Moj grad| Politika| Sex

Udruženje Robovlasnika Srbije - URS

expolicajac RSS / 24.10.2011. u 09:18

490x370_jura.jpg

 Udari mi „žila glupača“ jutros i prosto ne znam šta da radim. Pogledam se u ogledalo, vidim jednu poznatu veliku glavu za koju je avatar šapka mala, i pomisli „A bre Ex za koga gazismo ovolko blato“.

Pre nedelju dana svrati do nas prijatelj mog starijeg sina, i onako skrušeno počne razgovor samnom. „Čika Ex, znate da sam u teškoj situaciji, umro mi je otac majka jedva spaja kraj s krajem, moram da prekinem studije i nešto radim. Možete li da mi pomognete oko zaposlenja u „Juri“. Znam da vas svi znaju i vi ste mi jedina nada da se zaposlim tamo. Zanam da vi nerado za bilo koga zovete, ali ja nemam drugog sem vas da ga zamolim“.

Gledam tog mladog čoveka, dotužnelo  mi toliko da ostanem bez reči. Uzmem mu osnovne podatke i obećam da ću videti šta mogu. Posle jedno dva dana premišljanja ipak odlučim da pozovem „Svemogućeg većznatekoga“.

Na moje veliko iznenađenje posle dva zvona javi mi se „Svemogući većznatekoji“ i odmah počne „ A bre Ex gde si, ne javljaš se, baš sam te spominjao pre dva dana, svima pričam kakav si ti bio šef, itd....“ Normalno da je moj odgovor bio u skladu sa mojim temperamento. „ Svemogući, nemoj da se foliraš, te slatke reči ostavi za tvoje birače a u svakom slučaju mora da imaš mnogo putera na glavi kad mi se javljaš čim si video moj broj.“ „Nego, da ti ne oduzimam previše dragocenog političkog vremena, imam jednu molbu?“ Ispričam mu šta sam već imao, a on onako politikantski kao što uvek ume, „Ma nema problema, daj da pomognemo detetu“. Pustim mu ja poruku sa podacima, i osetim neko olakšanje sa iskrenom nadom da će momak dobiti posao.

Posle tri dana opet dođe momak kod nas i ispriča sledeću priču. „Čika Ex, puno vam hvala na pomoći, ali ja ipak neću moći da se tamo zaposlim. Zvali su me iz stranke ovih preobučenih „G-17“ i rekli da ću dobiti posao uz jedan uslov, da se učlanim u URS. Posao mi stvarno treba ali postoji još malo ponosa u meni i malo mi je to sve bljutavo.“

Došlo mi je da ujedem sam sebe za dupe. Pa ovi ne prave ni feudalizam, oni prave robovlasništvo.

Eto kako se statistički prikazuje da URS na sledećim izborima osvaja 7,5 % glasova.

Što bi rekli mladi „Tuga brate“!  

 

Tagovi



Komentari (100)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 09:25 24.10.2011

URS

u Beogradu zove gradjane na tribine na njihove prajvat mobilne telefone!

Pitanje je, kako do tih brojeva dolaze i kojim pravom?!

nisam sigurna da je to uopste pitanje!




ps- ko je svemogucivecznamokoji, za nas iz zadnjih redova, gde se ne vidi bas najbolje?
dragan7557 dragan7557 09:39 24.10.2011

Re: URS



ps- ko je svemogucivecznamokoji, za nas iz zadnjih redova, gde se ne vidi bas najbolje?

Porodična Manifaktura Krkobaić & Son Ltd.


cerski
angie01 angie01 09:48 24.10.2011

Re: URS

mis'is, Grenson!
dragan7557 dragan7557 10:19 24.10.2011

Re: Dinastija

angie01
mis'is, Grenson!

Pa jebiga angie, nisam znao da je već i praunuk već stasao? A valjda je i čukun unuče tu, ako, ako ...., ne veli narod s' razlogom: na Mlađen/ima svet ostaje.

Eto recimo i Bušovi su tako počeli, prvo Preskot pa onda .....

cerski
nikolic777 nikolic777 10:20 24.10.2011

Re: URS

URS


naslov je dovoljan :)
dragan7557 dragan7557 10:22 24.10.2011

Re: URS

nikolic777
URS


naslov je dovoljan :)

Kako kome, nekima je i JUL bio dovoljan!

cerski
jedi-knight jedi-knight 15:25 24.10.2011

Re: Dinastija

Pa jebiga angie, nisam znao da je već i praunuk već stasao? A valjda je i čukun unuče tu, ako, ako ...., ne veli narod s' razlogom: na Mlađen/ima svet ostaje.

Eto recimo i Bušovi su tako počeli, prvo Preskot pa onda .....

cerski


Oni su ( Bušovi ) u bratstvu Lobanja i kosti, dok ovi Mlađeni, prateći trengove sa zapada, mogu da oforme Kost i koža.







im_batman im_batman 17:57 24.10.2011

Re: URS

nikolic777
URS


naslov je dovoljan :)


Urpavo tako!
Ocekivao sam drugaciji tekst od naslova. Al ajd sad... Za dzebe citanje i ovo je dosta
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:52 24.10.2011

Pa ex

7,5% misli da je to okay! A to mi je potpuno neverovatno kako je to moguće. Ej 7,5% misli da je to ok...
kukusigameni kukusigameni 09:55 24.10.2011

Re: Pa ex

uros_vozdovac
7,5% misli

Misliti i "cveće brati", nije isto.
Dr M Dr M 10:03 24.10.2011

Re: Pa ex

uros_vozdovac
7,5% misli da je to okay! A to mi je potpuno neverovatno kako je to moguće. Ej 7,5% misli da je to ok...


To je plan, tih 7,5%.

Zato će sad da krene bujica praznih obećanja, masovno, preko TV, mobilnih, tvitera.

Ovo sa ovim klincem je sitnica, 1 na 1..a i usluga Exu, na koju će kasnije da ga podsete..
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:07 24.10.2011

Re: Pa ex

kukusigameni
uros_vozdovac
7,5% misli

Misliti i "cveće brati", nije isto.


Haha, da preformulišem, a?

Idemo, 7,5% naših sugrađana u svom etičkom šablonu nema ništa protiv ponašanja URS, čak štaviše, preporučuje ga ostatku!

Jel bolje?
dragan7557 dragan7557 10:08 24.10.2011

Re: Pa ex koriguj ovo

Pa ovi ne prave ni feudalizam, oni prave robovlasništvo.

Proces pravljenja je završen, pa bi trebalo da stoji: oni su napravili robovlasništvo.

cerski
dragan7557 dragan7557 10:11 24.10.2011

Re: Pa Dr M koriguj ovo

na koju će kasnije da ga podsete..

Šta je bre ovo danas?

Umesto podsete, treba da stoji: sa kojom će kasnije obojicu da ucene.

cerski
Hansel Hansel 10:44 24.10.2011

Re: Pa ex

uros_vozdovac
7,5% misli da je to okay! A to mi je potpuno neverovatno kako je to moguće. Ej 7,5% misli da je to ok...

Ja se nadam da je bar pola od tih 7,5% (pa čak i od izašlih), ako je imalo realna ta procena - neinformisana.

Mada, pomisli samo koliko je procenata bilo za neke druge opcije... nee, ništa niej čudno.

A Dinkić na tribinama obećava više para za mesne zajednice, da se više pitaju, blabla, negde obećava i formiranje novih opština... najavljuje ministra zdravlja (ne znam da li ovaj i dolazi, za jednu tribinu sam čuo da se izvinio)... i svuda je parola npr. "Zeleni venac na 1. mestu" - ne tkao davno bilaje "Srbija na 1. mestu", ali - ko to pamti, pa da uporedi sudbinu Srbije s budućom sudbinom mesne zajednice!
expolicajac expolicajac 10:50 24.10.2011

Re: Pa Dr M koriguj ovo

Umesto podsete, treba da stoji: sa kojom će kasnije obojicu da ucene.

Koliko poznajem sebe mogu da dobiju samo "racku"
expolicajac expolicajac 10:54 24.10.2011

Re: Pa ex

Ovo sa ovim klincem je sitnica, 1 na 1..a i usluga Exu, na koju će kasnije da ga podsete..

Koliko poznajem sebe mogu da dobiju samo "racku". Tebi je doktore kroz moje pisanije do sada valjda jasno "s koga se ima poso"
Dr M Dr M 10:56 24.10.2011

Re: Pa Dr M koriguj ovo

dragan7557
na koju će kasnije da ga podsete..

Šta je bre ovo danas?

Umesto podsete, treba da stoji: sa kojom će kasnije obojicu da ucene.

cerski


Nema potrebe da korigujem.

Na ovako sitne usluge se podseća, ucene su za prolaz na tenderu, zataškavanje aferica i tako to.

A najveće ucene su kad se formira vlada i dele javna preduzeća.

Tu sve udje u cenu..
dragan7557 dragan7557 10:59 24.10.2011

Re: Pa Dr M koriguj ovo

expolicajac
Umesto podsete, treba da stoji: sa kojom će kasnije obojicu da ucene.

Koliko poznajem sebe mogu da dobiju samo "racku"

Pa onda važi: Ucena u pokušaju?


cerski
dragan7557 dragan7557 11:01 24.10.2011

Re: Pa Dr M koriguj ovo

A najveće ucene su kad se formira vlada i dele javna preduzeća.

Ma da, od oca je ostanulo sinu? Inače koja politikantska stranka je naj, naj, naj, bogatija u Srbiji?

cerski
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:08 24.10.2011

Re: Pa Dr M koriguj ovo

Ds
Dr M Dr M 11:08 24.10.2011

Re: Pa ex

Tebi je doktore kroz moje pisanije do sada valjda jasno "s koga se ima poso"


Ma znam, i Tebe i ove UkRadi Sam, neće oni Tebe..ni Ti njih..
dragan7557 dragan7557 11:12 24.10.2011

Re: Pa ex

A Dinkić na tribinama obećava više para za mesne zajednice,

Pa šta fali, ionako nisu njegove, jebeš tuđe pare.

cerski
jedi-knight jedi-knight 15:28 24.10.2011

Re: Pa ex

Ovo sa ovim klincem je sitnica, 1 na 1..a i usluga Exu, na koju će kasnije da ga podsete..


Kad bi meni neko učinio TAKVU uslugu, bolje bi mu bilo da me ne podseća, a verujem da i Ex slično razmišlja.
ljuboten ljuboten 08:32 25.10.2011

Re: Pa ex

A Dinkić na tribinama obećava više para za mesne zajednice,

Pa šta fali, ionako nisu njegove, jebeš tuđe pare.

Tebi je doktore kroz moje pisanije do sada valjda jasno "s koga se ima poso"


Ma znam, i Tebe i ove UkRadi Sam, neće oni Tebe..ni Ti njih


A najveće ucene su kad se formira vlada i dele javna preduzeća.

Ma da, od oca je ostanulo sinu? Inače koja politikantska stranka je naj, naj, naj, bogatija u Srbiji?

cerski


Nema potrebe da korigujem.

Na ovako sitne usluge se podseća, ucene su za prolaz na tenderu, zataškavanje aferica i tako to.

A najveće ucene su kad se formira vlada i dele javna preduzeća.

Tu sve udje u cenu..


Što je dobar ovaj Kapitalizam, milina jedna! No, samo za poludeti.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 08:47 25.10.2011

Re: Pa ex

Što je dobar ovaj Kapitalizam, milina jedna! No, samo za poludeti.

Državni kapitalizam, poput Brozovog!
Samo, umesto jednog Broza, tu je njih više, kao što je mesto jedne Partije, imamo više njih.
expolicajac expolicajac 08:58 25.10.2011

Re: Pa ex

Državni kapitalizam, poput Brozovog!
Samo, umesto jednog Broza, tu je njih više, kao što je mesto jedne Partije, imamo više njih.

Ima demokratskog štofa u tebi. Srđo, Srđo, vragolanu jedan
expolicajac expolicajac 09:00 25.10.2011

Re: Pa ex

ljuboten

Nisam siguran "Dal me hvališ il me žališ"
U svakom slučaju dobrodošao.
Hansel Hansel 10:49 24.10.2011

Au, Exp!

(Ono EX je rezervisano za ZŽ-a, moliću lepo, videli smo i na registraciji )

Pa, šta bi s onim tvojim operativnim radom, kada je došlo do ovoga:

Došlo mi je da ujedem sam sebe za dupe. Pa ovi ne prave ni feudalizam, oni prave robovlasništvo.


Još ko ono prvi reče (Vesna Pešić?) da danas ni čistačica ne može da se bude bez učlanjenja?

A neko i reče, da l' Basara il' ko, da su komunisti od stručnjaka pokušavali da prave partijce, a ovi danas prave od partijaca "stručnjake"...
angie01 angie01 11:07 24.10.2011

Re: Au, Exp!

A neko i reče, da l' Basara il' ko, da su komunisti od stručnjaka pokušavali da prave partijce, a ovi danas prave od partijaca "stručnjake"...


" "!
dragan7557 dragan7557 11:08 24.10.2011

Re: Au, Exp!

A neko i reče, da l' Basara il' ko, da su komunisti od stručnjaka pokušavali da prave partijce, a ovi danas prave od partijaca "stručnjake"...

Što jes, jes, kobasicijada je majka.

cerski
svedok92 svedok92 11:07 24.10.2011

Balvani u očima

Uzmem mu osnovne podatke i obećam da ću videti šta mogu. Posle jedno dva dana premišljanja ipak odlučim da pozovem „Svemogućeg većznatekoga“.


... i to sve u nadi da će Svemogući znatevećkoji raspisati konkurs, ili što ?!?

Čekaj, da li sam dobro razumeo: Iz nekog razloga, ti smatraš da je sasvim ok da nazoveš poznanika Svemogućeg i da on eto zaposli nekog malog kojeg mu ti preporučiš ? Ustvari, ne ni on, nego da nazove nekoga u Juri ko će to uraditi ? I da je, nakon toga, eto za zgražavanje kad malom ponude člansku kartu ?!?
expolicajac expolicajac 11:33 24.10.2011

Re: Balvani u očima

Iz nekog razloga, ti smatraš da je sasvim ok da nazoveš poznanika Svemogućeg i da on eto zaposli nekog malog kojeg mu ti preporučiš ? Ustvari, ne ni on, nego da nazove nekoga u Juri ko će to uraditi ? I da je, nakon toga, eto za zgražavanje kad malom ponude člansku kartu ?!?

Da. Sa posebnim osvrtom na člansku kartu.
buba_truba buba_truba 11:49 24.10.2011

Re: Balvani u očima

svedok92
Uzmem mu osnovne podatke i obećam da ću videti šta mogu. Posle jedno dva dana premišljanja ipak odlučim da pozovem „Svemogućeg većznatekoga“.


... i to sve u nadi da će Svemogući znatevećkoji raspisati konkurs, ili što ?!?

Čekaj, da li sam dobro razumeo: Iz nekog razloga, ti smatraš da je sasvim ok da nazoveš poznanika Svemogućeg i da on eto zaposli nekog malog kojeg mu ti preporučiš ? Ustvari, ne ni on, nego da nazove nekoga u Juri ko će to uraditi ? I da je, nakon toga, eto za zgražavanje kad malom ponude člansku kartu ?!?

I ja sam pomislila, majku mu zar ovo nije licemerno?! Sve je ono stvarno srceparno: ostao bez oca, majka sama izdržava porodicu, on mlad, fino dete, studira... ali koliko je takvih slučajeva po zemlji Srbiji, a koji nemaju nekog čika exa da mu se požale.

I sve dotle dok se stvari rešavaju po tom principu, i sve dotle dok budemo mislili da je ovo moje opravdano, a ono njihovo nije... eeee, neće svanuti ovom tamnom vilajetu zvanom Srbija.

Slažem se sa Strongmenom. Expolicajče, ovaj tekst ti uopšte nije trebao.
expolicajac expolicajac 11:52 24.10.2011

Re: Balvani u očima

Slažem se sa Strongmenom. Expolicajče, ovaj tekst ti uopšte nije trebao.

I takvo je razmišljanje doprinos demokratiji. I negativan stav je stav.
Imaš preporuku od mene za stav
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:01 24.10.2011

Re: Balvani u očima

Jak doprinos. Savet pacovima da grickaju na deponiji. Negativa, i to gadna, partijska, lišena "lažnog, građanskog morala", "republika" kamenjarki!
Kosovo za Eu, dupe za šušku.
dragan7557 dragan7557 12:01 24.10.2011

Re: Balvani u očima

I sve dotle dok se stvari rešavaju po tom principu, i sve dotle dok budemo mislili da je ovo moje opravdano, a ono njihovo nije... eeee, neće svanuti ovom tamnom vilajetu zvanom Srbija.

Izlaz je pronađen u tradiciJonalnom: Samo Fijat Spašava Srbiju.



cerski
noob92 noob92 13:02 24.10.2011

Berza rada kod expolicajca

Evo da pocnem prvi posto ste dobar covek sa "vezama":

Pomognite i meni da nadjem posao, po mogucnosti okolina Novog Sada

Imam 43 godine troje maloletne dece (14, 12 i 10 godina) bez posla sam i ja i supruga, zivim kod roditelja (nas ukupno 7 na nepunih 80kvm), nemamo socijalno ni socijalnu pomoc (jer imam pola jutra zemlje), nemamo za zivot...

Radio sam u Novom Sadu dok se "firme" nisu dokopali G17+ i otpustili sve koji nisu hteli da potpisu pristupnicu!

Hvala i ziv bio.

Edit: Ovo izjavljujem pod potpunom krivicnom i ostalom odgovornoscu. Ako zelite bas sve podatke moze na PP.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:12 24.10.2011

Re: Balvani u očima

Sve je ono stvarno srceparno: ostao bez oca, majka sama izdržava porodicu, on mlad, fino dete, studira... ali koliko je takvih slučajeva po zemlji Srbiji, a koji nemaju nekog čika exa da mu se požale.


Ja ne znam ni jedan. Svako ima nekog svog ex-a, čak i više njih. Nama linkedin ne treba.

EDIT: Ustvari, eto je dobra ideja: da se napravi srpski LinkedIn (ЛинкедИн), povezivanje profesionalaca, ali onako po rodjačko-partijskoj liniji (stručnost nije bitna). Pa da se ljudi povezuju, pišu jedni drugima preporuke, nameštaju poslove, mogu čak i grupe da se oforme, na ovu ili onu temu, kako da zajebeš poslodavca ili zaobidješ neku nezgodnu začkoljicu u zakonu. Možda kasnije i neki currency da se uvede, pa da može da se online trguje vezama i jatebitimeni uslugama. Onda može ta mreža da se otvori i komšijama, Bugarima, Hrvatima, Bosancima, taman da i tu postanemo informatički regionalni lider.
jedan.kub jedan.kub 21:27 24.10.2011

Re: Balvani u očima

I takvo je razmišljanje doprinos demokratiji. I negativan stav je stav.

Odlična antireklama. Samo da oni prevareni što su pisali peticiju za jedno, a ispalo da su se upisali u stranku ( ne verujem da su bas svi profitirali, a i neće) prizovu se pameti na izborima, pa da ga časte sa minornim cenzusom.
Ni veze više nisu kao pre i ako su nam sve, bivši komunisti (titovi) na vlasti.
mariopan mariopan 23:17 24.10.2011

Re: Balvani u očima

expolicajac
Slažem se sa Strongmenom. Expolicajče, ovaj tekst ti uopšte nije trebao.

I takvo je razmišljanje doprinos demokratiji. I negativan stav je stav.
Imaš preporuku od mene za stav

Dobar ti je stav, tvoj drug Strongman za ovakvo mišljenje banuje.

I meni se učinilo da ti ovaj blog nije trebao. Mnogima koji u ovoj zemlji žive još gore, upravo su na vr' glave izašli tipovi koji mogu da pozovu nekoga i "srede" šta god hoćeš, i oni koji takvu uslugu zamole (očekuju), bez obzira što je to "dobro dete", neka zasuče rukave i neka krene onim težim putem kojim idu mnoge generacije mladih, njegovih vršnjaka, u Srbiji.

Znam mnogo dobre dece koja studiraju i rade najgore poslove pa im niko nije pomogao nekom vezom niti su to od bilo koga tražili. Juče sam jednom takvom detetu bila na svadbi, doplomiralo pre koju godinu sa desetkom, radi veoma odgovoran posao. Pa neka se dečko potrudi, nije nemoguće.
Nauči ti njega da peca, nemoj da mu poklanjaš ribu, to bi bila najbolja usluga u životu kada već nema oca da ga tome nauči..

I njemu i tebi sve najbolje
abrasax abrasax 00:27 25.10.2011

Re: Balvani u očima

Izlaz je pronađen u tradiciJonalnom: Samo Fijat Spašava Srbiju.


ljuboten ljuboten 08:50 25.10.2011

Re: Berza rada kod expolicajca

Berza rada kod expolicajca
Evo da pocnem prvi posto ste dobar covek sa "vezama":

Pomognite i meni da nadjem posao, po mogucnosti okolina Novog Sada

Imam 43 godine troje maloletne dece (14, 12 i 10 godina) bez posla sam i ja i supruga, zivim kod roditelja (nas ukupno 7 na nepunih 80kvm), nemamo socijalno ni socijalnu pomoc (jer imam pola jutra zemlje), nemamo za zivot...

Radio sam u Novom Sadu dok se "firme" nisu dokopali G17+ i otpustili sve koji nisu hteli da potpisu pristupnicu!

Hvala i ziv bio.

Edit: Ovo izjavljujem pod potpunom krivicnom i ostalom odgovornoscu. Ako zelite bas sve podatke moze na PP.


Pa šta tražite ovde među nas besposličare, zabavljače?! Čast samo nekima, kojima je filozofija-razmišljanje struka.
dragan7557 dragan7557 09:04 25.10.2011

Re: Balvani u očima


EDIT: Ustvari, eto je dobra ideja: da se napravi srpski LinkedIn (ЛинкедИн), povezivanje profesionalaca, ali onako po rodjačko-partijskoj liniji (stručnost nije bitna).

Alo bre, taj postoji još pre Internet-a, a Arpanet je sigurno rađen na bazi naših iskustava.

cerski
highshalfbooze highshalfbooze 09:06 25.10.2011

Re: Berza rada kod expolicajca

Pa šta tražite ovde među nas besposličare


Pa čovek lepo kaže da je besposla.

Niste besposličari samo vi koji ste penzionisani prevremeno, ima i drugih besposličara.
Hansel Hansel 11:13 25.10.2011

Re: Balvani u očima

I meni se učinilo da ti ovaj blog nije trebao.

Ako sam ja dobro razumeo, Strongmanova argumantacija je drugačija.
expolicajac expolicajac 11:21 25.10.2011

Re: Balvani u očima

Ako sam ja dobro razumeo, Strongmanova argumantacija je drugačija.

Pametni Hansel. Iznerviran što je morao da naruči pivo, pa po starom srpskom običaju, daj da se osvetim bilo gde i na bilo koji način.
Mariopan je napisala iskreno šta misli i oseća, to što ja mislim da je pogrešno shvatila moj blog ne umanjuje njenu iskrenu nameru, i zato joj hvala na postu.
mariopan mariopan 14:11 25.10.2011

Re: Balvani u očima

Mariopan je napisala iskreno šta misli i oseća, to što ja mislim da je pogrešno shvatila moj blog ne umanjuje njenu iskrenu nameru, i zato joj hvala na postu.

Razumela sam osnovnu poruku, ucena učlanjenjem u stranku, ok, ali i potka same priče mi je zaparala uši pa sam se na to osvrnula više nego na samu suštinu bloga. Nekako mislim da nam loše stvari idu u paketu, pa treba sve da ih iskorenumo ako je moguće? Da sva dobra deca dobiju šansu a ne samo ona koja imaju nekoga ko može da zove telefonom i sredi stvari.

Pozdrav i tebi.
ivankagrump ivankagrump 17:16 26.10.2011

Re: Balvani u očima

Ja mislim da sva deca i imaju sansu. Ne znam, mozda je u Nisu drugacije, ali u Bg-u relativno teske i lose placene poslove mozes prilicno lako da dobijes, ne otimaju se bas za njih. Imam utisak da ti veza treba samo ako hoces lak i/ili dobro placen posao, ali neko ko je u zaista teskoj finansijskoj situaciji bi prihvatio bilo sta, pa dok radis to ti slobodno trazi nesto bolje, ako se potraga i oduzi bar znas da gladan biti neces.
expolicajac expolicajac 17:27 26.10.2011

Re: Balvani u očima

Ne znam, mozda je u Nisu drugacije, ali u Bg-u relativno teske i lose placene poslove mozes prilicno lako da dobijes,

U Nišu ....
U celoj Srbiji je drugačije nego u Beogradu. Zato i ljudi migriraju prema BGD da rade ono što drugi neće jer u centralnoj Srbiji nema posla. Propast živa

Sad tek vidim 100
Strongman Strongman 11:14 24.10.2011

Ja bih se učlanio

Mislim da je tekst promašaj. Mi kao ne znamo da je većina zapošljenih po partijskoj liniji.

Pa je l mene i dan danas zajebavate što sam se učlanio u onu partiju kad me zaposlili. I ništa.

Kome treba posao neće da zakera oko potpisivanja jednog jebenog papirića. A osvetiće se tako što će glasati za one druge koji su definitvno mnogo bolji i ideološki različiti.
expolicajac expolicajac 11:21 24.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

Mislim da je tekst promašaj

Mišljenje je kao i dupe, svako ima svoje.
Strongman Strongman 11:23 24.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

Bože kakav stil.
expolicajac expolicajac 11:25 24.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

Bože kakav stil.

S kim si, takav si
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:29 24.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

Da, mišljenje i guzica zagonetka, rešenje - dupeglava(c), enigma from lepoglava.
"Naređenje odozgo!"
dragan7557 dragan7557 11:30 24.10.2011

Re: V, kao vendeta

A osvetiće se tako što će glasati za one druge koji su definitvno mnogo bolji i ideološki različiti.



cerski
expolicajac expolicajac 11:30 24.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

"Naređenje odozgo!"

dragan7557 dragan7557 11:32 24.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

expolicajac
"Naređenje odozgo!"


Viša Sila.

cerski
dragan7557 dragan7557 11:33 24.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

expolicajac
Mislim da je tekst promašaj

Mišljenje je kao i dupe, svako ima svoje.

Al' voli tuđe!

cerski
expolicajac expolicajac 11:34 24.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

Viša Sila.

Mora da je mislio na Džedaj stranku
dragan7557 dragan7557 12:16 24.10.2011

Re: nema bre, izbora

Mi kao ne znamo da je većina zapošljenih po partijskoj liniji.

Eeeee, dobra stara vremena, bila jedna partija, a zapošljavalo se po klanskoj, rodžaćkoj, seoskoj, familijarnoj, plemenskoj i.........

Ranije se znalo, ko pije a ko plaća, a ovo danas ni našta ne liči.


cerski
jedi-knight jedi-knight 15:33 24.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

Re: Ja bih se učlanio
Viša Sila.

Mora da je mislio na Džedaj stranku


Ex, sve nas češće pominjes. Da nećeš da ti zaposlim nekog?
expolicajac expolicajac 15:40 24.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

Ex, sve nas češće pominjes. Da nećeš da ti zaposlim nekog?

Ali kao pripravnika, malo da izučava veštine. Sila je "stebe"
jedi-knight jedi-knight 15:45 24.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

Re: Ja bih se učlanio
Ex, sve nas češće pominjes. Da nećeš da ti zaposlim nekog?

Ali kao pripravnika, malo da izučava veštine. Sila je "stebe"


Evo, ja ću da ti sredim preko veze da gledaš Real-Barsa uživo. I semenke ću da ti obezbedim
expolicajac expolicajac 15:50 24.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

Evo, ja ću da ti sredim preko veze da gledaš Real-Barsa uživo. I semenke ću da ti obezbedim

Strongman ima da se pojede od muke.
dragan7557 dragan7557 22:16 24.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

expolicajac
Evo, ja ću da ti sredim preko veze da gledaš Real-Barsa uživo. I semenke ću da ti obezbedim

Strongman ima da se pojede od muke.

Bome, to će duže trajati!

cerski
abrasax abrasax 00:35 25.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

Ali kao pripravnika, malo da izučava veštine. Sila je "stebe"



A cerski i ti ste u srodstvu, priznai!
expolicajac expolicajac 06:06 25.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

A cerski i ti ste u srodstvu, priznai!

Da, on je moj stariji brat po letenju. Koliko on ima sati letenja na avionima sa raketnim motorima, toliko ja imam sati letenja na helikopterima
abrasax abrasax 10:34 25.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

Da, on je moj stariji brat po letenju. Koliko on ima sati letenja na avionima sa raketnim motorima, toliko ja imam sati letenja na helikopterima


Onda ti moja metla i ja dođemo neki rod
zilikaka zilikaka 11:32 25.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

expolicajac
A cerski i ti ste u srodstvu, priznai!Da, on je moj stariji brat po letenju. Koliko on ima sati letenja na avionima sa raketnim motorima, toliko ja imam sati letenja na helikopterima

Znači, skoro profesionalni piloti
expolicajac expolicajac 12:00 25.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

Onda ti moja metla i ja dođemo neki rod


Znao sam da izgledaš ovako

expolicajac expolicajac 12:06 25.10.2011

Re: Ja bih se učlanio

Znači, skoro profesionalni piloti


Ala si ga pogodila svaka ti čast



Naravno nadam se da si uočila da sam ja onaj lepši
abrasax abrasax 22:42 25.10.2011

Re: Ja bih se učlanio



Pljunuta ja. Bilo je dosta visoko...
petarjjj petarjjj 11:48 24.10.2011

Kad bi sve bilo bez-veze.

Na konkurs za posao u „Parking servisu“ u Beogradu prijavili se Srbin, Hrvat, Slovenac, Rom, Jevrejin i Makedonac! Ko je primljen? ... Član Demokratske stranke
zilikaka zilikaka 12:07 24.10.2011

Crni Ex

Samo čekam kad će se pokrenuti aktivisti URS, koji tek treba da zarade položaj, i početi da te pljuju za sve pare

Presešće tebi što si ovakav tekst objavio, i to u predizborno vreme
expolicajac expolicajac 14:17 24.10.2011

Re: Crni Ex

Samo čekam kad će se pokrenuti aktivisti URS, koji tek treba da zarade položaj, i početi da te pljuju za sve pare

Njihova sposobnost je nadaleko poznata, kako u Nišu tako i "diljem" naše "bratske zajednice naroda i narodnosti" koji mi skromno zovemo majčica Srbija
alselone alselone 12:08 24.10.2011

Meni je najcudnije

Ako je vec prijatelj tvog sina i ako je vec u takvom problemu u kakvom jeste a on je covek kakvim si ga opisao a i ti mozes da mu pomognes, sta si se predomisljao dva dana...
expolicajac expolicajac 14:11 24.10.2011

Re: Meni je najcudnije

Ako je vec prijatelj tvog sina i ako je vec u takvom problemu u kakvom jeste a on je covek kakvim si ga opisao a i ti mozes da mu pomognes, sta si se predomisljao dva dana...

Bilo bi stvarno deplasirano da sad pričam kako mrzim urgencije, i kako se zalažem da svako mora da bude sposoban sam da sebe predstavlja. Ipak postoje ljudi koji stvarno vrede a ne znaju da svoje vrednosti na pravi način eksponiraju. Naravno postoje i oni koji pojma nemaju a svojim teatralnim stavom uspevaju da privuču pažnju okoline u prvom trenutku, a kasnije se vidi njihova prava vrednost. Postupio sam van svojih pravila i ovako glup dobio ono što sam zaslužio. Ali svoju grešku sam stavio i na tapet javnosti, pa ne ide da ostanem samo glup u krugu porodice
jelenaskundricbabic jelenaskundricbabic 12:12 24.10.2011

Barem postoji šansa za posao...

U državi poremećenih vrednosti kao što je ova naša, barem postoje neka nova radna mesta u toj Juri. I mladić je znao da traži posao preko veze, ali ipak ima principe jer neće da se upiše u URS...Zanimljivo kako se nekad ima, a nekad nema obraza...
zilikaka zilikaka 12:39 24.10.2011

Re: Barem postoji šansa za posao...

barem postoje neka nova radna mesta u toj Juri.

Vidim, svi znate o čemu se radi.
Jel može i meni ovakvoj neko da došapne šta to znači
Jukie Jukie 12:49 24.10.2011

Re: Barem postoji šansa za posao...

zilikaka
barem postoje neka nova radna mesta u toj Juri.Vidim, svi znate o čemu se radi.Jel može i meni ovakvoj neko da došapne šta to znači

Pa geološko doba između trijasa i krede. Isto jedna planina u valjda Nemačkoj.
ivana23 ivana23 13:10 24.10.2011

Re: Barem postoji šansa za posao...

zilikaka
barem postoje neka nova radna mesta u toj Juri.

Vidim, svi znate o čemu se radi.
Jel može i meni ovakvoj neko da došapne šta to znači


Ne znam sigurno, ali mi se na Goglu pojavila ova vest.
zilikaka zilikaka 13:34 24.10.2011

Re: Barem postoji šansa za posao...

Biće da je to.
Ja mislila da je neki žargon, pa nisam ni tražila
dragan7557 dragan7557 13:38 24.10.2011

Re: Barem postoji šansa za posao...

ivana23
zilikaka
barem postoje neka nova radna mesta u toj Juri.

Vidim, svi znate o čemu se radi.
Jel može i meni ovakvoj neko da došapne šta to znači


Ne znam sigurno, ali mi se na Goglu pojavljuje ova vest.

Da je Vest i jeste, investicija od golemih € 8.000.000!

Plata za šestodnevnu radnu nedelju čitavih € 200, kažu.

Dakle ex ako si našao dečku ovaj bussunes od posla nije ni čudo što nije prihvatio.

cerski
nestor92 nestor92 13:57 24.10.2011

Re: Barem postoji šansa za posao...

I mladić je znao da traži posao preko veze, ali ipak ima principe jer neće da se upiše u URS...Zanimljivo kako se nekad ima, a nekad nema obraza...


Ko je bez greha neka se prvi baci kamenom.

Koliko shvatam, institut "preporučiti nekoga" postoji i drugde. Institut "prvo se ti učlani" baš i ne.
expolicajac expolicajac 14:13 24.10.2011

Re: Barem postoji šansa za posao...

Dakle ex ako si našao dečku ovaj bussunes od posla nije ni čudo što nije prihvatio.

A bre, on došo kod mene.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:15 24.10.2011

Re: Barem postoji šansa za posao...

ivana23
zilikaka
barem postoje neka nova radna mesta u toj Juri.

Vidim, svi znate o čemu se radi.
Jel može i meni ovakvoj neko da došapne šta to znači


Ne znam sigurno, ali mi se na Goglu pojavila ova vest.


E, kad Ivana počne sa "ne znam sigurno", to može samo da bude korejski secret service.

ivana23 ivana23 15:58 24.10.2011

Re: Barem postoji šansa za posao...

srdjan.pajic
ivana23
zilikaka
barem postoje neka nova radna mesta u toj Juri.

Vidim, svi znate o čemu se radi.
Jel može i meni ovakvoj neko da došapne šta to znači


Ne znam sigurno, ali mi se na Goglu pojavila ova vest.


E, kad Ivana počne sa "ne znam sigurno", to može samo da bude korejski secret service.


Juzni ili severni?
expolicajac expolicajac 16:12 24.10.2011

Re: Barem postoji šansa za posao...

Juzni ili severni?

Ako može moje stručno mišljenje, ti mi ličiš na dvojnog agenta tipa Mata Hari
ivana23 ivana23 17:21 24.10.2011

Re: Barem postoji šansa za posao...

expolicajac
Juzni ili severni?

Ako može moje stručno mišljenje, ti mi ličiš na dvojnog agenta tipa Mata Hari


im_batman im_batman 18:00 24.10.2011

a

Otkud je ovo novost?
expolicajac expolicajac 18:11 24.10.2011

Re: a

im_batman

Preobučeni, nećeš se sakriti iza te golotinje,
Iskopaće tebe Bili!

8c_competizione 8c_competizione 19:12 24.10.2011

situacija je ISTA ili SLICNA i u ....

... drugim partijama, pitanje je samo o kom se mestu i kojoj firmi radi.

Na zalost!
highshalfbooze highshalfbooze 22:46 24.10.2011

Što bi rekli mladi „Tuga brate“!

Ovako se nisam nasmejao još otkad je jedan moj prijatelj podneo prijavu MUP-u da postoji još jedno vozilo sa identičnim registarskim oznakama kao i njegovo. I dođe pandur da mu kaže da oni ne izdaju duple registracije. Zvanični odgovor na prijavu nikada nije dobio. Kako panduri mogu da se prave da ništa ne znaju, pa to je čudo jedno
abrasax abrasax 00:48 25.10.2011

Re: Što bi rekli mladi „Tuga brate“!

Što bi rekli mladi „Tuga, brate“!




ljuboten ljuboten 09:41 25.10.2011

Udruženje Robovlasnika Srbije - URS

Vi možete mnogo više nego da kukate zašto su stranke profitna preduzeća preko kojih može da se stigne do posla. Obzorom da sadašnje stranke nemaju ideologiju, izuzev četnička, osim što brinu za zapošljavanje svojih članova, u čemu je probmlem da se neko učlani?!
mishconi mishconi 14:31 25.10.2011

A zdravstvo!

Koliko je tamo moralo da ih se učlani. Od čistačice do direktora. U Juri rade obični radnici, a u zdravstvu je i za lekare učlanjenje kriterijum br. 1.
highshalfbooze highshalfbooze 15:47 25.10.2011

Re: A zdravstvo!

Koliko je tamo moralo da ih se učlani


Poprilično. Kao na ringišpilu. A ulaznica je članstvo.
fantomatsicna fantomatsicna 08:50 26.10.2011

Sta je novo?

Zar to nije oduvek bila praksa..zavisno da li si musko ili zensko...cesto da bi se zaposlio moras da..izgubis ponos?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 09:41 26.10.2011

Re: Sta je novo?

fantomatsicna
Zar to nije oduvek bila praksa..zavisno da li si musko ili zensko...cesto da bi se zaposlio moras da..izgubis ponos?

Postati kamenjarka.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana