Društvo| Politika

Srbiji bezuslovno status kandidata za EU !

loader RSS / 06.12.2011. u 00:20

Nakon celodnevnih pregovora i oprečnih izveštaja iz Brisela, za novinare koji su čekali bilo kakvu konkretnu vest, a pre svega za javnost u Srbiji, takva vest je konačno stigla. Prevaglo je mišljenje da se Srbiji bezuslovno da status kandidata. Ministri spoljnih poslova EU otpočeli su diskusiju oko 14h, a završili je tek oko 23:30. Ipak, odluka će biti doneta za par dana, u petak, na sastanku lidera EU.  

images?q=tbn:ANd9GcR0iYvo7AV0-RMLV8mBYHb-gKFbFSMrz0ssRLW19yVqhOczQZEN 

Na sastanku ministara spoljnih poslova EU izražena su očekivanja da će se prilike na severu Kosova do petka poboljšati. U ovom času deluje da je cela stvar prilično sinhronizovana i da ide u pravcu stvaranja uslova da se Srbiji obezbedi status kandidata, odnosno, da i one zemlje koje su stavljale najveće primedbe, pre svega zbog situacije na severu Kosova, ako se ispune već znani uslovi, ostanu bez te vrste argumenata, ako se tako može reći.

U međuvremenu, na severu Kosova uklanjaju se neke od barikada, a oni koji su ih do pre nekoliko sati čvrsto držali uz obrazloženje da se time brani nacionalni interes Srbije sada izjavljuju kako je važno obezbediti da se vojnici Kfora i svi ostali na tom području kreću bez smetnji . Priličan preokret. Nedoslednost, ili su barikade držane tačno do onog časa, kad su dostigle vrhunac svoje svrsishodnosti, pa je došao momenat da se uklone, kako bi stvar bila kapitalizovana? Ima i jednog, i drugog, zavisno iz čijeg ugla i sa kojom motivacijom se na to gleda. Na momente liči da je u pitanju je dobro izvedena, spontana igra za zapadnu javnost, igra u kojoj su po sili situacije učestvovali gotovo svi bitni faktori sa srpske političke scene. Na kraju, pored svih varničenja i utiska da je situacija skoro nerešiva, Srbija pred "spoljnim faktorom" ispada konstruktivan partner, kome bi valjda nešto trebalo dati za uzvrat.  

Biće zanimljivo čuti kako će ovu vest, u suštini ipak pozitivnu po Srbiju, tumačiti oni koji će na svaki način gledati da u prvi plan stave dokaze kako je srpska politika neuspešna, kao i oni sa suprotne strane, koji u nagoveštaju kandidature vide nekakvu bezrezervnu dnevnopolitičku pobedu. Ne bi to bila ni pobeda, ni poraz. Svakako bi bio veliki pomak, no, u suštini, kandidatura je samo jedan od stepenika. 

Naravno, do petka može štošta i da se desi. I dobro, i loše. Tu su tvrdi stavovi Nemačke, Austrije i Velike Britanije, koji bi i dalje mogli da ostanu nepremostiva prepreka kandidaturi Srbije. Posebno ako se desi da na severu Kosova ponovo bukne neki "slobodarski akt". 

Pred Srbijom u svakom slučaju stoji mnogo posla, šta god da bude u petak, ili kasnije. 

 



Komentari (279)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ultimatum ultimatum 00:25 06.12.2011

&

Meni je lepo kada se neko necemu raduje
loader loader 00:27 06.12.2011

Re: &


To je najmanje duplo bolje nego da je suprotno
dr.wagner dr.wagner 08:48 06.12.2011

Re: &

.... jutro

ultimatum
Meni je lepo kada se neko necemu raduje


-Pa treba se radovati ...
... 2018. godine , kada budete ulazili u EU ... Unija ionako više neće postojati
u ovom obliku ...
-Svi će iz nje istupiti , osim Slovenije i Hrvatske , a BiH i CG i Makedonija će
imati (bezuslovni ) status kandidata ...

-Ne znam je li potrebno posebno naglasiti , svečanost prijema Srbije u EU ...
... održati će se u Jajcu ...


Wagner
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:54 06.12.2011

Re: &

Ukoliko vi, komšije, Mesića delegirate u Brisel, raspad će zadesiti EU već naredne godine.
janeznam janeznam 09:55 06.12.2011

Re: &

Unija ionako više neće postojati
u ovom obliku ...

Vrlo verovatno posto je Habermasu pukao film pa je resio da spase Evropu od same sebe
Kazezoze Kazezoze 10:09 06.12.2011

Re: &

dr.wagner
.... jutro

ultimatum
Meni je lepo kada se neko necemu raduje


-Pa treba se radovati ...
... 2018. godine , kada budete ulazili u EU ... Unija ionako više neće postojati
u ovom obliku ...
-Svi će iz nje istupiti , osim Slovenije i Hrvatske , a BiH i CG i Makedonija će
imati (bezuslovni ) status kandidata ...

-Ne znam je li potrebno posebno naglasiti , svečanost prijema Srbije u EU ...
... održati će se u Jajcu ...


Wagner

tako je doktore, sve upućuje na već poznati scenario.
dr.wagner dr.wagner 10:26 06.12.2011

Re: &

Pozdrav svima

Kazezoze

... tako je doktore, sve upućuje na već poznati scenario.


-Za glavnog tajnika te nove EU , mi ćemo delegirati nekog finog Zagorca ...
-Mislim , mogli biste i vi KRALJA , ali sa njim imamo loša iskustva ...
... čim se malo zapuca .. on zbriše


Wagner
Kazezoze Kazezoze 10:40 06.12.2011

Re: &

dr.wagner
Pozdrav svima

Kazezoze

... tako je doktore, sve upućuje na već poznati scenario.


-Za glavnog tajnika te nove EU , mi ćemo delegirati nekog finog Zagorca ...
-Mislim , mogli biste i vi KRALJA , ali sa njim imamo loša iskustva ...
... čim se malo zapuca .. on zbriše


Wagner

već poznato...ništa nam drugo ne preostaje nego da prihvatimo tog vašeg zagorca ko svog najrođenijeg (pa i više),jer čak ni u ovog našeg KRALJA MAJMUNA serbski narod više nema nikakvog poverenja.
u srbe, ipak, više verujete vi i slovenci, što se vidi po zadnjim izborima.
libkonz libkonz 10:43 06.12.2011

Re: &

-Mislim , mogli biste i vi KRALJA , ali sa njim imamo loša iskustva ...
... čim se malo zapuca .. on zbriše

Ne, Dr. Wagner, kralja ste nam ubili u Marseju, a njegov šesnaestogodišnji sin je evakuisan u London, ne svojom odlukom.
Hvala na ponudi na Zagorcu, još se nismo oporavili ni od onog prvog.
Možda bolje da vam mi pošaljemo crnogorske intelektualce iz Beograda i jednog iz Subotice, inače eksperta za fudbal.
ivana23 ivana23 10:58 06.12.2011

Re: &

libkonz
-Mislim , mogli biste i vi KRALJA , ali sa njim imamo loša iskustva ...
... čim se malo zapuca .. on zbriše

Ne, Dr. Wagner, kralja ste nam ubili u Marseju, a njegov šesnaestogodišnji sin je evakuisan u London, ne svojom odlukom.
Hvala na ponudi na Zagorcu, još se nismo oporavili ni od onog prvog.
Možda bolje da vam mi pošaljemo crnogorske intelektualce iz Beograda i jednog iz Subotice, inače eksperta za fudbal.


Sedamnaestogodisnji - rodjen 6. septembra 1923.

(izvini, al' cinjenice...)
Hansel Hansel 12:33 06.12.2011

Euforija dr Wagnera

Dobar dan, doktore, nešto mi delujete prilično ekstatično, ima li to veze s izborima kod vas?

Pravo da Vam kažem, i ja bih bio euforičan da se nešto tako ovde desi...
dr.wagner dr.wagner 14:55 06.12.2011

Re: &

Zdravo drugovi (ovdje sada tako pozdravljamo )

libkonz
... Ne, Dr. Wagner, kralja ste nam ubili u Marseju, a njegov šesnaestogodišnji sin je evakuisan u London, ne svojom odlukom. Hvala na ponudi na Zagorcu, još se nismo oporavili ni od onog prvog. Možda bolje da vam mi pošaljemo crnogorske intelektualce iz Beograda i jednog iz Subotice, inače eksperta za fudbal.


-Dobro , istina je ... "ukantali" smo vam kralja (to je onda bio i naš
kralj , iako se ovdje za njim baš i nije plakalo) , ali znate i sami kakav
je On bio prema nama ...

-Nisam shvatio od čega se oporavljate u vezi sa "prvim Zagorcem" ...???

-Što se tiče crnogorskih kadrova , jedino Kapičića pošaljite ... nemamo
dosta zatvorskih kapaciteta , a Jovo je tu ekspert

-Gospodine H , nije euforija ... ja sam još 30-40 stupnjeva "ljeviji" od
od ovih izabranih ... no , pomak je svakako pozitivan


Wagner


libkonz libkonz 15:10 06.12.2011

Re: &

ali znate i sami kakav
je On bio prema nama ...

da, dao vam državu
-Što se tiče crnogorskih kadrova , jedino Kapičića pošaljite ... nemamo
dosta zatvorskih kapaciteta , a Jovo je tu ekspert

dogovoreno! to je takav zlikovac da ga ni zemlja neće, rado bismo vam ga prosledili.
-Nisam shvatio od čega se oporavljate u vezi sa "prvim Zagorcem" ...???

ma neću sad da se Srđi mešam u posao, ali reći ću samo ovo: dobar je bio za bitange i probisvete, poštene domaćine je urnisao, ali to isto može da se kaže i za njegove naslednike Srbe.
Ako biste nam već nekog slali, predlažem Ivana Balića. Jeste da je na zalasku karijere, ali dobro bi nam došao u januaru.
Pozdrav, Dr. Wagner!
dr.wagner dr.wagner 15:19 06.12.2011

Re: &

libkonz

da, dao vam državu


-Hm ... mislim kako ste Vi čitali neke krive knjige ...

libkonz

... u vezi sa "prvim Zagorcem" ...???ma neću sad da se Srđi mešam u posao, ali reći ću samo ovo: dobar je bio za bitange i probisvete ...


-A , baš Vam hvala na komplimentima ...
Hansel Hansel 15:23 06.12.2011

Re: &

dr.wagner
Gospodine H , nije euforija ... ja sam još 30-40 stupnjeva "ljeviji" od od ovih izabranih ... no , pomak je svakako pozitivan

Dobro, nisam ja mislio "euforija" doslovce (znam koje je izvorno značenje )... i nema veze, ja u to još verujem, da li je neko levo ili desno, nego da li je u osnovi prav, da ne kažem - normalan. Slušao sam govore posle saopštenja rezultata i kasnije izjave i pobednici mi (ovi eksponirani) deluju mnooogo normalnije - ljudski, pre svega. Lako mi je odavde da se smejem "dioptrijama" i "visibabama", ali po ko zna koji put mi je fascinantna ta sličnost onih koji su devedestih s različitih strana vodili rat, naravno preko nas - ovde i tamo. Od mene samo - čestitke i pozdrav!
libkonz libkonz 15:25 06.12.2011

Re: &

-A , baš Vam hvala na komplimentima ...

u Srbiji, Dr. Wagner. Kome je valjao u Hrvatskoj, u to ne ulazim
-Hm ... mislim kako ste Vi čitali neke krive knjige ...

Da nije srpske vojske bilo, bojim se da bi Hrvatska bila podeljena između Italije, Austrije i Mađarske. A Srbi vas častili Baranjom.
Hansel Hansel 15:38 06.12.2011

Re: &

libkonz
u Srbiji, Dr. Wagner.

U Srbiji su krivi Srbi što su to dozvolili, tj. oni koji su mu se dodvoravali (zašto - zna se).

Iako je zatiranje građanstva za svaku osudu, moram da kažem da ni u Srbiji od njegovog sistema (bar srednjoročno) nije bilo bolje samo "bitangama i probisvetima".
dr.wagner dr.wagner 15:45 06.12.2011

Re: &

Hansel

Od mene samo - čestitke i pozdrav!


-Hvala Vam druže H ...

-A Vi druže L , ne pitajte za Baranju ... , a ja neću za Zemun
libkonz libkonz 15:51 06.12.2011

Re: &

-A Vi druže L , ne pitajte za Baranju ... , a ja neću za Zemun

Ne pitam ja ništa, samo da konačno definišemo tu granicu i zauvek ostavimo te priče po strani.
Iako je zatiranje građanstva za svaku osudu, moram da kažem da ni u Srbiji od njegovog sistema (bar srednjoročno) nije bilo bolje samo "bitangama i probisvetima".

u pravu si, samo ipak akcenat stavljam na "bitange i probisvete"
U Srbiji su krivi Srbi što su to dozvolili, tj. oni koji su mu se dodvoravali (zašto - zna se).

za većinu nesreća koje su nas snašle sami smo krivi. istorija je puna gluposti srpskih vođa, ali slično je i sa drugim narodima.
maksa83 maksa83 16:03 06.12.2011

Re: &

Ako biste nam već nekog slali, predlažem Ivana Balića.

E, neka tog ... Balića, nek' pošalju Ninu Morić.

Nećemo da je pokvarimo, časna Titova pionirska reč.
janeznam janeznam 16:57 06.12.2011

Re: &

časna Titova pionirska reč.

Valjda omladinska. Prerastao si ti pionire.
maksa83 maksa83 17:01 06.12.2011

Re: &

janeznam
časna Titova pionirska reč.

Valjda omladinska. Prerastao si ti pionire.

Ćuti, vidiš da 'vatam Wagnera na sentimentalnost i prizivanje dobrih starih vremena. Njemu kad kažeš "Tito" to je kao da si rek'o "Tito" srdjizlopogledji, samo obrnuto. Razumeš šta hoću da kažem.
libkonz libkonz 17:14 06.12.2011

Re: &

E, neka tog ... Balića, nek' pošalju Ninu Morić.

Srećom pa moja žena ne čita ovo.
Koliko god neki moji prijatelji preferiraju MaDŽarice, toliko su meni Hrvatice omiljene oduvek bile.
Uzeli im Srbi sve najbolje, samo tu Ninu nije niko, pa je nešto bila tužna i ljubomorna. Ma naći će se neki Srbin i za nju
dragan7557 dragan7557 17:23 06.12.2011

Re: &

Hvala na ponudi na Zagorcu, još se nismo oporavili ni od onog prvog.

Pa Gary tesko je okreciti sve, nema para kazu. A dazbe da kreci nece ni Kralj i pored apanaze koju dobija od naroda da ama bas nista ne radi, a eto i na limenom konju mu stoju NJKV.

A boga mi Krunski Savet nije ni u SFRJ naucio da kreci.

cerski
dr.wagner dr.wagner 21:20 06.12.2011

Re: &

... večer

-Nina Morić ...

-Kao dječačić sam dijelio na plave i crne ... , sada više ne dijelim
, a Vi na Mađarice , Hrvatice ... valjda i Srpkinje ...
... jao , jao ... praviti ćemo se da ovo niste napisali

libkonz
... toliko su meni Hrvatice omiljene oduvek bile.


-Pa ,je li Vam supruga Hrvatica ... ili Vi to samo sanjate ?


Wagner
dragan7557 dragan7557 22:15 06.12.2011

Re: &

u srbe, ipak, više verujete vi i slovenci, što se vidi po zadnjim izborima.



Pa nije ni cudo, sa Srbima svi imaju vise iskustva od samih Srba sa Srbima.

cerski
ivana23 ivana23 00:31 06.12.2011

***



Continued EU discussion on our enlargement agenda. Division of Cyprus and tensions in Kosovo complicating

@carlbildt
loader loader 00:33 06.12.2011

Re: ***

Naša voda?!
ivana23 ivana23 00:39 06.12.2011

Re: ***

loader
Naša voda?!


Ne bih rekla.
loader loader 00:43 06.12.2011

Re: ***

Dobro, znam - ambalaža, dizajn itd njihovo
aleksanadar aleksanadar 12:42 06.12.2011

Re: ***

Naša voda?!


Одмењска, са Савиног извора!
buba_truba buba_truba 12:59 06.12.2011

Re: ***

aleksanadar
Naša voda?!


Одмењска, са Савиног извора!

Kad već pominjete vodu, šta mislite o ovome: "Srbija uslovljena da proda izvore vode"?

Iako je izvor diskutabilan, deluje argumentovano. A?
aleksanadar aleksanadar 13:17 06.12.2011

Re: ***



Ако је то један од тих "нових услова" (о којима не знамо пуно, али знамо да ће их бити), онда наш одговор мора бити: НЕ!






P.S.

100 !
buba_truba buba_truba 15:52 06.12.2011

Re: ***

aleksanadar
P.S.

100 !

Hvala na odgovoru.

P.S. Ohohooo - čestitam !
dragan7557 dragan7557 17:30 06.12.2011

Re: ***

buba_truba
aleksanadar
Naša voda?!


Одмењска, са Савиног извора!

Kad već pominjete vodu, šta mislite o ovome: "Srbija uslovljena da proda izvore vode"?

Iako je izvor diskutabilan, deluje argumentovano. A?

Nema diskutabilnosti, tako ce vam biti. Jedan od razloga likvidacije Gadafija je upravo voda, ali duga prica. Voda, hrana i zemlja ide vasim novim gazdama, kao i energija(nafta) koja je vec prodata Rusima. Voda je vec delimicno prodata, zemlju kupuju tajkuni i stranci za sada prikriveno, a za hranu ce se pobrinuti GMO Monsanto.

cerski
buba_truba buba_truba 17:39 06.12.2011

Re: ***

dragan7557
Nema diskutabilnosti, tako ce vam biti. Jedan od razloga likvidacije Gadafija je upravo voda, ali duga prica. Voda, hrana i zemlja ide vasim novim gazdama...

A zašto ti, cerski, nekad o nama pričaš kao da smo MI... a onda okreneš, pa smo MI - VI? Mislim, jesi li i ti MI, ili smo samo mi - Mi? A TI?
maksa83 maksa83 17:46 06.12.2011

Re: ***

A zašto ti, cerski, nekad o nama pričaš kao da smo MI... a onda okreneš, pa smo MI - VI? Mislim, jesi li i ti MI, ili smo samo mi - Mi? A TI?

U Cerskom su pomešane i prepliću se kroz prostor i vreme one "3 Faze Pečalbarstva", tj. kod njega ta tranzicija nije jednosmerna.

1 - Mislim da će da nas bombarduju
2 - Mislim da će da vas bombarduju
3 - Mislim da ćemo da vas bombardujemo

freehand freehand 18:05 06.12.2011

Re: ***

maksa83
A zašto ti, cerski, nekad o nama pričaš kao da smo MI... a onda okreneš, pa smo MI - VI? Mislim, jesi li i ti MI, ili smo samo mi - Mi? A TI?

U Cerskom su pomešane i prepliću se kroz prostor i vreme one "3 Faze Pečalbarstva", tj. kod njega ta tranzicija nije jednosmerna.

1 - Mislim da će da nas bombarduju
2 - Mislim da će da vas bombarduju
3 - Mislim da ćemo da vas bombardujemo


Eh, Maxo, rekoh li ti da volim te tvoje simplifikacije?

CERNski je malo složenija zagonetka, da ti kažem.
omega68 omega68 18:31 06.12.2011

Re: ***

Jedan od razloga likvidacije Gadafija je upravo voda, ali duga prica

A striče cerski, vidim da se bistri Ivona Živković, ako, ako...
mariopan mariopan 19:02 06.12.2011

Re: ***

Mislim, jesi li i ti MI, ili smo samo mi - Mi? A TI?

Cerski je Vanzemaljac, živi van zemlje.
loader loader 19:52 06.12.2011

Re: ***

mariopan
Mislim, jesi li i ti MI, ili smo samo mi - Mi? A TI?

Cerski je Vanzemaljac, živi van zemlje.

Ima nadzemno korenje?
dragan7557 dragan7557 20:55 06.12.2011

Re: ***

Mislim, jesi li i ti MI, ili smo samo mi - Mi? A TI?

Pa evo da ti opricam, ako je nesto ostalo od starog u Srbiji od pre sedamdesetih to je deo mene posto sam u to vreme boravio u Srbiji.

Ono sto se desava posle 1984 (od 80 do i sa 83 studije u Srbiji) u Srbiji meni je potpuno strano i to ne predstavlja deo mene. Posle 2000 do sada Srbija i ja skoro da nemamo nikakve veze
1 - Mislim da će da nas bombarduju

Bombardovanje smo proveli zajedno Vi i Ja, posto sam tada u Srbiji oglasen ludakom, od strane svih mojih prijatelja i poznanika, (jedino je moja supruga bila ponosna sto sam ostao u Srbiji) jer sam se i pored upozorenja da idem, (vece pre bombardovanja su koferi bili spakovani u auto i ujutro sam trebao da krenem, u inostranstvo, odlucio sam da ostanem u Srbiju da podelim dozivljaj bombardovanja sa gradjanima Srbije. Zanci maxine primedbe su bez veze - ovaj put.

Kada je u pitanju Srbija i Srpski gradjani onda je sve sto je imaterijalno nase, sve sto je materijalno to je vase, jer ja smatram da je zivot most na kome se ne grade kuce. Srbiju kao materijalnu pojavu nikada nisam dozivljavao kao svojinu jer ona to i nije. Reci cist hrvatski zrak ili srpska voda i slicno, smatram idiotizmom najgore vrste, isto toliko je budalasto reci da je nesto nacionalna svojina (nebo zemlja, voda, vazduh i tsl), jer je svojina relativan pojam koji samo kod ljudi ima znacenje kod drugih stanovnika ove planete kojih je daleko vise ova suluda osobina ne postoji.

Posto sam ceo radni vek (efektivni rad naveden u daljem tekstu) proveo upravljajuci raznim firmama i projektima rasutim po svetu, samim tim sam postao gradjanin sveta a ne svojina nacionalne elite-ma koje.

Ne postoji drzava u kojoj se ne bih osecao kao kod vlastite kuce, od kojih se jedna nalazi u Srbiji, a u koju nisam usao vec sest godina, druge dve su u medjuvremenu prodate i srusene, druge u kojima zivim (dva apartmna) su u inostranstvu.

Posle dolaska smozvane demokratije na vlast, odmah posle nekoliko meseci sam video i shvatio da se nista nije promenilo a i ako postoje promene one su samo na gore, a kvalitet zivota u Srbiji je postao losiji nego u Burkina Faso. Oni nisu znali za bolje ali kao sto i samo ima kaze Burkina Faso=Zemlja Postenih ljudi, ostali su ne korumpirani, u stvarima od vitalnog znacaja. U Srbiji je apsolutno sve korumpirano od morala pa do svih imaterijalnih i materijalnih vrednosti.

Ovo bi ukratko bilo objasnjenje koje ste trazili.
U Cerskom su pomešane i prepliću se kroz prostor i vreme one "3 Faze Pečalbarstva", tj

Na tvoju zalost nisi u pravu, ja niti sam kad bio pecalbar niti sam zavisio od poslodavaca. Moji kvaliteti su takvi da ako mi se hoce da radim postavljam sam cenu mog rada, kome se ne svidja neka trazi drugog, je uvek bio moj moto. I nikakve faze u pecalbarstvu ja nemam, posto jedva znam i sta je pecalbarenje. U poslovima koje sam obavljao je mali broj ljudi koji koji to znaju kvalitetno da urade pa je izbor poslodavaca tih poslova ogranicen na mali broj strucnjaka, koji se skoro svi medjusobno poznajemo pa je poslodavac uvek gubitnik. Sa 57 godina sam oficijelno prestao da prihvatam bilo kakav projekt (osim pro bono), jer sam smatrao da je to dovoljno a sada kad bih ponovo odlucivao o istom sigurno je da bih prestao sa 45.
Od ukupno 45 godina radnog staza sam efektivno radio samo 20 ostalo vreme sam posvecivao sebi.

Multi jezicnost (urodjen talent za jezike), mi dozvoljava da sa svakim iole obrazovanim covekom ove planete vodim razgovor, a to sa svoje strane uslovljava mondijalno ponasanje i tome adekvatno dozivljavanje ljudi, (i raznih drustvenih sistema), kao partnera, a ne kao nepoznatog neprijatelja, koga se treba plasiti. Skoro urodjeni talent za multi tasking (uz dodatno obrazovanje na tom polju) mi je uvek omogucavao prednost nad drugim u istim poslovima.

Svestrano obrazovanje, mi dozvoljava da na istom nivou komuniciram sa ljudima raznih radnih profila i obrazovnog nivoa, rasa, vera, porekla i nacionalnosti, o bilo kom topic-u, dok prihvatanje ljudi onakvih kakvi su, me stavlja u poziciju da osim prostaka i neotesanih lokalnih badavdzija, sa svima postizem dobar ljudski odnos.



cerski
dragan7557 dragan7557 21:15 06.12.2011

Re: ***

omega68
Jedan od razloga likvidacije Gadafija je upravo voda, ali duga prica

A striče cerski, vidim da se bistri Ivona Živković, ako, ako...

Od kada Ivona zivkovic pise za Tabloid, ne citam sta pise. Pre nekoliko godina (7 ili 8) dok je pisala svoj blog, sam ponekad citao poprilicno prepisivacko prevodilacke blogove koje je postavljala.

Ivona Zivkovic koristi izvore koji su meni poznati mnogo pre nego njoj, pa tako i nemam neke potrebe da citam njena pisanja, prevedena i uoblicena za srpsko trziste.

Najveci deo tematike je obradjen od strane drugih, sposobnijih autora istrazivackog novinarstva, cije radove Ivona koristi, tako da je njena pojava znacajna samo za lokalne citaoce kojima je izvorna literatura iz raznih razloga (najvise jezicke prirode, ili niskog nivoa obrazovanja), nedostupna.

Ono o cemu ona pise je kao sto rekoh odavno poznato i kod nje se pojavljuje posle nekoliko godina.

Ovim ne zelim da umanjim njen znacaj za obavestenost gradjana zeljnih senzacionalnih sadrzaja (ali i provokativnih sadrzaja), kao ni njena uoblicavanja izvornog materijala i prilagodjavanja istog citalackoj publici u Srbiji.

cerski

p.s. Bojan Budimac je nekoliko puta spomenuo neke od izvora koje koristi Ivona Zivkovic. A dobar deo se moze naci na Internet strani Educate Yourself.
blogovatelj blogovatelj 21:17 06.12.2011

Re: ***

posto sam tada u Srbiji oglasen ludakom, od strane svih mojih prijatelja i poznanika,


Bas me cudi da su tako mislili...
dragan7557 dragan7557 21:40 06.12.2011

Re: ti si iz dole navedene ciljne grupe

blogovatelj
posto sam tada u Srbiji oglasen ludakom, od strane svih mojih prijatelja i poznanika,


Bas me cudi da su tako mislili...


Ciljna grupa je podvucena radi boljeg raspoznavanja posto izgleda ne vidis dobro (ili, ne razumes napisano sto je verovatnije)i ukljucena u ostatak recenice, dela koji ne razumes, kako bi pismeniji razumeli o cemu se radi i mogli natenane da ti objasne.
o bilo kom topic-u, dok prihvatanje ljudi onakvih kakvi su, me stavlja u poziciju da osim prostaka i neotesanih lokalnih badavdzija, sa svima postizem dobar ljudski odnos.

PROCITAJ! i nadji nekog funkcionalno pismenog da ti objasni znacenje procitanog.
Bombardovanje smo proveli zajedno Vi i Ja, posto sam tada u Srbiji oglasen ludakom, od strane svih mojih prijatelja i poznanika,

Ti si naravno bombardovanje proveo na sigurnom u inostranstvu u cega ne sumnjam, i odande slao ratoborne poruke Internetom, za cega si posthumno odlikovan! A kad se sve zavrsilo dosao si da im, NATO paktu zahvalis da dobrocinstvu, naravno i da pogledas kako stoji sa imovinom?

cerski
princi princi 22:01 06.12.2011

Re: ***

Multi jezicnost (urodjen talent za jezike), mi dozvoljava da sa svakim iole obrazovanim covekom ove planete vodim razgovor, a to sa svoje strane uslovljava mondijalno ponasanje i tome adekvatno dozivljavanje ljudi, (i raznih drustvenih sistema), kao partnera, a ne kao nepoznatog neprijatelja, koga se treba plasiti. Skoro urodjeni talent za multi tasking (uz dodatno obrazovanje na tom polju) mi je uvek omogucavao prednost nad drugim u istim poslovima.

Svestrano obrazovanje, mi dozvoljava da na istom nivou komuniciram sa ljudima raznih radnih profila i obrazovnog nivoa, rasa, vera, porekla i nacionalnosti, o bilo kom topic-u, dok prihvatanje ljudi onakvih kakvi su, me stavlja u poziciju da osim prostaka i neotesanih lokalnih badavdzija, sa svima postizem dobar ljudski odnos.

Čerski, care, samo jedno reci: da li je Cerski ili Čerski? Da znam da kažem majstoru šta da istetovira.
omega68 omega68 22:03 06.12.2011

Re: ***

tako da je njena pojava znacajna samo za lokalne citaoce kojima je izvorna literatura iz raznih razloga (najvise jezicke prirode, ili niskog nivoa obrazovanja), nedostupna.




Ti si naravno bombardovanje proveo na sigurnom u inostranstvu u cega ne sumnjam, i odande slao ratoborne poruke Internetom, za cega si posthumno odlikovan! A kad se sve zavrsilo dosao si da im, NATO paktu zahvalis da dobrocinstvu, naravno i da pogledas kako stoji sa imovinom?


U zaklon!
dragan7557 dragan7557 22:23 06.12.2011

Re: ***

princi
Multi jezicnost (urodjen talent za jezike), mi dozvoljava da sa svakim iole obrazovanim covekom ove planete vodim razgovor, a to sa svoje strane uslovljava mondijalno ponasanje i tome adekvatno dozivljavanje ljudi, (i raznih drustvenih sistema), kao partnera, a ne kao nepoznatog neprijatelja, koga se treba plasiti. Skoro urodjeni talent za multi tasking (uz dodatno obrazovanje na tom polju) mi je uvek omogucavao prednost nad drugim u istim poslovima.

Svestrano obrazovanje, mi dozvoljava da na istom nivou komuniciram sa ljudima raznih radnih profila i obrazovnog nivoa, rasa, vera, porekla i nacionalnosti, o bilo kom topic-u, dok prihvatanje ljudi onakvih kakvi su, me stavlja u poziciju da osim prostaka i neotesanih lokalnih badavdzija, sa svima postizem dobar ljudski odnos.

Čerski, care, samo jedno reci: da li je Cerski ili Čerski? Da znam da kažem majstoru šta da istetovira.

Pazi da te ne ubode!

cerski
dragan7557 dragan7557 22:27 06.12.2011

Re: ***

omega68
tako da je njena pojava znacajna samo za lokalne citaoce kojima je izvorna literatura iz raznih razloga (najvise jezicke prirode, ili niskog nivoa obrazovanja), nedostupna.




Ti si naravno bombardovanje proveo na sigurnom u inostranstvu u cega ne sumnjam, i odande slao ratoborne poruke Internetom, za cega si posthumno odlikovan! A kad se sve zavrsilo dosao si da im, NATO paktu zahvalis da dobrocinstvu, naravno i da pogledas kako stoji sa imovinom?


U zaklon!

Da i tebi nisu ponudili ovo visoko odlikovanje?!

cerski
omega68 omega68 22:36 06.12.2011

Re: ***

Da i tebi nisu ponudili ovo visoko odlikovanje?!

Strikane, sada ćeš da vidiš kako izgleda blogovateljski bes, samo dok snimi ovo što si mu napisao
dragan7557 dragan7557 22:41 06.12.2011

Re: ***

omega68
Da i tebi nisu ponudili ovo visoko odlikovanje?!

Strikane, sada ćeš da vidiš kako izgleda blogovateljski bes, samo dok snimi ovo što si mu napisao

Ima tu posla a i predvideo sam:
PROCITAJ! i nadji nekog funkcionalno pismenog da ti objasni znacenje procitanog.

sad snima a onda pocinje traznja nekog....itd

cerski
princi princi 22:49 06.12.2011

Re: ***

Pazi da te ne ubode!

Čerski, care, tebe ko pročita njega/nju ni Džon Holms da siluje ne bi ništa osetio.
dragan7557 dragan7557 00:00 07.12.2011

Re: ***

princi
Pazi da te ne ubode!

Čerski, care, tebe ko pročita njega/nju ni Džon Holms da siluje ne bi ništa osetio.

Fala na komplimeti!

cerski
maksa83 maksa83 09:52 07.12.2011

Re: ***

Bombardovanje smo proveli zajedno Vi i Ja

Znači da si praktično - samog sebe bombardovao? ("Mislim da ćemo da nas bombardujemo" )
Pa to k'o u Catch-22.

, posto sam tada u Srbiji oglasen ludakom, od strane svih mojih prijatelja i poznanika, (jedino je moja supruga bila ponosna sto sam ostao u Srbiji) jer sam se i pored upozorenja da idem, (vece pre bombardovanja su koferi bili spakovani u auto i ujutro sam trebao da krenem, u inostranstvo, odlucio sam da ostanem u Srbiju da podelim dozivljaj bombardovanja sa gradjanima Srbije. Zanci maxine primedbe su bez veze - ovaj put.

Moja priča je slična. Pošto se otpr. 10-ak dana pred bembanje znalo šta će da se desi nas 10 smo dobili poslovne šengenske vize i karte da napustimo zemlju "da projekti ne bi stali". Otpr. pola je odlučilo da ode a pola je ostalo. Ja ostao. Sad da me neko pita, opet bih ostao.

dragan7557 dragan7557 12:05 07.12.2011

Re: ***

Ja ostao. Sad da me neko pita, opet bih ostao.


Makso lafe!



cerski
blogovatelj blogovatelj 21:00 07.12.2011

Re: ti si iz dole navedene ciljne grupe

Ti si naravno bombardovanje proveo na sigurnom u inostranstvu u cega ne sumnjam,


Losa pretpostavka.
Bombardovali su me u Kragujevcu, Somboru, Lazarevcu i Novom Sadu.
U Kanadu sam stigao 2002.
Takodje, obrati paznju koliko je jos njih sem mene zacudjeno sto su te proglasili dileom. Trenutno imam devet preporuka.
Razmisljaj o tome, kao i o poslovici koja kaze "dabogda ti se cerski po blogu raspisao"
dragan7557 dragan7557 17:37 08.12.2011

Re: ti si iz dole navedene ciljne grupe

blogovatelj 21:17 06.12.2011

blogovatelj 21:00 07.12.2011


Za vreme koje ti je bilo potrebno da nadjes:
PROCITAJ! i nadji nekog funkcionalno pismenog da ti objasni znacenje procitanog.


ja sam ti dao VII. preporuku, nije prosto naci pismenog coveka u americi za tako kratko vreme.


cerski

p.s samo nastavi da pises za preporuke, trudi se mozda i uspes.
freehand freehand 17:49 08.12.2011

Re: ti si iz dole navedene ciljne grupe

ja sam ti dao VII. preporuku, nije prosto naci pismenog coveka u americi za tako kratko vreme.

Cerski... Odakle ti taj besmisleni nagon za samopovređivanje?
blogovatelj blogovatelj 22:58 08.12.2011

Re: ti si iz dole navedene ciljne grupe

samo nastavi da pises za preporuke, trudi se mozda i uspes.


Ja, dragi moj cerski, uzivam da umirem u lepoti igre, sto bi rekli nasi fudbalski strucnjaci. Dakle, samo me preporuke interesuju i nista vise.
Za razliku od mojih komentara, tvoji su komentari umni i puni skrivenih poruka.
Samo, ne znam da li si primetio da od kada nema Sentinela, maskota bloga si ti.
Prosto ne mogu da ti opisem kako mi se dusa ispuni radoscu kada vidim niz naizmenicnih komentara freehand-cerski. Znam da cu da se nasmejem od srca i da ce neko ispasti majmun, a taj uvek isti neko nikako to da ukapira.
AlexDunja AlexDunja 00:59 06.12.2011

...

Biće zanimljivo čuti kako će ovu vest, u suštini pozitivnu po Srbiju, tumačiti oni koji će na svaki način tražiti načine da u prvi plan stave dokaze kako je srpska politika neuspešna,


vi mislite da je srpska spoljna politika uspešna?
Covek u belom Covek u belom 01:07 06.12.2011

Re: ...

AlexDunja
Biće zanimljivo čuti kako će ovu vest, u suštini pozitivnu po Srbiju, tumačiti oni koji će na svaki način tražiti načine da u prvi plan stave dokaze kako je srpska politika neuspešna,


vi mislite da je srpska spoljna politika uspešna?

Za srpsku spoljnu politiku pojma nemam, nije lako proceniti, al jedno znam sigurno, da se ti licno u politiku razumes ko Marica u kriv...
loader loader 01:11 06.12.2011

Re: ...

Zavisi šta se smatra uspešnim. Oni koji traže da se sa Kosova ne uzmakne ni pedalj današnju srpsku spoljnu politiku smatraju maltene izdajničkom, dok oni koji jedino u priznavanju nezavisnosti Kosova nalaze način za napredak Srbije ovakvu našu spoljnu politiku vide kao prevaziđenu i kočničarsku. Mislim da je u okvirima mogućeg, a to je veoma mali prostor, učinjeno otprilike upravo onoliko koliko se moglo.

AlexDunja AlexDunja 01:15 06.12.2011

Re: ...

ti licno

ne mogu da uzvratim komplimentom,
ja tebe lično uopšte ne poznajem.
AlexDunja AlexDunja 01:20 06.12.2011

Re: ...

Mislim da je u okvirima mogućeg, a to je veoma mali prostor, učinjeno otprilike upravo onoliko koliko se moglo.

ja ne mislim tako, ali ostavićemo razgovor za neku drugu priliku,
kad izostanu budalasta vređanja, i razgovor bude moguć
loader loader 01:21 06.12.2011

Re: ...

covek u belom

Razumela se u spoljnu politiku ili ne, koleginica AD nipošto nije zaslužila takav, lični tretman
loader loader 01:24 06.12.2011

Re: ...

AlexDunja:
ja ne mislim tako, ali ...

Znam da ne mislite. No, ne treba napuštati diskusiju zbog jednog neopreznog ...
Covek u belom Covek u belom 01:38 06.12.2011

Re: ...

AlexDunja
ti licno

ne mogu da uzvratim komplimentom,
ja tebe lično uopšte ne poznajem.

Licno poznavanje nije neophodno da bi se procenilo necije razumevanje/poznavanje stvari. Dovoljno je citati stavove iznete na blogu koji se ukratko mogu sazeti u:
1) ne nudjenje nikakvih ozbiljnih argumenata u diskusiji
2) ponavljanje unapred naucenih floskula odredjenih stranaka cije se razumevanje (spoljne) politike takodje moze oceniti pridevom mediokritetano.
AlexDunja AlexDunja 01:41 06.12.2011

Re: ...

2) ponavljanje unapred naucenih floskula odredjenih stranaka cije se razumevanje (spoljne) politike takodje moze oceniti pridevom mediokritetano.

?

ovo ti je bez veze, i baca senku na tvoje ozbiljno
poznavanje mojih stavova na blogu,

ja nikada nisam bila u strankama,
a odavno i ne glasam, tj. politiku posmatram sa strane.
Covek u belom Covek u belom 01:48 06.12.2011

Re: ...

AlexDunja
2) ponavljanje unapred naucenih floskula odredjenih stranaka cije se razumevanje (spoljne) politike takodje moze oceniti pridevom mediokritetano.

?

"Srbiji ne razume evropsku ideju, ne razume evropske vrednosti, Srbiji koja je danas spremna da uradi Srbima na severu Kosova ono što je u prošlosti radila Srbima u Hrvatskoj i Bosni."
I jos gomila praznih floskula koje ne znace nista. I naravno nikad nikakva argumentacija.
Covek u belom Covek u belom 01:51 06.12.2011

Re: ...

AlexDunja
ja nikada nisam bila u strankama,
a odavno i ne glasam, tj. politiku posmatram sa strane.

Ono u fazonu ja sam tu da gledam kako se drugi valjaju u blatu i pljuckam sa strane.
Pa izvoli izjasni se, da cujemo tvoje stavove, sta ti mislis da ne valja, zasto i sta bi ti uradila drugacije?
Da vidimo dal je u pitanju sopstevno misljenje ili floskule odredjenih stranaka. To dal si ili nisi u stranci uopste nije bitno.
AlexDunja AlexDunja 01:53 06.12.2011

Re: ...

"Srbiji ne razume evropsku ideju, ne razume evropske vrednosti, Srbiji koja je danas spremna da uradi Srbima na severu Kosova ono što je u prošlosti radila Srbima u Hrvatskoj i Bosni."
I jos gomila praznih floskula koje ne znace nista. I naravno nikad nikakva argumentacija.


ja to rekla?

izvini, i molim te saberi se, pa reci
čime sam te danas iznervirala,
ne voliš tom vejtsa?
AlexDunja AlexDunja 01:57 06.12.2011

Re: ...

Pa izvoli izjasni se,

neće moći. ne radim na nasilje,
tako ti razgovaraj sa onima koji moraju da te trpe.
Goran Vučković Goran Vučković 02:22 06.12.2011

Hoist that rag

ne voliš tom vejtsa?

U ovom svetom trenutku svi moraju biti srećni i ponosni.

U to ime, nešto prigodno.



Covek u belom Covek u belom 02:29 06.12.2011

Re: Hoist that rag

Goran Vučković
ne voliš tom vejtsa?

U ovom svetom trenutku svi moraju biti srećni i ponosni.

U to ime, nešto prigodno.

Imam ja nesto bolje :

Goran Vučković Goran Vučković 02:34 06.12.2011

Re: Hoist that rag


Imam ja nesto bolje :

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=s2IaFaJrmno[/youtube]


Jbt ovi drugosrbijanci odmah vade neko poređenje Srbije sa nacističkom Nemačkom
Covek u belom Covek u belom 02:39 06.12.2011

Re: Hoist that rag

Goran Vučković

Imam ja nesto bolje :

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=s2IaFaJrmno[/youtube]


Jbt ovi drugosrbijanci odmah vade neko poređenje Srbije sa nacističkom Nemačkom

Ma jok, ovo je samo savet kako kako jedino ispravno treba da se vodi spoljna politika .
tyson tyson 08:38 06.12.2011

Re: Hoist that rag

Jbt ovi drugosrbijanci odmah vade neko poređenje Srbije sa nacističkom Nemačkom

Što nacističkom, DÜA je i dan-danas nemačka himna...



Dr M Dr M 09:27 06.12.2011

Re: Hoist that rag

kako kako jedino ispravno treba da se vodi spoljna politika




Kad već kačimo muziku..
buba_truba buba_truba 10:24 06.12.2011

Re: ...

Covek u belom
AlexDunja
2) ponavljanje unapred naucenih floskula odredjenih stranaka cije se razumevanje (spoljne) politike takodje moze oceniti pridevom mediokritetano.

?

"Srbiji ne razume evropsku ideju, ne razume evropske vrednosti, Srbiji koja je danas spremna da uradi Srbima na severu Kosova ono što je u prošlosti radila Srbima u Hrvatskoj i Bosni."
I jos gomila praznih floskula koje ne znace nista. I naravno nikad nikakva argumentacija.

Izvini, Covek u belom, ali ne razumem ovo gore - koga si citirao i odakle?
Može li link? Hvala.
buba_truba buba_truba 10:27 06.12.2011

Re: ...

AlexDunja
"Srbiji ne razume evropsku ideju, ne razume evropske vrednosti, Srbiji koja je danas spremna da uradi Srbima na severu Kosova ono što je u prošlosti radila Srbima u Hrvatskoj i Bosni."
I jos gomila praznih floskula koje ne znace nista. I naravno nikad nikakva argumentacija.


ja to rekla?

izvini, i molim te saberi se, pa reci
čime sam te danas iznervirala,
ne voliš tom vejtsa?

Vidim, nisam jedina u zbunu... btw, ja volim Toma Vejtsa.
aleksanadar aleksanadar 10:46 06.12.2011

Re: ...

Covek u belom
"Srbiji ne razume evropsku ideju, ne razume evropske vrednosti, Srbiji koja je danas spremna da uradi Srbima na severu Kosova ono što je u prošlosti radila Srbima u Hrvatskoj i Bosni."
I jos gomila praznih floskula koje ne znace nista. I naravno nikad nikakva argumentacija.

Izvini, Covek u belom, ali ne razumem ovo gore - koga si citirao i odakle?
Može li link? Hvala.



Да, било би добро да тајанствени Covek u belom, који се појавио ниоткуда, објасни кога је то цитирао. Барем.

Иначе ћу помислити да се служи празним флоскулама.

Goran Vučković Goran Vučković 10:52 06.12.2011

Re: Hoist that rag

Što nacističkom, DÜA je i dan-danas nemačka himna...

Aha, samo što su počišćene neke strofe.
aleksanadar aleksanadar 11:03 06.12.2011

Re: Hoist that rag

Što nacističkom, DÜA je i dan-danas nemačka himna...

Aha, samo što su počišćene neke strofe.


Које строфе? Како оне гласе?

Изгледа да су нацисти користили само прву строфу ове химне.

During the Nazi era, only the first stanza was used, followed by the SA song "Horst-Wessel-Lied".



Музику немачке химне је написао велики композитор Јозеф Хајдн, још 1797. године. Мало која нација може тиме да се похвали.

dragan7557 dragan7557 17:34 06.12.2011

Re: ...

dok oni koji jedino u priznavanju nezavisnosti Kosova nalaze način za napredak Srbije ovakvu našu spoljnu politiku vide kao prevaziđenu i kočničarsku.

Pa sto onda ne date i Vojvodinu i Rasku (Sandzak) u paketu i zavrsite pos'o? Ovako ce biti ajde Jovo nanovo.

cerski
G r o f G r o f 17:44 06.12.2011

Re: ...

Covek u belom
AlexDunja
Biće zanimljivo čuti kako će ovu vest, u suštini pozitivnu po Srbiju, tumačiti oni koji će na svaki način tražiti načine da u prvi plan stave dokaze kako je srpska politika neuspešna,


vi mislite da je srpska spoljna politika uspešna?

Za srpsku spoljnu politiku pojma nemam, nije lako proceniti, al jedno znam sigurno, da se ti licno u politiku razumes ko Marica u kriv...


Molio bih Čoveka u belom da elaborira Maričino razumevanje (ili nerazumevanje) jer najnovija istraživanja govore da je Marica bila ekspert za krive stvari.
Ako joj je on držao sveću , a sve pod pretpostavkom da ima minimum inteligencije koji je ipak potreban za tu radnju, molim da prosvetli i nas občne smrtnike blogosveta.
Ljudi u belom uvek drže sveću, jer onaj ko učestvuje ne može biti beo i nevin. Na stranu što dugogodišnje držanje sveće deformiše frustriranu psihu i ubija svaku kritičnost jer kritikovati znači imati viziju boljeg, a ne braniti vlastitu impotenciju.
cult cult 17:52 06.12.2011

Re: ...

odlična elaboracija tzv Maričinog problema
Bili Piton Bili Piton 17:53 06.12.2011

Re: ...

Covek u belom

Za srpsku spoljnu politiku pojma nemam, nije lako proceniti, al jedno znam sigurno, da se ti licno u politiku razumes ko Marica u kriv...


Baš prefinjeno i džentlmenski, sa istančanim osećajem za meru.

Bljaks.



buba_truba buba_truba 18:01 06.12.2011

Re: ...

cult
odlična elaboracija tzv Maričinog problema

I ja mislim... i sama sam 'tela da elaboriram, ali odustala... moglo bi se posumnjati u pristrasnost (zbog rodne pripadnosti, moje i Maričine), pa time i u verodostojnost. Hvala, Grofe.
Goran Vučković Goran Vučković 19:04 06.12.2011

Re: Hoist that rag

Које строфе? Како оне гласе?

Das Lied Der Deutschen

Vidi komentar sa dna strane.
loader loader 20:03 06.12.2011

Re: ...

Pa sto onda ne date i Vojvodinu i Rasku (Sandzak) u paketu i zavrsite pos'o? Ovako ce biti ajde Jovo nanovo.

cerski

Koji MI da damo ?! ..
Koji smo to mi, a da nismo (i) vi? Ko ste vi? Cerski, jeste li tu? Mi smo mislili da ste vi sa nama. Ili makar i sa nama. Ali, vi ste ipak izgleda "vi", a mi smo ipak izgleda "mi"? Međutim, opet ne znamo ko je ko! Možda smo mi vi, a vi ste mi? A da pri tom jesmo, ili nismo isto? Logično je i nelogično i jedno i drugo. Moram da priznam da mi ova dilema ko smo to mi po svom uzbunjujućem značaju polako počinje da prevazilazi i samu dilemu oko kandidature
mariopan mariopan 20:10 06.12.2011

Re: ...

loader
Pa sto onda ne date i Vojvodinu i Rasku (Sandzak) u paketu i zavrsite pos'o? Ovako ce biti ajde Jovo nanovo.

cerski

Koji MI da damo ?! ..
Koji smo to mi, a da nismo (i) vi? Ko ste vi? Cerski, jeste li tu? Mi smo mislili da ste vi sa nama. Ili makar i sa nama. Ali, vi ste ipak izgleda "vi", a mi smo ipak izgleda "mi"? Međutim, opet ne znamo ko je ko! Možda smo mi vi, a vi ste mi? A da pri tom jesmo, ili nismo isto? Logično je i nelogično i jedno i drugo. Moram da priznam da mi ova dilema ko smo to mi po svom uzbunjujućem značaju polako počinje da prevazilazi i samu dilemu oko kandidature

To ti je ono : Idemo braćo da ratujemo, neki ćemo da se vratimo a neki ćete da izginete.
Covek u belom Covek u belom 20:21 06.12.2011

Re: ...

G r o f
Na stranu što dugogodišnje držanje sveće deformiše frustriranu psihu i ubija svaku kritičnost jer kritikovati znači imati viziju boljeg, a ne braniti vlastitu impotenciju.

Ajde G_razmak_r_razmak_o_razmak_f-e lepo priznaj, jes to sam smislio ili ti je neko pomogao?
Zivo me zanima posto je toliko promisljeno i duboko da bi ga se i Aristotel postideo.
Doduse ti i inace blistas u dubokim filozofskim izjavama na blogu, al ovaj put si zaista prevazisao sebe .
loader loader 20:30 06.12.2011

Re: ...

Mariopan:

To ti je ono : Idemo braćo da ratujemo, neki ćemo da se vratimo a neki ćete da izginete.

Ah, pa, lepo je to Cerski podelio uloge ..
dragan7557 dragan7557 22:48 06.12.2011

Re: ...

loader
Pa sto onda ne date i Vojvodinu i Rasku (Sandzak) u paketu i zavrsite pos'o? Ovako ce biti ajde Jovo nanovo.

cerski

Koji MI da damo ?! ..
Koji smo to mi, a da nismo (i) vi? Ko ste vi? Cerski, jeste li tu? Mi smo mislili da ste vi sa nama. Ili makar i sa nama. Ali, vi ste ipak izgleda "vi", a mi smo ipak izgleda "mi"? Međutim, opet ne znamo ko je ko! Možda smo mi vi, a vi ste mi? A da pri tom jesmo, ili nismo isto? Logično je i nelogično i jedno i drugo. Moram da priznam da mi ova dilema ko smo to mi po svom uzbunjujućem značaju polako počinje da prevazilazi i samu dilemu oko kandidature

Kazezoze vam je definisao Vas na drugoj strani, uz deskripciju Vas (mn i jed.), ja sam samo napisao nkoliko sitnica o sebi, cini mi se dovoljno.

cerski
dragan7557 dragan7557 22:51 06.12.2011

Re: ...

loader
Mariopan:

To ti je ono : Idemo braćo da ratujemo, neki ćemo da se vratimo a neki ćete da izginete.

Ah, pa, lepo je to Cerski podelio uloge ..

Ja nisam spominjao rat, a cak nisam reagovao ni na provokativno pitanje o prevratu, a valjda znate razliku izmedju rata i prevrata.

Cini mi se ipak, da mi dajete nezasluzenu ulogu.

cerski
jesen92 jesen92 01:17 06.12.2011

....

...ja moram malo da trolujem posto sam pod utiskom, pozitivnim, o dogadjanjima u Hrvatskoj i Sloveniji...Koristim ovo mesto(nadam se da mi domacin nece zameriti) da obavestim dragog Dr M-a da su moje dileme oko bojkota izbora isparile i da sigirno izlazim a sve u nadi da ce se i kod nas do tada pojaviti neka kukuriku koalicija ili neki Zoran koji ce da napravi veliko iznenadjenje...ako ne bude nista slicno, tu je Ceda...ipak mora nesto da se radi, od bojkota nema vajde ionako kasnimo u svemu...Hrvatska je vec 9 godina kandidat a mi se jos koprcamo u istom blatu...Daj boze da se u petak malo mrdnemo napred...
loader loader 01:29 06.12.2011

Re: ....

jesen92:
...ja moram malo da trolujem

Neće biti prvi put
od bojkota nema vajde ionako kasnimo u svemu...

Ne da kasnimo, nego ...
Daj boze da se u petak malo mrdnemo napred...

Valjda neće neki navijač u međuvremenu da baci petardu u blizini kforovaca... Merkelka će odmah da nas precrta .
jesen92 jesen92 01:37 06.12.2011

Re: ....

Valjda neće neki navijač u međuvremenu da baci petardu u blizini kforovaca... Merkelka će odmah da nas precrta .
... ili da neko slucajno saplete nemackog vojnika...
loader loader 01:53 06.12.2011

Re: ....

Hm .. .. Pitanje je da li su nam zaboravili ono što smo ih tukli u fudbalu ...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:55 06.12.2011

Re: ....

Misliš u tenisu?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana