Ekologija| Ljubav| Zabava

Zašto mi se dopao Tomislav

Nebojsa Krstic RSS / 10.12.2011. u 01:31

Mnogo mi se dopao Nikolić, dakle Tomislav, večeras na TVb92, u emisiji u kojoj je gostovao zajedno sa Mirkom Cvetkovićem.

Kaže Tomislav u jednom trenutku kako je premijer Cvetković nebitan, kako ne donosi odluke i kako «verovatno ne sme ni fikus u kancelariji da pomeri bez da pita za dozvolu»!

I to kaže niko drugi nego on, dakle Tomislav, onaj koji je javno priznao da mu je svojevremeno Šešelj naređivao da (protivno njegovoj, dakle Tomislavljevoj volji) izlazi za govornicu Skupštine i po desetinu puta, bez obzira na temu sednice, i da govori za nekoga da je lopov, kriminalac ili izdajnik. Pa je on, dakle Tomislav, to poslušno radio, izlazio za govornicu, protivno navodno svojoj volji, i govorio da je taj i taj lopov, izdajnik, ustaša, kurva i šta god je već trebalo. Večeras sedi on, dakle Tomislav, u studiju, sluša Dežerove izjave (preko slušalice mu prevodilac prevodi na uho) i mrtav ladan optužuje nekog da je krpa! On, dakle heroj,  koji je prvih 20 godina svoje karijere radio bilo šta i govorio bilo kakvu neistinu, uvredu ili gadost samo zato što mu je Šešelj to tražio. A da ne bi bilo zabune, Šešelj je to tražio isključivo zato da testira koliko je on, dakle Tomislav, u stanju da bude poslušan svom gospodaru, o čemu je takođe javno svedočio on sam, dakle Tomislav.

I kako će sad on, dakle Tomislav, da posmatra svet oko sebe nego kroz oči svoje, dakle Tomislavljeve.

Potom, pita voditeljka Ljubica Gogić, da li je istina da su za najnovije barikade na severu Kosova odgovorni ljudi iz SNS. On, dakle Tomislav, odgovara da je vest objavio Tanjug,  a poznato je da ga kontroliše Demokratska stranka.

Ovde uočavam napredak.

U neka slavna vremena on bi, dakle Tomislav, rekao da je to objavio zločinački, izdajnički i ustaški Tanjug (ili ko god već), a da je novinarka koja je pisala vest poznata šiptarska kurva i da je već na njegovoj listi antisrba i izdajnika. I da takvima lako može da se desi da se okliznu na koru od banane, nekoliko puta, ili da dođu u kontakt sa zarđalom kašikom.

Kad smo već kod njega, dakle Tomislava, pomenuću još neke stvari koje su mi se dopale u poslednjih par dana. Na konferenciji za štampu koju su on, dakle Tomislav i njegov zamenik, dakle Vučić, upriličili zajedno kako bi demantovali da su posvađani, on je, dakle Tomislav, rekao da u slučaju negativne odluke EU o kandidaturi neće organizovati nemire.

Tu takođe uočavam napredak.

Mada mi nije najjasnije zašto neće. Ako su mogli da onolike proteste organizuju, u samo nekoliko poslednjih godina, za pomoć zarobljenom sužnju Šešelju, te za podršku Mladiću, pa protiv toga da Bulevar Zorana Đinđića dobije to ime, protiv hapšenja Karadžića, protiv zločinačke Evropske unije i Novog svetskog poretka, šta bi im falilo da upišu u svoje biografije da su protestvovali i zbog sporog napretka na putu ka Evropskoj uniji. Kad je cirkus, nek bude sa gutanjem mačeva i ženom sa dve glave. Samo je potrebno umesto Koste Čavoškog na binu isturiti proevropskog Vulina ili Milana Božića. Mada je najlepše zajedno.

I još jedno što mi se dopalo pa da završavam. Kaže ovih dana on, dakle Tomislav, da ne može on, dakle Tomislav, da govori Srbima s Kosova šta da rade jer ne živi on, dakle Tomislav, na Kosovu. Pa nek sami odluče šta će i kako će, on će, dakle Tomislav, u temama vezanim za Kosovo ostati indiferentan jer  bi u slučaju izjašnjavanja mogao da se zameri nekom iz EU, što može loše da se odrazi po izborni rezultat SNS-a, o čemu je takođe javno i bez lažnog stida govorio upravo on, dakle Tomislav.

E sad bi neko zbunjen, dakle ja, mogao da se pita da li to znači da on, dakle Tomislav, neće više govoriti ni o temama koje se tiču stanovnika Lebana, ljiga ili Odžaka jerbo on, dakle Tomislav, ne živi ni u jednom od ovih mesta?

Ili je njegovo bežanje od izjašnjavanja vezano isključivo za kosovski problem? To bih, dakle ja, nekako voleo da znam.

P.S. Pre nekog vremena, on je, dakle Vučić, javno i na sav glas rekao kako je njegova stranka (povodom štrajka glađu njega, dakle Tomislava) poslala na jedan medijski sajt 12 hiljada komentara (i tom se prilikom požalio da nijedan nije objavljen).

Evo prilike brate sestro! Samo šaljite, svi ste dakle dobrodošli! 

 

 



Komentari (528)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 09:53 10.12.2011

Re: Dakle,

Srbija je postala takav nightmare da joj samo još dakle Tomislav i balavi Vučić fale za apsolutni 3D ugodjaj. To što tvoja ekipa sigurno sluša bolju muziku od njihove nije dovoljno.

Meni ovo počelo da liči na neko, da prostiš, reketiranje.

"Ako nas pustite da radimo šta hoćemo, tj. redovno plaćate reket koji mi sami ubiramo onako kako ga ubiramo, imaćete zaštitu od Tome Prepodobnika i Vučića Napućenog. Malolie?"

Jbg., na to se svelo.
cult cult 09:57 10.12.2011

Re: Dakle,

Preokret da, on i te kako treba ovoj zemlji, ali ne sa njima dvojicom.


Zato i savetujem savetnika da oni naprave taj preokret.
Opcija apstnencije jednaka je glasanju za Dakle Tomu. Not interested. Ipak je i Ovo Sad bolje od Vučića.
Da glasam za "borbu za Kosovo (i Metohiju)" jednostavno neću jer smatram da je to jezivo gubljenje resursa, vremena, a moguće i ljudskih života. Taj rat je više puta izgubljen. Nisam lud da se bavim time ili da podržavam one kojima je to odličan ekskjuz za nerad, neznanje, lopovluk, a znam da su dovoljno inteligentni da i sami vide besmisao te borbe.
O Čedi nemam nikakvih iluzija. Neznalica, apsolutista, alav na pare (kao i celokupna politička bara), tako da ne glasam za njega lično, već za tu jasnu priču da se s Kosovom mora završiti. Veruj, oni mogu još hiljadu godina ovako da se "bore". A zemlja da propada od njihovog neznanja i pljačke. O Vuku...ma, samo osmeh : )))

dragan7557 dragan7557 10:08 10.12.2011

Re: Dakle,

cult:To što tvoja ekipa sigurno sluša bolju muziku

Ne, Palma slusa jos bolju, nepoznate muzicare Betoven, Mocart i drugi, koji sviraju po kafanama vas cele Srbije.
Sa ekonomijom definitvno nemate blage veze,

I ovo je molim lepo netacno, poklonili su najbolje firme sebi i svojima.
ali možete da strpate u zatvore svoje korupcionaške bitange i lopine narodnog novca

Nanogvice su u modi a koja privatna firma ima ekskluzivno pravo distribucije za Srbiju, nije poznato.
Jednom rečju, počnite da ličite na Demokratsku stranku.

I po ugledu na Socijaliste u Nemackoj promenu boju u Lila.

cerski
cult cult 10:09 10.12.2011

Re: Dakle,

Meni ovo počelo da liči na neko, da prostiš, reketiranje.

"Ako nas pustite da radimo šta hoćemo, tj. redovno plaćate reket koji mi sami ubiramo onako kako ga ubiramo, imaćete zaštitu od Tome Prepodobnika i Vučića Napućenog. Malolie?"

Jbg., na to se svelo.




Htedoh da situaciju ilustrujem ovom slikom:



ali nisu oni taj kalibar.
Više su neki lokalni Kiza brte.
dragan7557 dragan7557 10:15 10.12.2011

Re: Dakle,

cult:O Čedi nemam nikakvih iluzija. Neznalica, apsolutista, alav na pare (kao i celokupna politička bara), tako da ne glasam za njega lično

Ti bas resio da nateras Cedu da smrca?

cerski
natasavb natasavb 10:22 10.12.2011

Re: Dakle,

O Čedi nemam nikakvih iluzija. Neznalica, apsolutista, alav na pare (kao i celokupna politička bara), tako da ne glasam za njega lično,

O Vuku...ma, samo osmeh : )))


A za koga onda glasas?

cult cult 10:27 10.12.2011

Re: Dakle,

A za koga onda glasas?

za "dosta više s Kosovom. I Metohijom".
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 11:41 10.12.2011

Re: Dakle,

Sa ekonomijom definitvno nemate blage veze,

Reći Donaldu Trampu i Nebojsi Krsticu da nemaju pojma o ekonomiji? Hmm...
bulatovic92 bulatovic92 12:10 10.12.2011

Re: Dakle,

eto, recimo, počnite od sir O.D.).


Nemoguće, on je jedan od najvrednijih članova stranke, čovek koji "pola pije pola strnci daje" Takav se ne hapsi, takav se pita - A, koje bi, sire, sad ministarsko mesto zauzeli?!
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 12:11 10.12.2011

Re: Dakle,

Već onaj drugi Idol

Greska u koracima. Mada, cela kompanija...
bulatovic92 bulatovic92 12:13 10.12.2011

Re: Dakle,

(eto, recimo, počnite od sir O.D.).

Nemoguće, on je jedan od najvredniji čalanova stranke, čovek koji "pola pije pola stranci daje". Takav se ne hapsi, takav se pita: Sire, kakvo bi sada ministarsko mesto zaseli?!
dragannalovic dragannalovic 13:11 10.12.2011

Re: Dakle,

O Čedi nemam nikakvih iluzija. Neznalica, apsolutista, alav na pare (kao i celokupna politička bara), tako da ne glasam za njega lično, već za tu jasnu priču da se s Kosovom mora završiti

Znači ne kažu džabe za nas Srbe da smo mazohisti.
Bili Piton Bili Piton 17:49 10.12.2011

Re: Dakle,

cult
Krle,

Srbija je postala takav nightmare da joj samo još dakle Tomislav i balavi Vučić fale za apsolutni 3D ugodjaj. To što tvoja ekipa sigurno sluša bolju muziku od njihove nije dovoljno.

Morate iz neke fijoke izvući cojones i napraviti preokret. Sa ekonomijom definitvno nemate blage veze, tako da je bolje da se i ne bavite time (ok, samo barem vratite fiksni kurs dinara, nije bitno zašto, don't bother), ali možete da strpate u zatvore svoje korupcionaške bitange i lopine narodnog novca (eto, recimo, počnite od sir O.D.).

Možete jasno i glasno da kažete gradjanstvu da je ovo oko Kosova završena priča, smislite neke eufemizme za ahtisarija plus (radi zaštite Srba dole), eufemizme za defacto priznanje (dejure će doći u daljoj budućnosti), i energiju usmerite na izgradju infrastrukture, autoputeva itd, da ostatak zemlje upristojite da ne izgledamo kao lider regiona roga Afrike. Jednom rečju, počnite da ličite na Demokratsku stranku.

Ne moraš ti ex-ds glasače da podsećaš ko je i šta Dakle Tomislav. Niko ni u snu ne bi glasao za njega (sem možda blogera Krkara). Ali nećemo glasati. Ili ćemo u najgorem slučaju zapušiti nos i glasati za Prekoret. Jbg. Ona kohabitacija vas je upropastila. Ličite na ništa. Dodir s Koštunicom je, ispostavilo se, kao i dodir s Borgom...asimilacija.



Taman kad sam pomislio da osim Maksinih provala neću ovde pročitati ništa... prodorno. Bravo Kalt sine.

PS jebala vas monarhija više
libkonz libkonz 18:12 10.12.2011

Re: Dakle,

PS jebala vas monarhija više

biraj vreme, mesto i oružje

Ima vremena, ukapiraćeš i ti da BEZ KRALJA NE VALJA
NNN NNN 19:57 10.12.2011

Re: Dakle,

ukapiraćeš i ti da BEZ KRALJA NE VALJA
On već ima kraljicu
Bili Piton Bili Piton 20:10 10.12.2011

Re: Dakle,

NNN
On već ima kraljicu


Jašta, zato i kažem. Teši me samo to što ta morbidna opsesija rojaltijem nije srpski izum, to jest, nismo ništa drugačiji od drugih


Lib evo da se dogovorimo - da imamo kralja ali da može svako da ga grdi, psuje i crta mu brkove kao i engleskoj kraljici a da mu dlaka s glave ne fali. Pod tim uslovima - prihvatam.
freehand freehand 20:17 10.12.2011

Re: Dakle,

Lib evo da se dogovorimo - da imamo kralja ali da može svako da ga grdi, psuje i crta mu brkove kao i engleskoj kraljici a da mu dlaka s glave ne fali. Pod tim uslovima - prihvatam.

I da ima muda bar ko engleska kraljica.
Dosta je ovih nocojones republikanaca!
Bili Piton Bili Piton 20:24 10.12.2011

Re: Dakle,

freehand

I da ima muda bar ko engleska kraljica.


Muda su bila Tačerkina, istini za volju
omega68 omega68 21:30 10.12.2011

Re: Dakle,

ali da može svako da ga grdi, psuje i crta mu brkove kao i engleskoj kraljici a da mu dlaka s glave ne fali. Pod tim uslovima - prihvatam.

Misliš ova simpatična bakica

i sledeči klipovi( a ako imaš vremena i predhodni )

da,da nikome ne fali dlaka sa glave
JJ Beba JJ Beba 21:35 10.12.2011

Re: Dakle,

PS jebala vas monarhija više


vaistinu
libkonz libkonz 23:48 10.12.2011

Re: Dakle,

Lib evo da se dogovorimo - da imamo kralja ali da može svako da ga grdi, psuje i crta mu brkove kao i engleskoj kraljici a da mu dlaka s glave ne fali. Pod tim uslovima - prihvatam.

Znao sam ja da ćemo se lako dogovoriti
silver bullet silver bullet 11:27 11.12.2011

Re: Dakle,

. Ličite na ništa. Dodir s Koštunicom je, ispostavilo se, kao i dodir s Borgom...asimilacija.


Ali pazi kad im se sve obilo o glavu i desilo bas onako kako im je Kostunica i rekao da ce se desiti. Zar ima gore kazne? I Ceda i Kostunica bili u pravu... nema nigde i jare i pare... pa ni u onoj banci koja u reklami tvrdi da ima (BTW - koji li je strucnjak smislio tu suicidnu reklamu?).
eli.lacrosse eli.lacrosse 09:15 10.12.2011

:-(

Nebojša, u tvom arsenalu marketinških oružja ironija je zasigurno jedno od najneubojitijih.
dragan7557 dragan7557 10:11 10.12.2011

Re: :-(

eli.lacrosse
Nebojša, u tvom arsenalu marketinških oružja ironija je zasigurno jedno od najneubojitijih.

Pa druga oruzja su kod Sapera i Djilasa, a ovaj zadnji je bas bukvalno ubojit, sece i komada.

cerski
JJ Beba JJ Beba 21:39 10.12.2011

Re: :-(

eli.lacrosse
Nebojša, u tvom arsenalu marketinških oružja ironija je zasigurno jedno od najneubojitijih.

ja kapiram da je ovo neka ciljna grupa, fokus grupa i ostala marketinška njasra.
Mora se bre sondira

jinks jinks 10:10 10.12.2011

...

Za uvredama poseze onaj koji nema argumenata. Isto je bilo u SRS, isto je i sada.

Zar nije na primer uvreda, odnosno nedostatak argumenata, to da imate stranku bez programa ... gde kada ga eventualno jednom i objavite ispadne da bi bolje bilo da ga nikada niste ni pisali.

Zar nije uvreda da govorite da megalomanske stranacke priredbe i sletove finansirate od dobrovolnjih donacija.

Zar nije nedostatak argumenata to da vam stranka ima funkcionalna cetiri clana, koji jedini istupaju u javnosti, dok iza njih nastaje sve veca i veca praznina.

dragan7557 dragan7557 10:22 10.12.2011

Re: ...

Zar nije na primer uvreda, odnosno nedostatak argumenata, to da imate stranku bez programa ..

Alo bre, program ima: privatizacija Telekoma, EPS-a.

I jopet po iljadica evra, svakom grazdaninu Serbiae. Uz onu Dinkicevu iljadicu, pa kamatica iha,haaj gde nam je kraj.

Onda dolazi narodni refren:

Ajde DeSooo, kucu da prodamo

..............

cerski
jinks jinks 10:30 10.12.2011

Re: ...

Alo bre, program ima: privatizacija Telekoma, EPS-a.

Gospodine Cerski, sto se EPS-a tice, bar koliko sam ja cuo, od strane onih koji se sada pitaju receno je da nece biti privatizovan,

Takodje, cini mi se da sam od predstavnika SNS-a, bas ovde na blogu, procitao da je jedino resenje (?) za EPS to da se privatizuje.
dragan7557 dragan7557 10:40 10.12.2011

Re: ...

jinks 10:30 10.12.2011
Re: ...

Alo bre, program ima: privatizacija Telekoma, EPS-a.


Gospodine Cerski, sto se EPS-a tice, bar koliko sam ja cuo, od strane onih koji se sada pitaju receno je da nece biti privatizovan,

Pa receno je i da dobijamo status kandidata, od strane istih.
Takodje, cini mi se da sam od predstavnika SNS-a, bas ovde na blogu, procitao da je jedino resenje (?) za EPS to da se privatizuje.

Pa koalicija DS i SNS je izgleda sjajna buducnost.

A sto vlast ne objavljuje to nema veze, ni ugovor sa Fiat-om nije jos objavljen Drzavna Tajna.

cerski
jinks jinks 10:49 10.12.2011

Re: ...

Pa receno je i da dobijamo status kandidata, od strane istih.

Koliko sam razumeo, da su oni odlucivali, mi bismo status kandidata i dobili... odnosno ne vise ni dobili, vec bi nam status kandidata bio verifikovan.
freehand freehand 10:23 10.12.2011

Ja više volim

Demokratu bez harizme (šta god reko Srđa) nego Domaćina bez obraza (šta god reko Obraz).
I pošto takvi kakvi smo bolje trenutno (na žalost) nemamo - da stisnemo ovo što se nudi da se popravi koliko je možno.
Prosto mi dođe da se upovraćam od muke pri pomisli da će mi se Prepošteni Toma Stiroporski kao Predsednik bilo čega pa i Vlade, snishodljivo i očinski obraćati, ili Juraja Hip Vučić kerebečiti sa ekrana i uživo svakog dana kao ministar, ili ono Andrić, ili Čeda kao ministar policije, ili da moram da saosećam sa nesrećnim inostranim diplomatama koje se susreću sa Slučajem Drašković u funkciji ministra inostranih dela..
cult cult 10:29 10.12.2011

Re: Ja više volim

Juraja Hip Vučić


saosećam sa nesrećnim inostranim diplomatama koje se susreću sa Slučajem Drašković u funkciji ministra inostranih dela..


dragan7557 dragan7557 10:50 10.12.2011

Re: Ja više volim

da će mi se Prepošteni Toma Stiroporski kao Predsednik bilo čega pa i Vlade, snishodljivo i očinski obraćati, ili Juraja Hip Vučić kerebečiti sa ekrana i uživo svakog dana kao ministar,

Pa sta je tu novo grzdanija Srbije ima debela iskustva u tome, uzgred ukidose li onaj Seseljov namet na mobilne telefone?
ili da moram da saosećam sa nesrećnim inostranim diplomatama koje se susreću sa Slučajem Drašković u funkciji ministra inostranih dela..

Poceo si da brljavis, durbaba?

Umesto Slucajevi kazes Slucaj, i koji od Draskovica, Danica ili Vuk? Zajedno su naravno jaci, a sa brdo Dedinje se dalje i cuju.

Koliko ja znam da brojim ovo su dva slucaja?
Čeda kao ministar policije,

Pa sta fali Cedi? Krivo ti sto ima iskustva sa kriminalom, i to daleko vise nego onaj bivsi DSS trafikant.

cerski
Hansel Hansel 11:14 10.12.2011

Re: Ja više volim

Da glasamo za radikale! U očaju, jednom sam i to pomislio... Ako treba da bude dno, neka bude dno!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:29 10.12.2011

Re: Ja više volim

freehand
saosećam sa nesrećnim inostranim diplomatama koje se susreću sa Slučajem Drašković u funkciji ministra inostranih dela..



cult cult 11:34 10.12.2011

Re: Ja više volim

ma, engleski je Vukov najmanji problem.
angie01 angie01 15:54 10.12.2011

Re: Ja više volim

da stisnemo ovo što se nudi da se popravi koliko je možno.


ovo sto se nudi, ne moz' da stisnes, jer taj detalj je davno izgubljen u asimilaciji, koju je Cult lepo obnjasnio, a prvi put cujem, da neko ume da popravlja ono sto je pokvario!

jer je to apsolutno isti princip kao sto tomavucic preko noci fingiraju da oni nisu zagovarali sve one bljuvotine i radili jos gore, nego su sad finilepiikrasni-sto bi to stiskanje i popravljanje trebalo da znaci, evo do sada smo sve skenjali i obrstili i bas nas je bolelo uvo za gradjane i njihove probleme, zelje i mogucnosti, 'ajmo sad novi krug, malo blazi, da lici da smo ipak dobre cike!
angie01 angie01 16:21 10.12.2011

Re: Ja više volim

cult
ma, engleski je Vukov najmanji problem.


je l moze da se javi neko, ko jos moze da ga slusa, na bilo kom jeziku!?
cult cult 17:45 10.12.2011

Re: Ja više volim

angie01
cult
ma, engleski je Vukov najmanji problem.


je l moze da se javi neko, ko jos moze da ga slusa, na bilo kom jeziku!?


jbt, angie, ja da sam neka vlas' na blogu, dao bih mu autorsku odmah.
nsarski nsarski 18:06 10.12.2011

Re: Ja više volim

jbt, angie, ja da sam neka vlas' na blogu, dao bih mu autorsku odmah.


I ja bih! Ali mu ne bih dao opciju banovanja, niti da on odredjuje ko ce imati autorski status (inace bi Blog postao sasvim...sasvim...epsko psihodelicni!)
freehand freehand 18:17 10.12.2011

Re: Ja više volim

nsarski
jbt, angie, ja da sam neka vlas' na blogu, dao bih mu autorsku odmah.


I ja bih! Ali mu ne bih dao opciju banovanja, niti da on odredjuje ko ce imati autorski status (inace bi Blog postao sasvim...sasvim...epsko psihodelicni!)

Čoveče, pa to što je ostalo od SPO, to je kombinacija isturenih odlejenja Laze Lazarevića i mitrovačke kaznionice!
Divan jedan poligon za psihijatrijsko-antropološka istraživanja, čoveče bpžji!
Pa kakvo stvorenje može uveče da legne kao član tog ostatka od ostataka, i da se ujutru probudi i da zna šta danas misli i šta zastupa?
Ono što Dana misli? Ili ono što Vuk misli?
Jes, stojka malo, kad su im telefoni isključeni, a ni oni ne znaju šta danas misle i zastupaju!
Ok, Dani DB, to je konstanta. Ali - crkva ili Madona? Kralj ili Kardelj? Tarabe starije od USA ili EU bez alternative? Dimiskija ili brojanice?
Juriš ili bježmo? Draža ili Kapa?
Sine, kakav je to trip danas biti u SajkoPokretuOpičenih...
angie01 angie01 18:18 10.12.2011

Re: Ja više volim

jbt, angie, ja da sam neka vlas' na blogu, dao bih mu autorsku odmah.


e onda bi morale neke viruelne gusle da se podele, da moze da se komunicira sa razumevanjem!


neeeeee-to bi onda znacilo i Dana i to bi me konacno dotuklo-kakvo bre urednistvo, mobing, selektivna, veoma diskutabilna politika orkestracije i kvaliteta i slicne trice & kucine, to bi bio defeinitivni ne odbranjivi udarac!
cult cult 18:36 10.12.2011

Re: Ja više volim

freehand


freehand, bogtemazo, nikad od tebe urednik bloga : )
Naravno, ove mere predostrožnosti koje je Nsarski predložio bile bi neophodne.

nsarski nsarski 19:05 10.12.2011

Re: Ja više volim

Ono što Dana misli? Ili ono što Vuk misli?


Da, ali priznaj da ti se brk (taj levi, sedi) smeska na pomisao da mu repliciras na nesto sto pocinje sa "Cujte me Srbi udobno zavaljeni za postavljenom sovrom!". Aj' sad - kazi jel' nije?
cult cult 19:09 10.12.2011

Re: Ja više volim

freehand freehand 19:38 10.12.2011

Re: Ja više volim

nsarski
Ono što Dana misli? Ili ono što Vuk misli?


Da, ali priznaj da ti se brk (taj levi, sedi) smeska na pomisao da mu komentarises nesto sto pocinje sa "Cujte me, Srbi udobno zavaljeni u postavljenu sovru!". Aj' sad - kazi jel' nije?

Kad saopšti da su ćosavost i impotencija poželjne ako ne i ultimativne osobine Evrosrba, što je on još od pamtiveka zagovarao i smatrao jedino ispravnim. Opšte je poznato, naime, da su svi nađeni artefakti od Lepenskog vira, Ćele kule do Golog otoka Evrosrbe (zaboravih da napomenem - jedino ispravan izraz!) tretirali i predstavljali kao ćosave!
Slike nekih bradatih spodoba sa lenonkama (čoveče - taj je bio retro još '42!) samo su plod hipnoze kojoj je on, Evrovuk, bio izložen od strane ruskih tajnih službi!
nsarski nsarski 19:47 10.12.2011

Re: Ja više volim

Slike nekih bradatih spodoba sa lenonkama (čoveče - taj je bio retro još '42!) samo su plod hipnoze kojoj je on, Evrovuk, bio izložen od strane ruskih tajnih službi!


Znas, kad tako nesto procitam, odmah se setim M. Tvena:

Pitam se da li ovim svetom vladaju pametni ljudi koji nas totalno zajebavaju, ili imbecili koji zaista misle to sto govore.

(I wonder whether the world is being run by smart people who are putting us on, or by imbeciles who really mean it.” — Mark Twain)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:42 10.12.2011

Re: Ja više volim

nsarski
jbt, angie, ja da sam neka vlas' na blogu, dao bih mu autorsku odmah.


I ja bih! Ali mu ne bih dao opciju banovanja, niti da on odredjuje ko ce imati autorski status (inace bi Blog postao sasvim...sasvim...epsko psihodelicni!)


Ja mu nikako ne bih dao ni opciju preokreta.
Hansel Hansel 21:33 10.12.2011

Re: Ja više volim

Pitam se da li ovim svetom vladaju pametni ljudi koji nas totalno zajebavaju, ili imbecili koji zaista misle to sto govore.

Svetom (a naročito Srbijom) vladaju imbecili koji nas totalno zajebavaju i koji možda ne znaju šta govore, ali znaju šta rade.
JJ Beba JJ Beba 22:03 10.12.2011

Re: Ja više volim

Čeda kao ministar policije

apropo
čeda mi s bradicom liči na onog dog whisperera Cezara


troll off
mariopan mariopan 11:06 10.12.2011

stvarno smešno :-))))

Toma izlazio za govornicu i govorio šta mu Gazda naredi?
Gazda ga dresirao i proveravao da li je dresura uspela?
To bi bilo čudno ili smešno?

Pa zar naša Skupština, sa svim strankama, ne radi na taj isti način?

Odluke donese Gazda stranaka, a dresirani pajaci izlaze za govornicu da izdeklamuju šta im je Gazda naredio.

Našu Skupštinu bi ladno mogli da raspuste jer je sastavljena od klimoglavaca, slugu svojih stranaka i Gazda, sve odluke se ionako donose u četri oka među Gazdama a dresirani klimoglavci sede u Skupštini i rade šta im je Gazda naredio.

Stranke su privatna preduzeća u kojima se zna ko kosi a ko vodu nosi...i onih 250 dembelana bi ladno mogli da se pokupe jer služe samo za podizanje dva prsta kada im Gazda naredi, i za to da paze da neko ne mazne nešto i da njima ne zakine deo kolača.

Zato ne vidim šta je čudno što je Toma to radio, i Boris je Gazda na preduzeće, pardon, na stranku i radi to isto, dresira svoje klimoglavce. .......da rade isto što i Toma onomad, i od toga kako to rade, koliko su vredni, zavisi šta će im dobaciti sa svog stola.

Da je drugačije neko bi imao tri čiste da se pojavi kao njegov protiv kandidat na stranačkim izborima - ali to niko nije smeo?

Dobro vas je sve dresirao, po tome se dresura najbolje vidi.
U toj sali gde ste imali stranačke izbore DS-a sedelo je 10-20 000 dresiranih Toma, koji su aplaudirali Gazdi što je bio tako dobar prema njima.
appendix appendix 11:25 10.12.2011

Re: stvarno smešno :-))))

mariopan
Pa zar naša Skupština, sa svim strankama, ne radi na taj isti način?

Odluke donese Gazda stranaka, a dresirani pajaci izlaze za govornicu da izdeklamuju šta im je Gazda naredio.

To zaista jeste tako, ali nedavno je Aleksandra Jerkov naprvila presedan, što me je oduševilo...

Ali, nisu svi u vladajućoj koaliciji prihvatili nova rješenja

Poslanica Lige socijaldemokrata Vojvodine Aleksandra Jerkov, koja nije glasala za zakon, rekla je da zakon nije bio usmjeren protiv Mađara, već je želio da zaštiti žrtve fašizma tokom Drugog svjetskog rata.

Zakon koji je usvojen daje preširoku osnovu o tome ko može biti rehabilitovan, a time i dobiti pravo na restituciju," rekla je Aleksandra Jerkov za SETimes.
dragan7557 dragan7557 11:25 10.12.2011

Re: stvarno smešno :-))))

mariopan:Odluke donese Gazda stranaka, a dresirani pajaci izlaze za govornicu da izdeklamuju šta im je Gazda naredio.

Pa vremena budala dvorskih su prosla.

cerski
koksy koksy 11:31 10.12.2011

misterija

ja sam juče video Čedu (ispred Skupštine) na B92 i imao čovek baš ono jebeno velike podočnjake.
onda sam ga video sinoć na RTS-u i - nema podočnjaka!
i uopšte, počelo me to malo opsedati pa bih da me neko prosvetli u vezi s tim fenomenom sad-ih-imaš-sad-ih-nemaš. Je l' to nešto opasno il' se s tim može živeti do kraja života?
Hansel Hansel 11:53 10.12.2011

Re: misterija

Ne znam koliko je šminka opasna...
maksa83 maksa83 11:56 10.12.2011

Re: misterija

Je l' to nešto opasno il' se s tim može živeti do kraja života?

Ovo kao ono "je l' staje ovaj tramvaj na poslednjoj stanici?"
Hansel Hansel 15:24 10.12.2011

Re: misterija

Ovo kao ono "je l' staje ovaj tramvaj na poslednjoj stanici?"

"Umro je pred sam kraj života"...

Dobro, bilo je jasno šta koksy pita...

Čeda je nekad negde rekao da ima problem s bubrezima, ko zna, možda i ima...
alselone alselone 15:25 10.12.2011

Re: misterija

pa bih da me neko prosvetli u vezi s tim fenomenom sad-ih-imaš-sad-ih-nemaš


Magija scenske sminke.
alselone alselone 15:27 10.12.2011

Re: misterija

problem s bubrezima



(klik na smajlija)
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:15 10.12.2011

Re: stvarno smešno :-))))

mariopan


Dobro vas je sve dresirao, po tome se dresura najbolje vidi.
U toj sali gde ste imali stranačke izbore DS-a sedelo je 10-20 000 dresiranih Toma, koji su aplaudirali Gazdi što je bio tako dobar prema njima.



Bas tako. Od demokratije su ostali samo dugmici
Secam se kako su ono mediji gromoglasno cutali kad je bila seca platana...samo sto nisu citali pisma podrske.
Hansel Hansel 19:08 10.12.2011

Re: misterija

alselone
problem s bubrezima

(klik na smajlija)

Lud si skroz!
koksy koksy 23:32 10.12.2011

Re: misterija

maksa83
Je l' to nešto opasno il' se s tim može živeti do kraja života?

Ovo kao ono "je l' staje ovaj tramvaj na poslednjoj stanici?"

psst. to je i bila bit posalice.
koksy koksy 23:33 10.12.2011

Re: misterija

Hansel
alselone
problem s bubrezima

(klik na smajlija)

Lud si skroz!

ma govedo od coveka.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:09 11.12.2011

Re: misterija

baš tako, zato ne razumem ekipu koja priča sve pametno i dobro, tačno (Maxa, Kalt, Doktor M, AO), i onda na kraju zaključe da se naš problem reši biranjem ČJ? pa, samo izgled njegove vile (da ne govorimo o njegovom ličnom izgledu) govori šta će čekati srbiju pod upravom "preokreta" - raskoš i glamur ograđeni visokim elektrotač ogradama, pitbulovima, kamerama, privatnim gorilama - plaćeno sve iz državnog budžeta, a spolja beda... duhovni uvid u jednog prosečnog sledbenika spo-a je dao gore frihend. o kakvom preokretu govorimo, materijalnoj strani vladavine vuka draškovića smo već prisustvovali, posebno beograd i novi sad (sorry, Libkonz, i don't want to hurt your feelings)? jedini izbor tada preostaje, huh...

... okej, slažemo se svi da DS treba da promeni svoj pristup, ali šta tačno tražimo od njih? kako da ih stisnemo, kojom tačno metodom? ljudi su majstori medijske manipulacije, koje tačno oružje poseduje prosečni srpski birač kojim na bilo koji način može da pripreti državnom vrhu, i da bude ozbiljno shvaćen?
cult cult 10:04 11.12.2011

Re: misterija

šta predlažeš?
vidiš da smo u kvaki 22.
Da glasaš i ovog puta za DS ti daješ podršku Oliveru Duliću. Ljudi, jesam krao, iz očiju bih vam uzeo pare i smejao vam se u lice, ali vi ste opet glasali za mene, sorry, glupi ste.
Da ne izadješ na izbore, eto centralne otadžbinske uprave na vlasti i svih onih opasnih likova odbeglih iz cirkusa.
Da glasaš za pirate...no comment.
Da glasaš za preokret, jbg, zaista mučna odluka, sam se sebe gadiš kad "braniš" to pred nekim, veruj mi.
Ali to su ti opcije.
maksa83 maksa83 12:26 11.12.2011

Re: misterija

baš tako, zato ne razumem ekipu koja priča sve pametno i dobro, tačno (Maxa, Kalt, Doktor M, AO), i onda na kraju zaključe da se naš problem reši biranjem ČJ?

Sve to u zagradi su fini ljudi (minus ja) ali ako se igde nađe taj momenat gde sam ja propagirao ČJ (pogotovo obogaćenog sa odozgo narendanim VD) kao rešenje, molio bih da se za taj komentar: 1) Obavesti Moderatora, 2) Obavesti mene, 3) mene eutanazira.
Dr M Dr M 12:39 11.12.2011

Re: misterija

zato ne razumem ekipu koja priča sve pametno i dobro, tačno (Maxa, Kalt, Doktor M, AO), i onda na kraju zaključe da se naš problem reši biranjem ČJ?


Srđane,

hvala Ti što si me uvrstio u pametno i dobro, tačno ekipu, pa da probam da objasnim.

Ne mislim da je Č.J. nešto najbolje što može da se desi Srbiji ali je, sa moje, energično proevropske tačke gledišta, on najmanje zlo.

Kao što sam već rekao u komentarima na svom blogu od pre dve nedelje, LDP smatram bilijarskim štapom koji će DS kuglu da odbije u proevropskom pravcu, za razliku od ovog jalovog jurenja sopstvenog repa.

Takodje, smatram da bi povećan broj glasova za LDP bio šamar u lice otudjenoj vrhuški DSe kojoj je jedini cilj ostajanje na vlasti a jedini metod im je širenje straha da će pod drugima biti još gore. Ti ljudi nemaju u rukavu više ni jednog keca!

Što se tiče Č. J., neka nam sad završi pos`o, njega ćemo lakše da skinemo sa vrata ako nam se popne na glavu, takva nonmainstream opcija još pola veka ne može može sama u ovoj zemlji.


cult cult 12:44 11.12.2011

Re: misterija

Sad bi ti Krle rekao: i ti su pravu.
U pašićevskom tripu je ovog jutra.
Hansel Hansel 13:23 11.12.2011

Re: misterija

maksa83
Sve to u zagradi su fini ljudi (minus ja) ali ako se igde nađe taj momenat gde sam ja propagirao ČJ (pogotovo obogaćenog sa odozgo narendanim VD) kao rešenje, molio bih da se za taj komentar: 1) Obavesti Moderatora, 2) Obavesti mene, 3) mene eutanazira.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:17 11.12.2011

Re: misterija

Sad bi ti Krle rekao: i ti su pravu.

, pa šta ću kad ste svi u pravu.
abrasax abrasax 15:36 11.12.2011

Re: misterija

Sve to u zagradi su fini ljudi (minus ja) ali ako se igde nađe taj momenat gde sam ja propagirao ČJ (pogotovo obogaćenog sa odozgo narendanim VD) kao rešenje, molio bih da se za taj komentar: 1) Obavesti Moderatora, 2) Obavesti mene, 3) mene eutanazira.



Makso, jbg, ja se s tobom slažem. Dvoumila sam se da l da ti kažem, ali rek'o, bolje odma' da znaš...
antioksidant antioksidant 10:39 12.12.2011

Re: misterija

maksa83
baš tako, zato ne razumem ekipu koja priča sve pametno i dobro, tačno (Maxa, Kalt, Doktor M, AO), i onda na kraju zaključe da se naš problem reši biranjem ČJ?

Sve to u zagradi su fini ljudi (minus ja) ali ako se igde nađe taj momenat gde sam ja propagirao ČJ (pogotovo obogaćenog sa odozgo narendanim VD) kao rešenje, molio bih da se za taj komentar: 1) Obavesti Moderatora, 2) Obavesti mene, 3) mene eutanazira.

hvala makso, bilo mi je potrebno u ovo sumorno jutro da čujem da sam fin
@srki - ? naš problem se jedino može rešiti biranjem, ja sam samo dotle stigao... a šta izabrati? pojma nemam
ne verujem da je jovanović rešenje za bilo koji moj problem (njegovi problemi bi većim delom bili rešeni izborom to je sigurno ali u tome nije specifičan)
tsunade tsunade 11:55 10.12.2011

neće vas

neće vas, dakle, oboriti s vlasti dakle tomislav... oboriće vas miladin kovačević i milion koji ste mu dali, oboriće vas dulićev bilbord kao i kožne jakne, tašne i mašne parama poreskih obveznika kupljene, oboriće vas davinićevih 34 miliona koje ste potrošili na satelite... oboriće vas armija nezaposlenih, beznadežnih i očajnih... oboriće vas ova nesrećna porodica koja je skočila sa šestog sprata dok je po ministru šutanovcu živela u izobilju u 15 kvadrata samačkog hotela... oboriće vas to što ste tokom svih ovih godina na vlasti tek par kilometara auto puta napravili. oboriće vas nenormaln visoki porezi, dugovi koje ste nemilice uzimali, javni sektor koji niste reformisali a mi to moramo da plaćamo...oboriće vas život u srbiji koji ste kreirali po ugledu na mordor.

nema tog blaćenja tomislava, dakle, nikolića koje će vama, dakle koaliciji na vlasti, pomoći da se na njoj održite. previše koštate.

ps. ovo što ste napisali o tomislavu je sve tačno. ali tačno je i da je mirko cvetković krpa.
cult cult 12:04 10.12.2011

Re: neće vas

Preporuka, Tsunade.
Nego, znaš, ništa oni tu ne mogu da pomognu.
Dakle Tomislav će po pitanju poreza, satelita, bilborda biti identičan ovima. Mislim, gori prosto ne mogu da budu.
Oni jednostavno pojma nemaju šta da rade sa državom.
Samo da drve o Kosovu, otimaju novac iz budžeta i javnih preduzeća. To je početak i kraj svake srpske politike.
Aj bar da ih rešimo Kosova.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:08 10.12.2011

Re: neće vas

tsunade
oboriće vas miladin kovačević i milion koji ste mu dali, oboriće vas dulićev bilbord kao i kožne jakne, tašne i mašne parama poreskih obveznika kupljene, oboriće vas davinićevih 34 miliona koje ste potrošili na satelite... oboriće vas armija nezaposlenih, beznadežnih i očajnih... oboriće vas ova nesrećna porodica koja je skočila sa šestog sprata dok je po ministru šutanovcu živela u izobilju u 15 kvadrata samačkog hotela... oboriće vas to što ste tokom svih ovih godina na vlasti tek par kilometara auto puta napravili. oboriće vas nenormaln visoki porezi, dugovi koje ste nemilice uzimali, javni sektor koji niste reformisali a mi to moramo da plaćamo...oboriće vas život u srbiji koji ste kreirali po ugledu na mordor.

... a opelo će vam očitati vladike Pahomije, Filaret i Kačavenda, uz sasluženje sveštenstva u džipovima, kojima izdvajate za penzije iz budžeta (čitaj: iz džepova siromašnog građanstva), dodao bih.
tsunade tsunade 12:19 10.12.2011

Re: neće vas

Aj bar da ih rešimo Kosova.


kosovo je toliko veliki problem da se postarao sam za sebe. svaka priča o tome je samo širenje magle. pokriće za nesposobnost političke elite koja kad god ne zna o čemu će, ona se dovati kosova.

Dakle Tomislav će po pitanju poreza, satelita, bilborda biti identičan ovima. Mislim, gori prosto ne mogu da budu


slažem se. ali to opet nije dovoljno jak argument da sadašnju garnituru tolerišemo još četiri godine. neko je ovde na blogu lepo rekao, ako već očekujete da se upecamo na vešu udicu, pa bar malo promenite glistu. e taj toma će biti nova glista.

Oni jednostavno pojma nemaju šta da rade sa državom.


nemaju pojma a i zabole ih... što? da neće dulić možda da završi pred sudom za ojadjivanje gradjevinskog sektora, bilborde, kožnjake? da neće miladinu kovačeviću možda da bude zaplenjen stan?

jednostavno tadićeva vlada se pokazala toliko kolosalno nesposobnom da i mi koji smo se sa pola familije posvadjali braneći taj izbor pre četiri godine, ispadosmo totalne budale...
expolicajac expolicajac 12:19 10.12.2011

Re: neće vas

neće vas
neće vas, dakle, oboriti s vlasti dakle tomislav... oboriće vas miladin kovačević i milion koji ste mu dali, oboriće vas dulićev bilbord kao i kožne jakne, tašne i mašne parama poreskih obveznika kupljene, oboriće vas davinićevih 34 miliona koje ste potrošili na satelite... oboriće vas armija nezaposlenih, beznadežnih i očajnih... oboriće vas ova nesrećna porodica koja je skočila sa šestog sprata dok je po ministru šutanovcu živela u izobilju u 15 kvadrata samačkog hotela... oboriće vas to što ste tokom svih ovih godina na vlasti tek par kilometara auto puta napravili. oboriće vas nenormaln visoki porezi, dugovi koje ste nemilice uzimali, javni sektor koji niste reformisali a mi to moramo da plaćamo...oboriće vas život u srbiji koji ste kreirali po ugledu na mordor.

nema tog blaćenja tomislava, dakle, nikolića koje će vama, dakle koaliciji na vlasti, pomoći da se na njoj održite. previše koštate.

ps. ovo što ste napisali o tomislavu je sve tačno. ali tačno je i da je mirko cvetković krpa.

Ala si ga "opravila" svaka ti čast.
cult cult 12:22 10.12.2011

Re: neće vas

do srži se slažem s tobom.
Medjutim...šta je nama, sužnjima, činiti glede predstojećih dakle izbora? Šta predlažeš?
cult cult 12:24 10.12.2011

Re: neće vas

jebote...izbor izmedju Tomislava i Tadića je tako strašan da deprimira do ćutnje i zurenja u tačku.
tsunade tsunade 12:31 10.12.2011

Re: neće vas

Šta predlažeš?


ja ne delim savete. oni su pretenciozni i najčešće nemaju nikakvog efekta. ja sam sebi predložila da ne izlazim na izbore uopšte. tog dana imaću neka pametnija posla. i tako će to biti dok mi neko ne iznese plan i program ekonomskog podizanja srbije. vrlo precizan i konkretan. sa time frameworkom za njegovo sprovodjenje te cost and benefit analizom. u tom planu, pre izbora još u kampanji, mora da se saopšti javnom sektoru da će da bude skresan. penzionerima da za povećanje nema para. javnim preduzećima da će biti reformisani na bolan način. taj neko mora da obeća krv znoj i suze. a onda da zasuče rukave... ovo koketiranje, na šta se svodi predizborna kampanja, mene uopšte ne zanima... može na vlast da dodje ko god hoće. evo ja prilažem svoj glas da ga pokrade ko god hoće jer je suštinski sve jedno... dakle, sve je dno. personalna rešenja suštinski nisu nikakva rešenja u našem slučaju.
mariopan mariopan 12:34 10.12.2011

Re: neće vas

tsunade

skener92 skener92 12:36 10.12.2011

Re: neće vas

tsunade


ne izlazim na izbore uopšte



tsunade tsunade 12:49 10.12.2011

Re: neće vas

cult


i da dodam... tajkunima ne mora unapred da se saošti ali odmah po izborima mora blickrigom otrovno da im se oporezuje imovina sa ciljem da se ojača socijalna politika u doba drastričnih reformi. švedska, danska i finska su uspešne zemlje upravo zato što postoji socijalna solidarnost... te države su se odmah lako i diskretno dogovorile sa gradjanima da se svi ponečega odreknu da bi prošli krizu. i ko što vidimo, prolaze je. bez većih problema.

lakše ćemo istrpeti bol ako nas sve boli po malo a ne da se na najlabije ceo teret svali. kao što je trenutno slučaj u srbiji. pa onda dolazi do skakanja porodice sa simsa šestog sprata. i bezdušnosti koju je ispoljio ministar šutanovac.

i pošteno, što si već i rekao, da se saopšti narodu da je kosovo u ratnom sukobu izgubljeno. da je to sad nezavisna država, sused srbije.

sad će neko da kaže to je kršenje ustava... pa jeste... vi ste ga krojili sa koštunicom. sad to morate da kušate. ili da menjate ustav sa tomom. meni je svejedno.
alselone alselone 12:54 10.12.2011

Re: neće vas

jebote...izbor izmedju Tomislava i Tadića je tako strašan da deprimira do ćutnje i zurenja u tačku.


Ja bih u ovaj izbor dodao i Gljivu i (pozdrav za nisam clan i pisacu kreativne posalice ali molim vas glasajte za njih dr M-a) Cedicu. Izbor je upravo za gledanje u tacku ili uzimanje macete pa trcanje kroz grad kao onaj kinez onomad, stvar licnog afiniteta i nivoa mentalne bolesti.

cult cult 12:59 10.12.2011

Re: neće vas

evo ja prilažem svoj glas da ga pokrade ko god hoće jer je suštinski sve jedno... dakle, sve je dno.


Znam. Isto sam to hteo do pre neku nedelju i sam da uradim glede izbora. Ma, jebite se svi.
Medjutim, ne bih mogao sebi da oprostim Vučića kao gradonačelnika nikako i pripadajuće trafike s pljeskama. Ili Tomislava kao premijera. Ili Velju Ilića da trči još jedan krug. Setih ga se kako se gica u onom bazenčiću sa patkicom. I tako...ja rekoh i dušu svoju spasih.
cult cult 13:01 10.12.2011

Re: neće vas

Ja bih u ovaj izbor dodao i Gljivu i (pozdrav za nisam clan i pisacu kreativne posalice ali molim vas glasajte za njih dr M-a) Cedicu. Izbor je upravo za gledanje u tacku ili uzimanje macete pa trcanje kroz grad kao onaj kinez onomad, stvar licnog afiniteta i nivoa mentalne bolesti.

tsunade tsunade 13:07 10.12.2011

Re: neće vas

I tako...ja rekoh i dušu svoju spasih.


ja zato i neću da glasam. jer mi je duša, usled pogrešno utrošenih glasova kroz izgubljene godine, već na pola puta do pakla.
cult cult 13:10 10.12.2011

Re: neće vas

jao bre, Tsunade, nemoj više...taman sam prelomio neki dan : )
tsunade tsunade 13:15 10.12.2011

Re: neće vas

.taman sam prelomio neki dan : )


sta si prelomio? da još jednom skineš gaće? gledaj da budu neke lepe, bokserice sa cvetnim dezenom ili srcima... i u propadanju važno je da se održi neki nivo i dostojanstvo
cult cult 13:26 10.12.2011

Re: neće vas


sta si prelomio?


Neću da učestvujem u dovodjenu Tome, Vučića, Milanke Karić, Velje magistra Ilića, onog kapetana Arkanove garde (ne znam mu ime), Andrije Mladenovića i dss-ajatolaha na vlast apstinencijom ili glasom za njih iz revolta.
tsunade tsunade 13:33 10.12.2011

Re: neće vas

Neću da učestvujem u dovodjenu Tome, Vučića, Milanke Karić, Velje magistra Ilića, onog kapetana Arkanove garde (ne znam mu ime), Andrije Mladenovića i dss-ajatolaha na vlast apstinencijom ili glasom za njih iz revolta.


ja to potpuno razumem. neću da učestvujem i tačka.

al iskreno, znam koliko si pametan čovek i nije mi jasno... zašto misliš da su ovi pobrojani veća katastrofa od ovih sada? osim što koriste jeftiniji parfem i ne znaju da pobroje znake interpunkcije te verovatno iz navike koriste poljski ve ce pored vodovoda i kanalizacije... what difference does it really make?

osim koštunice koji je maligna debilčina bez presedana...

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:45 10.12.2011

Re: neće vas

nemaju pojma a i zabole ih... što? da neće dulić možda da završi pred sudom za ojadjivanje gradjevinskog sektora, bilborde, kožnjake? da neće miladinu kovačeviću možda da bude zaplenjen stan?

jednostavno tadićeva vlada se pokazala toliko kolosalno nesposobnom da i mi koji smo se sa pola familije posvadjali braneći taj izbor pre četiri godine, ispadosmo totalne budale...



Istina..
Evo ispade citava drama oko ostavke (kao) Djelica - on oce a oni mu ne daju
Toliko o spremnosti da nesto, bilo sta cak i tesko marginalno, promene cak i za toliko ljubljeni reizbor i jos jedan mandat.

Izgubili kompas? Veruju u cuda? (Veruju, veruju )

cult cult 13:46 10.12.2011

Re: neće vas

zašto misliš da su ovi pobrojani veća katastrofa od ovih sada?


Nemoj da me z. Znaš da jesu. Od čega da počnem...od Vučićevog Zakona o informisanju, o vojvodi Tomi na straži pored Vinkovaca sa papovkom (to je vrsta puške, prim. aut.) okačenom o ramenu, lepim selima koja lepo gore, ulicama Ratka Mladića, Skupštini kao sigurnoj kući za okrvavljene ratne zločince, Laufer-Legija stories, Srpskoj Dobrovoljačkoj Gardi, Savez sa Rusijom i Belorusijom, snu o Srbiji kao jednoj od ruskih gubernija...spisak teži beskonačnosti.
C'mon.
natasavb natasavb 13:49 10.12.2011

Re: neće vas

zašto misliš da su ovi pobrojani veća katastrofa od ovih sada?


Nemoj da me z. Znaš da jesu. Od čega da počnem...


Ja sam pocela od onog sto mene licno najvise zanima i pogadja. Pogledaj dole ispod Vesninog komentara.
tsunade tsunade 13:57 10.12.2011

Re: neće vas

Vučićevog Zakona o informisanju,


u vreme kad je vučić gazio novinare i medije, srbija je bila meka slobode informisanja u odnosu na ovu kontrolu koju je tadić-šaper-djilas sproveo. pročitaj izveštaj verice barać. svi iz vlasti kažu da je ona jedna neuračunljiva žena... to govore zato što barać drsko govori istinu, od reči do reči. a istina može samo od neuračunljivog da procuri na internet jer mediji su kontrolisani do koske.

o vojvodi Tomi na straži pored Vinkovaca sa papovkom


toma je priznao poraz u vinkovcima
lepa sela više lepo ne gore jer srbija, ovako slaba, nije nikome pretnja.

Savez sa Rusijom i Belorusijom, snu o Srbiji kao jednoj od ruskih gubernija


tu je bilo, gde ja stadoh ti produži... ne vidim suštinsku razliku po ovom pitanju izmedju bote i tome.
freehand freehand 15:12 10.12.2011

Re: neće vas

tu je bilo, gde ja stadoh ti produži... ne vidim suštinsku razliku po ovom pitanju izmedju bote i tome

Da se nisi zanela ti malo u pravedničkom gnevu?
tsunade tsunade 16:11 10.12.2011

Re: neće vas

Da se nisi zanela ti malo u pravedničkom gnevu?


ne. nisam. četiri stuba spoljne politike meni zvuči jednako nedotupavno kao i savez sa rusijom i belorusijom. sem toga, toma je imao moć laprdanja i na tome se sve završavalo. bota svog ministra spoljnih poslova može samo da šalje u rusiju, belorusiju i zemlje nesvrstanih. u eu i sad jeremiću nije mesto.
jesen92 jesen92 16:22 10.12.2011

Re: neće vas

Dakle Tomislav će po pitanju poreza, satelita, bilborda biti identičan ovima.

..OPOZICIONAR TOMISLAV IMA DVE KUCE U KRAGUJEVCU TJ OKOLINI I OBE CUVAJU NEKI STRAZARI...JEDNA JE U NEKOJ VUKOJEBINI NA VR BRDA, NIGDE ZIVE DUSE U OKOLINI A KUCA OSVETLJENA KO SKUPSTINA PLUS TO NEKO OBEZBEDJENJE KOJE CUVA TAJ ZNACAJNI KULTURNO-ISTORIJSKI OBJEKAT....ma taj lik moze da bude tema samo kao produkt ove vlasti koja vec 11 godina dozvoljava jednom Tomislavu da se bogati....cula sam da je njegov sin zaposlen u Srbija Gasu po prepurukama iz DS/a a da se na poslu pojavljuje kad ima vremena... za debelu platu,naravno...ne znam da li se radi o istoj osobi(toma ima dva sina) posto je jedan u Kragujevcu predsednik gradkog odbora naprednjaka...azijsko/arapski sindrom "sa oca na sina" ili kao u evropskim monarhijama...
tsunade tsunade 17:03 10.12.2011

Re: neće vas

ma taj lik moze da bude tema samo kao produkt ove vlasti


Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:20 10.12.2011

Re: neće vas

tsunade
da i mi koji smo se sa pola familije posvadjali braneći taj izbor pre četiri godine, ispadosmo totalne budale...


Ma ne budale, nego Budale

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana