Sex

Izbori 2012: "strategije" banalnosti

Nebojša Milenković RSS / 21.03.2012. u 00:09

480x320_29-Br_29_CORAX_zvezde.jpg 

Osnovni problem srpskih političkih partija jeste njihova banalnost. Autokratski ustrojene iznutra, očišćene od ljudi sa integritetom, bez principa i ideja (o idealima da i ne govorimo), ujedinjene pod zastavom korupcije, "političke" partije u Srbiji zaboravile su čemu (i kome) izbori uopšte služe.


 Umesto ideja koje treba da menjaju i pokreću društvo - predstojeći izbori svedeni su na čistu aritmetiku, na zbrajanje, oduzimanje, množenje i deljenje: ko će sa kim, ko će za koga i kome (će) koliko... Tu više nema mesta ni za ljude, ni za njihove probleme - o društvu i javnom interesu da i ne govorimo...



Komentari (42)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

seadspahovic seadspahovic 00:34 21.03.2012

Prosiriti, prosiriti....

A ovi izvan svih tih politickih partija, tzv "narod", sta rade ?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:36 21.03.2012

Re: Prosiriti, prosiriti....

- slažem se sa pitanjem
hajkula1 hajkula1 13:22 22.03.2012

Re: Prosiriti, prosiriti....

seadspahovic
A ovi izvan svih tih politickih partija, tzv "narod", sta rade ?



Kako ko. Eto na primer Pokret radnika i seljaka imao skup 18.03.2012. u Sava centru O tom okupljenom tzv. narodu, sav drugi tzv ,,narod,, ne zna.


U Pokretu radnika i seljaka udruženo je više asocijacija i građana. Tu su i Malinari, tačnije od njih je sve počelo.
JJ Beba JJ Beba 00:45 21.03.2012

strategije švrake

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:21 21.03.2012

Вође

Деле и дилују.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:36 21.03.2012

Ma oni su samo pajaci!

Banalnost koju uočavate samo je jedan od atributa njihove pionske uloge.

Trebalo bi da se zapitamo ko su stvarni vlasnici srpske političke scene? Koji to tajkuni imaju najveći broj političkih akcija? I da li su Tadić i Nikolić brokeri jedne te iste političke berze?

I najzad, da li je ta berza u većinskom vlasništvu domaćih ili stranih "investitora"?
abraham_linkoln abraham_linkoln 10:21 21.03.2012

Re: Ma oni su samo pajaci!

da li su Tadić i Nikolić brokeri jedne te iste političke berze?

mislite, verovatno, na crnu berzu ?
dali76 dali76 01:49 21.03.2012

bezidejnost sarenih boja

Ideja jeste jedan od glavnih pokretaca politickih partija. Uvijek je bilo I bit ce onih koji u partiju ulaze ili iz jednih u druge prelaze iz materijalnih razloga.
Ukoliko nema ideja partija je prosto osudjena da se oslanja na materijalne motive tj. Na taj nacin motivise kako svoje aktiviste tako I potencijalne glasace.
Posto je broj ministarskih stolica limitiran , posto je broj drzavnocinovnickih polozaja isto tako suzen , u odnosu na potrebe , partija mora da se spusta sve nize I nize pa tako I posao cistacice u osnovnoj skoli ili pozicija nocnog cuvara neke firme postaje stranacki pljen odnosno nagrada za clanstvo ili glasannje.
Posto ni to nije dovoljno, onda se parrtije okrecu populizmu,uzme se malo od ljevice ,pa malo od desnice ,pa onda ne znas ko kome pripada ilk o u sta vjeruje .
Tako imamo Djilasa potpredsednika DS ,stranke koja je clanica socijalisticke internacionale kojem su blizi stavovi Srpskih Dveri po pitanju parade nego stavovi LGBT .
Il LDP, stranka ekonomske desnice odnosno liberalnog kapitalizma koja je na svoju listu stavila predsednika jednog od radnickih sindikata , il SNS za koga je pravi izazov otkriti kojem politickom spektru pripadaju .
Matematika je postala najvaznija nauka u politici ,a vlast je sama sebi cilj ,a ne sredstvo za ostvarivanje ideja ili principa koji ustvari I nema.
expolicajac expolicajac 06:56 21.03.2012

Re: bezidejnost sarenih boja

Tako imamo Djilasa potpredsednika DS ,stranke koja je clanica socijalisticke internacionale kojem su blizi stavovi Srpskih Dveri po pitanju parade nego stavovi LGBT .

NE; NE samo Đilasa ne. Pa zar ovako dobar blog da upropaste zaštitnici lika i dela "Visokosedećegpodrepgledajućeg gospodina"
palilula92 palilula92 03:36 21.03.2012

ah ti izbori-sansa da se istaknete

BUDITE zvanicni FOTOGRAF grupe "Izbori-Ukinimo Izborni Turizam" slikajte "posmatrace" na vasem izbornom mestu (bilo gde van Srbije), sve fotografije ce biti objavljene, ukljucujuci i imena i prezimena posmatraca kao i ime partije koja ih je poslala

Facebook Grupa: https://www.facebook.com/groups/291230560949994/

ako mislis da je trol, ti brisi
mariopan mariopan 08:17 21.03.2012

Re: ah ti izbori-sansa da se istaknete

palilula92
BUDITE zvanicni FOTOGRAF grupe "Izbori-Ukinimo Izborni Turizam" slikajte "posmatrace" na vasem izbornom mestu (bilo gde van Srbije), sve fotografije ce biti objavljene, ukljucujuci i imena i prezimena posmatraca kao i ime partije koja ih je poslala

Facebook Grupa: https://www.facebook.com/groups/291230560949994/

ako mislis da je trol, ti brisi

Zašto da slikaju posmatrače?
Zar to nije protivzakonito da se objave lični podaci i fotografije osoba koje nisu pitali za dozvolu?

I čemu bi to poslužilo kasnije?
Pitam zato što će sve stranke imati posmatrače, zato da se uvere u ispravnost postupka, znači i one koje izlaze na ove izbore prvi put. I njihove posmatrače uslikati objaviti podatke?
palilula92 palilula92 14:15 21.03.2012

Re: ah ti izbori-sansa da se istaknete

U 2008oj godini iz Srbije je poslato više od 1500 kontrolora svuda po svetu, a za tu priliku je izdvojeno oko 1.500.000 evra iz budžeta Republike Srbije. Oni nisu posmatrali izborna mesta, vec isli u kupovinu po radnjama. Evo primera:

Malmö 24 pomatraca. 232 glasaca
Stockholm 26 posmatraca.300 glasaca


San Francisko (prijavilo se njih 44voro ali nisu svi dobili vize):
LDP- komada 2
madjarska koalicija, 2
reformisticka stranka, 2
da se selo pita - marijan risticevic 2
karic, komada 1
vojvodjanska partija - mr igor kurjacki - komada 2 -
crnogorska partija, komata 2
savez backih bunjevaca - 1
moja srbija - lecic - 2
paroski - 2
romska partija - srdjan sajn - 2

Sve stranke nisu slale posmatrace po svetu, to su uglavnom radile one najmanje i vecina njih nije presla cenzus. Citave porodice su putovale po svetu, predstavljajuci razlicite partije.Oni nisu krili da su imali veze da bi putovali, nisu cak ni krili da nece glasati za partije koje predstavljaju.
mariopan mariopan 16:08 21.03.2012

Re: ah ti izbori-sansa da se istaknete


Sve stranke nisu slale posmatrace po svetu, to su uglavnom radile one najmanje i vecina njih nije presla cenzus. Citave porodice su putovale po svetu, predstavljajuci razlicite partije.Oni nisu krili da su imali veze da bi putovali, nisu cak ni krili da nece glasati za partije koje predstavljaju.

Ti govoriš o zloupotrebi i znam da je toga bilo, pa to je puklo odmah. Zašto njima nije suđeno ili bar da su vratili pare koje su potrošili? Zaštitile ih njihove političke veze koje su ih na taj put i poslale? I niko nije kažnjen zbog toga?

Zar zato treba maltretirati ostale koji su taj veliki posao odradili?

Ja govorim o pravim kontrolorima, onim što ceo dan presede na izbornom mestu, broje glasove i paze da sve bude po propisu. Znam šta pričam jer sam to radila, i veruj, kada ceo dan ništa ne pojedeš i vode ne piješ, jer ne smeš da izađeš, nije baš lako, pa se još posle pitaš za čije babe zdravlje si sve to radio?

Pa nisu svi bili posmatrači u inostranstvu, najviše ih je bilo u zemlji.
palilula92 palilula92 18:18 21.03.2012

Re: ah ti izbori-sansa da se istaknete

Zar zato treba maltretirati ostale koji su taj veliki posao odradili?


ne, njih ne treba maltretirati, ali one druge da, one sto su u kupovini ceo dan.
Spiridon Spiridon 09:07 21.03.2012

..

Mene interesuje sta autor najvise zamera LDP-u. Ovo nije provokacija, zaista me zanima Nebojšino misljenje?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:54 21.03.2012

Re: ..

Mene interesuje sta autor najvise zamera LDP-u. Ovo nije provokacija, zaista me zanima Nebojšino misljenje?

To je pitanje koje i sam stalno postavljam, s obzirom da nisu ucestvovali vlasti.
milisav68 milisav68 12:57 21.03.2012

Re: ..

Aleksandar Stosic
Mene interesuje sta autor najvise zamera LDP-u. Ovo nije provokacija, zaista me zanima Nebojšino misljenje?

To je pitanje koje i sam stalno postavljam, s obzirom da nisu ucestvovali vlasti.

Odbornici Skupštine grada Beograda - odakle Djilasu većina?
buba_truba buba_truba 13:12 21.03.2012

Re: ..

milisav68
Odbornici Skupštine grada Beograda - odakle Djilasu većina?

Milisave, imaš li ti kakvo računalo?!

većina = 56; DS = 45; SPS–PUPS–JS = 6; DSS - NS = 12

Eto ti pa računjaj...

Edit:
milisav68 milisav68 14:16 21.03.2012

Re: ..

buba_truba


Edit:

Izvadio te ovaj Edit:

Nego, briši ili prepravi komentar, inače će ljudi da pomisle da si u pravu.

Sad guglam, i ne mogu da se nadju podaci, sve posklanjali.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:30 21.03.2012

Re: ..

Odbornici Skupštine grada Beograda - odakle Djilasu većina?

ma, mislim na Skupstnu Srbije - na pravu vlast.
dali76 dali76 15:37 21.03.2012

Re: ..

Ne sjecam se ,mozda neko se sjeca bila jednom jedna zena clanica LDP radial u sekreterijatu za zdravstvo. Hrabro I otvoreno ukazivala I pokazivala na korupciju.
Da li je njena inicijativa zavrsena sudskim epilogom ili je smjenjaena?
Nije mogla biti smenjena bez sagalsnosti LDP zar ne?
Ali se ne sjecam nesto da je njena inicijativa dobila sudski epilog. Neka me ispravi neko ko ima bolje pamcenje.
milisav68 milisav68 15:51 21.03.2012

Re: ..

Aleksandar Stosic

ma, mislim na Skupstnu Srbije - na pravu vlast.


Pa u Beogradu su pare i vlast, provincija samo traži pare.
hajkula1 hajkula1 16:42 21.03.2012

Re: ..

Aleksandar Stosic
Mene interesuje sta autor najvise zamera LDP-u. Ovo nije provokacija, zaista me zanima Nebojšino misljenje?

To je pitanje koje i sam stalno postavljam, s obzirom da nisu ucestvovali vlasti.



Šta posle ovog reći? Nisu učestvovali u vlasti?
A kad me prođe prvi šok, mogu da potvrdim, da zaista nisu, učestvovali su u samovlašću.
dali76 dali76 17:21 21.03.2012

Re: ..

Fascinira taj animozitet prema LDP koji ima nekad moc da zasjeni racio,pa eto koristim priliku da pitam, bez losih primisli,
Kad je to LDP vladao tj imao samovlasce?
Pomoglo bi godina, ako mjesec ne moze.
Hvala
AlexDunja AlexDunja 17:30 21.03.2012

Re: ..

Fascinira taj animozitet prema LDP koji ima nekad moc da zasjeni racio,


ima toga, i meni se čini...
a čini mi se i da ldp nema preveliku ambiciju da
postigne nešto više, neshvatljiv je potez
saradnje sa vukom draškovićem, na pr...

nije loš tekst v. arsenijevića
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:05 21.03.2012

Re: ..

Mene interesuje sta autor najvise zamera LDP-u. Ovo nije provokacija, zaista me zanima Nebojšino misljenje?

u najkraćem, pošto se ista tema ovde svako malo ponavlja, da ne bude kako izbegavam pitanje, odgovor glasi:

moj takozvani "problem" sa LDP-om nije u tome što je LDP u bilo čemu gori od ostalih stranaka na političkoj sceni - ali, nažalost, činjenica je i da nije ni ništa bolji

ono što sam na tu temu imao da kažem ja sam i rekao javno (kao što sam na isti način godinama javno agitovao za tu družinu) u svom zahtevu za brisanje iz članstva: http://pescanik.net/2011/04/zahtev-za-brisanje-iz-clanstva-ldp/
onome što tamo piše manje-više nemam šta da dodam (a ni da oduzmem)

palilula92 palilula92 23:28 21.03.2012

Re: ..

moj takozvani "problem" sa LDP-om nije u tome što je LDP u bilo čemu gori od ostalih stranaka na političkoj sceni - ali, nažalost, činjenica je i da nije ni ništa bolji


ovo nije moglo biti bolje formulisano
podpisujem


abraham_linkoln abraham_linkoln 23:51 21.03.2012

Re: ..

moj takozvani "problem" sa LDP-om nije u tome što je LDP u bilo čemu gori od ostalih stranaka na političkoj sceni - ali, nažalost, činjenica je i da nije ni ništa bolji


NAŽALOST TAČNO.
LDP je prilično olako prokockao nesumnjiv potencijal koji je ta stranka imala:

Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:35 22.03.2012

Re: ..

Није она била из ЛДПа већ су је они ту поставили као нестраначку личност. Сећам се да је Чеда о њој причао и све лепо објаснио када је гостовао у Кажипрсту. То је било на почетку кад су саставили коалицију у Београду. Неколико месеци после тога о њој више нико није причао. Сад не знам да ли је смењена или су јој рекли да ћути. Није свако као Верица Бараћ.
hajkula1 hajkula1 11:43 22.03.2012

Re: ..

Misliš na (jedno vreme) Gradsku sekretarku za zdravstvo Dr Draganu Jovanović?

Ako se nečiji glas ne čuje, ne znači da osoba ćuti. Medijski mrak.

Ima dosta poštenih i stručnih ljudi koji kritikuju razne pojave ali šta vredi kada se za to ne zna. Poturaju se kao samo 2 opcije pride treća (da ih ne pominjem). Kada nema smenjivosti, korupcija i kriminal cvetaju.

Evo šta kaže Dragana Jovanović

Osim sistemske korupcije, u srpskom zdravstvu postoji i partijska podrška organizovanoj pljački. Baš ta međusobna povezanost omogućila je i lično bogaćenje partijskih kadrova - kaže za "Vesti" profesor dr Dragana Jovanović, član organizacije Doktori protiv korupcije.


http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/144106/Kuca-gori-a-ministar-cuti







Boris Drenca Boris Drenca 09:33 21.03.2012

izbori 2012

Poslednji stadijum filosofije "Matematika broja 126-primena u političkim sistemima"

Umor glumaca, šmiraju kao recimo u Žikinim dinastijama ili serijama na RTS. Ili možda ne šmiraju, možda jednostavno ne znaju bolje.

Naš takozvani život.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:34 21.03.2012

Re: izbori 2012

Poslednji stadijum filosofije "Matematika broja 126-primena u političkim sistemima"

Недостатак демократије, попут затварања блога, и цитирање ознашких фалсификата?
hajkula1 hajkula1 16:59 21.03.2012

O informacijama / MEDIJSKOM MRAKU


Šta reći ... Skup u velikoj sali Sava centra nije baš beznačajan, par hiljada ljudi se okupilo, o tome nema izveštaja, ni reč. Kada je neki sportski dogadjaj, bude i manje ljudi ali se medijski isprati. Neki koncert, izložba.

Pokret radnika i seljaka je nešto sasvim drugo, drugačije.
Ljudi se samoorganizuju, biraju svoje predstavnike. Mi se okupljamo u jednom praznom lokalu koji nam je naš saradnik-član ustupio besplatno. Skupismo parice za račun za struju i telefon Opština nam je na zahtev za slobodan termin u MZ dala odgovor da slobodnih termina nema, što je laž.

Na plakatama nema fotografije, nema kulta vođe.







mariopan mariopan 20:06 21.03.2012

Re: O informacijama / MEDIJSKOM MRAKU

Na plakatama nema fotografije, nema kulta vođe.

Trebao bi vam, ljudi vole da vide koga biraju, ko predstavlja tu stranku, pokret ili pratiju. Zaozbiljno.
buba_truba buba_truba 21:53 21.03.2012

Re: O informacijama / MEDIJSKOM MRAKU

mariopan
Na plakatama nema fotografije, nema kulta vođe.

Trebao bi vam, ljudi vole da vide koga biraju, ko predstavlja tu stranku, pokret ili pratiju. Zaozbiljno.

Čekaj bre, jel ti ovo stvarno zaozbiljno?

Mislim, "ljudi vole da vide" - šta tačno? A nemaju pojma o dotičnoj faci, ali eto, pričaju im u kampanji (pa oni nisu načisto ) - i eto vole da je vide (facu tog koji "predstavlja tu stranku, pokret ili pratiju" )! Šta? Prodoran pogled sivozelenih očiju, izborano čelo, nabrane obrve, oblik ušiju...

Eto, konkretno, šta bi ti volela da vidiš? Ozbiljno te pitam...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:25 21.03.2012

Re: O informacijama / MEDIJSKOM MRAKU

sviđa mi se ovo
"ljudi vole da vide"
mariopan mariopan 11:51 22.03.2012

Re: O informacijama / MEDIJSKOM MRAKU

Čekaj bre, jel ti ovo stvarno zaozbiljno?

Da , ja to ozbiljno.
Ne radi se o tome šta bih ja volela, otkud ti to?

Radi se o pravilu marketinga gde je utvrđeno da se ljudima dopada da na slikama vide nasmejane, doterane (makar fotošopirane) face...jednostavno ljudi su takvi. Zato se to koristi u kampanjama, slika nasmejanog čoveka, savršenih zuba i tena, u lepom odelu, pre će da privuče pažnju nego parola na kojoj piše šta on nudi kao program, ako ga izaberu.

Ako misliš da se "prodaš" kao političar, a to je isto kao prodati neki nov proizvod, onda to pravilo marketinga ne treba zanemariti?

A kampanja za izbore je šta? Marketing u kome ti ne prodaju pastu za zube nego čoveka (stranku) -političara i njegov program a ti kupiš ili ne kupiš ako ti se ne dopada.
hajkula1 hajkula1 12:42 22.03.2012

Re: O informacijama / MEDIJSKOM MRAKU

buba_truba
mariopan
Na plakatama nema fotografije, nema kulta vođe.

Trebao bi vam, ljudi vole da vide koga biraju, ko predstavlja tu stranku, pokret ili pratiju. Zaozbiljno.

Čekaj bre, jel ti ovo stvarno zaozbiljno?

Mislim, "ljudi vole da vide" - šta tačno?


Urođena, nesvesna potreba za kontakt očima; obična, normalna pojava, deo prirode čoveka, opisali su je psiholozi.

Razumem šta hoćeš da kažeš. Kada sam prvi put videla plakat Pokreta radnika i seljaka, samo sa amblemom i sloganom - Pobedićemo jer narod ne može da izgubi, bila zbunjena-nepoverljiva, ko se iza krije.
Jer, nagledala se i ja kako se raznorazni novi-stari organizuju, kako se redizajniraju.
Neću da podelim sa vama izazvana mi osećanja



PS
Volim i ja da vidim Ko je, šta je bio, radio; prošlost, sadašnjost, budućnost. MLogo sam radoznala


mariopan mariopan 13:14 22.03.2012

Re: O informacijama / MEDIJSKOM MRAKU

Urođena, nesvesna potreba za kontakt očima; obična, normalna pojava, deo prirode čoveka, opisali su je psiholozi.


Upravo na to sam mislila, ljudi vole da "pogledaju u oči" čoveka, ne samo da čitaju mrtva slova na papiru, parole, program itd.

Stvarno mislim da taj marketing treba da se odradi jer to prodaje (podržava) "priču" koju političar priča, ono što govori i što mu je program..kao da kaže "to sam ja, ja stojim iza ovog programa, ja vam garantujem da ću uraditi to što obećavam".

To koriste i svi drugi političari, pogledaj plakate, na svima su slike lidera, pa razumem ja da nećete kult ličnosti ali prvo treba osvojiti vlast a ovo je način, drugi načini su manje efikasni.

Dosta ljudi čujem da pominju upravo taj Pokret kao svoj izbor, toliko da znaš da su ljudi čuli za njega a kako im je dosta svih drugih šanse su realne da bar uđu u Skupštinu.
hajkula1 hajkula1 14:08 22.03.2012

Re: O informacijama / MEDIJSKOM MRAKU

mariopan
Urođena, nesvesna potreba za kontakt očima; obična, normalna pojava, deo prirode čoveka, opisali su je psiholozi.


Upravo na to sam mislila, ljudi vole da "pogledaju u oči" čoveka, ne samo da čitaju mrtva slova na papiru, parole, program itd.

Stvarno mislim da taj marketing treba da se odradi jer to prodaje (podržava) "priču" koju političar priča, ono što govori i što mu je program.. kao da kaže "to sam ja, ja stojim iza ovog programa, ja vam garantujem da ću uraditi to što obećavam".

Dosta ljudi čujem da pominju upravo taj Pokret kao svoj izbor, toliko da znaš da su ljudi čuli za njega a kako im je dosta svih drugih šanse su realne da bar uđu u Skupštinu.


Izmamila si mi (jedan malo neuobičajen za mene) kez.

Prof. Dr Zoran Dragišić kaže - Ja obećavam - a ljudi koji ga poznaju znaju da on ispunjava obećanja.

Većinu nas ne bi zadovoljilo - da uđe u Skupštinu nekoliko poslanika. Potreba je da iz PRS u Skupštini bude delegata dovoljno da mogu da utiču na rad Skupštine. (Kažem delegata, jer su to ljudi koje sami iz asocijacije, mesnog odbora, grupe građana... biramo da nas predstavljaju i za svoj rad, nama odgovaraju.)

S jedne strane Terzić )Asocijacija Malinara) s druge strane Saša Mirković (menadžer Mariji Šerifović od koga su je ,,ukrali,,) i Zoran Dragišić kaže, - Ljudi, ja ne umem da sadim maline niti da stvorim muzičku zvezdu. Ja umem da hapsim. I obećavam!

Mora da se donese odluka za hapšenje tajkuna, kriminalaca, prljavih političara, svih onih koji su ojadili Srbiju i ponizili narod. A ko to može, sme, želi, ume da uradi? Predloži, donese odluku i uradi?





hajkula1 hajkula1 14:08 22.03.2012

Re: O informacijama / MEDIJSKOM MRAKU

mariopan
Urođena, nesvesna potreba za kontakt očima; obična, normalna pojava, deo prirode čoveka, opisali su je psiholozi.


Upravo na to sam mislila, ljudi vole da "pogledaju u oči" čoveka, ne samo da čitaju mrtva slova na papiru, parole, program itd.

Stvarno mislim da taj marketing treba da se odradi jer to prodaje (podržava) "priču" koju političar priča, ono što govori i što mu je program.. kao da kaže "to sam ja, ja stojim iza ovog programa, ja vam garantujem da ću uraditi to što obećavam".

Dosta ljudi čujem da pominju upravo taj Pokret kao svoj izbor, toliko da znaš da su ljudi čuli za njega a kako im je dosta svih drugih šanse su realne da bar uđu u Skupštinu.


Izmamila si mi (jedan malo neuobičajen za mene) kez.

Prof. Dr Zoran Dragišić kaže - Ja obećavam - a ljudi koji ga poznaju znaju da on ispunjava obećanja.

Većinu nas ne bi zadovoljilo - da uđe u Skupštinu nekoliko poslanika. Potreba je da iz PRS u Skupštini bude delegata dovoljno da mogu da utiču na rad Skupštine. (Kažem delegata, jer su to ljudi koje sami iz asocijacije, mesnog odbora, grupe građana... biramo da nas predstavljaju i za svoj rad, nama odgovaraju.)

S jedne strane Terzić )Asocijacija Malinara) s druge strane Saša Mirković (menadžer Mariji Šerifović od koga su je ,,ukrali,,) i Zoran Dragišić kaže, - Ljudi, ja ne umem da sadim maline niti da stvorim muzičku zvezdu. Ja umem da hapsim. I obećavam!

Mora da se donese odluka za hapšenje tajkuna, kriminalaca, prljavih političara, svih onih koji su ojadili Srbiju i ponizili narod. A ko to može, sme, želi, ume da uradi? Predloži, donese odluku i uradi?





mariopan mariopan 16:02 22.03.2012

Re: O informacijama / MEDIJSKOM MRAKU

Izmamila si mi (jedan malo neuobičajen za mene) kez.

Većinu nas ne bi zadovoljilo - da uđe u Skupštinu nekoliko poslanika. Potreba je da iz PRS u Skupštini bude delegata dovoljno da mogu da utiču na rad Skupštine.

Naravno, ni mene ne bi zadovoljilo, navijam za mnogo više od toga, upravo zato da mogu da utiču a ne da budu statisti silom prilika.

Tadiću marketing radi neki Obamin savetnik, baš danas čitam na vestima, znači zaozbiljno se spremaju da nas prevare još jednom?
Mora da se donese odluka za hapšenje tajkuna, kriminalaca, prljavih političara, svih onih koji su ojadili Srbiju i ponizili narod. A ko to može, sme, želi, ume da uradi? Predloži, donese odluku i uradi?

E, samo za ovo bih glasala za vas, ako je ona taj nema da se mislim za koga ću da glasam, ozbiljno.
Ljudi, ja ne umem da sadim maline niti da stvorim muzičku zvezdu. Ja umem da hapsim. I obećavam!


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana