Društvo| Politika

Most u Đilasa: Da znaš, mnogo mi je dug.

Predrag Azdejković RSS / 07.01.2012. u 13:24

14490.jpg 

Đilas: Uđi mala, ti most 'oćeš?

Uma Thurman: Može, a!

Đilas: Dođi da vidiš, ovoliki mi je.

Uma Thurman: Aaa, pa dobro!

Đilas Da znaš, mnogo mi je dug. Samo stoj, možeš li ti to da podneseš?!

Ja više priče o Mostu na Adi ne mogu da podnesem. Ne mogu da podnesem ni slikanje na mostu. Muka mi je...

Kad sledeći put izađu radnici, zemljoradnici i penzioneri na ulice da demonstriraju zbog loše ekonomske situacije, nek idu na most da se slikaju, jer tu su sprcane njihove parice.

A sad tehničke karakteristike.

Most na Adi:

dužina: 996 metara

visina: 200 metara

visina pilona: 175 metara (komada1)

cena: 161 milion evra

Baluarte Bridge (Meksiko):

dužina: 1124 metara

visina: 403 metara

visina pilona: 153 metara (komada 2)

cena: 124 miliona evra

Razbacivanje parama koje nemamo!!!

Marie Antoinette je govorila nek jedu kolače, a Đilas nam poručuje da jedemo most!

 

Predrag Azdejković

www.azdejkovic.com

 

Atačmenti



Komentari (238)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 13:34 07.01.2012

prvi





ps: ebovas javascript
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:43 07.01.2012

Re: prvi

dobar most :)
Unfuckable Unfuckable 13:46 07.01.2012

Re: prvi

pa da, a još i jeftin, briljiram s metaforama (mislim, ako su to metafore, onda ...s tim)
A jel i tebi omiljeno štivo ono - Studio B u 19 ili 22h i ona čuvena emisija "Šta je novo i genijalno naš vredni Gradonačelnik danas uradio za nas?"
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:49 07.01.2012

Re: prvi

Ja mislim da se Studio B emituje iz zadnjice našeg gradonačelnika
Unfuckable Unfuckable 13:54 07.01.2012

Re: prvi

sa prelaza slepog u debelo crevo, otprilike.
Neki dan je Gospodin Vrli obznanio da će njegova kampanja imati za cilj da gradžanima pokaže rezultate.
I onda je, shodno tome, takodžer vrli StB u sutrašnjim vestima, negde brat-bratu treći minut (vesti, aj ripit: v e s t i) krenuo sa prilozima tipa
"a ovako je bilo avgusta 2011 kada je na naše ulice izašao prvi španski tramvaj..."
Dakle, prvo je sve bila jedna užarena masa, pa amebe, pa je onda došao Naš Džido i sredio stvar
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:56 07.01.2012

Re: prvi

A u septembru kad je Beograd napala Gozilla, kako nas je spasio naš gradonačelnik...
sevarlica sevarlica 11:42 11.01.2012

Re: prvi

Predrag Azdejković
Ja mislim da se Studio B emituje iz zadnjice našeg gradonačelnika


Mislim da su zeznuli i Danu Drašković dok je vedrila i oblačila Studiom B
trener92 trener92 13:56 07.01.2012

Njegov je kesa!

Nismo mi jedini koji imaju problem sa veličinom"

"Srpska sreća je kratko trajala, taman je naša gradska vlast nekako utakla i otvorila pistu za spejs-šatl kojom je premostila reku Savu tamo gde je ona najtanja, gde je to ciljano pre jednog veka, i preuzela vodeću poziciju u trci za najskuplju i najnefunkcionalniju arhitektonsku tvorevinu na svetu, kada je vlast u našoj susednoj bratskoj Makedoniji sazidala Trijumfalnu kapiju u sred Skoplja. Da, baš tako Trijumfalnu kapiju veliku kao šestosprtanica, poput one u Parizu, sa uklesanim motivima iz bogate makedonske istorije, od paleolozika pa do 21. veka. Kapija Makedonija, kako se zove ta građevina u Skoplju je visoka 21 metar, ima dva lifta u sebi, prostor za galeriju, a na vrhu je vidikovac sa kojeg se pruža fantastičan pogled u kancelarije i stanove ljudi koji žive i rade u zgradama koje su u blizini...
stisni za dalje"

AmitzDulniker
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:01 07.01.2012

Re: Njegov je kesa!

ta makedonska kič ludila su tek jad i tuga...
trener92 trener92 14:06 07.01.2012

Re: Njegov je kesa!

Predrag Azdejković
ta makedonska kič ludila su tek jad i tuga...


Šta da ti kažem,to treba videti i osetiti.
p.s. ( zamisli kakve ideje će dobiti ovi naši

O temi još jedan

zanimljiv tekst ( ako je reč o mostu
8c_competizione 8c_competizione 14:21 07.01.2012

Re: Njegov je kesa!

stisni za dalje


ahahahahahaha
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:19 07.01.2012

Re: Njegov je kesa!

trener92


AmitzDulniker


Kakav je lik Kamponeski, nije ni čudo što u LDP nije mogao da ostane/opstane. Milan je čovek sa 1000 talenata.
apectator apectator 14:10 08.01.2012

Re: Njegov je kesa!

Nismo mi jedini koji imaju problem sa veličinom"

Sigurno da nismo. Ali iako nismo jedini ipak se "ističemo".
freehand freehand 14:15 08.01.2012

Re: Njegov je kesa!

apectator
Nismo mi jedini koji imaju problem sa veličinom"

Sigurno da nismo. Ali iako nismo jedini ipak se "ističemo".

Dabre!
Sa malim se kurčimo
nikola_kovac nikola_kovac 14:05 07.01.2012

Излог

Đilas nam poručuje da jedemo most!

Ил' још горе, да гледамо кроз излог како га други једу.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:11 07.01.2012

Re: Gay Bridge

predlog prihvaćen
Unfuckable Unfuckable 14:16 07.01.2012

Re: Gay Bridge

ako ce osvetljenje da bude vako:

heh, ima i bolje od toga
cmyk, jebote
Bojan Budimac Bojan Budimac 14:46 07.01.2012

Re: Gay Bridge

heh, ima i bolje od toga
cmyk, jebote

Posle ćete da kukate koliko to košta. Evo jednog, praktičnog, jeftinog i nadasve jednostavnog (o eleganciji da ne pričam) rešenja za osvetljavanje mosta.



Na fotografiji se radi o mostu iz 1901. pa je stoga i luster stilski, za Đikijev može da bude modeeerni.
8c_competizione 8c_competizione 14:16 07.01.2012

umetnicka vizija mosta za Pedjicu

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:25 07.01.2012

Mayor Quimby

Kao kad su u Springfildu uložili novac iz gradskog budžeta u džinovsku lupu, neboder od drvca za sladoled i pokretne stepenice ni za gde.


Kad sledeći put izađu radnici, zemljoradnici i penzioneri na ulice da demonstriraju zbog loše ekonomske situacije, nek idu na most da se slikaju, jer tu su sprcane njihove parice

I da se svako protestno okupljanje završi ceremonijalnim pišanjem sa Đilasovog mosta, ako smem da predložim.
Unfuckable Unfuckable 14:28 07.01.2012

Re: Mayor Quimby

zašto limitirati izvanredni kreativni potencijal našeg radnog naroda: ko želi može da skoči Džilasovu Lastu s mosta, to je daleko efektinije nego samoodsecanje prtiju ili valjanje po Nemanjinoj
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:41 07.01.2012

Re: Mayor Quimby

ko želi može da skoči Džilasovu Lastu s mosta, to je daleko efektinije nego samoodsecanje prtiju ili valjanje po Nemanjinoj

Čitaš mi misli, i meni je prvo palo na pamet da će sad odatle da se bacaju ljudi. A onda će plemeniti gradonačelnik da formira Đilasovu jedinicu za spašavanje koja će da motri 24h dnevno (25h u vreme praznika), pa da se još malo trti po vestima koliko života nedeljno spasi, dušica mala.
Unfuckable Unfuckable 15:06 07.01.2012

Re: Mayor Quimby

da, prvo nam omogući (čuj: izgradi) super mesto za vršenje samoubistava i inih protestnih radnji u širem smislu, a onda nam ne dozvoli da to radimo.
Uzimala - davala - s mačkama - spavala
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 14:28 07.01.2012

u pravu si

bio sam drugog januara na mostu, i koliko god da je nas most nesto posebno sto se tice tehnickih inovacija, i sta ti ja znam, estetika mu je nikakva...
vidjao sam i jako lepse mostove...
aleksandarz92 aleksandarz92 14:39 07.01.2012

...

Jel ti misliš da je lako napraviti most?
Evo igra, pa probaj.
8c_competizione 8c_competizione 14:47 07.01.2012

Re: ...

Genijalno!



sima2000 sima2000 15:13 07.01.2012

druga dimanzija

Ti bi barem morao da znaš da nije sve u dužini. Ima nešto i u širini (debljini, obimu).
Ovaj meksikanski je pišljivih 20 metara širok, što je stvarno smešno spram naših 45m :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:25 07.01.2012

Re: druga dimanzija

Ima nešto i u širini (debljini, obimu).

ima i u pristupnim saobraćajnicama.
49 41 49 41 15:23 07.01.2012

Most


-dug 570 m
-visok 150m
-luk mosta 160m

u njih je najduzi; 42.5 km


Svetski najprepoznatljiviji je, ipak nas!



8c_competizione 8c_competizione 15:27 07.01.2012

Re: Most

i onda dojoshe partizani ....
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:00 07.01.2012

Re: Most

49 41

-dug 570 m
-visok 150m
-luk mosta 160m

u njih je najduzi; 42.5 km


Svetski najprepoznatljiviji je, ipak nas!


E, imamo i mi mostić, doduše, muzejski eksponat, i turistička atrakcija, inače potpuno beskorisan. Bio je najviši viseći most na svetu dok nisu Francuzi podigli ono njihovo čudo pre 7-8 godina. Sagradjen je 1929.






EDIT: Eh, prema wikipediji, zapravo je Kinez napravio viši most od ovoga. Znači, deremo ove šabane sa juga Francuske, dok po beskorisnosti mosta držimo sigurno prvo mesto.

Unfuckable Unfuckable 20:07 07.01.2012

Re: Most

a gde mu je rasveta?
(smajli - vuče - a - gde - ti - kapa?)
tasadebeli tasadebeli 15:34 07.01.2012

Ништа нисам видео!





Јел`те, људи, какав је био ватромет? Какав је био ватромет? Видео сам телевизијски снимак, ма није то то. Мој прозор је окренут у том правцу и баш сам у близини моста, али ништа нисам видео јербо је градска власт дозволила претерану густину насељености у мом крају, па ми је суседна зграда толико близу да не видим ништа осим комшија кад ручају. (Барем да им је спаваћа соба окренута ка мени, па да нешто и гледам.) Осим комшијине кујне видим још само парченце неба и то кад се нагнем кроз прозор, а жена ме држи за ноге.

А нешто се опет мислим, и ја зановетам без везе. Баш нам је овај Београд прављен по мери човека, нема отуђења типичног за велике градове. Ето, ја на пример свакога дана знам шта комшије ручају...
tsunade tsunade 15:57 07.01.2012

ćuprija

da je po azdejkoviću i radikalima, dobili bi neku ćuprijicu i puna šaka brade... ma i to bi bilo previše... najbolje neki ponton, jer za bolje i nismo.

mostovi, putevi i slične infrastrukturne trice i kučine ne projektuju se i ne grade za današnju generaciju nego za generacije koje tek dolaze.

i mostarska petlja je mogla da bude daleko jeftinija ćuprija, ali je branko pešić imao mozga da proceni potrebe grada sa projekcijom na 30 i više godina unapred. da nemamo tu petlju uopšte ne bih mogla da zamislim saobraćaj danas u beogradu.

i azdejkoviću, tebi djilas zbog nekih drugih stvari ide na nerve, dakle ide ti na nerve zbog gej parade. za most se kačiš tek da bi se zapljunuo, onako sporta radi.

a kad govorimo o ceni mosta, ja nikad ne znam dal govorimo samo o mostu ili i o pristupnim saobraćajnicama koje su tek kapitalne investicije daleko skuplje od samog mosta.

jedino što ovom mostu može da se zameri je jedan mali višak glamura koji ima svoju cenu... ali ja sam od onih totalnih paćenika koji su srećni što su bar nešto od ove i ovakve vlasti dobili.

djilas se i na ovom primeru i na primeru bulevara pokazao kao čovek koji završava poslove po cenu zameranja raznim interesnim grupama. so, ako na jednoj strani imaš nesposobne lopove a na drugoj par sposobnih hohštaplera u koje se i djilas svrstava, za mene dileme nema. nadam se da će ponovo odneti vlast u gradu beogradu.

oh da, svesna sam i ja da bi bilo najbolje da imamo sposobne a poštene političare ali toga u srbiji niti ima niti će biti za dugi niz narednih godina.

tsunade tsunade 16:05 07.01.2012

Re: ćuprija

i da, ovde sam se javila jer mi na ganglije idu te radikalsko naprednjačke pljuvačine po djilasu i ovom mostu.

tvoj humor mi inače, češće izaziva bljuc, bljak reakciju nego osmeh na licu premda, priznajem, umeš i ti sporadično da zablistaš.
maca22 maca22 16:07 07.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
djilas se i na ovom primeru i na primeru bulevara pokazao kao čovek koji završava poslove po cenu zameranja raznim interesnim grupama.

Gradjani kao interesna grupa.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:14 07.01.2012

Re: ćuprija

ja sam ljut jer most nije presvučen Swarovski kristalima, sve za buduće generacije koje će naravno sve to da vraćaju
tsunade tsunade 16:17 07.01.2012

Re: ćuprija

Gradjani kao interesna grupa.


onolika dreka oko platana. rezultat, bulevar prvi put u svojoj istoriji izgleda kao civilizovana, urbana saobraćajna celina. nikad bolje nije izgledao.

onolika dreka oko mosta. gradjani banovog brda i čukarice mogu za deset minuta do novog beograda i u suprotnom smeru.

u cemu je problem?
u ceni.
slazem se.
ali cost and benefit analizu mora da mi izvede neko ko se u to razume a ne azdejković i gomila sličnih radikala and naprednjaka amatera.

koliko vidim, ovaj meksički moost spaja dva ravna druma a beogradski most na adi izlazi na dve petlje. razlika u ulaganjima je i nepismenom slepcu jasna. ne kazem da se nije kralo, ali sigurno nije azdejković taj ekspert čija će reč da me definitivno ubedi u to.
tsunade tsunade 16:19 07.01.2012

Re: ćuprija

ja sam ljut jer most nije presvučen Swarovski kristalima,


ti si ljut jer gradonačelnik nije podržao gej paradu. i ja to razumem. i u redu je da zbog toga budeš ljut. ali most nema veze sa tim konkretnim problemom.
maksa83 maksa83 16:21 07.01.2012

Re: ćuprija

i da, ovde sam se javila jer mi na ganglije idu te radikalsko naprednjačke pljuvačine po djilasu i ovom mostu.

Jes' da se pojavi i Vučić u jednom trenutku, ali najveći deo vremena na ovom dole videu pričaju profesori Brana Jovin, Mihailo Maletin i još poneki stručnjak koji nije povezan sa radikalsko-naprednjačkim-nečimveć. Inače, to (ta fora "kome smeta most oko kog buku dižu i naprednjaci/radikali je glup-ružan-zao-kao-i-oni" ) je tzv. guilt by association fallacy i stara je i provaljena fora. A i glupa je.

Poznajem sticajem okolnosti još ponekog stručnjaka sličnog kalibra koji deli njihovo mišljenje, a nije naprednjak-radikal-dss-ovac-whatever.



Inače, sad kapiram da je most kao most nebitan, tj. duboko sam ubeđen da ceo marifetluk nije posledica nekompetencije nego beščašća - tj. to je urađeno baš tako zbog masovnih radova koji će tokom predstojećih godina biti neophodni da ta stvar uopšte bude funkcionalna. Nauzimaće se još-i-još-i-još kredita koje će tim radovima presuti u DS-ove izvođačke firme (kao što trenutno rade svuda), a te (debele) pare ćemo da vraćamo svi mi.

I to ti je priča o mostu. Pljačka i presipanje.
maca22 maca22 16:26 07.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
onolika dreka oko platana. rezultat, bulevar prvi put u svojoj istoriji izgleda kao civilizovana, urbana saobraćajna celina. nikad bolje nije izgledao.

Uredjenje bulevara i te sve bombasticne fraze koje navodis nisu postignute secom platana, vec sredjivanjem ulice. Isto tako, PRE Pravnog fakulteta, bulevar je uredjen, ali su platani ostali. Ili mozda taj deo bulevara po tvom ukusu nije dovoljno civilizovana i urbana saobracajna celina.
tsunade tsunade 16:31 07.01.2012

Re: ćuprija

I to ti je priča o mostu. Pljačka i presipanje.


ma najbolje je da sedimo i ništa ne radimo jer postoje glasine i verovatnoća da će biti pljačke...

makso, ta verovatnoća je, zasigurno velika... ali ja sam uz sav taj rizik i sasvim skoro izvesnu kradju ipak za to da se zadužimo i napravimo saobraćajnice i mostove nego da ne uzimamo kredite, ništa ne radimo, ništa ne gradimo samo zato što imamo endemski, ponavljam, endemski lopovsku vlast.

no i tvoj rezon bolje da se ništa ne dogadja nego da me neko pljačka, mogu da shvatim.

ono što ne mogu da shvatim i podržim je ta priča moglo je jadnije i jeftinije i manje i uže i kraće... moglo je i od drveta, ma i od plastike i papira, moglo je i seci uši krpi dupe sto se ovde stalno radi... ali fala bogu, ovog puta nije. nego je napravljen zaista lep most.

ja zivim na novom beogradu od neke 85 godine. na parkinzima novog beograda u to doba bilo je mesta koliko ti dusa zeli. svi smo se pitali sto su projektovali tolika parking mesta. danas na tim parkinzima ima premalo mesta jer ima previse automobila. svaki stan ima dvoja kola. zamisli da su radikali projektovali novi beograd? ili da ga je azdejković projektovao? pa zastrašujuće....
maksa83 maksa83 16:36 07.01.2012

Re: ćuprija

no i tvoj rezon bolje da se ništa ne dogadja nego da me neko pljačka, mogu da shvatim.

Sad bih te zamolio da se vratiš na moj komentar i citiraš tačno deo u kome se vidi da je to moj rezon.

Moj "rezon" je da se pare, koje su trenutno jako skupe, troše pametno, tako da sa potrošenim parama pokriješ maksimum problema. Cela ova stvar nije izvedena tako da se troškovi i autput optimizuju, nego da se naprave novi problemi i otvori prostor za još trošenja.

Vidim da je između mog i tvog komentara prošlo tačno 10 minuta, što mi govori da nisi odvojila 56 minuta da pogledaš taj klip. Ja ovde ne nameravam da pravim njegov transkript, a da bi pričali o svemu tome na ravnoj nozi bilo bi uljudno i uputno da ga pogledaš. Ovako može da se pomisli da odbijaš da pogledaš/saslušaš nešto što se ne uklapa u tvoje mišljenje, iako iza toga stoje dokazano kompetentni i za to školovani ljudi.

P.S.:
ma najbolje je da sedimo i ništa ne radimo jer postoje glasine i verovatnoća da će biti pljačke...


Straw Man Argument
tsunade tsunade 16:39 07.01.2012

Re: ćuprija

maca22


zamisli da se baron haussmann obazirao i tronuo na prigovore branilaca svakog platana u parizu. da li misliš da bi danasnji pariz izgledao ovako kao što danas izgleda?
maca22 maca22 16:40 07.01.2012

Re: ćuprija

Na ovome svetu mi mozemo birati samo izmedju kradljivca neradnika, i kradljivca akcijasa.

Nema trece.
tsunade tsunade 16:46 07.01.2012

Re: ćuprija

maksa83


radikalska razotkrivanja sam gledala u real time-u na tv kopernikus svet plus. umalo me ta emisija nije stajala braka. jedva sam mužu objasnila da to gledam sa ciljem valjanja od smeha a ne zato sto neke od ovih sagovornika smatram ozbiljnim ekspertima. niko ko se pojavi na kopernikus svet plus za mene ne moze da bude ozbiljan. izvini.
tsunade tsunade 16:48 07.01.2012

Re: ćuprija

Nema trece.


niko srećniji od mene ne bi bio kad bi bilo nečeg trećeg. al jbg, ja to treće ne vidim.
tsunade tsunade 16:52 07.01.2012

Re: ćuprija

i uopste ne mogu da shvatim sta verica barać ima suvislo da kaze o urbanizmu a da to ima bilo kakvog smisla. to bi isto bilo kao kada bi neko mene, novinara, po obrazovanju sociologa, pitao sta mislim o nano cesticama ili kvantnoj fizici. nesuvislo.
maca22 maca22 16:54 07.01.2012

Re: ćuprija

tsunade

ono što ne mogu da shvatim i podržim je ta priča moglo je jadnije i jeftinije i manje i uže i kraće...

I ko li prica ovo...?
tsunade tsunade 16:57 07.01.2012

Re: ćuprija

I ko li prica ovo...?


pa većinska srbija koja gleda razotkrivanje na kopernikusu.
maksa83 maksa83 17:04 07.01.2012

Re: ćuprija

to bi isto bilo kao kada bi neko mene, novinara, po obrazovanju sociologa, pitao sta mislim o nano cesticama ili kvantnoj fizici...

... mostovima, urbanizmu, planiranju saobraćajnica, itd.

Izvini. :)

Izvini br. 2: Ne deluješ mi kao kreten (dapače, rado čitam tvoje komentare, verovatno većinu preporučim, itd. itd.), ali opet radiš istu stvar - pokušavaš da diskredituješ ljude sa znanjem, iskustvom i diplomama na osnovu toga što je klip emitovan na TV Kopernikus (štagodtobilo)?!

Kao kad bih ja sad tebe probao da diskreditujem kao novinara zato što se javljaš na blogu92 koji je na domenu na kome je www.b92.net na kom se povremeno pojave urnebesno-imbecilni tekstovi u temi Život.
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:05 07.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
i uopste ne mogu da shvatim sta verica barać ima suvislo da kaze o urbanizmu a da to ima bilo kakvog smisla. to bi isto bilo kao kada bi neko mene, novinara, po obrazovanju sociologa, pitao sta mislim o nano cesticama ili kvantnoj fizici. nesuvislo.


Ima bolja analogija, mada sam mišljenja da svaki građanin treba da ima mišljenje o kapitalnim radovima, pa i o urbanizmu, ali da se vratim na analogiju:

To je kao kad bi neko tebe, kao novinara, pitao o svrsihodnosti i velelepnosti i urbanističkoj opravdanosti mosta.

Treba da te pita i tebe i Vericu, i mene i svakog da pita, jer je tako - demokratski. I od naših para se zida, doduše od para naše dece, ali da ne cepidlačimo, deca moraju da razumeju današnje dnevnopolitičke potrebe Demokratske stranke, pa nek se malo stisnu u budućnosti, to je za njihovo dobro.
neverovatnimiki neverovatnimiki 17:08 07.01.2012

Re: ćuprija

tsunade

Bla-bla-bla-naš je Đilas lep i plav!


Neko koliko se članova tvoje uže i šire familije zaposlilo preko zavoda za zapošljavanje Demokratska stranka?

Da li je ovolika aktivnost povodom ove teme dokaz postojanja osećaja griže savesti, ma koliko duboko je mi zakopali?
maksa83 maksa83 17:11 07.01.2012

Re: ćuprija

deca moraju da razumeju današnje dnevnopolitičke potrebe Demokratske stranke

Malo je tu dnevnopolitičkog, potrebe su većma fiskalne.
silver bullet silver bullet 17:17 07.01.2012

Re: ćuprija

Uredjenje bulevara i te sve bombasticne fraze koje navodis nisu postignute secom platana, vec sredjivanjem ulice. Isto tako, PRE Pravnog fakulteta, bulevar je uredjen, ali su platani ostali. Ili mozda taj deo bulevara po tvom ukusu nije dovoljno civilizovana i urbana saobracajna celina.


Mali info: u tom delu Bulevara su visoke zgrade gde su sezdesetih i sedamdesetih zamenjene vodovodne instalacije i kanalizacione cevi, u delu gde su poseceni platani morala je da se radi obimnija rekonstrukcija infrastrukture za buduce zgrade koje ce tu nici umesto sadasnjih udzerica.


onolika dreka oko platana. rezultat, bulevar prvi put u svojoj istoriji izgleda kao civilizovana, urbana saobraćajna celina. nikad bolje nije izgledao.

onolika dreka oko mosta. gradjani banovog brda i čukarice mogu za deset minuta do novog beograda i u suprotnom smeru.

u cemu je problem?
u ceni.
slazem se.
ali cost and benefit analizu mora da mi izvede neko ko se u to razume a ne azdejković i gomila sličnih radikala and naprednjaka amatera.



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:23 07.01.2012

Re: ćuprija

Maksa
Kao kad bih ja sad tebe probao da diskreditujem kao novinara

Uroš
To je kao kad bi neko tebe, kao novinara, pitao o svrsihodnosti i velelepnosti i urbanističkoj opravdanosti mosta.

Pa nemojte tako! Možda radi za Studio B? Pročitah ovde da su tamo naročito upućeni
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:27 07.01.2012

Re: ćuprija

ti si ljut jer gradonačelnik nije podržao gej paradu. i ja to razumem. i u redu je da zbog toga budeš ljut. ali most nema veze sa tim konkretnim problemom.


ovo shvatam kao ličnu uvredu... evo, Čeda je podržao paradu, ali treba ga treba kazniti jer nije predao imovinsku kartu...

te crno-bele varijante, ako podržava paradu onda mu je sve oprošteno i ako ne podržava paradu onda je sve loše što radi je malo debilna....
westvleteren westvleteren 17:32 07.01.2012

Re: ćuprija

. guilt by association fallacy i stara je i provaljena fora. A i glupa je.




Straw Man Argument


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:11 07.01.2012

Re: ćuprija

E, jebiga, sad je Tsu zatrpana.

Ali htedoh da kažem...Daleko me od više svih đilasa i njihovih svetlećih lakrdija baca u bedak to što je ovde toliko pao standard i očekivanja od političara da su ljudi spremni da se uhvate za svaku kosku koja im se baci i da agrasivno brane nešto što se u iole normalnim uslovima ne bi pipnulo motkom. Lestvicu su uspeli toliko nisko da postave da će biračko telo da se uspali i 'vata za gušu zbog ovog ovakvog mosta. Tužno.
Unfuckable Unfuckable 18:20 07.01.2012

Re: ćuprija

ali je branko pešić imao mozga da proceni potrebe grada sa projekcijom na 30 i više godina unapred. da nemamo tu petlju uopšte ne bih mogla da zamislim saobraćaj danas u beogradu.

da brate, da nije bilo Branka ne bi bilo ni saobraćaja.
Takođe, hvala Kralju što je 1892. izmislio GSB jer da nije, ne bi se mi danas prepirali oko gradskog saobraćaja.

I naravno, hvala mami i tati (tj da nisu bili neki drugi, radikalni), jer da nije njih ja ovo danas ne bi pisao.
nikola_kovac nikola_kovac 18:29 07.01.2012

Re: ćuprija

макса


Да ти само знаш на колико сам коментара кликнуо "Odustani" због ових твојих тупавих логичких грешака! Дугујеш ми сате и сате бачене на куцање необјављених коментара.
man ray loves me man ray loves me 18:38 07.01.2012

Re: ćuprija

da li misliš da bi danasnji pariz izgledao ovako kao što danas izgleda?

djilas kao haussmann?
na prigovore branilaca svakog platana u parizu

mislis na bodlera?
tsunade tsunade 19:49 07.01.2012

Re: ćuprija

Treba da te pita i tebe i Vericu, i mene i svakog da pita, jer je tako - demokratski.


mostovima, urbanizmu, planiranju saobraćajnica, itd.


ok. moze da nas pita ko sta hoche... mozemo i mi ovako da dajemo misljenja kakva hochemo. ali sigurno da nase anonimno debatovanje na ovom blogu nema tu specificnu težinu kao pojavljivanje na tv kopernikusu sa cagichem, aleksandrom vasichem, tanjom vidojevich... oh moj bože treba li da nastavim.

drugo mi ovde debatujemo o skupoći i svrsishodnosti mosta a ne o urbanizmu i mostogradnji.

Neko koliko se članova tvoje uže i šire familije zaposlilo preko zavoda za zapošljavanje Demokratska stranka?Da li je ovolika aktivnost povodom ove teme dokaz postojanja osećaja griže savesti, ma koliko duboko je mi zakopali?


kome je ovo pitanje upuceno? meni se niko nikad nije zaposlio preko bilo koje stranke. upravo su mi sve stranke sacuvaj boze i sakloni.

kakva griza savesti? sta ti buncas?

Lestvicu su uspeli toliko nisko...


mogli smo da prodjemo i bez mosta i bez bulevara i bez gaća a sa jednakim fiskalnim i kamatnim zaduženjima... to je realnost srbije. shvatite gospodine, ovom zemljom vladaju oni koji su od zla oca a na vlast će doći oni koji su od još gore majke... to je tako ovde. ni ja ne mogu da se pomirim s tim al nisam slepa.

Možda radi za Studio B? Pročitah ovde da su tamo naročito upućeni


greška. ne radim za studio b.


maca22 maca22 19:59 07.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
ali sigurno da nase anonimno debatovanje na ovom blogu nema tu specificnu težinu kao pojavljivanje na tv kopernikusu sa cagichem, aleksandrom vasichem, tanjom vidojevich... oh moj bože treba li da nastavim.

Ne treba, evo nikola_kovac i westvleteren tu logiku savršeno razumeju.
aleksandarz92 aleksandarz92 20:10 07.01.2012

Re: ćuprija

ono što ne mogu da shvatim i podržim je ta priča moglo je jadnije i jeftinije i manje i uže i kraće... moglo je i od drveta, ma i od plastike i papira, moglo je i seci uši krpi dupe sto se ovde stalno radi... ali fala bogu, ovog puta nije. nego je napravljen zaista lep most.

Malopre se na Discovery-ju završila emisija o tom mostu. Meni nekako drago što nisam iz BG i neću morati da ga koristim.
tsunade tsunade 20:19 07.01.2012

Re: ćuprija

Meni nekako drago što nisam iz BG i neću morati da ga koristim.


odlično.
tsunade tsunade 20:28 07.01.2012

Re: ćuprija

hvala Kralju što je 1892. izmislio GSB


el to onaj kralj koji je, zajedno sa svojom suprugom, primio lepu zahvalnicu od apisa?
dragan7557 dragan7557 20:36 07.01.2012

Re: ćuprija

ali cost and benefit analizu mora da mi izvede neko ko se u to razume a ne azdejković i gomila sličnih radikala and naprednjaka amatera.

Cost-benfit analiza kod zaduzenih sredstava je uvek negativna po onoga ko podize kredit kod internacionalnig gulikoza ili pak kamatara.


Kad neko pozajmljuje novac od kamatara da bi gradio infrastrukturu a stranim poslodavcima placa da mu otvore nova radna mesta i zaposle radnike, tu ne postoji benefit vec samo cost analiza, porazavajuceg sadrzaja.

Ko je vas ubedio da je pozajmljivanje tudjih (nepostojecih) para dobra stvar? Cini mi se da i stanovnici psihijatrijskih ustanova zatvorenog tipa znaju pametnije.

Samo kompletno nesposoban i bezuman covek moze da smatra da je pozajmica milijardi kako bi gradio infrastrukturu, nesto opravdano.

Da je ovo napisao Ceda Ldepejovic ili Toma Neoiberalic pa i Boris Liberalovic dalo bi se i shvatiti, ali kad napise neko ko se predstavi na ovom blogu kao kritican/a novinar/ka onda postaje zabrinjavajuce.

Kako izgleda ovakva politika bezumnog zaduzivanja do besvesti, savetujem da pogledate u Madjarskoj koja je pred stecajem i pored skorasnje "injekcije" od € 20 milijardi.

I da zavrsim u narodu je poznata poslovica: "dug je najgori drug," a ovo bi gore spomenuta gospoda kao i sam Beo-Djido trebali da shvate, mada imam utisak da je to njima veoma dobro poznato.

Do prosjackog stapa zaduziti sadasnju i bezbrojne buduce generacije moze samo onaj, ko je bez osnovnih moralnih normi, o vrednostima da i ne pisem.

cerski
maca22 maca22 20:43 07.01.2012

Re: ćuprija

Koga briga za sutra kad danas most izgleda suuuper
tsunade tsunade 20:50 07.01.2012

Re: ćuprija

dragan7557


uuuu bilo bi divno kad bi iz tekućih sredstava mogli da izvedemo i mostove i autobanove i regionalne i lokalne drumove.

ili je mozda vasa ideja da ih uopste ne pravimo nego da gacamo po blatu i preticemo se na ibarskoj magistrali pri brzini od 20 na sat?

tsunade tsunade 20:53 07.01.2012

Re: ćuprija

Da je ovo napisao Ceda Ldepejovic ili Toma Neoiberalic pa i Boris Liberalovic dalo bi se i shvatiti, ali kad napise neko ko se predstavi na ovom blogu kao kritican/a novinar/ka onda postaje zabrinjavajuce.


sta vas tacno zabrinjava?

i kad sam se ja predstavila kao nepristrasna novinarka?

ja ne verujem u nepristrasno.
verujem samo u istinito.



JJ Beba JJ Beba 20:53 07.01.2012

Re: ćuprija

i mostarska petlja je mogla da bude daleko jeftinija ćuprija, ali je branko pešić imao mozga da proceni potrebe grada sa projekcijom na 30 i više godina unapred. da nemamo tu petlju uopšte ne bih mogla da zamislim saobraćaj danas u beogradu. .

al to vas u centrali uče kako svi isto da govorite?
svratila kod drugara posle ponoći za ng i tamo gori upaljen tv sa zamrznutom slikom mosta na studi b i ja krenem da gasim i jebem kevu zabavi koju su upriličili beograđanima direktnim prenosom otvaranja mosta i odbrojavanja , kad neka gospodža krene istu priču- pa tako su se bunili i kad je petlja građena, pa branko pešić ovo, pa branko šepić ono, pa munje i gromovi


alo bre, kakav bre most na adi.
za te pare?
kamo most za zemun? kamo još dva mosta za pančevo?


ja dobila, bolje reći cela moja porodica pojedinačno, na svakog poimence, čestitke za novu godinu od DS i džilasa lićno.!! ej meni!! mora da su vadili staru bazu podataka, onu iz '91.
a čestitka- kunsdruk viskoe gramature, kad je otvoriš s jedne strane most, struge tramvaj "francuz" i dole lično obraćanje, i četitka i bla, bla....kao nema se para, kriza, a vamo dirktno na svako ime, na pola beograda razalstao


djilas se i na ovom primeru i na primeru bulevara pokazao kao čovek koji završava poslove po cenu zameranja raznim interesnim grupama.

šta je bre pokazao? odesko svo drveće po beogradu koje je preostalo
maksa83 maksa83 20:57 07.01.2012

Re: ćuprija

verujem samo u istinito.

Al' istinito mora da pazi na kom se kanalu emituje, inače može da ga duva...
tsunade tsunade 20:58 07.01.2012

Re: ćuprija

Do prosjackog stapa zaduziti sadasnju i bezbrojne buduce generacije moze samo onaj, ko je bez osnovnih moralnih normi, o vrednostima da i ne pisem.


eh da smo se zaduzili za jos 50 mostova, ni po jada.

meni smeta kad se zaduzujemo da bi delili plate budzetlijama i da bi krpili brojne rupe u budzetu...

a kad se zaduzimo da nesto napravimo, nemam neki problem sa tim.
tsunade tsunade 21:02 07.01.2012

Re: ćuprija

al to vas u centrali uče kako svi isto da govorite?


u kojoj centrali?

šta je bre pokazao? odesko svo drveće po beogradu koje je preostalo


nije. zadji malo po gradu, pa ćeš videti da nije.
JJ Beba JJ Beba 21:07 07.01.2012

Re: ćuprija


u kojoj centrali?

onoj
dragan7557 dragan7557 21:12 07.01.2012

Re: ćuprija

tsunade 20:50 07.01.2012 / *novo
Re: ćuprija

dragan7557



uuuu bilo bi divno kad bi iz tekućih sredstava mogli da izvedemo i mostove i autobanove i regionalne i lokalne drumove.


Nije mi poznato sta za vas znaci termin "tekuca sredstva," ali svakako znam sta taj znaci u racunovodstvu i finansijama, kao sto znam da je u pitanju racunovodstvena kategorija i nista drugo, koja nema nikakve veze sa gradnjom bilo cega kao ni sa finansiranjem bilo cega.

Ukratko naveli ste jednu obicnu varijabilnu racunovodstvenu stavku(kategoriju u sirem znacenju) koja sa finansiranjem projekata za dugorocnu upotrebu nema apsolutno nikakve veze.

Imam utisak da ste pobrkali takozvano kucno knjigovodstvo sa finansiranjem javnih projekata.
ili je mozda vasa ideja da ih uopste ne pravimo nego da gacamo po blatu i preticemo se na ibarskoj magistrali pri brzini od 20 na sat?

Moja ideja svakako nije da gazite po blatu, ali mi je veoma dobro poznato da je sam grad Beograd(kao i drugi), prepun sokaka bez vestackog pokrivaca, odnosno blatnjava.

Sto se tice Ibarske, 20 km/h. je sasvim u redu, uzimajuci u obzir da je prosecna brzina kretanja na nemackim autobanovima oko 65 km/h. i ide na dole, a da na istim nema ni priblizno isti broj rupetina, nepotrebnih krivincina i drugih prepreka, kao na cenjenoj matoroj dami Ibarskoj, vem je svakako poznato.

cerski
dragan7557 dragan7557 21:18 07.01.2012

Re: ćuprija

meni smeta kad se zaduzujemo da bi delili plate budzetlijama i da bi krpili brojne rupe u budzetu...

Pa sta mislite zasto se to desava?

cerski
tsunade tsunade 21:20 07.01.2012

Re: ćuprija

JJ Beba


cuj bebo a cujte i pocujte ostali.
nije meni prijatno i lepo da branim djilasa.
nemam cak nameru za njega niti bilo koga drugog da glasam.
vise puta sam se na raznim blogovima ovde izjasnjavala pa da ponovim:
lopovluk, javašluk, lenjost, inertnost, glupost, neefikasnost su suficitarne osobine srpskih politicara.
operativnost i efikasnost su deficitarni elementi.
te elemente prepoznajem kod djilasa, pajticha, jesicha.
to su tri coveka kojima bih mozda dala da mi sacuvaju dve nacrtane ovcice.

dok se ne pojavi na vidiku bolji profil ja chu biti prinudjena ovako sporadicno da se borim prsa u prsa sama protiv svih u cilju odbrane operativnosti, efikasnosti.

a inace uverena sam da, kad bi svi djuture, ukljucujuchi i navedenu trojicu, sutra naprasno crkli usled povećanog nivoa holesterola na slavama,
nicija majka ne bi zakukala.

to isto vazi i za opoziciju... svakog pojedinacno lidera i funkcionera bilo koje partije u srbiji.
dragan7557 dragan7557 21:21 07.01.2012

Re: ćuprija

tsunade 20:58 07.01.2012
Re: ćuprija

Do prosjackog stapa zaduziti sadasnju i bezbrojne buduce generacije moze samo onaj, ko je bez osnovnih moralnih normi, o vrednostima da i ne pisem.



eh da smo se zaduzili za jos 50 mostova, ni po jada.

Bas vala, napravili bi vise posla natovcima, kad su nam ono pomagali oko mostova.

cerski
dragan7557 dragan7557 21:26 07.01.2012

Re: ćuprija

i kad sam se ja predstavila kao nepristrasna novinarka?

Ja nigde ne spomenu vasu khm...nepristrasnost, kriticnost i nepristrasnost nemaju takodje neke medusobne veze. A ja spomenuh kriticnost.

cerski
tsunade tsunade 21:31 07.01.2012

Re: ćuprija

Imam utisak da ste pobrkali takozvano kucno knjigovodstvo sa finansiranjem javnih projekata.


dajte prosvetlite me, kako vi zamisljate finansiranje infrastrukture u jednoj srbiji? al prethodno odgovorite na pitanje da li nam je, po vama, to uopste potrebno?

namačka nema ograničenje brzine na auto putu i čisto sumnjam da je prosek 65 km na sat... malo vam je kinky izraz prosek... prosek u kom vremenskom intervalu, u odnosu na šta?
dragan7557 dragan7557 21:37 07.01.2012

Re: ćuprija

lopovluk, javašluk, lenjost, inertnost, glupost, neefikasnost su suficitarne osobine srpskih politicara.


Vi imate ozbiljan problem u shvatanju funkcionisanja vlasti.

Politikanti mogu da budu i potpuna goveda, pa cak i jos vece govedurine od potpunih goveda, kad je razum u pitanju, ali kada je projektovanje, gradnja i koriscenje objekata infrastrukture u pitanju (kao i drugo), oni se sa sve cetiri oslanjaju na svoje saradnike, koji se obicno nazivaju birokratija u malo pozitivnijem smislu reci ili pak administracija u uobicajenom.

Ministar ili gradonacelnik moze da bude i obican vo ( Imperator Kaligula je za senatora imenovao konja i rimska administracija je i dalje prefektno funkcionisala), to za izvrsni deo piramide upravljanja bilo kojom drzavom nema nikakvih posledica, osim naravno pozitivnih, jer se vo (ili konj) nece mesati u ono sto ne razume, dok ovi o kojima pisete - hoce.

U Srbiji (a i drugde) nije problem u glupavim politicarima vec u do zla boga nepismenoj, neotesanoj i posve nesposobnoj birokratiji.

cerski
tsunade tsunade 21:45 07.01.2012

Re: ćuprija

Vi imate ozbiljan problem u shvatanju funkcionisanja vlasti.


vi imate pogrešnu percepciju da nešto kao puno znate o funkcionisanju vlasti.

U Srbiji (a i drugde) nije problem u glupavim politicarima vec u do zla boga nepismenoj, neotesanoj i posve nesposobnoj birokratiji.


mršavo vam je to znanje. mršavo.
maksa83 maksa83 21:50 07.01.2012

Re: ćuprija

dok se ne pojavi na vidiku bolji profil ja chu biti prinudjena ovako sporadicno da se borim prsa u prsa sama protiv svih u cilju odbrane operativnosti, efikasnosti.


Znaš koja je jedna od definicija inžinjera? Inžinjer je čovek koji za $10 može da napravi nešto što svaka budala može za $1000.

Aj' da probam to da ti objasnim ovako - recimo da ti, tsunade, nemaš rešeno stambeno pitanje, i ja sam tvoj dobar drugar i prepustiš meni da ti rešim taj problem pošto nemaš vremena time da se baviš, dakle da nađem gajbu, uzmem kredit u tvoje ime (u tvoje ime, ponavljam), kupim i dam ti ključeve. I dogovorimo se lepo, ti kažeš "nešto do 80 kvm, da ne bude više od 4 tramvajske stanice od centra i nemoj kredit preko 125 soma EUR. Važiiii... i posle 3 nedelje ja ti donosim ključeve od fantastičnog duplexa od 230 kvm na 2 min. hoda od Politike, i saopštim ti da sam morao za tu zgodu da te zadužim 460000 EUR. Kad kažeš "jeeeebote pa DA LI SI NORMALAN KAKO DA OTPLAĆUJEM ratu od 3000 EUR mesečno?!" ja kažem "ma daj pusti to, nego da vidiš ovo, tri kupatila, džakuzi, a vidi ovu terasu od 30 kvm, lu-di-lo, a?". Sad, ono što ti nisam rekao je da je gajba kupljena preko agencije koju drži moja tetka, koja je u tom slučaju uzela 4x veću proviziju nego da sam uradio ono što si od mene očekivala.

Kako bi ti izgledao taj dil. Operativno & efikasno?

Gradnja je (skoro) uvek samo i isključivo pitanje para. Kad vidiš da je nešto stalo to znači da nema para. Kad vidiš da je nešto izgrađeno munjevito to znači da je bilo para. Nema nikakve mudrosti u besprizornom zaduživanju već zadužene sredine da bi se istrao trip jednog akademika (čiji sin, btw., stvarno prodaje one sajle) i ta gomila para preturila u Montere i sl. ŽarkoMarkoPut firme DS sponzora tokom predstojećih godina, i to uzimanjem još kredita.

To može svaka budala sa penkalom i ovlašćenjem da potpisuje.
aleksandarz92 aleksandarz92 21:59 07.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
Meni nekako drago što nisam iz BG i neću morati da ga koristim.


odlično.

Neznam dal' se razumemo, ali radi se o bezbednosti.
Ono što sam video na Discovery-ju liči na mnogo neozbiljnu gradnju. Kad je to snimljeno i prikazano, mogu da zamislim šta sve nije snimljeno. I kad na sve to dodamo da su javni radovi divna stvar za masovni lopovluk i fušerisanje, mogu da zamislim kakvog je kvaliteta most, ne računajući spoljni izgled koji mora da bude "da se vidi raskoš".
Iskreno, plašim se da jo most rađen po principu "drži vodu dok majstori odu".
tsunade tsunade 22:00 07.01.2012

Re: ćuprija

maksa83


lepo si mi objasnio ali i dalje je to meni na nivou rekla kazala. volela bih da vidim neke dokaze ko se koliko i u kojoj fazi ugradjivao. jer ne treba zaboraviti da je finansijski aranzman pravljen za bogdanovicheva vakta (ako sam dobro shvatila) a da je djilas posao realizovao.

drugo i sam znas da mi nismo sposobni da zavrsimo par desetina kilometara auto puta kroz vojvodinu. i za to su pare bile obezbedjene pa opet nismo zavrsili.
tsunade tsunade 22:04 07.01.2012

Re: ćuprija

Neznam dal' se razumemo, ali radi se o bezbednosti.


aham. vidi ima jedan most u šapcu. pa kad te put iz šumadije povede u zemun na primer a ti lepo skreni pa zapucaj preko šapca. to ti je najpametnije.
dragan7557 dragan7557 22:05 07.01.2012

Re: ćuprija

namačka nema ograničenje brzine na auto putu i čisto sumnjam da je prosek 65 km na sat... malo vam je kinky izraz prosek... prosek u kom vremenskom intervalu, u odnosu na šta?

Podatci poticu od ADAC nemacke sestrinske, i daleko bolje organizovane (a i sa 24 helikoptera, ili vise, osposobljene)onoga sto se u Srbiji naziva Auto Moto Savez. Idite na njihovu stranicu, i u obimnoj prezentaciji pogledajte, nije ni sluzbena ni drzavna a ni Davidova ili Cesarska tajna.
al prethodno odgovorite na pitanje da li nam je, po vama, to uopste potrebno?

Potpuno je nesporna stvar potrebe infrastukture, a istu su po vas celom Balkanu gradili jos Rimljani, posle Vizantinci, pa i Turci, jedino izgleda domacim Srbima jos nije jasno da je potreba, da nije potreba (a i da je prakticno nemoguce otvarati puteve mostove i pruge jer se nalaze na otvorenom prostoru) praviti zaduzbine, proslave, piti, drzati govore i senluciti na svakom metru izgradjenog mosta, kilometru zeleznicke pruge ili kruznom toku na na putu. Koliko ova slavlja koztaju Bog sam zna?

Finansiranje javnih projekata u koje spada i infrastruktura se od vajkada finansira na vrlo jasan i ustaljen nacin vlastitim radom koji se pretvara u sredstva, i tu nema nikakvih tajni niti sporova.

Ako mislite da je recimo Dioklecijan ili neki drugi Imperator, finansirao Balkansku javnu putnu mrezu, trckajuci u MMF/IMF caskom po pare, onda se varate, naravno nije ni tracio vreme na blentave razgovore sa predstavnicima gulikoza pod imenom Svetska Banka, a ni mamlazima iz Evropske Banke za Obnovu i Razvoj, ciji je jedan od osnivaca i bivsa Kraljevina, posle WW I, vec je sve to radio bez kredita a sa svojim sredstvima.

Ili mislite da je ipak zvao "strucnjake" za njakanje iz spomenutih filatelisticko-humanitarnih organa krupnog kapitala?

Pored radno sposobnog nezaposlenog stanovnistva od preko milion ljudi traziti kredit i raspisivati medjunozne tendere, za gradnju vlastite infrastrukture moze samo neko ko uopste nema pojma o javnim finansijama, ili neko ko je prisiljen da to cini kao uslugu za nesto sto vec duguje, pa na ovaj nacin dug vraca.

cerski
maksa83 maksa83 22:06 07.01.2012

Re: ćuprija

lepo si mi objasnio ali i dalje je to meni na nivou rekla kazala. volela bih da vidim neke dokaze ko se koliko i u kojoj fazi ugradjivao.

Pa ništa, upali Studio B i čekaj, biće o tome sigurno ... odma' posle Justin Bieberove obrade Kenozoika.

jer ne treba zaboraviti da je finansijski aranzman pravljen za bogdanovicheva vakta (ako sam dobro shvatila) a da je djilas posao realizovao.

Ne. Za Bogdanovićeva vakta je dignut jedan kreditčić od (valjda) 80 mil.
Onda je on umro, došao Đilas, i na svakoj skupštini se digne još po jedan kredit i kad se podvuče crta ispalo 400 mil. Za sada.
maca22 maca22 22:15 07.01.2012

Re: ćuprija

aleksandarz92
Neznam dal' se razumemo, ali radi se o bezbednosti.

O ovome jos nisam slusala. Sta su rekli?
dragan7557 dragan7557 22:25 07.01.2012

Re: ćuprija

Ne. Za Bogranovićeva vakta je dignut jedan kreditčić od (valjda) 80 mil.
Onda je on umro, došao Đilas, i na svakoj skupštini se digne još po jedan kredit i kad se podvuče crta ispalo 400 mil. Za sada.

Ne! Kad se podvuce crta onda je ispod crte NIS, sa sve benzinskim pumpama, monopolom na energente u Srbiji i naftna polja Srbije sa veoma kvalitetnom njeftom.

E sad kako tsunade rece: da gradimo 50 mostova kol'ko bi NIS ovana trebalo dati za nj.

cerski
maksa83 maksa83 22:28 07.01.2012

Re: ćuprija

drugo i sam znas da mi nismo sposobni da zavrsimo par desetina kilometara auto puta kroz vojvodinu. i za to su pare bile obezbedjene pa opet nismo zavrsili.

To je zanimljivo pitanje. Naime, naši građevinari nisu skroz nesposobni, gradili su koješta širom sveta, od velikih brana u Peruu preko iračkih podzemnih tenkovskih baza (koje ameri nisu uspeli da izbuše onim velikim bombama (5m betona, pod zemljom), nego su ih samo zatrpali peskom) i vojnih aerodroma u planinama pa do veštačkih ostrva u Saudi Arabiji + koješta još. Nisam siguran da im jedan komad autoputa predstavlja operativni izazov, i duboko verujem da se tu nešto misltično desilo sa parama.
dragan7557 dragan7557 22:28 07.01.2012

Re: ćuprija

vi imate pogrešnu percepciju da nešto kao puno znate o funkcionisanju vlasti.

Ja vama navedoh primer recimo Kaligulinog Konja, a vi meni:
mršavo vam je to znanje. mršavo.

nudite zbilja kapitalni argument, mada mrsav, kao nekadsnja Tvigi, al'to je u modi zar ne?

cerski
dragan7557 dragan7557 22:34 07.01.2012

Re: ćuprija

maksa83 21:50 07.01.2012
Re: ćuprija

dok se ne pojavi na vidiku bolji profil ja chu biti prinudjena ovako sporadicno da se borim prsa u prsa sama protiv svih u cilju odbrane operativnosti, efikasnosti.



Znaš koja je jedna od definicija inžinjera? Inžinjer je čovek koji za $10 može da napravi nešto što svaka budala može za $1000.

Od kada je URS Dinkic postao inzenjer? I nisu dolari vec evri.

cerski
aleksandarz92 aleksandarz92 23:02 07.01.2012

Re: ćuprija

O ovome jos nisam slusala. Sta su rekli?

Nisu oni ništa rekli, to ja izvlačim neke zaključke. Možda pogrešne, ali...
Onaj pilon je kupastog oblika i rađen je od betonskih prstenova, nekoliko metara visine, a svaki sledeći je uži za 30 cm u prečniku. Napravljen je jedan komplet dasaka kojima se to zašaluje (da ne curi beton), a za svaki sledeći majstori uzmu motornu testeru, popnu se na merdevine i skrate svaku dasku za po 2cm. I još tako neki detalji, kakve nisam video u tim emisijama (extreme engineering) o nekim drugim građevinama, a koji liče na standardno srpsko "ma nema veze što nije po propisu, dobro je"
dragan7557 dragan7557 23:03 07.01.2012

Re: ćuprija

Lestvicu su uspeli toliko nisko da postave da će biračko telo da se uspali i 'vata za gušu zbog ovog ovakvog mosta. Tužno.

Alo bre, sta tuzno? Kazi Bogu i politici hvala. Zamisli bre,da ima tri mosta? Ovi bi kako stvari stoje jedni drugim zardjalim kasikama,a tradionalno, sekli grkljane.

cerski
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:13 07.01.2012

Re: ćuprija

Tsu, ja razumem da ti hoćeš da kažeš da su pljačka i zaduživanja neizbežni, a ovako bar ostane nešto. Ali i ranije su nicali mostovi po Srbiji, čak niču i sad (po Vojvodini, a i po mnogo siromašnijim krajevima). I sigurna sam da se i tu kralo, mazalo i zaduživalo, ali se opet nešto pomerilo, a za mnogo manje para i sa daleko manje štrasa i ekstravagancije. Ne mora da se bude Đilas da bi se nešto uradilo, a mislim da je naročito štetno odobravanje i tolerisanje njegovih radnji jer mu se širom otvaraju vrata za dalju enormnu štetu. Nije isto zadužiti se do članaka i do ušiju. Mostovi su svuda u lošem stanju, a nedostaje još dosta komada. Ako se ovakvo ponašanje bude pozdravljalo, sve će da ode u tri lepe, a nije neophodno jer ipak ima manje gramzivih od njega, koliko god da su mu slični. To hoću da kažem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:41 07.01.2012

Re: ćuprija

nego je napravljen zaista lep most.


Ja stvarno ne vidim ništa lepo u tom mostu, sorry . Štaviše, mislim da sasvim blesavo štrči i bode oči s koje god strane da mu se prilazi.
milicadj milicadj 23:41 07.01.2012

Re: ćuprija

pa nece bas biti fusheraj kao kod exluzivnih stanova na vracharu, mermer, klima itd. malo preterujete svi redom. a i zivo me zanima odakle cifra od 161 mil. radila na mostu, znam vrednost ugovora po dobijanju posla, znam i vrednosti ugovora pristupnih saobracajnica i ni jedna matematika ne daje nista od tih cifri o kojima pricate. no, dobro, cinjenica je da kompletno upravljanje projektom je radio grad beograd preko konsultantske kuce (http://www.savabridge.com/) te da konacne cifre znaju samo oni. imajte u vidu da kada prokopate malo po netu i odete na sajt EBRD dobijate cifre koje se odnose na sve troskove vezano za taj projekat maltene od studije izvodljivosti pa do sijalichice na vrhu pilona.
kompletna kontrola projekta, gradnje i svega sto treba je radjena u skladu sa zakonom. brate mili za nabavku slivnika smo morali da imamo bar 3 sastanka sa kompletnom ekipom mojih bivsih profana sa faxa, pa jedno odobrenje pa drugo pa trece pa se onda javi neki iskusan profan ili ko vec zna i objasni da kod nas zbog toga i toga precnik slivnika mora da bude drugaciji pa ajd sve ispocetka.
pa zamislite kako je bilo za ostale bitnije elemente konstrukcije.
sigurna sam da je bilo raznih momenata o kojima pricate ali ne preterujte.

i dajte radujte se necem novom i ne mracite. ko god da je na vlasti krasce dok god se ne dese ozbiljne posledice po doticnu personu. to smo mi, vreme je da pocnemo da se, jelte, nosimo sa tom cinjenicom. ili sto bi neki tamo rekli fuckin deal with it and move on.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana