Budućnost| Društvo| Politika

Najvažniji događaji u 2011.godini, a šta nas čeka???

Milan Karagaća RSS / 25.12.2011. u 11:42

Godina koja je na izmaku bila je po mnogo čemu burna, sa mnogo događaja koji su je obeležili i dosta onih koje kao teret predaje u nasledstvo narednoj. Što se Srbije i nas njenih građana tiče i ne očekujemo baš previše jer znamo gde smo, a i kakvi smo.

11397427214ef6e974500e3629793829_640x427.jpg 

 Ono što svakako svi želimo Srbiji je da ne bude ili u što manjoj meri bude država:

-kojа se grаniči sаmа sа sobom,

-gde se istorijа ponаvljа svаkog dаnа,

-gde svi preziru politiku, а svi imаju pаrtijske knjižice,

-gde niko ne znа nаpаmet držаvnu himnu,

-gde su nаjpаmetniji oni što se prаve ludi,

- gde sаmi sebi seku grаne nа kojimа sede,

-gde svi žure nа posаo, а ne stižu nа vreme,

- gde je više besposlenih nego zaposlenih,

-gde niko nemа pаrа а svudа se mаsovno kupuje,

-gde svi igrаju fudbаl, а pobeđuju u tenisu,

-gde je gorivo nаjskuplje i nаjgore, а svi se voze,

-gde što ih više stiskаš to su uporniji i otporniji,

-gde žive nаjlepše žene, а nаtаlitet opаdа...

Agencija “Beta” je objavila svoju listu od po 10  najvažnijih događaja u svetu, regionu i u Srbiji.

Svakako da postoji razlika u vrednovanju i rangiranju događaja po značaju,i posledicama koje su proizveli ili sprečili ,odnosno čiji će se uticaj tek osetiti.

Kada su u pitanju događaji u svetu možda bi još neki kao što je produbljivanje globalne ekonomske krize mogli da se nađu na listi.

Što se događaja u regionu tiče moglo bi se takođe nešto dodati, a nešto premestiti ali svakako su pobeda “Kukuriku koalicije”, odlazak HDZ sa vlasti i ulazak  Hrvatske u EU, kao  i pobeda Zorana Jankovića u Sloveniji ali i produžetak agonije oko formiranja vlade u BiH događaji od neposrednog uticaja na budućnost tih zemalja pa i regiona.

Za nas je svakako najvažnije šta se to dogodilo ili nije dogodilo ,a očekivalo se ili je trebalo,da se dogodi u Srbiji. Na žalost, mora se konstatovati da se događalo mnogo toga što nije trebalo ali se nije dogodilo ono što je trebalo, što je narod očekivao ,i dalje očekuje,  i ne samo u vezi EU i ne samo u vezi Kosova.

Evo kako je “Beta“ rangirala događaje:

Najvažniji dogadjaji u svetu u 2011. godini

1. Arapsko proleće

2. Kriza evrozone
3. Kraj Gadafijeve ere
4. Nuklearna katastrofa u Japanu
5. Ubistvo Bin Ladena
6. Masakr u Norveškoj
7. Odlazak Havela
8. Smrt Kim Džon Ila
9. Pad Dominika Štros- Kana
10. Skandal oko prisluškivanja u Britaniji

Najvažniji dogadjaji u regionu u 2011. godini 

1. Hrvatska u EU, ostali na čekanju
2. Kukuriku koalicija porazila HDZ
3. Iznenađenje na izborima u Sloveniji
4. Oluja bila zločinački poduhvat
5. Istraga o trgovini organima 
6. Suđenje Sanaderu, optužnica protiv HDZ
7. BiH  I ove godine bez vlade
8. Odlazak poslednjeg premijera SFRJ
9. Hag nije rešio spor Skoplja i  Atine 
10. Al Džazira došla na Balkan 

Najvažnij dogadjaji u Srbiji u 2011.

1. Hapšenje Mladića I Hadžića
2. Kandidatura odložena
3. Restitucija
4. Pregovori i barikade
5. Rekonstrukcija vlade

6. Profesionalizacija vojske Srbije
7. Presude i hapšenja
8. Štrajk Tomislava Nikolića
9. Požari širom Srbije
10. Parada ponosa zabranjena

Nadam se da će događaj 2012. godine biti da se dogodilo nešto pozitivno i dobro što je trebalo da se dogodi. Izbori će svakako biti događaj .

24.12.11-300x212.jpg 

Ako je gledati po zauzimanju startnih pozicija koje je u toku teško je proceniti da li će i izborni rezultati biti događaj koji će Srbiju pokrenuti napred ili će je “ponosno” držati kao taoca sopstvene politike.

Malo je verovatno da će se u Srbiji desiti zaokret ka socijaldemokratiji kao u Hrvatskoj , a još manje da će se pojaviti i pobediti neka nova stranka ili koalicija tipa “Kukuriku za pozitivnu Srbiju”

Bez obzira na sve, treba pozitivno misliti i biti optimista jer nikada nije bilo da nekako nije bilo.

Izdržaće narod a još lakše oni koje narod izdržava.

Neka svima 2012. godina bude srećna, vesela, berićetna i u svakom pogledu bolja od ove koja je pri kraju.



Komentari (64)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

appendix appendix 12:01 25.12.2011

1.

Neka svima 2012. godina bude srećna, vesela, berićetna i u svakom pogledu bolja od ove koja je pri kraju.

jedino nas može spasiti smak sveta...
nikolic777 nikolic777 13:09 25.12.2011

Re: 1.

jedino nas može spasiti smak sveta...


otprilike...
inace, Karagaca, dok se drugi bave listama "najmocnijih" u jednoj ovakvoj zemlji, vas pregled ima smisla i koristan je posebno zbog toga sto tvest stize vest, a kako se svemu pristupa striktno tabloidno, sve se brzinom svetlosti zabiravlja
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 19:31 25.12.2011

Re: 1.

Zamislite kako bi ove godine izgledao izveštaj koji je bio tipičan za neko davno vreme SFRJ. Primera radi, ove godine je:

1. Izgrađeno X km puteva.
2. Izgrađeno Y km pruga.
3. Izgrađeno Z km dalekovoda i elektrificirano N naselja.
4. Proizvedeno M megavata struje.
5. Izvađeno T tona rude (T1 tona jedne, T2 tona druge...)
6. Pretopljeno Č tona čelika.
7. Otvoreno R novih radnih mesta.
8. Itd.

Slučajno nabasah na ovaj sajt i tamo nađoh bilten koji nosi oznaku Novembar 2011. pa me to podsetilo na nešto što sam slušao na radiju i TV u detinjstvu.
49 41 49 41 02:31 26.12.2011

Re: 1.

Dragan Pleskonjic
Zamislite kako bi ove godine izgledao izveštaj koji je bio tipičan za neko davno vreme SFRJ. Primera radi, ove godine je:

1. Izgrađeno X km puteva.
2. Izgrađeno Y km pruga.
3. Izgrađeno Z km dalekovoda i elektrificirano N naselja.
4. Proizvedeno M megavata struje.
5. Izvađeno T tona rude (T1 tona jedne, T2 tona druge...)
6. Pretopljeno Č tona čelika.
7. Otvoreno R novih radnih mesta.
8. Itd.

Slučajno nabasah na ovaj sajt i tamo nađoh bilten koji nosi oznaku Novembar 2011. pa me to podsetilo na nešto što sam slušao na radiju i TV u detinjstvu.


Da te dopunim; iz delimicnog secanja i "usputno" u brojkama.

Izliveto 124.000 T Olova, 78.000 T Cinka, 5.2 T Srebra (na istom mestu)-iste god.
Skladisteno, 7 miliona Tona uzbranog kukuruza.
Prihod od turizma bio $ 2.2 milijarde dolara, ?!? god.
Zemlju posetilo, 2.3 miliona stranih turista.

Predsednik Bush, stariji izjavio:

"Nas, Jugoslavija interesuje samo celovita-kakva jeste sada.
Uopste necu primiti, nijednu pojedinacnu delegaciju; koje pokusavaju da dodju iz pojedinih delova nje!"

...






milisav68 milisav68 12:02 26.12.2011

Re: 1.

49 41


Da te dopunim; iz delimicnog secanja i "usputno" u brojkama.

Izliveto 124.000 T Olova, 78.000 T Cinka, 5.2 T Srebra (na istom mestu)-iste god.

A Olovo, Cink, Srebro se nalazi gde?
49 41 49 41 13:21 26.12.2011

Re: 1.

milisav68
49 41


Da te dopunim; iz delimicnog secanja i "usputno" u brojkama.

Izliveto 124.000 T Olova, 78.000 T Cinka, 5.2 T Srebra (na istom mestu)-iste god.

A Olovo, Cink, Srebro se nalazi gde?


Gde se i danas nalaze; kao i u doba Sasa, pod zemljom.
milisav68 milisav68 13:24 26.12.2011

Re: 1.

49 41
milisav68
49 41


Da te dopunim; iz delimicnog secanja i "usputno" u brojkama.

Izliveto 124.000 T Olova, 78.000 T Cinka, 5.2 T Srebra (na istom mestu)-iste god.

A Olovo, Cink, Srebro se nalazi gde?


Gde se i danas nalaze; kao i u doba Sasa, pod zemljom.

Lakše bi ti bilo da si napiso - Trepča.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:00 26.12.2011

Re: 1.

"Nas, Jugoslavija interesuje samo celovita-kakva jeste sada.
Uopste necu primiti, nijednu pojedinacnu delegaciju; koje pokusavaju da dodju iz pojedinih delova nje!"

E ali su zato naše idiote interesovali samo njihovi torovi i da budu što veći.
Eto o tome govori i Mamula u intervjuu "Politici"
Jugoslavija je razbijena i
Milošević je slomio JNA
predatortz predatortz 14:11 26.12.2011

Re: 1.

Jugoslavija je razbijena i
Milošević je slomio JNA


Ajde da ne preterujemo.

Prvo, hebeš vojsku kojoj treba dozvola da izvrši držani udar.
Drugo, nešto ne znam da je Milošević davao instrukcije kako napadati kasarne, likvidirati oficire i sl.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:45 26.12.2011

Re: 1.

nešto ne znam da je Milošević davao instrukcije kako napadati kasarne, likvidirati oficire i sl.

Sigurno da nisu ni on ni Franjo ni Radovan ni Alija, oni su se čak lepo družili a Sloba i Franjo čak bili i ostali u prijateljskim odnosima, jebo poginule sunarodnike.
E pa zato nije loše pročitati i ovo
Lako je izgubiti ljudskost
a mnogi su je izgubili
Prvo, hebeš vojsku kojoj treba dozvola da izvrši držani udar.

taj sada lepo sedi u bratskoj Moskvi i piše knjige kao svoje viđenje raspada, a zaboravio si i Ljubičića
buba_truba buba_truba 15:55 26.12.2011

Re: 1.

Milan Karagaća
... a Sloba i Franjo čak bili i ostali u prijateljskim odnosima, jebo poginule sunarodnike.


49 41 49 41 16:11 26.12.2011

Re: 1.

Milan Karagaća
nešto ne znam da je Milošević davao instrukcije kako napadati kasarne, likvidirati oficire i sl.

Sigurno da nisu ni on ni Franjo ni Radovan ni Alija, oni su se čak lepo družili a Sloba i Franjo čak bili i ostali u prijateljskim odnosima, jebo poginule sunarodnike.
E pa zato nije loše pročitati i ovo
Lako je izgubiti ljudskost
a mnogi su je izgubili
Prvo, hebeš vojsku kojoj treba dozvola da izvrši držani udar.

taj sada lepo sedi u bratskoj Moskvi i piše knjige kao svoje viđenje raspada, a zaboravio si i Ljubičića


Svi oni BRANE ISTINU - sada !

-Lomljenjem prstiju u Moskvi, Londonu, Istanbulu
-Pisanjem MEMOARA - da potpomognu svoju "crkavicu" i imaju za Kartu - put do SWISS; u pratnji ili incognito.

Mogu se prezivati: Karadjordjevici, Karadzici, Milosevici, Mihajlovici, Tudjmanovi, Izetbegovici, Tacijevci i slicno.

P.S.
Secanje, jednog decaka; koji je "gulio", danima americki zuti sir, mleko u prahu sa secerom-il' bez, uz koricu hleba - suvog/svezeg;

-dok se gore imenovani "hranili" u diplomatskim magazinima; sirom nam - bivse bratske i dalje.

Nema sve u prodavnicama-lokalnim; sta bi oni "hteli-zeleli"!

-kravata, odela, stofova, svilenih marama, cizmica, ogrlica, cigareta, cigara; ma svega u

Londonu, Rimu, Moskvi, Istanbulu, Zenevi, Zirihu, Alma Ati - svega; ko na vasaru u Guci.
freehand freehand 16:32 26.12.2011

Re: 1.

Milan Karagaća
"Nas, Jugoslavija interesuje samo celovita-kakva jeste sada.
Uopste necu primiti, nijednu pojedinacnu delegaciju; koje pokusavaju da dodju iz pojedinih delova nje!"

E ali su zato naše idiote interesovali samo njihovi torovi i da budu što veći.
Eto o tome govori i Mamula u intervjuu "Politici"
Jugoslavija je razbijena i
Milošević je slomio JNA

Pa nije da se ne slažem sa tezom.
Samo - gle ko to govori...
Jel to onaj Glembaj što su mu transportnim avionima JNA selili slike, escajg i nameštaj dok je vojska drhtala po nekoliko dana čekajući kamione i brodove?
dragan7557 dragan7557 16:36 26.12.2011

Re: 1.

Predsednik Bush, stariji izjavio:

"Nas, Jugoslavija interesuje samo celovita-kakva jeste sada.
Uopste necu primiti, nijednu pojedinacnu delegaciju; koje pokusavaju da dodju iz pojedinih delova nje!"

Laz!

cerski
metrevelic metrevelic 16:56 26.12.2011

Re: 1.

Admiral feldmaršal Mamlula zasigurno će u vojnim analima ostati zabilježen po brilijantnoj zračno desantnoj operaciji na Opatiju (ravno Lerovom zauzimanju Krita) gdje su iz njegove vile spašene pudle koje bi u slučaju zarobljavanja silovali nemački ovčari ZNG, također je u spoljnotrgovinskim aktivnostima ostvario značajne rezultate prodavajući tuđe raketle kojekakvim bjelosvjetskim "borcima za slobodu".No Admiral feldmaršal nigde nije spomenuo kako je organizovao "svoju" obaveštajnu službu ,al mu je tu istu službu izbušila jedna druga privatna agentura "druga Steve" . Naravno nigde drug Admiral feldmaršal ne postavlja pitanje nije li JNA i njen sluđeni i snobovsko pokondireni vrh najviše kriv za propast države. Trošili su nemilice i van svake mere da imaju "naše podmornice" , "naše jeroplane" , " naše tenkove " a bogami trebalo je valjda " i našu atomsku bombu" naravno sve najbolje u "svojoj klasi" a klasa zakurac. JNA je sprcala više resursa nego svi najveći tajkuni i hohštafleri "svihnaših naroda i narodnosti". A tek njen kadar "s planina sišavših" đilkoša koji su jedva čekali da se uspnu u neki soliter nebi li njihove sponzoruše "tzv oficiruše" imale pogled kao sa sjenika u rodnom zaselku.A tek deca , mahom narkomani , bili su lideri kojekakvih alternativnih pokreta i uvek prvi sa novim adidaskama iz vojnih trgovina i novom drogom od diplomatske dece.
naravno drug admiral feldmaršal misli da se partija nije dovoljno reformirala, ma koliki bio "n" reformi ,
komunisti uvek misle da je falila ta "n+1" reforma . alhemičarsko praznovjerje o pretvaranju olova u zlato je nula u odnosu na veru komunista u "trebalo je reformirat i to" . samo od olova ne biva zlato, od govana pita a od komunista uspešno i uređeno društvo.
da preskočimo genijalnosti tipa:
Ивана су сматрали одговорним за продор национализма на српску политичку сцену, после одласка Тита, али били смо спремни да му пружимо подршку као легално изабраном председнику

gde je to drug Ivan IZABRAN LEGALNO .
Ili o sprečavanju pojave "namračnijih nazadnih snaga" to su valjda bile objave sabranih dela S.Jovanovića, štampanje Krakova i Crnjanskog dovođenje u sumnju da su Krcun , Ranković familija Minić (sa sve potomstvom) najveće intelekualne gromade srpskog naroda.
49 41 49 41 17:55 26.12.2011

Re: 1.

dragan7557
Predsednik Bush, stariji izjavio:

"Nas, Jugoslavija interesuje samo celovita-kakva jeste sada.
Uopste necu primiti, nijednu pojedinacnu delegaciju; koje pokusavaju da dodju iz pojedinih delova nje!"

Laz!

cerski


Ceo je zivot; Laza - Paralaza - Bombaza !

Pre neke veceri, procitam - poslednji predsednik velikog carstva; bivsem pretsedniku tog istog carstva - predlaze da se povuce CASNO; kao sto je on to ucinio!

Casno? S topovima sa navarona.

Izbusena zgrada, prezidijuma; ko svajcarski sir - nadimljeni.
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:58 26.12.2011

Re: 1.

A tek njen kadar "s planina sišavših" đilkoša koji su jedva čekali da se uspnu u neki soliter nebi li njihove sponzoruše "tzv oficiruše" imale pogled kao sa sjenika u rodnom zaselku.A tek deca , mahom narkomani , bili su lideri kojekakvih alternativnih pokreta i uvek prvi sa novim adidaskama iz vojnih trgovina i novom drogom od diplomatske dece.
naravno drug admiral feldmaršal misli da se partija nije dovoljno reformirala, ma koliki bio "n" reformi ,

S obzirom na nivo na kom "analizuješ" stvari ti još nisi ni sa drveta sišao. Prema tome, ostani i dalje na drvetu i barem na mom blogu nemoj da prosipaš svoj hohštapleraj.
komunisti uvek misle da je falila ta "n+1" reforma . alhemičarsko praznovjerje o pretvaranju olova u zlato je nula u odnosu na veru komunista u "trebalo je reformirat i to" . samo od olova ne biva zlato, od govana pita a od komunista uspešno i uređeno društvo.

vala koja sve govna kritikuju te komuniste,ispada da im veća pohvala ne treba.
gde je to drug Ivan IZABRAN LEGALNO

tamo gde je to po Ustavu Srbije zapisano.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:05 26.12.2011

Re: 1.

Jel to onaj Glembaj što su mu transportnim avionima JNA selili slike, escajg i nameštaj dok je vojska drhtala po nekoliko dana čekajući kamione i brodove?

Da, to je posebna priča pa i sa onom vilom koju je gradio za sebe a Mladina prva pisala i vojska se upinjala da demantuje.
Pa nije da se ne slažem sa tezom.
Samo - gle ko to govori...

Tačno, gle ko govori, ali je važnije šta govori, a novinar ga je mogao priupitati i o tim stvarima koje navodiš,
U svakom slučaju, za razliku od B.Jovića i Kadijevića,teze su mu uverljivije.
metrevelic metrevelic 22:14 26.12.2011

Re: 1.

tamo gde je to po Ustavu Srbije zapisano.

jbg i Adolf Dado Hitler je imao neki ustav , samo što nije bio demokratski i što nije bilo vladavine prava.Jel drug Ivan bio izabran na legitimnim izborima ili po ustavu koji je izglasala skupština sa demokratskim legitimitetom.
S obzirom na nivo na kom "analizuješ" stvari ti još nisi ni sa drveta sišao.
pa jes oficiri JNA su baš bili primer uljuđenosti i gospoštine al za regrute iz Probištipa i Ferizaja
vala koja sve govna kritikuju te komuniste

Vala dela im govore više od agitpropa . Čeljadetu duša zaiskri kad vidi ove korejce kako čupaju bručke iz njedara za najvećim sinom .
S obzirom na nivo na kom "analizuješ" stvari ti još nisi ni sa drveta sišao
pa što ću kad ima WI FI na dudu (ili murvi). No niti jednom činjenicom niste opovrgli koliko je JNA bila parazit na leđima naroda ,koliko je sredstava sprcala i koliko su njeni "časnici" mahom bili muktaši koji su živeli privilegovano ,gajeni i gojeni ko volovi a sve "zakurac".I nije samo ovaj Mamula zidao "dvore Mamuline " nego je ta "pretvorba i privatizacija" zahvatila šire slojeve.
Jel to onaj Glembaj što su mu transportnim avionima JNA selili slike, escajg i nameštaj dok je vojska drhtala po nekoliko dana čekajući kamione i brodove?
ah, kao što reče stara Barboczyjeva Uboice i varalice to su Glembayevi (da da Mörder und Falschspieler)
Pa vas molim lepo gospon Karagaća ko čoveka ,europejca,natointegristu ,demokratu i apologetu diktature proleterijata da meni hohštapleru sa drveta "izanalizujete" koliko je to JNA za svog vakta od 45 do 90 sprcala para u ljudstvo i oružje , koliki je to udeo BDP , koji su rezultati toga ( ako izuzmemo sletove i organizaciju nošenja štafete) i koje je "ciljeve i zadatke" izvršila za te pare
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:36 27.12.2011

Re: 1.

Jel drug Ivan bio izabran na legitimnim izborima ili po ustavu koji je izglasala skupština sa demokratskim legitimitetom.

A po čemu to nisu bili legitimni i demokratski?Je li narod birao delegate od mesne zajednice pa do federacije i to je demokratskije nego da stranke određuju ko će im biti poslanik i to sa blanko ostavkom.
Tačno, nisu bili višestranački ali se pokazalo da samo po sebi više stranaka ne znači i više demokratije mada bi trebalo ali bi partije morale prvo da budu same ustrojene na demokratskim principima kao što je to na Zapadu.
jbg i Adolf Dado Hitler je imao neki ustav

suviše glup primer upotrebljen tendenciozno.To možeš da upoređujerš sa vladavinom monarhije posle šestojanuarske diktature 1929.godine.
pa jes oficiri JNA su baš bili primer uljuđenosti i gospoštine al za regrute iz Probištipa i Ferizaja

ali i za varoške kicoše i propalitete.
Naravno, pristojno vaspitani i obrazovani mladići nisu sa nipodaštavanjem gledali na one regrute koji su dolazili sa sela, iz zabiti i siromašnih porodica.Umesto malograđanske prepotencije i primitivizma, oni su tim mladim ljudima pomagali da se obrazuju, da od njih nešto nauče.
Uostalom, jedan intelektualac iz građanske porodice nikada ne bi ni napisao tako nešto sa podsmehom.
No niti jednom činjenicom niste opovrgli koliko je JNA bila parazit na leđima naroda ,koliko je sredstava sprcala i koliko su njeni "časnici" mahom bili muktaši koji su živeli privilegovano

e da bogda ti imao takve privilegije da te premešta svako 4 godine ili češće od Kičeva do Postojne i nazad.
Uostalom što se nisi prijavio da budeš časnik kada su tako velike privilegije.
koliko je to JNA za svog vakta od 45 do 90 sprcala para u ljudstvo i oružje , koliki je to udeo BDP , koji su rezultati toga ( ako izuzmemo sletove i organizaciju nošenja štafete) i koje je "ciljeve i zadatke" izvršila za te pare

Navedi ti meni koja je to vojska "profitabilna". Sve vojske su trošak i održavaju se zato što ih i drugi imaju, namenjene su za odbranu od spoljne opasnosti bilo kao elemenat odvraćanja ili izvođenje odbrane ako zemlja bude napadnuta.Angažovanje vojske multietničkog sastava u slučaju unutrašnjih sukoba na nacionalnoj i verskoj osnovi nužno vodi raspadu te vojske.
Da li je po tebi Srbija pre 1.svetskog rata uzalud istrošila toliko novca na opremanje i razvoj vojske, da li je i Kraljevina Jugoslavija nepotrebno potrošila toliko para od 1918. do 1941.godine jer nije uspela da odbrani zemlju i kapitulirala je.
Ili misliš da se može unapred 30 godina znati da vojska neće moći da se odbrani od zamišljenog neprijatelja pa onda zaključiti da je uzaludno ulaganje i trošenje novca pa vojsku unapred raspustiti.
Dakle, na izgradnju, opremanje i osavremenjavanje JNA utrošeno je mnogo para
Misliš li da sve zuemlje koje imaju danas profesionalne vojske u Evropi i troše na njihovo opremanje i modernizaciju to ne treba da rade.
koliko je to JNA za svog vakta od 45 do 90 sprcala para u ljudstvo i oružje , koliki je to udeo BDP , koji su rezultati toga ( ako izuzmemo sletove i organizaciju nošenja štafete) i koje je "ciljeve i zadatke" izvršila za te pare

Ne znam tačno, nisam se time bavio koliko su bila izdvajanja za JNA u koje vreme. Znam jedino da je to bilo manje nego u Rumuniji, manje nego u Bugarskoj.Da li su danas i sve ostale evropske zemlje,( da ne idemo dalje)
glupe što imaju vojne buddžete.
Ne treba objašnjavati da je , za razliku od sada, opasnost od agresije na SFRJ bila mnogo veća i teško predvidljiva pa smo radili samo ono što i drugi u okruženju rade.
A koliko trenutno troše na vojsku recimo Austrija, Finska, Norveška, Češka, Mađaerska, Belgija, holandija, je li to sve bespotrebno.
dragan7557 dragan7557 10:36 27.12.2011

Re: 1.

Ili misliš da se može unapred 30 godina znati da vojska neće moći da se odbrani od zamišljenog neprijatelja

Ho, ho, neprijatelj nije bio zamisljen vec stvaran i stalno prisutan, i to je bilo izuzetno dobro poznato, cak i srednjoskolcima koji su pazili na predavnjima predmeta Odbrana i Zastita.

Kada je ovaj stvarni neprijatelj je prekavlifikovan u zamisljenog citaj umisljenog, a onda od strane korumpiranih politicara nazvan Prijateljem, pravi problemi su poceli.

Nije SFRJ unistio neki zamisljeni neprijatelj vec konkretni koji ima ime, sediste, a poznata mu je i uloga i finansijeri, sluzbenici, pa cak i vreme kada je poceo aktivno da deluje u SFRJ. Da zlo bude vece SFRJ je i sama bila clanica tog neprijatelja (jednog od kljucnih) pa je samim tim mogao od 1970 da u noj nesmetano deluje i vrbuje, upropastava i priprema konacni smrtni udarac.

Izmedju 1981 i 1991 IMF je svojim merama unistio preko 80% privrede Jugoslavije, a ovde posthumno slavljeni Ante Markovic je jedan od izrazito zasluznih za vise nego lavovski deo tih, zlodela protiv naroda i drzave SFRJ.

Znaci Milane, nije u pitanju zamisljen vec stvarni neprijatelj, koji i danas bivse Republike, sada prcije, i dalje drzi u svojim kandzama.

Malo to ima veze sa JNA i korupcijom - izdajom u JNA, a jos manje sa koncepcijom ili troskovima.
Ne treba objašnjavati da je , za razliku od sada, opasnost od agresije na SFRJ bila mnogo veća i teško predvidljiva pa smo radili samo ono što i drugi u okruženju rade.


Vojska (bilo koja) sa vrstom agresije koja je na SFRJ cinjena od 1981 pa do njenog raspada, a posle nastavljena, prema na papiru suverenim prcijama, sa nepotrebnim nadimkom drzave, niti je mogla SFRJ da brani od agresije IMF-a niti je ona sposobna za tako nesto.

cerski

p.s.
za razliku od sada, opasnost od agresije

Opasnost od agresije, gore opisane i sada je nesmanjena, po sve clanice bivse SFRJ. Idiotsko zaduzivanje je jos gori vid agresije, (upotrebljen je i protiv SFRJ) koji se danas svakodnevno koristi uz pomoc istih nacina, pa je tvrdnja o nekom smanjenju opasnosti od agresije danas, mlacenje prazne slame. Od ove sadasnje agresije, sa bilo koje strane nema pomoci i uclanjenje u NATO ili EU su price za odojcad posto vec predskolska deca znaju bolje.

Uostalom tebi treba da budu poznati vidovi specijalnog rata, koji je protiv Srbije u toku, kao i protiv drugih naroda SFRJ, koji su umislii da su suvereni bez ikakvog realnog razloga i povoda. Teritorija i stanovnistvo bivse SFRJ su kolonijalne teritorije, i kolonijalna prcija Zapadnih Kolonijalnih Vlasti.
dragan7557 dragan7557 10:57 27.12.2011

Re: 1.

Tačno, nisu bili višestranački ali se pokazalo da samo po sebi više stranaka ne znači i više demokratije mada bi trebalo ali bi partije morale prvo da budu same ustrojene na demokratskim principima kao što je to na Zapadu.

A na kojim su to, osim samoproklamovanim "demokratskim" principima, ustrojene partije na Zapadu?

Kljucna Partija u Nemackoj FDP, bez cije saradnje nije moguce formirati vladu, i koja godinama daje drugog coveka drzave, a ciji Prvi Covek Genscher Hans Ditrich, u memoarima besramno laze, da je bio za opstanak SFRJ, isto kao sto laze i ovaj gore navedeni Bus, ta i takva FDP broji 67.000 clanova, naravno "demokrackih."

Mogu jos da nabrajam smoproklamovane partijaske demokrastine EU drzava ali smatram da je i ovaj primer dovoljan.

cerski
metrevelic metrevelic 19:18 27.12.2011

Re: 1.

Je li narod birao delegate od mesne zajednice pa do federacije

Imate možda informaciju u kojoj mesnoj zajednici je kandidovan gospodin Broz 45. pa nadalje.
Tačno, nisu bili višestranački ali se pokazalo da samo po sebi više stranaka ne znači i više demokratije mada bi trebalo ali bi partije morale prvo da budu same ustrojene na demokratskim principima kao što je to na Zapadu

tačno,ali su demokratskije od demkratskog centralizma, ja se ionako zalažem za predstavničku demokratiju kao u GB i USA.
To možeš da upoređujerš sa vladavinom monarhije posle šestojanuarske diktature 1929.godine.
Ajte molim vas , ako bi trebalo vršit poređenje Adolfa Dade Hitlera , viteškog nosonje ujedinitelja i najvećeg sina naroda kome je Tuđman otac nacije .vidjet će te da je nosonjina diktatura najograničenija čak i vremenski ograničena u svom nastajanju . Dočim je gospodin Broz svoj feudmaršalat " ustavno " uredio tako da bude predsjednik i posle smrti.
Naravno, pristojno vaspitani i obrazovani mladići nisu sa nipodaštavanjem gledali na one regrute koji su dolazili sa sela, iz zabiti i siromašnih porodica

ja sam jasno govorio o oficirima koji se nisu hteli uljuditi nego nego su celo vreme bili o "oša, naša , doša fazonu"
Navedi ti meni koja je to vojska "profitabilna". Sve vojske su trošak i održavaju se zato što ih i drugi imaju,

niko nije govorio o profitu nego procentu izdvajanja iz BDP
A koliko trenutno troše na vojsku recimo Austrija

daleko manje od JNA
sevarlica sevarlica 11:17 28.12.2011

Re: 1.

A po čemu to nisu bili legitimni i demokratski?

Pa po tome što vam neko da između čega ćete da birate. Birate između dve strane iste novčanice, a sve novčanice istog porekla.
Na zapadu su stranke još zatvorenije nego kod nas i nema u njima mnogo demokratičnosti.
Za ostalo se slažem

suviše glup primer upotrebljen tendenciozno.To možeš da upoređujerš sa vladavinom monarhije posle šestojanuarske diktature 1929.godine.


Takođe glup primer, okolnosti su dijametralno suprotne.

Naravno, pristojno vaspitani i obrazovani mladići nisu sa nipodaštavanjem gledali na one regrute koji su dolazili sa sela, iz zabiti i siromašnih porodica.Umesto malograđanske prepotencije i primitivizma, oni su tim mladim ljudima pomagali da se obrazuju, da od njih nešto nauče.
Uostalom, jedan intelektualac iz građanske porodice nikada ne bi ni napisao tako nešto sa podsmehom.


Gospodine Karagaća, jedno su regruti a drugo svršeni oficiri. Uvek su ljudi iz nemaštine u dubokoj provinciji "bežali" u vojsku, i reći bilo šta drugačije bila bi laž.Poenta je u onima koji iz oficirske škole izađu sa istim, ako ne i gorim manirima, a takvi su velika većina. Bar iz nekog mog iskustva i sa vojskom i sa policijom.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:27 28.12.2011

Re: 1.

Pa po tome što vam neko da između čega ćete da birate. Birate između dve strane iste novčanice, a sve novčanice istog porekla.

Pa vidi, dođe mu skoro na isto. Onda bila samo jedna partija SKJ, a sada ima mnogo partija ali su sve anti-SKJ pa mu dođe da sa tog stanovišta opet biraš između dve strane iste novčanice.Razlika je međutim što se u delegatskom sistemu glasalo za konkretne ljude a ne stranke pa si npr. za odbornika opštinske skupštine birao između više kandidata a sada ti ga postavi stranka.
Poenta je u onima koji iz oficirske škole izađu sa istim, ako ne i gorim manirima, a takvi su velika većina. Bar iz nekog mog iskustva i sa vojskom i sa policijom.

slažem se sirovina ostaje sirovina bez obzira da li završi fakultet ili ne pa tako i sa vojnom akademijom. Inače, pogledaj novinare, direktore, lekare, profesore književnosti pa ćeš na svakom prepoznati njegovo domaćinsko i zavičajno.U konkretnom slučaju bilo je pomenuto zadržavanje arhaizama kao iša, doša, pa to bilo izrašeno i kada je upotreba padeža i akcenata, pa šatro kao jbt. Beograđani mslem sine dodži itd.Sve to ne može da se generalizuje na bilo koju profesiju. Možda je za vojsku i policiju malo više karakteristično to što subordinacija često biva nakaradno korišćena do gluposti.A kad smo kod toga, nemoj da imaš zabluda da u drugim državnim organima ili u današnjiom strankama ta subordinacija nije mnogo izraženija i karikaturalnija nego u samoj vojsci.
sevarlica sevarlica 09:05 29.12.2011

Re: 1.

Razlika je međutim što se u delegatskom sistemu glasalo za konkretne ljude a ne stranke pa si npr. za odbornika opštinske skupštine birao između više kandidata a sada ti ga postavi stranka.


Da, u tome se slažem. Na nivou opština je stvar katastrofa, postali smo veća partokratija nego u vreme 1 partije.


slažem se sirovina ostaje sirovina bez obzira da li završi fakultet ili ne pa tako i sa vojnom akademijom. Inače, pogledaj novinare, direktore, lekare, profesore književnosti pa ćeš na svakom prepoznati njegovo domaćinsko i zavičajno.U konkretnom slučaju bilo je pomenuto zadržavanje arhaizama kao iša, doša, pa to bilo izrašeno i kada je upotreba padeža i akcenata, pa šatro kao jbt. Beograđani mslem sine dodži itd.Sve to ne može da se generalizuje na bilo koju profesiju. Možda je za vojsku i policiju malo više karakteristično to što subordinacija često biva nakaradno korišćena do gluposti.A kad smo kod toga, nemoj da imaš zabluda da u drugim državnim organima ili u današnjiom strankama ta subordinacija nije mnogo izraženija i karikaturalnija nego u samoj vojsci.


Ma ne smeta meni ničije zavičajno. Svačiji zavičaj gaji i lepe manire, i čak mi je drago što su nam običaji toliko raznoliki. Ono što meni smeta je genetska ksenofobija ili asimilaciona retardacija onih koji dolaze(veliki procenat onih koji dolaze). Prosto ne mogu da verujem da oni koji dolaze za boljim životom, što je i normalno, provedu 50 godina u gradu i čak ni tad ne mogu da se nauče na život u urbanoj sredini.Mnogo mi treba da elaboriram na šta tačno mislim pa ne bih da preterujem. Najplastičniji primer mi je npr. Jovo Kapičić(ne zato što je komunista već što je aktuelan), koji je proveo više od pola veka u Beogradu, uzeo 2 stančuge na Starom gradu, ima penziju od preko 1.000 evra, itd. a kad god progovori za medije pljuje po Srbiji, Srbima i Beograđanima. Ni dan danas nije naučio da priča što samo govori o ili inteligenciji ili otvorenosti dotičnog.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:07 29.12.2011

Re: 1.

Najplastičniji primer mi je npr. Jovo Kapičić(ne zato što je komunista već što je aktuelan), koji je proveo više od pola veka u Beogradu, uzeo 2 stančuge na Starom gradu, ima penziju od preko 1.000 evra, itd. a kad god progovori za medije pljuje po Srbiji, Srbima i Beograđanima. Ni dan danas nije naučio da priča što samo govori o ili inteligenciji ili otvorenosti dotičnog.

ovo baš nema blage veze sa pitanjem o kom smo raspravljali.
Posebna tema može biti i pitanje ko sve i šta sve smatra pod tim "pljuvanjem po Srbima i Srbiji". Mislim da je uvek korektniji onaj koji ti kaže istinu nego ko te laže i javno hvali a zapravo misli drugačije.
Uostalom, da li svi koji dođu u Beograd ili Novi Sad moraju celog života da se klanjaju i sklanjaju onima koji sebe smatraju starosedeocima iako su samo možda jednu generaciju pre došli iz iste one zabiti odakle oni kasnije.
Valjda su svi građani ravnopravni i ne treba ih još deliti po tome ko je i od kuda dožao.
Uostalom, neposredno posle odlaska Turaka u Beogradu je bilo svega nešto više od 3 hiljade Srba, oko 1500 Jevreja i Cincara. Dakle za 150 godina broj stanovnika je narastao na preko 1,5 miliona.To takođe znači da je preko 90% čukundeda došlo sa brda i iz unutrašnjosti i nema potrebe da se preterano hvališu kako su svi aristokratija i gradska gospoda.Zapravo, onaj ko nema čime drugim da se hvali , onim što je sam postigao svojim trudom, onda se kiri tušim perjem bilo isticanjem predaka, nacije, vere i drugih stvari koje nisu njegova ni krivica ni zasluga.
milisav68 milisav68 12:31 29.12.2011

Re: 1.

Milan Karagaća

Uostalom, da li svi koji dođu u Beograd ili Novi Sad moraju celog života da se klanjaju i sklanjaju onima koji sebe smatraju starosedeocima iako su samo možda jednu generaciju pre došli iz iste one zabiti odakle oni kasnije.
Valjda su svi građani ravnopravni i ne treba ih još deliti po tome ko je i od kuda dožao.

Kad si u Rimu, ponašaj se kao Rimljanin.
Uostalom, neposredno posle odlaska Turaka u Beogradu je bilo svega nešto više od 3 hiljade Srba, oko 1500 Jevreja i Cincara. Dakle za 150 godina broj stanovnika je narastao na preko 1,5 miliona.To takođe znači da je preko 90% čukundeda došlo sa brda i iz unutrašnjosti i nema potrebe da se preterano hvališu kako su svi aristokratija i gradska gospoda.

Da, samo što su interesantni podaci izmedju.
1889. - 55.000
1929. - 226.000
1944. - 270.000
1951. - 428.000

1961. - 619.000
1971. - 780.000
1981. - 1.100.000

Za tri godine, još malo pa duplo.
Zapravo, onaj ko nema čime drugim da se hvali , onim što je sam postigao svojim trudom, onda se kiri tušim perjem bilo isticanjem predaka, nacije, vere i drugih stvari koje nisu njegova ni krivica ni zasluga.

A ima i onih koji prave viceve na sopstveni račun....

-Zašto su Crnogorci toliko visoki?
-Zato što, čim se rode, ustanu i podignu se na prste što više mogu i pitaju: A dje je Beograd?

ps.Ovaj vic mi je ispričao Crnogorac iz Pljevlja.



Milan Karagaća Milan Karagaća 12:55 29.12.2011

Re: 1.

1961. - 619.000
1981. - 1.100.000

Pa evo ti i ovde skoro duplo.
A sada probaj da uporediš broj stanovnika Vranja, Kuršumlije pa i Kragujevca 1990. i 2011.godine.
A kad smo kod vicova, eve ti jedan:
"Otišao Crnogorac u neku islamsko-fundamentalisticku zemlju. Prilikom šetnje gradom uhvati za dupe neku zabradjenu ženu i uhapsi ga policija zbog krsenja moralnih i verskih vrednosti. Dovedu ga kod Kalifa i on kad je čuo šta je ovaj uradio, reče:
- Dovedite Jusufa.
Dodje Jusuf... Baja, 2,5 metra visok, 2 metra preko ledja, ono mu se oteglo do ispod kolena! Kalif reče:
- Jusufe, ovog da hebeš do zore!
Crnogorac krene da kuka, te kako će ženii i familiji na oči, bolje da ga odmah ubiju, ovo-ono, kad u tom momentu uvodi policija drugog tipa.
- Šta je taj uradio? - upita Kalif.
- Krao je nešto na pijaci! - odgovoriše policajci.
- Dobro, njemu odsecite obe ruke - reče Kalif.
Stavi Jusuf njih dvojicu pod mišku i taman da krene, kad dovode trećeg.
- Šta je sa ovim? - upita Kalif.
- Psovao Alaha i pravio sranje u džamiji.
- E, njemu odsecite i ruke i noge.
Stavi Jusuf i njega pod mišku, kad dovedoše četvrtog.
- Šta je pa ovaj uradio?
- Pobio žene i decu.
- E, njemu odrežite i ruke i glavu - reče Kalif.
Stavi sve njih Jusuf pod ruku i krene, kad će Crnogorac:
- Jusufe, velju, jesil' zapamtio koga treba da HEBEŠ?

sevarlica sevarlica 14:02 29.12.2011

Re: 1.

Milan Karagaća
Najplastičniji primer mi je npr. Jovo Kapičić(ne zato što je komunista već što je aktuelan), koji je proveo više od pola veka u Beogradu, uzeo 2 stančuge na Starom gradu, ima penziju od preko 1.000 evra, itd. a kad god progovori za medije pljuje po Srbiji, Srbima i Beograđanima. Ni dan danas nije naučio da priča što samo govori o ili inteligenciji ili otvorenosti dotičnog.

ovo baš nema blage veze sa pitanjem o kom smo raspravljali.
Posebna tema može biti i pitanje ko sve i šta sve smatra pod tim "pljuvanjem po Srbima i Srbiji". Mislim da je uvek korektniji onaj koji ti kaže istinu nego ko te laže i javno hvali a zapravo misli drugačije.
Uostalom, da li svi koji dođu u Beograd ili Novi Sad moraju celog života da se klanjaju i sklanjaju onima koji sebe smatraju starosedeocima iako su samo možda jednu generaciju pre došli iz iste one zabiti odakle oni kasnije.
Valjda su svi građani ravnopravni i ne treba ih još deliti po tome ko je i od kuda dožao.
Uostalom, neposredno posle odlaska Turaka u Beogradu je bilo svega nešto više od 3 hiljade Srba, oko 1500 Jevreja i Cincara. Dakle za 150 godina broj stanovnika je narastao na preko 1,5 miliona.To takođe znači da je preko 90% čukundeda došlo sa brda i iz unutrašnjosti i nema potrebe da se preterano hvališu kako su svi aristokratija i gradska gospoda.Zapravo, onaj ko nema čime drugim da se hvali , onim što je sam postigao svojim trudom, onda se kiri tušim perjem bilo isticanjem predaka, nacije, vere i drugih stvari koje nisu njegova ni krivica ni zasluga.


Lepo kaže Milisav "Kad si u Rimu, budi Rimljanin" To je cela srž problema, i to je ono što ja ne razumem. Ako ćemo iskreno niko se nikad u Bg-u nije sklanjao starosedeocima već su novopridošli sarađivali sa starosedeocima i unapređivali mesto u koje su došli. Činjenica je da je od WWII toga sve manje, a posebno posle ratova 90-ih.
Danas su u Beogradu i okolini starosedeoci građani drugog reda, koji još malo pa neće imati pravo da se zaposle. Bilo bi lepo da vidimo statistiku zaposlenih na državnim jaslama i procenat "novih" i "starih".
Ne želim da se "snalazim" u sopstvenom gradu, tako što ću da gazim onog ispred mene ili da se učlanim u stranku ili da cimam nekog rođaka. Želim da mi se pruži mogućnost da se pokažem da li sam ili nisam profesionalac.
milisav68 milisav68 15:05 29.12.2011

Re: 1.

Milan Karagaća
1961. - 619.000
1981. - 1.100.000

Pa evo ti i ovde skoro duplo.

Da, samo što je prvi primer za tri godine, a drugi za dve decenije.
A kad smo kod vicova, eve ti jedan:

Ima kraća verzija.

Priča deda - Crnogorac unuku, da ih "uhvatio" neprijatelj, pa su neke silovali, a neke ubili:
-A tebe deda?
-Mene su ubili!

Milan Karagaća Milan Karagaća 15:52 29.12.2011

Re: 1.

Danas su u Beogradu i okolini starosedeoci građani drugog reda, koji još malo pa neće imati pravo da se zaposle. Bilo bi lepo da vidimo statistiku zaposlenih na državnim jaslama i procenat "novih" i "starih".

Ajmo još jednom.
Recimo, ja sam u Bgd došao 1968. sa sedamnaest godina i tu se školovao i sve vreme radio.
Ti si rođem 1982.godine, pa po kom si to ti pravu duže od mene u Beogradu, čime si ti više od mene koji nisam rođen u Bgd više doprineo njegovom razvoju uključujući i koliko je ko na ime poreza izdvajao.
Eto,npr. moj sin koji je stariji od tebe je rođen u Bgd pa jeli li ti rođeniji u Bgd nego on.
Ne vidim koliko je uopšte relevantno odakle je i kada tvoj otac ili deda došao u Bgd a došli su kao i svi odnekuda i nekada.
Što se tiče učlanjivanja u stranke to nema takođe nikakve veze odakle je već prednost imaš po osnovu ili si ili nisi u stranci.
milisav68 milisav68 16:48 29.12.2011

Re: 1.

Milan Karagaća
Danas su u Beogradu i okolini starosedeoci građani drugog reda, koji još malo pa neće imati pravo da se zaposle. Bilo bi lepo da vidimo statistiku zaposlenih na državnim jaslama i procenat "novih" i "starih".

Ajmo još jednom.
Recimo, ja sam u Bgd došao 1968. sa sedamnaest godina i tu se školovao i sve vreme radio.
Ti si rođem 1982.godine, pa po kom si to ti pravu duže od mene u Beogradu, čime si ti više od mene koji nisam rođen u Bgd više doprineo njegovom razvoju uključujući i koliko je ko na ime poreza izdvajao.

Pa recimo, njegovi su imali rešeno stambeno pitanje, pa nisu dobili stan, a od svih se to izdvajalo.
No to je najmanji problem, jer je mnogo ljudi pošteno zaradilo taj stan.
Mnogo veći problem je bio - napredovanje u službi (po rodbinskoj-partijskoj vezi), i zapošljavanje dece....
Naravno bilo je tu i poštenih ljudi, koji to nisu radili, ali je njihov procenat manji od ovih što su to radili.

Ja sad ne mogu da navodim te primere iz Beograda (državni nivo), jer nisam živeo tamo, i samo sam "načuo", ali zato mogu poimence da navedem šta se dešavalo u mom malom mestu 70km južno od Beograda, pa povlačeći paralelu, mogu da zaklučim da se i u Beogradu isto dešavalo.

Epilog takvog sistema je da nema nijednog čoveka na bilo kakvom položaju, koji je rodjen ili čiji su roditelji rodjeni u mom mestu ili bližoj okolini.
Zar je moguće da su baš svi "lokalci" nesposobni?

sevarlica sevarlica 22:46 29.12.2011

Re: 1.

Milan Karagaća
Danas su u Beogradu i okolini starosedeoci građani drugog reda, koji još malo pa neće imati pravo da se zaposle. Bilo bi lepo da vidimo statistiku zaposlenih na državnim jaslama i procenat "novih" i "starih".

Ajmo još jednom.
Recimo, ja sam u Bgd došao 1968. sa sedamnaest godina i tu se školovao i sve vreme radio.
Ti si rođem 1982.godine, pa po kom si to ti pravu duže od mene u Beogradu, čime si ti više od mene koji nisam rođen u Bgd više doprineo njegovom razvoju uključujući i koliko je ko na ime poreza izdvajao.
Eto,npr. moj sin koji je stariji od tebe je rođen u Bgd pa jeli li ti rođeniji u Bgd nego on.
Ne vidim koliko je uopšte relevantno odakle je i kada tvoj otac ili deda došao u Bgd a došli su kao i svi odnekuda i nekada.
Što se tiče učlanjivanja u stranke to nema takođe nikakve veze odakle je već prednost imaš po osnovu ili si ili nisi u stranci.


Nije ni bitno kada je ko rođen, već je poenta u načinu na koji se ljudi odnose prema samom gradu i jedni prema drugima. Ili me niste razumeli ili ste dovoljno srećni da vas takav problem nije dokačio.

Evo daću vam nešto iz mog porodičnog slučaja.
Moj deda je bio funkcioner što jedno vreme u Beogradu, što u Grockoj. Nije hteo da zaposli ni svog sina(mog oca) ni svoju ćerku, zato što ga je bilo sramota da ima decu koja su "nesposobna" sama da se zaposle. Nije bio jedini, veliki broj tadašnjih rukovodilaca je tako razmišljalo. Većina Šumadinaca i Vojvođana su tako vaspitavani, da moraju da guraju sami.
sevarlica sevarlica 22:56 29.12.2011

Re: 1.

milisav68
Milan Karagaća
Danas su u Beogradu i okolini starosedeoci građani drugog reda, koji još malo pa neće imati pravo da se zaposle. Bilo bi lepo da vidimo statistiku zaposlenih na državnim jaslama i procenat "novih" i "starih".

Ajmo još jednom.
Recimo, ja sam u Bgd došao 1968. sa sedamnaest godina i tu se školovao i sve vreme radio.
Ti si rođem 1982.godine, pa po kom si to ti pravu duže od mene u Beogradu, čime si ti više od mene koji nisam rođen u Bgd više doprineo njegovom razvoju uključujući i koliko je ko na ime poreza izdvajao.

Pa recimo, njegovi su imali rešeno stambeno pitanje, pa nisu dobili stan, a od svih se to izdvajalo.
No to je najmanji problem, jer je mnogo ljudi pošteno zaradilo taj stan.
Mnogo veći problem je bio - napredovanje u službi (po rodbinskoj-partijskoj vezi), i zapošljavanje dece....
Naravno bilo je tu i poštenih ljudi, koji to nisu radili, ali je njihov procenat manji od ovih što su to radili.

Ja sad ne mogu da navodim te primere iz Beograda (državni nivo), jer nisam živeo tamo, i samo sam "načuo", ali zato mogu poimence da navedem šta se dešavalo u mom malom mestu 70km južno od Beograda, pa povlačeći paralelu, mogu da zaklučim da se i u Beogradu isto dešavalo.

Epilog takvog sistema je da nema nijednog čoveka na bilo kakvom položaju, koji je rodjen ili čiji su roditelji rodjeni u mom mestu ili bližoj okolini.
Zar je moguće da su baš svi "lokalci" nesposobni?



E upravo se o tome radi!!!
Kako to onda da ti došljaci nisu napravili megapolise od svojih rodnih mesta kad su tako sposobni, a lokalci nesposobni???Što su onda dolazili da žive sa glupima i nesposobnima?
Kako to da u javnim službama u večini opština nema više od 10% lokalnog stanovništva. Posebno u opštinama gde ima šta da se ukrade kao što je grad Beograd i njegovo predgrađe, Smedereco, Požarevac, Novi Sad, Pančevo, itd.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:59 29.12.2011

Re: 1.

E upravo se o tome radi!!!

da ne bi dalje polemisali, odmah da ti kažem da nisam iz tih tvojih priča.
a što se tiče čuvanja grada i njegovog prljanja,rugla od grafita, razbijanja onih autobuskih stajališta, unakažavanje autobusa , tramvaja i trolejbusa, pa nećeš valjda reći da to ne rade beogradska deca rođena u Beogradu od roditelja rođenih u Beogradu, nećeš valjda tvrditi da dolaze organizovano iz Valjeva i Užica ili , ne do Bog, preko Drine pa to rade.
Kako to da u javnim službama u večini opština nema više od 10% lokalnog stanovništva

niti ljude tako delim niti se bavim takvom statistikom.
sevarlica sevarlica 09:35 30.12.2011

Re: 1.


da ne bi dalje polemisali, odmah da ti kažem da nisam iz tih tvojih priča.

Nisam Vas ja ni svrstvao u tu kategoriju, samo kažem da takvi ljudi postoje i da ih je sve više, što je po meni veliki problem za napredak ove zemlje.

a što se tiče čuvanja grada i njegovog prljanja,rugla od grafita, razbijanja onih autobuskih stajališta, unakažavanje autobusa , tramvaja i trolejbusa, pa nećeš valjda reći da to ne rade beogradska deca rođena u Beogradu od roditelja rođenih u Beogradu, nećeš valjda tvrditi da dolaze organizovano iz Valjeva i Užica ili , ne do Bog, preko Drine pa to rade.

Čak nije ni bitno da li je neko rođeni "beograđani" ili je juče došao, poenta je u načinu razmišljanja i vaspitanja. Ima ljudi koji su došli pre mesec dana i normalno pokušavaju da se asimiliraju u društvo i okolinu, a opet ima onih koji su po nekoliko generacija u gradu ali su i dalje zadrte prostačine( malo karikiram).

niti ljude tako delim niti se bavim takvom statistikom.


Ne kažem da se Vi bavite, ali mnogi se bave i to oni koji su u poziciji da zapošljavaju. Veliki je to problem jer se stvara loša krv među ljudima. Dokle god starosedeoci budu mogli da idu preko da rade, sve će biti OK, ali ako nam ne daj bože, zabrane rad u inostranstvu samo na 3-4 godine, biće mnogo gadno.
Mom drugu su rekli, a inače je policajac, da ne može da radi u MUP Grocka iako živi na teritoriji opštine. Kada je pitao zašto, rekli su mu da ima pogrešno geografsko poreklo. Inače, u tom MUP-u rade pretežno Smederevci koji su u Smederevo došli pre 10-ak godina iz "srca srbije".
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:11 30.12.2011

Re: 1.

Ima ljudi koji su došli pre mesec dana i normalno pokušavaju da se asimiliraju u društvo i okolinu, a opet ima onih koji su po nekoliko generacija u gradu ali su i dalje zadrte prostačine( malo karikiram).

eto još jedna potvrda da se ljudi dele na dobre i loše, pristojne i prostake, poštene i pokvarene, i sve to bez obzira na rasu, pol, naciju, poreklo,.
Time je i insistiranje na starosedeocima i dođošima malo deplasirano, pogotovo na Balkanu gde su migracije i preseljavanja što "humana" što nehumana skoro stalna pojava a u drastičnom obliku se ponavljala svakih 30-50 godina.
Većina Šumadinaca i Vojvođana su tako vaspitavani, da moraju da guraju sami.

ovo je neutemeljeno osim na argumentu tipa "mi smo najbolji", a drugo, pa nisu baš toliko Šumadinci i Vojvođani isti, nisu čak ni Kragujevčani i Kraljevčani, pa Kruševljani, a tek Jagodinci, kao što ni Pančevci i Kikinđani nisu baš iz istog jajeta.
sevarlica sevarlica 14:45 30.12.2011

Re: 1.

ovo je neutemeljeno osim na argumentu tipa "mi smo najbolji", a drugo, pa nisu baš toliko Šumadinci i Vojvođani isti, nisu čak ni Kragujevčani i Kraljevčani, pa Kruševljani, a tek Jagodinci, kao što ni Pančevci i Kikinđani nisu baš iz istog jajeta.


Naravno, malo generalizujem celu situaciju. Mada su dunavski Šumadinci i Stižani toliko slični po mentalitetu sa Vojvođanima(Južni Banat) da bi mogli da kažemo i da su isti. Ima baš dosta sličnosti. Kuhinja, arhitektura, urbanizam, nošnja, i dr. su praktično isti.

Mada nije to sve ni bitno. U pravu ste da ima loših i boljih ljudi, ja samo ukazujem na trenutno stanje, koje govori da smo se "pokvarili", da nas je sve više "loših" i da su pravila koja su postavili loši danas opšteprihvaćeni modeli ponašanja u svakoj sveri društva. Što sve zajedno može jako gadno da se završi a još neki rador nam ne treba.
dragan7557 dragan7557 12:12 25.12.2011

Re: odgovor

na pitanje "a sta nas ceka" dao je sveznajuci Edvard Jakupin u preskupoj i ogromnoj Nacionalnoj strategiji razvoja, valjda Srbije 2006 godine do 2012.

Posao za 750.000 ljudi? Ako se dobro secam?

A bome i Tadic je bio jos vidovitiji, On je projektovao put Serbije do 2020 godine! Naravno sa Borisom Tadicem i DS na celu Srbije, koja nema alternativu.

cerski
gedza.73 gedza.73 12:28 25.12.2011

Moj milane,

kud stavi baš ovu jelku sa žutom petokrakom zvezdom
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:08 25.12.2011

Re: Moj milane,

gedza.73
kud stavi baš ovu jelku sa žutom petokrakom zvezdom

Petokraka je zvezda a zvezda je zvezda ma koje boje bila.
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 12:39 25.12.2011

TOP 10, nije nego

Parada i vojska i strajk Deder ako moye objasnjenje zbog cega su te stvari vazne...da krenemo od naseg dvorista...meni ne izgledaju vazne da budu u prvih 345 vaznih dogadjaja u srbiji.

Zasto bas 10 zasto ne 17 ili 46 najvaznijih dogadjaja...
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:08 25.12.2011

Re: TOP 10, nije nego

ulicno_pojacanje
Parada i vojska i strajk Deder ako moye objasnjenje zbog cega su te stvari vazne...da krenemo od naseg dvorista...meni ne izgledaju vazne da budu u prvih 345 vaznih dogadjaja u srbiji.

Zasto bas 10 zasto ne 17 ili 46 najvaznijih dogadjaja...

Tako rekla Beta, što ne znači da neko drugi ne napravi listu od 100 , po njemu najvažnijih, događaja.
Pa eto ni posetiocima ovog bloga niko ne brani da predlože svoju listi, naprotiv.
dali76 dali76 17:50 25.12.2011

Re: TOP 10, nije nego

Evo zasto je Parada bitna, po meni.
Drzava,ako je drzava, mora imati Ustav ne radi ukrasne jelke ,ili ikebane, vec zbog toga sto je ustav temelj drzave.
Ustavom se garantuju prava svim gradjanima,pa zamisli I onim koji nisu nit ice biti popularni niti prihvatljivi drustvu,odnosno vecini.
drzava koja populizma radi il bilo cega drugog radi, ne zeli, nece, ne moze, nije sposobna zastititi /sprovesti/ vlastiti ustav nije drzava. Tacka.
Ako sem policije koja valjda jedina ima monopol na silu u zastiti reda I zakona, postoji jos jedna sila, il pretnja silom jaca od drzave, ta drzava je tkzv drzava,a njene institucije su samo ikebana.
Eto zbog cega je Parada bitna ,ulicno pojacanje.
P.S.
Sretna nova I nadam se bolja svima ,a Milane moj postovanje na istrajnosti,ja nazalost I posustajem .
metrevelic metrevelic 18:56 25.12.2011

Re: TOP 10, nije nego

Evo zasto je Parada bitna, po meni.
Drzava,ako je drzava, mora imati Ustav ne radi ukrasne jelke ,ili ikebane, vec zbog toga sto je ustav temelj drzave.

Dali tu si delomično u pravu. Ustavno pravo građana na okupljanje je nesporno .
Međutim zahtjevi parade (gej brakovi) nisu ustavni. Parada služi da bi se vršila promena ustava ,ali ne demokratskom voljom ( referendumom) niti glasanjem u skupštini stranaka koje će u predizborno vreme najavit da će promenit ustav "tako i tako" .Parada je trbala poslužit da se iskoristi kao pritisak podržan interesnim grupama "izvana" (razni kacini , klintonice, eštonice i što ti ja znam) isto tako puk uočava jasne koralacije interesa između gej populacije i ološa iz NVO sektora koji za sitnu kintu (tzv grantove) radi protiv njegovih interesa. Isto tako ne vidi demokratski način za obranu ustavnog poretka (džaba izbori ,referendumi glasanja) kad se ustavne i zakonske kategorije nameču pritiscima i upotrebom sile i ucjena , jedini način da se to spreči je ucjena "države" drugom silom i terorom. Ja se naravno ne slažem sa ovakvim metodama ali isto tako ne vidim baš puno načina da se zaštiti slobode ako gej populacija počme nametati "političko korektni rodno ravnopravni i peder frendli svetonazor) . Recimo banalni primer da u komunikaciji ne želiš da koristiš budalaštine tipa "traži se turistički vodić/turistička vodičkinja" .Žalosno je što se ustav i političke slobode pojedinca moraju branit sileđiskim metodama da jedna objesna i histerična manjina ne nametne zakonodavne/ustavne akte koji ne proizilaze iz demokratske volje naroda nego iz objesne sile političkog pritiska koju kao argument sredstvo koristi manjina . Jebiga i Dučeov marš na Rim je bilo okupljanje građana. Samo ako imaš Jelka Kacina na čelu onda je to peta kolona .Aj vidi dal bi bilo koji od "parada narikača" pristao na I i II amandman kao osnov i doktrinu iz koje bi proizilazilo srpsko zakonodavstvo. Ne , oni bi pisali i ustav i zakone mimo demokratske i političke volje ,oni bi ih nametali ko objave iz Brisela. Zato je pozivanje na vrednosti ustava malo nategnuto ako su u pitanju oni koji pritiskom žele mjenjat ustav
freehand freehand 20:37 25.12.2011

Re: TOP 10, nije nego

Au, kakav bulšit... Dragi Metrevelicu, popucaće ti vijuge kolko si ih nategao da ovakvu konstrukciju držiš u ravnoteži!
Nego Parada... Ni za jotu nisam promenio mišljenje od tada (dakle, važniji su mi živi i nepovređeni homoseksualci nego fiktivna demokratija i Ustav iber ales);
a suština je da nam onaj Homen objasni šta je sa jezivim odgovorom države na prošlogdišnje ulično veselje oko Parade!
E tu je ključ. Pa da vidimo ko nije odgovorio, ko nije dao da se odgovori, ko je smlačio odgovor...

Svima sve najbolje, mir, zdravlje i sreću!
metrevelic metrevelic 21:00 25.12.2011

Re: TOP 10, nije nego

freehand
Au, kakav bulšit... Dragi Metrevelicu, popucaće ti vijuge kolko si ih nategao da ovakvu konstrukciju držiš u ravnoteži!


A jbg, principijelno sam za paradu i principijelno protiv svih njihovih zahtjeva .
ovi misle da se pritisku ne može drugačije odupret. Cigla i kacin su isto
freehand freehand 21:11 25.12.2011

Re: TOP 10, nije nego

Cigla i kacin su isto

Nisu. Cigla može biti i pozitivna stvar.

A jbg, principijelno sam za paradu i principijelno protiv svih njihovih zahtjeva .

Ja sam za paradu, bezuslovno.
A njihovi zahtevi pred Skupštinu.
sentinel26 sentinel26 12:54 25.12.2011

Zabavne liste ?

Prijatelju, čini mi se da oni te liste prave više radi zabave, jer od njih do sada nije bilo nikakve koristi niti izvlačenja kakvih pouka.

Samo bih rekao da ovaj navodni štrajk glađu vojvode od lopate ne zaslužuje da se nađe ni među 50.

Vjernicima, hrišćanima koji danas slave rođenje Isusa Hrista želim
sretan Božić
i svaku sreću i blagostanje.

Tebi
i svim blogerima želim
sretnu Novu
nastupajuću 2012. Godinu u nadi da ćete je pamtiti samo po dobru.

Срећна Нова Година !

Happy New Year !

Sretno Novo Ljeto !

Bonne Anné!

Felice Anno nuovo !

С Новым годом !

Feliz Año Nuevo !

Šana tova ! טרבהו שנה

Yeni Yılınız kutlu olsun !

Glückliches Neujahr !

Feliz Ano Novo !

Boldog üj évet !

Onnellista Uutta Vuotta !

Gott nytt år !

Milan Karagaća Milan Karagaća 14:03 25.12.2011

Re: Zabavne liste ?

Samo bih rekao da ovaj navodni štrajk glađu vojvode od lopate ne zaslužuje da se nađe ni među 50.

Slazem se, a inače mislim da je sa liste najvažnijih događaja u Srbiji izostalo dosta važnih dešavanja počev ot otvaranja novih pogona, mostova , puteva , nalazišta raznih plemenitih škriljaca.
a bogami treba da nađe mesto i kada nas onaj baja opominje pitanjem ima li u Srbiji Srba.
dragan7557 dragan7557 17:27 25.12.2011

Re: Zabavne liste ?

Samo bih rekao da ovaj navodni štrajk glađu vojvode od lopate ne zaslužuje da se nađe ni među 50.

Vala ja ne znam od kada su kazandzije pocele da dobijaju vojvodske titule, al' da je promocija za koju treba dobro potegnuti iz sljivoflase, to znam.

Naravno i uz prigodnu vojvodsku trenerku po mogucstvu polovnu, a jos kad dodju mili gosti, domacin Velja Ilic pa onda Graditelj Mrkonja, i samom kazanu je milo sto rakija curi.

cerski
jinks jinks 13:01 25.12.2011

...

Ne razumem zbog cega se

8. Štrajk Tomislava Nikolića


naslo na listi. Zar nije mnogo jaci utisak da se pored sve halabuke i hiljada izgovorenih reci jos uvek ne zna sustina programa stranke kojoj gospodin pripada, niti sta ona uopste i predstavlja.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:04 25.12.2011

Re: ...

jinks
Ne razumem zbog cega se

8. Štrajk Tomislava Nikolića


naslo na listi. Zar nije mnogo jaci utisak da se pored sve halabuke i hiljada izgovorenih reci jos uvek ne zna sustina programa stranke kojoj gospodin pripada, niti sta ona uopste i predstavlja.

Ima Bela knjiga koja nije zatvorena knjiga, piše se, piše se, piše se...
jinks jinks 14:10 25.12.2011

Re: ...

piše se, piše se, piše se...

Svaka cast na upornosti, nema sta.
dragan7557 dragan7557 14:17 25.12.2011

Re: ...

jinks
piše se, piše se, piše se...

Svaka cast na upornosti, nema sta.

Pa vel'ka knjizurina bre, ima tu posla, nece je nikad zavrsiti, cudo jedno, taman misle da je sve zapisano kad ono:
vest stize vest,

a kako se svemu pristupa striktno tabloidno,

nije ni cudo da se sve:
sve se brzinom svetlosti

zapisuje u sve vecu Knjigu The Book.

cerski
appendix appendix 19:32 25.12.2011

Re: ...

jinks
Ne razumem zbog cega se

8. Štrajk Tomislava Nikolića


naslo na listi. Zar nije mnogo jaci utisak da se pored sve halabuke i hiljada izgovorenih reci jos uvek ne zna sustina programa stranke kojoj gospodin pripada, niti sta ona uopste i predstavlja.

Neka je se našao na listi, zaslužuje. Iako smo svi znali kako će se sve završiti i da time neće ništa promeniti, ali smo se bar dobro zezali ovde na blogu sa tom lakrdijom, zapravo, samo jedna u nizu od gomile drugih..

p.s.
evo nekih zanimljivih momenata iz života naših političara..

metrevelic metrevelic 13:28 25.12.2011

Čaćić vozač,Jovanović branitelj i

Arsen Bauk za upravljanje masom
Malo je verovatno da će se u Srbiji desiti zaokret ka socijaldemokratiji kao u Hrvatskoj , a još manje da će se pojaviti i pobediti neka nova stranka ili koalicija tipa “Kukuriku za pozitivnu Srbiju”

pa HDZ vlada (pogotovo šanera kancelara dr Ive) je bila socijaldemokratskija od sadašnje koja naginje ka centru a čiji su neki od glavnih gurua ( bad driver Kradimir ) bliži "neoliberalizmu" negu socijaldemokratiji
po pitanju nacionalizma ova vlada nije bitno drugačija od dr Ivine . to što ima par likova "srbskih korjena" jbga bukve i dudovi imaju korjene čeljade ima identitet i pripadnost, a i hebo "Srbe " u vladi kojemu je prva karakteristika u oficijelnoj biografiji da je "hrvatski branitelj" valjda da mu kompenzira prezime .
Ova vlada je bez doktrine kako izaći iz krize. bez menadžerskog aparata kako bi provela tu doktrinu da je i ima, bez trunke ideja i jedino o čemu su spremni razglabati o "eu vrednotama " i razlučitbi Brozovog antifašizma od brozove socijalističke revolucije ( za prvo su zaslužni hrvati ,a drugo je posljedica srbočetničkog jugokomunističkog unitarizma) . Jedino čim obiluje ova vlada a čime se ne hvali je da su udbaški nakot mahom .
A tek ministar koji je bio zamjenik manijakalnom Koradeu u okupaciji Mrkonjić grada
je pohvalan čin
baš Brozno
angie01 angie01 14:26 25.12.2011

e,kad niko ne reaguje na

gde žive nаjlepše žene,...gde bih se ja jedino zadrzala, jer je ostalo sve cista katastrofa!
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 21:57 25.12.2011

Svako da predlaze svoje utiske godine..

Predlog prihvacen.

Otvoricu obicnim predlogom

Agencija za borbu protiv korupcije objavila javni poziv za 165 ljudi na koji se javilo svega 150, niko od blogera ovde to ne prati, niti izvestava ni jedan dnevni/nedeljni list...cudno za neke koji uzimaju za sebe monopol nad borbom protiv korupcije, zalaganje za javnost rada...jalovo kod svih glavnih medija. Ovo su elektornski dnevnici, na koje mozda nemamo svi pravo

Politika i sve sto ide utaj kos i budzet

Nabavka inkubatora
aleksanadar aleksanadar 22:39 25.12.2011

Где си био? Нигде. Шта си радио? Ништа.


Što se Srbije i nas njenih građana tiče i ne očekujemo baš previše jer znamo gde smo, a i kakvi smo.





Петричић

49 41 49 41 02:44 26.12.2011

Nekad davno postojala

uzrecica:
-Zuti - zutuju, a crveni putuju!

Sad svi pozutese, zuti putuju i kupuju.

Opss, setih se kasnije; Pohvale ludosti i njegovog starijeg juznog Brata.
ljuboten ljuboten 08:57 27.12.2011

Da li govorimo za kauzalni problem?

“Ako je gledati po zauzimanju startnih pozicija koje je u toku teško je proceniti da li će i izborni rezultati biti događaj koji će Srbiju pokrenuti napred ili će je “ponosno” držati kao taoca sopstvene politike.“

Ako je u socijaliuzmu najbolje bilo lukavima, tipa lisica, u kapitaalizamu su na ceni ljudi karaktera krupnijh i krvoločnijih šumskih zveri. A to je kao da su vukovi dobili ulogu da čuvaju ovce, pa im psi budu samo posmatrači i laju sa udaljenog brda. Na šta mi ove rasprave na blogovima nalikuju kao da se psi ljute na vukove zašto ne haju na njihovo lajanje.
Pa kada znamo da su ljudi-ovce u jugosacojalizmu imali sigurnu ispašu, onda sadašnje stanje samo liudaci ne vide da je ovcama oduzeto pravo na ispašu, a sve zarad većeg profiita, t.j. ostatka za vlasnike livada.
No, kao što je realsocijalizam, gde ne spada samoupravni, bidući da je to jedini put ka savršenim odnosima u proizvodnji dobara i raspodeli (naučno verifikovano od najvećih svetskih umova), stvarao slabosti koje su ga kompromitovale, pre svega zbog ekonomske neefikasnosti, tako i kapitalizam zbog svoje pervertirane efikasnosti ekonomije u kojoj novac potčinjava celokupnu čovekovu egzistenciju, pri čemu proizvodi neprekidni jaz između bogatsva i bede, pri čemu, sa retkim izuzecima, zahvata ceo svet.
Pismeni, no ne i mudri, sve što misle i zalažu se u ime države, a ne u ime slobodnog čoveka. Jer nekog Milana Milanovića interesuje njegov život i njegove porodice, a ne zanima ga politika, domokratija, država, sve dok mu se to ne nametne uz pomoć medija pa od čoveka naparve samoubicu sebe i svoje dece.
Znajući za navedeno gore, onda znači uslova nema za sve one koji su vaspitani da žive i uživaju od svoga znanja i rada, ne da kradu tuđe ovce, zbog čega su napustili zemlju ili se spremaju da odu, tragikomično je očekivati da će se posle novih izbora promenitii stanje u Srbiji, kao što neće ni u Hrvatvskoj.
Više puta je javno rečeno na osnovu podataka da je u jednoj partiji bilo više onih koji su bili sposobni, za razliku od sada kada u partijama ima upola manje obrazovanih, čak i u najvećjoj partiji ima manje, nego u nakadašnjoj samo jednoj. Podaci govore da najbolji nisu ni člnovi stranaka od ono malo što ih je ostalo u zemlji.
Uostalom gotovo svi ovde aktivni, osim Cerskog i Milana ničim ne pokazuju da misle drugojačije od ovih na vlasti, samo što bi bili radikalniji, t.j. nesvesni da prizivaju dikaturu, bili bi samo veći lopovi od ovih koji to rade.
Evo da ja kažem sada kako bi postupio isto kao što sam radio prvo u najvećem sistemu za obojene metale u Evropi – Trepči, kasnije u Skopskoj željezari, pa od 1991 - 1997 u navećem Kombinatu za nemetale na Balkanu „Šar“, sa sedištem u „Đeneral Jankoviću“, odnosno Elez Hanu. Prvo, sredio bih odnose sa Albancima na Kosovu i Albaniji, zbog čega ne bi imao pristup medijima. Kao što Oliver Ivanoivić i Rada Trajković na Kosovu, a Čedomir Jovanović u Beogrardu ne mogu više nego da budu posmatrači. A ja sam bio i ostao žrtva zbog toga što sam štito i štitim čoveka a ne državu.
A sve dok sistem ima kazulani probelm, a „lekari“ ga leće palijativno, ozdravljenja nema.
49 41 49 41 18:41 27.12.2011

Bic(h) boziji;

ne mislim na Atilu, iz daleke Mongolije.

Sinoc, gledao; bolje da - nisam, na TV-u.

Sta nam se desilo tokom 2011. na globalnom planu - ekoloske katastrofe; sirom planete.

Zemljotresi, vulkani, poplave velikih razmera, suse, pozari, Cunamiji.

Jutros, zemljotres u Rusiji.

Zemljotres u Japanu - poslednji; iza koga je nastao cunami bio najaci u poslednjih 1000 godina Japana.

Kad sam, pre nekoliko god. na online otvorio grafik tornada od kada su uvedena merenja 1898.

Hhhmmm...

poslednjih 5. godina; po ucestalosti, snazi "sibaju" - geometrijskom progresijom.

Pre, tri meseca se "udruzila"-nastala tri. Igraju kolo na antlantiku.
"Merkaju", kada ce da se razdvoje; krenu u svoj pojedinacni-razorni "pohod".

Strucnjaci kazu; ne postoji vise sezona Tornada; onih poznatih 18, 21 koje poznajemo i svaki nosi svoje ime - ni to ne vazi, vise!

Sutra, sledece godine?

Sve je postalo nepredvidivo.




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana