Politika

Tomislav Nikolić i 100 muslimana

Nebojsa Krstic RSS / 11.01.2012. u 15:49

 

Tadić nije zaslužio orden, a ja jesam, misli Nikolić, dakle Tomislav, za koga ste čuli ako ste čitali neke od mojih prethodnih tekstova. On kaže da predsednik Srbije Boris Tadić nije zaslužio orden koji je dobio povodom proslave 20 godina Republike Srpske jer on (dakle Tomislav) ne vidi Tadićeve zasluge za stvaranje i očuvanje RS.

Lider SNS-a pritom podseća da je i on (dakle Tomislav) dobio orden RS, ali da je to, kako je naveo, bilo u mnogo težim okolnostima nego što su danas.

O zaslugama Nikolić, dakle, Tomislava je reč.

Ne sećam se kad je on to odličje dobio, nit od koga, nit zašto. Njegovih «zasluga» se nažalost dobro sećam.

Idemo redom. Malo sam se bavio istraživačkim radom pa sam u biografiji T. Nikolića na Wikipediji pronašao da je on po zanimanju građevinski tehničar, da je kao takav bio potpredsednik u vladi Mirka Marjanovića, a takođe i potpredsednik u vladi Momira Bulatovića. Pronašao sam i da je napisao 13 knjiga. Ali nikakav orden našao nisam.

Prema biografiji na sajtu njegove sadašnje stranke, g. Nikolić više nije građevinski tehničar već je master ekonomista. To je zvanje stekao jer je diplomirao na Fakultetu za ekonomiju i inženjerski menadžment u Novom Sadu.

Dakle master. (Ne pitajte me šta to znači. Ne razumem se u nove titule i zvanja, niti uopšte mogu da naslutim šta «ekonomija i inženjerski menadžment» može biti.)

Na pomenutom stranačkom sajtu ističe se i da je master Nikolić do sada četiri puta bio kandidat na predsedničkim izborima i da je sva četiri puta izgubio.

U njegovoj zvaničnoj biografiji dalje stoji, da voli da se odmara u svom rodnom selu berući «lekovite travke i gljive». Međutim, ne pominje se orden RS koji je Nikolić dobio za stvaranje i očuvanje Republike Srpske, u teškim okolnostima, mnogo težim nego što su danas.

Tu sam ja malo zbunjen.

Lepo je što predsednik jedne stranke, pored svog posla nađe vremena da napiše 13 knjiga. Lepo je i što ima vremena da bere lekovite travke i gljive. Lepo je što i taj podatak nađe svoje mesto u njegovoj biografiji, ali gde se dede orden? Master Nikolić mu je toliko pažnje posvetio i sa toliko žara je svoj glas digao protiv onog koji ga po njegovom mnjenju nije zaslužio da je za pretpostaviti kako se u zvaničnoj biografiji ističe i odlikovanje i razlozi za dobijanje. Međutim, toga nema, samo ovaj komentar na jučerašnjoj konferenciji za štampu.

Imam ja razumevanja za skromnost, ali nepravda je da tako značajna stvar padne u zapećak, pa molim onog koji se seća kad je, od koga, zbog čega i u kojim okolnostima master Nikolić dobio odlikovanje, da me podseti.

Inače, što se «zasluga» tiče, dobro se sećam delovanje današnjeg mastera, a tadašnjeg vojvode Nikolića i njegove stranke koja je u ratu u BiH imala zapaženu ulogu. U smislu slanja paravojnih snaga, ratnohuškačkih aktivnosti, ratnog profiterstva i ko zna čega sve još. «Za jednog Srbina ubićemo 100 muslimana!» obećao je, a da nije trepnuo. Od delovanja Nikolićeve stranke tragične štete, po mom skromnom sudu imala je i današna RS, i današnja federacija, i celokupna BiH, o Srbiji da i ne govorim. Još se od sveg tog zla nismo oporavili.

Ako je master Nikolić, na današnjoj kzš, te svoje «zasluge» imao u vidu, onda je potpuno u pravu kada kaže da ih Tadić nema.

S druge strane političkog spektra opet, imamo Žarka Koraća čija je stranka imala drugačiji prigovor. Ona je pozvala predsednika Tadića da vrati Orden Republike Srpske jer, kako navodi, odlikovanje predstavlja uvredu za sve žrtve rata u Bosni i Hercegovini i sve žrtve na prostoru bivše Jugoslavije.

Žarko Korać često, pa i ovaj put, nastupa u javnosti kao glas moralne vertikale, nekog ko arbitrira u etičkim pitanjima.

Ima samo jedan mali problem. Taj vertikalni moralni integritet koji se uzdiže do neprihvatanja bilo čega što je iz RS, kao staklo se razbija već o ivice bazena u Šilerovoj.

I pretvara u prah.

 

 



Komentari (540)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 01:22 12.01.2012

Re: Ajme

Nebojsa Krstic
Pa ne vodi ni Tadić zemlju, samo pozira.


Vidiš Bebo! A ti tvrdiš da se za sve pita,a!

da. ne mislim da pozira
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:25 12.01.2012

Re: Ajme

Najpre da se izvinim profesoru psihologije Tadiću i da priznam njegovu profesuru te stavim tačku na tu priču.

To sam čekala pa da odem na spavanje.
Šalu na stranu, stvarno su tačni argumenti koje smo navodili apropo nastavnik-profesor, a za ostalo će se pobrinuti beba, mlekac, maksa... i ostali. Meni pada glava. Pozz
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:26 12.01.2012

Re: Ajme

Ček polako:

a) ako valja u struci ne bi se bavio politikom;
b) ne može da se bavi politikom ako nije dokazan u struci.


Ček polako, koliko ja znam, jedina osoba umeđu svetskim državnicima koja se obrazovala upravo za svoje zanimanje je papa. Svi drugi su osobe šarenih zanimanja.

Jedino ne znam ima li među njima masteriranih preko noći.
JJ Beba JJ Beba 01:32 12.01.2012

Re: Ajme

Đilas je najkvarnij srpski političar, nema gore opcije od njega.

možda dinkić ?
escherichije_colic escherichije_colic 01:32 12.01.2012

Re: Ajme

Đilas je najkvarnij srpski političar, nema gore opcije od njega.


Pa koliko sam skontao on figurira kao ozbiljan kandidat za novog mandatara- napravio mos', vratio Dudu, izgradio azil za pse ...
maksa83 maksa83 01:34 12.01.2012

Re: Ajme

onog Maxu pod hitno na neko šestomesečno stručno usavršavanje na Bali, Sejšele, Maledive ili u tako već neki gulag.


Ne bih na Bali, pošto je Dulić već bio tamo sa enturažom, boktepita da li su išta ostavili ili su sve maznuli.

Ako može da se bira - Fidži, tamo bih sigurno neizmerno patio, a ako se tamo ne pokajem onda neko dvomesečno skijanje na nekom glečeru, to bi mi slomilo duh i volju.
AlexDunja AlexDunja 01:36 12.01.2012

Re: Ajme


Šteta, ti mi od predloženih kandidata ulivaš najviše poverenja.

flattering,

ali pored skila, nemam ni harvard
JJ Beba JJ Beba 01:36 12.01.2012

Re: Ajme

escherichije_colic
Đilas je najkvarnij srpski političar, nema gore opcije od njega.


Pa koliko sam skontao on figurira kao ozbiljan kandidat za novog mandatara- napravio mos', vratio Dudu, izgradio azil za pse ...

nasilno iselio rome, napljuvao paradu ponosa 2x, posekao onoliko drveće, upropastio tašmajdan, saće i zbezdarsku šunu da iskasapi
libkonz libkonz 01:37 12.01.2012

Re: Ajme

možda dinkić ?

blizu, ali ipak je Đilas opasniji. Ali definitivno blizu.
Pa koliko sam skontao on figurira kao ozbiljan kandidat za novog mandatara- napravio mos', vratio Dudu, izgradio azil za pse ...

neće. ili će on srušiti Tadića ili Tadić njega.
bluestar bluestar 01:41 12.01.2012

Re: Ajme

libkonz
Đilas je najkvarnij srpski političar, nema gore opcije od njega.



On je mala beba za bracni par Draskovic. Vecih prevrtljivaca od njih tesko je naci i u svetu. Obraz ko djon...
freehand freehand 01:41 12.01.2012

Re: Ajme

maksa83
onog Maxu pod hitno na neko šestomesečno stručno usavršavanje na Bali, Sejšele, Maledive ili u tako već neki gulag.

Ako može da se bira - Fidži, tamo bih sigurno neizmerno patio, a ako se tamo ne pokajem onda neko dvomesečno skijanje na nekom glečeru, to bi mi slomilo duh i volju.

Ne bih na Bali, pošto je Dulić već bio tamo sa enturažom, boktepita da li su išta ostavili ili su sve maznuli.

Krstiću, viš da se primio.
Kad bolje razmislim - da ipak malo pregovaramo o nekoj ceni za moje marketinške savete?
Recimo, da ja napravim neki bilbord, baner, tablu neku za neku akciju nekog ministarstva?
A možemo Maxa i ja i neki sajt da pravimo, na tom Fidžiju...
Ako im ostane išta od telekomunikacione posle boravka Sir Olivera i braće Buldoga iz njegove pratnje
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 01:45 12.01.2012

Re: Ajme

Srbijanka Turajlić je javna ličnost kojoj najviše verujem.

ovo je dobro, pitaj je sta misli o cetnicima
AlexDunja AlexDunja 01:49 12.01.2012

Re: Ajme

iselio rome, napljuvao paradu ponosa 2x, posekao onoliko drveće, upraopastio tašmajdan

a zvezdarska šuma samo što nije,

kako bi rekla šnj, kad najviše popizdi:

dabogda u svim sledećim životima,
svake noći sanjao drveće i budio se kao crvotočina
maksa83 maksa83 01:49 12.01.2012

Re: Ajme

Krstiću, viš da se primio.

Priznajem, jeftina sam kučka, za skijanje me može imati bilo ko.
Čak i DS. Okej, u tom slučaju mora da bude baš dobro skijanje.

A možemo Maxa i ja i neki sajt da pravimo, na tom Fidžiju...

O-dli-čna ideja, potpuno u duhu DS kadrovskog odabira (dakle sve ok sa Univerzumom) - naime nikad nisam pravio sajt, što me čini pravim čovekom za taj pothvat.
freehand freehand 01:57 12.01.2012

Re: Ajme

O-dli-čna ideja, potpuno u duhu DS kadrovskog odabira (dakle sve ok sa Univerzumom) - naime nikad nisam pravio sajt, što me čini pravim čovekom za taj pothvat.

Š'o, š'a fali, bratska pomoć dragim Fidžijancima koji nisu priznali Kosovo.
Radni naslov akcije:
"Očistimo Fidži".


P.S. obavezno Filipa da povedemo kao piara, da uveseljava raju, i eventualno ako treba posle neko u ćorku da ide...
maksa83 maksa83 02:01 12.01.2012

Re: Ajme

P.S. obavezno Filipa da povedemo kao piara, da uveseljava raju, i eventualno ako treba posle neko u ćorku da ide...

Most Noleta, Dina, Ljubiše, Kecmanovića, Stvarnosti i Fidžija!!!


(ovo postaje naporno kako vreme ide, priznajem da ne umem više da izrecitujem napamet, zapnem kod Kecmanovića)
maksa83 maksa83 02:05 12.01.2012

Re: Ajme

beba, mlekac, maksa...

Još samo da si mi stavila fotoaparat u ruke - mogla si i u minsko polje da me baciš da igram fudbal.
mlekac mlekac 02:07 12.01.2012

Re: Ajme

maksa83
beba, mlekac, maksa...

Još samo da si mi stavila fotoaparat u ruke - mogla si i u minsko polje da me baciš da igram fudbal.

Ne odgovara ti drustvo?
mirelarado mirelarado 02:19 12.01.2012

Re: Ajme

Most Noleta, Dina, Ljubiše, Kecmanovića, Stvarnosti i Fidžija!!!


(ovo postaje naporno kako vreme ide, priznajem da ne umem više da izrecitujem napamet, zapnem kod Kecmanovića)


Чекај, полако, остави Љубишу и Кецмановића за још неизграђене прилазе. Ваља и њима наденути одговарајућа имена, па организовати свечана отварања... Треба неким успесима и резултатима обележити ово предизборно време.
inco inco 03:52 12.01.2012

Re: Ajme

maksa83
O-dli-čna ideja, potpuno u duhu DS kadrovskog odabira (dakle sve ok sa Univerzumom) - naime nikad nisam pravio sajt, što me čini pravim čovekom za taj pothvat.


Je l' vam treba eksperAt za programski jezik CMS? Ne pitam za sebe, neko imamo jednu pripravnicu, sveze masterirala (k'o Toma jbt.) kojoj bas ovi drugi programski jezici ne idu od ruke, al' zato pise u tom CMS-u k'o da je u istom rodjena. Zao nam da je najurimo na ulicu i ostavimo bez prihoda, pa mislim da bi transfer bio na obostranu korist.

A znam i jednog odlicnog dezajnera koji sklapa boje - cudo nevidjeno - moz' vam pravi 'Ocistimo Fidzi' postere za kacenje na poklonjene teniske terene u kom god oces dezenu i velicini. Cak i ne dere mnogo, bice zadovoljan i sa 10% ugovorene cene.

maksa83
Most Noleta, Dina, Ljubiše, Kecmanovića, Stvarnosti i Fidžija!!!


Jok bre, Most Expensive!
libkonz libkonz 10:08 12.01.2012

Re: Ajme

ovo je dobro, pitaj je sta misli o cetnicima

niko nije savršen.
Bojana Maljević Bojana Maljević 12:06 12.01.2012

Re: Ajme

maksa83
beba, mlekac, maksa...

Još samo da si mi stavila fotoaparat u ruke - mogla si i u minsko polje da me baciš da igram fudbal.

Hehehe... pa koga ću ako ne tebe? Mislim, ko bi se drugi snašao u minskom polju, sa fotoaparatom, igrajući fudbal? Cenim da bi bile dobre fotke
aleksanadar aleksanadar 12:38 12.01.2012

Re: Ajme

I šta to dokazuje? Ništa. Osim da imaš predrasudu o nastavnicima-profesorima.


Генерално, људи су пуни предрасуда.

Али, шта то доказује? Ништа.
aleksanadar aleksanadar 14:50 12.01.2012

Re: Ajme

biljana srbljanović se dokazala u struci za koju se
usko školovala, vesna pešić još više,

srbijanka turajlić ekstremno.

bi li im ti poverio vođenje zemlje?


На овом месту бих цитирао Душка Радовића:



"Између способних и поштених, бирајмо способне да остану поштени."

spadalo92 spadalo92 15:00 12.01.2012

Re: Ajme

mlekac
escherichije_colic
kao i Tadićevo dorćolisanje i šmekerisanje npr.


Ahm, nevezano za Tadica - sta ti smetaju DorTjolci?

gorkav gorkav 15:28 12.01.2012

Re: Ajme

bi li im ti poverio vođenje zemlje?

Da - ali samo u slucalu da im je konkurent "master Toma"
jesen92 jesen92 02:19 13.01.2012

Re: Ajme

ako mene pitaš srbijanka ne ume da pogreši,
ma čime da se bavi, alli nije bila u poziciji:))
kako ne ume...sama je priznnala da se zeznulaa sa uvodjenjem bolonje...tu se napravio takav cirkus da ce trebati vreme da se sve odmrsi sta se zamrsilo...pa kad je i tomislav postao master a ne zna se ni kad je upisao a narocito se ne zna kad je pohadjao obaveznu nastavu...zamisli tomislava kako sedi u klupi i hvata beleske a posle drzi drzavnicke govore...ne postoje vise vanredne studije...i oni koji placaju imaju iste obaveze kao i oni na budzetu....i sad kako je tomislav dosao do zvanja? e za to su odgovorni svi koji su radili u ministarstvu prosvete od 2000. do danas, sa sve turajlickom...
libkonz libkonz 23:44 11.01.2012

Malo je odlikovanje!

U mom gradu ima mladih ljudi od tridesetak godina o kojima su svi mislili da ništa od njih neće biti. Škola im nije išla od ruke, a nisu se nešto isticali ni drugim sposobnostima. Osim što su usavršili lepljenje plakata, što će se pokazati unosnim skoro kao nošenje gajbica.
Ti mladi ljudi danas postavljaju upravne odbore lokalnih javnih preduzeća, imaju master privatnog fakulteta(ma šta to značilo, vidim da ni domaćin to još ne zna), voze nova kola francuske i nemačke proizvodnje (Evropa nema alternativu) i žive srpski san: zaposleni su u javnim preduzećima, primaju nekih 70k mesečno, na poslu se pojave dva do tri puta mesečno. Vlasnici su novih stanova, nose najskuplje telefone i samo firmiranu garderobu, što mora da znači da su uzeli neki veeeliki kredit na jedno 90 godina otplate. Oni koji su im se nekada smejali sada im se šlihtaju. Svoje perspektivne kolege i koleginice su zaposlili u novoosnovanim agencijama za... svašta. I njih je pogledala sreća: važno je pojaviti se na poslu, a svaki mesec plata stiže. Nema besnih kola, doduše, ali ima vremena. Biće i to.
I svega toga ne bi bilo da nije bilo našeg predsednika.
Iz tog razloga mislim da mi ne treba da izmišljamo toplu vodu. Naš predsednik je zaslužan što se tolika srpska omladina zaposlila i misim da bi trebali da slavimo njegov rođendan kao dan svih mladih. Prigodan slet na stadionu JNA se podrazumeva. Živeo naš dragi predsednik!
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:53 11.01.2012

Re: Malo je odlikovanje!

Radoje Domanović: "DANGA" (1899.):

"...Sleglo se sve iz grada, i malo i veliko, i muško i žensko. Neke majke ponele i malu decu u naručju da i njih žigošu ropskim, odnosno počasnim žigom, kako bi kasnije imali preča prava na bolja mesta u državnoj službi. Tu je guranje, psovanje - u tom pomalo liče na nas Srbe, pa mi bi milo - otimanje ko će pre doći do vrata. Neki se čak i pogušaju. Žigove udara naročiti činovnik u belom, svečanom odelu, i blago ukoreva narod:
- Polako, zaboga, doći će svaki na red, niste valjda stoka da se tako otimate!

Počelo žigosanje. Neko jaukne, neko samo zastenje, ali niko ne održa bez ikakva glasa dok sam ja bio. Nisam mogao gledati dugo to mučenje, već odem u mehanu; kad tamo, neki već zaseli, te mezete i piju.
- Prebrinusmo i to! - govori jedan.
- More, mi i ne kukasmo mnogo, ali Talb se dere kao magarac... - reče drugi.
- A, eto ti tvoga Talba, a juče ga hoćete da predsedava na zboru!
- E pa ko ga znao!

Razgovaraju, a stenju od bola i uvijaju se, ali kriju jedan od drugoga, jer svakog sramota da se pokaže kukavicom. Kleard se obruka jer je zastenjao, a istakao se junaštvom neki Lear, koji je tražio da mu se dva žiga udare i nije glasa pustio. Ceo grad je samo o njemu govorio s najvećim poštovanjem. Neki su utekli, ali su bili prezreni od sviju.

Posle nekoliko dana šetao je onaj sa dva žiga na čelu, ispravljene glave, dostojanstveno i oholo, pun slave i ponosa, i kud god prođe sve se živo klanja i skida kape pred junakom svojih dana.

Trče ulicama za njim i žene, i deca i ljudi da vide velikana narodnog. Kud god prođe prostire se šapat pun strahopoštovanja: "Lear, Lear!... To je on! On je taj junak što nije jauknuo, ni glasa od sebe dao dok su mu dva žiga udarali!" Novine su pisale o njemu i obasipahu ga najvećom hvalom i slavom. I zaslužio je ljubav narodnu..."
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:04 12.01.2012

Re: Malo je odlikovanje!

Ti mladi ljudi danas postavljaju upravne odbore lokalnih javnih preduzeća, imaju master privatnog fakulteta

Veoma cenim kad neko digne glas protiv zapošljavanja preko veze. Mislim da to nikako nije dobro i da tome treba stati na put.

I uvek se začudim kad u privatnim porukama zateknem one najglasnije borce protiv ove pošasti kako mi traže da im zaposlim nekog preko veze, ili već nešto...

Da me neko ne bi pogrešno razumeo, znam šta je muka i razumem tuđu nevolju,.. pa mi je malo čudno kad se neki prave blesavi i kao ne znaju da je to naš lokalni folklorni običaj koji nije Tadić izmislio.

I kao da Tadića nije, mi se ne bi zapošljavali preko veze! E važi.

libkonz libkonz 00:04 12.01.2012

Filip me inspirisao

Наши дани


Развило се црно време опадања,
Набујао шљам и разврат и пороци,
Подигао се трули задах пропадања,
Развило се црно време опадања.

Прогледале све јазбине и канали,
На високо подигли се сутерени,
Сви подмукли, сви проклети и сви мали
Постали су данас наши суверени,
Прогледале све јазбине и канали.

Покрадени сви храмови и ћивоти,
Исмејане све врлине и поштење,
Понижени сви гробови и животи,
Упрљано и опело и крштење.
Покрадени сви храмови и ћивоти.

Закована петвековна звона буне,
Побегао дух јединства и бог рата;
Обесимо све празнике и трибуне,
Гојимо се од грехова и од блата.
Закована петвековна звона буне.

Од пандура створили смо великаше,
Достојанства поделише идиоти,
Лопови нам израђују богаташе,
Мрачне душе назваше се патриоти,
Од пандура створили смо великаше.

Своју мудрост расточисмо на изборе,
Своју храброст на поделе и обеде,
Будућности затворисмо све изворе,
А поразе прогласисмо за победе,
Своју мудрост расточисмо на изборе.

Место светле историје и гробова,
Васкрсли смо све пигмеје и репове,
Од несреће наше браће, од робова
Затворисмо своје очи и џепове,
Место светле историје и гробова.

Остала нам још прашина на хартији
К'о једина успомена на џинове;
Сад сву славу пронађосмо у партији,
Пир поруге дохватио све синове.
Остала нам још прашина на хартији.

Под срамотом живи наше поколење,
Не чују се ни протести ни јауци;
Под срамотом живи наше јавно мнење,
Нараштаји који сишу к'о пауци,
Под срамотом живи наше поколење.

Помрачина притиснула наше дане,
Не види се јадна наша земља худа;
Ал' кад пожар подухвати на све стране,
Куда ћемо од светлости и од суда!
Помрачина притиснула наше дане.
libkonz libkonz 00:08 12.01.2012

Re: Malo je odlikovanje!

Veoma cenim kad neko digne glas protiv zapošljavanja preko veze. Mislim da to nikako nije dobro i da tome treba stati na put.

Krle, suviše si inteligentan da shvatiš da se ovde ne radi o zapošljavanju preko veze. Ovde je reč o organizovanim kriminalnim grupama. Sprega lokalnog vrha DS-a, kriminala i delova policije. I nije samo tako u mom gradu. Cela Srbija je ogrezla u to.
freehand freehand 00:10 12.01.2012

Re: Filip me inspirisao

Brate Libe - jako je ovo, prejako!
Neki hibrid Šijentija i Disa, šta li?
libkonz libkonz 00:12 12.01.2012

Re: Filip me inspirisao

Neki hibrid Šijentija i Disa, šta li?

Čistokrvni Dis, 1910. godina.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:14 12.01.2012

Re: Malo je odlikovanje!

Sprega lokalnog vrha DS-a

Jel? A dobra vest je da ostale stranke spregu nisu napravile?
draft.dodger draft.dodger 00:23 12.01.2012

Re: Malo je odlikovanje!

Nebojsa Krstic
Sprega lokalnog vrha DS-a

Jel? A dobra vest je da ostale stranke spregu nisu napravile?


Ima li kakav orden za logiciranje?
niccolo niccolo 00:23 12.01.2012

Re: Malo je odlikovanje!

Nebojsa Krstic
Sprega lokalnog vrha DS-a

Jel? A dobra vest je da ostale stranke spregu nisu napravile?

Pa dobro Krla, bori li se predsednik protiv toga? Ili žmiri na jedno/oba oka?
libkonz libkonz 00:39 12.01.2012

Re: Malo je odlikovanje!

Jel? A dobra vest je da ostale stranke spregu nisu napravile?

Šta mene briga za druge stranke? Pa ti nam ovde mašeš "zlim Tomom". Većina blogera na ovom blogu su razočarani glasači DS-a, uključujući i mene. Od vas smo očekivali da postignete nešto, makar mali pomak. A samo ste dotukli ovu državu. I dalje imamo Miškovićev monopol i korumpiranu vlast, nemamo pejpal, ali smo rekorderi po broju vladinih agencija. I još mi sad kažeš: "šta ima veze što DS kadar krade, krali bi i drugi da dođu na vlast". Super.
JJ Beba JJ Beba 00:39 12.01.2012

Re: Malo je odlikovanje!

niccolo
Nebojsa Krstic
Sprega lokalnog vrha DS-a

Jel? A dobra vest je da ostale stranke spregu nisu napravile?

Pa dobro Krla, bori li se predsednik protiv toga? Ili žmiri na jedno/oba oka?

ili makar DS kaotakav?
na na osnovu onog šta znam, slabo.

edit
krle, meni su DS i tadić najviše krivi, jer sam za njega glasala.
zabole mene za tomu i ostale
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:56 12.01.2012

Re: Malo je odlikovanje!

Pa ti nam ovde mašeš "zlim Tomom"

pa sad, ako očekuješ da zamašem "dobrim Tomom", načekaćeš se.
libkonz libkonz 01:08 12.01.2012

Re: Malo je odlikovanje!

pa sad, ako očekuješ da zamašem "dobrim Tomom", načekaćeš se.

ma slažem se ja. samo hoću da kažem: kad dođe dan izbora, između zlog Tome i naivnog Tadića ja biram - pecanje.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 01:24 12.01.2012

Re: Malo je odlikovanje!

Pa ti nam ovde mašeš "zlim Tomom"

libkonz zar tako po cetnickom vojvodi, a covek zagrejao stolicu i masterirao ko munja
libkonz libkonz 01:28 12.01.2012

Re: Malo je odlikovanje!

libkonz zar tako po cetnikcom vojvodi, a covek zagrejao stolicu i masterirao ko munja

Vesna, da se mi nešto razumemo: Ja sam iz partizanske porodice, u ovom tekstu sam objasnio zašto branim četnike.
Toma i drugi radikali imaju veze sa Ravnogorskim pokretom taman koliko ja sa Hondurasom.
bluestar bluestar 01:50 12.01.2012

Re: Malo je odlikovanje!

Nebojsa Krstic
pa sad, ako očekuješ da zamašem "dobrim Tomom", načekaćeš se.




aleksanadar aleksanadar 12:46 12.01.2012

Re: Malo je odlikovanje!

imaju master privatnog fakulteta(ma šta to značilo, vidim da ni domaćin to još ne zna)


"Мастер" је скоро исто што је некада био "магистар".

Примера ради, данас би Веља Илић могао себи да прикачи само титулу "мастера", али не и "магистра".

Ко стекне звање "мастер", има могућност да упише тзв. докторске студије и стекне звање "доктор". Исто оно звање које има, примера ради, др Војислав Коштуница.

Није зезање.

Naš predsednik je zaslužan što se tolika srpska omladina zaposlila i misim da bi trebali da slavimo njegov rođendan kao dan svih mladih.


Који председник?

JJ Beba JJ Beba 22:55 12.01.2012

Re: Malo je odlikovanje!

Ti mladi ljudi danas postavljaju upravne odbore lokalnih javnih preduzeća, imaju master privatnog fakulteta(ma šta to značilo, vidim da ni domaćin to još ne zna), voze nova kola francuske i nemačke proizvodnje (Evropa nema alternativu) i žive srpski san: zaposleni su u javnim preduzećima, primaju nekih 70k mesečno, na poslu se pojave dva do tri puta mesečno.

znam te, od tri podobna može da se nategne jedan prigodan
kobacmess kobacmess 01:10 12.01.2012

Toma se duri

... a vreme mu je da posle onog strajka gladju ode vise u to selo i ne vraca se. Toma, Seselj i slicni su zavrsili sa Srbijom i normalnima u njoj!

Korac da je dobio to odlikovanje ne bi tako pricao, cista srpska zavist...
AlexDunja AlexDunja 01:56 12.01.2012

Re: Toma se duri


Korac da je dobio to odlikovanje ne bi tako pricao, cista srpska zavist...

a zašto korać da dobije to odlikovanje??

ozbiljno pitam.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 02:41 12.01.2012

šustikle sitan vez

mi smo blogeri slozna braca und sestre, ako smo pravili zdralove, mozemo i da heklamo odlikovanja, nema da fali, a srecni dobitnici da ih stave na tv do pola ekrana, a manje zasluzni samo šustikle za natkasnu

alselone alselone 05:13 12.01.2012

Goran Matic i Ivan Markovic

Kad vas gledam kako se prepucavate na nivou Jula i Dnevnikovog dodatka, a svi suplji kao stoperka u Juznom Bronksu pomislim samo na jedno:

looping looping 06:22 12.01.2012

Tadic i Nikolic

Tadic nije dobio odlikovanje zato sto je Tadic vec zato sto je trenutni predsednik Srbije. Da je kojim slucajem trenutni predsednik Nikolic, Dragan Djilas ili Ivica Dacic, oni bi dobili odlikovanje. Stvar je u tome da je Republika Srpska privrzena Srbiji bez obzira na predsednika. Kao sto u RS kazu: Drina nije granica vec "kicma". Tako da ja ne bih mnogo vazdizao BT zbog tog ordena.
Takodje, na veliku zalost, ja ne vidim nikakvu razliku izmedju gorenavedenih politicara. Mislim da su se toliko diskompromitovali da je analiza "ko je skolovaniji" ili "ko vise laze" potpuno gubljenje vremena.
A u jedno sam siguran. Narod ce na sledecim izborima gledati da promeni vlast pa makar doveo nekoga bez osnovne skole. I to je sasvim logicno i opravdano.

BTW
Kakva je to pravna drzava omogucila Tomi Nikolicu da dodje do Mastera ako on to nije zasluzio? U kojoj banana republici on zivi?
vludvig vludvig 11:15 12.01.2012

Re: Tadic i Nikolic

Kakva je to pravna drzava omogucila Tomi Nikolicu da dodje do Mastera ako on to nije zasluzio? U kojoj banana republici on zivi?


Pa to je kad su dali Žarku Obradoviću i sličnima Ministarstvo obrazovanja. Vidi se da im je obrazovanje (a i kultura) na poslednjem mestu. Nije onda ni čudno što imamo toliko mastera.
itd.mirkovic itd.mirkovic 07:32 12.01.2012

Šta reć

Šta reć.
Ja bih zabranio da nam savjetnici pišu blogove.
Zašto?
Zato!
Biće nam bolje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:18 12.01.2012

Re: Šta reć

Ja bih zabranio da nam savjetnici pišu blogove.

Slažem se!
looping looping 11:31 12.01.2012

Re: Šta reć

Nebojsa Krstic
Ja bih zabranio da nam savjetnici pišu blogove.

Slažem se!

Ja se ne slazem. Kada bi onda savetnik cuo misljenje prosecnog gradjanina.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:47 12.01.2012

Re: Šta reć

Kada bi onda savetnik cuo misljenje prosecnog gradjanina.

Savetnik ne dolazi da to mišljenje čuje, nego da ga stvara.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:55 12.01.2012

Re: Šta reć

Ja se ne slazem. Kada bi onda savetnik cuo misljenje prosecnog gradjanina.

Ne slažem se. Gde si ti ovde video prosečnog građanina?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:09 12.01.2012

Re: Šta reć

Gde si ti ovde video prosečnog građanina?

Very smooth! Za ovaj potez moram preporuku da dam.
looping looping 12:15 12.01.2012

Re: Šta reć

Nebojsa Krstic
Ja se ne slazem. Kada bi onda savetnik cuo misljenje prosecnog gradjanina.

Ne slažem se. Gde si ti ovde video prosečnog građanina?

Ne znam svakog ponaosob ali zakljucujem na osnovu postova. To su otprilike misljenja koja cujem i od prijatelja (prosecnih).
looping looping 08:23 12.01.2012

I

Jos jedna stvar. Situacija u Srbiji je tako losa, da verujem kada bi se V. Seselj kojim slucajem (mada ne mislim da je to moguce) vratio u Srbiju garantovano bi pobedio na sledecim izborima. Ne bi pomoglo ni to sto ja ne glasam za njega.
freehand freehand 10:21 12.01.2012

Re: I

looping
Jos jedna stvar. Situacija u Srbiji je tako losa, da verujem kada bi se V. Seselj kojim slucajem (mada ne mislim da je to moguce) vratio u Srbiju garantovano bi pobedio na sledecim izborima. Ne bi pomoglo ni to sto ja ne glasam za njega.

Ja verujem da se ti od poznavanja javnog mnenja i prognoze izbora leba ne bi najeo.
predatortz predatortz 10:31 12.01.2012

Re: I

looping
Jos jedna stvar. Situacija u Srbiji je tako losa, da verujem kada bi se V. Seselj kojim slucajem (mada ne mislim da je to moguce) vratio u Srbiju garantovano bi pobedio na sledecim izborima. Ne bi pomoglo ni to sto ja ne glasam za njega.

Ja sve potencijalne Šešeljeve glasače pitam:

Šta mislite šta bi ta budaletina radila od naših života, ako ne dao bog nekad zasedne na vlast, kad je pola svog života protraćio po zatvorima i suđenjima ganjajući neku njemu znanu pravdu?

Čovek je opasan ludak. Uživa u konfliktu. Navodna borba za srpski nacionalni interes mu je samo sredstvo pomoću kojega iživljava svoju konfliktnu prirodu. Usput, nema osobe koja je toliko nanela štete srpskom nacionalnom interesu od WWII na ovamo. Fascinira me činjenica da još uvek neko i pomišlja da glasa za tu budalu!
looping looping 10:36 12.01.2012

Re: I

Ja verujem da se ti od poznavanja javnog mnenja i prognoze izbora leba ne bi najeo.

Videcemo. Ako dodje do toga.
looping looping 10:38 12.01.2012

Re: I

Fascinira me činjenica da još uvek neko i pomišlja da glasa za tu budalu!

Takva je situacija u Srbiji da ce jos mnogo toga da te fascinira.

ed_novipazar ed_novipazar 12:44 12.01.2012

Re: I

predatortz

Ja sve potencijalne Šešeljeve glasače pitam:

Šta mislite šta bi ta budaletina radila od naših života, ako ne dao bog nekad zasedne na vlast, kad je pola svog života protraćio po zatvorima i suđenjima ganjajući neku njemu znanu pravdu?

Čovek je opasan ludak. Uživa u konfliktu. Navodna borba za srpski nacionalni interes mu je samo sredstvo pomoću kojega iživljava svoju konfliktnu prirodu. Usput, nema osobe koja je toliko nanela štete srpskom nacionalnom interesu od WWII na ovamo. Fascinira me činjenica da još uvek neko i pomišlja da glasa za tu budalu!

Sada odes fino na blog @alexlambrosa i vidis fino da covjek ima preko sedamdeset preporuka za ono sranje u finom pakovanju. Falsifikuje dogadjaje i amnestira zlocince dok mu masa blogera aplaudira. Pored takve publike uopste nije morao da zakljucava blog za komentare jer Srbija predstavljena kroz preporuke njegovom tekstu nije ona u koju on ne moze da gleda. Je li te jos uvijek fascinira cinjenica da jos neko u Srbiji pomislja da glasa za Seselja?

Ili Seselj danas mozda ima istu onu ulogu koju je imao Vuk Draskovic pocetkom devedesetih, kada je Milosevic upozoravao druge na ekstremne elemente u srpskoj politici. Uzviknu lopov: "Drste lopova!"

Izvinjavam se autoru ovoga bloga sto sam zloupotrijebio prostor.
predatortz predatortz 13:00 12.01.2012

Re: I

Sada odes fino na blog @alexlambrosa i vidis fino da covjek ima preko sedamdeset preporuka za ono sranje u finom pakovanju. Falsifikuje dogadjaje i amnestira zlocince dok mu masa blogera aplaudira.


Mislim da si potpuno promašio suštinu Lambrosovog bloga. A priča o zločinima i zločincima, svaki put kada je jednostrana, kada se pokuša pripisati samo jednoj strani u građanskom ratu je zlonamerna. Nekad sam se ložio i pokušavao da objasnim i ukažem na drugu stranu medalje, onda sam shvatio da ljudi imaju rovovske pozicije o nekim stvarima.

Znaš šta je zanimljivo u celoj priči:

Na blogu je čovek koji piše pod svojim imenom, ratni kapetan ABiH, čovek mojih godina i slične smo funkcije obavljali na suprotnim stranama. Mislim da smo na jednom mestu '95. i ukrstili mačeve, ali možda i grešim. Svakako su bile jedinice iz njegovog korpusa. Nebitno. Zanimljivo je da čovek koji je Bosnu ( svoju viziju Bosne ) branio oužjem ima mnogo realniji i korektniji stav nego neki komentatori koji, uglavnom, nemaju pojma a vole da polemišu o građanskom ratu u BiH.
ed_novipazar ed_novipazar 13:12 12.01.2012

Re: I

predatortz

Mislim da si potpuno promašio suštinu Lambrosovog bloga. A priča o zločinima i zločincima, svaki put kada je jednostrana, kada se pokuša pripisati samo jednoj strani u građanskom ratu je zlonamerna.

Nisam promasio sutinu jer se na nju nisam ni osvrnuo. Osvrnuo sam se na falsifikate koji su takodje nagradjeni preporukama. Bestidno izmisljanje nekakvog prvog poluvremena u kojem su, da se zakljuciti, Bosnjaci kao poveli sa 8000:0 pa sada eto, dosao vakat da se u drugom poluvremenu rezultat poravna. To je isto ono sto je 1995 i Mladic govorio.
predatortz predatortz 13:22 12.01.2012

Re: I

To je isto ono sto je 1995 i Mladic govorio.


Činjenica je da je to Mladić govorio. Ali, znaš li šta je mene opredelilo da uzmem oružje a ne da spalim u Srbiju ili negde na zapad? Opredelilo me je to što je moj komšija, u kafiću poznatog Slobodinog fudbalera pok. Verlaševića, mitingovao početkom 92. kako na Majevici treba pobiti sve muško starije od četiri godine. Kako je došao do te umobolne granice od četiri godine ni on više ne zna , poginuo na toj istoj Majevici u pokušaju da svoje baljezganje sprovede u delo. Prešao bih ja preko tog njegovog baljezganja, ali nisam mogao da pređem preko činjenice da mu se ne usprotivi ni jedan od Muslimana, a bilo ih je najmanje deset, sa kojima sam godinama pio kafu. Složiše se ljudi. Onda sam prelomio: ako hoćete da koljete po mojoj dedovini, budite spremni da to glavom platite.
ed_novipazar ed_novipazar 13:42 12.01.2012

Re: I

predatortz

Onda sam prelomio: ako hoćete da koljete po mojoj dedovini, budite spremni da to glavom platite.

I onda si se naoruzao i organizovao odbranu sela ili si bio proaktivan i djelovao preventivno, a?

Ne lozim se ni ja na ovakve diskusije ali mi probode oci ono navodno zgrazavanje nad Seseljovim glasacima dok se istovremeno pokusava staviti znak jednakosti izmedju 500 i 1. Otprilike su se, na primjer, u tom omjeru porusili vjerski objekti u BiH.
predatortz predatortz 13:49 12.01.2012

Re: I


I onda si se naoruzao i organizovao odbranu sela ili si bio proaktivan i djelovao preventivno, a?


Stupio sam u rezervu u JNA 5.februara 1992. Delovao sam vojnički,a i u skladu sa svojom savešću.

dok se istovremeno pokusava staviti znak jednakosti izmedju 500 i 1. Otprilike su se, na primjer, u tom omjeru porusili vjerski objekti u BiH.


Ova konstatacija je toliko nerealna da ne zavređuje komentar.
ed_novipazar ed_novipazar 14:15 12.01.2012

Re: I

predatortz

Stupio sam u rezervu u JNA 5.februara 1992. Delovao sam vojnički,a i u skladu sa svojom savešću.

Diplomatski, nema sta

dok se istovremeno pokusava staviti znak jednakosti izmedju 500 i 1. Otprilike su se, na primjer, u tom omjeru porusili vjerski objekti u BiH.


Ova konstatacija je toliko nerealna da ne zavređuje komentar.

Po sudskoj presudi banjaluckog osnovnog suda od 20.02.2009 RS i Grad BL su bili duzni platiti odstetu od 64,6 miliona KM za 16 dzamija koje su porusene na teritoriji Banja Luke. Samo na teritoriji Banja Luke! A ovdje imas statistiku za cijelu BiH. Pa i da su pola slagali. A ti vidi hoces li komentarisati ili ne.
predatortz predatortz 14:31 12.01.2012

Re: I

Највећи број српских православних храмова у рату у Босни и Херцеговини (1991—1995) страдао је на подручју зворничко-тузланске епархије. Српске светиње овог владичанства подједнаком жестином разарали су муслиманске и хрватске снаге. Срушено је 38 цркава, а 60 је тешко оштећено. Један манастир је такође знатно оштећен. Порушен је 31, а оштећено 19 парохијских објеката и других црквених здања.


Izvor

Ovo je dovoljan podatak da se u startu vidi koliko je tvoja proporcija smešna. Govori se samo o jednoj eparhiji SPC u BiH. Ti si izašao sa podatkom da je omjer porušenih objekata bio 500:1. Zvanični podaci IVZ kažu da je u BiH srušeno 614 džamija. Znači ,po tvojoj matematici,srušena je 1,xx crkva ( mrzi me da računam tačno, jer je cela priča otužna).
A sada, drage blogokolege, nešto o čemu Ed ne govori. Mala igra brojkama. U većini gradova i sela koje je naseljavalo srpsko stanovništvo u BiH bila je po jedna crkva. Sa džamijama je slučaj nešto drugačiji. Videli smo da ih je u BL bilo najmanje 16. Veća sela su imala po dve, tri džamije. Postavlja se pitanje: da je u gradovima i selima bilo više od jednog pravoslavnog hrama da li bi bio srušen jedan, a ostali pošteđeni?
Cifre se mogu izvrtati kako god hoćeš, dragi moj Ede. Ali, to nikom dobra nije donelo.
Pa ti razmisli hoćeš li davati paušalne ocene.
ed_novipazar ed_novipazar 14:51 12.01.2012

Re: I

predatortz


Izvor

Ovo je dovoljan podatak da se u startu vidi koliko je tvoja proporcija smešna.

Ima jedna opsirna i objektivna studija (nisu je radili ni Srbi ni Bosnjaci) o ratu u BiH objavljena na internetu. Ne mogu trenutno da je nadjem mada sam ovdje na blogu b92 davao taj link. Ako je nadjem objavicu, vidjet ces brojke kao i izvore na koje se autor poziva.
predatortz predatortz 15:00 12.01.2012

Re: I

ed_novipazar
predatortz


Izvor

Ovo je dovoljan podatak da se u startu vidi koliko je tvoja proporcija smešna.

Ima jedna opsirna i objektivna studija (nisu je radili ni Srbi ni Bosnjaci) o ratu u BiH objavljena na internetu. Ne mogu trenutno da je nadjem mada sam ovdje na blogu b92 davao taj link. Ako je nadjem objavicu, vidjet ces brojke kao i izvore na koje se autor poziva.


Evo šta kaže BIRN BiH:


Prema dostupnim podacima Srpske pravoslavne crkve (SPC) u BiH, srušeno je 125 crkvi, 66 parohijskih domova i ostalih crkvenih zdanja. Istovremeno, oštećene su 172 crkve, odnosno 50 parohijskih domova i ostalih crkvenih zdanja.

Znači spade tvoja matematika na 4:1.
A sad opet malo logike. Broj srušenih crkava je na teritoriji onog dela BiH koja je bila dostupna ABiH. To je , manje više , bilo 30% posto teritorije. Znači da je pripadnicima ABiH bio dostupan veći deo teritorije bilo bi i više srušenih crkava. Nadalje, u BiH je bilo najmanje tri puta više džamija nego li crkava. Broj uništenih i devastiranih džamija i crkava naprosto ne može biti jednak.

Nego, manimo se ćorava posla. Ovo što pišemo ti i ja je ružno i glupo. Znaš čemu lešinarenje i prebrojavanje vodi. Pokažimo na delu da smo izvukli neke pouke.
ed_novipazar ed_novipazar 15:10 12.01.2012

Re: I

predatortz

Nego, manimo se ćorava posla. Ovo što pišemo ti i ja je ružno i glupo. Znaš čemu lešinarenje i prebrojavanje vodi. Pokažimo na delu da smo izvukli neke pouke.

Slazem se, samo, mnogo se gura pod tepih. A to je losa poruka i prepreka normalizaciji odnosa.
blogovatelj blogovatelj 02:42 13.01.2012

Re: I

Otprilike su se, na primjer, u tom omjeru porusili vjerski objekti u BiH.


A kako stojimo sa kucama i stalama?
Par komentara uzbrdo zamerio si Lambrosu na nekom losem brojanju.
Ne mislis li da je i to tvoje prebrojavanje bolest?
ed_novipazar ed_novipazar 08:09 13.01.2012

Re: I

blogovatelj

Ne mislis li da je i to tvoje prebrojavanje bolest?

Ne mislim. Podsjecam na zrtve i porusene objekte kako bih podsjetio falsifikatore da im falsifikat ne prolazi. Sa aspekta morala, humanosti, odgovornosti ... sve jedno je je li u pitanju jedna ili 8000 nevinih zrtava. Sa aspekta odredjivanja karaktera i ciljeva rata, svakako da su brojke vazne. Da se zna ko je imao zlocin kao strategiju, ko je bio agresor a ko zrtva. Koliko god da se puta ovo gurne pod tepih, ja cu ga izvuci napolje. Zadovoljan?

Lambros nije lose brojao. Negirao je genocid i pricao gluposti o nekakvim produzecima u toj balkanskoj utakmici.
ed_novipazar ed_novipazar 08:22 13.01.2012

Re: I

ed_novipazar

Ima jedna opsirna i objektivna studija (nisu je radili ni Srbi ni Bosnjaci) o ratu u BiH objavljena na internetu. Ne mogu trenutno da je nadjem mada sam ovdje na blogu b92 davao taj link. Ako je nadjem objavicu, vidjet ces brojke kao i izvore na koje se autor poziva.

Nasao:

Conflict in numbers

i

DESTRUCTION OF CULTURAL HERITAGE IN BOSNIA-HERZEGOVINA
blogovatelj blogovatelj 02:46 14.01.2012

Re: I

Lambros nije lose brojao. Negirao je genocid i pricao gluposti o nekakvim produzecima u toj balkanskoj utakmici


Haski sud je negirao genocid i zato ne moras da gnjavis sa tim. Zvanicna presuda je da se genocid dogodio samo u Srebrenici, ali ne i u ostatku Bosne.
Produzeci su zadnji rat, poluvremena su svetski ratovi, prvi i drugi. Ako vec prebrojavas zrtve, ne prebrojavaj produzetke, prebroj sve lepo, ako si covek i ako te potresa smrt ma kojeg pojedinca, kako sam kazes.
Kao da mi ovde ne znamo da su se desili uzasi u Bosni. Ali uzase su pravile sve strane, pa je u prvom poluvremenu jedna strana bila bolja, napravila vise uzasa, u drugom druga i tako dalje. Kad to shvatis, mozemo da pricamo, a do tada mogu jedino da te tretiram kao one bolesnike sto komentarisu na sajtu Dnevnog Avaza, a oni su mnogo smesni, veruj mi.
Obren Markov Obren Markov 11:00 12.01.2012

Uh.

Taman sam pomislio da sam naišao na dobar tekst. I, da podvučem - zaista nemam nikakav problem sa pozicijama koju ljudi u društvu imaju, ako su im stavovi koje iznose valjani. Veći deo teksta, recimo prve dve trećine, su na ivici da bih ih i sam potpisao.

Ali ovo:

S druge strane političkog spektra opet, imamo Žarka Koraća čija je stranka imala drugačiji prigovor. Ona je pozvala predsednika Tadića da vrati Orden Republike Srpske jer, kako navodi, odlikovanje predstavlja uvredu za sve žrtve rata u Bosni i Hercegovini i sve žrtve na prostoru bivše Jugoslavije.

Žarko Korać često, pa i ovaj put, nastupa u javnosti kao glas moralne vertikale, nekog ko arbitrira u etičkim pitanjima.

Ima samo jedan mali problem. Taj vertikalni moralni integritet koji se uzdiže do neprihvatanja bilo čega što je iz RS, kao staklo se razbija već o ivice bazena u Šilerovoj.


je bezobraština najgore vrste, kakvu ne videsmo skoro čak ni od strane Grobara i njegovih. Ne pristaje Ti, pišče ovoga. Čak i ono okretanje volova je bilo bolje - smislenije i čistije.
vludvig vludvig 11:21 12.01.2012

Re: Uh.

A šta se to desilo u bazenu u Šilerovoj a da ima veze s Koraćom?
vilovuk vilovuk 11:57 12.01.2012

Re: Uh.

Kakav god da je političar Korać, a nije bog zna kakav nažalost,
spram vas - Tadića i kompanije - on jeste moralna gromada.
Šta god da je radio u Šilerovoj!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:02 12.01.2012

Re: Uh.

Nebojsa Krstic
S druge strane političkog spektra opet, imamo Žarka Koraća čija je stranka imala drugačiji prigovor. Ona je pozvala predsednika Tadića da vrati Orden Republike Srpske jer, kako navodi, odlikovanje predstavlja uvredu za sve žrtve rata u Bosni i Hercegovini i sve žrtve na prostoru bivše Jugoslavije.
Žarko Korać često, pa i ovaj put, nastupa u javnosti kao glas moralne vertikale, nekog ko arbitrira u etičkim pitanjima.
Ima samo jedan mali problem. Taj vertikalni moralni integritet koji se uzdiže do neprihvatanja bilo čega što je iz RS, kao staklo se razbija već o ivice bazena u Šilerovoj.
I pretvara u prah.


Ok, Nebojsa evo priznajem: iako sam se vec dva puta ovde javljao tvoj uvodni tekst nisam ni procitao do kraja ... a sad kad sam to uradio ne samo da sam ti lupio preporuku kao vrata nego mi je zao sto to ne mogu da uradim jos jedno sto puta. I to zbog ovog citiranog (i boldovanog) zavrsetka teksta.

Naime ja nisam ni znao da je Korac (odnosno njegova stranka - za mene je to isto) bio u stanju da izjavi ovu "bezobrastinu najgore vrste" za orden republike RS ("odlikovanje predstavlja uvredu za sve žrtve rata u Bosni i Hercegovini i sve žrtve na prostoru bivše Jugoslavije" ) i zbilja mi tesko da nadjem dovoljno tesku (i uvredljivu) kvalifikaciju za jednu tako bednu izjavu i uvredu upucenu jednom milionu gradjana RS. Ovo tim pre sto sam ja ranije o Zarku Koracu imao prilicno pozitivno misljenje (i vise puta ga iznosio na ovom blogu). Da li sam ja bio neinformisan ili je koalicija sa onima koji nisu izlazili iz bazena u Silerovoj dala svoj doprinos u njegovom srozavanju ... ne znam. Ljudi koji pricaju ovakve "bezobrastine" su po meni zreli za psihijatra (ili za sud?) i potpuno je nebitno da li je u pitanju Zarko Korac, Sonja Biserko, Pera Lukovic, krkar ili bilo ko drugi ... Po nakaradnoj logici Zarka Koraca je i povelja pocasnog gradjanina Sarajeva (dedeljena Peri Lukovicu i Sonji Biserko) uvreda za stotine hiljada proteranih Sarajlija srpskog porekla...

ps. Da objasnim samo i zasto sam u prestao da citam tvoj tekst jos u prvoj polovini: imam ja razumevanje da ti kritikujes tvoje protivnike iz SNS (vazi i obrnuto - to je normalna pojava u svakoj demokratskoj sredini) ali mi to uopste nije interesantno zato sto je to izuzetno lako kad su u pitanju Tomislav Nikolic (i njegov pulen Vucic) - neuporedivo teze je (ako je uopste i moguce) kod njih naci nesto pozitivno odnosno nesto sto ne zasluzuje kritiku...
maksa83 maksa83 12:15 12.01.2012

Re: Uh.

Ok, Nebojsa evo priznajem: iako sam se vec dva puta ovde javljao tvoj uvodni tekst nisam ni procitao do kraja ... a sad kad sam to uradio ne samo da sam ti lupio preporuku kao vrata nego mi je zao sto to ne mogu da uradim jos jedno sto puta.

Vaso, muzičaru za Krletove uši.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:26 12.01.2012

Re: Uh.

maksa83

Vaso, muzičaru za Krletove uši.


Haha ... a rekao bih da i na tebe ostavljaju utisak iste/slicne stvari kao i na Krleta - u svakom slucaju ne propustas da ih prokomentarises

ps. Ma znam ja da je on "politicki nepodoban" za vecinu na blogu a i da je veliki deo citalaca spreman odmah da mi prebaci da se "uvlacim vlastima" (sto su neki vec i pisali). Ali iskreno receno, BAS ME BRIGA. Moj zivot, hvala bogu, ne zavisi od srpskih nego od nemackih vlasti ali mi ni na kraj pameti nije da se ne slozim sa necim sto se poklapa sa mojim sopstvenim misljenjem samo zato sto onaj koji to misljenje izrice nije "politicki podoban" ili zato sto je u Srbiji (skoro) nezamislivo da se neko slaze sa nekim stavom ljudi iz vlasti - a da istovremeno u tom slaganju nema ni trunke teznje ka licnoj koristi...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:31 12.01.2012

Re: Uh.

Vasica
O, Krle, ti si tako pametan, veliki i jak

Krle, pomazi ga po glavi i daj mu 'bonu
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:39 12.01.2012

Re: Uh.

Dobrica
Vasica
O, Krle, ti si tako pametan, veliki i jak

Krle, pomazi ga po glavi i daj mu 'bonu




hm, ako sa je tu nesto pitam: a sto ne bi ti to uradila?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:40 12.01.2012

Re: Uh.

Kakav god da je političar Korać, a nije bog zna kakav nažalost,
spram vas - Tadića i kompanije - on jeste moralna gromada.
Šta god da je radio u Šilerovoj!

Mašala.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:48 12.01.2012

Re: Uh.

a sto ne bi ti to uradila?

Pa jes', posle bude "Vid' ovu sponzorušu, čula da sam u Nemačkoj, pa sa o'ma' pipka "
aleksanadar aleksanadar 12:49 12.01.2012

Re: Uh.

A šta se to desilo u bazenu u Šilerovoj a da ima veze s Koraćom?

Ne znam šta se desilo, nisam bio. Ali zna Korać one koji jesu.



Верујем да Кораћ сада ово чита и да пати.

vilovuk vilovuk 12:57 12.01.2012

Re: Uh.


Nebojsa Krstic
A šta se to desilo u bazenu u Šilerovoj a da ima veze s Koraćom?


Ne znam šta se desilo, nisam bio. Ali zna Korać one koji jesu.


I Vi na osnovu ovakve argumentacije zaključujete:

Žarko Korać često, pa i ovaj put, nastupa u javnosti kao glas moralne vertikale, nekog ko arbitrira u etičkim pitanjima.

Ima samo jedan mali problem. Taj vertikalni moralni integritet koji se uzdiže do neprihvatanja bilo čega što je iz RS, kao staklo se razbija već o ivice bazena u Šilerovoj.

I pretvara u prah.


Pokušali ste da diskreditujete Koraća i u tom pokušaju pali
jako nisko, gospodine Krstiću - Vi klevećete ljude.
A to je nečasno.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:59 12.01.2012

Re: Uh.

Maksa
Ti možeš da si priuštiš da te lože na Ordenje, NedamoKosovo, DajPareDaNeDođeToma pošto te te gluparije apsolutno ništa ne koštaju.


Prvo, ne lozim se na ordenje (to si izmislio) smeta mi (jako) ovo bezobrazno i besprizorno pljuvanje i vredjanje RS i njenih gradjana - i kao sto se lepo vidi iz broja preporuka Alexlambrosu u tome uopste nisam usamljen.

Drugo, i ovo "DajPareDaNeDođeToma" je poptuno netacno niti sam ikad nesto slicno ovde napisao. Jedino ne mogu da hvalim Tomu ako nemam razloga za to niti da se protivim njegovim kriticarima ako su u pravu. Jedno je cinjenica - pre (skoro) cetiri godine sam ovde na blogu otvoreno podrzavao DS ... sada to nije slucaj. Mislim da DS zasluzuje da bude kaznjena na sledecim izborima (i dobice sigurno manji broj glasova nego prosli put) ali ne zbog "i Kosovo i EU" nego zbog sasvim drugih stvari koje nije uradila a koje je mogla da uradi ... i to stvari koje su mnogo bitnije za zivotnu svakodnevicu gradjana Srbije.

Trece, ni ovo "NedamoKosovo" nije tacno - kao sto znas, ja sam se zalagao za njegovu podelu i/ili bar za neko povoljnije resenje nego sto je to Ahtisarijev plan. I, verovao ili ne, cvrsto sam ubedjen da bih isti stav zastupao i da zivim u Srbiji. Jednostavno, nezamislivo mi je da bih mogao da se zalazem da se oni jadnici i njihova deca sa severa Kosova isporuce "na tacni" u sake zlocinca Hasima Tacija u nadi da ce meni i mojoj deci (MOZDA) malo biti bolje...
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:02 12.01.2012

Re: Uh.

vilovuk
Kakav god da je političar Korać, a nije bog zna kakav nažalost,
spram vas - Tadića i kompanije - on jeste moralna gromada.
Šta god da je radio u Šilerovoj!

Baš - šta god? Vau.

Ne znam šta je čovek radio u Šilerovoj, ali sam mišljenja suprotnog: šta god da je bilo ko radio u Šilerovoj ne može nikada biti moralna gromada za one koji tu ulicu nisu videli, naročito ne pokojno zdanje u njoj. Takođe mislim da moralne gromade ne mogu da budu oni koji su je rušili.
maksa83 maksa83 13:07 12.01.2012

Re: Uh.

Vaso, u pravu si, one prve dve stvari sam ti učitao po automatizmu i to nije lepo. (bez ironije) Mada mislim da se jesi iskazao kao Vuk Jeremić fan u nekom navratu.

Rizikujem sad da budem uvučen u glib rasprave oko ove treće:

Jednostavno, nezamislivo mi je da bih mogao da se zalazem da se oni jadnici i njihova deca sa severa Kosova isporuce "na tacni" u sake zlocinca Hasima Tacija

Dočim onim jadnicima na jugu (kojih nema manje nego na severu) - šta Bog (na nebu i Hašim na zemlji) da?

Mada, bolje je spasti bar pola, tu se slažem.

Ali to, kao što znaš, nije opcija, osim ako neki magični tektonski poremećaj ne prebaci Trepču odande na jug.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:21 12.01.2012

Re: Uh.

Maksa
Dočim onim jadnicima na jugu (kojih nema manje nego na severu) - šta Bog (na nebu i Hašim na zemlji) da?


Hahaha e sve sam mogao da ocekujem od tebe samo ne da koristis Karagacine argumente

Ali ok, izvadio si se ovim "Mada, bolje je spasti bar pola, tu se slažem" Onima na Jugu nema izvlacenja iz "Tacijevih saka" - neka su im bog i eulex na pomoci :( ... Srbija tu ne moze nista da uradi, to je svakom jasno

A sta je bas tacna "opcija", tesko je uopste prokljuviti posto niko od igraca ne otkriva karte potpuno. Sve dok sansa postoji ne mozemo se valjda praviti da je nema? Da je zapad (NATO, KFOR, Eulex etc.) hteo oni su i dosad mogli da stave (Tacijevu) sapu u potpunosti i na sever - pa nisu...

ps. Ali u pravu si - nema smisla dalje o ovom diskutovati ... ni ti ni ja ne mozemo tacno znati sta je moguce i sta ce se desiti...
aleksanadar aleksanadar 13:23 12.01.2012

Re: Uh.

Ne znam šta je čovek radio u Šilerovoj, ali sam mišljenja suprotnog: šta god da je bilo ko radio u Šilerovoj ne može nikada biti moralna gromada za one koji tu ulicu nisu videli, naročito ne pokojno zdanje u njoj.



Ништа не знам о Шилеровој. Где је то, уопште? Ево, питао сам и брата, ујака, даље рођаке, колеге... Знају за Гетеову, Толстојеву, Гандијеву, Ломину, Кнегиње Зорке, Змаја од Ноћаја... Шилерову - јок!

Да ли смо и ми - који не знамо где је Шилерова - моралне громаде?

predatortz predatortz 13:26 12.01.2012

Re: Uh.

Да ли смо и ми - који не знамо где је Шилерова - моралне громаде?


Ne. Vi ste neinformisani. A ti voliš da polemišeš iako si neinformisan. Bar tako tvrdiš, ja ti nešto ne verujem...
malaramona malaramona 13:28 12.01.2012

Re: Uh.

Obren Markov
... bezobraština najgore vrste, kakvu ne videsmo skoro čak ni od strane Grobara i njegovih. Ne pristaje Ti, pišče ovoga. Čak i ono okretanje volova je bilo bolje - smislenije i čistije.




Ne videsmo od Grobara, al videsmo od nekih drugih. Šta ćeš, mora i Tadić da ima svog Dejana Mihajlova.
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:32 12.01.2012

Re: Uh.

Да ли смо и ми - који не знамо где је Шилерова - моралне громаде?

Ne. Ali oni koji su je posećivali to svakako nisu. Moj se komentar odnosio na neki zaključak da je "Korać moralna gromada - šta god da je radio u Šilerovoj". Ja ne znam da li je čovek i šta radio tamo. Samo mislim da je taj komentar strašan. Iz toga sledi da je ovo "logičko izvrtanje" mojih reči bezvezno.
mlekac mlekac 13:42 12.01.2012

Re: Uh.

aleksanadar
Ne znam šta je čovek radio u Šilerovoj, ali sam mišljenja suprotnog: šta god da je bilo ko radio u Šilerovoj ne može nikada biti moralna gromada za one koji tu ulicu nisu videli, naročito ne pokojno zdanje u njoj.



Ништа не знам о Шилеровој. Где је то, уопште? Ево, питао сам и брата, ујака, даље рођаке, колеге... Знају за Гетеову, Толстојеву, Гандијеву, Ломину, Кнегиње Зорке, Змаја од Ноћаја... Шилерову - јок!

Да ли смо и ми - који не знамо где је Шилерова - моралне громаде?



Nisi prelazio most - tamo ti je DZ za Munze (I samo da dodam, da ne bi ovog bloga ne bi ni ja znala da je tu bilo jos nesto bitno osim DZ)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana