Društvo| Ljudska prava| Mediji| Politika| Religija

Istina o islamu

alexlambros RSS / 24.03.2012. u 13:53

gost autor: Pat Condell

preveo: Lambros

Industrija islamofobije je uvek spremna da kuka i žali se u svakoj mogućoj prilici, kao što svi znamo, a u poslednje vreme kukaju i žale se na, kako kažu, negativno izveštavanje britanskih medija o islamu - pod kojim zapravo misle na istinito izveštavanje, iako u suštini nismo ni izbliza dobro obavešteni kao što bi trebalo da budemo. Na primer, kada je nedavno obelodanjeno da je zabeležen porast takozvanog "nasilja iz časti" u kome se muslimanke brutalno premlaćuju ili ubijaju od strane članova njihovih porodica, nigde u izveštaju BBC-a nije pomenut jedan neizostavan sastojak - religija mira. Taj bitan detalj pažljivo je zaobiđen kako bi se sugerisalo da je to nekakav britanski fenomen za koji treba kriviti društvo u celini.

Slično tome, stalno slušamo o organizovanim bandama muslimana koji iskorišćavaju i siluju maloletne devojčice, ali mediji nikad ne pominju religiju ovih ljudi a čija je mizogenija obrazovala njihov stav prema ženama, i umesto toga nazivaju ih "Azijatima" što je velika uvreda za Induse i Sike koji ne učestvuju u ovakvim radnjama ali koje kukavički i nečasni novinari koji se plaše da uvrede preosetljive profesionalne žrtve islama, trpaju u isti koš.

Ljudi često govore da su loše stvari u islamu kulturološkog a ne verskog uzroka. Stvarno? Ono što se dešava u Saudijskog Arabiji nije kultura već čista religija, čisti islam i čisto ludilo. Govorimo o zemlji koju čeličnom rukom vodi šačica brutalnih konzervativnih klerika. Zemlji u kojoj se ljudi ubijaju zbog optužbi za veštičarenje, u kojoj se ubijaju homoseksualci a žene tretiraju kao ljudska podvrsta i gde je bandama neobrazovanih i mozga ispranih "knjigom" dopušteno da tumaraju ulicama i primenjuju šerijat srednjevekovnim žarom.

Vera je problem, ne kultura. Problem s Iranom je vera a ne kultura. Iranci nisu Arapi, ali osvojila ih je strana arapska religija i sada je glavni problem njihove politike arapski problem u Palestini, a ne situacija u Iranu. Zbog toga što su verski fanatici koji kontrolišu Iran protiv volje svog naroda, ludaci. Njihovi mozgovi su toliko zaraženi tom varvarskom verom i toliko su opsednuti ubijanjem Jevreja da su gotovi da izazovu konačan nuklearni obračun. Zaneti su moćnim apokaliptičnim verskim iluzijama po kojima su spremni da deluju čim im se za to ukaže prva prilika. Oni su istog mentalnog sklopa kao verski fanatici koji su kontrolisali Evropu pre nekoliko vekova, i da su oni u to vreme imali nuklearno oružje, nas danas ne bi ni bilo.

Mnogi britanski muslimani, uključujući i silovatelje dece, dolaze iz Pakistana u kojoj je kultura oblikovana verom a blasfemija je zločin kažnjiv smrću. To je ono što vera zahteva a kultura čini što joj je naloženo, jer u suprotnom će vera mobilisati gomilu nepismenih divljaka da divlja ulicama, i desetine, ako ne i stotine ljudi, naćiće se u smrtnoj opasnosti.

Vera je problem, ne kultura. Kultura nije sjajna sama po sebi ali bi bez vere bila mila majka. A mi u Britaniji smo zauzeti uvozom te vere u naše društvo po maloprodajnoj ceni, u kome je dobrodošla koliko i invazija Normana, uprkos svim otrcanim frazama i lažima o toleranciji, poštovanju i "koheziji zajednice" koje slušamo od političara, jer su ljudi naučeni, kao i svuda po Zapadu, da je islam daleko više od vere.

U pitanju je osvajačka suprematistička politička ideologija koja iskorišćava verske slobode i kulturološki uslovljen osećaj krivice da se nametne neprestanim zahtevima za posebnim tretmanom koji su uvek podržani otvorenim pretnjama sukobom i nasiljem. Drugim rečima, kulturološkim terorizmom. Tako da imamo kancelarije pretvorene u prostorije za molitvu, tamo gde im nije mesto, muslimanima je dozvoljeno da se mole po ulicama i zaustavljaju saobraćaj, medicinskom osoblju da zanemaruje pravila o higijeni, policija gleda kroz prste na genitalno sakaćenje, univerziteti dopuštaju džihadistima da regrutuju članove po studentskim domovima, šerijatski sudovi dehumanizuju žene, a halal hrana nameće se čitavom stanovništvu bez njegovog znanja ili pristanka, i čini se da društvo uvek mora da se pokori nerazumnim zahtevima islama a svako ko se usudi da se usprotivi kvalifikuje se ili kao rasista ili mu se otvoreno preti.

Ovo je ono o čemu bi mediji trebalo da nas izveštavaju kad nas izveštavaju o islamu, kad bi novinari imali muda da rade svoj posao i saopšte istinu, jer to jeste istina i svi znaju da je istina. I možete me nazivati rasistom, izazivačem mržnje, čovekom punim predrasuda, ili nečim već s vašeg spiska, do mile volje - samo izvolite, ali kad vam ponestane etiketa, ovo će još uvek biti istina.

Žao mi je.

Zahvaljujući našem moralnom kukavičluku, danas u Britaniji imamo na stotine nekontrolisanih medresa, u kojima se desetine hiljada dece uče da preziru kulturu u kojoj žive. To je baš dobro za budućnost "kohezije zajednice", zar ne? Medresa je, ukoliko niste znali, islamska škola. Drugim rečima, to je mesto iz koga izlazite još gluplji nego što ste bili kada ste ulazili.

I evo, prošlog meseca smo imali dobar primer koju vrstu mentaliteta ove škole neguju, kada su tri muslimana osuđena za podsticanje mržnje tako što su delili pamflete koji su pozivali na ubijanje gejeva. Priznali su krivicu po svim tačkama optužbe, ali bi, što se mene tiče, bolje bilo da su priznali ludilo. Jedan od njih je rekao da je to činio jer je želeo da poboljša društvo. Pa, postoji jednostavan način za to - da emigrira i da sa sobom povede njegove bradate prijatelje.

Javno tužilaštvo iznelo je mišljenje da pamfleti nisu obrazovnog karaktera, a zapravo su bili vrlo obrazovni, u smislu da su otvoreno i jasno pokazali šta islam zapravo propoveda, a ne šta se slatkorečive apologete pretvaraju da propoveda.

Islam, zapravo, zahteva smrtnu kaznu za homoseksualnost. I to je činjenica. I u zemljama u kojima je to dozvoljeno te smrtne kazne se s entuzijazmom i sprovode. Zahvaljujući neželjenoj masovnoj muslimanskoj imigraciji, u Evropi danas postoje oblasti gde, ukoliko ne sakrijete da ste gej (ili Jevrejin, kad smo već kod toga), zapravo izazivate da budete fizički napadnuti. Neosporna je činjenica da što je veći procenat muslimana u nekom društvu, ne Azijata, već muslimana, to je manje bezbedno za homoseksualce ili Jevreje ili žene, ili za bilo koga ko pokuša da iskoristi svoje fundamentalno pravo na slobodu govora.

Tako da, odakle bi tačno to pozitivno medijsko izveštavanje o ovoj bednoj religiji trebalo da dođe? Religija koja rutinski na najmanje kritike reaguje refleksnom odglumljenom preosteljivošću dok je njena "sveta knjiga" priručnik neosetljivosti, brutalnosti i društvene podeljenosti.

Ubij nevernika gde god ga pronađeš. Ubi homoseksualce. Ubi otpadnike od vere. Potčini žene. Uništi Jevreje. Takva jedna ideologija nema pravo na osetljivost, a onima koji je nameću treba posvetiti manje pažnje nego drugim ljudima, a ne više.

 

pogledati i :

1. Trojanski konj

2. Islamski kulturološki terorizam

3. Šta znam o islamu?

Atačmenti



Komentari (164)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 15:48 24.03.2012

duuuuuga priča

ufffff...sa koje strane sad da krenem, ja, koja živim u muslimanskoj zemlji u kojoj su na poslednjim izborima pobedili Muslimanska Braća.....
a inače sam se već neko vreme nakanjivala da napišem nešto o islamskoj veri. Pa onda svaki put kad počnem ne mogu da se zaustavim, pa onda sve buide preopširno, pa onda iskopam još neke detalje pa priča bude još duža, pa se tu upletu još i Krstaški ratovi. A u stvari bih više-manje rekla isto što i tvoj gost....
A negooooo...jel povod u stvari bio onaj klinac u Francuskoj koji pobi onu decu i rabina ni krive ni dužne samo zato što su Jevreji?
alexlambros alexlambros 16:03 24.03.2012

Re: duuuuuga priča

jel povod u stvari bio onaj klinac u Francuskoj koji pobi onu decu i rabina ni krive ni dužne samo zato što su Jevreji?


pa, nije zapravo ... ali fino ilustruje citavu pricu ...
za one koji znaju francuski evo zanimljivog clanka ...

brat kaze da je ponosan na svog brata ubicu

izvestavanje FR TV je bilo prezabavno ... u noci opsade pustili su jedan dokumentarac koji je napravio novinar musliman koji se infiltrirao u redove mudzahedina u Parizu i tajno snimao svoje susrete sa njima ... da nisam video svojim ocima ne bih poverovao ... pokusavam da pronadjem to negde na netu ...

a sutradan je vec bilo puno obazrivosti i hodanja po jajima tipa "radikalni islam" (ko da ima neki drugi, neradikalni) i intervjuisanja prolaznika po ulici koji su objasnjavali da taj zlocin, naravno, ne menja njihov stav prema religiji mira, i da su to samo ekstremisti u pitanju, i bla bla bla ...

alexlambros alexlambros 16:04 24.03.2012

Re: duuuuuga priča

jel povod u stvari bio onaj klinac u Francuskoj


taj klinac je, uzgred, u Francuskoj rodjen, a mozda je vec i treca generacija, nisam proverio .... kako god, od svih mogucnosti koja ova zemlja pruza da od sebe nesto napravis, on je izabrao da bude retard i ubica ....

petronijevic001 petronijevic001 16:14 24.03.2012

Re: duuuuuga priča

Islam je jedna borbena religija-ideologija koja zaista predstavlja realnu opasnost po Zapad.
To je kao jedan fizički sukob između dobro uhranjenog i dekadentnog zapadnjaka, koji pretežno gleda na svoj komfor i materijalnu korist i nekog okorelog islamiste koji je spreman da ode u smrt zbog vere ili ideje.Lako je pretpostaviti ishod takvog sukoba i ko će biti pobednik.

Trenutno je ogromna tehnološka, vojna i ekonomska premoć na strani Zapada, ali u nekoj budućnosti, sve je moguće.

Kao što se vidi, često je 2 ili 3 generacija islamskih imigranata radikalnija od svojih roditelja i predaka, koji su se doselili u tu zemlju.5 ili 6 generacija će možda osnovati Londonski kalifat, Nemački sultanat i Parisku islamsku republiku.

Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 16:30 24.03.2012

Re: duuuuuga priča

a sutradan je vec bilo puno obazrivosti i hodanja po jajima tipa "radikalni islam" (ko da ima neki drugi, neradikalni)

MOže da bude i neradikalni...mada ga je ovaj radikalni totalno progutao. Potražiću po ovim mojim textovima taj koji sam pripremala za blog gde je sve leeepo objašnjeno.
Kao što se vidi, često je 2 ili 3 generacija islamskih imigranata radikalnija od svojih roditelja i predaka, koji su se doselili u tu zemlju.5 ili 6 generacija će možda osnovati Londonski kalifat, Nemački sultanat i Parisku islamsku republiku.

I by the way......nije BAŠ da svi na zapadu spavaju i snebivaju se da pričaju o tome kako, pogotovu 2-3 generacije muslimana koji žive u Evropi, pokušavaju da budu bolji muslimani od Muhameda. Jeste li vieli britanski film "Four Lions" gde se priča o 4 muslimanska mladića koji pokušavaju da naprave malu terorističku ćeliju....pa pokušavaju da smisle šta će prvo da miniraju. Žanr komedija. Stvrno su ih izsmejali najstrašnije
Sepulturero Sepulturero 17:44 24.03.2012

Re: duuuuuga priča

petronijevic001
Islam je jedna borbena religija-ideologija koja zaista predstavlja realnu opasnost po Zapad.
To je kao jedan fizički sukob između dobro uhranjenog i dekadentnog zapadnjaka, koji pretežno gleda na svoj komfor i materijalnu korist i nekog okorelog islamiste koji je spreman da ode u smrt zbog vere ili ideje.Lako je pretpostaviti ishod takvog sukoba i ko će biti pobednik.

Trenutno je ogromna tehnološka, vojna i ekonomska premoć na strani Zapada, ali u nekoj budućnosti, sve je moguće.

Kao što se vidi, često je 2 ili 3 generacija islamskih imigranata radikalnija od svojih roditelja i predaka, koji su se doselili u tu zemlju.5 ili 6 generacija će možda osnovati Londonski kalifat, Nemački sultanat i Parisku islamsku republiku.



С обзиром на вредности које Ислам проповеда, ЕУ калифат можда не би био тако лоша идеја. Саветовао бих свим коментаторима да се прво упознају са Исламом као религијом пре него што коментаришу, наравно избегавајући антиисламске фанатике као што је овај аутор.
alexlambros alexlambros 17:47 24.03.2012

Re: duuuuuga priča

Саветовао бих свим коментаторима да се прво упознају са Исламом као религијом пре него што коментаришу


to ja svima stalno savetujem
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:13 24.03.2012

Re: duuuuuga priča

alexlambros
jel povod u stvari bio onaj klinac u Francuskojtaj klinac je, uzgred, u Francuskoj rodjen, a mozda je vec i treca generacija, nisam proverio .... kako god, od svih mogucnosti koja ova zemlja pruza da od sebe nesto napravis, on je izabrao da bude retard i ubica ....


ili je maksimalno sjajno, iz mudzahedinske perspektive, indoktriniran. mene na neki nacin intrigira pomisao kako je moguce da tako temeljito indoktriniraju ljude bratija talibani, ili ko god je vec stajao iza otmice muhamedovog razuma?
noboole noboole 17:18 24.03.2012

Again

To je povrsan pogled na problem. Religija se formirala u nekoj kulturi nekada, i evoluira ili stagnira kako gde i kako kod koga. Poznajem vise britanskih muslimana intelektualace, i koliko znam, ne skupljaju se nocu u bande da traze nove zenske zrtve. Zapad (Evrope) se otarasio apsolutne dominacije crkve i dobro je sto je tako, tu se, u stvari, drustvo osobodilo takvog uticaja. Od retrogradnog razvoja situacije, drustvo mora da se brani, i to je ok u ovom clanku. Samo, kada stavis sve muslimane na stub srama, jedino sto ces dobiti kao odgovor je vise mrznje.
alexlambros alexlambros 17:29 24.03.2012

Re: Again

Religija se formirala u nekoj kulturi nekada, i evoluira ili stagnira kako gde i kako kod koga.


upravo. sedmog veku saudijskog poluostrva nije mesto u Evropi 21. veka
alexlambros alexlambros 17:34 24.03.2012

Re: Again

Poznajem vise britanskih muslimana intelektualace


naravno ... mada se oni koji su rodjeni u islamskim zemljama i jednog dana snagom svog intelekta otvorili oci i progledali danas uglavnom kriju i strahuju za zivot ...

dva primera

Ibn Warraq

Ayaan Hirsi Ali

Ibn Waraq opsirno pise o muslimanskim intelektualcima u Iranu koji su se usudili da misle i kako prolaze ... a dekonstruise i zapadnjacki fantazam o islamu kao tolerantnoj religiji ...

Ayaan upotrebljava termin "islamski fasizam" .... Somalijka rodjenjem, inace
alexlambros alexlambros 17:35 24.03.2012

Re: Again

To je povrsan pogled na problem


pa ajd da cujemo dubinski uvid.
noboole noboole 17:50 24.03.2012

Re: Again

alexlambros
To je povrsan pogled na problem


pa ajd da cujemo dubinski uvid.


E znas sta, mrzi me da pisem dugacke komentare .

Potreban je balansirani pristup, ukoliko je moguc. Ukoliko nije, e onda smo nagrabusili. Ali, sta ces, istorija nije nuzno film sa hepiendom.
alexlambros alexlambros 17:53 24.03.2012

Re: Again

E znas sta, mrzi me da pisem dugacke komentare


evo mene nije mrzelo,

prilicno sam se dubinski bavio
Sepulturero Sepulturero 17:36 24.03.2012

исламофобија

Vera je problem, ne kultura. Problem s Iranom je vera a ne kultura. Iranci nisu Arapi, ali osvojila ih je strana arapska religija i sada je glavni problem njihove politike arapski problem u Palestini, a ne situacija u Iranu. Zbog toga što su verski fanatici koji kontrolišu Iran protiv volje svog naroda, ludaci. Njihovi mozgovi su toliko zaraženi tom varvarskom verom i toliko su opsednuti ubijanjem Jevreja da su gotovi da izazovu konačan nuklearni obračun. Zaneti su moćnim apokaliptičnim verskim iluzijama po kojima su spremni da deluju čim im se za to ukaže prva prilika. Oni su istog mentalnog sklopa kao verski fanatici koji su kontrolisali Evropu pre nekoliko vekova, i da su oni u to vreme imali nuklearno oružje, nas danas ne bi ni bilo.

Ово је могао да напише само један исламофобни фанатик. Чуди ме да уредништво овог блога дозвољава овакве постове.
alexlambros alexlambros 17:40 24.03.2012

Re: исламофобија

Чуди ме да уредништво овог блога дозвољава овакве постове.


cudi me da u je 21. veku u civilizovanom drustvu sloboda govora dovedena u pitanje .. ali ne i islamski fasizam
alexlambros alexlambros 17:42 24.03.2012

Re: исламофобија

Ово је могао да напише само један исламофобни фанатик.


a ovaj komentar da da samo neko ko nema mentalni kapacitet da sabere 2 + 2
looping looping 18:28 24.03.2012

Re: исламофобија

cudi me da u je 21. veku u civilizovanom drustvu sloboda govora dovedena u pitanje .. ali ne i islamski fasizam

Zamisli da neko izbaci blog o npr. svim negativnostima homoseksualizma?
Momentalno bi ugasili blog i taj vise ne bi bio bloger. S pravom verovatno.
Ali isto bi trebalo da vazi i za druge vrste zivotnih opredeljenja (ili naslednih osobina ili prirodnih karakteristika ili sta vec...) kao sto je religija itd.

Ni meni nije jasno kako opstaju ovakvi blogovi u savremenom svetu.
alexlambros alexlambros 18:47 24.03.2012

Re: исламофобија

Ali isto bi trebalo da vazi i za druge vrste zivotnih opredeljenja (ili naslednih osobina ili prirodnih karakteristika ili sta vec...) kao sto je religija itd.


religija je prirodna osobina?

kvalifikuje se kao ideologija i ne postoji ni jedan jedini razlog da bude izuzeta od kritike
alexlambros alexlambros 18:49 24.03.2012

Re: исламофобија

Zamisli da neko izbaci blog o npr. svim negativnostima homoseksualizma?


zamisljam ... poglavara SPC ili papu kako besede o tome i imama

u Iranu to izgleda ovako

alexlambros alexlambros 18:51 24.03.2012

Re: исламофобија

Zamisli da neko izbaci blog o npr. svim negativnostima homoseksualizma?


evo ovde imas opsirnu studiju

Ljubodrag Simonovic Duci: Homoseksualnost
looping looping 19:26 24.03.2012

Re: исламофобија

evo ovde imas opsirnu studiju

Ljubodrag Simonovic Duci: Homoseksualnost

Upravo to i govorim. Ne mozes da razmisljas isto kao ti ljudi a da ocekujes da ces biti drugaciji. Sa kritikom Islama, Hriscanstva, ili cega vec bices samo jos jedan od tih fanatika. Mozda ti sebe tako ne zamisljas ali to je neminovno.
alexlambros alexlambros 21:00 24.03.2012

Re: исламофобија

Sa kritikom Islama, Hriscanstva, ili cega vec bices samo jos jedan od tih fanatika.


looping looping 05:56 25.03.2012

Re: исламофобија



E ovako:
Crkveni fanatici pljuju nevernike (ateiste ili ljude druge vere), ateisticki fanatici pljuju crkvu, komunisticki fanatici pljuju crkvu, kapitalisticki (citaj demokratski) fanatici pljuju komuniste...
Zao mi je sto mislis da si nesto posebno u svemu tome ali kada nekog pljujes onda samo mozes da budes fanatik. Da li ces to sprovesti u nasilje ili neces kao neki drugi fanatici to je stvar tvojih mogucnosti i nista drugo. Ideju vec imas.

alexlambros alexlambros 10:07 25.03.2012

Re: исламофобија

Zao mi je sto mislis da si nesto posebno u svemu tome ali kada nekog pljujes onda samo mozes da budes fanatik.


lupetas.
ti samo ne zelis da se nesto dira, u ovom slucaju religija, i onda nas koji se borimo recju protiv necega stavljas u istu ravan s onima koji raspolazu s realnim mehanizmima opresije i pri tom su u svom pohodu i zasticeni.
to je najobicnija podmetacina.

alexlambros alexlambros 10:31 25.03.2012

Re: исламофобија

E ovako:


alexlambros alexlambros 10:38 25.03.2012

Re: исламофобија

ateisticki fanatici pljuju crkvu


Mockery of religion is one of the most essential things .... one of the begginings of human emancipation is the ability to laugh at authority.

C. Hitchens
alexlambros alexlambros 10:48 25.03.2012

Re: исламофобија

Чуди ме да уредништво овог блога дозвољава овакве постове.

looping looping 10:56 25.03.2012

Re: исламофобија

alexlambros
Zao mi je sto mislis da si nesto posebno u svemu tome ali kada nekog pljujes onda samo mozes da budes fanatik.


lupetas.
ti samo ne zelis da se nesto dira, u ovom slucaju religija, i onda nas koji se borimo recju protiv necega stavljas u istu ravan s onima koji raspolazu s realnim mehanizmima opresije i pri tom su u svom pohodu i zasticeni.
to je najobicnija podmetacina.


Pricam ti da nisi ti prvi koji je dirao religiju a ni poslednji. Mnogo njih je pre tebe pljuvalo, ubijalo, mucilo ljude koji su religiozni ili su druge religije. Upravo se religiozni prisecaju na koje su muke stavljani u proslosti, bilo muslimani, bilo hriscani.
Sto ih vise napadas samo ih cinis jacim. To se pokazalo kroz istoriju.

Inace, podmetacina je kada optuzujes nevine islamiste za ono sto su uradili islamski fanatici. Podmetacina je kompletan blog ako cemo tako.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:41 24.03.2012

.

Organizovana religija je zlo, pa bilo koja da je u pitanju jer, religija ide ruku pod ruku sa politikom. Religija-politika- dogma. Fundamentalizam plamsa u svim tzv. religijama. Drugo, organizovana religija i duhovnost se dijametralno razilaze.
Zanimljivo mi je ovo:
univerziteti dopuštaju džihadistima da regrutuju članove po studentskim domovima,
Kada je moj sin maturirao,u Americi, na jedno dve nedelje pred kraj skolske godine, u hodniku skole, postavljeni su stolovi za kojima su sedeli predstavnicima armije, recruiters, koji su delili letke, pamflete i ostale papire i koji su vabili decu da se prijave za dalje, vojno skolovanje. Dize mi se kosa na glavi od pomisli sta ce da bude kada dodje kraj postojecoj administraciji, odnosno u vreme smene. A, sto se tice muslimanskog fundamentalizma, izazvan je ekonomskim potrebama super sila. Dok ludaci vrsljaju, "pametni" sisaju planetu zemlju tamo gde im je najzgodnije i najplodnije.
petronijevic001 petronijevic001 18:27 24.03.2012

Re: .

Uglavnom se o islamu mora govoriti pozitivno ili se rizikuje prišivanje etikete islamofoba.

alexlambros alexlambros 18:53 24.03.2012

Re: .

islamofoba.


ja je prihvatam ... to mi je ko da kazes antinacisto
coviax coviax 12:06 25.03.2012

Re: .

A šta tek vanzeme na te naše gluposti mogu da kažu ili samo misle...
Religije iz gluposti nastaju-verovanje umesto znanja...
Slaboumnost je neshvatanje tih jednostavnih relacija...
mariopan mariopan 17:52 24.03.2012

..

Za mene je strašna vest da se ubila mlada Marokanka (16 godina) koju su prisiljavali da se uda za svog silovatelja. Po njihovim "zakonima" ona je prestupnik.
I posthumno će da je venčaju sa zlotvorom koji je u smrt oterao? Užas.
Tako kažu njihovi "zakoni" koje kao da su pisali silovatelji a religiju tumačili matori razvratnici. Ne verujem da im religija to diktira, to ima veze sa pokvarenim ljudskim otpadom koji svoju razvratnost krije iza religije.
alexlambros alexlambros 18:00 24.03.2012

Re: ..

Za mene je strašna vest da se ubila mlada Marokanka (16 godina) koju su prisiljavali da se uda za svog silovatelja.


konkretno, rec je o clanu 475 marokanskog krivicnog zakona po kome silovatelj ne biva kaznjen ukoliko ozeni svoju zrtvu
kako li je zeni koju porodica primorava da se uda za svog silovatelja?

kad sam ukazao na vezu izmedju clana ovog zakona i islama dobio sam sledecu poruku:

"Ti koristis svaku priliku da zaskocis islam bezbrojnim generalizacijama, fotkama koje kod ljudi izazivaju najprimitivnije reakcije, mnogobrojnim pojedinacnim slucajevima koje obuces u burku (ili jos gore, nauku) pa im das duboki smisao. Onda malo teorije zavere, pa sve to na kraju napuderises u ljudska prava (ako moze). Koristis iste demagoske tehnike kojima se sluze najekstremnije religijske grupe."

mirno spavaj nano ...
mariopan mariopan 18:38 24.03.2012

Re: ..


kad sam ukazao na vezu izmedju clana ovog zakona i islama dobio sam sledecu poruku:

"Ti koristis svaku priliku da zaskocis islam bezbrojnim generalizacijama, fotkama koje kod ljudi izazivaju najprimitivnije reakcije, mnogobrojnim pojedinacnim slucajevima koje obuces u burku (ili jos gore, nauku) pa im das duboki smisao. Onda malo teorije zavere, pa sve to na kraju napuderises u ljudska prava (ako moze). Koristis iste demagoske tehnike kojima se sluze najekstremnije religijske grupe."

Strašno.
Kod mene najprimitivniji porivi kreću kada pročitam kako je neki monstrum silovao devojčicu, pa monstrum sudija po monstruoznim islamskim zakonima donese presudu da je ona za to kriva, a ona mora da se uda za svog silovatelja da ne bi išla u zatvor i da "spere greh" sa sebe i svoje familije jer će je se odreći, ako ne i ritualno zaklati neko muški član porodice da tako povrati čast što ga je osramotila?

O tome sam čitala u knjigama o Avganistanu. A čita se između redova i iz "lovca na zmajeve".

Ovo je citat sa davno napisanog bloga Milutina Miloševića a gostovala je njegova prijateljica koja u Kabulu pomaže ženama da prebrode ratne teškoće i da se izbore sa životom

Naslov bloga je " Ni svoju stoku ne bi rasporili"

"Odnos prema ženama je strašan. Stoka jedna. Sa jedne strane imaju kao ozbiljna verska pravila, a sa druge strane rade šta hoće. Bacaju kiselinu svojim devojčicama u lice, da ih bude sramota da idu u školu.
Prošle godine je silovana devojčica od tri godine. Jednu devojku je silovao ujak, a ona to nije smela nikome da kaže. Pošto je zatrudnela, majka je videla i nalagala je da je ubiju, da ne bruka ujaka i porodicu. Otac je pokušavao da je zaštiti. Odneli su je u štalu i tamo joj rasporili stomak da izvuku plod. Kada je mala dobia sepsu, tek su je onda odveli u bolnicu. Verujem da je umrla. Ej, bre: pa oni svoju stoku nikada ne bi rasporili, a tu nesretnu devojčicu jesu!"


Šta reći na ovo?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:49 24.03.2012

Re: ..

mariopan

kad sam ukazao na vezu izmedju clana ovog zakona i islama dobio sam sledecu poruku:

"Ti koristis svaku priliku da zaskocis islam bezbrojnim generalizacijama, fotkama koje kod ljudi izazivaju najprimitivnije reakcije, mnogobrojnim pojedinacnim slucajevima koje obuces u burku (ili jos gore, nauku) pa im das duboki smisao. Onda malo teorije zavere, pa sve to na kraju napuderises u ljudska prava (ako moze). Koristis iste demagoske tehnike kojima se sluze najekstremnije religijske grupe."

Strašno.
Kod mene najprimitivniji porivi kreću kada pročitam kako je neki monstrum silovao devojčicu, pa monstrum sudija po monstruoznim islamskim zakonima donese presudu da je ona za to kriva, a ona mora da se uda za svog silovatelja da ne bi išla u zatvor i da "spere greh" sa sebe i svoje familije jer će je se odreći, ako ne i ritualno zaklati neko muški član porodice da tako povrati čast što ga je osramotila?

O tome sam čitala u knjigama o Avganistanu. A čita se između redova i iz "lovca na zmajeve".

Ovo je citat sa davno napisanog bloga Milutina Miloševića a gostovala je njegova prijateljica koja u Kabulu pomaže ženama da prebrode ratne teškoće i da se izbore sa životom

Naslov bloga je " Ni svoju stoku ne bi rasporili"

"Odnos prema ženama je strašan. Stoka jedna. Sa jedne strane imaju kao ozbiljna verska pravila, a sa druge strane rade šta hoće. Bacaju kiselinu svojim devojčicama u lice, da ih bude sramota da idu u školu.
Prošle godine je silovana devojčica od tri godine. Jednu devojku je silovao ujak, a ona to nije smela nikome da kaže. Pošto je zatrudnela, majka je videla i nalagala je da je ubiju, da ne bruka ujaka i porodicu. Otac je pokušavao da je zaštiti. Odneli su je u štalu i tamo joj rasporili stomak da izvuku plod. Kada je mala dobia sepsu, tek su je onda odveli u bolnicu. Verujem da je umrla. Ej, bre: pa oni svoju stoku nikada ne bi rasporili, a tu nesretnu devojčicu jesu!"


Šta reći na ovo?


Silovatelja, ubica, mucitelja, sadista,ludaka... ima u svim religijama i zemljama. Drugim recima, zlo je univerzalno, onoliko koliko i dobro.
alexlambros alexlambros 18:57 24.03.2012

Re: ..

O tome sam čitala u knjigama o Avganistanu.


u dokumentarcu koji su pustili na FR TV kaze taj neki glavni iz glavne dzamije u Parizu (sve krisom snimano):
"u svetu postoji samo jedna zemlja koja nije u ratu a to je Avganistan. Sve ostale su u ratu do pobede islama."
alexlambros alexlambros 18:58 24.03.2012

Re: ..

zlo je univerzalno, onoliko koliko i dobro


ja bih se slozio ... s tim sto je negde i ozakonjeno i zasticeno od kritike pod pretnjom smrtne kazne ...
meni je to zlo najopasnije
alexlambros alexlambros 19:00 24.03.2012

Re: ..

Silovatelja


u ovom konkretnom slucaju, statistika je neumoljiva ....

mariopan mariopan 19:10 24.03.2012

Re: ..


Silovatelja, ubica, mucitelja, sadista,ludaka... ima u svim religijama i zemljama. Drugim recima, zlo je univerzalno, onoliko koliko i dobro.

Znam, ali oni su obično van zakona, love ih, sude im po nekim zakonima koji kažu da je to zločin, i kažnjavaju.

Ovde su silovatelji u pravu kada siluju a žrtve su proglašene "po zakonu" krivim što im se to desilo. Zaogrnuti plaštom religije, kao zaklonom za beščašće i zločine, monstrumima su sve žene i devojčice (a često i dečaci) kojih mogu da se dočepaju - legitimna lovina.

Žrtve bi morale imati zaštitu zakona.
Ove žrtve to nemaju.
Meni samo to smeta, a neka veruju šta god hoće, i u vanzemaljce, isto bih pisala i da se to događa u bilo kojoj religiji.

Nekada je Hindu religija propisivala takozvani "sati", spaljivanje žive udovice zajedno za preminulim mužem, što smatram izuzetno surovim postupkom, koliko znam to se odavno više ne praktikuje.

Bila bih srećna da se postupci prema ženama i deci u Islamu dovedu do civilizovanih, po zakonima, i da se tako prema njima i postupa. Onda bih mogla da ih poštujem.
Sepulturero Sepulturero 20:26 24.03.2012

Re: ..

alexlambros
Za mene je strašna vest da se ubila mlada Marokanka (16 godina) koju su prisiljavali da se uda za svog silovatelja.


konkretno, rec je o clanu 475 marokanskog krivicnog zakona po kome silovatelj ne biva kaznjen ukoliko ozeni svoju zrtvu
kako li je zeni koju porodica primorava da se uda za svog silovatelja?

kad sam ukazao na vezu izmedju clana ovog zakona i islama dobio sam sledecu poruku:

"Ti koristis svaku priliku da zaskocis islam bezbrojnim generalizacijama, fotkama koje kod ljudi izazivaju najprimitivnije reakcije, mnogobrojnim pojedinacnim slucajevima koje obuces u burku (ili jos gore, nauku) pa im das duboki smisao. Onda malo teorije zavere, pa sve to na kraju napuderises u ljudska prava (ako moze). Koristis iste demagoske tehnike kojima se sluze najekstremnije religijske grupe."

Овој поруци не може ништа ни да се одузме ни да се дода. Размислите мало, Ламбросе, размишљате као најгори расисти овде на Западу. Ти исти су нас и бомбардовали 1999.

mirno spavaj nano ...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:29 24.03.2012

Re: ..

"u svetu postoji samo jedna zemlja koja nije u ratu a to je Avganistan. Sve ostale su u ratu do pobede islama."


nick cave je svojevremeno nazvao takve kao "men with big mouths and no guts".

mene ne plasi to. inace mislim da se tim fantomskim ajatolama-dijabolama i njihovim kretenskim idejama manipulishe opasno da bi se doslo do totalitarnog drustva - totalna kontrola, ovi bolidi su samo orudje da bi se doslo do tog cilja. but, that's only my opinion.
Sepulturero Sepulturero 20:34 24.03.2012

Re: ..

"Ни своју стоку не би распорили"

И ви баш све верујете што вам сервирају тамо неки анонимни блогери "који помажу женама у Авганистану"?

Све су вам то, драга моја, антиратни профитери којих смо се нагледали и наслушали овде на Балкану а сада су се преселили негде другде.

Зашто се не баце сопственим проблемима уместо што их измишљају тамо где им (њиховим финансијерима и налогодавцима) одговара?

Например, пре неки дан чујемо да су у Низоземској педесетих година прошлог века кастрирани дечаци који су показивали хомосексуалне склоности. Води се, додуше, дебата у парламенту али наравно ником ништа као ни у десетине хиљада случаја педофилије у католичкој цркви.
mariopan mariopan 20:34 24.03.2012

Re: ..

Srđan Fuchs
"u svetu postoji samo jedna zemlja koja nije u ratu a to je Avganistan. Sve ostale su u ratu do pobede islama."


nick cave je svojevremeno nazvao takve kao "men with big mouths and no guts".

mene ne plasi to. inace mislim da se tim fantomskim ajatolama-dijabolama i njihovim kretenskim idejama manipulishe opasno da bi se doslo do totalitarnog drustva - totalna kontrola, ovi bolidi su samo orudje da bi se doslo do tog cilja. but, that's only my opinion.

Slažem se.
Sepulturero Sepulturero 20:37 24.03.2012

Re: ..

Srđan Fuchs
"u svetu postoji samo jedna zemlja koja nije u ratu a to je Avganistan. Sve ostale su u ratu do pobede islama."


nick cave je svojevremeno nazvao takve kao "men with big mouths and no guts".

mene ne plasi to. inace mislim da se tim fantomskim ajatolama-dijabolama i njihovim kretenskim idejama manipulishe opasno da bi se doslo do totalitarnog drustva - totalna kontrola, ovi bolidi su samo orudje da bi se doslo do tog cilja. but, that's only my opinion.


Да Израел не ради оно што ради онда не би било ни разлога ни изговора.

Не бих рекао да они који се боре као самоубице немају "guts".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:44 24.03.2012

Re: ..

Sepulturero

Да Израел не ради оно што ради онда не би било ни разлога ни изговора.Не бих рекао да они који се боре као самоубице немају "guts".


ma da, da nije bilo jevrejskih bankara i dekana na slikarskoj akademiji u bechu, siroti hitler ne bi bio to shto je bio. ne lupetaj, matori, alaha ti.
alexlambros alexlambros 21:02 24.03.2012

Re: ..

inace mislim da se tim fantomskim ajatolama-dijabolama i njihovim kretenskim idejama


fantomskim?
alexlambros alexlambros 21:05 24.03.2012

Re: ..

Да Израел не ради оно што ради онда не би било ни разлога ни изговора.


a krajnje divljastvo u islamskim zemljama (pod pretpostavkom da se u evropskim svete za Palestinu)?
a ubistva na dnevnoj bazi izmedju sita i sunita?

a kamenovanje zena i vesanje homoseksualaca i ubijanje zrtva silovanja?

najvece zrtve islama su upravo muslimani sami
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:27 24.03.2012

Re: ..

alexlambros
fantomskim?


fantomskim, posto nose fantomke kada ispoljavaje te "ideje". sto kaze moj 4-godisnji sin, "sta je sa ovim momcima, opet imaju ideje".
mariopan mariopan 21:30 24.03.2012

Re: ..

"Ни своју стоку не би распорили"

И ви баш све верујете што вам сервирају тамо неки анонимни блогери "који помажу женама у Авганистану"?

Verujem Halledu Hoseiniju, on piše o svojoj zemlji, valjda zna šta piše? Da li si čitao njegovu knjigu "Hiljadu čudesnih sunaca"? To je baš o životu žena u Avganistanu. Stravična. Nezaboravna. Preporučujem ako želiš da vidiš svet iz ugla žene u Avganistanu.

Ili "Lovca na zmajeve" ? Probaj da ne vidiš zaveru na svakom koraku, nego čitaj da bi upoznao iznutra jedno društvo, predstaviio nam ga je kompetentan čovek, neko ko je Avganistanac i ko zna kako to društvo funkcioniše sa svim svojim pravdama i nepravdama.

On ne sudi nikome u tom romanu, on samo opisuje stravične stvari koje se događaju u njegovoj zemlji. Možda bi tada malo bolje razumeo taj svet i ne bi tako paušalno branio neodbranjive stvari?

Verujem u vest da se devojčica od 16 godina ubila. a da je njen silovatelj živ i na slobodi. Ta vest je konačna, nje više nema. Zato što su verski zakoni njene zemlje tako skrojeni da ona na ovom svetu upravo zbog toga nije imala šansu. To je po tebi u redu? Nema odbrane za takvo nešto, nema.

alexlambros alexlambros 21:34 24.03.2012

Re: ..

Све су вам то, драга моја, антиратни профитери којих смо се нагледали и наслушали овде на Балкану а сада су се преселили негде другде.


mene placa cionisticki lobi u FR ... da ne lupate glavu vise ...
alexlambros alexlambros 21:38 24.03.2012

Re: ..

Zato što su verski zakoni njene zemlje tako skrojeni da ona na ovom svetu upravo zbog toga nije imala šansu.


to je, verovali ili ne, clan krivicnog zakonika doticne zemlje
coviax coviax 13:59 25.03.2012

Re: ..

Sve bi bilo u redu da nije kritika ili čak optužba proizišla iz dejstva
obrazaca hrišćanskog morala ili u najboljem slučaju iz kategoričkog moralnog imperativa...A vidljivo naoko-jeste...
Antientropijski i kreativni moral bi samo trepnuo na svu tu licemurnost...
mariopan mariopan 14:25 25.03.2012

Re: ..

coviax
Sve bi bilo u redu da nije kritika ili čak optužba proizišla iz dejstva
obrazaca hrišćanskog morala ili u najboljem slučaju iz kategoričkog moralnog imperativa...A vidljivo naoko-jeste...
Antientropijski i kreativni moral bi samo trepnuo na svu tu licemurnost...

Kada kritikujem silovanje dece i oproštaj zločina silovatelju ni malo se ne osećam kao hrišćanka, niti govorim iz tog ugla, osećam se kao majka i žena i govorim ono što bih rekla za svakog drugog silovatelja i "zakone" koji im taj zločin opraštaju a koji se obrušavaju na žrtvu, samo da bi zaštitili lažni moral zaklonjen iza religije.

Potpuno isto mislim o sveštenicima koji se iživljavaju nad decom a štiti ih njhova Crkva, to veze nema sa religijom, ima veze sa razvratom, licemerjem i nemoralom. To zlo, odakle god da dolazi, mora se iz korena iščupati.
coviax coviax 20:45 25.03.2012

Re: ..

U pitanju su vrste atributa koji grade nadmen i licemeran stav nadmoćnosti
zapadne civilizacije,a koja je ogrezla u hrišćansko-judejskom sagrešju...Ništa
manje zlo...
Neverovatno je da čak ni taj poseban veliki čopor ne vidi sebe kao subjekat
i sve svoje ili bar neke mane...
Zapadna civilizacija ubija svoje i druge pripadnije u pravom ratu u saobračaju,
kriminal je takođe svakodnevni zapadnjački rat,pesticidi,herbicidi,antibiotici,
GMO...tiho genocidiranje...
A silovanje umova kontrolom medija?Orvel bez veze pisao?
Ona sporadična silovanja na bliskom istoku su samo primitivnija i nižeg intenziteta-mi na zapadu imamo daleko goru situaciju...A ne vidimo
drveče od šume...
nikola_kovac nikola_kovac 20:09 26.03.2012

Re: ..

Ona sporadična silovanja na bliskom istoku su samo primitivnija i nižeg intenziteta-mi na zapadu imamo daleko goru situaciju...A ne vidimo

Да ли је тај исламски блиски исток изродио свог Орвела, као што је то урадила европска цивилизација?
alexlambros alexlambros 20:29 26.03.2012

Re: ..

Да ли је тај исламски блиски исток изродио свог Орвела, као што је то урадила европска цивилизација?


mozda .. al su ga brze bolje kamenovali
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 19:15 24.03.2012

Ubistva zbog "časti"

evo ovde članka o Pakistancu koji je ubio svoje 3 ćerke i prvu ženu zbog "ukaljane" porodične časti pa je jednostavno odlučio da "odseče trulu granu sa porodičnog stabla". Na njegovu "nesreću" to je odlučio da uradi u Kanadi čiji je zakon u dubokom raskolu sa šerijatskim zakonom. Ne bih rekla da se ovde radi o ludom čoveku već o totalnom poremećenom sistemu vrednosti....hambdu-Allah!!!!
I...by the way.....ni Izraelski Jevreji nisu ništa više tolerantni prema muslimanima. I to je fakat takođe...
Inače ima i onih ekstremističnih cionista koji napadaju (i fizički) druge Jevreje koji se ponašaju preterano "liberalno". Zagovaraju na pr. da žene i muškarci ne mogu da sede jedno do drugoga u javnom prevozu ako nisu u krvnom srodstvu ili venčani, cepaju plakate na kojima fotografije žena jer to smatraju nemoralnim, pokušavaju da razdvoje škole na muške i ženske a neki idu i do ekstrema da fizički sprečavaju devojčice da idu u školu...i taaaaakooooo
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:39 24.03.2012

Re: Ubistva zbog "časti"

Aleksandra Mitrovic
I...by the way.....ni Izraelski Jevreji nisu ništa više tolerantni prema muslimanima. I to je fakat takođe...Inače ima i onih ekstremističnih cionista koji napadaju (i fizički) druge Jevreje koji se ponašaju preterano "liberalno". Zagovaraju na pr. da žene i muškarci ne mogu da sede jedno do drugoga u javnom prevozu ako nisu u krvnom srodstvu ili venčani, cepaju plakate na kojima fotografije žena jer to smatraju nemoralnim, pokušavaju da razdvoje škole na muške i ženske a neki idu i do ekstrema da fizički sprečavaju devojčice da idu u školu...i taaaaakooooo


khm, o-ovaj, de si ovo chula Lesandra, na dnevniku u pola 8 u Sharmu?

"ekstremistichni cionisti" nisu cionisti nego su nashe domicilne religioze-dijabole, u manjini su, i niko zivi ih ne zarezuje. inace, zacudila bi se koliko se na jerusalimskim, telavivskim, haifskim ulicama zene i tipovi setaju gologuzi, vacare i ljube, tako, nasre' grada, i niko ih ne dira. mislim da je tel aviv jedan od najmnogoljudnijih gay/lesbian/bi/tranja gradova, gledajuc procentualno po broju stanovnika.
escherichije_colic escherichije_colic 21:46 24.03.2012

Re: Ubistva zbog "časti"

javascript:;
jkt2010 jkt2010 03:04 25.03.2012

Re: Ubistva zbog "časti"


Aleksandra Mitrovic
....hambdu-Allah!!!!

Alhambdulillah = Slava Bogu
looping looping 11:06 25.03.2012

Re: Ubistva zbog "časti"

Alhambdulillah = Slava Bogu

Bolji prevod je hvala bogu.
Inshallah = Ako bog da
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 14:40 25.03.2012

Re: Ubistva zbog "časti"

Srđan Fuchs


khm, o-ovaj, de si ovo chula Lesandra, na dnevniku u pola 8 u Sharmu?


Vrtelo se u nekoliko navrata na Al DŽeziri....i BBC-ju. Videla i intervijue sa roditeljima koji se plaše da šalju svoje devojčice u školu jer ih ovi presreću na sred ulice. Prilično sa sigurna da se nije radilo o Tel Avivu ili Haifi već o Jerusalimu...eto tako....
pokušavala sam sinoć da nađem i linkove za te snimke...pa sam se smorila jer mi je internet bio straobalno spor...
noboole noboole 14:45 25.03.2012

Re: Ubistva zbog "časti"

Srđan Fuchs
Aleksandra Mitrovic
I...by the way.....ni Izraelski Jevreji nisu ništa više tolerantni prema muslimanima. I to je fakat takođe...Inače ima i onih ekstremističnih cionista koji napadaju (i fizički) druge Jevreje koji se ponašaju preterano "liberalno". Zagovaraju na pr. da žene i muškarci ne mogu da sede jedno do drugoga u javnom prevozu ako nisu u krvnom srodstvu ili venčani, cepaju plakate na kojima fotografije žena jer to smatraju nemoralnim, pokušavaju da razdvoje škole na muške i ženske a neki idu i do ekstrema da fizički sprečavaju devojčice da idu u školu...i taaaaakooooo


khm, o-ovaj, de si ovo chula Lesandra, na dnevniku u pola 8 u Sharmu?

"ekstremistichni cionisti" nisu cionisti nego su nashe domicilne religioze-dijabole, u manjini su, i niko zivi ih ne zarezuje. inace, zacudila bi se koliko se na jerusalimskim, telavivskim, haifskim ulicama zene i tipovi setaju gologuzi, vacare i ljube, tako, nasre' grada, i niko ih ne dira. mislim da je tel aviv jedan od najmnogoljudnijih gay/lesbian/bi/tranja gradova, gledajuc procentualno po broju stanovnika.




Sto je najgore ni muska deca ne prolaze bolje, posto idu u one specijalne skole. Bio sam ti u komsiluku.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 14:45 25.03.2012

Re: Ubistva zbog "časti"

jkt2010

Alhambdulillah = Slava Bogu

...a može i tako. Zavisi koje se narečje upotrebljava...inače totalno irelevantno za ovu diskusiju
leonardo92 leonardo92 20:29 24.03.2012

devil

Islam je ne samo religija nego i fantastican politicki pokret. Mislim da vecina zapadne populacije ne poznaju dovoljno samu religiju, njenu istoriju kao i uticaj Arapske kulture na razvoj Islama i obratno. Najveca greska je potcenjivati samu snagu Islama i misliti da je to neka srednjevekovna zaostavstina kojoj nema mesta u savremenoj civilizaciji. Istina je potpuno suprotna i kao sto se vec pokazuje, Islamski politicki pokret se siri ogromnom brzinom i ima sve vise pristalica, sto je najveci paradoks, upravo u zapadnim drustvim i sto je jos fascinantnije, broj konverta je svake godine sve veci cak i u drustvima koja tradicionalno neguju vrednosti potpuno suprotne onima u Islamu.
Kad pogledate kako je Islamska zajednica formirana od pocetka, i kako su arapski cobani u toku samo jedne generacije ( u vreme proroka Muhameda) zavladali prostorom od Kine sve do zemalja Magreba i na samu strukturu tog drustva jasno je da se radi o ozbiljnom i opasnom drustvenom fenomenu. Posebna prica je kriza tokom 16-17 veka i pogotovo reforma koja je nastala pod vodjstvom Mohammad Ibn Abd al-Wahhab-a, po kome se i zovu vahabije, inace rodjenog u pustinji Najd u Saudi Arabiji i koji je doneo jedan poseban i ekstremno opasan pravac u Islamu koji ce sa pronalaskom ogromnih nalazista nafte u Saudi Arabiji postati dominantan svetski reprezent i modifikator islama u jednu jako opasnu i slozenu formu.
Zapadni svet tek sad pocinje da shvata punu razmeru opasnosti koji Islam predstavlja po savremeno zapadno drustvo. Na zalost, steta je vec ucinjena a inertnost zapada je zaprepascujuca pogotovo kad vidite predrasude o Islamu kao o primitivnoj i zaostaloj religiji. Tesko cete naci drustveni poredak u svetu tako raznovrstan i rafiniran i toliko kompleksan kao Islamski poredak. Pogledajte samo Iran gde se cak i obavestajne sluzbe ne mogu sloziti ko zaista tamo drzi konce u rukama a sadasnji konzenzus je da postoji nekoliko nivoa vlasti i na svakom je vladajuca politicka i finansijska garnitura u tesnoj vezi sa religioznim establismentom. Ista prica je i u Saudi Arabiji gde imate vladajucu porodicu Al-Saud koja je u visevekovnom tesnom savezu sa vladajucom religioznom porodicom Al ash-Sheikh, koji su zapravo potomci Mohammada Al-Wahhaba.
Islam je sve samo ne primitivna, zaostala religija kojom komanduju bradati seici i gde zene idu zabradjene. I pitanju je ekstremno slozena i sofisticirana forma drustva koja je trenutno najveci izazov i opasnost za zapadnu civilizaciju od njenog postanka. Islam trenutno ima gotovo fantasticnu moc u svetu, maltene nema zemlje gde nije jako prisutan, ima uzasno jaku finansijsku podrsku iz maticnih zemalja (gotovo nepresusivu) i siri se neverovatnom brzinom.
Jednom sam gledao uzivo prenos iz Meke tokom hajj-a u vreme Ramadana (kako se na arapskom zapravo zove Ramazan) iz cuvene dzamije Masjid-al-Haram (najvece na svetu i nijedna dzamija na svetu ne sme biti veca od nje). Meka i Medina su strogo zabranjene za nemuslimane i na auto-putu za Meku postoji tabla da svi nemuslimani skrenu sa puta i idu obilaznicom (koja se neformalno zove "christian by-pass"Tesko cete bilo gde na svetu videti toliku sinhronost ljudi u jednom trenutku osim mozda tokom sleta u Severnoj Koreji (i mozda tokom siitskog praznika Ashoura u Iranu kada je obicaj da se pusti malo krvi u spomen imama Huseina). Sa vremena na vreme pustan je logotip koji je pocinjao sa zemaljskom kuglom koja pocinje da se okrece tako da bi se na kraju cela kugla okretala oko Meke. Mislite o tome.
Slika: Masjid-Al-Haram, Makkah, Kingdom of Saudi Arabia

Slika: Ashoura festival

Sepulturero Sepulturero 20:47 24.03.2012

Re: devil

И шта сад? Да неко одговори са много страшнијим сликама које је произвела и још увек производи западна цивилизација? Либија, Авганистан, Ирак, Гвантанамо, Србија 1999, Вијетнам, Кореја, Хирошима, Аушвиц...

Невероватно лицемерство.
alexlambros alexlambros 21:07 24.03.2012

Re: devil

И шта сад?


Vi imate ocigledam problem sa logikom, pored vrlo upitnih moralnih parametara
zemljanin zemljanin 21:23 24.03.2012

Re: devil

jasno je da se radi o ozbiljnom i opasnom drustvenom fenomenu


Islam ili Islamizam ? Znam da mnogi ne prave razliku, pa prvo da razdvojim o čemu pričamo.

Ovo sve navedeno je moguće koristiti za bilo koju od vladajućih religija, bilo, jeste i biće. Odbarana dominacije hrišćanstva na zapadu sa plašenjem islamom je ono što najbolje prolazi u javnosti. Zapad je mnogo manipulativniji, maskiraniji i podliji ali bleštave fasade. Ne-zapad (ako takav termin postoji) je jednostavniji i direktniji. A budala ima na obe strane.

Konkretno sam u poslednih 5-6 godina često išao u Iran i tamo sretao i družio se sa sasvim normalim ljudima i ženama koji su religiozni i ništa od navedenog nikada nisam ni čuo.

Evo pre neki dan je neki hrišćanin, Srbin, vukao maloletnu devojku vezanu za kola. Takva vest je užasna ali nije merilo.

I uopšte ne branim Islam, protvinik sam svih oblika institucionalizovanih religija.
nikola_kovac nikola_kovac 21:27 24.03.2012

Re: devil

Evo pre neki dan je neki hrišćanin, Srbin, vukao maloletnu devojku vezanu za kola.

Не знам за вест, али тај Хришћанин није поступао по хришћанским законима.
alexlambros alexlambros 21:27 24.03.2012

Re: devil

Islam ili Islamizam ?


a izmedju ova dva nema nikakve veze?
alexlambros alexlambros 21:28 24.03.2012

Re: devil

Evo pre neki dan je neki hrišćanin, Srbin, vukao maloletnu devojku vezanu za kola.


verujem da sad ne mora da se uda za njega
zemljanin zemljanin 21:43 24.03.2012

Re: devil

nikola_kovac
Evo pre neki dan je neki hrišćanin, Srbin, vukao maloletnu devojku vezanu za kola.

Не знам за вест, али тај Хришћанин није поступао по хришћанским законима.


Neću da ovo pretvaram u raspravu da li je bolje biti hrišćanin ili islamistaj jer bih onda morao da uvedem patriajrhove izjave apropo LBGT populacije i parade. Nije tema.

a izmedju ova dva nema nikakve veze?


Valjda vezu znaš i sam ako si pisao blog. Islam je religija, islamizam je politički pokret koji koristi religiju.

verujem da sad ne mora da se uda za njega

Navedeno kao primer generalizacije, valjda ne moramo svaku reč u sitna crevca

EDIT: hajde da pojasnim da ne bude zabune. Kada bi neki list u Iranu (primer) preneo vest o ovakvom postupku hriščana u hrišćanskoj državi (improvizujem njihovo viđenje) verovatno bi reakcije bili užasavajuće kao i naše na određene vesti iz muslimanskih zemalja. Ali budale nisu merilo i svuda ih ima.
leonardo92 leonardo92 21:47 24.03.2012

Re: devil

Sepulturero


Nisu ovo nikakve "strasne slike" vec samo prikaz jednog od (mnogobrojnih) muslimanskih obicaja. Upravo to sto u tebi izazivaju strah govori o tvojoj kulturnoj i duhovnoj razlicitosti i (ociglednom) nepotpunom poznavanju Islama i nacina zivota u nekoj islamskoj zemlji. Kad sam bio skoro na Bliskom Istoku, opet nekako u vreme Ramadana, ziveo sam u kvartu za strance ali gde ima i muslimanskoh zivlja i u zgradi preko puta je neko kupio ovna i vezao ga ispred zgrade jer je po obicaju trebao biti zaklan ujutru. Jadna zivotinja je celu noc meketala i zapomagala, sluteci valjda sta je ceka, dok se ujutru stanari nisu probudili i na travnjaku ispred zgrade a na radost dece i odraslih ovan je ritualno zaklan na halal nacin. Niko od domacih nije video u tome nista neobicno niti strasno, cak su svi blagonaklono gledali na to, jer je to znak da su u pitanju bogatiji ljudi jer to mogu da priuste. Kao sto vidis takve stvari su tamo "strasne" taman koliko i kada vidis nekog sa mindjusom ili pirsingom na Zapadu.
alexlambros alexlambros 21:49 24.03.2012

Re: devil

Islam je religija, islamizam je politički pokret koji koristi religiju.


pa islamizam, ubilacka monolitno totalitarna ideologija je generisana islamom ...
mislim, kao islam sad fin a islamizam los ... vazi
alexlambros alexlambros 21:51 24.03.2012

Re: devil

Navedeno kao primer generalizacije


koliko primera je tacno potrebno da problem izbegne da bude etiketiran kao "generalizacija" ?

jer ima ih pregrst, zaista mnogo vise nego sto je potrebno da bi konstatovali ocigledno
zemljanin zemljanin 21:56 24.03.2012

Re: devil

alexlambros
Islam je religija, islamizam je politički pokret koji koristi religiju.


pa islamizam, ubilacka monolitno totalitarna ideologija je generisana islamom ...
mislim, kao islam sad fin a islamizam los ... vazi


Mislim da nije tako. Islamizam je politički pokret nije religija. Islamizam koristi religiju kao oprobani sistem manipulacije. Zašto se koristi takav izraz je van ove teme ali islamizam nije religija.

koliko primera je tacno potrebno da problem izbegne da bude etiketiran kao "generalizacija" ?

jer ima ih pregrst, zaista mnogo vise nego sto je potrebno da bi konstatovali ocigledno



Več sam izmenio prethodni post pa sam objasnio. A broj primera ja lako izbrojati. Uzmemo vesti samo od ove godine i samo iz Srbije i izdvojimo ovakve sulude ljude i biće ih više nego dovoljno. I suprotno ...
alexlambros alexlambros 21:57 24.03.2012

Re: devil

Zašto se koristi takav izraz je van ove teme ali islamizam nije religija.


nisam rekao da jeste vec da je generisan islamom
zemljanin zemljanin 22:03 24.03.2012

Re: devil

alexlambros
Zašto se koristi takav izraz je van ove teme ali islamizam nije religija.


nisam rekao da jeste vec da je generisan islamom


Ne mogu da se složim sa tom logikom. I nuklearna bomba je generisana naučnim dostignućima ali nauka nije uzrok bacanja iste na Japan, niti je otkrila fisiju/fuziju da bi neko napravio i iskoristio bombu.
alexlambros alexlambros 22:07 24.03.2012

Re: devil

I nuklearna bomba je generisana naučnim dostignućima ali nauka nije uzrok bacanja iste na Japan, niti je otkrila fisiju/fuziju da bi neko napravio i iskoristio bombu.


ja s ovom logikom ne mogu da se slozim.
sem ako neko naucno otkrice nije generisalo politicku ideologiju? onda je ok ...

uzrok za obrezivanje decaka moze biti i fimoza, a moze biti i islam
escherichije_colic escherichije_colic 22:11 24.03.2012

Re: devil

Posebna prica je kriza tokom 16-17 veka i pogotovo reforma koja je nastala pod vodjstvom Mohammad Ibn Abd al-Wahhab-a, po kome se i zovu vahabije, inace rodjenog u pustinji Najd u Saudi Arabiji i koji je doneo jedan poseban i ekstremno opasan pravac u Islamu koji ce sa pronalaskom ogromnih nalazista nafte u Saudi Arabiji postati dominantan svetski reprezent i modifikator islama u jednu jako opasnu i slozenu formu.


Ovo je verovatno ključ cele priče o tome kako je Islam danas postao sinonim za sve to što jeste.

Kad bi u Hrišćanstvu glavnu reč vodili Ziloti ili oni frikovi što praktikuju samokažnjavanje, verovatno ni ono ne bi imalo bolju reputaciju od Islama.

Ne treba zaboraviti da su u mračnom srednjem veku- upravo Istok i Islam bili nosioci luče naučnog i tehnološkog progresa.


Složio bih se sa autorovim opštim stavom prema tzv propagatorima kulturne i verske tolerancije
alexlambros alexlambros 22:15 24.03.2012

Re: devil

Kad bi u Hrišćanstvu glavnu reč vodili Ziloti ili oni frikovi što praktikuju samokažnjavanje, verovatno ni ono ne bi imalo bolju reputaciju od Islama.


ali ne vode ... a papu mozes da kritikujes i crtas karikature bez straha da ce da ti ode glava
alexlambros alexlambros 22:16 24.03.2012

Re: devil

upravo Istok i Islam bili nosioci luče naučnog i tehnološkog progresa.


nije bas tako ...
procitaj "Why I am not a Muslim" od gorepomenutog ibn Warraqa
escherichije_colic escherichije_colic 22:20 24.03.2012

Re: devil

ali ne vode ... a papu mozes da kritikujes i crtas karikature bez straha da ce da ti ode glava


Hteo sam da kažem kako Islam ne mora da bude obavezno ta Vahabitska priča ... može da bude i ovaj narodni-običajni, kao kod nas raširena forma pravoslavlja, da se sve svodi na sunet, bajramsku gozbu i slušanje sevdalinki, tu i tamo neki zapis od hodže i povremeni odlazak u džamiju.
zemljanin zemljanin 22:24 24.03.2012

Re: devil

alexlambros
I nuklearna bomba je generisana naučnim dostignućima ali nauka nije uzrok bacanja iste na Japan, niti je otkrila fisiju/fuziju da bi neko napravio i iskoristio bombu.


ja s ovom logikom ne mogu da se slozim.
sem ako neko naucno otkrice nije generisalo politicku ideologiju? onda je ok ...

uzrok za obrezivanje decaka moze biti i fimoza, a moze biti i islam


Možemo ovako da se vrtimo u krug a možemo i da se složimo oko nekih pojmova. Islam je religija, određeno "učenje" sa istim korenima kao i hrišćanstvo. Kao takvo ono nije ni loše ni dobro, to je dogma kao i bilo koja druga religija.

Korišćenje religije u političke svrhe nije izmišljotina Islama već su prepisivali od hrišćanstva. Korišćenje "belog Isusa" i izvođenje prava na istrebljenje bezbožnika je direktno sprovođeno, vekovima od strane hrišćanstva kao zvanična ideologija vladajuće klase. Primere neću ni da navodim. Nije tome kriva neka tamo knjiga već politika koja je imala alibi u religiji i na nju se pozivala za svoja nedela.

Generalno ne može se kriviti određena ideja i pokušaj obajašnjavanja sveta za bilo kakva jednosmerna tumačenja i delanja. Pa ni komunizam nije (kao ideja) pogrešan ali je izopačen od strane ljudi zarad ličnih interesa. Kao što je i demokratija u osnovi dobra ali u praksi je tuga. I naravno imamo opravdanje da nemamo bolje.

Zato odvajam Islamizam koji koristi Islam za svoje ciljeve i tumači ga vrlo jednoznačno. Ali Islam nije sam po sebi loš niti su ljudi koji veruju u istinitost toga, loši ljudi.

O obrezivanju i prasetini, postoje istorijski i medicinski razlozi koji su vremenom izgubili smisao ali se i danas koriste. Meni je svako nametanje religijskih rituala, maloletnim licima, apsolutno neprihvatljivo pa radilo se o obrezivanju ili krštenju, isto je.
leonardo92 leonardo92 23:21 24.03.2012

Re: devil

Generalno ne može se kriviti određena ideja i pokušaj obajašnjavanja sveta za bilo kakva jednosmerna tumačenja i delanja

Ipak je logicnije pretpostaviti da ako se odredjena sprovede u delo i dovede do ugrozavanja osnovnih ljudskih prava, ugrozavanja neistomisljenika ili civilizacijskog nazadovanja onda ta ideja ima odredjenih problema u samoj konstrukciji. Slazem se da je svejedno pricati o liberalnom kapitalizmu, komunizmu, islamu ili vec cemu ali je takodje veoma bitno i otvoreno kritikovati sve te ideje zbog katastrofalnih posledica. I jos je bitnije da predstavnici te ideje sami priznaju gresku i makar pokusaju da je poprave. A ovde se upravo radi o tome da zvanicni predstavnici islamske religije ne samo da ne zele da priznaju bilo kakav problem u svojim redovima nego se svaki pokusaj kritike diskredituje i gusi i vodi kao islamofobija ili vec nesto. Kad su skoro Amerikanci u Afganistanu spalili Kur'an pa ga tako spaljenog prinasli cistaci izbili su nemiri u kojima je poginulo nekoliko ljudi sto americkih vojnika sto protestanata. Ceo svet je pozurio da se izvine muslimanima (ukljucujuci i Obamu, americkog predsednika zagonetne veroispovesti) a da bukvalno niko od zvanicnika nije postavio pitanje kako se smeju ljudi ubijati izbog spaljene knjige? Naravno, niko od islamskih predstavnika nije ni pomislio da se izvini vec su stavise opravdavali ceo cin uvredom Islama. Ako su vec sve ideologije iste kako to da se samo u slucaju Islama svo nasilje opravdava jer su eto "muslimani uvredjeni". I kako to da se niko od hriscana ne vredja kad se pale crkve ili ubijaju hriscani u Egiptu, Bosni, Africi ili vec gde ili zato sto je u Saudi Arabiji zabranjena bilo koja religija osim Islama kao i simboli drugih religija (krst i Biblija se regularno oduzimaju na granici ako se nadju) dok je propovedanje druge religije ozbiljan zlocin za koji se ide u zatvor?
Ne mozemo opravdavati ideju koja podstice na zlo i nasilje ma koliko dobrih strana imala.
zemljanin zemljanin 23:49 24.03.2012

Re: devil

leonardo92
...

Ma ja sam apsolutni protivnik bilo kakvih institucija i propovednika bilo koje religije. Dakle niti ja branim Islam niti opravdavam budale samo napominjem da neki recidiv prošlosti koje se može zvati Islam, Hrišćanstvo itd. je samo neka knjiga i "dogma". Onda se nađu određene budale koje jednostavno iskoriste tu priču za svoje ciljeve. I uvek će se naći neko ko će to dalje širiti i dalovati po toj osnovi.

U Beogradu bi "naši hrišćani" pobili sve učesnike parade i to ladno jer je neko rekao da tako treba. To su ljudi bez mozga i ima ih svuda.

Kada u januaru uđem u prodavnicu, sa vrata me spopadnu sa "Hristos se rodi". Posle par godina ignorisanja, sad kad na to odgovorim sa "ma nemoj da pričaš, nisam znao, muško znači, malo čudno ime al nek vam je sa srećom" onda kuka i motika jer sam povredio nečija religiozna osećanja a pri tome svi me znaju i znaju da nisam religiozan.
Pa to jeste ekstremizam ali je toliko ustaljen da ga mi i ne "primećujemo" i opravdavamo "tradicijom otaca". Nije tome krivo hrišćanstvo nego ljudi koji u određenom trenutku krenu sa praktikovanjem religije kao načina života. Kada se stvori kritična masa onda to postane obrazac ponašanja celog društva. To isto se desilo i u muslimanskim zemljama.

Evo razmišljao sam da li da pokačim neke slike sa poslednjeg putovanja u Iran, gde žene ne nose burke i ponašaju se normalno, kao i sa večere kod jednog od Iranaca. Drugačija hrana, drugačiji običaji ali ljudi su ljudi. A mi ovde pričamo o zaluđenicima kojih ima svuda i njima je dovoljan bilo koji razlog ili bilo koja ideja, da bi bili ono što jesu - ludaci. Prosto ne mogu da se pomirim sa etiketiranjem celog društva jer to smo isto i mi doživeli pre deceniju.
leonardo92 leonardo92 06:49 25.03.2012

Re: devil

zemljanin


Potpuno razumem tvoj stav po pitanju religija samo ja mislim da se neke stvari ne mogu izjednacavati. Slazem se da svuda postoje dobri i losi ljudi i da ih tako treba posmatrati. Neko od mojih dobrih prijatelja muslimana mi je lepo rekao da je hriscanstvo imalo svoj period budala u vidu spaljivanja vestica i naucnika tipa Galileja, krstaske ratove i slicno u srednjem veku, a da je sada red na Islamu da proizvede malo svojih budala. Koliko god da postoje fanatici u Srbiji, jos uvek mozes slobodno i otvoreno da ih kritikujes npr na ovom sajtu i nece ti faliti dlaka sa glave. Ako probas tako nesto da uradis u Pakistanu, Iranu ili Saudi Arabiji ode ti glava sa ramena ko dobar dan. Engleski pustolov Sir Richard Francis Burton koji je prvi (poznati) nemusliman koji je uspeo jos u 19 veku da prerusen udje u Meku (to prerusavanje je islo toliko daleko da je naucio da prica tecno arapski, obrezao se i detaljno upoznao Kur'an i Islam) i to posle detaljno opisao u sjajnoj knjizi "Personal Narrative of a Pilgrimage to Al Madinah and Meccah" gde navodi da ako u Meki muslimani otkriju da niste musliman nece stici ni da vas uhapse vec ce vas razbesnela gomila jednostavno rastrgnuti.
Verujem da si se fino proveo u Iranu i upoznao fine ljude i tacno je da zene tamo ne moraju da nose abaje (crna tkanina koja pokriva telo od glave do pete i ostavlja eventualno prostor za oci a i to bi trebalo tek kad se devojka uda) ali to je zato jer je abaja zapravo arapska nosnja (i to uglavnom iz regiona Persijskog zaiva) dok u Iranu zive Persijanci koji govore farsi (persijski) a tradicionalna nosnja persijskih zena je puna zivih boja i dosta lici na indijsku. Burka je posebna vrsta nosnje najvise zastupljena u Afganistanu i Pakistanu, gde se umesto proreza za oci nalazi neka vrsta guste mrezice. Ne znam da li si primetio ali u Iranu je na javnom mestu za zenu je obavezno da se pokrije maramom (hidzab) i to pravilo je zapravo uvedeno tek posle Islamske revolucije pod Homeinijem kao i pravilo da se ne nose kravate jer je sah Reza Pahlavi vazda nosio engleska odela i kravate. U Homeinijevim knjigama inace pise da se muslimani nikako ne rukuju sa hriscanima jer im je cak i znoj prljav kao i to da ko tvrdi da je Islam religija mira taj nista ne zna o Islamu. Ipak, najvise ces saznati o Iranu od samih iranaca koji su pobegli glavom bez obzira od tekovina Islamske revolucije, pogotovo zena i ne pada im da se vracaju dok se rezim ne promeni, a vole tu svoju zemlju jako puno jer ima bogatu istoriju i tradiciju.
alexlambros alexlambros 10:10 25.03.2012

Re: devil

može da bude i ovaj narodni-običajni, kao kod nas raširena forma pravoslavlja, da se sve svodi na sunet, bajramsku gozbu i slušanje sevdalinki, tu i tamo neki zapis od hodže i povremeni odlazak u džamiju.


moze. takav je valjda bio ovaj nas ... a onda su za manje od deset godina spali na nivo sponzora iz Saudijske Arabije.
nikola_kovac nikola_kovac 21:47 24.03.2012

Стратегија

Мало стратегије можда би добро дошло.
Било би добро избећи било какав исламски призвук у борби против ислама, већ говорити о универзалним вредностима добра и зла. Мислим да би тако учинак био већи.
alexlambros alexlambros 21:50 24.03.2012

Re: Стратегија

универзалним вредностима добра и зла


o tome je i rec ... jel nesto dopustivo il nije ... ako nije, onda moramo da dignemo glas
nikola_kovac nikola_kovac 21:55 24.03.2012

Re: Стратегија

onda moramo da dignemo glas

Свакако.

Моја сугестија је дићи глас за добро, а не протим ислама.
alexlambros alexlambros 21:58 24.03.2012

Re: Стратегија

Моја сугестија је дићи глас за добро, а не протим ислама.


dici glas protiv islama znaci dici glas za dobro
nikola_kovac nikola_kovac 22:02 24.03.2012

Re: Стратегија

dici glas protiv islama znaci dici glas za dobro

Постоји разлика у нијанси која драстично разликује учинак. Само сугеришем, не инсистирам.
escherichije_colic escherichije_colic 22:27 24.03.2012

?

Moram priznati da sam u dilemi:

- da li je islamizam ozbiljna stvar i realna opasnost za slobodnog čoveka

- ili je u pitanju ovo što Fuks kaže, a Alex Jones potvrđuje, da su oni samo globalistička izmišljotina kako bi se uvela totalna kontrola?

Ne kažem da sve ove šerijatske morbidarije nisu nešto što se stvarno dešava i da to nije brutalno gaženje ljudskih prava i sloboda ... samo se pitam koliko sve to predstavlja realnu opasnost po zapadnjačko društvo, kulturu, način života?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:03 24.03.2012

Re: ?

a. nisu opasnost po zapadnu kulturu as we knew it.

onda se realno namece pitanje zbog cega im zapad dozovljava da rade to sto rade? jedini logicki odgovor koji se meni namece je da postoji visi interes zapada u celoj situaciji, jer bi se realno, ratoborni islamizam mogao ukantati za dve i po sekunde, uvesti zakon po kojem moraju na zapadu da se ponasaju kao i svi drugi stanovnici zapada: odnosno, praktikujte kod kuce sta god, u javnosti kao i svi ostali. sto ce i biti, ko kanda. ne strepim, u krajnjoj liniji za ishod zapadne civilizacije as we knew it.
Goran Vučković Goran Vučković 18:17 25.03.2012

Re: ?

uvesti zakon po kojem moraju na zapadu da se ponasaju kao i svi drugi stanovnici zapada: odnosno, praktikujte kod kuce sta god, u javnosti kao i svi ostali.

Da li to znači da neću moći opet, kao u decembru prošle godine, da svratim u košer piceriju kod Trokadera u Parizu - i da naš project manager Mišel, koji nas je tamo doveo i njegovi sunarodnici neće smeti da nose kipu na glavi? Da će u Britaniji biti zabranjena arbitraža bet din sudovima? A katoličke monahinje neće smeti da nose svoje odore?

Ili će biti zabranjeno samo javno praktikovanje islama, zbog toga što je opasan?
alexlambros alexlambros 18:23 25.03.2012

Re: ?

A katoličke monahinje neće smeti da nose svoje odore?


a tako odevene idu i na posao? i rade u odorama, recimo, u drzavnoj amdinistraciji?
alexlambros alexlambros 18:24 25.03.2012

Re: ?

Ili će biti zabranjeno samo javno praktikovanje islama, zbog toga što je opasan?


ti si gladan paznje

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana