Budućnost| Ekologija| Gradjanske inicijative| Moj grad| Planeta

Big Red Beaver

maksa83 RSS / 13.12.2011. u 23:57

Nema ničeg autorskog u ovom tekstu, on je puki copy/paste odavde:

Plan detaljnog uništavanja Zvezdarske šume pred Skupštinom grada Beograda

Za četvrtak 15. decembar zakazana je sednica Skupštine grada Beograda na kojoj će se odlučivati o planu detaljnog uništavanja Zvezdarske šume.
Pred odbornicima će se naći verzija koja podrazumeva kasapljenje Zvezdarske šume probijanjem saobraćajnica i trase turističkog voza (takođe saobraćajnice koja vijuga čitavom šumom).
Javne zelene površine se smanjuju za čitavih 3,5 ha. 
Saobraćajne površine se povećavaju za 2,5 ha, a stambene površine za 1,7 ha.
U zoni javnih zelenih površina planira se 246 parking mesta.
Planirano je drastično povećanje broja zaposlenih i stanovnika sa 2.430 na 5.037.
Površina pod objektima će biti uvećana za 47.558 m2 (lepa prilika za partijski podobne preduzetnike da strpaju pare u džep). Sve ovo će dovesti do sigurnog uništenja Zvezdarske šume.

U aprilu 2011. godine javnu raspravu je prošla Studija zaštite Zvezdarske šume, koju je uradio Zavod za zaštitu prirode Republike Srbije. 
Bilo je logično da se prvo usvoji Studija zaštite pa tek onda regulacioni plan koji se odnosi na zaštićeno područje. To se međutim nije dogodilo, a Studija zaštite se u predlogu plana uopšte i ne pominje.

Gradsko veće je predlog plana usvojilo na tajnoj sednici od 24. novembra ove godine a da o tome nije obaveštena zainteresovana javnost. Time su prekršeni Zakon o slobodnom pristupu inormacijama od javnog značaja i Zakon o potvrđivanju konvencije o dostupnosti informacija, učešću javnosti u donošenju odluka i pravu na pravnu zaštitu u pitanjima životne sredine (Arhuska konvencija).
Ovakvim hajdučkim prepadom je, takođe, građanima onemogućeno da iskoriste pravo na podnošenje amandmana garantovano članom 115. Poslovnika Skupštine grada Beograda.

Napominjemo da Gradsko veće u kontinuitetu krši Zakon o slobodnom pristupu inormacijama od javnog značaja jer o svojim sastancima i odlukama koje su na njima donete uopšte ne obaveštava javnost.

Sekretarijat za zaštitu životne sredine grada Beograda je 23. septembra promenio svoj stav od 21. juna 2011. godine kojim je utvrđena potreba za redefinisanjem i korekcijom planskih rešenja saobraćaja u Zvezdarskoj šumi. Pod kakvim političkim i/ili finansijskim pritiskom?

Velika je odgovornost na odbornicima skupštine grada. Od njihovog glasa zavisi sudbina desnog plućnog krila grada Beograda.


Beleške na margini:
- Možda sve ovo gore i nije mnogo bitno u ovom trenutku koji nije trenutak za ličnu odgovornost, ali je istorijski, pošto je srpski Fiat sišao sa trake.
- Svet Se Kaže Šuma



Komentari (189)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Gospodja Klara Gospodja Klara 23:59 13.12.2011

Prva

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:02 14.12.2011

.

Pod kakvim političkim i/ili finansijskim pritiskom?


sekretar, pazi metak!
dragan7557 dragan7557 10:09 14.12.2011

Re: ubice su medju nama

U aprilu 2011. godine javnu raspravu je prošla Studija zaštite Zvezdarske šume, koju je uradio Zavod za zaštitu prirode Republike Srbije.

Uzimajuci u obzir ovo:
Površina pod objektima će biti uvećana za 47.558 m2 (lepa prilika za partijski podobne preduzetnike da strpaju pare u džep). Sve ovo će dovesti do sigurnog uništenja Zvezdarske šume.

Treba prvo istraziti koji drugovi Baeogradzani su trazili, da receni Zavod uopste radi samu, "Studiju" ubistva?

Ko je dao nalog da se uradi "Studija" taj ce svakako najvise omastiti guzicu od kasapljenja prirode.

Jos recitije o tome govori "samo/inicijativa" gradjana, jer moze da pokaze iz kog partijskog ventilatora vetar duva.

Ako je u pitanju "samo/inicijativa" Zavoda isto je lako utvrditi izdavaca (internog) Naloga za izradu "Studije." Zavodi sami od sebe ne pokrecu ovakve Inicijative, bar ne u nekom boljem svetu.


Ako se u Baeogradu ovako stiti Zvezdarska suma kako se onda zove Unistavanje Prirode?

I na kraju da je, New York Central Park, u Baeogradu, u njemu bi svakako bila suma dvoraca "elite" i vec odavno bi ga demokratcka americka Elita prema cijem bogatstvu serbska tek treba da dobije status prosjaka, putem Studije za zastitu, prisvojila na isti nacin, kao sto u najstarijoj "demokratiji" na svetu Engleskoj plemstvo prisvoji Commons, citaj opste/javno dobro.

Jos jedna demokracka RE-ovulacija i Zvezdara ce biti Dedinjska Zvezdara na kojoj ce umesto sume nici suma elitnih budzo-dvoraca ili Budzina Zvezdara.

Drugovi Seljacine i Gedze, ma koje generacije po redu u prestol-nici bez prestola, mrze sve sto ima miris prirode a kad bi asfalt bio proglasen delikatesom odmah bi ga jeli sa uzivanjiem, ne pitajuci za cenu.

Sa istom lahkocom kojom su iz opanaka uskocili u Nike air i italijanske cipeletine (made in China, Korea, Taiwan), ili torbice sarenice zamenili sa Luis Vuitton torbetinama, neki su cak posegli i za torbuljakom Merilin Monro.

cerski
JJ Beba JJ Beba 22:15 14.12.2011

Re: ubice su medju nama

Zvezdarska suma

smeta?
maksa83 maksa83 22:18 14.12.2011

Re: ubice su medju nama

JJ Beba
Zvezdarska suma

smeta?

Zvezdarska šuma đene-đene, ali meni nije jasno kako je sirota pok. Merlin Monro dospela pod taj neumoljivi pneumatski čekić7557.
JJ Beba JJ Beba 23:08 14.12.2011

Re: ubice su medju nama

AlexDunja AlexDunja 23:28 14.12.2011

Re: ubice su medju nama

JJ Beba JJ Beba 00:35 15.12.2011

Re: ubice su medju nama

AlexDunja
JJ

shake it!

Songs From The Wood
AlexDunja AlexDunja 01:28 15.12.2011

Re: ubice su medju nama

Songs From The Wood

da povučemo:)
sevarlica sevarlica 09:31 15.12.2011

Re: ubice su medju nama

JJ Beba


opa Toni Levin na bassu :O vrh!
JJ Beba JJ Beba 15:19 15.12.2011

Re: ubice su medju nama

sevarlica
JJ Beba


opa Toni Levin na bassu :O vrh!

on je na svim studijskim albumima petera gabriela (od prvog 1977. god) sem Scratch My Back god i svirao je sve njegove ture sem The New Blood ture
sevarlica sevarlica 17:43 15.12.2011

Re: ubice su medju nama

JJ Beba
sevarlica
JJ Beba


opa Toni Levin na bassu :O vrh!

on je na svim studijskim albumima petera gabriela (od prvog 1977. god) sem Scratch My Back god i svirao je sve njegove ture sem The New Blood ture


Hvala na informacijama
Levina obožavam ali nisam mu pratio rad van Crimsona. Još jedan razlog da vše slušam P.G.

appendix appendix 00:03 14.12.2011

3.



angie01 angie01 00:10 14.12.2011

Re: 3.

, bas hdedoh reci-ova Djiki ne voli drvece, pa to ti je!

4krofnica 4krofnica 00:25 14.12.2011

Re: 4

dark.wood
(tako nekako dobili ime. jes' po Zagoru ali i..edit(i ja)~u brzini nestigoh, pa da dovršim~ neke naše šume. ovako izgleda plan Beograda radjen 2003 godine, pre nego je došao dabar da pravi betonske brane, a planiran do 2021g. mnogo toga se uništilo, sasvim neprimetno jer narod ima većih problema od seče drveća, ali ako se ne reaguje na vreme, to može da nam postane najveći problem.)

dragan7557 dragan7557 22:43 14.12.2011

Re: 3.

appendix



Ne sramoti! Ovo je bre ugledna testera!

cerski
mirelarado mirelarado 00:09 14.12.2011

Хорор!

Napominjemo da Gradsko veće u kontinuitetu krši Zakon o slobodnom pristupu inormacijama od javnog značaja jer o svojim sastancima i odlukama koje su na njima donete uopšte ne obaveštava javnost.


Па да, кад имају властити закон, а зове се omertà.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:47 14.12.2011

Re: Хорор!

mirelarado
Napominjemo da Gradsko veće u kontinuitetu krši Zakon o slobodnom pristupu inormacijama od javnog značaja jer o svojim sastancima i odlukama koje su na njima donete uopšte ne obaveštava javnost.

Па да, кад имају властити закон, а зове се omertà.


Потребно је нагласити нешто јако важно:
Тржиште некретнина у БГ-у је опасно напумпано, те испумпано, али у исто време се поједини министри, градска управа и некакви улагачи труде да, не само да задрже садашње цене, већ поврате сјај претходних цена некретнина. Зачуђујуће.

Притом, троше огромне новце на државна улагања у тај сектор (изузеће пореза на имовину је такође губитак и за грађане, прелива се на остатак тржишта).

Друго што ваља напоменути је непостојање имовинских права, капитализма. Располагање, уређење, регулација, у потпуности је рукама власти, урбаниста (на уштрб имовинских права, што обезвређује имовину у неком делу, ком - тешко је касти).

Треће што ваља напоменути је непостојање демократије и децентрализације. О овом питању одлучују људи који немају везе са одлуком, тј. неће трпети последице одлуке. А неће ни обратити пажњу на мишљење оних, којих се одлуке тичу (што је ваљда питање васпитања и морала).
princi princi 05:03 14.12.2011

Re: Хорор!

Тржиште некретнина у БГ-у је опасно напумпано, те испумпано, али у исто време се поједини министри, градска управа и некакви улагачи труде да, не само да задрже садашње цене, већ поврате сјај претходних цена некретнина. Зачуђујуће.

Притом, троше огромне новце на државна улагања у тај сектор (изузеће пореза на имовину је такође губитак и за грађане, прелива се на остатак тржишта).

Ne razumem: "tržište nekretnina je isumpano" ali se "pojedini ministri, gradska uprava i nekakvi ulagači trude da zadrže sjaj prethodnih cena nekretnina" tako što će napraviti još istih i povećati njihovu ponudu na tržištu? Jel' tebi ima logike to što pišeš?
Jukie Jukie 09:55 14.12.2011

Re: Хорор!

princi
Ne razumem: "tržište nekretnina je isumpano" ali se "pojedini ministri, gradska uprava i nekakvi ulagači trude da zadrže sjaj prethodnih cena nekretnina" tako što će napraviti još istih i povećati njihovu ponudu na tržištu? Jel' tebi ima logike to što pišeš?

U reklami između crtanih kažu deci da apsolutno moraju da nakupe svih 86 vrsta maleckih igračkica koje liče na bebice sa velikim očima, pa u sledećoj reklami navedu još 36 konjića/jednoroga/pegaza, i na kraju idu neke raščupane multikolor mačke? isto u nekoliko varijanti. Deca odu i kmeče kod roditelja da im kupe i mnogi im i kupe, iako uopšte nema realne potrebe jer je detetu soba već prepuna igračaka koje nemaju svoju ličnost i životnu storiju.

Isto tako ima viška stanova koje niko ne kupuje i cena im pada, ali ti neki ljudi prave nove stanove i na sva zvona oglašavaju kako je eto super što ima finih novih stanova, požurite da ih kupite.
dragan7557 dragan7557 10:29 14.12.2011

Re: Хорор!

Deca odu i kmeče kod roditelja da im kupe i mnogi im i kupe, iako uopšte nema realne potrebe jer je detetu soba već prepuna igračaka koje nemaju svoju ličnost i životnu storiju.


To naravno vazi samo za decu koja imaju svoje sobe.

"Vlada" tek treba da "predlozi" a Stranke, citaj skupstina ako 'oces, da usvoji Zakoncic koji ce u Privatnom Preduzecu Srbija ili Privatna Prcija Srbija, definistai STA JE STAN za srpsku narodnu upotrebu, uz minimalne uslove kvadrature, sanitarije, prilaza, elektrifikacije, telefonije, kabliranja i razne druge ulicne mreze i potrebe.

Stanje u Srbiji u pogledu "stanova" narocito u Baeograaadu, je potpuno isto kao za vreme kraljice Viktorije u Londonu a bogami i jos ranije.

Narodna Skupstina, citaj Stranacka Skupstina/Prcija, jos nije uvidela potrebu za zakonom o stambenom prostoru za ljude, citaj gradjane Srbije koji vazi u Evropi vec oko 100 godina implementira u Svoj Kodex.


cerski
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:35 14.12.2011

Re: Хорор!

princi
Ne razumem: "tržište nekretnina je isumpano" ali se "pojedini ministri, gradska uprava i nekakvi ulagači trude da zadrže sjaj prethodnih cena nekretnina" tako što će napraviti još istih i povećati njihovu ponudu na tržištu? Jel' tebi ima logike to što pišeš?

Једино логично објашњење је да су у питању замисли од пре пар година.
Што значи да ће екипа градитеља спречити то, или ће те некретнине утопити са државом на неки начин... Откуд знам... Постоје велике могућности.
sevarlica sevarlica 09:44 15.12.2011

Re: Хорор!

srdjazlopogledja
mirelarado
Napominjemo da Gradsko veće u kontinuitetu krši Zakon o slobodnom pristupu inormacijama od javnog značaja jer o svojim sastancima i odlukama koje su na njima donete uopšte ne obaveštava javnost.

Па да, кад имају властити закон, а зове се omertà.


Потребно је нагласити нешто јако важно:
Тржиште некретнина у БГ-у је опасно напумпано, те испумпано, али у исто време се поједини министри, градска управа и некакви улагачи труде да, не само да задрже садашње цене, већ поврате сјај претходних цена некретнина. Зачуђујуће.

Притом, троше огромне новце на државна улагања у тај сектор (изузеће пореза на имовину је такође губитак и за грађане, прелива се на остатак тржишта).

Друго што ваља напоменути је непостојање имовинских права, капитализма. Располагање, уређење, регулација, у потпуности је рукама власти, урбаниста (на уштрб имовинских права, што обезвређује имовину у неком делу, ком - тешко је касти).

Треће што ваља напоменути је непостојање демократије и децентрализације. О овом питању одлучују људи који немају везе са одлуком, тј. неће трпети последице одлуке. А неће ни обратити пажњу на мишљење оних, којих се одлуке тичу (што је ваљда питање васпитања и морала).


Još gore Srđo, pametnjakovići su zatvorili tržište u 2 navrata u poslednje 3 godine.
Prvo su blokirali izdavanje dozvola od kraja 2008-e do sredine 2009-e , najverovatnije da bi se prodao Belvil.
Drugo, ušli su u gradnju "socijalnih" stanova u vreme najveće krize i uništili nestranačku privatnu građevinsku operativu. Isplative poslove na kasarni 4.juli su dobile samo firme koje drži DS pod kontrolom. Posebna je tragedija što cena od 1300 evra/m2 nije socijalna već ekonomska. Pa čak, država ima veći profit po m2 na Voždovcu nego privatnici.
sevarlica sevarlica 09:59 15.12.2011

Re: Хорор!

dragan7557
Deca odu i kmeče kod roditelja da im kupe i mnogi im i kupe, iako uopšte nema realne potrebe jer je detetu soba već prepuna igračaka koje nemaju svoju ličnost i životnu storiju.


To naravno vazi samo za decu koja imaju svoje sobe.

"Vlada" tek treba da "predlozi" a Stranke, citaj skupstina ako 'oces, da usvoji Zakoncic koji ce u Privatnom Preduzecu Srbija ili Privatna Prcija Srbija, definistai STA JE STAN za srpsku narodnu upotrebu, uz minimalne uslove kvadrature, sanitarije, prilaza, elektrifikacije, telefonije, kabliranja i razne druge ulicne mreze i potrebe.

Stanje u Srbiji u pogledu "stanova" narocito u Baeograaadu, je potpuno isto kao za vreme kraljice Viktorije u Londonu a bogami i jos ranije.

Narodna Skupstina, citaj Stranacka Skupstina/Prcija, jos nije uvidela potrebu za zakonom o stambenom prostoru za ljude, citaj gradjane Srbije koji vazi u Evropi vec oko 100 godina implementira u Svoj Kodex.


cerski


Taj propis sa sve minimalnim površinama različitih delova stana postoji preko 80 godina. U SFRJ su se bili potrudili još više, postojale su i maksimalne mere

Po JUS-u minimalne
polusoba 6m2
soba 11m2
dnevna soba od 16m2(raste sa veličinom stana)
kuhinja 4.32m2
WC 1.2m2
Kupatilo 3.2m2
reanimator reanimator 00:09 14.12.2011

...

Peti
Mislim, Peti parkić, pa do pobede :)
maksa83 maksa83 00:14 14.12.2011

Re: ...

reanimator
Peti
Mislim, Peti parkić, pa do pobede :)

Vid' ga!
Ne stigo' ni da te banujem malo prvo, k'o što je domaćinski red...

Sa' ću bar da Obavestim Moderatora.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:15 14.12.2011

Re: ...

Упссс, дупликат :)
libkonz libkonz 00:20 14.12.2011

Re: ...

Predrag Brajovic

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:22 14.12.2011

Re: ...

Predrag Brajovic

princi princi 00:22 14.12.2011

Re: ...

Predrag Brajovic
Упсс, дупликат :)

Царе! Бушидо је зато да се прекрши.
Сад назад у шутњу и иза линџе.
Gospodja Klara Gospodja Klara 00:22 14.12.2011

Re: ...

Упсс, дупликат :)



Misssimmm, nevera:).
maksa83 maksa83 00:23 14.12.2011

Re: ...

Predrag Brajovic
Упсс, дупликат :)

O. M. F. G.!
reanimator reanimator 00:24 14.12.2011

Re: ...

Упсс, дупликат :)

Uuu..novi bloger!!
Ajmo, inicijacija!
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:25 14.12.2011

Re: ...

Predrag Brajovic
Упсс, дупликат :)


Brajović!!!!

(e, za ovo pojavljivanje vredi poseći tu šumetinu, koja je ionako leglo besnih pasa lutalica, i džibera koji sačekuju decu iz medicinske škole pa tuku, neselektivno).
reanimator reanimator 00:27 14.12.2011

Re: ...

Sa' ću bar da Obavestim Moderatora.

Ti da se maneš bloga i da se spremaš za požarstvo u šumici od 02-06h :)
mirelarado mirelarado 00:28 14.12.2011

Re: ...

Predrag Brajovic
Упссс, дупликат :)



maksa83 maksa83 00:28 14.12.2011

Re: ...

(e, za ovo pojavljivanje vredi poseći tu šumetinu, koja je ionako leglo besnih pasa lutalica, i džibera koji sačekuju decu iz medicinske škole pa tuku, neselektivno).

Čekaj bre, ja sam mislio, sad kad nam krene, prvi srpski Fijat, i to, pa kad krenu da se vraćaju naši iz dijaspore, pa donesu odande Pume, pa to bacimo u priplod sa Zvezdarskim Malamutom, pa dobijemo autentičnog Lionskog Goniča za kog je Baskervilski Pas zakržljala pitoma Čivava...
cult cult 00:29 14.12.2011

Re: ...

a čikaški Srbi?

(pozdrav za Brajovića!)
Gospodja Klara Gospodja Klara 00:30 14.12.2011

Re: ...


Ti da se maneš bloga i da se spremaš za požarstvo u šumici od 02-06h


Jes, pa da ga zaskoči dabar.
maksa83 maksa83 00:31 14.12.2011

Re: ...

cult
a čikaški Srbi?

(pozdrav za Brajovića!)

Kad se Lionski Gonič namnoži, onda pustimo na njega Čikaške Srbe da dovedemo stanište u ekvilibrijum.
angie01 angie01 00:32 14.12.2011

Re: ...

Predrag Brajovic
Упссс, дупликат :)


je l danas bese ono pomracenje?
Gospodja Klara Gospodja Klara 00:33 14.12.2011

Re: ...

maksa83
cult
a čikaški Srbi?

(pozdrav za Brajovića!)

Kad se Lionski Gonič namnoži, onda pustimo na njega Čikaške Srbe da dovedemo stanište u ekvilibrijum.


A rizik ukrštanja u (daljem) srodstvu?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:34 14.12.2011

Re: ...

Jes, pa da ga zaskoči dabar.

reanimator reanimator 00:35 14.12.2011

Re: ...

Jes, pa da ga zaskoči dabar.

Sa dabrom treba umeti. A ako se pravilno izdresira, može se saradjuje sa okupatorom i padne iznajmljivanje za potrebe ekološkog krčenja
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:35 14.12.2011

Re: ...

maksa83
(e, za ovo pojavljivanje vredi poseći tu šumetinu, koja je ionako leglo besnih pasa lutalica, i džibera koji sačekuju decu iz medicinske škole pa tuku, neselektivno).

Čekaj bre, ja sam mislio, sad kad nam krene, prvi srpski Fijat, i to, pa kad krenu da se vraćaju naši iz dijaspore, pa donesu odande Pume, pa to bacimo u priplod sa Zvezdarskim Malamutom, pa dobijemo autentičnog Lionskog Goniča za kog je Baskervilski Pas zakržljala pitoma Čivava...


Au, pa TO bi moglo sve da nas izede. Morali bi ljudi da voze oklopne transportere kroz Z-šumu, umesto bicikala.



(de je ovaj Frihend da joj docrta šajku () i Filipa na picket line-u)
topcat topcat 00:37 14.12.2011

Re: ...

Predrag Brajovic

Definitivno događaj godine.
maksa83 maksa83 00:39 14.12.2011

Re: ...

Gospodja Klara
maksa83
cult
a čikaški Srbi?

(pozdrav za Brajovića!)

Kad se Lionski Gonič namnoži, onda pustimo na njega Čikaške Srbe da dovedemo stanište u ekvilibrijum.


A rizik ukrštanja u (daljem) srodstvu?

Tako su nastali Bulbuderci.
ivana23 ivana23 00:50 14.12.2011

Re: ...

topcat
Predrag Brajovic

Definitivno događaj godine.


A ja ga videla pre nekoliko dana posle ko zna koliko vremena i mislim, hoce li se vratiti.

trener92 trener92 01:09 14.12.2011

Re: ...

Predrag Brajovic
Упссс, дупликат :)


Predrag Brajovic
Упссс, дупликат :)

... Bar da bude neke nade, u ovom hororu koji nam serviraju!
crossover crossover 01:11 14.12.2011

Re: ...

reanimator
Jes, pa da ga zaskoči dabar.

Sa dabrom treba umeti. A ako se pravilno izdresira, može se saradjuje sa okupatorom i padne iznajmljivanje za potrebe ekološkog krčenja


Нема шансе да издресираш дабра, то је бре дивља животиња. Али пошто је глодар, можеш да му даш нешто да глође и онда је миран кад се добро измори.


princi princi 01:14 14.12.2011

Re: ...

Али пошто је глодар, можеш да му даш нешто да глође и онда је миран кад се добро измори.

:), сине, шта ће ту негазираних сокића требати... Ада Међица је била дабров дим.
Gospodja Klara Gospodja Klara 01:19 14.12.2011

Re: ...

Ада Међица


Ne smem ni da pitam za etimologiju toponima.
blogovatelj blogovatelj 01:26 14.12.2011

Re: ...

Упссс, дупликат :)


Dugo te nije bilo Seki.
nikola_kovac nikola_kovac 01:52 14.12.2011

Re: ...

Predrag Brajovic
Упссс, дупликат :)

јбт, Брајовић!!!
alselone alselone 09:26 14.12.2011

Re: ...

Brajovic komentar tipa duplikat podvrste saljiv blogeri nevera.
NNN NNN 10:04 14.12.2011

Re: ...

Predrag Brajovic



dragan7557 dragan7557 10:34 14.12.2011

Re:nece se primeti

angie01
Predrag Brajovic
Упссс, дупликат :)


je l danas bese ono pomracenje?

Po svoj prilici glede vlasti, u Srbiji je permanentno stanje pomracenja.

cerski
dragan7557 dragan7557 11:00 14.12.2011

Re: ...

srdjan.pajic
Predrag Brajovic
Упсс, дупликат :)


Brajović!!!!

(e, za ovo pojavljivanje vredi poseći tu šumetinu, koja je ionako leglo besnih pasa lutalica, i džibera koji sačekuju decu iz medicinske škole pa tuku, neselektivno).

Tek ce da bude leglo besnih.


cerski
dragan7557 dragan7557 11:06 14.12.2011

Re: skoro isto, samo.....

crossover
reanimator
Jes, pa da ga zaskoči dabar.

Sa dabrom treba umeti. A ako se pravilno izdresira, može se saradjuje sa okupatorom i padne iznajmljivanje za potrebe ekološkog krčenja


Нема шансе да издресираш дабра, то је бре дивља животиња. Али пошто је глодар, можеш да му даш нешто да глође и онда је миран кад се добро измори.



Nema sanse da izdresiras stranke, to su bre divlje zivotinje. Ali posto su glodari, mozes da im das drzavu da glodju, i onda su neumorne.

cerski
audrey92 audrey92 13:27 14.12.2011

Re: ...

Predrag Brajovic


bookez bookez 14:02 14.12.2011

Re: ...

srdjan.pajic
Morali bi ljudi da voze oklopne transportere kroz Z-šumu

Pa to je valjda prvobitni cilj: novokomponovani bizMismeni u svojim Hamerima i slicnim oklopnim vozilima...
docsumann docsumann 15:47 14.12.2011

Re: ...

Makso, čini mi se da je Brajovićev komentar zapravo komentar na tvoj (pa gdje si više :)) tekst na ovom blogu, pa makar i tipa kopi/pejst.
nikola_kovac nikola_kovac 18:28 14.12.2011

Re: ...

audrey92
Predrag Brajovic



У јбт, Одри!
JJ Beba JJ Beba 21:52 14.12.2011

Re: ...

Упссс, дупликат :)

JJ Beba JJ Beba 21:55 14.12.2011

Re: ...


Ne smem ni da pitam za etimologiju toponima.

iris.davidovich iris.davidovich 04:12 15.12.2011

Re: ...

mlekac mlekac 00:10 14.12.2011

Planska proizvodnja

Sto bi seckali drvo po drvo po ulicama, kad mogu naveliko?

Sta je sledece? Topcider?
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:22 14.12.2011

Re: Planska proizvodnja

mlekac
Sto bi seckali drvo po drvo po ulicama, kad mogu naveliko?

Sta je sledece? Topcider?


U, zabole me za Zvezdaru, ali ako krenu na Topčider, bogami ćemo se potući!
(tamo su nam Vježbališta, za speleološke i ostale sumanute outdoor aktivnosti)

Zezam se, od muke, i već vidim komšiju Vrapca u Steni, kako oštri bajle i cepine, i maže ih psećim govnima da izazovu sepsu (mudžahedinski metodi ratovanja), kad krene da brani svoje vekovno ognjište.

Beš mi sve ako lokalne vlasti nisu odlučile da ne dočekaju sledeće izbore. I jebo ih vozić!!!
NNN NNN 10:29 14.12.2011

Re: Planska proizvodnja

zabole me za Zvezdaru
Ionako će tu da sagrade veću i stariju šumu
dragan7557 dragan7557 10:38 14.12.2011

Re: Planska proizvodnja

Srdjan.Pajic:Beš mi sve ako lokalne vlasti nisu odlučile da ne dočekaju sledeće izbore. I jebo ih vozić!!!

Alo bre, sta ti imas protiv pocetka The Project-a: Brze Pruge Srbije?

cerski
Gospodja Klara Gospodja Klara 00:16 14.12.2011

A Košutnjak

se raširio na pitajboga koliko stotina hektara, beskorisna šumetina.
dragan7557 dragan7557 22:49 14.12.2011

Re: A Košutnjak

Gospodja Klara
se raširio na pitajboga koliko stotina hektara, beskorisna šumetina.

Seci bre, Gradonacelnice i prodaji dok ima sta!

Zasto te je narod bir'o neg' da seces?

cerski
mariopan mariopan 18:02 15.12.2011

Re: A Košutnjak

Gospodja Klara
se raširio na pitajboga koliko stotina hektara, beskorisna šumetina.

..psssstttt
cult cult 00:16 14.12.2011

A

koliko je pomenutih 3,5 ha procentualno u odnosu na celu Šumu?



maksa83 maksa83 00:21 14.12.2011

Re: A

koliko je pomenutih 3,5 ha procentualno u odnosu na celu Šumu?

Let me see... oko 3%. Hehe. K'o gradska taksa. :)
jesen92 jesen92 00:35 15.12.2011

Re: A

maksa83
koliko je pomenutih 3,5 ha procentualno u odnosu na celu Šumu?

Let me see... oko 3%. Hehe. K'o gradska taksa. :)

..e bre Maxo...ceo blog zbog 3%...ja mislila stvarno nesto za sekiraciju..
maksa83 maksa83 01:14 15.12.2011

Re: A

..e bre Maxo...ceo blog zbog 3%...ja mislila stvarno nesto za sekiraciju..


Oook.

Možda je vreme za jedan mali trik koji zovem 'matematika'.

Ta računica po kojoj to ispadne 3% nije baš tačna, odn. tačno je da je 3.5 ha oko 3% šume, ali 3.5 ha je samo deo slike.

Uzmemo sve cifre iz dokumenta, strpamo u Google Docs tabelu i to izgleda ovako:
Procenti Uništene Šume

Odn. ovako:



Ali to je samo na brzaka slupan spredšit.

Ovako to izgleda u praksi, pre i posle, kad se sve završi.

Ovo na desnoj slici oivičeno žutim, crvenim i plavim više neće biti šuma:



Meni to deluje kao jedna prilično odvaljena šuma.

sevarlica sevarlica 10:13 15.12.2011

Re: A

maksa83
..e bre Maxo...ceo blog zbog 3%...ja mislila stvarno nesto za sekiraciju..


Oook.

Možda je vreme za jedan mali trik koji zovem 'matematika'.

Ta računica po kojoj to ispadne 3% nije baš tačna, odn. tačno je da je 3.5 ha oko 3% šume, ali 3.5 ha je samo deo slike.

Uzmemo sve cifre iz dokumenta, strpamo u Google Docs tabelu i to izgleda ovako:
Procenti Uništene Šume

Odn. ovako:



Ali to je samo na brzaka slupan spredšit.

Ovako to izgleda u praksi, pre i posle, kad se sve završi.

Ovo na desnoj slici oivičeno žutim, crvenim i plavim više neće biti šuma:



Meni to deluje kao jedna prilično odvaljena šuma.



Pa to mu dođe 50% šume :O
Gospodja Klara Gospodja Klara 00:27 14.12.2011

Btw,

Miljakovačka šuma, tzv. Darkvud, je iskasapljena bešumno. Niko nije zaplakao, osim ovih kojima puca q... bolno.
cult cult 00:31 14.12.2011

Re: Btw,

vidim je u daljini s terase.
interni naziv u našem domaćinstvu za To Što Se Vidi je Kandahar.
4krofnica 4krofnica 01:47 14.12.2011

Re: Btw,


Gospodja Klara
Miljakovačka šuma, tzv. Darkvud, je iskasapljena bešumno.




bolno.

cult cult 10:03 14.12.2011

Re: Btw,

a da vidiš tek "gradnju" koja je iznikla posle seče.
Gospodja Klara Gospodja Klara 12:37 14.12.2011

Re: Btw,

Vid'la.
angie01 angie01 00:30 14.12.2011

pa da pocnemo!

AlexDunja AlexDunja 00:32 14.12.2011

znala sam da ćeš ti da okačiš

maksa83 maksa83 00:34 14.12.2011

Re: znala sam da ćeš ti da okačiš

AlexDunja
odavno se nisam ovako složila sa lukovićem

Ni ja. Njegovo ... viđenje ume da bude previše sirovo (čak i za mene neizbaždarenog), ali ovo mu potpisujem od prvog do poslednjeg slova
Milan Novković Milan Novković 00:40 14.12.2011

Re: znala sam da ćeš ti da okačiš

Ni ja. Njegovo ... viđenje ume da bude previše sirovo (čak i za mene neizbaždarenog), ali ovo mu potpisujem od prvog do poslednjeg slova

Ditto!
maca22 maca22 01:11 14.12.2011

Re: znala sam da ćeš ti da okačiš

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:34 14.12.2011

Re: znala sam da ćeš ti da okačiš

AlexDunja
odavno se nisam ovako složila sa lukovićem

Мени личи на кратко везано куче, промуклог лавежа.
antioksidant antioksidant 09:04 14.12.2011

Re: znala sam da ćeš ti da okačiš

maksa83
AlexDunja
odavno se nisam ovako složila sa lukovićem

Ni ja. Njegovo ... viđenje ume da bude previše sirovo (čak i za mene neizbaždarenog), ali ovo mu potpisujem od prvog do poslednjeg slova


...Ali, zato, in the meantime, gospodine Đilas, biću iskren. Ako se ikad u ovom fucking gradu budu obavili izbori za gradonačelnika, javno vam poručujem; glasaću za Aleksandra Vučića, za jogine koji lete, za Šešeljeve radikale, za Palmu, za albanske partije, za Bugare iz Dimitrovgrada, za Zukorlića, za svaku pticu zloslutnicu – ali ne za vas. Možda glas dam i Velimiru Iliću, tko zna...

ili da citiram domaćina - vreme je za klupu
dragan7557 dragan7557 10:42 14.12.2011

Re: znala sam da ćeš ti da okačiš

srdjazlopogledja
AlexDunja
odavno se nisam ovako složila sa lukovićem

Мени личи на кратко везано куче, промуклог лавежа.

Familijarna bliskost?

cerski
Bili Piton Bili Piton 13:13 15.12.2011

Re: znala sam da ćeš ti da okačiš

maksa83
AlexDunja
odavno se nisam ovako složila sa lukovićem

Ni ja. Njegovo ... viđenje ume da bude previše sirovo (čak i za mene neizbaždarenog), ali ovo mu potpisujem od prvog do poslednjeg slova


Takodžer. Jedan od onih slučajeva gde smisao i poenta teksta daleko nadilaze sve te silne vulgarizme (koji su, ne samo kad je Luković u pitanju, u službi verbalnog poštapanja i po pravilu odraz neelokvencije a ne nečeg drugog). Ovde se ipak da se primetiti jedan sasvim iskren, nefalsifikovan očaj izmedju redova.

Ulogovao sam se samo da preporučim blog, bacim ga na svoju fejs stranicu, munem Maksu i pozdravim Brajovića
Goran Vučković Goran Vučković 20:34 15.12.2011

Re: znala sam da ćeš ti da okačiš

odavno se nisam ovako složila sa lukovićem

Podsetio me na pokojnog Minimaksa i jednu njegovu prednovogodišnju misao 90-tih:

Deda Mraze, ove godine ništa ne moraš da mi doneseš - samo mi ODNESI Radomana Božovića!
margos margos 01:04 14.12.2011

Sa koliko nula se piše

Velika je odgovornost na odbornicima skupštine grada. Od njihovog glasa zavisi sudbina desnog plućnog krila grada Beograda.


?
dragan7557 dragan7557 10:45 14.12.2011

Re: Sa koliko nula se piše

margos
Velika je odgovornost na odbornicima skupštine grada. Od njihovog glasa zavisi sudbina desnog plućnog krila grada Beograda.


?

Nece moci, punu odgovornost je prihvatio On, The President.

cerski

trener92 trener92 12:30 14.12.2011

Re: Sa koliko nula se piše

margos
Velika je odgovornost na odbornicima skupštine grada. Od njihovog glasa zavisi sudbina desnog plućnog krila grada Beograda.


?


Sa koliko? To je već pitanje koje zadire u domen metafizike ili još bolje, iz domena psihologije ; jedna terapija za suzbijanje nagomilanog stresa ,
tzv "anti-stresna-digit terapija" koja deluje u toj dimenziji,
ovako:


Jednostavan odgovor: zavisi koliko je čovek pošten! ( po onoj narodnoj: i poštenog čoveka možeš da potkupiš, samo treba "pošteno" da platiš

Procena je da protiv tih zlojeba, samo ovako nešto može pomoći:



4krofnica 4krofnica 23:24 14.12.2011

Re: Sa koliko nula se piše

odgovornost


marco_de.manccini marco_de.manccini 01:53 14.12.2011

glupo pitanje

Јесте, јесте, знам да је сво то дрвеће било јако болесно и да је могло да падне некоме на главу, и сва је срећа да до тога сада не може да дође, него ја да питам ипак нешто о том Булевару.

Ко профитира од тога што су сви билборди и сличне ствари окачени о бандере, зграде и сличне ствари око Булевара сад, откад нема тог глупог дрвећа, много видљивији? Има нека фирма што на томе зарађује или шта?
NNN NNN 10:25 14.12.2011

Re: glupo pitanje

Ima na Adi bilbord - s jedne strane šešeljuga, a s druge Preokret (logično),
a u sredini gradonačelniku puca qrac i za jedne i druge i zadovoljno trlja ručice...
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:20 14.12.2011

Re: glupo pitanje

То је у реду, и тако и треба да буде. И ту се на кабловској рекламира сателитска а на сателитској кабловска.

Оно што није у реду ... ма шта није у реду ... оно што је неопростива свињарија, гадан спој алавости и неукуса, је сећи дрвеће које је старије од нас да би се боље виделе тамо неке усране рекламе.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana