Društvo| Ljudska prava| Politika

Pa dajte nam ta imena naručilaca atentata na Đinđića!

Filip Mladenović RSS / 21.10.2011. u 01:01

Metak po metak - imetak
Metak po metak - imetak
U ponedeljak, 24. oktobra 2011. u Specijalnom sudu biće izrečene presude pripadnicima zemunskog klana Sretku Kaliniću i Milošu Simoviću za učestvovanje u atentatu na premijera Zorana Đinđića.

Tokom proteklih 5 meseci u Specijalnom sudu za organizovani kriminal činilo se da je na pomolu konačno otkrivanje imena naručilaca atentata i načinjanje istine o političkoj pozadini ovog pokušaja državnog udara. Prošlog meseca domaću javnost je ustalasalo svedočenje Miloša Simovića o tome da je naručilac ubistva Zorana Đinđića jedan od ministara u njegovoj vladi, sa nadimkom "Ćoki". Nekoliko dana potom svi se bavili tom temom, sa naglaskom na Nebojši Čoviću, a zatim - NIŠTA.

U završnoj reči na upravo okončanom suđenju Miloš Simović je ponovo istinu o naručiocima i političkoj pozadini atentata približio razrešenju. On je izjavio sledeće: "Zašto je premijer Zoran Đinđić ubijen i ko sve stoji iza toga reći ću tek kada budem siguran da će naručioci biti kažnjeni. Njihova imena, osim mene, znaju i moj brat Aleksandar i Milorad Ulemek Legija. Žao mi je što istina ne izlazi na videlo. "

Dakle, tri kriminalca, i to sva tri u zatvoru, znaju i razlog atentata i naručioce, ali - ćute.

Takodje, na sudjenju je rečeno da je sa pripremom atentata bio upoznat i dr Miroslav Risović, bivši anesteziolog Urgentnog centra, koji je prebegao u Kanadu.

Pa nije Kanada tamo neka egzotična zemlja poput Rusije, u kojoj se nekažnjeno skrivaju Mirjana Marković i njen sin Marko Milošević, ili Kuba, gde takođe borave neki od likova sa poternica srpske policije ili Tanzanija, gde se lovom na leoparde bavi ubica novinara Slavka Ćuruvije, bivši agent DB-a Miroslav Miki Kurak.

Naprotiv! Kanada je jedna uredjena zemlja, pravna država, pa se postavlja pitanje zašto se ne traži već jednom izručenje tog famoznog mafijaškog doktora. Biće to 4. (četvrta) osoba koja zna istinu o atentatu na premijera Đinđića i koja bi lako mogla da bude dostupna domaćem pravosudju.

Na nesreću, sve se više nameće zaključak da je istina o naručiocima i o političkoj pozadini atentata poput završnice partije šaha, gde je sve spremno za poslednji, šah-mat potez, ali nema ko ili se ne zna kako da ga povuče!

Ili da budem još otvoreniji: domaća javnost je poput prevarene supruge, koja za razliku od svih oko i iznad nje, još ne zna da je muž vara i sa kim je vara!

DOKLE I ZAŠTO?

P.S. Ubistvo novinara Slavka Ćuruvije biće uskoro rešeno, najavio je Miljko Radisavljević, tužilac za organizovani kriminal, u intervjuu za "Novi magazin" početkom avgusta 2011.

- Nemam nikakve dileme niti sumnje da ćemo rasvetliti ubistvo Slavka Ćuruvije, a postoje i konkretni razlozi zbog kojih to tvrdim - kazao je tog 11. avgusta 2011.  tužilac Miljko Radisavljević.

Atačmenti



Komentari (113)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 01:20 21.10.2011

Idi, Filipe...

Pročitam naslov teme, pogedam u kalendar - nije još ni novembar, kamoli mart!
A on krenuo sa prigodnim tekstovima...
Tizing, a?
Kako li je tek naručiocima, kad ovako krenu moše?
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:24 21.10.2011

Re: Idi, Filipe...

freehand
Pročitam naslov teme, pogedam u kalendar - nije još ni novembar, kamoli mart!A on krenuo sa prigodnim tekstovima...Tizing, a?Kako li je tek naručiocima, kad ovako krenu moše?


"Prigodni" tekst ima i P.S. Mućnite glavom!
mlekac mlekac 01:43 21.10.2011

Re: Idi, Filipe...

freehand
Pročitam naslov teme, pogedam u kalendar - nije još ni novembar, kamoli mart!
A on krenuo sa prigodnim tekstovima...
Tizing, a?
Kako li je tek naručiocima, kad ovako krenu moše?


Stvorio nam Pavlovljev refleks! I ja pogledala kalendar, pa ostala zbunjena... Mada, znas kako, ozonska rupa i tako to - vidis da kod Jelice uveliko pada sneg. Mozda je vec maj, a mi jos nismo primetili?
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:07 21.10.2011

Re: Idi, Filipe...

Ovo sudjenje je počelo u junu, a presuda se donosi u ponedeljak, 24. oktobra, dakle za 3 dana. Pratim pažljivo sudjenje, i kao novinar i kao gradjanin ne mogu da se načudim zašto nam već jednom ne obelodane ta imena. Isto važi i za ubice novinara Slavka Ćuruvije: ISTINA JE NA DOHVAT RUKE, ALI NE RUKE PRAVDE!
mlekac mlekac 02:12 21.10.2011

Re: Idi, Filipe...

Filip Mladenović
Ovo sudjenje je počelo u junu, a presuda se donosi u ponedeljak, 24. oktobra, dakle za 3 dana. Pratim pažljivo sudjenje, i kao novinar i kao gradjanin ne mogu da se načudim zašto nam već jednom ne obelodane ta imena. Isto važi i za ubice novinara Slavka Ćuruvije: ISTINA JE NA DOHVAT RUKE, ALI NE RUKE PRAVDE!

Fico, ajd' sad iskreno - a sta bi bilo i da ih objave?

Prvo, pola ljudi ne bi verovalo u tacnost podataka.

Drugo, od one polovine koja bi i poverovala stvorile bi se bar tri frakcije koje bi zastupale razlicito glediste oko toga koja bi kazna trebalo da bude.

Trece, cak i kad bi bili kaznjeni, deo one trecine koja je zastupala bas TO stanoviste ne bi bio zadovoljan jer... (dopisi po zelji)

Sve u svemu, nista bitno ne bi se promenilo.

Nazalost.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:26 21.10.2011

Re: Idi, Filipe...

Promenilo bi se barem za ćerku i sina Slavka Ćuruvije, za njegovog upornog i hrabrog brata, za Branku Prpu, kao i za ćerku, sina, suprugu, sestru, majku Zorana Đinđića! Misli o tome, pre svega i iznad svega!
tyson tyson 06:44 21.10.2011

Re: Idi, Filipe...

Promenilo bi se barem za ćerku i sina Slavka Ćuruvije, za njegovog upornog i hrabrog brata, za Branku Prpu, kao i za ćerku, sina, suprugu, sestru, majku Zorana Đinđića! Misli o tome, pre svega i iznad svega!

E, aj oladi malo više sa patetikom i parolama, odrastao si čovek.

Šta bi se promenilo za ove ljude?

Kako to da su zemunci jako loši i zli ljudi, okoreli kriminalci i ubice zbog svega što su činili dok im se moglo, uključujući i ubistvo premijera, ali im se ima bezuslovno verovati kada iz sudnice ili zatvora odluče da obelodane naručioce i organizatore ubistva premijera?

Ne daj bože da takvi kao ti odlučuju o bilo čemu relevantnom, igde.


Hansel Hansel 08:07 21.10.2011

Re: Idi, Filipe...

Hej, mlekac, tysone, možda je nešto patetika, ali ni relativizacija (eto, i ja da upotrebim tu reč) osnovnih vrednosti nije od pomoći. Ako ovi znaju nešto (a i ja razmišljao čitajući ovh dana izveštaje sa suđenja vro slično kao tyson u komentaru ispod), neka kažu, pa i neka dobiju neku pogodnost ako se dokaže da su u pravu. Bitno je, vrlo je bitno za pravdu (makar koliko i to bilo patetično) ko je to naručio i ko nije naručio, a onda je dalje bitno za društvo... ne smeju ubice, ma ko da su, da se kandiduju na izborima, sede u Skupštini i Vladi i odlučuju nam o sudbini! (morao je ovde i patetični znak uzvika )
dragan7557 dragan7557 08:33 21.10.2011

Re: Idi, Filipe...

Filip Mladenović
freehand
Pročitam naslov teme, pogedam u kalendar - nije još ni novembar, kamoli mart!A on krenuo sa prigodnim tekstovima...Tizing, a?Kako li je tek naručiocima, kad ovako krenu moše?


"Prigodni" tekst ima i P.S. Mućnite glavom!

Pa da mu se prospe i ono malo pameti što je ostalo?

cerski
dragan7557 dragan7557 11:24 21.10.2011

Re: Idi, Filipe...

Pa nije Kanada tamo neka egzotična zemlja poput Rusije,



cerski
8c_competizione 8c_competizione 21:53 21.10.2011

Re: Idi, Filipe...

Pa promenilo bi se da narod vidi koga bira na izborima. Mislim da ovaj put ima najvishe shanse da pomogne na izborima, poshto je narod toliko demotivisan.
tyson tyson 04:06 22.10.2011

Re: Idi, Filipe...

Hej, mlekac, tysone, možda je nešto patetika, ali ni relativizacija (eto, i ja da upotrebim tu reč) osnovnih vrednosti nije od pomoći. Ako ovi znaju nešto (a i ja razmišljao čitajući ovh dana izveštaje sa suđenja vro slično kao tyson u komentaru ispod), neka kažu, pa i neka dobiju neku pogodnost ako se dokaže da su u pravu.

Ama, neka priča ko šta hoće. Nije u pitanju relativizcija, već povelika zadrška prema svemu što pripadnici zemunskog klana odjednom imaju da kažu, naročito kada to plasiraju u javnost manirom pogađanja preko pijačne tezge. Kao što rekoh, taj modus operandi je poznat i trebalo bi da izazove određenu sumnju (zrno soli), a ne da se uzimaju zdravo za gotovo čak i naznake - ili u maniru i rečnikom ulice "koske" - kojima ovi okoreli kriminalci i dalje pokušavaju da manipulišu našim političarima, porodicama ubijenih, i javnošću.

Pogledaj samo naslov ovog tragikomičnog bloga: "Pa dajte nam ta imena naručilaca atentata na Đinđića!"

Samo što ne kaže "Gospodine Simoviću, molim Vas dajte nam ta imena naručilaca atentata na Đinđića!"

Za Mladenovića, i ne samo njega, je već jasna stvar da a) postoje ljudi iznad zemunskog klana i JSO koji su atentat naručili i organizovali; b) Simović, njegov brat i Ulemek znaju ko su ti ljudi, i c) šta god da kažu, to je istina.

Idealna postavka za manipulaciju, kojoj su ovi kriminalci dokazano skloni, kao što već rekoh.



srdjazlopogledja srdjazlopogledja 04:08 21.10.2011

Правна држава

Kanada je jedna uredjena zemlja, pravna država, pa se postavlja pitanje zašto se ne traži već jednom izručenje tog famoznog mafijaškog doktora.

И то повећава, или смањује шансе за изручење?

Nemam nikakve dileme niti sumnje da ćemo rasvetliti ubistvo Slavka Ćuruvije, a postoje i konkretni razlozi zbog kojih to tvrdim - kazao je tog 11. avgusta 2011. tužilac Miljko Radisavljević.

И онда се одшетао до канцеларије...
blogovatelj blogovatelj 04:27 21.10.2011

Par pitanja

Takodje, na sudjenju je rečeno da je sa pripremom atentata bio upoznat i dr Miroslav Risović, bivši anesteziolog Urgentnog centra, koji je prebegao u Kanadu.


Zar mislis da kada neko planira ubistvo premijera, to isprica i nekom doktoru sto drogira pacijente pre operacije?! Koji bi razlog bio da mu ispricaju plan?!
Nisi citao romane Agate Kristi? Morada postoji motiv da bi se nesto uradilo. Ponavljam opet - koji bi motiv bio da planeri atentata ispricaju sve nekom doktoru?!

Kanada je jedna uredjena zemlja, pravna država, pa se postavlja pitanje zašto se ne traži već jednom izručenje tog famoznog mafijaškog doktora


Vidi ovako, da nastavim sa pretpostavkama... Sta cemo ako je Dzems Bond licno pomogao doktoru da predje na oslobodjenu teritoriju, a sve po naredbi njenog visocanstva? Kako znas da i 007 nije umesao prste u to ubistvo?!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:17 21.10.2011

Re: Par pitanja

blogovatelj
Takodje, na sudjenju je rečeno da je sa pripremom atentata bio upoznat i dr Miroslav Risović, bivši anesteziolog Urgentnog centra, koji je prebegao u Kanadu.Zar mislis da kada neko planira ubistvo premijera, to isprica i nekom doktoru sto drogira pacijente pre operacije?! Koji bi razlog bio da mu ispricaju plan?!Nisi citao romane Agate Kristi? Morada postoji motiv da bi se nesto uradilo. Ponavljam opet - koji bi motiv bio da planeri atentata ispricaju sve nekom doktoru?!
Kanada je jedna uredjena zemlja, pravna država, pa se postavlja pitanje zašto se ne traži već jednom izručenje tog famoznog mafijaškog doktoraVidi ovako, da nastavim sa pretpostavkama... Sta cemo ako je Dzems Bond licno pomogao doktoru da predje na oslobodjenu teritoriju, a sve po naredbi njenog visocanstva? Kako znas da i 007 nije umesao prste u to ubistvo?!


Dotični doktor nije samo "drogirao pacijente pre operacije"! Pošto je i on bio na platnom spisku ovog mafijaškog klana, kao anesteziolog je "brinuo" da neko koga nisu dobro "sačekali" mafijaši, elegantno dokrajči!
Postavlja se logično pitanje zašto država Srbija do sada nije tražila izručenje dr Risovića od kanadske Vlade? Isto važi i za ubicu novinara Slavka Ćuruvije. Ako smo već toliko dobri sa afričkim zemljama koje ne priznaju Kosovo, kako kaže naš ministar Jeremić, što nismo dobri i za izručenje Mikija Kurka Srbiji!?
A šta tek reći za bratsku Rusiju!? Ona toliko voli Srbiju da nikako ne izručuje Mirjanu Marković i Marka Miloševića na osnovu poternica naše države!!!
blogovatelj blogovatelj 20:26 21.10.2011

Re: Par pitanja

Dotični doktor nije samo "drogirao pacijente pre operacije"! Pošto je i on bio na platnom spisku ovog mafijaškog klana, kao anesteziolog je "brinuo" da neko koga nisu dobro "sačekali" mafijaši, elegantno dokrajči!


I mislis da je to Legiji bio dovoljan razlog da ovom doktoru kaze ko placa atentate?!
8c_competizione 8c_competizione 21:55 21.10.2011

Re: Par pitanja

doticni doktor je najverovatnije bio i na platnom spisku DBa, under Black Ops

tyson tyson 06:37 21.10.2011

projekcija

Dakle, tri kriminalca, i to sva tri u zatvoru, znaju i razlog atentata i naručioce, ali - ćute.

Ne. Jedan osuđeni kriminalac tvrdi da on i još dva osuđena kriminalca znaju i razlog atentata i naručioce.

Jak si mi ti novinar.

Inače, ta vrsta manipulacije kojom Simović pokušava da pribavi sebi korist je upravo način na koji su zemunski klan i deo bande u JSO uspešno manipulisali dvema sukobljenim stranama iz nekadašnjeg DOS a tada na vlasti u Srbiji, između 2000. i 2003. godine.

Kao nekada Miloševiću, sada se tim krimosima pridaju neke moći, znanja, veštine i pamet od kojih su daleko milionima svetlosnih godina. A oni su najobičnije priproste siledžije plitke pameti, skoro bez sposobnosti dugoročnog planiranja i analize, koji su uglavnom delovali instinktivno i na osnovu potpuno iskrivljene percepcije stvarnosti (pa su na kraju i završili kako su završili - u oba slučaja na žalost prekasno).



Filip Mladenović Filip Mladenović 12:25 21.10.2011

Re: projekcija

Jak ste mi vi bloger ako mislite da Legija ne zna ko su naručioci atentata na Đinđića!
Jaka vam je moć rasudjivanja kada mislite da bi Miloš Simović tek tako uplitao u ovu priču i vlastitog brata.
I najzad, jaki su vam argumenti u poredjenju sa činjenicom da Srbija još uvek nije tražila izručenje dr Risovića od kanadske Vlade! Zašto!?
bluestar bluestar 17:40 21.10.2011

Re: projekcija

Filip Mladenović
I najzad, jaki su vam argumenti u poredjenju sa činjenicom da Srbija još uvek nije tražila izručenje dr Risovića od kanadske Vlade! Zašto!?



trazila je srbija izrucenje tachija, hardinaja, cekua, ganica, divjaka, purde...i nista. toliko o kredibilnosti srpske drzave. risovic je verovatno postao kanadski drzavljanin (koliko se secam, on je u srbiji imao status izbeglice) i nema teorije da oni izruce nekog sa kanadskim drzavljanstvom srbiji.



tyson tyson 04:26 22.10.2011

Re: projekcija

Jak ste mi vi bloger ako mislite da Legija ne zna ko su naručioci atentata na Đinđića!

A otkud si ti, kao novinar, toliko siguran da postoje "naručioci atentata na Đinđića"?

Dakle, da sigurno postoji neko iznad zemunaca i dela JSO, neko ko je njima rukovodio ili bar pokrenuo ideju i finansijski/logistički/bilo kako podržao atentat (i.e. naručio); da je to naprosto činjenica o kojoj je bespredmetno raspravljati?

Ako postoje ti ljudi, prosta logika nalaže da Legija onda svakako zna ko su oni, kao ključni čovek sprege Zemunski klan-JSO. Možda (verovatno?) i još poneki član uže grupe Zemunskog klana.

Ostaje malo čudno kako to da baš niko od njih o tome nije pričao na suđenjima koja su trajala mesecima, godinama. I na kraju svi odreda dobiše decenijske kazne robije.

To ne znači da neko iznad ne postoji, već nam kao razumnim ljudima nalaže da sve što sada odjednom zemunci imaju da kažu treba uzeti sa rezervom a ne zdravo za gotovo kao što ti radiš.


Jaka vam je moć rasudjivanja kada mislite da bi Miloš Simović tek tako uplitao u ovu priču i vlastitog brata.

U jee, a šta je tu tako misteriozno majke ti? Pa Simović prilično očigledno u bilo kakav mogući dogovor sa državnim organima o smanjenju kazne pokušava da uvuče i svog brata. Čak je na početku baš tako to i predstavio: "ja ću da vam sve otkrijem, ali da se u program uključi i moj brat". Tek dosta kasnije priča se promenila u "i moj brat zna sve što i ja", kad nije dobio pozitivan odgovor na tako priprosto trgovački sročenu ponudu.


I najzad, jaki su vam argumenti u poredjenju sa činjenicom da Srbija još uvek nije tražila izručenje dr Risovića od kanadske Vlade! Zašto!?

Ne razumem baš najbolje u čemu se ogleda ključna uloga tog Risovića na kome tako pobožno insistiraš.

Zašto se ne traži njegovo izručenje? Nemam pojma; pretpostavljam zato što tužilaštvo nema ništa konkretno za šta bi ga optužili i osudili, osim generalnog šurovanja sa zemuncima.

Ako se u Kinšasu ide samo zbog šurovanja, onda znam bar tri nosača kovčega koji su trebali da ekspresno nataknu bukagije na noge 12. marta popodne, a nisu bili ni operativno obrađeni. Štaviše, dvojica su praktično istog dana faktički preuzela rukovođenje državom u vanrednom stanju (talking about the coup).



Jukie Jukie 08:37 21.10.2011

Ček ček

Tanzanija, gde se lovom na leoparde bavi ubica novinara Slavka Ćuruvije, bivši agent DB-a Miroslav Miki Kurak.

Otkud se sad leopardi pojaviše u celoj priči i zbog čega ih neko lovi
jedi-knight jedi-knight 08:51 21.10.2011

Re: Ček ček

Otkud se sad leopardi pojaviše u celoj priči i zbog čega ih neko lovi


Održava formu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:10 21.10.2011

Re: Ček ček

Jukie
Tanzanija, gde se lovom na leoparde bavi ubica novinara Slavka Ćuruvije, bivši agent DB-a Miroslav Miki Kurak.Otkud se sad leopardi pojaviše u celoj priči i zbog čega ih neko lovi


Pročitajte P.S. ovog bloga!
Dr Mebius Dr Mebius 09:33 21.10.2011

imena

I vrapci znaju da Legija i Zemunci nisu mogli sami da organizuju drzavni udar, jer ubistvo ZDj to zapravo i jeste. Dakle, postojala je jedna visa politicka (a i vojna, jer bez nje se nije moglo) instanca koja je stajala iza svega i davala logistiku. A to su imena i ona su uglavnom poznata.
Kad danasnja vlast odluci, i ako odluci (kao i sa Mladicem) da je dovoljno bezbedno da nekog od tih pusti niz vodu kladim se da ce gomila dokaza odjednom isplivati i bez ovih zemuskih pacova kojima se trenutno sudi.
Medjutim kako stvari stoje, ovaj predizborno-kosovski zaokret u desno BT-a ne obecava da ce se ista slicno desiti u skorijoj buducnosti. Cena Simovicevog svedocenja o pozadini ubistva je trenutno na niskim granama jer vlastima u ovom trenutku moze samo da pokvari planove. Zato on nudi, ispipava teren i osluskuje....a odgovora nema. Sad sto mu je to palo bas u trenutku donosenja presude....bad luck.
Hansel Hansel 11:40 21.10.2011

Re: imena

Ubistvo Đinđića je državni udar onoliko koliko je ubistvo Kenedija bilo državni udar. Nemamo dokaza da je to ubistvo bilo zaista državni udar, jer niko nije pokušao odmah posle njega da preuzme vlast (nasilno). Jedino ako ne misliš da postoje i državni udari "s odloženim dejstvom" (možda se i tako može posamtrati). Kada se krene s takvim preuveličavanjem teze onda ni zaključci ne mogu da ne budu preuveličani. Koja je posebna organizacija bila potrebna za zločin koji su učinili? Naravno da to ne znači da niko nije naručio i da im nije pomagano, ali ne treba stvari naduvavati - do krajnje istine se može doći samo bez predrasuda.
jedi-knight jedi-knight 11:45 21.10.2011

Re: imena

Ubistvo Đinđića je državni udar onoliko koliko je ubstvo Kenedija bilo državni udar. Nemamo dokaza da je to ubistvo bilo zaista državni udar, jer niko nije pokušao odmah posle njega da preuzme vlast (nasilno).


Koliko se sećam, Koštunica je predlagao koncentracionu vladu sa SPSom i SRSom u njoj, a šta je to nego pokušaj državnog udara?
svalrij svalrij 11:54 21.10.2011

Re: imena

Sacekaj Hans,bar do proleca.Odmah posle izbora, kada Nikolic formira Vladu,obecao je u, vreme dok je bio trodnevni Predsednik Skupstine,da ce se licno upoznati sa predmetom Legije i presudama u specijalnom sudu i odluciti o njegovom pustanju na slobodu.Nemoj da imas predrasuda. Tako ce i biti.Sto Toma obeca on to i realizuje.
freehand freehand 12:17 21.10.2011

Re: imena

Koliko se sećam, Koštunica je predlagao koncentracionu vladu sa SPSom i SRSom u njoj, a šta je to nego pokušaj državnog udara?

Atak na ravnotežu vasione?
jedi-knight jedi-knight 12:45 21.10.2011

Re: imena

Re: imena
Koliko se sećam, Koštunica je predlagao koncentracionu vladu sa SPSom i SRSom u njoj, a šta je to nego pokušaj državnog udara?

Atak na ravnotežu vasione?

Nije sala. To se sve desavalo samo 3 godine nakon 5. oktobra. Trazio se novi haos.
freehand freehand 12:51 21.10.2011

Re: imena

jedi-knight
Re: imena
Koliko se sećam, Koštunica je predlagao koncentracionu vladu sa SPSom i SRSom u njoj, a šta je to nego pokušaj državnog udara?

Atak na ravnotežu vasione?

Nije sala. To se sve desavalo samo 3 godine nakon 5. oktobra. Trazio se novi haos.

Nije šala. Samo pokušavam da dokučim zašto je legitiman politički predlog legitimnog predstavnika dela biračkog tela u Srbiji - krivično delo protiv naroda i države?
Dr Mebius Dr Mebius 12:55 21.10.2011

Re: imena

jedi-knight
Ubistvo Đinđića je državni udar onoliko koliko je ubstvo Kenedija bilo državni udar. Nemamo dokaza da je to ubistvo bilo zaista državni udar, jer niko nije pokušao odmah posle njega da preuzme vlast (nasilno).


Koliko se sećam, Koštunica je predlagao koncentracionu vladu sa SPSom i SRSom u njoj, a šta je to nego pokušaj državnog udara?


Naravno, samo sto stvar nije uspela (odmah) nego je zavedeno vanredno stanje, pa je u taboru puchista bilo 'spasavaj se ko moze'.
Dr Mebius Dr Mebius 12:59 21.10.2011

Re: imena

freehand
jedi-knight
Re: imena
Koliko se sećam, Koštunica je predlagao koncentracionu vladu sa SPSom i SRSom u njoj, a šta je to nego pokušaj državnog udara?

Atak na ravnotežu vasione?

Nije sala. To se sve desavalo samo 3 godine nakon 5. oktobra. Trazio se novi haos.

Nije šala. Samo pokušavam da dokučim zašto je legitiman politički predlog legitimnog predstavnika dela biračkog tela u Srbiji - krivično delo protiv naroda i države?

Taj predlog konkretno nije (ako se izuzme iz konteksta trenutka u kome se desava), ali otvorena podrska pobuni JSO-a od strane predsednika drzave je cin veleizdaje i naravno, pokusaj drzavnog udara.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:59 21.10.2011

Re: imena

freehand

jedi-knight
Re: imenaKoliko se sećam, Koštunica je predlagao koncentracionu vladu sa SPSom i SRSom u njoj, a šta je to nego pokušaj državnog udara?Atak na ravnotežu vasione?Nije sala. To se sve desavalo samo 3 godine nakon 5. oktobra. Trazio se novi haos.Nije šala. Samo pokušavam da dokučim zašto je legitiman politički predlog legitimnog predstavnika dela biračkog tela u Srbiji - krivično delo protiv naroda i države?


Zamislite da je kojim slučajem u Libiji ostao živ Gadafi. Pa da se 3 godine nakon njegovog svrgavanja sa vlasti pojavi neki njihov Koštunica, koji bi predložio formiranje koncentracione vlade sa Gadafijevom strankom i sa strankom koja je tog diktatora podržavala!? Da li bi i to bio legitiman politički predlog legitimnog predstavnika dela biračkog tela u Libiji?
jedi-knight jedi-knight 13:12 21.10.2011

Re: imena

Nije šala. Samo pokušavam da dokučim zašto je legitiman politički predlog legitimnog predstavnika dela biračkog tela u Srbiji - krivično delo protiv naroda i države?


Sve se slažem, ali ako šire gledamo, posledice bi bile ravne državnom udaru. U to vreme, ako se ne varam, Slobodan Milošević je još bio živ, a njegovi kadrovi svuda okolo. Toliko se kuka za šestim oktobrom, a neko je hteo četvrti.

Meni nisu jasni motivi Vojislava doktora Koštunice da iznese takav predlog. On to svojom glavom nije uradio.
freehand freehand 13:13 21.10.2011

Re: imena

Filip Mladenović
freehand

jedi-knight
Re: imenaKoliko se sećam, Koštunica je predlagao koncentracionu vladu sa SPSom i SRSom u njoj, a šta je to nego pokušaj državnog udara?Atak na ravnotežu vasione?Nije sala. To se sve desavalo samo 3 godine nakon 5. oktobra. Trazio se novi haos.Nije šala. Samo pokušavam da dokučim zašto je legitiman politički predlog legitimnog predstavnika dela biračkog tela u Srbiji - krivično delo protiv naroda i države?


Zamislite da je kojim slučajem u Libiji ostao živ Gadafi. Pa da se 3 godine nakon njegovog svrgavanja sa vlasti pojavi neki njihov Koštunica, koji bi predložio formiranje koncentracione vlade sa Gadafijevom strankom i sa strankom koja je tog diktatora podržavala!? Da li bi i to bio legitiman politički predlog legitimnog predstavnika dela biračkog tela u Libiji?

Da.
Ako je vladavina prava i poštovanje zakona zaista nešto čemu težimo.
A ne razumem ovu paralelu sa "živim Gadafijem". Ako je Gadafi živ, koji će mu moj "libijski Koštunica"?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:18 21.10.2011

Re: imena

Da su vladavina prava i poštovanje zakona zaista postojali u Srbiji posle 5. oktobra 2000. vrhuške SPS-a, SRS-a i JUL-a bile bi nakon fer i korektnog sudjenja oterane na višegodišnju robiju, i to doživotnu za počinjene zločine tokom devedesetih, kao i njihovi finansijeri, ratni profiteri Mišković, Karić, Beko, Matić...
freehand freehand 13:33 21.10.2011

Re: imena

Filip Mladenović
Da su vladavina prava i poštovanje zakona zaista postojali u Srbiji posle 5. oktobra 2000. vrhuške SPS-a, SRS-a i JUL-a bile bi nakon fer i korektnog sudjenja oterane na višegodišnju robiju, i to doživotnu za počinjene zločine tokom devedesetih, kao i njihovi finansijeri, ratni profiteri Mišković, Karić, Beko, Matić...

Onda ti o vladavini prava i zakona znaš više od mene, što i nije nešto naročito.
Nego da ne izigravam ja ovde legalistu.
Samo hoću da ti kažem da se ne pališ mnogo.
Ovo sa ovim majmunom i onim drugim majmunom je samo predizborna moša. Gledaj ko se štreca i ko naprasno menja kurs i ublažava retoriku pa ćeš znati ko je dobio zujku.
A bude li stvarno trebalo nešto da se sazna - čekaj na dva dana pred glaačke listiće.
Da se ne zamajavaš bez potrebe.
Hansel Hansel 13:40 21.10.2011

Re: imena

Filip Mladenović
Da su vladavina prava i poštovanje zakona zaista postojali u Srbiji posle 5. oktobra 2000...


Naravno, Filipe. Meni u to vreme nije bila jasna ni indolencija prema sudbini Ivana Stambolića koja se nije znala, postojala je nada da je živ.

Državni udar je - državni udar. Predlaganje koncentracione vlade ne može biti kvalifikovan kao državni udar, iako je - možda! - sâm njegov predlagač znao za plan atentata ili ga čak, na neki (možćda i vrlo direktan) način podržavao. Ja to ne znam i za sada nam nisu predočeni nedvosmisleni dokazi da je bio lično umešan. Da, nemam predrasuda, možda jeste, a možda i nije. Ja sumnjam direktnije na neke koji su bili u Vladi, nadam se da ne treba ponovo pominjati neispravnu kameru i zatvorena vrata, da se zadržimo samo na tome. O skandalozno lošem obezbeđenju premijera da i ne govorimo.

Ponoviću i ovde da se u mozaik optužbi na Koštuničin račun ne uklapa Legijina predaja, osim ako tadašnji premijer nije bio prema svojim eventualnim saradnicima s one strane manje "pošten" od onih koji su (kao eksponirani) izveli 5. oktobar. Kamo sreće da ni oni nisu poštovali dogovor s Legijom...

FH, u pravu si i ti, naravno...

EDIT:

svalrij
Sacekaj Hans,bar do proleca.Odmah posle izbora, kada Nikolic formira Vladu,obecao je u, vreme dok je bio trodnevni Predsednik Skupstine,da ce se licno upoznati sa predmetom Legije i presudama u specijalnom sudu i odluciti o njegovom pustanju na slobodu.Nemoj da imas predrasuda. Tako ce i biti.Sto Toma obeca on to i realizuje.

Aha, baš se ložim na SNS i, osobito, verujem Tomi. Pogrešna meta, pogrešno odstojanje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:44 21.10.2011

Re: imena

Sudjenje Kaliniću i Simoviću počelo je u junu, a presuda se izriče u ponedeljak, 24. oktobra 2011. Tokom sudjenja isplivalo je toliko toga što istinu o naručiocima i razlozima atentata na Đinđića, tj. celu situaciju čini sličnom onoj koju sam već opisao u blogu: nedostaje još samo završni potez, šah-mat!
Da nisu uhvaćena ova dva mafijaša u Hrvatskoj, ne bi bilo ni ovog sudjenja.
A da nije bilo ovog sudjenja, ne bi ni istina o atentatu bila na dohvat ruke!
Priča o predizbornim trikovima je tanka i više služi da zamaže oči svima onima koji mućkaju glavom i poručuju našem pravosudju: Pa dajte nam ta imena, i za atentat na Đinđića i za ubistvo Ćuruvije!
freehand freehand 14:02 21.10.2011

Re: imena

Filip Mladenović
Sudjenje Kaliniću i Simoviću počelo je u junu, a presuda se izriče u ponedeljak, 24. oktobra 2011. Tokom sudjenja isplivalo je toliko toga što istinu o naručiocima i razlozima atentata na Đinđića celu situaciju čini sličnom onoj koju sam već opisao u blogu: nedostaje još samo završni potez, šah-mat!
Da nisu uhvaćena ova dva mafijaša u Hrvatskoj, ne bi bilo ni ovog sudjenja.
A da nije bilo ovog sudjenja, ne bi ni istina o atentatu bila na dohvat ruke!
Priča o predizbornim trikovima je tanka i više služi da zamaže oči svima onima koji mućkaju glavom i poručuju našem pravosudju: Pa dajte nam ta imena, i za atentat na Đinđića i za ubistvo Ćuruvije!

Smanji bre taj bold, tebe bije u glavu a nas u oči...
A i ne znam da li samo tučeš kopi/pejst, ili stvarno iste rečenice kucaš ponovo, i ponovo?!
Hansel Hansel 14:04 21.10.2011

Re: imena

Filip Mladenović

Ali, ima nešto duboko apsurdno u moralnim lekcijama koje Simović ovih dana izgovara na suđenju. Čudo jedno kako se prosvetlio, on koji, kako je valjda sam izjavio, u vreme atentata niej ni znao šta znači sintagma "ustavni poredak", tako je nešto rekao. Nije ti čudno to njegovo prozivanje novinara koji su objavili samo insinuaciju a ne i ime naručioca, njegova priča o zloupotrebi njegovih izjava...? Najluđe je što izgleda da je formalno u pravu s tim izjavama a nama ostaje da se samo pitamo gde mi to živimo kad i kriminalci mogu da drže legitimne moralističke govore!?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:17 21.10.2011

Re: imena

Ovde nije bitno da li ili ne kriminalci drže moralističke govore, već zašto istražni organi ne proveravaju njihove iskaze i zašto se taj famozni dr Risović ne izručuje Srbiji iz Kanade!
Da zaključim: ako možda Zvezdan Jovanović i ne zna ko su naručioci atentata, Legija sigurno to zna! Tokom sudjenja, pomenutom u blogu, ispostavilo se da postoje osnove za istragu o tome da još dva mafijaša, braća Simović, znaju isto što i Legija, dakle imena naručilaca i razloge atentata. A tu je i dr Risović, koji je prebegao u daleku Kanadu!
Znači, 4 osobe koje treba ispitati detaljno i proveriti njihove iskaze!
silver bullet silver bullet 14:24 21.10.2011

Re: imena

Ako je vladavina prava i poštovanje zakona zaista nešto čemu težimo.


Na Kostunicin nacin?
Ono kao, nema revansizma, Slobodan Milosevic-ja-cu-sad-da-uzivam-sa-unukom-Markom i tome slicno?
freehand freehand 14:30 21.10.2011

Re: imena

silver bullet
Ako je vladavina prava i poštovanje zakona zaista nešto čemu težimo.


Na Kostunicin nacin?
Ono kao, nema revansizma, Slobodan Milosevic-ja-cu-sad-da-uzivam-sa-unukom-Markom i tome slicno?

Ne znam.
Šta je po tebi vladavina prava?
Demokratija za sve sem za neprijatelje demokratije?
dragan7557 dragan7557 14:32 21.10.2011

Re: imena

zašto se taj famozni dr Risović ne izručuje Srbiji iz Kanade!

Pa, valjda zato što nije traženo izručenje? Ili je ipak i Kanada:

egzotična zemlja poput Rusije,


cerski
Hansel Hansel 14:47 21.10.2011

Re: imena

Filip Mladenović
Ovde nije bitno da li ili ne kriminalci drže moralističke govore, već zašto istražni organi ne proveravaju njihove iskaze...

Ma slažem se, ali ne može da se ne primeti...
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:57 21.10.2011

Re: imena

freehand

silver bullet
Ako je vladavina prava i poštovanje zakona zaista nešto čemu težimo.Na Kostunicin nacin?Ono kao, nema revansizma, Slobodan Milosevic-ja-cu-sad-da-uzivam-sa-unukom-Markom i tome slicno?Ne znam. Šta je po tebi vladavina prava?Demokratija za sve sem za neprijatelje demokratije?


Gradjanke i gradjani Tunisa, Egipta, Libije... ove godine su dali odgovor na to pitanje!
silver bullet silver bullet 16:32 21.10.2011

Re: imena

Ne znam.
Šta je po tebi vladavina prava?
Demokratija za sve sem za neprijatelje demokratije?


Ne moze se na trulu vocku kalemiti zdrava i ocekivati ploda.
freehand freehand 17:45 21.10.2011

Re: imena

silver bullet
Ne znam.
Šta je po tebi vladavina prava?
Demokratija za sve sem za neprijatelje demokratije?


Ne moze se na trulu vocku kalemiti zdrava i ocekivati ploda.

Da li misliš na vešanje na Terazijama i streljanje izvesnog broja inkriminisanih po kratkom postupku?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:52 21.10.2011

Re: imena

freehand
silver bullet
Ne znam.
Šta je po tebi vladavina prava?
Demokratija za sve sem za neprijatelje demokratije?


Ne moze se na trulu vocku kalemiti zdrava i ocekivati ploda.

Da li misliš na vešanje na Terazijama i streljanje izvesnog broja inkriminisanih po kratkom postupku?

Као они дивљаци у Либији, они су им узор.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:15 21.10.2011

Re: imena

srdjazlopogledja

freehand

silver bullet
Ne znam.Šta je po tebi vladavina prava?Demokratija za sve sem za neprijatelje demokratije?Ne moze se na trulu vocku kalemiti zdrava i ocekivati ploda.Da li misliš na vešanje na Terazijama i streljanje izvesnog broja inkriminisanih po kratkom postupku?Као они дивљаци у Либији, они су им узор.


Tuniskom i egipatskom Miloševiću organizovano je sudjenje, dok je Gadafi bežao od ruke pravde, izlažući svoju zemlju nepotrebnom, razornom ratu.
Dakle, ne zamenjujte teze, ne izvrćite, ne šegačite se sa činjenicama.
Da smo nakon 5. oktobra 2000. izveli pred sud vrhuške SPS-a, SRS-a i JUL-a, ne bismo ovoliko potonuli!
freehand freehand 18:23 21.10.2011

Re: imena

Filip Mladenović
srdjazlopogledja

freehand

silver bullet
Ne znam.Šta je po tebi vladavina prava?Demokratija za sve sem za neprijatelje demokratije?Ne moze se na trulu vocku kalemiti zdrava i ocekivati ploda.Da li misliš na vešanje na Terazijama i streljanje izvesnog broja inkriminisanih po kratkom postupku?Као они дивљаци у Либији, они су им узор.


Tuniskom i egipatskom Miloševiću organizovano je sudjenje, dok je Gadafi bežao od ruke pravde, izlažući svoju zemlju nepotrebnom, razornom ratu.
Dakle, ne zamenjujte teze, ne izvrćite, ne šegačite se sa činjenicama.
Da smo nakon 5. oktobra 2000. izveli pred sud vrhuške SPS-a, SRS-a i JUL-a, ne bi ovoliko potonuli!

Kakav si ti tupamaros...
Pitao sam vrlo konkretno i sa jasnim ciljem, da bih dobio jasan odgovor.
Evo, ja sam, na primer, već napisao na ovom blogu da sam bio spreman da zažmurim i da bih mogao da podnesem da je 20-50 Slobinih i Mirinih baraba i marodera završilo u jendeku. I da se taj datum briše iz kalendara i tretira kao revolucija.
Tvoja palamuđevina govori samo da nemaš pojma ni o čemu sem pisanju blesavih transparenata i izvikivanju glupavih parola.
Jer su zlotvori najveći deo svog zločćinačkog poduhvata izvodili u skladu sa zakonom i uz omertu. Koja se držala deset godina, bato.
Pa ako nemaš muda da primenjuješ revolucionarne metode - ne diži revoluciju.
A pun mi je qrac revolucionara koji se onesvešćuju kad vide krv, trče kući da promene čarape kad zgaze u baru, i liberalnih demokrata koji se ližu sa porno pevaljkama i crvenim dželatima.
Jesi li razumeo išta od ovoga?

PS - pitanje važi i za Silver Bullet, naravno.
dragan7557 dragan7557 18:29 21.10.2011

Re: imena

freehand
Filip Mladenović
srdjazlopogledja

freehand

silver bullet
Ne znam.Šta je po tebi vladavina prava?Demokratija za sve sem za neprijatelje demokratije?Ne moze se na trulu vocku kalemiti zdrava i ocekivati ploda.Da li misliš na vešanje na Terazijama i streljanje izvesnog broja inkriminisanih po kratkom postupku?Као они дивљаци у Либији, они су им узор.


Tuniskom i egipatskom Miloševiću organizovano je sudjenje, dok je Gadafi bežao od ruke pravde, izlažući svoju zemlju nepotrebnom, razornom ratu.
Dakle, ne zamenjujte teze, ne izvrćite, ne šegačite se sa činjenicama.
Da smo nakon 5. oktobra 2000. izveli pred sud vrhuške SPS-a, SRS-a i JUL-a, ne bi ovoliko potonuli!

Kakav si ti tupamaros...
Pitao sam vrlo konkretno i sa jasnim ciljem, da bih dobio jasan odgovor.
Evo, ja sam, na primer, već napisao na ovom blogu da sam bio spreman da zažmurim i da bih mogao da podnesem da je 20-50 Slobinih i Mirinih baraba i marodera završilo u jendeku. I da se taj datum briše iz kalendara i tretira kao revolucija.
Tvoja palamuđevina govori samo da nemaš pojma ni o čemu sem pisanju blesavih transparenata i izvikivanju glupavih parola.
Jer su zlotvori najveći deo svog zločćinačkog poduhvata izvodili u skladu sa zakonom i uz omertu. Koja se držala deset godina, bato.
Pa ako nemaš muda da primenjuješ revolucionarne metode - ne diži revoluciju.
A pun mi je qrac revolucionara koji se onesvešćuju kad vide krv, trče kući da promene čarape kad zgaze u baru, i liberalnih demokrata koji se ližu sa porno pevaljkama i crvenim dželatima.
Jesi li razumeo išta od ovoga?

Vala za ovo preporuka kaj kapija.

cerski
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:30 21.10.2011

Re: imena

Pa zar nam je trebalo da po pravdu za našeg diktatora idemo čak u Hag!? I kao da je samo on kriv za sve zločine i pljačke od 1987. do 2000!?
No, vratimo se temi ovog bloga. Suvišnim rečima, pa još nekulturnim, samo pokušavate da zatrpate glavno pitanje, tj. APEL: Pa dajte nam ta imena, i za atentat na Đinđića i za ubistvo Ćuruvije!
dragan7557 dragan7557 18:33 21.10.2011

Re: imena



Gradjanke i gradjani Tunisa, Egipta, Libije... ove godine su dali odgovor na to pitanje!

Jesi li ti ikad bio u spomenutim državama? Ja jesam i to baš kada se po tebi taj odgovor u ime građana davao, pa iz ličnog iskustva i dugogodišnjeg poznavanja ljudi u tom regionu, mogu ti reći da nemaš pojma o čemu pišeš, kao ni šta se zbilja tamo dešava.

cerski
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:42 21.10.2011

Re: imena

dragan7557
Gradjanke i gradjani Tunisa, Egipta, Libije... ove godine su dali odgovor na to pitanje!Jesi li ti ikad bio u spomenutim državama? Ja jesam i to baš kada se po tebi taj odgovor u ime građana davao, pa iz ličnog iskustva i dugogodišnjeg poznavanja ljudi u tom regionu, mogu ti reći da nemaš pojma o čemu pišeš, kao ni šta se zbilja tamo dešava.cerski


Hvala na komplimentu!
freehand freehand 18:46 21.10.2011

Re: imena

Filip Mladenović
Pa zar nam je trebalo da po pravdu za našeg diktatora idemo čak u Hag!? I kao da je samo on kriv za sve zločine i pljačke od 1987. do 2000!?
No, vratimo se temi ovog bloga. Suvišnim rečima, pa još nekulturnim, samo pokušavate da zatrpate glavno pitanje, tj. APEL: Pa dajte nam ta imena, i za atentat na Đinđića i za ubistvo Ćuruvije!

E dobro, izvini molim te!
Nego, prosto ne mogu da shvatim - kako to da niku ne pomene doktora Risovića i njegovo izručenje iz Kanade?!
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:55 21.10.2011

Re: imena

freehand

Filip MladenovićPa zar nam je trebalo da po pravdu za našeg diktatora idemo čak u Hag!? I kao da je samo on kriv za sve zločine i pljačke od 1987. do 2000!?No, vratimo se temi ovog bloga. Suvišnim rečima, pa još nekulturnim, samo pokušavate da zatrpate glavno pitanje, tj. APEL: Pa dajte nam ta imena, i za atentat na Đinđića i za ubistvo Ćuruvije! E dobro, izvini molim te!Nego, prosto ne mogu da shvatim - kako to da niku ne pomene doktora Risovića i njegovo izručenje iz Kanade?!


Pomenut je prošle, 2010. godine, pogledajte komentare ispod!
silver bullet silver bullet 20:12 21.10.2011

Re: imena

Da li misliš na vešanje na Terazijama i streljanje izvesnog broja inkriminisanih po kratkom postupku?


Da.

Neke lekcije se samo u krvi uce.
I da, sasvim sam bila spremna da ta krv bude i moja.
I ovo nije patetika nego suva istina.
freehand freehand 20:23 21.10.2011

Re: imena

silver bullet
Da li misliš na vešanje na Terazijama i streljanje izvesnog broja inkriminisanih po kratkom postupku?


Da.

Neke lekcije se samo u krvi uce.
I da, sasvim sam bila spremna da ta krv bude i moja.
I ovo nije patetika nego suva istina.

Ok, fair enough.
Samo ni pre ni posle nema razvlačenja demokratije i zakona. Inače nisi imala potrebe da bilo šta menjaš.
Većina ovih što hoće kake/neće kake, malo bi da tiranišu a malo da budu Vojska spasa - jednostavno je mogla da se učlani u JUL i sve radi onako kako sad ppropoveda.
freehand freehand 20:36 21.10.2011

Re: imena

Pomenut je prošle, 2010. godine, pogledajte komentare ispod!

dragan7557 dragan7557 21:55 21.10.2011

Re: imena

Filip Mladenović
dragan7557
Gradjanke i gradjani Tunisa, Egipta, Libije... ove godine su dali odgovor na to pitanje!Jesi li ti ikad bio u spomenutim državama? Ja jesam i to baš kada se po tebi taj odgovor u ime građana davao, pa iz ličnog iskustva i dugogodišnjeg poznavanja ljudi u tom regionu, mogu ti reći da nemaš pojma o čemu pišeš, kao ni šta se zbilja tamo dešava.cerski


Hvala na komplimentu!

Molim i drugi put.

Naravno istraživanja javnog mnjenja u Tunisu pokazuju da će prekosutra, u nedelju, na izborima pobediti islamska stranka.

Istraživanja novinara, tokom ove nedelje, a u vezi sa dolazećim izborima u Tunisu, pokazuju da situacija za narod, kako u Tunisu tako i Egiptu (vojna vlast) ništa nije bolja, već naprotiv mnogo gora, nego za vreme diktature.

E sad koliko je vaše poverenje u:

Gradjanke i gradjani Tunisa, Egipta, Libije... ove godine su dali odgovor na to pitanje!

posledice odgovora građana pokazaće bliska budućnost, u Tunisu već u nedelju. Čini mi se da je umesto proleća za građane došlo proleće za Big Bussines.

cerski
8c_competizione 8c_competizione 21:58 21.10.2011

Re: imena

Zasto mislish da je u Kenedijevom slucaju bilo potrebno nasilno preuzimati vlast? Pobogu, podpredsednik je bio "njihov" covek, a po zakonima ukoliko preCednik ne mozhe da obavlja duzhnost, istu preuzima pod-preCednik, sa svim ovlashcenjima.

To se zove elegantno preuzimanje vlasti, sa sve belim rukavicama!
tyson tyson 04:37 22.10.2011

Re: imena

I vrapci znaju da Legija i Zemunci nisu mogli sami da organizuju drzavni udar, jer ubistvo ZDj to zapravo i jeste.

Čim počneš tvrdnju sa "i vrapci znaju" mnogo toga je jasnije.

Zašto Legija i zemunci nisu mogli sami da organizuju atentat? Šta je u tome tako komplikovano, sada kada znamo kako je izveden, te im je bio potreban neko iznad?

U čemu se ogledaju elementi državnog udara u atentatu? Gde ga i kod koga prepoznaješ? Da li je udar uspeo ili ne? Ako ne - koji su elementi neuspelog udara? Ako da - koji su elementi uspešnog državnog udara u svemu što se događalo od 12. marta na dalje?

Nisam vrabac, pa mi ove stvari nisu baš najjasnije, a imam i blagu averziju prema tvrdnjama pojačanim argumentima "jasno je", "i vrapci znaju", i sličnim.

Hvala unapred na odgovoru.



tyson tyson 04:39 22.10.2011

Re: imena

Koliko se sećam, Koštunica je predlagao koncentracionu vladu sa SPSom i SRSom u njoj, a šta je to nego pokušaj državnog udara?

Jel' ovo neka ironija koju ja, neuki bokser, ne prepoznajem...?

Ili si ozbiljan?


tyson tyson 04:46 22.10.2011

Re: imena

Taj predlog konkretno nije (ako se izuzme iz konteksta trenutka u kome se desava), ali otvorena podrska pobuni JSO-a od strane predsednika drzave je cin veleizdaje i naravno, pokusaj drzavnog udara.

To je bilo godinu i po dana pre atentata, a u tom trenutku da su ovi hteli da izvedu državni udar to bi i uradili, toliko je vlada Srbije pokazala nemoći.

Ne radi se državni udar tako što se izvede kolona na auto put, i onda stane na Novom Beogradu.

Ne radi se državni udar tako što se iznesu krajnje ograničeni zahtevi (ne i nebitni, ali nedovoljni da se cela afera okarakteriše kao državni udar).

Ne radi se državni udar tako što se naoružana jedinica povuče nazad u kasarnu nakon ispunjavanja ograničenih zahteva i nakon demonstriranja nemoći od strane državnih organa.



tyson tyson 04:50 22.10.2011

Re: imena

Tokom sudjenja isplivalo je toliko toga što istinu o naručiocima i razlozima atentata na Đinđića

Šta je tačno isplivalo?



Hansel Hansel 09:06 22.10.2011

Re: imena

8c_competizione
Zasto mislish da je u Kenedijevom slucaju bilo potrebno nasilno preuzimati vlast? Pobogu, podpredsednik je bio "njihov" covek, a po zakonima ukoliko preCednik ne mozhe da obavlja duzhnost, istu preuzima pod-preCednik, sa svim ovlashcenjima.To se zove elegantno preuzimanje vlasti, sa sve belim rukavicama!

Elegantni državni udar, hm... može, ali ako je on i ovde izveden, onda da krenemo dalje u analizu ko je došao na vlast posle atentata i s kim su ti bili u dobrim vezama, tj. ko je došao u situaciju da utiče na one kojima se pozicija promenila posle atentata. Taj smer se verovatno ne bi dopao mnogima koji vape da se sazna istina, misleći da je naručilac (isključivo) na suprotnoj strani. Naravno da ne znam ko je sve umešan, ali od početka mi sve to - mnogo smrdi...
freehand freehand 10:06 22.10.2011

Re: imena

tyson
Tokom sudjenja isplivalo je toliko toga što istinu o naručiocima i razlozima atentata na Đinđića

Šta je tačno isplivalo?




Prestani s tim! Prestani s tim!
8c_competizione 8c_competizione 10:23 22.10.2011

Re: imena

Ne mislim da je na suprotnoj strani. Bar ne zvanicno!

Dr Voja Kostunica, Magistar Velja, G17 su samo jedan deo interesne grupe.

Licno mislim da je to jedan kolektivni narucioc, jedna mnogo veca interesna grupa. Cak i pod rizikom da zvucim radikalski paranoidan, mislim da je bilo i stranih faktora koji su tu imali interese.
freehand freehand 10:29 22.10.2011

Re: imena

8c_competizione
Ne mislim da je na suprotnoj strani. Bar ne zvanicno!

Dr Voja Kostunica, Magistar Velja, G17 su samo jedan deo interesne grupe.

Licno mislim da je to jedan kolektivni narucioc, jedna mnogo veca interesna grupa. Cak i pod rizikom da zvucim radikalski paranoidan, mislim da je bilo i stranih faktora koji su tu imali interese.

Ma samo piči, bre, bez zadrške. Ti si ionako samo jedna od kuglica u zvečki...
A ovaj foto strip ti je do jj! Stvarno je neverovatno koliko ti naručilaca znaš, svaka čast!
jedan.kub jedan.kub 19:41 24.10.2011

Bez ljutnje

Pa dajte nam ta imena, i za atentat na Đinđića i za ubistvo Ćuruvije!

Naivno je ocekivati da ce oni koji su politicki profitirali, ici do kraja istrage i dati ime/na nalogodavaca ovog politickog ubistva.

mrdax mrdax 11:18 21.10.2011

Pocinioci

Ja mislim da je ovo sve organizovao onaj Zvezdan , on deluje nekako najbistrije.
Sad ce jos malo pa 9 godina, cemu zurba.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:19 21.10.2011

Re: Pocinioci

mrdax
Ja mislim da je ovo sve organizovao onaj Zvezdan , on deluje nekako najbistrije. Sad ce jos malo pa 9 godina, cemu zurba.


Nije sve organizovao Zvezdan, već zvezde nacionalizma i ksenofobije u Srbiji. Zbog tog sazvežđa smo još uvek nebeski narod!!!
mrdax mrdax 13:31 22.10.2011

Re: Pocinioci

Filip Mladenović
mrdax
Ja mislim da je ovo sve organizovao onaj Zvezdan , on deluje nekako najbistrije. Sad ce jos malo pa 9 godina, cemu zurba.


Nije sve organizovao Zvezdan, već zvezde nacionalizma i ksenofobije u Srbiji. Zbog tog sazvežđa smo još uvek nebeski narod!!!


Filipe , sarkazam je to bio sto sam napisao. Daj majku mu ne pali se toliko, ubi nas sa uzvicnicima i bold slovima.
freehand freehand 14:11 21.10.2011

Drž' ga, Filipe!

tihomir_simcic tihomir_simcic 14:52 21.10.2011

Kanada

Pa nije Kanada tamo neka egzotična zemlja poput Rusije, u kojoj se nekažnjeno skrivaju Mirjana Marković i njen sin Marko Milošević


povika Gojko Šušak povlačeći gutljaj šljive prepečenice iz svoje izrezbarene čuture.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:01 21.10.2011

Re: Kanada

Dovoljno je samo da naše pravosudje zatraži izručenje Dr Risovića Srbiji!

"Obavestila sam kanadske kolege da je protiv Risovića pokrenut pretkrivični postupak u Srbiji, zbog sumnji da je bio saradnik zemunskog klana i da je prema saznanjima naših istražnih organa on došao u Kanadu 2004. Dobila sam uveravanja da će, ukoliko se još nalazi u Kanadi, biti lociran i da će nas obavestiti o tome“, rekla je za "Blic“ ministarka pravde Srbije Snežana Malović 21. februara 2010. godine.

Risović je uhapšen tokom akcije "Sablja“ na radnom mestu u Urgentnom centru zbog sumnji da je saradnik zemunskog klana. Kod njega je pronađen pištolj za koji nije imao dozvolu, ali je ubrzo pušten iz pritvora posle čega je sa hrvatskim pasošem otputovao kod supruge u Kanadu. Protiv njega nije bio pokrenut krivični postupak, ali su policija i tužilaštvo nastavili da skupljaju dokaze.

Svedok saradnik Dejan Milenković Bagzi je na suđenju optuženima za ubistvo Zorana Đinđića rekao da se Risović čuo telefonom sa Miloradom Ulemekom Legijom, kada je ubijen premijer Zoran Đinđić.

“Tog 12. marta, kada je pucano na premijera Đinđića, anesteziju je radila doktorka Popović, a krv je na svom telu grejao, od svih doktora, baš Risović. Posle toga, kada je uhapšen, dobili smo informaciju da je non-stop bio na telefonskoj vezi sa Legijom“, rekao je još 2. decembra 2006. za "Blic“ dr Ðorđe Bajec, sadašnji direktor Kliničkog centra.

dragan7557 dragan7557 16:43 21.10.2011

Re: Kanada

Dobila sam uveravanja da će, ukoliko se još nalazi u Kanadi, biti lociran i da će nas obavestiti o tome“, rekla je za "Blic“ ministarka pravde Srbije Snežana Malović 21. februara 2010. godine.

Spori nešto ovi kanađani.

cerski
8c_competizione 8c_competizione 22:03 21.10.2011

Re: Kanada

Ah, pa znamo kome da zahvalimo za prekinutu SABLJU: Dr Voji Koshtunici i njegovoj politickoj partiji za udomljavanje DBa, JULa, klerofashista, ......

tyson tyson 05:20 22.10.2011

Re: Kanada

Ah, pa znamo kome da zahvalimo za prekinutu SABLJU: Dr Voji Koshtunici i njegovoj politickoj partiji za udomljavanje DBa, JULa, klerofashista

Kad je okončana operacija Sablja?

Koji je bio cilj operacije Sablja?



8c_competizione 8c_competizione 10:27 22.10.2011

Re: Kanada

Mr Tyson, znam samo da se u Srbiji nikada nisam sigurnije osecao nego za vreme SABLJE! Sa ulica i lica Srbije je bio pokupljen sav shljam, do poslednjeg dilercica droge na ulici i tapkarosha!

Problem sa SABLJOM je bio taj shto je pretila da pocne sa "secom" i u redovima politicara, pa je zato Dr Voja brzhe bolje navalio da "legalishe".

Da, cilj je bio da Srbija bude jedno bolje mesto za zhivot! Krivi smo za to!
tyson tyson 12:03 22.10.2011

Re: Kanada

Mr Tyson, znam samo da se u Srbiji nikada nisam sigurnije osecao nego za vreme SABLJE! Sa ulica i lica Srbije je bio pokupljen sav shljam, do poslednjeg dilercica droge na ulici i tapkarosha!

Problem sa SABLJOM je bio taj shto je pretila da pocne sa "secom" i u redovima politicara, pa je zato Dr Voja brzhe bolje navalio da "legalishe".

Kad je okončana operacija Sablja?

Koji je bio cilj operacije Sablja?



Filip Mladenović Filip Mladenović 17:01 22.10.2011

Re: Kanada

Cilj operacije Sablja, između ostalog, bio je i taj da se posle 8 godina od njenog okončanja ne pojavljuju u javnosti i u komentarima blogova tekstovi koji imaju cilj da zamažu oči, da manipulišu, da zamenjuju teze, da relativizuju, da lažno navode, da insinuiraju, da podmeću, da falsifikuju, da se sprdaju sa činjenicama...
tyson tyson 18:42 22.10.2011

Re: Kanada

Cilj operacije Sablja, između ostalog, bio je i taj da se posle 8 godina od njenog okončanja ne pojavljuju u javnosti i u komentarima blogova tekstovi koji imaju cilj da zamažu oči, da manipulišu, da zamenjuju teze, da relativizuju, da lažno navode, da insinuiraju, da podmeću, da falsifikuju, da se sprdaju sa činjenicama...

U duhu toga obavestio sam moderaciju o ovom tvom blogu.



mariopan mariopan 20:52 22.10.2011

Re: Kanada

8c_competizione
Mr Tyson, znam samo da se u Srbiji nikada nisam sigurnije osecao nego za vreme SABLJE! Sa ulica i lica Srbije je bio pokupljen sav shljam, do poslednjeg dilercica droge na ulici i tapkarosha!

Problem sa SABLJOM je bio taj shto je pretila da pocne sa "secom" i u redovima politicara, pa je zato Dr Voja brzhe bolje navalio da "legalishe".

Da, cilj je bio da Srbija bude jedno bolje mesto za zhivot! Krivi smo za to!

Ta "Sablja" je baš radila posao! Da se neko sigurnije oseća je valjda i srušena ona zgrada u Šilerovoj?

Da se zna da je kriva po svim tačkama optužnice, bavila se kriminalom i pružala utočište kriminalcima. Pa po kratkom postupku bagerima po zloći, naravno, ne može tol'ka zgradurina u zatvor.

A one krimose u Meljaku streljali za svaki slučaj, opet da se neko sigurnije oseća.

I to Voja Legalista naredio da bi se sigurnije osećao?
Hansel Hansel 22:31 22.10.2011

Re: Kanada

Mariopan...
Krasici Krasici 13:35 23.10.2011

Re: Kanada

tyson

Kad je okončana operacija Sablja?

Koji je bio cilj operacije Sablja?



AKCIJA SABLJA, summary:

22.04.2003. - U Srbiji ukinuto vanredno stanje uvedeno 12. marta 2003.

U toku policijske akcije Sablja:

- privedeno je više od deset hiljada ljudi,
- u pritvoru je zadržano četiri i po hiljade.
- podneto je 3.919 krivičnih prijava protiv 3.400 osoba zbog sumnje da su izvršile 5.812 krivičnih dela.

Tokom akcije Sablja rasvetljeno je:

- 28 ubistava,
- 23 ubistva u pokušaju,
- 45 iznuda,
- 15 otmica,
- 208 krivičnih dela neovlašćene proizvodnje, držanja i stavljanja u promet opojnih droga
- i više desetina ostalih težih krivičnih dela.

U skladu sa Naredbom o legalizaciji oružja, do 20. aprila 2003. policiji je predato:

- 40.500 komada oružja i
- više od dva miliona municije različitog kalibra.


tyson tyson 14:58 23.10.2011

Re: Kanada

U toku policijske akcije Sablja:

Sve je to lepo i uopšte ne osporavam kako neophodnost tako i rezultate akcije Sablja.

Samo još uvek ostaje neraščišćeno:

Kad je okončana operacija Sablja?

Koji je bio cilj operacije Sablja?


n.b.: Mislim na zvanični cilj akcije, postavljen od strane policije (ili koga god) kada je akcija planirana/naređena.


spadalo92 spadalo92 16:00 23.10.2011

Re: Kanada

Krasici
tyson

Kad je okončana operacija Sablja?

Koji je bio cilj operacije Sablja?



AKCIJA SABLJA, summary:

22.04.2003. - U Srbiji ukinuto vanredno stanje uvedeno 12. marta 2003.

U toku policijske akcije Sablja:

- privedeno je više od deset hiljada ljudi,
- u pritvoru je zadržano četiri i po hiljade.
- podneto je 3.919 krivičnih prijava protiv 3.400 osoba zbog sumnje da su izvršile 5.812 krivičnih dela.

Tokom akcije Sablja rasvetljeno je:

- 28 ubistava,
- 23 ubistva u pokušaju,
- 45 iznuda,
- 15 otmica,
- 208 krivičnih dela neovlašćene proizvodnje, držanja i stavljanja u promet opojnih droga
- i više desetina ostalih težih krivičnih dela.

U skladu sa Naredbom o legalizaciji oružja, do 20. aprila 2003. policiji je predato:

- 40.500 komada oružja i
- više od dva miliona municije različitog kalibra.



Uhapšeno je 11.665 osoba. Protiv 3400 osoba je podneta krivična prijava (29%). 7265 je bespravno uhapšeno (71%). Krivične prijave protiv 3400 osoba ne znači i da su krive. Krivo je onoliko koliko je doneto punosnažnih sudskih presuda. Koliko je doneto? Koliko je isplaćeno novčanih odšteta zbog nezakonitog hapšenja? To su, otprilike, rezultati "sablje" izneti na osnovu vaših podataka.
jedan.kub jedan.kub 19:46 24.10.2011

Prilicno komicna kostatacija

Problem sa SABLJOM je bio taj shto je pretila da pocne sa "secom" i u redovima politicara, pa je zato Dr Voja brzhe bolje navalio da "legalishe".

dule79 dule79 15:42 21.10.2011

zasto pa zasto

Kad vidis ko danas uveliko vlada Srbijom, da ne kazem zari i pali, onda ti je valjda jasno zasto se ne objavljuju imena narucioca atentata.
Hoce, verovatno ce biti objavljeno onda kada to bude potpuno nebitno za same narucioce. Npr kada ti isti dodju u neke pozne godine ili umru. A onda ce i nama biti svejedno.
Ono sto mene vise brine je da iste strukture vladaju vec par stotina godina, tako se verovatno nista nece promeniti u dogledno vreme, i pitanje je da li ce i kako EU tu uspeti nesto da uradi
8c_competizione 8c_competizione 22:46 21.10.2011

Ajde da vidimo ko su sve "Core" u Srbiji

a da pale i zhare javnom scenom, te koji bi mozhda imali neki razlog da zele ubijenog Djindjica:

1. Dr Vojislav Sheshelj (cak je i najavljivao)



2. Vladimir Popovic Beba (ne vidim razlog, ali cora je cora)



3. Nebojsha Covic (najvishe optuzhivan za ovako neshto; ja, najiskrenije, ne vidim razlog ili bar meni nije poznat zashto bi on to zheleo, koliko znam, nije bilo trzavica izmedju njega i Djikija)



4. Dr Vojislav Koshtunica (ovaj je imao razloga i vishe nego iko drugi)



5. Boris Tadic (znamo jako dobro za trzavice izmedju njega i Djindjica; znamo i za ambicije; a znamo i da ponekad nosi naocari)



6. Duo Amfilohije & Artemije (klerofashizam i religiozna mafija; neskrivena mrzhnja)



7. Stipe Mesic (vrlo dobro se secam jedne od vesti gde je Mesic krajnje ljubomorno i ne skriveno zavidio tempu koji ima Srbija dok je na celu bio Djindjic; znamo gde se deo Zemunskog klana skrivao, a bio otkriven tek kada su poceli da se carkaju sa lokalnim Zagrebackim mafiozama)



8. Vladimir Putin (coveku nije odgovarao "Nemacki" covek na celu Ruske gubernije, eto motiva)



9. George W Bush (ok, njemu licno cisto sumljam da bi palo na pamet jer covek ni ne zna gde je Srbija, ali lobistima Kosovara u njegovoj administraciji kao i lobistima protiv stabilnog Balkana i Evrope DA)



10. udruzhenje "malih" privrednika Srbije (ovima ne da nije odgovarala Srbija u EU i covek kao Djindjic na celu drzhave, da to vrishti od motiva! sta je milionce za narudzhbinu, medju prijateljima)






11. Jovica Stanishic (DB, snajka DB)



12. duo Dacic & Mrkonjic (osveta za izgubljene izbore 2000te i izgubljene novce dok su bili van vlasti)




13. ruske drzhavljane (ako je neko mrzeo Djindjica, onda su to oni; a para se imalo dovoljno na racunu, plus veze po DBu)



14. Karici (prejebashe ih mangupi za 063 i ostala shishanja ovaca; ima se para dovoljno i veza takodje da se naruci malo ubistvo medju prijateljima)



.... mozhda mi mozhete pomoci za na dalje, ako sam nekoga zaboravio.

Ne mora da bidne da je samo jedna osoba narucila i platila za ubistvo. Mozhda se organizovala grupa ljudi sa dovoljno interesa i novca (ovde savrsheno odgovara preporuka za josh jedno gledanje filma JFK).
tyson tyson 05:26 22.10.2011

Re: Ajde da vidimo ko su sve "Core" u Srbiji

.... mozhda mi mozhete pomoci za na dalje, ako sam nekoga zaboravio.

Raspalila ti se mašta.

Krenuo si od ćora, pa preko povremenih ćora stigao do sokolova.

Baš je zabavno, a? Treba i sličice naći, upasovati u tekst...

Tatatatira!



Hansel Hansel 09:31 22.10.2011

Re: Ajde da vidimo ko su sve "Core" u Srbiji

8c_competizione
a da pale i zhare javnom scenom, te koji bi mozhda imali neki razlog da zele ubijenog Djindjica:


A ko garantuje da nije bilo više "zainteresovanih"? Među kojima su možda i oni u koje najmanje sumnjaš? Pričalo se da su im odnosi s Đinđićem bili u značajnoj minus fazi nekoliko meseci pre atentata...

Podseti me ovaj tvoj kolaž na strip:


8c_competizione 8c_competizione 10:38 22.10.2011

Re: Ajde da vidimo ko su sve "Core" u Srbiji

ma cuj i ja licno mislim da je sve bilo organizovano od strane vishe NN lica, sto domacih sto stranih. Retko ko od njih bi se sam odvazhio za tako neshto. Ali kada se vidi da je interesna sfera bila debelo umeshana i u vlast, i u Djikijevo obezbedjenje, u policiju, doktor u Klinickom centru koji utepava ono sto metCi nisu, jasno je da je onda mnogo lakshe za odluciti se.

strip jeovde ukazao samo na ove stalne i povremene nosioce CORA, ali ne definishe sve koji bi mogli biti zainteresovani.

a za ove shto se brinu za moju rasplamsalu mashti, preporucio bih da se ostave stavove koje im Tijanic i Crkva nude kao razloge ubistva preko Kurira, bar na momenat, lepo ukljuce mozak, pocnu da listaju stampu sa svih strana, procitaju po koju knjigu (npr. Milos Vasic, Atentat na Zorana, ISBN 86-331949-8 ....), pogledaju po neki "obrazovni" film (JFK, INTERNATIONAL sa Clive Owenom, Quantum of Solace, ponarocito one pregovore sa onim pukovnikom iz scena na Tahitiju ....) da vide kako se stvari rade.

Veoma je slican princip rada (da prevedem na jezik patriJota) ovima sto u stvari vladaju npr. KFORom, a koriste UNMIK (dakle UN) samo kada im odgovara, a ne zarezuju ih ni za suvu shljivu kada to nije u interesu Kosovara; EULEX da i ne pominjem.

E o tome je rec. Ja kolazh postavio malko da podsetim ljude, onako pred izbore. Srbi smo, brzo zaboravljamo! Previshe brzo!

Mislim da je to i bila jedna od namera Filipovog bloga. A ti Tajsone, nastavi da sabotirash!
tyson tyson 11:30 22.10.2011

Re: Ajde da vidimo ko su sve "Core" u Srbiji

a za ove shto se brinu za moju rasplamsalu mashti, preporucio bih da se ostave stavove koje im Tijanic i Crkva nude kao razloge ubistva preko Kurira, bar na momenat, lepo ukljuce mozak, pocnu da listaju stampu sa svih strana, procitaju po koju knjigu (npr. Milos Vasic, Atentat na Zorana, ISBN 86-331949-8 ....), pogledaju po neki "obrazovni" film (JFK, INTERNATIONAL sa Clive Owenom, Quantum of Solace, ponarocito one pregovore sa onim pukovnikom iz scena na Tahitiju ....) da vide kako se stvari rade.
(...)
Mislim da je to i bila jedna od namera Filipovog bloga. A ti Tajsone, nastavi da sabotirash!

Molim moderaciju da upozori blogera Mladenovića da nije dozvoljeno imati više od jednog korisničkog naloga.



Filip Mladenović Filip Mladenović 11:40 22.10.2011

Re: Ajde da vidimo ko su sve "Core" u Srbiji

tyson
a za ove shto se brinu za moju rasplamsalu mashti, preporucio bih da se ostave stavove koje im Tijanic i Crkva nude kao razloge ubistva preko Kurira, bar na momenat, lepo ukljuce mozak, pocnu da listaju stampu sa svih strana, procitaju po koju knjigu (npr. Milos Vasic, Atentat na Zorana, ISBN 86-331949-8 ....), pogledaju po neki "obrazovni" film (JFK, INTERNATIONAL sa Clive Owenom, Quantum of Solace, ponarocito one pregovore sa onim pukovnikom iz scena na Tahitiju ....) da vide kako se stvari rade.(...)Mislim da je to i bila jedna od namera Filipovog bloga. A ti Tajsone, nastavi da sabotirash!Molim moderaciju da upozori blogera Mladenovića da nije dozvoljeno imati više od jednog korisničkog naloga.


Kao što dobro zna moderacija i skoro svi blogeri u Srbiji, i to na svim portalima, Filip Mladenović ima samo jedan nalog, na blogu B92, sa punim imenom i prezimenim, fotografijom, kao i detaljno publikovanom biografijom.

Meni je strano da stavove i komentare plasiram u javnosti krijući se iza nekog nadimka, o čemu sam ovde već pisao pre par godina!
tyson tyson 14:58 22.10.2011

Re: Ajde da vidimo ko su sve "Core" u Srbiji

Kao što dobro zna moderacija i skoro svi blogeri u Srbiji, i to na svim portalima, Filip Mladenović ima samo jedan nalog, na blogu B92, sa punim imenom i prezimenim, fotografijom, kao i detaljno publikovanom biografijom.

Ništa ti ja ne verujem.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana