanje reakcije je rastojanje koje se prodje od trenutka kad mozak posalje naredbu stopalu da pritisne kocnicu do trenutka kad je vozac zaista i pritisne. Ovo se prosto kod nas zove "refleks". Neko reaguje brze, neko sporije.
3. Rastojanje kocenja je rastojanje koje vozilo prodje od trenutka kad vozac pritisne kocnicu do trenutka kada vozilo stane.

Rastojanja 1. i 2. ne ostavljaju tragove na putu, u pitanju je individualna snalazljivost vozaca i njegova brzina refleksa. Tipicno se uzima da je to od 3/4 do 1 sekunda kod treznih vozaca. Za nas problem oni nisu bitni.

Rastojanje kocenja (ono sto ostavlja tragove na putu) ili kocioni trag se ekperimentalno meri prilikom testiranja automobila, njegvih kocnica, dizajna, i slicno. To je podatak koji je naveden - oko 300metara. Fizika je prosta - treba vozilu odredjene kineticke energije oduzeti tu energiju trenjem. Buduci da kineticka energija raste sa kvadratom brzine, vozilo koje ide duplo brze ostavlja za sobom oko 4 puta vece rastojanje kocenja.
Tipicna tabela iz koje se duzina kocionog traga prevodi u brzinu vozila je data ovde, na sajtu George Mason Univerziteta. Ta tabela se koristi prilikom sudskih vestacenja.
Iz nje vidimo da vozilu koje ide 30 milja na sat (oko 48km/h) treba oko 47stopa (16 metara) da stane. Sa duplo vecom brzinom od 60 milja na sat (96km/h), treba mu oko 185 stopa (61metar) itd. U celoj tabeli se vidi ova pravilnost: duplo veca brzina - > cetiri puta duze kociono rastojanje.
Tabela je napravljena uzimajuci u obzir da je put suv, razumno ravan, bez grba, bez peska, sljunka ili cega rastresitog po sebi. Idealni uslovi, dakle.
Mi imamo informaciju da je duzina kocionog traga oko 300m, sto se prevodi u oko 900 stopa. Cetvrtina od 900 je 225 stopa, i iz tabele, tolikom tragu kocenja odgovara brzina od oko 65 milja na sat (105 km/h). Da bi vozilo za sobom ostavilo 4 puta veci trag kocenja od 225 stopa (4x225=900 stopa=300metara), moralo je da ide duplo brze od 65milja na sat, tj. moralo je se kretati oko 130 milja na sat, ili oko 216 km/h.
Dakle, uzimajuci sve ovo gore u obzir, vozilo koje za sobom ostavi trag kocenja od 300m moralo je da se krece brzinom od 200-220km/h.
Torpedo Torpedo 18:02 28.01.2008

Re: PUCH

Mrzim kad naletim na netacnu racunicu:

brzinom od 60 milja na sat (96km/h), treba mu oko 185 stopa (61metar) itd. U celoj tabeli se vidi ova pravilnost: duplo veca brzina - > cetiri puta duze kociono rastojanje.


Mi imamo informaciju da je duzina kocionog traga oko 300m, sto se prevodi u oko 900 stopa. Cetvrtina od 900 je 225 stopa, i iz tabele, tolikom tragu kocenja odgovara brzina od oko 65 milja na sat (105 km/h). Da bi vozilo za sobom ostavilo 4 puta veci trag kocenja od 225 stopa (4x225=900 stopa=300metara), moralo je da ide duplo brze od 65milja na sat, tj. moralo je se kretati oko 130 milja na sat, ili oko 216 km/h.


Dakle da prvo podjemo od konverzija jedinica, 185 feet-a je 56m a ne 61m, 300m je oko 1000 a ne 900 feet-a. Ako se drzimo analogije i tabela ( druga netacnost je vezana za tabele, ML500 u standardnoj verziji ima 2.9t, za blindiranog iako je to uglavnom poslovna tajna se moze naci podatak da ide cak do 10,000 pounda ili 4.5t - znaci pre bi se zadiralo u tabelu za truckove) ispada da je vozilo islo brzinom od 170km/h (truck) ili 225km/h (za obican automobil ). Za tip automobila u kom je bio ministar verovatnija je ova druga tabela, tabela za truckove... uzgred, tabele vaze za idealne uslove a u opisu nesrece se pominje maglovito vreme, losi vremenski uslovi tako da sledi da je kolovoz najverovatnije bio vlazan sto poprilicno povecava trag kocenja.

Jedna druga tabela daje eksperimentalne podatke zaustavnog traga za razna vozila. Recimo Porsche911GT2 se pri brzini od 226km/h zaustavlja posle 155m i ako se primeni koeficijent 1.5 (odnos izmedju zaustavnog traga automobila i trucka za istu brzinu) ispada da se truck pri istoj brzini (225km/h) zaustavi posle 233m. Opet u racunicu nisu ubaceni mnogi drugi faktori (vlazan kolovoz, kvalitet kocnica - verovatno su i one specialne kao i taj automobil).

Iz svega sledi da je vozilo ministra obijaca trafika islo brzinom manjom od 200km/h, 170-180km/h sto je ipak znatno iznad dozvoljene brzine odnosno za takav prekrsaj se oduzima vozacka dozvola.
giger giger 12:04 27.01.2008

Covece...

Pre neki dan prodadose Srbiju, a da niko pojma nema o tome, a ti pises o nekakvoj saobracajnoj nesreci.
Taska Dana Taska Dana 12:22 27.01.2008

Re: Covece...

Meni nije bas jasno...ne razumem se u neke vrednosti, pa se pitam kako to da nekoliko robnih kuca kosta isto koliko i jedna arfinerija.....mozda sam glupa.
dragoljub dragoljub 15:00 27.01.2008

Re: Covece...

mozda sam glupa.



srećom ili nesrećom nisi jedina ima nas još koji taj #sistem vrednosti# nerazumemo #UM# ovog koštunjavog je toliko# superioran# da će nam trebati vekovi da se oporavimo i razumemo zapšta je to dobro
Piromanski Piromanski 12:17 27.01.2008

Rusi dolaze

U Srbiji bahato voze i Kurta i Murta, pa sto ne bi jedan ministar, pa jos unutrasnjih dela? To mu je nekako resor, zar ne? Najverovatnije su jurcali, pa jos odvajanje sa auto puta, mrak, naglo kocenje, mozda je i pseci drob pomalo doprineo klizanju...Mada, mozda su krivi krajputasi, koji su, u suton januarskog dana, posebno zlokobno odbijali zrake zalazeceg sunca, ili je neki obnazeni albino monah iskocio na put i svojom groteskno isplazenom jezicinom i maljavom telesinom umotanom u svetlece trake skrenuo paznju vozaca, dok je drugi, ovog puta crn, trista metara dalje ostavio pseto koje su prethodno umlatili. Jednom recju, ne vidim zasto sada treba postavljati teorije zavere, desilo se sta se desilo.
A stampa, barem u ovom slucaju, moze biti "slobodna" onoliko koliko joj se kaze. Sem ako "Blic", "Politika" i drugi nemaju dezurstva kraj auto puta i lovacke ceke kojima pokrivaju teritoriju Srbije pa da uvek budu "on the face of the place". Ne verujem da ce u ovom slucaju insajderi biti mnogo razgovorljivi, ipak je ministar u pitanju, a drzava pomalo policijska.
Ono sto je meni napravilo gromasu na licu je dolazak tima ruskih lekara. Nekako mi pred oci oma´ iskocio gubernator Nikolic u kozackoj dolami i uz kazacok recitovao Jesenjina. No, na stranu monsieur Topalovic. Mislim da je upravo brzina kojom Rusi dolaze, i to da dolaze bas oni, pored postojanja "nesumnjivo vrhunskih domacih centara i strucnjaka" mnogo indikativnija. Sledeci tim iz Rusije ce verovatno biti onaj za peglanje brda i planina, a uterivaci duga su nam vec ispostavili gasovod. Stoga mi i steta u koju je Jocic, bog mu dao brz oporavak, isao, deluje mnogo manja od vec ucinjene.
zanaa zanaa 14:23 27.01.2008

Re: Rusi dolaze

Piromanski care!!!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:21 27.01.2008

Re: Rusi dolaze

Sledeci tim iz Rusije ce verovatno biti onaj...


...koji ce dopratiti Miru Markovic i Marka Milosevica u rodni kraj.
jananderson jananderson 12:17 27.01.2008

Lovac Joca ulovio zeca

Zaista mi je zao Jocica i voleo bih da se oporavi bez vecih posledica po zdravlje, ali posledice po funkciju bi konacno trebalo da oseti.
Supermod Supermod 13:39 27.01.2008

obavestenje

Moderator je obrisao jedan broj komentara u kojima su se korisnici udaljili od teme bloga. Molimo vas da ovaj blog ne koristite kao poligon za stranacko prepucavanje.
ceda_urosevic ceda_urosevic 13:42 27.01.2008

Re: obavestenje

Ja se izvinjavam Supermod, a ovaj komentar ispod?!
Supermod Supermod 13:41 27.01.2008

ponovljeno objasnjenje

Anitza
Zanimljivo je da je Biljana S, aktivistkinja LDP koja se zalaze za slobodu medija, prava pasa i protiv ministra Jocica, pokazala svoje shvatanje slobode medija tako sto je ekspresno uklonila moj post.



Komentare je obrisao moderator B92.
man ray loves me man ray loves me 13:49 27.01.2008

Re: ponovljeno objasnjenje

Zasto je obrisan moj gornji komentar o psu koji nema nikakve veze sa ovim prepucavanjem?
Dejan Restak Dejan Restak 14:00 27.01.2008

Re: ponovljeno objasnjenje

Zasto je obrisan moj gornji komentar o psu koji nema nikakve veze sa ovim prepucavanjem?


pravom psu ili ?

man ray loves me man ray loves me 14:17 27.01.2008

Re: ponovljeno objasnjenje

Are you pulling my leg?
Da, pravom psu. Ali nema veze, vidim da su i drugi izrazili zabrinutost za psa, nema razloga za ponavljanje.
Milan Rakić Milan Rakić 12:45 27.01.2008

Naravno da nema slobodnih medija.

Počevši od B92 koji prvi cenzuriše bez premca, moje, a verujem i tuđe, komentare, u kojima se u potpunosti pridržavam njihove "politike" pa nadalje. Lepo je što se neko trudi da izigrava slobodan medij, ali neka se prvo informišu kako slobodni mediji funkcionisu na zapadu, a ne da se samoprozivaju da su "slobodni". Da mi je neko rekao pre koju godinu da ću ovo reći za B92 rekao bi mu da je lud, no ispadoh ja lud što sam verovao da u Srbiji ima slobodnih medija.

Ovo se nadovezuje na moje drugo mišljenje, sada dss ima "savršenu" priliku, i izgovor, da ne podrži Tadića (jel neko verovao da hoće?). Kako da podrže Tadića kada jočić leži u bolnici i kada su ruski specijalisti došli da ga leče?!

Uzeću slobodu i malo ću skrenuti sa topic-a povodom mog zapažanja o stavu vk preme nikoliću [vest]:
"Upitan da li bi promena predsednika Republike predstavljala opasnost za stabilnost zemlje, Koštunica je odgovorio odrečno... Premijer je kazao i da ne misli da predsednički izbori mogu da donesu neku istorijsku promenu."

Adjeu (slobodni mediji)
Milorad Pavicev Milorad Pavicev 13:09 27.01.2008

Re: Naravno da nema slobodnih medija.

da, cenzura je upadljiva, kao i odnos prema onima koji misle drugacije. jezivo!
hercule poirot hercule poirot 12:56 27.01.2008

Da nije isao 200 na sat

sada bi bio kod kuce sa svojima.

secata se one mudre iz Bridge Over The River Quai.

"Without law, Commander, there is no civilization."
Milan Rakić Milan Rakić 13:13 27.01.2008

Re: Da nije isao 200 na sat

hercule poirot
sada bi bio kod kuce sa svojima...

I gledao kako Nole pobeđuje... NAPRED NOLE!!!!!!!!!!!!!!!!!
ceda_urosevic ceda_urosevic 13:19 27.01.2008

Re: Da nije isao 200 na sat

I gledao kako Nole pobeđuje... NAPRED NOLE!!!!!!!!!!!!!!!!!


Komentatori sa RTS-a. Jbt, poludeo sam. Cudi me sto nije bilo:
Kosovo je Srbija!
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 13:41 27.01.2008

Re: Da nije isao 200 na sat

ceda_urosevic
I gledao kako Nole pobeđuje... NAPRED NOLE!!!!!!!!!!!!!!!!!


Komentatori sa RTS-a. Jbt, poludeo sam. Cudi me sto nije bilo:
Kosovo je Srbija!

Ne brini - bice! I to vrlo brzo...
bandi fornoski bandi fornoski 13:14 27.01.2008

Jocic kao Ledi Dajana

Dajte ljudi, damalo se uozbiljite: nema potrebe da od ministra pletemo teorije zavere kao Dodijev tata oko Ledi Di. Cak i pri dozvoljenih 120 km/h, udar u psa i te kako moze da izazove prevrtanje automobila, a ako je auto bio blindiran, to je samo pogorsalo situaciju (sila = masa x ubrzanje, a blindirane ploce povecavaju masu). Povrede su verovatno nastale od tumbanja po unutrasnjosti automobila, iz cega se dade naslutiti da ministar nije bio vezan, dok vozac verovatno jeste.

Sto se tice helikoptera, oni bez specijalne opreme (koje kod nas nema) ne mogu da lete nocu, osim na vrlo kratkim relacijama. To objasnjava ona cetiri sata u bolnici u Velikoj Plani: cekali su da svane.

I konacno, ova prica nema mnogo veze sa slobodom medija. Da su mediji napali ministra sto se nije vezao i sto nije u potpunosti postovao saobracajna pravila i propise, to bi predstavljalo zloupotrebu te slobode: on je cenu krsenja pravila vec platio i pretplatio. Sa druge strane, da je bilo kolateralne stete, takva pitanja bi i te kako bila na mestu.
milos.urosevic milos.urosevic 14:38 27.01.2008

Re: Jocic kao Ledi Dajana

I konacno, ova prica nema mnogo veze sa slobodom medija. Da su mediji napali ministra sto se nije vezao i sto nije u potpunosti postovao saobracajna pravila i propise, to bi predstavljalo zloupotrebu te slobode: on je cenu krsenja pravila vec platio i pretplatio. Sa druge strane, da je bilo kolateralne stete, takva pitanja bi i te kako bila na mestu.


a mislis li da treba da sacekamo da neko pogine pa da tek onda ljudi imaju prava da postavljaju pitanja...?!

I nisi u pravu sto se tice placanja cene za krsenje propisa - to sto je povredjen zbog cega mi je veoma zao ne ide na onaj obavezan racun koji se placa nakon ovakvih stvari... dakle cak i kada na ulici skrenes nekontrolisano i zveknes u zardinjeru koja je na trotoaru, i nije ti nista - ODGOVARAS ZA UGROZAVANJE OPSTE BEZBEDNOSTI U SAOBRACAJU!!! jer je neko mogao biti na tom trotoaru... a o prevrtanju na autoputu da i ne govorimo...

I ne mislim da sam licemer kada ovo pisem, rodjeni brat mi je poginuo sedeci na suvozacevom mestu pri brzini od preko 200km/h, i NIKADA nisam rekao da ne snosi odgovornost sto se nasao na tom mestu, NAPROTIV!

I jos nesto, za ovakve stvari je najvaznije da cim se, nadajmo se, uspesno oporave i vozac i ministar, da neko zavrsi u zatvoru, jer ili je vozac samovoljno nebezbedno vozio i izazvao nesrecu ili mu je naredjeno da tako vozi...

Ima tu pride jos jedna sitnica... Da li ste primetili da u policiji nisu ni jednog trenutka rekli sta je izazvalo nesrecu...? U svim situacijama slicne prirode izjava glasi "usled neprilagodjene voznje uslovima odvijanja saobracaja... bla bla bla..." a ovde je ni manje ni vise kao uzrok idarac u psa...

Hocu da kazem, da ako je ovde samo pas problem, onda bi bilo lepo i da cujemo za sve one nesrece u kojima su uzroci bili rupe na putu, neociscen sneg i led, losa osvetljenost ulica, nepostojanje saobracajnih znakova pa da lepo neko konacno ode u zatvor zbog toga...

dakle, jednom recju, muka mi je od nejednakosti pred zakonom!!!
dragoljub dragoljub 15:15 27.01.2008

Re: Jocic kao Ledi Dajana

(sila = masa x ubrzanje, a blindirane ploce povecavaju masu)


tačno ali tia avta imaju raznorazni abeesi esmesi tudesi servoesi i ostali esi a ni rade svoj poso pri normalnim brzinama ili su samo šminka da se uzmu pare, a gde su oni vazdušni jastuci,možda ih neko odneo kući misleći da su dobri za san?
Dragutin Dragutin 13:16 27.01.2008

Nema slobodnih medija u Srbiji

Mediji sluze sa formiranje javnog mnjenja, a ne za informisanje. Nazalost u tome ucestvuju svi, ali bas svi mediji. Evo samo jedan primer, a ima ih jako jako puno. Nigde nije objavljeno saopstenje LDP-a povodom potpisivanja sporazuma sa Rusima, nije npr. pozvan Misa Brkic da u vestima objasni o cemu se ovde zapravo radi.
Nenad M. Nenad M. 13:49 27.01.2008

Re: Nema slobodnih medija u Srbiji

nije npr. pozvan Misa Brkic da u vestima objasni o cemu se ovde zapravo radi.


pricao je u Pescaniku ( a i gde bi!? ) nasiroko o tome
man ray loves me man ray loves me 13:51 27.01.2008

Re: Nema slobodnih medija u Srbiji

pricao je u Pescaniku ( a i gde bi!? ) nasiroko o tome

I to fenomenalno.
ceda_urosevic ceda_urosevic 13:52 27.01.2008

Re: Nema slobodnih medija u Srbiji

Aha, samo me je iznenadio sa par psovki ili psovaka :) nekako ne ide mi uz njega, ali da je rek'o, rek'o je!
man ray loves me man ray loves me 13:54 27.01.2008

Re: Nema slobodnih medija u Srbiji

Dobro, posle su pustili Peru da ucini Misine psovke neprimetnim :)
Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 13:23 27.01.2008

Nema!

Sledece pitanje, molim.

Ili je naslov bio retorika?
Fembot Fembot 13:27 27.01.2008

giant dog

Kakva basna!

(toliko vozilo + blindirano) X 200 km/h = teknčina

Pitam se koliki je morao biti taj pas?
skyspoter skyspoter 13:50 27.01.2008

Re: giant dog

Pitam se koliki je morao biti taj pas


ma to je bila krava koja je imala lucky escape. samo ih sramota da kazu da su naleteli na kravu. zamisli naslove po novinama: jocic i krava?! ovako bas muski zvuci pas i jocic.
G r o f G r o f 13:39 27.01.2008

Zaudara..

Bravo Biljana..
Toliko mi ovaj slučaj zaudara, da stvarno imam želju da čujem i druga mišljenja,
Moja pretpostavka je da sudsko veštačenje govori o ministrovom besnilu i neozbiljnosti, te se zbog toga činjenice prikrivaju.
Zapravo toliko je sve napadno nelogično da navodi na pomisao da se radi o nečemu većem.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 13:39 27.01.2008

Preporuka...

...i par komentara:

1. U Srbiji se vozi, najblaze receno, bestijalno. Ove publikovane nesrece (tipa ex-ministra Veselinova i one nesrecne devojke) su vrh ledenog brega, kod nas je prebrza voznja default, i onda to sto je ministarski vozac vozio 200 na sat nije nikakvo iznenadjenje. Saobracajna nekultura jedan je od najtezih i najmracnijih aspekata nase sveukupne nekulture i nezrelosti kao drustva da se suocimo sa modernim dobom i modernom tehnologijom.
2. Komunisticke tajne policije su oduvek zloupotrebljavale sam koncept "saobracajne nesrece". Setimo se Krcuna, ekstremiste i egzekutora koji nikome nije nedostajao, ali cija je smrt bila prvi "high-profile" politicki akcident u nas (naravno, direktno iz kuhinje NKVD-a, koji je imao citav odsek za organizaciju takvih "nesreca".
3. Iz ovog gore, jasno je da ce i mediji, koji to dobro znaju, kadgod se radi o saobracajnim nesrecama politicara biti nuzno podlozni autocenzuri (ako vec ne i direktnoj cenzuri) vise nego ikada ranije - sto nam pokazuje gde su, nazalost, i dalje centri moci. Pa ne zeli nijedan urednik (koji se obicno vozi besnim kolima), da se i njemu tako nesto desi. A da parafraziram onog fashistickog ministra u Hrvatskoj nek oni posle traze policiju da ona dokaze ko je odgovoran za nesrecu - ili nek traze psa...
4. Stradanje zivotinja u srpskom saobracaju je takodje ogromno - i nedovoljno poznato i prisutno u javnosti. Da su nam autoputevi i delic onakvi kakvim ih prikazuje izvesni ministar poznat po vulgarnosti, bili bi znatno, znatno bolje zasticeni od ovakvih "varijanti".
oldtajmer oldtajmer 00:30 28.01.2008

Re: Preporuka...

tipa ex-ministra Veselinova i one nesrecne devojke


Ime joj je Katarina Maric.
apatrid apatrid 11:41 28.01.2008

Re: Preporuka...

Komunisticke tajne policije su oduvek zloupotrebljavale sam koncept "saobracajne nesrece".


Dočim "kapitalističke" to i dalje rade, ali preferiraju "samoubistva".

Od većine komentara čoveka samo da podiđu srsi. Oprobani srpski recept: nemam informacije, ali imam stavove.
znikolic znikolic 13:56 27.01.2008

Džip a ne automobil

Za razliku od običnih automobila, džipovi su puno osetljiviji na oštre i nagle manevre. U svakom džipu u SAD ćete naći upozorenje o povećanom riziku od prevrtanja. Prema tome, sasvim je moguće da je naglim manevrima vozač izgubio kontolu i prevrnuo se.

Niko ne postavlja pitanje kako se pas našao na autoputu, koji bi trebao da bude ograđen i rezervisan za automobile.

Anitza Anitza 14:07 27.01.2008

Re: Džip a ne automobil

postavlja, ali se to cenzurise. Pas je izgleda podmetnut, u pitanju je po svemu sudeci atentat. Treba preispitati pozadinu ovog zlocina. Zanimljivo je da je autorka bloga bila aktivna u drustvu ORKA, koje raspolaze sa puno pasa lutalica. Takodje, ne jednom je javno raspirivala mrznju prema Jocicu.
ceda_urosevic ceda_urosevic 14:09 27.01.2008

Re: Džip a ne automobil

U jebote, ti si stvarno za dijagnozu
Yngwie Yngwie 14:14 27.01.2008

Re: Džip a ne automobil

ova Antza vjerovatno ako je danas registrovana zeli da bude od starta upamcena. Dobro Anitza hoces li da te upamtimo po glupostima ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana