In memoriam| Muzika| Umetnost

R.I.P. Whitney Houston

JJ Beba RSS / 12.02.2012. u 02:43

9. avgust  1963 – 11. februar  2012.

 

Umrla je  48. godini  u  Beverly Hilton  Hotelu i uzrok smrti se za sada  ne zna.

 

 

  taman da nikada ništa pre nije otpevala ovo bi bilo dovljno za sva vremena

 



Komentari (176)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:47 12.02.2012

aušit

kakva šteta. kakva šteta za nju poslednjih 15ak godina...jbg.



bar da je živela šta je pevala...
JJ Beba JJ Beba 02:55 12.02.2012

Re: aušit

BebaOdLonchara
kakva šteta. kakva šteta za nju poslednjih 15ak godina...jbg.

da kakvo arčenje talenta
ipak, otpevala je sve što se može otpevati u samo jednoj pesmi

sećam se kad se pijavila kakvo je to osveženje bilo
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:03 12.02.2012

Re: aušit

sećam se kad se pijavila kakvo je to osveženje bilo

jeste. oduvala je! kako pogrešan izbor može fatalno da upropasti jedan takav talenat.


JJ Beba JJ Beba 03:23 12.02.2012

Re: aušit

kako pogrešan izbor može fatalno da upropasti jedan takav talenat.

da
sada će ponovo da preštamjau njene stare albume i neke nove generacije će moći da čuju i nešto drugo vezano za nju a ne samo tabloidne priče o dogama, alkoholu, lečenju, razvodu

kao klinka je živela pod budnim okom keve, čuvene gospel pevačice i tetke, dionne warwic takođe čuvene pevačice, kuma joj areta frenklin. od malena su je spermale da bude zvezda, strpali je pod stakleno zvono...
i jbga jedan pogrešan izbor i ode sve qrac
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:36 12.02.2012

Re: aušit

sada će ponovo da preštamjau njene stare albume

što je najcrnje, vrlo je moguće da će sva zarada od prodaje i autorskih prava otići onom skotu, bobiju.

jednom, negde početkom 90tih, kaže moj drugar: "e, zamisli da se jedno jutro probudiš, a pored vitni hjuston. pazi koja je riba. ali nije to glavna stvar - zamisli da ti ujutru ta takva riba onako zapeva na uvo!".
lira92 lira92 04:06 12.02.2012

Re: aušit


Umrla na Beverly Hills-u, javljaju mediji. Bas mi je zao.
Prosle godine sam, na zalost, medju 10.000 drugih ljudi, prisustvovala necemu sto je trebao biti njen koncert, a bila je samo neizmjerna tuga zbog toga sto je od nje preostalo.
JJ Beba JJ Beba 04:20 12.02.2012

Re: aušit

lira92

Umrla na Beverly Hills-u, javljaju mediji. Bas mi je zao.
Prosle godine sam, na zalost, medju 10.000 drugih ljudi, prisustvovala necemu sto je trebao biti njen koncert, a bila je samo neizmjerna tuga zbog toga sto je od nje preostalo.

da tuga jedna. ona koja imala anđeoski glas, i neviđenu tehniku, čije su turneje bile rsprodate mesecima unapred nije mogla da na povratničkim koncetima 2010 izgura koncert a da ne ostane bez daha uz česta zastajkinja. verovtno ju je dodatno dotuka kritika koja je tvrdila da nije spremna za binu, a ovaj njen kilav nastup u Birmingemu 2010 prikazivan je na vestima
JJ Beba JJ Beba 04:37 12.02.2012

Re: aušit

što je najcrnje, vrlo je moguće da će sva zarada od prodaje i autorskih prava otići onom skotu, bobiju.

jao užas!! mada mislm da su se razveli, a? ili će on zbog ćerke da joj lapi kintu?
čoveče kakav bedak- navuko je, ujebo joj karijeru, nju ujebao i još da uzme kintu.

a zabvaljla se sa Eddie Murphy-om pre tog kretna
mlekac mlekac 08:39 12.02.2012

Re: aušit

JJ Beba
što je najcrnje, vrlo je moguće da će sva zarada od prodaje i autorskih prava otići onom skotu, bobiju.

jao užas!! mada mislm da su se razveli, a? ili će on zbog ćerke da joj lapi kintu?
čoveče kakav bedak- navuko je, ujebo joj karijeru, nju ujebao i još da uzme kintu.

a zabvaljla se sa Eddie Murphy-om pre tog kretna


Pa cerka je punolena, ako me secanje ne vara, tako da sumnjam da ce se on tek tako okoristiti
krkar krkar 09:46 12.02.2012

Re: aušit

dionne warwic takođe čuvene pevačice, kuma joj areta frenklin.


U džebt, ovo pojma imao nisam. Ja slušam muziku, ne čitam o muzičarima.




nsarski nsarski 09:51 12.02.2012

Re: aušit

krkar
dionne warwic takođe čuvene pevačice, kuma joj areta frenklin.


U džebt, ovo pojma imao nisam. Ja slušam muziku, ne čitam o muzičarima.






She was the daughter of Cissy Houston, a gospel and pop singer who had backed up Aretha Franklin, and the cousin of Dionne Warwick. (Ms. Franklin is Ms. Houston’s godmother.)
krkar krkar 09:58 12.02.2012

Re: aušit

She was the daughter of Cissy Houston, a gospel and pop singer who had backed up Aretha Franklin, and the cousin of Dionne Warwick. (Ms. Franklin is Ms. Houston’s godmother.)


Ma pročitao u međuvremenu nego ni to nisam znao, ni za tetku ni za kumu...

Šteta.
lira92 lira92 12:21 12.02.2012

Re: aušit

JJ Beba
lira92


Prosle godine sam, na zalost, medju 10.000 drugih ljudi, prisustvovala necemu sto je trebao biti njen koncert, a bila je samo neizmjerna tuga zbog toga sto je od nje preostalo.


povratničkim koncetima 2010



Da, bilo je to 2010, ja sam jos nekako u 2011.
JJ Beba JJ Beba 12:38 12.02.2012

Re: aušit

Krkar
U džebt, ovo pojma imao nisam. Ja slušam muziku, ne čitam o muzičarima.


She was the daughter of Cissy Houston, a gospel and pop singer who had backed up Aretha Franklin, and the cousin of Dionne Warwick. (Ms. Franklin is Ms. Houston’s godmother.)

Krkar
Ma pročitao u međuvremenu nego ni to nisam znao, ni za tetku ni za kumu...

Šteta.

to je bilo opšte poznato, nije moralo da se bogznakolko čita o. Whitney je bila vrlo talntovana još kao klinka, pevala u crkvenom horu a uz takvu okolinu spremana je za veliku karijeru. svojim talentom je prevazišla i majku i tetku i dostigla ngede i kumu, ali život ju je ponizio. dok je spremana za divu propustila je važne stvari u životu- izlaske sa momcima, blejanje sa dugaricama...vežbanje, vežbanje i samo vežbanje a morala je da se vlada po strogim prvailima. kada je postala poznata, kada je se sve zavrtelo , kada je postala i filmka diva meni je izgledala ko puštena s lanca. i kao po nekom nepisanom pravilu dobre devjko se pale na barabe, na mangupe, to je vazda bilo. znam mnoge u mojoj okolini. mediji su često spekulisali i o njenoj seksualnoj orjentaciji i nekako je ta udaja za tog kretena bila vest kojom je njen menadžment i pogotovo porodica želela da začepili usta štampi koja je brujala o njenom navodnom lezbejstvu
man ray loves me man ray loves me 13:51 12.02.2012

Re: aušit

strpali je pod stakleno zvono...

da i meni se cini da je bila jedna od onih koji su bili mnogo dobro dete ali nisu znali kako da odrastu.
ima jedna epizoda simpsona kad zbog snega ukinu skolu na dve nedelje. bart provede vreme ludo se zezajuci a lisa dozivi nervni slom, na kraju ode kod majke u ocajanju, vuce je za rukav i kaze - grade me, grade me!
oceni/pohvali me.

a onda kad se pohvale smanje postane previse tesko.

zao mi je zbog ove vesti. za mene je najlepsi talenat koji covek moze da ima veliki glas. i mada su pesme cesto bile previse mainstream za moj ukus, glas je bio veliki i mnoge od tih pesama me podsecaju na detinjstvo.
princi princi 14:06 12.02.2012

Re: aušit

zao mi je zbog ove vesti. za mene je najlepsi talenat koji covek moze da ima veliki glas. i mada su pesme cesto bile previse mainstream za moj ukus, glas je bio veliki

Baš tako. Kad se pojavila, bila je veća od života, prosto nekako sijalo iz nje. Prelepa, fantastičan glas potrošen na nebitne i glupave pesmice, ali nekako kad je vidiš nije ti to smetalo.

Ima neke simbolike i u njenom dolasku i odlasku. Nekako se pojavila u onom trenutku kad je Amerika nalazila sebe u ono reganovsko doba, kad je izlazila iz krize, 1984., a ona je nekako bila perfect soundtrack za te 80-te. Nosila neki feelgood faktor, i bilo ti fino kad je samo vidiš, potpuno bezumno i bez ikakvog razloga. Kad su došle 90-te, počela je da tumara, pojavile su se neke druge face a on se nekako potpuno izgubila (ili nije više bila potrebna). Tužno mnogo.
JJ Beba JJ Beba 14:16 12.02.2012

Re: aušit

Ima neke simbolike i u njenom dolasku i odlasku. Nekako se pojavila u onom trenutku kad je Amerika nalazila sebe u ono reganovsko doba, kad je izlazila iz krize, 1984., a ona je nekako bila perfect soundtrack za te 80-te. Nosila neki feelgood faktor, i bilo ti fino kad je samo vidiš, potpuno bezumno i bez ikakvog razloga. Kad su došle 90-te, počela je da tumara, pojavile su se neke druge face a on se nekako potpuno izgubila (ili nije više bila potrebna). Tužno mnogo.

da
meni to skroz sauntrek mainstreama kasnih 80tih

užasno mi je tužno kad neko sam ujebe svoj talenat. do besa
a nekako sam se naglelala toga. talentovani ljudi često arče taj bogom dat dar. nekako ne kapiraju da su privilegovani, da im se on osmehnuo, da moraju da imaju odgovornost prema tom daru.
ima divan esej bele hamvašija o tome, ali možda nekom drugom prilikom



mirelarado mirelarado 14:56 12.02.2012

Re: aušit

užasno mi je tužno kad neko sam ujebe svoj talenat. do besa


Јесте тужно, поготово кад упорно срља у самоуништење. И пречесто се догађа, не само музичарима. Жао ми је Витни. Иако овакав крај није неочекиван.
audrey92 audrey92 15:25 12.02.2012

Re: aušit

zao mi je zbog ove vesti. za mene je najlepsi talenat koji covek moze da ima veliki glas. i mada su pesme cesto bile previse mainstream za moj ukus, glas je bio veliki i mnoge od tih pesama me podsecaju na detinjstvo.


isto.
jsquared jsquared 22:06 12.02.2012

Re: aušit

BebaOdLonchara
kakva šteta. kakva šteta za nju poslednjih 15ak godina...jbg.



bar da je živela šta je pevala...



Kakva šteta za nas, narednih godina
jesen92 jesen92 00:55 13.02.2012

Re: aušit

čoveče kakav bedak- navuko je, ujebo joj karijeru, nju ujebao i još da uzme kintu.

...ja sam cula na vestima da je bila pred bankrotom, sto bi bilo dobro da kreten nema sta da uzme...jedino kasnije autorska prava al se nadam da ce to da uzme cerka...
JJ Beba JJ Beba 01:00 13.02.2012

Re: aušit

jesen92
čoveče kakav bedak- navuko je, ujebo joj karijeru, nju ujebao i još da uzme kintu.

...ja sam cula na vestima da je bila pred bankrotom, sto bi bilo dobro da kreten nema sta da uzme...jedino kasnije autorska prava al se nadam da ce to da uzme cerka...

da to smo rekli dole negde
mlekac mlekac 02:57 12.02.2012

Ode jos jedna legenda...

blau.punkt blau.punkt 03:12 12.02.2012

g l a s

neponovljiv.
obozavam pesmu za koju si i ti rekla da je "dovoljna za sva vremena"
i neizostavno, kad je slusam, imam jezu od te "sile"






i onda, sunovrat u ambise droge. uzas.

spokoj joj dushi.
JJ Beba JJ Beba 03:46 12.02.2012

Re: g l a s

g l a s
neponovljiv.

bila je najbolja

bila je prva afroameriknaka koja probila rasnu barijeru na svim važnijim MTV programima koji su do tada uglavnom bili isključivo otvoreni samo belim umetnicima.



Zvali su je "the first black America's sweetheart".
JJ Beba JJ Beba 04:41 12.02.2012

Re: g l a s


i onda, sunovrat u ambise droge. uzas.

Whitney Houston found dead, aged 48
docsumann docsumann 10:20 12.02.2012

Re: g l a s

Hotelu i uzrok smrti se za sada ne zna.


uzrok smrti? ... život, kao i obično
kaolavanda kaolavanda 10:27 12.02.2012

Re: g l a s

uzrok smrti? ... život, kao i obično

Idi u peršun!


O, kol'ko sam ja sad ljuta!

Kad se pojavila ova pesma, nisam mogla da odvojim oči od nje, a o pevanju...
JJ Beba JJ Beba 12:54 12.02.2012

Re: g l a s

docsumann
Hotelu i uzrok smrti se za sada ne zna.


uzrok smrti? ... život, kao i obično

da, život ju je ponizio
užasna šteta.
ja pobesnim kad tako neko moćno talentovan zajebe sam svoj talenat, svoj život.
nekako kapiram da niko sa takvim talentom nema prava na takvu neodgovornost, a ono gle, istorija je puna samo takvih divnih talentovanih ljudi koje je život satro.
bez obzira šta će se pokazati kao uzrok njene smrti Whitney je meni i priča o uspehu, o novcu, o pritisku...
očito je umela da peva ali ne i da živi.
pandastrasna pandastrasna 14:03 12.02.2012

Re: g l a s

A ja se potpuno zabezeknem kada vidim ovakve komentare, gde se priča o protraćenom talentu, kao nas je razočarala, nije umela da živi. Ko to određuje pravila kako se živi? Ko je imao prava da joj kaže šta da radi sa svojim životom, sa svojim talentom? Nisam tako sigurna kao ti, da mi koji se prilagođavamo pravilima koji su drugi za nas postavili, živimo kako se od nas očekuje da živimo, nisam tako ubeđena da smo mi ti koji su oodrasli, da smo mi ti koji su ispali pametni.

I tu je sličnost sa Amy ali i sa milionima drugih koji su upropašćeni jer nisu hteli ili nisu umeli da se prilagode društvenim normama i opšte prihvaćenim uputstvima za preživljavanje.

A ono što me najviše nervira je što svaki put propustimo priliku da se bavimo uzrocima, da sagledamo zašto ovo nije svet koji je za svakog vredan življenja. Najlakše je reći, ma sama je kriva.

R.I.P Whitney
man ray loves me man ray loves me 14:59 12.02.2012

Re: g l a s

A ja se potpuno zabezeknem kada vidim ovakve komentare, gde se priča o protraćenom talentu, kao nas je razočarala, nije umela da živi. Ko to određuje pravila kako se živi?

ju ar miksing frogs end grendmaders.

prica se o protracenom talentu jer je ona sama izasla na scenu da bi na njoj uradila nesto za sebe ali i za svoju publiku. publika komentarise sta je trebalo da se desi pa da na sceni ostane duze.
niko ne propisuje nikom kako da zivi. mi svi samo gledamo na scenu, moze da se popne i da sidje ko god oce i kad god oce.
dragoljub92 dragoljub92 22:19 12.02.2012

Re: g l a s

ja pobesnim kad tako neko moćno talentovan zajebe sam svoj talenat, svoj život.
nekako kapiram da niko sa takvim talentom nema prava na takvu neodgovornost, a ono gle, istorija je puna samo takvih divnih talentovanih ljudi koje je život satro.

talent je nekad preteško breme koje uništi svog domaćina.nemoj da budeš tako stroga.
sad,ovo je moje lično zapažanje,št je veća snaga talenta on ima i veću destruktivnost na psihu umetnika,ne mora da znači da sam upravu.sama si rekla da ju je majka naučila kako da bude diva ali je propustila da je nauči da bude žena.
otišo je jedan veliki glas i nažalost,opet moj lični utisak,neznam da trenutno u svetu ima nekog ,u popmuzici,ko ima tako čist glas.mislim da su pevači koji su sposobni da čisto odpevaju tonove postali beli medvedi u pop muziki.
ona je na profi planu osvojila sve a na ličnom,pa nije na meni da sudim.
JJ Beba JJ Beba 22:22 12.02.2012

Re: g l a s

nemoj da budeš tako stroga.

ma kakvi bre stroga, tužna sam što je to tako
barraquito barraquito 03:27 12.02.2012

Tina Tarner

Meni njena sudbina lici na zivot Tine Tarner. Ne znam zasto, ali ta iskomleksiranost takvih talenata nikada mi nece biti jasna.....serem, hoce i jeste, veoma mi je jasna. neka joj je laka crna zemlja i mekani joj bili oblaci za dusu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:49 12.02.2012

Re: Tina Tarner

Meni njena sudbina lici na zivot Tine Tarner.

zar tu nemamo jednu retrogradnu inverziju? TT je prvo muž tukao i držao po strani, da bi onda ona uzela svoj život u svoje ruke, razvela se, napravila sjajnu solo karijeru i postala R&R baka.
barraquito barraquito 03:54 12.02.2012

Re: Tina Tarner

U pravu si, jednu je prvo muz tukao pa je napravila karijeru, a druga je prvo napravila karijeru pa je onda muz drogirao i tukao.Ne znam sta bi manje u zivotu pozeleo. Ta R&R baka meni nikada nije izgledala sretna, bez obzira na karijeru.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:11 12.02.2012

:(

Kao da mi je umro junak iz detinjstva.
Sve devojčice su htele da pevaju kao ona.

...but when you're blinded by your pain, can't see your way safe through the rain ...
docsumann docsumann 10:24 12.02.2012

Re: :(

Sve devojčice su htele da pevaju kao ona.


a mnogi dječaci su bili zaljubljeni u nju
uninamama uninamama 12:35 12.02.2012

Re: :(

...
JJ Beba JJ Beba 13:05 12.02.2012

Re: :(

Kao da mi je umro junak iz detinjstva.
Sve devojčice su htele da pevaju kao ona.

moja klinka koja je u vreme njene pojave i urgana koji je donela na pop scenu bila baš klinka obožavala je da sluša baš Whitney koju sam joj ja puštala kao primerenu muziku za tako malo dete. oko nje na je bila dragana mirković, lepa brena itaj spetakl, tako da sam ja gaseći tv imala spremu alternativu u vidu Witni Juston, kako ju je ona zvala. znala je i "reči"

Where Do Broken Hearts Go sa albuma Whtney koji se izlizao od slušanja

Inaće Whitney ja imala nadimak The Voice
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:45 12.02.2012

RIP

Glas za ljubav, bezuslovnu. Opredeli te, odmah. Ne znam kako muškarci reaguju, ovo je iz ženskog ugla. Slušala sam je uvek solo.
angie01 angie01 11:09 12.02.2012

Black Magic Woman !




kako uvek ovakvi dijamanti ugasnu sami u sobi,...kao da alarm nije blinkovao vec dugo i kao da je prirodno da pomoc ne stigne,...kao da ih ovakvih ima kolko hoces,...ne zanm, umrla Amy, jer ju je navukao bivsi muz na drogu-da bi imao sigurnog finansijera za potrebnu dozu-on se izvukao prinudno u zatvoru, a nju ostavio na cedilu, umrla sada Whitney, jer ju je bivsi muz navukao na snif- pa se izgubio kad ju je doveo do ruba propasti,...dok je trajala agonija, svi zabrinuti i onda tuga na sigurnom preranom kraju!

pa majkumu, je l nema neka prinudna varijanta pomoci-zato sto ovisnik ne moze sam da donese i sprovede tu odluku do kraja- hebote, ti kao krimos imas vece izglede, jer ti u zatvoru sledi trentman za prinudno odvikavanje!
angie01 angie01 11:26 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:29 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

kao što postoje ustanove za zaštitu spomenika i nacionalnih dobara, tako bi trebalo da postoje neke ustanove koje štite ovakve ljude. da kod nas postoji, Šaban Bajramović ne bi otišao kako je otišao. da postoji u svetu, možda bi amy ili whitney ili toliko drugih, uspele da se izvuku. neverovatno je da umetnici postaju legende i nacionalna dobra tek nakon smrti. to nikada neću razumeti, a to traje vekovima. od uvek je bilo tako.
leeanna leeanna 11:37 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

pa majkumu, je l nema neka prinudna varijanta pomoci-zato sto ovisnik ne moze sam da donese i sprovede tu odluku do kraja- hebote, ti kao krimos imas vece izglede, jer ti u zatvoru sledi trentman za prinudno odvikavanje!


da, znala sam dečka kome je rođena mama "sredila" zatvor od godinu dana, da bi se prinudno skinuo. i stvarno se 'skinuo' u zatvoru, čak je i faks u tom međuvremenu dovršio. a onda je došla prva "ta neka žurka", na kojoj se prvi put ponovo ubo posle zatvora. doza je bila ista ona pojedinačna, koju je uzimao pre nego što je otišao u zatvor. ali je za njega, koji je sada strejt, to bio overdose. ekipi sa žurke je bilo frka da zovu hitnu pomoć, pa su se svi razbežali. i tako je otišao željko.

izgleda da "prinudno" na duge staze tu baš i ne pomaže. sve na kraju zavisi od nas samih, duboko iznutra.

ps. opet ne kažem da ne treba probati sve pa i prinudno. ma zeznuto je to. žestoko. najstrašnije.
gordanac gordanac 11:43 12.02.2012

***

BebaOdLonchara
kao što postoje ustanove za zaštitu spomenika i nacionalnih dobara, tako bi trebalo da postoje neke ustanove koje štite ovakve ljude. da kod nas postoji, Šaban Bajramović ne bi otišao kako je otišao. da postoji u svetu, možda bi amy ili whitney ili toliko drugih, uspele da se izvuku. neverovatno je da umetnici postaju legende i nacionalna dobra tek nakon smrti. to nikada neću razumeti, a to traje vekovima. od uvek je bilo tako.

Skoro pa - nemguća misija, jer ljudsko biće možeš od svega i svačega sačuvati i zaštititi, osim od njega samog, tako to biva.

Taj njen glas - to je bila esencija ženske melanholije, ton apsolutne ženske osame, retki su glasovi, i muški i ženski koji tako savršeno pretvore krik u harmoniju, čudesan glas nam je ostavila, da živi dok ima živih da je slušaju.
angie01 angie01 11:51 12.02.2012

Re: ***

Skoro pa - nemguća misija, jer ljudsko biće možeš od svega i svačega sačuvati i zaštititi, osim od njega samog, tako to biva.


zar Igora Pervica nije spasila zena kojoj je u tom trenutku bilo dovoljno stalo do njega da ga je primorala na zamenu krvi-posle valjda ide neka rehabilitacija,...slazem se da bolesti duse nisu tako jednostavne, al nisu ni ne dokucive, ova zena je imala dete, da se ocistila, vrlo je verovatno da bi takav motiv nadjacao ponovnu destrukciju!

Ono sto je najmonstruoznije u ljudskom drustvu je ta sustinska nezainteresovanost, pa kraljevi medicine-psihijatri, vise paze na svoje bankovne racune i dilove sa farmacetskim kucama, nego na pomoc svojim pacijentima!

ps- khm, khm, Saban je umro jer nije bio adekvatno lecen, jer nije imao para-toliko o tome!
angie01 angie01 12:00 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

da, znala sam dečka kome je rođena mama "sredila" zatvor od godinu dana


saznala sam za te programe, jer moja drugarica vodi sektor za odvikavanje u zatvorima, a prijateljica sa faxa ima dete koje zeli na taj nacin da spase- jer druga prinuda nije predvidjena!

Katastrofa!



ja tako gledam i slucaj oko Magi,...hebote, da su joj isplacivani tantijemi i da su sada svi ovi tuzni prijatelji reagovali na vreme- zar nije mogla da bude spakovana u Rusiju i da budu placeni vrhunski strucnjaci i da ne zavrsi zivot na rubu u Borci,...ministar zdravlja ima nacina da ode u inostransvo da se leci, ona, neznanisamastaje suzukimancic, dobije besplatni kuku, operaciju, tretman, sa sve obavestavanjem javnosti da je dobro,...
JJ Beba JJ Beba 13:24 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

mrla Amy, jer ju je navukao bivsi muz na drogu-

uh sa Ejmi je malo druga priča. ona je je bila ono što se u uk pogrdno naziva white trash, ona je volea taj autodestruktivni fazon, volela da se drogira, volela je taj đanki stil života. to ju je datako kažem inspisalo
Whitey je od malena pripremana za veliku zvezdu, sklanjana od svih izazova života, nigde nije išla bez pratnje, rasla je pod staklenim zvonom. Nju je onaj njen kreten od muža navukao na kokain, na alkohol, a dao bog imalo se para...jednom je u nekiom intervjuu izjavila da je ogromno bogtasto spizdila na drogu. izdržavala je čitavu armiju dilera, mnogo njih je paratiziralo na njeom talentu..
taj idiot od muža ju je ubijao u pojam. čitala sam davno da ju je nipodaštavao, prezirao njenu slavu jer je zaparvo bio ljubomoran što je niko i ništa, što su ga zvali Mr Houston. varao ju je na sve strane ne krijući, dapače želo je da je povredi; paradirajući s drugim ženama joj je nabijao komplekse "ružne" žene...kakva uštva. a ona mučenica umesto da smogne snage i da ga izbaci iz života i kuće šutom noge u guzicu, utehu je potražila u alkoholu, u belom...jbte kakva slabost, kakav pad.
Ejmi je bila to- satakna od svega što je autodestruktivno, volela je to i zato je i rekla No Rehab
Whitny je sasvim druga priča, ali kraj je isti
neće smrt kretene
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:38 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

neće smrt kretene

ni mediokritete. nikom je ne želim, naravno, ali madonna ima snage za sve, a nema talenta ni za naprstak. kako sam besna.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 13:42 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

JJ Beba

taj idiot od muža ju je ubijao u pojam. čitala sam davno da ju je nipodaštavao, prezirao njenu slavu jer je zaparvo bio ljubomoran što je niko i ništa, što su ga zvali Mr Houston. varao ju je na sve strane ne krijući, dapače želo je da je povredi; paradirajući s drugim ženama joj je nabijao komplekse "ružne" žene...kakva uštva. a ona mučenica umesto da smogne snage i da ga izbaci iz života i kuće šutom noge u guzicu, utehu je potražila u alkoholu, u belom...jbte kakva slabost, kakav pad.
neće smrt kretene

Nemoj tako JJ da sudiš. Ne znaš ti kako je to kada imaš nekog ko te prvo okuje kako što je Bobby okovao Vitni u drogu a onda se iživljavao nad njom i njenim životom.
Ona nije pripremljena ni za šta od toga. Kakve je ona šanse imala da se sama izvuče. Ja bih prvenstveno sudila svima onima koji su sebe zvali njinim prijateljima a nisu ništa učinili.
I na kraju...treba li da se podsetimo smrti Ofre Haze koja je umrla od AIDS-a kojim je je njen suprug NAMERNO zarazio a sve uz pomoć njene sopstvene familije koja je jednosavno zatvarala oči pred svim tim....
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:46 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

Ona nije pripremljena ni za šta od toga. Kakve je ona šanse imala da se sama izvuče. Ja bih prvenstveno sudila svima onima koji su sebe zvali njinim prijateljima a nisu ništa učinili.

e to pokušavam da kažem svo vreme.
leeanna leeanna 13:58 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

BebaOdLonchara
neće smrt kretene

ni mediokritete. nikom je ne želim, naravno, ali madonna ima snage za sve, a nema talenta ni za naprstak. kako sam besna.


o pa logično je to. što si talentovaniji, to si senzibilniji, pa time (uglavnom) i manje otporan na "stvaran svet oko tebe". plus, predatori - oni oko uspešnih i ostvarenih ljudi kruže po defaultu.
docsumann docsumann 14:05 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

neće smrt kretene


khm, khm
JJ Beba JJ Beba 14:08 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

Nemoj tako JJ da sudiš. Ne znaš ti kako je to kada imaš nekog ko te prvo okuje kako što je Bobby okovao Vitni u drogu a onda se iživljavao nad njom i njenim životom.
Ona nije pripremljena ni za šta od toga. Kakve je ona šanse imala da se sama izvuče. Ja bih prvenstveno sudila svima onima koji su sebe zvali njinim prijateljima a nisu ništa učinili.

pa i ja o tome govorim
ona je ustvari bila nesposobna za samostalan život
nije učena, ne znam kako da objasnim
majka, tetke, kume svi su je spremali za zvezdu, za zvezdu po ukusu bele amerike
ona je bila prva velika crna diva. i tiraži ploča, i kocerti i histerija i filmovi i avioni kamioni. ogromna lova
prva koja je probila vladavinu belih umetinka na najvažnijem muzičkom programu MTVu
kakodakažem bila slatka, lepa, picnuta, pristala za ukus bele amerike

kada je droga u pitanju malo ko može tu da pomogne dok taj neko sam ne reši da je dosta.
kao i sa svakim porokom, možeš da imaš prijatelje, roditelje, boga oca ako sam ne rešiš nema ništa od skidanja
JJ Beba JJ Beba 14:19 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

i stvarno se 'skinuo' u zatvoru, čak je i faks u tom međuvremenu dovršio. a onda je došla prva "ta neka žurka", na kojoj se prvi put ponovo ubo posle zatvora. doza je bila ista ona pojedinačna, koju je uzimao pre nego što je otišao u zatvor. ali je za njega, sada strejt, to bio overdose.ekipa sa žurke je bila u frci da zove hitnu pomoć, i svi su se razbežali. i tako je otišao željko.

nema skidanja dok sam ne rasčiš u svojoj glavi
a to je ono što je teško
leeanna leeanna 14:25 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

JJ Beba

nema skidanja dok sam ne rasčiš u svojoj glavi
a to je ono što je teško

pa to. that's the point.
docsumann docsumann 14:31 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

pa to. that's the point.


narkomanija, Oozbiljna tema, smrtno ozbiljna!

leeanna leeanna 14:34 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

docsumann

narkomanija, Oozbiljna tema, smrtno ozbiljna!

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:49 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

JJ
taj idiot od muža ju je ubijao u pojam. čitala sam davno da ju je nipodaštavao, prezirao njenu slavu jer je zaparvo bio ljubomoran što je niko i ništa, što su ga zvali Mr Houston. varao ju je na sve strane ne krijući, dapače želo je da je povredi; paradirajući s drugim ženama joj je nabijao komplekse "ružne" žene...kakva uštva. a ona mučenica umesto da smogne snage i da ga izbaci iz života i kuće šutom noge u guzicu, utehu je potražila u alkoholu, u belom...

Pa to je baš zbog toga što je ona bila naučena da bude poslušna i da joj neko drugi upravlja životom. Ko god da je doš'o posle takve 'dresure', preuzeo bi kontrolu nad njom. Nažalost, ovaj gmaz je to namirisao i samo promenio kurs.
pandastrasna pandastrasna 15:04 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

Prvo, užasan komentar (U fazonu, nije da joj želim smrt, ali da je ona umrla, manje bi se potresla...WTF?). Drugo, Madonna nije netalentovan umetnik, ali se slažem da njena slava oho ho nadmašuje njen umetnički talenat (zato je valjda toliko mrzimo). Treće, ona je neverovatno talentovana business woman i taj svoj talenat nije "straćila" nego ga je radom, radom i radom iskoristila maksimalno. Najači opstaju, zar ne? Četvrto, ne znam šta vi ljudi hoćete, hejtujete Madonnu što zna kako da živi ovaj život, hejtujete Whitney jer nije znala??? Ko bi bio po meri? Neka super senzitivna domaćica, požrtvovana majka i supruga, koja, kuva, čisti, pere, bori se za mir u svetu pa još i stiže da piše i odpeva najlepše balade?
Davie Davie 15:09 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

. Nju je onaj njen kreten od muža navukao na kokain, na alkohol, a dao bog imalo se para...jednom je u nekiom intervjuu izjavila da je ogromno bogtasto spizdila na drogu. izdržavala je čitavu armiju dilera, mnogo njih je paratiziralo na njeom talentu..
taj idiot od muža ju je ubijao u pojam. čitala sam davno da ju je nipodaštavao, prezirao njenu slavu jer je zaparvo bio ljubomoran što je niko i ništa, što su ga zvali Mr Houston. varao ju je na sve strane ne krijući, dapače želo je da je povredi; paradirajući s drugim ženama joj je nabijao komplekse "ružne" žene...kakva uštva. a ona mučenica umesto da smogne snage i da ga izbaci iz života i kuće šutom noge u guzicu, utehu je potražila u alkoholu, u belom...jbte kakva slabost, kakav pad.

Kad ovako nesto napise osoba stara 6 banki zapitas se sta ona zna o zivotu... Vitni je kad je usla u brak sa Bobijem imala 29 godina (posle 3 godine zabavljanja), niti je bila tinejdzerka, niti je bila neiskusna zena. S obzirom da je Vitni bila 6 godina starija od njega (pocela je da se zabavlja sa 20-to godisnjim Bobijem) logicno bi bilo da je ona iskustvom vodila taj brak, ali nije... isto tako, taj brak nije bio zatvor, Vitni je bila bogata i slavna zena tako da suprug nije mogao da ima takav uticaj na nju, mogla je lako prekinuti i ranije taj brak, ali, opet, nije.

I na kraju, Vitni nije rasla pod staklenim zvonom, jos kao tinejdzerka, sa 14, je isla na turneje po klubovima sa majkom a i sama je vrlo mlada krenula u muzicki biznis.

Eto, ima i druga strana medalje...

Ali jedno je nepobitno, otisla je pop diva moga detinjstva...
JJ Beba JJ Beba 15:30 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

klubovima sa majkom a

da sa majkom. nigde ije išla sama

njene godine menaju nikave veze sa tim da li i koliko neko ume da živi život.
postoje osobe koje prosto nisu naučene na to, nemaju talenta kakogod. Whitney nije imala život "obične" black devojke i u mnogome njen život, karijejra i kraj može da se poredi sa životom Džudi Garland ili Majkl Džeksona.


Kad ovako nesto napise osoba stara 6 banki zapitas se sta ona zna o zivotu


dobra je fora al nemam 6 baniki
mada mogu da se ubuduće tako predstavljam pa mi neminovno sledi komplimet za dobar izged


ovakve smrti, smrti planetrano poznatih likova neminovno povate priče o naćinu života, analize detinjstva isl
negde sam već napisala, ono što me raduje jeste da će sada ponovo početi da se preslušava njena muzika koja će izaći u prvi plan i ustupiće mesto izveštajima o njenom pnašanju i torbulentnom životu po čemu je jedino mnogim mladim ljudima bila poznata.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:33 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

o pa logično je to. što si talentovaniji, to si senzibilniji, pa time (uglavnom) i manje otporan na "stvaran svet oko tebe". plus, predatori - oni oko uspešnih i ostvarenih ljudi kruže po defaultu.

tačno tako.
JJ Beba JJ Beba 15:37 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

Madonna nije netalentovan umetnik,

Madona je pre svega ambiciozna umetnica. Poznato je da je sve postigla užanom ambicijom, radom, preko leševa, krevata i svega što je bilo potrebno ne bi li se dočekala vrha i stigla tamo gde je sada.

ali ovo nije priča o madoni, eno ga alexov blog

Madonina priča može da se nasloni na onu priču o Salijeriju i Mocartu

pando samo kul, ne ljuti se, niko nikog ne hejtuje
JJ Beba JJ Beba 15:49 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

BebaOdLonchara
neće smrt kretene

ni mediokritete. nikom je ne želim, naravno, ali madonna ima snage za sve, a nema talenta ni za naprstak. kako sam besna.

naravno da nikome ne želim smrt
načitala sam se biografija, bila savremenik raznih života, nagledala se žena, ne samo u umetnosti, koje od najtalnotavnijih, najlepšiih pored pogrešinh osoba postaju nešto savim drugo. u tom smislu sam mislila da kretene neće smrt
Davie Davie 16:00 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

da sa majkom. nigde ije išla sama

To si ili procitala ili nacula ili znas iz prve ruke? A jel' znas da je sa 21-22 zivela sa nekim ragbistom? Verovatno ju je i tad majka pazila...
postoje osobe koje prosto nisu naučene na to, nemaju talenta kakogod. Whitney nije imala život "obične" black devojke i u mnogome njen život, karijejra i kraj može da se poredi sa životom Džudi Garland ili Majkl Džeksona.


Vitni je devojka, sto kazu, iz srednjeg sloja, nije obicna crna devojka ali kao da to ima veze. Po toj logici nijedna devojka iz srednjeg sloja ne bi trebalo da se snadje u zivotu, naleti na barabu i on joj sjebe zivot a u suprotnome, kao obicna crna devojka bi imala osiguranu buducnost protiv baraba. He, kako naivan pogled na zivot, na nivou tinejdz casopisa Bravo...

dobra je fora al nemam 6 baniki
mada mogu da se ubuduće tako predstavljam pa mi neminovno sledi komplimet za dobar izged

Pa ako je, kako gore procitah, cerka ti kao devojcica slusala pre 20 godina Vitni, prostim sabiranjem dodjes opasno blizu (ili preko) tih godina, neki slican odnos izmedju mene i moje keve (njoj je 62). No u svakom slucaju, bez obzira na godine, jako povrsno gledanje necijeg zivota.

A sto se muzike tice, preslusacemo je mi, stariji, rodjeni kasnih 80-tih i 90-tih malo teze...
docsumann docsumann 16:16 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

mada mogu da se ubuduće tako predstavljam pa mi neminovno sledi komplimet za dobar izged


koji aikido zahvat
Davie Davie 16:19 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

Moj stariji prijatelj ima obicaj da kaze da savremeno drustvo ima dedukciju vrednosti: kad obican narkoman umre on je los, kad umre slavan narkoman on je dobar. I to je sustina ovog presipanja iz supljeg u prazno. Jedno je samo sigurno, bila je sjajna pre 20+ godina, sve ostalo su licne percepcije.
Davie Davie 16:24 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

koji aikido zahvat


Bio bi, kad bi to bilo istinito. Mislim na izgled. Pre je u fazonu stare narodne, sto je bakuti milo to joj se snilo...
angie01 angie01 16:32 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

uh sa Ejmi je malo druga priča. ona je je bila ono što se u uk pogrdno naziva white trash, ona je volea taj autodestruktivni fazon, volela da se drogira, volela je taj đanki stil života. to ju je datako kažem inspisalo


khm, khm, Amy je samo bila neposlusna, nije joj prijala utabanost i konvencionalne sheme, sta kako treba, ali ju je na drogu navukao bivsi muz-ona je mlada pocela strasno da zaradjuje, a bila satkana od hiljadu nemira, treperava i ranjiva, a bez sigurnog utocista, kao i svi koji prkose, pa bila lak plen somu, kome je trebala sigurna doza!

white trash podrazumeva neke sasvim druge sadrzaje!
docsumann docsumann 16:52 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

Bio bi, kad bi to bilo istinito. Mislim na izgled. Pre je u fazonu stare narodne, sto je bakuti milo to joj se snilo...


meni je Beba lijepa, iako je nikad nisam vidio
JJ Beba JJ Beba 16:55 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

Pa ako je, kako gore procitah, cerka ti kao devojcica slusala pre 20 godina Vitni, prostim sabiranjem dodjes opasno blizu (ili preko) tih godina, neki slican odnos izmedju mene i moje keve (njoj je 62).

loša ti matematika ali ako te to činim srećnim evo za tebe imam 6 banki, i preko



bilokako bilo meni je draže da se o WH priča kao o boginji gospela i R&B muzike 90tih, o onome šta je nabolje umela da radi, nego o onome šta nije znala i zbog čega je po svoj prilici stradala
JJ Beba JJ Beba 16:57 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

Bio bi, kad bi to bilo istinito. Mislim na izgled. Pre je u fazonu stare narodne, sto je bakuti milo to joj se snilo...


baš umeš sa ženama

JJ Beba JJ Beba 17:04 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

docsumann
Bio bi, kad bi to bilo istinito. Mislim na izgled. Pre je u fazonu stare narodne, sto je bakuti milo to joj se snilo...


meni je Beba lijepa, iako je nikad nisam vidio

ono jes da sam klecava starica, sobzirom da imam više od 20 godina, ali moram dizjavim i da posedujem ogledalo na gajbi

doc, hvala na komplimntu

ima da se fejsliftingujem u 7 banki, nek hebe rak raka
JJ Beba JJ Beba 17:17 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !


white trash podrazumeva neke sasvim druge sadrzaje!

oh, nije mi bila namera ni da širim temu ni da poredim, a kamoli da sudim
svako je priča za sebe
mani je WH životna priča najsličnija sa životima Džudi Garland i MJ
angie01 angie01 18:32 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

JJ Beba
white trash podrazumeva neke sasvim druge sadrzaje!oh, nije mi bila namera ni da širim temu ni da poredim, a kamoli da sudimsvako je priča za sebemani je WH životna priča najsličnija sa životima Džudi Garland i MJ


Dzudi bila zena koja je ceznula da je vole, obozavaju i da njena zvezda vecno sija, Majkl je zlostavljano, zloupuotrebljavano dete,zauvek ne shvacen i nesrecan, a Vitni je skenjao BB, navukavsi je na drogu, a ona nije uspela da se izvuce-kao ni niko drugi, sam!
mariopan mariopan 18:44 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !


loša ti matematika ali ako te to činim srećnim evo za tebe imam 6 banki, i preko




Pa ti sjajno izgledas za svoje godine


JJ Beba JJ Beba 20:01 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

mariopan

loša ti matematika ali ako te to činim srećnim evo za tebe imam 6 banki, i preko




Pa ti sjajno izgledas za svoje godine



hvala mariopan, ništa nije teško kad čoveka veseli
godine nisu važne
znam neku matoru decu i neviđeno mlade starce

JJ Beba JJ Beba 20:08 12.02.2012

Re: Black Magic Woman !

Whitney Houston: squandered talent of a record-breaking singer who had it all

her success was overshadowed by her private life, following her marriage to Brown. He later claimed that at least part of his motivation in marrying Houston in 1992 had been to soften his public image, but in effect, the opposite happened: Houston became embroiled in his drug scandals and legal problems.
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:30 12.02.2012

Re: ***

slazem se da bolesti duse nisu tako jednostavne, al nisu ni ne dokucive, ova zena je imala dete, da se ocistila, vrlo je verovatno da bi takav motiv nadjacao ponovnu destrukciju!

Angie, nisu sve droge iste. Od kokaina, recimo, nema šta da se "čisti". To nije opijat. To je droga koja izaziva psihičku a ne fizičku zavisnost (kao heroin).

To ne znači da je izlečenje obavezno lakše. Samo je put do izlečenja drugačiji. I veoma je težak.

Ali da napomenem da se apsolutno slažem sa gordanac - ne možeš spasiti čoveka od njega samog. Vitni nije bila nikakvo dete koje nije znalo šta uzima i koje je neko terao na to. Niti je počela da se drogira kao tinejdžerka.

I to će reći svaki lekar koji leči od bolesti zavisnosti - uvek je i jedino odgovorna odrasla osoba koja je zavisna. I jedino se može izlečiti, ako prihvati svoju odgovornost.
A te priče: muževi i bakrači koji dobre devojke teraju na drogu - samo šalju pogrešnu poruku nekim mladim ljudima: da neko ko im je uzor, kome se dive - nije bio odgovoran za svoj život, već je to bila neka baraba. Ne biva.

Žao mi je Vitni, naravno. Ovo gore je reakcija na digresiju u komentarima.
angie01 angie01 22:52 12.02.2012

Re: ***

To ne znači da je izlečenje obavezno lakše. Samo je put do izlečenja drugačiji. I veoma je težak.


niko nije rako da je lako, samo sam rekla da su to bolesti zavisnosti, gde bolesnik nije sposoban da sam snagom volje niti odluci, niti sprovede tretman-potrebna je neka podrska!

ne možeš spasiti čoveka od njega samog. Vitni nije bila nikakvo dete koje nije znalo šta uzima i koje je neko terao na to. Niti je počela da se drogira kao tinejdžerka.


izvini-ali je poznata cinjenica da ju je muz navukao iako nije bila klinka- i odrasli ljudi cine gluposti i prave greske!


ne možeš spasiti čoveka od njega samog.


i ovo je dikutabilno-razne su situacije, gde ti neciji oslonac u spornom trenutku napravi potreban most, da prevazidjes razorni trenutak, da ne razradjujem, setices se i ti sama gomile situacija! Bolesti zavisnosti su svakako na toj listi!


I to će reći svaki lekar koji leči od bolesti zavisnosti - uvek je i jedino odgovorna odrasla osoba koja je zavisna. I jedino se može izlečiti, ako prihvati svoju odgovornost.


ovo smo valjda vec razresili-zavisnik bas i nije najsposobniji , bez, jel te nadzora i podrske!

najvise izlecenih ima onih-na suvo, koji su bili u bajboku, pa prosli kroz tretman, a da nisu imali kud!

A te priče: muževi i bakrači koji dobre devojke teraju na drogu - samo šalju pogrešnu poruku nekim mladim ljudima: da neko ko im je uzor, kome se dive - nije bio odgovoran za svoj život, već je to bila neka baraba. Ne biva.


Ovo sad nisam razumela- ko salje pogresnu poruku o divi da je baraba?
To sto je i ona ziv covek, pa je i pored toga sto je fenomenalan umetnik, lepa,talentovana sebi dozvolila slabost da je covek u koga je bila zaljubjena nagovori na nesto sto bas nije najzdravije i to jos u Holivudu?!

ne mogu da verujem da si to napisala!

pa polovina tih idola radi neke ne bas simpa stvari i imaju iste slabosti i mane kao i svi ostali- cak im je u tom njihovom nerealnom svetu mnogo toga i dostupnije i normalnije!
JJ Beba JJ Beba 23:14 12.02.2012

Re: ***

najvise izlecenih ima onih-na suvo, koji su bili u bajboku, pa prosli kroz tretman, a da nisu imali kud!

nema ništa od toga, od nasilnog izlećenja. kad tad se vrate.
dok ovisnik sam ne reši u svojoj glavi nikada neće uspeti da se skine.
tako je sa svim zasvisnostima, sa pušenjem, alkoholom....nema izlečenja dok stvari ne središ u svojoj galvi, dok se ne konfrontiraš sa time.
pozanto je takođe da ima vrlo malo skinutih sa heriona. večina se vrati kad tad..
dakle i kod vitni je taj slučaj- nije stvari rešila u svojoj glavi, nema tu zaključavanja, nema nasilnog skidanja dok sam ne doneseš odluku.
a to kolko ko godima ima nema nikave veze.
poznavala sam jednog bojaninig kolegu koji se pod stare dane navuko i to odmah na heroin i umro vrlo brzo.
poznajem klinca, čiji je ćale poznati roker, koji se navuko u 13 godini, u blokovima na NB. drogiro se 3 godine a da ćale nije prepoznao signale!!kad je počeo lećenje bilo je kasno, umro je od ovedoza u 16 godini.sin jedinac
nema pravila, ali nema "izlećenja" bez dok sami u svojom glavama to ne rešimo
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:20 12.02.2012

Re: ***

ovo smo valjda vec razresili-zavisnik bas i nije najsposobniji , bez, jel te nadzora i podrske!

Naravno, bre, nisam govorila o podršci, ona je neophodna. Govorila sam o odgovornosti. Koja je njena.
Ovo sad nisam razumela- ko salje pogresnu poruku o divi da je baraba?

Niko nije rekao da je diva baraba, već da je baraba muž (ne samo njen, navodili su se razni primeri, od Ejmi do Vitni).
To sto je i ona ziv covek, pa je i pored toga sto je fenomenalan umetnik, lepa,talentovana sebi dozvolila slabost da je covek u koga je bila zaljubjena nagovori na nesto sto bas nije najzdravije i to jos u Holivudu?!

Niko to ne osporava. Ja samo ističem da je odgovornost njena. I nije tačno da ju je nagovorio na nešto "što nije baš najzdravije" nego da uzme drogu. I to nije uzela jednom, nego je dakle postala ozbiljan zavisnik. A sasvim sigurno je kao skoro tridesetogodišnja žena znala da je droga sve - samo ne zdravo.
ne mogu da verujem da si to napisala!
pa polovina tih idola radi neke ne bas simpa stvari i imaju iste slabosti i mane kao i svi ostali- cak im je u tom njihovom nerealnom svetu mnogo toga i dostupnije i normalnije!

Ne znam šta ne možeš da veruješ Endži, napisala sam da se protivim tome da se odgovornost skida sa zavisnika - naročito ako su idoli mladima - jer se time šalje pogrešna poruka: da to može svakome da se desi, da ne odlučuješ sam već "iz ljubavi" pristaneš na nešto i td... Protiv sam toga jer je istina suprotna: uvek si sam odgovoran, ma ko te nagovarao i iz ma kog razloga da si slab. Mislim da je ta poruka bolja. Odnosno - više bih volela da moj sin tinejdžer čita ili sluša u medijima takve poruke - od tih da je neki zli čika neku tetu nagovorio na nešto.
(Ovde svakako isključujem decu ili osobe kojima se krišom daje droga ili slično)

Možda se nerazumemo. Čak mislim ne gledamo sasvim različito na to. Ja sam samo rekla na tvoj komentar da se od kokaina ne čisti, jer nije opijat.

Nervira me što će mi ponovo pasti server kad ovo objavim, pa ako se ne ulogujem lako, izvini. Da znaš da nisam izašla iz diskusije nego imam problem.
angie01 angie01 23:27 12.02.2012

Re: ***

nema ništa od toga, od nasilmog izlećenja. kad tad se vrate.


da , al taj prvi korak niko od njih ne moze sam- to za ljude iz bajboka znam iz prve ruke, moja prijateljica radi sa njima, da sada ne ulazim u pricu!

od ovisnika, do svesti da, to sto ti zoves sam resis-ima gde prostor za koji ti treba most- o tome ja govorim!

...ne znam, je l ti verujes da ovi ovisnici od bilo cega sa Beverli Hilsa sami spakuju svoje krpice i odu na riheb, jer su skockali stvari u svojoj glavi?

(ps-moji prijatelji su lekari u takvoj jednoj ustanovi i oni tvrde, da bez podrske i kontrole, neko ko je zavisnik, tesko da moze sam da prevazidje problem! Tretmani obuhvataju okruzenje bolesnika i njihovo poprilicno aktivno ucestvovanje.)
JJ Beba JJ Beba 23:38 12.02.2012

Re: ***

I nije tačno da ju je nagovorio na nešto "što nije baš najzdravije" nego da uzme drogu. I to nije uzela jednom, nego je dakle postala ozbiljan zavisnik. A sasvim sigurno je kao skoro tridesetogodišnja žena znala da je droga sve - samo ne zdravo.

oo bojana ne ide to tako.
čitala sam davno o toj čudnoj vezi velike dive i propalice. naširoko je pisano. on je sam izvaljivao da je jedan od razloga što se oženio s WH bio i taj da ublaži svoj loš imidž alkoholićara, narkonama, ali da je uspeo jedino da nju uvede u taj svet. čuj on da ublaži!!! sam je to govorio.
zatim, i sama znaš kako odnos dvoje ljudi nije tako racionalan kako ti govoriš. ono što ti je u početku simpatično posle postane uglavnom noćna mora. on ju je šikanirao, bio ljubomora na njeu slavu, kinjio je, varao a ona se trudila da drži korak sa njim. poznajem stvarno puno divnih, pametnih žena koje se navuku pre svega na loše momke, slede ih...a jedino što uspeju to je da se navuju ne samo na loše momke nego na sve što taj loš momak nosi sa sobom.
fina devojka i propalica , pa to je skoro sterotip, sečaš se
and the Tramp? ;-)
kakodatikažem, u početku misliš da to nije ništa, da možeš da kontrolišeš...kad shvatiš da je đavo odneo šalu bude kasno, navučen si.
JJ Beba JJ Beba 23:43 12.02.2012

Re: ***

(ps-moji prijatelji su lekari u takvoj jednoj ustanovi i oni tvrde, da bez podrske i kontrole, neko ko je zavisnik, tesko da moze sam da prevazidje problem! Tretmani obuhvataju okruzenje bolesnika i njihovo poprilicno aktivno ucestvovanje.)

oh da, ali džaba sva podrška ako sam nisi doneo odluku
čitala sm biografiju Erika Kleptona koji piše o tome kako se on skinuo sa svge na čemu je bio. ništa dok sam nije doneo odluku, kasnije da bi istrajao svako ima svoji foru, nalazi svoje načine. on peca, meditira i svaki dan počinje molitvom.
i dan danas se skida, hrabri se,...svaki dan sebi kaže trezan si toliko i toliko. dakle radi na tome. sam. sam sa sobom.
angie01 angie01 23:52 12.02.2012

Re: ***

Ne znam šta ne možeš da veruješ Endži, napisala sam da se protivim tome da se odgovornost skida sa zavisnika - naročito ako su idoli mladima - jer se time šalje pogrešna poruka: da to može svakome da se desi, da ne odlučuješ sam već "iz ljubavi" pristaneš na nešto i td... Protiv sam toga jer je istina suprotna: uvek si sam odgovoran, ma ko te nagovarao i iz ma kog razloga da si slab. Mislim da je ta poruka bolja. Odnosno - više bih volela da moj sin tinejdžer čita ili sluša u medijima takve poruke - od tih da je neki zli čika neku tetu nagovorio na nešto.
(Ovde svakako isključujem decu ili osobe kojima se krišom daje droga ili slično)


ajd sad samo ovo:)-Ti ko da pises pesmicu u citanci pored Titove slike!

kakva poruka, ko je salje-pa nije ideja u poruci mladima, ovo je pravi zivot i desavanje u njemu koja nisu uvek idealna!

Tuzna prica velike zvezde i talenta, koja je posegla za drogom i unistila svoj zivot-naravno da je odgovorna, kao i za sve ostalo sto cini, ali kada predjes neku granicu svojih mogucnosti, ljudsko drustvo je predvidelo pomoc-ja o tome govorim!

ne pazljiv vozac koji sleti s puta i ostane zarobljen u skrsenom autu- iz istog ne moze sam da izadje, a jeste on odgovoran za nesrecu koja mu se dogodila- ako ce ovako biti lakse da se razumemo!

I Amy i Vitni su bile, pored svojih velikih prednosti u umetnickom smislu, isto tako samo zene zeljne ljubavi i naletele na somove, koji su to zloupotrebili, a one poklekle-moglo je narvano da bude drugacije, al nije-pa svi mi, pa i ti radis ponekd nesto sto nije pametno i dobro po tebe i to je zivot. nekad jer ti se ucine privlacnim, nekad ne prepoznas opasnost, nekad svesno rizikujes-pa smesno bi bilo da, jer si se zaklela nad pionirskom maramom, nikad ne posegnes za necim zabranjenim!
neke od tih stvari nisu tako strasne da su zivotno opasne, ovo sa drogom na zalost jeste- a u njihovom svet tako dostupna i uobicajena stvar i niko na pocetku ne misli da tako pocinje kraj!
angie01 angie01 23:57 12.02.2012

Re: ***

sam. sam sa sobom.


onda je on extra specijalan giga mega master of d junivers!
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:57 12.02.2012

Re: ***

kakodatikažem, u početku misliš da to nije ništa, da možeš da kontrolišeš...kad shvatiš da je đavo odneo šalu bude kasno, navučen si.

Bebo, ja vrlo dobro znam o čemu govoriš. I sve je to tako. Ne znam samo zašto kažeš
oo bojana ne ide to tako.

jer ono što ja govorim nije u suprotnosti sa stereotipom koji navodiš. Samo ne pristajem na to da se sa odrasle osobe skida odgovornost i prebacuje na drugu odraslu osobu. Iz prostog razloga što znam ponešto o lečenju zavisnosti. Možda više nego o stereotipima.

A u prilog tome govori i tvoja tačna tvrdnja da ne može čovek da se skine dok ne odluči sam...
Lekari bi na to tvoje dodali samo: ...dakle, dok ne prihvati svoju odgovornost.

Pozdrav svima,
i izvinite na trolu.


angie01 angie01 00:01 13.02.2012

Re: ***

Ja sam samo rekla na tvoj komentar da se od kokaina ne čisti, jer nije opijat.


da l treba da podvucem da je to bilo generalno receno, u figurativnom smislu lecenja! ako je sada to uopste bitno za ostalo sta nose i tvoji i moji komentari!
svbobo svbobo 00:01 13.02.2012

Re: ***


To sto je i ona ziv covek, pa je i pored toga sto je fenomenalan umetnik, lepa,talentovana sebi dozvolila slabost da je covek u koga je bila zaljubjena nagovori na nesto sto bas nije najzdravije i to jos u Holivudu?!

Ko koga danas može da nagovori na bilo šta?
Mogu ja da odlepim i na Rosin Marfi,evo i na JJ Bebu (vid'o slike sa žura)...na Bojanu...ali nema te sile i reči kojom bi me bilo koja od njih tri nagovorila d se puknem u venu!
A na kraju i d se puknem-ko bi mi bio kriv neg ja sam!?
Rosin bi mi možda i pružila neku podršku...o druge dve ne bih d komentarišem-ne poznajem ih!
Svako od nas je gospodar svog života!
Malo mi je...bzvze ta priča!
p.s.
odo...imam neka posla!


angie01 angie01 00:05 13.02.2012

Re: ***

Ko koga danas može da nagovori na bilo šta?


pa to je kljucni momenat jos od Adama i Eve, bre!
svbobo svbobo 00:07 13.02.2012

Re: ***

pa to je kljucni momenat jos od Adama i Eve, bre!

Šta je veseli Adam znao o ženama...pričam o vremenu kada se sve zna!
angie01 angie01 00:33 13.02.2012

Re: ***

svbobo
pa to je kljucni momenat jos od Adama i Eve, bre!Šta je veseli Adam znao o ženama...pričam o vremenu kada se sve zna!


samo si zanemario da svako ima svoj prvi put!
JJ Beba JJ Beba 00:42 13.02.2012

Re: ***

te sile i reči kojom bi me bilo koja od njih tri nagovorila d se puknem u venu

što mora u venu svbodo?
ne mora da se mašiš igle uopšte a da se navučeš samo tako.

ali ne boj se, od mene ti ne preti niakva opasnot: ja ne pijem alkohol, ne pušim, ne pijem kafu, mogu da te navučem na čaj od nane


Svako od nas je gospodar svog života!
Malo mi je...bzvze ta priča!

dobro možda nisi sretao nesigurne žene, žene koje se zatelebsaju u pogšenje osobe, koje se iz te glupe potrebe da mu se dopadnu prihvataju njegovo ponašanje. posle se nema snage za odupiranje.
ali ja ne želim o tome da pišemo.
WH je za sobom ostaila toklo toga da je treba pamtiti po tome


svbobo svbobo 00:47 13.02.2012

Re: ***

angie01
svbobo
pa to je kljucni momenat jos od Adama i Eve, bre!Šta je veseli Adam znao o ženama...pričam o vremenu kada se sve zna!


samo si zanemario da svako ima svoj prvi put!

Daleko d jesam...po meni - često dopustimo sebe da zanemarimo jako bitne stvari zarad "sitne" zadovoljštine,naravno-lakše je tako!
Znam dosta ljudi koji su se sjbali i najebali u životu... i veruj mi,velikoj većini kao po običaju kriv je neko drugi!
Preduslov d se vade iz "najeba" je upravo suočavanje sa samim sobom i priznanje da su upravo oni ti koji su odgovorni za situaciju u kojoj su se našli!
Po meni to je taj put...svaka priča o drugim likovima u toj priči odvlači pažnju od suštine!
JJ Beba JJ Beba 00:48 13.02.2012

Re: ***


A u prilog tome govori i tvoja tačna tvrdnja da ne može čovek da se skine dok ne odluči sam...
Lekari bi na to tvoje dodali samo: ...dakle, dok ne prihvati svoju odgovornost.

uvek neko nekog na početku navuče
recimo Bili Holidej je navukao muzikant iz benda, posle momak/ diler nastavio....
da se odupru, da kako ti kažeš preuzmu odgovornot, reše u svojoj glavi i batale gudru potrebna je velika snaga, motiv, podrška, ali pre svega lična odluka.
to je bio slučaj sa WH. mogla je da pokuša muzički kambek, mogla je da se trudi, al ništa bez konačne odluke. kažu da je bila dezorjentisana pre neko veče kada se poslednji put popela na pozornicu
svbobo svbobo 00:51 13.02.2012

Re: ***

što mora u venu svbodo?
ne mora da se mašiš igle uopšte a da se navučeš samo tako.

ali ne boj se, od mene ti ne preti niakva opasnot: ja ne pijem alkohol, ne pušim, ne pijem kafu, mogu da te navučem na čaj od nane

'Ladno je čaj od nane to što će mi doći glave...
angie01 angie01 01:00 13.02.2012

Re: ***

svbobo

angie01

svbobopa to je kljucni momenat jos od Adama i Eve, bre!Šta je veseli Adam znao o ženama...pričam o vremenu kada se sve zna!samo si zanemario da svako ima svoj prvi put! Daleko d jesam...po meni - često dopustimo sebe da zanemarimo jako bitne stvari zarad "sitne" zadovoljštine,naravno-lakše je tako!Znam dosta ljudi koji su se sjbali i najebali u životu... i veruj mi,velikoj većini kao po običaju kriv je neko drugi!Preduslov d se vade iz "najeba" je upravo suočavanje sa samim sobom i priznanje da su upravo oni ti koji su odgovorni za situaciju u kojoj su se našli!Po meni to je taj put...svaka priča o drugim likovima u toj priči odvlači pažnju od suštine!


ja sam zadivljena koliko mladih proletera punih svesti o pravom putu i svoje uloge u odrzanju istog hodi ovim blogom!


(sustina je da svako posegne za nekom adiktivnom supstancom ne razmisljajuci previse- pa majkumu i vi ste valjda nesto uradili bez pune svesti i odgovornosti, pa se to onda neprimetno pretvori u rusilacku opasnost, bez da je to bilo ko zeleo, a iz ciste gluposti, ne dovoljno opreza, pa kada je kasno, svaka delotvorna akcija podrazumeva veliku bol, depresiju, psihogena stanja, lomljenje organizma- a za to je ipak potrebna konkretna pomoc i podrska, ma sta pisao klepton d grejt,...i samo se o tome radi, niko ne iskljucuje odgovornost pojedinca, a i zasto bi,..nego stvari nisu tako simpl i na jednom nivou, niti crno bele-sem sto je droga tako razarajuce smrtonosna!)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana