Astrologija| Politika| Sex

Hoće li Đilas srušiti Tadića?

libkonz RSS / 21.12.2011. u 19:53

Sedeo sam sinoć sa poznanikom, čovekom koji je u vrhu lokalnog DS-a. Između ostalog, pričali smo o njihovim pripremama za lokalne izbore, pa sam ga vremenom "naveo na moju vodenicu":

- Na čijoj si strani, Tadićevoj ili Đilasovoj? - upitao sam ga i dodao: "I? Kad će puč, pre ili posle izbora? Kad ćete da rušite Tadića?

Gledao sam kako "guta knedlu", a onda je počeo da priča o tome kako je Tadić nesposoban i neodlučan, kako je sve ove godine vodio pogrešnu politiku i kako moraju da ga ruše kako bi "spasili Srbiju". Čovek koji se do pre mesec dana kleo u Borisa Tadića! - "Skoro svi u lokalnom rukovodstvu smo za Đilasa, a slično je i u drugim gradovima. Izdejstvovao je decentralizaciju stranke pre par dana kako "razni Petrovići" ne bi pokvarili smenu Tadića. Tadić je završena priča. Smena će proći mirno, bez buke".

Koliko god da ne volim Tadića, hvata me jeza od pomisli šta bi bilo sa Srbijom ako Đilas dođe na Tadićevo mesto. A izgleda da hoće.

Pročitajte ove tekstove, bar ovaj iz E novina:

Tekst iz E novina

Tekst iz Tabloida

 



Komentari (325)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 09:55 22.12.2011

Re: ali zašto?

alselone
maksa83
Most je 120 mil. ako sam dobro shvatio,

Mmmmne. To je bila priča pre nego što su počeli da ga prave, i mislim da je cifra bila 140 mil. Konačni račun će, kažu, biti 460 milki.


160 miliona meni, 160 miliona tebi i damo 140 kinezima da naprave most.

Otišlo je dosta i na one sajle koje prodaje švajcarska firma sina ovdašnjeg akademika koji je most kao takav odobrio.
maksa83 maksa83 09:59 22.12.2011

Re: ali zašto?

Štos je u tome što je Bulevar bolji sada nego što je bio pre.

Bulevar je mogao da bude isto tako prohodan i pre tajfuna prostim sklanjanjem dripaca koji su "stajali da nešto obave" u spoljnim trakama i tako ga davili. Volšebno, to su počeli prilježno da rade tek posle šišanja. Ukoliko tvrdiš drugačije očekujem da mi objasniš kojim je to još zahvatom (osiim bičevanjem saobraćajnih pandura da budu agilniji) poboljšana njegova prohodnost. Ono drveće je bilo veliko i lepo, štitilo je od kiše i sunca. Ovo nije ni za k.
cult cult 10:01 22.12.2011

Re: ali zašto?

Super. Podržavam i komisiju. A od NISa su bile skuplje i Robne Kuće Beograd. Druga priča.
Uzeli smo kredite i za Koridor 10, pa ništa. Tek tu treba komisija. Ili još bolje - motka. Da ne pričam o onom "koridoru 11" kroz zapadnu Srbiju. Smehotres.
Jbg, Djilas je, čini mi se kod većine u Bgd, uspeo da formira imidž da ako kaže "biće metro, ne laki, nego pravi pravcati" da mu poveruješ. Stoga se iskreno nadam da nam se neće desiti usnati Vučić sa svojom radikalsko-naprednjačkom estetikom i praksom.
A što se kredita i zaradjenih para tiče, tako to ide danas...bez banaka nema ništa. Možeš da čekaš još 20 godina da skupiš pare za renoviranje fasade dok se ona raspada, ili da odeš u banku, pozajmiš pare, središ je odmah, pa godinama vraćaš.
cult cult 10:11 22.12.2011

Re: ali zašto?

Gradske sluzbe ne funkcionisu- oni su utrenirani da gradjane odbiju, da im ne zavrse posao iako ti isti gradjani njima placaju plate, cela stavr ide dotle, da daju dezinformacije, pa sad, ako bas nisi pravnik, ili spreman da ulozis vreme da izucis problematiku- ko ti je kriv!


Slučajno sam ove godine imao problema nekih i moram da ti kažem da su odradili posao. I to dve gradske službe. Nikakve veze nisam povlačio, pozivi telefonom i razgovori.

Fasade - koliko znam, katastrofalan zakon donet davno - stanari su odgovorni za hodnike, fasade itd...moraju da skupe pola para, a ostatak daje grad. Teško će to ići u Srbiji i taj zakon mora da se menja, bar u jezgru grada Beograd mora da se brine o fasadama.

Rekoh, uporedi KCS i KBC plus domove zdravlja. Pre nekoliko godina razlike nije bilo, sada je drastična.
Škole, vrtići....u mom kraju nov novcat vrtić od ovog septembra (početa gradnja na proleće), treći u krugu od par km., ceo krov škole zamenjen takodje ovog leta.

Sorry, drugačija iskustva imam ili druge stvari uočavam.
freehand freehand 10:24 22.12.2011

Re: ali zašto?

cult
Gradske sluzbe ne funkcionisu- oni su utrenirani da gradjane odbiju, da im ne zavrse posao iako ti isti gradjani njima placaju plate, cela stavr ide dotle, da daju dezinformacije, pa sad, ako bas nisi pravnik, ili spreman da ulozis vreme da izucis problematiku- ko ti je kriv!


Slučajno sam ove godine imao problema nekih i moram da ti kažem da su odradili posao. I to dve gradske službe. Nikakve veze nisam povlačio, pozivi telefonom i razgovori.

Fasade - kolik znam, katastrofalan zakon donet davno - stanari su odgovorni za hodnike, fasade itd...moraju da skupe pola para, a ostatak daje grad. Teško će to ići u Srbiji i taj zakon mora da se menja, bar u jezgru grada Beograd mora da se brine o fasadama.

Rekoh, uporedi KCS i KBC plus domove zdravlja. Pre nekoliko godina razlike nije bilo, sada je drastična.
Škole, vrtići....u mom kraju nov novcat vrtić od ovog septembra (početa gradnja na proleće), treći u krugu od par km., ceo krov škole zamenjen takodje ovog leta.

Sorry, drugačija iskustva imam ili druge stvari uočavam.

Ili pričaš ono što vidiš a ne ono što je popularno?
O Đilasu nemam skoro pa nikakvo mišljenje sem da je džiberčina i da mi je jedno dva puta teško skočio na živac; recimo kad je pred novinarima koji su ga pitali nešto bezobrazno oko trošenja državnih para zacrveneomg Dulića uhvatio za ruku i rekao mu "Ma pusti, bre...". kao - šateboleuši...
Ali je prosto maligno postalo koliko u Srbiji čovek ne sme ni da pomene da je nešto dobro urađeno, napravljeno ili popravljeno.
Tog se momenta kreće sa argumentima svi su lopovi, kučići jedu decu i trudnice, tvoja strina kurva, nisam video al svi znaju...
Ok za pijacu, al mi malo buđavo na blogu.
antioksidant antioksidant 10:29 22.12.2011

Re: ali zašto?

bg, Djilas je, čini mi se kod većine u Bgd, uspeo da formira imidž da ako kaže "biće metro, ne laki, nego pravi pravcati" da mu poveruješ.

sležem se oko imidža ali me interesuje gde je tu ta demokratija (onaj deo oko ovlašćenja, odlučivanja...)?
na osnovu kog akta gradonačelnik donosi takve odluke?
(razumem želju za redom ali red ne podrazumeva automatsku autokratiju kako to mali pericadjilas zamišlja (mada svi su takvi ako ćemo iskreno))
buba_truba buba_truba 10:38 22.12.2011

Re: ali zašto?

@cult
...........

Sve komentare, svaku reč koju si ovde napisao potpisujem... sve sa murom.

Retko koristim te potpisivačke fore, ali sad baš imam potrebu da kažem šta mislim na temu, ali čemu glazura kad je cult sve što mislim već lepo rekao.
angie01 angie01 10:38 22.12.2011

Re: ali zašto?

Sorry, drugačija iskustva imam ili druge stvari uočavam.


ne znam, ja bas ne zivim na nekoj periferiji- sve je nevidjena katastrofa, a nije bas komplikovano shvatiti zasto i popraviti-znaci da je tako organizovano da bude!

...kome se svidja- nemam nista protiv!

ovde je ispalo normalno da su pljackasi na funkcijama bogom dani autoriteti, pa se vode polemike, jao, za koga od njih da glasamo-umesto da su svi pohapseni!
angie01 angie01 10:46 22.12.2011

Re: ali zašto?

je prosto maligno postalo koliko u Srbiji čovek ne sme ni da pomene da je nešto dobro urađeno, napravljeno ili popravljeno.


uvek me gane kad pokazes razumevanje!
cult cult 10:52 22.12.2011

Re: ali zašto?

sležem se oko imidža ali me interesuje gde je tu ta demokratija (onaj deo oko ovlašćenja, odlučivanja...)?


Ceniš da u Bgd ima manje demokratije nego u ostatku Srbije?
c'mon...
cult cult 10:59 22.12.2011

Re: ali zašto?

buba_truba

it's not me, it's ova stvar koja ide iza : )
freehand freehand 11:02 22.12.2011

Re: ali zašto?

angie01
je prosto maligno postalo koliko u Srbiji čovek ne sme ni da pomene da je nešto dobro urađeno, napravljeno ili popravljeno.


uvek me gane kad pokazes razumevanje!

Pa i ja bez razmišljanja u levicu dohvatim kuku, a motiku u desnicu ruku, čim pročitam da
Ulice beograda vise lice na indijske gradove

Nisam bio u Indiji, možda si i u pravu. Mada mene Beograd podseća na Atinu, ili na Beč, šta ja znam.
psi lutalice haraju svuda i niko se nije potrudio i pored onolikih napada da resi problem-provereno, ceo krug sluzbi koje se time bave, rade na tome da se izbegne uklanjanje pasa.

I ovo mi nekako senzacionalistički... A koje službe provereno ne dozvoljavaju uklanjanje pasa?

koji se to saobracaj postuje i gde- ja i dalje ne vidim saobracajnu ili bilo kakvu policiju da zaustvlja nedozvoljena i opasna presticanja, prolaske kroz raskrsnicu kada je pesacima zeleno

Sa sve rotacijom, sirenama, škripom guma, pištoljima i čupanjem za kosu i obaranjem na trotoar?
domovi zdravlja i skole izgledaju kao u Poljskoj 68, a da li znate da je evropska investiciona banka dala u vise navrata pare da se srede skole!

Nači - Cult laže, sram ga bilo? A imam i neke sestriće po vrtićima i školama beogradskim; i ne žale se, štaviše.
Al oket, bre, sve je njesra. Pljuvka rulez.
angie01 angie01 11:20 22.12.2011

Re: ali zašto?

free- pa ti onda kao da nisi bio ni u Atini ni u Becu!

za pse- od doma zdravlja, gde ti odes da ti se ustanovi povreda, doktorka odmah kaze, ma dobro, nije strasno, sacemo da previjemo, vi samo zovite telefonom infektivnu i kazite da smo mi sredili-ona treba da te upuni tamo i da javi-dodjes na infektivnu i ako ne znas, doktorka tamo nece da ti da izvestaj o povredi, kojom jedino mozes i da dokazes napad i da trazis da zoohigijena odvede psa, (ako te nije napao, moze slobodno i dalje da bude na ulici), zoohigijena ti prvo daje netacne info, pa sace, nece, kada ih poteras vezom- dodju i odfingiraju hvatanje-za 2 minuta kao pokusaju da pridju psu, koji inace naskace na sve zive, pa eto nisu mogli, pa tako par puta-dok ne odustanes-ti imas pravo da naplatis stetu, al te sluzbe, kada si vec sve predao-voze samo jos 100 krugova-psi ostaju!

ovo nije senzacija- samo katastrofa!

na svim raskrsnicam sam to videla i svi koje poznajem se zale na isto-moje malo dete ne moze da veruje i ja ga konstanto driliujem da dok prelazi, bez obzira na njegovo zeleno, sve vreme pazi naludake-on je u Kanadi navikao da se to postuje i da pored kamera svuda stoje saobracajci i da to ne ide bas tako-odma oduzimanje dozvole, kazna....

ne znam za Culta, ja njega inace gotivim- o skolama i toj problematici znam sve- bice i blog sa konkretnim podacima- i to je tragedija, jer su pare uveliko postojale- skola mog deteta je u manje/vise skupom i centralnom delu grada-kabineti izgledaju kao supe, nema nastavnih sredstava-koja btw nisu uopste skupa, nije okreceno, klupe su za potpalu, dvoriste nema ni jednu klupu, deca sede na betonu, stepenice za salu su od 2 spojena komada drveta-pri tome sve sale su izdate svakog dana,...ne znam, ipak je 21. vek, kreda i sundjer naprosto nisu dovoljni, i ovo je ipak centar Beograda, a ne neka zabit sa tri kucice! Snimi samo koliki budzet je uzelo ministarstvo prosvete!
dragan7557 dragan7557 11:52 22.12.2011

Re: ali zašto?

Ovo sve iz glave govorim, bez da sam konsultovao google.

Aferim bre, sa tol'kom glavom daleko ces bre stici.

cerski
dragan7557 dragan7557 11:59 22.12.2011

Re: ali zašto?

hoochie coochie man 00:33 22.12.2011
Re: ali zašto?

bahat, nadmen, egocentričan, kvaran...



Lib, to nisu argumenti, to je puko nabrajanje

Naravno da nisu!

I da, to jeste puko nabrajanje karakternih osobina opstinskog diktatora Djilas.

cerski
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:08 22.12.2011

Re: ali zašto?

ivankagrump
Preuredjen Bulevar, novi trolejbusi, novi tramvaji, novi most zavrsen, drugi novi most zapocet, i mislim da je za njegovog vakta (ali nisam 100% sigurna) obustavljena eutanazija pasa lutalica i zapocet program TNR. Za razliku od varvarskog Novog Sada, na primer.

edit: jeste


Kao nevladina organizacija imali smo tada velikih problema u saradnji s tom državnom institucijom i tadašnjim rukovodećim kadrom. Često su nam branili da uđemo u kafileriju, iako na to nisu imali prava, s obzirom da je to bila javna ustanova. Naravno, želeli su da sakriju svoja zlodela i sramotu.
Odlučili smo da sve svoje snage usmerimo ka spašavanju pasa iz kafilerije i u tome smo ostali dosledni do danas.
Na svu našu sreću i sreću pasa, dolaskom gospodina Dragana Đilasa na mesto Gradonačelnika, situacija u Beogradu se znatno promenila, konačno je obustavljena masovna eutanazija nedužnih pasa. Ali, nažalost, situacija u drugim gradovima Srbije nije takva - eutanazija se vrši nad svim nepoželjnim psima, pa čak i mačkama.



E, za ovo vec ima plus kod mene.
(samo da ostavi sume na miru jos)
dragan7557 dragan7557 12:09 22.12.2011

Re: ali zašto?

MK Kostića poštujem, na primer.



Zbog Monsanta ili zbog umeca kupovine secerana za tri a prodaje za milione, ili mozda zbog kriminalnog prepakivanja secera i prodaje u EU? Ili jahte?

cerski
dragan7557 dragan7557 12:21 22.12.2011

Re: ali zašto?

O Đilasu nemam skoro pa nikakvo mišljenje sem da je džiberčina

Serdare svaka cast!

cerski
dragan7557 dragan7557 14:11 22.12.2011

Re: Zaduzbine Svetog Djilasa !

sima2000
Kad su tako impresivna, podseti nas na neka od njih.


Od travnjaka ispred moje zgrade pa do mosta na Adi.

Jednog dana su došli radnici i podigli su sve ivičnjake oko zelenih površina na visinu od 30cm. Nema više parkiranja na travi. Nema razvlačenja blata po ulici. A usput su i asfaltirali sve ulice oko zgrada.

Autokomanda potpuno rekonstruisana, protok saobraćaja povećan 50%, napravljen izlaz za Niš kad se ide sa Marakane.

Rekonstruisan Južni Bulevar, povećana vrednost nekretnina u tom kraju za najmanje 20%.

Uvedeno zonsko parkiranje. U bilo koje doba dana se može naći parking mesto u strogom centru grada iza studentskog parka, na primer.

Rekonstruisan Bulevar Revolucije. Od Cvetkove pijace do Vukovog spomenika se putuje kolima 10 minuta. Pre rekonstrukcije Bulevar je bio potpuno neprohodan, tako da njime nisam ni išao nego sam koristio Dimitrija Tucovića. A na stranu to što sada estetski izgleda sto puta bolje.

Počet i završen Most na Adi - u vreme najveće svetske ekonomske krize u poslednjih 40 godina.

Rekonstruisana Gazela i autoput od aerodroma do Gazele.

Napravljena petlja kod Hipodroma. Nema više čekanja da prođe voz.

Ovo sve iz glave govorim, bez da sam konsultovao google. Sve ove stvari su direktno uticale na kvalitet lično mog života. Šta je još urađeno (ili nije urađeno) za neke druge ljude, ne znam, a nije me ni briga. Kvalitet svakog političara ocenjujem pre svega na osnovu toga šta je uradio za mene i moju porodicu.

Edit:

Zaboravih Adu Ciganliju. Parking i trotoar duž cele makiške strane. Tuševi do polovine makiške strane. Kružna staza za bicikle. Čista voda. Ošišana trava. Dečija igrališta na svakom koraku. Sportski tereni uređeni i održavani. Trim staze uređene i održavane. Prostor za roštiljanje proširen i uređen. Nudistička plaža zaklonjena i sakrivena. Ada je zakon.


Sve nabrojano u svim normalnim gradovima sirom sveta postoji i nije nicija Zaduzbina ili zasluga, vec rezultat rada gradske uprave, koja je to duzna da uradi.

Ovde ispade da je Djilas napravio Zaduzbine po Beogradu sisajuci travu, na vreme, nepotrebno obarajuci pluca grada, gradeci preko potrebne mostove i slicno.

Pre Djilasa nije bilo nista!?

Posle njega garantovano ce ostati jos manje.

cerski
maca22 maca22 14:56 22.12.2011

Re: ali zašto?

dragan7557
MK Kostića poštujem, na primer.



Zbog Monsanta ili zbog umeca kupovine secerana za tri a prodaje za milione, ili mozda zbog kriminalnog prepakivanja secera i prodaje u EU? Ili jahte?

cerski

Jer je zakljucio da su gradjani krivi za siromastvo jer nece da rade.
dragan7557 dragan7557 15:19 22.12.2011

Re: ali zašto?

maksa83
Most je 120 mil. ako sam dobro shvatio,

Mmmmne. To je bila priča pre nego što su počeli da ga prave, i mislim da je cifra bila 140 mil. Konačni račun će, kažu, biti 460 milki.

Pa sta? Bre makso, kolike su pare po Srbiji od 2000 pokradene mogli smo napraviti Most uzduz Dunava a ne samo ga premostiti.

Bar bi onda bili ekskluzivni u celom svetu. Niko nema sto Srbin imade Most uzduz reke, nevidjena svecka atrakcija.

cerski
dragan7557 dragan7557 15:23 22.12.2011

Re: ali zašto?

maca22
dragan7557
MK Kostića poštujem, na primer.



Zbog Monsanta ili zbog umeca kupovine secerana za tri a prodaje za milione, ili mozda zbog kriminalnog prepakivanja secera i prodaje u EU? Ili jahte?

cerski

Jer je zakljucio da su gradjani krivi za siromastvo jer nece da rade.

Maco, to nije novo, pre njega je to isto zakljucio ministar Vuksanovic, zvani Vuksan.

cerski
vojnicic vojnicic 15:34 22.12.2011

Re: ali zašto?

Dragan Đilas je srpski šampion zloupotrebe službenog položaja, a vi njegovu bahatost pretvarate u energičnost!

Nisam iz BGD, ali sam ovih dana nesto isao u Prestonicu i primetio sam da je mnogo lepsa, bolja, nekako uredjenija....ali to je moje misljenje.

Da sam sebični gradonačelnik kog boli uvo za građane i maštam o novom mandatu i ja bih se bavio travnjacima i stvarima koje su vidljive za oko.

A sta treba da radi gradonacelnik nego da uredjuje grad i resava komunalne probleme grada i gradjana koji zive u gradu.
Ja bih voleo da je moj gradonacelnik upola takav! A ne da se samo zanima za svalerku!

Gradonacelnik koji bi u mom mestu otvorio fabriku da se seljaci zaposle, koji bi asfaltirao glavne ulice i uredio trotoare, koji bi uredio gradski park i igraliste za decu , bio bi idealan gradonacelnik...opet po meni!
Kako to on radi, meni kao gradjaninu je malo bitno....ako on malo mustra privrednike da doniraju neka sredstva (ne toliko da zatvore firme, ali da se 'ukljuce' u lokalni zivot), meni je to ok.
Dok god ima za decu, dok ima za vrtic, dok opstina finansira lokalno pozoriste, lokalni FK, dok asfaltira ulice i trotoare, uvek cu ponovo da glasam za tog gradonacelnika!

freehand freehand 16:30 22.12.2011

Re: Zaduzbine Svetog Djilasa !

dragan7557
sima2000
Kad su tako impresivna, podseti nas na neka od njih.


Od travnjaka ispred moje zgrade pa do mosta na Adi.

Jednog dana su došli radnici i podigli su sve ivičnjake oko zelenih površina na visinu od 30cm. Nema više parkiranja na travi. Nema razvlačenja blata po ulici. A usput su i asfaltirali sve ulice oko zgrada.

Autokomanda potpuno rekonstruisana, protok saobraćaja povećan 50%, napravljen izlaz za Niš kad se ide sa Marakane.

Rekonstruisan Južni Bulevar, povećana vrednost nekretnina u tom kraju za najmanje 20%.

Uvedeno zonsko parkiranje. U bilo koje doba dana se može naći parking mesto u strogom centru grada iza studentskog parka, na primer.

Rekonstruisan Bulevar Revolucije. Od Cvetkove pijace do Vukovog spomenika se putuje kolima 10 minuta. Pre rekonstrukcije Bulevar je bio potpuno neprohodan, tako da njime nisam ni išao nego sam koristio Dimitrija Tucovića. A na stranu to što sada estetski izgleda sto puta bolje.

Počet i završen Most na Adi - u vreme najveće svetske ekonomske krize u poslednjih 40 godina.

Rekonstruisana Gazela i autoput od aerodroma do Gazele.

Napravljena petlja kod Hipodroma. Nema više čekanja da prođe voz.

Ovo sve iz glave govorim, bez da sam konsultovao google. Sve ove stvari su direktno uticale na kvalitet lično mog života. Šta je još urađeno (ili nije urađeno) za neke druge ljude, ne znam, a nije me ni briga. Kvalitet svakog političara ocenjujem pre svega na osnovu toga šta je uradio za mene i moju porodicu.

Edit:

Zaboravih Adu Ciganliju. Parking i trotoar duž cele makiške strane. Tuševi do polovine makiške strane. Kružna staza za bicikle. Čista voda. Ošišana trava. Dečija igrališta na svakom koraku. Sportski tereni uređeni i održavani. Trim staze uređene i održavane. Prostor za roštiljanje proširen i uređen. Nudistička plaža zaklonjena i sakrivena. Ada je zakon.


Sve nabrojano u svim normalnim gradovima sirom sveta postoji i nije nicija Zaduzbina ili zasluga, vec rezultat rada gradske uprave, koja je to duzna da uradi.

Ovde ispade da je Djilas napravio Zaduzbine po Beogradu sisajuci travu, na vreme, nepotrebno obarajuci pluca grada, gradeci preko potrebne mostove i slicno.

Pre Djilasa nije bilo nista!?

Posle njega garantovano ce ostati jos manje.

cerski

Aha, ok.
A zašto se onda pamti Helmut Cilk, u Beču?
Bili Piton Bili Piton 17:01 22.12.2011

Re: ali zašto?

sima2000

Štos je u tome što je Bulevar bolji sada nego što je bio pre.


Misliš, bolji i stariji


Meni nije bolji. Odvratan je i novokomponovan, ćelav i ogoljen, kastriran, tako zamišljam novokonstruisanu ulicu u Islamabadu negde. Jedini konkretan benefit je da se tramvaj više ne trucka uz i niz bulevar već klizi po novim šinama. To je jako lepo, slažem se, ali mora da je moglo da se izvede i bez onolikog uništavanja drveća kao kolateralne štete.

Ponekad se pitam jesu li vama svima vrane totalno popile mozak kad ne umete više ni najosnovnije neke zdravorazumske prioritete da izdvojite, let alone da ih ispratite do kraja.

A što se Djilasa tiče, najviše o njegovom karakteru govori ono poslednje, na kvarno isečeno drvo, kad je već bilo dogovoreno da će se to jedno sačuvati kao uspomena na nekadašnji drvored.
dragan7557 dragan7557 17:09 22.12.2011

Re: idealan gradonacelnik


Gradonacelnik koji bi u mom mestu otvorio fabriku da se seljaci zaposle,



A ko ce onda raditi na njivama i sa stokom, kad svi seljoberi nahrle na fabricke jasle?

cerski
freehand freehand 17:28 22.12.2011

Re: idealan gradonacelnik

dragan7557

Gradonacelnik koji bi u mom mestu otvorio fabriku da se seljaci zaposle,



A ko ce onda raditi na njivama i sa stokom, kad svi seljoberi nahrle na fabricke jasle?

cerski

Ček, Cerski, aj sad obiljno:

zar ne propagiraš ti socijalizam i samoupravljanje uzduž i popreko bloga?
A to je, kao što svi znamo, jednačina:
industrijalizacija+elektrifikacija=socijalizam?

Kakve njive, kakvi seljoberi, kakva stoka?
Zar nisu to kulaci i neprijatelji socijalizma?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:43 22.12.2011

Re: idealan gradonacelnik

A ko ce onda raditi na njivama i sa stokom, kad svi seljoberi nahrle na fabricke jasle?


Ej, cerski, nemoj ipak o ovome.
Ovo moze da napise samo onaj ko ama bas pojma nema o tome.
dragan7557 dragan7557 18:25 22.12.2011

Re: idealan gradonacelnik

freehand
dragan7557

Gradonacelnik koji bi u mom mestu otvorio fabriku da se seljaci zaposle,



A ko ce onda raditi na njivama i sa stokom, kad svi seljoberi nahrle na fabricke jasle?

cerski

Ček, Cerski, aj sad obiljno:

zar ne propagiraš ti socijalizam i samoupravljanje uzduž i popreko bloga?
A to je, kao što svi znamo, jednačina:
industrijalizacija+elektrifikacija=socijalizam?

Kakve njive, kakvi seljoberi, kakva stoka?
Zar nisu to kulaci i neprijatelji socijalizma?

Vidi, da socijalizam nema nikakve veze sa samoupravljanjem,
je prva stvar koju treba da naucis.


Za tebe i ostale, korisna literatura:

Tom Peters-a

ako ti treba atres u Silikonskoj dolini, US, javi, kolegu licno poznajem pa mogu da ti zakazem. Inace kao Savetnik papreno skup satnica ide u desetine hiljada dolara plus troskovi.

Morao sam da stavim bold kako ne bi trebale naocari.

Malo nauke ti nece naskoditi:

Postoje dva osnovna modela upravljanja ljudskim organizacijama horizontalni (samoupravljanje) i vertikalni (hijererhijski), naravno varijeteti ova dva osnovna modela.

Naravno da i tvoj prikan:

hoochie coochie man
A ko ce onda raditi na njivama i sa stokom, kad svi seljoberi nahrle na fabricke jasle?


Ej, cerski, nemoj ipak o ovome.
Ovo moze da napise samo onaj ko ama bas pojma nema o tome.


namah izrazava svoje neznanje Mangementa pa i osudu.

cerski
freehand freehand 18:35 22.12.2011

Re: idealan gradonacelnik


Naravno da i tvoj prikan:
namah izrazava svoje neznanje Mangementa pa i osudu.

cerski


Ništa taj o mangama ne zna.
Ali mu je zato Tangement na nivou!

silver bullet silver bullet 19:55 22.12.2011

Re: ali zašto?

Da li bih ja bio dobar domaćin kada bih otišao u banku, digao kredit i stavio novu fasadu? Lepo je to što je Đilas sredio travnjake po Beogradu i što se u Beogradu gradi novi most. Ali koliko je taj most koštao? Da li će neko to kontrolisati? Ovih dana će zvanično biti proglašen kraj radova na mostu, iako će se na njemu raditi još godinu dana. Da ne pričam o čuvenoj austrijskoj firmi Por koja je opet dobila poslove u Srbiji i opet skoro ništa nisu uradili, pa Nemci moraju da "krpe" za njima. Jesam li ja angažovao Por ili je to bio Đilas?
Mogli bi da pričamo i o tome na koji način se biraju firme koje snabdevaju beogradske vrtiće, šta je uslov megamarketima da im se betonira prilaz marketu i da u blizini imaju autobusko stajalište. Sve ovo će uskoro izaći na videlo, siguran sam.
Dragan Đilas je srpski šampion zloupotrebe službenog položaja, a vi njegovu bahatost pretvarate u energičnost!
I još nešto: Da sam sebični gradonačelnik kog boli uvo za građane i maštam o novom mandatu i ja bih se bavio travnjacima i stvarima koje su vidljive za oko.



Znas kako, ima jedna stara izreka - Dok svako kaze E, vala, osta glava celava. U prevodu - sto babica kilavo dete.

To ti je i ovaj tvoj blog.

Pljujes jedinog coveka koji nesto radi, ne vidis sumu od drveca (platana).

Ti si tipican Srbin koji se u sve razume, a narocito u politiku, fudbal i, odnedavno, tenis.

Djilas moze da ne uspe u politici samo ako sam sebe saplete svojim britkim jezikom i naglim temperamentom. U politici se ceni sarena laza (I Kosovo i Srbija, 1000 eura svakom...), a rad i rezultati... pa zato uvek postoje dokoni blogeri koji umeju samo da pljuju po drugima.

Sima i Cult
ivankagrump ivankagrump 21:05 22.12.2011

Re: ali zašto?


Ponekad se pitam jesu li vama svima vrane totalno popile mozak kad ne umete više ni najosnovnije neke zdravorazumske prioritete da izdvojite, let alone da ih ispratite do kraja.


Kada su poseceni platani, bila sam sokirana koliko je zapravo ruzna moja dotada omiljena ulica u Beogradu. Bilo mi je krivo sto su poseceni, pa se otkrila onolika ruznoca.

Nekada su pravljene perike za genitalije, da prikriju rane od sifilisa. Znaci meni je bilo krivo sto je sklonjena perika. Pa neka je, sad kad se vidi bolest mozda ce neko resiti da leci bolesnika.
angie01 angie01 21:44 22.12.2011

Re: ali zašto?

Pljujes jedinog coveka koji nesto radi, ne vidis sumu od drveca (platana).


uuu, kolko vas je ovde djilasa!

nije bio veci dahija u ovom gradu, jos od Turaka, a i oni bili razumni!
maca22 maca22 22:27 22.12.2011

Re: ali zašto?

I ja sam uverena da se bulevar mogao renovirati bez sece platana i da su se šine mogli premestiti bez pokolja.


ivankagrump

Ponekad se pitam jesu li vama svima vrane totalno popile mozak kad ne umete više ni najosnovnije neke zdravorazumske prioritete da izdvojite, let alone da ih ispratite do kraja.


Kada su poseceni platani, bila sam sokirana koliko je zapravo ruzna moja dotada omiljena ulica u Beogradu. Bilo mi je krivo sto su poseceni, pa se otkrila onolika ruznoca.

Nekada su pravljene perike za genitalije, da prikriju rane od sifilisa. Znaci meni je bilo krivo sto je sklonjena perika. Pa neka je, sad kad se vidi bolest mozda ce neko resiti da leci bolesnika.

Sad će Ivančice da zidaju. Zato su i posekli drveće, priča se. :)

Cvetić za Ivančicu Kako su mace?
8c_competizione 8c_competizione 23:31 22.12.2011

Re: ali zašto?

imash li neshto da odgovorish po pitanju POTPUNOG MONOPOLA na medijski prostor, bilborde i ostale vidove reklamiranja?

hoces i za to da kazhesh da je sposoban?

po tebi su sposobni i Karic, i Marko Miloshevic, i Mishkovic, svi oni kod kojih nije dzhentlmenski da se pita za prvi milion. a posle je lako biti pametan. plus zashtita od strane stranke, batinasha iz Nashih i SPC, sudija, policije. gde da bude kraj tolike "pameti"
ivankagrump ivankagrump 23:32 22.12.2011

Re: ali zašto?

A meni se vise svidja Zlivanka Mace te pozdravljaju na macjem jeziku, razumecete se vi
8c_competizione 8c_competizione 23:40 22.12.2011

Re: ali zašto?

bg, Djilas je, čini mi se kod većine u Bgd, uspeo da formira imidž da ako kaže "biće metro, ne laki, nego pravi pravcati" da mu poveruješ.


nije li i Sloba bio takav autoritet na pocetku?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 00:14 23.12.2011

Re: ali zašto?

sima2000
Zdraviji? Po kojim merilima? Po kolicini izduvnih gasova?


Auto koji se 10 minuta zadržava u potezu od Vuka do Cvetka emituje mnogo manje zagađenje od auta koji provede 30 minuta na istom potezu.

Funkcionalniji? A uz platane nikako nije mogao da se renovira tako da bude funkcionalniji?


Štos je u tome što je Bulevar bolji sada nego što je bio pre. Meni je to dovoljno. Možda Bulevar sada nije bolji u odnosu na neki zamišljeni, fiktivni i idealno rekonstruisan Bulevar, ali to me ne zanima. Navikao sam da političari iza sebe ostavljaju stvari gore nego što su bile, pa mu Đilas tu dođe kao pravo osveženje..


E pa meni nije dovoljno. A znas sto? Sto mi ne radimo tu vrstu radova svakih par meseci. To se radi jednom u vise decenija. E pa kad se vec radi, treba da se uradi kako treba, a ne da se pozuri da se sto pre napravi steta koja je nepovratna.

I drugo, naravno da je bolji u odnosu na fiktivni bulevar, koji ne postoji. Auu koje poredjenje. Samo, moglo je da bude i obratno. ON je taj koji je ucinio da prelepi rekonstruisani bulevar sa drvoredom ogromnih, vise decenija starih platana bude fikcija, a stvarnost ova rugoba od ulice. Pre rekonstrukcije oba su bila jednako fiktivna, tj jednako (ne)dostizna.
Da je srece da je ovaj ostao fiktivni.
Ovo je izgleda jedina promena, jedina ireverziblna zaostavstina demokratske stranke. Ta drveta, koja je posekao, nijedna nova vlast nece moci da vrati. Bravo demokrate! Svaka cast! Zajebali ste nas!
Ovaj potez se ne vraca.


Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 00:46 23.12.2011

Re: ali zašto?

.
the the 12:39 24.12.2011

Re: ali zašto?

kao, marx reče kako margina 300% profita dovodi kapitalizam u fazu raspada.
šta bi čika marx rekao na 300% marže?

ja bih poveo inicijativu da ovaj građevinski kolos ostane zauvek solo, nepovezan nepotrebnim putevima, više kao spomenik kolosalne marže.
kinezi su pre nešto sitno vremena završili 42 km prekookeanskog mosta koji povezuje neki arhipelag ostrva za $27 mil. (pišem cifre po sećanju pa verovatno i nisu te, ali kako god ih drastično promenili i uporedili - stvar se ne menja).

el presidente i drugari su reklamnim reketom otimali najmanje 500 dindži svakome od nas, svakog meseca.
zašto preuzimanjem njihovog nepotrebnog marža biznisa na sebe, rts ne bi podmirio sve svoje troškove i ukinuo pretplatu (i imao i-ha-haj preostalog novca za investiranje)?
meni ne znači ništa +/-500, ali zamislite milione onih sa 10/15/20.000 (pr)imanja?
a ekipa?
ono, cenim da svako od vas ima osnove množenja: (cena sekunde / procenat) * broj dozv. termina * broj televizija * PROTEKLE GODINE!

elem, da se vratim na priču...
tadić vs đilas?
Dr M Dr M 00:03 22.12.2011

100

100
Dr M Dr M 00:12 22.12.2011

Re: 100

Dr M
100


Domaćine, samo da Ti kažem, mislim da se Djilasu ne isplati da sada ruši Tadića, pred izbore.

Ako izgube, a sva je prilika da hoće, neće biti kriv onaj koji je veslao u pogrešnom pravcu nego onaj koji je zaljuljao čamac.

U tom smislu, blog Ti je preuranjen.

A što se tiče dileme Tadić ili Djilas, Tadić je Dugo putovanje u noć a Djilas 1984, pa biraj!
libkonz libkonz 00:24 22.12.2011

Re: 100

A što se tiče dileme Tadić ili Djilas, Tadić je Dugo putovanje u noć a Djilas 1984, pa biraj!

Više mi ne pada na pamet da biram manje zlo. Između dva zla biram da se ne mešam.
U tom smislu, blog Ti je preuranjen.

Možda, ali želeo sam da skrenem pažnju na opasnost koja nam preti od strane Đilasa. Uveren sam da bi nas on dotukao.
freehand freehand 00:30 22.12.2011

Re: 100

Dr M
Dr M
100


Domaćine, samo da Ti kažem, mislim da se Djilasu ne isplati da sada ruši Tadića, pred izbore.

Ako izgube, a sva je prilika da hoće, neće biti kriv onaj koji je veslao u pogrešnom pravcu nego onaj koji je zaljuljao čamac.

U tom smislu, blog Ti je preuranjen.

A što se tiče dileme Tadić ili Djilas, Tadić je Dugo putovanje u noć a Djilas 1984, pa biraj!

Zato doca ima uvek alternativu - Vrli novi svet, neporočne i visokomoralne heruvime, mlade i neuprljane savesti (jebeš ruke, Garde i barjake!): tadadadam!
Koga? Da pogađamo?
Mogu u paru da uskoče da preokrenu DeeS! Naravno, na pravu stranu.
Dr M Dr M 00:39 22.12.2011

Re: 100

Zato doca ima uvek alternativu


Iznenadićeš se, za DS mi je alternativa Zoran Živković.

Zamisli dobitnu kombinaciju, DS na Djindjićevom putu a LDP na 2%!

To bi i Ti progutao..
princi princi 01:44 22.12.2011

Re: 100

Iznenadićeš se, za DS mi je alternativa Zoran Živković.

Ja sam stvarno mislio da ste vi pametan čovek.
expolicajac expolicajac 07:03 22.12.2011

Re: 100

Iznenadićeš se, za DS mi je alternativa Zoran Živković.

Zamisli dobitnu kombinaciju, DS na Djindjićevom putu a LDP na 2%!

To bi i Ti progutao..


libkonz libkonz 09:00 22.12.2011

Re: 100

Iznenadićeš se, za DS mi je alternativa Zoran Živković.

Hansel Hansel 09:56 22.12.2011

Re: 100

Već neko vreme mi je enigma zašto si za Živkovića, pa potražih da vidim koji je njegov stav o monarhiji (očekivao sam negativan), ali možda ga gotiviš zbog ovoga:
Dvanaestog marta 2001. savezni ministar unutrašnjih poslova Jugoslavije Zoran Živković zvanično je uručio državljanstvo prestolonasledniku Aleksandru Drugom Karađorđeviću i članovima njegove porodice.

E, sad, ako to znači to i ako je to razlog... razmišljam da li je i DrM monarhista?

Inače, s gornjom Bilijevom analizom sklon sam složiti se, mada ne mogu da ne razmišljam o razlozima zašto je prestolonaslednički par tako opušten, tj. kako im to uspeva...
libkonz libkonz 10:04 22.12.2011

Re: 100

Već neko vreme mi je enigma zašto si za Živkovića, pa potražih da vidim koji je njegov stav o monarhiji (očekivao sam negativan), ali možda ga gotiviš zbog ovoga:

Verovatno iz istog razloga zašto Bili naginje monarhiji
Živkoviću zameram članstvo, ili kako se već to zove, u masonima, mislim da to nije za ozbiljnog čoveka, ali kažu mi da se ispisao (kao i Svilanović).
Ono što cenim kod njega je to što nije bio spreman na kompromis sa Koštunicom, što je poštovao institucije, što nije mislio da je popio svu pamet sveta. Napisao sam već jednom na blogu da pamtim reči moje profesorice hemije: "znam da ništa ne znam i to je moje najveće znanje". Treba nam premijer koji će postaviti stručne ljude na ministarska mesta, biti selektor koji im se neće mešati u posao. Živković poštuje stručne ljude i mislim da bi dobro vodio Vladu Srbije.
Dr M Dr M 10:23 22.12.2011

Re: 100

da li je i DrM monarhista?


Hansele, nisam, vrlo naprotiv

Za Živkovića sam zato što mislim da mangupe može da sredi samo veći mangup

Naravno, jasno Ti je da uopšte ne mislim o Živkoviću kao o nakom mangupu nego kao o faci...

Kad je bolesnik na samrti, biraš lek koji je efikasan, bez obzira na moguće uzgredne nelagodnosti.
Hansel Hansel 10:55 22.12.2011

Re: 100

Hansele, nisam, vrlo naprotiv

Haha, pa i ja sam mislio, al' reko' da se malo našalim...

Što se Živkovića tiče, ja tu od vas dvojice imam skoro suprotno mišljenje, već sam pisao da je ZŽ pokazao veliku bahatost i da ga upravo nije interesovalo šta drugi imaju da kažu, makar je i taj stav u svojoj iskrenosti za neko poštovanje - npr. doslovno je rekao pred izbore 2003: "Ako vam se ne sviđa, vi birajte nekog drugog" - to je bio odgovor na sasvim suvisle komentare na račun njegove vlasti.
Dr M Dr M 11:05 22.12.2011

Re: 100

makar je i taj stav u svojoj iskrenosti za neko poštovanje -


Mnogo više volim ljude bez dlake na jeziku nego one koji sedam puta okrenu priču pre nego što ništa ne kažu..

Da je Živković bio umesto Tadića znali bismo odavno šta su uslovi za EU i bilo bi u u maniru koji si naveo..Ako vam se ne sviđa, vi birajte nekog drugog"

tyson tyson 11:12 22.12.2011

Re: 100

Za Živkovića sam zato što mislim da mangupe može da sredi samo veći mangup

Živković je samo jedan folirant, neko ko bi želeo da ga doživljavaju kao mangupa.

Kad god je u svojoj karijeri političara, a naročito kada je vodio Vladu Srbije, trebalo da bude taj i takav mangup - ili bi ispao pička*, ili bi napravio neko sranje*.

A onda bi se, u svoj toj frustraciji, pravio mangup gde i s kim ne treba (na primer sa novinarima).

Pored toga, prolazi kroz krizu srednjih godina, a u tom uzrastu ljudima ne treba davati nikakvu izvršnu vlast u ruke. Ma, nikakvu vlast.



freehand freehand 11:19 22.12.2011

Re: 100

Da je Živković bio umesto Tadića znali bismo odavno šta su uslovi za EU i bilo bi u u maniru koji si naveo..Ako vam se ne sviđa, vi birajte nekog drugog"

Dabre. Možda i da je Merkelova bila umesto Solane, Rena, Filea...
Pod pretpostavkom da su ti uslovi bili isti od početka.
Dr M Dr M 11:25 22.12.2011

Re: 100

Živković je samo jedan folirant, neko ko bi želeo da ga doživljavaju kao mangupa.


Meni je teško da mislim, kao o folirantu, o nekom ko je uvek imao jasan stav i bio spreman da za to plati koliko košta.

Prema ovima iz vrhuške DSe, Živković izgleda kao zlatnik medju petoparcima..
Dr M Dr M 11:29 22.12.2011

Re: 100

freehand
Da je Živković bio umesto Tadića znali bismo odavno šta su uslovi za EU i bilo bi u u maniru koji si naveo..Ako vam se ne sviđa, vi birajte nekog drugog"

Dabre. Možda i da je Merkelova bila umesto Solane, Rena, Filea...
Pod pretpostavkom da su ti uslovi bili isti od početka.


Freehand, da je Car Dušan bio umesto Živkovića mi ne bismo imali problem Kosova..
freehand freehand 11:35 22.12.2011

Re: 100

Dr M
freehand
Da je Živković bio umesto Tadića znali bismo odavno šta su uslovi za EU i bilo bi u u maniru koji si naveo..Ako vam se ne sviđa, vi birajte nekog drugog"

Dabre. Možda i da je Merkelova bila umesto Solane, Rena, Filea...
Pod pretpostavkom da su ti uslovi bili isti od početka.


Freehand, da je Car Dušan bio umesto Živkovića mi ne bismo imali problem Kosova..

Duhovito ali isprazno.
Živković nikad nije bio u prilici da se na bilo koji način bavi Kosovom.
A Solana, Ren i File su se bavili ulaskom Srbije u EU, sa punim kapacitetom. I pričali, vrlo decidno, šta su uslovi.
Kao i Merkelova danas, iako nema funkciju u evropskoj administraciji.
Dr M Dr M 11:49 22.12.2011

Re: 100

Duhovito ali isprazno.


Dobro, da probam da popunim..


Solana, Ren i File su se bavili ulaskom Srbije u EU, sa punim kapacitetom. I pričali, vrlo decidno, šta su uslovi.


Pretpostavljam da bi Živković te uslove ispunio, ili bi rekao da neće.

Onda ne bi bilo prilike za postavljanje novih uslova.

Zna se pošto je voz za Brisel, ne možeš da se cenjkaš na svakoj stanici a nisi platio kartu ni do prve, sve misleći da možeš da se švercuješ.

Onda dodje ridžvej i naplati i kaznu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:05 22.12.2011

Re: 100

Zna se pošto je voz za Brisel,


Dobro vise i taj Brisel, ko da je raj sa 99 devica
Dr M Dr M 12:09 22.12.2011

Re: 100

Dobro vise i taj Brisel, ko da je raj sa 99 devica


Kad Srbi tamo dodju, nijedna neće da bude!
Hansel Hansel 12:36 22.12.2011

Re: 100

Dr M
makar je i taj stav u svojoj iskrenosti za neko poštovanje -

Mnogo više volim ljude bez dlake na jeziku nego one koji sedam puta okrenu priču pre nego što ništa ne kažu..Da je Živković bio umesto Tadića znali bismo odavno šta su uslovi za EU i bilo bi u u maniru koji si naveo..Ako vam se ne sviđa, vi birajte nekog drugog"

Ma, OK, ali mene uporno nervira što nemamo normalnu sredinu. Hoćemo li doživeti da neko bude iskren u spremnosti na dijalog i da se iskreno menja ako greši?

A obaška što i ja slutim da je ZŽ samo bahati folirant.
antioksidant antioksidant 12:43 22.12.2011

Re: 100

Kao i Merkelova danas, iako nema funkciju u evropskoj administraciji.

european council
najznačajnije političko telo evropske unije
čine ga šefovi država članica
Dr M Dr M 12:48 22.12.2011

Re: 100

Ma, OK, ali mene uporno nervira što nemamo normalnu sredinu. Hoćemo li doživeti da neko bude iskren u spremnosti na dijalog i da se iskreno menja ako greši?


Evo, već smo doživeli, pogledaj nas dvojicu..

Ti nalaziš da je za poštovanje njegova iskrenost, ja nalazim da bi mu dobro došlo da pokaže malo više takta u stresnim situacijama..

A niko ne omalovažava pamet onog drugog..
Dr M Dr M 12:52 22.12.2011

Re: 100

A obaška što i ja slutim da je ZŽ samo bahati folirant.


Ovo nisam video u Tvom komentaru ali mi ne smeta, svako ima pravo na svoj osećaj za filing..
dragan7557 dragan7557 12:57 22.12.2011

Re: 100

Kao i Merkelova danas, iako nema funkciju u evropskoj administraciji.

Pa dobosari o korupciji na Kosovu dok joj u njenoj drzavi Predsednik drzave iz dana u dan vodi borbu za opstanak upravo zbog korumpiranosti?

Gospoja Merkel je proteze Helmuta Kola koji je takodje svojevremeno umesan u korupciju, i mozemo tako dalje.

Nemacka administracija koja se prodaje kao uspesna je totalno disfunkcionalna anarhija koja trosi pare gradjana na jos gori nacin nego srpska, a pod Plemenitom Gospom Merkel je situacija nepotrebnog suludog trosenja milijardi evra samo znacajno porasla.

Da je u samoj Nemackoj 12.000.000 gradjana ispod ivice siromastva Princeza od Nemacke je mogla da vidi i na svojim privatnim i Javnim Televizijama bas juce na udarnim terminima. Da Princeza ne gleda isti Servis Javni i Privatni zvani televizija, koji gleda ostatak gradjana Nemacke je jasna stvar. A nema ni neku potrebu da se iz drzavnog aviona ili sa Kosova, obraca gradjanima Nemacke bar ne onim siromasnim.

Kome i cijim interesima sluzi Priceza Merkel je jasno odavno.

cerski

p.s. Merkel i nema potrebe za EU kao ni njen predhodnik Gerhard Schröder, zbog usluga krupnom kapitalu ceka je jos placenija pozicija ako ne ko Rusa onda negde drugde. Uzgred i nesvrseni srednjoskolac Joska Fiser Ministar je uhlebljenje nasao kod Madlen Olbrajt a prepisivac plagijator Karl Otto zum Gutenberg kod Komesarke u EU. I tako redom, moze u beskonacnost.............
ultimatum ultimatum 12:58 22.12.2011

Re: 100

Dr M
Prema ovima iz vrhuške DSe, Živković izgleda kao zlatnik medju petoparcima..



Ima DS i mladi, perspektivni kadar....




dragan7557 dragan7557 13:02 22.12.2011

Re: 100

antioksidant
Kao i Merkelova danas, iako nema funkciju u evropskoj administraciji.

european council
najznačajnije političko telo evropske unije
čine ga šefovi država članica

To niko u Srbij i ne pousava da shvati, osim politikanata na vlasti koji sebe vec vide u ulozi jednog od clanova european conci-a, u drustvu najmocnijih.

cerski
Hansel Hansel 14:03 22.12.2011

Re: 100

Dr M
A obaška što i ja slutim da je ZŽ samo bahati folirant.Ovo nisam video u Tvom komentaru ali mi ne smeta, svako ima pravo na svoj osećaj za filing..

Izmenio sam komentar odmah posle postavljanja, Ti si prvobitnu verziju pročitao baš u toku ta dva minuta, cenio sam da naznaka da je menjan nije potrebna, pošto još nije bilo replika.

Što se slutnje tiče, to je bio samo eufemizam, dokazivali smo i dokazivao sam to ranije, mada se i on sam potrudio da dokaže, makar bahatost, na jednom nedavnom blogu...

A ono je bio vapaj za normalnošću na političkoj sceni, opšte je poznato da smo mi na Blogu fini...
expolicajac expolicajac 15:28 22.12.2011

Re: 100

Živković je samo jedan folirant, neko ko bi želeo da ga doživljavaju kao mangupa.

Kad god je u svojoj karijeri političara, a naročito kada je vodio Vladu Srbije, trebalo da bude taj i takav mangup - ili bi ispao pička*, ili bi napravio neko sranje*.

A onda bi se, u svoj toj frustraciji, pravio mangup gde i s kim ne treba (na primer sa novinarima).

Pored toga, prolazi kroz krizu srednjih godina, a u tom uzrastu ljudima ne treba davati nikakvu izvršnu vlast u ruke. Ma, nikakvu vlast.

Poznavanje psihologije licnosti ti je na nivou avatara.
dragan7557 dragan7557 15:29 22.12.2011

Re: 100


Zamisli dobitnu kombinaciju, DS na Djindjićevom putu a LDP na 2%!

Doc, DS i jeste na Djindjicevom putu, zato nam tako i ide.

cerski

p.s. ne bese li Ceda Smrka LDP Djindjicev potrcko?
dragan7557 dragan7557 15:37 22.12.2011

Re: 100

Prema ovima iz vrhuške DSe, Živković izgleda kao zlatnik medju petoparcima..

Alo bre doktore, narod nema pojma kako izgledaju petobanke a ti o zlatnicima?

cerski
dragan7557 dragan7557 15:39 22.12.2011

Re: 100

Dr M
Dobro vise i taj Brisel, ko da je raj sa 99 devica


Kad Srbi tamo dodju, nijedna neće da bude!

Ja bih rekao kad srbi tamo dodju, nece biti Srbije.

A ti kako os'.

cerski
freehand freehand 16:25 22.12.2011

Re: 100

Pretpostavljam da bi Živković te uslove ispunio, ili bi rekao da neće.

Ti si potpuno siguran da bi se novim genijalnim pristupom diplomatiji smatralo to decidno hoću! ili neću! ?
Bemmumiša, ja nekako mislim da bi ova prevrtačka ekipa vrištala ko da je na ognju peku, da je, recimo, Vuk Jeremić rekao tako nešto?!
Onda ne bi bilo prilike za postavljanje novih uslova.

E? Pa mislili smo i ovako da ih neće biti? Hoćeš da me nateraš da tražim citate izjava najviših zvaničnika EU iz prethodnih godina? Sve, negde, do hapšenja Karadžića, Mladića, pa Hadžića?
Zna se pošto je voz za Brisel, ne možeš da se cenjkaš na svakoj stanici a nisi platio kartu ni do prve, sve misleći da možeš da se švercuješ.

Eto, ni tu se ne slažemo. Ja mislim da je plaćena karta unapred, a da je u međuvremenu cena retroaktivno menjana nekoliko puta. Pre ukrcavanja u voz.
I sad su stavili cenu kao za spejs šatl do Alfe Kentaur.
A linija izmišljena za budale koje im (naknadna ugovorna obaveza) prepišu imanje prilikom plaćanja poslednje rate (avansne, ofkors).
freehand freehand 17:30 22.12.2011

Re: 100

antioksidant
Kao i Merkelova danas, iako nema funkciju u evropskoj administraciji.

european council
najznačajnije političko telo evropske unije
čine ga šefovi država članica

Dr M Dr M 18:00 22.12.2011

Re: 100

ni tu se ne slažemo


Freehand, ono u čemu se mi ne slažemo nije upotreba stilskih figura u pristupu problemima nego stav prema Koštuničarenju u politici.

Evropa, ali pod našim uslovima je stav koji je vladajuća klika prihvatila iz straha od gubitka izbora i debelo naplatila od 2004 do danas.

To, pod našim uslovima, znači da onaj ko je na vlasti može da krade bez straha i stida. Zato odugovlače, sve se krijući iza Kosova i stalno novih uslova.

Pogledaj dom svoj, freehande...
expolicajac expolicajac 18:22 22.12.2011

Re: 100

Pogledaj dom svoj, freehande...


Džabe Doco pričaš, to antiprotivno od kad se rodilo
freehand freehand 19:23 22.12.2011

Re: 100

Dr M
ni tu se ne slažemo


Freehand, ono u čemu se mi ne slažemo nije upotreba stilskih figura u pristupu problemima nego stav prema Koštuničarenju u politici.

Evropa, ali pod našim uslovima je stav koji je vladajuća klika prihvatila iz straha od gubitka izbora i debelo naplatila od 2004 do danas.

To, pod našim uslovima, znači da onaj ko je na vlasti može da krade bez straha i stida. Zato odugovlače, sve se krijući iza Kosova i stalno novih uslova.

Pogledaj dom svoj, freehande...


Ne, doco, nemoj meni to koštuničje jaje.
Kad sam napisao ko je menjao uslove u toku pregovora, pa naveo imena i prezimena - to nije bila stilska figura. I skloniji sam da verujem oredsedniku svoje države, i ministru inostranih poslova, i ministru policije nego nemačkom ambasadoru. Ili birokratama EU (Štefan file, Oli Ren), čije sam izjave na tu temu više puta čitao, a bogami i čuo. I koji sada lažu.
A ja ne volim da me lažu. Ni naši, ni stranci.
O tome smo diskutovali.

Što se našeg zajedničkog doma tiče - ima tu šta da se dotera: od krupnih građevinskih radova, instalacija, uljuđivanja stanara i pravljenja novog kućnog reda do legalizacije i estetskih radova na moleraju i tišleraju.
Samo što to ni blizu nije pećine ili svinjca, i divljaka kakvim nas predstavljaju, i to više neki odavde nego spolja.

Na kraju - sve se vrti oko te nesreće od Kosova. I sve više mislim - u stvari sve sam sigurniji - da nam postavljaju uslove i stvaraju situacije koje ne možemo da rešimo. I o tome sam pre nekoliko meseci napisao blog.
I od tada mišljenje nisam promenio ni za jotu.
Štaviše.
tyson tyson 19:50 22.12.2011

Re: 100

expolicajac
Živković je samo jedan folirant, neko ko bi želeo da ga doživljavaju kao mangupa.

Kad god je u svojoj karijeri političara, a naročito kada je vodio Vladu Srbije, trebalo da bude taj i takav mangup - ili bi ispao pička*, ili bi napravio neko sranje*.

A onda bi se, u svoj toj frustraciji, pravio mangup gde i s kim ne treba (na primer sa novinarima).

Pored toga, prolazi kroz krizu srednjih godina, a u tom uzrastu ljudima ne treba davati nikakvu izvršnu vlast u ruke. Ma, nikakvu vlast.

Poznavanje psihologije licnosti ti je na nivou avatara.

Prve tri rečenice nisu čak ni nekakav moj utisak kao pasivnog posmatrača, već zaključak utemeljen na ličnom učestvovanju u političkim razigravanjima devedesetih i dvehiljaditih veoma često u neposrednoj blizini pomenutog.

A što se poslednje konstatacije tiče...

Slike govore bolje od hiljadu reči.











Da ne idemo sada u neke druge detalje, ličnije prirode; ne bi bilo lepo a i nije tema ovog bloga.



dragan7557 dragan7557 20:14 22.12.2011

Re: 100

Slike govore bolje od hiljadu reči.

Gluvim i nepismenim svakako
kao i deci koja jos nisu naucila da citaju.

Pismenim ljudima su nepotrebne posto recima izrazavaju svoje misli.

cerski
blogovatelj blogovatelj 20:40 22.12.2011

Re: 100

Pismenim ljudima su nepotrebne posto recima izrazavaju svoje misli.

cerski



Kao sto si ti na primer.
Dr M Dr M 21:12 22.12.2011

Re: 100

skloniji sam da verujem oredsedniku svoje države, i ministru inostranih poslova, i ministru policije nego nemačkom ambasadoru. Ili birokratama EU (Štefan file, Oli Ren), čije sam izjave na tu temu više puta čitao, a bogami i čuo. I koji sada lažu.


Moram da priznam da mi je teško da kažem nešto novo nekom ko veruje Tadiću, Jeremiću i Dačiću.

Svaka njihova izjava se razlikuje od prethodne. Zašto nas lažu?

Za ove belosvetske imam objašnjenje, zarazili se u ovim pregovorima sa našima.

I to je sve što sam imao da kažem o tome...

dragan7557 dragan7557 22:42 22.12.2011

Re: 100

blogovatelj
Pismenim ljudima su nepotrebne posto recima izrazavaju svoje misli.

cerski



Kao sto si ti na primer.

Sto ti ne bi svrnuo malo do psihijatra, kad si vec toliko opsednut mojim pisanjem? Jebote izgleda moju sliku drzis pod jastukom, a? A dok repliciras svrsavas, 'li sta? Ozeni se covece mozda ti pomogne.

cerski
freehand freehand 23:08 22.12.2011

Re: 100

Za ove belosvetske imam objašnjenje, zarazili se u ovim pregovorima sa našima.

(u nedostatku smajlija koji izražava krajnje razočaranje)

Pa ok, doco.
I to je sve što sam imao da kažem o tome...

Nije da nisam očekivao više.

Al eto, bude li ti se san ostvario - izlaziće iluminisani posle razgovora sa Bivšim Vukom i Čedom.

8c_competizione 8c_competizione 23:47 22.12.2011

Re: 100

A što se tiče dileme Tadić ili Djilas, Tadić je Dugo putovanje u noć a Djilas 1984, pa biraj!


bolje nije moglo biti receno!

meni je ispao isto tako odvratan sa njegovim izjavama vezano za Paradu Ponosa. zvucao je kao mali Göbels sa zadatkom od SPC. pa ono prebacivanje krivice.

mozhe on da ima svoje mishljenje, ali dok je na poziciji na kojoj je, mora da poshtuje sve svoje gradjane, koji placaju porez i pune gradsku kasu koju oni tako dobro prazne.
maca22 maca22 00:27 23.12.2011

Re: 100

freehand
izlaziće iluminisani posle razgovora sa Bivšim Vukom i Čedom.

Hansel Hansel 01:44 23.12.2011

Re: 100

expolicajac
Poznavanje psihologije licnosti ti je na nivou avatara.

A tebi na nivou nika.
expolicajac expolicajac 09:20 23.12.2011

Re: 100

A tebi na nivou nika.

Prefiks EX govori o zrelosti mojih razmišljanja.
Hansel Hansel 11:59 23.12.2011

Re: 100

Prefiks EX govori o zrelosti mojih razmišljanja.

To je samo druga u nizu mogućih faza!
maksa83 maksa83 02:13 22.12.2011

naked truth

libkonz libkonz 08:56 22.12.2011

Re: naked truth

Šest godih dama i 5 golih istina

ovo treba pogledati.
antioksidant antioksidant 09:14 22.12.2011

Re: naked truth

libkonz
Šest godih dama i 5 golih istina

ovo treba pogledati.

pogledati ili pročitati?
natasavb natasavb 09:16 22.12.2011

Re: naked truth

antioksidant
libkonz
Šest godih dama i 5 golih istina

ovo treba pogledati.

pogledati ili pročitati?



To gledaj, a ovo citaj.
libkonz libkonz 09:26 22.12.2011

Re: naked truth

pogledati ili pročitati?

i jedno i drugo, ako je to moguće
antioksidant antioksidant 09:31 22.12.2011

Re: naked truth

To gledaj, a ovo citaj.

preteška je kazna(?) "đubrište istorije" ali jedna lepa četvorogodišnja (minimalno) pauza je već sasvim druga priča
to su zaslužili i na nivou đilasa i na nivou tadića (ako su to uopšte različiti nivoi)
problem koji pokušavam da rešim je kako to sprovesti što bezbolnije i efikasnije (postoji mnogo otvorenih opcija od "čiča gliše" do "srpske radikalne stranke" (obe podvarijante - i sa bedžom i bez bedža). ono što mi je trenutno prioritet jeste kako da "ujedinjene provincije srbije" definitivno ostanu van jednačine - šteta koju je "jedan od najpoznatijij kompozitora sokoj-a" učinio je finansijski najopipvljivija).
natasavb natasavb 17:51 22.12.2011

Re: naked truth

ono što mi je trenutno prioritet jeste kako da "ujedinjene provincije srbije" definitivno ostanu van jednačine - šteta koju je "jedan od najpoznatijij kompozitora sokoj-a" učinio je finansijski najopipvljivija).

Meni je za sada to jedini razlog da izadjem na glasanje, ali ne da glasam, vec samo umanjim sansu njemu i Cedi da prodju cenzus.
Jbg opet protiv, ali ja i dalje ne vidim za koga bih glasala.
libkonz libkonz 17:59 22.12.2011

Re: naked truth

da ne ureknem ali stvarno ne vidim kako će se Dinkić izboriti za cenzus ovaj put.
jedna_jelena jedna_jelena 02:17 22.12.2011

Kontraprotivna :)

Qq, u ovoj turi sve anti-kampanje. Bas me zanima kakav ce rezultat da daju.

Posto smo utvrdili da nam neki Beko ne gine, ko god da se slika za Skupstinu i Vladu, podelila bih ono sto je za mene pozitivno; dvojica glavnih junaka ovog posta imaju bar jedan zajednicki momenat. To je da politiku predstavljaju kao posao i ulogu vodje kao ulogu organizatora, menadzera, ciji rad je podlozan kritici i podredjenih i nadredjenih i kojima se gledaju rezultati. Zvuci idealisticki i malcice je drukcije u praksi i nisu to sami smislili, znam, nego takvo predstavljanje ne primecujem ni kod koga drugog od aktuelnih kandidata za velike fotelje.

P. S. Ipak necu glasati za DS, :))).
legalizacijabg legalizacijabg 02:35 22.12.2011

Djilase pokazi se danas!

Djilas se vec ogradio od premijerskog mesta.Jasno i zasto.
Nego imam ja da kazem nesto Djilasu.

Danas je tvoj dan Djido,300 000 glasaca u Beogradu ceka da vidi, da li ce glasati za tebe ili SNS.


Pokazi se!
sevarlica sevarlica 08:30 22.12.2011

loš i gori ...

Iskreno najviše bih voleo da obojica odu sa političke scene, tako da se odmah ogradim od bilo čije ideje da su mi iole simpatična ova dvojica komunista 2.0.

Boris Tadić je loš predsednik, vlastoljubiv, neodlučan, nesposoban, razmetljiv, itd. ali ne mogu da povučem kontra-paralelu za Đilasa kako je samouveren, sposoban, i bla bla bla...
Prosto i jednostavno, najveće političko igralište u Srbiji je pitanje KiM, ono možda nije najvažnije, ali je jako kompleksno i oko tog pitanja se nisu snašli i mnogo sposobniji političari od Borisa Tadića. Đilas sa druge strane ne mora da brine o KiM, jer jednostano nije njegova nadležnost. Uz to bih dodao da Đilas vodi jedan grad koji ima veći budžet od ostatka zemlje, a taj isti grad je gradonačelnik uspeo da zaduži i prezaduži, uspeo je da uvede toliko nepotrbne birokratije u sve aspekte gradskog života, uspeo je da pokloni odreženim(pogodnim) privatnicima funkcionisanje grada kroz rad gradskih službi, itd...

Kada je pitanje: Tadić ili Đilas moja odluka je pasoš i granica pod odmah!!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana