Kultura| Ljubav| Muzika| Obrazovanje

Šta se dogodilo sa Sir Paul-om?

myredneckself RSS / 08.02.2012. u 23:11

Već dva dana kuća mi se kupa u bejbi blu, i bejbi roza  tonovima pesme "It's only a paper moon", mirisa puderastog, i niza drugih, večitih muzičkih standarda  sa liste  Great American Songbook-a, koje  mi je ovog puta priuštio Paul McCartney na  ganc novom albumu "Kisses on the bottom".

Ne, ne... nije Paul zločest,  ne namiguje u fazonu anatomije, i naslov nema veze sa bilo kakvom derrière.  Oduvek je bio jako pristojan momak, što ipak  nije bio dovoljan razlog da ga volim više od Lenona. Album je nazvao po stihovima  pesme,  prve po redu  na ovom vrlo smooth albumu, "I'm Gonna Sit Right Down and Write Myself a Letter". Evo ostalih pesama na albumu, plus dva njegova originala "My Valentine" i "Only Our hearts".

Dakle, Paul je ispunio pre svega svoju davnašnju želju, i snimio album sa starim pre-rock&roll standardima, pesmama na kojima je rastao, i koje je često slušao kao dečak u kući prvenstveno od svog oca muzičara,  klaviriste. Voleo je tadašnju muziku, koja je uostalom obeležila i njegovo poznanstvo i saradnju sa Lenonom, i nije se smejao tim starim "njanjavim" pesmama kao većina iz njegove generacije nakon pojave Elvisa,  i početka r&r ere. 220px-Paul_mccartney_kisses_on_the_bottom_cover.pngNaprotiv,  želeo je  da   The Beatles snime ploču sa jazz i pop standardima, još  u vreme njihove najveće slave, ali su kako kaže Paul, "svi bili prezauzeti i okupirani snimanjem White album-a" (sic!)

You Sir are welcome, but... žao mi je,  bio je to odličan  i ozbiljan razlog. Beli album ipak sadrži muzičke dragulje iz druge polovine dvadesetog veka, koji će takođe ući na liste nekog drugog Songbook-a. Za ove crooner-ske dragulje kao što vidimo, i  falabogu da je tako, nije kasno.   Kao  pokušaj me raduje,  jer volim skoro stopostotno listu pesama u American Songbook-u, koja sadrži skoro sve najdragocenije i najbolje napisano u muzici u dvadesetom veku. Srednje ime mi je eklektika, he, he...to sam već rekla.

Uz malu pomoć njegovih prijatelja i kolaboracionista, producenta Tommy-a LiPuma-e, te Diane Krall, Eric-a Clapton-a i Stevie-a Wonder-a, Paul je fanovima učinio dobar poklon, odlično tempiran za Valentine's Day, pokazavši da se konačno  oslobodio stega bitlmanije, iako ne i svog biznismenskog duha i šmeka.

Glas Paula McCartney-a, uprkos godinama je  dobar, baršunast i topao. Držala sam mu sve vreme šipke, jer sam se iščekujući ovaj album plašila da  na momente ne zazvuči kao moja omiljena lutka od glumice, Bette Davis,  u "What ever happened to Baby Jane?" kad je na vrhuncu svog filmskog ludila onako maestralno odigrala i izvela "I've written a letter to daddy".

No, nije ispalo loše, Paul, zviždući i pevaj  onako za svoju dušu, sve zvuči baš tako kao da sviraš i pevaš za sebe i nekolicinu prijatelja, onako... kad se ekipa na kraju proredi. To sam ja ispala zločesta. Ali da to overim, moram kazati još nešto - Pol, zaboga, ne farbaj više te sede, i ne peglaj više svaku boricu, nabijaš mi teške komplekse!

I na kraju, ali ne manje važno, da kažem da je Paul McCartney i pored svih mana  (ahh...tako ljudskih mana)  jedan od velikana, i meni omiljenih ludaka za sva vremena, koji su promenili svet, sviđalo se to nekima ili ne,  a unapred mi je žao što će hejteri i cinici to uzeti kao valjan i istinit fakat, samo onog dana kad Sir Paul  bude ostavio ovaj svet.

PS

Pesme možete preslušati ovde  pri dnu stranice Guardian-ovog osvrta, a koga mrzi da otvara linkove, evo uz čitanje...

 

 

 

 



Komentari (131)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 23:13 08.02.2012

...

myredneckself myredneckself 23:19 08.02.2012

Re: ...

reanimator

Sve klasika, komentara komada dva, čitanost 0, a ti prvi
mirelarado mirelarado 23:27 08.02.2012

Re: ...

You Sir are welcome, but... žao mi je


Јес' вала. Нећу Пола Макартнија ценити мање, али ово испуњавање младалачких дугова и снова не морам да слушам.
myredneckself myredneckself 23:38 08.02.2012

Re: ...

mirelarado
You Sir are welcome, but... žao mi je


Јес' вала. Нећу Пола Макартнија ценити мање, али ово испуњавање младалачких дугова и снова не морам да слушам.

Mirela baš si stroga, i treba. Sećam se i drugih pokušaja (Rod Stjuart na pr.) za koje bolje da ne pričam. Zato moj omiljeni glumac peva s dušom majstorski, onako bada-boom, gangsterski


mirelarado mirelarado 00:25 09.02.2012

Re: ...

Mirela baš si stroga, i treba.


Ma, нисам, МРНС, уопште нисам, него гледам да очувам успомену на оне музичаре који су били идоли нашег детињства. Држим се властитих илузија. :)

А Кевин је
freehand freehand 00:42 09.02.2012

Re: ...

mirelarado
Mirela baš si stroga, i treba.


Ma, нисам, МРНС, уопште нисам, него гледам да очувам успомену на оне музичаре који су били идоли нашег детињства. Држим се властитих илузија. :)

А Кевин је

I ja, i ja...

Moj najdraži bitl, i to van bitlova:









myredneckself myredneckself 01:13 09.02.2012

Re: ...

mirela
Држим се властитих илузија. :)

To bih i ja volela, ali idol nam je zagazio u zlatnu jesen svog života, i malo se vratio tamo odakle je počeo. A, to davno beše, sećam....ooovaaaj, baš davno
Nije ni čudo, bilo je to nekako lepše vreme od današnjeg, skoro bajkovito u odnosu na ovo koje sada živimo, zar ne?
myredneckself myredneckself 01:19 09.02.2012

Re: ...

freehand
Moj najdraži bitl, i to van bitlova:

Ti uvek moraš da kažeš nešto lepo, a ja moram da se složim
blogovatelj blogovatelj 06:04 09.02.2012

Re: ...

Ti uvek moraš da kažeš nešto lepo, a ja moram da se složim


Posto vidim da se skupljaju Bitlsovci, da se prijavim i dam skromni doprinos.
Moji omiljeni su Lenon i Harison, ali je svaki od njih cetvorice ipak Bitls.
Na koncertu Stonsa sam shvatio da oni mogu da sviraju sta god im padne na pamet, a to mora da se zove rok muzika.
Za Bitlse to vazi jos i vise. Mada, ovo Polovo novo, nije rok muzika.
Posto je blog o Polu, ovo su mi njegove omiljene...





4krofnica 4krofnica 09:36 09.02.2012

Re: ...

moj omiljeni glumac peva


dakle, tom čoveku sve ide od ruke. s' druge strane, sećam se nekog snimka Russel Crowa sa nekakvim bendom, dal' je neki San Remo u pitanju :), to je bilo bolno za gledati.
sad se setih sjajnog dokumentarca (tj mockumentary) sa Joaquin Phoenix-om. Dok su snimali, javnost je bila ubedjena da je zaista ostavio glumu i posvetio se hip-hop karijeri :)), svideo mi se taj mali, nevaljali, ples sa medijima. on je tu fantastičan a svi su ga gledali kao kompletnog ludaka. preporuka za gledanje u svakom slučaju (18+ i ko nije previše gadljiv:)
Pola neću da slušam, ne bih da kvarim :)
myredneckself myredneckself 10:01 09.02.2012

Re: ...

4krofnica
dakle, tom čoveku sve ide od ruke.


Rasel je imao ozbiljan bend, ne znam šta je s tim sada
A Kevin, što je stariji, više je odličan.
Pogledaj ovo, molim te



Hvala za preporuku i link, za Finiksa
mirelarado mirelarado 21:22 09.02.2012

Re: ...

sećam se nekog snimka Russel Crowa sa nekakvim bendom,



4krofnica 4krofnica 22:43 09.02.2012

Re: ...

mirelarado


:)
aaa, nene...ono je bilo nešto skroz off-key. to je bilo davno, na tv-u gledala. nisam znala da čovek ima bend, mislila da je to bio neuspeli pokušaj (izgleda nije:).

AlexDunja AlexDunja 23:16 08.02.2012

album je strašan:)

pol kad se zaljubi....
užas sami,

kad se razvodio prošli put, pravio je sjajnu muziku
myredneckself myredneckself 23:21 08.02.2012

Re: album je strašan:)

AlexDunja
pol kad se zaljubi....
užas sami,

kad se razvodio prošli put, pravio je sjajnu muziku

Čuj, AD, ni mlada nije za bacanje, mlađa oho-ho od njega, naslednica
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:12 09.02.2012

Re: album je strašan:)


kad se razvodio prošli put, pravio je sjajnu muziku

Istina, ne samo za njega.
myredneckself myredneckself 00:41 09.02.2012

Re: album je strašan:)

Bojana Maljević

kad se razvodio prošli put, pravio je sjajnu muziku

Istina, ne samo za njega.


Velik je Pol songwriter,
a velika i lepa dela obično nastaju kad stegne neka muka i teskoba
JJ Beba JJ Beba 00:45 09.02.2012

Re: album je strašan:)


preslušala sam album i meni je to to - paul mccartney peva jazzy muziku na način na koji to radi jedan izrazito pop pevač.
mislim da nije bio pretenciozan, nije se takmičio čak ni sa rod stewart-om očito je to radio za svoju dušu ( i za svoju dragu)

po meni se nikako ne može govoriti o tome da je album loš.
nekome može da se sve to skupa ne dopada, ali to nikako ne znači da je loše. te pesme nije otpevao aca lukas, već paul mccartney, autoritet bez premca u modernoj muzici. otpevao je pesme koje želeo, na način kako on peva; kao što sam rekla jedan pop pevač je otpevao jazzy album i to je to. sve je drugačije od onoga našta smo navikli kad je on u pitanju, big bend, jazz arnažmani, diana krall svira klavi, peva, zatim onaj prepoznatljiv solo na usnjaku stevie wondera

sir paul je sir paul
on sebi može da dozvoli da se upusti u pevanje tuđih pesama kompozitora i tekstopisaca koji su najveća imena u svetu muzike. kad je on u pitanju to nije samo luksuz, ono u stili može mu se, to je počast tim autorima, a mislim i da publika može da bude zahvalna zbog toga.

AlexDunja AlexDunja 01:05 09.02.2012

Re: album je strašan:)

a mislim i da publika može da bude zahvalna zbog toga.

ajde, bre:)))

uporedi sa fireman, šta bi ti radije slušala?
JJ Beba JJ Beba 01:19 09.02.2012

Re: album je strašan:)

AlexDunja
a mislim i da publika može da bude zahvalna zbog toga.

ajde, bre:)))

uporedi sa fireman, šta bi ti radije slušala?

ja ne gledam tako na muziku

meni je na primer to skroz glupa upredba,
onaj "vatrogasni" allbum je eksperiment, takođe izlet, divan izlet, ali sve je to paul mccartney
ne radi se o tome uopšte šta je bolje

po toj tvojoj logici satriani nikada ne bi trebalo da uradi ništa na akustičnoj gitari samno zato što to nije uobičajeno za njega.

to što ti nešto ne voliiš ili ne razmeš, ne znači da je to u principu loše, ili da je loše za druge ljude.
kapiraš?
myredneckself myredneckself 01:31 09.02.2012

Re: album je strašan:)

JJ Beba
sir paul je sir paul

Dovoljno je samo ovo, JJ.
Ali ko je pre 40 godina mogao pomisliti da će Pol pevati ove stvari premda je oduvek doduše bilo nagoveštaja?!
Baš je lepo što evocira vreme sasvim drugačije od današnjeg
JJ Beba JJ Beba 01:41 09.02.2012

Re: album je strašan:)

myredneckself
JJ Beba
sir paul je sir paul

Dovoljno je samo ovo, JJ.
Ali ko je pre 40 godina mogao pomisliti da će Pol pevati ove stvari premda je oduvek doduše bilo nagoveštaja?!
Baš je lepo što evocira vreme sasvim drugačije od današnjeg

samo lud čovek bi očekivao od nekog da radi stalno jedno te isto.
za nekog ko je tako rasan muzičar to bi bilo bi užasno dosadno.
sem ako nije blaža i kljunovi


i šaban bi da se upusti u džez, al nume

myredneckself myredneckself 01:50 09.02.2012

Re: album je strašan:)

JJ Beba
i šaban bi da se upusti u džez, al nume

Koji šaban, ima mnogo?
blogovatelj blogovatelj 06:20 09.02.2012

Re: album je strašan:)

samo lud čovek bi očekivao od nekog da radi stalno jedno te isto.


Zamisli kako je Ricardsu dosadno da svira Satisfeksn.
Tek sam sad preslusao album i ne mogu da se ne slozim sa tobom
Covek ima sedamdesetak godina, seca se sta je radio, premotava zivotni film... A radio je ono sto ne mozemo da zamislimo ni u najludjim snovima.
Onda mu verovatno iz najdubljih dubina podsvesti stize muzika detinjstva.
I resio da se vrati u detinjstvo.
Nije rok, ali je muzika. Dobra muzika. Da budem iskren, meni ovako nesto ne lezi, ali se vidi da je to on. Ovakav je oduvek i bio.
myredneckself myredneckself 09:45 09.02.2012

"There's a sucker born every minute"

blogovatelj
Onda mu verovatno iz najdubljih dubina podsvesti stize muzika detinjstva.
I resio da se vrati u detinjstvo.
Nije rok, ali je muzika. Dobra muzika.


Dobra muzika, nego šta

"...it's a Barnum and Bailey world..." cirkus, tako peva Ella
Btw, o ovome sam pisala, šta bi rekli da vide ovo danas
AlexDunja AlexDunja 09:59 09.02.2012

Re: album je strašan:)

po toj tvojoj logici satriani nikada ne bi trebalo da uradi ništa na akustičnoj gitari samno zato što to nije uobičajeno za njega.


naprotiv, meni je fireman dobar baš zato što je eksperiment,
i to odličan, i od pola bih zato što znam
da je rasan muzičar očekivala da napravi nešto novo, još zanimljivije..

to što ti nešto ne voliiš ili ne razmeš, ne znači da je to u principu loše, ili da je loše za druge ljude.
kapiraš?


naravno:))
pa neka drugi ljudi to i kažu, ja kažem da je bzvz


trener92 trener92 11:44 09.02.2012

Re: album je strašan:)

JJ Beba

nije se takmičio čak ni sa rod stewart-om

Ovako je išla najava na nekom lokalnom radiju u Skoplju, jedne godine

Сега, еден голем хитoт на Рођко Стуарт

"Да ли мислуваш дека сум секси"


( možda sam izostavio neku reč, zaboravilo se)
myredneckself myredneckself 12:29 09.02.2012

Re: album je strašan:)

trener92
JJ Beba

nije se takmičio čak ni sa rod stewart-om

Ovako je išla najava na nekom lokalnom radiju u Skoplju, jedne godine

Сега, еден голем хитoт на Рођко Стуарт

"Да ли мислуваш дека сум секси"


( možda sam izostavio neku reč, zaboravilo se)


JJ Beba JJ Beba 13:21 09.02.2012

Re: album je strašan:)

Nije rok, ali je muzika. Dobra muzika. Da budem iskren, meni ovako nesto ne lezi, ali se vidi da je to on. Ovakav je oduvek i bio.

skapirao si poentu


Zamisli kako je Ricardsu dosadno da svira Satisfeksn.


zato gostuje kod drugih autora
JJ Beba JJ Beba 13:29 09.02.2012

Re: album je strašan:)

naprotiv, meni je fireman dobar baš zato što je eksperiment,
i to odličan, i od pola bih zato što znam

ali on to nije radio sam, on se datako kažem ukrcao na ideje Youtha, producenta sa kojim kje radio fireman projekat. "He's an unusual kind of guy, only in as much as he's very artistic. He likes painting, drawing, poetry, we like a lot of the same things, music obviously." dakle to je projekat nasato umetničkom razmenom, elektronika..
ja ne mogu da poredim šta je bolje, već šta se više nekome sviđa.
i naravno ostaje pitanje muzičkog ukusa, shavtanja muzike

sve ostalo je verbalno nadjebavanje, tako ja to doživljavam


pa neka drugi ljudi to i kažu, ja kažem da je bzvz

totikaem
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:57 09.02.2012

Re: album je strašan:)

JJ Beba
Zamisli kako je Ricardsu dosadno da svira Satisfeksn.


zato gostuje kod drugih autora


meni je najfascinantnije što tad zvuči drugačije ,
kao neki talentovani i ne istraženi dečak(a tek mu 69)
jesen92 jesen92 14:52 09.02.2012

Re: album je strašan:)

...JJ, ti si najbolje predstavila album...sad sam preslusala...elementi jeza i pop pevac...Ocigledno da je Pol omatoreo i da je malo vise nostalgican, ne bih rekla da album ima veze sa njegovom novom zenom , zaljubljenoscu i sl...nego onako kao svaki matorac zapao u fazu "zal za mladost" sto rece Dr M...meni je malo dosadan, nekako suvise starinski iako ja volim pesmice ala "romanticna naklapanja":))...kao obican slusalac nisam kompetentna da komentarisem da li je to dobro ili lose vec samo kako se meni dojmi...po neka numera mi je prijemciva a neke su mi bas dosadne..
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:47 09.02.2012

Re: album je strašan:)

očito je to radio za svoju dušu ( i za svoju dragu)

Кад се ствари раде за своју душу (и за своју драгу), онда се не снимају на албуме и не продају. Ко је ставио нешто на албум, ставио је свакоме на похвалу или критику. Не постоји имунитет "ово је било само за мене". Ако је само за тебе певај то под тушем.

Али све то нема везе, не слушам га одавно (ништа ван Битлса, а и то кад сам био мали) и остаће ми симпатичан све и да сада снима три албума "за своју душу" недељно.
myredneckself myredneckself 17:40 09.02.2012

Re: album je strašan:)

marco_de.manccini
Ко је ставио нешто на албум, ставио је свакоме на похвалу или критику. Не постоји имунитет "ово је било само за мене".

Marko, to je spojeno lepo s korisnim
"It was announced in December that McCartney, who reportedly doubled his earnings in 2011 to make £29 million, will release a new studio album featuring covers of some of his favourites songs, as well as two new compositions, on February 6 next year." NME
JJ Beba JJ Beba 17:45 09.02.2012

Re: album je strašan:)


Кад се ствари раде за своју душу (и за своју драгу), онда се не снимају на албуме и не продају



škot je to
JJ Beba JJ Beba 17:52 09.02.2012

Re: album je strašan:)

meni je malo dosadan

paul nije nikada bio moj najomiljeniji bitls

niti je ovaj album my cup of tea

ali imam veliko poštovanje za paula mccartney-a

moja ćerka bila u decembru na paulovom koncertu u mančesteru i oduševila se. videla sam fotke i video, stvarno je moćan koncert, pol odlično uzgledo, glas ga baš služi.... jedino joj smetalo sedenje u parteru, sve nako uredno, nema gužvanjancije na patosu, a ako neko krene ka bini, što je bio njen slučaj, sekjuriti juri da ih vrati na mesto. nema zahebancije.
doduše tako bilo i na koncertu eltona džona u beogradu, pa kapiram da eglezima to standard za koncerte u areni. pojma nemam, ja volim gužvanciju, tetlo u telo koncerte.
docsumann docsumann 18:42 09.02.2012

Re: album je strašan:)

JJ Beba
ja ne mogu da poredim šta je bolje, već šta se više nekome sviđa.
i naravno ostaje pitanje muzičkog ukusa, shavtanja muzike


suva suština
jesen92 jesen92 19:27 09.02.2012

Re: album je strašan:)

ali imam veliko poštovanje za paula mccartney-a
..retko ko nema..nista sporno....

Spiridon Spiridon 22:19 09.02.2012

Re: album je strašan:)

marco_de.manccini
očito je to radio za svoju dušu ( i za svoju dragu)

Кад се ствари раде за своју душу (и за своју драгу), онда се не снимају на албуме и не продају. Ко је ставио нешто на албум, ставио је свакоме на похвалу или критику. Не постоји имунитет "ово је било само за мене". Ако је само за тебе певај то под тушем.


izvini (bilo je jace od mene) ali ja gluplji komentar skoro nisam procitao


marco_de.manccini marco_de.manccini 00:22 10.02.2012

Re: album je strašan:)

ne prihvatam kritiku, Spiro, komentar je bio samo za moju dušu.
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:09 10.02.2012

Re: album je strašan:)

myredneckself
Bojana Maljević

kad se razvodio prošli put, pravio je sjajnu muziku

Istina, ne samo za njega.


Velik je Pol songwriter,
a velika i lepa dela obično nastaju kad stegne neka muka i teskoba

Slažem se - najbolje je kad te šutne Bob Dilan. Onda napišeš remek delo.

trener92 trener92 01:49 10.02.2012

Re: album je strašan:)


Bojana Maljević

Slažem se - najbolje je kad te šutne Bob Dilan. Onda napišeš remek delo.


Kad već pominješ Dilana,

blic je objavio sinoć

jednu

"frišku vest" ,

the
Vatican's favourite bands
The pope is a man of catholic tastes, if a Vatican-issued list of top 10 albums of all time is anything to go by

i piše ovako

"Autori su objasnili zašto Dilan nije na listi:
"Iako je vrstan muzičar, nismo ga uvrstili u našu listu jer je otvorio vrata velikom broju netalentovanih kantautora koji su strpljenje slušalaca doveli do krajnjih granica".
( maheri

Inače lista izgleda ovako

1. Revolver by the Beatles

2. If I Could Only Remember My Name by David Crosby

3. The Dark Side of the Moon by Pink Floyd

4. Rumours by Fleetwood Mac

5. The Nightfly by Donald Fagen

6. Thriller by Michael Jackson

7. Graceland by Paul Simon

8. Achtung Baby by U2

9. (What's the Story) Morning Glory by Oasis

10. Supernatural by Carlos Santana





myredneckself myredneckself 02:10 10.02.2012

Re: album je strašan:)

Bojana Maljević
Slažem se - najbolje je kad te šutne Bob Dilan. Onda napišeš remek delo.

Pa valjda pokupiš diamonds, rust zaboraviš
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:56 10.02.2012

Re: album je strašan:)

the
Vatican's favourite bands

Zamisli? E svašta ću čuti.
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:00 10.02.2012

Re: album je strašan:)

myredneckself
Bojana Maljević
Slažem se - najbolje je kad te šutne Bob Dilan. Onda napišeš remek delo.

Pa valjda pokupiš diamonds, rust zaboraviš

Ili obratno. U zavisnosti ko te šutne. Mislim, nije svako Dilan.
(iako je otvorio vrata velikom broju netalentovanih autora )
myredneckself myredneckself 14:53 10.02.2012

Re: album je strašan:)

Bojana Maljević
iako je otvorio vrata velikom broju netalentovanih autora )

Ah, te crkvene mudrosti
JJ Beba JJ Beba 15:37 10.02.2012

Re: album je strašan:)

Ili obratno. U zavisnosti ko te šutne. Mislim, nije svako Dilan.

pomirili su se posle i imali zajedničku turneju.

tamo gde bob prođe, lako se prašta


apropo kada je gospoja onomad imala koncert u sava centru, imala sam čast da je upoznam. izljubila mi ćerku koja se posle nedelju dana nije htela da umiva.


mnogo slatka žena, duhivita, fina
ništa drugo nisam ni očekivala
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:35 10.02.2012

Re: album je strašan:)

tamo gde bob prođe, lako se prašta


stefan.hauzer stefan.hauzer 23:52 08.02.2012

.

mrns,
nemam odgovor na gorespomenuto pitanje-
ali znam da će paul,
uvek biti jedan od četir bitlsa (ma šta radio)

a možda nije najbolji čovek,ali učinio je svet lepšim. toliko:)
myredneckself myredneckself 00:01 09.02.2012

Re: .

stefan.hauzer
a možda nije najbolji čovek

Stvarno?! Znam da je sigurno kraljicin čovek, jako je voli, i opet će biti pozvan na njen džubili, a možda i na Olimpijadu. Možda će nam na leto u Londonu pevati nešto s ovog albuma
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:06 09.02.2012

Re: .

kraljicin čovek

hehhe uvek zaboravljam da je on (u)sirljen

(u poverenju,iako mi je george omiljeni bitls,zbog paul-a sam naučio da sviram bas )
myredneckself myredneckself 00:16 09.02.2012

Re: .

stefan.hauzer
kraljicin čovek

hehhe uvek zaboravljam da je on (u)sirljen

(u poverenju,iako mi je george omiljeni bitls,zbog paul-a sam naučio da sviram bas )


Obožavam basiste, a da je Pol takođe dobar basista setim se kad nabrojim bar nekoliko pre njega
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:55 09.02.2012

Re: .

kad nabrojim bar nekoliko pre njega

istina
to ti je kao s keith moonom.
daleko da je on najbolji bubnjar,
poređene sa bonamom - bespredmetno.
nekad je bio toliko van ritma -
da to boli.

ali sve te priče o tačnosti,
kvalitetu padaju u vodu -
naspram njega samog.
svako ko je ikad seo za bubanj,
hteo je da bude približno lud kao on.

a ja sam eto hteo da budem približno kul kao paul
(tek kasnije sam video simonona - ipak su bitlsi početak:)
JJ Beba JJ Beba 01:25 09.02.2012

Re: .

hteo je da bude približno lud kao on.

jest bio lud

ali je bio i dobar bubanjar, pogotovo za ono doba.
imao je svoj izraz, bez njega the who ne bi bili to što su bili.
(kao što bez bonama cepelini ne bi bili cepelini)

uh ja sam ih volela
myredneckself myredneckself 01:37 09.02.2012

Re: .

stef
hteo je da bude približno lud kao on.

Pa to su ludaci o kojima pričam, mic po mic menjaju žabokrečinu.
Nema ništa gore od žabokrečine.

PS
Ti jesi kul
myredneckself myredneckself 01:46 09.02.2012

Re: .

stef
to ti je kao s keith moonom.


JJ
jest bio lud

ali je bio i dobar bubanjar, pogotovo za ono doba.


klikić na smajlić

Ma ko su bre ovi što ne kapiraju taj fazon?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:45 09.02.2012

Re: .

mrns , zračku sunca na ovom minusu
myredneckself myredneckself 17:45 09.02.2012

Re: .

stefan.hauzer
mrns , zračku sunca na ovom minusu

Dosta mi je više, iz tvojih usta u božije uši
A i Morisi siš'o do reke
Dr M Dr M 00:12 09.02.2012

Sir Mitke


Slušaću sutra, kad se ukućanke razidju, da me ne izbace na vanrednu situaciju..

A verujem da ću da zaključim da se žal za mlados` na engleskom kaže Kisses on the Bottom..
myredneckself myredneckself 00:28 09.02.2012

Re: Sir Mitke

Dr M

Slušaću sutra, kad se ukućanke razidju, da me ne izbace na vanrednu situaciju..

A verujem da ću da zaključim da se žal za mlados` javascript:;na engleskom kaže Kisses on the Bottom..


Šefe čuvaj se, ne bi voleo da vidiš vanrednu u NS, samo malkice dalje od glavnih šorova. U mojoj ulici je recimo takva snežna idila da smo se svi najčešće u njoj autom zaglavljivali, iako ovih dana (sav komšiluk) lopatu drži češće od kašike, božemeoprosti.
Kad bi se taj silni načišćeni sneg mogao bar negde odneti ,
a grTALCE ni od korova, šta je to?

Pol se vratio u mlade dane, sada je nevin kao onda, sve mu je oprošteno
bauer. bauer. 06:55 09.02.2012

Re: Sir Mitke

Kad bi se taj silni načišćeni sneg mogao bar negde odneti

Ja bi sačekao da prođe taj prvi utisak snežne idile (da vam ne kvarim ugođaj, iako su svi zimski praznici već prošli), pa bi poslao ekipe tamo,u Evropu, da pokupe sav sneg i prenesu ga ovde kod mene. Uz razumnu novčanu naknadu (u moju korist, da se razumemo).

Ali, siguran sam da bi se odma našao neki dušebrižnik koji bi me optužio za hegemoniju, globalizam, imperijalizam... ili, već nešto... Tako, da mi ne ostaje ništa drugo nego da čekam povoljniji trenutak.

myredneckself myredneckself 10:12 09.02.2012

Re: Sir Mitke

bauer.
Kad bi se taj silni načišćeni sneg mogao bar negde odneti

Ja bi sačekao da prođe taj prvi utisak snežne idile (da vam ne kvarim ugođaj, iako su svi zimski praznici već prošli), pa bi poslao ekipe tamo,u Evropu, da pokupe sav sneg i prenesu ga ovde kod mene. Uz razumnu novčanu naknadu (u moju korist, da se razumemo).

Ali, siguran sam da bi se odma našao neki dušebrižnik koji bi me optužio za hegemoniju, globalizam, imperijalizam... ili, već nešto... Tako, da mi ne ostaje ništa drugo nego da čekam povoljniji trenutak.


Heej, Džek, samo mi nemoj reći da se javljaš s nekog bazena, i da piješ neku margaritu, nije valjda dotle došlo.
Btw, majkumuimperijalistićku, samo misliš na biznis

U vezi sa snegom, mislila sam na nešto ovakvo,



pa da nam ulice budu bar ovakve...



...a sneg onda neka pada koliko hoće, vreme mu je
milisav68 milisav68 11:13 09.02.2012

Re: Sir Mitke

bauer.
Kad bi se taj silni načišćeni sneg mogao bar negde odneti

Ja bi sačekao da prođe taj prvi utisak snežne idile (da vam ne kvarim ugođaj, iako su svi zimski praznici već prošli), pa bi poslao ekipe tamo,u Evropu, da pokupe sav sneg i prenesu ga ovde kod mene. Uz razumnu novčanu naknadu (u moju korist, da se razumemo).

Ali, siguran sam da bi se odma našao neki dušebrižnik koji bi me optužio za hegemoniju, globalizam, imperijalizam... ili, već nešto... Tako, da mi ne ostaje ništa drugo nego da čekam povoljniji trenutak.

Eto kakvi ste vi imperijalisti, oćete i sneg da nam otmete.

Kad je već zima, meni je asocijacija zimski raspust i A Hard Day's Night .

A Pol solo, par pop hitića.

No More Lonely Nights

Ebony and Ivory

Say Say Say
myredneckself myredneckself 11:56 09.02.2012

Re: Sir Mitke

milisav68
A Pol solo, par pop hitića.

Fali i ova gorštačka
loader loader 01:52 09.02.2012

:)




myredneckself myredneckself 02:18 09.02.2012

Re: :)

loader




Zvižduk u osam?
Zakasnili ste, mr loader
Ali hvala vam što ste mi omogućili da u ove sitne sate pomenem domaće crooner-e, pre svih Darka Kraljića
loader loader 10:29 09.02.2012

Re: :)

Hm... .. dobro ...

Kvartet Predraga Ivanovića

myredneckself myredneckself 11:26 09.02.2012

Re: :)

loader
Hm... .. dobro ...

Kvartet Predraga Ivanovića


Neprevaziđeno, i p.r.e.t.e.r.a.n.o. što bi rekli mi Novosađani
loader loader 01:50 10.02.2012

Re: :)

"Pod sjajem zvezda" - Jedna od nekoliko najboljih stvari kod nas uopšte! Hteo sam ja prvo nju (u prethodnom kom.), pa reko' - ajmo ovu, nismo je odavno :)

Nego,
"Pod sjajem zvezda" je nezgodna... Čovek mora da bude jak da bi je odslušao bez onog perfidnog iznutarnjeg loma i osećaja bezrazložne nostalgije. Ili da bude beton koji kaže, dobro, nije loša ova stvar, pa da mu nije ništa :)



Može jedna mala lepa naivna pesmica, takođe večna?

Ima i razradu... vrlo zanimljivu
myredneckself myredneckself 09:44 10.02.2012

Re: :)

loader
Može jedna mala lepa naivna pesmica, takođe večna?


Kako ste se samo setili ove jugoslovenske Điljole Činkveti?
Obožavam da s vama delim staroYU - muzička podsećanja, tipa "Na vanjkušeku glava"
To niko ovde ne radi, osim nas dvoje
loader loader 12:01 10.02.2012

Re: :)



To niko ovde ne radi, osim nas dvoje

Nadam se da će Blog adekvatno da nas nagradi

trener92 trener92 02:23 09.02.2012

Hm

Pročitao još preključe,
Kisis
Vidim da je od komjunitija dobio 2,5 ,od RS tricu

malopre sam preslušao ( mal` nisam zasp`o ) Šala mala,
(samo da znaš kolika je to žrtva , kad ga nikad nisam voleo kao pevca, ali hajde -samo zbog tebe , dobro i zbog Kleptona da vidim šta je to tamo uradio

Drago mi je zbog onih koji ga (i ovo ) vole, neka uživaju.



myredneckself myredneckself 10:24 09.02.2012

Re: Hm

trener92
Pročitao još preključe,
Kisis

Evo i ja, rivjua u RS se nisam setila, thnx
Šta da ti kažem kouč, like father like son, jel se tako kaže na njihovom?
Ti skoro zaspao , ustvari, nije loša uspavanka
Ma, ja volim tu silnu sentimentalnost, za izvoz, u toj muzici.
Na rane da je stavljaš

Za tebe jedna krunerka, par ekselans, pa da idemo u....peršun





trener92 trener92 11:16 09.02.2012

Re: Hm

myredneckself

Evo i ja, rivjua u RS se nisam setila, thnx
Šta da ti kažem kouč, like father like son, jel se tako kaže na njihovom?
Ti skoro zaspao , ustvari, nije loša uspavanka
Ma, ja volim tu silnu sentimentalnost, za izvoz, u toj muzici.
Na rane da je stavljaš

Za tebe jedna krunerka, par ekselans, pa da idemo u....peršun



"Poštovani , snabdevanje toplotnom energijom je uspostavljeno .Potpuna normalizacija u isporuci se očekuje između 9,30 i 12 časova."

I tako, u svetlu događaja, uz ovu simpatičnu temperaturu (neko je pominjao Sibir ovih dana) dok čitam ovu poruku koja mi je pristigla u međuvremenu (a posle neuspešnog uspostavljanja veze od cirka 2,30 h sa toplanom ( sad ponovo ne greje ni ono jedno rebro u radijatoru ), čekam da majstor malo više otvori ventil i pojača grejanje, pijuckam šumadijski čaj i pevušim uz Dianu (ipak mislim da će mi trebati nešto jače i brže da se zagrejem)
myredneckself myredneckself 11:51 09.02.2012

Re: Hm

kouč
"Poštovani , snabdevanje toplotnom energijom je uspostavljeno .Potpuna normalizacija u isporuci se očekuje između 9,30 i 12 časova."

Grej se malo na ovo
Poo...poo...pee...dooo... dirlee, dirlee, doo...
kod mene unutra jedva 13
Pljuuuc... #$&%/&% nemam oružje
trener92 trener92 21:25 09.02.2012

Re: Hm

škica


Grej se malo na ovo
Poo...poo...pee...dooo... dirlee, dirlee, doo...


ko ovo ne voli, taj nije normalan ( nema veze što nema pojma sa pevanjem
od mene unutra jedva 13
Pljuuuc... #$&%/&% nemam oružje


+13 brrrr, čeličiš se, znači? a za ovo drugo, ima kod mene ako hoćeš da kreneš na njih samo javi, imam da im (po)kažem par stvari i "ponudu koju neće moći da odbiju"
Meni stiglo grejanje oko 20 h (na najvećem minusu ja bez grejanja od noćas mmmmjje&%$&/((
fantomatsicna fantomatsicna 06:38 09.02.2012

Mene interesuje

Da li je Sir Paul imao plasticne operacije ili koristi Botox kad mu je lice u tim godinama bez ijedne (skoro) bore.
myredneckself myredneckself 10:33 09.02.2012

Re: Mene interesuje

fantomatsicna
Da li je Sir Paul imao plasticne operacije ili koristi Botox kad mu je lice u tim godinama bez ijedne (skoro) bore.

Oooo...ooo fantomatsična, long time no see, no hear
Muškarci su jako sujetni, sujetniji od nas

Pozdravljam te,
ti si mlada, sada mi je na pamet pala jedna stara, može da fituje

PS
Jel ono patka kod malesneki, nisam stigla da svratim?



fantomatsicna fantomatsicna 19:24 09.02.2012

Re: Mene interesuje

ti si mlada, sada mi je na pamet pala jedna stara, može da fituje

PS
Jel ono patka kod malesneki, nisam stigla da svratim?


Hvala na pesmici(btw meni ne otvara ali je znam).Inace volim ja i Sir Paula i Bitlse .
Jes Pekinska
kukusigameni kukusigameni 10:10 09.02.2012

preporuka

Hvala za informaciju. Saću ga preslušam pa će vidimo.
myredneckself myredneckself 10:39 09.02.2012

Re: preporuka

kukusigameni
Hvala za informaciju. Saću ga preslušam pa će vidimo.

Kukili, zahtevam

Edit:
Obrat' pažnju, kad zapjeva na kraju ..."pleeeease...", ne moš isterati bitlsa iz njega,
Ihh...volim svugde da uočavam nijanse, i zato mi je pretežno teško,
važno da sam shvatila
kukusigameni kukusigameni 12:00 09.02.2012

Re: preporuka

Gledaj ovako... sviDŽa mi se. Izgleda da starim.
Ipak, predosećam da ću ovakvog Pola slušati dok peglam, zavijam sarmice, nikako dok perem prozore (tu mora nešto žestoko, sa dranjem) i takoto. Da imam lift, to bi bila muzika koju bih puštao.
A sad ozbiljno, ovo kao da je vreme rimejkova i ovo je svakako jedan od uspešnijih. I koliko ne uživam u rimejkovima kada su filmovi u pitanju, toliko u muzičkim pronalazim zabavu. Kao što rekoh, starim. Ništa hijaluron, ništa botoks.
Došlo je vreme da neko drugi bude mlad.
myredneckself myredneckself 12:22 09.02.2012

Re: preporuka

QQ
Da imam lift, to bi bila muzika koju bih puštao.

Vidiš, dobra ideja za lift, da je kažem mom drugaru koji je predsednik skupštine stanara u njegovoj zgradi

Došlo je vreme da neko drugi bude mlad.

Dostojanstveno.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:54 09.02.2012

Pol(arizacija)

Ja sam Bitlse pocela da slusam sa 11 godina, kupio mi otac LP, uuu kako sam bila srecna ko kuče, posle sam se prebacila na Stounse, a jos posle kad me pitaju Bitlsi ili Stounsi, ja birala - Dorse:)

Elem,sad mi prija i ovaj matori Pol, a nekad davno, kad sam bila zli tinejdzer, bas sam ga hejtovala, blam:)

Ali, jel neko primetio kako ga Daglas Adams podjebava u "Galaktickom vodicu za autostopere"?

Opet mi knjiga dobila noge, mada je drzim ko kucnu Bibliju, pa ne mogu citiram, pu

Al na tri ili cetiri mesta u knjizi, cim neki, onako udrimedozore prizor srcedrapateljni, stoji zajebancija kako bi Pol Makartni sad napravio pesmu i zgrno toliko love da kupi ceo Long Ajlend, ili kao, e za ovo bi kupio Belgiju, tako nekako:)


EDIT: Vrtim ovo sto je kukusigameni napisao
ovakvog Pola slušati dok peglam, zavijam sarmice, nikako dok perem prozore (tu mora nešto žestoko, sa dranjem) i takoto. Da imam lift


tja, nije mi za uvijanje sarmica, ni peglanje, propast, za lift ok, al ne moj, uzasan je, uf, uz šta paše majkumu, aaargh, mozda za zavođenje nekog otmenog čiče što se ložio na Bitlse kad je bio ko pupoljak, 'nako, iz offa dok štrpka sarmice:)p


myredneckself myredneckself 12:17 09.02.2012

Re: Pol(arizacija)

VKĆ
Ja sam Bitlse pocela da slusam sa 11 godina, kupio mi otac LP, uuu kako sam bila srecna ko kuče, posle sam se prebacila na Stounse, a jos posle kad me pitaju Bitlsi ili Stounsi, ja birala - Dorse:)

Elem,sad mi prija i ovaj matori Pol,

Negde u to doba moji roditelji su dobili poziv i naređenje iz škole mog brata klinca, da se pod hitno ošiša, i da ne sektaši po okolini . Malo mu šiške padale u oči, kad se bolje prisetim. Ali, sloboda je bila na vidiku.
Što se tiče polarizacije, ja uvek birala Pink Floyd

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:41 09.02.2012

Re: Pol(arizacija)

Što se tiče polarizacije, ja uvek birala Pink Floyd


:))

Ijaoj, kad sam bila zli tinejdzer Pink Floyd sam drzala za muziku za vatanje:)p

Nego, evo tebi ZZ TOP, dok se ne rasplinemo ko balon s helijumom na povetarcu, za nameštanje u čvrsto stanje i veselje!


cult cult 13:08 09.02.2012

Re: Pol(arizacija)

Ja sam Bitlse pocela da slusam sa 11 godina, kupio mi otac LP,


I u mojoj cca 11-oj mi otac sa službenog puta doneo kasetu koju je izdala tadašnja RTL, mix neki, Tribute to Beatles...Totalna dečačka fascinacija. Godinu dana kasnije sam besomučno skidao ovaj intro, na gitari, uglavnom neuspešno. Onda sam čuo Stonese i to je bilo to. Kraj moje priče s Beatlesima. Limunadica. Moraću da pustim mom klincu nesto od njih. Experimenta radi. Satisfaction rif je skinuo prošle godine. A i ovaj Cultov. Baš me zanima da li će biti ikakve reakcije.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:37 09.02.2012

Re: Pol(arizacija)

Onda sam čuo Stonese i to je bilo to. Kraj moje priče s Beatlesima. Limunadica. Moraću da pustim mom klincu nesto od njih. Experimenta radi.


Moji klinci su odrasli (25 i 28 god), s razvijenim muzickim ukusom u sta je stalo brdo muzike koju smo slusali ja i otac njihov, ali Bitsle nisu nikad, sem na nivou informacije.

Sin, kad se odselio, je odneo i veliku kolekciju ploca (on je friki slusanja na studijskom gramofonu AR koji je isto poneo), a moj raritetni LP Bitlsa je uzeo samo iz fazona. Slicno je prosao i Koen, dok su se na JJ Cale primili. O Dorsima, ZZ TOP, da ne pricam, plus nemački bend Tangerine Dream (s Stratosfearom sam ih uspavljivala kad su bili mali, super je radilo)



myredneckself myredneckself 14:01 09.02.2012

Re: Pol(arizacija)

cult
Kraj moje priče s Beatlesima. Limunadica.

Iihhh...nemoj tako, kroz te naočare nisam nikad gledala, mislim na taj rivalitet. Možda zato što sam to na neki način proživela, ne piči me nikakva nostalgija, ni na jednu stranu previše nagnuta. U momentu nešto malo prevagne, ali me drugi bend vrati u normalu, i tako...Nervirali su me i oni kontraargumenti bitls fanova - eeej, da su ostali zajedno! razbili bi vas sve
Hoću da kažem, trudim se da naspram tog rivaliteta budem objektivna.
It's all r&r my friend, tj.
za oba benda, rispekt
Nego, o Sir Polu je ovde reč, šta ti meni limunadice

cult cult 14:01 09.02.2012

Re: Pol(arizacija)

brdo muzike koju smo slusali ja i otac njihov,


Well, moj klinac ima 12. I zasad to što čuje u kući plus učenje klasične gitare def utiče na njegov ukus, tj. odoleva ovim, ovajjj..hitovima školskim...No, videćemo kasnije. Dostupnost svih vrsta informacija njima je n puta veća nego nama nekad. Pre par meseci ga vozim negde, na radiju u kolima neki haus na TDI radiju, posle par minuta čujem otpozadi "kak'e ti ovo gluposti slušaš".
cult cult 14:05 09.02.2012

Re: Pol(arizacija)

It's all r&r my friend, tj.
za oba benda,rispekt


absolutely!
Nego, ovi drugi su mi bili sirovi 'n' dirty. A ta mi energija nekako bila prijemčivija, pa...
ali rispekt za oba benda, def.
A ovo od sir Paula ću da preslušam večeras... : )
myredneckself myredneckself 14:14 09.02.2012

Re: Pol(arizacija)

VKĆ
Nego, evo tebi ZZ TOP,

To mi kaži, to je ritam! (za skakanje i divljanje)
a za đuskanje , lagano, mož' da kreneš iz mesta...
myredneckself myredneckself 14:21 09.02.2012

Re: Pol(arizacija)

neki haus na TDI radiju, posle par minuta čujem otpozadi "kak'e ti ovo gluposti slušaš".

Moj sin došao neki dan na ručak, ja slušam Marlija, on u momentu menja.
-Bože, ne voliš rege?
-Prezirem.


Edit:
Interesantno, potpuno drugi način i pristup.
Ali, da ne preterujem zna mi uglavnom ukus, moj apdejt mešter, kad je novo u pitanju samo sevaju linkovi, pa posle konsultacije i pretres-divan
docsumann docsumann 19:23 09.02.2012

Re: Pol(arizacija)

Ja sam Bitlse pocela da slusam sa 11 godina


Meni ujak kupio prvu kasetu Bitlsa kad sam imao nekih 8-9 godina. Ja se tad bio primio na one yeah, yeah, yeah pjesmice, a on mi kupio ni manje ni više nego



Ne mogu reći da sam tad bio oduševljen njime, ali su mi te stvari počele polako da ulaze u uši ... i ostaju unutra.

Poslije je naravno uslijedila i Stonsi faza, ali danas su mi Bube veći, bolji i draži (stvar ličnog senzibiliteta što reče JJ ).

Jedna od mojih omiljenih kolekcija obrada




A za Culta-a (oni su me pukli baš negdje na prelasku sa 18-19 na 20-te)



P.S. Sir Pola ne konzumiram

fedor18 fedor18 20:35 09.02.2012

Re: Pol(arizacija)

docsumann
Ja sam Bitlse pocela da slusam sa 11 godina


Meni ujak kupio prvu kasetu Bitlasa kad sam imao nekih 8-9 godina. Ja se tad bio primio na one yeah, yeah, yeah pjesmice, a on mi kupio ni manje ni više nego



Ne mogu reći da sam tad bio oduševljen njime, ali su mi te stvari počele polako da ulaze u uši ... i ostaju unutra.

Poslije je naravno uslijedila i Stonsi faza, ali danas su mi Bube veći, bolji i draži


Rambo je izjavio negde,prisećajući se početka karijere i sviranja obrada po terasama,da je Paul Mcc.verovatno čovek s dva različita mozga,jer je neke stvari veoma čudno i zahtevno tehnički svirao i pevao,potpuno van smisla (pevao jedno,svirao sasvim drugo),da je to bilo jako teško ili čak nemoguće uvežbati,da sviraš i pevaš u isto vreme kao što je činio Paul,a da liči na njega ...
myredneckself myredneckself 23:57 09.02.2012

Re: Pol(arizacija)

fedor18
docsumann
Ja sam Bitlse pocela da slusam sa 11 godina


Meni ujak kupio prvu kasetu Bitlasa kad sam imao nekih 8-9 godina. Ja se tad bio primio na one yeah, yeah, yeah pjesmice, a on mi kupio ni manje ni više nego



Ne mogu reći da sam tad bio oduševljen njime, ali su mi te stvari počele polako da ulaze u uši ... i ostaju unutra.

Poslije je naravno uslijedila i Stonsi faza, ali danas su mi Bube veći, bolji i draži



Rambo je izjavio negde,prisećajući se početka karijere i sviranja obrada po terasama,da je Paul Mcc.verovatno čovek s dva različita mozga,jer je neke stvari veoma čudno i zahtevno tehnički svirao i pevao,potpuno van smisla (pevao jedno,svirao sasvim drugo),da je to bilo jako teško ili čak nemoguće uvežbati,da sviraš i pevaš u isto vreme kao što je činio Paul,a da liči na njega ...

Levak jedan, taj Pol
fedore dobrodošao
myredneckself myredneckself 00:01 10.02.2012

Iznenađena, ha, ha...

docsumann
P.S. Sir Pola ne konzumiram

Baš weird
JJ Beba JJ Beba 00:22 10.02.2012

Re: Pol(arizacija)

Rambo je izjavio negde,prisećajući se početka karijere i sviranja obrada po terasama,da je Paul Mcc.verovatno čovek s dva različita mozga,jer je neke stvari veoma čudno i zahtevno tehnički svirao i pevao,potpuno van smisla (pevao jedno,svirao sasvim drugo),da je to bilo jako teško ili čak nemoguće uvežbati,da sviraš i pevaš u isto vreme kao što je činio Paul,a da liči na njega ...

jel baš to rekao rambo?
kako van smisla? da je pol mekartni svirao i pevao bez simisla?



veliki muzikanti koji su istovremneo i pevači i svirači ladno jedno sviraju a drugo pevaju.
baci pogled npr na stinga u police- jednu muzičku liniju svira na basu a sasvim drugu peva.
to veliki muzikanti rade ladno i glupo je da neko kaže da je je to nemoguće uvežbati!!! to se zove razdvojenot i ima veze sa mozgom, sa glavom
većina velikih bubnjara ima razdvojenu levu i desnu stranu, levu i desnu ruku, baška ruke, baška noge
što veća razdvijenost to se bolje svira

pijanisti, klavijaturisti takođe


a da je pol svirao van smisla to ne mogu da verujem da je reko rambo, a da je bio ozbiljan
možda si ti pogrešno razumeo
rambo je sve ali nije najvan svirač
myredneckself myredneckself 00:22 10.02.2012

Re: Pol(arizacija)

VKĆ
plus nemački bend Tangerine Dream (s Stratosfearom sam ih uspavljivala kad su bili mali, super je radilo)


Taj bend, Tendžerin drim, sam malo slušala, ali me je uvek intrigiralo kako su oni još onda koristili tehnologiju
Slušaj Vesna ovu triviju, i slušaj Lucy ITSWD, pa ćeš u prvoj strofi videti -

"Picture yourself in a boat on a river,
With tangerine trees and marmalade skies.
Somebody calls you, you answer quite slowly,
A girl with kaleidoscope eyes..."

Tangerine dream su po tom stihu dobili ime. Eto, opet ti Bitlsi

marco_de.manccini marco_de.manccini 00:26 10.02.2012

Re: Pol(arizacija)

kako van smisla? da je pol mekartni svirao i pevao bez simisla?

Mislim da je tu "van smisla" upotrebljeno u pozitivnom smislu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana