Astrologija| Budućnost| Kućni ljubimci| Muzika| Sex

Lepota otkaza

krkar RSS / 19.01.2012. u 20:03

workers.jpg 

Najviše o životu naučio sam kad sam prvi put dobio otkaz.

London 1993. Dobar posao, dobra pozicija u firmi, dobre pare, dobar direktor sa kojim odlično sarađujem, bio u najužem izboru za prestižnu nagradu (nisam je dobio ali firma je i na uži izbor bila jako ponosna)... sve mi potaman. Jednog dana ja na službenom putu, javim se izjutra u firmu, kaže koleginica 'ovde se nešto dešava, došli u nekakvi nepoznati, čini mi se da je jedan od njih potpredsednik iz New Yorka, prekinuli jutarnji sastanak, pokupili direktora, zatvorili se u salu za sastanke, samo im se kafa donosi, ne prave pauzu.

Ne sekiram se ja mnogo, nek sastanče. Javim se ponovo u firmu popodne,čujem da oni još sastanče. Vratim se u hotel, zove London:

Otpustilo našeg direktora, tačnije otpustilo ga tako što ga je unapredilo - imenovalo ga za direktora nekakve firmine firme u Kaliforniji. Novi direktor je Taj-i-taj iz firme teite. Razlog za smenu starog direktora: drugu godinu za redom probio je budžet (prve godine za 1,5 milion funti, druge za 2). (Nema veze štoje firma u debelom profitu, on probio budžet.)

Budiboksnama! Za Toga smo čuli, i on je iz korporacije ali sa našim poslom nikakve veze nije imao, nikad u životu. Ali - ima reputaciju da ume da rešava probleme, da štedi pare...

Sutradan nazad za London. Uđem u firmu, atmosfera mrtvačka. Ništa ne znam šta se dešava, nije još bilo mobilnih. Pitam ja 'šta ste se tako snuždili?'

Ne znaš? Novi direktor nas je sve otpustio. Rekao 'taj sektor mi uopšte ne treba, to ćemo da autsorsujemo' i ukinuo nas. Svi smo otpušteni!

Jebote, do juče sam bio glavni badža a sad sam na ulici! Odem kod izvršnog direktora da ga pitam o čemu se radi. Kaže istina je. Svi ste otpušteni, ukidaju se radna mesta, Dobićete otpremninu, od sutra ne moraš da dolaziš na posao, razduži se i ćao. Kadrovska će sve da pripremi...

Dva dana se vrtim po kući, ne znam šta ću sa sobom. Kako da kažem svojima, prijateljima, šta sad da radim...

Trećeg dana neizdrž. Pozovem nekoliko drugara da se nađemo popodne u pabu. Pijemo pivo, ja ćutim, nije mi ni do čega. Pita jedan što sam se snuždio.

- Ostao sam bez posla. Došao novi direktor i uveo reorganizaciju, otpustio nas 36.

- Jebiga. Treba li ti para na zajam? Imaš li kredita, dugova?

- Ma ne treba mi para, nemam nikakvih dugova ni kredita. Imam dovoljno. Nego mi je frka, nikad pre nisam ostao bez posla...

- Kolika ti je otpremnina?

- 3 mesečne plate.

- Pa šta si se snuždio? Jeb'o te socijalizam u kojem si odrast'o. Welcome to the real world. Ostao si bez posla - imaš 3 plate, ako se potrudiš i nađeš posao za manje od 3 meseca još si u bonusu. Ja sam 3 puta ostajao bez posla i vidi me živ i zdrav. A sad lepo za ovaj savet donesi još jednu turu!

I tako ja naučim lekciju, okrenemo mi još nekoliko tura, ja u ponedeljak odmah krenem da tražim novi posao.

U međuvremenu, dok sam ja još išao na razgovore, shvati moja (sad već bivša) firma da je novi direktor budala neopevana i vodi firmu u propast, za nepuna dva meseca od postavljenja on dobije nogu, sledeći koji je došao vidi da bez našeg sektora firma ne može da radi i zove nas nazad. 

Dođem na razgovor, kažem da sam u međuvremenu dobio ponudu na veću platu - i on mi podigne platu to match my current offer.

Nekoliko godina kasnije, ista firma. Ja vodim posao u jednoj stranoj državi. Utorak ujutru, zvoni telefon: 

Dođi na sastanak u London u četvrtak u 1300.

Dobro, ništa neuobičajeno. Čujem se ja sa kolegom iz Beča nekim poslom. Jesu i tebe zvali? Dobro, onda se vidimo u četvrtak pa ćemo da se dogovorimo šta imamo da se u međuvremenu ne dogovaramo telefonom.

Nedugo potom zove kolega iz Moskve.

- Znaš li ti kakav je to sastabak u Londonu kad su nas sve zvali, Moskva, Beč, Frankfurt, Peking, Pariz...

- Pojma nemam. 

Ništa se meni ne čini čudnim. Normalna stvar da nas povremeno sazovu tako. Dobro, ne dešava se baš svaki dan da svi idemo istivremeno ali očigledno imaju nešto da nam objave. Ne brinem ja ništa.

U četvrtak nas 14 u sali za sastanke u zakazano vreme, dolaze naš direktor i izvršni direktor i - potpredsednik iz New Yorka. Šta će sad biti?

Gospodo, sazvali smo vas da vam kažemo da je situacija u firmi takva da moramo drastično da smanjimo troškove, pokazatelji su nam loši i moramo da reagujemo. Rešili smo da reorganizujemo poslovanje, više nećemo držati vas 14 po svetu, koštate nas previše. Vaša radna mesta se ukidaju, svi ste otpušteni, sve što vam po ugovoru pripada za pun mandat dobićete, uključujući odštete za kirije i ostale troškove, preseljenje, školarine za decu u sadašnjim školama do kraja školske godine...Za sva konkretna pitanja zadužen je izvršni direktor.

Tajac. Odu šefovi - i dalje tajac. Do mene sedi P, skupio se na pola od svojih uobičajenih metar i 70. Upravo ušao u treći brak, na putu četvrto dete, za troje već plaća alimentacije, za dvoje škole, dva stambena kredita za dve prethodne kuće koje je ostavio ženama, taman ga je koliko-toliko vadilo da bude u inostranstvu gde firma plaća stan... Malo dalje J, u državi gde je školovanje besplatno, računa koliko će ga koštati škole za troje dece kad se vrati kući...

Ja najmlađi, bez kredita, bez alimentacija, bez obaveza. Čekam da neko progovori, niko ništa. Konačno kažem ljudi, od sedenja ovde ništa se neće popraviti, idemo na piće.

I tu shvatim da mi je onaj prvi otkaz bio koristan. Da sam shvatio da nemam u koga da se pouzdam osim u samoga sebe i da ni od koga ništa ne očekujem. Imao sam sreću da mi se prvi put zalomilo dok sam još bio sasvim mlad i dok je ta lekcija bila jeftina.



Komentari (195)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 15:34 20.01.2012

Re: Moj slucaj, u dlaku isto...

angie01
aleksanadar
a što se ne upiše u DS i ne reši problem?А шта нуде они тамо, у Дому Синдиката?


rucne radove!

syberm, skoro se nisam ovako nasmejala, hvala najlepse!

krki, sve to stoji, al u kontekstu Srbije je cista lozana i ti to znas, cak bi mogao da napises tezu!

mlekac-samo izaberi partiju, drugacije nema leba, ako nemas neki projekat licne prirode, za koji opet znas ljude da mozes da prodjes!


Jel' vidis sta uradi boravak u inozemstvu? A ja, naivna, sve mislila da mogu da se zaposlim akonto sopstvenog znanja i iskustva!

Nego, sta mislis, da se kockam pa da se uclanjujem u neku pre izbora il' da sacekam da vidim ko ce da pobedi? (Al'onda moze da bude guzva)

Je li dozvoljeno uclanjivanje u vise partija odjednom? Mislim, razmenjuju li spiskove clanova i tako to?
antioksidant antioksidant 15:36 20.01.2012

Re: Moj slucaj, u dlaku isto...

A ja, naivna, sve mislila da mogu da se zaposlim akonto sopstvenog znanja i iskustva!

i tudjih potreba
zilikaka zilikaka 15:49 20.01.2012

Re: Moj slucaj, u dlaku isto...

mlekac-samo izaberi partiju, drugacije nema leba,

Iskreno, ne verujen da tako pa ima.
Ne zapošljavaju (dele parčiće kolača) oni tek tako.
Može, al pri tome moraju videti svoju korist od toga.

Ako će za to dobiti protivuslugu može odmah. Protivusluga se može iskazati brojčano, ili na neki drugi način.

Ako si nekakav rod nekom, onda se on zadužuje kod nekog zbog tebe, i u zavisnosti od odnosa snaga bude vrsta i način tvog zaposlenja.

Za običnu boraniju važi da treba jedno vreme da dežuraju na telefonu, lepe plakate, prekucavaju koješta, a onda će im se recimo ponuditi (kao posebna privilegija) da rade neki privremen, vrlo loše plaćen posao, i to bar 50km od mesta stanovanja.
Naravno, od njih se očekuje da duboko cene taj gest i nađu se ruci kad god zatreba.
Ako su se pokazali kao poslušni, mogu računati da će biti angažovani da dežujaju na izborima, ili već nekom sličnom prigodom.

Ali samo ako nema previše zainteresovanih.
angie01 angie01 15:55 20.01.2012

Re: Moj slucaj, u dlaku isto...

Je li dozvoljeno uclanjivanje u vise partija odjednom? Mislim, razmenjuju li spiskove clanova i tako to?


ovi provereni, uspesni i kadrovi for evr en evr-lepo se familijarno rasporede, ja tu, ti tamo, on, onamo,...da se pokriju mogucnosti!

..jednom je jedna predstavnica vlasti na blogu skruseno izjavila, na neke kritike oko rada, odluka i rezultata-pa nema kadrova,....a njima u stvari isti i ne trebaju!!!!

ako ja licno poznajem dovoljno vise nego kavlifikovanih ljudi, koji bi svakako neke stavri mogli da dovedu u red- kako to onda u sirem planu oni ne postoje , a blinkuju samo clanovi!!!

pa snimi po drustvenim preduzecima-ako ima npr zaposlenih 300-procentualno troje nesto vrede, imaju odgovarajucu kvalifikaciju znaju si poso- a ostali, svi sa direktorom su neciji i dovedeni, a u tim firmama, plate i sve ostalo, najboljse!
milisav68 milisav68 17:05 20.01.2012

Re: Moj slucaj, u dlaku isto...

angie01

pa snimi po drustvenim preduzecima-ako ima npr zaposlenih 300-procentualno troje nesto vrede, imaju odgovarajucu kvalifikaciju znaju si poso- a ostali, svi sa direktorom su neciji i dovedeni, a u tim firmama, plate i sve ostalo, najboljse!

-Zašto kod nas nema seksualnih afera po kancelarijama?
-Pa svi su rodbina.
bocvena bocvena 21:18 20.01.2012

Re: Moj slucaj, u dlaku isto...

Izvini,al' jesi li ti gledala onu tinejdžersku špansku seriju

Ne, ja gledam samo Mir Jam. Čekam da Bosiljčić kresne Slobodu, pa da dam otkaz i postanem astronaut. Jer ako nešto dovoljno jako želiš i vredno na tome radiš, to će ti se i ostvariti!
A ako mi ne uspe da postanem astronaut, onda, Jagoda, krpu i metlu u ruke i bog da me vidi! Ili bolje kasa u Maxiju...dvoumim se.
aleksanadar aleksanadar 22:00 20.01.2012

Re: Moj slucaj, u dlaku isto...

Čekam da Bosiljčić kresne Slobodu, pa da dam otkaz i postanem astronaut. Jer ako nešto dovoljno jako želiš i vredno na tome radiš, to će ti se i ostvariti!


Види, види, па у тим серијама има и едукативних, за живот неопходних порука!

Сутра ћу да купим целу серију и погледам...



bocvena bocvena 08:09 21.01.2012

Re: Moj slucaj, u dlaku isto...

Сутра ћу да купим целу серију и погледам..

Ne šali se glavom. Mir Jam deprimira više nego nedostatak posla:)
predatortz predatortz 09:46 20.01.2012

Prvi otkaz

Prvi otkaz, zapravo sporazumni raskid radnog odnosa, sam dao u svojoj dvadeset šestoj godini. Mlad, perspektivan, kapetan policije ( MUP Rep.Srpske )... Starije kolege su me gledale kao da sam odlepio! Razlog? Jebem li ga... Onda sam mislio da imam neke jake razloge, da je to stvar principa... U ovim godinama već nisam siguran da bih uradio isto.

Onda sam došao u Beograd da nerviram Krkara
krkar krkar 10:26 20.01.2012

Re: Prvi otkaz

Onda sam došao u Beograd da nerviram Krkara


Neodgovorno prema Tvorevini! Ode jedini pismeni policajac i kad-tad posledica je Srbin na Srbina usred Banjaluke!


ecce-florian ecce-florian 18:03 20.01.2012

Re: Prvi otkaz

krkar
Onda sam došao u Beograd da nerviram Krkara


Neodgovorno prema Tvorevini! Ode jedini pismeni policajac i kad-tad posledica je Srbin na Srbina usred Banjaluke!




Misiš u 3p ( Precednik,Premijer i Petrijarh)?
kleinemutter kleinemutter 09:48 20.01.2012

otkaz

Otkaz sam jednom dobila, ali tad su nas sve otkazali u NVO, i još sam bila student , pa je bilo lakše. Posle udata, sa bolesnim detetom, rešim da dam otkaz u firmi u kojoj moje ideje nisu dobrodolazile , jer su terale na stvaranje, razmišljanje, proširivanje, a to zahteva više rada. I tako isplaniram otkaz 6 meseci unapred. Kažem mužu da ću da dam otkaz, a njemu nije dobro od ideje. Pa me moli , ubeđuje, nabeđuje. Ja jok, odlučna sa jasnim planom. Dajem sebi rok 6 meseci da nađem novi posao. To objasnim i mužu, ali on mi baš i nije poverovao. Dođe dan otkaza, a ja već imam dogovoren novi posao. Zamenik šefa se derao na mene, šta ja to zamišljam , odakle mi pravo itd... Šef me pozvao u kancelariju i kaže da ostanem, da ne brinem, moje radno mesto je izbudžetirano još 4 godine. Ja se zahvalim i odem. Otkazni sam odradila, sve je bilo po planu.
Na novom poslu, koji i sad radim mi je odlično. Podmlađuje me i usrećuje.

Stara firma se raspala za 4 godine. Stiglo ih ono čega sam se i bojala, a to je da nisu znali sami da uklope dodatne projekte i prošire firmu u okviru postojeće.
tyson tyson 09:50 20.01.2012

Otkaz


Dobio sam otkaz samo jednom u životu, u klasičnom slučaju političke nepodobnosti. Iako sam znao šta me čeka (sam sam izabrao da svinju ne ljubim u dupe, svestan posledica tog izbora), ipak se i sad sećam da mi nije bilo svejedno - bio sam mlad, a i tad baš kao i sad prezirao sam ološ, uštve i gadove; kad ti takvi saopšte da si otpušten jednostavno ne prihvataš to sa budističnom ravnodušnošću.

Kao i Korčulancu, sam otkaz nije mi teško pao iako se to dešavalo u Srbiji, u sred tmurnih devedesetih. Imao sam neku ušteđevinu, brzo se snašao za par poslova bez radnog vremena, a kad mi je to dosadilo i za stalan posao - doduše i tu pod mojim uslovima.

Otkaz sam dao drugim ljudima do sada dva puta; prvi put jednom zaista nesposobnom, neupotrebljivom i nedozrelom radniku od koga nije bilo nikakve koristi a zbog neozbiljnosti i nesposobnosti da sagleda posledice svog ponašanja ugrožavao je i odnose sa klijentima u zemlji u kojoj se do deklarativnih stvari kao što su "čast", "ugled", i "poštovanje" puno drži. Lepo sam mu objasnio u kratkim crtama zašto se firma i on rastaju, on se malo batrgao reda radi, i to je bilo to.

Drugi put je situacija bila pomalo neuobičajena: odluka da se smanjuje broj zaposlenih došla je "odozgo", a pošto sam otvoreno i argumentovano bio protiv sprovođenja te odluke u mom odseku odbio sam da dam svoj predlog za otpuštanje i velikim šefovima rekao da biraju sami, što ih je poprilično iznerviralo. Pri tom sam od samog početka sve svoje radnike držao obaveštenim o svim detaljima situacije. A zaista su svi do jednog bili potrebni, budućnost firme se zasnivala na mom odseku, niko se nije isticao negativnim ocenama, i gubljenje ma koga od njih bi stvorilo problem pokrivanja njegovog/njenog posla. Na kraju sam ipak ja saopštio devojci - mladoj majci, perspektivnoj, pametnoj i obrazovanoj - da su nju izabrali i da ostaje bez posla. Jedno od najgorih iskustava u mojoj direktorskoj karijeri.

Sve u svemu, otkaz nije baš svakodnevno iskustvo i makar sa koje strane se nalazili jeste u neku ruku traumatičan. Ali nije smak sveta, treba se disciplinovano i pametno finansijski organizovati za "between jobs" period, napraviti strategiju traženja novog posla, i baciti se u potragu.


jasnaz jasnaz 10:00 20.01.2012

Svoga Rada Gospodar

Milan Novković Milan Novković 20:33 20.01.2012

Re: Svoga Rada Gospodar

jasnaz

Kako je majušan Stari Svet!

Vidi buduću vezu i svetova i teme bloga:

jasnaz jasnaz 22:50 20.01.2012

: Svoga minuta Gospodar

Milan Novković
jasnaz

Kako je majušan Stari Svet!

Vidi buduću vezu i svetova i teme bloga:



a dok smo mi brojali: u Indiji se rodilo 395 beba!
neke od njih će porasti u mašinovođe: Novog (vrlog?) Sveta

_____________________________

:
-
)

= smajli na sklapanje
zekan011 zekan011 16:22 20.01.2012

prazne priče

Bez veze ništa.
Možemo da filozofiramo do sutra ujutru,ali ako nemaš neku dobru vezu,ili što neko reče gore,ako nisi mladja žena prijatne spoljašnosti ,nema šanse da dobiješ pristojan posao u Beogradu.
krkar krkar 19:17 20.01.2012

Re: prazne priče

Bez veze ništa.
Možemo da filozofiramo do sutra ujutru,ali ako nemaš neku dobru vezu,ili što neko reče gore,ako nisi mladja žena prijatne spoljašnosti ,nema šanse da dobiješ pristojan posao u Beogradu.


Nije tačno.

Ne mogu taj defetizam i tu kuknjavu nad sopstvenom hudom sudbom više da slušam.

Nije tačno da može samo na vezu. Ili na krevet ili mito ili trrtmrt.

Ja sam zaposlio inženjera elektrotehnike što je bio pristojan i lepo slagao ćevape.

Kad sam tek došao u BG radio sam po 16 sati dnevno i uveče dođem mrtav u iznajmljen stan, niej mi ni do čega. Preko puta bila ćevabdžinica, gledam momka roštiljdžiju deluje mi pristojno, ćevapi mu na roštilju svi složeni k'o kod geometra, on ljubazan, nasmejan, fin... Momak 23-4 godine. Ne deluje mi kao ćevabdžija po vokaciji.

Pitam ga šta radi, apsolvent elektrotehnike. Iz provincije, stanuje iznad ćevabdžinice besplatno kod očevog prijatelja, u ćevabdžinici radi za život. Tražim indeks - prosek preko 8.

Tu ja njemu ponudim posao u struci, na mestu tehničara a od dana kad diplomira pravi inženjerski. Jedini uslov probni rad 6 meseci kao i svako drugi.

Moj tehnički direktor pizdeo, bunio se što ne dam da zaposli nekog po rođačkoj liniji ili zemljačkoj ili nekog ko je nesposoban pa bi mu bio zahvalan i drukao...

Mali se pokazao sjajnim inženjerom i odličnim radnikom. Jednog dana dobio bolju ponudu, dao otkaz i otišao u drugu firmu na šefovsko mesto pre 30. rođendana. Bez veze, stranke, mita, leđa...

krkar krkar 19:23 20.01.2012

Re: prazne priče


Preko puta Metropola jedna žena, oko 40 godina a možda i koju mlađa, ujutru prodaje novine (tad je prodavala, ne znam prodaje li još, nije mi više usput). Viđao sam je svakog jutra oko 7 je tamo, i subotom i nedeljom. Vredna, ima algoritam za obilazak kola superefikasan, u raznim džepovima razni iznosi kusura da ne gubi vreme, radi k'o mašina.

Pitam je jednog dana zašto radi taj posao. Kaže drugi nema. Radila sa mužem, njega baš tu na radnom mestu ubila kola, ostala sama sa kćerkom, nema neku školu, radi to da prehrani sebe i dete.

Ali radi pošteno, vredno i sjajno.

Pitam mog šefa obezbeđenja treba li mu žena kod njega u sektoru, on oduševljen, taman kaže da treba. Kažem mu da ode i razgovara s njom.

On ode, razgovara, kaže da je odličan kandidat. Kažem ponudi joj posao, uslovi standardni kao i za svakog drugog.

Žena na kraju nije prihvatila iz svojih razloga, ne bi mogla da organizuje detetu odvođenje i dovođenje u školu a i bilo joj daleko, na drugom kraju grada.

A ponudu za posao je dobila samo i isključivo zato što je izvrstan, vredan, pametan i pošten kolporter na semaforu preko puta Metropola.
maksa83 maksa83 19:34 20.01.2012

Re: prazne priče

A ponudu za posao je dobila samo i isključivo zato što je izvrstan, vredan, pametan i pošten kolporter na semaforu preko puta Metropola.

Da, ta žena je, (kao i onaj brka saobraćajac što je radio kod Glavne Pošte svojevremeno), ako mene pitaš - pravi landmark ovog grada (a ne onaj Đilasov gromobran od pola milijarde EUR) - sama sa troje dece, kiša/sneg/vetar/grad - ona je tamo, zna napamet šta ko kupuje svako jutro i sve ima spremno, radi kao mašina.

marco_de.manccini marco_de.manccini 20:01 20.01.2012

Re: prazne priče

Da, da, dobro sve to, ali ko je nju zaposlio tamo, baš na tako zgodnoj raskrsnici, mora da je preko veze. I ko joj daje platu? Ako je s budžeta da odmah kažem, ja neću da se daju moje pare, ne daaaaaaam.
angie01 angie01 20:15 20.01.2012

Re: prazne priče

A ponudu za posao je dobila samo i isključivo zato što je izvrstan, vredan, pametan i pošten


dobro, tih 00,3% slucajeva se dese-niko ne kaze, ali generalno kako stavri stoje, a i opsti ambijent-posao nema veze sa obrazovanjem, skilsima,gol orjented, problem soverom, timskim, a i samosatlnim ekspertima,-oni su cak sta vise u negativnoj selekciji!
vishnja92 vishnja92 20:22 20.01.2012

Re: prazne priče

krkar



mda, fantasticno, kao i ceo ovaj tekst - svetom povazdan setaju milioni pronicljivih i prosvetljenih krkara i u letu hvataju dostojne a neprepoznate, hoce to tako, samo mu daj priliku. izadji napolje i pokazi sta znas i sve ce biti tvoje, daj sebi sansu (a vi ostali inertni nemdase bunite. sami ste krivi)

dakle krki, na stranu telegrami podrske i cvetni thumbs up komentari neupitnih zivotnih boraca, moralnih vertikala i uzdanica lokalnog cudoredja;
na stranu i uvredljive replike na mlekcev komentar;
na stranu i eoni marcovog blogovanja a i dzaba mu, kad ga i dalje citaju pogresno.

nego bre da te pitam:

jedrenje nije samo lepo nego je i jeftino, otkaz nije samo orgazmican nego je i post-mortem prilika za tim bilding glupostarije, ko zeli nadje nacin a ko ne zeli nadje izgovor, blablabla tructructruc...

aj kao, sad smo apsolvirali glavni tok misli, nego me zanima cisto onako fenomenoloski: da li ti sa pozicije coveka cija je struka vec decenijama opako metastazirala i u kojoj ima mesta za sve kurte i murte ovoga sveta, zaista - ali ZAISTA mislis da imas pravi uvid u to o cemu govoris? u zemlji Srbiji?

hocu da kazem, sam si gore rekao: trziste, i kada se suzi, nije rezervisano za najbolje nego za neke druge. da dodam: provera sebe na trzistu jeste uzbudljiva i puna adrenalina a svaki novi pocetak (pa i onaj uslovljen otkazom, hajde negde da se slozimo) je lep i pun nade - ali o cemu pobogu govoris u zemlji u kojoj nikakvo trziste vise ne postoji za 95% profesija?

da li uopste znas cemu su ljudi sve izlozeni - do urusavanja zdravlja - da bi sacuvali kakav takav posao, jer ga okolo nema?

postoje "profesije" u kojima istu stvar mozes da prodas 2 puta - jednom kao aktivista, drugi put kao profesionalac. malo mutljas sa drzavom, malo pomogne tata, skupis bele pare za crne dane pa likujes po netu, i nema ko da te keca. takodje postoje poslovi za koje je potrebno ogromno znanje i rudarski rad, ali takvi su ovde naplativi samo jednom i obezbedjuju ti, sve u svemu - sipak.

osim toga, biti muskarac, ozenjen, beo i hetero ovde jeste prepoznato kao kvalitet.

jos osim toga, za tu zenu na Bulevaru zna ceo Beograd.

jos jos osim toga, sad bih te izazvala da sam sebi objavis kontrablog, da nemas tako losu istoriju gostujucih autora.
margos margos 20:27 20.01.2012

Re: prazne priče

dobro, tih 00,3% slucajeva se dese-niko ne kaze, ali generalno kako stavri stoje, a i opsti ambijent-posao nema veze sa obrazovanjem, skilsima,gol orjented, problem soverom, timskim, a i samosatlnim ekspertima,-oni su cak sta vise u negativnoj selekciji!

Donekle logično. Jer kad neko dođe dobro potkovan u uobičajenu sredinu i krene sa skilsima, ciljevima, osmehom, pronalaženjem rešenja, unošenjem novina - najpre izazove odijum kolega, podmetanje nogu, izazove ono 'šta on/ona meni' (jer bi ih samosagledavanje odvelo u depresiju) i od posla, opet - ništa.
Bolje onda da tandara kako tako, nego da bude buna na dahije.
Milan Novković Milan Novković 21:39 20.01.2012

Re: prazne priče

izadji napolje i pokazi sta znas i sve ce biti tvoje, daj sebi sansu

Pošto znam, koliko mogu, i razumem šta pišeš, i ne poričem, koristim priliku da trolujem na temu svoje paljevine i navijanja i samog sebe i drugih, tj da promovišem nešto od ratnih pokliča iz svoje perspektive, ne Krkarove :

- Ti si u pravu, niti mogu niti trebaju svi da se vrpolje niti oko preduzetništva, koje ja koristim kao igračku, niti oko promocije svojih, tužih, viših ideja. Niti je to neko superiorno stanje svesti, podjednako često je inferiorno.

- Nego, ima kandidata. I oni su interesantni, i možda ovo jeste neki muški, "vojnički" drill u nedostatku drugih kanala za razna puškaranja.

Evo zašto ja mislim da nije sve ozbiljno negativno ako oni koji se ne vide u ovakvoj priči puste društvo da se "igra" (dobro, nisam siguran za ovo, uvek nekoga možemo da povredimo).

Kako na gore tako i na bolje se ide nekom kombinacijom revolucionog i evolutivnog, u raznim mešavinama i niz više puteva, niti.

Te niti se polu-proizvoljno ukrštaju, umrežavaju, i celokupa umreženost ima neku "vrednost".

Perkolation teorija kaže da postoje perkolacioni pragovi, umreženost gde se samo još malo može dodati, a da vrednost mreže naglo skoči - mala sitna evolucija, jedna ili više njih, nevidljiva skoro, možda čak ne ni to nego neki sitni, izolovani događaji mogu naglo mreži da daju novi kvalitet.

Ljudi su pametni, ne skaču sa litica u značajnim brojevima ni u najtežim uslovima, i neće praviti destruktivno iracionalne poteze.

Onaj neko ko se odluči na avanturu (i razumem da niej samo duh dovoljan, podjednako su značajne, ako ne i značajnije i životne okolnosti) pa uspe, ima potencijal da pomogne nekoj maloj okolini oko sebe, zaposli osobu-dve. Odjednom takav preduzetnik, recimo da je polu uspešan, ima i neku kintu viška da potroši. Ta potrošnja pomaže nekom drugom sa malim biznisom (znam da najviše pomaže oligarhiju i moćnike, ali pričam o evolutivnom kretanju)

I onda imaš mnogo takvih niti.

Pa možeš da imaš i male revolucijice, jedva primetne. Dovoljno je da jedan dokazani zlikovac, negde u mašineriji, mora da kida i postoje neke šanse, neka su male, da dođe nešto bolja zamena. Tako da i ovde imamo mali evolutivni thread koji se odvija ne na baš gladak način nego uz malu eksplozijicu tu i tamo.

Pošto ne umem da čitam šta sam napisao neću da duljim, ja kad preteram moja okolina samo kaže "evo ga opet", i odmahne glavom, bez mnogo uzbuđivanja

Al moram da dam i primer:

- Zamisli odeš u neki deo Beograda, skupiš 100 ljudi, popneš se na praznu gajbicu i počneš priču "ljudi, drugarice i drugovi, pa niko ne peče hleb u okolini....itd, kupuje se od nekog lopova dva kilometra udaljenog".

- I jedan od 100 kupi priču.

- Ne implicira se da je ostalih 99 inertno i da ne smeju da se bune. Oni imaju svoju priču, sutra će biti kupci novom preduzetniku.

- Ako je preduzetnik vredan i pošten može da prodaje bolji hleb po nižoj ceni i svi su na dobitku.

- I ovo je mali evolutivni thread. Nekoliko takvih, ugura se par manjih, manje opasnih i pametnih lopova u zatvore i odjednom može, npr, da iskrsne prilika da se smeni neki veći, lokalni zlikovac.

...itd, prost primer, nije toliko ni bitno koliko je, na kraju, realan dok ima imalo izvodljivosti u njemu i dok ne iritira okolinu previše
krkar krkar 21:43 20.01.2012

Re: prazne priče

Kuku, opet one Visnjine uzlazne spirale!

Ne mogu i ne zelim da mi zivot bude odredjen negativnim stavom i "objektivnim" kukanjem. Nema hasne od toga!

A nisam ni znao da je Visnja crnac i trandza
vishnja92 vishnja92 22:04 20.01.2012

Re: prazne priče

jeble te uzlazne spirale, povlacim dozvolu za koriscenje do daljnjeg.
(sg ce da izvuce link i da kaze "ne moze"

to prvo. drugo, Milanu odgovor sutra posto sam pospana a imam amandmane, i tako. aj pa sutra. kakvi neozbiljni ljudi.


PS: JEBO VAS NAMIGUJUCI SMAJLI, SAD I ZAUVEK, ZIVUCE I NEUMRLE KOD PREVELIKOG MANITUA DA VAS JEBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ecce-florian ecce-florian 22:06 20.01.2012

Re: prazne priče

jedrenje nije samo lepo nego je i jeftino


Potpuno si u pravu

Jederenje za decu je mnogo jeftinije nego flat tv ili adekvatan auto kojim se argumentuje pozicioniranost na društvenoj lestvici.
rade.radumilo rade.radumilo 22:30 20.01.2012

Re: prazne priče

A ponudu za posao je dobila samo i isključivo zato što je izvrstan, vredan, pametan i pošten kolporter na semaforu preko puta Metropola.


Delimično se slažem. U svojoj dosadašnjoj karijeri sam bio na 7 (sedam) razgovora za posao a radim na 4. (četvrtom) poslu do sada. Nemam ni rodbinu, ni partijsku knjižicu. Nemam ni diplomu fakulteta, jer sam morao početi da radim pre nego sam stigao do iste. Sve što imam je znanje, komunikativnost i nastup prilikom konkurisanja, ni na jednom poslu se nisam zadržao kraće od 3 (tri) godine a nijednom nisam dobio otkaz, već sam odlazio jer sam dobijao ponudu koju nisam mogao da odbijem .

Međutim, gledam ljude oko sebe, ljude koji traže neke uobičajene poslove. Moja rođaka već dve godine traži posao. Poslednji put je bila preko veze na razgovoru u jednoj banci (koja nije državna).
Ponuđeni uslovi za prvih godinu dana:
- Plata 200 €.
- Rad preko omladinske ili studentske.
- Nema pravo na GO ili bolovanje.
- Radno vreme 9-17h, podrazumeva se da se pojavi do 8:00 i da nikako ne izlazi pre 18:00h
O svemu tome ona priča sa HR-om i spremna je i na takve uslove, izguliće godinu dana, pa će ili dobiti bolje uslove ili će bar imati šta da upiše u CV.
Tu se pojavljuje direktorka, koja je bila na sastanku do tada. Direktorka zna ukupno tri padeži, gleda CV:
- Kaka ti je ova stipendija!? (Stipendija neke fondacije, zaboravio tačan naziv, iz Austrije za usavršavanje Nemačkog jezika na profesionalnom nivou za ekonomiste i bankare).
- Vidim ja da ti oćeš da učiš, ne da radiš. Nemam ja vremena za tak'e...
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:57 21.01.2012

Re: prazne priče

Ja sam zaposlio inženjera elektrotehnike što je bio pristojan i lepo slagao ćevape.


Dokaz da inženjeri mašinstva nisu dobri ni za slaganje ćevapa.
krkar krkar 11:50 21.01.2012

Re: prazne priče

eble te uzlazne spirale, povlacim dozvolu za koriscenje do daljnjeg.
(sg ce da izvuce link i da kaze "ne moze"


Morao sam da izvučem link da bih našao tačan citat:

bes i ozlojeđenost u histeričnim uzlaznim spiralama

Ah, što numem da crtam? Koja bi to alegorija bila, ulje na platnu, velikog formata.




vojnicic vojnicic 11:55 21.01.2012

Pa i nisu bas prazne price

Nije Srbija samo Beograd, gosn Krkar...
U manjim mestima, unutar Srbije, rade samo javne ustanove (skola, MUP, vrtic, opstina, JKP, sud....). Privatne firme su male, zaposljavaju 3-5 radnika,eventualno do 10, a i malo ih je....
U malim mestima svi su zavrsili istu srednju skolu (koja postoji u tom mestu) i imaju skoro iste kvalifikacije, tako da privatnici zaposljavaju po poznanstvu, roditeljskim dugovima ili mlade sisate....
U javnim firmama konkursi se raspisuju iskljucivo naruceno. Tacno se zna ko ce dobiti posao, pa se tek onda konkurs raspisuje. Kada se neko zainati da obori konkurs (i obori ga 5 puta), desava se da ga/je direktor pozove i 'objasni' da on/ona nece biti sada primljen/a nikako jer se zna ko ce biti zaposljen (iako je sa manjim kvalifikacijama - osnov za obaranje konkursa), i da prestane sa 'glupostima', da saceka i da ce 'doci njegov red'....
krkar krkar 12:19 21.01.2012

Re: Pa i nisu bas prazne price

Nije Srbija samo Beograd, gosn Krkar...


Znam da je to tako.

Javnim, državnim i sličnim preduzećima se ne bavim, ne uzimam ih u obzir. Mene to jednostavno ne interesuje. Nije vredno razmišljanja. Više puta sam pisao zašto tako razmišljam i to se neće promeniti.

Uz sve što si rekao ipak treba dodati i neverovatan nedostatak inicijative i spremnosti da nešto menjaju na sebi kod velikog broja ljudi koji traže posao.

Uz svo dužno poštovanje, veliki broj ljudi danas traži posao u samoupravnom socijalizmu od pre 30 godina.
vojnicic vojnicic 12:22 21.01.2012

Pa i nisu bas prazne price

Zavrsio VA i radio u Vojsci nekoliko godina....prestao da radim...
Preselio se u mesto rodjenja sa porodicom jer je supruga nasla posao koji nam odgovara.
Sa diplomom fakulteta u mom mestu ne mogu da se zaposlim nigde!
Nema privatnika kojima treba fakultetska diploma, u javnim preduzecima su vec postavljeni partijski poslusnici i 'nije red' da im ja zauzimam mesto. Mis'im, stranka je postavila svoje ljude, kako sad ja da trazim da se Pera otpusti i da zaposle mene kada je Pera lepio plakate, isao na mitinge, onako...bas je bio aktivan ...
I za sada radim u prodavnici (sa fakultetskom diplomom) i to samo jer je vlasnik skolski drug moga oca, pa me je zaposlio jer me pozanje jos kao klinca i zna da sam 'fin, lepo vaspitan i necu da ga potkradam'....ali plata je, 20.000 jer citiram:'meni treba trgovac a ne diplomirani statijaznam'...
I ja sam zadovoljan (vrlo uslovno!!) jer je to duplo (da, buvalno duplo) veca plata od plata koje primaju zaposleni kod drugih privatnika! Jer ima se moze....posla nema pa mogu da deru...
zilikaka zilikaka 12:34 21.01.2012

Re: prazne priče

srdjan.pajic
Ja sam zaposlio inženjera elektrotehnike što je bio pristojan i lepo slagao ćevape.Dokaz da inženjeri mašinstva nisu dobri ni za slaganje ćevapa.

Možda.
Ali smo zato neprikosnoveni za fluidne probleme
vojnicic vojnicic 12:41 21.01.2012

Re: Pa i nisu bas prazne price

Uz sve što si rekao ipak treba dodati i neverovatan nedostatak inicijative i spremnosti da nešto menjaju na sebi kod velikog broja ljudi koji traže posao.


I to je potpuno tacno..

Uz svo dužno poštovanje, veliki broj ljudi danas traži posao u samoupravnom socijalizmu od pre 30 godina.


...ali i mnogi traze bilo kakav!
duxxe duxxe 16:47 20.01.2012

Posao pa sta?

Pet godina trazim posao i samo sam na gubitku.Imam pet godina vise i pet milona puta manje samopouzdanje nego na pocetku. Ispade da nisam sposopna ni za jedan posao ni fizicki ni umni.
ecce-florian ecce-florian 17:13 20.01.2012

kako da vam kažem

khm

Zato i dobijam dobro plaćene poslove jer sam odgovoran i tačan ( tako barem kažu)

I lep, normalno

Šta da se radi




ps
i pametan

angie01 angie01 18:06 20.01.2012

Re: kako da vam kažem

ecce-florian
khmZato i dobijam dobro plaćene poslove jer sam odgovoran i tačan ( tako barem kažu)I lep, normalnoŠta da se radipsi pametan


ne bih te menjala!
ecce-florian ecce-florian 18:23 20.01.2012

Re: kako da vam kažem

ne bih te menjala!

Niko nije nezamenjiv!
Zato mi i jeste cilj da rad za sebe , zamenim radom po sebi (time da za mene rade drugi).
Na ovaj način može da se ostvari prelazak iz carstva nužnosti u carstvo slobode.

Tek tada kao slobodna, stvaralačka ličnost mogu da svestrano razmotrim problem zapošljavanja i otkaza i o istom donesem nepristrasan sud.( na nekoj lokaciji kao npr Artur Klark)
zilikaka zilikaka 19:14 20.01.2012

Re: kako da vam kažem

Tek tada kao slobodna, stvaralačka ličnost mogu da svestrano razmotrim problem zapošljavanja i otkaza i o istom donesem nepristrasan sud.

ecce-florian ecce-florian 19:48 20.01.2012

Re: kako da vam kažem

Exitus Letalis Exitus Letalis 23:04 20.01.2012

Re: kako da vam kažem

nisam znala da brišeš komentare.

nema veze.
bar ne moram da odgovaram svakoj ...

mada malo liči na krstića.
ecce-florian ecce-florian 23:36 20.01.2012

Re: kako da vam kažem

Re: kako da vam kažem
nisam znala da brišeš komentare.

Ko, jel' ja?
kruks kruks 02:07 21.01.2012

a idu i izbori

opet dokaz da neki od blogera žive u paralelnom svetu...
juče ostavim duži komentar, postidim se svekolike uspešnosti i prodornosti ostalih - pa pobrišem...
da postoji mogućnost prodaje duše - evo danas za posao (samo da je plaćen redovno, jer imam i iskustvo rada 6 meseci bez plate) evo i dušu prodajem. dajem je za posao..
razmišljanje i o oglasu ovog tipa :
trebate li roba? biću vaš rob, vredan, odan, tačan, marljiv, ljubazan, profesionalan, efektivan, .
svi nekadašnji ideali, principi, etika - pokazaše se uzaludnim.
slobodan milošević da ustane iz groba - od mene bi čuo "izvini, molim te"
sad kad krene predizborna kampanja - od tih laži prozirnih se neče moći živeti.
ali, priznajem - mene su dokosurili.
Vučić i Nikolić posao da mi daju - dobili bi im glas i još ubedim celu užu i širu familiju da glasaju za njih.
(dakle dzaba gosn Krletu zastrašivanje Nikolićem ako ovako kao ja razmišlja bar još 10 - 15 mojih poznanika)
ma ne umem dovoljno gadan primer smisliti...Dačić? evo ti posao, glasaj za mene - odmah, bez trena premišljanja.
muftija sandzački da mi ponudi posao, ali veru da promenim - može. allah akbar
Tanja Vojtehovski da me angažuje da lažem za nju - može. (ok, to nema veze s politikom direktno). il Željko Mitrović, isto.
pa i Čedomir J. čak - posao za glas - važi Čedo, može, i ubedim još 10...
HAŠIM TAČI posao da mi ponudi - evo, pristajem !
nezaposlenost donosi osećaj beskorisnosti, uzaludnosti, gubitak samopouzdanja, sumnju u sopstvene kvalitete. nestane samopoštovanje.
izgubljeno mi dostojanstvo.
nemam više šta izgubiti.
da, sit gladnom ne veruje
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:07 21.01.2012

Re: a idu i izbori

kruks
opet dokaz da neki od blogera žive u paralelnom svetu...
juče ostavim duži komentar, postidim se svekolike uspešnosti i prodornosti ostalih - pa pobrišem...
da postoji mogućnost prodaje duše - evo danas za posao (samo da je plaćen redovno, jer imam i iskustvo rada 6 meseci bez plate) bih dušu prodala.
razmišljala sam i o oglasu :
trebate li roba? biću vaš rob, vredan, odan, tačan, marljiv, ljubazan.
svi nekadašnji ideali, principi, etika - pokazaše se uzaludnim.
slobodan milošević da ustane iz groba - rekla bih mu "izvini, molim te"
sad kad krene predizborna kampanja - od tih laži prozirnih se neče moći živeti.
ali, priznajem - mene su dokosurili.
Vučić i Nikolić posao da mi daju - dala bi im glas i naterala celu užu i širu familiju da glasaju za njih.
(dakle dzaba gosn Krletu zastrašivanje Nikolićem ako ovako kao ja razmišlja bar još 10 - 15 mojih poznanika)
ma ne umem dovoljno gadan primer smisliti...Dačić? evo ti posao, glasaj za mene - odmah, bez trena premišljanja.
muftija sandzački da mi ponudi posao, ali veru da promenim - može. allah akbar
Tanja Vojtehovski da me angažuje da lažem za nju - može. (ok, to nema veze s politikom)
pa i Čedomir J. čak - posao za glas - važi Čedo, može, i ubedim još 10...
HAŠIM TAČI posao da mi ponudi - evo, pristajem !
nezaposlenost donosi beskorisnost, gubitak samopouzdanja, sumnju u sopstvene kvalitete.
izgubljeno mi dostojanstvo.
nemam više šta izgubiti.
da, sit gladnom ne veruje


E, jebo te, ako je tebi Čeda Jovanović drugi na ovoj listi najomraženijih, odma ispod Hašima Tačija, onda nije čudo da nema života u Srbiji, i da je jedini spas pakovanje kofera.

Evo je moja lista, po omraženosti.

1. Dačić
2. Vučić-Grobarčina
3. Tači(ć) (mislim, poštujem preambulu ustava)
4. Eskimo Roll Selja Ilić
5. DSS lopuže i prevaranti, you name it.
6. Dinkićeve lopuže i prevaranti.
7. Ne znam ko je ova Vojtehovska, ali evo neka je na 7 mestu.
8. BokiTaki / Čeda, ne mogu se odlučim.

Al' svejedno, ovo je samo hipotetički slučaj, jer mi ne pada napamet da trošim lovu za kartu do Čikaga i glasam ove godine. Što verovatno znači minus 10 mojih ljudi koji glasaju na izborima kako im kažem, inače mogu da zaborave na doznake iz inostranstva.
kruks kruks 04:58 21.01.2012

Re: a idu i izbori

ah, ne - nije gradacijski poređano gađenje ! (da se poslužim tvojim izrazom)
samo su onako slagani po nekom random nizu (ok, nizu random gađenja)...
i tvoja se lista uklapa u moju, bez frke.
vidiš, dss je toliko nebitna stranka da mi nisu ni na pamet pali (to ti govori o njihovom rejtingu).
pošto , vidim iz inostranstva si, verovatno imaš malo drugačiju sliku o tome kako se kotiraju.
edit -
lako se ode u trol, nije u mom postu bilo reči o tome koliko je koja od političkih partija u srbiji gadna, već na šta je čovek sve spreman danas da bi našao / dobio / imao posao.
nije me briga ko je na vlasti - više. svi su se pokazali, i kao vlast i kao opozicija.
mene muči nezaposlenost. i opšta i lična.
muči me što nemam često kao pre pristup internetu. muči me što ne mogu zaraditi za bolji računar. muči me što pregled kod dr opšte praxe ne možeš zakazati telefonom. muči me što danas nije bilo hrane (odnosno juče)...
a inače skromno živim, jer sam skroman čovek.
svedeni smo na niske porive. naći jesti. naći mesto za prespavati (a nekad se zarađivalo za račune) -
primećuješ li razliku?
dakle, jezivo je do suicidalnosti.
a oće čovek od gladi i nervozan da bude...o depresivnosti da ne pričamo...
pozdrav iz srbije :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:38 21.01.2012

Re: a idu i izbori

kruks
ah, ne - nije gradacijski poređano gađenje ! (da se poslužim tvojim izrazom)
samo su onako slagani po nekom random nizu (ok, nizu random gađenja)...
i tvoja se lista uklapa u moju, bez frke.
vidiš, dss je toliko nebitna stranka da mi nisu ni na pamet pali (to ti govori o njihovom rejtingu).
pošto , vidim iz inostranstva si, verovatno imaš malo drugačiju sliku o tome kako se kotiraju.
edit -
lako se ode u trol, nije u mom postu bilo reči o tome koliko je koja od političkih partija u srbiji gadna, već na šta je čovek sve spreman danas da bi našao / dobio / imao posao.
nije me briga ko je na vlasti - više. svi su se pokazali, i kao vlast i kao opozicija.
mene muči nezaposlenost. i opšta i lična.
muči me što nemam često kao pre pristup internetu. muči me što ne mogu zaraditi za bolji računar. muči me što pregled kod dr opšte praxe ne možeš zakazati telefonom. muči me što danas nije bilo hrane (odnosno juče)...
a inače skromno živim, jer sam skroman čovek.
svedeni smo na niske porive. naći jesti. naći mesto za prespavati (a nekad se zarađivalo za račune) -
primećuješ li razliku?
dakle, jezivo je do suicidalnosti.
a oće čovek od gladi i nervozan da bude...o depresivnosti da ne pričamo...
pozdrav iz srbije :)


Izvini još jednom, nisam hteo da stajem na muku, čitam dijagonalno, ali što volim da kenjam...


milisav68 milisav68 10:56 21.01.2012

Re: a idu i izbori

srdjan.pajic

Evo je moja lista, po omraženosti.

Ej, džabe se ložiš, svi su isti i povezani ko creva.

Pa glavni adut za izbore im je upiranje prstom u drugoga - javno na TV-u, a kad se ugase kamere, odu zajedno u kafanu da jedu i piju, i "ugovaraju poslove".

Radikali su svojevremeno bili "strašila" (eto može i gore) za Miloševića, a danas su to Toma&Vučić za DS&LDP, a svi zajedno dele plen.

Čast izuzecima, ali da bi danas u Srbiji došao do bilo kakvog posla (bilo kod "države", bilo kao "samostalni preduzetnik", moraš da imaš vezu....partijsku ili rodjačku....jednostavno rečeno, igra se igra sa obeležinim kartama, a šifru znaju samo privilegovani - ostali, mogu da rade za minimalac, ili čak bez plate....

ecce-florian ecce-florian 11:11 21.01.2012

Re: a idu i izbori

opet dokaz da neki od blogera žive u paralelnom svetu...
juče ostavim duži komentar, postidim se svekolike uspešnosti i prodornosti ostalih - pa pobrišem...
da postoji mogućnost prodaje duše - evo danas za posao (samo da je plaćen redovno, jer imam i iskustvo rada 6 meseci bez plate) evo i dušu prodajem. dajem je za posao..


Meni ovde ipak nešto nije jasno.

Većina blogera tvrde da je nemoguće dobiti posao bez političke ili slične veze.

Deo blogera je izgleda zaposlen.

Niko od zaposlenih blogera za sebe ne kaže da ne bi dobio posao da nije član nečega ili da nije imao vezu, već su zaposleni najverovatnije zbog nekih kvaliteta i sposobnosti.

Većina nezaposlenih blogera tvrdi pak da je većina zaposlenih blogera posao dobila isključivo preko veze ili kvalitetima koji nisu bitni za obavljanje istog ( mladost , lepota....)

Neki nezaposleni blogeri nudi političkim strankama glas u zamenu za posao.

Političke stranke najčešće mogu da zaposle glasače u JP ili u administraciji

Plate zaposlenim u administraciji su iz budžeta pa će morati da se povećaju neka zahvatanja ( poreska npr) a u JP da se povećaju cene koje će opet biti na teret "zaposlenih" potrošača.

Onda se od političara traži da povećaju plate

Onda političari skupljaju glasove zaposlenih "vaspitačica " povećanjem plata sa 20.000 na 32.000 dinara.

Evo mali subotnji dodataka za sve nezaposlene blogere dok "čekaju" da "dobiju" posao



u proizvodnom sektoru zaposleno 301.452 radnika ili 17 odsto od ukupnog broja zaposlenih, svaki 24 gradjanin Srbije radi u sektoru proizvodnje

u javnom sektoru je zaposleno 535.000 ljudi, što je 30,6 odsto od ukupnog broja zaposlenih ( tri puta više nego u EU).118.000 državna administracija
(javni sektor = Budžetski sektor: državna administracija, obrazovanje, zdravstvo, vojska i policija Javnapreduzeća :republička, lokalna, Ostala preduzeća )

Broj penzionera i zaposlenih se skoro izjednačio.

Novembar 2011. zaposlenih 1.743.411 nezaposlenih 735.053
Stopa zaposlenosti 35,3% ( novembar 2011).
Nezaposlenih oko 27 % ( neki tvrde da je stopa nezaposlenosti veća od 30%)

struktura


Po regionima

u Beogradskom regionu iznosila je na kraju novembra 20,8 odsto, a u Vojvodini 24,2 odsto. U Regionu Šumadije i Zapadne Srbije ta stopa je bila 23,2 odsto, a u Regionu Južne i Istočne Srbije 26,6 odsto.

Savet: selidba u region s manjom stopom nezaposlenosti

Trendovi
U 2009. 50000 otkaza, 2010. 30000 u 2011. do septembra 10000.
Za 2012 . se očekuje povećanje broja otkaza u odnosu na 2011.


Političari
"Nema, na žalost, masovnog zapošljavanja. A svi oni koji kažu da ima, obmanjuju građane", rekao je Tadić novinarima posle svečanog uručivanja nagrada "Dr Zoran Đinđić"

Kako rade drugi
link 1
link 2
link 3 za 2011. sad ce biti i za 2012.
krkar krkar 11:52 21.01.2012

Re: kako da vam kažem

nisam znala da brišeš komentare.


Ja ni jedan nisam obrisao.

A nisam ni primetio da je nešto brisano. Mada, ne dežuram 24 sata ovde, ne kažem da nije.

Ako jeste - zna se ko bi to mogao biti
ecce-florian ecce-florian 12:20 21.01.2012

Re: kako da vam kažem

Ako jeste - zna se ko bi to mogao biti

Krstić?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:37 21.01.2012

Re: a idu i izbori

srdjan.pajic
Što verovatno znači minus 10 mojih ljudi koji glasaju na izborima kako im kažem, inače mogu da zaborave na doznake iz inostranstva.


Stvarno ih tako uslovljavaš ili se zezaš?
Ako da, kako kontrolišeš šta će da zaokruže kada su na biralištu?
maksa83 maksa83 12:44 21.01.2012

Re: a idu i izbori

Ako da, kako kontrolišeš šta će da zaokruže kada su na biralištu?

Dronovima.
ecce-florian ecce-florian 12:56 21.01.2012

Re: a idu i izbori

maksa83
Ako da, kako kontrolišeš šta će da zaokruže kada su na biralištu?

Pa dronovima.


Ma kakav bre hi tech

Već odavno svi preuzeli stari dobri fazon SPS-a.Pošalješ čoveka da ujutro ode i uzme listić koji iznese napolje( ne ubaci u kutiju)
Onda svakom ko kaže da će glasati za tebe daš popunjen sa tvojom strankom da ubaci u kutiju a on je dužan da ti na izlazu preda čist ako oće pare ili šta si mu već obećao.
Čist ponovo popuniš i daš sledećem i tako do kraja glasanja ili dok imaš "sigurnih glasača".











Milan Novković Milan Novković 13:00 21.01.2012

Re: a idu i izbori

Ma kakav bre hi tech

Auuuu, al je to prosto!

I za lopovluk važi Occam's razor.
Milan Novković Milan Novković 13:06 21.01.2012

Re: a idu i izbori

a on je dužan da ti na izlazu preda čist ako oće pare ili šta si mu već obećao

Zar je to stvarno moguće!?

Sad kad sam naučio obrazac čini mi se da ima više načina da se to lako zaobiđe!
mlekac mlekac 13:06 21.01.2012

Re: a idu i izbori

ecce-florian

Cvetko, ajde malo pogledaj ilustraciju koju si stavio - 40% nezaposlenih ima iznad 40 godina, 35% ima izmedju 35 i 40.

U prevodu, ljudi sa iskustvom u punoj radnoj sposobnosti!

Ili, sto rece juce moja kuma - ako nisi ispod 35 ili preko 60, zaboravi na trazenje posla.

Primaju se klinci ili penzosi. Zato sto nece da talasaju i radice za kikiriki.

Oni koji bi da rade za normalne plate i koji tim platama treba da prehranjuju porodice, e, oni su nepozeljni.

Previse traze i previse znaju.

A niko nije rekao da su se ovi koji trenutno rade zaposlili preko veze - ima ljudi koji nisu bili baksuzi da popiju otkaz u nezgodnim godinama.

Sto rece Krkar - svakom moze da se dogodi.
krkar krkar 13:17 21.01.2012

Re: a idu i izbori

Već odavno svi preuzeli stari dobri fazon SPS-a.


E kad se sad nisam šlogir'o!

Dok nisam ovo pročitao najbolja mi je bila fora koju mi je pričao jedan čiča doživotni član biračkog odbora:

Sumnjali oni u nekolicinu koji su im se zaklinjali na vernost da lažu, da će glasaju za nekog drugog. Ali, kako znati?

Pošto glasanje traje dugo, valja birački odbor nešto i da jede. Ovaj moj čiča naruči burek. I kad mu dođe neko čiji glas treba proveriti, čiča uzme brek da umasti ruku i tako masnom rukom uzme listić i doda ga glasaču. Peri u gornji desni ćošak malo umasti, Đoki po sredini...

Kad se otvore kutije čiča pogleda šta piše na masnim listićima
ecce-florian ecce-florian 14:40 21.01.2012

Re: a idu i izbori

Milan Novković
a on je dužan da ti na izlazu preda čist ako oće pare ili šta si mu već obećao

Zar je to stvarno moguće!?

Sad kad sam naučio obrazac čini mi se da ima više načina da se to lako zaobiđe!

Obrazac se pojavio u izjavi jednog od lica protiv kojih je pokrenut postupka zbog krađe izbora 2000. Da li je primenjivan i u kom obimu , nije nikada bilo predmet dokazivanja, ali kao mogućnost izgleda verovatno.

Bilo je postupaka zbog sumnji u regularnost i na drugim nivoima sem samog biračkog mesta, ali su osumnjičeni mahom oslobođeni krivične odgovornosti nakon par godina
kao ovaj

Ako imaš neke predloge za varijetet po obrazcu podastri javnosti. Na taj način (objavljivanjem) svim učesnici izborne trke daješ jednake mogućnosti korišćenja know how,te doprinosiš regularnosti izbora.
milisav68 milisav68 14:49 21.01.2012

Re: a idu i izbori

mlekac
ecce-florian

Cvetko, ajde malo pogledaj ilustraciju koju si stavio - 40% nezaposlenih ima iznad 40 godina, 35% ima izmedju 35 i 40.

A i ova matematika škripi.
Novembar 2011. zaposlenih 1.743.411 nezaposlenih 735.053
Stopa zaposlenosti 35,3% ( novembar 2011).
Nezaposlenih oko 27 % ( neki tvrde da je stopa nezaposlenosti veća od 30%)

Po regionima

u Beogradskom regionu iznosila je na kraju novembra 20,8 odsto, a u Vojvodini 24,2 odsto. U Regionu Šumadije i Zapadne Srbije ta stopa je bila 23,2 odsto, a u Regionu Južne i Istočne Srbije 26,6 odsto.

Sve ispod 27%.
A i taj procenat je sumnjiv, jer ima ljudi koji se ne javljaju na biro, i ne vode se nigde.

Savet: selidba u region s manjom stopom nezaposlenosti

Pa ne mogu svi da se presele za Beograd ili Novi Sad, Kragujevac...a i razlika u ceni nekretnina je 3-5 puta.
Skoro je bio neki članak u novinama, da prodajom nekog prosečnog stana u Beogradu, može da se kupi pola nekog sela.
Veliki je jaz izmedju Beograda (i ostalih većih centara) i provincije.

Sa druge strane, veliki je problem nepostojanje pravne države - naplata i velike dažbine.
Kad kreneš da radiš samostalno, nakače ti se svi ko pijavice, zaključno sa muzičkim dinarom.
Moraš prvo da zaradiš dve kancelarijske plate, pa tek onda za sebe šta ostane....osim ako (opet) , nemaš veze u poreskoj ili nekoj drugoj inspekciji....


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:00 21.01.2012

Re: a idu i izbori

vrabac_u_steni
srdjan.pajic
Što verovatno znači minus 10 mojih ljudi koji glasaju na izborima kako im kažem, inače mogu da zaborave na doznake iz inostranstva.


Stvarno ih tako uslovljavaš ili se zezaš?
Ako da, kako kontrolišeš šta će da zaokruže kada su na biralištu?


Pa uterao sam im strah u kosti, da će da prodju ko što bi prošlo Smederevo bez US Steel-a, tako da sad sve ide na časnu reč .

E, zezam se, ali voleo bih ponekad da je tako. Nekad sam postizavao na ubedjivanje, dranje i gnjavljenje, ali otkada sam napustio rodnu grudu, to se tamo sve raspustilo. Mislim, šta da ti kažem, ćalac mi konačno cinknuo kevu, da se krišom učlanila u SNS (verovanto jer su njemu odvajkada bili bliži Šešeljevi radikali pa nije mogao više da podnese to odmetništvo). I šta sad da radim? Da ih prepustim penzionim fondovima? Hebi ga, ne ide, moji su...Komša od preko puta, odavno radikal, njegovi sinovi agituju okolo po stanovima u zgradi - za Dveri. Moj najbolji ortak iz detinjstva, dva sprata ispod, krivi Jevreje za sve, naravno, i valja Protokole, "jer tu sve lepo piše". E, imam ovakvih tužnih primera koliko hoćeš, mislim, raspad, totalni.



krkar krkar 18:12 21.01.2012

Re: a idu i izbori

srdjan.pajic
vrabac_u_steni
srdjan.pajic
Što verovatno znači minus 10 mojih ljudi koji glasaju na izborima kako im kažem, inače mogu da zaborave na doznake iz inostranstva.


Stvarno ih tako uslovljavaš ili se zezaš?
Ako da, kako kontrolišeš šta će da zaokruže kada su na biralištu?


Pa uterao sam im strah u kosti, da će da prodju ko što bi prošlo Smederevo bez US Steel-a, tako da sad sve ide na časnu reč .

E, zezam se, ali voleo bih ponekad da je tako. Nekad sam postizavao na ubedjivanje, dranje i gnjavljenje, ali otkada sam napustio rodnu grudu, to se tamo sve raspustilo. Mislim, šta da ti kažem, ćalac mi konačno cinknuo kevu, da se krišom učlanila u SNS (verovanto jer su njemu odvajkada bili bliži Šešeljevi radikali pa nije mogao više da podnese to odmetništvo). I šta sad da radim? Da ih prepustim penzionim fondovima? Hebi ga, ne ide, moji su...Komša od preko puta, odavno radikal, njegovi sinovi agituju okolo po stanovima u zgradi - za Dveri. Moj najbolji ortak iz detinjstva, dva sprata ispod, krivi Jevreje za sve, naravno, i valja Protokole, "jer tu sve lepo piše". E, imam ovakvih tužnih primera koliko hoćeš, mislim, raspad, totalni.





Pa ti si od velikosrpskog mračnjaštva pobegao u USA?

Doduše u Utah...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:07 21.01.2012

Re: a idu i izbori

srdjan.pajic




I sad mene to što si napisao nateralo da razmislim o tome koliko neka naša ubeđenja, pa nekad i zadrtosti, u stvari imaju mnogo dublje i ličnije korenje nego što smo u stanju sebi da priznamo.

Elem, meni je ćale zakleti "drugosrbijanac". I tako ponekad mi zatraži da mu uzmem u knjižari novu knjigu Dude Stojanović ili već nešto od te peščaničke literature. I onda ja to pazarim onako krišom, osećam se kao da svi gledaju u mene, a ja imam potrebu da svima u knjižari objašnjavam da ne kupujem za sebe, ma dođe mi da se izlepim nalepnicama na kojima to piše (ko da ne daj bože kupujem najnoviji album Seke Aleksić ili već tako nešto).

Jebiga.
Goran Vučković Goran Vučković 22:36 21.01.2012

Re: a idu i izbori

I sad mene to što si napisao nateralo da razmislim o tome koliko neka naša ubeđenja, pa nekad i zadrtosti, u stvari imaju mnogo dublje i ličnije korenje nego što smo u stanju sebi da priznamo.

A mene kako nekada neki nenadani trol doda smisao čitanju nekog bloga.
ecce-florian ecce-florian 00:40 22.01.2012

Re: a idu i izbori

Goran Vučković
I sad mene to što si napisao nateralo da razmislim o tome koliko neka naša ubeđenja, pa nekad i zadrtosti, u stvari imaju mnogo dublje i ličnije korenje nego što smo u stanju sebi da priznamo.

A mene kako nekada neki nenadani trol doda smisao čitanju nekog bloga.


Ko truplo, ko zombi, vidim duplo a vozim kombi bespućem

Goran Vučković Goran Vučković 01:04 22.01.2012

Re: a idu i izbori

Ko truplo, ko zombi, vidim duplo a vozim kombi bespućem

Ovaj put nije jahta?
krkar krkar 01:33 22.01.2012

Re: a idu i izbori

Elem, meni je ćale zakleti "drugosrbijanac"


Nema vam druge nego da se ti i pajić trampite za matorce. Džorate ćaleta za ćaleta radi mira u kući


ko da ne daj bože kupujem najnoviji album Seke Aleksić ili već tako nešto


Ih, počni da se navikavaš. Uz zavičajne političke stavove ide i zavičajna muzika.


krkar krkar 01:40 22.01.2012

Re: a idu i izbori


A sad da se i ja autujem:

Moji su najebali kad su došli naši i oslobodili nam sve i kod mene u kući politika se nije spominjala. Ćale je znao da ispriča poneki politički vic, oprezno, sećam se i da je u poverljivom društvu nešto mrmljao u pola glasa za šta sam ja i kao klinac znao da je zabranjeno - ali moja majka nikad u životu nikakvu politiku ni političare spomenula nije. Toliko je bila (samo)operisana od politike da čak nije nikad odgovorila ni na jedno pitanje koje je na bilo koji način makar i posredno imalo veze sa politikom. Uvek je bilo "pitajte tatu". Verujem da nije ni znala razliku između predsednika drđžave i vlade niti između skupštine i SSRNJ. Jeste to polagala za državni ispit (i uvek govorila da joj je državni ispit bio teži od dva fakulteta i jedne specijalizacije) ali stvarno pojma nije imala (dobro, nije bila budala, znala je da je Drug Tito Sveisvja, ali koja mu je tačno bila funkcija verovatno ne bi umela da kaže).

I tako jednog dana negde 1988. kaže meni moja keva 'nije loš ovaj Milošević. Lepo govori. Otkako pamtim on je prvi političar koga ja razumem šta priča'.

Mene, naravno šlog strefi i dugo sam strpljivo i predano radio na svojoj majci da joj ne padne na pamet da ikad više tako nešto pomisli a kamoli izjavi.
ecce-florian ecce-florian 11:32 22.01.2012

Re: a idu i izbori

Goran Vučković
Ko truplo, ko zombi, vidim duplo a vozim kombi bespućem

Ovaj put nije jahta?

Nikad nisam ni spominjao jahtanje već onu drugu reč koja počinje na j a koju ne želim ni da spomenem da ne bi nepotrebno podizao tenziju.Jahtanje i to drugo J se bitno razlikuje

To drugo na j ćemo ove sezone ( zbog pauze usled boleštine) pomeriti na sredinu marta kada bi trebalo da se krene na pripreme u Portorož pa na Velikonočnu za Uskrs.Pod uslovom da budemo kondiciono u redu, a opet smo odložili polazak na vaterpolo ovog petka ( stražno smo se uželeli) na min dve nedelje zbog upale uha.
Jbg, Svijet je okrutan

zilikaka zilikaka 12:53 22.01.2012

Re: a idu i izbori

zbog upale uha

Kako rešavaš upalu uha?
Mislim, čime?

Nekad zakon bile Geokorton kapi, ali se godinama ne prave.
Ja nisam našla ništa ni blizu tako dobro.

Inače, nisam sportista, (ni na J ni na drugo) nego sam kilava sa ušima i sinusima
Hansel Hansel 15:26 22.01.2012

Re: a idu i izbori

krkar
E kad se sad nisam šlogir'o!

Eh, krkar, na prošlim, vanrednim izborima u Boru davali po 1000 din. (i LDP) za glas, a kontrolisali tako što bi davali mobilni telefon "sigurnom glasaču" da foografiše popunjen listić, već sam na nekom blogu to pisao.

I u ovom, a i u SPS slučaju, lako bi se moglo doakati "naručiocima" - na dati listić, ili posle fotografisanja, uariš jedno X i učiniš ga nevažećim, voleo bih baš kad bih mogao da znam koji je to procenat ljudi radio...
Kad se otvore kutije čiča pogleda šta piše na masnim listićima

Ovo k'o "vodeni žig"!
Milan Novković Milan Novković 15:49 22.01.2012

Re: a idu i izbori

Ako imaš neke predloge za varijetet po obrazcu podastri javnosti

Nemam, nisam ni mislio na to, ja sam mislio na sprečavanje prevare.

Samo pretpostavljam da je nepotrebno da razmišljam na tu temu, mora da ima mnogo ideja nego ih je teže "prodati" "upravnom odboru"
ecce-florian ecce-florian 16:31 22.01.2012

Re: a idu i izbori

@zilkaka
za nesportiste nisam siguran.
Mi sprečavamo parafinskim uljem ili flogicid mašću pre treninga 5 x nedeljno( recept drugarica sa ritmičkog plivanja - pomaže bitno)
Ako dođe ipak do toga( kao sada a da nije trenirao) onda Cefaleksin.
Malo pao imunitet, ali biće sve ОК
edit
@ Novković
Nemam, nisam ni mislio na to, ja sam mislio na sprečavanje prevare.


U Srbiji? Izbori bez prevare?Šališ se.Eno već češljaju cd-e sa biračkim spiskovima.Ne bi se iznenadilo da su već ažurirali ko je za koga glasao na prethodnim izborima. Da suze ciljnu grupu.
A ako te ne prevare na izborima, uvek ostaje mogućnost da te prevare posle. Koalicija i rezolucija o pomirenju.

spora dvojka

Malo Slađa malo Zorka
malo trupci i motooooorka




49 41 49 41 15:03 22.01.2012

Geokorton?


Inače, nisam sportista, (ni na J ni na drugo) nego sam kilava sa ušima i sinusima.

Nikad nisam cuo za Geokorton?!?
Ja imam opet problem sa sinusima; iako sam ih bio zalecio pre 20 i kusur godina.
Javi se na PP, da ne prosipam znanje alternativne medicine po blogu koji nema blage veze sa tim.

Opet sam u fazi zalecenja sinusa, pa i srednje uvo zahvatilo.
zilikaka zilikaka 18:24 22.01.2012

Re: Geokorton?

Javi se na PP, da ne prosipam znanje alternativne medicine po blogu koji nema blage veze sa tim.

Javljam se, al ipak ništa lepše nego kad se društvo opusti i načne tačku razno.
Kakav god bio do tad, više blog ne moš da omane

krkar krkar 20:13 22.01.2012

Re: Geokorton?

Ja imam opet problem sa sinusima; iako sam ih bio zalecio pre 20 i kusur godina.
Javi se na PP, da ne prosipam znanje alternativne medicine po blogu koji nema blage veze sa tim.

Opet sam u fazi zalecenja sinusa, pa i srednje uvo zahvatilo.


Sinusima nikakve kapi i slično ne mogu pomoći na dugi rok i ne treba se time ni baviti.

NAJBOLJI recept za sinuse je ronjenje. 99% slučajeva sinusitisa nastaje tako što se upali sluzokoža izvodnih kanala sinusa. Sinus je, najjednostavnije rečeno, jedna rupa u glavi i u njoj se proizvode razne ljigave materije. U normalnim okolnostima te ljigave materije izađu kroz izvodne kanale sinusa.

Kod upale sinusa sluzokoža kanala se upali i zadeblja i oni se zapuše pa se ljigave materije skupljaju u rupi i pritiskaju glavu.

Jedino pravo rešenje je omogućiti da ta govna izađu.

Prirodni načini su pritisak i 'fina sredstva'.

Pritisak je vrlo efikasan. Zaronite na 7-8 do 10 metara i pritisak otvori kanale i istera ljigave tvari iz sinusa.

PAŽNJA: Za ovo treba proći bar osnovnu ronilačku obuku i roniti pod nadzorom kvalifikovanog iskusnog ronioca, najbolje instruktora.

NIKAKO, NI POD KOJIM USLOVIMA, NE SME SE RONITI SA UPALOM SPOLJNOG ILI SREDNJEG UVA!!!


Drugi način je inhalacija. Vrlo efikasan.

Najbolja sredstva za inhalaciju su soli i kamilica (može i kombinovano).

U šerpu se sipa voda, posoli i kuva. Pokriti glavu peškirom i inhalirati- Što više i što duže - to bolje.

Radikalno rešenje je operacija kojom se fizički otvara sinus da ljiga izađe (doktor uzme čekić i štemajz i malo vam ištemuje rupu u glavi). Dugoročno je ovo nepoželjno rešenje jer sinusi više nikad nisu poluzatvoreni tj. budu previše otvoreni i u njima se obično skupljaju razne bakterije i slična grozna bića.

Goran Vučković Goran Vučković 20:20 22.01.2012

Re: Geokorton?

Koliko velika treba da bude šerpa?
zilikaka zilikaka 20:57 22.01.2012

Re: Geokorton?

Eto, konačno!
Ako iz ovog bloga niste saznali kako naći poso, svi izgledi su da ćete bar pokupiti neki koristan recept za sinuse il uši.
U to ime da dodam da ja, kad me opasno pripuši upala sinusa, uzmem one sirove morske soli (ogrebala svojevremeno u Ulcinju), ugrejem, stavim u platnenu krpu i metem preko gornjeg dela lica.

To je jedino što mi u ovoj terminalnoj fazi pomaže.

...a što se ronjenja tiče, to čekam još jedno dvajespettrijes godina.
Da stasam
krkar krkar 21:16 22.01.2012

Re: Geokorton?

Koliko velika treba da bude šerpa?


Dovoljno.

Ali ako imaš kockastu glavu ne valja šerpa. Moraš da uzmeš nešto kockasto. Npr. pleK.
Goran Vučković Goran Vučković 21:23 22.01.2012

Re: Geokorton?


Dovoljno.

Ali ako imaš kockastu glavu ne valja šerpa. Moraš da uzmeš nešto kockasto. Npr. pleK.

Pa da - ili nađeš najbliži bunar sa vodom dubine 10 metara, kvalifikovanog i iskusnog ronioca i špil karata (da vam ne bude dole dosadno)
zilikaka zilikaka 21:38 22.01.2012

Re: Geokorton?

sa vodom dubine 10 metara

s tim što ova vrednost ekponencijalno opada sa kvadratom rastojanja...
ecce-florian ecce-florian 21:52 22.01.2012

Re: Geokorton?

Pa da - ili nađeš najbliži bunar sa vodom dubine 10 metara, kvalifikovanog i iskusnog ronioca i špil karata (da vam ne bude dole dosadno)

Samo se vi zahebavajte sa trolovanjem pa se posle čudite da vam je moderacija obrisala komentare sve sa fotografijama kao one s yahtovanjem

I ne mora bunar, može i surface inhalacija vodene magle sa morskom solju ( krupnom)

Isatina malo se teže diše, al čisti ko domestos.

A da bi bio u temi da moderator ne bi bris'o ko trol
Eto, konačno!
Ako iz ovog bloga niste saznali kako naći poso, svi izgledi su da ćete bar pokupiti neki koristan recept za sinuse il uši.

Teško ćeš naći pos'o ako si bolestan(-na bez t)
krkar krkar 22:03 22.01.2012

Re: Geokorton?

Pa da - ili nađeš najbliži bunar sa vodom dubine 10 metara, kvalifikovanog i iskusnog ronioca i špil karata (da vam ne bude dole dosadno)


Da vidiš kako su neiskusni ronioci u frci od samih sebe na početku karijere ne bi ti ni palo na pamet da ih opterećuješ igranjem karata, oni moraju da razmišljaju o tome da udahnu i izdahnu
krkar krkar 22:05 22.01.2012

Re: Geokorton?

s tim što ova vrednost ekponencijalno opada sa kvadratom rastojanja...


Ček, ček, šta pričaš ti???
krkar krkar 22:10 22.01.2012

Re: Geokorton?

I ne mora bunar, može i surface inhalacija vodene magle sa morskom solju ( krupnom)


Ah, slika za moju dušu! Ovo mi je omiljena pozicija u jedrenju, posebno po lošem vremenu kad pramac uranja skroz i more te prekrije celog. Stavljanje olujnog floka po nevremenu - čist orgazam!

Samo ne mogu da prepoznam ovu klasu broda nikako, uopšte mi nije jasno šta je ovo???
ecce-florian ecce-florian 22:33 22.01.2012

Re: Geokorton?

Ovo mi je omiljena pozicija u jedrenju, posebno po lošem vremenu kad pramac uranja skroz i more te prekrije celog.

Ma neka briše
krkar krkar 22:37 22.01.2012

Re: Geokorton?

Ma neka briše


Tooooooooooooooooooooooooooooo!
ecce-florian ecce-florian 23:00 22.01.2012

Re: Geokorton?

Samo ne mogu da prepoznam ovu klasu broda nikako, uopšte mi nije jasno šta je ovo???

pojma nema ni ja ali mora da je najmanje 50

Vidi ovaj snimak 52 iz malo čudnijeg ugla

ps
nisam magarac uspeo da odem prosle godine na RC 44 u Rovinj. Po jedan novinar je mogao da ide u pratnji na brod u regati.
Ovaj moj ludak bio.
Pitam kad se vratio: Daj kaži mi kako se izdaju komande u regati.
Kaže : Ne izdaju se. Sve rade u tišini, potpunoj.
krkar krkar 00:42 23.01.2012

Re: Geokorton?

Ne izdaju se. Sve rade u tišini, potpunoj.


Pošalji ga kod mene na brod

Ako me posada ikad ubije, surovo i krvavo, biće to zbog urlanja kad nešto loše ispadne. Stoput su mi rekli da previše urlam, ja njima stoput da ne smeju da budu neuigrani i greše.

Inače, ne sviđa mi se pristup u orcu od 1:30. Idu preoštro, svaki talas ih odbaci od kursa, previše idu u cik-cak. Ja bih tu otpao da dobijem ujednačeniju brzinu i manje kočenja udarima u talase.

Doduše, lako je meni iz toplog stana sad da analiziram... Ali ipak mislim da greše.

A ni skupljanje asimetričnog spinakera mi se ne sviđa preterano, mislim da im to prilično loše ide

Opet serem sa kopna
zilikaka zilikaka 13:08 23.01.2012

Re: Geokorton?

krkar
s tim što ova vrednost ekponencijalno opada sa kvadratom rastojanja...Ček, ček, šta pričaš ti???

Nemam pojma, al mi se nekako učinilo da dobro zvuči.
Spram diskusije
krkar krkar 15:48 23.01.2012

Re: Geokorton?

zilikaka
krkar
s tim što ova vrednost ekponencijalno opada sa kvadratom rastojanja...Ček, ček, šta pričaš ti???

Nemam pojma, al mi se nekako učinilo da dobro zvuči.
Spram diskusije


Ja se već prepao da nešto ne znam
zilikaka zilikaka 16:40 23.01.2012

Re: Geokorton?

Taman posla, gde to TEBI da se desi
49 41 49 41 17:52 23.01.2012

Ovo neki sastanak

Radniskog Saveta, Udruzenja Svetskih Sindikata ili ...?!?
Consalting Made in Balkan?
or
...
krkar krkar 17:56 23.01.2012

Re: Ovo neki sastanak

49 41
Radniskog Saveta, Udruzenja Svetskih Sindikata ili ...?!?
Consaling Made in Balkan?
or
...


Mene si našo za sindikat???


Idi leči sinuse, besplatno

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana