Budućnost| Društvo| Mediji| Politika| Život

Ko nam obrazuje politikologe...

Dragan Jakovljević. RSS / 29.11.2011. u 00:01

Da nije reč o bivšem ministru i današnjem profesoru Fakulteta političkih nauka, izjave Dragana Veselinova bile bi obična lakrdija. Ovako, reč je o pozivima na rasparčavanje zemlje, koje država ne samo da ne sankcioniše, nego i obilato plaća!

Nekadašnji ministar u vladi Zorana Đinđića i čovek koji obrazuje buduće politikologe na beogradskom Univerzitetu, pozvao je ovih dana, kao što znate, na dalje rasparčavanje Srbije, davanjem Vojvodini statusa republike - što će reći države (s pravom na otcepljenje). Prema njegovim rečima, Vojvodina i Srbija su dve zemlje. „Svaka zemlja treba da ima svoj naziv, a zajednički naziv za obe neka se izmisli. Porez na promet i carine naši su, a iz toga ćemo se dogovoriti o zajedničkim troškovima”, poručio je Veselinov. On je ocenio da bi više od 50 odsto Srba u Vojvodini, kao i velika većina ostalih nacionalnih zajednica, podržala referendum o tome da li bi Vojvodina trebalo da bude republika. „U Vojvodini postoji raspoloženje za sledeći korak, a elita ćuti. Vojvodini je potrebna nova partija, partija referenduma koja zna šta je cilj - Vojvodina republika”, kazao je Veselinov.

Za sada nema informacija da je protiv Veselinova podneta makar i prekršajna prijava, niti da li će na beogradskom Faklultetu političkih nauka snositi neke sancije. Ukoliko se to ne desi, budući srpski politikolozi i dalje će svoje visoko obrazovanje biti prinuđeni da stiču na temeljima teorija za uništenje Srbije, i to o trošku poreskih obveznika.

Ali, naša dosadašnja praksa pokazala je da su i krivična dela relativna, u zavisnosti od toga ko ih čini. Zato se ne treba iznenaditi ako, podstaknut nekažnjavanjem od strane onih koji su za to i zaduženi i plaćeni, ovaj „probni balon” Veselinova uskoro dobije nove sledbenike među onima koji bi da na nekim već viđenim, tragičnim primerima iz bivše Jugoslavije, izgrade državničku karijeru u Vojvodini.

Atačmenti



Komentari (324)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragan7557 dragan7557 21:29 30.11.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Da i Hrvatska je u posvemasnjoj ekonomskoj i moralnoj krizi i bez ozbiljnog preustroja drzave i stvaranja regija te ujednacavanja razvojasvih podrucja uz ostavljanje puno veceg dijela izvornih prihoda u proracunima lokalne i regionalne samouprave moze dovesti do pomaka.

Ovo gornje vazi i za Srbiju.
Time dolazimo na neki nacin do kantonizacije ili kako bih ja nazvao do stvaranja knezevina


Vojvodstvo ili Herzogendom, je tacan naziv za ovu vrstu administrativnih jedinica, a druga po redu u sastavu SFRJ je Hercegovina sto isto oznacava Vojvodstvo ali na nemackom.

Sto je Vojvodina i bila u Austoro Ugarskoj, mada je bila (cini mi se) Krunski posed, imala je odredjene autonomije, i kao takva(autonommna administrativna oblast) je i prihvacena, za razliku od KiM koje nije imalo takav administrativni status u Otomanskoj Imperiji, niti je posedovalo bilo kakvu vrstu autonomije.


Kantonizacija spada u drugu formu administrativne organizacije raznih podrucja unutar jedne drzave. U ovoj formi ne postoji Suveren kao najvisi nosilac vlasti.

cerski
dragan7557 dragan7557 21:33 30.11.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

To odmah prepoznam kod hrvatske polovine moje vjerne ljube i četvrtina svojih mladunaca.


Druze freeki,
smanji porodicne izvestaje i jadikovke.

cerski
freehand freehand 21:36 30.11.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

dragan7557
To odmah prepoznam kod hrvatske polovine moje vjerne ljube i četvrtina svojih mladunaca.


Druze freeki,
smanji porodicne izvestaje i jadikovke.

cerski

Jawohl, Herr Flick!
dragan7557 dragan7557 21:48 30.11.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

S druge strane u vojvodini zive moji sunarodnjaci pace i potomci brata mog pradjeda sustera te je svakako opravdan interes barem preko ovakvih diskusija za polozaj mojih sunarodnjaka

Pa eto, jedan je ministar: Ser Oliver Dulic, a druga je ministarka (bivsa) Dulic Ivana (poznata po uvozu GM monsanto soje) za ostale ne znam valjda Old Saterhend aka freihand moze da ih nabroji. A koliko su "inkorporirani" u Establisment vidi se po tome sto je jednom prilikom vas cela G17 drekala : "svi smo mi Ivana" mada, cini mi se da ono Dulic nisu pominjali.

cerski
dragan7557 dragan7557 22:08 30.11.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

samo to - kevtanje - i ništa više.

Pa valjda ti je sad jasno, zasto sam ja otisao u autodidaktiku?

Dojadilo bre, kevtanje - i nista vise! Sad sve

cerski
dragan7557 dragan7557 23:07 30.11.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Са образовањем Бановине Хрватске, опште је мишљење било да, осим Дравске, све остале чине Србију.

Ma jakako, Srbija do Tokija.
Што ће рећи, и Барања је била део Србије.

Zaboravo si Karlovac, Karlobag a bome i Viroviticu!

No opstem misljenju i ubedjenju.

cerski
milisav68 milisav68 14:26 01.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

mirakulus
Sporazumom od kolovoza 1939 prislo se na promjene ustrojstva drzave koje su vodile federalizaciji no taj je proces zaustavljen iz vise raznih razloga. Jedan od razloga je i krah cijele drzavje.

Ma da.
Tisućljetnjisan.




Nego, ova Istra mi mnogo bode oči.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:05 01.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

I Baranja, i Baranja
mirakulus mirakulus 18:16 01.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Nego, ova Istra mi mnogo bode oči.

Malo proguglaj pojam Mate balota to jest Mijo mirkovic.
BTW jedan hrvat pace izdajnik prodao sve ovo sto je zeleno a jedan drugi hrvat pace ujedinitelj na federalnim osnovama vratio i jos se vikalo Trst je nas.
Nego bas razmisljam kako su austrijanci nazivali one koji su za vojvodinu trazili poseban status u okviru habsburske krune. Da li su isto nekog od ondasnjih Veselinova nazivali lunatikom ili slicno?
freehand freehand 18:26 01.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Nego bas razmisljam kako su austrijanci nazivali one koji su za vojvodinu trazili poseban status u okviru habsburske krune. Da li su isto nekog od ondasnjih Veselinova nazivali lunatikom ili slicno?

Vojvodina u Srbiji ima poseban status. I na tom se statusu još radi, taj se status dograđuje. Na tome insistiraju predsednik vojvođanske Vlade, predsednik vojvođanske Skupštine, poslanici vojvođanske i srpske Skupštine, potoje stranke čiji se razlog postojanja zasniva na ojačavanju autonomije Vojvodine.
U čemu je, dfak, tvoj problem?

BTW - zašto uopšte insistiraš na Hrvatima, ko da su oni glavni glumci u ovoj priči iako je reč o crvenom drekavcu, posebnoj autohtonoj vrsti čovekolikih smutljivaca?
milisav68 milisav68 18:49 01.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

mirakulus

BTW jedan hrvat pace izdajnik prodao sve ovo sto je zeleno a jedan drugi hrvat pace ujedinitelj na federalnim osnovama vratio i jos se vikalo Trst je nas.

Da, ali Istri nije "data" autonomija.
mirakulus mirakulus 06:44 02.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Da, ali Istri nije "data" autonomija.

Nije. Proguglaj Mate balota pa ce ti biti jasnije.
mirakulus mirakulus 07:04 02.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Vojvodina u Srbiji ima poseban status.

Ima. No taj je status prije dvadeset godina prilicno derogiran.
I na tom se statusu još radi, taj se status dograđuje.

Mozda je i ovo sto Veselinov radi ispitivanje granica ili pomjeranje granica sto je svakako uobicajena trgovacka praksa -trazis vise da bi dobio manje.
U čemu je, dfak, tvoj problem?

Nemam ja nikakvih problema. Samo malo bistrim politiku. Ili mutim kako kome izgleda.
BTW - zašto uopšte insistiraš na Hrvatima, ko da su oni glavni glumci u ovoj priči iako je reč o crvenom drekavcu, posebnoj autohtonoj vrsti čovekolikih smutljivaca?

Ne razumijem zasto inzistiram na Hrvatima? Mozda zato sto mi spominju Istru, Baranju, Pavelica i slicne? Ili sto me propituju zasto se ja kao gradjanin Hrvatske uopce imam sto mijesati u Srpska posla? No ako bas zelis znati zasto se interesiram mogu ti napisati i ovo. Hrvati uz mnoge druge narode svojim zivotom i djelovanjm pridonosili su na svim podrucjima zivota Vojvodine. Pored toga dvjestotinjak godina vojvodjanski Hrvati bili su u jednoj drzavi i s drugim hrvatima sto putem KuK monarhije so putem Jugoslavija. Danas su oni nacionalna manjina na koju se putem nametanja raznih nacionalnih idioma namece razdioba hrvatskog korpusa. Samim time prijeti prilicno odumiranje Hrvata u Vojvodini sto bi priznacemo svi dobronamjerni bila steta jer ako su se odrzali u Gradiscu ili u zapadnoj Madjarskoj ili u moravskoj zasto se ne bi odrzali i u Vojvodini?
milisav68 milisav68 09:34 02.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

mirakulus
Da, ali Istri nije "data" autonomija.

Nije. Proguglaj Mate balota pa ce ti biti jasnije.

Ajde!
Guglaj ti kako se "pravila" SFRJ, i ko je "crtao" granice i pisao Ustav istoimene zemlje.
Zašto je samo Srbija "dobila" dve pokrajine.
Zašto Istra, Dalmacija, Slavonija, nije dobila autonomiju?
Ne razumijem zasto inzistiram na Hrvatima? Mozda zato sto mi spominju Istru, Baranju, Pavelica i slicne? Ili sto me propituju zasto se ja kao gradjanin Hrvatske uopce imam sto mijesati u Srpska posla?

Pa očisti prvo svoje dvorište, pa onda uperi prst u tudje djubre.

Nisi se setio da kritikuješ tvoju državu, zato što je Norac pušten posle samo 10 godina, iako je direktno rukovidio ratnim zločinima, ali si zato skoro svaki put pomenuo Šešelja (o kome nemam nimalo lepo mišljenje), ali kome Hag ne može ništa da dokaže, a u februaru iduće godine će mu biti takodje 10 godina iza rešetaka, a jedina krivica - nepoštovanje suda.

Samim time prijeti prilicno odumiranje Hrvata u Vojvodini sto bi priznacemo svi dobronamjerni bila steta jer ako su se odrzali u Gradiscu ili u zapadnoj Madjarskoj ili u moravskoj zasto se ne bi odrzali i u Vojvodini?

A kakve probleme imaju Hrvati danas u Vojvodini?
freehand freehand 09:38 02.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Mozda je i ovo sto Veselinov radi ispitivanje granica ili pomjeranje granica sto je svakako uobicajena trgovacka praksa -trazis vise da bi dobio manje.

Možda. Samo Veselinov ne traži ništa za Vojvodinu. Veselinov lovi u mutnom, u tome je gvint.
Nemam ja nikakvih problema. Samo malo bistrim politiku. Ili mutim kako kome izgleda.

Meni izgleda ko da mutiš malo. Mada je i to ok, u neku ruku.
Ne razumijem zasto inzistiram na Hrvatima? Mozda zato sto mi spominju Istru, Baranju, Pavelica i slicne?

To sam ti (Istru) prvi spomenuo ja. Balansa radi.
No ako bas zelis znati zasto se interesiram mogu ti napisati i ovo. Hrvati uz mnoge druge narode svojim zivotom i djelovanjm pridonosili su na svim podrucjima zivota Vojvodine.

Hrvati i sad u svim oblastima pridonose svojoj zajednici i državi u kojoj žive. Najveći deo mojih prijatelja Hrvata, koliko znam (a mislim da su iskreni, jer nikakvog razloga nemaju da to ne budu) rade za svoju državu, Srbiju. Pa i kroz zalaganje za širu autonomiju vojvodine, regionalizaciju i druge načine da se olakša i poboljša fubkcionisanje države i život njenih stanovnika.
Danas su oni nacionalna manjina na koju se putem nametanja raznih nacionalnih idioma namece razdioba hrvatskog korpusa. Samim time prijeti prilicno odumiranje Hrvata u Vojvodini sto bi priznacemo svi dobronamjerni bila steta jer ako su se odrzali u Gradiscu ili u zapadnoj Madjarskoj ili u moravskoj zasto se ne bi odrzali i u Vojvodini?

Vau. Ovo mi sa idiomima i odumiranjem, priznajem, nikako nije jasno. Koliko znam skoro je Ivo Josipovć bio u Vojvodini i bila je priča da je sve lepo i krasno?!
Mislim, živim u Vojvodini (doduše na njenoj periferiji) ali ne vidim da se ovde išta dešava od stvari koje bi zahtevale bilo kakve vanredne mere.

Inače, tvoje postovanje na ovom blogu, kao i drugih komentatora koji nisu iz Srbije - smatram neprocenjivom vrednošću.
Sem ono nekoliko goluma koji mrze sebe i sve oko sebe, no oni su svakako beznačajni, po sebi.
milisav68 milisav68 09:54 02.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

freehand

Vau. Ovo mi sa idiomima i odumiranjem, priznajem, nikako nije jasno.



mirakulus mirakulus 13:43 02.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Meni izgleda ko da mutiš malo. Mada je i to ok, u neku ruku.

Pa malo da se zakotrlja.
To sam ti (Istru) prvi spomenuo ja. Balansa radi.

Pitanje je da li je istra imala poseban status u okviru KuK monarhije? Da li je imala poseban status u okviru kraljevine Italije? Pored toga nakon ww2 protjerana je vecina Talijana iz istre i doseljeno je mjesovito stanovnistvo te tako danas imamo prilicno jaku muslmansku zajednicu u labinstini. Znaci po cemu je Istra osim po odvojenosti zbog Ucke trebala imati autonomiju? Kao sto smo vidjeli vojvodina je imala autonomiju od 1848 u okviru KuK monarhije. Imala je ravnopravni status kao banovina u okviru SHS i kraljevine Jugoslavije. Imala je i autonomni status u okviru SFRJ od 1945 s time sto se polozaj mijenjao razlicitim ustavnim uredjenjima 1963 i 1974. Znaci status Vojvodine i Istre nije usporediv.
Vau. Ovo mi sa idiomima i odumiranjem, priznajem, nikako nije jasno. Koliko znam skoro je Ivo Josipovć bio u Vojvodini i bila je priča da je sve lepo i krasno?!
Mislim, živim u Vojvodini (doduše na njenoj periferiji) ali ne vidim da se ovde išta dešava od stvari koje bi zahtevale bilo kakve vanredne mere.

Pa jos uvijek je prisutan pokusaj stvaranja bunjevaca od Hrvata i rastakanje hrvatske zajednice preko tog pokusaja. To bih usporedio recimo s pokusajem da se od Srba u Hrvatskoj prave pravoslavni Vlahi ( dakako ima i takvih budala koji to predlazu no oni su na margini). Vjerojatno i da Tadic dojde u Benkovac ili Obrovac prica bi bila slicna (mozda ne skroz)

Inače, tvoje postovanje na ovom blogu, kao i drugih komentatora koji nisu iz Srbije - smatram neprocenjivom vrednošću.
Sem ono nekoliko goluma koji mrze sebe i sve oko sebe, no oni su svakako beznačajni, po sebi.

Nije bas neprocjenjivo no pridonosi razmijeni razlicitih razmisljanja. S time se ublazavaju (ili pojacavaju) stereotipije te se smanjuju (ili povecavaju) netrpeljivosti. No u svakom slucaju isplivavbaju ksenofobi kojima je njihov zabran samo njihov zabran i tu drugi ima da budu kus. Obzirom da je internet vrlo otvoreno mjesto na kojem je puno sloboda i mogucnosti razmjene misljenja ne mogu prihvatiti ogranicenje diskusije koja se svodi na nacionalnu ili neku drugu pripadnost.
mariopan mariopan 14:52 02.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Pa jos uvijek je prisutan pokusaj stvaranja bunjevaca od Hrvata i rastakanje hrvatske zajednice preko tog pokusaja.

Izivni, ovo nije istina - čak , sasvim je obratno.

Hrvati pokušavaju da Bunjevce proglase Hrvatima. Išli su dotle da su ih silom upisivali kao Hrvate na šta su se sami Bunjevci pobinili i zatražili od države zaštitu svog identiteta. Oni su malobrojni i lako ih je asimilovati, što je bio pokušaj od strane Hrvata..

Kakvog prava imaju Hrvati da nekome odriču sospstveni identitet i da ga "upisuju" u svoje stado, protiv njegove volje, ako se oni sami tako izjašnjavaju? Kada doživite da oni sami za sebe kažu da su Hrvati - neka se broje kao Hrvati - do tada to neće biti moguće.

To je jedan od načina da se muti ovde u Vojovini.

Drugi način je da se , kada god se dve budale napiju pa se pobiju u kafani, ako su različite nacionalnosti i ne daj Bože da je jedna budala Srbin - to proglasi nacionalizmom i fašizmom. Srpskim, ne nekim drugim.

mirakulus mirakulus 18:07 02.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Hrvati pokušavaju da Bunjevce proglase Hrvatima. Išli su dotle da su ih silom upisivali kao Hrvate na šta su se sami Bunjevci pobinili i zatražili od države zaštitu svog identiteta. Oni su malobrojni i lako ih je asimilovati, što je bio pokušaj od strane Hrvata..

Zanimljiva teorija. Sto mislis kad bih ja napisao: srbi pokusavaju pravoslavne Vlahe proglasiti Srbima. Isli su dotle da su ih u crkvenim knjigama zapisivali kao Srbe. Da li bi se odmah digao na sve cetiri?
Dakle stvar je jednostavna. Kao sto su pravoslavni Vlahi inkorporirani u modernu srpsku naciju tako su i Bunjevci inkorporirani u modernu Hrvatsku naciju. Sve ostalo su proizvoljne teze i pretpostavke.
freehand freehand 18:18 02.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

mirakulus
Hrvati pokušavaju da Bunjevce proglase Hrvatima. Išli su dotle da su ih silom upisivali kao Hrvate na šta su se sami Bunjevci pobinili i zatražili od države zaštitu svog identiteta. Oni su malobrojni i lako ih je asimilovati, što je bio pokušaj od strane Hrvata..

Zanimljiva teorija. Sto mislis kad bih ja napisao: srbi pokusavaju pravoslavne Vlahe proglasiti Srbima. Isli su dotle da su ih u crkvenim knjigama zapisivali kao Srbe. Da li bi se odmah digao na sve cetiri?
Dakle stvar je jednostavna. Kao sto su pravoslavni Vlahi inkorporirani u modernu srpsku naciju tako su i Bunjevci inkorporirani u modernu Hrvatsku naciju. Sve ostalo su proizvoljne teze i pretpostavke.

Mislim da je jedino bitno sledeće: da li država Srbija otvoreno ili prikriveno pokušava da svojim građanima menja nacionalnu pripadnost mimo nihove slobodne volje.
A ne vidim da bi ikom u današnjoj republici Srbiji takvo šta palo na pamet.
mirakulus mirakulus 21:33 02.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Mislim da je jedino bitno sledeće: da li država Srbija otvoreno ili prikriveno pokušava da svojim građanima menja nacionalnu pripadnost mimo nihove slobodne volje.
A ne vidim da bi ikom u današnjoj republici Srbiji takvo šta palo na pamet.

Zar nije dosta sto je Sloba stvorio Bunjevce?
Jos bih dodao i slijedece. Biti Bunjevac po nacionalnosti isto je kao biti Sumadinac po nacionalnosti ili biti Zagorac ili Licanin po nacionalnosti.
metrevelic metrevelic 22:06 02.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Dakle stvar je jednostavna. Kao sto su pravoslavni Vlahi inkorporirani u modernu srpsku naciju

Izvini al u Srbiji niko Vlahe nije inkorporirao, dok je cijela dalmatinska zagora naseljena Vlahima koji su pokatoličeni a onda im je pripisan Hrvatski ibentitet , ne samo Vlahi nego i Delmati.
Biti Bunjevac po nacionalnosti isto je kao biti Sumadinac po nacionalnosti ili biti Zagorac ili Licanin po nacionalnosti.

A Crnogorac ?
Bunjevci inkorporirani u modernu Hrvatsku naciju

A što ih Ugari zovu Raci u Baranji ( mađarskom djelu baranje)
sevarlica sevarlica 11:20 03.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

mirakulus
Vojvodina u Srbiji ima poseban status.

Ima. No taj je status prije dvadeset godina prilicno derogiran.
I na tom se statusu još radi, taj se status dograđuje.

Mozda je i ovo sto Veselinov radi ispitivanje granica ili pomjeranje granica sto je svakako uobicajena trgovacka praksa -trazis vise da bi dobio manje.
U čemu je, dfak, tvoj problem?

Nemam ja nikakvih problema. Samo malo bistrim politiku. Ili mutim kako kome izgleda.
BTW - zašto uopšte insistiraš na Hrvatima, ko da su oni glavni glumci u ovoj priči iako je reč o crvenom drekavcu, posebnoj autohtonoj vrsti čovekolikih smutljivaca?

Ne razumijem zasto inzistiram na Hrvatima? Mozda zato sto mi spominju Istru, Baranju, Pavelica i slicne? Ili sto me propituju zasto se ja kao gradjanin Hrvatske uopce imam sto mijesati u Srpska posla? No ako bas zelis znati zasto se interesiram mogu ti napisati i ovo. Hrvati uz mnoge druge narode svojim zivotom i djelovanjm pridonosili su na svim podrucjima zivota Vojvodine. Pored toga dvjestotinjak godina vojvodjanski Hrvati bili su u jednoj drzavi i s drugim hrvatima sto putem KuK monarhije so putem Jugoslavija. Danas su oni nacionalna manjina na koju se putem nametanja raznih nacionalnih idioma namece razdioba hrvatskog korpusa. Samim time prijeti prilicno odumiranje Hrvata u Vojvodini sto bi priznacemo svi dobronamjerni bila steta jer ako su se odrzali u Gradiscu ili u zapadnoj Madjarskoj ili u moravskoj zasto se ne bi odrzali i u Vojvodini?


Samo u 20-om veku i to od 1914-1917, 1941-1945, 1970-1975 i 1991-1995 u današnjim granicama Hravatske je ubijeno ili proterano više od 2 miliona Srba, o količini onih koji su na silu pokatoličeni da bi bili koliko toliko "prihvatljivi" ne bih da govorim.
Tako da vaša priča o nepravdi prema Hrvatima nikako ne stoji, jer da je pravde po sistemu oko za oko, zub za zub, vi danas ne biste ni postojali osim u istoriskim udžbenicima. Kao Avari.

P.S. O magnitudi nestajanja Srba i zatiranja tragova srpskih mogu samo da vam kažem da prezime mojih predaka, po kojima i jedno naselje u Hrvatskoj vodi ime, ne postoji više. Svi ljudi tog prezimena su pobijeni ili proterani.
sevarlica sevarlica 11:29 03.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

mirakulus
Mislim da je jedino bitno sledeće: da li država Srbija otvoreno ili prikriveno pokušava da svojim građanima menja nacionalnu pripadnost mimo nihove slobodne volje.
A ne vidim da bi ikom u današnjoj republici Srbiji takvo šta palo na pamet.

Zar nije dosta sto je Sloba stvorio Bunjevce?
Jos bih dodao i slijedece. Biti Bunjevac po nacionalnosti isto je kao biti Sumadinac po nacionalnosti ili biti Zagorac ili Licanin po nacionalnosti.


Ili Crnogorac ili Bošnjak???
Očigledno svako može da bira šta je i ko je. Tako je bilo i tako treba i da ostane.
mariopan mariopan 14:17 03.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

mirakulus
Hrvati pokušavaju da Bunjevce proglase Hrvatima. Išli su dotle da su ih silom upisivali kao Hrvate na šta su se sami Bunjevci pobinili i zatražili od države zaštitu svog identiteta. Oni su malobrojni i lako ih je asimilovati, što je bio pokušaj od strane Hrvata..

Zanimljiva teorija. Sto mislis kad bih ja napisao: srbi pokusavaju pravoslavne Vlahe proglasiti Srbima. Isli su dotle da su ih u crkvenim knjigama zapisivali kao Srbe. Da li bi se odmah digao na sve cetiri?
Dakle stvar je jednostavna. Kao sto su pravoslavni Vlahi inkorporirani u modernu srpsku naciju tako su i Bunjevci inkorporirani u modernu Hrvatsku naciju. Sve ostalo su proizvoljne teze i pretpostavke.

To nije teorija, to je istina.
Ne mislim ništa "šta bi bilo kad bi bilo", govorim ti šta je istina, a što se tebi ta istina ne dopada to je druga stvar.
Oni se sami izjašnjavaju kao Bunjevci i ne žele da ih bilo ko proglašava ni Srbima ni Hrvatima.
Pravoslavni Vlasi se i vode kao Vlasi, dakle nisu upisani kao Srbi, imaju pravo na sve na šta imaju i druge nacionakle manjine - i tu nemaš pravo. Uključi nekada TV ako imaš kablovsku pa pogledaj emisije na njihovom jeziku - oni su sasvim druga nacija i ne mogu se voditi kao Srbi sve i da neko hoće (mada to niko i ne radi).

Oni jesu Pravoslavci, tako se sami izjašnjavaju, pa valjda oni znaju koje su vere?

Kako misliš da se nečija volja i lično izjašnjavanje ne ispoštuje samo da bi se zadovoljile nacionalističke težnje jedne manjine na štetu druge?
mariopan mariopan 14:31 03.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov


Zar nije dosta sto je Sloba stvorio Bunjevce?
Jos bih dodao i slijedece. Biti Bunjevac po nacionalnosti isto je kao biti Sumadinac po nacionalnosti ili biti Zagorac ili Licanin po nacionalnosti.

Vidiš, postoji teorija ( i ubeđenje) da Hrvati uopšte nisu poseban narod, da su to pokatoličeni Srbi, što se dokazuje i jezikom koji koriste, iako su se iz sve snage trudili da izmisle poseban, a koji je u osnovi -srpski.

Znači postoji teorija da je neko izmislio i Hrvate, kao i Bošnjake, da je to zapravo korpus srpske populacije koja je pod raznim istorijskim okolnistima primala katolicizam ili islam ali im je zajedničko poreklo jezika i pisma dokaz da pripadaju istom narodu - srpskom..šta kažeš na to? (ono što ti gore tvrdiš da je neko izmišljao Bunjevce mi liči na ovo zato to i pišem).

Pošto to dokazuju raznim "dokazima" koji nisu svi zanemarljivi, predlažeš da taj narod i ne pitamo kako se oni izjašnjavaju već da ih na silu zavedemo po nečijem nahođenju - recimo po ovom koje sam ti opisala?

mariopan mariopan 14:37 03.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov


Mislim da je jedino bitno sledeće: da li država Srbija otvoreno ili prikriveno pokušava da svojim građanima menja nacionalnu pripadnost mimo nihove slobodne volje.
A ne vidim da bi ikom u današnjoj republici Srbiji takvo šta palo na pamet.

To se ne radi uopšte, i zato pokušavam sagovorniku mirakulus da dokažem da sasvim pogrešnim informacijalma barata.
Inače ga cenim kao blogera i mnogo štošta dobro vidi pa ne znam odakle mu tako nakaradne i izvrnute "činjenice" ?
Predlažem da dođe u Srbiju i bude moj gost na sledećim izborima da vidi kako izgleda izborna lista kod nas u Vojvodini - odštampana na svim jezicima naroda i narodnosti ( i Vlaškom koji se nigde nisu vodili kao Srbi) i koja je veličine čaršava da bi sve to stalo i da bi se ispoštovalo pravo svakog naroda na sopstveni jezik i pismo, onako kako su se sami izjasnili pri popisu.
milisav68 milisav68 16:32 03.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

mariopan

Pravoslavni Vlasi se i vode kao Vlasi, dakle nisu upisani kao Srbi, imaju pravo na sve na šta imaju i druge nacionakle manjine - i tu nemaš pravo. Uključi nekada TV ako imaš kablovsku pa pogledaj emisije na njihovom jeziku - oni su sasvim druga nacija i ne mogu se voditi kao Srbi sve i da neko hoće (mada to niko i ne radi).

To je sve individualna stvar, i zavisi od slučaja do slučaja.
Sad na popisu, meni se čovek izjasnio: pravoslavac - Srbin - vlaški(maternji jezik).
Ja ga pitam - kako sad to?
On mi kaže da se tako oseća, i da su ga tako njegovi roditelji vaspitali, a ima preko 60 godina.
mirakulus mirakulus 19:12 03.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Vidiš, postoji teorija ( i ubeđenje) da Hrvati uopšte nisu poseban narod, da su to pokatoličeni Srbi, što se dokazuje i jezikom koji koriste, iako su se iz sve snage trudili da izmisle poseban, a koji je u osnovi -srpski.

Mora da se salis.
Za razliku od Krajških prava, koja su bila prevođena samo djelomično
i kada je za to postojala potreba, Osnovni krajiški zakon je već 1808. godine
bio preveden na štokavsko-ikavski književnojezični idiom, tj. na «slavonski» jezik, i
na slavenosrpski jezik. U oba suvremena prijevoda zadržan je pluralni oblik iz naslova
njemačkoga izvornika. Tako naslov pisan slavonskim književno-jezičnim idiomom
glasi «Temeljite uprave za karlovacsku, varasdinsku, banovsku, slavonsku, i
banatsku Vojnegranice», a na slavenosrpskom jeziku i ćirilskim pismom, na ovom
mjestu transliteriran na latinicu «Načalny zakony za karlštatsko-varazdinsku, banalsku
slavonsku i banatsku voennu granicu.» Tako bi bilo ispravnije govoriti o Osnovnim
krajiškim zakonima. Međutim, zbog njegove uobičajenosti u historiografiji i ovdje
će biti rabljen naziv Osnovni krajiški zakon.
Ovako je to bilo 1807. godine izmedju srpskog i hrvatskog jezika. Postoji li razlika?
Znači postoji teorija da je neko izmislio i Hrvate, kao i Bošnjake, da je to zapravo korpus srpske populacije koja je pod raznim istorijskim okolnistima primala katolicizam ili islam ali im je zajedničko poreklo jezika i pisma dokaz da pripadaju istom narodu - srpskom..šta kažeš na to? (ono što ti gore tvrdiš da je neko izmišljao Bunjevce mi liči na ovo zato to i pišem).

Vidim uzimas Seselja koa argument u raspravi. No nisam ja rekao da su Bunjevci izmisljeni nego Vam tumacim da su bunjevci poput licana ili medjimuraca znaci nije biti bunjevac nacionalno opredjeljenje nego teritorijalno. No kako vidim da oko pojma nastajanja modernih nacija u drugoj polovini devetnaestog stoljeca bas i ne znate puno onda o tem necemo divanit. Samo kratka napomena. Popisom Like i Krbave iz 1712 godine poznajemo dvije vrste Vlaha. Jedno su Vlahi pravoslavci a drugo su Vlahi katolici (Bunjevci) upravo su tako u popisu nominirani. Pored njih na tom prostoru jos obitavaju Hrvati (zanimljiva znaci da je netko izmislio Hrvate prije 1712 godine) onda kranjci ( doseljeni iz Slovenije) te naposljetku i novokrscani. Sad u vasim ocima dok ovo citate vidim nevjericu jer nigdje se ne spominju Srbi. Istina popis like i krbave iz 1712. godine ne poznaje Srbe na tom prostoru. Zato sam i napisao kako se Vlahi pravoslavne ili kako se tamo navodi grkoistocne vjeroispovjesti inkorporiraju u modernu srpsku naciju pri tom ne misleci na Vlahe iz istocne srbije koji su i danas opstali kao Vlahi. No kako sam rekao o tem necemo divanit pa vasoj masti ostavljam na volju dalja razmisljanja.
Pošto to dokazuju raznim "dokazima" koji nisu svi zanemarljivi, predlažeš da taj narod i ne pitamo kako se oni izjašnjavaju već da ih na silu zavedemo po nečijem nahođenju - recimo po ovom koje sam ti opisala?

To bi sve bilo u redu da oni do 1990 nisu nacionalno bili Hrvati a onda se pod utjecajem slobe i kompanije pocinju izjasnjavat Bunjevcima kako bi izmedju ostalog izbjegli epitet koji je u to vrijeme isao uz rijec Hrvat a aludirao je na vrijeme drugog svjetskog rata i na kvislinsku izrodnicku tvorevinu i njene koljacke formacije ( ne ne radi se o cetnicima iako su i oni odprilike slicnog sadrzaja)
mirakulus mirakulus 19:24 03.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Samo u 20-om veku i to od 1914-1917, 1941-1945, 1970-1975 i 1991-1995 u današnjim granicama Hravatske je ubijeno ili proterano više od 2 miliona Srba, o količini onih koji su na silu pokatoličeni da bi bili koliko toliko "prihvatljivi" ne bih da govorim.

Zanimljivo kako su proterivani i ubijani izmedju 1970 i 1975. Vrlo zanimljivo. Izto tako ne znam tko ih je proterivao izmedju 1914 i 1917 osim sto su kao i ostali isli u vojsku. Pa Borojevic nije proteran, pa Uzelac nije proteran pa ni onaj siroti Nikola Vujcic sudjuk koji je klao djecu po macvi nije protjeran. Ako ne znas tada je vecinu u saboru imala hrvatsko srpska koalicija. No tebi kao velikosrbinu i jednom patoloskom tipu to uopce nije relevantno.
Tako da vaša priča o nepravdi prema Hrvatima nikako ne stoji, jer da je pravde po sistemu oko za oko, zub za zub, vi danas ne biste ni postojali osim u istoriskim udžbenicima. Kao Avari.

Avari? Da li su to onaj narod kome su Srbi bili vazali a koje su hrvati na poziv cara Heraklinja 624 ili 625 pa nadalje potukli? Koliko znam u Avarskom napadu na carigrad to jest konstantinopolj u avarskim jedinicama ucestvovali su Srbi. Kad si ih vec spomenuo.
P.S. O magnitudi nestajanja Srba i zatiranja tragova srpskih mogu samo da vam kažem da prezime mojih predaka, po kojima i jedno naselje u Hrvatskoj vodi ime, ne postoji više. Svi ljudi tog prezimena su pobijeni ili proterani.
Pa i prezime mojih predaka u jednom mjestu koje su moji predci pace naselili i imali puno zemlje takodjer vise ne postoji. Kad je to mjesto doslo 1991 pod okupaciju i kad su u susjednom mjestu pobili 9 staraca od 80 i nesto godina onda su u mjestu mojih predaka spalili kucu mojih predaka a na spomeniku od pretka kojeg su 1935 godine ubili cetnici vjezbali su gadjanje. Imas svega i svacega u povijesti. Ne mozes biti jednostran. Uz put su svecenika iz tog sela mucili, skinuli su ga do gola i polijevali hladnom vodom te ga iz zatvora u Korenici prvo prebacili na Zeljavu a onda u Zemun da bi ga na kraju pocetkom 1992 pustili u bosanskoj posavini. Uz put su crkvu demolirali pa spalili pa razrusili i zvona sa zvonika takodjer su im sluzila za vjezbe gadjanja a jedno zvono je crkvi poklonila cerka od tog mog rodjaka kojeg su ubili cetnici 1935. godine.
mirakulus mirakulus 19:28 03.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Izvini al u Srbiji niko Vlahe nije inkorporirao, dok je cijela dalmatinska zagora naseljena Vlahima koji su pokatoličeni a onda im je pripisan Hrvatski ibentitet , ne samo Vlahi nego i Delmati.

Moderna srpska nacija nisu samo srbi iz srbije. Vlahi pravoslavci na prostorima bosne i hrvatske danas se nazivaju srbima. Na to sam mislio kad sam govorio o inkorporiranju u modernu srpsku naciju. Ili ti mozda precane ne smatras srbima?
O etno genezi Vlaha u Hrvatskoj i o tome kako su oni postali sastavnica srpskog naroda mogli bi nadugo i nasiroko no kako vidim da ne razumijes tu temu onda o njoj necemo divanit. samo jedan hint. Da li su Cincari danas Srbi ili Vlahi?
freehand freehand 19:38 03.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Da li su Cincari danas Srbi ili Vlahi?

viđu vraga - ja imam neke prijatelje Cincare koji su - Cincari?!
mirakulus mirakulus 20:11 03.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

viđu vraga - ja imam neke prijatelje Cincare koji su - Cincari?!

Zanimljivo. I kojim jezikom pricaju? U koju crkvu hodaju? na kojem jeziku imaju nastavu?
freehand freehand 20:43 03.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

mirakulus
viđu vraga - ja imam neke prijatelje Cincare koji su - Cincari?!

Zanimljivo. I kojim jezikom pricaju? U koju crkvu hodaju? na kojem jeziku imaju nastavu?

Tebe baš voza?
Pričaju srpski i makedonski.
Ne idu u crkvu, imaju kafanu. To im je porodična tradicija.
Baba i deda nemaju nastavu, oni su penzioneri. Sin je preuzeo ugostiteljski posao. Unuk ide u gimnaziju sa mojom ćerkom i pohađa nastavu na srpskom.
Valjda zato što a) nismo dostigli visine hrvatske demokracije da svaki stanovnik školskog uzrasta pohađa nastavu na izabranom jeziku; b) klinac (Mihajlo se zove) srpski tretira kao svoj i maternji.
milisav68 milisav68 22:05 03.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

mirakulus
Ovako je to bilo 1807. godine izmedju srpskog i hrvatskog jezika. Postoji li razlika?

Jel može negde da se vidi original dokument, ili da ti verujemo na reč?

Evo nešto originalno iz 1832.godine.
mirakulus mirakulus 06:11 04.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Evo nešto originalno iz 1832.godine.

Pa izmedju 1807 i 1832 ima dosta godina. A i vidimo tko je pisar. Pronadji neki tekst iz 1807. godine.
milisav68 milisav68 10:39 04.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

mirakulus
Evo nešto originalno iz 1832.godine.

Pa izmedju 1807 i 1832 ima dosta godina. A i vidimo tko je pisar. Pronadji neki tekst iz 1807. godine.

Znači da ti verujemo na reč.

EDIT.

mirakulus
Tako naslov pisan slavonskim književno-jezičnim idiomom
glasi «Temeljite uprave za karlovacsku, varasdinsku, banovsku, slavonsku, i
banatsku Vojnegranice»,


Sve je Hrvate u jednom jeziku i u jednom slovopisu (grafiji), tipu slova za pisanje glasova, ujedinio tek Ljudevit Gaj (1809.—1872.). On 1830. izdaje u Budimu knjižicu "Kratka osnova horvatsko-slavenskog pravopisanja poleg mudroljubneh, narodneh i prigospodarneh temeljov i zrokov".

Hrvatski jezik

Baš liči.

U ovom malom članku pokušaću da opišem rukopis koji niko do sada nije pomenuo, a može imati značaja za srpski jezik.

On se nalazi u katalogu biblioteke Aja Sofija, u dokumentima 4749 i 4750; dva rukopisa su kopije arapsko-persijsko-grčko-srpskog rěčnika. [Defteri hütüphânei Ayasofya, Derseadet, 1304, p. 281.] Ovaj zanimljivi rukopis iz Aja Sofije ustvari je rěčnik pisan arapskim pismom na četiri jezika od kojih je jedan srpski. Iako nema naznaka o autoru i vrěmenu knjige, veomo lako postaje jasno, a sudeći po papiru, rukopisu i oznakama na njemu da je u pitanju jedan od najstarijih spomenika srpskog jezika koji je pisan na arapskom sa ciljem da se Turcima u ono vrěme olakša učenje ovih jezika. Naslov, koji je napisan na prědnjoj strani prvog lista glasi:

Lugat-i farisî, arabî ve rûmî ve sirb

to jest: Rěčnik persijski, arapski, grčki i srpski.


Bi'smi-' llâhi-'r-Rahmân-i-'r-Rahîm
Be-nâmi chudây bachsâyende mihrubân
Is to o noma tu Theu tu polielêu tu eleimonos
Sa imenjom Božijem poklânjajemi milostiv

El-hamdu li-'llâhi rabbi-'l-âlemîne
Sipâs mer Chudây-râ perverdigyâr 'alemiyân
E enos to Théo to kyrio ton ktiseon
Slava Bogu Gospodu svêtom

Ve-'s-salâtu 'alâ resûlihi
Ve durûd ber peygâmber-i ô
Ke i (καί ή) efchi epμ to apostolo afto (' αύτό)
I blagoslovljκnije na proroka jêgo

Muhammedin ve âlihi -'t-tâhirîne ecme' îne (edžme 'îne)
Muhammed ve chîšâvendân-i ô pâk hemejavascript:;
Moâmet ke to iko afto to katharo pandi
Muhameda i na čeljati jęgo čistije vse


Ahmet Caferğlu (Istambul, 1936)
mirakulus mirakulus 11:10 04.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Znači da ti verujemo na reč.

Pogledaj u Drago Roksandic "vojna Hrvatska" tom 1. Ili u clanak Položaj časnika prema zakonskoj regulativi za Vojnu krajinu: Krajiška prava (1754.) i
Osnovni krajiški zakon (1807.)
Kristina Milković
Citirati cu dio iz potonjeg:
Kod Osnovnoga krajiškoga zakona iz 1807.5 također postoji određeno odstupanje između
njegova izvornog naslova i naslova koji je uvriježen u historiografiji. Njegov
naslov u njemačkom izvorniku, također tiskanom na njemačkom jeziku i frakturom,
glasi: «Grundgesetze für die carlstädter-warasdiner, banal, slavonische und banatische
Militär Grenze». Za razliku od Krajških prava, koja su bila prevođena samo djelomično
i kada je za to postojala potreba, Osnovni krajiški zakon je već 1808. godine
bio preveden na štokavsko-ikavski književnojezični idiom, tj. na «slavonski» jezik, i
na slavenosrpski jezik.

Kao sto vidimo ti si postavio dokument koji je nastao dosta kasnije i koji je kao notar pisao Vuk svojim stokavskim pismom. No kao sto vidimo i dobro znamo samo su vas malo slabije ucili u skoli postojao je i slavenoserpski kod pismenih srba a oni su vecinom zivjeli u habzburskoj monarhiji. No to je vec stvar srpske i srbijanske povijesti u koju se ne bih previse mijesao. No samo uz put. Koliko je bilo pismenih u srbiji za vrijeme vladavine Milosa Obrenovica i kako se on kao srpski knez potpisivao?
milisav68 milisav68 12:13 04.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

mirakulus
Znači da ti verujemo na reč.

Pogledaj u Drago Roksandic "vojna Hrvatska" tom 1. Ili u clanak Položaj časnika prema zakonskoj regulativi za Vojnu krajinu: Krajiška prava (1754.) i
Osnovni krajiški zakon (1807.)

Gde da pogledam?
Kao sto vidimo ti si postavio dokument koji je nastao dosta kasnije i koji je kao notar pisao Vuk svojim stokavskim pismom. No kao sto vidimo i dobro znamo samo su vas malo slabije ucili u skoli postojao je i slavenoserpski kod pismenih srba a oni su vecinom zivjeli u habzburskoj monarhiji. No to je vec stvar srpske i srbijanske povijesti u koju se ne bih previse mijesao. No samo uz put. Koliko je bilo pismenih u srbiji za vrijeme vladavine Milosa Obrenovica i kako se on kao srpski knez potpisivao?


Pošto ti slabo ide ćirilica, evo prevod:

Doslovno prekucan dokument iz Kragujevca, načinjen 1832. godine.

Rešenje Suda naroda srbskog

Da se bludnici Ružici 50 kandžija a Marku 50 štapa udari, da Marko na izdržavanje deteta 100 groša da.

P O B U Đ E N J E :

Na presudi udovice Ružice poč. Momira Nenadića iz Selevca, koja je sa sinovcem Markom bludodejstvujući, dete rodila.

Ovo sam rešenje potvrditi hteo, - no Amidža čujući da je prestup ovaj u Selevcu učinjen zamoli, da se u jebačinu Selevčana ne mešamo ni malo govoreći: oni se protivu nas digoše što gde koju tuđu ženu jebemo, ne nasilno već međusobnom voljom, a sad i sami počeše to isto činiti, ne štedeći ni rod svoj.

Neka se dakle jebu kao što su počeli, mi da se u jebačinu ne mešamo i na put ne stajemo, već da se samo radujemo što su oni, koji su nas hteli popraviti, tada od nas gori postali.

Saslušao je ovo prijemčenija, odobriti ga, i dao da se na presudi našoj pomilovanije napiše.

Potpisao MILOŠ

Pisar: Vuk St. Karadžić
mirakulus mirakulus 16:43 04.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Gde da pogledam?

Pa negdje u knjiznici. Sto ja znam gdje da pogledas. Probaj poguglati ili tako nesto snadji se. Knjiga je izisla 1988.
Pošto ti slabo ide ćirilica, evo prevod:

Ne ide meni slabo cirilica nego tebi idu slabo godine i znanje povijesti. Da ti objasnjavam ili na cirilici ili na latinici opet ne bi shvatio. Dakle. Pronadji dokument iz Srbije koji je datiran u 1807. godini pa onda usporedjuj. Ne mozes usporedjivati dokument iz 1807 i iz 1832 a narocito onaj kjoji je pisao Vuk jer se on koristio stokavicom to jest koristio se jezikom kojim je dokument iz 1807 bio preveden 1808 za hrvate. Za srbe na cirilici je preveden na slanenosrpski s kojim su se tada pismeni srbi sluzili. No znam malo je teze uklanjati usadjene predrasude no sto je tu je. Meni se ne da samo zbog tebe skenirati stranice knjige i postavljati ju na internet.
BTW jos mi nisi odgovorio kako se Milos potpisao na taj dokument? Volio bih vidjeti faksimil potpisa Milosa Obrenovica.
milisav68 milisav68 17:14 04.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

mirakulus

Pa negdje u knjiznici. Sto ja znam gdje da pogledas. Probaj poguglati ili tako nesto snadji se. Knjiga je izisla 1988.

Šta, da tražim nešto, što ne znam da li postoji.
Ne pada mi napamet.

Ti tvrdiš da postoji, izvoli pa nadji.
Do tada si lažov.
Ne ide meni slabo cirilica nego tebi idu slabo godine i znanje povijesti.

A i sa šalom si u svadji.

Da ti prevedem, ono je bila šala.
BTW jos mi nisi odgovorio kako se Milos potpisao na taj dokument? Volio bih vidjeti faksimil potpisa Milosa Obrenovica.

Heh, a šta očekuješ kao odgovor?

Za tvoju informaciju, u Srbiji čak postoji i uzrečica u vezi njegove nepismenosti, kad neko nema pojma da vodi bilo kakav posao, a qrči se sa nekakvom diplomom.

Miloš Obrenović je bio nepismeni svinjski trgovac, koji je uspeo da stvori modernu, samostalnu srpsku državu, što je vama pošlo za rukom tek sto i nešto godina kasnije, i to uz pomoć nacističke Nemačke, zato nemoj da se podsmevaš pametnijem i sposobnijem od sebe.

Ružno je i glupo.
freehand freehand 17:36 04.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Miloš Obrenović je bio nepismeni svinjski trgovac,

Svinjarski, Milisave.

A kolega Mirakulus ima potpuno pravo. Pismenost i rečitost Josipa Broza i doktora Tuđmana u sferi su nedostižnog, ne samo za Miloša Obrenovića, no i za moderne srpske političare.
Bogu hvala.

milisav68 milisav68 18:08 04.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

freehand
Miloš Obrenović je bio nepismeni svinjski trgovac,

Svinjarski, Milisave.

A kolega Mirakulus ima potpuno pravo. Pismenost i rečitost Josipa Broza i doktora Tuđmana u sferi su nedostižnog, ne samo za Miloša Obrenovića, no i za moderne srpske političare.
Bogu hvala.


U pravu si, jbga tako je to kad jednim okom gledam basket, i nerviram se što su dozvolili onakve uslove, da neko može da se povredi, a duvanskog dima više nego nego u nekoj kafančugi.
sevarlica sevarlica 20:09 04.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Zato sam i napisao kako se Vlahi pravoslavne ili kako se tamo navodi grkoistocne vjeroispovjesti inkorporiraju u modernu srpsku naciju pri tom ne misleci na Vlahe iz istocne srbije koji su i danas opstali kao Vlahi.


E ova rečenica lepo opisuje razliku među razmišljanjima Srba i razmišljanjima Hrvata, i po tu je granica između naša dva naroda. Kod nas u Srbiji su svi "opstali" i ostali, a kod vas se svačiji identitet sporio.

O tome da popisi iz AU monarhije nisu poznavali Srbe nije ni čudan jer su Austrougari svo vreme pokušavali da deslovenizuju Srbe o čemu govori i zabrana da nose prezimena koja se završavaju sa "ić" pa su mnoga i promenjena. Kad ovo znamo, koliko li tek ne znamo...
sevarlica sevarlica 20:28 04.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

mirakulus
Samo u 20-om veku i to od 1914-1917, 1941-1945, 1970-1975 i 1991-1995 u današnjim granicama Hravatske je ubijeno ili proterano više od 2 miliona Srba, o količini onih koji su na silu pokatoličeni da bi bili koliko toliko "prihvatljivi" ne bih da govorim.

Zanimljivo kako su proterivani i ubijani izmedju 1970 i 1975. Vrlo zanimljivo. Izto tako ne znam tko ih je proterivao izmedju 1914 i 1917 osim sto su kao i ostali isli u vojsku. Pa Borojevic nije proteran, pa Uzelac nije proteran pa ni onaj siroti Nikola Vujcic sudjuk koji je klao djecu po macvi nije protjeran. Ako ne znas tada je vecinu u saboru imala hrvatsko srpska koalicija. No tebi kao velikosrbinu i jednom patoloskom tipu to uopce nije relevantno.
Tako da vaša priča o nepravdi prema Hrvatima nikako ne stoji, jer da je pravde po sistemu oko za oko, zub za zub, vi danas ne biste ni postojali osim u istoriskim udžbenicima. Kao Avari.

Avari? Da li su to onaj narod kome su Srbi bili vazali a koje su hrvati na poziv cara Heraklinja 624 ili 625 pa nadalje potukli? Koliko znam u Avarskom napadu na carigrad to jest konstantinopolj u avarskim jedinicama ucestvovali su Srbi. Kad si ih vec spomenuo.
P.S. O magnitudi nestajanja Srba i zatiranja tragova srpskih mogu samo da vam kažem da prezime mojih predaka, po kojima i jedno naselje u Hrvatskoj vodi ime, ne postoji više. Svi ljudi tog prezimena su pobijeni ili proterani.
Pa i prezime mojih predaka u jednom mjestu koje su moji predci pace naselili i imali puno zemlje takodjer vise ne postoji. Kad je to mjesto doslo 1991 pod okupaciju i kad su u susjednom mjestu pobili 9 staraca od 80 i nesto godina onda su u mjestu mojih predaka spalili kucu mojih predaka a na spomeniku od pretka kojeg su 1935 godine ubili cetnici vjezbali su gadjanje. Imas svega i svacega u povijesti. Ne mozes biti jednostran. Uz put su svecenika iz tog sela mucili, skinuli su ga do gola i polijevali hladnom vodom te ga iz zatvora u Korenici prvo prebacili na Zeljavu a onda u Zemun da bi ga na kraju pocetkom 1992 pustili u bosanskoj posavini. Uz put su crkvu demolirali pa spalili pa razrusili i zvona sa zvonika takodjer su im sluzila za vjezbe gadjanja a jedno zvono je crkvi poklonila cerka od tog mog rodjaka kojeg su ubili cetnici 1935. godine.


Prvo i prvo o patologiji da ne počinjemo, a ne mislim da ima bilo šta loše biti velikosrbin, mada mislim da imaš iskrivljenu sliku o tome kroz svoju ksenofobiju i fašizam. To što sam ja ponosan Srbin ne znači da mrzim druge vere i nacaije. Vas Hrvate nisam mrzeo ni za vreme rata a kamoli sad, jednostavno me baš briga ko ste i šta ste, niste nam u domenu interesovanju kao mi vama.
Drugo za vreme prvog svetskog rata (1914-1918) Hrvati su vešali i streljali po Mačvi a ne Austrijanci i Nemci, ali pošto ste vi išli u školu Ante Pavelića takve stvari niste učili. Da je bilo sreće Srbija je trebala da prihvati Londonski ugovor i da vas prepustimo austrougarima da se sami borite za nezavisnost.

Treće, Avare sam spomenuo samo kao izumrli narod, nemorate odma da mi prenosti školsko gradivo iz osnovne škole "Vrli Ustaša". Plus, 625-e istoriske knjige poznaju samo Slave(Slovene) a ne Srbe i Hrvate, sve ostalo su naklapanja klerofašista sa obe strane.

Četvrto, postoji razlika između 9 u jednom ratu i nekoliko stotina u poslednjih 100 godina. To da su "četnici" ubijali 1935-e je priča kojom su od vas stvorili velikoustašu, a da je tačna, ne verujem.
Da se razumemo i te barabe koje su ubile 9 staraca bi trebalo da vise i da je sreće da nikada nisu hodali zemljom, ali oni nisu opravdanje za zločine druge strane.

mirakulus mirakulus 02:12 05.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

To da su "četnici" ubijali 1935-e je priča kojom su od vas stvorili velikoustašu, a da je tačna, ne verujem.

Ne moras vjerovati. Uopce me nije briga.
mirakulus mirakulus 02:17 05.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

Miloš Obrenović je bio nepismeni svinjski trgovac, koji je uspeo da stvori modernu, samostalnu srpsku državu, što je vama pošlo za rukom tek sto i nešto godina kasnije, i to uz pomoć nacističke Nemačke, zato nemoj da se podsmevaš pametnijem i sposobnijem od sebe.

Pa kako na dokumentu pise s.r. to jest svojerucno? Da li je mozda stavio otisak prsta?
Šta, da tražim nešto, što ne znam da li postoji.
Ne pada mi napamet.
Ti tvrdiš da postoji, izvoli pa nadji.
Do tada si lažov.

Ponovit cu ti:
Dr. Drago Roksandic "Vojna Hrvatska"
Kristina Milković Položaj časnika prema zakonskoj regulativi za Vojnu krajinu: Krajiška prava (1754.) i Osnovni krajiški zakon (1807.)
Naslovi su vrlo jednostavni pa ce ti google reci sve ostalo.
No kako smo zakljucili u Srbiji 1807 nema nista napisanog na srpskom. Ili mozda ima? Koliko znamo pismenost je u Srbiju donosio Vuk. Srbi koji su bili pismeni zivjeli su na prostoru Habzburske monarhije. I oni su 1807 pisali na slavenosrpskom te je na tom i preveden receni zakonik. Za hrvate je preveden na drugom jeziku i drugom pismu. Vrlo jednostavno.
milisav68 milisav68 12:02 05.12.2011

Re: Dobro zbori Veselinov

mirakulus

No kako smo zakljucili

To si ti zaključio u svojoj glavi, a ja tu ne mogu da ti pomognom.

Kad nadješ fotografiju originalnog dokumenta, onda se javi.

Davie Davie 21:28 29.11.2011

Hocemo referendum

Naravno, ako dodje do tog referenduma trazimo i pravo za nas iz podrucja koja zive od Beograda ( Pancevo i juzni Banat, Srem), skoluju se, idu na posao, u bolnicu u Beograd... trazimo i za nas mogucnost da se otcepimo od ostatka tvorevine koja se odaziva na ime Vojvodina i odemo tamo gde zelimo. Za vajnog profesora na jos vajnijoj "visokoskolskoj" ustanovi (nekdasnjem rasadniku partijskih kadrova) informacija iz prve ruke da je bar 90% srpskog stanovnistva iz tih krajeva za Beograd a ne za Novi Sad - ovo na osnovu licnih kontakata i izbornih "uspeha" partija koje u svom statutu imaju spomenutu rec autonomija.
Lionsgate Lionsgate 22:22 29.11.2011

Beogradjanin u Novom Sadu

Da je biti ono iz mog gornjeg naslova ovih dana (meseci) nezgodno mogu i sam da posvedocim... za desetak odlazaka u Novi Sad ove godine zbog beogradskih tablica na automobilu pukao sam 200 jurica.

Jedno nosenje paukom, zbog navodnog zauzeca zelene povrsine ( usred gomile auitomobila sa NS tablicama i iz nekog dvorista sa sljunkom i betonom) i kasnija prekrsajna prijava sudiji, zatim izlivanje kantice bele farbe preko crne boje mog automobila beogradskih tablica na parkingu u centru NS, pa obesni i korumpirani policajci za navodno prekoracenje brzine usred sporovozece kolone automobila ( 2 crvene na licu mesta i uplatnica za kaznu).

Meni je dosta Novog Sada, daleko mu lepa kuca, ubedili su me da su (kaubojska) drzava za sebe, sad se vozam samo do Pazove i nazad...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:35 29.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

a ti baš nikakv prekršaj nisi napravio?

ako je ovo tačno(?), sličan sistem su imali crnogorci 90tih, vadili su srpske automobile iz reda paukom. i oni su bili zbog nečega nezadovoljni, a sada su nezavisni.
freehand freehand 23:48 29.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

BebaOdLonchara
a ti baš nikakv prekršaj nisi napravio?

ako je ovo tačno(?), sličan sistem su imali crnogorci 90tih, vadili su srpske automobile iz reda paukom. i oni su bili zbog nečega nezadovoljni, a sada su nezavisni.

Ček, to redovno rade Pančevcima u Beogradu!
Kako to da shvatimo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:55 29.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

ako je ovo tačno(?)


Meni se tacno dogodilo ovo
Jedno nosenje paukom, zbog navodnog zauzeca zelene povrsine ( usred gomile auitomobila sa NS tablicama i iz nekog dvorista sa sljunkom i betonom)


Ali tacno tako.
Nigde trave niti ikakvog znaka da je tu zabranjeno parkiranje a ogroman red parkiranih automobila.
Doduse, bio je sajam pa sam ja to pripisivao akciji "sad je prilika da maznemo lovu" a ne neke druge motive, al ko ce ga zbati.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:11 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

Ček, to redovno rade Pančevcima u Beogradu!

pa u beogradu to rade svima koji nemaju BG table.
freehand freehand 01:16 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

BebaOdLonchara
Ček, to redovno rade Pančevcima u Beogradu!

pa u beogradu to rade svima koji nemaju BG table.

Znači - odvajate se?!
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:44 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

freehand
BebaOdLonchara
a ti baš nikakv prekršaj nisi napravio?

ako je ovo tačno(?), sličan sistem su imali crnogorci 90tih, vadili su srpske automobile iz reda paukom. i oni su bili zbog nečega nezadovoljni, a sada su nezavisni.

Ček, to redovno rade Pančevcima u Beogradu!
Kako to da shvatimo?


Pa sigurno ne kao kaznu zbog pogrešnog parkiranja: Pančevci ne umeju da parkiraju ni na livadi.
antioksidant antioksidant 07:59 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

BebaOdLonchara
Ček, to redovno rade Pančevcima u Beogradu!

pa u beogradu to rade svima koji nemaju BG table.

rade i onima sa bg tablama (ako je auto malo manji i deluje ofucanije)
dragan7557 dragan7557 10:57 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

freehand 23:48 29.11.2011
Re: Beogradjanin u Novom Sadu

BebaOdLonchara
a ti baš nikakv prekršaj nisi napravio?

ako je ovo tačno(?), sličan sistem su imali crnogorci 90tih, vadili su srpske automobile iz reda paukom. i oni su bili zbog nečega nezadovoljni, a sada su nezavisni.


Ček, to redovno rade Pančevcima u Beogradu!
Kako to da shvatimo?

Kao tesko ludilo, bolest, psihicku obolelost i sl.

cerski
mariopan mariopan 12:14 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu


Kao tesko ludilo, bolest, psihicku obolelost i sl.

cerski

I kao tešku alavost, Cerski, i kao monopol skockan da neke "službe" jako dobro zarade, bez muke i rada.

Malo radosti bolesnicima u "službi" ako neki Pančevac, Zrenjaninac ili stranac ode kući plačući - to im je gratis. Svaka luda ima svoje veselje ali zarada je najvažniji motiv. Bolje reći razbojnička pljačka.

To rade i strancima, gde god ih vide naći će im neki "prekršaj" i naplatiti kaznu. Ako ništa ne nađu tu je još uvek parking servis sa svojim pravilima po kojima su oni uvek dobitnici.

Moja ćera parkirala u Beogradu dosta daleko od Terazija jer nigde nismo našli bliže mesto...odemo do Terazija da gosti stranci kupe još neke suvenire. Platimo parking i krenemo u šetnju, zvezda upekla, sednemo u kafić na sladoled, kafu i kolače. Ćera vidi da se bliži vreme da ponovo plati parking i pokušava da pošalje porukicu sa mobilnog - da plati još jedan "krug" parkiranja.
Tek tada saznaje da nije moguće doplatiti, ta mogućnost uopšte ne postoji !

Skačemo svi od stola, nastaje ludačka trka "ko pre do kola" ali treba pretrčati skoro kilometar..stižemo minut pošto je kazana napisana, vidimo čoveka kako je gura pod brisač. Ćera pritrčava i kaže mu da je skine, stigli smo.
Ne može, ni ta mogućnost ne postoji.
Radnik zove "Centralu" i kaže da smo stigli.
"Centrala" i nama i njemu kaže da kaznu (koja je deratorska) ne može da poništi jer treba pisati molbu samoj Centrali, pa ako je pozitivno reše za par meseci - onda ti možda vrate pare (što ne znam da li se ikada desilo) ...znači plati pa vozi, ili da ti zaplene auto pa da platiš njihov parking koji je zlatom popločan jer toliko košta kada ti oni parkiraju, a otkup sopstevnih kola koji traže otmičari i ucenjivači košta još više.

Najteže mi je bilo što sam gostima baš htela da pokažemm najlepše delove Srbije, Beograda....pa..
Međutim, to rade svuda,u svim gradovima i imaju podršku vlasti zato što tako pune kasicu prasicu nezasiti i alavi...čim vidiš da je to "javno" preduzeće zamisli koliko ih visi na vimenu te krave muzare?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:44 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

Lionsgate
Da je biti ono iz mog gornjeg naslova ovih dana (meseci) nezgodno mogu i sam da posvedocim... za desetak odlazaka u Novi Sad ove godine zbog beogradskih tablica na automobilu pukao sam 200 jurica.

Jedno nosenje paukom, zbog navodnog zauzeca zelene povrsine ( usred gomile auitomobila sa NS tablicama i iz nekog dvorista sa sljunkom javascript:;i betonom) i kasnija prekrsajna prijava sudiji, zatim izlivanje kantice bele farbe preko crne boje mog automobila beogradskih tablica na parkingu u centru NS, pa obesni i korumpirani policajci za navodno prekoracenje brzine usred sporovozece kolone automobila ( 2 crvene na licu mesta i uplatnica za kaznu).

Meni je dosta Novog Sada, daleko mu lepa kuca, ubedili su me da su (kaubojska) drzava za sebe, sad se vozam samo do Pazove i nazad...


Научили пос'о од својих другова-клептократа из Загреба.
milisav68 milisav68 13:00 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

mariopan

Radnik zove "Centralu" i kaže da smo stigli.
"Centrala" i nama i njemu kaže da kaznu (koja je deratorska) ne može da poništi jer treba pisati molbu samoj Centrali, pa ako je pozitivno reše za par meseci - onda ti možda vrate pare (što ne znam da li se ikada desilo)

Desilo se meni, ali nisam ništa platio odmah, nego sam otišao odmah u "centralu", napisao molbu, i posle jedno dva meseca mi stigao odgovor da ne moram da plaćam.
Doduše, vodio sam dete kod lekara na kontrolu, pa mi je auto bio parkiran "ispod" Ruske ambasade (Kralja Milutina), pa su možda zbog toga imali milosti.
mariopan mariopan 14:16 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

milisav68
mariopan

Radnik zove "Centralu" i kaže da smo stigli.
"Centrala" i nama i njemu kaže da kaznu (koja je deratorska) ne može da poništi jer treba pisati molbu samoj Centrali, pa ako je pozitivno reše za par meseci - onda ti možda vrate pare (što ne znam da li se ikada desilo)

Desilo se meni, ali nisam ništa platio odmah, nego sam otišao odmah u "centralu", napisao molbu, i posle jedno dva meseca mi stigao odgovor da ne moram da plaćam.
Doduše, vodio sam dete kod lekara na kontrolu, pa mi je auto bio parkiran "ispod" Ruske ambasade (Kralja Milutina), pa su možda zbog toga imali milosti.

Mi nismo mogli da čekamo dva meseca da nam reše žalbu, zato što su kola strane registracije i moraju da idu sa vlasnikom kući, kad vlasniku istekne "brojilo za godišnji odmor", a mi suvenire i kupovali zato što je isteklo
mrale54 mrale54 14:25 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

freehand
BebaOdLonchara
a ti baš nikakv prekršaj nisi napravio?

ako je ovo tačno(?), sličan sistem su imali crnogorci 90tih, vadili su srpske automobile iz reda paukom. i oni su bili zbog nečega nezadovoljni, a sada su nezavisni.

Ček, to redovno rade Pančevcima u Beogradu!
Kako to da shvatimo?



Da ti dam savet -
parkiraš, lepo u Strahinića B., na trotoaru, sred ulice, gde god i - ništa!
Za 10 god. koliko sam živeo u toj ulici - pauka da nosi - nism vid'o!
Majke mi.
Doduše treb'o bi da imaš Ferari, Bentli ili bar neki besniji džip - jel'te...
Kakva registarska tablica i ostali bakrači...

PS palio je i fazon sa četvorocifrenim tablicama (starim) onomad...
buba_truba buba_truba 16:55 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

mrale54
Da ti dam savet -
parkiraš, lepo u Strahinića B., na trotoaru, sred ulice, gde god i - ništa!
Za 10 god. koliko sam živeo u toj ulici - pauka da nosi - nism vid'o!
Majke mi.

Ček malo, mrale, ne reče li ti negde da već ohoooho godina živiš u Atini? Kad si ti to živeo u Strahinjića B. pa si mog'o da vidiš ovo, pa da savetuješ za današnje vreme, majke ti?
Ako sam ja nešto krivo skužila, izvinjavam se.
mariopan mariopan 17:25 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

buba_truba
mrale54
Da ti dam savet -
parkiraš, lepo u Strahinića B., na trotoaru, sred ulice, gde god i - ništa!
Za 10 god. koliko sam živeo u toj ulici - pauka da nosi - nism vid'o!
Majke mi.

Ček malo, mrale, ne reče li ti negde da već ohoooho godina živiš u Atini? Kad si ti to živeo u Strahinjića B. pa si mog'o da vidiš ovo, pa da savetuješ za današnje vreme, majke ti?
Ako sam ja nešto krivo skužila, izvinjavam se.

On dvadeset gopdina nije video Srahinjića Bana
Tu igla ne može da se udene osim toga uzbrdačke mi se ne pešači do Terazja
buba_truba buba_truba 17:39 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

mariopan
On dvadeset gopdina nije video Srahinjića Bana

Pa ja sam tako nekako razumela... zato pitam, otkud zna?! Ma ja to samo onako, da znam kako da ga čitam... da ne lutam - šala/komika - važi!
mrale54 mrale54 20:18 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

buba_truba
mrale54
Da ti dam savet -
parkiraš, lepo u Strahinića B., na trotoaru, sred ulice, gde god i - ništa!
Za 10 god. koliko sam živeo u toj ulici - pauka da nosi - nism vid'o!
Majke mi.

Ček malo, mrale, ne reče li ti negde da već ohoooho godina živiš u Atini? Kad si ti to živeo u Strahinjića B. pa si mog'o da vidiš ovo, pa da savetuješ za današnje vreme, majke ti?
Ako sam ja nešto krivo skužila, izvinjavam se.


Pa da objasnim!
Ja odoh u Gr. tamo negde 83-4-te, ali navedoh da "nismo mogli da propustimo fasion show zvani 1999 - bombardovanje i nedostatak 6-og oktobra", jelte?

Da rešimo problem.
98-me se vraćamo u Bg. razvodim se i posle par meseci počinjem da živim sa mojom gospođa Nadom (RIP) u Str. Bana 74 (Gr. emnassy je br. 76!) gde se nalazi i "evexia healt club", vlasništvo Jorgosa (ne sećam se prezimena) a, u istoj ulici ima još par kafića čiji su vlasnici Grci, a kojima sam radio natpise i još toga, pa sam se, u centru Bg. oseć'o k'o da sam u Atini!
Po odlasku gospođa Nade "na neko bolje mesto", 10-og aprila 2010 vraćam se u Gr. i - ko da nisam ni odlazio!
U bankrotiranoj zemlji, ja za 15 dana nađem pošteno plaćen posao - kao da nisam ni bio odsutan 11 godina! Alo, to ne polazi za rukom ni ovdašnjima tek tako lako!

Tako da, eto, živeći sa gospođa Nadom (Tatomira) Anđelić, sam imao encounter of the first kind with silicone valey!

A, da pominjem da sam za tih 11 god. nebrojeno puta išao u Gr. na 10-15 dana - suvišno, jel da?
mariopan mariopan 21:22 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

U bankrotiranoj zemlji, ja za 15 dana nađem pošteno plaćen posao - kao da nisam ni bio odsutan 11 godina! Alo, to ne polazi za rukom ni ovdašnjima tek tako lako!

Naravno, čujem da je stvarno gusto tamo kod vas.
Pijemo kafu kad dođem.
mrale54 mrale54 21:45 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

mariopan
U bankrotiranoj zemlji, ja za 15 dana nađem pošteno plaćen posao - kao da nisam ni bio odsutan 11 godina! Alo, to ne polazi za rukom ni ovdašnjima tek tako lako!

Naravno, čujem da je stvarno gusto tamo kod vas.
Pijemo kafu kad dođem.


Da ti verujem?
To si rekla i letos - pa - Hondos centar na Omoniji, a mrale - ništa, a?

Ma znaš ti da se ja zezam
mariopan mariopan 22:05 30.11.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu


Da ti verujem?
To si rekla i letos - pa - Hondos centar na Omoniji, a mrale - ništa, a?

E, pa tebe sam se setila čim smo izašli na Omoniji, (pola sata kružili i tražili gde da parkiramo)...i zaneli se kupovinom, znaš kakva je radnja Hondos, odatle žene izlaze samo ako ih policija suzavcem istera
Znam da se zezaš, vidimo se sigurno i to vrlo brzo
buba_truba buba_truba 10:55 01.12.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

mrale54
Pa da objasnim!
.........

Lepo je što si mi objasnio... ma, nisam ja nikakvo zakeralo, ali volim da budem načisto, da znam koga kako da čitam. Tebe volim da čitam, a volela bih i da mogu da ti verujem... pa eto, pitala. Fala ti.
mrale54 mrale54 17:46 01.12.2011

Re: Beogradjanin u Novom Sadu

buba_truba
mrale54
Pa da objasnim!
.........

Lepo je što si mi objasnio... ma, nisam ja nikakvo zakeralo, ali volim da budem načisto, da znam koga kako da čitam. Tebe volim da čitam, a volela bih i da mogu da ti verujem... pa eto, pitala. Fala ti.



Nema na čemu! Uvek na usluzi.
Jedino što ne mogu da oprostim je laganje! (ne umem da se uvredim pa to ti je, a ni kad me lažu - ne vređam se, ali ne praštam)
A, onomad kad, na "plavušastom" blogu o švercovanju, ničim izazvan (hmm?) lepo priznadoh da sam se, kao klinac švercov'o pa čak i kešo na tramvaj - ma eno ti tamo pa vidi - šta ja da pričam! Odijum!
Ono, desilo mi se i okrobra predprošle god. da sam morao da idem iz centra (Str. Bana) u Rakovicu da naplatim 450 evrića, a ja - ni kinte! Ni cigare nemam! I? Uz osećaj sramote ali i besa (sa pominjanjem majke državi i ko zna kome još...) odšvercujem se!
Hoću da kažem - ne lažem nikad, a pogotovu ovde tek ne vidim nijedan razlog, jer niti ću od vas dobiti penziju, nit od b92 markicu! Družimo se, i to je to!
noob92 noob92 14:28 30.11.2011

Poyiv na linč!

Ovaj tekst je u stvari poziv na linč.

Gde i po kom zakonu je zabranjeno govoriti i zalagati se za nezavisnost Vojvodine?

Evo i ja sam za nezavisnu državu Vojvodinu, koja bi se ostvarila tako što bi Vojvođani na referendumu rekli da li žele zajedničku državu sa Srbijom ili ne!

I šta sada?

Treba me zatvoriti (soft diktatura)

Treba me ubiti, zakopati ispod autoputa u Batajnici ili spaliti u visokim pećima cementare ili železare? (oproban i već viđen način borbe protiv "separatista"

Treba građanima Vojvodine omogućiti referendum o odvajanju od Srbije


Mislim recimo evo Kvebek svakih nekoliko godina organizuje referendum o otcepljenju od Kanade, niko ne zatvara pristalice države Kvebek niti ih ubija...

Tako to izgleda u civilizuvanoj demokratskoj državi.

Dok u nacionalnoj državi Srbiji se građani iste ubijaju (državni teror) i zakopavaju, bacaju u jezera i visoke peći....


Što u krajnjem ishodu nije pomoglo, jer je kao što vidimo uprkos svim "potrebnim" merama Kosovo dobilo državu...


A svi ovi koji bi zatvarali samo pokazuju svoje pravo lice i namere, što opet ću ponoviti samo dovodi do još većih zahteva za razdvajanjem od ovakvih "divljaka"...


I za kraj:

ŽIVELA NEZAVISNA DRŽAVA VOJVODINA!
freehand freehand 14:33 30.11.2011

Re: Poyiv na linč!

Treba me ubiti, zakopati ispod autoputa u Batajnici ili spaliti u visokim pećima cementare ili železare? (oproban i već viđen način borbe protiv "separatista"

Dovoljno je prema tebi imati sažaljenja, jer tvoje je Carstvo nebesko.
noob92 noob92 14:58 30.11.2011

Re: Poziv na linč!

Dovoljno je prema tebi imati sažaljenja, jer tvoje je Carstvo nebesko.


Kad nemaš šta drugo a ti udri ad hominem
mariopan mariopan 17:06 30.11.2011

Re: Poyiv na linč!

noob92

ŽIVELA NEZAVISNA DRŽAVA VOJVODINA!

Parole parole parole - ti si to na zadatku?
A da se tebi primilo, tebi stranka posadila pelcer, vidi se, ne moraš da vičeš.

Treba me ubiti, zakopati ispod autoputa u Batajnici ili spaliti u visokim pećima cementare ili železare? (oproban i već viđen način borbe protiv "separatista"

A to smo radili takvima koji hoće nezavisnu Vojvodinu? Tebe dobro preplašili ti tvoji iz stranke?

Što u krajnjem ishodu nije pomoglo, jer je kao što vidimo uprkos svim "potrebnim" merama Kosovo dobilo državu...


Kako to misliš "dobilo" , neko im dao?
Pa što i ti ne tražiš, možda če i tebi dati, nemoj ti nas tu ništa da pitaš, ko nas šiša - tako su i na Kosovu radili. I dobili. Neko u jamu, neko istranžiran kao stoka na delove rasprodat, neko u hladnjaču, neko u jezero, neki ni danas ne mogu da se nađu, neki jedu hranu obogaćenu uranijumom i boliju od "nepoznatih bolesti", neko po nosu, neko državu, a svi zajedno nemaju leba da jedu - radosti onolike za sve njih? Jesi li to zaboravio kada prizivaš to isto i ovde?

NIJE DOBILO nego je u krvi otelo. I za čije babe zdravlje?
I sada kažemo da smo pamentiji i nešto smo naučili iz te nesreće? Ništa nismo naučili
mariopan mariopan 17:18 30.11.2011

Re: Poziv na linč!

noob92
Dovoljno je prema tebi imati sažaljenja, jer tvoje je Carstvo nebesko.


Kad nemaš šta drugo a ti udri ad hominem

Ni ti nisi izneo nijedan argument zašto hoćeš nezavisnu državu Vojvodinu?
Zašto misliš da će kao nezavisna država biti bolja od ove koju imamo sada??
Da li ti znaš di su naši novci - jer to vam je najjači "argument" kojim navlačite narod Vojvodine u podele i nesreću.
Daj ti argumente a ne parole glupave stranke koja te loži.

A samo neka vas Veselinov zastupa - gnjida od čoveka, što je ubio mladu devojku pa ni dana zatvora nije video, niko nema oči da ga vidi ovde, kako nisi primetio da se sva prozivka za zatvor (za njega) odnose na to ubistvo, nego paranoišeš kako bi tebe neko zatvarao?

Proći će vam rta ujdurma sa eferendumom ko bos po trnju, samo neka vas on zastupa
noob92 noob92 17:26 30.11.2011

Re: Poyiv na linč!

mariopan
noob92

ŽIVELA NEZAVISNA DRŽAVA VOJVODINA!

mariopan
Parole parole parole - ti si to na zadatku?
A da se tebi primilo, tebi stranka posadila pelcer, vidi se, ne moraš da vičeš.


Nisam član stranke, nije se još pojavila prava (sa programom otcepljenja Vojvodine od Srbije)


Treba me ubiti, zakopati ispod autoputa u Batajnici ili spaliti u visokim pećima cementare ili železare? (oproban i već viđen način borbe protiv "separatista"

mariopan
A to smo radili takvima koji hoće nezavisnu Vojvodinu? Tebe dobro preplašili ti tvoji iz stranke?


Ne to "ste" (sa koga god se Vi poistovećivali) radili ovima što su bili za državu Kosovo.

Što u krajnjem ishodu nije pomoglo, jer je kao što vidimo uprkos svim "potrebnim" merama Kosovo dobilo državu...


mariopan
Kako to misliš "dobilo" , neko im dao?
Pa što i ti ne tražiš, možda če i tebi dati, nemoj ti nas tu ništa da pitaš, ko nas šiša - tako su i na Kosovu radili. I dobili. Neko u jamu, neko istranžiran kao stoka na delove rasprodat, neko u hladnjaču, neko u jezero, neki ni danas ne mogu da se nađu, neki jedu hranu obogaćenu uranijumom i boliju od "nepoznatih bolesti", neko po nosu, neko državu, a svi zajedno nemaju leba da jedu - radosti onolike za sve njih? Jesi li to zaboravio kada prizivaš to isto i ovde?


Ko je pitao 2/3 građana Vojvodine (pre I sv. rata u Vojvodini je živelo jedna trećina Nemaca, jedna trećina Mađara i jedna trećina Slovena, što se drastično promenilo posle komunističkog raseljavanja "nepodobnih" naroda i imamo ovo što imamo) posle prvog svetskog rata da li hoće da žive u Srbiji?

NIJE DOBILO nego je u krvi otelo. I za čije babe zdravlje?
I sada kažemo da smo pamentiji i nešto smo naučili iz te nesreće? Ništa nismo naučili



Za državu Vojvodinu.

A naučili smo i te kako: svi koji su pobegli od Srbije bolje žive. A prećenje krvlju će jednog dana izgubiti na efektu kako se besomučno pljačkanje Vojvodine bude nastaviljalo.
mariopan mariopan 17:30 30.11.2011

Re: Poyiv na linč!

Ovaj tekst je u stvari poziv na linč.

Opet parole i teške reči? Ostavljaš utisak?
Ovo je samo "topli zec" za nekoga (Veselinova) koji je svojom bahatošću ubio nečije dete, mladu devojku Katarinu Marić i nijedan dan nije odsedeo u zatvoru, koji se kao poslednja fukara vadio na imunitet i nesrećnoj majci izjavio saučešće uz "bećarac" sa telefonske centrale - za to bi linč kakav ovde vidiš bio blaga kazna.
mariopan mariopan 17:39 30.11.2011

Re: Poyiv na linč!


Za državu Vojvodinu.

A naučili smo i te kako: svi koji su pobegli od Srbije bolje žive. A prećenje krvlju će jednog dana izgubiti na efektu kako se besomučno pljačkanje Vojvodine bude nastaviljalo.

Opet parole? Nemaš argumente?

Pa ko je pljačka, kako, koliko? Kroz šta smo sve pljačkani baš mi, ko to muze Vošu, a da to nije radio i uradio i ostatku Srbije?
Kako će nam posle biti bolje?

Imaš li blagu predstavu šta je to za šta se zalažeš ili su ti samo parole u glavi? Radi li ti čuka?

I opet, mani se parola o krvi i trte mrte, lepo te pitam za podatke, neku računicu, bilo šta konkretno?
Dajem ti šansu da me ubediš a ti bežiš i mlatiš tim parolama.

Da bi me ubedio treba ti malo više od parola, ja sam doživela ili odgledala izbliza sve nesreće koje su nam se svima desile i duvam i na ladno, mene nećeš lako ubediti da nam treba još jedna nesreća.
freehand freehand 20:19 30.11.2011

Re: Poziv na linč!

noob92
Dovoljno je prema tebi imati sažaljenja, jer tvoje je Carstvo nebesko.


Kad nemaš šta drugo a ti udri ad hominem

Kako ad hominem kad si ti sebi dodelio ulogu glasnogovornika građana Vojvodine?
A i realno mislim da ti nije lako, a ja kao dobri Samarićanin ne nameravam da te gurnem još dublje u taj mentalni haos. Ako već ne mogu da te iz njega izvučem, mogu ti bar uputiti glas utehe i dati cvetić kao znak dubokog sažaljenja i empatije.
noob92 noob92 02:09 01.12.2011

Re: Poyiv na linč!

mariopan



Pa ko je pljačka, kako, koliko? Kroz šta smo sve pljačkani baš mi, ko to muze Vošu, a da to nije radio i uradio i ostatku Srbije?
Kako će nam posle biti bolje?

Imaš li blagu predstavu šta je to za šta se zalažeš ili su ti samo parole u glavi? Radi li ti čuka?

I opet, mani se parola o krvi i trte mrte, lepo te pitam za podatke, neku računicu, bilo šta konkretno?
Dajem ti šansu da me ubediš a ti bežiš i mlatiš tim parolama.

Da bi me ubedio treba ti malo više od parola, ja sam doživela ili odgledala izbliza sve nesreće koje su nam se svima desile i duvam i na ladno, mene nećeš lako ubediti da nam treba još jedna nesreća.


Treba više čitati a manje "mlatiti praznu slamu"

Evo za početak: politička istorija Vojvodine



265 strana dokaza da Vojvodina ne treba da ima išta sa Srbijom
noob92 noob92 02:57 01.12.2011

Re: Poyiv na linč!

mariopan

Za državu Vojvodinu.

A naučili smo i te kako: svi koji su pobegli od Srbije bolje žive. A prećenje krvlju će jednog dana izgubiti na efektu kako se besomučno pljačkanje Vojvodine bude nastaviljalo.

Opet parole? Nemaš argumente?

Pa ko je pljačka, kako, koliko? Kroz šta smo sve pljačkani baš mi, ko to muze Vošu, a da to nije radio i uradio i ostatku Srbije?
Kako će nam posle biti bolje?

Imaš li blagu predstavu šta je to za šta se zalažeš ili su ti samo parole u glavi? Radi li ti čuka?



I opet, mani se parola o krvi i trte mrte, lepo te pitam za podatke, neku računicu, bilo šta konkretno?
Dajem ti šansu da me ubediš a ti bežiš i mlatiš tim parolama.

Da bi me ubedio treba ti malo više od parola, ja sam doživela ili odgledala izbliza sve nesreće koje su nam se svima desile i duvam i na ladno, mene nećeš lako ubediti da nam treba još jedna nesreća.



noob92 noob92 03:00 01.12.2011

Re: Poziv na linč!

Nije teško izguglati?



Vojvodina naglo zaostaje za Beogradom


Aktivista Vojvođanskog kluba Dragomir Jankov izneo je na nedavno na Okruglom stolu o regionalizaciji šokantne statističke podatke o ekonomskom zaostajanju Vojvodine poslednjih godina, pozivajući se na preliminarne podatke Republičkog zavoda za statistiku Srbije (koji su sporadično dostupni na njihovom sajtu, među podacima o „nacionalnim računima" u pet statističkih regiona Republike).

Prema ovim podacima, godišnji bruto društveni proizvod po stanovniku u Vojvodini 2009. godine iznosio je 366.000 dinara (tada oko 3.600 evra) i bio je za 4,8 odsto manji od proseka Srbije (oko 3.800 evra per capita).

Sudeći po ovom podatku, Vojvodina je prvi put po nivou ekonomske razvijenosti pala ispod srsrbijanskog proseka.

Samo da podsetimo da je Vojvodina 1989. godine ostvarila društveni proizvod od oko 6 milijardi američkih dolara, a Srbija bez autonomnih pokrajina oko 12 milijardi dolara. To znači da je tada Vojvodina imala oko 3.000 dolara društvenog proizvoda po stanovniku, prema Srbiji bez AP, sa oko 2.000 dolara po stanovniku.
Do „demokratskog preokreta" 2000. godine, društveni proizvod po stanovniku je u Vojvodini opao na oko 1.200 dolara, a u Srbiji bez pokrajina na oko 840 dolara. Mada BDP i DP kao pokazatelji nisu potpuno uporedivi po sadržaju i dinamici, radno je dozvoljivo te podatke uporediti sa najnovijima. Po takvoj komparaciji ispada da je prosek ekonomske razvijenosti Srbije u poslednjoj deceniji najmanje učetvorostručen, ali da je Vojvodina definitivno počela da posustaje pod pritiskom boraca za nacionalno jedinstvo i ekonomsku sabornost, ma šta to značilo.

Jankov je zapravo izneo niz veoma indikativnih podataka, koji se ovde moraju navesti nešto detaljnije. Prema tim podacima, u Srbiji je 2009. godine ostvaren BDP od 2.815 milijardi dinara, a u tome je u Vojvodini postignuto 720 milijardi ili tek 25,5 odsto (naspram učešća u broju stanovnika od oko 26,5 odsto).

Pri tome valja zapaziti da su u odnosu na Beogradski, druga dva regiona južno od Save i Dunava u poslednjoj deceniji prošli mnogo gore od Vojvodine - to jest, bukvalno katastrofalno.
Dok je u Beogradskom regionu 2009. godine ostvaren BDP od 1.124,5 milijardi dinara ili 39,9 odsto od ukupnog BDP-a cele Srbije, u Šumadiji i Zapadnoj Srbiji postignuto je samo 563,7 milijardi (20,9 odsto BDP-a Republike), a u Južnoj i Istočnoj Srbiji 406,4 milijardi dinara (14,4 odsto BDP-a Republike).
Jednostavno, Beogradski region po stanovniku ostvaruje za 79,4 odsto veći BDP od proseka Srbije; Vojvodina za republičkim prosekom zaostaje 4,8 odsto, Šumadija i Zapadna Srbija za 28,6 odsto, a Južna i Istočna Srbija za čak 36,7 procenata.

Razlika između prosečnog godišnjeg BDP-a per capita u Beogradskom regionu i regionu Južne i Istočne Srbije je razlika između 690.000 dinara i 243.000 dinara.
Istovremeno, svaki Vojvođanin u odnosu na stanovnika Beogradskog regiona ostvari skoro dva puta manji BDP godišnje.
Pa to je doista čudo, da li samo statističko?
Da li su Vlada Vojvodine i Skupština APV obavešteni o ovim podacima. Ako jesu, zašto nam ne objasne o čemu su tu radi?
Advokat Dragomir Jankov, koji se već duže od decenije fanatično bavi prikupljanjem podataka o Vojvodini i koji je već izdao knjigu „Vojvodina - propadanje jednog regiona, podaci i činjenice" (Novi Sad, 2004), u poslednjem broju beogradske Helsinške povelje pokušao je da naznači pravac i metodološkog objašnjenja nekih doista neverovatnih promena u rasporedu ekonomske moći u Srbiji, naravno, pored onog osnovnog, nemetodološkog, da je centralizacija Srbije postala sveopšta.

Jankov na primeru učešća poljoprivrede u formiranju bruto dodate vrednosti (BDV), koja se kao pokazatelj pojavila u letošnjoj „javnoj raspravi" o Prostornom planu Srbije, pokazuje da se ta vrednost zapravo „knjiži" u Beogradu, a stvara širom Republike. Jer, drugačije se ne može objasniti podatak da Beogradski okrug (sa nešto više od 40.000 hektara obradive zemlje) u strukturi svog velikog BDV-a od poljoprivrede ostvari 26 odsto od ukupne vrednosti, dok Vojvodina (sa 1.600.000 hektara) u strukturi svog BDV-a od poljoprivrede ostvari 62 odsto - a praktično skoro isto kao i Beograd.

Na kraju, doista radi nekakvog objašnjenja, treba reći da gore navedeni podaci najviše govore o drastičnom prerasporedu moći odlučivanja u korist centra države, ali oni takođe upućuju i na zaključak da Srbija sve veći BDP pravi u domenu usluga i presipanja iz šupljeg u prazno, a sve manje stvara razmenljiva dobra.
Sve se to na kraju završava i na štetu Vojvodine, jer već dve godine niko da objasni podatak zašto su prosečne plate u Pokrajini manje od republičkog proseka Srbije, što takođe gotovo nikad nije bilo zabeleženo u našoj istoriji! (
Dnevnik, 12. 12. 2010.)
mariopan mariopan 10:56 01.12.2011

Re: Poziv na linč!

Jednostavno, Beogradski region po stanovniku ostvaruje za 79,4 odsto veći BDP od proseka Srbije; Vojvodina za republičkim prosekom zaostaje 4,8 odsto, Šumadija i Zapadna Srbija za 28,6 odsto, a Južna i Istočna Srbija za čak 36,7 procenata.


Onda bih pre očekivala da Republika Šumadija proglasi nezavisnost, pa Zapadna Srbija pa onda mi?
Ako u jednoj kući nešto ne funkcioniše, čeljad gladuje, niko ne radi, jedan se bahati i bogati svi drugi propadaju, da li rušiš kuću ili menjaš način na koji je organizovana?

Upravo ovim potvrđuješ da Vojvodini ništa gore nije urađeno da to nije urađeno i ostalim delovima Srbije što ti ja od početka govorim?
Upropašćena je cela zemlja.
Misliš da je lek da je rasparčamo na feude?
Ja bih rekla da je lek da radimo?
Lek je i da tih para koje zaradimo ostane i nama a ne samo da ide u Beograd ili Novi Sad?
Pa taj sistem treba da menjamo a ne da razbijamo zemlju?
Zar to nije lakše?
Lek je ozbiljna decentralizacija.
Blage veze nemam sa onim gmazom Dinkićem, samo da napomenem da ne pobrkaš nešto.
Jedna je stvar skinuti nesposobne političare, što mi svi hoćemo, a druga je stvar rasparčati zemlju.
Zanimljivo je i ovo:
Baš ovo vreme, posle dugotrajne pljačke, kada smo svi dotakli dno, neko je čekao da počne narodu da obećava da će da nam na volšeban nači vrate "naše novce"- samo ako se odcepimo? Odmah sutra će da nam svane?
Isti ti koji su nas upropastili?
Neće biti da to može.
Da nije u pozadini svega nešto drugo?

A kada narod bude imao i ovde šta da radi, priliku i šansu da zaradi i opstane - onda slobodno daj taj referendum, ni tada ne verujem da će da prođe, jer narodu nije bitno kako mu se zove država, najvažnije je da u njoj može da živi.
mariopan mariopan 12:25 01.12.2011

Re: Poziv na linč!

noob92

Nije teško izguglati?

Pa kada već guglaš i citiraš Dragomira Jankova zašto nisi citirao deo gde on kaže da se on ne zalaže za odcepljenje Vojvodine već za pravu decentralizaciju, pre svega ekonomsku i da se zalaže za status Vojvdina - federalna jedinica u sastavu Srbije?


Znači -NE ODCEPLJENJE .

Drguga je stvar što se ja ne slažem sa statusom "federalna jedinica" jer to donosi nove zamke - otom potom i to ovde nije tema.

Činjenica je da citiraš čoveka koji se ne zalaže za odcepljenje Vojvodine ali to ne naglašavaš, već citiraš samo deo koji liči na ono što ti želiš i njegove reči navodiš na svoju vodenicu?
Da li bi se Dragomir Jankov složio da ga toliko "pogrešno tumačiš"?
Da li znaš koliko je velika razlika između bolje organizacije države, koju on predlaže ( i koju ja predlažem) i razbijanja države koju ti predlažeš ali njega podmećeš kao "argument" ?

Pa i ja pišem o tome da kuću samo treba bolje organizovati a ne srušiti?

Zar ti to ne liči na spkulaciju?
mariopan mariopan 19:39 30.11.2011

...

Ode čovek?

A baš smo se lepo ispričali.
noob92 noob92 02:01 01.12.2011

Re: ...

mariopan
Ode čovek?

A baš smo se lepo ispričali.



Neode, ali "čoek" nije dokon penzioner miloševićeve provinijencije koji se nedavno dočepao interneta, pa nije u mogućnosti da odgovori na nebuloze u roku od 3 min.

Drugim rečima džaba likujete.....
mariopan mariopan 11:09 01.12.2011

Re: ...

noob92
mariopan
Ode čovek?

A baš smo se lepo ispričali.



Neode, ali "čoek" nije dokon penzioner miloševićeve provinijencije koji se nedavno dočepao interneta, pa nije u mogućnosti da odgovori na nebuloze u roku od 3 min.

Drugim rečima džaba likujete.....

Skoro ne nađoh više nebuloza od onih tvojih gore, ne znam odakle da počnem. od onih trećina naroda koji su ovde"živeli" pa do "demokratije" koju si očekivao u 1914 godini kada niko tvoje pretke nije pitao da li hoće da se priključe Srbiji? Ili preskakanja istorijskog perioda iz drugog svetskog rata i činjenca iz tog vremena koje si olako preskočio? Kako ti se desilo da TO preskočiš?
Zato što ti se ne sviđaju ili ti se ne slažu sa zadatom temom?
Prednosti penzionera su i da je živeo u doba autonomije i da pamti vreme kada je Vojvodina radila i zarađivala a da se nije odcepila?
A internet sam imala, verujem, i pre nego što si ga ti imao, raspitaj se malo kako je to bilo moguće? Da li znaš ko je postavljao prvi bežični internet po Vojvodini kada ga je malo ko imao i u Srbiji?
mrale54 mrale54 19:40 30.11.2011

Ma ja, onako, u prolazu...

...samo da kažem

200!

Ne se bakćem u politiku, a tek lokalnu...
mrale54 mrale54 20:45 30.11.2011

Re: Ma ja, onako, u prolazu...

mrale54
...samo da kažem

200!

Ne se bakćem u politiku, a tek lokalnu...


Za mariopan.


EDIT Dobro, nije te sramota da mi za minut smakneš 200?

A, ovo što "ode čovek?" - i bolje!
Pazi -
"ko je pitao 2/3 građana Vojvodine POSLE PRVOG sv. rata, da li hoće da žive u Srbiji"
U zagradi - te 2/3 građana KOMUNISTI proteruju!
Sad, ja , po mom dobrom zajebantskom običaju, slutim da je dotični, kao profesor istorije, diplomu kupio na kragujevačkoj pijaci - uz propitivanje Cige - prodavca!
mariopan mariopan 21:28 30.11.2011

Re: Ma ja, onako, u prolazu...

EDIT Dobro, nije te sramota da mi za minut smakneš 200?

Nije
Baš sam htela da ti napišem pa onda mislim naš si čovek..da te pustim da pobediš ovaj put?
Pazi -
"ko je pitao 2/3 građana Vojvodine POSLE PRVOG sv. rata, da li hoće da žive u Srbiji"
U zagradi - te 2/3 građana KOMUNISTI proteruju!
Sad, ja , po mom dobrom zajebantskom običaju, slutim da je dotični, kao profesor istorije, diplomu kupio na kragujevačkoj pijaci - uz propitivanje Cige - prodavca!

Ma ja samo mislim da je jako mlad, da nije stigao do te stranice istorije...nisam htela ni da odgovaram, toliko je zastranio.
zilikaka zilikaka 21:34 30.11.2011

Re: Ma ja, onako, u prolazu...

ko je pitao 2/3 građana Vojvodine POSLE PRVOG sv. rata, da li hoće da žive u Srbiji"
U zagradi - te 2/3 građana KOMUNISTI proteruju

Izvinjavam se što nemam vremena da pažljivije pretražujem ali otkud podatak o 2/3 građana nesrpske nacionalnosti?

To jednostavno nije tačno.
Nikad nije postojao taj odnos, ako je to ikom uopšte bitno.
mariopan mariopan 21:49 30.11.2011

Re: Ma ja, onako, u prolazu...

zilikaka
ko je pitao 2/3 građana Vojvodine POSLE PRVOG sv. rata, da li hoće da žive u Srbiji"
U zagradi - te 2/3 građana KOMUNISTI proteruju

Izvinjavam se što nemam vremena da pažljivije pretražujem ali otkud podatak o 2/3 građana nesrpske nacionalnosti?

To jednostavno nije tačno.
Nikad nije postojao taj odnos, ako je to ikom uopšte bitno.

Pa to je lupio noob92

Ideš uzbrdačke pa nađeš.

To mu je argument.
mrale54 mrale54 21:53 30.11.2011

Re: Ma ja, onako, u prolazu...

zilikaka
ko je pitao 2/3 građana Vojvodine POSLE PRVOG sv. rata, da li hoće da žive u Srbiji"
U zagradi - te 2/3 građana KOMUNISTI proteruju

Izvinjavam se što nemam vremena da pažljivije pretražujem ali otkud podatak o 2/3 građana nesrpske nacionalnosti?

To jednostavno nije tačno.
Nikad nije postojao taj odnos, ako je to ikom uopšte bitno.


E, pa draga moja, to ćeš morati da pitaš "cigu" sa kragujevače pijace, što ga nije bolje propit'o kad mu je prodav'o diplomu profesora istorije!

PS Čekaj - 'el vi ne znate taj vic???
mrale54 mrale54 22:10 30.11.2011

Re: Ma ja, onako, u prolazu...

Ajd' da ne budem lenj.
Evo vica. (afera diplome KG fakultet)

Na pjaci, u Kg., dođe čovek na tezgu, kod cige i pita
. pošto diploma tehničara?
- 200 evro b'ate!
-a, pošto diploma inžinjera?
- 500 evro batice!
. a, diploma magistra?
- 800 komata, sam' za teb'!
- a, diploma dotorata?
- DVA SOMA evrića!!!
- Čekaj, bre, pa to je i više nego duplo skuplje od magistra - alo?
- jeste bate, al ' za ovo - moram malo da te propitam!!!

Da se zna -
ovo sam čuo i prenosim blogojavnosti - ne priznajem nijedan sud osim suda moje parti... auuu , al sam zastranio!?

noob92 noob92 01:58 01.12.2011

Re: Ma ja, onako, u prolazu...

mrale54
mrale54
...samo da kažem

200!

Ne se bakćem u politiku, a tek lokalnu...


Za mariopan.


EDIT Dobro, nije te sramota da mi za minut smakneš 200?

A, ovo što "ode čovek?" - i bolje!
Pazi -
"ko je pitao 2/3 građana Vojvodine POSLE PRVOG sv. rata, da li hoće da žive u Srbiji"
U zagradi - te 2/3 građana KOMUNISTI proteruju!
Sad, ja , po mom dobrom zajebantskom običaju, slutim da je dotični, kao profesor istorije, diplomu kupio na kragujevačkoj pijaci - uz propitivanje Cige - prodavca!


Vojvodina pre I sv. rata i ostalo
noob92 noob92 02:20 01.12.2011

Re: Ma ja, onako, u prolazu...

zilikaka
ko je pitao 2/3 građana Vojvodine POSLE PRVOG sv. rata, da li hoće da žive u Srbiji"
U zagradi - te 2/3 građana KOMUNISTI proteruju

Izvinjavam se što nemam vremena da pažljivije pretražujem ali otkud podatak o 2/3 građana nesrpske nacionalnosti?

To jednostavno nije tačno.
Nikad nije postojao taj odnos, ako je to ikom uopšte bitno.


Stanovništvo Bačke pre komunista i srpske okupacije
noob92 noob92 02:24 01.12.2011

Re: Ma ja, onako, u prolazu...

mariopan
zilikaka

Pa to je lupio noob92

Ideš uzbrdačke pa nađeš.

To mu je argument.


noob92 noob92 02:28 01.12.2011

Re: Ma ja, onako, u prolazu...

da bi 1931.g. (Vojvodina već okupirana od Srbije) bilo ovo (komunisti još nisu baš sve počistili, ovo je počisti "demokratski srpski kralj):


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana