Astrologija| Budućnost

Obuka podmlatka DS-a

libkonz RSS / 10.02.2012. u 17:08

Taman sam se navikao na činjenicu da kradu. I stvarno sam bez puno nerviranja prihvatio da čak ni glavni putevi ne mogu da se očiste zato što su spiskali sve pare iz opštinskog budžeta, pa za čišćenje snega nije ostalo ništa. A i glupi sneg, nije mogao da sečaka jedno šest meseci, dok se ne skupe pare. U stvari, bolje što nije, ko bi čistio toliki sneg po avgustovskoj vrućini.

Tadićevi đaci
Tadićevi đaci
Bliže nam se izbori, što je idealno vreme da stranke pokažu koliko brinu o deci i starima. I tako je podmladak Demokratske stranke u mom gradu krenuo da čisti sneg ispred staračkog doma. Došlo je njih 12, sa sve lopatama, na već poluočišćeni prilaz domu, lopatalo nekih  10-15 minuta, taman da ih snime kamere i fotoaparati lokalnih medija. Onda su ušli u prostorije doma, gde ih je dočekao direktor, koji je igrom slučaja član iste stranke. Popili su, zamezili i otišli kući. I meni je ostalo da se malo bavim matematikom:

Ako tri žene očiste sneg neprestano lopatajući 4 sata na -10 stepeni, koliko bi vremena trebalo dvanaestorici dvadesetogodišnjaka da očiste istu površinu? Sat vremena. Mnogo je, pa što deca da se toliko maltretiraju.  Zar treba da se prehlade?

Generacija naših majki i očeva je na močvari podigla Novi Beograd, a njihovi naslednici ne mogu da odvoje sat vremena godišnje da učine nešto korisno. I kakvu budućnost da očekujemo, kada režim šalje jasnu poruku: Samo ćutite, učlanite se i slušajte šta vam se kaže, a mi ćemo se postarati da nikad ništa ne morate raditi.

I krčag ide na vodu dok se ne razbije. 

Atačmenti



Komentari (124)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:39 10.02.2012

lopatarenje

Malkice ne razumem.

Nači, došli mladići dobrovoljci, očistili prilaz staračkom domu od snega (koji je već bio poluočiščen), pa ušli unutra, pa tamo se pozdravili, nešto pili i jeli.

I šta je sad tu problem?

Što su iz DS?
Što su čistili 15 minuta?
Što su ušli unutra?

A nisam ni razumela jel su očistili taj sneg ili nisu?

Jukie Jukie 18:07 10.02.2012

Re: lopatarenje

Vesna Knežević Ćosić
Malkice ne razumem. Nači, došli mladići dobrovoljci, očistili prilaz staračkom domu od snega (koji je već bio poluočiščen), pa ušli unutra, pa tamo se pozdravili, nešto pili i jeli.I šta je sad tu problem?Što su iz DS?Što su čistili 15 minuta?Što su ušli unutra?A nisam ni razumela jel su očistili taj sneg ili nisu?

Problem je naravno što su ni od čega napravili event za snimanje, igra bela mečka
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:30 10.02.2012

Re: lopatarenje

Problem je naravno što su ni od čega napravili event za snimanje, igra bela mečka


a sad mi treba da se žderemo zbog toga. ma idi bre...:)

nurudin nurudin 18:47 10.02.2012

Re: lopatarenje

Амин!
G r o f G r o f 19:44 10.02.2012

Re: lopatarenje

Vesna Knežević Ćosić
Malkice ne razumem.

Nači, došli mladići dobrovoljci, očistili prilaz staračkom domu od snega (koji je već bio poluočiščen), pa ušli unutra, pa tamo se pozdravili, nešto pili i jeli.

I šta je sad tu problem?

Što su iz DS?
Što su čistili 15 minuta?
Što su ušli unutra?

A nisam ni razumela jel su očistili taj sneg ili nisu?



Vesna , sad si me razočarala.
Blog nije o snegu nego o moralu, lažima i manipulaciji.
... a vi bi sad, čak, ukinuli pravo i da se o tome priča.
... i odjednom je kriv onaj ko o manipulacoiji govori, a ne onaj ko je čini.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:56 10.02.2012

Re: lopatarenje

Vesna , sad si me razočarala.
Blog nije o snegu nego o moralu, lažima i manipulaciji.
... a vi bi sad, čak, ukinuli pravo i da se o tome priča.
... i odjednom je kriv onaj ko o manipulacoiji govori, a ne onaj ko je čini.


e pa žao mi je ako sam te razočarala.
al mi pun kofer negativne vibre.

ustalom, dok su ti klinci nešto čistili, lib je matematičario i upoređivao njihovu produktivnost s 4 žene:)

ok, i ja sam matematičarila oko mojih komšija, mnogo mi to njihovo lopatarenje izgledalo sporo i neproduktivno, a onda mi došlo iz dupeta u glavu, da možda to nije lako, em hladno, em se skorilo...

nači, čak i da mogu, a ne mogu, ne ukidam pravo "da se o tome priča", već samo iznosim svoju malu malečku emociju, amanzaman, jer ima nešto što nije negativno?

neko išao na klizanje možda?
:)

G r o f G r o f 20:11 10.02.2012

Re: lopatarenje

neko išao na klizanje možda?


ma jel', sad bi se klizala, a kad si ložila parket ja sam solidarisao.

...a šta fali plivanju?



...a jel neko vodio ljubav skoro?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:05 10.02.2012

Re: lopatarenje

.a šta fali plivanju?


fali to što si ti jedan mračnjak mračni, znaš grofe! jer si uz plivanje odmah zalepio fotku davljenja sas sve parolom:)

ajde, neka bolja asocijacija, a onda može i sauna i i amam pride:)
G r o f G r o f 21:30 10.02.2012

Re: lopatarenje

hahahaha...tražeći mesto za kupanje naletih na ove termalne vode u Turskoj.
Jao što dobro izgledaju...



Aj' se bućnemo...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:05 10.02.2012

Re: lopatarenje

Aj' se bućnemo...


Ae:)
libkonz libkonz 23:07 10.02.2012

ko se hvali, sam se kvari

ustalom, dok su ti klinci nešto čistili, lib je matematičario i upoređivao njihovu produktivnost s 4 žene:)

Lib je očistio sneg ispred svoje i dve komšijske kuće gde žive stariji ljudi. Do betona
Usput sam očistio put da taksisti imaju gde da se okrenu, a svake godine bacim desetak kg soli, za svaki slučaj. Sad to nisam radio, jer kažu mi da ne vredi zbog velike hladnoće. Usput, ozbiljno sam posvećen nekim drugim aktivnostima za dobrobit određene grupe ljudi u sredini u kojoj živim. Niti sam dovodio novinare da me snimaju, niti sam to ikad na blogu pomenuo.
Nemam ja ništa protiv lopatanja u cilju promocije političke partije. Ali zar je teško biti čovek toliko da ćeš za svoju zemlju/stranku/grad/komšije odvojiti sat svog vremena i obaviti posao valjano, ljudski, a ne kao poslednji ljigavac držati lopatu u ruci samo za slikanje. Mene bi lično bilo sramota.
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 23:37 10.02.2012

TROLLMAJSTORcica!

Tako blizu dobrog trola, a ipak žešća stativa. Vikend je, nemoj da je napadaš što je dala sebi oduška :)

Neću da pričam o tome koliko se radi na sređivanju prilaza i sebičluku u BGD. Drugde je bolje ovdeu BGD ti samoživi sram da ih bude, samo gvire iz prozora podrugljivo gledaju kako se ljudi znoje po hladnoći i kritikuju ih da se u njino vreme bolje radilo...istinita priča.

Juki, misliš na DISKRETNE HEROJE

Smejte se!
prapra prapra 17:31 11.02.2012

Re: lopatarenje

Vesna Knežević Ćosić
Malkice ne razumem.

Nači, došli mladići dobrovoljci, očistili prilaz staračkom domu od snega (koji je već bio poluočiščen), pa ušli unutra, pa tamo se pozdravili, nešto pili i jeli.

I šta je sad tu problem?

Što su iz DS?
Što su čistili 15 minuta?
Što su ušli unutra?

A nisam ni razumela jel su očistili taj sneg ili nisu?



Kako izvrces stvari.
Poenta teksta je u ovom delu koji si izgleda preskocila.
Da li slucajno ili namerno.
lopatalo nekih 10-15 minuta, taman da ih snime kamere i fotoaparati lokalnih medija.


ivana23 ivana23 18:54 11.02.2012

Re: lopatarenje

lopatalo nekih 10-15 minuta, taman da ih snime kamere i fotoaparati lokalnih medija.


Koji lokalni mediji su izvestili o tom lopatanju? Ima li nekog linka?
sevarlica sevarlica 20:22 11.02.2012

Re: lopatarenje

e pa žao mi je ako sam te razočarala.
al mi pun kofer negativne vibre.


Većini je problem negativan bilans u džepu, ali izgleda je to manje bitno od "negativne vibre".
Pola grada je defektno zbog najobičnijeg snega, a vlast to koristi da se reklamira, sramota.
sevarlica sevarlica 20:31 11.02.2012

Re: ko se hvali, sam se kvari

libkonz
ustalom, dok su ti klinci nešto čistili, lib je matematičario i upoređivao njihovu produktivnost s 4 žene:)

Lib je očistio sneg ispred svoje i dve komšijske kuće gde žive stariji ljudi. Do betona
Usput sam očistio put da taksisti imaju gde da se okrenu, a svake godine bacim desetak kg soli, za svaki slučaj. Sad to nisam radio, jer kažu mi da ne vredi zbog velike hladnoće. Usput, ozbiljno sam posvećen nekim drugim aktivnostima za dobrobit određene grupe ljudi u sredini u kojoj živim. Niti sam dovodio novinare da me snimaju, niti sam to ikad na blogu pomenuo.
Nemam ja ništa protiv lopatanja u cilju promocije političke partije. Ali zar je teško biti čovek toliko da ćeš za svoju zemlju/stranku/grad/komšije odvojiti sat svog vremena i obaviti posao valjano, ljudski, a ne kao poslednji ljigavac držati lopatu u ruci samo za slikanje. Mene bi lično bilo sramota.


Ma Lib, onaj koji "nema vremena" da počisti ispred svoje kuće, stana, parking mesta LAŽE!!! Sve su to lencovi koji misle da su svi problemi rešeni kad platiš infostan.Sve će grad da sredi.
Ja moram da očistim i svoje dvorište i jedno 100-150 metara ulice da bih mogao da se vozim. Pa mi ne pada preterano teško, jer čistim za sebe i za nekoliko komšija koji nisu u mogućnosti da pomognu ni sebi ni meni(oboleli ljudi).
Nekada su se u Bg-u plaćale debele kazne za nećišćenje snega, i svaka zgrada je morala da ima bar 2 lopate u zajedničkim prostorijama.
Ko ne zna da živi u zajednici, a urbano stanovanje to jeste, treba da ode iz grada i živi negde kao pustinjak. Nije za svakog grad.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:42 11.02.2012

Re: ko se hvali, sam se kvari

sevarlica: Ja moram da očistim i svoje dvorište i jedno 100-150 metara ulice da bih mogao da se vozim


Vi ste čovek-grtalica, dvorište plus 150 metara ulice, ne smem ni da mislim koliko je to u kvadratima...
sevarlica sevarlica 03:32 12.02.2012

Re: ko se hvali, sam se kvari

Vesna Knežević Ćosić
sevarlica: Ja moram da očistim i svoje dvorište i jedno 100-150 metara ulice da bih mogao da se vozim


Vi ste čovek-grtalica, dvorište plus 150 metara ulice, ne smem ni da mislim koliko je to u kvadratima...


Uvek me je zabavljao cinizam onih koji nikada ništa ne urade, ali zato jako vole da kritikuju tuđ rad.
krkar krkar 09:21 12.02.2012

Re: ko se hvali, sam se kvari

Uvek me je zabavljao cinizam onih koji nikada ništa ne urade, ali zato jako vole da kritikuju tuđ rad.


Siđem jutros u 8.15 da čistim sneg ispred zgrade. Od 6 ljudi u ulici koji su se bavili istim poslom bio sam prilično ubedljivo najmlađi!!!

Kaže mi komšija da se naš lokalni pijanac (negde 35-40 godina uvr' glave, po ceo dan je ispred prodavnice i kafića sa pivom od 0800) jako uvredio na molbu neke babe iz komšiluka da joj pomogne da očisti sneg ispred ulaza.

Dobrojutro, Beograde, jeb'li te stanovnici.
libkonz libkonz 11:11 12.02.2012

Re: ko se hvali, sam se kvari

Ma Lib, onaj koji "nema vremena" da počisti ispred svoje kuće, stana, parking mesta LAŽE!!! Sve su to lencovi koji misle da su svi problemi rešeni kad platiš infostan.Sve će grad da sredi.

Potpuno se slažem. Beograđani su prethodnici u bahatosti i lenjosti, ali ih ostatak Srbije poslednjih godina ozbiljno sustiže.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:59 12.02.2012

bahati i lenji

Beograđani su prethodnici u bahatosti i lenjosti, ali ih ostatak Srbije poslednjih godina ozbiljno sustiže.


proglasiti koji milion, ili koju stotinu hiljada ljudi (ne znam koliki ti je zahvat kad pišeš "Beograđani" ) - bahatim i lenjim - je odvratan hejt.

zašto to radiš?

imaš "saznanja"?

Pratio si ih kao i one imaginarne klince ispred imaginarnog staračkog doma (hejt je jači kad su starački domovi u priči, mogao si da staviš i bolnicu, vrtić)?

I kako si tu "bahatost i lenjost" iz vojvođanskog grada kome ne otkrivaš ime kao da je sveta tajna, proširio na sve Beograđane?

Tužno to, bre, lib.





Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:14 12.02.2012

Re: ko se hvali, sam se kvari

sevarlica: Ja moram da očistim i svoje dvorište i jedno 100-150 metara ulice da bih mogao da se vozim

VKĆ: Vi ste čovek-grtalica, dvorište plus 150 metara ulice, ne smem ni da mislim koliko je to u kvadratima...

sevarlica: Uvek me je zabavljao cinizam onih koji nikada ništa ne urade, ali zato jako vole da kritikuju tuđ rad.


Nabijanjem na nos kako ste očistili sami 150 metara ulice, ne daje vam za pravo da druge kvalifikujete kao one "koji nikada ništa ne urade".

Ali vam daje za pravo da sebe unaprednite u dosadnog drndoša, punog žuči. A s takvima mi nije gušt ni polemisati:)

ps. nadam se da je 150 metara ulice bio sokak, a ne Bulevar.
libkonz libkonz 12:48 12.02.2012

Re: ko se hvali, sam se kvari

Siđem jutros u 8.15 da čistim sneg ispred zgrade. Od 6 ljudi u ulici koji su se bavili istim poslom bio sam prilično ubedljivo najmlađi!!!

Ista je priča kod mene u ulici. Tamo gde nije očišćeno, tamo žive mlađi ljudi.
Pomenuo sam gore kako, pored svoje, čistim sneg još ispred dve kuće. U jednoj od njih živi deda od skoro 90 godina. Sneg ispred njegove kuće uspevam da očistim samo ako stignem pre njega.
libkonz libkonz 12:54 12.02.2012

Re: bahati i lenji

proglasiti koji milion, ili koju stotinu hiljada ljudi (ne znam koliki ti je zahvat kad pišeš "Beograđani" ) - bahatim i lenjim - je odvratan hejt.

zašto to radiš?

imaš "saznanja"?

na osnovu dovoljno velikog uzorka.
libkonz libkonz 12:57 12.02.2012

Re: bahati i lenji

Pratio si ih kao i one imaginarne klince ispred imaginarnog staračkog doma (hejt je jači kad su starački domovi u priči, mogao si da staviš i bolnicu, vrtić)?

tebi baš toliko smeta što je spomenuta DS? Pisao sam o onome što je na mene ostavilo utisak. Priča je istinita.
sevarlica sevarlica 14:12 12.02.2012

Re: ko se hvali, sam se kvari

libkonz
Ma Lib, onaj koji "nema vremena" da počisti ispred svoje kuće, stana, parking mesta LAŽE!!! Sve su to lencovi koji misle da su svi problemi rešeni kad platiš infostan.Sve će grad da sredi.

Potpuno se slažem. Beograđani su prethodnici u bahatosti i lenjosti, ali ih ostatak Srbije poslednjih godina ozbiljno sustiže.


Sustiže, sustiže itekako. Nisu "Beograđani" loši ljudi, već su se okolnisti promenile, pa su se predali lošem vodotoku.
Beograd(i cela Srbija) pre 20-25 godina i sad su kao dupe i oko.
sevarlica sevarlica 14:13 12.02.2012

Re: ko se hvali, sam se kvari

krkar
Uvek me je zabavljao cinizam onih koji nikada ništa ne urade, ali zato jako vole da kritikuju tuđ rad.


Siđem jutros u 8.15 da čistim sneg ispred zgrade. Od 6 ljudi u ulici koji su se bavili istim poslom bio sam prilično ubedljivo najmlađi!!!

Kaže mi komšija da se naš lokalni pijanac (negde 35-40 godina uvr' glave, po ceo dan je ispred prodavnice i kafića sa pivom od 0800) jako uvredio na molbu neke babe iz komšiluka da joj pomogne da očisti sneg ispred ulaza.

Dobrojutro, Beograde, jeb'li te stanovnici.


Ne daj bože da ti neko zatreba za nešto ozbiljno, a ne glupavo čišćenje snega. Ako slomiš nogu na sred ulice, još malo pa si mrtav čovek.
sevarlica sevarlica 14:16 12.02.2012

Re: bahati i lenji

Vesna Knežević Ćosić
Beograđani su prethodnici u bahatosti i lenjosti, ali ih ostatak Srbije poslednjih godina ozbiljno sustiže.


proglasiti koji milion, ili koju stotinu hiljada ljudi (ne znam koliki ti je zahvat kad pišeš "Beograđani" ) - bahatim i lenjim - je odvratan hejt.

zašto to radiš?

imaš "saznanja"?

Pratio si ih kao i one imaginarne klince ispred imaginarnog staračkog doma (hejt je jači kad su starački domovi u priči, mogao si da staviš i bolnicu, vrtić)?

I kako si tu "bahatost i lenjost" iz vojvođanskog grada kome ne otkrivaš ime kao da je sveta tajna, proširio na sve Beograđane?

Tužno to, bre, lib.







Npr. ja sam iz mesta koje pripada Beogradu(nije u Vojvodini) i smatram da su tzv. Beograđani lencovi, 95% su lezilebovići, pokondirene tikve, i sociološki diletanti.
sevarlica sevarlica 14:43 12.02.2012

Re: ko se hvali, sam se kvari

Vesna Knežević Ćosić
sevarlica: Ja moram da očistim i svoje dvorište i jedno 100-150 metara ulice da bih mogao da se vozim

VKĆ: Vi ste čovek-grtalica, dvorište plus 150 metara ulice, ne smem ni da mislim koliko je to u kvadratima...

sevarlica: Uvek me je zabavljao cinizam onih koji nikada ništa ne urade, ali zato jako vole da kritikuju tuđ rad.


Nabijanjem na nos kako ste očistili sami 150 metara ulice, ne daje vam za pravo da druge kvalifikujete kao one "koji nikada ništa ne urade".

Ali vam daje za pravo da sebe unaprednite u dosadnog drndoša, punog žuči. A s takvima mi nije gušt ni polemisati:)

ps. nadam se da je 150 metara ulice bio sokak, a ne Bulevar.


Nisam pun žuči, čak naprotiv, ali ne vidim ni jedan razlog da prozovem one koji nemaju osnovnu kulturu življenja u zajednici.

p.s. mi na selu nemamo bulevare, samo jadne i bedne sokake.
freehand freehand 14:44 12.02.2012

Re: ko se hvali, sam se kvari

Ista je priča kod mene u ulici. Tamo gde nije očišćeno, tamo žive mlađi ljudi.

Sve omladina DS, ili ih ima i iz drugih stranaka?
libkonz libkonz 15:04 12.02.2012

Re: ko se hvali, sam se kvari

Sve omladina DS, ili ih ima i iz drugih stranaka?

to što je moral srozan maksimalno u celom društvu, ne znači da ne treba skrenuti pažnju na ovu priču sa snegom. Kakva će nam budućnost biti ako se o ovome ćuti?
freehand freehand 18:03 12.02.2012

Re: ko se hvali, sam se kvari

libkonz
Sve omladina DS, ili ih ima i iz drugih stranaka?

to što je moral srozan maksimalno u celom društvu, ne znači da ne treba skrenuti pažnju na ovu priču sa snegom. Kakva će nam budućnost biti ako se o ovome ćuti?

Ne znam. Biće zajebana, pošto tebe slušajući - ko ne čisti taj je lenčuga, a ko čisti - taj se promoviše i skuplja jeftine poene.

Kao ja sa ovom 100-tkom!
Jukie Jukie 20:23 12.02.2012

Re: ko se hvali, sam se kvari

libkonz
Siđem jutros u 8.15 da čistim sneg ispred zgrade. Od 6 ljudi u ulici koji su se bavili istim poslom bio sam prilično ubedljivo najmlađi!!!Ista je priča kod mene u ulici. Tamo gde nije očišćeno, tamo žive mlađi ljudi. Pomenuo sam gore kako, pored svoje, čistim sneg još ispred dve kuće. U jednoj od njih živi deda od skoro 90 godina. Sneg ispred njegove kuće uspevam da očistim samo ako stignem pre njega.

Pa to je generalno pravac u kome evoluira ljudsko društvo, bar kod nas.
Deca se više ne uče/vaspitavaju da budu odgovorni članovi društva niti da se trude oko bilo čega. Taj deda od 90 godina verovatno čisti sneg već 83 godine jer se od malena od njega očekivalo da počisti sneg, pospremi sto, pomogne drugima u nevolji, ne bruka familiju itd. Njemu je normalno da vidi sneg i pomisli "Idem da ga počistim".

Sa druge strane hvalila mi se koleginica koju sam ranije menjao u školi da je napokon uspela da obuči đake da bacaju smeće u korpe u učionici. Mene su zabezeknuto gledali kada sam im govorio "idi baci te zgužvane papire u korpu za smeće". "Da bacim papire u korpu? Kako to mislite?" (Matori sedmaci sede između zgužvanih papira iz sveske i kesica smokija i ne pada im na pamet da počiste prostor u kome se nalaze) Na kraju sam uzeo korpu i nosio od klupe do klupe i govorio "Sad uzmi taj papir i stavi ga ovde unutra"
expolicajac expolicajac 17:51 10.02.2012

Freehand pomagaj

Molim Freehanda da se hitno pojavi na ovom blogu i rasturi ovaj skup opozicionog razmišljanja. Ma mi li će da kvarimo lepe snove naših nam dragih end milih na izborima legalnim putem postavljene visoke funkcionere. .
A ti libi, od sada da vodiš računa šta pišeš da nam ne dovodiš freehanda u situaciju da se nervira. On se jedi za sve predstavnike vlasti.
Živeo nam freehand, zaštitinik lika i dela svih aktuelnih političkih subjekata.



Ovaj pored krave je free a ovaj ušljiskani s mleko sam ja

Hansel Hansel 22:31 10.02.2012

Re: Freehand pomagaj

Jadna krava!
cyberm cyberm 08:44 14.02.2012

Re: Freehand pomagaj

Hansel
Jadna krava!

Cuti, bilo bi crnje da je bik!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:18 10.02.2012

lopatarenje

Moje dvoriste kad pada sneg liči na vrt Diva samoživca u kome uvek vlada Zima, kako je to lepo opisao Oskar Vajld. Čak i kada okopni u okolnim ulicama, u dvorištu ga ima, pa se kučići raduju.

Središnji deo niko nikad ni ne čisti, jer se tamo zavlače samo deca, kučkari, ljubavnici, alkosi i narkosi.

Ali parking, kolovoz i trotoar se čisti, kao i prilaz pozorištu Dadov.

Moje komšije, koje uopšte ne žive u nekom preteranom skladu, a ima i animoziteta koliko voliš, čistili su svih ovih dana kao blesavi.

Sve što nosi brkove ili se brije, lopatarilo je. Ženama su mrko poručivali so, drugu lopatu, piće.

Moje komšije su visokomotivisane da lopatare oko svojih automobila, prilaza parking mestu, da raskčavaju prolaza pored zgrade.

Da nisam gledala svaki dan scenu lopatarenja, mislila bih da se ne ubijaju od vrednoće, jer rezultati nisu spektakularni.

Ali, postoje. I jesu spektakularni.

Može da se parkira i isparkira, niko neće da padne hodajući trotoarom, a dvorišni mačkar koga svi pljuju zbog 357 mačaka, čak je očistio i staze za mace.

Šta hoću da kažem?

Nije lako lopatariti ni kad si visoko motivisan.

Onome ko gleda sa strane, kao ja, akcija može da izgleda kao zamlaćivanje, zabušavanje i tako to.

A nije. Ili bar ne mora da znači.

Nisam se mnogo motala po gradu ovih dana, ali onoliko koliko jesam, svuda sam viđala ljude kako čiste, kao i poneku mehanizaciju.

Viđala sam i ljubazne tipove koji zanemoćalim stanarima nude čišćenje za sitnu kintu.

Šta oću da kažem?

Pa, niš spec, ali mi dokurčilo ovo permanentno sejanje negativne energije. To ubija u pojam, razara i izjeda. Tako da ću da se izolujem kako god znam i umem.









Jukie Jukie 18:26 10.02.2012

Re: lopatarenje

Vesna Knežević Ćosić
.Nisam se mnogo motala po gradu ovih dana

Kad smo već kod toga, da li neko ima podatke o vremenskoj prognozi, tj. kada se ovaj zimski talas završava? (i nastupa borba protiv poplava )
Ja jako ne želim da prođem kao komšija koji je razbio glavu na zaleđenom prilazu zgradi (jedna komšinica kaže da je izgledalo kao da je neko nekog zaklao) i kao koleginica koju su ubile ledenice
Pre sam išao na sajt weather umbrella ali nešto ne rade
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:30 10.02.2012

Re: lopatarenje

Tako da ću da se izolujem kako god znam i umem.

nemoj, kakva izolacija bre.
milisav68 milisav68 18:47 10.02.2012

Re: lopatarenje

Jukie

Kad smo već kod toga, da li neko ima podatke o vremenskoj prognozi, tj. kada se ovaj zimski talas završava? (i nastupa borba protiv poplava )
Ja jako ne želim da prođem kao komšija koji je razbio glavu na zaleđenom prilazu zgradi (jedna komšinica kaže da je izgledalo kao javascript:;djavascript:;a je neko nekog zaklao) i kao koleginica koju su ubile ledenice
Pre sam išao na sajt weather umbrella ali nešto ne rade

Pa kao biće hladno još nedelju dana

Trenutna slika sa satelita
Hansel Hansel 22:39 10.02.2012

Re: lopatarenje

Pa kao biće hladno još nedelju dana

U, ako bude ovako, neće da valja. Naglo otopljenje + kiša... = poplave, reče Jukie... ne znam da li su vodostaji dovoljno niski da to amortizuju.

Ali, da se nadamo da omašuju duže prognoze, kao pre oko nedelju dana - valjda su za 14. februar prognozirali +7, pisala maca...
milisav68 milisav68 10:00 11.02.2012

Re: lopatarenje

Hansel
Pa kao biće hladno još nedelju dana

U, ako bude ovako, neće da valja. Naglo otopljenje + kiša... = poplave, reče Jukie... ne znam da li su vodostaji dovoljno niski da to amortizuju.

Ali, da se nadamo da omašuju duže prognoze, kao pre oko nedelju dana - valjda su za 14. februar prognozirali +7, pisala maca...

Pa biće nagla promena vremena sigurno, već odavno nemamo proleće i jesen.

Armagedon.
Hansel Hansel 11:29 11.02.2012

Re: lopatarenje

već odavno nemamo proleće i jesen

Eeee, al' prošle godine nije bilo tako. Baš su bili lagani prelazi iz jednog u drugo godišnje doba (naravno, uz poneko iskakanje, ali kratkotrajno)...

A za vreme... mogu da kažem da sam i ja meteoropatičan!

Sve je dobro dok ne počnu problemi s meteorizmom.
sevarlica sevarlica 20:42 11.02.2012

Re: lopatarenje

Da nisam gledala svaki dan scenu lopatarenja, mislila bih da se ne ubijaju od vrednoće, jer rezultati nisu spektakularni.
Pa, niš spec, ali mi dokurčilo ovo permanentno sejanje negativne energije. To ubija u pojam, razara i izjeda. Tako da ću da se izolujem kako god znam i umem.


Bolje bi bilo Vesna, da ste makar skuvali kaficu komšijama koji čiste i da ste malo proveli sa njima na zimi. Gledali biste na sve ovo malo drugačijim okicama.
Ne širi negativu onaj koji čisti sneg već onaj koji se ga ne čisti, a smeje se onima koji čiste.
sevarlica sevarlica 20:44 11.02.2012

Re: lopatarenje

Hansel
Pa kao biće hladno još nedelju dana

U, ako bude ovako, neće da valja. Naglo otopljenje + kiša... = poplave, reče Jukie... ne znam da li su vodostaji dovoljno niski da to amortizuju.

Ali, da se nadamo da omašuju duže prognoze, kao pre oko nedelju dana - valjda su za 14. februar prognozirali +7, pisala maca...


bio najniži vodostaj u poslednjih boga pitaj koliko godina. Većina brodova nije mogla da plovi bezbedno po Dunavu.
Hansel Hansel 21:37 12.02.2012

Re: lopatarenje

Znam, samo se pitam da li je dovoljno nisko da prihvati bez prelivanja sve što dođe iz Evrope + ovo naše... Pa još i ledeni čepovi (a ni leda ne bi bilo ovoliko da je vodostaj bio viši)...
a_jovicic a_jovicic 02:24 13.02.2012

Re: lopatarenje

Hansel
Znam, samo se pitam da li je dovoljno nisko da prihvati bez prelivanja sve što dođe iz Evrope + ovo naše... Pa još i ledeni čepovi (a ni leda ne bi bilo ovoliko da je vodostaj bio viši)...

Ih da su samo Dunav & Sava problem ... Nego ako predjemo u nagli plus (a vreme iz decembra-januara "obećava" ) pa od lavina i ledenih santi sa krovova do lokalnih potoka koji postanu reke i rečetine ... pa klizišta ... pa odneti mostići i mostovi ... tako izgleda "globalno zagrevanje"

BTW ... bez obzira dal' mi "podgrevamo" planetu ili su u pitanju Milankovićevi ciklusi, povećanje prosečne temperature za koji stepen ne znači da će konstantno biti toplije nego upravo da će varijacije toplo-hladno biti drastičnije ... tj. vrlo topla leta i vrlo hladne zime ... e ako se još i termohalinska cirkulacija uspori ili izvrne (tj. ako se otopi Arktik pa prolupa Golfska struja) lako je moguće da završimo u ledenom dobu.

Ne kažem da je to sve već počelo ... al' mogli bi da počnemo da se navikavamo na "lopatanje" zimi.
Hansel Hansel 16:04 13.02.2012

Re: lopatarenje

a_jovicic
e ako se još i termohalinska cirkulacija uspori ili izvrne (tj. ako se otopi Arktik pa prolupa Golfska struja) lako je moguće da završimo u ledenom dobu.Ne kažem da je to sve već počelo ... al' mogli bi da počnemo da se navikavamo na "lopatanje" zimi.

Ovde tvrde da se to već (?!) desilo, ali iz drugih razloga:

Život na Zemlji upravo se promijenio: Sjevernoatlantska struja više ne postoji
Senzacionalizam ili ne, pitanje je sad...
Kazezoze Kazezoze 17:39 13.02.2012

Re: lopatarenje

Hansel
a_jovicic
e ako se još i termohalinska cirkulacija uspori ili izvrne (tj. ako se otopi Arktik pa prolupa Golfska struja) lako je moguće da završimo u ledenom dobu.Ne kažem da je to sve već počelo ... al' mogli bi da počnemo da se navikavamo na "lopatanje" zimi.

Ovde tvrde da se to već (?!) desilo, ali iz drugih razloga:

Život na Zemlji upravo se promijenio: Sjevernoatlantska struja više ne postoji
Senzacionalizam ili ne, pitanje je sad...

vest stara skoro 2 godine?!
Hansel Hansel 19:15 13.02.2012

Re: lopatarenje

Priznajem da se nisam udubljivao, nekako mi ona satelitska ilustracija bila neubedljiva na drugi pogled, al' reko' da linkujem, poslali mi na mejl neki kojima sam verovao da su up to date. Znam da ta razlivena nafta nije novost, al' šta znam, možda efekti nisu momentalni...

Izvinjavam se.
a_jovicic a_jovicic 01:45 14.02.2012

Re: lopatarenje

Hansel
Priznajem da se nisam udubljivao, nekako mi ona satelitska ilustracija bila neubedljiva na drugi pogled, al' reko' da linkujem, poslali mi na mejl neki kojima sam verovao da su up to date. Znam da ta razlivena nafta nije novost, al' šta znam, možda efekti nisu momentalni...

Izvinjavam se.

Ma nije strašno (pa da moraš da se izvinjavaš) ... Neko je taj članak reciklirao kad je počeo ovaj kijamet (ja ga dobih pre par dana na FB-u)

Mnogo se pričalo o globalnom zagrevanju i klimatskim promenama ... i naravno postoje (bar) dve "struje" u mišljenjima.

1. Izazvano čovekovim delovanjem
2. Prirodne solarne promene (Milankovićevi ciklusi)

Nezgodacija u oba slučaja je što se ne zna šta sledi (i koliko brzo) ... i naravno opet 2 varijante:

a. Temperature će biti sve više i više a umereni pojas će se pomerati na sever dok' će na jugu ostati pustinje
b. Otopljenje severne ledene kape će usporiti kretanje struja (pošto se topla Golfska struja "raz'ladjuje" na Arktiku i tone nazad) ... tako da posle zagrevanja sledi gadno "rashladjenje" i novo ledeno doba

E sad ... možda nije još došlo vreme za zaledjivanje nego je sve ovo neka suluda kombinacija severno-atlanskih i El Niño/La Niña oscilacija.

Šta god bio uzrok "čudnom" vremenu koje nas zatiče poslednjih godina (od gadne suše 2003-će do ovog sibirskog kijameta) potrebno je da prodje malo više godina pre nego što se konstatuju ozbiljne klimatske promene. Za sada nam sleduju samo lopate u ruke (što za sneg, što za odvodne kanale kad isti počne da se topi)
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:37 10.02.2012

e, i bas DS

pa koja je razlika između omladine stranačkih aktivista i podmladaka. Nema. Svi su isti i rade što im stariji nalažu.
Zato ne vidim potrebe da se potencira da je to omladina DS, kao eto iz drugih stranaka su bolji.
Generacija naših majki i očeva je na močvari podigla Novi Beograd, a njihovi naslednici ne mogu da odvoje sat vremena godišnje da učine nešto korisno.

valjda znaš da je odavno In pričati kako tvoji unazad deset kolena nemaju nikakve bveze sa tim glupim vremenom radnih akcija i ostalih komunjarskih gluposti.
sada svi potiču od onih koji su bili pošteni domaćini i bili duuuugo šikanirani zato što su mislili svojom glavom i nisu se mirili sa diktaturom.
E sada imaju kvadraturu od stranačku diktaturu, što bi rekao Nišlija.
sevarlica sevarlica 20:52 11.02.2012

Re: e, i bas DS

Milan Karagaća
pa koja je razlika između omladine stranačkih aktivista i podmladaka. Nema. Svi su isti i rade što im stariji nalažu.
Zato ne vidim potrebe da se potencira da je to omladina DS, kao eto iz drugih stranaka su bolji.
Generacija naših majki i očeva je na močvari podigla Novi Beograd, a njihovi naslednici ne mogu da odvoje sat vremena godišnje da učine nešto korisno.

valjda znaš da je odavno In pričati kako tvoji unazad deset kolena nemaju nikakve bveze sa tim glupim vremenom radnih akcija i ostalih komunjarskih gluposti.
sada svi potiču od onih koji su bili pošteni domaćini i bili duuuugo šikanirani zato što su mislili svojom glavom i nisu se mirili sa diktaturom.
E sada imaju kvadraturu od stranačku diktaturu, što bi rekao Nišlija.


Pa postojale su radne akcije i pre komunista gospodine Karagaća. Što se pravih domaćina tiče, oni zaista nisu mogli da se zahebavaju po radnim akcijama, jer su imali previše posla na imanjima, u dućanima itd. Sam razvoj Novog Beograda je započeo GUP-om iz 1928-e godine i veliki deo močvare je saniran do 1933-e u delu koji danas pripada blokovima 18.19.20.21.
Za nastavak radova za vreme SFRJ nema se šta reći loše, svaka čast.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:01 10.02.2012

Nije sve tako crno

Imao bih ozbiljne primedbe na to što je nastava u školama prekinuta, što je uvedeno vanredno stanje, formirani krizni štabovi etc. i sve to zbog snega usred zime.

Međutim, primedbe na to kako i koliko su čišćene i očišćene saobraćajnice i trotoari u delovima Beograda kojima sam, od kada je počeo da pada sneg, svakodnevno prolazio, zaista nemam.

Čakštaviše, na osnovu dugogodišnjeg iskustva sa zimama i snegom u Beogradu, tvrdim da je ovoga puta sve to znatno bolje urađeno nego mnogih zima ranije. Umesto čestitki ljudima koji su to uradili i rade, a zašto ne reći i onima koji su sve to organizovali, mi ih kritikujemo.

Zato, biću slobodan da, kao građanin, lično zahvalim i čestitam radnicima Beogradputa i gradonačelniku Beograda na uspešno obavljenom poslu.
Jukie Jukie 20:12 10.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Vojislav Stojković
Imao bih ozbiljne primedbe na to što je nastava u školama prekinuta.

Ja mislim da je baš dobro što je nastava prekinuta da se deca malo isankaju, izgrudvaju, naprave pokojeg sneška, i imaju pravi zimski raspust, jer su početkom januara već imali par nedelja prolećnog raspusta. Ovako dobijaju treću (i četvrtu) nedelju raspusta, a u školu će ići lepo do 23-25.juna kao kada sam ja bio đak (i ne znam ko sada pravi ovako glup kalendar nastave da se škola završava 6.juna ili kadgod, pa da deca jadna moraju na +40 da se prže tri meseca na ulici i dobijaju tumore kože od sunčevog zračenja). Moramo u 21.veku da prilagođavamo školski kalendar klimatskim promenama usled globalne promene klime. Ja bih stavio par nedelja i u maju, a letnji raspust bih skratio.
freehand freehand 21:16 10.02.2012

Re: Freehand pomagaj

expolicajac
Molim Freehanda da se hitno pojavi na ovom blogu i rasturi ovaj skup opozicionog razmišljanja. Ma mi li će da kvarimo lepe snove naših nam dragih end milih na izborima legalnim putem postavljene visoke funkcionere. .
A ti libi, od sada da vodiš računa šta pišeš da nam ne dovodiš freehanda u situaciju da se nervira. On se jedi za sve predstavnike vlasti.
Živeo nam freehand, zaštitinik lika i dela svih aktuelnih političkih subjekata.



Ovaj pored krave je free a ovaj ušljiskani s mleko sam ja


Zipa, milicajac: verovatno je trebalo ignorisati i tebe i celu ovu priču.
Nego me prozivaš pa rekoh da ti odgovrim, red je:
dakle, u odgovoru Rejlemu, na njegovom blogu o ispiranju mozgova, napisao sam da nisam u partiji, da nisam bio (sem u SK, '83-'85, primljen u JNA, izbačen zbog nepovezivanja, partijskih sastanaka total: 1), niti imam nameru da u partije ulazim. Ne šlihtam se nikome, nemam političke repove, nisam kivan zato što nisam adekvatno plaćen i nagrađen, ne vučem za rukav i ne sedim u krilu ni savetnicima ni funkcionerima.
Ne treba mi sinekura, a i da mi treba nisam klimoglavac i licemer.

E vidiš, milicajac: većina autora i komentatora koji hrabro reže na vlast koristeći svaku nepriliku i nepogodu, za krajcaru ili makar milovanje po čupavoj glavici mahali bi repićem u šesnaest.

Pa sad, ako ti to vidiš kao zaštitu lika i dela - ok.
Ali pripisivati sebi opoziciono razmišljanje - mnogo si se uzneo, moj milicajac.

Ae sad, postupi po naređenju: ožeži po partijskim omladincima što se foliraju s lopatama!
libkonz libkonz 23:32 10.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Međutim, primedbe na to kako i koliko su čišćene i očišćene saobraćajnice i trotoari u delovima Beograda kojima sam, od kada je počeo da pada sneg, svakodnevno prolazio, zaista nemam.

Mene hvata jeza kada vidim ko su Đilasovi protivnici. Smatram ga izuzetno opasnim, a vreme će pokazati da li sam u pravu. Znam da jesam.
Dragan Đilas je čovek koji ima zacrtan put da bude mnoooogo bogatiji nego što je danas. Kao gradonačelnik Beograda akcenat je stavio na stvari koje su narodu vidljive, od uređivanja parkova, do čišćenja snega. Ne znam kako stoji stvar sa snegom u Beogradu, ali sam siguran da je Đilas dao sve od sebe da građani budu zadovoljni. Ne zbog njih, već zbog svojih ambicija.
freehand freehand 23:54 10.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Kao gradonačelnik Beograda akcenat je stavio na stvari koje su narodu vidljive, od uređivanja parkova, do čišćenja snega. Ne znam kako stoji stvar sa snegom u Beogradu, ali sam siguran da je Đilas dao sve od sebe da građani budu zadovoljni. Ne zbog njih, već zbog svojih ambicija.

jel ti razmišljaš šta pišeš, Libe?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:16 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

E vala se na tog Đilasa ostrvilo i kuso i repato, padam u iskušenje da prekršim svoj davnašnji zavet o neizlasku na izbore i glasam za njega uprkosoj višegodišnjoj(decenijskoj?) antipatiji prema njegovom liku i delu.

A još lakše će da mi bude (mislim, da izađem na izbore) kad vidim ko se sve zalaže za tzv "bele listiće". Jebote, pa bolje glasati i za bolide poput radikala ili LDP-a (sa sve "preokrenutim" Draškovićem) nego biti u društvu ProsvetljenoGrađanskihSamosvenih" belih listića".
Hansel Hansel 00:18 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

libkonz
Smatram ga izuzetno opasnim, a vreme će pokazati da li sam u pravu. Znam da jesam. Dragan Đilas je čovek koji ima zacrtan put da bude mnoooogo bogatiji nego što je danas. Kao gradonačelnik Beograda akcenat je stavio na stvari koje su narodu vidljive, od uređivanja parkova, do čišćenja snega. Ne znam kako stoji stvar sa snegom u Beogradu, ali sam siguran da je Đilas dao sve od sebe da građani budu zadovoljni. Ne zbog njih, već zbog svojih ambicija.

Nedavno, na jednoj slavi, čuh nešto o njegovom bogaćenju i spontano, dakle: naivno (se) upitah - pa, zar mu nije dosta?! - A, nee, odgovoriše poznavaoci, što više to bolje, jer želi da bude predsednik...

Nekako nisam stigao da postavim pitanje: "A zašto želi da bude predsednik?"
libkonz libkonz 00:19 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

jel ti razmišljaš šta pišeš, Libe?

da
freehand freehand 00:26 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

libkonz
jel ti razmišljaš šta pišeš, Libe?

da

Ok, onda.
Znaš da je akcenat stavio na čišćenje snega, ne znaš kako je u Beogradu sneg počišćen, ali znaš zašto je počišćen.
Kako pišeš kad ne razmišljaš?

libkonz libkonz 00:26 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

što više to bolje, jer želi da bude predsednik...

da, on želi da bude kalif umesto kalifa, da sva vlast u Srbiji pripada njemu. A želi da bude i dolarski milijarder.
libkonz libkonz 00:28 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Znaš da je akcenat stavio na čišćenje snega, ne znaš kako je u Beogradu sneg počišćen, ali ako jeste - ti znaš zašto je počišćen.

Znam da je akcenat stavio na lako vidljive stvari, pa PRETPOSTAVLJAM da će se jako truditi da sneg bude očišćen.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:33 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

ebote, pa bolje glasati i za bolide poput radikala ili LDP-a (sa sve "preokrenutim" Draškovićem) nego biti u društvu ProsvetljenoGrađanskihSamosvenih" belih listića".

A uz nekog se mora biti?
Nista licna logika, licni rezon, sopstveno promisljanje?
b92fmember b92fmember 01:21 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

freehand
Kao gradonačelnik Beograda akcenat je stavio na stvari koje su narodu vidljive, od uređivanja parkova, do čišćenja snega. Ne znam kako stoji stvar sa snegom u Beogradu, ali sam siguran da je Đilas dao sve od sebe da građani budu zadovoljni. Ne zbog njih, već zbog svojih ambicija.

jel ti razmišljaš šta pišeš, Libe?


I meni ovaj post, nekako, nejasan.

Ne razumem... da li ga hvali ili ga kudi?
AlexDunja AlexDunja 02:04 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno


A uz nekog se mora biti?
Nista licna logika, licni rezon, sopstveno promisljanje?


ništa novo, hcm,
zar ne?
expolicajac expolicajac 06:10 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

da, on želi da bude kalif umesto kalifa, da sva vlast u Srbiji pripada njemu. A želi da bude i dolarski milijarder.

Narodna izreka "Kad svima jasno, onda kasno"
Hansel Hansel 09:40 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

A možda bismo svi morali da shvatimo da ne živimo u Diznilendu (iako često tako izgleda mada i u Diznilendu postoji red) - valjda je jasno da je u politici ostao zanemarljiv broj ljudi koji su tamo zbog ideala ili i zbog ideala. Prosto je sasvim normalno () da onaj ko je u politici želi vlast, a želi vlast jer hoće novac, a hoće novac jer hoće moć (redosled može biti i drukčiji, ili sve to ide parlalelno, s međuvezama).

E, sad, ako to prihvatimo kao realnost, jedino nam ostaje da diskutujemo o stepenu korupcije i o tome šta taj na vlasti, kad je već tu, radi od onoga što treba da radi. Sistem izbora bi u demokratiji i trebalo da bude zasnovan (u nedostatku onih rečenih ideala) na ponovnom izboru onoga ko (ma iz kojih motiva) radi ono što je potrebno, makar to bilo - vidljivo. Tako da je svaka politika (nužno) osuđena na neku dozu populizma, ali izgleda da je podnošljivost (i privlačnost) istog - stvar doziranja...

Znam, opet opšta mesta, ali očigledno je da kolektivno bežimo od konstatacije opštih mesta. A biti svestan opštih mesta znači biti orijentisan.
cult cult 10:17 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Djilas smeta svima.
Svojima - jer mnogo štrči i podseća ih kako su, u stvari, mogli da upotrebe svoja "preuzimanja odgovornosti" za resore koje su podelom plena dobili.

Letele su glave mnoštvu ljudi u gradu zbog nesposobnosti za vreme Djilasovog prvog mandata - ti su najkivniji na njega.

Naprednjacima - jer protiv njega nemaju zaista nikakve šanse sa vojvodom Vučićem kao protivkandidatom. Smatrao bih ličnom uvredom da taj pobedi, uostalom.

NVO/liberal/gradjanskom/krugdvojke and wannabe krugdvojke/aktivističkom sektoru zbog onih "nemojte ljudi, ko boga vas molim" izjava za vreme propale gej parade.

Kao rezultat toga prisustvujemo sveopštem graktanju kontra Djilasa u najširem spektru - i lopov je i fašista i genocidan nad platanima i kriv je za sneg i most košta milijarde i validatori ne valjaju (naročito ekipi iz gsb-a i privatnih prevoznika koji su se jako dobro talili dok ovo nije uvedeno, a pare im izbijene netom iz ruke...cenim da će svi glasati za Vučića). Ma, ludilo.

So, siguran glas za Djilasa od mene.
Samo ću zbog tog glasa izaći na izbore.
Hansel Hansel 11:13 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Hm, za validatore nisam nešto siguran da on lično nema ništa od toga (čuh na onoj slavi svašta , a ti koji su pričali nisu baš neobavešteni). Ovo o dosadašnjem talu GSP-a i privatnika još ne čuh i ne kapiram kako bi im ovo moglo nauditi sem, eventualno, ako su se talili u zajedničkom proređivanju polazaka (uočeno svakodnevnim iskustvom); ako misliš na to - validatori nisu bili potrebni za GPS praćenje vozila.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:47 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

cult

Kao rezultat toga prisustvujemo sveopštem graktanju kontra Djilasa u najširem spektru - i lopov je i fašista i genocidan nad platanima i kriv je za sneg i most košta milijarde i validatori ne valjaju ...

...i homofob, naročito, homofob.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:03 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Hansel
Hm, za validatore nisam nešto siguran da on lično nema ništa od toga (čuh na onoj slavi svašta , a ti koji su pričali nisu baš neobavešteni).


E, ako si to čuo na slavi, to je onda stvarno argument.
I prema mom iskustvu na srpskim slavama svi su o svemu vrlo obavešteni. Naročito posle par (4 do 6) čašica prepečenice, koji kg pečenja i dve-tri litre vina (po gostu).

ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 12:10 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Djilas ce morati uskoro da deli svoju moc sa kolegama unutar partije...Barem tako kaze VIKILIKS

original tekst uzet odavde



Uredjenje sopstvenog dvorista krece od ciscenja snega pa do cuvanja djubreta u dzepic i bacanja djubreta u najblizi kontejner. Moze i drustveno korisna samoinicijativa da se pocisti okolina zgrade, bez obzira sto grad ima sluzbe za odrzavanje. Ni u sopstvenoj kuci niko ne prlja non stop i pusta da njegovi roditelji ciste.
a_jovicic a_jovicic 12:17 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

freehand
Kao gradonačelnik Beograda akcenat je stavio na stvari koje su narodu vidljive, od uređivanja parkova, do čišćenja snega. Ne znam kako stoji stvar sa snegom u Beogradu, ali sam siguran da je Đilas dao sve od sebe da građani budu zadovoljni. Ne zbog njih, već zbog svojih ambicija.

jel ti razmišljaš šta pišeš, Libe?

Ajd' da ja kažem kako vidim "šta je pisac hteo da kaže" ... Drug Djilas se bavi kozmetikom (pri čemu niko ne zna koliko se i na šta troši para ... tj. dal' je potrošnja istih srazmerna koristi od svežih travnjaka) a što se snega tiče, verujem da nas je ovakva zima opalila pre godinu-dve, bez problema bi uveli restrikcije struje i krenuli da prete predsednicima kućnih saveta da će sve da ih pokažnjavaju zato što je sneg ispred njihovih zgrada neočišćen ... ALI ... izborna je godina ... a kad je već pao sneg pa ne mogu da se lepe plakate ajd' da te pare (konačno) potrošimo na nešto korisno. A i "konstelacija" zvezda na vlasti je povoljna. Sve se plašim da bi Beograd bio ovako očišćen da je (pu, pu, nedaj' Bože) Sveti Toma sa New Wave Radicals na vlasti. Verovatno bi ovako izgledao razgovor Druga Djilasa i Svetog Tome:

- Gospodine Krigeru ... ovaj preCedniče, jel' može malo nafte iz robnih rezervi ... ponestalo nam a pao veliki sneg ... pa znate, Beograd je velegrad.

- Ta aj'te gospodine Mišiću ... ovaj Djilase ... kakav velegrad, Beograd je jedno obično selo ... što ste onol'ko preoravali parkove i sadili svežu travu umesto kukuruza ... nema nafte iz robnih rezervi ... moram da očistim pristupne puteve do svog rodnog kraja i svih onih sela iz kojih potiču članovi mog vladajućeg štaba ... ovaj htedoh reći tima.

Poenta priče. Jadna nam je ova zemlja Srbija dok čišćenje snega zavisi od sposobnosti gradonačelnika (ili političke konstelacije vlasti) ... Ulice treba da budu čiste i da je najnesposobniji gradonačelnik na vlasti ali to podrazumeva da postoji sistem, da postoji odgovornost, da postoje planovi, da oni koji treba da rade po njima tačno znaju šta u njima piše i da su spremni da ih izvrše čak i da sneg padne u sred avgusta ... ali avaj ... Srbija je ovo ... a ja verovatno ovakvim idejama hulim na ideale demokratije i prizivam JNA-izaciju našeg društva.

A da se vratim i na "mladunce" ... Apsolutno nije bitno dal' su pomenuti "mladunci" iz partije preZidenta Klunija, svetog Tome, reformisanog Ivice, prepoštenog Mladje, skromnog Čede, mladjahnog Krke ili legaliste Voje ... dovoljno je ljigavo što su celu "akciju" propratili mediji (a po svemu sudeći je to i bio jedini cilj iste). Ako neka partija stvarno misli da angažuje svoje "mladunce" da rade nešto korisno a ne svinje grad plakatima, onda to treba da rade konstantno, ne samo pred izbore ... i da se ne reklamiraju kroz medije. Ako stvarno rade kako treba proneće se dobar glas od usta do usta ... a gradjani će sami da ih vide u svojim ulicama a ne na lelevizijama.
ivana23 ivana23 12:36 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

ulicno_pojacanje
Djilas ce morati uskoro da deli svoju moc sa kolegama unutar partije...Barem tako kaze VIKILIKS
original tekst uzet odavde


Cable time - Thu, 21 Jun 2007
cult cult 12:37 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Ovo o dosadašnjem talu GSP-a i privatnika još ne čuh i ne kapiram kako bi im ovo moglo nauditi sem, eventualno, ako su se talili u zajedničkom proređivanju polazaka (uočeno svakodnevnim iskustvom); ako misliš na to - validatori nisu bili potrebni za GPS praćenje vozila.


Da, proredjivanje broja prolazaka (odličan primer tipično srpske javno-privatne saradnje). A grad plaća po predjenom kilometru, ne po prevezenom putniku.

Zatim, broj zaposlenih u Beogradu je oko 600 000, a broj prodatih markica za zaposlene se kretao oko 230 000. Teško da je 400 000 ljudi svakog dana išlo kolima na posao. Biće da je tu bilo nešto i šverca, a bogami mnogo više na crno prodatih pretplatnih karata koje su nekome iz i oko gsp-a išle u džepove.
Eto, recimo, u prvom mesecu uvodjenja novog sistema prodato je 600 000 bus plus kartica. Zanimljivo, ne?

I kad vam neko samo jednim potezom izvuče iz džepa tolike novce, godinama sistematski kradene od svih gradjana Beograda, naravno da ćete ići po slavama i pričati da je, u stvari, Djilas lopov.

ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 12:50 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Dosta ljudi ne kupuje markicu jer rade na max 2-3km od kuce, sto je ~20 minuta lagane setnje. Cak ni auto ne trosi na tu relaciju vise od 1.500 din mesecno.

Sverc tih par stanica se podrazumeva, jer i da sidju na narednojo ispunili su cilj, ustedeli su 60 din i vreme u setnji.

Markice su prodavane i ranije, na salterima. Prodaju se i sada. Nema razlike. Stvar oko neobelezenih je ista koa i karte za prevoz. Ko nije kupovao ranije nece kupovati ni sada.

Glavni problem je verovatno to sto taj posao sad radi djilas a ne gsp zbog cega im je oduzeta kontrola i uvid nad tokovima novca.

Zaposlenima je bitno da plata legne na vreme.


@CULT kad vec seiris kod DS-a rekni im ovo
Bolje resenje bi bilo:
-Provera evidencije Nacionalne Sluzbe za Zaposljavanje koliko je nezaposlenih na teritoriji Beograda.
-Izdavanje trogodisnjih karata za prevoz, na kucnu adresu.

-To bi izbilo argument lopovluka i omogucilo pracenje kretanja nezaposlenih to jest gde traze posao i kako traze posao, gde rade...ili demokratskim recnikom receno, imali bi uvid u potrebe nezaposlenih ljudi za uslugama gradskog prevoza.

Odrazilo bi se i na glasacke listice...
Hansel Hansel 13:15 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Vojislav Stojković
E, ako si to čuo na slavi, to je onda stvarno argument.I prema mom iskustvu na srpskim slavama svi su o svemu vrlo obavešteni. Naročito posle par (4 do 6) čašica prepečenice, koji kg pečenja i dve-tri litre vina (po gostu).

Mogao si (mislim) da primetiš šaljiv podtekst (rezervisanost) koji referira na zajednički imenitelj mnogih slava, ali mogu samo da ti kažem da ovde nije niko bio ni blizu pijanstva i da ljudi rade u istoj sferi kao i Đilas - samo što je on u svojim firmama (verovatno) preneo svoja upravljačka prava...

U poverenju, svašta sam još čuo , na primer da drugi veliki vlasnik tog tržišta po dve godine ne plaća usluge... a niko i ne pomišlja da se buni... imaš li ideju zašto?
Hansel Hansel 13:31 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

cult

Da, ovaj drugi podatak na prvi pogled ide u korist validatora (ili, makar: promene sistema), što, naravno, ne dokazuje da Đilas nema i neke lične koristi od cele operacije, ali možda će koristi imati i sistem.

Nešto je tu ipak nelogično - onaj ko se švercovao, pokušaće da to čini i nadalje. To što je neko izvadio BusPlus kartu, ne znači da je uplatio i dopunu.

Dalje, koliko je penzionera, učenika i nezaposlenih izvadilo BusPlus karte? Markice za zaposlene samo su deo statistike koja se sada upoređuje s brojem svih BusPlus kartica, starim rečnikom rečeno - povlastica. Ima li, dakle, statistike o kategorijama kartica i uplatama? Nisam to nigde pročitao do sada.
A, s druge strane, mnogo je nepersonalizovanih karata prodato - toliko mnogo u odnosu na očekivanja BusPlus-a da ih nije bilo u prodaji krajem januara. Možda i to nešto govori.
cult cult 13:57 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Nešto je tu ipak nelogično - onaj ko se švercovao, pokušaće da to čini i nadalje. To što je neko izvadio BusPlus kartu, ne znači da je uplatio i dopunu.

Može da pokuša, naravno.
Ali ključna stvar ovog sistema je što naplata karata više nije u rukama javnog preduzeća (a znamo kako se ta ekipa odnosi prema našim parama), već u privatnim. I kontrola će takodje biti u njihovim ruakama. Tvrdim da će upravo iz ovog razloga u konačnici cela ova priča biti u korist osetno boljeg javnog prevoza u Beogradu, sem ukoliko se ne desi neko radikalno neugodno iznenadjenje na lokalnim izborima u Bg. Ovo sada je zaokružen, dovršen sistem, a samo u takvim sistemima kontrola novčanih tokova je moguća. Stari gsb je bio bure bez dna, što znači raj za stranačke kadrove.

A, s druge strane, mnogo je nepersonalizovanih karata prodato - toliko mnogo u odnosu na očekivanja BusPlus-a da ih nije bilo u prodaji krajem januara. Možda i to nešto govori.


Broj prodatih personalizovanih je cca 580 000, a nepersonalizovanih 20 000.
Ovo oko kategorija (zaposleni, studenti, učenici...) ćemo saznati sigurno vrlo brzo. Inače, jako retko koristim javni prevoz. Samo u ovakvim vanrednim situacijama. Kad sam primoran kao ovih dana, onda koristim one minibuseve. Medjutim, ove nedelje sam primetio da je po nekoliko gsb autobusa, gotovo polupraznih, prošlo dok nije došao taj fckin minibus. Tako da sam i ja postao vrlo zadovoljni korisnik busplus (nepersonalizovane) kartice, prvi put od studentskih dana. Usputbudirečeno, busevi su izgleda isti oni koji su mene pre više od decenije vozili do faksa, ali čujem da je od Ikarbusa poručeno 250 novih autobusa (cca četvrtina gsbovog voznog parka). Šta da kažem, samo napred gradonačelniče, i ne obaziri se... : )
Hansel Hansel 15:01 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Medjutim, ove nedelje sam primetio da je po nekoliko gsb autobusa, gotovo polupraznih, prošlo dok nije došao taj fckin minibus.

Koja je to srećna linija?

Ne brini, BusPlus će optimizovati prevoz, neće se više dešavati takvi propusti, takvo nepotrebno trošenje resursa!

Videćemo, ja bih želeo da prevoz konačno postane normalan (u svakom smislu - da vozila nisu pretprana i da se poštuje red vožnje) - ako to uspeju, hvala im.

Ali, ne mogu da ne primetim da se tekst decembarskih izmena Odluke o javnom linijskom prevozu još krije od javnosti, tj. nema ga na sajtu Sekretarijata za saobraćaj, a prethodne verzije stoje.

EDIT
Nađoh za sada samo ovo:
Prema poslednjim podacima do 30. januara je izdato 488.060 personalizovanih kartica, što je veći broj od do sada kupljenih markica, rekao je Šarac.

Od 18. januara od kako je počela prodaja i dopuna nepersonalizovanih karata dopunjeno je 41.710 nepersonalizovanih kartica, a 80.000 sugrađana starijih od 65 godina uplatilo je svoje kontrolne markice za ovu godinu.
freehand freehand 15:03 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

a_jovicic

Poenta priče. Jadna nam je ova zemlja Srbija dok čišćenje snega zavisi od sposobnosti gradonačelnika (ili političke konstelacije vlasti) ... Ulice treba da budu čiste i da je najnesposobniji gradonačelnik na vlasti ali to podrazumeva da postoji sistem, da postoji odgovornost, da postoje planovi, da oni koji treba da rade po njima tačno znaju šta u njima piše i da su spremni da ih izvrše čak i da sneg padne u sred avgusta ... ali avaj ... Srbija je ovo ... a ja verovatno ovakvim idejama hulim na ideale demokratije i prizivam JNA-izaciju našeg društva.

Pazi ovako:
pre oko pola sata vratio sam se iz centra (Pančevo) gde sam uspeo da izbrojim bar pet kamiona i dva ult-a koji čiste sneg, pičeći ulicama tamo-ovamo.
Onda sam se dohvatio lopate i odradio svoju smenu ispred zgrade.
Treba li zaključiti da su deesovci u gradu odlučili da isfoliraju za još jedan mandat, a da sam ja nameračio mesto predsednika kućnog saveta?
I da bi poštenije bilo da se lepo ostavi da sve zaveje da ne bi bilo tumačeno tim političkim motivima i ambicijama

Imao sam prilike da (negde oko nove godine '90) oko 14 sati provedem u zavejanoj koloni dugoj oko 50 kilometara. I to ispred Kufštajna, na granici Austrije i Nemačke.
Da se iz Bludenca (Forarlberg, Austrija) vozim oko 300 kilometara dužim putem, kroz Nemačku i okolo-naokolo, zato što je autoput između Forarlberga i Tirola, kao i železnička pruga, zavejan u dužini od 100 kilometara.
Imao sam prilike da budem blokiran u dolini (Montafon, januar '94) sa svim žiteljima i sedamdesetak hljada turista, šest dana. Zabrana ulaska i izlaska u dolinu sa osam sela, snabdevanje samo helikopterima.

Šta to govori tebi, Libu, Dragu, Rejlemu?
Da sam ja lažov?
Da postoje fizičke, tehničke, hemijske i biološke granice koje čovek u sudaru sa prirodom ne može tek tako da prevaziđe, čak i kad je za njih potpuno spreman?
Ili da ste vi po malkice zlonamerni i političkom mržnjom zaslepljeni, spremni da talambasate iako svesni da se rugate zdravom razumu?
cult cult 15:07 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Da postoje fizičke, tehničke, hemijske i biološke granice koje čovek u sudaru sa prirodom ne može tek tako da prevaziđe, čak i kad je za njih potpuno spreman?


Evo, recimo, crnogorski štab za vanredene situacije zavejan...
cult cult 15:10 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Koja je to srećna linija?

E2 vs 23,37,53 (i još neki meni completly unknown brojevi koji počinju na 8, a idu, cenim, preko novog mosta na NBgd)
Hansel Hansel 15:19 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Zanimljivo, nikada nisam ova tri poznata broja video poluprazne. Usput moram da konstatuejm da sam zaprepašćen prepunjenošću i nehumanošću linije 31, kojom se tek povremeno vozim.

P.S. Gore sam editovao komentar, dodao podatke od 30. januara o broju dopunjenih nepersonalizovanih karata i broju kupljenih dopuna za starije od 65.
a_jovicic a_jovicic 15:28 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

freehand
pre oko pola sata vratio sam se iz centra (Pančevo) gde sam uspeo da izbrojim bar pet kamiona i dva ult-a koji čiste sneg, pičeći ulicama tamo-ovamo.
Onda sam se dohvatio lopate i odradio svoju smenu ispred zgrade.
Treba li zaključiti da su deesovci u gradu odlučili da isfoliraju za još jedan mandat, a da sam ja nameračio mesto predsednika kućnog saveta?
I da bi poštenije bilo da se lepo ostavi da sve zaveje da ne bi bilo tumačeno tim političkim motivima i ambicijama

Ček, ček, ček ... čistim i ja od jutros sneg i led sa svog potkrovlja (da se nekom za koji dan ne strmekne na glavu) a ni ja nisam drug član (biblioteke) ... Prirodno je da u ovakvim uslovima svi uradimo ono što možemo ("svako prema sposobnostima - svakom prema potrebama" ... šta ću ... nemam ašov u kući pa da izadjem i razbijam led po trotoaru) ... al' priznaćeš da su organizovane partijske akcije praćene medijima malo ljigave. To im ja zameram ... ne što čiste ... nego što od toga prave politički marketing (opet naglasak na "mladunčad" ... javnim službama skidam kapu ... sneg ih je iznenadio samo u onaj petak kad je počeo da pada ... posle su se pribrali) ... no dobro ... biće još zima i snega (a i ako ono "globalno zagrevanje" uspori golfsku struju biće i još ludjih zima i leta) ... pa da vidimo kako će se nove vlasti ponašati ... i dal' su napravili sistem il' je i dalje sve partokratsko-burazersko angažovanje.
cult cult 15:34 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Zanimljivo, nikada nisam ova tri poznata broja video poluprazne.


Ja jesam. Juče. I cele prošle nedelje. Da sam znao da je raritet, slikao bih.

P.S. Gore sam editovao komentar, dodao podatke od 30. januara o broju dopunjenih


Evo, onda podaci od 03.02.2012. Prodato 523 000 personalizivanih i 82 400 nepersonalizovanih bus plus kartica.
Jukie Jukie 15:56 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

cult
Zanimljivo, nikada nisam ova tri poznata broja video poluprazne.Ja jesam. Juče. I cele prošle nedelje. Da sam znao da je raritet, slikao bih.

Pa ljudi verovatno ne izlaze nigde jer je preporučeno da stari i hronično bolesni ne izlaze, a deca su na raspustu pa ne moraju u školu.
freehand freehand 15:56 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

al' priznaćeš da su organizovane partijske akcije praćene medijima malo ljigave. To im ja zameram ... ne što čiste ... nego što od toga prave politički marketing (opet naglasak na "mladunčad" ... javnim službama skidam kapu ... sneg ih je iznenadio samo u onaj petak kad je počeo da pada ... posle su se pribrali) ... no dobro ... biće još zima i snega (a i ako ono "globalno zagrevanje" uspori golfsku struju biće i još ludjih zima i leta) ... pa da vidimo kako će se nove vlasti ponašati ... i dal' su napravili sistem il' je i dalje sve partokratsko-burazersko angažovanje.

Pa oke, ne bi to bilo sporno, samo sam ja navikao da čitam šta piše:

Jadna nam je ova zemlja Srbija dok čišćenje snega zavisi od sposobnosti gradonačelnika (ili političke konstelacije vlasti) ... Ulice treba da budu čiste i da je najnesposobniji gradonačelnik na vlasti ali to podrazumeva da postoji sistem, da postoji odgovornost, da postoje planovi, da oni koji treba da rade po njima tačno znaju šta u njima piše i da su spremni da ih izvrše čak i da sneg padne u sred avgusta ... ali avaj ... Srbija je ovo ... a ja verovatno ovakvim idejama hulim na ideale demokratije i prizivam JNA-izaciju našeg društva.

Ovde, rekao bih (ako nije nevidljivo mastilo) nema ništa o trulim omladincima?!
A nadovezao si se na Libkonza, pa su tu i čuveni Dragov blog, pa ovo...
E meni to, da prostiš, malo ide na kiselo, kako bih ti rekao.
A ni taj petak nije bio tako tragičan. Putari su bili na ulicama, gurajući se sa snegom ali i milion Beograđana koji i po mećavi moraju svojim kolima (često sa ćelavim ili letnjim gumama) da odu kud su naumili.
No to je druga priča, mentalitetska.

Ček, ček, ček ... čistim i ja od jutros sneg i led sa svog potkrovlja (da se nekom za koji dan ne strmekne na glavu) a ni ja nisam drug član (biblioteke) ...

Pa šta treba da zaključimo, onda? Da si ti jedini pravednik čiste savesti i bez zadnjih namera, ili da se šlihtaš ženi i tašti?
a_jovicic a_jovicic 17:16 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

freehand
al' priznaćeš da su organizovane partijske akcije praćene medijima malo ljigave. To im ja zameram ... ne što čiste ... nego što od toga prave politički marketing (opet naglasak na "mladunčad" ... javnim službama skidam kapu ... sneg ih je iznenadio samo u onaj petak kad je počeo da pada ... posle su se pribrali) ... no dobro ... biće još zima i snega (a i ako ono "globalno zagrevanje" uspori golfsku struju biće i još ludjih zima i leta) ... pa da vidimo kako će se nove vlasti ponašati ... i dal' su napravili sistem il' je i dalje sve partokratsko-burazersko angažovanje.

Pa oke, ne bi to bilo sporno, samo sam ja navikao da čitam šta piše:

Eh sad ... pa "mladunce" (i to svih stranaka) sam spominjao u poslednjem pasusu al' ti se baš bio uhvatio za "zvezdane konstelacije"

Jadna nam je ova zemlja Srbija dok čišćenje snega zavisi od sposobnosti gradonačelnika (ili političke konstelacije vlasti) ... Ulice treba da budu čiste i da je najnesposobniji gradonačelnik na vlasti ali to podrazumeva da postoji sistem, da postoji odgovornost, da postoje planovi, da oni koji treba da rade po njima tačno znaju šta u njima piše i da su spremni da ih izvrše čak i da sneg padne u sred avgusta ... ali avaj ... Srbija je ovo ... a ja verovatno ovakvim idejama hulim na ideale demokratije i prizivam JNA-izaciju našeg društva.

Ovde, rekao bih (ako nije nevidljivo mstilo) nema ništa o trulim omladincima?!
A nadovezao si se na Libkonza, pa su tu i čuveni Dragov blog, pa ovo...
E meni to, da prostiš, malo ide na kiselo, kako bih ti rekao.

Ovo što rekoh i dalje stoji. Za prirodne nepogode mora da postoje "akcioni planovi" ... i oni ne treba da zavise od sposobnosti (i partijske pripadnosti) gradonačelnika nego se aktiviraju kada nepogoda nastane ... a i resursi se obezbedjuju pravovremeno i planski. Prilično sam siguran da ovakva reakcija nije rezultat dugogodišnjeg planiranja nego predizborne panike (pa daj da dobijemo koji poen za ovih mesec dana kad nismo za protekle 3 godine). I da ... nadovezao sam se na prethodnu diskusiju o "liku i delu" dragog nam gradonačelnika i njegovoj borbi protiv snežne nemani ... ako postoji nečija zasluga onda je to zasluga vozača kamiona, radnika gradskog zelenila i čistoće i svih onih koji lopataju. Uprava (a i gradonačelnik) mora da im obezbedi gorivo i lopate ali nabavka toga nije za "zlatnu medalju" to je njihova obaveza i to im ide u "rok službe" ... S' druge strane, neobezbedjivanje istog bi bio kriminal (zato što bi to značilo da je neko nenamenski spiskavao rezerve planirane za ovakve situacije)
Ček, ček, ček ... čistim i ja od jutros sneg i led sa svog potkrovlja (da se nekom za koji dan ne strmekne na glavu) a ni ja nisam drug član (biblioteke) ...

Pa šta treba da zaključimo, onda? Da si ti jedini pravednik čiste savesti i bez zadnjih namera, ili da se šlihtaš ženi i tašti?

Ako bolje obratiš pažnju ni Lib ni ja se nismo kur*ili čišćenjem dok nije počelo prozivanje (uključujući i tvoje "odradjivanje smene a da nije zbog kandidature za preCednika kućnog saveta" ) ... no ni Lib ni ti ni ja ne učestvujemo na izborima ... a nemamo ni bilo kakve koristi od toga što će vaskolika javnost da zna da smo lopatali (osim možda što bi neko ko čita ove naše redove a nije "odradio svoju smenu" ipak odlučio da iskaže svoj doprinos akciji "sneg nas ne sme iznenaditi" ... i to bez potrebe da se dokazuje ženi, tašti, šurnjaji, komšiluku ili blogoluku)

Zaključak ... vlasti dobijaju mali plus što su po prvi put odreagovale onako kako bi inače bilo normalno ... ali i jedan minus pošto pokušavaju da iskoriste to svoje reagovanje u propagandno-predizborne svrhe. Trebali su da urade nešto mnogo više od čišćenja snega da bi zavredili moj glas na izborima. Ovako sve ovo sa snegom i vanrednom situacijom (i slikanjem preZidenta Klunija po vaskolikoj nam zavejanoj domovini) ostavlja ne kiseo nego gorak ukus. Evo da im dam i 2 plusa za sneg ... ma nek' ide život pa nek' dobiju i jedan Bus Plus ... al' to nikako nemož' da im opegla fleke za nikakve rezultate u borbi protiv korupcije, nepotizma ... za urnisanje domaće privrede ... za vaskoliku partokratiju na svakom koraku ... a i kad se sad hvataju elektroenergetskog sistema ... OK ... kapiram da za njihovog mandata ništa nisu mogli da naprave ... al' šta su počeli da projektuju i prave? ... Belane? ... Šta je i jedna vlast (uključujući i onu polu-radikalsku) posle SFRJ napravila od elektroenergetskih infrastrukturnih objekata? Gde su projekcije elektroenergetskog razvoja u narednih 5-10 godina i proračuni koliko će to da nas košta i iz kojih izvora da obezbedimo pare? Štedite gradjani ... naravno da treba da štedite ... ali kako to da Bugarska sve dok i kod njih nije stvarno postalo mnogo loše izvozi nama struju a sad od jednom nema više pa daj preusmeravaj "struju iz tranzita". Što ništa nismo radili poslednjih SPS-DSS-DS-ovskih vladavina da budemo izvoznici energije. No šta i ja trućam ... kratko je pamćenje ovog naroda ... ima memorijski kapacitet samo za poslednjih 6 meseci ... i to političari znaju ... tako da im je sam Bog poslao ovaj kijamet. SRBIJA LIDER U ČIŠĆENJU SNEGA!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:30 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

freehand

Imao sam prilike da (negde oko nove godine '90) oko 14 sati provedem u zavejanoj koloni dugoj oko 50 kilometara. I to ispred Kufštajna, na granici Austrije i Nemačke.
Da se iz Bludenca (Forarlberg, Austrija) vozim oko 300 kilometara dužim putem, kroz Nemačku i okolo-naokolo, zato što je autoput između Forarlberga i Tirola, kao i železnička pruga, zavejan u dužini od 100 kilometara.
Imao sam prilike da budem blokiran u dolini (Montafon, januar '94) sa svim žiteljima i sedamdesetak hljada turista, šest dana. Zabrana ulaska i izlaska u dolinu sa osam sela, snabdevanje samo helikopterima.


Ima i onih koji će se upljuvati da dokažu kako su za navedene i druge probleme u Nemačkoj odgovorni Srbi, ako ne ovi iz Srbije, onda oni Lužički.


freehand freehand 18:41 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

a_jovicic

Ja izvrćem?
Pa sve što si napisao je takva jedna konstrukcija da je pas s' maslom ne bi pojeo...
Ok, ti si ogorčeni građanin i šta ja imam s' tim.
Ali prosto čeznem da vidim televiziju koju bi ti pravio, ili novine, da pročitam intervjue sa svakim nosačem lopate i vozačem kamiona. Pretpostavljam da bi ti i izbore organizovao za ta toliko bitna i odgovorna mesta.
Al' baš nema smisla sad odogovrati na svaku od tvojih milion rečenica.

Edit: malkice sam žurio kad sam pisao gornji odgovor, ali da ne bude da mi je cilj samo nadgornjavanje i omalovažavanje:

Ovo što rekoh i dalje stoji. Za prirodne nepogode mora da postoje "akcioni planovi" ... i oni ne treba da zavise od sposobnosti (i partijske pripadnosti) gradonačelnika nego se aktiviraju kada nepogoda nastane ... a i resursi se obezbedjuju pravovremeno i planski.

Zašto misliš da ne postoje "akcioni planovi"? Čoveče, u situaciji elementarne nepogode nikad ništa ne funkcioniše savršeno. Zato se to valjda tako i zove. Naveo sam ti primere (a mogu još celu stranu, obzirom da sam u Alpima živeo četiri i po godine) iz uređenih država, ti se nisi ni osvrnuo?!

Prilično sam siguran da ovakva reakcija nije rezultat dugogodišnjeg planiranja nego predizborne panike (pa daj da dobijemo koji poen za ovih mesec dana kad nismo za protekle 3 godine)

Čekaj... Kakva sad reakcija? Dobra ili loša? Po smislu mi se čini da je dobra ali, ako je dobra - onda je predizborna. Što znači - vrednosno loša! Ma nemoj? Tebi ova konstrukcija nije smešna?

Zaključak ... vlasti dobijaju mali plus što su po prvi put odreagovale onako kako bi inače bilo normalno ... ali i jedan minus pošto pokušavaju da iskoriste to svoje reagovanje u propagandno-predizborne svrhe.

heh... Koliko sam ja gledao i čitao medije (izgleda da ne pratimo iste!) vlast je reagovala i odgovarala na prozivke poput onih koje sam naveo sa bloga. I uglavnom besmislene i neistinite, kao i ove sa bloga.

Gde su projekcije elektroenergetskog razvoja u narednih 5-10 godina i proračuni koliko će to da nas košta i iz kojih izvora da obezbedimo pare?

A što misliš da takvih projekcija nema?
A da para nema (u čitavoj Evropi) to ne moram, valjda, ja da ti kažem. Mislim, nema ni za preživljavanje, kamoli za investiranje.

Što ništa nismo radili poslednjih SPS-DSS-DS-ovskih vladavina da budemo izvoznici energije.

E ovo je dobro ali kompleksno pitanje, te nadilazi i tvoj post i ovaj blog. Mislim, od čišćenja snega do strateškog energetskog planiranja... Malo je veliki skok.
libkonz libkonz 19:33 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

Da postoje fizičke, tehničke, hemijske i biološke granice koje čovek u sudaru sa prirodom ne može tek tako da prevaziđe, čak i kad je za njih potpuno spreman?
Ili da ste vi po malkice zlonamerni i političkom mržnjom zaslepljeni, spremni da talambasate iako svesni da se rugate zdravom razumu?

Kad već sa toliko strasti komentarišeš, red je i da pročitaš tekst. Sad pišem polako, da bi ti uspeo da razumeš:
Nije me briga što se lopatanje koristi u svrhu političke kampanje.
Mnooogo me nervira što ljudi od dvadeset godina nisu mogli da odvoje SAT VREMENA da očiste sneg ispred staračkog doma. Kad su već došli da se slikaju sa lopatama u rukama i da pojedu i popiju na račun staračkog doma, mogli su i da počiste taj sneg.
freehand freehand 22:11 11.02.2012

Re: Nije sve tako crno

libkonz
Da postoje fizičke, tehničke, hemijske i biološke granice koje čovek u sudaru sa prirodom ne može tek tako da prevaziđe, čak i kad je za njih potpuno spreman?
Ili da ste vi po malkice zlonamerni i političkom mržnjom zaslepljeni, spremni da talambasate iako svesni da se rugate zdravom razumu?

Kad već sa toliko strasti komentarišeš, red je i da pročitaš tekst. Sad pišem polako, da bi ti uspeo da razumeš:
Nije me briga što se lopatanje koristi u svrhu političke kampanje.
Mnooogo me nervira što ljudi od dvadeset godina nisu mogli da odvoje SAT VREMENA da očiste sneg ispred staračkog doma. Kad su već došli da se slikaju sa lopatama u rukama i da pojedu i popiju na račun staračkog doma, mogli su i da počiste taj sneg.

Dragi domaćine... Potpuno bismo se, do slova, složili u ovome.
Opet, ja čitam šta pišeš. A ti tekst počinješ ovako:
libkonz

Taman sam se navikao na činjenicu da kradu. I stvarno sam bez puno nerviranja prihvatio da čak ni glavni putevi ne mogu da se očiste zato što su spiskali sve pare iz opštinskog budžeta, pa za čišćenje snega nije ostalo ništa. A i glupi sneg, nije mogao da sečaka jedno šest meseci, dok se ne skupe pare. U stvari, bolje što nije, ko bi čistio toliki sneg po avgustovskoj vrućini.

Kako ćemo sad? Piše li to što piše?
I gde vidiš strast u mom komentarisanju?
Mislim, baš se trudim da budem razložan i fin.
A ja u tvom tekstu strasti vidim - onoliko.
libkonz libkonz 11:03 12.02.2012

Re: Nije sve tako crno

OK. Razlog moje enormne netrpeljivosti prema DS leži u tome što sam jako dobro upoznat sa malverzacijama na lokalu, tj. u gradu u kom živim. Pošto za sada ne želim da pominjem koji je to moj grad (o slatka anonimnosti), glupo je i diskutovati o tome da li je sneg ovde očišćen ili nije.
Primarni razlog pisanja ovog teksta je kritika lenjosti koja je zarazila Srbiju i mogu se složiti da je uvod mogao biti drugačiji (baj d vej, istinit je). Za mene je ova priča jako bitna, jer me rastužuje činjenica u šta se moja Srbija pretvara. U raj za poltrone i vucibatine, a protiv toga pokušavam da se borim onako kako znam.
freehand freehand 14:40 12.02.2012

Re: Nije sve tako crno

OK. Razlog moje enormne netrpeljivosti prema DS leži u tome što sam jako dobro upoznat sa malverzacijama na lokalu, tj. u gradu u kom živim

Ono što mi smeta kod Đilasa je zloupotreba službenog položaja zarad ličnog bogaćenja i opasnost da on postane najmoćniji čovek u Srbiji i totalno je uništi samo da bi on bio bogatiji.

A jesi li ti, tako zabrinut i nesrećan, razmišljao da odeš do policije ili tužilaštva?
Ako već imaš saznanja i raspolažeš činjenicama.
libkonz libkonz 14:59 12.02.2012

Re: Nije sve tako crno

A jesi li ti, tako zabrinut i nesrećan, razmišljao da odeš do policije ili tužilaštva?
Ako već imaš saznanja i raspolažeš činjenicama.

aj ne lupaj više, molim te.
freehand freehand 17:59 12.02.2012

Re: Nije sve tako crno

libkonz
A jesi li ti, tako zabrinut i nesrećan, razmišljao da odeš do policije ili tužilaštva?
Ako već imaš saznanja i raspolažeš činjenicama.

aj ne lupaj više, molim te.

Izvini?
medjutim92 medjutim92 16:39 13.02.2012

Re: Nije sve tako crno

libkonz
OK. Razlog moje enormne netrpeljivosti prema DS leži u tome što sam jako dobro upoznat sa malverzacijama na lokalu, tj. u gradu u kom živim. Pošto za sada ne želim da pominjem koji je to moj grad (o slatka anonimnosti),


To što si napisao da postoje DS malverzacije na lokalu nam ama baš nikako ne pomaže da te lociramo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana