Gost autor

margos razmišlja ( o dodiru )

Unfuckable RSS / 20.01.2008. u 00:37

  

Pomagajte, ljudi... Treba da napišem nekakav rad na temu ''DODIR U NAŠOJ TRADICIJI'', a meni se baš ne da da preturam po podacima, već bih po svom običaju da uradim nešto na moj način. Znači, treba mi malo muškog, malo ženskog razmišljanja na tu temu. Ličnog, ne šta kažu sociolozi i psiholozi (to već imam), već šta kažete vi.

 

Ok, znam, telesni dodir ili čulo dodira jeste prvo čulo koje se razvija kod beba. Nedostatak istog, može pogubno uticati na psihofizički razvoj itd itd..

 

Ja mislim da smo taktilno društvo, da se vrlo mnogo dodirujemo, čestitamo, lupkamo, držimo za mišicu sagovornika, često grlimo, ljubimo (čak tri puta!), udaramo u šali pesnicom, prijateljski, i pesnicom neprijateljski - bez šale.

 

Ali, kao da su nas poslednje godine otuđile. Plus kriza koja nas je uterivala u nemoguće i nehumane situacije prevoza gradskim vozilima, pa kriza koja je higijenu svela na minumum i iritirala čulo mirisa... Gužva + miris + prinuda -  počeli smo sve više da se gadimo blizine nepoznatih ljudi.

 

Mighty nam je poželeo u Novoj godini 4, 8 ili 12 zagrljaja... Dvanaest je za napredak... To je jedan od načina dodira.... treba mi još, još...

 

Ja volim dodir... zagrljaj... često mi dodir neke knjige kaže da li je dobra za mene ili ne. Uglavnom dodirujem svoje sagovornike dok pričamo. Kad nekog nežno volim, milujem ga po obrazu, bilo da je star ili mlad... A vi?

                  Hand_holding_finger_bw.jpg
 



Komentari (213)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:09 20.01.2008

Kuc, kuc...sloooobodno


Kuc, kuc evo i mene dodjoh, ako je slobodno, malo da vam odsviram "Smoke on the Water" na najdebljoj zici - ako hocete, vezbao sam ceo dan, a vidim i spominjete me:

Unfuckable:
"hehehehe - pitaj Zdravića dal' sam mislio na NG kad sam rek'o tzaritza ...."

Unfuckable Unfuckable 02:14 20.01.2008

Re: Kuc, kuc...sloooobodno

Bojan Zdravic

Kuc, kuc evo i mene dodjoh, ako je slobodno, malo da vam odsviram "Smoke on the Water" na najdebljoj zici - ako hocete, vezbao sam ceo dan, a vidim i spominjete me:

Unfuckable:
"hehehehe - pitaj Zdravića dal' sam mislio na NG kad sam rek'o tzaritza ...."



..pa šta ćeš, Bojane, kad nam je domaćica neobavešteta....al možda i bolje ..a ako nije bolje - bar je bezbednije
margos margos 02:21 20.01.2008

Re: Kuc, kuc...sloooobodno

Kuc, kuc evo i mene dodjoh, ako je slobodno, malo da vam odsviram "Smoke on the Water" na najdebljoj zici - ako hocete, vezbao sam ceo dan, a vidim i spominjete me:

Samo napred, izvol'te, dobrodošli ste:)
Obavestili su me u međuvremenu, no ja se ne sikiram, rekoh već više puta, utiče na lepotu:)))

Nego, imaš li šta da dodaš na temu dodira u našoj tradiciji, značilo bi mi:)))
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:27 20.01.2008

Re: Kuc, kuc...sloooobodno

Margos
Nego, imaš li šta da dodaš na temu dodira u našoj tradiciji, značilo bi mi:)))

Uf, uf (brisem znoj sa cela) vrlo sam senzibilan na dodir ruke voljene zene:)))
margos margos 02:33 20.01.2008

Škorpija - riba:)))

Uf, uf (brisem znoj sa cela) vrlo sam senzibilan na dodir ruke voljene zene:)))

To si se, Bojane, već pohvalio i ja primila k znanju. :))
I drago mi je uvek čuti da je nekom dodir lep i da zna u njemu da uživa.

Kako stoji stvar s nepoznatima? (Je l i sad brišeš znoj s čela, iz drugih pobuda, ili si ok?)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:49 20.01.2008

Re: Škorpija - riba:)))


Sa nepoznatima ne, ne osecam dodir u prolazu, ili u razgovoru sa ljudima (posto mi uglavnom razgovaramo rukama) . Prosao sam skoro ceo svet, ali nisam primetio da se ljudi toliko dodiruju u govoru kao mi. Ja kad coveka potapsem po ramenu, ili mene kad neko potapse to mi dodje nesto kao kompliment, nesto prijateljski....

I sad brisem znoj sa cela, ukljucio sam grejanje na maximum, posto je sad velika hladnoca za nase prilike ( oko 5 C) sto mu dodje kao elementarna nepogoda:)))
Unfuckable Unfuckable 02:53 20.01.2008

Re: Škorpija - riba:)))

eeeeeeeee, napravi si sliku Zdraviću - mi smo u boljem plusu nego Vi tamo!!!! ...bar do utorka
uta-ta!
margos margos 03:28 20.01.2008

To mi kaži!

Prosao sam skoro ceo svet, ali nisam primetio da se ljudi toliko dodiruju u govoru kao mi. Ja kad coveka potapsem po ramenu, ili mene kad neko potapse to mi dodje nesto kao kompliment, nesto prijateljski....

Misliš da se mi dosta dodirujemo u komunikaciji, u odnosu na svet?
(ovo svet mi uvek tako bedasto zvuči, kao mi nismo svet... al ajd' ostalo nam od dnevnika... domaće vesti i vesti iz sveta)

smanji grejanje:)))
gordanac gordanac 02:20 20.01.2008

----

- rukovanje (šakama)
- rukovanje (podlakticama - šakom se obuhvata kraj podlaktice do lakta)
- rukovanje šakom, a druga ruka na rame
- blag udarac po leđima
- rukovanje sa obuhvatanjem nadlaktice ispod ramena slobodnom rukom
- dodiri u narodnim igrama (ruka u ruci, prepletene šake, ruka oko struka, ruka oko struka i ramena, u paru devojčine ruke oko njegovog vrata, njegove oko njenog struka, dve devojke "ruku pod ruku", dva muškarca s rukama preko ramena, dva muškarca jedan prema drugom sa šakama na ramenima, ispruženih ruku, vezivanje u kolo, otvoreno ili zatvoreno)
- dete u naručju
- dete u krilu
- dete "na krkače"
- dete u marami
- dete za ruku
- poljubac u obraz, u ruku, u čelo, u prsten, u oko, u kosu
- zagrljaj (sa ili bez blagog udarca po leđima, muški)
- pomilovati po kosi (dete, muškarca, ženu, stariji mlađu osobu)
- popravljati odelo, oblačiti, obuvati (žena muškarca)

ne znam, verovatno ima još i -haaaj!
margos margos 02:27 20.01.2008

Re: ----

ne znam, verovatno ima još i -haaaj!

Ima sigurno... Nego, je l ti to negde prepisuješ, il sve iz glave, 'vako redno...? :)))
Fascinantno, časna reč! Iskustvo je čudo!:)))
gordanac gordanac 02:33 20.01.2008

:))

iz glave,
da prepisujem bilo bi nekog reda :))
nema u google
možda ima na rastko.org, sad se setih, oni imaju svašta i koješta kad je tradicija u pitanju
Unfuckable Unfuckable 02:33 20.01.2008

Re: ----da zabiberimo

sad sam malo pažljivije pogledao naslov teme : Dodir u našoj tradiciji - to beše, jel ?
...pa mi nešto sunulo kroz glavu - a nije da nije - koji bi to dodir mogao biti karakterističan za našu tradiciju.... - pa sam se malo prepao od onoga što mi je palo prvo na pamet....

margos margos 02:37 20.01.2008

Re: :))

iz glave,
da prepisujem bilo bi nekog reda :))

Men' se sviđa neredno:))
Poći ću na sajt da pogledam, hvala za ideju.:)
gordanac gordanac 02:38 20.01.2008

hawkeye...

...nažalost i batine su dodir, itekako, palo i meni na pamet, ali nekako mi gadno da pišem "šamar, čveger, pesničenje, šutanje....fizički slabijeg od sebe" ne ide mi uz "dodir", to je lepa reč

može - rvanje ili ono sa dve ruke na stolu - "obaranje" ili kako se već zove
margos margos 02:42 20.01.2008

Re: ----da zabiberimo

koji bi to dodir mogao biti karakterističan za našu tradiciju.... - pa sam se malo prepao od onoga što mi je palo prvo na pamet....

Ma da... i to je - nažalost!
Od onih ćuški 'aj mali po pivo'... 'ćuti kad stariji govore'... do... dalekobilo:(
Nema domaćeg filma bez te scene ćuškanja u glavu od starijih ili nadmoćnijih.
Unfuckable Unfuckable 02:45 20.01.2008

Re: hawkeye...

hmda - pa ja sam temu skapirao pod odrednicom "human touch"...pa šta sve ide uz to....
Ali - kad bacih pogled ZAISTA na temu pa videh omiljenu mi "tradiciju"...moram priznati - poče želudac da mi igra...nisam uspeo da nađem dobar .jpg za "lapot" - to bi tek bio hvalevredan primer ljudskog dodira....
margos margos 03:17 20.01.2008

Re: hawkeye...

...nažalost i batine su dodir

Da, meni palo na pamet gore, kad sam pisala text, ali ...
Ima još: štipkanje, štipanje...

Nekome je i takav dodir izraz naklonosti... Moj dragi bivši muž, i danas kad se sretnemo tresne me po ramenu uz gromoglasno ''Ma gde si ti... '' i doda, nekako ponosito... ''Jaaaka žena!'' Da ne bude zabune, nije nasilnik, nego eto, kao sportski, fajterski:))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:16 20.01.2008

touch










margos margos 03:35 20.01.2008

Re: touch

touch

ovi bebeći uvek raspilave...:)))
hvala!
Unfuckable Unfuckable 03:43 20.01.2008

Re: touch

drugarice , nema te ko sreće !
jel to "Nomen Est Omen" ili najava jamba?
Hvala ti što si, pored toliko obaveza koje imaš , svrnula.
Srce si.
Unfuckable Unfuckable 04:00 20.01.2008

Re: touch

vidomir pavlovic
Margos ona pesma ide vakoooo:


Dodirni mi kolena..
to bi baš volela...

lepu kuću imaš mali u njoj smo se baš dodirivali...

Kad se srca dodirnu i usaglase
bacamo se sterase...hahaha
Nije samoubitsvo nego nam je bazen ispod terase... hahha

Zašto crnogorac nosi košulju na kocke?
Kad ga svrbe leđa poviče: Ženo taj i taj red ta i ta kocka tu me ba poćeši.... (dodir noktima, jel..?)

Najlepši i najnežniji i najbolniji je dodir očima?
Znamo svi bili smo Žaljubljeni, uff, setimo se tih "dodirivanja" pogledima pa "skidanja" pogledima u vreme platonskih ljubavi...
Setite se šta ste sve mogli sa očima voljenoj osobi... setite se dodira prve suze na izlasku iz oka, setite se kad je tito umro kako smo svi plakali i koliko ih je otišlo da mu kovčeg dodirnu.., .

Ima mnogo vrsta dodira neznam koji ti treba šta polažeš to koji je to predmet dodirivanja...
Pitaj Boru čorbu on će ti za pet minuta napisati pola sveske o dodirima, a ? hahaha

Ja sam pao iz dodirivanja kod najveće ljubavi, zato sada imam drugu za ženu...
Al je sada volijem više nego ijednu.., I..., nastaviće se...

Pa šaban Šaulić : Pozno bih te bih međ hiljadu žena..., naravno vezanih očiju,


...očito i dodir tastature može biti više nego bolan...
Ovaj citat mi nekako bolje izgleda ovako uobličen, Vidomire
Drago mi je da smo se razumeli
margos margos 04:10 20.01.2008

Re: touch

vidomir pavlovic


Vidomire, molim te da izbrišeš prva dva stiha, molim te. A molim i domaćina da ih izbriše.
Pa da pričamo.:)
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 04:57 20.01.2008

Re: touch

margos

vidomir pavlovicVidomire, molim te da izbrišeš prva dva stiha, molim te. A molim i domaćina da ih izbriše.Pa da pričamo.:)

DOMAĆINE HVALA
margos margos 05:27 20.01.2008

Re: touch

DOMAĆINE HVALA

Vidomire, moraćeš da naučiš kako se to radi... jedva smo ga namolili da to uradi, protiv je njegovih uverenja!!!
Al. sad je sve ok... kako i treba... text ti je sačuvan u njegovom odgovoru:)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:51 20.01.2008

touch2














vidomir pavlovic vidomir pavlovic 03:59 20.01.2008

Re: touch2

margos margos 04:02 20.01.2008

Re: touch2

Svaka slika je priča za sebe!
Meni dodir tela (sada, za ovu priču) interesantan.... ali definitivno nismo dovoljno svesni koliko nam je dodir važan ... dodir, kao čulo...
Šta da kažem, sem - HVALA:))
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 04:06 20.01.2008

Re: touch2

Unfuckable, jesam li pogrešio nešto ne rezumem?
Unfuckable Unfuckable 04:10 20.01.2008

Re: touch2

Unfuckable, jesam li pogrešio nešto ne rezumem?


Jesi, pogrešio si.
Imaš opciju "izmeni" - pa budi ljubazan i pobriši prva dva reda svog komentara.
Posle toga sve je ok - što se mene tiče.
angie angie 04:03 20.01.2008

iako je miris u pitanju

ipak je to doir-

chula
Unfuckable Unfuckable 04:15 20.01.2008

Re: iako je miris u pitanju

..come on NG ..pa nije me jednom dodirnuo - bukvalno - miris neke lepe tete....prosto te odalami ...ošašavi ....- pritom ne mislim na parfem.
Feromoni su ono što pokreće svet. Oni materijalizuju našu misao iz nanjušiti ----posegnuti za ----dodirnuti
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 04:16 20.01.2008

Re: iako je miris u pitanju

Dodiri su čarolija. Koliko nam samo znači prijateljska ruka na ramenu... bez riječi. Koliko nam samo znači topli ljudski zagrljaj kada nam je potreban. I koliko drugim ljudima znači naš zagrljaj, naša pažnja dodirom.... naša poruka dodirom. Ponekad u dodiru prstiju zna biti cijeli svemir. I cvijeće bolje napreduje kad ga nježno mazimo po laticama... pa je onda normalno da i sami uživamo u dodiru. Diranje s dragim i bliskim osobama je najposebnija čarolija... zato mi i smeta ako me pokušavaju dodirnuti stranci (na bilo koji način)... to je rezervirano samo za one s kojima sam blizak. A dodiri s bliskim nam osobama se razlikuju.... zavisno o sadržaju tog odnosa.
Čak i u virutali... kad pročitam neki tekst kroz koji prepoznam istovetan sastav vrijednosti.... osjetim potrebu zagrliti nepoznatu osobu.... osjetim potrebu dušom zagrliti dušu koja se prelila u neki tekst...
margos margos 04:19 20.01.2008

Re: iako je miris u pitanju

angie
ipak je to doir-chula

Uh... tu je i miris... i dodir bića, ja bih rekla.... Gde me nađe...

Da, kod nas je u tradiciji da staneš uz nekog, al da se ne primeti da se tu nešto dešava i da se dodiruje, nešto smo slabašni u stiskavcima i sličnim plesovima (sad se setih jedne večeri u nekom klubu u Španiji gde su se parovi tako zavodili, bračni i nebračni... došli zajedno, pa plesaliiiii....... to je bila eksplozija čula...).
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 04:22 20.01.2008

molim te

obriši mi onaj ceo komentar ja neznam da ispravim! i Izvinjavam se na tim stihovima stvarno, nisam razmišljao pametno
hvala
margos margos 04:36 20.01.2008

Re: iako je miris u pitanju

Čak i u virutalni... kad pročitam neki tekst kroz koji prepoznam istovetan sastav vrijednosti.... osjetim potrebu zagrliti nepoznatu osobu.... osjetim potrebu dušom zagrliti dušu koja se prelila u neki tekst...

Eeee, Vidomire, sad si se dobrano istočio...

Ja ću opet reći, volim zagrljaje... taj topli ljudski zagrljaj je za mene rezervisan za mnogo ljudi iz mog (velikog) okruženja... Naravno, postoje i oni intimni za intimne... ali ljudski - za ljude:)))
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 04:42 20.01.2008

Re: iako je miris u pitanju

margos obrišite ceo onaj moj komentar, ponela me ona tvoja pesma : mirno spavaj nano... Nisam nacionalista nego je to vic koji se priča, ebigaaaa...

BRIŠITE GA I IZVINI JOŠ JEDNOM MOLIM TE
margos margos 05:31 20.01.2008

Re: iako je miris u pitanju

ponela me ona tvoja pesma : mirno spavaj nano...

Ma sve je sređeno...
Dobra ti je ona asocijacija sa 'dodirni mi kolena'... i vidiš, ima u našim pesmama dosta dodira:)
Volimo mi to, al ne baš eksplicitno:)
ivana23 ivana23 18:51 20.01.2008

Ruke

margos margos 23:54 20.01.2008

Re: Ruke

ivana23

Ivana@zaboravismo juče da je tvom mlađem detetu bio rođendan...
mi, vesele žene blogerske se toliko razigrale, da smo ispustile da ti čestitamo:)
Valjda je dobro prošlo i bez nas:)))
S malim zakašnjenjem - nek je živ i zdrav džunior!!!
ceda_urosevic ceda_urosevic 08:18 20.01.2008

Drzanje za ruku, drzanje pod ruku

Nisam stig'o da procitam sve komentare, mozda je neko vec pomenuo. Kada setam sa devojkom, drzanje za ruke se podrazumeva. Ne znam koliko je vezivanje na taj nacin karakteristicno za nasu tradiciju.

Drzanje pod ruku je opet obavezna stvar kada sa mamom ili babom idem bilo gde. S tim sto sa mamom vazi i jedna i druga varijanta, a i grljenje (sto je verovatno logicno jer si sa mamom najblizi).
Sa ocem i pok. dedom nije (bilo) tako. Otac, na primer, voli da, kada hodamo zajedno, prebaci ruku preko mojih ramena, kao neki poluzagrljaj.
Sa prijateljima je obavezno grljenje kad god se sretnemo, kao pozdrav.

Ljubljenje nije toliko obavezni gest, grljenje jeste. Rukovanje kao obicaj (koje je sve redje, bar u mom slucaju), koliko se secam, datira iz starog Rima, kada se ispruzenom sakom pokazivalo da je sagovornik nenaoruzan, tacnije da nema noz u ruci.

Za nase drustvo, cini mi se, karakteristicno je lupanje po ledjima kao znak ohrabrivanja, cak i u svakodnevnim prilikama.
Na sportskim desavanjima (muska (!) odbojka i kosarka pogotovu) udaranje saigraca u zadnjicu nakon svakog (!) dobijenog poena (ono sto me uvek iritiralo kad gledam nase odbojkase), dok kod zena ide obavezno grljenje, nema nikakvog tapsanja po, da prostis, zadnjici (sto bi svakako bilo gledljivije).

Dalje mi na pamet pada kolo. Drzi se za ruke i staro i mlado, igra se i peva, ali mnogo je jaci utisak zajednistva i prisnosti dok se svi ucesnici drze za ruke i ne odvajaju tokom "zabave".

Tipicno za nasu tradiciju je, naravno, ljubljenje tri puta u obraz. Mislim da se samo mi ljubimo tri puta.
Toliko od mene.
Pozdrav margos i javi kako je pros'o rad.
vucko vucko 08:28 20.01.2008

Neću jedan, neću dva

Tipicno za nasu tradiciju je, naravno, ljubljenje tri puta u obraz. Mislim da se samo mi ljubimo tri puta.

Holanđani se isto ljube tri puta. Kakvo olakšanje, posle "nesporazuma" u govoru tela tipa "ja tri a ti dva" sa Italijanima, Špancima itd.
ceda_urosevic ceda_urosevic 08:32 20.01.2008

Re: Neću jedan, neću dva

vucko, :) za naslov

margos margos 11:45 20.01.2008

Re: Drzanje za ruku, drzanje pod ruku

Toliko od mene.
Pozdrav margos i javi kako je pros'o rad.

Čedo, baš ti hvala, i na ličnom i na opštem:))
Razmišljam koliko mladih muškaraca ide ruku pod ruku s mamama i bakama... nešto ne srećem često... Ustvari, to se menja s uzrastom, ali i sa kulturom..
(ja sve sad naglas razmišljam... ako uspem da se ograničiiiiiiiim, biće to dobro napisano :))) )
dunjica dunjica 12:05 20.01.2008

Re: Neću jedan, neću dva

vucko

Holanđani se isto ljube tri puta. Kakvo olakšanje, posle "nesporazuma" u govoru tela tipa "ja tri a ti dva" sa Italijanima, Špancima itd.

A tek sa zapadnim susjedima ;-))
ceda_urosevic ceda_urosevic 14:45 20.01.2008

Re: Drzanje za ruku, drzanje pod ruku

Mame i bake vole da se dice svojim sinovima i unucima, a na nama je da im opravdamo svojim zivotnim postupcima to sto se nama ponose, tako da je drzanje pod ruku najmanje sto mogu da uradim.
A u pravu si, mnogo je glupaka kojima je bezveze da ispostuju svoju majku tako sto ce dopustiti da ih drzi pod ruku. Misl'em, tako bezopasan i simpatican gest, a pravi se oko njega neka prica. Gluposti. Nadam se da cu ja svoju da vodam pod ruku jos 100 godina...
pozz

margos margos 14:55 20.01.2008

Re: Drzanje za ruku, drzanje pod ruku

Nadam se da cu ja svoju da vodam pod ruku jos 100 godina

Meni preostaje samo da uzdahnem, nasmešim se i poželim da tako i bude.
Mnogo ti hvala:)
Spiridon Spiridon 08:59 20.01.2008

dobro jutro omladino

margos margos 11:10 20.01.2008

Re: dobro jutro omladino

Spiridon

Poučno, nema šta!:)))
I svih mogućih dodira od pipkanja do šamara...
Hvala Spiridone, ovo mi je super leglo za dobro jutro:)
AlexDunja AlexDunja 11:25 20.01.2008

Re: dobro jutro omladino

dobro jutro:)

evo i mene:))
da ne bude da samo trolujem, da kazem nesto
i na temu.
ja naime, bas ne volim da me dodiruju nepoznati i manje bliski ljudi.
a narocito ne volim da me dodiruju oni kojima je to posao,
zubari, lekari, frizeri ,kozmeticari....
otpor imam prema tome, bas, bas.
ali volim da se dodirujem sa onima koje volim,
nikada mi nije dosta:)))
dunjica dunjica 12:14 20.01.2008

Re: dobro jutro omladino

AlexDunja,
đe me nađe!!?

Evo za dobro jutro, Sven&co:
margos margos 12:16 20.01.2008

'Jutro AD:)))

ja naime, bas ne volim da me dodiruju nepoznati i manje bliski ljudi.
a narocito ne volim da me dodiruju oni kojima je to posao,
zubari, lekari, frizeri ,kozmeticari....
otpor imam prema tome, bas, bas.
ali volim da se dodirujem sa onima koje volim,
nikada mi nije dosta:)))

Pa da... Kad zaprija zubar ili frizer, idem za njima gde god se selili...:)))
Najgore je kad moram kod lekara koji ne prija!

Snežana mi potkačila razmišljanje o stidu - pa se setih jedne najneprijatnije situacije, kad me bolnički brica pripremao za operaciju... kad smo se posle sreli u civilu, ja pocrvenela, a on me nije ni prepoznao... ko zna koliko je hiljada ljudi on sređivao...
Dobrodošla:))

PS Unf ozbiljno konkuriše Angie u trolovanju sopstvenog bloga, to im je izgleda specijalnost:))
dunjica dunjica 12:28 20.01.2008

Re: 'Jutro AD:)))

PS Unf ozbiljno konkuriše Angie u trolovanju sopstvenog bloga, to im je izgleda specijalnost:))


Ne znam kako vama tamo, ali meni, čak i ovdje u daljini i nedotaknuta izborima u Srbiji, jaaako dobro čini svaka pisanija na Blogu koja nema veze s današnjim izborima. Čitam trollove i dođu mi, poslije ovih teških tema ovih dana, kao topla ljetna kiša. Regenerirajuće. Baš uživam!


AlexDunja AlexDunja 12:32 20.01.2008

Re: dobro jutro omladino

dunjica
AlexDunja,
đe me nađe!!?

Evo za dobro jutro, Sven&co:

danke, danke:)))
pozdravi:)))
za sve vas:)))
margos margos 13:17 20.01.2008

Re: 'Jutro AD:)))

dunjica
Ne znam kako vama tamo, ali meni, čak i ovdje u daljini i nedotaknuta izborima u Srbiji, jaaako dobro čini svaka pisanija na Blogu koja nema veze s današnjim izborima. Čitam trollove i dođu mi, poslije ovih teških tema ovih dana, kao topla ljetna kiša. Regenerirajuće. Baš uživam!

Zamor materijala, moja Dunjice.... smorilo...
A ovi troll majstori su sjajni i prijajući do isceljenja:)))
ivana23 ivana23 18:55 20.01.2008

Isceljenje

Touch Me


snezana mihajlovic snezana mihajlovic 09:43 20.01.2008

...

šta nam je svima zajedničko:
"razvoj fetusa
* fetalna aktivnost počinje u 3 mjesecu-može zatvoriti šaku, gutati, micati nožnim prstima, postaje osjetljiv na poticaje iz okoline (na dodirni podražaj reagira pomicanjem cijelog tijela)
* 4 mjesec-osjetljiv na svjetlo
* 5 mjesec-glasan zvuk može izazvati reakciju fetusa, fetus bez napora pliva, može se ritati i okretati, počinje pokazivati ritmove spavanja
* 7 mjesec-kada mu se dotaknu usnice pokazuje refleks sisanja"

******
govor tela (neverbalna komunikacija)
simbol ruke/šake (margos - ovo će ti možda biti zanimljivo)
otvorena, ispružena, stisnuta, stegnuta, podignuta, spuštena: blago/lupkanjem/tapšanjem (po ramenu, ledjima, butini, stomaku, glavi, čelu, grudima, kosi - bodrenje, podška, naklonost, opuštanje, ljutnja, ljubav, podsmeh...uh svašta nešto);
dodir prstom (dozivanje, opomena, skretanje pažnje)
dodir obraza, nosa, usana, ramena (ljubav, pažnja, maženje, pretnja)...
zagrljaj - iz skoka (al' bogme i na preskok), jak, nežan, zaštitnički, (oko ramena, vrata, struka, šake na ledjima - uz tapšanje...
margos margos 11:31 20.01.2008

Hvala!

šta nam je svima zajedničko:

Najpre, hvala ti na vremenu i na linkovima!:)))
I što si nam raščistila oko toga šta nam je zajedničko.

Sva moguća literatura je strana, izgleda da se malo ljudi kod nas bavilo dodirom. Pa tako i ono što su naše specifičnosti - a ima ih - ne nalazim. Obično je napisano o stranim autorima (ili od stranih autora), pa ponegde dodata rečenica o nama. Negde ni to.

Pa meni palo na pamet da malo istražujem i naslutim razlike.

...eh, Snežana, povuče me za misao... izgleda da je telesno usko vezano za emotivno... sad mi se nameću dve reči: stid i gađenje. Joj... gde li ću se zaustaviti? !?!?
Hvala ti puno:))
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 12:05 20.01.2008

he, he

nisam imala nameru k' razgraničavanju, nego mi je zanimljivo da dok ne dodjemo na ovaj svet - svi prolazimo kroz isto. prirodan proces.
neverbalna komunikacija je začin verbalnoj, a uči se. (s'tim u vezi zanimljiva mi je sledeća situacija: razgovaraš telefonom i gestikuliraš iako znaš da te sagovornik ne može videti. )
tu mi je takodje zanimljiv pojedinac vs grupa - tj. razlike u okviru iste (ili barem slične) grupe ljudi.
dunjica dunjica 12:19 20.01.2008

Re: he, he

Sjajna zapažanja, Snežana!

Znaš što, ja zapravo mislim da je verbalna komunikacija začin, bolje reći dopuna, neverbalnoj. Zavodljiva je, manipulativna. Neverbalna otkriva tako mnogo...
margos margos 12:28 20.01.2008

Re: he, he

razgovaraš telefonom i gestikuliraš iako znaš da te sagovornik ne može videti

:))) česta smešna scena i na ulicama, posebno otkad postoje slušalice, pa ruka ili ruke slobodne :)
nego mi je zanimljivo da dok ne dodjemo na ovaj svet - svi prolazimo kroz isto. prirodan proces.

da... :))

Ovo poslednje nisam skapirala šta ti je zanimljivo... ili ćeš pisati o tome?
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 19:18 20.01.2008

Re: he, he

zanimljivo mi je da kao nerodjeni ( i jako mali) prolazimo kroz isto,
a onda "ispadnemo" različiti (izmedju grupa i u okviru grupa), pa slični (iako različiti).
susretanje ljudi - jezik (semantika): fascintantno (makar meni - šta ću, prof. deformacija).
jasmina lekic jasmina lekic 10:39 20.01.2008

hvala but no

Unf,
evo mene sad kod tebe
sad sam tek videla tvoj post,
nocas sam bdela nad svojim i povukla se oko pola jedan
vi TEK posle NASTAVILI,malopre VIDEH...



tema ti SAVRSENA
majke mi, htela ja o tome da pisem, bas o dodiru
onom u, recimo, beogradskim auobisima ili tramvajima...
covece, ne mogu TO da trpim ni sekundicu, ODVRATNO MI
ljudi smrde, da, tim recima cu opet : ljudi BRE smrde..

o kakvom dodiru bsmo još?



a o onom love one ?!
a, pa dobro onda, to je vec nesto drugo
i NESTO MNOGO, MNOGO LEPO...


margos margos 11:54 20.01.2008

Re: hvala but no

majke mi, htela ja o tome da pisem, bas o dodiru
onom u, recimo, beogradskim auobisima ili tramvajima...

Jutroooooo:)))
To mi je, Jasmina, jedno od razmišljanja, koliko nas je i to smorilo (najblaže rečeno) i nateralo da se distanciramo, i kad ne moramo....

Inače, žurka bila do jutros... na tri bloga... nestašni smo bili, šetali tamtevamte:)))
jasmina lekic jasmina lekic 14:12 20.01.2008

Re: hvala but no

MARGOS DEAR,

da, o autobusima cu opet...

onaj lik od vd gradonacelnika Beograda, Alimpic se mislim zove, COBEK U RECI NE STAJE, rekao...
OPET CU DA GA CITIRAM...
kako su ceste i velike saobracajne guzve u Beogradu ZBOG TOGA STO IMA MNOGO VOZILA

MNOGO VOZILA !!!

Jeste, placamo putarinu, svasta nesto, a STALNO SMO ZAGLAVLJENI jer nema metroa, jer postoje dva uska mosta, o obilaznici da ne pricamo, jer stalno nesto kopate, IDE IM GRADNJA NOVIH STANOVA koji se posle prodaju KAO ALVA, super dodje za pranje kinte, mislim po desetak NOVIH STANOVA, kojom prilikom mi vozimo po izrovanim i blatnjavim ulicama u centru, u prestonici, ja vozim nekog starog juga, evo i prodajem ga odmah, ko hoce, 91.godiste, 1000 evrica, vozim ga mada no fanatico upravo zbog tog STALNOG KOLAPSA
i zato me ima po smrdljivim busevima, zgadjena dodirom naravno, dok se oni frckaju limuzinama, gradska vlast recimo, da tu stanem, a soferi ih, dabome, PREBACUJU brzo i najbrze, posto se nikom ne zuri toliko kao onima na vlasti...fuj bre!


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:31 20.01.2008

...

ja procitah sve, ali posle gordanec, cede i snezane stvarno covek nema sta vise da doda ... a ako mi nesto i pada na pamet - nepristojno je i nije za javnost :)))))

pa mi ostaje samo da pozdravim domacicu i blog-rentijera ... i da preporucim temu

zelim vam lep izborni dan
margos margos 12:03 20.01.2008

Jovandan :)

pa mi ostaje samo da pozdravim domacicu i blog-rentijera

Fala ti Vasilije, dobrodošao si i da nešto kažeš, ali ne bezobrazno:)
Npr. razlika kod Nemaca i kod nas, a ne mora na onu temu:)))

Jesi li video da smo se glili trojezično? Na našem, engleskom i nemačkom... bila lepa zabava:)))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:38 20.01.2008

Re: Jovandan :)

margos
Npr. razlika kod Nemaca i kod nas, a ne mora na onu temu:)))


Ma na onu temu i nema bitnih razlika (bar sto se tice Nemica... za druge ne znam:)))))). A sto se tice ovih "finijih" dodira rekao bih ono sto je vec manje vise za ocekivanje:

Ona distanca "privatnosti" je veca nego kod nas. Uglavnom ja njih tapsem po ramenima a oni mene redje ... A muskarci-drugari se ne ljube ako se dugo vremena nisu videli ... osim ako nisu Nemci turskog porekla :)))
jasmina lekic jasmina lekic 13:55 20.01.2008

Re: ...

...
ili kako sam lose volje od jutros ?!
i probirljive sam volje od jutros !?

da glasam ili spavam?

da spavam?
NE!

da glasam?

ajd sad,
TO SAM VEC URADIO, BIO PRVI !!!
ZELIM VAM LEP IZBORNI DAN, kako to uctivo i blago i pristojno zvuci...

Evo, samo sto i ja nisam posla...
pozdrav, THE BIG ONE

Pape Pape 13:39 20.01.2008

Uputstvo za grljenje...

...za one muževnije. Mi (muževniji) imamo taj trip "hajde da razgovaramo kao muškarac sa muškarcem" i kad je grljenje u pitanju. Ipak, dva muškarca se mogu zagrliti bez ikakve nelagode, ako se poštuju neka pravila...



margos margos 13:59 20.01.2008

Re: Uputstvo za grljenje...

Pape
...

Kad bih mogla deset preporuka da dam ovom spotiću... malo bi bilo!!!
Hvala ti!!! ... ne moram da radim trbušnjake danas:))))
Unfuckable Unfuckable 14:12 20.01.2008

Malo uputstvo za neupućete

da pripomognem - po sistemu "bolje je gladnog naučiti kako da ulovi ribu..."
Dakle - Kako okačiti sliku na blog ?
a) sa interneta : desni klik na sliku koju ste pronašli, "copy image adress" ili "copy image location" - zavisno koji program koristite za pretragu interneta - onda se vratite u svoj tekst komentara, kliknite na treću kućicu s desna da se otvori polje za unos adrese slike, tu kliknite mišem - jednom - kad zablinkuje , pobrišite ono što piše unutra (http//:...) pa onda desni klik unutar tog polja ( koje je prazno ) pa "paste" da se tu prekopira link sa lokacije gde ste sliku našli. Kliknete na "ok" i trebalo bi da Vam se u komentaru pojavi link sa lokacijom slike na internetu. Kada kliknete na "pregledaj" trebalo bi da se pojavi i tekst i slika onako kako će u komentaru izgledati

b) sa sopstvenog kompjutera : Malo komplikovanije, ali nije strašno - Prvo - nađite sliku koju želite. Onda idite na neku od ovih adresa : http://www.picoodle.com/ ili http://allyoucanupload.webshots.com/ - ima ih zilion po netu, ja koristim ove dve.
Tamo ima polje "choose" - tu kliknite i polako idite do mesta gde je slika smeštena u vašem kompjuteru. Kada je nađete - kliknite na nju, jednom i onda kliknite u polje "save" - zatvara se prozorče i opet ste na sajtu. Sada treba da kliknete na "upload" , i eventualno, ako je slika velika, da pre toga kliknete u polje "resize" (320x240 je sasvim ok, činite time uslugu i domaćinu/ci bloga i sebi jer će to smanjiti sliku i povećati brzinu učitavanja blog stranice kasnije...) - dakle, posle resize, kliknite na "upload" i posle kraćeg čekanja otvara vam se nova stranica sa linkovima, ima ih milijun , ja lično koristim najdonji link "direct link to image" - to što piše u tom polju sve kopiram i opet istim postupkom prenesem u treću kućicu s desne strane, kao što sam gore već opisao. Dakle - ovde je razlika samo u tome što ste morali prvo sliku sa svog kompa da "okačite" negde na net, a posle je postupak isti

c) Kačenje youtube linkova : lepo je ali "ubija" otvaranje stranice. Zato se sve češće - u znak pažnje prema domaćinu/ci i ostalim blogerima kači kao link, a ne kao preview : dakle - kada nađete to što želite na jutjubu ili bilo gde drugde - desni klik, "copy" ( da iskopirate adresu) pa kada se vratite i txt svog komentara, kliknite na četvrtu ikonicu s desna (kao mali lanac) i tu, kada se otvori polje, prvo sve pobrišite, pa desni klik, pa "paste" onu adresu sa jutjuba.Kliknete na ok i to je to

Unfuckable The Mali saveti - Nikakva pomoć
margos margos 14:27 20.01.2008

Re: Malo uputstvo za neupućete

Mali saveti - nikakva pomoć

Eeee, domaćine, VELIKO HVALA:)
skener skener 15:26 20.01.2008

Re: Malo uputstvo za neupućete

neverovatno lako, prosto se pitam kako se toga sama nisam setila!

ne znam kako je ostalima, ako uspem da postavim sliku (ikada), divicu se sebi do imbecilnosti!
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:38 20.01.2008

Re: Malo uputstvo za neupućete


Hvala ti ko bratu rodjenom

E juce sam se vala sit izsmejao sa vama, deca me cudom gledala kako sedim i smejem se with comp, my best friend. Sine, ovaj blog je zesci adikt, mada ovako za vikend bi trebalo upraznjavati samo vedre teme, spojis lepo sa korisnim, malo zezanje - odgovoris, pa 50 sklekova u pauzi, pa opet.... politkom blogovi su zesce dosadni, stvaaaarno, m's'm vidjas sve jedne te iste skojevce kako drobe jedno-te isto.

U pravu si kad bi Tzaritza dosla da joj odsviram SmokeOnTheWater na najdebljoj zici - na uvce, sad sam se i nabildovao od ovih sklekova (sve mi neke kvrge iskocile, mora se opeRIsem) mozda bi se smilovala i udelila nesto siromahu

Sad mi nsarski pade na pamet i jedna njegova fora "samo jos da izdefinisem trapezius i onda.............." ovde je lascizam nezamenjiv, tako da mogu na private da ti posaljem ako te interesuje
Unfuckable Unfuckable 18:04 20.01.2008

Re: Malo uputstvo za neupućete

Sad mi nsarski pade na pamet i jedna njegova fora "samo jos da izdefinisem trapezius i onda.............." ovde je lascizam nezamenjiv


opali slobodno - znam ljude, neće niko da se ljuti...
a sinoć je bilo zezanje do džadža, mseeeem , pazi kad je Kraljica Trola bila u makini bar jedno 2 čuke - hahahahaha....e ,ono nisam verovao da zaista čitam, leba mi
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:39 20.01.2008

Re: Malo uputstvo za neupućete

opali slobodno - znam ljude, neće niko da se ljuti...
a sinoć je bilo zezanje do džadža, mseeeem , pazi kad je Kraljica Trola bila u makini bar jedno 2 čuke - hahahahaha....e ,ono nisam verovao da zaista čitam, leba mi

Ne mogu brate veruj mi na rec, ne smem da nanosim stetu ugledu stranke kojoj pripadam. Izvini, nemoj da se ljutis molim te!!!

P.S. Na private mogu ti posaljem ako oces
margos margos 00:00 21.01.2008

Divan dan:)))

E juce sam se vala sit izsmejao sa vama,

Stvarno bi lepo juče...
Kod Dunjice Sevdah... ovde Dodiri... kod Angie Trolovanje... kod Jasmine LOVE STORY... kod Ćirkovića Krasuljci... Baš se u jednom danu slilo mnogo smeha i lepih reči!!! Da nam je više takvih dana, ili da takvu energiju koristimo i za druge ozbiljne stvari... Kud ćeš ozbiljnije od sevdaha i ljubavi.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:50 21.01.2008

Re: Divan dan:)))

Stvarno bi lepo juče...
Kod Dunjice Sevdah... ovde Dodiri... kod Angie Trolovanje... kod Jasmine LOVE STORY... kod Ćirkovića Krasuljci... Baš se u jednom danu slilo mnogo smeha i lepih reči!!! Da nam je više takvih dana, ili da takvu energiju koristimo i za druge ozbiljne stvari... Kud ćeš ozbiljnije od sevdaha i ljubavi.


Da bila je super atmosfera, a reci cu ti izasto - nije bilo skojevaca na blogu. Evo vec danas su dosli, i sve po starom - bezobrazluka na sve strane. Ne, ne smeta mi sto smo neistomisljenici - Boze moj ne mozemo svi misliti isto. Smeta mi sto su bezobrazni i nevaspitani. Ne bih voleo da odu sa bloga, ali kad bi ih neko naucio lepom ponasanju.....mada, kad bolje razmislim mozda im ipak treba nalupati macole kao u Maju prosle godine, to izgleda razumeju najbolje.....
G r o f G r o f 17:01 20.01.2008

opstaje

Svim toplokrvnim bićima, tu spada i večina ljudi, prija dodir drugog toplokrvnog bića.
Zvuči tako jednostavno ali u praksi je malo komplikovanije.
Malo koja institucija nije brljala po toj oblasti. Crkva, država, medicina. porodica, nauka. Svi su se urotili da
zeznu zagrljaj ali opstaje nekako.
:)))))))))))))))))
dunjica dunjica 17:15 20.01.2008

Re: opstaje

zagrljaj ali opstaje nekako

Yeah!
mariopan mariopan 20:48 20.01.2008

Re: opstaje

Slozila bih se sa svim komentarima gore , sto je i normalno jer smo svi osecajna ljudska bica.

Evo da odgovorim na temu , da ispostujem domacicu i domacina ( veeeliki pozdrav ) o dodirima sa zivotinjama:

Elem , imam dva psa , jedan je stalno u kuci pa su i dodiri sa njim cesci mada je i onaj rdugi maza ( to nikome ni reci , on cuva kucu i kao ozbiljan je ) paaa.... oni znaju tako da se maze da su neodoljivi. Tu u vodu padaju sve one naucene i neprirodne gadljivosti na zivotinje , svakako cu posle oprati ruke a pas je negovan i zdrav ( ne znam da li sam ja toliko zdrava ) i taj dodir budi ljubav i osmeh i najlepsa osecanja vas prociste kao da je pala lepa letnja kisa. Nema stresa , nema mrzovolje , sve vam je lepse kada se malo poigrate sa ludim i veselim drugarom.

Taj mali pati od viska veselja i radosti , vecito je spreman za igru , ako ne obracam paznju na njega on ce tu paznju da zahteva pa se umiljava i skace u krilo , do malopre sam ga drzala i kuckala - srecom mali je pa nije tezak.On je svojom neznoscu i veselom naravi daleko bolje uticao na mog bolesnika nego svi lekovi i nega koju mu ja mogu pruziti , on zna sve samo sto ne progovori. Naravno , ja moram vise da spremam , njega da cetkam , da peremo sapice , da istresam pokrivace , da perem pa nije mi tesko , radosti je mnogo vise. Probajte , dok ne probate da imate svog psa ostacete uskraceni za dodir posebne vrste.

Inace sve pohvale za temu sve sam preporucila i mnogo komentara su mi veoma bliski. Pozdrav.
mariopan mariopan 20:50 20.01.2008

Re: opstaje

PS ....ili macku , zaboravih na najumiljatije storenje na planeti...
margos margos 00:05 21.01.2008

Re: opstaje

G r o f
Svim toplokrvnim bićima, tu spada i večina ljudi, prija dodir drugog toplokrvnog bića. Zvuči tako jednostavno ali u praksi je malo komplikovanije.Malo koja institucija nije brljala po toj oblasti. Crkva, država, medicina. porodica, nauka. Svi su se urotili da zeznu zagrljaj ali opstaje nekako.:)))))))))))))))))

Tako kratko... tako tačno... tako optimistički...i tako nestašno:)))
Bravo!!!
margos margos 00:31 21.01.2008

Životinjke:)))

Slozila bih se sa svim komentarima gore , sto je i normalno jer smo svi osecajna ljudska bica.

Draga Mariopan, baš se pitah gde si ti:))) Hvala na pozdravima.

Ja spomenuh tamo negde dodir sa životinjama, i nisam u tom trenu ni mislila na kućne ljubimce - jer mi stalno u glavi tradicija, tradicija!!! pa mi kroz misli prolaze seljanke koje tepaju svojim kravama, kozama, ovcama, pa i kokoškama.. svim bićima u dvorištu. I potpuno mi je fascinantno i herojski na neki način, kako ih tetoše od mladunčadi ili jaja... a onda ipak završe na trpezi.

Ja mesecima ne mogu da se oporavim od smrti moje keruše... upravo mi nedostaje ono o čemu si ti pričala. Dodir. Salećem velike pse po ulici pa nadoknađujem. Čuvam po potrebi pse od prijatelja. Čudesna je ta interakcija čoveka i pasa - al da ostavimo to da izmeračimo kod Vesne, kad napiše nastavak o onom azilu:)))

Da... uskoro mi dolazi nova kujica, danas joj je mesec i po... moram još malo da sečekam:)))
Hvala ti što si svratila i kod nas:)))


feferona feferona 23:01 20.01.2008

Bljak!!

[Uglavnom dodirujem svoje sagovornike dok pricamo]

Ovo je bas bljak!! Mislim, gde ih dodirujes i zasto, zaboga!!!
margos margos 00:16 21.01.2008

Re: Bljak!!

Ovo je bas bljak!! Mislim, gde ih dodirujes i zasto, zaboga!!!

Eh.... pa volim!!!:)))
Šalu na stranu, naravno da ne dodirujem svakog sagovornika.
I naravno da vodim računa da li je to i sagovorniku prijatno ili ne.
Često nekog imam potrebu da dodirnem ili zagrlim - i ne uradim to, da se druga osoba ne bi osećala neprijatno.
Ali volim da dodirujem, pa npr. lagano držim za mišicu osobu sa kojom pričam, posebno ako stojimo usred neke gužve ili skupa. Tako se koncentrišem na tu osobu (i ona na mene) i stavljam(o) do znanja drugima da nas ne prekidaju.
Je l to bljak?
feferona feferona 12:46 21.01.2008

Re: Bljak!!

Hvala na pojasnjenju!! Ja se prepala da nisi neka nevaspitana skojevka, sto bi neki ovde rekli, koja "vata" svoje sagovornike!!
margos margos 13:34 21.01.2008

Re: Bljak!!

feferona
Hvala na pojasnjenju!! Ja se prepala da nisi neka nevaspitana skojevka, sto bi neki ovde rekli, koja "vata" svoje sagovornike!!

:))) baš otvarajući blog, razmišljam o tvom pitanju...
Zapravo, cela priča je da nemam gađenje od dodira... ne secam se i ne brecam... i da mi je dodir jako važan. A ne mogu ceo rad da pišem o sebi, potrebna su mi tuđa mišljenja. A opet, da ne bude test, nego ovako, pričamo... a meni kroz ovu priču iskrsavaju svakojake zanimljive teme.
Hvala ti što si svratila:))
mariopan mariopan 18:31 23.01.2008

Re: Bljak!!

Evo mene opet , tako mi je lepa tema prvo ti cestitam prinovu - bebac je sada sigurno ususkan i uspavan i sada vam sleduje nevidjeno mazenje;-). Znam kako je kada se isgubi svoj mezimac , ja bolovala skoro dve godine , nisam htela nijedno ni da pogledam toliko me je bolelo , pa onda komsinica nadje ovog crnog mesanca kod kioska a on drhti od straha , gladi i zime a stene , sav okruglast i cupav...i tu ja odmah odlepim a i muz mi je isti..

Sto se tice onih drugih zivuljki , imali smo mi sve , kao na selu. Ode muz na pijacu da kupi sta treba i vrati se sa pacicima sav raspekmezen ..kako su slatki. Kroz dve nedelje oni operjaju a on ponovo na pijaci vidi one male , zute kako su slatki pa opet donese , tako tri puta ;-) Ta tri jata se nikada nisu pomesala , leze zasebno svaki u svom uglu dvorista kao belo snezno jato. Sve sam ih poklonila jer mi to ne jedemo , malo nam je masno i ne volimo. A da smo im tepali , jesmo .
shure shure 19:13 23.01.2008

Kasno,

ali ne i prekasno,sam "otkrio" ovaj post.
Preporuka!
I moji najnezniji dodiri su,uglavnom izmedju mene i mog "drustva"(psece-macijeg),a i izmedju njih.Mozda i zato,sto tu reci nisu moguce,ili dovoljne!
I sad me jeza podilazi od razmene osecaja,koju sam opisao na drugom postu("Osetomer",pa da se ne ponavljam...
Stvarno odlican post,Margos
margos margos 02:29 24.01.2008

Nije kasno:)))

Otvaram blog i razmišljam čija li su ta dva nova komentara od danas...?
Neviđeno sam vam se obradovala i tebi Mariopan i tebi Shure:)))

Pišući onaj odgovor, zaista sam razmišljala o hrabrosti seljaka koji svojim životinjkama pomažu da dođu na svet, podižu ih, maze, i onda u nekom trenutku prodaju ili pojedu. Jedem meso, nisam neki čistunac u tom smislu, ali me ta zamišljena scena baci u teško razmišljanje.

Shure, pročitala sam:(
Ali... stigao bebac... trebalo je da uzmem njegovu sestricu, ali neki čudan splet okolnosti, i dođe muškarčina preksinoć, dve nedelje pre plana... Potpuno je čudesan! Kroz sat vremena se ponašao kao da je ovo njegova kuća (a sad jeste!), opušten i razigran, kao da se ovde rodio:))) Već zna da piška na novinu... mada nekad omane, ali je beskrajno zabavan, razigran i mazan. Doduše, već se okomio na moju patiku.... borbeno:)

Šta vama da pričam... znate sve... Gledam u njega kao Alf u veš mašinu... netremice... Već me je jednom nasmejao do grohota - radost u megatonama:)))

Post je trebalo da mi pruži neke informacije o telesnim dodirima, najpre ljudskim, ali, kao što već rekoh na jednom mestu (ne znam više gde:))), očigledno je dodir i priča o njemu, nešto intimno, i onda kad nije. Nismo o tome naučili ni da mislimo, a kamoli da pričamo.

Hvala vam što ste tu... čitam vaše komentare gde god ih nađem:))
Dobra vam noć... i potom - dobro jutro:)
shure shure 10:01 24.01.2008

Re: Nije kasno:)))

Uf...ovaj tvoj komentar je bio kao najnezniji dodir.Virtuelni....(ima li tako neceg...ma mora da ima).Hvala na lepim(ma najlepsim recima).Drago mi je zbog tvoje prinove,a i ja se nadam(prolece ce ...)novim drugarima.
Citamo se,uvek i pomalo vas sve pratim i dodam po nesto.
A ima vas
[moja vip lista:
Ti,Mariopan,Eli,Jannis(tek pristigla,al'otvorena srca),Andjelija(onako britka),Jasmina(tek se upoznajemo),AlexDunja,Radovan Nastic(gde li je?) .....itd,da sirimo drustvo]
shure shure 10:05 24.01.2008

Re: Nije kasno:)))


Ti,Mariopan,Eli,Jannis(tek pristigla,al'otvorena srca),Andjelija(onako britka),Jasmina(tek se upoznajemo),AlexDunja,Radovan Nastic(gde li je?) .....itd,da sirimo drustvo]

Svi vi slobodno dodajte jos,jer vasi prijatelji moraju biti i moji ....
shure shure 00:22 27.01.2008

Da li je kasno?

Margos,izvini,znam da je ovo troll....ali nemam gde drugde da ostavim komentar.Pogledao sam postove i duboko sam razocaran.Ne znam da li ima smisla da vise ucestvujem na postovima(a kome ce pa biti zao!)Ona nasa prica o zivotinjama nema nastavka na ovim nasim blogerskim prostorima.Politika je sve oduvala,pa i onoga ko je o tome pisao.Citao sam ponovo o pravilima ponasanja na blogu,gde se otprilike kaze da se ne sme vrsiti politicka propaganda...da nije tuzno....
Da li sam ja stvarno zalutao ovde?
Da li je moguce da nikoga(mislim na katastrofalno slab odziv nasih dragih Vip-ovaca,ali nazalost i svih drugih),ne zanima sta se krije iza neprobojnih vrata azila u Ovci i ko zna jos kojih sve "ovci"sirom lepe nase !
Ja znam da nije jedino vazno brinuti se o zivotinjama i prirodi,ali bez toga nam nema opstanka.
Sudeci po tome,o cemu se ovde uglavnom pise,ja sam "debelo" u zabludi.Politika je jedino vazna i samo baviti se politikom je dostojno coveka.
Ipak,hvala ti sto se razlikujes!
margos margos 13:24 28.01.2008

Re: Da li je kasno?

Ipak,hvala ti sto se razlikujes!

Dobro ti jutro, moj Shure:)
Kao što kaže Vishnja, mnogo je lepo na ovim pustim mestima da se priča... nema galame...

Andrić, već milion puta citiran, vredi da se opet napiše. reče Mudrac da dođe vreme da pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati. To vreme ovde traje, a na nama je da ga preživimo - najbolji što možemo ostati posle prolaska kroz to.

Jel zaista nema Nastića? Pročitah da si negde pitao...
Ne brini se, ima ovde mnogo mnogo ljudi kojima politika nije srednje ime, ali nisu toliko grlati i glasni.
Ima nas, ima... Nisi zalutao!

(Hvala ti što si opet došao do moje kuće na čašicu razgovora:)))
shure shure 13:50 28.01.2008

Re: Da li je kasno?

Radovan je otkljucao svoj post o usamljenom Kaletu,i odmah se pojavila nova molba(Svrcina) za udomljavanje...
Nadam se da ce i Svrca naci nekoga da se o njemu brine.Biljana je obecala da ce to staviti na svoj novi post,koji ce svakoko biti puno citan.Zelimo srecu malom Svrci
margos margos 14:38 28.01.2008

Re: Da li je kasno?

Zelimo srecu malom Svrci

:)))) Upravo su mi stigle Švrćine slikice private... Presladak je bebac.. Sigurno će naći dobar dom:)
shure shure 09:06 30.01.2008

Re: Da li je kasno?

Ne nije kasno,
a samo da malo "dodirnem"ovaj post,da nastavi da zivi....
margos margos 10:50 30.01.2008

:)))

Hvala.
Kad smo kod dodira, moje štene tako grebe svojim oštrim noktićima i grize zubićima, a sam pre neko jutro sanjala kako mi je izbušio uši (dok ih je zaista grickao) tako da mogu da nosim sedam osam minđušica u njemu. A kad ga nahvata da sam mu mama pa krene da sisa i grize dlan, pomislim kako li je bilo njegovoj majci do pre neki dan sa njih četvoro - a ona stoji i ne pomera se, trpi. A niko joj nije rekao da mora. Ona zna.
shure shure 15:54 04.02.2008

200..

da zaokruzimo,
i da cestitam na podrsci koju si dobila.Nadam se da ce i urednistvo bloga proceniti,da ti imas potreban kvalitet za blogera.Ja mislim da imas.
Pozdrav

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana