Filozofija| Hobi| Život| Životni stil

Moja kamila tvoja kamila

Milan Novković RSS / 22.12.2011. u 10:27

Iskoči jutros na FBu TED Conversations na temu "How would we treat each other if we were not controlled by a need to be right?".

Ako me nikakvo pamćenje dobro služi već se pričalo o ovome, nego mi odmah padne na pamet ona stara gde otac ima dva sina i na samrti svo imanje ostavi onom sinu čija kamila poslednja stigne na cilj!

clocks.jpg 

Mudrac im kaže da zamene kamile, ....

.... pa meni retroaktivno, a mudracu a-posteriori pada, na pamet to jest, i Marcov blog o zameni teza.

Zatim, juče pri kraju dana naletim na bag u programiranju, taman kad sam pomislio da sam sve sredio, i to kritičan bag, i nikako da vidim gde je problem.

I baš kad sam pomislio da nije fer što toliko dugo igram onog Mark Tvenovog dečaka-junaka koji nikako da uhvati divlju ćurku (taman kad pomisli da ju je stigao I baci se na "nju" ona odleprša još malo i svo vreme mu se smeška provokativno) pozivam drugog programera i on mi, onako preko ramena, posle ne vise od pet sekundi gledanja u code, za koji ne zna šta radi, pokaže gde je greška.

Pod takvim asocijativnim talasima koji me udaraju ovih dana, kale takoreći, nemoguće je ne videti istinu gde se višestruke TED muve ubijaju samo jednim udarcem - u onim "retkim" trenucima kad znamo da smo u pravu prosto možemo da se opustimo i popustimo zadrtom svetu oko nas, poklonimo civilizaciji to naše pravo uživajući u svojoj višoj mudrosti brisanja granice između prava i neprava.

TEDovci što misle da je ovo samo guranje prašine pod tepih, od strane dece što su došla sa sela, pošto u svetlu tog prava koje nam pravedno pripada, tj jurenju dotičnog, ima mnogo kreativne energije, možda imaju pravo, a možda su se samo upetljali u kučinu što im je još ostala da počiste između forme i suštine.

Kako zameniti kamile sa ovakvim TEDovcima?

Možda pitanjem: "Koliko ćemo da dobijemo od drugih ako im priznamo da su u pravu?" (no puns here, zadrti bratte :-)

Ps: Ilustracija je sa sajta: Directory of Mark Twain's maxims, quotations, and various opinions 

Kad sam se već zatekao u ovom delu univerzuma evo gospodina Marka:

"I have damaged my intellect trying to imagine why a man should want to invent a repeating clock, and how another man could be found to lust after it and buy it. The man who can guess these riddles is far on the way to guess why the human race was invented--which is another riddle which tires me."

Jednom rečju - u redu je popuštanje dok ne dođemo u opasnost da oštetimo vlastiti intelekt :-)



Komentari (84)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

edi-va edi-va 10:36 22.12.2011

Jesam li

u pravu kad tvrdim da sam prva?






EDIT: Prva!

Možda pitanjem: "Koliko ćemo da dobijemo od drugih ako im priznamo da su u pravu?"


Ajd´ sad lepo priznaj, pa će stići odgovor na ovo pitanje.
Milan Novković Milan Novković 10:46 22.12.2011

Re: Jesam li

Jesam li
u pravu kad tvrdim da sam prva?

Bila bi u pravu i da nisi prva
edi-va edi-va 10:53 22.12.2011

Re: Jesam li

Milan Novković
Jesam li
u pravu kad tvrdim da sam prva?

Bila bi u pravu i da nisi prva


Preporuka.
Mislim, to kao odgovor na pitanje koliko ćeš da dobiješ ako priznaš...
loader loader 11:31 22.12.2011

Re: Jesam li

edi-va

EDIT: Prva!

Na takvom uspehu uvek valja čestitati. Nimalo lak poduhvat. Čekati, uključiti se tačno na vreme, skovati komentar pre svih onih mnogobrojnih blogera koji vrebaju isti cilj, kliknuti na "objavi " ... Zaista, to je za veliku i iskrenu čestitku
angie01 angie01 11:38 22.12.2011

Re: Jesam li

"Koliko ćemo da dobijemo od drugih ako im priznamo da su u pravu?"


nema te cifre koja bi mi uskratila zadovoljstvo da dalje zvocam!
edi-va edi-va 11:45 22.12.2011

Re: Jesam li

loader
edi-va

EDIT: Prva!

Na takvom uspehu uvek valja čestitati. Nimalo lak poduhvat. Čekati, uključiti se tačno na vreme, skovati komentar pre svih onih mnogobrojnih blogera koji vrebaju isti cilj, kliknuti na "objavi " ... Zaista, to je za veliku i iskrenu čestitku




Da nije loader, mislila bih da me neko loži.

Čekala nisam, Milan mi javio telepatski: Kačim, udri!
Milan Novković Milan Novković 20:23 22.12.2011

Re: Jesam li

nema te cifre koja bi mi uskratila zadovoljstvo da dalje zvocam!

Misliš to ne može da se plati ni u cipelama
loader loader 02:46 23.12.2011

Re: Jesam li

mi javio telepatski: Kačim, udri!

angie01 angie01 14:59 23.12.2011

Re: Jesam li

Misliš to ne može da se plati ni u cipelama


velika je kusnja, ne poricem, al ovde vece zadovoljstvo!


volim kako razmisljas!:)
longon longon 10:39 22.12.2011

dobro je pitanje, loš je odgovor:

"Koliko ćemo da dobijemo od drugih ako im priznamo da su u pravu?"


Malo. Samo nevericu.
Milan Novković Milan Novković 10:49 22.12.2011

Re: dobro je pitanje, loš je odgovor:

Malo. Samo nevericu.

Ja kad ponekad trezveno gledam ženu u oči dok mi priča, da ne bi bilo nikakve sumnje oko toga da li je slušam ili ne, pa ne kažem samo "da draga" nego i pojasnim to odobravanje, ona me gleda ko u čudo, skoro razočarano
longon longon 10:56 22.12.2011

Eh ... žene

Daleko je odobravanje od priznanja.

Priznaj, pa ćeš da vidiš ...
bocvena bocvena 11:15 22.12.2011

Re: Eh ... žene

Priznaj, pa ćeš da vidiš ...

Je l' će onda bogomoljka da ga pojede?

Moj muž, mudrac iz Mirijeva, odavno je skovao koan - Bobo, ti si u pravu, ali ja ništa nisam kriv!
TED-ovci bi bili ponosni na njega:)

maksa83 maksa83 11:16 22.12.2011

Re: Eh ... žene

Bobo, ti si u pravu, ali ja ništa nisam kriv!



Briljantno.
longon longon 11:26 22.12.2011

Re: Eh ... žene

Je l' će onda bogomoljka da ga pojede?


Neće da ga jede, al' će da mu priča ...
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 11:47 22.12.2011

Re: Eh ... žene

bocvena
Bobo, ti si u pravu, ali ja ništa nisam kriv!


Tvoj muž je suvi genije!!!!
bocvena bocvena 12:52 22.12.2011

Re: Eh ... žene

Mmm, da...i on to isto misli:)

Suština je da biti u pravu i nije nešto. Bitno je ko šta radi na kraju. Reči su samo šarene ptice...
longon longon 14:46 22.12.2011

Re: Eh ... žene

Reči su samo šarene ptice...


srećo moja, srećice ...

docsumann docsumann 14:55 22.12.2011

Re: Eh ... žene

Reči su samo šarene ptice


prhnuto perje
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:01 22.12.2011

Re: dobro je pitanje, loš je odgovor:

"da draga"


Zvoni mu mobilni. On podiže slušalicu i kaže "da draga". Kad je završio razgovor ja mu ispričam onaj standardni vic

U našoj kući moja je poslednja, ja završim svaku priču sa "da, draga".

A on kaže, ma ja i ne čekam kraj, vidiš da odmah počnem sa "da, draga".

Milan Novković Milan Novković 00:07 23.12.2011

Re: Eh ... žene

Moj muž, mudrac iz Mirijeva



bocvena bocvena 04:18 23.12.2011

Re: Eh ... žene


Pljunuti on!
JJ Beba JJ Beba 13:17 23.12.2011

Re: Eh ... žene

bocvena

Pljunuti on!

maksa83 maksa83 10:40 22.12.2011

recepti

Zatim, juče pri kraju dana naletim na bag u programiranju, taman kad sam pomislio da sam sve sredio, i to kritičan bag, i nikako da vidim gde je problem.
pozivam drugog programera i on mi, onako preko ramena, posle ne vise od pet sekundi gledanja u code, za koji ne zna šta radi, pokaže gde je greška.

Nagađam da je bar 20 godina mlađi? :)

Inače, ako nemaš programera da ti pogleda preko ramena i pomogne da spoznaš svoje grešne puteve, pomažu dve stvari - tzv. "rubber duck debugging", gumena patkica koju držiš na stolu, i onda kad imaš problem zaklatariš je prstom tako da klima glavom gore dole dok joj objašnjavaš u čemu je problem, i onda odjednom - ukapiraš. Ovo je "patentirano" na MIT-u gde su u jednom periodu u labovima imali u ćošku velikog plišanog medu kome moraš da objasniš problem pre nego što kreneš da smaraš asistenta.

Inače, u 90% slučajeva pomaže i da prestaneš da juriš svoj rep i izvučeš se iz mentalnog jarka koji si sebi iskopao tako što odeš da spavaš i pustiš tvoje background threadove da vrte problem,i vratiš se ujutru svež i za najdalje 5-10 minuta shvatiš u čemu je fora.

antioksidant antioksidant 10:44 22.12.2011

Re: recepti

Nagađam da je bar 20 godina mlađi? :)

bolje naočare?
Milan Novković Milan Novković 10:56 22.12.2011

Re: recepti

Nagađam da je bar 20 godina mlađi? :)

Petnaestak
Ovo je "patentirano" na MIT-u gde su u jednom periodu u labovima imali u ćošku velikog plišanog medu kome moraš da objasniš problem pre nego što kreneš da smaraš asistenta.

Odoh po medu ili patku kolko danas popodne
Inače, u 90% slučajeva pomaže i da prestaneš da juriš svoj rep i izvučeš se iz mentalnog jarka koji si sebi iskopao tako što odeš da spavaš i pustiš tvoje background threadove da vrte problem,i vratiš se ujutru svež i za najdalje 5-10 minuta shvatiš u čemu je fora.

Ja imam genetski problem ovde - ako znam gde je đubre, neka ga je i na tone, mirno spavam i lako se lažem da ću ga kasnije počistiti, a ako ne znam gde je i mala mrvica mrtav sam čovek dok je ne nađem (ovo je neki "ceđenje bubuljica" sindrom iako ću razmišljanje o tome zašto je ovo prava dijagnoza ostaviti za kasnije
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 10:56 22.12.2011

Re: recepti

maksa83

Inače, u 90% slučajeva pomaže i da prestaneš da juriš svoj rep i izvučeš se iz mentalnog jarka koji si sebi iskopao tako što odeš da spavaš i pustiš tvoje background threadove da vrte problem,i vratiš se ujutru svež i za najdalje 5-10 minuta shvatiš u čemu je fora.

Apsolutno se slažem. Moja prepametna nana je vazda govorila "jutro je pametnije od večeri"
Mada ponekad pomaže i samo da se odvojiš od problema na neko vreme. Odeš, prošetaš, pogledaš neki film. Pa kad se onda vratiš i pogledaš u ekran a tamo rešenje sija iz sve snage samo ga ti ranije nisi spazio.

Inače ta potreba da uvek budemo u pravu me UBI načisto. Mnogo teško odolevam potrebi da pokažem kada je neko u krivu. Mada, moram priznati, vrlo uspešno se ujedam za jezik u poslednje vreme
margos margos 11:22 22.12.2011

Re: recepti

Mada ponekad pomaže i samo da se odvojiš od problema na neko vreme.

Ukratko, pročistiš um nekom drugom radnjom, nečim što je miljama daleko od problema. Meni pomaže da ustanem i odem do kupatila, operem ruke, nekad stavim karmin (što nije zgodno za ove muške)ili obavim bilo koje čišćenje (fajlova, sudova, stola - bilo šta).

A kad se setim da nekom kažem da je u pravu - mnogo mi je lepo. Al' se ne setim, pa se svađam - uglavnom sa sobom.
nikola_kovac nikola_kovac 11:27 22.12.2011

Re: recepti

ako ne znam gde je i mala mrvica mrtav sam čovek dok je ne nađem

Па буди мртав. Што си ти гори од мрвице па да ти јуриш њу. Нека јури она тебе. Ипак си ти потребан њој.
nikola_kovac nikola_kovac 11:28 22.12.2011

Re: recepti

nekad stavim karmin (što nije zgodno za ove muške)

То ми сад кажеш?
ivana23 ivana23 11:43 22.12.2011

Re: recepti

nekad stavim karmin (što nije zgodno za ove muške)


I to po najnovijoj modi... (u dve boje)

margos margos 12:02 22.12.2011

Re: recepti

nikola

A što nis' pit'o???

Jukie Jukie 13:08 22.12.2011

Re: recepti

maksa83
.Inače, u 90% slučajeva pomaže i da prestaneš da juriš svoj rep i izvučeš se iz mentalnog jarka koji si sebi iskopao tako što odeš da spavaš i pustiš tvoje background threadove da vrte problem,i vratiš se ujutru svež i za najdalje 5-10 minuta shvatiš u čemu je fora.

Vasilisa Prekrasna: "Idi spavaj, Ivane Careviću, mudrije je jutro od večeri"

Edit: Aleksandra, pa ti potičeš iz loze Vasilise i Ivana!
docsumann docsumann 15:13 22.12.2011

Re: recepti

ovo je neki "ceđenje bubuljica" sindrom iako ću razmišljanje o tome zašto je ovo prava dijagnoza ostaviti za kasnije


jinks jinks 11:37 22.12.2011

...

"How would we treat each other if we were not controlled by a need to be right?".


Jung je pre više od 50 godina izneo pretpostavku da ljudska psiha funkcioniše po principu multitaskinga (nešto slično Linux-u ili Windows-u) ... dobro, izgleda da se decidno nije se izjašnjavao i o tome da li je psiha multitasking na event driven ili sequence driven principu, ali to je verovatno već neka druga priča.

Naime, gledano iz tog ugla u našoj psihi se paralelno vrti više psihičih programa koji se zovu kompleksi. Sad, on je detektovao nekoliko karakterističnih programa, gde je za jedan od dominatnih proglasio kompleks "ego".

Ono što je karakteristično za ovaj program, vezano za citirani deo vašeg bloga, jeste da je upravo "ego" odgovoran za stav u odnosu na okruženje, po kome smo mi uvek u pravu. Odnosno, to ustvari izgleda da predstavlja i njegovu centralnu funkciju, da kao neki advokat sve što izgovorimo, razumemo ili učinimo protumači kao apsolutno tačno i ispravno. Isto je važilo i za Hitlera, i za Mengelea, i za H. Lektora, kao i za bilo kog drugog sa različitih strana ljudskog spektra ... svačiji "ego" program tumači realnost kao da je nosilac upravo tog ega uvek u pravu.

Sad, verovatno posebnu veštinu predstavlja nečija sposobnost da gleda iza svog "ega".

Zatim, juče pri kraju dana naletim na bag u programiranju, taman kad sam pomislio da sam sve sredio, i to kritičan bag, i nikako da vidim gde je problem.

I baš kad sam pomislio da nije fer što toliko dugo igram onog Mark Tvenovog dečaka-junaka koji nikako da uhvati divlju ćurku (taman kad pomisli da ju je stigao I baci se na "nju" ona odleprša još malo i svo vreme mu se smeška provokativno) pozivam drugog programera i on mi, onako preko ramena, posle ne vise od pet sekundi gledanja u code, za koji ne zna šta radi, pokaže gde je greška.




longon longon 11:49 22.12.2011

Re: ...

Naime, gledano iz tog ugla u našoj psihi se paralelno vrti više psihičih programa koji se zovu kompleksi. Sad, on je detektovao nekoliko karakterističnih programa, gde je za kao jedan od dominatnih proglasio kompleks "ego".


Obrnuto. U računarima (i programima) se "vrti" samo ono čega ima u ljudskim glavama.
jinks jinks 11:56 22.12.2011

Re: ...

Obrnuto. U računarima (i programima) se "vrti" samo ono čega ima u ljudskim glavama.

I sire. Ne samo u racunarima i programima, vec u svemu sto su ljudi stvorili i stvaraju.
edi-va edi-va 12:01 22.12.2011

Re: ...

jinks
Sad, verovatno posebnu veštinu predstavlja nečija sposobnost da gleda iza svog "ega".


Ta veština je, opet, verovatno u relaciji sa emocionalnom inteligencijom.
docsumann docsumann 15:18 22.12.2011

Re: ...

Ta veština je, opet, verovatno u relaciji sa emocionalnom inteligencijom.


jedna od bitnijih vještina kojom sam ovladao je da ne držim previše do svog mišljenja iako se obično baš potrudim da ga steknem
edi-va edi-va 15:35 22.12.2011

Re: ...

docsumann
Ta veština je, opet, verovatno u relaciji sa emocionalnom inteligencijom.


jedna od bitnijih vještina kojom sam ovladao je da ne držim previše do svog mišljenja iako se obično baš potrudim da ga steknem


wow

(kad bi samo znao koliko si u pravu)
mirelarado mirelarado 19:35 22.12.2011

Re: ...

jedna od bitnijih vještina kojom sam ovladao je da ne držim previše do svog mišljenja iako se obično baš potrudim da ga steknem




Често се искрено обрадујем кад ми неко докаже да нисам у праву.
antioksidant antioksidant 19:37 22.12.2011

Re: ...

mirelarado
jedna od bitnijih vještina kojom sam ovladao je da ne držim previše do svog mišljenja iako se obično baš potrudim da ga steknem




Често се искрено обрадујем кад ми неко докаже да нисам у праву.

нема ничег лепшег него кад научиш нешто ново
maksa83 maksa83 19:57 22.12.2011

Re: ...

нема ничег лепшег него кад научиш нешто ново

Za to je najbolja skleroza - ne boli, a svaki dan naučiš nešto novo.
antioksidant antioksidant 20:00 22.12.2011

Re: ...

maksa83
нема ничег лепшег него кад научиш нешто ново

Za to je najbolja skleroza - ne boli, a svaki dan naučiš nešto novo.

od kad sam počeo da se družim s alchajmerom primećujem da si u pravu
mirelarado mirelarado 20:03 22.12.2011

Re: ...

antioksidant
maksa83
нема ничег лепшег него кад научиш нешто ново

Za to je najbolja skleroza - ne boli, a svaki dan naučiš nešto novo.

od kad sam počeo da se družim s alchajmerom primećujem da si u pravu


У праву сте, а и старачка деменција у том смислу има својих дражи...
Milan Novković Milan Novković 20:10 22.12.2011

Re: ...

mirelarado
antioksidant
maksa83
нема ничег лепшег него кад научиш нешто ново

Za to je najbolja skleroza - ne boli, a svaki dan naučiš nešto novo.

od kad sam počeo da se družim s alchajmerom primećujem da si u pravu


У праву сте, а и старачка деменција у том смислу има својих дражи...

Ja, onda, živim u staračkim dražima od rane mladosti

Malo je knjiga ili filmova koje posle 3-5 godina ne mogu ponovo da "isčitam" ko da ih nikad isčitao nisam (zato mi je onomad bila i draga Vladimirova upotreba reči "isčitati"
jinks jinks 23:55 22.12.2011

Re: ...

maksa83
нема ничег лепшег него кад научиш нешто ново

Za to je najbolja skleroza - ne boli, a svaki dan naučiš nešto novo.

Endi Vorhol je bolovao, ili kako se god drugacije kaze za takvo stanje, od bolesti sa simptomom da mu ukupan memorijski bafer nije bio veceg kapaciteta od 1-2 dana.

Bukvalno, ujutru kada se probudi nicega se od ranije nije secao. Ni kako se zove, ni gde zivi, ni cime se bavi, ni koju muziku voli da slusa, ni imena planete na kojoj zivi, niti njene istorije ... nicega.

Snalazio se tako sto je na magnetofonskoj traci sam sebi ostavljao poruke koje bi odslusao ujutru kako bi mogao da nastavi sa sutrasnjim danom.

Zamislite kako su izgledale te poruke sebi u trajanju od 10-20 minuta u koje svake veceri morate na neki nacin da sazmete citav prethodni zivot ... i da jos u tome nekako i uspevate.
nikola_kovac nikola_kovac 23:58 22.12.2011

Re: ...

jeste da je upravo "ego" odgovoran za stav u odnosu na okruženje,

А онда је дошао прагматизам/постструктурализам и рекао да "его" и јесте комплекс софтвера инсталираних окружењем. Што ће рећи да "ја" није проистекло из мог организма (биолошког), већ је у моје неуронске структуре (2у1 = процесор+хард диск) инсталирано окружењем. "Его" и јесте систем са великим капацитетом за разне прикључке и екстензије, зарад процеса социјализације.

ПС: А социјализација је јединки потребна јер му друштво омогућава, да у контексту природе, дивљих звери и сл., лакше - опстане.
Плашим се за свој живот!
maksa83 maksa83 00:00 23.12.2011

Re: ...

Endi Vorhol je bolovao, ili kako se god drugacije kaze za takvo stanje, od bolesti sa simptomom da mu ukupan memorijski bafer nije bio veceg kapaciteta od 1-2 dana.


Ovaj čika ima bafer od 7 do 30 sekundi:

docsumann docsumann 01:22 23.12.2011

Re: ...

Peljevin, na jednom mjestu, ima jednu misao o tome kako je sjećanje sadržaj koji nam se dodjeljuje prilikom svakog buđenja ... mislim, u smislu da nema nikakve veze sa nečim istinski proživljenim koje zapravo i ne postoji
jinks jinks 09:27 23.12.2011

Re: ...

Peljevin, na jednom mjestu, ima jednu misao o tome kako je sjećanje sadržaj koji nam se dodjeljuje prilikom svakog buđenja ... mislim, u smislu da nema nikakve veze sa nečim istinski proživljenim koje zapravo i ne postoji


Mozda postoji nekakav miks refleksa iz realnosti (onoga sto cu cula detektovala u budnom stanju) i nekih arhetipskih formi koje postoje van realnosti, koji se desava tokom sna. Gde se nakon budjenja taj miks prezentuje kao secanje na prethodno dozivljenu realnost.

Posto bi se u tom slucaju radilo o misku realanog i neceg nadrealnog, sto kazes, pitanje je u kojoj bi meri onda nasa secacnja uopste i predstavljala odraz realnosti ... sta god realnost u tom slucaju uopste i znacila.

Sta bi se u tom slucaju, na primer, desavalo sa onim sto cula detektuju tokom sna?
Bojan Budimac Bojan Budimac 11:57 22.12.2011

*****

expolicajac expolicajac 12:22 22.12.2011

Dilema

Da nisam pandur možda bi nešto shvatio, a pošto mislim da sam nešto shvatio sumnjam da sam pandur. Daj Mile budi drug pa bacu pet sekundi vremena na mene i molim te utvrdi gde je bag. Vreme plaćam preporukom za tekst. Mislim da je pošteno?
Milan Novković Milan Novković 12:30 22.12.2011

Re: Dilema

Vreme plaćam preporukom za tekst. Mislim da je pošteno?

Kad već moramo pošteno ja savetujem da zameniš mene jednog sa preporukom za dvoje mlađih sa po pola preporuke, ili celom ako se ima (Maksa sve objasnio
expolicajac expolicajac 12:59 22.12.2011

Re: Dilema

(Maksa sve objasnio

Iskren da budem, kod Makse sam shvatio samo ulogu plišanog mede. Neke moje kolege iz Bugarske su koristile "konjčeto narisano na duvar". Dok se korisnici usluga policije ne "ukače na konjčeto" nema rešenja problema, odnosno obraćanje advokatu. U svakom slučaju hvala za ovo pola-pola, kad već ne može pomoć prijatelja ili publike koja daje savete.
docsumann docsumann 15:02 22.12.2011

Re: Dilema

Iskren da budem, kod Makse sam shvatio samo ulogu plišanog mede



expolicajac expolicajac 15:46 22.12.2011

Re: Dilema

docsumann


Ja sam ipak vise za istocnjacku varjantu

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:26 22.12.2011

pile u kucine

ja se nekad upetljam ko pile u kucine, pa se budim u pola pet i mozgam "sta da radim" i zderem se, sve se vise upetljavajci, jer pola pet nije zdravo vreme za analizu, ako si do tada spavao, pa se shiznut uspravio u krevetu s problemom koji ko blesav svetli radioaktivno u mraku pred snenim ocima.

ovo "šta da radim" moze da bude svasta, od neke nepravde na poslu koja me pritiska ko cigla na glavi, preko neceg sto se ocekuje da uradim a ja ili ne znam kako ili nisam sigurna sta treba, ili se smatram nedoraslom i glupom, do sasvim privatnih stvari, kao na primer, kad nemam pare, a nesto moram da platim, da mi ne popisu frizider i sporet, kao na primer devedestih zbog racuna za struju.

i dok sam ja imala nocne more oko tog faking racuna i budila se u pola pet s kosom u vis, sin me zatekne kako pusim na prozoru i hukcem.

"prodaj klavir i plati racun", kaze i ode da spava.

i ode klavir i moja briga, ko rukom odnesena, mada su se za ovo prvo bas naradili majstori dok ga snesose s treceg sprata:)

ja od tada uvek prvo pitam decu za sve sto me mori i kljuca i mnogo mi lakse u zivotu. mislim, moze mi se, em su u prosirenom sastavu, pa ih sad fakat imam cetvoro, em su znanjem pokrili sve zivo, ko dobar kvartet, a imaju i drugi pogled na sve(t).

mislim moze mi se, moj sin ima 28, cerka 25, snaja 30, zet 26, a imam i pastorka od 36, pa mu to dodje ko privatni ekspertski savetnicki klub. plus su i zajebanti, sa tim drugim pogledom na svet, a to mu dodje ko da sam se izmestila dva koraka levo il desno, il naglavacke i iz drugog ugla odmah videla bolje, pa sranje tako minimizovala il oduvala.

zadnje sto sam iskomplikovala je jedan art projekat u koji me uvukla pank drugarica umetnica. i taman sam se razmahala do jaja, kad me ophrvao uzas da ne izblamiram decu, jer je u pitanju poigravanje s erotikom i seksom. i ode sva pocetnicka radost i euforija, ja u bedak, budim se u pola pet, po sistemu, qq dal sam ja normalna!

i kazem kcerki sta me muci, tj kako cu sinu na oci, ima u zemlju propadnem ko hobit, iselim se na ognenu zemlju, pa resim da batalim sve i izvucem se, sto nije ok jer se stvar zahuktala, al nema mi druge, mozgam.

pita dete u cem je problem.

i ja u jednom dahu napisem na gmailu, da pravimo performersku izlozbu na brodu Krivi Stojko na Adi, da ce eksponati budu art nakurnjaci svih fela, dobro koriscene fetis gace, plus sardele s korcule nejestive od godinu dana u trouglastoj kutiji na palubi jerbo smrde, striptizeta s zmijom, i jos trista cuda, te da ovaj ploveci sex shop organizuje Kolo slatkih sestara...

i taman kad sam ocekivala seriju ????????, stize mi 6 redova hahahahahahahaha
i jos, aj ne brini, ja cu pricam s Viktorom (moj sin), bas si luda, nama uvek milo kad se ti dobro zabavljas.

:)

ps. htela sam o ovom da prodiskutujem i ovde na blogu, al mi isto frka do neba i nazad, a mozda padnu super ideje i neko se prikljuci:)

EDIT: ja sam se s mojom decom igrala kad su bili sasvim mali tih mozgalica, to ih je jako zabavljalo, i trku kamila smo radili, cerka je bila jako slaba u resavanju, a sin ko avion, kamile je odmah resio:)








edi-va edi-va 13:02 22.12.2011

Re: pile u kucine

da pravimo performersku izlozbu na brodu Krivi Stojko na Adi, da ce eksponati budu art nakurnjaci svih fela, dobro koriscene fetis gace, plus sardele s korcule nejestive od godinu dana u trouglastoj kutiji na palubi jerbo smrde, striptizeta s zmijom, i jos trista cuda, te da ovaj ploveci sex shop organizuje Kolo slatkih sestara...




ps. htela sam o ovom da prodiskutujem i ovde na blogu, al mi isto frka do neba i nazad, a mozda padnu super ideje i neko se prikljuci:)



Evo ja te se prva odričem.


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:15 22.12.2011

Re: pile u kucine

Evo ja te se prva odričem.


pu, znala sam!
longon longon 16:06 22.12.2011

art kamile i art ku*čine

art nakurnjaci i fetiš gaće za kamile i kamilice

nek' izložba bude prodajna: prolaziće karavani oko krivog stojka ...
Milan Novković Milan Novković 00:40 23.12.2011

Re: pile u kucine

ja se nekad upetljam ko pile u kucine



looping looping 14:02 22.12.2011

Odgovor

"Koliko ćemo da dobijemo od drugih ako im priznamo da su u pravu?"
Odgovor: Dobicemo sve!

Samo, to priznanje podrazumeva da ubedimo druge da to stvarno mislimo.
Nista na svetu ljudi ne vole vise nego da su u pravu.
Kada nekom/nekoj priznas da je u pravu lako je sa njim/njom i da manipulises.

PS
Mislim da sam u pravu.
edi-va edi-va 14:12 22.12.2011

Re: Odgovor

Kada nekom/nekoj priznas da je u pravu lako je sa njim/njom i da manipulises.

PS
Mislim da sam u pravu.


U pravu si.


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:25 22.12.2011

lazljivac

"Koliko ćemo da dobijemo od drugih ako im priznamo da su u pravu?"


ovo ko sofizam lazljivac:) kad Kricanin Epimenid kaze "Svi Kricani lazu", pa sad jel Epimenid laze ili prica istinu?

ps. ne mora bonus da bude dobitak, racuna se i uzivanje u igri
jasnaz jasnaz 14:29 22.12.2011

pamet pod zube!

JJ Beba JJ Beba 19:56 22.12.2011

Re: pamet pod zube!

u onim "retkim" trenucima kad znamo da smo u pravu prosto možemo da se opustimo i popustimo zadrtom svetu oko nas, poklonimo civilizaciji to naše pravo uživajući u svojoj višoj mudrosti brisanja granice između prava i neprava.

treba da raditi na tome da nam svaki dan bude bolje, makar od toga drugi ne videli nimalo štete.

JJB mudrica iz Savamale

Milan Novković Milan Novković 19:59 22.12.2011

Re: pamet pod zube!

Bar dok se ne postigne neki nivo

Milan Novković Milan Novković 20:05 22.12.2011

Re: pamet pod zube!

treba da raditi na tome da nam svaki dan bude bolje, makar od toga drugi ne videli nimalo štete.

JJB mudrica iz Savamale

Apropos racionalnog srpskog duha - ja sam ovu gore "misao" i napisao zato što sam u "kreativnim" godinama umeo lakše da popustim kad sam u pravu nego kad nisam
jasnaz jasnaz 21:41 22.12.2011

: pamet pod osmeh!

Milan Novković
treba da raditi na tome da nam svaki dan bude bolje, makar od toga drugi ne videli nimalo štete.

JJB mudrica iz Savamale

Apropos racionalnog srpskog duha - ja sam ovu gore "misao" i napisao zato što sam u "kreativnim" godinama umeo lakše da popustim kad sam u pravu nego kad nisam



mikele9 mikele9 00:28 23.12.2011

Re: pamet pod zube!

treba da raditi na tome da nam svaki dan bude bolje, makar od toga drugi ne videli nimalo štete.

JJB mudrica iz Savamale

Moja najfilosofistica odavno
Unfuckable Unfuckable 20:10 22.12.2011

evo rešenja

Pre par godina sam imao nešto slično, autor je bio Brian Eno, ali sada nisam uspeo da nađem a da je dž, zato evo malog surogata
Oblique Strategies

ps: ok, može i ovo da bude zanimljivo
Milan Novković Milan Novković 20:19 22.12.2011

Re: evo rešenja

Unfuckable
Pre par godina sam imao nešto slično, autor je bio Brian Eno, ali sada nisam uspeo da nađem a da je dž, zato evo malog surogata
Oblique Strategies

ps: ok, može i ovo da bude zanimljivo

Prajsles, mnoge od ovih Jedino što mu:

"Slow preparation, fast execution" - dođe ko bezalkoholno pivo, dok daljinska ....

..."Mute and continue" - ne bi imala cenu u "junačkim" muškim rukama

Tj nije ovo jedino, nego da ne prepisujem previše
dragoljub92 dragoljub92 22:50 22.12.2011

ja taj problem nemam

meni su kao klinca ubedili da nikad nisam u pravu i meni lepo,znam da nisam u pravu i sad mogu do mile volje da se zezam i ubeđujem sdrugima dal jesam ili nisam,znam činjenicu unapred.
Milan Novković Milan Novković 23:49 22.12.2011

Re: ja taj problem nemam

dragoljub92
meni su kao klinca ubedili da nikad nisam u pravu i meni lepo,znam da nisam u pravu i sad mogu do mile volje da se zezam i ubeđujem sdrugima dal jesam ili nisam,znam činjenicu unapred.

Here, there and everywhere
nikola_kovac nikola_kovac 23:40 22.12.2011

Нагон

Бити у праву значи бити исправан. Бити исправан значи прихватљив. Бити прихватљив значи - опстанак.

ПС: Шта ми је са овим опстанком ових дана? Одо' да се позабавим овом поруком несвесног. Ако мистериозно нестанем (са блога) - несвесно је било у праву.

ЕДИТ: Бити "исправан" значи да смо: прво - довољно интелигентни да се у нас нешто инсталира, а друго - да је то инсталирано добар софтвер.
Milan Novković Milan Novković 00:19 23.12.2011

Re: Нагон

Ако мистериозно нестанем (са блога) - несвесно је било у праву

Ugušio si se u problemu

"Admitting you have a problem is the first step to wallowing in it"
4krofnica 4krofnica 09:16 23.12.2011

self.flict

u redu je popuštanje

dok dokazujem drugima, uglavnom izvlačim poentu i raspravljam se sama sa sobom,
i - popuštanje nije okej! dok se ne ubedim, ne odustajem :)

natasavb natasavb 09:26 23.12.2011

Re: self.flict

i - popuštanje nije okej!





dok dokazujem drugima, uglavnom izvlačim poentu i raspravljam se sama sa sobom,

Prvo Maksa, a sad ti, i kako onda da ne citiram Selimovica?!

"... ono što se ne može objasniti samome sebi, treba govoriti drugome. Sebe možes obmanuti nekim dijelom slike koji se nametne, teško izrecivim osjećanjem, jer se skriva pred mukom saznavanja i bježi u omaglicu, u opijenost koja ne traži smisao. Drugome je neophodna tačna riječ, zato je i tražiš, osjećaš da je negde u tebi, i loviš je, nju ili njenu sjenku, prepoznaješ je na tuđem licu, u tuđem pogledu, kad počne da shvata."
Milan Novković Milan Novković 09:43 23.12.2011

Re: self.flict

4krofnica
u redu je popuštanje

dok dokazujem drugima, uglavnom izvlačim poentu i raspravljam se sama sa sobom,
i - popuštanje nije okej! dok se ne ubedim, ne odustajem :)


To da čovek bude u pravu je, možda, evolutivno bilo toliko važno da ima veliki primat u našoj psihi.

Možda nam je bilo od egzistencijalnog značaja.

A onda dođu trenuci da nismo u pravu, pa se lažemo, i to iskreno lažemo i sami sebe i u te laži verujemo tako što sebi isključimo delove svesti koji "previše znaju" i koji bi tu mogli da prave neke probleme
maksa83 maksa83 10:00 23.12.2011

Re: self.flict

To da čovek bude u pravu je, možda, evolutivno bilo toliko važno da ima veliki primat u našoj psihi.

Naravno, imajuć' u vidu koliko je subjektivnog ugrađeno u svaki naš stav (meni su najsmešnije rečenice koje počinju sa "Objektivno ..." pa onda neki iskaz) vrlo je teško odvojiti "stav" od "sebe", i onda atak na stav lako postaje atak na ličnost, i onda kreće režanje, kandže i sve ono što smo naučili u prašumi.


A onda dođu trenuci da nismo u pravu, pa se lažemo, i to iskreno lažemo i sami sebe i u te laži verujemo tako što sebi isključimo delove svesti koji "previše znaju" i koji bi tu mogli da prave neke probleme


Cognitive dissonance

Confirmation bias
Milan Novković Milan Novković 10:02 23.12.2011

Re: self.flict

ono što se ne može objasniti samome sebi, treba govoriti drugome. Sebe možes obmanuti nekim dijelom slike koji se nametne, teško izrecivim osjećanjem, jer se skriva pred mukom saznavanja i bježi u omaglicu, u opijenost koja ne traži smisao

Ja sam, davno, čitao priču o neurohirurgu koji je imao ozbiljnu i zasluženu reputaciju, pa tako i mesto na vrhu tamo neke lokalizovane piramide.

A onda su mu, kako je stario, počele da drhte ruke i morale su da se dese neke nesreće u operacionoj sali dok nisu uspeli da ga stave pod kontrolu.

Te muke nekih saznanja su civilizacijske "vrednosti", pretpostavljam, deo "vrednosnog" sistema i možda nemaju toliko značaja na evolutivnoj putanji.

To dokazivanje sebi da nismo prolazni, onoliko koliko jesmo, je fascinantna pojava i interesantno je kako je toliko prisutna kod nas na raznim nivoima svesti.

A možda se radi o tome da smo mi svesni da smo prolazni, ali u toj prolaznosti bar na zdravlje možemo donekle da utičemo i ono nam, donekle, utiče na "rok trajanja".

Pa onda "sposobnost" da uradimo nešto ili zakljkučimo nešto povezujemo sa "doprinosom" svom zdravlju.
natasavb natasavb 10:06 23.12.2011

Re: self.flict

A onda dođu trenuci da nismo u pravu, pa se lažemo, i to iskreno lažemo i sami sebe i u te laži verujemo tako što sebi isključimo delove svesti koji "previše znaju" i koji bi tu mogli da prave neke probleme


Mozda se ne lazemo nego imamo manjak PSC na jednoj strani mozga i ne mozemo da odvojimo stvarna secanja na neke dogadjaje od onog sto smo sami zamislili.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:07 23.12.2011

Re: self.flict

ej, tu studiju o PSC sam ja napravio, dobro se sećam.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana