Život

Kude se denu?

Boris Drenca RSS / 30.10.2011. u 13:02

bosch.jpgDa ne bih citirao Majkla Mura (ko zna kako stoji sa autorskim pravima) na srpski, mislim, vranjanski način moram da se zapitam: Brate (Sestro) gde je moja zemlja? Otišla u činglajz, čini mi se. Onaj koga bi trebalo da bude briga citira Slobu i kori one koji su mu  "podanici" što ne znaju ni gde su, a ne gde će.

Srbija, ako je sudeći po vestima ovog oktobra, izgleda kao delić Bošove predstave pakla:

- Zabranjeno okupljanje građana

- Niko ne odgovara za pretnje nasiljem

- Nasilnici bodu nožem i u pratnji roditelja idu kući

- Napadači na policajca idu kući iz stanice pre njega. Policajac mora da piše izveštaj 

- Pred Vladom Srbije nema više slobodnih termina za proteste (Druga tačna vest koju je njuz.net objavio)

-  Putari kažu da neće imati novca da pokrenu mašine da čiste sneg sa autoputa

- Razbojnik koji ima 26 krivičnih prijava na slobodi je i puca policajcima u glavu 

- Vlada Srbije revidirala rezultate Drugog svetskog rata. (Otvorena je Pandorina kutija, sada bi, prema standardu ljudskih prava sa početka ovog veka, trebalo pretresti kompletnu istoriju Srbije.)

- Čuvari moralne vrednosti su odlikovali dokazanog pedofila homoseksualca

- Policija je u svom mačo qrčenju povredili 20-ak klinceza i klinaca

- Kosovo, kao opravdanje, ponovo preti da zaustavi sve

- Studenti se, čini se sa pravom, ponovo bune. (Poput nekih ranijih vremena, državni službenici izmišljaju ideološke protivnike)

- Dela svetske kulturne baštine izlažu se u policijskim izveštajima umesto u muzejima

- Preti se prekidanjem premijere filma

- Srednjoškolci ovacijama u pozorištu pozdravljaju lik ubice, negoduju zbog lika koji je zločine otkrio

- Srbija se od 2008. , kažu, zadužuje zadužuje brzinom od  58 evra u sekundi

- Povernik za informacije od javnog značaja će, sva je prilika, biti zaboravljen.(Već viđeno, umesto onog ko talasa, neće se izabrati drugi. Da se ne bi dizala buka u javnosti. Jednostavno će se pustiti da sadašnjem istekne mandat. Pa izbori, pa ako se sete, setiće se.)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ima toga još, ovoga sam se setio samo na prvu loptu. Lično smatram političke "elite" odgovornim za atmosferu u društvu, u onome što misle da je država samo zbog toga što ima takvo ime. Možda oni misle drugačije. Poštujem mišljenja, ali potrebno je političke partije "razvlastiti". Da bi se ponovo setile šta treba da se radi kada su na vlasti. Mogli bi, na primer, građani koji su nezadovoljni da izađu na izbore i precrtaju glasački listić. Ne treba zaokruživati opoziciju ili vlast. To je ista partija sa razlikama u slovima i brojevima. Posle im treba predložiti, surov, izborni zakon. Svaka opština dale po jednog poslanika. Kako Boljevac, tako i Vračar. Bez obzira na broj stanovnika. I kandidati moraju imati prijavu boravka u opštinama u kojima se kandiduju. Političke partije moraju tada dobro razmisliti. Da izaberu ljude koji će moći da zastupaju interese građana.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Novembar počinje sledeće nedelje

   

 

 

 



Komentari (36)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:39 30.10.2011

Бућкуриш

Какве везе има
Vlada Srbije revidirala rezultate Drugog svetskog rata. (Otvorena je Pandorina kutija, sada bi, prema standardu ljudskih prava sa početka ovog veka, trebalo pretresti kompletnu istoriju Srbije.)

са
Povernik za informacije od javnog značaja će, sva je prilika, biti zaboravljen.(Već viđeno, umesto onog ko talasa, neće se izabrati drugi. Da se ne bi dizala buka u javnosti. Jednostavno će se pustiti da sadašnjem istekne mandat. Pa izbori, pa ako se sete, setiće se.)

?
Boris Drenca Boris Drenca 13:41 30.10.2011

Re: Бућкуриш

Ama baš nikakve ako ti se čini tako...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:19 30.10.2011

Re: Бућкуриш

Boris Drenca
Ama baš nikakve ako ti se čini tako...

Pa Poverenik je deo Brozovog, totalitarnog nasledja!
Boris Drenca Boris Drenca 15:37 30.10.2011

Re: Бућкуриш

srdjazlopogledja


I jedan i drugi događaj smatram katastrofalnim...tako da nemam pojma o čenu pričaš.

Kapiram da kod tebe postoji neka skrivena poruka koju, priznajem, ne razumem.

Pominjanje Broza je poseban rebus.
polarno_prase polarno_prase 15:44 30.10.2011

Re: Бућкуриш

Srđa pati od Broz-fetiša. Verovatno noću ima vlažne snove sa belom ljubičicom, pa ga, kad svane, grize savest. Onda trk na blog, pa gde još nije pisao - eto ga.
Boris Drenca Boris Drenca 15:50 30.10.2011

Re: Бућкуриш

Srđa pati od Broz-fetiša.


Nisam znao. Izvinjavam se.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:54 30.10.2011

Re: Бућкуриш

I jedan i drugi događaj smatram katastrofalnim...tako da nemam pojma o čenu pričaš.

Ok, na koji način je Vlada Srbije "revidirala" rezultate Drugog svetskog rata? Kako to može, i šta to, uopšte znači?
Boris Drenca Boris Drenca 16:03 30.10.2011

Re: Бућкуриш

Ako niste znali usvojen je predlog zakona o rehabilitaciji po kome ne postoje okupatori, kvislinzi i ostali...samo nepravedno osuđeni....

Hortijevci, nedićevci, četnici, ljotićevci, razni Šiceri i ostali su nepravedno osuđeni po vladi...

Po istom principu trebalo bi tražiti osudu Dušana Silnog. Genocidni tip koji je širio mržnju
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:13 30.10.2011

Re: Бућкуриш

Boris Drenca
Ako niste znali usvojen je predlog zakona o rehabilitaciji po kome ne postoje okupatori, kvislinzi i ostali...samo nepravedno osuđeni....
Hortijevci, nedićevci, četnici, ljotićevci, razni Šiceri i ostali su nepravedno osuđeni po vladi...
Po istom principu trebalo bi tražiti osudu Dušana Silnog. Genocidni tip koji je širio mržnju

Da, znam.
Naravno da su osudjeni u nepravednom postupku (za neke nema osude, vec samo odluke, za neke nema ni toga, vec ih je samo progutala zemlja).

I? To je u korelaciji sa uspostavljanjem ustanove Poverenika (demokratska i pravna ustanova), u suprotnosti sa bespravnim osudama nakon Drugog svetskog rata. Dakle, Broz i Sabic su nespojivi, i to objasnjava zasto Poverenik nije postojao pre 30 godina. Jednostavno, zar ne?

Ceo problem, koji je u sukobu sa EK sada, nastao je upravo posle Drugog svetskog rata, kada su ljudi grupno, ili bez ikakvog pravicnog postupka, osudjivani. Da, Broz i janicari su zastupali "vrednosti" koje su nespojive sa onim koje postoje na Zapadu.
Boris Drenca Boris Drenca 16:26 30.10.2011

Re: Бућкуриш

Ako tako misliš, to je tvoje pravo. I tvoje je pravo da ga izraziš.

Ideja zakona nije da se ispune neke međunarodne norme, već da se deluje u skladu sa srpskom političkom mantrom "Matematika broja 126".

Ako se pažljivije pogleda, EK se Mađarskoj, koja je pretila blokadom Srbije, nasmejala.

Ali svako ima svoje četnike, pardon, poslanike.



srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:35 30.10.2011

Re: Бућкуриш

Boris Drenca
Ako tako misliš, to je tvoje pravo. I tvoje je pravo da ga izraziš.

Sloboda, ne pravo.

Ali ti postupci nemaju bas veze sa "revidiranjem" rezultata Drugog svetskog rata, vec sa time da su ucinjene nepravde nekim ljudima nakon rata.
Na kraju, sasvim je izvesno da ce se medju "pomilovanim" naci neko ko nije neduzan, ali u tome jeste sustinska razlika izmedju zapadnog i istocnog pristupa, pravnog i bespravnog. Dok je jedan usmeren ka tome da se zastite neduzni u procesu, drugi je usmeren ka osudi osumnjicenih, bez obzira na kolateralu, te se zato u istoj korpi nasli mnogi, i krivi, i neduzni. Krivica za takav ishod je na onima koji su "delili pravdu" nakon rata. Zato onaj deo, koji se odnosi na "revidiranje", dobija dopunu, te uz antifasizam, snage koje su pobedile u ratu, dobijaju i antidemokratsku etiketu.
Boris Drenca Boris Drenca 16:42 30.10.2011

Re: Бућкуриш

ucinjene nepravde nekim ljudima nakon rata


Vađi za svaki rat. Drugog svetskog se neki još sećaju pa misle da mogu da se osvete. Kapiram da bi mogli da probaju to isto i u drugim državama. Predlažem Poljsku, Francuski, Bugarsku, Austriju...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:27 30.10.2011

Re: Бућкуриш

Boris Drenca
ucinjene nepravde nekim ljudima nakon rata

Vađi za svaki rat. Drugog svetskog se neki još sećaju pa misle da mogu da se osvete. Kapiram da bi mogli da probaju to isto i u drugim državama. Predlažem Poljsku, Francuski, Bugarsku, Austriju...


Jugoslavija je, po broju vansudskih pogubljenja, na prvom mestu u Evropi, kako u relativnom odnosu broja ubijenih (ne potvrdjen broj ubijenih/nestalih), tako i apsolutnom odnosu (ukupan broj ubijenih/nestalih nakon rata) prema drugim zemljama.
Kada se uporedi Blajbug, Krizni put, sa Srebrenicom, dobija se velika podudarnost u postupcima. Isto vazi za logore, uspostavljene nakon II, sa onima koji su bili operativni sirom Jugoslavije, tokom devedesetih, nezavisno od toga o kojoj se etnickoj grupi radi. Pored toga, postoji veza izmedju j(n)a, i frakcija u ratovima tokom devedesetih, propagande u sfrj, usmerene protiv odredjenih manjinsko-"zlocinackih" kolektiviteta, kako u opravdavanju nasilja prema njima, tako i u uspostavljanju diskriminacije...
freehand freehand 20:31 30.10.2011

Re: Бућкуриш

Ako niste znali usvojen je predlog zakona o rehabilitaciji po kome ne postoje okupatori, kvislinzi i ostali...samo nepravedno osuđeni....

Hortijevci, nedićevci, četnici, ljotićevci, razni Šiceri i ostali su nepravedno osuđeni po vladi...

Izvini, guglanje mi nije otkrilo dokument sa takvim sadržajem.
Bi li ti mogao neki link ili citat da okačiš, da se svojeočno upoznamo sa tim dokumentom?
Mislim, verujem ja tebi da tako nešto postoji, samo bih ipak svojim očima, ako može, plz?
omega68 omega68 14:50 30.10.2011

Juče

u Novom Pazaru

Kažu, oni što znaju turski, da natpis nije uvredljiv, ali pitam ja nekog pametnijeg od mene:
U kojoj zemlji i u kojoj demokratiji je dozvoljeno koristiti zastave druge zemlje, pisati parole i transparente na jezicima drugih zemalja u sred jedne samostalne i suverene države.
Da ne pričam da nijedna zemlja ne bi dozvolila da probleme u verskoj zajednici manjine rešavaju neke tuđe zemlje.
Boris Drenca Boris Drenca 15:07 30.10.2011

Re: Juče

Stavi uz gornju listu...samo jedan od dodataka.

Objašnjenja su jednostavna: Nemoj sada, vidiš Kosovo, EU, sveCka kriza, terorizam, gejovi.....
polarno_prase polarno_prase 15:46 30.10.2011

Re: Juče

U kojoj zemlji i u kojoj demokratiji...

U svim zemljama u kojima postoji srpska dijaspora, npr.
xenia5 xenia5 16:22 30.10.2011

Ne slažem se

- Srednjoškolci ovacijama u pozorištu pozdravljaju lik ubice, negoduju zbog lika koji je zločine otkrio

Bili, videli? Ili ste čuli od autorke koja nije ni bila ni videla, ali je veštom manipulacijom činjenica zauzela solidan medijski prostor. I uspela, nažalost, da ubedi deo nacije da su ta deca stvarno uradila to što im se pripisuje.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:25 30.10.2011

Re: Ne slažem se

xenia5
- Srednjoškolci ovacijama u pozorištu pozdravljaju lik ubice, negoduju zbog lika koji je zločine otkrio

Bili, videli? Ili ste čuli od autorke koja nije ni bila ni videla, ali je veštom manipulacijom činjenica zauzela solidan medijski prostor. I uspela, nažalost, da ubedi deo nacije da su ta deca stvarno uradila to što im se pripisuje.

Zato sto je to in, i zato sto se novinari ne bave pravim vestima, vec kokodakanjem, i kreiranjem nekih kolektivnih tripova.
Boris Drenca Boris Drenca 16:29 30.10.2011

Re: Ne slažem se

Ovde verujem. Milim da je bila na predstavi....ali to se dešava svakodnevno. Na ulici, u troli...gde vi živite...
xenia5 xenia5 16:37 30.10.2011

Re: Ne slažem se

Ne, nije bila. Dojavili su joj glumci. Ali je moje dete bilo. Kaže, čist nesporazum. Brutalno zlouptrebljen. Spinovanje. Živim sa decom, radim sa decom. Nije tako crno. Neko bi voleo da jeste.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:40 30.10.2011

Re: Ne slažem se

Boris Drenca
Ovde verujem. Milim da je bila na predstavi....ali to se dešava svakodnevno. Na ulici, u troli...gde vi živite...

I imate ljude koji slave Hitlera, u mnogim zemljama. I?

U Srbiji je Arkan sedeo u poslanickoj klupi. U Hrvatskoj Glavas i Seks. U BiH je Oric celebrity, a na Kosovu je Taci premijer. Balkan, sta ces.
Uz mnogo rada, na jacanju ustanove suda, sto rezultira jacanjem poverenja javnosti u sud, situacija moze dobiti drugaciji obrt.
Boris Drenca Boris Drenca 16:43 30.10.2011

Re: Ne slažem se

Ako je Biljan S. jedini problem neka ga.
Boris Drenca Boris Drenca 16:46 30.10.2011

Re: Ne slažem se

I imate ljude koji slave Hitlera, u mnogim zemljama. I?


Imate zemlje u kojima se zbog toga ide u zatvor. I?

U Srbiji je Arkan sedeo u poslanickoj klupi. U Hrvatskoj Glavas i Seks. U BiH je Oric celebrity, a na Kosovu je Taci premijer. Balkan, sta ces.


I ja bi trebalo da pristanem da živim u tome u zemlji u kojoj živim. Ne želim.

xenia5 xenia5 17:05 30.10.2011

Re: Ne slažem se


Zato sto je to in, i zato sto se novinari ne bave pravim vestima, vec kokodakanjem, i kreiranjem nekih kolektivnih tripova.

Pa kad sve to znamo, a videli smo na primeru našeg drugog (nesudjenog) nobelovca, zašto malo ne razmislimo i ne sagledamo stvari sa svih strana pre nego što ih prihvatimo zdravo za gotovo? Pa niko nam ne brani pravo da kritički razmišljamo. Stvar je samo da li hoćemo ili nećemo.
polarno_prase polarno_prase 17:24 30.10.2011

Re: Ne slažem se

Glumci spinuju bezazlen nesporazum sa bezazlenom dečicom; sram bilo zle glumce, zle novinare i zlu Biljanu Srbljanović.



http://www.b92.net/zivot/vesti.php?nav_id=551704&fs=1
xenia5 xenia5 17:55 30.10.2011

Re: Ne slažem se

sram bilo zle glumce, zle novinare i zlu Biljanu Srbljanović.

Slažem se.
leeanna leeanna 18:34 30.10.2011

Re: Ne slažem se

xenia5
Ne, nije bila. Dojavili su joj glumci. Ali je moje dete bilo. Kaže, čist nesporazum. Brutalno zlouptrebljen. Spinovanje. Živim sa decom, radim sa decom. Nije tako crno. Neko bi voleo da jeste.


zbog čega bi "glumci dojavljivali" biljani srbljanović nešto što se zapravo lako može podvesti pod nevini nesporazum, pri čemu bi dalje biljana isto to "brutalno zloupotrebila" i radila spin, te svi zajedno (mislim, glumci + autorka) faktički lagali?! zato što su zli? zbog čega je aleksandra janković te večeri osećala (hajde da to nazovemo) neprijatnost da se, po završetku predstave, sretne sa navedenom grupom iz publike, nego je promenila nameravani pravac kretanja? ona je svake večeri na sceni, sa publikom uživo, a samo u slučaju "skakavaca" - imala je stoto izvođenje. govorimo o ljudima (glumci) koji znaju šta je publika i prepoznaju varijante svakodnevnih normalnih ponašanja prilikom izvođenja uživo, a time i mogućnosti nesporazuma. pri čemu konkretan incident nije prepoznat na taj način.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:36 30.10.2011

Re: Ne slažem se

Ne želim.

Niste imali problem da Broz bude dozivotni (a i nakon toga) Vodja naroda. Sto je ovo sada drugacije?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:48 30.10.2011

Re: Ne slažem se

http://www.b92.net/zivot/vesti.php?nav_id=551704&fs=1

"Brak je svetinja, a abortus greh", komentari
komentari

Jel' trebalo da kažu "Abortus je svetinja, a brak je greh"?!
(Tozovac, 23. oktobar 2011 13:26)

# Link komentara
Preporučujem (+179)
Ne preporučujem (-88)
Šta je ovo
moze li neko da mi objasni zasto je pogresno brak smatrati svetinjom? Zaista ne razumem. Zar zdrava porodica nije osnova za emocionalno zdrave i stabilne osobe? Ne kazem da deca samohranih ili razvedenih roditelja ne mogu biti isto to, naravno, ali cinjenica je da se deca po pravilu najispunjenije i najsigurnije osecaju u stabilnoj tradicionalnoj porodici gde postoje i majka i otac i porodicna harmonija.
[Komentar poslat iz B92 Android aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dvespea, 23. oktobar 2011 15:43)

# Link komentara
Preporučujem (+177)
Ne preporučujem (-69)
Šta je ovo
Sacuvaj me boze konzervativne omladine. Sta ce da rade kad budu bili matorci. Srbija je bolesna. Uzas.
(zmitjkoe, 23. oktobar 2011 14:55)

# Link komentara
Preporučujem (+177)
Ne preporučujem (-142)
Šta je ovo
Kako se onda čuditi činjenici da velika većina mladih i pametnih ljudi napušta ovu zemlju? Niko ne želi da da ga smatraju ludim i da je čak izložen psiho-fizičkom nasilju samo zato što ne razmišlja kao da je u srednjem veku.
(nindza, 23. oktobar 2011 15:35)

# Link komentara
Preporučujem (+158)
Ne preporučujem (-89)
Šta je ovo
Pomalo me iznenadjuje da su izabrali Bosnjake za "prijateljsku" naciju, pa sta god to znacilo.
[Komentar poslat iz B92 Android aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Rizla, 23. oktobar 2011 13:43)

# Link komentara
Preporučujem (+103)
Ne preporučujem (-7)
Šta je ovo
Najednostavnije objašnjenje za tako ekstremni antitradicionalizam naših devojaka se sastoji u sledećem.Ovo naučno potvrdjujem,a može svaki posmatrač da se uveri prostom logikom.

Jednostavno,naše devojke u globalu ne vole,ne znaju i ne mogu da rade poslove koje mogu muškarci.Njihov uspeh u životu,zavisi pre svega od spoljašnosti,s kojom vrše uticaj na okolinu(tjs na one koji mogu i znaju da rade).

Tradicionalizam sa svojim dogmama,ograničava ove mehanizme opstanka,a kojem su sklone naše devojke i žene.I zato su tako silno protiv istog.

Ipak treba naći neku meru izmedju ove dve krajnosti,sredinu.I naravno uvek biti svestan da je ovolika birokratija, ubistvo za srpsku ekonomiju.Potrebno je smanjiti administraciju u Srbiji,a glavni nosioci iste su na žalost naše sugradjanke.

Gde je velika administracija i birokratija,gde je velika produkcija u školama iste,nema proizvodnje,guši se stvaralaštvo.Korupcija je velika i nepravda.I na kraju strada čitav organizam koji se zove država.
(dr mr, 23. oktobar 2011 16:14)

# Link komentara
Preporučujem (+53)
Ne preporučujem (-149)
Šta je ovo
U zamlji u kojoj su, prema mišljenju podmladka, "brak i porodica svetinja" svaki treći taj isti brak kod tih istih mladih ljudi završi se, prema statistikama, razvodom posle 2-3 godine. I ta negativna tendencija je u stalnom porastu. Tako da ti mljadi, neiskusni ljudi srljaju sa svojim izjavama a da još nisu ni okusili život. Pričaju o nekim svetinjama a nemaju pojma šta to znači. Tek kad obeleže 30 godina braka neka se izjašnjavaju po ovim pitanjima a do tada neka gledaju kako će sebi goli hleb da obezbede!, pa onda neka prave decu a ne da stvaraju, socijalne slučajeve u sistemu bez ikakve perspektive u kome se život u najboljem slučaju svodi na prostu reprodukciju, instant obrazovanje, otimanje para i ispiranje mozga.
(matrix, 24. oktobar 2011 10:34)

# Link komentara
Preporučujem (+46)
Ne preporučujem (-5)
Šta je ovo
(dr mr, 23. oktobar 2011 16:14)
U kom veku ti zivis, prijatelju ? Gde si pokupio takvu predstavu o zenama , i o ljudima ,uopste? Nije ni cudo da zivimo u ovakvoj zemlji kad je likova kao ti na svakom cosku.....Strasno,nemam reci za primitivizam i zatucanost.Ovakve predrasude nema ni moja baba koja gazi devetu deceniju.
(doktor za sve, 24. oktobar 2011 10:39)

# Link komentara
Preporučujem (+44)
Ne preporučujem (-1)
Šta je ovo

Ovo se vrlo razlikuje od stavova i misljenja moje generacije kad smo bili u srednjoj skoli. Mnogo konzervatizma i nazadnih shvatanja. Posledica ispiranja mozga i uticaja crkve (ortodoksnih funamentalista) u vremenu kad crkva ne bi trebalo ni u sta da se mesa.
(Mirko, 23. oktobar 2011 23:39)

# Link komentara
Preporučujem (+18)
Ne preporučujem (-9)
Šta je ovo
"Brak je svetnja, a abortus greh" - dok devojka nepanirano nezatrudni posle toga sve se menja, brak postaje greh a abortus svetinja jer ih je spasao onog prvog. . .
(Ilija, 24. oktobar 2011 14:10)

# Link komentara
Preporučujem (+16)
Ne preporučujem (0)
Šta je ovo
Da bi se kontekst sto vise upropastio, sto je poenta ovog teksta, brak i abortus su stavljeni pod istu kategoriju.
Sta je to toliko lose u braku i kakve su to "nove" vrednosti?
Abortus je druga prica. Posto je pitanje postavljeno generalno onda je odgovor DA. Zar nije greh abortirati u 6,7 ili 8 mesecu? Naravno, da je pitanje glasilo " Da li je abortus pre 4 meseca ili usled bolesti ili smrti ploda greh? " onda bi i odgovor bio drugaciji.
Medjutim, poenta nije da pitanja budu konkretna i jasna vec da se odgovori mogu tumaciti po slobodnoj volji a time i manipulisati.
(Dule, 24. oktobar 2011 13:17)

# Link komentara
Preporučujem (+15)
Ne preporučujem (-11)
Šta je ovo
@Tozovac: zene treba da imaju pravo da odlucuju o svom zivotu, svojoj sudbini i svojoj deci, tj da li ce ih imati ili nemati. Koliko je nesrecnih brakova zapoceto neplaniranom trudnocom? Pa nesrecni i otac i majka i dete. Jos ako majka zbog toga nije zavrsila skolu ili nema posao, onda i ne moze da se razvede i primorana je da ceo zivot provede nesrecna.
Devojke treba uciti da misle svojom glavom.
(Milica, 23. oktobar 2011 23:46)

# Link komentara
Preporučujem (+13)
Ne preporučujem (-4)
Šta je ovo
@dvespea
naravno da je za decu najbolja opcija da rastu u skladnoj i harmonicnoj porodici, ali ako vi vasu cerku ucite od malih nogu da je "brak svetinja", da li mislite da ce ona biti u stanju da se razvede ako je muz psihicki ili fizicki zlostavlja ili ce sve to da trpi zarad ocuvanja "svetinje"?

I vanbracna zajednica moze da pruzi deci iste uslove kao i bracna, ali to bas nije drustveno prihvatljivo u konzervativnim sredinama.
(brak, 23. oktobar 2011 20:09)

# Link komentara
Preporučujem (+12)
Ne preporučujem (-3)
Šta je ovo
A šta su trebali da odgovore?
[Komentar poslat iz B92 Android aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (fun-da-mental, 23. oktobar 2011 18:07)

# Link komentara
Preporučujem (+12)
Ne preporučujem (-2)
Šta je ovo
bolesno, glupo, licemerno i porazavajuce.

jadni su ljudi sa toliko zatucanim, ogranicenim poimanjem sveta oko sebe, dresirani da odbacuju razlike i nastavljaju iste divne obrasce svojih roditelja. dok svi napreduju, srbija u istom glibu.
(jezus, 23. oktobar 2011 19:49)

# Link komentara
Preporučujem (+11)
Ne preporučujem (-8)
Šta je ovo
Ko ovde nije normalan? Sad se vidi gde ciljaju Titovi pioniri u nevladinim organizacijama. Anacionalno, protiv porodice i protiv svoje zemlje. Postavite pitanje postojanja države, porodice, nacije... Nemcima, Francuzima, Mađarima...
(sailor, 23. oktobar 2011 18:39)

# Link komentara
Preporučujem (+10)
Ne preporučujem (-3)
Šta je ovo

Svetinja, greh? Jel ovo crkveno istraživanje? Kakve ovce, takvi i jaganjci. Onaj duh što je pušten iz boce pre 20tak godina, nije bio duh nacionalizma, već ne znam čega, ali ono što znam je da taj duh ima neke ozbiljne psihijatrijske smetnje.
P.S. Ovce pričaju fraze o svetinjama, ljudi pričaju o funkcionalnosti i disfunkcionalnosti porodice.
(tamna je noć, 23. oktobar 2011 23:24)

# Link komentara
Preporučujem (+8)
Ne preporučujem (-3)
Šta je ovo

mnogo oni znaju bas... nasli su koga da pitaju , zatucana Srbija jos zatucanija deca... sramota kakva im je statistika , stidi se Srbijo u sta ti deca rastu
(lusy, 25. oktobar 2011 19:05)

# Link komentara
Preporučujem (+6)
Ne preporučujem (-3)
Šta je ovo
Јао, бре, децо! Како Амере на последње место да ставите?! Чему ли вас уче у школама?!
(Стефан, 23. oktobar 2011 23:52)

# Link komentara
Preporučujem (+3)
Ne preporučujem (-2)
Šta je ovo
A sve je to najobicnije licemerje! Reklo bi se alal s.....!
(ivan, 23. oktobar 2011 13:19)

# Link komentara
Preporučujem (+2)
Ne preporučujem (0)
Šta je ovo
abortus je greh? to je vazno a sta su od Srbije politicari napravili i kako su je opljačkali i doveli do.. vise se ne zna ni kakvo je ovo stanje, to nije greh, to je svetinja!!!
(lusy, 26. oktobar 2011 15:34)
xenia5 xenia5 20:01 30.10.2011

Re: Ne slažem se

zbog čega je aleksandra janković te večeri osećala (hajde da to nazovemo) neprijatnost da se, po završetku predstave, sretne sa navedenom grupom iz publike, nego je promenila nameravani pravac kretanja? ona je svake večeri na sceni, sa publikom uživo, a samo u slučaju "skakavaca" - imala je stoto izvođenje. govorimo o ljudima (glumci) koji znaju šta je publika i prepoznaju varijante svakodnevnih normalnih ponašanja prilikom izvođenja uživo, a time i mogućnosti nesporazuma. pri čemu konkretan incident nije prepoznat na taj način.
Nije bilo stoto izvodjenje. Neobavešteni ste. Govorimo o učenicima Karlovačke gimnazije. Ta deca su obrazovana, senzibilna, bave se umetnošću, znaju da prepoznaju kvalitet. Oni su prava publika. Ne lažu, ne aplaudiraju zato što se to od njih očekuje. Operisani su od malogradjanštine i politike. Svako ko razume poetiku te gimnazije zna o čemu govorim. Nije im se dopao komad, nije im se dopala gluma. Da li je to nedozvoljena varijanta svakodnevnog normalnog ponašanja prilikom izvodjenja uživo? Očigledno nisu smeli caru reći da je potpuno go.
freehand freehand 20:35 30.10.2011

Re: Ne slažem se

xenia5
zbog čega je aleksandra janković te večeri osećala (hajde da to nazovemo) neprijatnost da se, po završetku predstave, sretne sa navedenom grupom iz publike, nego je promenila nameravani pravac kretanja? ona je svake večeri na sceni, sa publikom uživo, a samo u slučaju "skakavaca" - imala je stoto izvođenje. govorimo o ljudima (glumci) koji znaju šta je publika i prepoznaju varijante svakodnevnih normalnih ponašanja prilikom izvođenja uživo, a time i mogućnosti nesporazuma. pri čemu konkretan incident nije prepoznat na taj način.
Nije bilo stoto izvodjenje. Neobavešteni ste. Govorimo o učenicima Karlovačke gimnazije. Ta deca su obrazovana, senzibilna, bave se umetnošću, znaju da prepoznaju kvalitet. Oni su prava publika. Ne lažu, ne aplaudiraju zato što se to od njih očekuje. Operisani su od malogradjanštine i politike. Svako ko razume poetiku te gimnazije zna o čemu govorim. Nije im se dopao komad, nije im se dopala gluma. Da li je to nedozvoljena varijanta svakodnevnog normalnog ponašanja prilikom izvodjenja uživo? Očigledno nisu smeli caru reći da je potpuno go.

Draga Xenia, ja bih te molio da se uzdržiš od iznošenja činjenica u bilo kom obliku kad se raspravlja o bilo čemu u vezi Lika i Dela.
U suprotnom je incident skoro pa neizbežan..
natasavb natasavb 20:35 30.10.2011

Re: Ne slažem se

- Srednjoškolci ovacijama u pozorištu pozdravljaju lik ubice, negoduju zbog lika koji je zločine otkrio

Ne lažu, ne aplaudiraju zato što se to od njih očekuje.


Nisam u toku o kojoj predstavi se radi i iz vasih komentara(svih vas koji ste ostavili komentar na ovaj deo, ne samo xenie koju sam citirala) ne mogu sasvim da shvatim sta se u sali desilo, ali zar se u pozoristu ne aplaudira glumcu zato sto je dobro odradio svoj posao, a ne tome da li nam je lik koji glumi ok?
xenia5 xenia5 21:27 30.10.2011

Re: Ne slažem se

Draga Xenia, ja bih te molio da se uzdržiš od iznošenja činjenica u bilo kom obliku kad se raspravlja o bilo čemu u vezi Lika i Dela.
U suprotnom je incident skoro pa neizbežan..

Slažem se
xenia5 xenia5 21:36 30.10.2011

Re: Ne slažem se

zar se u pozoristu ne aplaudira glumcu zato sto je dobro odradio svoj posao

ili negoduje ako nije.
a ne tome da li nam je lik koji glumi ok?

ili nije.

that's the point!
leeanna leeanna 22:21 30.10.2011

Re: Ne slažem se

Nije bilo stoto izvodjenje.


moja poenta nije bila u jubileju. htela sam da istaknem činjenicu da se ona kao takva godinama igra, a da do sada glumci nisu imali ovakvo iskustvo. uskoro će biti stoto izvođenje

Govorimo o učenicima Karlovačke gimnazije.


lepo.

Nije im se dopao komad, nije im se dopala gluma. Da li je to nedozvoljena varijanta svakodnevnog normalnog ponašanja prilikom izvodjenja uživo?


ko sada spinuje?

Očigledno nisu smeli caru reći da je potpuno go.


?

Draga Xenia, ja bih te molio da se uzdržiš od iznošenja činjenica u bilo kom obliku kad se raspravlja o bilo čemu u vezi Lika i Dela.
U suprotnom je incident skoro pa neizbežan..


Slažem se


ps. ne zastupam bilo čiji lik i delo, zaista. takva konstatacija je tužna projekcija sopstvenih predrasuda.
i naravno, nema nikakvog incidenta - bar ne sa moje strane


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana