Budućnost| Društvo| Mediji| Politika| Život

Ko nam obrazuje politikologe...

Dragan Jakovljević. RSS / 29.11.2011. u 00:01

Da nije reč o bivšem ministru i današnjem profesoru Fakulteta političkih nauka, izjave Dragana Veselinova bile bi obična lakrdija. Ovako, reč je o pozivima na rasparčavanje zemlje, koje država ne samo da ne sankcioniše, nego i obilato plaća!

Nekadašnji ministar u vladi Zorana Đinđića i čovek koji obrazuje buduće politikologe na beogradskom Univerzitetu, pozvao je ovih dana, kao što znate, na dalje rasparčavanje Srbije, davanjem Vojvodini statusa republike - što će reći države (s pravom na otcepljenje). Prema njegovim rečima, Vojvodina i Srbija su dve zemlje. „Svaka zemlja treba da ima svoj naziv, a zajednički naziv za obe neka se izmisli. Porez na promet i carine naši su, a iz toga ćemo se dogovoriti o zajedničkim troškovima”, poručio je Veselinov. On je ocenio da bi više od 50 odsto Srba u Vojvodini, kao i velika većina ostalih nacionalnih zajednica, podržala referendum o tome da li bi Vojvodina trebalo da bude republika. „U Vojvodini postoji raspoloženje za sledeći korak, a elita ćuti. Vojvodini je potrebna nova partija, partija referenduma koja zna šta je cilj - Vojvodina republika”, kazao je Veselinov.

Za sada nema informacija da je protiv Veselinova podneta makar i prekršajna prijava, niti da li će na beogradskom Faklultetu političkih nauka snositi neke sancije. Ukoliko se to ne desi, budući srpski politikolozi i dalje će svoje visoko obrazovanje biti prinuđeni da stiču na temeljima teorija za uništenje Srbije, i to o trošku poreskih obveznika.

Ali, naša dosadašnja praksa pokazala je da su i krivična dela relativna, u zavisnosti od toga ko ih čini. Zato se ne treba iznenaditi ako, podstaknut nekažnjavanjem od strane onih koji su za to i zaduženi i plaćeni, ovaj „probni balon” Veselinova uskoro dobije nove sledbenike među onima koji bi da na nekim već viđenim, tragičnim primerima iz bivše Jugoslavije, izgrade državničku karijeru u Vojvodini.

Atačmenti



Komentari (324)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 00:09 29.11.2011

dve stvari

prva - poziv na rušenje ustavnog poretka nije nikakav problem ni u jednoj državi i ne bi smeo biti ni u srbiji. to je poziv na promenu ustava (a u ustavu postojipropisana procedura za to). problem bi bio poziv za nasilno rušenje ustavnog poretka (i za to postoje propisane sankcije).

drugo - veselinov lupeta.
G r o f G r o f 00:12 29.11.2011

Re: dve stvari

antioksidant
prva - poziv na rušenje ustavnog poretka nije nikakav problem ni u jednoj državi i ne bi smeo biti ni u srbiji. to je poziv na promenu ustava (a u ustavu postojipropisana procedura za to). problem bi bio poziv za nasilno rušenje ustavnog poretka (i za to postoje propisane sankcije).

drugo - veselinov lupeta.


posle ovoga sve ostalo je glupo.
dragan7557 dragan7557 07:32 29.11.2011

Re: Tema i ideja

Ukoliko se to ne desi, budući srpski politikolozi i dalje će svoje visoko obrazovanje biti prinuđeni da stiču na temeljima teorija za uništenje Srbije, i to o trošku poreskih obveznika.

Pa sta je tu sporno? Od svog osnivanja, tada, Visoka Skola Politickih Nauka, pa do danas druge kadrove osim unistavajucih nije ni proizvodila, bar ako je verovati Istoriji SFRJ/SRJ/Srbija sa AP KiM i Vojvodina, pa onda:

Zajednica Srbija i Crna Gora-raspad

Kvazi Republika CG danas nije Kvazi.

Srbija sa AP KiM i Vojvodina- raspad.

Kvazi Republika Kosovo. Uskoro nije kvazi.

Za neku godinu Republika Kosovo.

Savez ili Zajednica Srbije i Vojvodine - raspad.

Kvazi Republika Vojvodina.

Onda Zajednica Srbije i Sandzaka - raspad.

pripajanje Sandzaka Bosanskoj federaciji.

Onda dolazi Beograd i Ujedinjeni Regioni Srbije - raspad.

I na kraju ostaju samo Dahije u Beogradu, koji ustanici opkoljavajju 1804, pardon greska u godini?

"Neotudjivo" pravo svih feudalca na sopstveni Feud pocinje smrcu njihovog Suverena, pokazuje Istorija, naravno onda dolazi neki dovoljno pametan Ujedinitelj i Jovo nanovo.

cerski
immobil immobil 15:03 29.11.2011

Re: Tema i ideja

I na kraju ostaju samo Dahije u Beogradu, koji ustanici opkoljavajju 1804, pardon greska u godini?


Bojim se da izrečeno jeste realna situacija. Jedino voleo bih ako može bez ustanika.
Ima i drugih načina da se dahije uklone.
dragan7557 dragan7557 20:41 29.11.2011

Re: Tema i ideja

immobil
I na kraju ostaju samo Dahije u Beogradu, koji ustanici opkoljavajju 1804, pardon greska u godini?


Bojim se da izrečeno jeste realna situacija. Jedino voleo bih ako može bez ustanika.
Ima i drugih načina da se dahije uklone.

Svakako.

Dopisnim putem?

cerski
immobil immobil 21:16 29.11.2011

Re: Tema i ideja

Dopisnim putem?

cerski


Vidite Dahije su vec bile pobedjivane sirom sveta bez upotrbe nasilja. Ne bi bilo prvi put. Treba se suprotstaviti gradjanskom neposlusnoscu ili poluposlusnoscu. Neki su na taj nacin uspeli.
dragan7557 dragan7557 12:01 30.11.2011

Re: Tema i ideja

Neki su na taj nacin uspeli.

Koji ? Taksativno, molim.

cerski

p.s. inace ja sam zestok protivnik nasilja.
immobil immobil 13:40 30.11.2011

Re: Tema i ideja

1. Zene dobise gradjanska prava. Nazalost ne u meri u kojoj je to potrebno ali neki korak je napravljen.

2.Istocni Nemci

3.Indusi

4.Americki i Juznoafricki crnci.

Cesi, Madjari, Poljaci...

Naravno sve situacije su razlicite od nase.
Mi imamo posla sa tezim protivnikom koga bih je opisao recju Cancer.
Cancer se moze resavati na nekoliko nacina, radikalno, konzervativno ili kombinacijom.
dragan7557 dragan7557 20:58 30.11.2011

Re: Tema i ideja

Naravno sve situacije su razlicite od nase.

Pa samim tim nisu ni uporedive sa:

Vidite Dahije

sto na kraju i sami zakljucujete:
Mi imamo posla sa tezim protivnikom koga bih je opisao recju Cancer.
Cancer se moze resavati na nekoliko nacina, radikalno, konzervativno ili kombinacijom.



cerski
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:11 29.11.2011

Ustav

Imate na kraju kako se vrše izmene, te ne vidim zašto ovaj gospodin krši zakone. Koji su to zakoni? Ako neko ne govori o promeni Ustava, politički deluje, Ustav se ne može promeniti.

Dakle, nije to problem. Problem je što svaki papan-političar, doživljava narod kao svojinu, te se utrkuju u tim nametima. Ko to plaća, te zajebancije? 'Oće čo'ek svoje stado za šišanje, šta sad...

Ako ga ovce vole (?!), što bi bilo sporno, vidite sodomija na svakom koraku.
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 00:23 29.11.2011

Re: Ustav

"Sporno" je to što su neke "ovce" volele i druge slične njemu, koji su lupetali i delali, pa zbog tih "ovaca" danas svi pasemo travu.
mariopan mariopan 00:34 29.11.2011

Re: Ustav

oblem je što svaki papan-političar, doživljava narod kao svojinu, te se utrkuju u tim nametima. Ko to plaća, te zajebancije? 'Oće čo'ek svoje stado za šišanje, šta sad...

Ako ga ovce vole (?!), što bi bilo sporno, vidite sodomija na svakom koraku.

Ne zezaj se sa tim, on se kocka našim životima a već su se mnogo kockali ovde.

To što on lupeta ovde se lupeta odavno i uopšte nije naivno. Nije to sve za naše babe zdravlje, samo da znaš, jer "ne laje kera sela radi nego sebe radi" - to kažu Lale iz Banata, a istina je.

ALI NEĆE PROĆI.

(ovce iz Vojvodine)
49 41 49 41 18:32 29.11.2011

Re: Ustav

mariopan
oblem je što svaki papan-političar, doživljava narod kao svojinu, te se utrkuju u tim nametima. Ko to plaća, te zajebancije? 'Oće čo'ek svoje stado za šišanje, šta sad...

Ako ga ovce vole (?!), što bi bilo sporno, vidite sodomija na svakom koraku.

Ne zezaj se sa tim, on se kocka našim životima a već su se mnogo kockali ovde.

To što on lupeta ovde se lupeta odavno i uopšte nije naivno. Nije to sve za naše babe zdravlje, samo da znaš, jer "ne laje kera sela radi nego sebe radi" - to kažu Lale iz Banata, a istina je.

ALI NEĆE PROĆI.

(ovce iz Vojvodine)


Ovde gde zivim-nedaleko; pre 5-6 meseci i u jos par saveznih nam okolo - 180; (mozda i vise ?)- cuza/iza zice.

Ljudi, "radili"- svak svoj posao. Dislocirali njih 180.

Bolje spreciti, nego leciti. Mnogi umru, dok se "lece" - najcesce nevini i neduzni.
jesen92 jesen92 00:23 29.11.2011

...

...da sam neki faktor na tom fakultetu odmah bi mu urucila otkaz pa neka se zaposli u NSadu i odatle rusi drzavu, salje predloge i sstagod..takvi tipovi iritiraju..
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:28 29.11.2011

Re: ...

@jesen
Visoko školstvo dobija platu na lepe oči, nije samo taj jedan problem... A što hate tiče, ljude obolele iz Pa usmeravaju u NS, umesto u Bg, je l' istina to? Ubijaju ih.
Vera Johnson Vera Johnson 01:57 29.11.2011

Re: ...

srdjazlopogledja
@jesenVisoko školstvo dobija platu na lepe oči, nije samo taj jedan problem... A što hate tiče, ljude obolele iz Pa usmeravaju u NS, umesto u Bg, je l' istina to? Ubijaju ih.


srdjo, koliko se ja secam, zdravstvo je i u vreme tita bilo "decentralizovano". zdravstvena knjizica je vazila diljem jugoslavije, ali neke "filijale" zdravstvenog osiguranja nisu azurno placale usluge drugima. (imam iskustvo iz slovenije 1984. godine, gde sam za bolesno dete morala da platim u valuti (dolari, marke...) zato sto "iz nemanjine ne placaju racune na vreme". uredno su mi dali priznanicu i uputili me u nemanjinu da "nadoknadim stetu". ljude iz subotice takodje upucuju u novi sad umesto u segedin. kad vojvodina postane nezavisna republika, svi ce morati u novi sad... osim ministara koji imaju bogatu rodbinu, pa ce im rodbina platiti lecenje u inostranstvu
dragan7557 dragan7557 07:58 29.11.2011

Re: ...

osim ministara koji imaju bogatu rodbinu, pa ce im rodbina platiti lecenje u inostranstvu


Ili "prijatelje" kao Tomica Ministar Zdravlja.

cerski
freehand freehand 10:58 29.11.2011

Re: ...

srdjazlopogledja
@jesen
Visoko školstvo dobija platu na lepe oči, nije samo taj jedan problem... A što hate tiče, ljude obolele iz Pa usmeravaju u NS, umesto u Bg, je l' istina to? Ubijaju ih.

Prvo - i Veseli je Pančevac, još bio i bogznakako veliki Banaćanin-lokalpatriota...
Nego je puko ko dinja na svim frontovima, pa sad pokušava da se negde umuva, da talasa ne bi li sebi napravio malo publiciteta. Piša uz vetar, al od njegovog laveža fajde nema. Sem ako nije instaliran i upravljan džojstikom, to bi već mogla biti zajebancija.
Što se Pančeva tiče - to je grad iz koga su politički dripci, za razliku od svih iz Srbije koji su u Beograd ili NS išli da nešto ućare za svoj kraj - sobom nosili miraz.
A ta budžetsko-direktivna veza sa Novim Sadom jedna je od besmislenijih. Po pitanju svih životnih pitanja, ne samo zdravstva.
libkonz libkonz 12:19 29.11.2011

Re: ...

Što se Pančeva tiče

Vera Johnson Vera Johnson 00:26 29.11.2011

trazila

al' nisam nasla. biografiju dragana veselinova. secam ga se iz mladjih dana. mislila sam da je on beogradjanin. ne secam se da je bilo gde drugde ziveo "dok smo bili mladi".

ne da je bitno, nego me interesuje cak i ime njegovog oca. onomad me to nije interesovalo, sad mi nekako postalo "vazno". ma, nije vazno. samo pitam ako i ne dobijem odgovor, zivecu srecno i dugovecno kao i do sada.

drugo pitanje: g-din dragan je bio ministar poljoprivrede, sad predaje na fpn u beogradu. glupo pitanje: kakve veze politicke nauke imaju sa poljoprivredom?
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 00:31 29.11.2011

Re: trazila

On (verovatno) ima isto toliko veze sa poljoprivredom kao Velja sa kapitalnim investicijama ili Samardziceva sa sportom
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:37 29.11.2011

Re: trazila

Mislim da mu se otac zvao Slavko, a znam da je bio politicar, istaknuti komunista, mislim u Vojvodini.
A ministarstvo poljoprivrde je dobio najverovatnje zbog cinjenice da je njegova prva stranka (posle komunisticke) bila Narodna Seljacka stranka.

Inace, ovo sad je klasican trik da se ponovo cuje za njega, verovatno pokusava da se ozivi politicki posle onoga sa gazenjem devojke.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:53 29.11.2011

Re: trazila

Vera Johnson
al' nisam nasla. biografiju dragana veselinova.


Crtica iz biografije:

"Jedan sat posle nesreće, zazvonio je telefon u stanu. Zvala je sekretarica Dragana Veselinova. Kaže mojoj rođaki koja se javila, hoće ministar da me čuje. Uzmem slušalicu, iz slušalice se čuje - bećarac!? Toliko glasno da je cela soba odjekivala od te muzike."

Izjava Ljiljane Marić, majke poginule Katarine Marić (izvor: Saučešće uz bećarac)
metrevelic metrevelic 01:22 29.11.2011

Re: trazila

ne da je bitno, nego me interesuje cak i ime njegovog oca. onomad me to nije interesovalo, sad mi nekako postalo "vazno". ma, nije vazno. samo pitam ako i ne dobijem odgovor, zivecu srecno i dugovecno kao i do sada.

On je neki agroekonom ili tako nešto
mali trol
Mlađahni pesnik Matija B imao je ljubavnu aferu sa istaknutom društveno političkom radnicom drugaricom V. ali revnosna udba je ozvučila sobu. jel se ipak radilo o drugarici druga V
E sad pesnik je u jednom trenutku zaigranosti pitao drugaricu "Jel tvrd ko štafeta" e tu su drugovi pukli razjebali vezu i diskreditovali drugaricu ne zbog nevere nego što je potvrdila da ima nešto tvrđe i od štafete
princi princi 01:29 29.11.2011

Re: trazila

E sad pesnik je u jednom trenutku zaigranosti pitao drugaricu "Jel tvrd ko štafeta" e tu su drugovi pukli razjebali vezu i diskreditovali drugaricu ne zbog nevere nego što je potvrdila da ima nešto tvrđe i od štafete

Čekaj, pa nije valjda Veselinov sin Matije Bećkovića? Pa on mu dodže onda Oljin brat of some sort!
Vera Johnson Vera Johnson 02:37 29.11.2011

Re: trazila

Vojislav Stojković

Vera Johnsonal' nisam nasla. biografiju dragana veselinova.Crtica iz biografije:"Jedan sat posle nesreće, zazvonio je telefon u stanu. Zvala je sekretarica Dragana Veselinova. Kaže mojoj rođaki koja se javila, hoće ministar da me čuje. Uzmem slušalicu, iz slušalice se čuje - bećarac!? Toliko glasno da je cela soba odjekivala od te muzike."Izjava Ljiljane Marić, majke poginule Katarine Marić (izvor: Saučešće uz bećarac)


vojislave, znam za tu crticu. pitala sam za profesionalnu biografiju (usput pomenula ime oca - mozda sam zato neshvacena). volela bih da znam gde se dragan veselinov skolovao od diplome do doktorata (predpostavljam da doktorat ima ako je profesor na bu), spisak objavljenih radova, istrazivanja, knjiga, itd. googlala, ali nisam mogla da pronadjem.

poznajem blisko dva profesora iz beograda u inostranstvu (jedna ziva, drigi, na zalost, nije vise medju nama. googlala njih, i nasla biografije o kojima pricam.
dragan7557 dragan7557 07:10 29.11.2011

Re: trazila

princi
E sad pesnik je u jednom trenutku zaigranosti pitao drugaricu "Jel tvrd ko štafeta" e tu su drugovi pukli razjebali vezu i diskreditovali drugaricu ne zbog nevere nego što je potvrdila da ima nešto tvrđe i od štafete

Čekaj, pa nije valjda Veselinov sin Matije Bećkovića? Pa on mu dodže onda Oljin brat of some sort!

U pitanju je Stanka Veselinov, a osim "vele-patriote" i demokrackog disidenta poput Matije Beckovica volela i prisvajanje skupih umetnickih slika, koje je obican narod tada zvao kradja.

Sve podatci o tom slucaju, su napisani u biografskom delu Vojina Lukica, za te poslove tada odgovornog drzavnog sekretara.

cerski
princi princi 07:22 29.11.2011

Re: trazila

Uzmem slušalicu, iz slušalice se čuje - bećarac!?

Pa kad je čoveku Vojvodina u srcu... kakvo đubre.
metrevelic metrevelic 07:30 29.11.2011

Re: trazila

princi
E sad pesnik je u jednom trenutku zaigranosti pitao drugaricu "Jel tvrd ko štafeta" e tu su drugovi pukli razjebali vezu i diskreditovali drugaricu ne zbog nevere nego što je potvrdila da ima nešto tvrđe i od štafete

Čekaj, pa nije valjda Veselinov sin Matije Bećkovića? Pa on mu dodže onda Oljin brat of some sort!
ne , afera je bila valjda posle,rts je imao i neku dramu o tome samo sa izmenjenim imenima i ovaj je kao bio slikar koji je emigriro.a Olja šta reći.pametna na mamu i lepa na tatu,baš nije imala sreće
princi princi 07:48 29.11.2011

Re: trazila

ne , afera je bila valjda posle...

Ma znam, nego sevap zajebavati skota.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:51 29.11.2011

Re: goFna trazila

Vojislav Stojković

Vera Johnsonal' nisam nasla. biografiju dragana veselinova.Crtica iz biografije:"Jedan sat posle nesreće, zazvonio je telefon u stanu. Zvala je sekretarica Dragana Veselinova. Kaže mojoj rođaki koja se javila, hoće ministar da me čuje. Uzmem slušalicu, iz slušalice se čuje - bećarac!? Toliko glasno da je cela soba odjekivala od te muzike."Izjava Ljiljane Marić, majke poginule Katarine Marić (izvor: Saučešće uz bećarac)

Ovo je jedna poenta. Gnjida bradata, učesnik ili organizator ubistva nesrećne Katarine, ne laje sela radi.
Druga poenta je da je to probni balon separatista koji ne miruju dok se naša vlast, i centralna i vojvođanska, grčevito bori za još neko milionče, za još neku beneficiju, za još neku firmu, sve u ličnu korist i na štetu Srbije.
Sad samo čekam da se stručnjaci sa bloga, NVO, preokreti i druga goFna, jave i da kažu (kao što su govorili i za Kosovo i Metohiju): i zaslužili su državu.
PS Ko ne zna, mladi svet ne zna, službeni vozač vozi onako kako šef koga vozi kaže. A ta koju je vozio sa bradatom gnjidom mu je bila ... da ne lajem.
tyson tyson 09:25 29.11.2011

Re: trazila

Mislim da mu se otac zvao Slavko, a znam da je bio politicar, istaknuti komunista, mislim u Vojvodini.

Jovan Veselinov Žarko, bravar, junak socijalističkog rada i narodni heroj, ruski operativac i špijun, krvnik vojvođanskih Mađara, stanovnik vile Gece Kona i Slobodana Miloševića.



janeznam janeznam 09:36 29.11.2011

Re: trazila

predpostavljam da doktorat ima ako je profesor na bu)

Doktorat ima a i redovan je profesor BU.
I bolje da cuti i da se pokrije bradom i usima.
dragan7557 dragan7557 09:49 29.11.2011

Re: Vozdovi Revolucije

princi
Uzmem slušalicu, iz slušalice se čuje - bećarac!?

Pa kad je čoveku Vojvodina u srcu... kakvo đubre.

Nekadašnji ministar u vladi Zorana Đinđića

Jbt. pravi serpski Ce Gevara revolucionar iz ubedjenja, a i po familijarnoj liniji tate i mame. Za pravog revolucionara nema granica!
Čekaj, pa nije valjda Veselinov sin Matije Bećkovića?

Su dve " fine " familije, zasluzne za stanje nekad i sad u Srbiji, naravno i za stanje izmedju nekad i sad.

cerski
nestor92 nestor92 10:40 29.11.2011

Re: trazila

Jovan Veselinov Žarko, bravar, junak socijalističkog rada i narodni heroj, ruski operativac i špijun, krvnik vojvođanskih Mađara, stanovnik vile Gece Kona i Slobodana Miloševića.


E fala Bogu da je neko napisao. Vidim niko nema pojma. A iz tog background-a potiče mnogo toga.

Eh, vi iz blokova ...

freehand freehand 11:04 29.11.2011

Re: trazila

Kao što već rekoh - Dragan Veselinov je Pančevac. Od rođenja. Bio bubnjar. Otac je Slavko Veselinov Crni, vedrio i oblačio Južnim Banatom.
Veselinov (mislim) od kraja sedamdesetih predaje Političku ekonomiju na FPN, još od tada vuče nadimak "Mladi Marx".
Toliko iz glave, na brzake.

P.S. voli oružIje, srne, zeke, divlje gude, prepelice, jarebice, i drugu divljač, a zli jezici tvrde (verovatno lažu!) da baš i nije prijavljivao sve što iznese prilikom izlaska iz lovišta.
Isti zli jezici (lažljivi i prevrtljvi) tvrde i da je, bogami - upucavao i kontejner za đubre u centru grada, iz svog dugocevog S&W 44 magnum.
dragan7557 dragan7557 12:49 29.11.2011

Re: trazila

Kao što već rekoh - Dragan Veselinov je Pančevac. Od rođenja. Bio bubnjar.

Sva sam muzikant. Ne kazu dzabe razne teorije da Antikrist biti pop zvezda.

cerski
nestor92 nestor92 14:12 29.11.2011

Nije student zapalio žito

freehand
Kao što već rekoh - Dragan Veselinov je Pančevac. Od rođenja. Bio bubnjar. Otac je Slavko Veselinov Crni, vedrio i oblačio Južnim Banatom.
Veselinov (mislim) od kraja sedamdesetih predaje Političku ekonomiju na FPN, još od tada vuče nadimak "Mladi Marx".
Toliko iz glave, na brzake.

P.S. voli oružIje, srne, zeke, divlje gude, prepelice, jarebice, i drugu divljač, a zli jezici tvrde (verovatno lažu!) da baš i nije prijavljivao sve što iznese prilikom izlaska iz lovišta.
Isti zli jezici (lažljivi i prevrtljvi) tvrde i da je, bogami - upucavao i kontejner za đubre u centru grada, iz svog dugocevog S&W 44 magnum.


Hm,hm. Biće da znaš o čemu govoriš. I veliš taj je Veselinov u pitanju? Ako je vedrio i oblačio u Južnom Banatu i imao tako lepo umetničko ime, biće i da zna nešto o "istrazi" Nemaca iz Banata.

Hvala ti na dopuni biografije ovog hvalevrednog političaraljubiteljaoružjaapacifisteistovremeno.
tyson tyson 14:15 29.11.2011

Re: trazila

Otac je Slavko Veselinov Crni, vedrio i oblačio Južnim Banatom.

Vaistinu! I stand corrected. Mada ni ovaj nije ništa bolji bio od Žarka.



hoochie coochie man hoochie coochie man 19:16 29.11.2011

Re: trazila

Kao što već rekoh - Dragan Veselinov je Pančevac. Od rođenja. Bio bubnjar. Otac je Slavko Veselinov Crni, vedrio i oblačio Južnim Banatom.


Znao sam da ti znas.
:)



mariopan mariopan 19:24 29.11.2011

Re: trazila

upucavao i kontejner za đubre u centru grada, iz svog dugocevog S&W 44 magnum.

I?

Jel zver odneo kući da je izloži u dnevnoj sobi?
freehand freehand 19:40 29.11.2011

Re: Nije student zapalio žito

Hm,hm. Biće da znaš o čemu govoriš. I veliš taj je Veselinov u pitanju? Ako je vedrio i oblačio u Južnom Banatu i imao tako lepo umetničko ime, biće i da zna nešto o "istrazi" Nemaca iz Banata.

Pa znaš kako, u Barandu, rodno selo druga Crnog (kolko me sećanje služi upravo je tako) možda će se vratiti rode, ali teško da će Švabe.

No, koliko se nekada može na osnovu potomka suditi o ocu, nije u redu na osnovu oca suditi o potomku.
Kad je ex-ministar u pitanju, mnogo je interesantnija njegova političko-politikantska karijera, recimo ovaj njegov bivši prijatelj i saborac iz politčke arene i mnogih bircuza.

Edit:
mariopan
upucavao i kontejner za đubre u centru grada, iz svog dugocevog S&W 44 magnum.

I?

Jel zver odneo kući da je izloži u dnevnoj sobi?

Po predanju, upucana zver mu je bila maltene ispod prozora.
Davie Davie 21:15 29.11.2011

Slicnosti i razlike

Dragan Veselinov & Nenad Canak

I jedan i drugi sinovi mocnih autonomaskih funkcionera (samim tim i deca koja su u detinjstvu i mladosti imali sve), i jedan i drugi nabedjeni muzicari, i jedan i drugi autonomasi na recima ( a sedeli su ili sede na beogradskim jaslama) i jedan i drugi obesne kabadahije ( gazenje nesrecne devojke u Beogradu, pucnjava po kontejnerima u centru Panceva, voznja motornim sankama po centru NS), i jedan i drugi iz juznog Banata rodjenjem...

Jedan je sin oca koji je uz partijsku karijeru napravio i akademsku (mada upuceni ljudi kazu da je i do diplome Poloprivrednog fakulteta u Zemunu a kasnije do doktorata i zvanja sekretara Vanu dosao na osnovu partijskih pritisaka) a da je sam jedva zavsrio fakultet a drugi sin partijskog kadrovika (koga nisu interesovala akademska zvanja) sa akademskom karijerom (doduse sumnjivog kredibiliteta)...
freehand freehand 21:22 29.11.2011

Re: Slicnosti i razlike

I jedan i drugi sinovi mocnih autonomaskih funkcionera

Drug Crni nije bio autonomaš.
Davie Davie 21:41 29.11.2011

Re: Slicnosti i razlike

Drug Crni nije bio autonomaš.

Drug Crni je bio predsednik Saveza komunista Vojvodine 1983-1984, znaci na mnogo visoj funkciji nego ikad stariji Canak. A tad je bilo zlatno doba autonomasenja, veci uticaj u Novom Sadu je imao Zagreb nego Beograd.
freehand freehand 21:45 29.11.2011

Re: Slicnosti i razlike

Davie
Drug Crni nije bio autonomaš.

Drug Crni je bio predsednik Saveza komunista Vojvodine 1983-1984, znaci na mnogo visoj funkciji nego ikad stariji Canak. A tad je bilo zlatno doba autonomasenja, veci uticaj u Novom Sadu je imao Zagreb nego Beograd.

Funkcija ne čini autonomaša. Drug Bracika je zaspao kao autonomaš a probudio se kao ljuti milošvićevski Mađar koji se ne boji Srba.
dragan7557 dragan7557 21:47 29.11.2011

Re: Slicnosti i razlike

A tad je bilo zlatno doba autonomasenja, veci uticaj u Novom Sadu je imao Zagreb nego Beograd.

Pa valjda zato sto je Zagreb imao status Slobodnog Carskog Grada, i bio sediste Bana, sto se za Beograd ne moze reci.

cerski
dragan7557 dragan7557 21:50 29.11.2011

Re: Slicnosti i razlike

Drug Crni je bio predsednik Saveza komunista Vojvodine 1983-1984, znaci na mnogo visoj funkciji nego ikad stariji Canak.

Ukratko, drug Crni se nikad u zivotu nije bavio nekim pristojnim ili postenim poslom!

cerski
dragan7557 dragan7557 10:36 30.11.2011

Re: Nije student zapalio žito

kolko me sećanje služi upravo je tako) možda će se vratiti rode, ali teško da će Švabe.

A sto se ti sluzis "secanjem" kad stoji na wikipedi-i?

Konspirativno ime Jovana Veselinova jeste Zarko.

Izvor Vojin Lukic, spomenuti drzavni sekretar i dr.

cerski
freehand freehand 11:04 30.11.2011

Re: Nije student zapalio žito

dragan7557
kolko me sećanje služi upravo je tako) možda će se vratiti rode, ali teško da će Švabe.

A sto se ti sluzis "secanjem" kad stoji na wikipedi-i?

Konspirativno ime Jovana Veselinova jeste Zarko.

Izvor Vojin Lukic, spomenuti drzavni sekretar i dr.

cerski

Cerski, skoncentriši se i obrati šažnju:
Slavko Veslinov, konspirativno ime Crni.
Pa polako.
dragan7557 dragan7557 11:53 30.11.2011

Re: Nije student zapalio žito

Cerski, skoncentriši se i obrati šažnju:

Citas li ti?
dragan7557

Konspirativno ime Jovana Veselinova jeste Zarko.

Slavko Veslinov, konspirativno ime Crni.


cerski

p.s. ako ovako nastavimo:
dragan7557
Ma neće baš biti, uvaženi doktore.

Bome na tvoj veliki jed, 'Oce!
. Novac je numericki izraz vrednosti i sa ovim se njegova uloga zavrsava.

Novac ima više funkcija od te jedne,

Posto tebi po svoj prilici nije jasno znacenje reci uloga, kao ni znacenje reci funkcija a kako bi brze bolje postigao poen ti konstatujes:
no izgleda da do toga nisi stigao u tim autodidaktiskim turnejama i magnovenjima.

Naravno, autodidaktika kod tebe ima sasvim drugi smisao nego kod pametnih ljudi pa nije ni cudo da zakljucujes:
Najgore je što je sa tobom besmisleno sporiti se.


cerski

p.s. naravno da posle doktorata, sledi autodidaktika to nisi primetio, ili postoje, posle doktorata, skole na koje se isti doktori upisuju u prvi razred, nad doktorskog obrazovanja? Super doktori, Mega doktori, Tera doktori?

nigde necemo stici.

Osnovno pravilo: spomonjanje neke osobe zahteva navodjenje svih njenih poznatih generalija, kako bi se identitet nesumnjivo utvrdio.

Iza drug Crni, sto oznacava nadimak (konspirativno ime nije nadimak), i nista drugo, moze da stoji koliko god hoces drugih osoba.

Ti ili iz straha, ili iz nekog drugog razloga, pises bre, u rebusima i metaforama, dok jasnost, konkretnost i korektnost datih podataka ostaje zatamnjena, Strah od represalija, ostatci straha od verbalnog delikta, rajetinska odanost gazdi, sta je u pitanju?

I ostavi se tih ulicnih doskocica i zargona, iza tvog pisanja viri lice nekoga prilicno informisanog, ali bez hrabrosti da svoje informacije podeli sa drugima.

freehand freehand 12:15 30.11.2011

Re: Nije student zapalio žito

Iza drug Crni, sto oznacava nadimak (konspirativno ime nije nadimak), i nista drugo, moze da stoji koliko god hoces drugih osoba.

Ti ili iz straha, ili iz nekog drugog razloga, pises bre, u rebusima i metaforama, dok jasnost, konkretnost i korektnost datih podataka ostaje zatamnjena, Strah od represalija, ostatci straha od verbalnog delikta, rajetinska odanost gazdi, sta je u pitanju?

I ostavi se tih ulicnih doskocica i zargona, iza tvog pisanja viri lice nekoga prilicno informisanog, ali bez hrabrosti da svoje informacije podeli sa drugima.


Cerski... Čitaj, brate slatki.
freehand
11:04 29.11.2011
Re: trazila
Kao što već rekoh - Dragan Veselinov je Pančevac. Od rođenja. Bio bubnjar. Otac je Slavko Veselinov Crni, vedrio i oblačio Južnim Banatom.
Veselinov (mislim) od kraja sedamdesetih predaje Političku ekonomiju na FPN, još od tada vuče nadimak "Mladi Marx".
Toliko iz glave, na brzake.

P.S. voli oružIje, srne, zeke, divlje gude, prepelice, jarebice, i drugu divljač, a zli jezici tvrde (verovatno lažu!) da baš i nije prijavljivao sve što iznese prilikom izlaska iz lovišta.
Isti zli jezici (lažljivi i prevrtljvi) tvrde i da je, bogami - upucavao i kontejner za đubre u centru grada, iz svog dugocevog S&W 44 magnum.

Preporuči / Preporuka: 5 / Obavesti moderatora / Link / Izmeni / Citiraj / ?


Znaš šta je najssmšnije? Ti si na ovaj post imao repliku, odmah!
sevarlica sevarlica 15:43 30.11.2011

Re: trazila

Dragan Jakovljević.
On (verovatno) ima isto toliko veze sa poljoprivredom kao Velja sa kapitalnim investicijama ili Samardziceva sa sportom


Hmmm, Velja jedini za 20 godina napravi puteve po svetskim standrdima a uvek ispadne tupan. Kako bre to majku mu poljubim?
Da je neotesan kao šumsko deblo, jeste, ali za sve pre i posle njega je doktor za izgradnju.
dragan7557 dragan7557 16:57 30.11.2011

Re: Nije student zapalio žito

Znaš šta je najssmšnije? Ti si na ovaj post imao repliku, odmah

Zurio bre na trening, sad se vrnuh. Inace u kakvoj je onda vezi Stanka Veselinov, Jovan Veselinov Zarko sa Draganom Veselinov, i Slavkom Veselinov Crni, posto je zapoceta prica o Stanki Veselinov, koju je stavio krkar i koja je izbrisana kao i obicno zbog vulgarnosti, valjda?

To dragi moj, ti jos nisi razjasnio, mada evo trudis se, ima pomaka.

Evo da ti pomognem:
tyson
Mislim da mu se otac zvao Slavko, a znam da je bio politicar, istaknuti komunista, mislim u Vojvodini.

Jovan Veselinov Žarko, bravar, junak socijalističkog rada i narodni heroj, ruski operativac i špijun, krvnik vojvođanskih Mađara, stanovnik vile Gece Kona i Slobodana Miloševića.


cerski
freehand freehand 19:44 30.11.2011

Re: Nije student zapalio žito

Zurio bre na trening, sad se vrnuh. Inace u kakvoj je onda vezi Stanka Veselinov, Jovan Veselinov Zarko sa Draganom Veselinov, i Slavkom Veselinov Crni, posto je zapoceta prica o Stanki Veselinov, koju je stavio krkar i koja je izbrisana kao i obicno zbog vulgarnosti, valjda?

To dragi moj, ti jos nisi razjasnio, mada evo trudis se, ima pomaka.

A što bih ja razjašnjavao to što su pisali Tyson ili Krkar, ili kogod?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:23 30.11.2011

Re: Nije student zapalio žito

tyson

Mislim da mu se otac zvao Slavko, a znam da je bio politicar, istaknuti komunista, mislim u Vojvodini.


Jovan Veselinov Žarko, bravar, junak socijalističkog rada i narodni heroj, ruski operativac i špijun, krvnik vojvođanskih Mađara, stanovnik vile Gece Kona i Slobodana Miloševića.



cerski


Stvarno cerski, evo ja pokusavam da razumem sta ti zapravo tvrdis?
Da li se otac Dragana Veselinova zvao Slavko ili ne?
Ja sam svoj prethodni komentar napisao iskljucivo po secanju, ostali su mi ti nevazni fragmenti secanja vezani za Dragana Veselinova, to da mu je otac bio istaknuti komunista, da se zvao Slavko, znao sam i to da je svirao bubnjeve, da je lavirao izmedju autonomasa i neautonomasa, neka svadja izmedju njega i Canka, i naravno, ono za mene vaznije, a to je da nije imao ni blagu ideju sta uraditi sa poljoprivredom iako je osnovao stranku koja je u nazivu imala rec seljacka.
Sad vidim da je to u sustini nevazno pitanje, ime njegovog oca, postalo predmet spora.
Pa, hajd molim te konkretno, kako se zvao otac Dragana Veselinova?
mariopan mariopan 00:27 29.11.2011

...

Čudim se da mediji uopšte prenose šta ima da kaže ovaj otpadak od čoveka?
Ljigavac najobičniji.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:39 29.11.2011

.

Prema njegovim rečima, Vojvodina i Srbija su dve zemlje.

pa možda i jesu? ko god da se odvojio od srbije, krenulo mu.
(smajli autonomaš)
djukastofitjuka djukastofitjuka 08:52 29.11.2011

VV

Vojvodina Vojvodjanima.

Dajte referendum pa neka ljudi sami odluce sta zele.
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 08:56 29.11.2011

Re: VV

Takvi poklici mogu proci tek tako samo u Srbiji. Pokusaj tako nesto da viknes, a ne daj boze da pokusas, u Nemackoj ili Americi pa bi video sta bi te snaslo.
kukusigameni kukusigameni 09:01 29.11.2011

Re: VV

djukastofitjuka
Dajte referendum pa neka ljudi sami odluce sta zele.

Ti dam ja referendum!
djukastofitjuka djukastofitjuka 09:11 29.11.2011

Re: VV

kukusigameni
djukastofitjuka
Dajte referendum pa neka ljudi sami odluce sta zele.

Ja Ti dam referendum!


Hvala.
Drago mi je da smo na istoj strani.
kukusigameni kukusigameni 09:16 29.11.2011

Re: VV

djukastofitjuka


srdjan.pajic srdjan.pajic 09:22 29.11.2011

Re: VV

Dragan Jakovljević.
Takvi poklici mogu proci tek tako samo u Srbiji. Pokusaj tako nesto da viknes, a ne daj boze da pokusas, u Nemackoj ili Americi pa bi video sta bi te snaslo.


Šta bre u Americi? Vidi: Kolorado - Republika! Ua Oni Čikaški Svinjari! . Kolorado radi, Vašington se gradi! Kanjon je Naš!

Želimo samo da izadjemo na svoje vekovne granice: El Paso-Flagstaf-Rino-Bilings-Fargo-Galveston. E, čekaj, neko mi lupa na vrata



srdjan.pajic srdjan.pajic 09:31 29.11.2011

Re: VV

kukusigameni
djukastofitjuka
Dajte referendum pa neka ljudi sami odluce sta zele.

Ti dam ja referendum!


Samo ih ti začikavaj, pa ćemo ostati i bez elitnih Čačača prigradskih favela (to, mislim, uključuje Kovin i gde beše ona kafilerija, tamo kod Frihenda negde, u Ovči?). Nikako referendum, ustvari, da se odma preventivno oduzmu i unište sve olovke i papiri u Vojvodini.
djukastofitjuka djukastofitjuka 09:39 29.11.2011

Re: VV

Dragan Jakovljević.
Takvi poklici mogu proci tek tako samo u Srbiji. Pokusaj tako nesto da viknes, a ne daj boze da pokusas, u Nemackoj ili Americi pa bi video sta bi te snaslo.


Sta bi me snaslo?

Zasto bi neko normalan bio protiv refernduma na kojem bi Vojvodjani mogli da se izjasne o tome kakvu buducnost zele?
antioksidant antioksidant 09:41 29.11.2011

Re: VV

Zasto bi neko normalan bio protiv refernduma na kojem bi Vojvodjani mogli da se izjasne o tome kakvu buducnost zele?

da preciziram samo

izmena granica u smislu otcepljenja vojvodine je moguca uz referendum

da preciziram malo vise

izmena granica srbije u smislu otcepljenja vojvodine je moguca uz referendum odrzan u srbiji
kukusigameni kukusigameni 09:56 29.11.2011

Re: VV

srdjan.pajic
E, čekaj, neko mi lupa na vrata

Da nije puma?
dragan7557 dragan7557 09:57 29.11.2011

Re: VV

izmena granica u smislu otcepljenja vojvodine je moguca uz referendum

Vala i Sandzaka, pa Sumadije, Macve, i td. Najbolje bi bilo kad bi se referendumom svi odvojili od Beograda.

cerski
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:32 29.11.2011

Re: VV

djukastofitjuka

Dragan Jakovljević.Takvi poklici mogu proci tek tako samo u Srbiji. Pokusaj tako nesto da viknes, a ne daj boze da pokusas, u Nemackoj ili Americi pa bi video sta bi te snaslo.Sta bi me snaslo?Zasto bi neko normalan bio protiv refernduma na kojem bi Vojvodjani mogli da se izjasne o tome kakvu buducnost zele?

Zato što su na ovim prostorima izbijali ratovi i zbog mnogo beznačajnijih stvari nego što je referendum. Bem te u glavu blentavu!
antioksidant antioksidant 10:39 29.11.2011

Re: VV

Zato što su na ovim prostorima izbijali ratovi i zbog mnogo beznačajnijih stvari nego što je referendum

ratovi su uvek i samo izbijali zbog preraspodele novca a ne bih o onima koji su se palili na referendume
nestor92 nestor92 10:45 29.11.2011

Re: VV

Sta bi me snaslo?


Dospeo bi na listu opasnih po nacionalnu bezbednost SAD. CIA, snajka, CIA ...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:28 29.11.2011

Re: VV

Ti dam ja referendum!

što? da se ne plašiš rezultata?
mariopan mariopan 11:42 29.11.2011

Re: VV

djukastofitjuka
Vojvodina Vojvodjanima.

Dajte referendum pa neka ljudi sami odluce sta zele.

Nije taj referendum baš tako jednostavan.
Trenutak kada će početi da talasaju jedva su dočekali.
A baš oni su ga stvarali godinama.

Ovde se već godinama unazad stvara atmosfera da je Vojvodina opljačkana od strane Srbije (di su naši novci) i negovano ubeđenje kod naroda da će odmah sutra da nam svane čim se odcepimo, znači godinama i godinama, dok su nas sve vreme stručno upropašćavali baš ovi koji su najglasniji.
Neće Vojvođani Državu nego hoće posao i hleba.
I tu ide prevara.
Ne laju oni nas radi nego sebe radi, da svako od njih ima svoj feud gde će da cedi dušu narodu a da taj kolač ne deli sa Beogradom. To je cilj, ali objasni ti to nekome kome sve vreme trube "di su naši novci"?

Zato referenduma ne treba da bude dok neko ne bude odgovarao za totalno upropašćavanje privrede, krađu partijskih kadrova po najboljim firmama koje su tako gurnute u stečaj a partijski sudovi im davali za pravo, narod opljačkan i gurnut u bedu i nikom ništa?

Beda će da glasa na referendumu.


A beda je i u celoj Srbiji, i u bolje sutra ne stiže se odcepljenjem nego radom. Kada ljudi budu imali gde da rade nema šanse da ova budalaština prođe, ali i do toga se stiglo planski i to našim parama, štampali plakate, kačili bilborde "di su naši novci", živeli bahato i bogato od naših para i to nam radili?
Za to je on bio ministar u Vladi? Fuj.
mariopan mariopan 16:06 29.11.2011

Re: VV

djukastofitjuka
Dragan Jakovljević.
Takvi poklici mogu proci tek tako samo u Srbiji. Pokusaj tako nesto da viknes, a ne daj boze da pokusas, u Nemackoj ili Americi pa bi video sta bi te snaslo.


Sta bi me snaslo?

Zasto bi neko normalan bio protiv refernduma na kojem bi Vojvodjani mogli da se izjasne o tome kakvu buducnost zele?

Zato što su građani Vojvodine o razlozima za referendum potpuno i od početka lagani.

Zato što će "naši novci" biti u njihovim a ne (u Beogradu) ili našim džepovima, samo to treba MI da im dobrovoljno damo - na referendumu.

Tu nema ništa za nas ali biće kasno kada se ovce osveste kao i uvek, ali Čobani to najbolje znaju. Zato i jesmo ovde gde smo.
lidiaz lidiaz 20:04 29.11.2011

Re: VV

srdjan.pajic
Dragan Jakovljević.
Takvi poklici mogu proci tek tako samo u Srbiji. Pokusaj tako nesto da viknes, a ne daj boze da pokusas, u Nemackoj ili Americi pa bi video sta bi te snaslo.


Šta bre u Americi? Vidi: Kolorado - Republika! Ua Oni Čikaški Svinjari! . Kolorado radi, Vašington se gradi! Kanjon je Naš!

Želimo samo da izadjemo na svoje vekovne granice: El Paso-Flagstaf-Rino-Bilings-Fargo-Galveston. E, čekaj, neko mi lupa na vrata




Ma nismo mi svinjari, ovde ih samo pecemo. Donosimo ih iz Viskonsina.
dragan7557 dragan7557 20:20 29.11.2011

Re: VV

antioksidant
Zato što su na ovim prostorima izbijali ratovi i zbog mnogo beznačajnijih stvari nego što je referendum

ratovi su uvek i samo izbijali zbog preraspodele novca a ne bih o onima koji su se palili na referendume

Niti je ovo tacno, niti je do pjave Milton Fridmana i Cikaske skole i tzv. Monetarizma, bilo tacno.

Uvek se radi o vrednostima, a koliko novac vredi i kako se sa njim manupulise, vidjeno je za vreme Vajmarske republike, u Argentini, i u Jugolsaviji Slobodana Milosevica. Novac je numericki izraz vrednosti i sa ovim se njegova uloga zavrsava.

Kada se novacu da neprirodna uloga kapitala, onda se sve svodi na ovo sto se sada desava ne samo u Srbiji vec u celom svetu, prave vrednosti se obezvredjuju do maksimuma i kupuju jos bezvrednijim novcem.

U Slobinoj Jugoskandaliji je preko 90% robe kupljeno putem instrumenta placanja Menice, a odmah potom vrednost robe je u potpunosti obezvredjena putem munjevite inflacije.

Da je menica najsigurnije pravno sredstvo placanja i danas, ne treba sumnjati, mana joj je uska i nerazdvojiva povezanost sa nominalnom vrednoscu izrazenom u novcu na dan izdavanja. Ukratko preko novca u normalnim uslovima vrednost se kontinuirano vrednuje minimalno za nominalno iskazanu inflaciju (imaju i drugi faktori), dok je u Srbiji na snazi pravilo precenjenog bezvednog novca i jos veceg kontinuiranog obezvredjivanja pravih vrednosti.

Naravno i u Vojvodini je poznato ko se munjevito obogatio ovom menicnom malverzacijom za koju inace ne postoji zakonska sankcija.

cerski
freehand freehand 20:50 29.11.2011

Re: VV

. Novac je numericki izraz vrednosti i sa ovim se njegova uloga zavrsava.

Ma neće baš biti, uvaženi doktore. Novac ima više funkcija od te jedne, no izgleda da do toga nisi stigao u tim autodidaktskim turnejama i magnovenjima.
U Slobinoj Jugoskandaliji je preko 90% robe kupljeno putem instrumenta placanja Menice, a odmah potom vrednost robe je u potpunosti obezvredjena putem munjevite inflacije.

Aujbt... Cerski, Cerski, ubijaš u mozak.
Najgore je što je sa tobom besmisleno sporiti se.
dragan7557 dragan7557 21:10 29.11.2011

Re: Alo bre, Majstor Freeki

Ma neće baš biti, uvaženi doktore.

Bome na tvoj veliki jed, 'Oce!
. Novac je numericki izraz vrednosti i sa ovim se njegova uloga zavrsava.

Novac ima više funkcija od te jedne,

Posto tebi po svoj prilici nije jasno znacenje reci uloga, kao ni znacenje reci funkcija a kako bi brze bolje postigao poen ti konstatujes:
no izgleda da do toga nisi stigao u tim autodidaktiskim turnejama i magnovenjima.

Naravno, autodidaktika kod tebe ima sasvim drugi smisao nego kod pametnih ljudi pa nije ni cudo da zakljucujes:
Najgore je što je sa tobom besmisleno sporiti se.


cerski

p.s. naravno da posle doktorata, sledi autodidaktika to nisi primetio, ili postoje, posle doktorata, skole na koje se isti doktori upisuju u prvi razred, nad doktorskog obrazovanja? Super doktori, Mega doktori, Tera doktori?
dragan7557 dragan7557 21:53 29.11.2011

Re: VV

U Slobinoj Jugoskandaliji je preko 90% robe kupljeno putem instrumenta placanja Menice, a odmah potom vrednost robe je u potpunosti obezvredjena putem munjevite inflacije.


Aujbt... Cerski, Cerski, ubijaš u mozak.
Najgore je što je sa tobom besmisleno sporiti se.


Hoces da kazes da je moja tvrdnja neistinita?

cerski
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:41 29.11.2011

Re: VV

lidiaz
srdjan.pajic
Dragan Jakovljević.
Takvi poklici mogu proci tek tako samo u Srbiji. Pokusaj tako nesto da viknes, a ne daj boze da pokusas, u Nemackoj ili Americi pa bi video sta bi te snaslo.


Šta bre u Americi? Vidi: Kolorado - Republika! Ua Oni Čikaški Svinjari! . Kolorado radi, Vašington se gradi! Kanjon je Naš!

Želimo samo da izadjemo na svoje vekovne granice: El Paso-Flagstaf-Rino-Bilings-Fargo-Galveston. E, čekaj, neko mi lupa na vrata




Ma nismo mi svinjari, ovde ih samo pecemo. Donosimo ih iz Viskonsina.


U pravu si.
Sećam se kviz pitanja iz Geografije (osnovna škola): gde padne najviše krvi na svetu? Odgovor: Čikago. Tada je valjda u Čikagu radila najveća klanica na svetu.
dragan7557 dragan7557 17:04 30.11.2011

Re: VV

djukastofitjuka
Dragan Jakovljević.
Takvi poklici mogu proci tek tako samo u Srbiji. Pokusaj tako nesto da viknes, a ne daj boze da pokusas, u Nemackoj ili Americi pa bi video sta bi te snaslo.


Sta bi me snaslo?

Zasto bi neko normalan bio protiv refernduma na kojem bi Vojvodjani mogli da se izjasne o tome kakvu buducnost zele?

Zato sto se to, kakvoca buducnosti i referendum, od njih i ne trazi. Trazi se da se referendumom izjasne za vlast koja bi sebe da nametne, na celu sa ovde spomenutom kvazi-partizanstinom koja nosi nadimak:
Veselinov (mislim) od kraja sedamdesetih predaje Političku ekonomiju na FPN, još od tada vuče nadimak "Mladi Marx".


Nadimke drugih Valtera koji brane Vojvodinu ovako:


upucavao i kontejner za đubre u centru grada, iz svog dugocevog S&W 44 magnum.

ne znam.

Prostim jezikom srpskim: referendum treba da Vojvodinu vrati Vojvodi, a ne narodu, kako se to prevarantski prikazuje.

cerski
maraton maraton 10:28 29.11.2011

Pravo pitanje

Bloger s pravom ovim člankom pokreće jedno izuzetno važno pitanje: "Ko obrazuje i vaspitava našu decu". Složićemo se da su studenti punoletni ljudi, ali mladi ljudi bez životnog iskustva i nedovoljnog teorijskog saznavanja političke stvarnosti i modaliteta njenog oblikovanja. Studenti su pogodan "materijal" za oblikovanje, posebno u državi Srbiji koja nema definisane osnovne društvene vrednosti.
U Srbiji, posle teških grešaka, zabluda i poraza, stvari treba početi nazivati pravim imenom. Zašto? Zato što smo doživeli promašene strategije i skupe poraze zahvaljući našoj navici da pojave i istupe u politici zovemo nekim drugim imenom, "razblaženog" značenja. Oni koji su nam radili o glavi to su znalački koristili i u svojim namerama uspevali.
Izjave Dragana Veselinova nisu nikakav politički marketing, niti naučna fantastika, a ni Dragan Veselinov nije naivni đak osnovne škole. Njegovo istupanje je čist separatizam za koji u ovoj državi treba da se postupa po krivičnom zakoniku.
To što je u pitanju profesor na Fakultetu političkih nauka svakako nije zanemarljiva sitnica, koja se može lakonski prevesti na relaciju po kojoj to nema nikakve veze, jer čovek samo iznosi svoj stav. Zanimljivo je saznati kakve stavove iznosi na svojim predavanjima na fakultetu koji se naučno i obrazovno bavi političkim sistemom ove zemlje. Stoga se s pravom postavlja pitanje, ne samo njegove krivične odgovornosti za javno iznet eksplicitan stav o separaciji dela države, već i moralne opravdanosti da se bavi obrazovanjem visokoškolskog kadra profila koji se školuju na Fakultetu političkih nauka.
jedan.kub jedan.kub 22:20 01.12.2011

Re: Pravo pitanje

Stoga se s pravom postavlja pitanje, ne samo njegove krivične odgovornosti za javno iznet eksplicitan stav o separaciji dela države, već i moralne opravdanosti da se bavi obrazovanjem visokoškolskog kadra profila koji se školuju na Fakultetu političkih nauka.

Ko će da ga kazni?
Oni koji žele da znaju ko su im politički protivnici, kako bi ih se rešili.
Na Kosovu ne mogu da ratuju sa NATO-m, ali mislim da su prilično glupi ako očekuju da će im to u Vojvodini uspeti.
Zapad ih je odavno pročitao i neće propustiti da se opet umešaju.
Studenti su valjda pametni, pa vide kako im roditelji žive i ne treba da nasedaju na ovakve provokacije.
Imaju li opet neki novi scenario?
tyson tyson 10:33 29.11.2011

Veselinov

Za sada nema informacija da je protiv Veselinova podneta makar i prekršajna prijava, niti da li će na beogradskom Faklultetu političkih nauka snositi neke sancije. Ukoliko se to ne desi, budući srpski politikolozi i dalje će svoje visoko obrazovanje biti prinuđeni da stiču na temeljima teorija za uništenje Srbije, i to o trošku poreskih obveznika.

Nisi u pravu, Dragane.

Veselinovljeve ideje, priča i nastup mogu biti iritantni, ali je legitimno zagovarati čak i secesiju dela teritorije sve dok se pri tom ne krši ni jedan zakon (na primer, zagovarati/podržavati secesiju nasilnim putem).

Takođe, ne bi trebalo da neko zbog svojih političkih ideja ili delovanja bude kažnjavan; naravno, do poslodavca je da proceni da li političko deovanje zaposlenog na neki način ugrožava rad ili integritet firme/institucije. Obično, mada ne i nužno, su ekstremne ideje razlog za prestanak radnog odnosa.

Što se tiče ovog konkretnog slučaja, po mom mišljenju najbolji način da se prema njemu ophodi je ignorisanje; sve ostalo samo bi pomoglo Veselinovu da dobije nezasluženu medijsku pažnju, čemu se takvi uvek potajno nadaju.

Naravno, ako ideja Republike Vojvodine na kraju dobije dovoljno podrške građana - pa neka i postane republika, ili neka se odvoji od Srbije. Nasilno zadržavanje ljudi u zajednici nikada ne daje dobre rezultate.


buba_truba buba_truba 11:02 29.11.2011

Re: Veselinov

tyson
Što se tiče ovog konkretnog slučaja, po mom mišljenju najbolji način da se prema njemu ophodi je ignorisanje; sve ostalo samo bi pomoglo Veselinovu da dobije nezasluženu medijsku pažnju, čemu se takvi uvek potajno nadaju.

Baš tako.

kaže:
„U Vojvodini postoji raspoloženje za sledeći korak, a elita ćuti. Vojvodini je potrebna nova partija, partija referenduma koja zna šta je cilj - Vojvodina republika”, kazao je Veselinov.

Ovaj bi da se vrati u politiku, shvatio da se ovde od toga bolje živi nego od profesorovanja. Sve je rekao, i to par meseci pred izbore... nuto čuda!
mikele9 mikele9 12:02 30.11.2011

Re: Veselinov

Što se tiče ovog konkretnog slučaja, po mom mišljenju najbolji način da se prema njemu ophodi je ignorisanje; sve ostalo samo bi pomoglo Veselinovu da dobije nezasluženu medijsku pažnju, čemu se takvi uvek potajno nadaju.

Ovo ispade kao: Za dobrim konjem prašina se diže Previše komentara za jednog idiota!

dragan7557 dragan7557 20:01 30.11.2011

Re: Veselinov

mikele9
Što se tiče ovog konkretnog slučaja, po mom mišljenju najbolji način da se prema njemu ophodi je ignorisanje; sve ostalo samo bi pomoglo Veselinovu da dobije nezasluženu medijsku pažnju, čemu se takvi uvek potajno nadaju.

Ovo ispade kao: Za dobrim konjem prašina se diže Previše komentara za jednog idiota!


Ovaj VEPAR

Kako bre konj? Pise VEPAR !

cerski
NNN NNN 12:34 29.11.2011

Ovaj VEPAR

kakve god izjave da daje,
trebalo bi da ih daje iz ZATVORA!

mariopan mariopan 12:37 29.11.2011

Re: Ovaj VEPAR

NNN
kakve god izjave da daje,
trebalo bi da ih daje iz ZATVORA!


Da.
predatortz predatortz 12:43 29.11.2011

Re: Ovaj VEPAR

NNN
kakve god izjave da daje,
trebalo bi da ih daje iz ZATVORA!



Pogrešan pristup, kolega. Ovom vepru takve izjave duvaju vetar u jedra.
Treba probati sa:

Gospodine, ništa sporno. Prikupite potpise za organizaciju referenduma.

Onda on nema razloga da kuka, NGO nemaju razloga da ga 'brane', Evropa ne može naći prigovor za takav postupak.

Referenduma se ne treba bojati. Ako nema raspoloženja za njega, nikom ništa. Ako je većinsko mišljenje ljudi koji žive tamo da nešto treba menjati, onda...
mariopan mariopan 12:55 29.11.2011

Re: Ovaj VEPAR

Referenduma se ne treba bojati. Ako nema raspoloženja za njega, nikom ništa. Ako je većinsko mišljenje ljudi koji žive tamo da nešto treba menjati, onda...

Na tom referendumu će da glasa beda do koje su nas i doveli baš takvi gmazovi i njihova laž koju ovde šire godinama a koja se zove "di su naši novci", te ubeđenje stvarano godinama da će nam čim se odcepimo pare padati sa neba jer nas mrska Srbija neće više pljačkati - to će da glasa, ne želja naroda da ima Državu nego želja prevarenog i opljačkanog naroda da ima posao i hleba za decu.

A prevarena je i opljačkana cela Srbija, nije nama ništa teže nego drugima pa se ne odcepljuju?

U uslovima tolikih laži i prevare kakav bi referendum zaista bio poželjan i koji bi pokazivao stvarnu volju naroda koji ovde živi?
predatortz predatortz 13:01 29.11.2011

Re: Ovaj VEPAR


A prevarena je i opljačkana cela Srbija, nije nama ništa teže nego drugima pa se ne odcepljuju?


Di su naši novci? To se pita cela Srbija. Novci su u Beogradu. Ostalo je jad i beda. Beograd jede Srbiju. Kao kancer.
Ovi signali treba da otrezne i vlast i Beograđane.
Ne mogu osnovci na Vračaru na poklon dobijati računare, dok deca u unutrašnjosti koriste poljski WC.
tyson tyson 13:09 29.11.2011

Re: Ovaj VEPAR

kakve god izjave da daje,
trebalo bi da ih daje iz ZATVORA!

Tačno. Ako ni zbog čega drugog, onda zbog Katarine Marić.



predatortz predatortz 13:18 29.11.2011

Re: Ovaj VEPAR

tyson
kakve god izjave da daje,
trebalo bi da ih daje iz ZATVORA!

Tačno. Ako ni zbog čega drugog, onda zbog Katarine Marić.





E, ovo je drugi par opanaka. Slažem se.
Ništa degutantnije nisam čitao od vesti u kojoj se opisuje pokušaj izvinjenja majci pokojnice. Dok je sekretarica prebacivala vezu, na centrali je 'drmao' bećarac!!!

Ali, mi koji volimo Srbiju, a nadam se da nas je većina takvih ovde, treba da stavimo prst na čelo i upitamo se kako ovakva marva dopire do naroda.
Kako to, da većinski srpska, Vojvodina uopšte razmišlja o referendumu?
Zašto u unutrašnjosti, svima nama sa BG tablicama, pokazuju 'srednjak'?
Srbija dahće, u beogradu se grade perverzni mostovi.
Vreme je da razmislimo:
Da li više volimo Srbiju ili Beograd?

Edit:

Ili, kako Srbima uopšte pada na pamet ideja da traže državljanstvo Rusije?
mariopan mariopan 13:28 29.11.2011

Re: Ovaj VEPAR

predatortz

A prevarena je i opljačkana cela Srbija, nije nama ništa teže nego drugima pa se ne odcepljuju?


Di su naši novci? To se pita cela Srbija. Novci su u Beogradu. Ostalo je jad i beda. Beograd jede Srbiju. Kao kancer.
Ovi signali treba da otrezne i vlast i Beograđane.
Ne mogu osnovci na Vračaru na poklon dobijati računare, dok deca u unutrašnjosti koriste poljski WC.

Protivim se da se u uslovima tolike laži i prevare bilo kakav referendum održi a koji bi doneo nesagledive štete za sve nas, nevidljive u sadašnjem stanju masovne obmane.

A to radi ovaj lovac u mutnom i slični kao Čanak i kompanija.

A kada se odcepimo pljačkaće nas Novi Sad umesto Beograda? Pretpostavljam da bi onda taj "profesor obmane" predavao negde u N. Sadu a ne u Beogradu i živeo na lovorikama "prvoborca" koje su uvek bile najudobnije i najisplativije?

Pa ne laju oni za naše dobro.
predatortz predatortz 13:34 29.11.2011

Re: Ovaj VEPAR

mariopan
predatortz

A prevarena je i opljačkana cela Srbija, nije nama ništa teže nego drugima pa se ne odcepljuju?


Di su naši novci? To se pita cela Srbija. Novci su u Beogradu. Ostalo je jad i beda. Beograd jede Srbiju. Kao kancer.
Ovi signali treba da otrezne i vlast i Beograđane.
Ne mogu osnovci na Vračaru na poklon dobijati računare, dok deca u unutrašnjosti koriste poljski WC.

Protivim se da se u uslovima tolike laži i prevare bilo kakav referendum održi a koji bi doneo nesagledive štete za sve nas, nevidljive u sadašnjem stanju masovne obmane.

A to radi ovaj lovac u mutnom i slični kao Čanak i kompanija.

A kada se odcepimo pljačkaće nas Novi Sad umesto Beograda? Pretpostavljam da bi onda taj "profesor obmane" predavao negde u N. Sadu a ne u Beogradu i živeo na lovorikama "prvoborca" koje su uvek bile najudobnije i najisplativije?

Pa ne laju oni za naše dobro.


Pogrešno me tumačiš.
Nije bitan ovaj mufljuz, još manje Čanak.
Bitno je da jedan deo našeg naroda naseda na njihovu priču. Ne iz obesti.
Politika Beograda, decenijama unazad, je politika samodovoljnosti.
Nezadovoljna je Vojvodina, nezadovoljan je Niš, nezadovoljan jug i istok. Za zapad pouzdano znam da je ekonomski devastiran.
Suština, na koju hoću da ukažem, je u tome da menjajući politiku ovde u Beogradu čuvamo i Vojvodinu i ostatak Srbije od mufljuza.
westvleteren westvleteren 13:38 29.11.2011

Re: Ovaj VEPAR

Ne mogu osnovci na Vračaru na poklon dobijati računare, dok deca u unutrašnjosti koriste poljski WC.


Ne posmatraš kompletnu sliku.
Na primer. U mojoj O.Š. je postojao bazen, što je naravno veliki luksuz. Malo koja škola to ima i mislim da su sve u Beogradu.
ALI, ja sam taj bazen VIDEO samo jednom, znači video, ne i plivao u njemu. Nikada nismo imali časove fizičkog u bazenu jer ga je škola davala u zakup. Časovi su bili toliko skupi da meni moji to nisu mogli da priušte. Ne znam na šta su trošene pare jer nam je škola stalno žickala po malo za krečenje učionica, novu tablu, popravku krova, podizanje ograde...

Nekome iz unutrašnjosti može da bode oči što osnovci u beogradu imaju čak i bazen u svojoj školi dok neki drugi nemaju ni pristojan WC, ali u realnosti ja nisam imao ništa bolje uslove školovanja od mojih vršnjaka iz manjih mesta.

Tako da je slika o dobrom životu Beograđana mnogo više mit nego realnost.

Having said that, slažem se da je potrebno mnogo više transparentnosti u finansiranju kako bi se videlo ko od koga krade i koliko.
westvleteren westvleteren 14:02 29.11.2011

Re: Ovaj

sokodbuba






Da li je ovo pravi doktorat ili neka zajebancija.
Jel' ovo kompletan tekst?
A ja se ubih od posla. Gde su mi bile oči?

Vidim gospođica je nedavno doktorirala. Očekujem da se pojavi na nekoj javnoj funkciji čim prođu izbori.
milisav68 milisav68 14:05 29.11.2011

Re: Ovaj VEPAR

westvleteren

Tako da je slika o dobrom životu Beograđana mnogo više mit nego realnost.

Nije, u Beogradu postoje zatvoreni bazeni, a u unutrašnjosti retko gde.

Nego, nije to najbitnije, postoje mnogo veći problemi, od zdravstvene zaštite, preko prevoza, i tretiranja ljudi iz provincije kao niže rase.....itd....

Samo, sit gladnom ne veruje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana