Putovanja| Tehnologija| Životni stil

VOZIO SAM ZA VAS: BMW 118 i M1

Strongman RSS / 24.04.2012. u 22:27

575578_10150704737312496_561287495_215539515_1391695237_n.jpg 

Da budem, iskren telefonski poziv i ponuda da idem u Nemačku i Austriju na "BMW test vožnju" me nisu specijalno impresionirali. Jedino mi je malo čudno bilo što se prijatni ženski glas sa druge strane žice zbunio na moje nećkanje:

"Znate ljudi stoje u redu i traže vezu ako mogu ovo da dožive..."
"A do kada mogu da se izjasnim?"

Odavno sam prestao da posećujem sajmove automobila... Čemu da se nerviram i gledam auta koja neću moći da vozim i ženske koje... me ne zanimaju. A i bre omatoreo sam. Bio sam na mnogim mestima, video mnoge stvari, ...

U glavnom, eto, prihvatih. Takav mi karakter. Ipak je to nekoliko dana o tuđem trošku u nekakvoj akciji u bratskoj Njemačkoj i sestrinskoj Austriji. Iskren da budem ni pomislio nisam da bi vožnja mogla da me zainteresuje. Pogotovo što mi taj BMW 118, kao jedan od najmanjih bavasrkih modela, delovao malenim za moje gabarite.

Da ne zaboravim da se pohvalim da sam sačekan na aerodromu u Minhenu sa onom tablom "Mr Jovanovich". Šta ću kad volim. Doleteo sam dan pre početka same radnje, ispoštovan apartmanom u solidnom Kempinski hotelu. Za doručkom ukapiram u kakvoj sam ekipi. Novinari specijalizovani za automobilsku industiju došli su da overe novi model. Bilo je tu tipova iz Turske, Izraela, Egiptta, ... Hrvatske i naravno Džej, mislim ja. A tu je bio i kolega iz "Automagazina" Saša Bursać. Nas dvojica iz Srbije protiv "ostatka sveta" ma šta to značilo.

Plan je bio ovakav. Odlazimo negde, radimo nešto, onda nekako, odlazimo na neko drugo negde da ćemo da ručamo, pa onda idemo za Insbruk. Toliko sam razumeo jednu finu tihu ženu iz BMW-a koja besprekorno priča i engleski i francuski, ali sam ja seo malo dalje a mrzelo me da se raspitujem, Šta je tu je. Idem gde svi idu. Neće mi biti prvi put.

 33982_10150704729017496_561287495_215539466_1571654306_n.jpg

Opelovim luksuznim taksi kombijem smo dovezeni do neke zgrade, od prilike na sat vožnje od hotela, gde smo se našli u čudu. U besprekorno sređenom luksuznom hangaru čekalo nas je dvadesetak raznobojnih BMW vozila. Svi su bili model 118 ali neki sa više ili manje konja, benzin ili dizel, automatik ili ne, ... Odavno nisam prišao potpuno novom autu sa vozačeve strane. Moja prognoza da će mi biti mali je ispala potpuno pogrešna. Znate ja sam onaj krupni ćelavi sa 140 kg mišića i vrlo udobno sam se smestio u 118 a još je, takav mi je utisak, bilo mesta da neko manji sedne iza mene. Auto utegnut, skockan, detalji urađeni do perfekcije. Nakon što su nam podelili osveženje u vidu BMW čokoladica i vode, posedali startovali smo automobile i na uređaju za navođenje tipa GPS odabrali opciju 2 koja nas vodi do insbruka preko brda i jezera, a ne autoputem što bi bilo logičnije. Odabrali su maršutu kao iz onih auto magazina sa putevima u divljoj netaknutoj prirodi, gde eventualno može srna da ti iskoči pred auto. Prvi pit stop bio na nekom jezeru gde smo imali vožnju brodom i odličan ručak. Nastavak je bio po opciji 3 pravac Salzburg. Tu nam je održana teoretska obuka kako se namešta sedište i kako se drži upravljač, koju sam ja, da budem iskren proveo u sobi uz internet. Ako ne znam da namestim sedište i držim volan neka crknem, bila je moja deviza. Kolege novinari su bili oduševljeni za večerom predavanjem a posebno blokčićima i hemijkama BMW. Prežalio sam notes i olovku, teška srca.

581554_10150704730737496_561287495_215539474_598658780_n.jpg 

Veoma spor net me je držao budnim skoro do zore, kada smo u povorci 20 BMW-a otišli u komšiluk do Salzburg ringa. Za neupućene, kakav sam i ja bio dok nisam proguglao trkalište u Salzburgu je staza oko 4.5 km duga sa dva ozbiljna pravca, dve zajebane krivine i dve oštre šikane koaja je idelana za trke motora i automobila. Od 1969 kada je napravljena korišćena je bezbroj puta. BMW je iznajmio "teren" za nas novinare da se malo puva kako je napravio perfektan auto a mi posle da pišemo. Oni i ne znaju da sam ja došao kao bloger i da ću pišem samo ako mi se priča dopada. A ako ne niko ne može da me natera. Priča mi se, kao što vidite baš dopala.

Posle salonske vožnje vrletima bivše Austrougarske došao je na red poligon i obuka. Mojoj radosti nije bilo kraja kada sam ukapirao da ćemo da imamo obuku o proklizavanju... Odnosno o snalaženju kada do njega dođe. Za tu priliku sredstvo za rad nam je bio BMW M1.Naranžast. Prelep. Nemam pojma šta to "M" tačno znači ali je auto nabudžen do jaja. Na pola koraka do trkačkog, kako mi se čini. Kružna staza u prečniku od 25 m, obeležena čunjevima. Svakih nekoliko minuta je prolazio kamion cisterna koji je stazu zalivao i pravi je kišno klizavom. Ideja drila je bila da vozim u krivini i dahemo gasmalo jače dok ne prokliza a onda "obuzdavamo zver" pritiskanjem kvačila i motanjem u kontra smeru. Naravno posle nekoliko minuta prestao sam da pritiskam kvačilo već sam radio ono što sam još kao klinac želeo, skretao u krivini kao policajci u američkim akcionim dilmovima. Glas sa radio stanice je ponavljao:

"Okej Milan, okej... Pritisni kvačilo."

554371_10150704737987496_561287495_215539520_2123279686_n.jpg 

Pravdao sam se da nisam baš "odmah čuo"... I tako sedam osam puta. Radost nije dugo trajala. Rečeno nam je da pritisnemo neko dugme koje, valjda, obuzdava proklizavanje. I neverovatno! Nisam više nikako mogao da zanesem auto. kao da je bio nasađen na šine. Monotona vožnja u krug mi je brzo dosadila. BMW kec zaista ne proklizava osim ako "mu se drugačije ne naredi" i isključi sistem protiv proklizavanja.

Najinteresaniji i najčudniji deo obuke je bio kočenje u krivini. Ono zajebana ali ne baš oštra krivina u koju mi treba da uđemo sa 80 na sat i kad nam se kaže da kočimo. Po mojim saznanjima takvo kočenje "samo ti nalegni na kočnici uz sve snage" u krivini je pogubno. Umesto sa 80 ušao sam u krivinu sa 60. Kočio sam kako sam navikao. Umereno.


"No! No! Pritisni naglo i do kraja kočnicu... Da se uključi sistem.."
"Jahvol!"

Ovoga puta sam ušao sa 80 i rekao sebi neka bude šta bude. Kočenje je bilo kao u video igrici. Dakle ni pomerio se nije auto. Opet kao na šiinama. Iskoristio sam nekoliko sledećih krugova da ulazim sve brže u tu krivinu. Tačka kočenja nije bila na mestu gde su nas u čili već nakon nje. Lični rekord mi ej da sam uleteo sa 120 i ukočio bez problema na bezobraznoj krivini. Opet me je zaprepastio taj neki sistem koji sprečava neželjeno zanošenje auta.

Došlo je vreme da se oprobamo. Treba da vozimi između čunjeva nekih 300 metara, da se što brže okrenemo, vratimo zaobilazeći čunjeve, i ukočimo u za to predviđenom prostoru. Merili se vreme. Po diskusiji koja se vodila ukapirao sam da moje kolege novinari ovo ne rade prvi put. Počelo je da mi biva nelagodno. Probudio mi se sportski duh i karakter. Šta ako budem poslednji? Ma valjda neću, rekoh sam sebi, gledavši u buckastu kolegenicu sa bliskog istoka. Ako me ona pobedi onda sam stvarno beznadežan slučaj. Odgledao sam prvu dvojicu kolega kada su svojim autim aizvezli stazu i stekao neki utisak šta mi je činiti. Kada je posle njih došao moj red, ispalo je da se probudio sportista u meni i počeo je da me gnječi adrenalin. U momentu sam se orosio po čelu. Koncetrisan kao da se takmičimo na život i smrt, sačekao sam znak i startovao. Gas, oduzmi, skreni, gas, oduzmi, skreni, ... Sve se stopilo u poluhalucinaciju. Kao da sam se celog života samo time bavio. Okret pod ručnom... E jebi ga. Ne proklizava. Uključeno mu ono čudo. Gas, oduzmi, skreni, gas, oduzmi, ... Smanji gas, koči. Bingo! Najbolje vreme. Ostalih par kolega-takmičara sam otpratio sa prikrivenim hejtom. Navijao sam da makar obore čunj, što je minus 5 sekundi. Da ne dužim tu je dve bilo u redu i osvoji sam prvo mesto u našem mini odmeravanju snaga. Kacam rasan.

545748_10150704731382496_561287495_215539478_1575661488_n.jpg 

Po povratku u Srbiju, svega par dana kasnije sam se obreo u BMW salonu u Radničkoj ulici u Beogradu. Eto tako mi došlo. Devojčica koja vodi tviter profil @BMWSrbija me prepoznala i ponudila kafom. Malo kasnije (valjda je poslala SMS-poruke) dođe i direktorka marketinga a i glavni baja. Znaju gde sam bio.

"I?" glasilo je pitanje

"Da budem iskren oduševljen sam... Rešio sam da vam danas povećam pazar. Kupiću nešto..."

Sa balkona sam gledao u pravcu onog X5 mada je tu bio i neki 118. Moji ljubazni domaćini me izokola pitaju šta bih voleo. Ne skidavši pogled sa automobila pokazao sam desno rukom.

"Ovu BMW jaknu... Da me ne bije vetar kad vozim motor." Takav mi je budžet.

I znao sam da ne treba da idem. Sad sam kao pripadnik romske nacionalne manjine nekada zvan ciga, u onom vicu:

"Opet mi se ide na Havaje."
"Pa kad si pa bio?"
"Pa nisam... Ali mi se i juče išlo."

541984_10150704731027496_561287495_215539476_1065844672_n.jpg 

Beleške na margini:

- Na mporvom semaforu i crvenom svetlu mi se ugasio auto... Posle sam ukapirao da ima sistem za štednju goriva.

- Malo ali vredno otkriće za mene. Brisači se samo pale kad je kiša, ako ih tako namestim.

- Sedišta s emrdaju na dugme u svim smerovima, vrlo udobno a ima i grjanje.

- Audio sitem je do jaja.

- Kad naglo ukočiš pale se sva 4 migavca da te neko ne zvekne odpozadi.

- BMW čokoladice su fora do jaja

scaled.php?tn=0&server=862&filename=lrsso.jpg&xsize=640&ysize=640 

- A tu si i konobarice naše drage radilice

scaled.php?tn=0&server=875&filename=8j2tp.jpg&xsize=640&ysize=640 



Komentari (55)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 22:43 24.04.2012

M ...

... Motorsport, sportska kola
Strongman Strongman 00:48 25.04.2012

Re: M ...

Ma znam... nego bolje zvuči bez podataka. Znaš kad počnu automoto novinari da se razbacuju podacima do u treću decimalu. To ume d asmori. Ovako je kao za šire mase... barem ja to tako doživljavam
Milan Novković Milan Novković 08:39 25.04.2012

Re: M ...

Znaš kad počnu automoto novinari da se razbacuju podacima do u treću decimalu. To ume d asmori.

Naravno, ja imam nećaka koji sve zna! On stvarno uživa u kolima u širem smislu, dok ja, kao kod svega, znam 15% informacija, max, o onome što koristim.

Iako ja baš volim da ih vozim, ne kao (ups, kako se ta rodbina zove) brat moje žene koji bi bukvalno izašao na livadu i iz kola brao cveće, al ne propuštam "logičnu" priliku (na posao idem gradskim prevozom).

M5 here, da se uklopim u temu, nećak mi sve istražio i pokazao prstom, pa se tako u kasnim dvadesetim sinhronizovao sa mojom post-mid-life-krizom (greše ljudi, nije to uvek kriza kako oni zamišljaju, nego u "low-life", prosto, nemamo novca).

Jesu, u većini stvari, besprekorni i pedanterija je neverovatna, ali imaju i bagova, za neke, verovatno, moraš da budeš Nemac da bi razumeo. Mi softweraši čupamo dosta kose dok se ne naviknemo

Sasvim je sigurno, bar meni sad, da nisu pouzdani kao Japanci, pa ja tek poslednjih godina gledam na japansko čudo u još jačem svetlu.
GajaR GajaR 23:14 24.04.2012

planeta će poželeti vozače, njih biti neće

Lepo pišeš Milane, čitam te odavno. I ovo o automobilima bi ti zanimljivo bilo, da se ja za tu đavolsku rabotu zanimam. Ali ja naprosto mrzim automobile, i to ih mrzim iz sve snage. Nikad nisam bio za volanom. I kad umrem, lako ću da odem na onaj svet jer nisam skrivio kataklizmu planete zemlje: zamislite nekoliko milijarde žitelja ove planete i svi će imati (jednog dana) automobil. I onda Zbogom planeto zemljo...
Ja na taj progres nauke i tehnike gledam ovako: link
Strongman Strongman 00:49 25.04.2012

Re: planeta će poželeti vozače, njih biti neće

Hvala za pohvalu. Ovo drugo je stvar za diskusiju
Covek u belom Covek u belom 12:58 25.04.2012

Re: planeta će poželeti vozače, njih biti neće

GajaR
Lepo pišeš Milane, čitam te odavno. I ovo o automobilima bi ti zanimljivo bilo, da se ja za tu đavolsku rabotu zanimam. Ali ja naprosto mrzim automobile, i to ih mrzim iz sve snage. Nikad nisam bio za volanom. I kad umrem, lako ću da odem na onaj svet jer nisam skrivio kataklizmu planete zemlje: zamislite nekoliko milijarde žitelja ove planete i svi će imati (jednog dana) automobil. I onda Zbogom planeto zemljo...
Ja na taj progres nauke i tehnike gledam ovako: link

Jedna krava izbaci godisnje vise metana u atmosferu nego auto novije generacije. Toliko o zagadjenju.
A vi "zeleni" obratite se prvo stocarima ili pocnite da jedete samo ono sto je rukom ubrano...
NNN NNN 19:48 25.04.2012

Re: planeta će poželeti vozače, njih biti neće

Jedna krava izbaci godisnje vise metana
a čađi?

Pre 200 godina je bilo 50 puta više goveda na planeti nego sad,
dakle nie do goveda,
daj nešto drugo.
Milan Novković Milan Novković 20:19 25.04.2012

Re: planeta će poželeti vozače, njih biti neće

Pre 200 godina je bilo 50 puta više goveda na planeti nego sad,
dakle nie do goveda,

Teško da je to tačno! Danas ima duplo više krava nego pre ne previše decenija, tj danas ih ima oko 1.5 milijardi.

75 milijardi krava bi značilo na desetine krava po stanovniku pre 200 godina, ne previše ofrlje nagađanje je 75 krava po svakome, detetu, dedi babi itd - nemoguće!

Zatim:

"The 400-page report by the Food and Agricultural Organisation, entitled Livestock's Long Shadow, also surveys the damage done by sheep, chickens, pigs and goats. But in almost every case, the world's 1.5 billion cattle are most to blame. Livestock are responsible for 18 per cent of the greenhouse gases that cause global warming, more than cars, planes and all other forms of transport put together.

Burning fuel to produce fertiliser to grow feed, to produce meat and to transport it - and clearing vegetation for grazing - produces 9 per cent of all emissions of carbon dioxide, the most common greenhouse gas. And their wind and manure emit more than one third of emissions of another, methane, which warms the world 20 times faster than carbon dioxide.

Livestock also produces more than 100 other polluting gases, including more than two-thirds of the world's emissions of ammonia, one of the main causes of acid rain.

Ranching, the report adds, is "the major driver of deforestation" worldwide, and overgrazing is turning a fifth of all pastures and ranges into desert. Cows also soak up vast amounts of water: it takes a staggering 990 litres of water to produce one litre of milk.
".

Dalje, iako je osuda nepotrebne i preterane vožnje na mestu ne treba zaboraviti da su industrijalizacija i mobilnost žestoko doprineli kvalitetu života milijardi ljudi.
Covek u belom Covek u belom 20:20 25.04.2012

Re: planeta će poželeti vozače, njih biti neće

NNN
Jedna krava izbaci godisnje vise metana
a čađi?

Pre 200 godina je bilo 50 puta više goveda na planeti nego sad,
dakle nie do goveda,
daj nešto drugo.

Ovo si bas, ali bas bas lupio.
Ne dogadja se cesto da covek da procenu pogresnu za vise od cak 3 reda velicine...

Ajmo sad polako, za sta se koriste krave?
Koliko je ljudi bilo na zemlji s pocetka 19. veka?
Koliko cesto su ti ljudi jeli meso, sir, pili mleko?

Jukie Jukie 03:39 26.04.2012

Re: planeta će poželeti vozače, njih biti neće


Pre 200 godina je bilo 50 puta više goveda na planeti nego sad,

Ajmo sad polako, za sta se koriste krave?Koliko je ljudi bilo na zemlji s pocetka 19. veka?Koliko cesto su ti ljudi jeli meso, sir, pili mleko?


Bilo je naravno mnogo manje goveda, jer su se masovno gajila samo na divljem zapadu i nigde više. Goveda su živela na travnatim površinama koje imaju konačnu površinu (a danas se gaje zatvorena pa može više da ih bude po jedinici površine, kao ljudi u soliterima). Normalni ljudi su imali maksimalno jednu kravu na desetoro dece ako su živeli na selu. Ako su živeli u gradu, nisu imali nijednu. Meso su jeli kad ta krava ugine od starosti. A koliko su pili mleko ne znam, meni se čini da je većina mleka odlazila na sir i kajmak/puter, to mi izgleda štedljivije.
NNN NNN 06:48 26.04.2012

Re: planeta će poželeti vozače, njih biti neće

@Milan & CUB

U pravu ste, očajno sam se izrazio!

50 puta aproksimativno je bilo više divljih goveda
(npr. u prvoj polovini 19. veka procenjuje se da je bilo 60 - 100 miliona bizona - danas ih nema ni pola miliona).
Danas u USA ima oko 100 miliona krava (~1,3 milijarde u svetu).
Otprilike isti red veličina nekad i sad,
pa je zbog toga glupo kao krivce za "staklenu baštu" optuživati CH4 (0.00017% atmosfere) koji proizvode krave (mada indirektno ima veze jer se zbog širenje domaćih goveda seku šume koje proizvode kiseonik, ali opet 3/4 kiseonika proizvode alge).
Zaključak:
direktan uticaj goveda na atmosferu (CH4) +
indirektan uticaj (uništavanje biljaka) je zanemarljiv.
stonex stonex 23:59 24.04.2012

BMW

Super tekst
Strongman Strongman 00:45 25.04.2012

Re: BMW

danke bruder
st.jepan st.jepan 13:38 25.04.2012

Re: BMW

stonex
Super tekst

Pretežno dojajan.
Dojajnost je ok, ali o autima može i ovako:
alarih (na jenom nedavnom blogu)
Alfa je kao fatalan muškarac, bekrija i delija, znaš da će kuću da ti raskući, očevinu da propije, i srce i dušu da ti uzme i izlomi..., a opet je samo pogled dovoljan da ti kolena zadrhte i bludni leptirići polete, kad klizneš mislima niz one obline i shvatiš da su rađene baš po krivini tvog dlana, da bi u trenu dao sve i rekao "ma nek ide život!"....
(prekid sanjarenja uz glasan uzdah i otresanje glavom)


rikelme rikelme 05:38 25.04.2012

I kakva je jakna ?

Biće da si ti gubio vreme na studijama elektrotehnike... stvarno imaš dobar stil pisanja.
Oni i ne znaju da sam ja došao kao bloger i da ću pišem samo ako mi se priča dopada. A ako ne niko ne može da me natera.
...
Nemam pojma šta to "M" tačno znači..

Neka bude da je tako

Pohvala za tekst.
max.cohen92 max.cohen92 07:34 25.04.2012

Bayerische Blut

Al zato Frau Helga na zadnjoj slici ima ramena k`o ti...je`l ovo bouncer ili konobaritza? Ili je Helga bila Helmut u prethodnoj reinkarnaciji, pardon deceniji...uplasih se nemani u rano jutro. Mein Gott.

Bembara kida. Sie GermanZ. Volim italijanske automobile vise nego sebe, ali totalni repect za propeler tim.

Jedna od najboljih reklama, ever...
Spiridon Spiridon 08:49 25.04.2012

X1 xDrive 1.8d

ovaj nije los. Ima pogon na sva 4 tocka, Dizel 5.8 litara na 100 km, 150 konja ...

Covek u belom Covek u belom 13:05 25.04.2012

Re: X1 xDrive 1.8d

Spiridon
ovaj nije los. Ima pogon na sva 4 tocka, Dizel 5.8 litara na 100 km, 150 konja ...

To ne da je lose nego je katatrofa. 320d, 177konja, 4.8 litara na 100km u proseku. xDrive verzija doduse je 5.4l/100km.
Spiridon Spiridon 14:25 25.04.2012

Re: X1 xDrive 1.8d

To ne da je lose nego je katatrofa


sta je konkretno katastrofa? Ako mislis na potrosnju pretpostavljam da je veca od 320d zbog same tezine volila ...
Covek u belom Covek u belom 14:55 25.04.2012

Re: X1 xDrive 1.8d

Spiridon
To ne da je lose nego je katatrofa


sta je konkretno katastrofa? Ako mislis na potrosnju pretpostavljam da je veca od 320d zbog same tezine volila ...

Crossover (citaj ruzan ko morsko prase, nit je prase nit je morsko, nit je dzip, nit je limunzina), malo je tezi od 320d, a ima 27 konja manje i trosi 20% vise (doduse samo 10% u slucaju xDrive verzije). Pogon na sva 4 je ovde cista sminka jer nit je u pitanju terenac, nit je snaga neka da se ne moze kontrolisati zadnjim tockovima, jedina razlika je na snegu.
Kome treba veci gepek logicnije je da uzme trojku karavana. Pritom je ovaj tvoj X1 skuplji i ruzniji od trojke .
X1 je samo za zene da se osecaju sigurno .
Spiridon Spiridon 17:11 25.04.2012

Re: X1 xDrive 1.8d

ruzan ko morsko prase


subjektivno misljenje

jedina razlika je na snegu.


jedina, srecom pa ga ove godine nije bilo puno =))

Pritom je ovaj tvoj X1 skuplji i ruzniji od trojke


razlicite kategorije


NNN NNN 07:41 26.04.2012

Re: X1 xDrive 1.8d

Pritom je ovaj tvoj X1 skuplji i ruzniji od trojke
Ovo nije tačno;
X1 je za oko 2000 evra jeftiniji od odgovarajuće trojke.

U principu isti automobili su u pitanju,
X1 je nastao na osnovi trojke (E90, ustvari E91),
samo pošto je svetogrđe BMW u karavan verziji,
rešili su malo da ga podignu i ušminkaju da dobije SUV izgled,
ali to su isti automobili.
Covek u belom Covek u belom 13:28 26.04.2012

Re: X1 xDrive 1.8d

NNN
Pritom je ovaj tvoj X1 skuplji i ruzniji od trojke
Ovo nije tačno;
X1 je za oko 2000 evra jeftiniji od odgovarajuće trojke.

Verzija bez pogona na sva 4, tj. X1 Sdrive je jeftinija za oko 2k evra, Xdrive verzija je ista cena kao odgovarajuca trojka (bez Xdrive-a). Ali u pravu si nije skuplji.

U principu isti automobili su u pitanju,
X1 je nastao na osnovi trojke (E90, ustvari E91),
samo pošto je svetogrđe BMW u karavan verziji,
rešili su malo da ga podignu i ušminkaju da dobije SUV izgled,
ali to su isti automobili.

Naravno da je ista osnova u pitanju Spira to bas i ne konta, a u tome je poenta. Cak je i tezina malte ne ista (X1 je tek za nekoliko kg tezi), ali poprilicna razlika u potrosnji potice od gabarita i to konkretno visine posto su sve ostale dimenzije iste, a ne tezine.
Dakle za iste pare dobijes manje vise isti auto koji je ruzniji i vise trosi. Doduse mozes da se lozis da vozis dzipa i zena ti se u njemu oseca sigurnije .
Spiridon Spiridon 17:52 26.04.2012

Re: X1 xDrive 1.8d

. Doduse mozes da se lozis da vozis dzipa i zena ti se u njemu oseca sigurnije


a otkud znas kako se u njemu osecaju zene? Jel to sa nekog foruma ...?




predatortz predatortz 11:09 25.04.2012

Vozio sam za vas...

Nek' si vala! Neka i jedan od nas provoza tako moćnu makinu
Strongman Strongman 14:31 25.04.2012

Re: Vozio sam za vas...

Ali bilo je kao što sam opisao. Otišao nezainteresovan a vratio se indoktriniran
freehand freehand 12:42 25.04.2012

Čudna mi čuda!

Krkar 2010. provozao prototip Enterprajz III do Alfe Kentaur, pa se nije hvalio...
Strongman Strongman 14:33 25.04.2012

Re: Čudna mi čuda!

Stavio slike na fejsbuku
krkar krkar 07:02 26.04.2012

Re: Čudna mi čuda!

Krkar 2010. provozao prototip Enterprajz III do Alfe Kentaur, pa se nije hvalio...


Krkar 2011. provozao OVO



od Kelna do Hajdelberga i nazad. Savršena mašina za Autobahn, ni približno toliko savršena za puteve dolinom Majne ni preko brda. Za grad praktično neupotrebljiva.

A suludo skupa: 23000€.

A iste godine provozao i ovo:



Savršena mašina! Da nađem jedan u pristojnom stanju iz taka bih ga kupio.
predatortz predatortz 09:29 26.04.2012

Re: Čudna mi čuda!

Savršena mašina! Da nađem jedan u pristojnom stanju iz taka bih ga kupio.


I ja bih, ali bojim se da bi me Karagaćini ubili iz nekog šumarka
freehand freehand 09:41 26.04.2012

Re: Čudna mi čuda!

predatortz
Savršena mašina! Da nađem jedan u pristojnom stanju iz taka bih ga kupio.


I ja bih, ali bojim se da bi me Karagaćini ubili iz nekog šumarka


Kibelvagen je keva!
Pravilo se to uredno dosta dugo posle rata, ne znam da li ih jioš prizvode.

Inače, ima priča o tome kako je Dragan Nikolić-Popaj, na snimanje "Balkan ekspresa", sa vozačem i na Cindapu (ili je bio BMW, bemliga, svakako Vermahtov ratni motor sa onom prikolicom), a uredno obojica u Vermahtovim kožnim mantilima i sa šlemovima, krenuo ka Pančevu, pa ih panduri zaustavili kod "Malog raja".
Sad se tu priča širi i grana na pozivanje pojačanja i vojske, al to je očigledno lovačko-ribolovački deo koji zahteva prethodnu pripremu uz gajbu, da bi delovao iole verodostojno.
krkar krkar 10:03 26.04.2012

Re: Čudna mi čuda!

I ja bih, ali bojim se da bi me Karagaćini ubili iz nekog šumarka


A što bi te tvoji častili na svakom ćošku šljivovicom i gibanicom - to ništa?

Nažalost, pobrkali ste i ti i FH lončiće. Ovo sa drugim svetskim ratom ima veze samo utoliko što je 12 prototipova ceo rat provelo sakriveno po ambarima dok Englezi i Ameri nisu oslobodili hrabre Francuze od Švaba. Švabice su se ionako bile snašle.

Ovo je Citroen Mehari, spačekova šasija sa plastičnom karoserijom. Zakon sa 2 cilindra. Spaček koji ne rđa i ne truli. Dušu dao za leto.
predatortz predatortz 10:06 26.04.2012

Re: Čudna mi čuda!


Ovo je Citroen Mehari, spačekova šasija sa plastičnom karoserijom. Zakon sa 2 cilindra. Spaček koji ne rđa i ne truli. Dušu dao za leto.


Veruj mi da nisam bio siguran, ali me opasno asocirao na ono švapsko čudo iz Otpisanih
krkar krkar 10:08 26.04.2012

Re: Čudna mi čuda!

Ovo je pravi Kuebelwagen



a ovo VW 181 Kurierwagen, plastična karoserija na šasiji bube.

freehand freehand 10:14 26.04.2012

Re: Čudna mi čuda!

Nažalost, pobrkali ste i ti i FH lončiće.

pa dobro, u principu - koncept je isti.
Nisam ni mislio da ulazim baš u tehničke detalje, naročito zato što sam dunster.
Al je meni kibelvagen baš visoko na listi vozila koje bih želeo u svom posedu. Tako mali a izgleda tako moćno!

srdjan.pajic srdjan.pajic 05:44 27.04.2012

Re: Čudna mi čuda!

krkar
Krkar 2010. provozao prototip Enterprajz III do Alfe Kentaur, pa se nije hvalio...


Krkar 2011. provozao OVO






E, i ja (ni)sam provozao ovo, ali se spremam.



Mada, ni ovo nije za bacanje:



A, snimi ovog dizelaša:

krkar krkar 12:46 27.04.2012

Re: Čudna mi čuda!


Samo na ovaj srednji bih seo za više nego oko kvarta - mada sam čuo da nije nešto. Pojedoše ga ozbiljnije mašine na svim testovima osim na autoputu.

A ovi za motori za ležanje u zgrčenom stavu dok ti je dupe na tankom skaju - to je za šabane.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:52 28.04.2012

Re: Čudna mi čuda!

krkar

Samo na ovaj srednji bih seo za više nego oko kvarta - mada sam čuo da nije nešto. Pojedoše ga ozbiljnije mašine na svim testovima osim na autoputu.

A ovi za motori za ležanje u zgrčenom stavu dok ti je dupe na tankom skaju - to je za šabane.


Eh, ovo su samo pusti snovi, meni se tu svidja dizajn, eto.

Dukatiji su ovog proleća neka moda u mojoj zabiti, baš ih često vidjam na ulicama, onako u gang formacijama. Tako su pre par godina bile one popularne hiljadudvestotke BMW-ove, to je zbog Long Way Round-a, naravno. To tako dodje i ode, kao i svaki modni krik, beemvejce ne vidjam više tako često (sem panduracije, jer je ta 1200-stotka oficijelno pandrusko vozilo ovde, pa kad ih vidim više se ne radujem).

Raspitao sam se malo kod drugara koji se bavi restauracijom motora (inače je pripadnik suparničkog Guzzi kampa) i rekao mi je da Dukatiji imaju odličnu reputaciju po pitanju pouzdanosti, ištatijaznam.
Pogotovu ovi noviji.

Imaju nekoliko dilera oko mog sela, pa sam mislio da odem da provozom nešto od ovog skaja, da vidim kako mi ide to grčenje
Covek u belom Covek u belom 12:52 25.04.2012

Bavarski malisan

Nije los kec, ali da je bila nova serija tri ili cak M3...
alselone alselone 13:58 25.04.2012

Re: Bavarski malisan

M3


Uuuu, kako je ovo dobra masina!
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:47 25.04.2012

Hebo vas BMW!

Audi rules

EDIT: Partizani vs Četnici
Covek u belom Covek u belom 15:02 25.04.2012

Re: Hebo vas BMW!

srdjan.pajic
Audi rules

EDIT: Partizani vs Četnici

Ti bi ko pravi shaban trebalo za Mecku da navijas. Audi je ipak krimo/politicarski auto.
A X5/Q7 rasprave su ionako samo za sponzoruse iz silikonske doline.

Al zna se, Mecka se kupuje da se uziva u komforu, a BMW da se uziva u voznji, Audi je u celoj prici samo dodatno smetalo (citaj tipican porodicni nemacki auto a la A4 karavan - opet naravno ako izuzmemo domace krimose).
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:57 26.04.2012

Re: Hebo vas BMW!

Covek u belom
srdjan.pajic
Audi rules

EDIT: Partizani vs Četnici

Ti bi ko pravi shaban trebalo za Mecku da navijas. Audi je ipak krimo/politicarski auto.
A X5/Q7 rasprave su ionako samo za sponzoruse iz silikonske doline.

Al zna se, Mecka se kupuje da se uziva u komforu, a BMW da se uziva u voznji, Audi je u celoj prici samo dodatno smetalo (citaj tipican porodicni nemacki auto a la A4 karavan - opet naravno ako izuzmemo domace krimose).


Svi me malo čudno gledaju kad im kažem da je Audi vehicle of choice srpskih kriminalaca i političara, da ne kažem - državnika. Nema tu reputaciju, ja mislim, nigde. A Mečke su bre za taksiste i gedžovane opšteg tipa, kao što su jaguari za babe ili matore raspuštenice.

Mada, upravu si, audi važi za luksuzni porodični auto, mada ovde ima dosta tih S-ova i RS-ova na ulicama, i TT-ova naravno, a oni teško da se mogu ubrojati u kategoriju porodičnih automobila.

Imam audija jer, kad sam kupovao kola pre par godina, BMW je imao dosta lošu reputaciju po pitanju pouzdansti (izvor, kojekakve novine, ali i moj serviser koji mi je održavao saabove, a sad i audija, inače servisira i BMW i VW). Audi je tada imao kao nešto malo bolju reputaciju, ali to se menja manjeviše svake godine, a ni ja se sa mojim audijem, nisam baš usrećio po pitanju pouzdanosti.

expolicajac expolicajac 17:50 25.04.2012

Preferiram samo ovakav BMW

Ah ta policija
Strongman Strongman 18:25 25.04.2012

Re: Preferiram samo ovakav BMW

Vozio takav 7 - 8 godina btw. Samo je bio crn.
NNN NNN 19:45 25.04.2012

Re: Preferiram samo ovakav BMW

crn

Misliš
smeđ
expolicajac expolicajac 21:04 25.04.2012

Re: Preferiram samo ovakav BMW

Vozio takav 7 - 8 godina btw. Samo je bio crn.

Ja vozio crnku. Svako prema sposobnostima
pedjalon pedjalon 21:43 25.04.2012

Re: Preferiram samo ovakav BMW

http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/veliki/346/142346.jpg
Ne znam da li će se pojaviti fotka?
Ako ne, pogledajte moj avatar.
expolicajac expolicajac 21:52 25.04.2012

Re: Preferiram samo ovakav BMW

Ne znam da li će se pojaviti fotka?
Ako ne, pogledajte moj avatar.

Au koliko ti je mali
pedjalon pedjalon 09:54 26.04.2012

Re: Preferiram samo ovakav BMW

Može jedan malo veći?
https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=d3f20f9577f5362javascript:;a&resid=D3F20F9577F5362A!126&parid=D3F20F9577F5362A!104
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:36 26.04.2012

oldtajmer

Moj sin Viktor je frik BMW oldajmera, sada vozi ovog, nabudženog (na slici, za volanom je njegova drugarica Mina)



idu deca na ovo:



Viktor- ugradnja sistema za sekvencijalno ubrizgavanje gasa 6 cyl:



a voli dete da se zeza i s ovim:



i s ovim:

49 41 49 41 14:40 26.04.2012

Isuzu IMPULSE - by Lotus

Moje prvo auto, na Novom kontinetu.A imao je godina, gimnaziju vec zavrsio.


Nista nije pricao; ali je radio, sve sam.
Imao, Reset - na Crusse Control- (savremeni auti ga jos uvek nemaju); koji si morao da dodirnes svakih 10 sec.
Treci put neaktiviran - (30 sec) stane na sred Freeway-a.
-Ne spavaj za volanom!
Moja kcerka je vristala od srece, vidi ga sam staje; a nista mu ne diras.

Prosao, kroz dve texaske poplave; (voda do prozora).

-Svi se "podavili", samo mi prosli kroz vodu; konstatovala kcerka.


jaymz jaymz 18:38 27.04.2012

Izvrsno.

Ne znam da li sam vise uzivao citajuci tekst ili gledajuci klip. Imam utisak da se i meni oznojilo dupe od srece. Bravo!
rada-35 rada-35 21:55 27.04.2012

:)

Skoro sam izgubila nadu da cu uspeti da ostavim komentar!!! Koji komplikovan proces...
Odlican tekst. Jos da smo znali da tako vazna licnost dolazi u nas grad(Salzburg) imao bi i cheerleaders-ice :)
thefreak thefreak 23:50 27.04.2012

Neu BMW!

Strongi ovaj te ceka za sledece testiranje

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana