Filozofija| Životni stil

... O kratkoci

MightyNora RSS / 12.11.2011. u 05:23

Uradis i znas.

Nema mnogo filozofije (neki bi rekli filosofije) - ili oce ili nece. I znas od pocetka do kraja. Nema mnogo sranja. Ili jesi ili nisi (neki bi reklli lav). Ja ne bi. Mada jesam. Makar tako kazu po horoskopu. U koga ne verujem. Mada verujem u Miku Antica. Koji je ostavio u amanet cutanje svoje knjige svom sinu Vuku Anticu sa prevelikom molbom da nikada ne pristane na copor. U to verujem.

Eto tako.

A u sta vi verujete?

Kratko, ali... 



Komentari (152)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

MightyNora MightyNora 12:15 13.11.2011

Re: U sta verujem?

Film je prelep, stvarno :)
JJ Beba JJ Beba 17:39 12.11.2011

verujem..




u budnost

Frank Sinatra
MightyNora MightyNora 01:37 13.11.2011

Re: verujem..

... i snevanje, na javi...
vishnja92 vishnja92 18:30 12.11.2011

:)

nesto za poverovavanje
i Neko
Bog (kakav takav)
dobrota
sve, bez onoga sto se samo izuzelo
Ja
ljubav
neocekivani preokreti
nemoguci ishodi
raskrsnice
ostatak od neverovanja
misliti sa DA
da je mrak greska noci
velike misli u kratkoj formi
da ce da uspe
Jednorog
Zmajevi
Behemoti
oni koji veruju
dobrota i ljubav
postenje i postovanje
sni
sumnja
novi dan
rad
mastanje.dodir.lekovitost.Mi.mera

verovanje

budnost

~~~
couvece Majti, blog ti je kao pesma :)
jos da docs nije ubacio one karakondzule...
JJ Beba JJ Beba 20:15 12.11.2011

Re: :)

Ovo je pesma
za tvoja usta od višanja
i pogled crn.
Zavoli me,
kad jesen duva u pijane mehove.

Ja umem u svakom novembru
da napravim jun
i nemam obične sreće
i nemam običe grehove.

Moja je sreća srneća.
A grešno mi je smešno
ako me neko čačne
u ove oči plačne
nije to neutešno:

Ja umem od suza da pravim,
klikere lepe, prozračne.

Podeliću sa tobom
sva moja šašava zdravlja.
Zavoli moju senku
što se klati niz dan.

Sutra nas mogu sresti
ponori ili uzglavlja
ludo moja zar ne znaš:
divno je nemati plan!

Izadji iz tog detinjstva
kao iz starih patika.
Zavoli moj osmeh, dubok
kao jezerske vode.

Evo i ja sam se izuo.
Pod vrelim tabanima
rastapa mi se asfalt.

Budi uz mene kad odem.
MightyNora MightyNora 01:37 13.11.2011

Re: :)

Preporuka i za jednu i za drugu :)
gordanac gordanac 19:28 12.11.2011

*****

MightyNora:

...O kratkoci

Uradis i znas.

Nema mnogo filozofije (neki bi rekli filosofije) - ili oce ili nece. I znas od pocetka do kraja. Nema mnogo sranja. Ili jesi ili nisi (neki bi reklli lav). Ja ne bi. Mada jesam. Makar tako kazu po horoskopu. U koga ne verujem. Mada verujem u Miku Antica. Koji je ostavio u amanet cutanje svoje knjige svom sinu Vuku Anticu sa prevelikom molbom da nikada ne pristane na copor. U to verujem.

Eto tako.

A u sta vi verujete?

Kratko, ali...


Eh, što ovo zgodno kad možeš da citiraš ceo post! :)

Mika Antić, kažeš? ..."Veruju vo jedinu i vo jed i vo inu
ravnicu - mater moju i zapljuvanu i svetu, ..."

Ovako stoje stvari:

"Jesi l čuo
da će sutra padati dinari s neba?"

"Nisam."

"A jel veruješ
da ima tica što donosi kolače?"

"Ne verujem."

"Jesi l čuo
da ima negde da je stalno leto?"

"Nisam."

"A jel veruješ
da u radiju žive mali ljudi?"

"Ne verujem."

"Marš odavde iz naseg sokaka
kad ne umeš da sanjaš.
Da te pokrljam napola - ko lebac.
Eto!"




Odoh sad malo da čitam šta je Mika ostavio i nama drugima...
vishnja92 vishnja92 19:40 12.11.2011

Re: *****

Odoh sad malo da čitam šta je Mika ostavio i nama drugima...

meni ovo:

...
sutra nas mogu sresti
ponori ili uzglavlja.
ludo moja, zar ne znas:
divno je nemati plan
...


klasicna strelacka, mada sam danas sasvim serendipisticki natrcala na onog tvog Opicijusa, evo ga gore levo, na pet do 12 - aaaaa! nije vise, zbrisao je iza dok nisam gledala!!! a ceo dan ga cuvam for ju :(
gordanac gordanac 19:55 12.11.2011

Re: *****

:))
veruj, ophiuchus - postoji...tamo negde...

vishnja92 vishnja92 20:08 12.11.2011

Re: *****

sa zvezdom na peti, toga se secam :)

e, majti, evo: verujem i u postojece zvezde na petama nepostojecih sazvezdja (i jos nepostojecijih horoskopskih znakova)
MightyNora MightyNora 01:22 13.11.2011

Re: *****

"Jesi l čuo
da će sutra padati dinari s neba?"

"Nisam."

"A jel veruješ
da ima tica što donosi kolače?"

"Ne verujem."

"Jesi l čuo
da ima negde da je stalno leto?"

"Nisam."

"A jel veruješ
da u radiju žive mali ljudi?"

"Ne verujem."

"Marš odavde iz naseg sokaka
kad ne umeš da sanjaš.
Da te pokrljam napola - ko lebac.
Eto!"


Gordana, VELIKO HVALA, ovaj citat (ne pitaj me sto) trazim da ga vidim celog godinama, jer ga ne znam tacno, i nisam znao ni ciji je.

Dakle alal vera, danas je sve tacno kako treba da bude :)

Jos jednom HVALA...
MightyNora MightyNora 01:24 13.11.2011

Re: *****

vishnja92
sa zvezdom na peti, toga se secam :)

e, majti, evo: verujem i u postojece zvezde na petama nepostojecih sazvezdja (i jos nepostojecijih horoskopskih znakova)


Ja.... stvarno... ne znam kako na ovo da odgovorim :)))))))))))

Ali podrzavam :))))))))
myredneckself myredneckself 12:07 13.11.2011

Re: *****

gordanac
"A jel veruješ
da u radiju žive mali ljudi?"

Jeste, ja videla tebe juče u televizoru sa ženama, majke mi. Znači i u radiju?



Edit:
al si se ušlangirala gordanac, svaka čast
Meni je zabranjeno. Dobila odlične čvarke neki dan, pa...
gordanac gordanac 12:13 13.11.2011

Re: *****

myredneckself
gordanac
"A jel veruješ
da u radiju žive mali ljudi?"

Jeste, ja videla tebe juče u televizoru sa ženama, majke mi. Znači i u radiju?

:))
i u radiju i u kompjuteru i u telefonu - svugde žive mali ljudi, i u televizoru, naravno, meknows
JJ Beba JJ Beba 14:33 13.11.2011

Re: *****

))
i u radiju i u kompjuteru i u telefonu - svugde žive mali ljudi, i u televizoru, naravno, meknows

upomoć!!


:))
vishnja92 vishnja92 06:28 15.11.2011

Re: *****

Ja.... stvarno... ne znam kako na ovo da odgovorim :)))))))))))

zna gordanac, onomad je zbog Opicijusa dobila poslednju i pretposlednju opomenu pred banovanje :)
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 21:57 12.11.2011

ja verujem

u nepostojeće...ljude.

ex, ti su ti
baš onako, za dušu.
myredneckself myredneckself 23:27 12.11.2011

Re: ja verujem


MightyNora
A u sta vi verujete?

Kratko, ali...

Verujem, u dobrotu, pa i lepotu, ali da ne dužim, zbog ovog drugog
Hoću da verujem da dobri ljudi neće više, i još dugo, biti indiferentni.
Granica između dobra i zla bi trebalo da bude jasna.

Da Kitty Genovese ne bude još jedan eponim za bystander efekat.
Mislim na ugroženost pojedinaca, pa i naroda, i bystandere.
(malo sam se upoznavala s tobom, tamo u profilu)

Rocco: Anybody *you* think is evil?
Connor: Aye.
Rocco: Don't you think that's a little weird, a little psycho?
Connor: D'you know what I think is psycho, Roc? It's decent men with loving families. They go home every day after work and they turn on the news. You know what they see? They see rapists, and murderers and child molesters. They're all getting out of prison.
Murphy: Mafiosos. Gettin' caught with twenty kilos. Gettin' out on bail the same fuckin' day.
Connor: And everywhere, everyone thinks the same thing: that someone should just go kill those motherfuckers.
Murphy: Kill 'em all. Admit it. Even you've thought about it.
Rocco: You guys should be in every major city. This is some heavy shit. This is, like, Lone Ranger heavy, man.


Podvlačenje moje. Da li misliš da ovaj overload info ima veze sa bystander efektom uzombiranih ljudi?

Odužila sam, ali moram još muzikicu

MightyNora MightyNora 01:32 13.11.2011

Re: ja verujem

Vidis, razmisljah da napisem nesto, pa kao necu, ali ipak posle dva puta procitanog tvog komentara, ipak hocu...

Mika rece:

Malo njih zna granicu slobode.Jos manje slobodnu granice.

E sad da me ne razumes pogresno - on je to rekao u sasvim drugoj konotaciji - vrlo pozitivnoj (ili makar ja volim tako da citam).

Ali moze da se i ovo procita u ovoj o kojoj pricamo.

Da, sex na TV-u je zabranjen maloletnicima, ali ubistvo, silovanje u filmu, masovne ubice.... nisu. Two and a half man je 16, a CSI je 12.

I pitas me da li je tacno.

I te kako je tacno to sto si podvukla. Reci ti meni sta odatle? Sta je zakljucak? Ja ne bi da budem indiferentan.
MightyNora MightyNora 01:35 13.11.2011

Re: ja verujem

snezana mihajlovic
u nepostojeće...ljude.

ex, ti su ti
baš onako, za dušu.


Taman kao te tvoje patike? ili ipak nekako drugacije? :) Voleo bih da znam, kako za dusu?
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 08:39 13.11.2011

Re: ja verujem

Voleo bih da znam, kako za dusu?

ix,
pa melem.
:)))

& slidž:

myredneckself myredneckself 11:11 13.11.2011

Re: ja verujem

MightyNora
I te kako je tacno to sto si podvukla. Reci ti meni sta odatle? Sta je zakljucak? Ja ne bi da budem indiferentan.

Po kontekstu pretpostavljam da se pitanje odnosi na moj komentar, jer nisi naznačio.

Šta dalje? Pa sigurno ne treba biti osvetnik pravde u ime boga.
Ja jesam rasla i volela filmove sa Dž. Vejnom, K.Istvudom, Č. Bronsonom, kad oni uzmu pravdu u svoje ruke, kad zakažu glomazne i lenje institucije sistema...
Ali, zar se taj sindrom nemog posmatranja sa strane (nasilno premeštanje, preseljavanje celih naroda od Indijanaca u USA do današnjih dana, holokaust, Jasenovac, Kitty Genovese, i mnogo drugih događaja) nije dešavao zbog toga što je ljudska priroda takva, da u osnovi uvek mislimo da će doći neko drugi i rešiti celu stvar, da ima neko drugi ko je nadležniji i pozvan, a dotle lipši magarče, jad i beda, i krvi do kolena? Ne znam, treba reagovati na sve dostupne načine, ne biti utrnut.
Što je indiferentnost manja, manja je i mogućnost da se takvi zločini ponavljaju. Verujem u pamet i dobrotu, i to me drži.
Heej, daleko odosmo, ali sve ima veze, pogotovo meni majstorici za digresije, (ne mož' uvek kratko, zar ne?) koja radi na asocijacije. I još, da ti pravo kažem, ne volim ni čopore. To je lep Mikin amanet Vuku.
aleksanadar aleksanadar 00:01 13.11.2011

Све и ништа

A u sta vi verujete?


Уметност је моја религија.


На трошном чуну, без крма и наде,
У мени вера губи се и мре;
Ја ништа више не верујем, ништа!
Ил’ боље рећи: ја верујем све.
gordanac gordanac 00:20 13.11.2011

:))

u - igru

Nemojte žaliti minuta koje vam poklanja Charlie Todd, koji veruje u - igru, a na njegovoj internet strancici postoji - još...

ImprovEverywhere





YouTube List of "ImprovEverywhere"


aleksanadar aleksanadar 00:28 13.11.2011

Re: :))

u - igru



Тј. у живот!



MightyNora MightyNora 11:50 13.11.2011

Re: :))

gordanac
u - igru

Nemojte žaliti minuta koje vam poklanja Charlie Todd, koji veruje u - igru, a na njegovoj internet strancici postoji - još...




Dakle vec 15 dana mi na gmail potpisu stoji sledece :)

"If there is no fun in it, then something is wrong with everything that you are doing"

Film je za pamcenje, hvala ulepsala si mi dan :)

Pozz
gordanac gordanac 12:17 13.11.2011

Re: :))

MightyNora
gordanac
u - igru

Nemojte žaliti minuta koje vam poklanja Charlie Todd, koji veruje u - igru, a na njegovoj internet strancici postoji - još...




Dakle vec 15 dana mi na gmail potpisu stoji sledece :)

"If there is no fun in it, then something is wrong with everything that you are doing"

Film je za pamcenje, hvala ulepsala si mi dan :)

Pozz


molim i nema na čemu i "pleasure is all mine", čovek je - čisto veselje
onaj koncept "give five to Rob" na pokretnim stepenicama - neprocenjivo
edi-va edi-va 13:59 13.11.2011

Verujem

u manifestaciju vizualizacije.



stari92 stari92 14:08 13.11.2011

.. svanutje ..

edi-va
u manifestaciju vizualizacije.




Zaista.
(Vaistinu))
~ mrak je Tama u pokušaju ~
O . M .
)


JJ Beba JJ Beba 14:43 13.11.2011

Re: .. svanutje ..

~ mrak je Tama u pokušaju ~

mrak? tišina je mrak za uši
Ivana Knežević Ivana Knežević 16:44 13.11.2011

Ja ne verujem

Povremeno verujem.
Ali ne verujem.
Snalazim se, bez verovanja.
Nije tako strasno.
Nije vazduh. Ni voda. Sunce sigurno nije.
Bez verovanja se moze.
Bez osecanja ne.
Kad osecam, verujem.
I to mi bude dovoljno.
aleksanadar aleksanadar 19:24 13.11.2011

Re: Ja ne verujem


Povremeno verujem.
Ali ne verujem.
Snalazim se, bez verovanja.
Nije tako strasno.
Nije vazduh. Ni voda. Sunce sigurno nije.



Постоји, можда, једно основно, елементарно веровање: да ће се Сунце поново појавити, на крају ноћи.


docsumann docsumann 19:49 13.11.2011

Re: Ja ne verujem

Постоји, можда, једно основно, елементарно веровање: да ће се Сунце поново појавити, на крају ноћи.


to je znanje, spoznaja proistekla iz iskustva

vjerovanje trenscendentira znanje

aleksanadar aleksanadar 19:56 13.11.2011

Re: Ja ne verujem

to je znanje...




Нисам сасвим сигуран. Има ли каквих доказа?

docsumann docsumann 21:04 13.11.2011

Re: Ja ne verujem

kako se , inače, dokazuje znanje sam znavanjem.

znanje je provjerljivo, te sačekajmo do sutra ujutro.

dočim, vjerovanje se ne dokazuje.

npr. znam da ćemo svi umrijeti.

vjerujem da ćemo se nakon smrti reinkarnirati.




Ivana Knežević Ivana Knežević 23:16 13.11.2011

Re: Ja ne verujem

aleksanadar

Постоји, можда, једно основно, елементарно веровање: да ће се Сунце поново појавити, на крају ноћи.


Hvala za ovako lep prilog, aleksanadare.

Upravo sam danas naisla na jedan duboko dirljiv slogan neke organizacije za koju ne znam, ali izgleda da pokusava da svet ucini boljim mestim (srecno, sa takvim ciljem). I kaze veliki plakat na zidu (otprilike):
Even after a very long night, the sun will break.
Na slici je lepa figura zene, u pozadini rudi na horizontu, i poruka govori o Africi.
Kad nisam zaplakala na ulici...
Puno znanja ne postize ni blizu onoga sto malo vere moze.
Ovde je kombinacija jednog i drugog.
Znanje je dobar oslonac, vera ce pogurati ljude da nesto ucine.
Koliko efekta sve skupa?
Let's not get too far ahead.
aleksanadar aleksanadar 23:38 13.11.2011

Re: Ja ne verujem

znanje je provjerljivo, te sačekajmo do sutra ujutro.


Да, знање је проверљиво, али је, на првом месту: поуздано, извесно.

Сачекајмо јутро - слажем се, и надам се да ће (свима нама) сванути (једном, барем ), али мени треба извесност, и то сада, у овом вечерњем тренутку, овом моменту меланхолије, да ће и овој ноћи доћи крај!

Но, како могу, заиста, знати (потпуно извесно и поуздано) да ће се Сунце поново родити?

У то верујемо онако као што одојче верује у мајчину љубав, слепо, безглаво.


docsumann docsumann 06:01 14.11.2011

Re: Ja ne verujem

Но, како могу, заиста, знати (потпуно извесно и поуздано) да ће се Сунце поново родити?


da li mi išta znamo potpuno izvesno i pouzdano ?

a tu nas već vrebaju epistemiološke kvake i paradoksi ...

te bolje da zabanalizujemo cijelu stvar:
naša pouzdanost u naredni izlazak sunca proističe i iz iskustva u kojem ni jednom sunce još nije zatajilo, kao i iz poznavanja fizike i astronomije

da li je vjera u znanje samo još jedno vjerovanje ?

vjerujemo da znamo, znači - znamo i da vjerujemo

aleksanadar aleksanadar 12:03 14.11.2011

Re: Ja ne verujem

da li mi išta znamo potpuno izvesno i pouzdano ?

a tu nas već vrebaju epistemiološke kvake i paradoksi ...


Знам понешто о тим квакама. Ако се добро сећам неких лекција из филозофије, неко од великана (Хјум?) је доказивао управо ово: да не можемо тврдити да поуздано знамо да ли ће се Сунце поново појавити следећег јутра. Тј. не можемо оно што о томе мислим прогласити за знање. (Да ли грешим?)

Но, нисам имао искључиво то на уму.

Вера у излазак Сунца, тј. у смењивање дана и ноћи, старија је од онога што зовемо знањем, а стечена је доласком на овој свет. То је моја препоставка. Накнадно долазе разна знања: о Земљи, небеским телима, Копернику итд.


docsumann docsumann 16:21 14.11.2011

Re: Ja ne verujem

Знам понешто о тим квакама. Ако се добро сећам неких лекција из филозофије, неко од великана (Хјум?) је доказивао управо ово: да не можемо тврдити да поуздано знамо да ли ће се Сунце поново појавити следећег јутра. Тј. не можемо оно што о томе мислим прогласити за знање. (Да ли грешим?)


Da - Hjum. Po njemu to što smo se hiljadama puta do sada osvjedočili kako se sunce pojavljivalo svakog jutra, ne znači da smo razotkrili neki uzročno-posljedični odnos.

Međutim, upravo znanja koja mi danas imamo o kretanju nebeskih tijela nam daju za pravo kad tvrdimo da će se i sutra ujutro ( jutros već jeste ) sunce pojaviti na istoku.

Mnoga od nekadašnjih vjerovanja i praznovjerja su danas potvrđena ili odbačena uslijed širenja našeg znanja.

Upravo u vezi sa saznavanjem je npr. interesantno da li vjerujemo u mogućnost da čovjek (uskoro) dođe u posjed svetog grala teorijske fizike, tj. konačne teorije svega.
aleksanadar aleksanadar 18:59 14.11.2011

Re: Ja ne verujem


Međutim, upravo znanja koja mi danas imamo o kretanju nebeskih tijela nam daju za pravo kad tvrdimo da će se i sutra ujutro ( jutros već jeste ) sunce pojaviti na istoku.


Претпостављам да ова аргументација не угрожава Хјумова разматрања.

Но, није то у питању.

Смена дана и ноћи, светлости и таме - моја је претпоставка - један је од конституента нашега људског света, света за који знамо. (То, на пример, каже Ојген Финк, ако се не варам, у једној реченици своје књиге, која је код нас преведена. Дакле, мени би била ближа позиција егзистенцијализма, него она рационализма.)

А о томе шта чини смисао или суштину тог света, савремена наука (у којој је сакривено сво знање) - не каже нам ништа. Напросто, зато што се наука тиме не бави. Тзв. последња или есхатолошка питања наука не поставља, па онда не може бити у стању нити да пружи одговор на њих.

Последња питања постављају филозофија и религија. Религија одговоре на њих налази у Откровењу, а филозофија нам оставља слободу да истражујемо (уколико за то имамо воље).


Mnoga od nekadašnjih vjerovanja i praznovjerja su danas potvrđena ili odbačena uslijed širenja našeg znanja.


Било би од користи најпре успоставити разлику: сујеверје је пара-знање (нешто знању супротно), веровање то не мора бити.

Рекао бих овако: ма колико да наука напредуји, наше знање о битном остаје мало промењено.


Upravo u vezi sa saznavanjem je npr. interesantno da li vjerujemo u mogućnost da čovjek (uskoro) dođe u posjed svetog grala teorijske fizike, tj. konačne teorije svega.


Зар је наука тако близу своме крају? Нисам ни слутио.

docsumann docsumann 23:28 14.11.2011

Re: Ja ne verujem

А о томе шта чини смисао или суштину тог света, савремена наука (у којој је сакривено сво знање) - не каже нам ништа. Напросто, зато што се наука тиме не бави. Тзв. последња или есхатолошка питања наука не поставља, па онда не може бити у стању нити да пружи одговор на њих.


slažem se - nauka se i ne trudi da odgovori na njih, dok za razliku od nje religija i filozofija ih "mrljave", pa tako imamo sijaset nebuloza proisteklih iz tih nastojanja.

više puta sam na blogu isticao svoj stanovište da samo nauka u sinergiji sa duhovnim pristupom može da se nada ključnom proboju u spoznaji svjeta.

ali to duhovno svakako nije religija (svaka čast izuzecima, tj. budizmu)

moguće da će i to saznavanje zahtjevati neke radikalno drukčije "nas"

Рекао бих овако: ма колико да наука напредуји, наше знање о битном остаје мало промењено.


hmm, napretkom nauke mjenja se i naše poimanje bitnog, pa tako uslijed naučnih dostignuća dolazi do promjena u samoj interpretaciji ideje boga ( Ajnštajn npr.)

Upravo u vezi sa saznavanjem je npr. interesantno da li vjerujemo u mogućnost da čovjek (uskoro) dođe u posjed svetog grala teorijske fizike, tj. konačne teorije svega.

Зар је наука тако близу своме крају? Нисам ни слутио.


kraju ? ako i savlada ovu etapu, nauka će samo preći na sledeći level ... this is neverending game
aleksanadar aleksanadar 12:32 15.11.2011

Re: Ja ne verujem

više puta sam na blogu isticao svoj stanovište da samo nauka u sinergiji sa duhovnim pristupom može da se nada ključnom proboju u spoznaji svjeta.


Нажалост, наука има мало тога заједничког са "духовним приступом", тако да је тешко надати се "кључном пробоју".

Напротив, наука - удружена са моћном технологијом, коју производи - служи управо банализацији свега постојећег (што ни у којем случају не може бити названо "духовним" ).


tako uslijed naučnih dostignuća dolazi do promjena u samoj interpretaciji ideje boga ( Ajnštajn npr.)


Наука ради на томе да открије Бога?

О Боже, шта ли га још чека!


Зар је наука тако близу своме крају? Нисам ни слутио.

kraju ? ako i savlada ovu etapu, nauka će samo preći na sledeći level ... this is neverending game


То о "крају" - само сам натукнуо поводом "светог Грала" и "коначне теорије свега". Шта ћемо радити, након што дођемо до "свега"?

docsumann docsumann 14:24 15.11.2011

Re: Ja ne verujem

Нажалост, наука има мало тога заједничког са "духовним приступом", тако да је тешко надати се "кључном пробоју".


postoje određena istraživanja koja naginju ka spomenutom pristupu.

možda napišem i jedan weird shit blog o tome.


Наука ради на томе да открије Бога?

О Боже, шта ли га још чека!


otkrića u prirodnim naukama su zbrisala gomilu primitivnih vjerovanja zajedno sa njihovom pantenon menažerijom himeričnih božanstava.

međutim teorija o big bengu, moderna kosmologija in general, hologramska teorija ... i dalje ostavljaju prostora za (primjerenije) vjerovanje u boga.

reklo bi se da ga je upravo nauka oslobodila imidža osvetoljubivog bradonje, pandanstva s jednorogom i sličnim bićima i obnovila mu njegov izvorni, ultimativni metafizički status

То о "крају" - само сам натукнуо поводом "светог Грала" и "коначне теорије свега". Шта ћемо радити, након што дођемо до "свега"?


u nauci su obično epohalna otkrića ujedno bila i otkrića novih misterija za koje se dotad nije ni znalo ...
aleksanadar aleksanadar 14:34 15.11.2011

Re: Ja ne verujem

međutim teorija o big bengu, moderna kosmologija in general, hologramska teorija ... i dalje ostavljaju prostora za (primjerenija) vjerovanje u boga.

reklo bi se da ga je upravo nauka oslobodila imidža osvetoljubivog bradonje, pandanstva s jednorogom i sličnim bićima i obnovila mu njegov izvorni, ultimativni metafizički status



Жао ми је што, посматрајући модерну науку, никако не могу да уочим ту метафизичку димензију.




docsumann docsumann 15:20 15.11.2011

Re: Ja ne verujem

Жао ми је што, посматрајући модерну науку, никако не могу да уочим ту метафизичку димензију.


antioksidant antioksidant 11:37 14.11.2011

verujem

u vožnju
i različite istovremene brzine
stari92 stari92 16:48 14.11.2011

ma,nije vazzno ..

#
jesen92 jesen92 01:02 17.11.2011

sreća

..ja verujem da vera u dobro donosi srecu..i da ona narodna "radi dobro , dobro ce ti se vratiti" ima smisla..

...poruka za autora: MightyNora, da pises cesce!!falis na ovom mestu..
MightyNora MightyNora 15:40 17.11.2011

Re: sreća

Hvala, cem da pisem cesce :)
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 21:24 17.11.2011

;

u ljubav.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana