Društvo| Gradjanske inicijative| Zdravlje

Nedelja borbe protiv dece

KRALJMAJMUNA RSS / 25.10.2011. u 18:10

U prethodnih desetak dana smo doživeli da se sa Bloga B92 uklone (ili sakriju) tekstovi Dušice Popadić i INCEST TRAUMA CENTRA. Više od godinu dana se na Blogu B92 vodila borba ili vruća diskusija ili laki razgovor, kako ko želi. Veliki broj tekstova (neki ih zovu oglasi, nepismeni prevodi, kontraproduktivni eseji, smuti-pa-prospi domaći zadaci, opravdanje za donatore, ...)  koji su postavili Dušica Popadić i njen ITC kao i ogroman broj komentara na te tekstove ostali su bez ikakvog odgovora. Dušica nam je poslala jedno veliko IGNORE ili u mom pesničkom prevodu: KO VAS ŠIŠA.  

U komentarima na njenim tekstovima i mom tekstu u vezi sa ITC-om najčešće se nalazilo sledeće:

-pitanja o smislu postavljanja tekstova;
-apeli da se Dušica javi;
-izrazito negativni stavovi o sajtu ITC-a;
-čuđenje o nepostojanju dobre komunikacije organizacije kojoj bi dobra komunikacija morala da bude aksiom;
-čuđenja u vezi sa rogobatnim prevodima;
-ismevanje nasilne upotrebe rodno ravnopravnog jezika;
-pitanja o državnim i drugim donatorima i asocijaciji da su prevareni;
-insinuacije o školskoj spremi Dušice Popadić;
-ajvar kao protivteža gromoglasnom ignorisanju od strane Dušice Popadić;
-brisanje komentara;
-novac
...

Sada se tekstovi Dušice Popadić i naši mnogobrojni komentari mogu pronaći na linku http://blog.b92.net/blog/133175/Dusica-Popadic/  

Moj blog na temu Dušica Popadić i ITC (sa puno komentara) može se videti na linku http://blog.b92.net/text/17188/SEKSUALNO-NASILJE-U-BLOGERSKOM-KONTEKSTU---PRIJAVLJUJEM/

Dakle, posle duže od godinu dan nečija ruka je uklonila sa javne scene tekstove Dušice Popadić. Već sam napisao da mi nije drago što se tekstovi i komentari ne vide onako lako kao do sada.
Sa druge strane imam malo zadovoljstvo da je neko zaključio da tu nisu čista posla i da osim oduzimanja VIP statusa treba primeniti i neke druge mere.

I tako je Dušica Popadić sa Bloga B92 izbačena kroz vrata.

Na žalost, nije kraj.

Povremeno ulazim na sajt ITC-a, neki će reći da imam fobiju.
http://www.incesttraumacentar.org.rs/index.php?lang=sr

Posle nekoliko uspešnih i manje uspešnih klikova dođem do poznatog idiotskog rodno ravnopravnog naslova: DOBRODOŠLE I DOBRODOŠLI NA PREZENTACIJU. 

A iza toga IZNENAĐENJE!

Na Sajmu knjiga: Program Nedelje prevencije seksualnog nasilja Incest Trauma Centra.

Izbaciš ih kroz vrata oni uskoče kroz prozor!

Prilično nečitljiv sajt, po običaju,  ali može se prepoznati nekoliko tema. Udarna tema za mene je u nedelju 30. Oktobra 2011. Od 13 do 15 časova.   

Majke mi, ovako piše:
Blogerke, blogeri, sve što ste želeli da pitate ili kažete, izvodi VIP  B92 blogerka, Direktorka ITC Beograd.

Naravno, to je za mene toliko podmuklo i pokvareno, posle jednogodišnje blamaže koju je doživela na Blogu B92, da sam ostao bez daha. Posle ovoga ja ne znam da li sam normalan.

Ima i drugih tema na ITC Sajmu:

Nemoj tata, molim te (spot).      

Slikovnica: plašim se onog gospodina.

I nastavnik može biti nasilnik.

I slično.

Ne znam da li da odem u nedelju na Sajam. Ne znam da li bih pronašao tu tačku, da li to piše Hala 2c, ne vidi se dobro koji je štand.

Kad sam se malo smirio odlučio sam da ipak ne idem.

Što se naslova tiče alternativa je bila Nedelja borbe protiv razuma.

Ja molim komentatore da me posavetuju šta raditi dalje i da prokomentarišu ovaj događaj.   

Dodatak:

Na sajtu ITC-a i dalje ima more „zanimljiv" detalja. Evo jednog o dobroj komunikaciji $#!&//(%%"=(//&$%$$!#:

Poštovane / Poštovani,

obaveštavamo vas da je Incest Trauma Centar - Beograd izabran za FINALISTU četrnaestog po redu konkursa za dodelu godišnje nagrade „PRiZNANJE", nagrade za najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative realizovane u proteklih 12 meseci.

Selekciju za nagradu "PRiZNANJE" vrši komisija u okviru DRUŠTVA SRBIJE ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU (DSOJ). Incest Trauma Centar - Beograd je FINALISTA u kategoriji "KOMUNIKACIJA U NEPROFITNOM SEKTORU", prvi put uvedene u 2011. godini.

Pobednici u svim kategorijama će biti proglašeni na samom PRijemu.

Ovogodišnji „PRijem" održaće se u četvrtak, 09. juna 2011. u 18 časova, Dom omladine, Makedonska 22/V.

S poštovanjem,

Dr. Ljiljana Bogavac

zamenica direktorke



Komentari (102)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

st.jepan st.jepan 18:36 25.10.2011

...

Majke mi, ovako piše:
Blogerke, blogeri, sve što ste želeli da pitate ili kažete, izvodi VIP B92 blogerka, Direktorka ITC Beograd.

Nemoj se kuneš u majku, nemoguće da tako piše, mora da si pogrešno prekuc'o.
Kako će ona to "što smo želeli..." da "izvodi"?
Neka nova dramoletsko-recitatorsko-telepatska forma, meta blogovanje, agonija...?
Unfuckable Unfuckable 19:27 25.10.2011

Re: extra, vastra

Kako će ona to "što smo želeli..." da "izvodi"?
Neka nova dramoletsko-recitatorsko-telepatska forma, meta blogovanje, agonija...?

opšta ludnica. Op šta


ps: Skroz uklopivo u našu subjektivnu stvarnos' sa sve olimpИskim bazenima, cenom struje "ispod tržišne" i akvaparkovima, sve zamišljam neki Njuz - net naslov tipa
"Mutavi osvojio nagradu za besedništvo"
ivana23 ivana23 18:40 25.10.2011

***

Nadjoh - Nalazimo se u HALI 2 - stand 2328


I, za 'skeptike'... - sa sajta ITC-a:

dragan7557 dragan7557 19:08 25.10.2011

Re:odbi, bre

Moj blog na temu Dušica Popadić i ITC (sa puno komentara) može se videti na linku http://blog.b92.net/text/17188/SEKSUALNO-NASILJE-U-BLOGERSKOM-KONTEKSTU---PRIJAVLJUJEM/

Pošto kod tebe ne stoji:

English available below

onda ne važi.

cerski
alselone alselone 19:53 25.10.2011

Re: Re:odbi, bre


English available below


Mozda joj ovo znaci - dobijes engleski ako se sagnes.

mlekac mlekac 19:04 25.10.2011

Kako mislis

Resio si da ne ides?

Pa treba napraviti blogozurku, da se skupimo u sto vecem broju, po mogucstvu sa novinarskom pratnjom, i da je onda, jednom za svagda, preslisamo javno i pred svima!

A B92 bi, u svakom slucaju, morao da posalje predstavnika da je upita o trenutnom statusu "VIP blogerke".

Ovako, ako krenemo u ignore, to ce da se povrati u jos gorem obliku - zivi bili pa videli!
alselone alselone 19:10 25.10.2011

Re: Kako mislis

idemo svi sa zimnicom. Ja donosim futoski kupus!
dragan7557 dragan7557 19:13 25.10.2011

Re: Kako mislis

A B92 bi, u svakom slucaju, morao da posalje predstavnika da je upita o trenutnom statusu "VIP blogerke".

Ako je verovati spisku blogera, g-đa Dušica Popadić, nema nikakav status.


cerski
ivana23 ivana23 19:23 25.10.2011

Re: Kako mislis

dragan7557
A B92 bi, u svakom slucaju, morao da posalje predstavnika da je upita o trenutnom statusu "VIP blogerke".

Ako je verovati spisku blogera, g-đa Dušica Popadić, nema nikakav status.
cerski


Bas zato i da joj se postavi to pitanje.
Zasto se lazno predstavlja.
nsarski nsarski 19:31 25.10.2011

Re: Kako mislis

Ako je verovati spisku blogera, g-đa Dušica Popadić, nema nikakav status.

Nema?! Laureat sajma, a nema?
Zatim, cerski, imenujuci blogerku Popadic kao g-dju napravio si ozbiljnu diskriminaciju! Mozda je individua Popadic neudata, mozda je u slobodnoj vezi, mozda nije u vezi uopste, mozda nije zensko uopste samo je uzeo/la ime koje se, tradicionalno, daje zenskim osobama, mozda ona, ili on, ni ne postoji a niko nas jos nije obavestio. Te stoga nema status.
alselone alselone 19:31 25.10.2011

Re: Kako mislis

Two face ITC.
predatortz predatortz 19:40 25.10.2011

Re: Kako mislis

zilikaka zilikaka 19:49 25.10.2011

Re: Kako mislis

Pa treba napraviti blogozurku, da se skupimo u sto vecem broju, po mogucstvu sa novinarskom pratnjom, i da je onda, jednom za svagda, preslisamo javno i pred svima!

Mislim da je ovo prava ideja
docsumann docsumann 19:59 25.10.2011

Re: Kako mislis

Mozda je individua Popadic neudata, mozda je u slobodnoj vezi, mozda nije u vezi uopste, mozda nije zensko uopste samo je uzeo/la ime koje se, tradicionalno, daje zenskim osobama, mozda ona, ili on, ni ne postoji a niko nas jos nije obavestio. Te stoga nema status.


ko?
arianna arianna 20:02 25.10.2011

Re: Kako mislis

zilikaka
Pa treba napraviti blogozurku, da se skupimo u sto vecem broju, po mogucstvu sa novinarskom pratnjom, i da je onda, jednom za svagda, preslisamo javno i pred svima!

Mislim da je ovo prava ideja


slažem se

i kao protivteža celoj ovoj priči, u neko dogledno vreme, objaviću blog o nasilju nad decom, kako bi mogli svi zainteresovani da popričamo na ovu tešku životnu temu. Ok? :)

dragan7557 dragan7557 20:33 25.10.2011

Re: Kako mislis

nsarski
Ako je verovati spisku blogera, g-đa Dušica Popadić, nema nikakav status.

Nema?! Laureat sajma, a nema?
Zatim, cerski, imenujuci blogerku Popadic kao g-dju napravio si ozbiljnu diskriminaciju! Mozda je individua Popadic neudata, mozda je u slobodnoj vezi, mozda nije u vezi uopste, mozda nije zensko uopste samo je uzeo/la ime koje se, tradicionalno, daje zenskim osobama, mozda ona, ili on, ni ne postoji a niko nas jos nije obavestio. Te stoga nema status.

Misli kao baka Evdokija +.

cerski
nsarski nsarski 20:39 25.10.2011

Re: Kako mislis

ko?

Yiiikes!
Prepade me...valjda D.P. (Displaced Person, Diet Pepsi...ima jos kojesta) eto ko.
gedza.73 gedza.73 20:57 25.10.2011

Re: Kako mislis

mlekac
Pa treba napraviti blogozurku, da se skupimo u sto vecem broju, po mogucstvu sa novinarskom pratnjom, i da je onda, jednom za svagda, preslisamo javno i pred svima!
zilikaka
Mislim da je ovo prava ideja

Samo vi idite. Mene ona žena plaši.

princi princi 07:16 26.10.2011

Re: Kako mislis

Te stoga nema status.

A možda je u pitanju alter ego Drhtave Mošnice? Onako, između 2 časa tenisa, uz beluga kavijar i riku rodnog kraja.
fantomatsicna fantomatsicna 08:28 26.10.2011

Re: Kako mislis

mlekac
Resio si da ne ides?

Pa treba napraviti blogozurku, da se skupimo u sto vecem broju, po mogucstvu sa novinarskom pratnjom, i da je onda, jednom za svagda, preslisamo javno i pred svima!

A B92 bi, u svakom slucaju, morao da posalje predstavnika da je upita o trenutnom statusu "VIP blogerke".

Ovako, ako krenemo u ignore, to ce da se povrati u jos gorem obliku - zivi bili pa videli!

Tacno to od Vas i ocekujem!!Mlekac uvek imas dobre ideje..a mogao bi i B92 da aje priupita...
predatortz predatortz 19:28 25.10.2011

Zašto?

Zašto bi neko izdvojio svoje slobodno vreme i posvetio ga osobi koja nas, sve skupa, nije udostojila ni jednog odgovora?

Gospođa se ponaša kao seoska mlada.
alselone alselone 19:32 25.10.2011

Re: Zašto?

predatortz
Zašto bi neko izdvojio svoje slobodno vreme i posvetio ga osobi koja nas, sve skupa, nije udostojila ni jednog odgovora?

Gospođa se ponaša kao seoska mlada.



Ne-pro-zi-vaj kralja, vis kaki je kad popizdi, uvati i ne pusta.
predatortz predatortz 19:34 25.10.2011

Re: Zašto?

Ne-pro-zi-vaj kralja,

Ja!?
Pa ja sam jedan od retkih koji se deklarisao kao rojalista!

alselone alselone 19:47 25.10.2011

Re: Zašto?

predatortz

Ja!?
Pa ja sam jedan od retkih koji se deklarisao kao rojalista!



libkonz libkonz 21:20 25.10.2011

Re: Zašto?

hvala kralju što je objavio ovaj blog.
Ako je nema više na blogu ne znači da je prestala i da pravi štetu!
mariopan mariopan 19:57 25.10.2011

čekaj bre...

Da li postoji mala, malecna mogućnost da si pobrkao lončiće, pa da se ta nagrada dodeljuje za NEkomunikaciju?

Jer, koliko se sećam, gospođa, (pardon, on, ona, ono), uopšte nije komunicirala ni sa kim, nijednom i nikada...i onda bi ta nagrada za nekomuniciranje zaista otišla u prave ruke?

Poštovanje Kralju
alselone alselone 20:01 25.10.2011

Re: čekaj bre...

uopšte nije komunicirala ni sa kim


Obdzeksn,
Komunicirala je sa donatorima i sa onima kojima je drzala kurs o zlostavljanju...
nsarski nsarski 20:47 25.10.2011

Re: čekaj bre...

i sa onima kojima je drzala kurs o zlostavljanju...


Aaaaaa, secam se!!! Ono predavanje za medjunarodnu publiku pod naslovom:

Incest - a game the whole family can play.
alselone alselone 07:11 26.10.2011

Re: čekaj bre...

nsarski
i sa onima kojima je drzala kurs o zlostavljanju...


Aaaaaa, secam se!!! Ono predavanje za medjunarodnu publiku pod naslovom:

Incest - a game the whole family can play.


To je i mene odusevilo! Isto kao kad se Muja hteo prijaviti na oglas iz novina:
- Policija trazi muskarca izmedju 25 i 35 godina koji nocu ide po parku i siluje zene.
Drzavna plata, staz, socijalno...
Jukie Jukie 20:02 25.10.2011

Štand

Jao ja sam prošao pored njihovog štanda na Sajmu, tj. prošao sam kroz štand jer je otvoren. Bilo mi je JAKO neugodno, kao kad treba da prođeš pored grupe skinheda koje si tek sad primetio kad si na dva metra od njih. Ali sam tu traumu posle potisnuo, vidiš tek sad sam se setio.
mlekac mlekac 20:06 25.10.2011

Re: Štand

Jukie
Jao ja sam prošao pored njihovog štanda na Sajmu, tj. prošao sam kroz štand jer je otvoren. Bilo mi je JAKO neugodno, kao kad treba da prođeš pored grupe skinheda koje si tek sad primetio kad si na dva metra od njih. Ali sam tu traumu posle potisnuo, vidiš tek sad sam se setio.

Au, pa po ovome isapde da im ono "Trauma centar" u nazivu znaci da IZAZIVAJU traume?
AlexDunja AlexDunja 21:11 25.10.2011

znate šta,

muka mi je od ovog bloga.
muka mi je od njegovog naslova.

i meni se ne sviđa kako itc radi to što radi,

nije teško na blogu se obrušiti na pogrešan pristup,
ali, problem je ozbiljan.

ima li neko od vas koji pričate: to je pogrešno,

da hoće da registruje društvo građana, da napravi
projekat, da konkuriše međunarodnim fondovima, da dobije pare,
pa da radi pošteno, sa empatijom,
i celom slovenskom dušom?

ima li koga?

pa alal mu sve pare koje dobije.

i zašto pobogu to ne radi?
uprkos nvo zlu. jer zlo koje preživljavaju
deca iz naslova vi ne možete i ne želite da zamislite.
arianna arianna 21:26 25.10.2011

Re: znate šta,

Zašto misliš da to treba da radi neka NVO?

evo ti primer zašto ja mislim da ne mora
libkonz libkonz 21:26 25.10.2011

Re: znate šta,

AD, skoro sve si u pravu. Za mene je to previše teška tema da bih se time bavio. Sigurno je malo ljudi koji bi mogli da se bave time.
Ali, način na koji Dušica radi je kontraproduktivan. Mišljenje mnogih od nas je da ona pravi štetu, a korist od njenog rada niko ne vidi.
Pogledaj samo njihove spotove, to je obrušavanje na muškarce. Pogledaj onaj njihov zadnji spot, pa kaži šta misliš.
predatortz predatortz 21:30 25.10.2011

Re: znate šta,

Ali, način na koji Dušica radi je kontraproduktivan. Mišljenje mnogih od nas je da ona pravi štetu, a korist od njenog rada niko ne vidi.


Rekoh nešto slično na temu parade. Ako hoćeš da se čuje tvoja priča, ne biraj antipatičnog prezentera.
mlekac mlekac 21:31 25.10.2011

Re: znate šta,

AlexDunja
muka mi je od ovog bloga.
muka mi je od njegovog naslova.

i meni se ne sviđa kako itc radi to što radi,

nije teško na blogu se obrušiti na pogrešan pristup,
ali, problem je ozbiljan.

ima li neko od vas koji pričate: to je pogrešno,

da hoće da registruje društvo građana, da napravi
projekat, da konkuriše međunarodnim fondovima, da dobije pare,
pa da radi pošteno, sa empatijom,
i celom slovenskom dušom?

ima li koga?

pa alal mu sve pare koje dobije.

i zašto pobogu to ne radi?
uprkos nvo zlu. jer zlo koje preživljavaju
deca iz naslova vi ne možete i ne želite da zamislite.


Alex, tu postoji jedan "problemcic"

I pored svog fusarenja, ITC postoji vec duze vreme i koliko-toliko je poznat.

E, sad, svako ko bi zasao u "njihove vode", imao bi mnogo muke da

a) Dokaze, pokaze i objasni donorima ZASTO ne moze/ne zeli da radi sa njima

b) Dokaze, pokaze i objasni donorima da zaista RADI i da mu projekti NEMAJU nikakve veze sa onim sto radi ITC

c) Stvori mrezu pomoci koja bi funkcionisala - jer bi ga ITC, verovatno, minirao iz sve snage gde god stigne.

d) Dopisi po zelji...

Sto ne znaci da TO ne moze, ili ne daj Boze, ne treba da se uradi, ali takav projekat zahtevao bi, u startu, vrlo jaku medisko-finansijsku podrsku. Da bi moglo da se radi nezavisno i kroz projekte DOKAZE da moze i KAKO treba.

Bojim se da nisam optimista...
AlexDunja AlexDunja 21:33 25.10.2011

Re: znate šta,

evo ti primer zašto ja mislim da ne mora

arijana, ja tebe ne razumem,

kad sam rekla da bilo šta mora?

i šta ti ilustruješ ovim primerom?
AlexDunja AlexDunja 21:35 25.10.2011

Re: znate šta,

Pogledaj samo njihove spotove, to je obrušavanje na muškarce. Pogledaj onaj njihov zadnji spot, pa kaži šta misliš.


ja sam rekla šta mislim o načinu.
ali ima li ikog da radi bolje?

ako ugasimo pogrešan način,
hoćemo li ćutati na temu?
AlexDunja AlexDunja 21:40 25.10.2011

Re: znate šta,


Alex, tu postoji jedan "problemcic"

verovatno postoji.

za nekoga ko ne može da dokumentuje.
i udaljavanje itc sa bloga može da bude argument.

osim toga, ako neko napravi bolji projekat
za manje para, ne verujem da
zapadni fondovi imaju sentimentalna sećanja.
arianna arianna 21:45 25.10.2011

Re: znate šta,

AlexDunja

arijana, ja tebe ne razumem,

kad sam rekla da bilo šta mora?

i šta ti ilustruješ ovim primerom?


napisala si:

ima li neko od vas koji pričate: to je pogrešno

da hoće da registruje društvo građana, da napravi
projekat, da konkuriše međunarodnim fondovima, da dobije pare,
pa da radi pošteno, sa empatijom,
i celom slovenskom dušom?


ja ti na to odgovoram da ne mora samo NVO da konkuriše već da sve to može da se radi kroz državni sistem i na lokalu, kao što to rade npr. u Francuskoj

šta ti ilustruješ ovim primerom?


ilustrujem ti primer naše učiteljice koja je prepoznata od strane francuskih političara kao dobar kreator, koordinator i realizator projekata iz oblasti obrazovanja i socijalne zaštite i koja je za taj svoj rad dobila visoko državno priznanje Francuske, radeći u državni sistem a ne u NVO


mlekac mlekac 21:49 25.10.2011

Re: znate šta,

AlexDunja

Alex, tu postoji jedan "problemcic"

verovatno postoji.

za nekoga ko ne može da dokumentuje.
i udaljavanje itc sa bloga može da bude argument.

osim toga, ako neko napravi bolji projekat
za manje para, ne verujem da
zapadni fondovi imaju sentimentalna sećanja.


Nije stvar u sentimentalnosti, nego u "kisobranu".

Vec desetak godina svi veci investitori preferiraju da finansiraju regionalne projekte, ili, ako se vec finansira nesto lokalno, pozeljno je da u to budu ukljucena SVA srodna udruzenja sa tog podrucja.

Bar u svetu, a ne sumnjam da su im smernice slicne i za nase podrucje.

Zato ti kazem da bi to, dok god ITC postoji, bilo problematicno. Jer bi stalno iskakali u prici ko onaj pajac iz kutije.

Ne zbog sentimentalnosti, nego zbog onoga cime se, navodno, bave.

Oni ne samo da prave stetu svojim neradom, nego je dupliraju time sto zbog njih niko ko nema debelu finansijsku zaledjinu ni ne pomislja da pocne da se bavi ovim problemom. (Upravo zbog osetljivosti problema, tu su, u idealnoj situaciji, potrebni DEBELI zivci i potpuna posvecenost, a dok god je ITC aktivan, oni ce tanjiti zivce svakom "suparniku" i to 200 na sat! )
libkonz libkonz 21:53 25.10.2011

Re: znate šta,

ja sam rekla šta mislim o načinu.
ali ima li ikog da radi bolje?

ako ugasimo pogrešan način,
hoćemo li ćutati na temu?

Ovaj blog je dokaz da nemamo nameru da ćutimo.
Mislim da su rezultati ITC-a negativni.

Postoje seminari koje ne organizuje ITC. Namenjeni su prosvetnim radnicima.
Postoje testovi koji u 90% slučajeva pokazuju seksualno zlostavljanje. Zašto se ti testovi ne rade u svim školama u Srbiji? Možda bi dali rezultate i u vrtićima, to ne znam.
Kaznena politika je žalosna, na jednom seminaru je pomenut otac ili očuh koji je za silovanje šestomesečne bebe dobio dve godine zatvora!

AlexDunja AlexDunja 21:54 25.10.2011

Re: znate šta,

ilustrujem ti primer naše učiteljice koja je prepoznata od strane francuskih političara kao dobar kreator, koordinator i realizator projekata iz oblasti obrazovanja i socijalne zaštite i koja je za taj svoj rad dobila visoko državno priznanje Francuske, radeći u državni sistem a ne u NVO

super.
naše učiteljice, koje nisu u francuskoj, imaju sasvim drugačije probleme.
ako ti nije teško pogledaj par poslednjih komentara
na mom poslednjem blogu.

ili: hoćeš da kažeš: ako može u francuskoj može i ovde:)))
arianna arianna 21:57 25.10.2011

Re: znate šta,

AlexDunja
..ili: hoćeš da kažeš: ako može u francuskoj može i ovde:)))


tačno


ali...”Niko nije prorok u sopstvenoj zemlji”




edit: pročitala sam ceo blog; izvinjavam se jer nisam stigla da komentarišem a može se reći još dosta toga ...
AlexDunja AlexDunja 22:00 25.10.2011

Re: znate šta,

ali...”Niko nije prorok u sopstvenoj zemlji”

evo itebi

ali, znam da nisi pročitala par poslednjih komentara na mom blogu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:05 25.10.2011

Re: znate šta,

nije teško na blogu se obrušiti na pogrešan pristup,
ali, problem je ozbiljan.

ima li neko od vas koji pričate: to je pogrešno,

da hoće da registruje društvo građana, da napravi
projekat, da konkuriše međunarodnim fondovima, da dobije pare,
pa da radi pošteno, sa empatijom,
i celom slovenskom dušom?

Nekako mi rec "dusa" i rec "projekat" ne zvuce harmonicno kad su u paru.
Ali to je valjda posledica moje neprilagodjenosti.

Uvek se pitam sta je tu primarnije. I sve mi govori da je kod DP "projekat" (citaj pare) na prvom, a bojim se i jedinom mestu.
E ako na ovakvoj muci i jadu postoji makar senka sumnje da su pare motiv onda - MARS!!!
Nema nikog drugog?
Ne mora, makar niko nece zaradjivati na njihovom jadu.
freehand freehand 22:09 25.10.2011

Re: znate šta,

Da nije malo široko to polje o kome ne smem da izrazim mišljenje, budući da mi ne pada na pamet da se bavim lično onim što bih komentarisao?
AlexDunja AlexDunja 22:12 25.10.2011

Re: znate šta,

Ne mora, makar niko nece zaradjivati na njihovom jadu.

i niko za jad neće čuti, i tebi lepo.
jada nema, a dušica nije uzela pare.
kao što je uvek i bilo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:14 25.10.2011

Re: znate šta,

i niko za jad neće čuti, i tebi lepo.
jada nema, a dušica nije uzela pare.
kao što je uvek i bilo.


E bas mi je ona otvorila oci.
Bez nje nista ne bih znao.
freehand freehand 22:14 25.10.2011

Re: znate šta,

hoochie coochie man
nije teško na blogu se obrušiti na pogrešan pristup,
ali, problem je ozbiljan.

ima li neko od vas koji pričate: to je pogrešno,

da hoće da registruje društvo građana, da napravi
projekat, da konkuriše međunarodnim fondovima, da dobije pare,
pa da radi pošteno, sa empatijom,
i celom slovenskom dušom?

Nekako mi rec "dusa" i rec "projekat" ne zvuce harmonicno kad su u paru.
Ali to je valjda posledica moje neprilagodjenosti.

Uvek se pitam sta je tu primarnije. I sve mi govori da je kod DP "projekat" (citaj pare) na prvom, a bojim se i jedinom mestu.
E ako na ovakvoj muci i jadu postoji makar senka sumnje da su pare motiv onda - MARS!!!
Nema nikog drugog?
Ne mora, makar niko nece zaradjivati na njihovom jadu.


Ima li iko ikakve ozbiljne na nečem relevantnom utemeljene pretpostavke ako već ne i dokaze, o tim mutljavinama sa parama?
Ovako je i degutantno i ružno.
I neprilično.
Meni je ta Dušica onako, izuzetan jedan medijum za sprdnju zbog svoje arogancije, trivijalnog nastupa, gomile besmislica od kojih joj se sastoji rad... Ali optuživati je za teška krivična dela nije zezanje. Ni na blogu.
AlexDunja AlexDunja 22:16 25.10.2011

Re: znate šta,

Da nije malo široko to polje o kome ne smem da izrazim mišljenje, budući da mi ne pada na pamet da se bavim lično onim što bih komentarisao?


polje je ogromno, ali lako je nekome zabraniti pristup,

si vido, ja tebi čak nisam zabranila pristup na moje blogove,
samo bi ti bio blam. to je u redu,

ali ne treba zabranjivati pristup, to nije u redu.

edit: naročito orkestriranom kampanjom bez
ideje šta dalje sa problemom.
freehand freehand 22:19 25.10.2011

Re: znate šta,

AlexDunja
Da nije malo široko to polje o kome ne smem da izrazim mišljenje, budući da mi ne pada na pamet da se bavim lično onim što bih komentarisao?


polje je ogromno, ali lako je nekome zabraniti pristup,

si vido, ja tebi čak nisam zabranila pristup na moje blogove,
samo bi ti bio blam. to je u redu,

ali ne treba zabranjivati pristup, to nije u redu.

Da, to je zato što si ti Džek a ja vanabi džentlmen.
Ali i dalje ne razumem taj pristup - "ako ne znaš bolje - ćuti".
AlexDunja AlexDunja 22:22 25.10.2011

Re: znate šta,

E bas mi je ona otvorila oci.
Bez nje nista ne bih znao.

samo i jedino o tebi se radi.
mashallah!
AlexDunja AlexDunja 22:23 25.10.2011

Re: znate šta,

Ali i dalje ne razumem taj pristup - "ako ne znaš bolje - ćuti".

to ni ja ne razumem.
AlexDunja AlexDunja 22:25 25.10.2011

Re: znate šta,

AlexDunja
Ali i dalje ne razumem taj pristup - "ako ne znaš bolje - ćuti".

to ni ja ne razumem.


edit:
ja, ceo Džek.

ma ne ćuti, ponudi bolje, svi znamo da je ogroman problem,
ako znaš da neko zloupotrebljava problem,
ponudi bolje rešenje, nemoj da ućutkavaš jedini glas o tome,

ti si mene ubeđivao da je sve kao što je i bilo
jesi li imao svest o ovome
veruj, stariji su žešći nasilnici.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:28 25.10.2011

Re: znate šta,

samo i jedino o tebi se radi.


A ja bih valjda trebao da pricam u ime nekog?

E dunja, dunja
------------------------------------------------------------------------------
Stani bre fri.
Ti recimo odlucis da se zalazes za resenje nekog problema, i odlucis da to radis i na blogu. A blog je zna se sta, mesto na kom ce to sto postavis moci da se komentarise i gde se moze diskutovati o tome.
Ti ga postavis, ljudi tebi postave sijaset pitanja a tebi ne pada na pamet da na bilo koje odgovoris?
Pa kako se tu moze govoriti o zelji za resavanjem nekog problema? Gde se ta zelja ocitava? A ako se ne vidi ta zelja zar nije logicno da se makar nagadja motiv. I sta je treci moguci motiv ako nisu ni pare ni nacin za resavanje tog problema? Ja ga ne vidim.
A ako to sve za osnovu ima i jednu ovako osetljivu i tesku temu onda je svako otsustvo ozbiljnosti nedopustivo.

A i kakva teska krivicna dela.
Ona valjda zadovoljava kriterijume tih koji joj daju pare cim ih joj daju i neznamda li krsi neke zakone niti je za to optuzujem.

freehand freehand 22:34 25.10.2011

Re: znate šta,

AlexDunja
AlexDunja
Ali i dalje ne razumem taj pristup - "ako ne znaš bolje - ćuti".

to ni ja ne razumem.


edit:
ja, ceo Džek.

Yes!
Prvo lice jednine je keva.

Čim progovoriš u množini - ja tutnjim!

Edit:
ma ne ćuti, ponudi bolje, svi znamo da je ogroman problem,
ako znaš da neko zloupotrebljava problem,
ponudi bolje rešenje, nemoj da ućutkavaš jedini glas o tome,

Ne znam bolje, al ću uprkos tome da komentarišem. Naročito na blogu.
Lepo sam pitao - znaš li o čemu sve ni ti ne bi smela da zucneš, pošto ne znaš bolje, niti imaš rešenje?
ti si mene ubeđivao da je sve kao što je i bilo
jesi li imao svest o ovome
veruj, stariji su žešći nasilnici.

A da nije malo besmisleno da na drugom blogu nastavljamo raspravu sa tvog, koji sam kao kvariigra napustio?
st.jepan st.jepan 22:36 25.10.2011

Re: znate šta,

Ima li iko ikakve ozbiljne na nečem relevantnom utemeljene pretpostavke ako već ne i dokaze, o tim mutljavinama sa parama?

Možda nisam baš sve u vezi ITC ovde ispratio, ali ne pamtim da je DP iko optuživao za muljavinu s parama.

Prevaru vidim (i većina ovde je vidi) već i u tome što, od ko zna sve koga, naplaćuje rad koji n'ume da radi.
freehand freehand 22:40 25.10.2011

Re: znate šta,

Stani bre fri.
Ti recimo odlucis da se zalazes za resenje nekog problema, i odlucis da to radis i na blogu. A blog je zna se sta, mesto na kom ce to sto postavis moci da se komentarise i gde se moze diskutovati o tome.
Ti ga postavis, ljudi tebi postave sijaset pitanja a tebi ne pada na pamet da na bilo koje odgovoris?
Pa kako se tu moze govoriti o zelji za resavanjem nekog problema? Gde se ta zelja ocitava? A ako se ne vidi ta zelja zar nije logicno da se makar nagadja motiv. I sta je treci moguci motiv ako nisu ni pare ni nacin za resavanje tog problema? Ja ga ne vidim.
A ako to sve za osnovu ima i jednu ovako osetljivu i tesku temu onda je svako otsustvo ozbiljnosti nedopustivo.

Pa, po mom skromnom znanju i proceni (mada numem bolje niti mi na pamet pada da osnivam bilo kakve organizacije, pa ni nvo) rekao bih da tu ima svakavkih kompleksa, frustracija, neiživljenih motiva i strasti... Koječega, baš.
Al mi ta već uobičajena pesmica u Srbiji NVO+lapikinta već ide na živce.
Kako bih rekao: sumnjam i ja al mi takva tvrdnja (sem ako je provokacija, al ovde nema šanse da se prozvana javi, pa to nije slučaj) nikako nije u redu. Jednostavno je preteška.
AlexDunja AlexDunja 22:42 25.10.2011

Re: znate šta,

Čim progovoriš u množini

izvinite, ja u jednini, odoh.

rekla sam šta sam imala,
mačka mi skače po tastaturi, pa grešim...
vi znate nešto što ja ne znam.
freehand freehand 22:49 25.10.2011

Re: znate šta,

AlexDunja
Čim progovoriš u množini

izvinite, ja u jednini, odoh.

rekla sam šta sam imala,
mačka mi skače po tastaturi, pa grešim...
vi znate nešto što ja ne znam.

Ipak si ti pola Džeka.
Možda se iznenadiš kad prebrojiš, na svom blogu, rečenice koje si započela ili u njima upotrebila "MI".
buba_truba buba_truba 23:13 25.10.2011

Re: znate šta,

st.jepan
Možda nisam baš sve u vezi ITC ovde ispratio, ali ne pamtim da je DP iko optuživao za muljavinu s parama.

Ni ja ne pamtim da je o tome (argumentovano) bilo reči.

Prevaru vidim (i većina ovde je vidi) već i u tome što, od ko zna sve koga, naplaćuje rad koji n'ume da radi.

A i to "n'ume da radi"... ne sećam se ni tih argumenata (nije valjda zabrana pušenja iz te serije?), mislim, ne sećam se da smo se bavili njenim radom i rezultatima. Sve se svodilo na (ne)komunikaciju u aroganciju na blogu. Tako sam bar ja sve ispratila - ne tvrdim da sam u pravu.

Možda smo se okomili na gospoju ponukanim onim kako se ona ovde na blogu ponela. Mislim da razumem AlexDunju i njen polaz, oću da kažem/pitam: ima li neko neka konkretna saznanja o tome kako i koliko je na zadatu temu uradio ITC? Ja nemam.

st.jepan st.jepan 23:33 25.10.2011

Re: znate šta,

A i to "n'ume da radi"... ne sećam se ni tih argumenata

Bilo je, al nema veze, otidni na sajt ITC-a, sama će vidiš.
Zirni u njene blogove, snimi ispraznu retoriku, odgledaj onaj besmisleni i degutantni spot...
Ili sačekaj da se pojavi Kralj, on će to bolje.
ecce-florian ecce-florian 23:39 25.10.2011

Re: znate šta,

AlexDunja
muka mi je od ovog bloga.
muka mi je od njegovog naslova.

i meni se ne sviđa kako itc radi to što radi,

nije teško na blogu se obrušiti na pogrešan pristup,
ali, problem je ozbiljan.

ima li neko od vas koji pričate: to je pogrešno,

da hoće da registruje društvo građana, da napravi
projekat, da konkuriše međunarodnim fondovima, da dobije pare,
pa da radi pošteno, sa empatijom,
i celom slovenskom dušom?

ima li koga?

pa alal mu sve pare koje dobije.

i zašto pobogu to ne radi?
uprkos nvo zlu. jer zlo koje preživljavaju
deca iz naslova vi ne možete i ne želite da zamislite.

Hajde AD da pokušam polako da odgovorim na deo tvojih pitanja i konstatacija a da ti neka nova pitanja postavim
Prvo dapreskočimo vrednosne sudove ( muka mi je...) lakše ćemo bez njih voditi raspravu.
U vrednosne spada i sviđanje i ne sviđanje kako ITC nešto radi.

Problemi počinju od tvoje konstatacije da je lako na blogu obrušiti se na pogrešan pristup, ali da je porblem ozbiljan.
Problem seksualnog zlostavljanja dece , možemo se valjda oko toga složiti, je postojao i pre pojave Dušice i ITC-a i ostaće najverovatnije, u većem ili manjem obimu i nadalje .
Problem je , i oko toga se slažem sa tobom veoma ozbiljan.
Donekle se slažem sa tobom i da ITC i Dušica Popadić imaju pogrešan pristup .
Gde je onda nesporazum?

Ako nadalje odbacim onaj deo sa " slovenskom dušom" ostaje tvoje pitanje zašto neko ko kritikuje rad ITC-a ne registruje NVO konkuriše i dobije pare iz medjunarodnih fondova i radi pošteno.
AD hajde da probamo na sledeći način
a)problem zlostavljanja dece nije prevashodno u nadležnosti NVO već redovnog pravnog sistema
b)u dosadašnjim blogovima izneti su podaci da je ITC vršio edukaciju pretežno radnika iz tog ( državnog - pravnog ) sistema u 75 % slučajeva. To bi značilo da su oni :
- bolje osposobljeni od državnih organa( strukovno, kadrovski...) o čemu ITC ne daje ili daje veoma šture podatke, a što bi bilo porazno
- akreditovani( imaju saglasnost države)ranije su navedeni su programi za koje kotizaciju za polaznike snosi država, čime država priznaje da su stručniji

Interesantna je situacija da NVO vrši edukaciju radnika državnog aparata- vladine službenike( sem sudija koji bi trebalo da su nezavisni), a posebno je interesantan deo delatnosti u vezi učešća u postupku predlaganja izmene i izrade novih zakonodavnih akata

Prozivanje blogera sa ima li koga i za sve pare... nije baš nešto umesno. Možda ako bi se transformisalo u isto pitanje upućeno nadležnim državnim organim od resornih ministarstava ( pravda, policija, omladina) preko skupštinskih tela pa nadalje do pravna nauke,psihologije, službe socijalnog staranje bi bilo mnogo interesantnije.

Da , slažem se s tobom da je ovaj problem veoma značajan u Srbiji i da se ovaj i slični problemi ne mogu rešavati prevashodno preko nevladinih organizacija.



Svoje komentare na blogu o radu ITC-a postavljao sam kao kritiku sistema koji dozvoljava da ovakve NVO budu nosioci programa rešavanja važnih društvenih problema i ostajem kod istih u celosti.
Toliko za sad, ukoliko bude još nekih nejasnoća, probaću da ti odgovorim ,barem u pogledu mog odnosa prema ovom problemu.

AlexDunja AlexDunja 00:03 26.10.2011

Re: znate šta,

Da , slažem se s tobom da je ovaj problem veoma značajan u Srbiji i da se ovaj i slični problemi ne mogu rešavati prevashodno preko nevladinih organizacija.

vratih se da podvučem.

pa opet odoh, stvarno mi je mačka neprekidno po tastaturi,
otežano pišem i čitam.
saću i da spavam.

samo vi odstranjujte dušicu,
i vrednosne komentare, i sve.
sve na stranu, država bi trebalo da se
postavi kakogod na teme nasilja,

naročito na teme maloletničkog nasilja,
i još više ne teme nasilja prema deci,

a ona neće.
i neće godinama.
i neće ni ubuduće.

dušicu sa bloga. to je rešenje .
blogovatelj blogovatelj 03:25 26.10.2011

Re: znate šta,

Al mi ta već uobičajena pesmica u Srbiji NVO+lapikinta već ide na živce.


I meni ovo postaje smarajuce, pogotovo ako nema dokaza da je neka NVO lapila pare iz budzeta.
Dakle, ako su nasli neku budalu iz belog sveta da im daje lovu za onaj idiotski sajt sa zirafom, ja samo mogu da im se duboko naklonim i pozelim im da zaradjene pare potrose u zdravlju i sreci.
Medjutim, ako su uzeli pare od poreza nesretnika koji crnce u Maksijima i Zastavama i ostalim OUR-ima, onda je stvar ozbiljna. Samo, opet je i u tom slucaju odgovorniji onaj koji ima kljuc od drzavne kase, pa im dao pare, nego oni sami.
gorstak92 gorstak92 09:19 26.10.2011

Re: znate šta,

blogovatelj
pogotovo ako nema dokaza da je neka NVO lapila pare iz budzeta.

Ee blogovatelju stara blogerska kuko.
Ti se kao praviš naivan pa si preskočio onaj detalj da je 75% koje su obučili u ICT-u zaposleno u državnim službama = platila država. A odakle državi pare ako ne iz budžeta?
Sa žirafinog sajta piše da je obučeno 6866 osoba po ceni od 6.300,00 rsd.
6866 * 6.300,00 rsd = 43.255.800 rsd
75% od 43.255.800 rsd je 32.441.850 rsd = 324.701,30 EUR po srednjem kursu NBS na današnji dan. Hopala!

Pitanje je da li je 324.701,30 EUR zanemarljivo zahvatanje iz budžeta.
Oni što su platili Dušici smatraju da jeste. Ej pa to je manje od pola miliona! Znaš li koliko košta npr. zakup satelita?

Ima na ovom linku još neka sitnica od 8.000,00 US$ dobijenih od Uprave za rodnu ravnopravnost pri Ministarstvu za istraživanje ruda i gubljenje vremena. No te pare nećemo računati jer je sitno, a i dobar procenat je, pretpostavljam, preusmeren + te pare i jesu i nisu iz budžeta. Norveška vlada je donirala 8 tisuća zelembaća, a Predrag Azdejković je samo preusmerio koleginici Dušici.
Zašto se sad on pravi da je ne poznaje?

Vidim da će biti neka ,,prezentacija VIP blogera B92" u nedelju na sajmu i iskreno mi je žao što neću prisustvovati.
Kako zahladni, nedelja mi rezervisana za dečije pozorište. Možda rezervišem karte za 17h pa stignem na prezentaciju gde obični blogeri mogu da pitaju VIP blogera o svemu što nisu smeli, a hteli su.
Ako ne uspem da dođem, molim nekoga da okači video klip.

Konačno, da kažem zašto sam se javio.

PRAVDA ZA DUŠICU!!!

U ime NVO BUBE92 apelujem na uredništvo da joj vrate autorsku opciju i omoguće joj osnovno pravo na samoizražavanje.
zilikaka zilikaka 09:55 26.10.2011

Re: znate šta,

...obožavam inženjerski pristup problemu
arianna arianna 09:56 26.10.2011

Re: znate šta,

Ti se kao praviš naivan pa si preskočio onaj detalj da je 75% koje su obučili u ICT-u zaposleno u državnim službama = platila država. A odakle državi pare ako ne iz budžeta?
Sa žirafinog sajta piše da je obučeno 6866 osoba po ceni od 6.300,00 rsd.
6866 * 6.300,00 rsd = 43.255.800 rsd
75% od 43.255.800 rsd je 32.441.850 rsd = 324.701,30 EUR po srednjem kursu NBS na današnji dan. Hopala!

Pitanje je da li je 324.701,30 EUR zanemarljivo zahvatanje iz budžeta.
Oni što su platili Dušici smatraju da jeste. Ej pa to je manje od pola miliona! Znaš li koliko košta npr. zakup satelita?




e, vidiš upravo je ovo poenta priče o kojoj pričamo

ja se recimo zalažem za uvodjenje sistematske edukacije, počev od najranijeg uzrasta za SVU decu po školama, koja bi manje koštala i ne bi se radilo kao do sad, selektivanim pristupom u kome će jedna ili nekoliko NVO-a da vrši diskutabilno kvalitetnu edukaciju odredjenih struktura u društvu ...npr seminari za novinare ili državne službenike.

Edukacija je potreba SVIMA a ne samo odredjenim grupama a to je ujedno i primarana prevencija svih vrsta nasilja, a ne samo seksualnog i iza celog projekta treba da stane država a nosioci posla bi trebalo da budu profesionalci sa diplomom državnih fakulteta. (stručnog kadra ima i sede na biro rada bez zaposlenja)

Nasilje je veliki društveni problem i kao takav zahteva organizovan, kontinuiran i ozbiljan pristup odgovornih u ovoj državi

arcins arcins 11:13 26.10.2011

Re: znate šta,




e, vidiš upravo je ovo poenta priče o kojoj pričamo

ja se recimo zalažem za uvodjenje sistematske edukacije, počev od najranijeg uzrasta za SVU decu po školama, koja bi manje koštala i ne bi se radilo kao do sad, selektivanim pristupom u kome će jedna ili nekoliko NVO-a da vrši diskutabilno kvalitetnu edukaciju odredjenih struktura u društvu ...npr seminari za novinare ili državne službenike.


Nekoliko postova ranije Ste postavili link sa, po Vama, fantasticnim primerom delovanja civilnog sektora, da bi ste u ovom postu nipodastavali njihovu ulogu.
arianna arianna 11:20 26.10.2011

Re: znate šta,

Nekoliko postova ranije Ste postavili link sa, po Vama, fantasticnim primerom delovanja civilnog sektora, da bi ste u ovom postu nipodastavali njihovu ulogu.



podsetite me, molim

u kom sam ja to postu veličala dostignuća i rezultate u radu civilnog sektora?
arcins arcins 11:25 26.10.2011

Re: znate šta,

Naveli ste francuski primer.
arianna arianna 11:32 26.10.2011

Re: znate šta,

Naveli ste francuski primer.


Pomenuta gospodja je potpredsednika opštine Morto a ne predsednica NVO, i sa te funkcije kreira socijalnu politiku i vodi sektor obrazovanja


pažljivije čitajte

arcins arcins 11:39 26.10.2011

Re: znate šta,

U potrazi za poslom, kao diplomirani učitelj, pažnju gradskih vlasti u Mortou, gradiću na granici sa Švajcarskom, na sebe je skrenula projektom za produženi boravak dece u osnovnoj školi koji je formirala po ugledu na srpski, budući da u Francuskoj takve institucije nisu postojale.

Pod pojmom civilni sektor se smatra svaki pojedinac, kao i udruzenje gradjana.

Pomenuta osoba je licnom inicijativom pokrenula pitanje smestaja dece i, mozemo slobodno konstatovati, zbog te inicijative dospela do potpredsednika Morto-a.
arianna arianna 11:47 26.10.2011

Re: znate šta,

U potrazi za poslom, kao diplomirani učitelj, pažnju gradskih vlasti u Mortou, gradiću na granici sa Švajcarskom, na sebe je skrenula projektom za produženi boravak dece u osnovnoj školi koji je formirala po ugledu na srpski, budući da u Francuskoj takve institucije nisu postojale.




ako još pažljivije čitate videćete da u Francuskoj nisu postojali produženi boravci u osnovnim školama.... to bi recimo moglo da znači da smo mi, u Srbiji imali bolju socijalnu zaštitu i bolju organizaciju obrazovnog sistema nego Francuska pre 17 godina i ovo je primer dobre prakse gde mi nešto možemo da naučimo od francuza....

npr . prepoznati pojedince i uvesti ih u državni sektor
arcins arcins 11:54 26.10.2011

Re: znate šta,

Apsolutno se slazem, moja poenta je i bila u tome da inicijative iz civilnog sektora nisu bauk, naprotiv. Drugi deo se tice edukacije sluzbenika od strane NVO, gde je, takodje, navedeni primer iz francuske par excellence.
blogovatelj blogovatelj 03:45 27.10.2011

Re: znate šta,

e blogovatelju stara blogerska kuko.
Ti se kao praviš naivan pa si preskočio onaj detalj da je 75% koje su obučili u ICT-u zaposleno u državnim službama = platila država. A odakle državi pare ako ne iz budžeta?


Vidis, u tom slucaju je drzava veci problem od ITC-a.
Dakle, treba iskopati ime onog koji je odlucio da im da pare.
Pretpostavljam da ni ITC nije nevin, ali mislim da taj/ta koji/ja je odlucio/la da im da pare iz budzeta mora da snosi vecu odgovornost od njih samih.
ecce-florian ecce-florian 14:55 27.10.2011

Re: znate šta,


Vidis, u tom slucaju je drzava veci problem od ITC-a.
Dakle, treba iskopati ime onog koji je odlucio da im da pare.
Pretpostavljam da ni ITC nije nevin, ali mislim da taj/ta koji/ja je odlucio/la da im da pare iz budzeta mora da snosi vecu odgovornost od njih samih.

Greška u polaznoj postavci

Nasilje uključujući i seksualno nasilje u porodici odnosno njegovor okrivanje, kažnjavanje i pružanje pomoći žrtvama,trebalo bi da bude
predmet zajedničkog rada države, pravosuđa i nevladinog sektora.Za ovaj rad nevladin sektor traba da prima sredstva iz budžeta.Ovaj rad nevladinog sektora trebalo bi da uživa punu medijsku podršku.
Problem je KAKO neke nevladine organizacije rade poslove iz svog domena, ko procenjuje da li treba ili ne dodeljivati dodatna sredstva za NVO.
ITC je u proteklom periodu bio veoma aktivan na polju zaštite prava raznih pojedinaca i grupa. ITC i Dušica Popadić su potpisnici sigurno više stotina proglasa,povelja i zahteva upućenih javnosti zajdeno sa grupom od 50 tak NVO.
Ovde( u ovom blogu i par prethodnih) je samo reč o OSNOVNOJ delatnosti ITC-a a to je kako mu i sam naziv kaže incest odnosno zaštita od seksualnog nasilja nad decom u širem smislu, kao i zaštita žena od nasilja a prema njihovom programskom opredeljenju, odnosno o modusu, tj. na koji način ITC to radi.
Upućeno je više kritika, neke su možda i na mestu a da ni jedna nije udostojena bilo kakvog odgovora.Radi se dakle o javnosti rada ITC kao korisnika dela budžetskih sredstava za ostvarenje neupitnih ciljeva zaštite dece i žena.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:54 26.10.2011

Smisao bloga

Sad sam pročitao sve komentare. Imao sam problema pa nisam imao mogućnost da se uključim sve do sada.
Ima mnogo nteresantnih komentara. Ali samo su me komentari AlexDunje onako baš pogodili. A poslednji sa rečenicom: dušicu sa bloga. to je rešenje me je ostavio bez daha. Toliko da jedva imam snage dalje da komentarišem. Zar je to logika, zar je to razuman pristup, zar je to podrška žrtvama?! Kakva god da je Dušica - ona je u temi incesta i mi treba da zavežemo, zamuknemo, ućutimo?! Da ja osnivam NVO, da je to rešenje i da je sve drugo samo mlaćenje prazne slame?!?!

U svakom slučaju pokazivati prezir prema blogerima, duže od godinu dana, i onda preko sopstvenog sajta javiti da hoće da razgovara sa blogerima (uz ogromnu laž da je VIP bloger na šta bi trebalo da reaguje B92) u nedelju popodne, meni daje ideju da bacim bombu na njihov štand. Zbog toga sam odlučio da ne idem tamo. Ne bih mogao da se uzdržim a i pokazao bih da pristajem na ponižavajuće i gromko IGNORE koje smo dobili od strane Dušice.

zilikaka zilikaka 11:14 26.10.2011

Re: Smisao bloga

6101406
meni daje ideju da bacim bombu na njihov štand. Zbog toga sam odlučio da ne idem tamo.

Greši za obe stvari.
Konstruktivan pristup problemu nalaže da se u miroljubivoj atmosferi, uz obavezno prisistvo medija, Dušici postave konkretna pitanja iz oblasti o kojoj je Gorštak gore pisao, odnosno da je se priupita kolko muzike je pružila za onolko para
freehand freehand 11:29 26.10.2011

Re: Smisao bloga

zilikaka
6101406
meni daje ideju da bacim bombu na njihov štand. Zbog toga sam odlučio da ne idem tamo.

Greši za obe stvari.
Konstruktivan pristup problemu nalaže da se u miroljubivoj atmosferi, uz obavezno prisistvo medija, Dušici postave konkretna pitanja iz oblasti o kojoj je Gorštak gore pisao, odnosno da je se priupita kolko muzike je pružila za onolko para

Ja sam za to da se upotrebe krajnje mere.
Da joj se pošalje Cerski na štand,
A da Martina&Kosmogina izveštavaju sa hepeninga.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:49 26.10.2011

Re: Smisao bloga

zilikaka
6101406
meni daje ideju da bacim bombu na njihov štand. Zbog toga sam odlučio da ne idem tamo. Greši za obe stvari. Konstruktivan pristup problemu nalaže da se u miroljubivoj atmosferi, uz obavezno prisistvo medija, Dušici postave konkretna pitanja iz oblasti o kojoj je Gorštak gore pisao, odnosno da je se priupita kolko muzike je pružila za onolko para


Znate šta. Ja sam običan čovek, KRALJMAJMUNA mi je nadimak, limitiran sam, živci, srce, vreme, novac, posao, porodica, bolesni članovi porodice, đaci.
I vi meni kažete da u miroljubivoj atmosferi pristanem na poniženje. I da pronađem medije koje zabole ona stvar što mi pišemo duže od godinu dana. I da sa kraljevskim mirom razgovaram. Sva ta pitanja koja pominjete (Gorštak) su postavljana ovde direktno njoj. Svi smo želeli da javno odgovori ovde, na blogu. Tu je i postavljala svoje iritirajuće tekstove. I sad treba da pristanemo na odgovor na Sajmu pred 5 ljudi i pred monterima koji skidaju štandove?!?!
gorstak92 gorstak92 11:51 26.10.2011

Re: Smisao bloga

freehand
Ja sam za to da se upotrebe krajnje mere.
Da joj se pošalje Cerski na štand,
A da Martina&Kosmogina izveštavaju sa hepeninga.

Možda Kosmogina dođe u sandalama sa visokom štiklom pa bi bilo dobro da dođe i Dragoljub (naš, a ne onaj njen od 4 godine) da joj malo izmasira stopala.
Ako ,,izvedbi" bude prisustvovala i čuveni filolog, pardon, filološkinja Svenka Savić zvati Kralja pod hitno i da ponese ulja za masažu. Može i erotska ako baš insistira, ali turpija za tvrde pete je obavezna.
Blogeri u publici nek ponesu taze homemade ajvar i na licu mesta ustanove koji je najbolji.
Ono da joj dođe cerski je mnogo surovo.

Da. Samo da ponovim:

P R A V D A
Z A
D U Š I C U ! ! !
zilikaka zilikaka 12:14 26.10.2011

Re: Smisao bloga

Ja sam običan čovek, KRALJMAJMUNA mi je nadimak, limitiran sam...

Baš toga sam se plašila
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 12:42 26.10.2011

Re: Smisao bloga

Svi smo želeli da javno odgovori ovde, na blogu.

aj bez ljutnje.
drvlje i kamenje jer vas žena ignoriše - tako 'ispada', pa čak se i zaobilazi priča (a pričalo se) o tome šta ti ljudi tamo rade i da li su marnjavali i koliko - a mene zabole što ignoriše, ukoliko radi svoj posao.
razumem da si čovek od krvi i mesa, ali potera na blogu neće sprečiti nečije zlostavljanje, niti će sprečiti da neko zloupotrebi zlostavljane zarad...(dopisati po potrebi). daklem, potrebno je malo više od ajvar revolucije - to najbolje znaju oni koji su i sami žrtve zlostavljanja (bilo kakvog).

sasvim konkretno, moja majka je smogla snage (a još važnije: hrabrosti) da se razvede nakon trideset godina braka, onda kada je u meni videla osobu koja će joj definitivno pomoći - uprkos svemu.

ovim lintimnim - u pokušaju da ne budem patetična - segmentom želim reći i da su svi ljudi koji su našu porodicu poznavali bili ljudi od krvi i mesa i imali su svoje probleme (da se razumemo: ne krivim ih više), tako da ih naša mala storija nije baš toliko zanimala. štaviše, ja sam bila nevaljala jer sam uporno pokušavala de (se) odbranim, a to se nije baš uklapalo u sliku za drugare.

zato sam i napisala: -jebo vas ajvar, jer ne verujem da je iko od vas doživeo da mu ćale šutira kevu na ulici i zato vam je savršeno normalno da bojkotjujete izveštavanje itc-a (d.p. je samo kotač) na taj način. nemate sentimentalnih veza, ništa vas ne žulja. razumljivo.

ja, eto ne mislim da treba bojkotovati, već obelodaniti, pomoći, angažovati, lišiti se par sati nedeljno...itakodaljeitakodalje, da ne širim i postujem čaršave. sklanjanje dotične iz vip-a, a onda i sa spiska onih koji ovde mogu da pišu ne pomaže ničemu, ne doprinosi ničemu, sem možda tišini.

sajt itc-a je smešan - ali mi ne znamo koliko je plaćen taj 'dizajn': možda ga je radio neko za dž? ovde ima dosta onih koji bi žmurećki mogli da naprave desetostruko bolje rešenje za relativno kratko vreme.
hoću da kažem da je potrebno udružiti znanje, želju i vreme da bi nešto ispalo kako valja. u suprotnom, dragi moji - džabe vam blogovi...

na kraju,
energija koja je rasuta po svim blogovima koje je d.p. postirala, kao i kontrablogovima - mogla je definitivno biti utrošena na nešto konstruktivno (opet dopisati po potrebi).

trollpatroll

ovo sam već pisala, al moram još jednom (valjda će se shvatiti onako kako je i napisano)
uključivši se u priču jedne devojčice (nakon priloga koji sam videla na tv-u), a koja je rodjena sa teškom anomalijom (status: operacija hitna, van zemlje i basnoslovno skupa), bazala sam po gradu u pokušaju da aktiviram ljude, pomognem koliko mogu. reakcije su bile:
1) čudjenje
2) blagi podsmex - mora da nisam imala ništa pametnije da radim
3) zabrinutost - šta ako dete umre? (???)
4) niko se nije ponudio da pomogne na bilo koji način

na koncu svega, meni je bila čast da budem deo (mizeran, ali deo ipak) cele priče.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:33 26.10.2011

Re: Smisao bloga

snezana mihajlovic aj bez ljutnje.
drvlje i kamenje jer vas žena ignoriše - tako 'ispada', pa čak se i zaobilazi priča (a pričalo se) o tome šta ti ljudi tamo rade i da li su marnjavali i koliko - a mene zabole što ignoriše, ukoliko radi svoj posao.

Snežana, ja poštujem tvoj aktivizam. Ali ne razumem prezir pema našem ili mom malom aktivizmu kontra očigednoj diskrepanciji između onoga što bi DP & ITC trebalo da budu i onoga kako se prikazuju.
Mene boli (ne ono zabole me) kad vidim da neko radi posao suprotno od onoga što se očekuje. Ti možeš da sanjaš da je to samo loš dizajn bloga ili slatki mali ignore mnoštva komantatora ali ja ti kažem u lice: ... (šaljem na PP da me ne bi uhapsili)...
A to da li radi svoj posao - ja ne znam šta je njen posao. A jako me interesuje. Po spoljnim simptomima (kao kad analiziramo zemljotres ili vulkan) tu nešto gadno kuva i ključa a i smrdi.
margos margos 13:52 26.10.2011

Re: Smisao bloga

Možda zvuči paradoksalno, ali emotivna distanca je ponekad dobrodošlija od izliva emocija, kada je pomoć unesrećenima u pitanju.

Ne poznajem Dušicu Popadić, ne sviđaju mi se njeni blogovi, ne sviđa mi se ni njihov sajt (al' moj je još gori), reagujem na politički korektan govor (došli/došle, bili/bile, dosadili/dosadile itd) psovkom, a još manje mi se dopada sprdnja i poziv na sajamskom štandu koji bi, po mom sudu, morao biti ozbiljan - jednako kao osnovna tema kojom se ITC bavi...

Mogla bih još nabrajati šta mi se ne dopada, ali jedno znam - ITC je davno osnovan, pre više od 15 godina, kada temu incesta, porodičnog nasilja i silovanja, gotovo da niko nije pominjao, a još manje imao mehanizme da pomogne žrtvama i/ili da pozove žrtve da izađu iz sopstvenog pakla.

Možda su se umorili(umorile), možda su završili jednu etapu poslovanja i nisu dorasle sledećoj, možda je i nivo svesnosti o problemu nadrastao njihove sposobnosti daljeg, odgovarajućeg delovanja, no učinili su dosta na iznošenju tog problema na površinu.

Znam mnogo žrtava silovanja, nekoliko žrtava porodičnog nasilja, a samo jednu osobu koja je doživela incestuozne radnje u detinjstvu - koje je potisnula i vratile su joj se u svest tek u 22-oj godini. Pa se pitam dve stvari, da li je moguće da je samo jedna osoba imala hrabrosti da mi to saopšti i koliko njih dnevno srećem, a da nemam pojma.

PS Ako onu matematiku u dinarima, evrima i dolarima, podelimo na period od 17 godina, neće nam tako bolno udarati u uši i moždane ćelije.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 14:06 26.10.2011

Re: Smisao bloga

A to da li radi svoj posao - ja ne znam šta je njen posao.

pa, recimo da bi to trebalo da znamo - odatle polazi sve.
ne prozivam ja tebe niti prezirem, ali, ovo nije aktovizam, ili mi imamo različitu predstavu o tome šta bi trebalo da bude aktivizam.
Ti možeš da sanjaš da je to samo loš dizajn bloga

to sam uzela samo kao primer, jer je evidentno loše to što bi trebalo da se nazove nekakvim dizajnom.
(za početak)ideja da klikneš osamsto puta da bi negde stigao je smešna i - očigledno da neko (eto u toj, za sve vidljivoj sferi) ne radi svoj posao kako treba.

florian je na prošlom dušicinom postu napisao neke stvari zbog kojih i ono gore što sam citirala. (još važnije: kad pročitaš - donator: ministarstvo to i to)

nije ict (ukoliko ne radi kako treba) problem, problem smo mi koji omogućavano tako nešto.

daklem, ukoliko neko ovde ima neke informacije, mora da postoji mesto gde se to može prijaviti, a da ne bude to crna rupa.

ja bih, recimo pozvala b92 da odemo do njihovog štanda i malo popričamo (sa vip blogerkom, koja je voljna da objasni), za početak.

margos
Možda zvuči paradoksalno, ali emotivna distanca je ponekad dobrodošlija od izliva emocija, kada je pomoć unesrećenima u pitanju.

ne zvuči paradoksalno ni malo. tako treba da bude. moje iskustvo (krajnje limitirano) govori da je nekad neunesrećenim teško da shvate unesrećene... te s' tim u vezi i opaska: ne žulja.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:35 26.10.2011

Re: Smisao bloga

margos Pa se pitam dve stvari, da li je moguće da je samo jedna osoba imala hrabrosti da mi to saopšti i koliko njih dnevno srećem, a da nemam pojma.

Sad smo ušli u vode pretpostavki. Mora se i to.
Šta misliš koliko se osoba obratilo ITC-u? Ja mislim vrlo malo. Ali su se oni angažovali na drugim poljima.
zilikaka zilikaka 20:03 26.10.2011

Re: Smisao bloga

Potpuno si u pravu za ovo:
energija koja je rasuta po svim blogovima koje je d.p. postirala, kao i kontrablogovima - mogla je definitivno biti utrošena na nešto konstruktivno

uglavnom se ovde stvari tako i završavaju.
Ja sam na blog i dospela zbog Krugolinine akcije. Povuklo me da nešto uradim.
Nažalost,i to se rasplinulo.
Koliko znam, osim tog pokušaja, sličnog ovde nije bilo.

Prilikom svake diskusije o teškim temama, obavezno naglasim da ako iko ima konstruktivnu ideju kako doprineti, može računati i na moje angažovanje.
Do sada nije bilo zainteresovanih.

Ipak, od svega što si ti ispričala, ovo mi je posebno zaparalo uši
moja majka je smogla snage (a još važnije: hrabrosti) da se razvede nakon trideset godina braka, onda kada je u meni videla osobu koja će joj definitivno pomoći - uprkos svemu.


Možda grešim, ali mislim da smo ovde nekako zaključili da Dušica nije osoba od koje se može očekivati bezrezervna pomoć.
I upravo u tome je problem.

To nema veze sa sajtovima, jer je pitanje koliko ih žrtve uopšte gledaju.
Nema veze ni sa činjenicom da neće da priča sa nama, ali ima veze sa sadržajem blogova koje je objavljivala.
Meni je to ličilo samo na otaljavanje forme radi.
E, pošto se ona bavi poslom koji nikako ne sme da se otaljava forme radi, jer tako nešto direktno ugrožava žrtve - zato sam se pridružila hajki.
I duboko verujem da je treba potpuno odstraniti iz tog posla, kako bi neko drugi mogao da tu aktivnost preuzme i radi je kako mora se radi.
margos margos 21:02 26.10.2011

Re: Smisao bloga

KRALJMAJMUNA
margos Pa se pitam dve stvari, da li je moguće da je samo jedna osoba imala hrabrosti da mi to saopšti i koliko njih dnevno srećem, a da nemam pojma.

Sad smo ušli u vode pretpostavki. Mora se i to.
Šta misliš koliko se osoba obratilo ITC-u? Ja mislim vrlo malo. Ali su se oni angažovali na drugim poljima.

Ne znam koliko joj se obratilo, stvarno ne znam....
Napomenula sam da ja znam samo jednu tj da je samo jedna osoba imala hrabrosti da mi to kaže, kao ilustraciju toga koliko je uopšte teško izvući na površinu slučajeve incesta i da verujem da je ITC za sve ove godine postojanja obavio nekakav posao - značajan ili ne, to ne mogu da sudim.

Pre desetak godina sam bila zainteresovana za jedan njihov seminar i nisam mogla da se uklopim zbog obaveza, i sad mi je žao što tad ne odoh. Mogla bih nešto kompetentnije da kažem.

Ali sad se setih - ITC je pokrenuo onaj projekat i film, o kome je Snežana pisala svojevremeno blog ''Novo je da sam bila zlostavljana''.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 21:07 26.10.2011

Re: Smisao bloga

Možda grešim, ali mislim da smo ovde nekako zaključili da Dušica nije osoba od koje se može očekivati bezrezervna pomoć.

ne samo to. (u suštini ne zaključujem ništa, jer premalo znam - povlačim paralele) mojoj majci niko nikada nije ponudio pomoć. tako je to bilo: ćutiš, jer te sramota što te biju, a posle se navikneš pa ćutiš, a kad bi i progovorio - malo te strava vata.
nego nisam to htela.

još jedan trol: i ovo je zlostavljanje

dakleM državo moja, kolko košta da se napravi jedan bedan wc: dva čučavca i dva lavaboa, pa čak i unisex da bude? (znači da nema x2) ili da budu razdvojeni, a da bude 1 čučavac i 1 lavabo?

Meštani krivca za epidemiju vide u uslovima u školi, gde toalet mogu da koriste samo nastavnici, dok je deci namenjen poljski WC, a ruke moraju da peru u lavoru.

i tako,
neko reče kako sve ovo treba sistemski?
treba.

- Deca piju vodu iz flašica koje ponesu od kuće. Nakon korišćenja poljskog toaleta udaljenog desetak metara od škole đaci ne mogu da operu ruke. Snalaze se tako što ih peru u lavoru - kaže Dinić.


za odjavu:

Meštani tvrde da u školi postoji urađena vodovodna i kanalizaciona mreža, ali da to koriste isključivo nastavnici.


- Toalet u školi koriste nastavnici, dok naša deca i zimi i leti moraju u poljski WC - kažu nezadovoljni roditelji.


U školi koja je bila zatvorena nije bilo direktora, koji nije bio dostupan ni za telefonske pozive.


jbt, pa malte ne su blogeri koji posećuju ovaj sajt u stanju da skupe kintu za jedan čučavac...tuga jedna.
zilikaka zilikaka 16:18 27.10.2011

Re: Smisao bloga

pa malte ne su blogeri koji posećuju ovaj sajt u stanju da skupe kintu za jedan čučavac...tuga jedna.

Vidiš, ja sam protiv takvog pristupa problemu.

Tačno je da se ovde mogu sakupiti pare za jedan čučavac, i to bi mnogo pomoglo toj deci u toj školi. Onda bi se logično pojavila neka slična škola sa sličnim problemom, ali bi među blogerima bilo upola manje raspoložanih da daju prilog.
Za treći slučaj teško da bi iko reagovao...

S druge strane, neko recimo napiše blog u kojem će nas upoznati sa detaljima te priče i predložiti da počnemo zajedničku akciju.
Onda mi tu malo vičemo ali to još ne znači ništa. Tom prilikom treba regrutovati volontere (ja se javljam) koji će krenuti da vrše pritisak na institucije da se TAJ problem reši.

Znači, zakoni, pravilnici, slanje dopisa, prozivanje ministra, načelnika okruga, inspekcija... Udri.

Najbolje ako se sve još osmisli kao akcija zvučnog naziva (recimo operacija klozet), pa onda redovno izveštavanje kome se obraćalo i kakvi su odgovori.
..pošto si i sama rekla da je za rešavanje tog problema potrebno malo para, oni koji treba bi ih brzo našli, samo da nas skinu s vrata.
Rezultat - izvojevana mala pobeda, svi zadovoljni i spremni da idu dalje.
...e, a onda sledeća akcija - sledeći klozet :)
milisav68 milisav68 16:59 27.10.2011

Re: Smisao bloga

zilikaka
.
Znači, zakoni, pravilnici, slanje dopisa, prozivanje ministra, načelnika okruga, inspekcija... Udri.


Pritisak na vlast, da samo rade svoj posao, i ništa više.

Posle sve "dodje", na svoje mesto.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:23 27.10.2011

Re: Smisao bloga

milisav68

zilikaka.Znači, zakoni, pravilnici, slanje dopisa, prozivanje ministra, načelnika okruga, inspekcija... Udri. Pritisak na vlast, da samo rade svoj posao, i ništa više.Posle sve "dodje", na svoje mesto.

Ako ovo nije pritisak, ne znam šta jeste.
Ali da ponovim moj stari predlog:
da sam na mestu Martininom ili Veranovom (znate ko su oni, naravno) odavno bih napravio kontakt sa ITC-om, slao bih mailove, otišao bih na njihovu adresu, zvao bih telefonom, i na kraju bih u nedelju otišao na Sajam sa kamerom i napravio zanimljiv prilog.
Zaista ne razumem zašto se bez mnogo ulaganja ne napravi takav prilog, emisijica.
zilikaka zilikaka 20:11 27.10.2011

Re: Smisao bloga

Od pomenutih zaista ne očekujem baš ništa, jer oni prave robu koju treba što bolje pordati, a ovakva angažovanja baš i ne donose prebrojivu dobit.

S druge strane, živibilipavideli, ni na blogu nikad neće biti pokrenuta inicijativa o kojoj sam gore izmaštala.

Svatila sam to odavno, al mi ipak nekako lepo da ovde dangubim
gorstak92 gorstak92 09:55 28.10.2011

Re: Smisao bloga

zilikaka
S druge strane, živibilipavideli, ni na blogu nikad neće biti pokrenuta inicijativa o kojoj sam gore izmaštala.


Citirao sam ovaj zilin komentar, a čini mi se da su svi u ovom nizu + DP u velikoj zabludi.
Da li je samo meni čudno da pod naslovom komentara ,,Smisao bloga" svi pišete o nekim aktivnostima, akcijama, volontiranju, donacijama...?

Nije to smisao bloga.
Kako ide definicija?
Znam da je Kralj želeo da pojasni šta je hteo da postigne tekstom, ali su komentari malo fijuknuli.

Opet, šta ja tu popujem kad su na ovom BloguB92 ogromna većina autora neki aktivisti: politički, NVO, privatni biznis + ovi što popuju kao ja sad.
Blog se toliko iskvario da ukoliko neko napiše šta mu se interesantno desilo danas ima da naiđe na veliko čuđenje posetilaca.

Činjenica je da je do kvara došlo usled pogrešnog odabira autora. Ukoliko bi svi imali autorsku opciju na tržištu bi bili najčitaniji oni najzanimljiviji blogovi.
Ovako, ostaje nam (meni sigurno) da se zavitlavamo iz sve snage kod aktivista kao DP što je.
Zvuči malo morbidno zajebavati se na Postovima gde je incest u naslovu, ali to je taj kvar bloga o kome pišem.
Da ima kvalitetnih blogova ne bi ja provodio vreme na ulici (čitaj Dušicinom blogu) .

PRAVDA ZA DUŠICU!
zilikaka zilikaka 14:58 28.10.2011

Re: Smisao bloga

Ma stoji to što kažeš za definiciju bloga, nego mene povuče da kad već sedimo ovde, malo i okrečimo
gorstak92 gorstak92 11:04 29.10.2011

Re: Smisao bloga

zilikaka
Ma stoji to što kažeš za definiciju bloga, nego mene povuče da kad već sedimo ovde, malo i okrečimo

Ne mogu tebe da ukorim kad sam ja koristio množinu u prethodnom komentaru, ali u definiciji bloga piše da je to lični zapis na internetu. Akcenat je na ono lični.
Nema mi, nas, vas, njih... samo ja. Lično i personalno.

Uzgred, zašto je Krugolina posustala sa akcijom koja je bila jedini ponos i dika BlogaB92?
zilikaka zilikaka 11:57 29.10.2011

Ne mogu da odolim, da ne overim

100

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana