Ekologija| Ljubav| Zabava

Zašto mi se dopao Tomislav

Nebojsa Krstic RSS / 10.12.2011. u 01:31

Mnogo mi se dopao Nikolić, dakle Tomislav, večeras na TVb92, u emisiji u kojoj je gostovao zajedno sa Mirkom Cvetkovićem.

Kaže Tomislav u jednom trenutku kako je premijer Cvetković nebitan, kako ne donosi odluke i kako «verovatno ne sme ni fikus u kancelariji da pomeri bez da pita za dozvolu»!

I to kaže niko drugi nego on, dakle Tomislav, onaj koji je javno priznao da mu je svojevremeno Šešelj naređivao da (protivno njegovoj, dakle Tomislavljevoj volji) izlazi za govornicu Skupštine i po desetinu puta, bez obzira na temu sednice, i da govori za nekoga da je lopov, kriminalac ili izdajnik. Pa je on, dakle Tomislav, to poslušno radio, izlazio za govornicu, protivno navodno svojoj volji, i govorio da je taj i taj lopov, izdajnik, ustaša, kurva i šta god je već trebalo. Večeras sedi on, dakle Tomislav, u studiju, sluša Dežerove izjave (preko slušalice mu prevodilac prevodi na uho) i mrtav ladan optužuje nekog da je krpa! On, dakle heroj,  koji je prvih 20 godina svoje karijere radio bilo šta i govorio bilo kakvu neistinu, uvredu ili gadost samo zato što mu je Šešelj to tražio. A da ne bi bilo zabune, Šešelj je to tražio isključivo zato da testira koliko je on, dakle Tomislav, u stanju da bude poslušan svom gospodaru, o čemu je takođe javno svedočio on sam, dakle Tomislav.

I kako će sad on, dakle Tomislav, da posmatra svet oko sebe nego kroz oči svoje, dakle Tomislavljeve.

Potom, pita voditeljka Ljubica Gogić, da li je istina da su za najnovije barikade na severu Kosova odgovorni ljudi iz SNS. On, dakle Tomislav, odgovara da je vest objavio Tanjug,  a poznato je da ga kontroliše Demokratska stranka.

Ovde uočavam napredak.

U neka slavna vremena on bi, dakle Tomislav, rekao da je to objavio zločinački, izdajnički i ustaški Tanjug (ili ko god već), a da je novinarka koja je pisala vest poznata šiptarska kurva i da je već na njegovoj listi antisrba i izdajnika. I da takvima lako može da se desi da se okliznu na koru od banane, nekoliko puta, ili da dođu u kontakt sa zarđalom kašikom.

Kad smo već kod njega, dakle Tomislava, pomenuću još neke stvari koje su mi se dopale u poslednjih par dana. Na konferenciji za štampu koju su on, dakle Tomislav i njegov zamenik, dakle Vučić, upriličili zajedno kako bi demantovali da su posvađani, on je, dakle Tomislav, rekao da u slučaju negativne odluke EU o kandidaturi neće organizovati nemire.

Tu takođe uočavam napredak.

Mada mi nije najjasnije zašto neće. Ako su mogli da onolike proteste organizuju, u samo nekoliko poslednjih godina, za pomoć zarobljenom sužnju Šešelju, te za podršku Mladiću, pa protiv toga da Bulevar Zorana Đinđića dobije to ime, protiv hapšenja Karadžića, protiv zločinačke Evropske unije i Novog svetskog poretka, šta bi im falilo da upišu u svoje biografije da su protestvovali i zbog sporog napretka na putu ka Evropskoj uniji. Kad je cirkus, nek bude sa gutanjem mačeva i ženom sa dve glave. Samo je potrebno umesto Koste Čavoškog na binu isturiti proevropskog Vulina ili Milana Božića. Mada je najlepše zajedno.

I još jedno što mi se dopalo pa da završavam. Kaže ovih dana on, dakle Tomislav, da ne može on, dakle Tomislav, da govori Srbima s Kosova šta da rade jer ne živi on, dakle Tomislav, na Kosovu. Pa nek sami odluče šta će i kako će, on će, dakle Tomislav, u temama vezanim za Kosovo ostati indiferentan jer  bi u slučaju izjašnjavanja mogao da se zameri nekom iz EU, što može loše da se odrazi po izborni rezultat SNS-a, o čemu je takođe javno i bez lažnog stida govorio upravo on, dakle Tomislav.

E sad bi neko zbunjen, dakle ja, mogao da se pita da li to znači da on, dakle Tomislav, neće više govoriti ni o temama koje se tiču stanovnika Lebana, ljiga ili Odžaka jerbo on, dakle Tomislav, ne živi ni u jednom od ovih mesta?

Ili je njegovo bežanje od izjašnjavanja vezano isključivo za kosovski problem? To bih, dakle ja, nekako voleo da znam.

P.S. Pre nekog vremena, on je, dakle Vučić, javno i na sav glas rekao kako je njegova stranka (povodom štrajka glađu njega, dakle Tomislava) poslala na jedan medijski sajt 12 hiljada komentara (i tom se prilikom požalio da nijedan nije objavljen).

Evo prilike brate sestro! Samo šaljite, svi ste dakle dobrodošli! 

 

 



Komentari (528)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Hansel Hansel 09:54 14.12.2011

Re: 20 razloga da ne glasam (po prvi put)za DS

maksa83
Mislim se nešto, nisu bre ni taj Toma i Vučić najgora stvar na svetu.

Ima i nešto gore - kad se udruže s ovima.

Doduše, to bi bila "žuto-crna koalicija", možda bi to ganulo Merkelovu...

I, ne znam šta je gore (u našem slučaju) - vlast dve jače stranke ili jedne jače i više slabijih. Ovo drugo nije ispadalo dobro.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:33 14.12.2011

Re: 20 razloga da ne glasam (po prvi put)za DS

Nema to veze sa politikom oko Kosova, već zato što su meštani Banje Koviljače fašisti.

Ne bih mogao da se složim s vama.
immobil immobil 10:43 14.12.2011

Re: 20 razloga da ne glasam (po prvi put)za DS

Vidite, ovo možda nije loše!


Ovim ste priznali da Vam nije palo na pamet da vratite otetu imovinu, zastitite interese lojalnih gradjana i time se borite za zastitu interesa Srbije na Kosovu.
Time ste potvrdili ispravnost moje teze o bezdarnosti politike koja je vodjena iako ste tvrdili da su to gluposti. Pritisnuti priznali ste.


Baš ću da se raspitam može li to.


To sto cete se Vi raspitati takodje svedoci o tome da neki drugi savetnici nisu radili svoj posao zajedno sa predsenikom.

Ja sam naime glupi lekar i ne razumem se u pravo


Vi ste lekar pa samim tim ne mozete biti glupi jer necije glave su u Vasim rukama. Trenutno ste sraf u jednoj bezdarnoj masineriji koja ne radi svoj posao. Zasto ste tamo to ostavljam Vama.


ali pitaću


Ovde ste prvi put pokazali tr8unku razloga da se zamislim da li da glasam za DS. Drugi se ne bi ni raspitali.


Što mi niste ovo ranije rekli?


Nisam siguran sta Vam je trebalo saopstiti
1. Da je interes Srbije zapravo interes njenih gradjana
2. Da nije cilj u demokratskoj drzavi vladati nego sluziti gradjanima
3. Dai ma gradjana na Kosovu
4. Dai ma gradjana u uzoj Srbiji
5. Dai ma gradjana kojima je oteta imovina
6. Da je sud bolje resenje nego balvan, kamenica, Molotovljev koktel ili kursum
7. Da nismo u kamenom dobu
8. Da ako nas sud nece, postoje I drugi sudovi koji hoce da dele pravdu
9. Da Miskovic, Beko, Kostic I ostali kupuju budzasto tudju imovinu
10. Da je duznost vlade I predsednika da zastite interese svojih gradjana a ne samo tajkuna
11. Da gradjani nisu tu samo da bi im se zavlacila ruka u dzep kad I koliko kome treba vec da bi im se sluzilo
12. Da se na utakmice moze ici kad se posvrsavaju domaci zadaci

PS. Potpuno ste me pogresno procenili i u pogledu godina i u pogledu stavova, i nadam se da inace bolje procenjujete i dajete savete kome vec treba.
Nemam ja blage veze sa LDP ni preokretom. Ta tri bradata gospodina nisu zavredela ni pomena pa makar bili knjizevnici, reditelji i psiholozi. U Srbiji nista nije kao sto izgleda. Dovoljno su vec pokazali svoje intelektualne sposobnosti i verujem da su pametniji kad cute a ne kao glumci ponavljaju suflerove reci. Jadno!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:06 14.12.2011

Re: 20 razloga da ne glasam (po prvi put)za DS

promenite ustav... pokrenite proceduru za promenu ustava.

To bi možda nekom izgledalo kao najjednostavnije rešenje, mada sama promena nije nimalo jednostavna.

Hajde da zamislimo hipotetičku situaciju: vlast u Srbiji drži koalicija Preoktet. Ima većinu u skupštini, i politiku priznanja nezavisnosti Kosova. Zamislimo to. Pokrenu ini akciju promene ustava, promene ga, sve se završi. Priznaju nezavisnost.

Da li bi takva, hipotetička situacija, zaista rešila problem? Da li bi hipotetička promena ustava i hipotetičko priznanje hipotetičke grupe političara dovele do rešavanja problema koji je star stotinu godina i koji nimalo nije hipotetički? Da li bi posle tog hipotetičkog gesta Srbija bila stabilna, mirna, prosperitetna država koja punim plućima ulazi u reforme i rešava svoje unutrašnje probleme?

Ili bi to bila uvređena, frustrirana kasaba koju ponovo razdiru unutrašnje podele, u kojoj se pale ambasade, razbijaju automobili, prebijaju ljudi i koja nije sposobna da bude članica EU čak i kada bi joj članstvo bilo dato odmah i na lepe oči?

Meni ovo drugo izgleda realnije, s obzirom da smo takvu sliku imali na ulicama pre samo par godina.

Kosovski problem može biti rešen samo ako se za njega nađe koliko toliko pravedno i fer rešenje. Substituti rešenja u kojima jedna strana peva a druga plače, u kojima jedni otvaraju šampanjac, a drugi odlaze u izbegličkim kolonama, mogu naivnima delovati spasonosno, ali od njih u realnom životu nema koristi i oni ne donose trajnu stabilnost i mir. Ne donose ono što svi želimo, normalizaciju odnosa između Srba i Albanaca, komšijski suživot, razmenu ljudi, roba, kulture...Substituti rešenja predstavljaju samo zatvaranje očiju pred problemom za koji nema lakog rešenja i koji će buknuti kad tad i vratiti sve na početnu tačku.

milisav68 milisav68 11:26 14.12.2011

Re: 20 razloga da ne glasam (po prvi put)za DS

Nebojsa Krstic
Nema to veze sa politikom oko Kosova, već zato što su meštani Banje Koviljače fašisti.

Ne bih mogao da se složim s vama.

U pravu si, loše sam razumeo vest.

U pitanju su naši državljani koji traže azil u EU, a ne "naše" ignorisanje problema sa emigrantima.


tsunade tsunade 11:26 14.12.2011

Re: 20 razloga da ne glasam (po prvi put)za DS

Da li bi hipotetička promena ustava i hipotetičko priznanje hipotetičke grupe političara dovele do rešavanja problema koji je star stotinu godina i koji nimalo nije hipotetički?


to bi predstavljalo resenje problema. to mislim ja. preokret to ne nudi kao resenje. cedomir mulja nesto oko evropskih vrednosti, nemam pojma sta govori, nista ga ne razumem niti sam ga u sustini ikad razumela. u svakom slucaju deluje kao covek koji bunca i ne zna ni sam sta hoche.

Ili bi to bila uvređena, frustrirana kasaba koju ponovo razdiru unutrašnje podele, u kojoj se pale ambasade, razbijaju automobili, prebijaju ljudi i koja nije sposobna da bude članica EU čak i kada bi joj članstvo bilo dato odmah i na lepe oči?


ovo je opis sadasnje srbije. to priznavanje kosova neche niti pogorsati niti poboljsati. to je stvar evolutivnog procesa na zalost u nasem slucaju... jer ko sto rekoh, politicku operativu hrabriji iskorak u civilizaciju mi nemamo, trenutno.
immobil immobil 11:36 14.12.2011

Re: 20 razloga da ne glasam (po prvi put)za DS

Ili bi to bila uvređena, frustrirana kasaba koju ponovo razdiru unutrašnje podele, u kojoj se pale ambasade, razbijaju automobili, prebijaju ljudi i koja nije sposobna da bude članica EU čak i kada bi joj članstvo bilo dato odmah i na lepe oči?


Šta od navedenog Srbija sve sa Kosovom ije danas?

A da sad mi hipotetički razmotrimo situaciju da je tokom raspada SFRJ svako ko je moga bukvalno pobegao ne od Srba(jer moja teza je da je narod narod kakav god bio želi da živi bolje) već od jedne loše, nesposobne, izopačene države, ako se to državom može nazvati. Pa tako i Albanci, prvo su se izopštili, pa pobunili, pa dozvali u pomoć prijatelje pa proglasili nezavisnost. To su uradili bežeći ne od ljudi, Srba, Crnogoraca, Turaka, Roma i ostalih već od jedne loše , nakaradne politike koju vodi nesposobna elita u jednoj nazovi državnoj strukturi.
Pitao sam se zašto naši ljudi koji su otišli i dobili državljanstvo neke druge države postaju toliko privrženi njoj. Ne moraju a ipak jesu. To je zato što ta država vodi računa o svojim gradjanima.
Srbija je nažalost tajkunima majka a ostalima maćeha.

E ajd sad hipotetički da država Srbija promeni politiku tako što će predsednik izaći na RTS i reći
Narode moj do danas je bilo ovako.
Loše smo radili, nismo mogli, nismo smeli, nismo hteli...

Od sutra porezi na pola,
od sutra lopovi u zatvor,
od sutra svakom ko uđe u bilo koju državnu instituciju osoblje se klanja do zemlje,
od danas se pdv plaća kad se naplati a ne kad se fakturiše,
od danas sve žene imaju punu platu na porodiljskom,
od danas ko traži pare da bi sredio nešto ide na sud,
od danas ide postupak protiv svih za keje postoji osnovana sumnja...
od danas sudije rade po zakonu,
od danas policija ne sme greškom da Vas bije....
OD DANAS STE VI GOSPODARI A MI, VLAST VAŠE SLUGE.
Od danas biciklom idem na posao, od danas i ostali funkcioneri idu prevozom, od danas nema 120 agencija već onoliko koliko Vi možete da platite...

Uradite to i rešili ste pitanje Kosova!
Dokaz Kosovo hoće u EU. Zašto?
immobil immobil 11:42 14.12.2011

Re: 20 razloga da ne glasam (po prvi put)za DS

Hajde da zamislimo hipotetičku situaciju: vlast u Srbiji drži koalicija Preoktet. Ima većinu u skupštini, i politiku priznanja nezavisnosti Kosova. Zamislimo to. Pokrenu ini akciju promene ustava, promene ga, sve se završi. Priznaju nezavisnost.

Da li bi takva, hipotetička situacija, zaista rešila problem? Da li bi hipotetička promena ustava i hipotetičko priznanje hipotetičke grupe političara dovele do rešavanja problema koji je star stotinu godina i koji nimalo nije hipotetički? Da li bi posle tog hipotetičkog gesta Srbija bila stabilna, mirna, prosperitetna država koja punim plućima ulazi u reforme i rešava svoje unutrašnje probleme?


Ovo su sve tralala priče za malu decu. Ta roba više ne prolazi!

Kosovski problem može biti rešen samo ako se za njega nađe koliko toliko pravedno i fer rešenje. Substituti rešenja u kojima jedna strana peva a druga plače, u kojima jedni otvaraju šampanjac, a drugi odlaze u izbegličkim kolonama, mogu naivnima delovati spasonosno, ali od njih u realnom životu nema koristi i oni ne donose trajnu stabilnost i mir.


Od srećne i normalne države Srbije niko nema razloga da beži. Naprotiv. Tvrdim da ti Albanci šta god ljudi mislili o njima i kojim god stereotipima baratali imaju debeo razlog da žele da žive u normalnoj državi, isto koliko i mi, ni više ni manje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:04 14.12.2011

Re: 20 razloga da ne glasam (po prvi put)za DS

Ovim ste priznali da Vam nije palo na pamet da vratite otetu imovinu, zastitite interese lojalnih gradjana i time se borite za zastitu interesa Srbije na Kosovu.
Time ste potvrdili ispravnost moje teze o bezdarnosti politike koja je vodjena iako ste tvrdili da su to gluposti. Pritisnuti priznali ste.

Time sam potvrdio da meni nije na pamet pala ta ideja. Ja se ne bavim povraćajem otete imovine, niti se razumem naročito u tu temu.

To sto cete se Vi raspitati takodje svedoci o tome da neki drugi savetnici nisu radili svoj posao zajedno sa predsenikom.


Ne, to svedoči da se do sad nisam interesovao za tu temu, a da ću sada pokušati da saznam da li je ideja dobra ili ne.

Vi ste lekar pa samim tim ne mozete biti glupi jer necije glave su u Vasim rukama. Trenutno ste sraf u jednoj bezdarnoj masineriji koja ne radi svoj posao. Zasto ste tamo to ostavljam Vama.


"Glupi lekar" u prevodu na srpski znači da se ne razumem u pravne začkoljice u vezi povračaja eksproprisani i nacionalizovane imovine iz 1945. godine.

Potpuno ste me pogresno procenili i u pogledu godina i u pogledu stavova, i nadam se da inace bolje procenjujete i dajete savete kome vec treba.


To vam je, poštovani gospodine X, nevolja kad imate razgovor koji vodi jedan koji se predstavio i jedan kome se identitet ne zna. Pa ovaj kome se ne zna baca drvlje i kamenje na onog ko se predstavio. To se teško može nazvati ravnopravnim civilizovanim dijalogom.
immobil immobil 12:11 14.12.2011

Re: 20 razloga da ne glasam (po prvi put)za DS

To vam je, poštovani gospodine X, nevolja kad imate razgovor koji vodi jedan ko se predstavio i jedan kome se identitet ne zna. Pa ovaj kome se ne zna baca drvlje i kamenje na onog ko se predstavio. To se teško može nazvati ravnopravnim civilizovanim dijalogom.


Ja se ne želim baviti politikom pa nema potrebe da izlazim u javnost,

Drvlje i kamenje je kritika. Pokušajte da razumete da je ideja
Dajte mi razlog da glasam.
Za one koji su Vam se svideli ne mogu a i neću.

Učinite korak napred. Gradjani žele da žive bolje. Pa od koga da očekujemo napredak? Sigurno ne od slobodnih radikala i dobrih domaćina
antioksidant antioksidant 13:23 14.12.2011

Re: 20 razloga da ne glasam (po prvi put)za DS

Hajde da zamislimo hipotetičku situaciju: vlast u Srbiji drži koalicija Preoktet. Ima većinu u skupštini, i politiku priznanja nezavisnosti Kosova. Zamislimo to. Pokrenu ini akciju promene ustava, promene ga, sve se završi. Priznaju nezavisnost.

Da li bi takva, hipotetička situacija, zaista rešila problem? Da li bi hipotetička promena ustava i hipotetičko priznanje hipotetičke grupe političara dovele do rešavanja problema koji je star stotinu godina i koji nimalo nije hipotetički? Da li bi posle tog hipotetičkog gesta Srbija bila stabilna, mirna, prosperitetna država koja punim plućima ulazi u reforme i rešava svoje unutrašnje probleme?

Небојша, само једна примедба. Процедура промене устава подразумева да половина изашлих гласача потврдно одговори на референдумско питање.
Дакле устав не би променила хипотетичка група политичара већ врло конкретна (пребројива) група грађана ове државе. Већинска.
milos3858 milos3858 15:39 14.12.2011

Re: 20 razloga da ne glasam (po prvi put)za DS

NK
Kosovo je protektorat na kome žive, između ostalih i Srbi. Srbija želi da olakša svakodnevni život tim ljudima, kao što želi svako dobro i Albancima i svima ostalima. Dijalog o pitanjima kojima se rešavaju problemi svakodnevnog života nema nikakve veze sa priznavanjem tzv države K.

Ova racionalizacija je sasvim u redu. Posto mi se dopada iskoristicu je da iskazem moju racionalizaciju:

Balkan je region u kome zive, izmedju ostalih i Srbi. Srbija zeli da olaksa svakodnevni zivot tim ljudima i da ga ucini kvalitetnijim, kao sto zeli svako dobro i ostalim ziteljima Balkana. Regionalne konferencije pomazu uspotavi saradnje u regionu sto moze dugorocno da ima pozitivne efekte na resavanje problema svakodnevnog zivota i one nemaju nikakve veze sa priznavanjem tzv drzave K.

NK
Srbiji nije interes da Kosovo (kakvo je danas, teritorija pod protektoratom UN i EU) bude nekakva crna rupa, da bude izopšteno i da predstavnici tog entiteta ne smeju da budu prisutni.


Problem je sto Srbija kao drzava odaje utisak da joj je vaznije da Kosovu bude gore kao da ce to Srbiji doneti boljitak. Nazalost takvim delovanjem dobra je sansa da Srbija postane crna rupa pre Kosova.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:35 14.12.2011

Re: 20 razloga da ne glasam (po prvi put)za DS

Процедура промене устава подразумева да половина изашлих гласача потврдно одговори на референдумско питање.

Da, zato je to praktično nemoguće, ali u postavljenoj hipotetičkoj situaciji, čak i da je ta nemogućnost rešena, problem i dalje nije. To je bila poenta.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:41 14.12.2011

Re: 20 razloga da glasam (po prvi put)za DS

Ja se ne želim baviti politikom pa nema potrebe da izlazim u javnost,

Pravo da vam kažem ne želim ni ja. Niti sam ikada želeo. Niti ću. Ali se ne radi ovde o politici nego o dijalogu koji nije ravnopravan i civilizovan iz gore navedenih razloga. Ne mislim samo na neki pojedinačni slučaj. Već uopšte, na dijalog na blogu.
immobil immobil 09:18 15.12.2011

Re: 20 razloga da glasam (po prvi put)za DS

Pravo da vam kažem ne želim ni ja. Niti sam ikada želeo. Niti ću. Ali se ne radi ovde o politici nego o dijalogu koji nije ravnopravan i civilizovan iz gore navedenih razloga. Ne mislim samo na neki pojedinačni slučaj. Već uopšte, na dijalog na blogu.


Mislim da se na neki nacin ipak bavite politikom, i to mislim da je sasvim ok, ali ako je vec tako iskoristite svoj uticaj i nastojte da stvari mrdnete sa mesta.
Sa rezimom u Pristini je za vlade DS ipak pokrenut neki razgovor, i mislim da je to dobro jer se prvi put unaazad 60 god sa predstavnicima gradjana albanske nacionalnosti otvoreno i manje vise(bolje bi bilo vise) ravnopravno prica. Imaju njihovi predstavnici svojih problema kao uostalom i nasi, maalo je postignuto ali cak i da nista nije dogovoreno sam akt razgovora preko stola a ne preko nisana je pozitivan. Za to Vam gospodo demokrati treba odati priznanje vise nego za vojni rok.
Dakle bavite se Vi politikom, ne treba se toga stideti, nije to lose, sto se mene tice bolje Vi noo oni drugi, ali to ne znaci da Vi ne treba da vodite jednu hrabriju i siru politiku.
antioksidant antioksidant 12:11 15.12.2011

Re: 20 razloga da ne glasam (po prvi put)za DS

čak i da je ta nemogućnost rešena, problem i dalje nije. To je bila poenta.

sve zavisi šta se smatra problemom
koliko god jedno društvo bilo puno tenzija i podeljeno oko nekih pitanja, podele i tenzije mogu samo rasti ako se ne pronađe mehanizam rešavanja tih podela
referendum je sasvim ok način
edit: naravno, ako se kao pronlem posmatra rešavanje pitanja eu integracija ili "pitanje" kosova - onda problem ne bi bio rešen
immobil immobil 19:46 15.12.2011

Re: 20 razloga da glasam (po prvi put)za DS

Re: 20 razloga da glasam (po prvi put)za DS


Tek sam sad primetio da fali ne.

20 rayloga da glasam za DS po vec ne znam koji put ce morati da mi se prezentuju.
Zasad ja jedva da mogu da sakupim nekoliko. To nije dovoljno. Ovaj put morace pasti i ekonomski rezultati.
Iz mog ugla
1.radikali u Hagu i slobodni radikali su stetni po zdravlje. Pun net clanaka o tome.
2.Oni sladunjavi strajkaci gladju za razliku od Dr Krstica nikako mi se i nikada nisu dopadaali niti mogu da se dopadnu u bilo kojoj varijanti.
3.Vecite asistente ne podnosim.
4.Histericne bradonje u ma kom vidu ne dolaze u obzir.
5.Bivsi komunisti makar i podmladjeni su vuk u jagnjecoj kozi.
6.Penzionerima bi bavljenje politikom trebalo zakonom zabraniti.Ljudi u poodmaklom dobu dobijaju neke karakteristike koje ih cine nepodobnim za taj posao.
7. Magistre iz cacka tesko moze svariti bilo koji stomak
8. Neobavesteni su cak i za mene imobilni.
cek o je jos ostao
Madjari, da danas me je g.Pastor uverio da bi to bio pogresan izbor rekavsi da ni malo dete ne veruje u mogucnost politike i Kosovo i EU.

Sta , ostao Ljajic. Valjda i on Brut nece izvaliti nesto narednih dana.

Da i naravno DS. Al DS mora da se tese, da konacno pocne da radi ubrzanim koracima. Mora i sam da se menja , i nase drustvo da menja, pocev od odnosa prema birackom telu pa do ubrzanja svih aktivnosti. Dr Krstic bi morao znati da kad temperatura poraste tada se i metabolizam ubrza. Kada se metabolizam ubrza tada se i brze stari, brze sazreva pa mozda u tom procesu i sazrimo kao narod za prijem u EU porodicu.
Mozda bi bilo pametno primeniti taktiku, manje marketinga a vise truda , rada i naravno osnovno, rezultata.
Hansel Hansel 09:43 14.12.2011

500 ;)

I, šta smo zaključili posle 500 komentara?
prapra prapra 10:27 14.12.2011

501

Zakljucili smo da se vodjstvo Srbije bori za svoju i srbijinu cast i ako se to slucajno poklopi sa nekim globalnim tekstonskim politickim poremecajima eto nas blizu zelene grane i umesto basne dobicemo sirovi nedovrseni pocetak bajke.
immobil immobil 10:53 14.12.2011

Re: 501

Zakljucili smo da se vodjstvo Srbije bori za svoju i srbijinu cast i ako se to slucajno poklopi sa nekim globalnim tekstonskim politickim poremecajima eto nas blizu zelene grane i umesto basne dobicemo sirovi nedovrseni pocetak bajke.


Pogresno! Ovo je klasicna logicka greska jer se uzima ono sto bi trebalo a ne ono sto jeste u razmatranje.

Za Srbiju zele da se bore samo njeni gradjani i gradjanke. Establisment iskljucivo ima druge prioritete koji nisu prioriteti gradjana.

Za interese gradjana nazalost vise se stara EU nego nasi. Zato narod i zeli u EU, da bar neko zauzda podivljale dahije. Zaboga sta znaci 120 agencija koje mi placamo, sta znace porezi koje privreda jednostavno ne moze da podnese, sta znace narodne kuhinje, sta znaci cirkus zvani skupstina. Ej ljudi dodjite sebi. Sami smo na tom putu i koliko god Vam to cudno zvucalo EU je jedini igrac na nasoj strani, makar i polupotonuo.
prapra prapra 11:02 14.12.2011

Re: 501

Pogresno! Ovo je klasicna logicka greska jer se uzima ono sto bi trebalo a ne ono sto jeste u razmatranje.

Za Srbiju zele da se bore samo njeni gradjani i gradjanke. Establisment iskljucivo ima druge prioritete koji nisu prioriteti gradjana.


Procitaj ponovo i probaj da shvatis blagu ironiju.
prapra prapra 10:43 14.12.2011

of topik

Nebojsa da li se secas koncerta na FDU u bloku 28?
immobil immobil 13:05 14.12.2011

gde smo i sta dalje

Gospodo Demokrati, morate se vise potruditi, ocistiti svoje redove, otresti se balasta tajkuna, osvrnuti oko sebe, razumeti sta je to vlast i sluziti onima koji su Vam dali poverenje.
Postoje nevojnicki nacini da se rese problemi ukljucujuci Kosovo.

Pre svega treba raditi na poboljsanju performansi Srbije same. Uciniti gradjanima zivot boljim.

Nemojte vezivati glasace zaposlenjem na drzavnim jaslama jer cena toga je dalji sunovrat privrede.

Smanjite poreze, ljudi ne mogu da plate toliko. Nije da nece. Smanjite ih na polovinu, i nize i tada ce ljudi smeti da krenu u privatni ili porodicni biznis. Dajte manje opterecenja i tada ce ljudi moci da prehrane sebe. Narodne kuhinje za sve osim tajkune nisu resenje.

U zemlju sa niskim porezima kapital hrli, i verujem da ako bude povoljnije ovde svaka Kosovska firma lojalnog ili nelojalnog gradjana ide ka interesu, i tako od nelojalnog dobijate lojalnog.

Skidajte poreze, kresite administraciju, kresite agencije, pustite ljude da disu.
Nekoliko autora je i ovde na blogu pisalo o tome u vise navrata.

Ono malo para sto ima dajte na sigurno u poljoprivredu, preradjivacku ind. u nauku....

Srbija nije u tako losoj situaciji. Ima otvorena trzista na nekoliko strana.

Neophodno je da vlada rastereti privredu u celini i pusti jje da radi i jaca!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:36 14.12.2011

Re: gde smo i sta dalje

Ono malo para sto ima dajte na sigurno u poljoprivredu, preradjivacku ind. u nauku....

Srbija nije u tako losoj situaciji. Ima otvorena trzista na nekoliko strana.

Neophodno je da vlada rastereti privredu u celini i pusti jje da radi i jaca!

Slažem se.
janeznam janeznam 09:03 15.12.2011

Re: gde smo i sta dalje

Gospodo Demokrati, morate se vise potruditi, ocistiti svoje redove, otresti se balasta tajkuna, osvrnuti oko sebe, razumeti sta je to vlast i sluziti onima koji su Vam dali poverenje.
Postoje nevojnicki nacini da se rese problemi ukljucujuci Kosovo.

Slazem se.
immobil immobil 09:09 15.12.2011

Re: gde smo i sta dalje

Ono malo para sto ima dajte na sigurno u poljoprivredu, preradjivacku ind. u nauku....

Srbija nije u tako losoj situaciji. Ima otvorena trzista na nekoliko strana.

Neophodno je da vlada rastereti privredu u celini i pusti jje da radi i jaca!

Slažem se.


Ako se slazete, sapnite onda kome treba da kaze kome treba da to i uradi pa ce DS tako da da razlog da se zaokruzi neki broj. Nisu to vise ni samo izbori u pitanju vec vidljiv transparentan rad koji ce biti prepoznatljiv i koristan za gradjane i koji jedino moze popraviti situaciju. Predsednik kanda je vec nagovestio da ima nameru da okrene krmu u pravcu ekonomije , sto je ohrabrujuci znak, pa ako to i uradi onda svi imamo sansu.

immobil immobil 10:50 15.12.2011

Re: gde smo i sta dalje


Gospodo Demokrati, morate se vise potruditi, ocistiti svoje redove, otresti se balasta tajkuna, osvrnuti oko sebe, razumeti sta je to vlast i sluziti onima koji su Vam dali poverenje.
Postoje nevojnicki nacini da se rese problemi ukljucujuci Kosovo.

Slazem se.


Normalno je da se ce se gradjani lako i brzo sloziti da zele da zive bolje i da imaju pravo na to da na glasackom listicu postoji bar jedna normalna opcija, i da traze da se opcije unormale.

Ono sto je potrebno je da se i politicka elita urazumi.

Evo ga jedan iz te elite deklarativno se izjasnjava da je razuman i da shvata sta mu se govori. Da jednom mora da se prestane sa igranjem. Sad ostaju samo dela, i vreme, a ono polako ali neumitno curi.

Bicu iskren kao i dobar deo mojih poznanika ipak cu izici na izbore i ako me ovi za koje sam dosad glasao ne uvere da imam razloge da zaokruzim njih glasacu za madjare ili Ljajica.
Nesto mi se javlja ako vlasti ne dodju sebi da ce u Srbiji postojati druga po snazi na kugli zemaljskoj partija Madjara.

immobil immobil 16:45 16.12.2011

Dinkic iz niskog starta

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=12&dd=16&nav_id=566281

Jedino ostaje pitanje zasto se ranije nije setio, dok je bio ministar?

Ovo je potvrda jedne od 20 tačaka koje je Dr okarakterisao glupim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana