Obrazovanje| Roditeljstvo

Domaći zadatak

Krugolina Borup RSS / 17.10.2011. u 13:40

za učenike I razreda osnovne škole, nakon naučenih 9 slova (A, M, T, G, I, S, O, E, Š):

"Smisli i napiši 3 rečenice".

20080912-mfl0410l.jpg 

Gleda Marko mene.

Gledam i ja njega.

"Ajde sine. Tri rečenice."

"Pa, ne znam. Ajde ti."

Sedim, štrikam i mislim se.

I mislim se i štrikam.

I šta god smislim, ima bar jedno slovo koje nisu radili.

Pa se onda mislim kako mora da mi je dete mnogo glupo što ne može samo da smisli, ali i da mora da je to nasledio od mene, pošto sam i ja glupa da smislim.

Posle napravim anketu na uzorku od 20% roditelja iz odeljenja.

Rezultat: svi su oni smišljali rečenice, deca samo pisala u svesku.

Heh, što ti je ova moderna, nova škola: deca idu u školu, a roditelji rade domaće...

 



Komentari (105)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 13:58 17.10.2011

prvački egzistencijalizam


Šta sam?
Miš sam.
Šteta...




b92fmember b92fmember 14:00 17.10.2011

Re: prvački egzistencijalizam

tyson

Šta sam?
Miš sam.
Šteta.





za dlaku sinko. <_<
tihomir_simcic tihomir_simcic 14:16 17.10.2011

Re: prvački egzistencijalizam

Šta mai?
Ša me sotimaš sa samošteg?
Ima mati šita!

A ako se slova mogu ponavljati, predložio bih: Getoista ga sisa statistima.
tyson tyson 14:45 17.10.2011

Misao me tišti: mesiti sise.

za dlaku sinko. <_<

A ti, maštaš isto?

Šta si se stis'o, smesti ga!

Gasi, omasti ga, mesi mi sise; gosti stigoše a ti se šetaš!

To! To! Sita sam testisa! Štemaš me, teget sam! To mesto, to, to! Isto!

Aaaaa!



maksa83 maksa83 21:03 17.10.2011

Re: Misao me tišti: mesiti sise.

tihomir, tajson, pravo u anale bloga.

moj šešir ide dole vama, gospodo

P.S.
Štemaš me, teget sam!
Ima mati šita!

Zaplakah se. :)
Gospodja Klara Gospodja Klara 22:52 17.10.2011

Re: Misao me tišti: mesiti sise.

To! To! Sita sam testisa! Štemaš me, teget sam!

Ima mati šita!


:)))))))))))))

(Već ne znam koji put čitam i umirem od smeha. Momci, hvala na ovom mini-ludilu.)



blogovatelj blogovatelj 23:24 17.10.2011

Re: Misao me tišti: mesiti sise.

To! To! Sita sam testisa! Štemaš me, teget sam! To mesto, to, to! Isto!



Ni Drago drogiran rakijom ne moze da dopre do tebe. Preporuka najveca moguca.
blogovatelj blogovatelj 23:27 17.10.2011

Re: prvački egzistencijalizam

Getoista ga sisa statistima.


Remek delo. Ispadose statisti u stvari glavni glumci.
blogovatelj blogovatelj 06:58 18.10.2011

Re: prvački egzistencijalizam

Ima mati šita!


- Š'a ima mati? Motaš?
- Motam, motam...
- Š'o motaš?
- Mota mi se. A ti?
- Smoto!
licumurka licumurka 13:48 18.10.2011

Re: prvački egzistencijalizam

Zbog ovog:Ima mati šita! sam se ulogovala posle milion godina na blog, mnogo je jako
b92fmember b92fmember 13:58 17.10.2011

ma šta mi reče

Mama maše tati.
Tata maše mami.
Maša maše tati i mami
mlekac mlekac 13:59 17.10.2011

Samo da pitam

Je li ovo kao kviz? Da sad mi probamo da smislimo tri recenice? Moraju li u svakoj SVA slova il' moze proizvoljno?

EDIT:
Mama ima so.
Ogi maše tati.
Tata i mama i Ogi.

I moram da dodam cuvenu iz Bukvara: "Amo, Momo, amo, mami!"
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:04 17.10.2011

Re: Samo da pitam

Je li ovo kao kviz? Da sad mi probamo da smislimo tri recenice?


Ovo je moja kuknjava, da mi bude lakše kad se iznerviram.
A mož da bude i kviz, ako ko hoće da bude kviz.
Mož da bude šta god hoćete!

Moraju li u svakoj SVA slova il' moze proizvoljno?


Pa, nemoj da zahebavaš! Zamisli još da su i sva slova u svakoj rečenici...
U stvari - ajd, nađi tri!
b92fmember b92fmember 14:10 17.10.2011

Re: Samo da pitam

U stvari - ajd, nađi tri!


a jel može haiku?

što me gasi
o šest amigo
sišem ti goa
bocvena bocvena 14:22 17.10.2011

Re: Samo da pitam

sišem ti goa

Ahahah, savršen primer.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:10 17.10.2011

3

mama se šeta.
tata ima goste.
taša ima šest (osam) soma.

itd.

ok, ova poslednja je malo šatrovačka
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:15 17.10.2011

Re: 3

vrabac_u_steni
mama se šeta.
tata ima goste.
taša ima šest (osam) soma.

itd.

ok, ova poslednja je malo šatrovačka


edit:

mama teši toma.
tata ima soma.
som ima mast.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:15 17.10.2011

Re: 3

Mama stigao sam
Maša ima maštu
aleksandarz92 aleksandarz92 14:20 17.10.2011

Re: 3

uros_vozdovac
Mama stigao sam
Maša ima maštu

Tata ima taštu
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:26 17.10.2011

Re: 3

aleksandarz92
uros_vozdovac
Mama stigao sam
Maša ima maštu

Tata ima taštu


e ljudi nema slova U.

al može

tašta ište tasta
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:26 17.10.2011

jesen

Moj sin u drugom osnovne crtao "jesen". I lepo nacrtao dve uspravne crte, malo krive, i jednu vodoravnu, kao fura od tih uspravnih. I prema "dole" jedan kruzic, nepravilni.

Pitam, sta je to, kaze, jesen.
?
Pa kaze, vidis, ovo je golo drvo (dve crte), ovo gola grana (jedna crta), a ovo (kruzic, nepravilni), kap kise, a mozda i list.

I ode sav zadovoljan da se igra.
ja bez teksta.
Otac kaze, minimilizam, super je.

Sledeceg dana doso minimalista iz skole, u svesci 1.

Arggghhh

Posle tri godine, moja cerka isto drugi razred, isto crta za domaci "jesen".
Bacim pogled, a Marijana nacrtala i njive i kupus neki, i vocnjake okolo, svako drvo dza 50 krusaka, dza 50 jabuka brat bratu, plus lisce, i traktor i traktoristu i ovaj ima sesir, i brda i oblake i sunce... krcato!

ja sva u :)))))

Posle dva sata opet privirm, dete place nad crtezom.
Pitam, aiii, pa sto places?
Kaze, spava mi se, a moram sve i da obojim.
hmm....
Sve one jabuke kruske kupuse traktoristu, lisce, traktor, brda u pozadini, oblake... stvarno grdan poso.
Kazem, aj ti lepo spavaj, mama ce da zavrsi bojenje:))
A mala vrednica u jos veci plac: Neee, ti ces da mi predjes preko crteeeee...
i nastavi da boji.

Sutra detaljista se vrnula kuci, nema ocene.

Arghhhh

Sta bilo?
Kaze, ljuta, uciteljica misli da mi neko pomogo.

Ccc...



Krugolina Borup Krugolina Borup 14:28 17.10.2011

Re: 3

tašta ište tasta


Može i: Tašta je tašta.

EDIT: u stvari, ne može, nema J. Grrrrrrr!!!
natasavb natasavb 15:14 17.10.2011

Re: jesen

Posle tri godine, moja cerka isto drugi razred, isto crta za domaci "jesen".

Ovo tvoje sa crtanjem me podseti na nas dozivljaj iz drugog razreda, kad se moja cera sva uplakana vratila iz skole zbog likovnog.
Tema je bila izlet, a oni tad isli na Oplenac i dete se vratilo odusevljeno sa izleta.
Nacrtala ona onu crkvu i okolo nekoliko leptira raznih boja. Obojila sve kako treba, temprom su radili, sto je za njih tad bilo novo i ova joj da 4 uz komentar : Gde si ti tamo videla tolike leptire?!

Kome god sam pokazala crtez, a cuvamo ga i dan danas:), komentar je bio: Sto se L. lepo provela na Oplencu.
Jbg nasa uciteljica nista od toga nije skapirala, a nije vredelo ni objasnjavati joj, nego smo jedva cekali peti razred.





Jukie Jukie 16:25 17.10.2011

Re: jesen

natasavb

nasa uciteljica nista od toga nije skapirala, a nije vredelo ni objasnjavati joj, nego smo jedva cekali peti razred.

Moja se stalno iznova začuđavala mojim idejama...
Jednom mi radimo onu basnu kad su se lav i medved potukli oko parčeta mesa a lisica došla pa ga odnela.
Kaže učiteljica nama da mi odmah na licu mesta ilustrujemo tu priču da ne bi roditelji to kod kuće crtali.

A ja sam baš par dana pre toga vežbao crtanje glave lava, po sličicama Tarzan (tako da mislim da je to bio drugi razred). Imaš nekoliko kružića koji zajedno čine lavlju glavu, i samo dodaš grivu okolo. A medveda je lako nacrtati jer smo prošle godine dobijali časopis Zeka a zekin najbolji drug je bio meda koji se pominje u svakom zaglavlju stranice i koga onda stalno precrtavaš i bojiš.

I nacrtam ti ja glavu lava i glavu medveda, i posle je bilo lako da se docrta telo jer oni u stvari trče prema posmatraču pa se vide samo šape sa kandžama kako vire ispod glave. A lisica je duguljasta i ide na dole niz stranicu papira pa izgleda kao da ti prolazi između nogu dok lav i medved trče prema tebi. (To je bilo nenamerno jer nisam znao da nacrtam lisicu spreda nego samo odozgo i sa strane).

Učiteljica gleda onaj moj crtež i drži se rukom za klupu da ne padne
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:01 17.10.2011

Re: jesen

Gde si ti tamo videla tolike leptire?!


ćurka ne može da vidi leptire
eli.lacrosse eli.lacrosse 17:17 17.10.2011

Re: jesen

Gde si ti tamo videla tolike leptire?!

Da pogađamo kod koga je učiteljica položila Metodiku nastave likovne kulture!
Jukie Jukie 21:13 17.10.2011

Re: jesen

KRALJMAJMUNA
Gde si ti tamo videla tolike leptire?!ćurka ne može da vidi leptire

Inače kada smo mi bili đaci i išli na ekskurziju do tih manastira, videli smo svuda neke ogromne bumbare.
Fast forward petnaestak godina i deca se vraćaju sa ekskurzije i ja im dam da napišu sastav šta su videli ali da koriste pojmove koje smo radili iz ekologije (tu je već kraj godine pa je to i prilika da se vidi šta su sve zapamtili).
Piše jedan:
"Videli smo mnogo bumbara oko manastira. Bili su ogromni, evo ovoliki. (pa ide strelica i crtež nekog crnog klupčeta od linija). Ne znam zašto su tako veliki ali možda ima neke veze sa religijom."
gorstak92 gorstak92 14:20 17.10.2011

MED!


Krhko je znanje
spadalo92 spadalo92 14:33 17.10.2011

sva slova

STIGAO ME Š
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:36 17.10.2011

A, M, T, G, I, S, O, E, Š

Mama ima sise.
Tata ima miša.

EDIT: I tata ima sise.

I Miša ima miša.
Miš se šeta.
Miša se šiša.
Šta ima mama?
Šta ima tata?
Šta ima Miša?


:)
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:44 17.10.2011

Re: A, M, T, G, I, S, O, E, Š

Mama ima sise.


Nije ti ovo rodno senzitivno.
I tata ima sise.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:45 17.10.2011

Re: A, M, T, G, I, S, O, E, Š

Krugolina Borup
Mama ima sise.


Nije ti ovo rodno senzitivno.
I tata ima sise.


jes vala, cek popravim:)
NNN NNN 15:05 17.10.2011

Re: A, M, T, G, I, S, O, E, Š

tata mami sise steg'o,
mama tati siše ego,
mašta se otima stegama...
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:19 17.10.2011

Re: A, M, T, G, I, S, O, E, Š

tata mami sise steg'o,
mama tati siše ego,


Vidim da su sise i sisanje apsolutni hit. (Vidi i ostale predloge.)
U stvari, garant bi se i mom detetu svidela rečenica sa sisama.
Ali, ne znam šta bi učiteljica rekla...
tyson tyson 15:29 17.10.2011

Re: A, M, T, G, I, S, O, E, Š

Vidim da su sise i sisanje apsolutni hit. (Vidi i ostale predloge.)
U stvari, garant bi se i mom detetu svidela rečenica sa sisama.
Ali, ne znam šta bi učiteljica rekla...

Pa ne sputavaj dete, u osetljivim godinama je!



b92fmember b92fmember 15:40 17.10.2011

Re: A, M, T, G, I, S, O, E, Š

Krugolina Borup
tata mami sise steg'o,
mama tati siše ego,


Vidim da su sise i sisanje apsolutni hit. (Vidi i ostale predloge.)
U stvari, garant bi se i mom detetu svidela rečenica sa sisama.
Ali, ne znam šta bi učiteljica rekla...


Kladim se da uciteljica cita ovaj blog :)
NNN NNN 20:40 17.10.2011

Re: A, M, T, G, I, S, O, E, Š

Vidi i ostale predloge.
Tyson rulz
(tihomir - tri bambija )

Nedostaje mi Tine i Radojka
to je bila sasvim nova dimenzija haiku-a
i pre nego što pročitam komentar usta mi se razvuku u ogroman osmeh.
blogovatelj blogovatelj 23:34 17.10.2011

Re: A, M, T, G, I, S, O, E, Š

mašta se otima stegama..

bookez bookez 14:49 17.10.2011

Muzicku slagalica

Spremaju decu za muzicku (TV) slagalicu. A iz matematike za domaci, posle naucenih brojeva 3, 4, 6, 7, 20 i koristeci racunske operacije + - * / dobiti broj 423
aleksandarz92 aleksandarz92 14:50 17.10.2011

Ništa strašno

Zabavno je da se igrama i sklapamo rečenice, ali je ne vidim u čemu je problem. Od prvaka se i ne očekuje da sklapa složene rečenice već proste. A takvih je gore već puno nabrojano.

Jedno pitanje za sve: Na kojoj obali Dunava se nalazi Beograd?
Odgovor ću priložiti kad se ćerka vrati iz škole.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:55 17.10.2011

Re: Ništa strašno

Od prvaka se i ne očekuje da sklapa složene rečenice već proste. A takvih je gore već puno nabrojano.


A jesu li ih smislili i nabrojali prvaci ili odrasli ljudi?
tyson tyson 14:56 17.10.2011

Re: Ništa strašno

Jedno pitanje za sve: Na kojoj obali Dunava se nalazi Beograd?

Pa na obe



Krugolina Borup Krugolina Borup 14:56 17.10.2011

Re: Ništa strašno

Jedno pitanje za sve: Na kojoj obali Dunava se nalazi Beograd?


Pa... na desnoj, valjda?
Ako nije neko trik pitanje...?
natasavb natasavb 15:02 17.10.2011

Re: Ništa strašno

Pa... na desnoj, valjda?
Ako nije neko trik pitanje...?


A Ovca, Borca i Krnjaca? Mislim da ta naselja pripadaju opstini Palilula.
aleksandarz92 aleksandarz92 15:07 17.10.2011

Re: Ništa strašno

A jesu li ih smislili i nabrojali prvaci ili odrasli ljudi?

Pustiš dete samo da kaže neku rečenicu (tata ima taštu), kad pogreši kažeš mu da određeno slovo još nije učio (u), pa promeni reč (taštu u miša) i na kraju dobije odgovarajuću rečenicu (tata ima miša). Tako nekoliko puta i to je to.
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:11 17.10.2011

Re: Ništa strašno

Pustiš dete samo da kaže neku rečenicu (tata ima taštu), kad pogreši kažeš mu da određeno slovo još nije učio (u), pa promeni reč (taštu u miša) i na kraju dobije odgovarajuću rečenicu (tata ima miša). Tako nekoliko puta i to je to.


Teoretski lepo zvuči.
Malkice je drukčije u praksi.
Imaš nekog prvaka pri ruci da to s njim probaš?
aleksandarz92 aleksandarz92 15:24 17.10.2011

Re: Ništa strašno

Imaš nekog prvaka pri ruci da to s njim probaš?

Ne. Ja sam veliki, idem u drugi razred
To smo radili prošle godine, ali da me ubiješ, ne sećam se da li je bilo samo devet slova ili neko više. Doduše, mora da im se počne prva rečenica jer u suprotnom će da je smišljaju deset minuta, onda zaborave o čemu uopšte razmišljaju pa se još 20 minuta priseća koji je beše crtani bio jutros...
I da budem iskren, nisam se ja ni pretrzao od domaćih, jer je s ćerinim polaskom u školu baba (učiteljica) postala penzionerka, pa je glupo da ja radim s njom kad ima stručnijih.
spadalo92 spadalo92 15:44 17.10.2011

Re: Ništa strašno

Krugolina Borup
Jedno pitanje za sve: Na kojoj obali Dunava se nalazi Beograd?


Pa... na desnoj, valjda?
Ako nije neko trik pitanje...?

A Ovča, Borča, Greda, Skela, Daska, Iverica...?
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:21 17.10.2011

Re: Ništa strašno

A Ovča, Borča, Greda, Skela, Daska, Iverica...?


Rekla bih da su to PRIGRADSKA naselja, bez obzira kojoj opštini pripadaju.
Kada se nabrajaju opštine, razvrstavaju se na gradske i prigradske, a za neke se kaže da su gradski "delovi Palilule"...

E, sad... dal' u Beograd ubrajamo i gradska i prigradska naselja... ne znam. Ajd da vidimo šta će dete da donese iz škole kao tačan odgovor.
Jukie Jukie 16:35 17.10.2011

Re: Ništa strašno

Krugolina Borup
A Ovča, Borča, Greda, Skela, Daska, Iverica...?Rekla bih da su to PRIGRADSKA naselja, bez obzira kojoj opštini pripadaju.Kada se nabrajaju opštine, razvrstavaju se na gradske i prigradske, a za neke se kaže da su gradski "delovi Palilule"... E, sad... dal' u Beograd ubrajamo i gradska i prigradska naselja... ne znam. Ajd da vidimo šta će dete da donese iz škole kao tačan odgovor.

Ne, Beograd je OKRUG i u njega spadaju sve beogradske opštine, i kada učiteljica bude vodila decu na gradsko, tj. okružno takmičenje, tamo će biti i deca iz Obrenovca, Surčina itd.
A prigradska naselja su valjda Mirijevo, Banjica, Žarkovo, Medaković, koja se nalaze u spoljnom prstenu grada oko prve zelene zone. Oko prigradskih naselja se nalaze njive itd. i onda tek kreću Obrenovac itd. kao posebna naselja koja se samo zovu Beograd.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:43 17.10.2011

Re: Ništa strašno

Ne, Beograd je OKRUG i u njega spadaju sve beogradske opštine,


Znači, imamo dva Beogada: Beograd grad i Beograd okrug.
Jel' pitanje na kojoj obali Dunava je grad ili okrug?
aleksandarz92 aleksandarz92 17:18 17.10.2011

Re: Ništa strašno

Ajd da vidimo šta će dete da donese iz škole kao tačan odgovor.

'ladno smo svratili kod babe i ostavili tamo ranac
Svet oko nas, drugi razred. nacrtana reka i lepo označeno šta je izvor, šta ušće, šta su obale, koja je leva a koja desna... Jedino što su obale stavili naopako, pa je po udžbeniku Beograd na levoj obali
vishnja92 vishnja92 18:18 17.10.2011

Re: Ništa strašno

I da budem iskren, nisam se ja ni pretrzao od domaćih

domaci su nakaradna izmisljotina savremenog tzv skolstva, e da bi deca sa 6 stekla radne navike za fakultet. totalno skodljivo, naporno i beskorisno.
na jednom roditeljskom je nasa (satro) deprimirana uciteljica trazila od roditelja da dignu dva prsta ako uopste zele da deca imaju domace i svi su ih digli osim mene, pa jebote?!

i onda imas situaciju zvanu "ili sam ja pobrkana ili ceo svet"
Hansel Hansel 23:57 17.10.2011

Re: Ništa strašno

Za Beograd vam možda pomogne stranica:

www.beograd.rs/cms/view.php?id=1002

Kru, sad mi je jasno čime si sve zaokupljena pa ne odgovaraš na poruke!
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:44 18.10.2011

Re: Ništa strašno

Svet oko nas, drugi razred. nacrtana reka i lepo označeno šta je izvor, šta ušće, šta su obale, koja je leva a koja desna... Jedino što su obale stavili naopako, pa je po udžbeniku Beograd na levoj obali


Čekaj, to greška u udžbeniku?
Ko je izdavač?
aleksandarz92 aleksandarz92 14:48 18.10.2011

Re: Ništa strašno

Krugolina Borup
Svet oko nas, drugi razred. nacrtana reka i lepo označeno šta je izvor, šta ušće, šta su obale, koja je leva a koja desna... Jedino što su obale stavili naopako, pa je po udžbeniku Beograd na levoj obali


Čekaj, to greška u udžbeniku?
Ko je izdavač?

Klet. Ostala knjiga kod babe, a ja nikako da je uzmem da skeniram.
aleksandarz92 aleksandarz92 19:04 18.10.2011

Re: Ništa strašno

evo slike:
ivana23 ivana23 19:14 18.10.2011

Re: Ništa strašno

aleksandarz92
evo slike:


Nema Beograda na slici.
aleksandarz92 aleksandarz92 19:28 18.10.2011

Re: Ništa strašno

ivana23
aleksandarz92
evo slike:


Nema Beograda na slici.

Nije stvar u Beogradu, već u obalama. Po ovima je Beograd (njegov veći deo) na levoj obali.
Jukie Jukie 19:38 18.10.2011

Re: Ništa strašno

aleksandarz92

ivana23

aleksandarz92evo slike:Nema Beograda na slici. Nije stvar u Beogradu, već u obalama. Po ovima je Beograd (njegov veći deo) na levoj obali.


Ništa ta slika ne valja

Wiki:
In general usage, the left bank of a river normally refers to the left hand bank, as observed whilst facing downstream.

Dakle, leva strana je leva kada gledaš nizvodno, a ne prema izvoru.

Ja bih odmah otišao kod učiteljice da joj se kaže da objasni deci da je to štamparska greška u knjizi.
aleksandarz92 aleksandarz92 20:41 18.10.2011

Re: Ništa strašno

Dakle, leva strana je leva kada gledaš nizvodno, a ne prema izvoru.

Ja bih odmah otišao kod učiteljice da joj se kaže da objasni deci da je to štamparska greška u knjizi.

Znam. Zna i učiteljica i rekla je deci da je u knjizi pogrešno.
Ali dal' je moguće da takvu glupost niko ne primeti?
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:40 18.10.2011

Re: Ništa strašno

Ali dal' je moguće da takvu glupost niko ne primeti?


Ima tih gluposti po udžbenicima, ihahaj... evo ga jedna iz šestog razreda:

aleksandarz92 aleksandarz92 08:48 19.10.2011

Re: Ništa strašno

Ovo sam već video. Sreća pa je to iz pomoćnog udžbenika za nastavnike koji deca ne dobijaju. Bar se nadam da je tako, nemam nikog u VI razredu da proverim.
spadalo92 spadalo92 15:48 17.10.2011

Pravilo

Ako sam dobro ukapirao, moraju da se iskoriste sva ponuđena slova i ne smeju da se ponavljaju. Slično kao u TV slagalici.
tyson tyson 16:12 17.10.2011

Re: Pravilo

Ako sam dobro ukapirao, moraju da se iskoriste sva ponuđena slova i ne smeju da se ponavljaju. Slično kao u TV slagalici.

Alo, domaćine, prvi razred osnovne škole, ring a bell...?
Da ubacimo i da ne smeju samoglasnici posle suglasnika, kad smo već krenuli da stežemo stisak?



tyson tyson 11:26 18.10.2011

Re: Pravilo

Slično kao u TV slagalici.

I specijalno za nostalgične:

Tito to smo mi


(izgleda da je redosled učenja slova nasleđen iz nekih prošlih vremena )


Krugolina Borup Krugolina Borup 12:36 18.10.2011

Re: Pravilo

Tito to smo mi


E, alal ti ćufte, ovo mi je omiljena od svega što si do sad smislio!
Jukie Jukie 16:14 17.10.2011

Rečenice

A, M, T, G, I, S, O, E, Š

Šest mama šeta.
Što se mama šetaš?
Šetam se tamo amo.

Nego, nemoguće je da nisu radili slovo u. Mi smo radili a, m, i, u, i onda se pojavio prvi set rečenica u bukvaru:

Mama ima Mimu.
I Mima ima mamu.

Onda sam ja pitao učiteljicu da li ćemo da crtamo mamu i Mimu za domaći, jer se baš ne sećam kako Mima izgleda pa ćemo morati da idemo kod nje kući da je dobro pogledam, a ona živi daleko, čak kod Mime.
Onda je učiteljica bila malo zabezeknuta (ali se do tada već bila prilično navikla na moje out of box thinking).
Inače moja mama je stvarno imala prijateljicu Mimu (tj. i dalje je ima), a ona živi u jednom bloku zgrada koji mi zovemo "kod Mime".
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:23 17.10.2011

Re: Rečenice

Nego, nemoguće je da nisu radili slovo u.


Tek danas su radili U, R i J.
Sad imamo čak 12 slova da se veslimo!!!
Samo, što sad nije za domaći da se smišljaju rečenice, već da se pišu slova...
blogovatelj blogovatelj 23:40 17.10.2011

Re: Rečenice

Mi smo radili a, m, i, u,


Ne znam kad smo ucili u ali se secam da kad smo ga ucili "Uros usnio san" a u snu mu bila "osa na uvu"
mrale54 mrale54 16:18 17.10.2011

Mislim...

...beš mi kelerabu u peteljku - ako ste VI normalni!!!

Aman, gde zabasah?

Ajd' da sačekam do sutra, pa da vidim...
nestor92 nestor92 16:21 17.10.2011

Kod nas je ...

...A, M, I, T, O, N, S, E, R ( pa onda J, U, Š, zakljućno sa današnjim danom )
bookbinder bookbinder 17:06 17.10.2011

Re: Kod nas je ...

Mislis, "A Mito, ne se..."

Izvin'te, bilo je jace od mene. Bas se namestilo, ko "nadmetanje" ili ona "bacina..." u Top listi...
mrdax mrdax 17:31 17.10.2011

(A, M, T, G, I, S, O, E, Š)

Boze sacuvaj!
lady_d lady_d 19:53 17.10.2011

skola i secanje

Upadnem u raspravu s mojim ocem kako danas deca mnogo uce, kako se od nas nje toliko trazilo, bla, bla... Istina je da ne pamtim neku kuknjavu i mucenje oko domaceg (bila uvek super djak, super student). Moj otac uporno tvrdi da jesam imala i mnogo vise domacih i da sam ucila ne sve to sto uce deca danas nego i mnogo vise. Pitam: Pa jesi li ti pisao domaci sa mnom? A on mrtav hladan odgovori: Boze sacuvaj! Pa ja sam svoju skolu zavrsio. I ne bude lenj i u podrumu iskopa neke moje sveske od prvog do cetvrtog razreda... sokirah se sta sam sve znala i koliko domaceg radila... Mozda je to povezano sa tvdnjom mog oca da nam nastavni kadar nije ni za sta, pa umesto da deca uce od njih, uce ih roditelji koji nisu ni vicni ni obrazovani za taj zadatak.
Sve u svemu...nadjoh i recenice od 9, 10 i vise slova koja smo naucili. Neke vrlo komplikovane tekstualne zadatke (i sad se zamislim nad njima), sastave na razne teme... Moj ucitelj nikada nije ni jedan nacin da se nesto izracuna nazvao pogresnim ako bi se dobio tacan rezultat.
mlekac mlekac 20:03 17.10.2011

Re: skola i secanje

lady_d
Upadnem u raspravu s mojim ocem kako danas deca mnogo uce, kako se od nas nje toliko trazilo, bla, bla... Istina je da ne pamtim neku kuknjavu i mucenje oko domaceg (bila uvek super djak, super student). Moj otac uporno tvrdi da jesam imala i mnogo vise domacih i da sam ucila ne sve to sto uce deca danas nego i mnogo vise. Pitam: Pa jesi li ti pisao domaci sa mnom? A on mrtav hladan odgovori: Boze sacuvaj! Pa ja sam svoju skolu zavrsio. I ne bude lenj i u podrumu iskopa neke moje sveske od prvog do cetvrtog razreda... sokirah se sta sam sve znala i koliko domaceg radila... Mozda je to povezano sa tvdnjom mog oca da nam nastavni kadar nije ni za sta, pa umesto da deca uce od njih, uce ih roditelji koji nisu ni vicni ni obrazovani za taj zadatak.
Sve u svemu...nadjoh i recenice od 9, 10 i vise slova koja smo naucili. Neke vrlo komplikovane tekstualne zadatke (i sad se zamislim nad njima), sastave na razne teme... Moj ucitelj nikada nije ni jedan nacin da se nesto izracuna nazvao pogresnim ako bi se dobio tacan rezultat.


Ja stalno vodim rat sa Zmuom koji, s jedne strane, nikako ne moze da shvati "sazimanje" gradiva iz, recimo, istorije, a s druge nikako da ukapira da decu u skoli ni to "sazeto" ne nauce kako treba pa posle kuku i lele.

Na primer, princeza nas je posteno iznenadila kad nam je otkrila da su iz Hemije za 8. razred potpuno izbacili lekciju "kiseline". A pri tom se kiseline pominju u svim lekcijama o elementima.

I sad, klinci uce kako se pojedine dobijaju, al' niko ih ne uci STA su kiseline

Nisam pregledala dalje, al' uopste me ne bi zacudilo da su uz njih nestale i baze i soli - sta ce im?
Jukie Jukie 21:30 17.10.2011

Re: skola i secanje

Uopšte se od dece očekivalo da profesionalno odrade svoje zadatke i od početka se radilo na vrlo visokom nivou. Nije uopšte bilo kuknjave "ovo mi je teško", i još je moje odeljenje imalo one najneakademskije dečake i niko nije imao baš slabe ocene jer ne može da radi na tom nivou. Mi smo negde od polugodišta prvog razreda krenuli sa nalivperima na patrone, i svi domaći su bili nalivperom. I sami tekstovi iz srpskohrvatskog su bili mnogo ozbiljniji po sadržini a opet takvi da ih deca razumeju. Danas imam utisak da se mama tata meda zeka i vesela raspevana svetlucava vila razvlače skoro do puberteta, a onda se odjednom skače u neke depresivne crnjake. U poslednjoj školi je nastavnica srpskog kukala - pokazala nam čitanku za peti razred sa sve nekim ekstra ozbiljnim temama i tekstovima koje ni ja nisam želeo da pročitam, a deca su iz antologije pesama izabrala pesmice "điha, điha" i slično, jer razmišljaju na tom nivou, petakinje su sakupljale sličice "Moj mali poni".
blogovatelj blogovatelj 23:44 17.10.2011

Re: skola i secanje

Istina je da ne pamtim neku kuknjavu i mucenje oko domaceg


Mi smo radili na pocetku prvog razreda pisanje kose tanke linije i prvi domaci nam je bio da napisemo cetiri reda kose tanke.
Ja sam magarac cuo da moramo da napisemo cetiri strane.
Dodjem kuci, kazem majci, ona pomisli da uciteljica nije normalna, a u stvari joj je sin bio nenormalan.
Tako sam ceo bogovetni dan pisao kose tanke i ne secam se da mi je ikada ruka utrnula kao tada.
Jukie Jukie 00:05 18.10.2011

Re: skola i secanje

blogovatelj
Istina je da ne pamtim neku kuknjavu i mucenje oko domaceg Mi smo radili na pocetku prvog razreda pisanje kose tanke linije i prvi domaci nam je bio da napisemo cetiri reda kose tanke.Ja sam magarac cuo da moramo da napisemo cetiri strane.Dodjem kuci, kazem majci, ona pomisli da uciteljica nije normalna, a u stvari joj je sin bio nenormalan.Tako sam ceo bogovetni dan pisao kose tanke i ne secam se da mi je ikada ruka utrnula kao tada.

Imam i ja na tu temu. Radimo brojeve i za domaći je da nacrtamo celu stranu skupova od po toliko nekih predmeta.
Kad smo došli recimo do broja 4, ja iz nekog razloga potpuno zaboravim svrhu crtanja i krenem da crtam po tri, pet itd. predmeta, a jedan od njih su pande koje drže mladunce u naručju (vrlo detaljno i svaka u drugoj pozi).

(imali smo na kredencu porculanske figurice pandi pa sam samo precrtavao)
Kad sam stigao do kraja strane ukapirao sam šta sam uradio... briši sve crteže i crtaj samo četiri pande i četiri svega drugoga.

U kompletu sa tim je i moje saznanje da je zabranjeno da crtaš jabuke sa zašiljenim donjim vrhom jer onda izgledaju kao srca, a srca moraju da imaju zašiljeni donji vrh jer inače izgledaju kao jabuke.
Kad sam porastao video sam da srce u stvari ima zaobljeni donji deo, a video sam i zašiljene jabuke na pijaci. Kako sam ja sa sedam godina i tvrdio.
mlekac mlekac 03:11 18.10.2011

Re: skola i secanje

Jukie
blogovatelj
Istina je da ne pamtim neku kuknjavu i mucenje oko domaceg Mi smo radili na pocetku prvog razreda pisanje kose tanke linije i prvi domaci nam je bio da napisemo cetiri reda kose tanke.Ja sam magarac cuo da moramo da napisemo cetiri strane.Dodjem kuci, kazem majci, ona pomisli da uciteljica nije normalna, a u stvari joj je sin bio nenormalan.Tako sam ceo bogovetni dan pisao kose tanke i ne secam se da mi je ikada ruka utrnula kao tada.

Imam i ja na tu temu. Radimo brojeve i za domaći je da nacrtamo celu stranu skupova od po toliko nekih predmeta.
Kad smo došli recimo do broja 4, ja iz nekog razloga potpuno zaboravim svrhu crtanja i krenem da crtam po tri, pet itd. predmeta, a jedan od njih su pande koje drže mladunce u naručju (vrlo detaljno i svaka u drugoj pozi).

(imali smo na kredencu porculanske figurice pandi pa sam samo precrtavao)
Kad sam stigao do kraja strane ukapirao sam šta sam uradio... briši sve crteže i crtaj samo četiri pande i četiri svega drugoga.



Apropo skupova - u I razredu uci nas uciteljica skupove i, bog te pita iz kog razloga, valjda usput, pomenu zena da se skup od jednog clana jos naziva i SINGLTON.

Naravno, papagaji dosli kuci i na pitanje sta su ucili u skoli svi do jednog "SINGLTON!"

E, sad, jos normalnije, niko ne ume roditeljima da objasni sta je to singlotn, osim da je, setili se poneki, nesto iz matematike.

I tu nastane jedno opste roditeljsko medjusobno telefoniranje - mislim, tak'a su vremena bila, strani elementi, uticaj na omladinu i tako to - ne bi li se otkrilo STA/KO je drug SINGLTON.

Kad su, u neka doba, panicari nazvali mog oca, on covek lepo okrene uciteljicu i pita. Zena mu objasni, al' znam da je morala, ponovo, da objasnjava i na roditeljskom - toliko su se neki bili uspanicili!

A mi taj singloton jos dugo koristili kao razbrajalicu kad igramo zmurke!
tyson tyson 03:13 18.10.2011

Re: skola i secanje

Imam i ja na tu temu.

Pa tebi je stvarno od kolevke pa do groba najlepše đačko doba

Uspomena uspomenu stiže



Krugolina Borup Krugolina Borup 17:29 18.10.2011

Nove tri rečenice

Danas za domaći ima da smisli i napiše tri rečenice od 12 slova: A, M, I, T, G, E, Š, S, O, R, U, J.

Imal' kakvih partizanskih ideja?

A ja ću da probam prvo da on smisli, kako mi je AleksandarZ savetovao... a ako za pola sata ništa ne postignem tim metodom, ima da mu izdiktiram: Mama ima sise! Mada bi mi trebao makar pridev za te sise, koji bi u sebi imao ova tri nova slova: R, J, U...

maksa83 maksa83 18:12 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

Imal' kakvih partizanskih ideja?

tihomire, tajsone?

Na stadionu muk, publika čeka.
tihomir_simcic tihomir_simcic 18:21 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

Šoruješ sa mega-giga trešom!
Samo ga ruješ Amose magare!
Jutros mati šeta i mota tri magra šita.
maksa83 maksa83 18:42 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

: A, M, I, T, G, E, Š, S, O, R, U, J.

Šetaš sise jutros.
Timariš mu jaja gratis.
Truješ Mito tigre, šoraj sutra.
Grešiš Mašo, jutrom mi ga šetaj.
Uroš šeta, grešim - smeta.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:54 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

Dok se vi smislite, mi uradili domaći, evo ovako:

- Ajde prvo neku osobu izaberi, mama, tata, neko ime...
- Može Gaga?
- Može. Ali, što Gaga, pa ti ne znaš nijednu Gagu? Kako ti se zove sestra?
- Seka Tija.
- Ali, niste radili "k", tako da ne može "seka". Ali može "sestra Tija"!
- Jaoooooo, ne mogu to, mnogo je dugačko! Ajde "Gaga".
- Dobro, ajde Gaga. Šta radi Gaga?
- Pa ne znam.
- Može nešto i da ima. "Gaga ima..." Ajde, reci šta.
- Kompjuter!
- Ne može, niste radili K i P.
- Laptop!
- Ne može, niste radili L.
- Ogledalo!
- Opet, niste radili L.
- SAT!
- Odlično! Može sat! Piši: "Gaga ima sat!"
- (Piše)
- Ajde sad drugu rečenicu.
- Pa, koju?
- Ne znam, ajde ti - opet prvo neka osoba, pa nešto radi...
- Tata voli Maju.
- Pa ne može, niste radili V.
- Ne mogu onda! Ajde ti!
- Ne, ne, ajde ti!
- Ajde ti!
- Ajde ti!
- Ne moooooooguuuuuu!!!!
- (Iznervirano) Piši: Tito, to smo mi!
- Šta?
- Tito, to smo mi! Ti ne znaš ti ni ko je Tito, jel' da?
- "Majo, to smo mi". Jel' može tako?
- Može! Piši!
- (Piše)
- Ajd sad neko pitanje.
- Pa ne znam. Ajde opet ti.
- (Iznervirano, s ciljem da oboma prekratim muke) Piši: Mama ima sise!
- Hi, hi, hi... pa ne mogu to da napišem.
- Onda piši: Tata ima sise!
- Hi, hi, hi... pa nema tata sise! Hi, hi, hi...
- Ajde neko pitanje. Na primer, da počne sa "Šta".
- Šta... pa mi nismo radili Š...
- Kako niste radili Š, radili ste Š!
- Nismo.
- Jeste!
- Pa, kako ide Š?
- Položeno E.
- Aaaaaa!!!
- Dakle, "Šta..."
- "Šta..." hmmmmm...
- Na primer... "Šta ima..." pa neka osoba.
- "Šta ima Gaga".
- Može! Piši!
- (Piše)
- Šta ide na kraju upitne rečenice?
- Tačka.
- Nije, tačka je na kraju rečenice. A na kraju UPITNE rečenice?
- Zarez?
- Amanzaman, kad je pitanje, šta je na kraju pitanja?
- Aaaaa! Znam! Šansa!
- Nije to šansa, sine, to je upitnik!
- Pa kako se piše upitnik?
- Pa pisao si pre neki dan.
- Pisao sam šansu, ali nisam pisao upitnik...
- Piši onda šansu, mašala, samo da završimo!!!
I napisa dete šansu. I završismo domaći zadatak.
1. Gaga ima sat.
2. Majo, to smo mi.
3. Šta ima Gaga?

OBRNI, OKRENI, OPET SAM JA S NJIM RADILA DOMAĆI, ON TO SAM U ŽIVOTU NE BI USPEO DA URADI.

Da zaključim: domaći zadaci nisu za decu. Domaći zadaci su za roditelje.

I samo se pitam ko romskoj deci (koja su ove godine u značajnijem broju krenula u školu, bar u našu), čiji roditelji ne znaju da čitaju i pišu, smišlja ove rečenice i radi s njima domaći? I posle će da bude da su ta deca nesposobna i da zaostaju za drugima. Pa, i ne zaostajali...
mlekac mlekac 19:41 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

Krugolina Borup


OBRNI, OKRENI, OPET SAM JA S NJIM RADILA DOMAĆI, ON TO SAM U ŽIVOTU NE BI USPEO DA URADI.




Pssst, da ti sapne iskusna mama - NE NASEDAJ!

Kad god je bilo "Paaa neee moooguuuu..." odgovarala sam "Sorry, onda ides bez domaceg pa ti objasni usciteljici/nastavnici zasto nije uradjen."

Da vidis kako se moze i ume!

Naravno, pomazem kad stvarno ne ide, ali samo savetima
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:47 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

Pssst, da ti sapne iskusna mama - NE NASEDAJ!


Stvarno mislim da se ne radi o nasedanju.
Juče je imao za domaći da napiše po tri reda velikog i malog R i J, i četiri reda velikog i malog U.
Sve je to sam uradio, bez problema, i bez bilo kakvih poziva upomoć s moje strane.

Ali, kada je dobio da nauči pesmicu iz Svet oko nas, opet to nije mogao sam. Ne zna sva slova, ne može da pročita pesmicu da bi je naučio, nego moram ja da mu je čitam.

I opet: ko čita romskoj deci?
blogovatelj blogovatelj 20:12 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

Jutros mati šeta i mota tri magra šita.


A, M, I, T, G, E, Š, S, O, R, U, J

Taši, taši ima Gaši
Šoraju ga murijaši.



mlekac mlekac 20:35 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

Krugolina Borup
Pssst, da ti sapne iskusna mama - NE NASEDAJ!


Stvarno mislim da se ne radi o nasedanju.
Juče je imao za domaći da napiše po tri reda velikog i malog R i J, i četiri reda velikog i malog U.
Sve je to sam uradio, bez problema, i bez bilo kakvih poziva upomoć s moje strane.

Ali, kada je dobio da nauči pesmicu iz Svet oko nas, opet to nije mogao sam. Ne zna sva slova, ne može da pročita pesmicu da bi je naučio, nego moram ja da mu je čitam.

I opet: ko čita romskoj deci?


Valjda starija citaju mladjoj ako umeju da citaju? Ko ce ti ga znati...

U svakom slucaju, nisam htela da budem zlonamerna, samo malo upozorenje posto se mnogo lako priviknu na "Nee uuumeeemmm..."
aleksandarz92 aleksandarz92 20:46 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

A, M, I, T, G, E, Š, S, O, R, U, J.

Šta je, uštrojite ga!
Smršajte straga.
Raširite stari jogurt.
Mama ujutru greši
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:49 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

posto se mnogo lako priviknu na


hmm, servis, ja bih rekla:)

kad je moj sin naucio da cita, sedim tako pored njega i divim se:)

i tako, on cita, ja se divim:)

i zavrsi stranu i stane.

pitam, sunce, sto si stao, da li si se umorio (znaaam kako zvuci, al eto, priznajem).

a on, skroz ozbiljan: cekam da okrenes stranu

eeej i ja okrecem stranu, arghhhh...

trebalo mi je vremena da se unormalim prema mom ljubljenom prvencu:)






ivana23 ivana23 20:50 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

Ali, kada je dobio da nauči pesmicu iz Svet oko nas, opet to nije mogao sam. Ne zna sva slova, ne može da pročita pesmicu da bi je naučio, nego moram ja da mu je čitam.


Ja ne bih (i nisam) citala. Posaljem dete u skolu bez naucene pesmice, sa pismom uciteljici da stihovi sadrze i slova koja jos uvek nisu 'naucena'. Kraj.

Deci sam pri polasku u skolu rekla da sam je ja zavrsila, da meni nije niko pomagao i da nemam nameru da se ponovo vracam i klupu.

Kao sto kaze mlekac: pomagala sam kad stvarno ne ide, ali samo savetima.

Kru, najiskrenije. Izgubices zdravlje nastavis li tako. Znas li koliko ima do mature, a onda i fakultet... Veruj mi, isla sam na roditeljski samo na pocetku sk. godine - gubljenje vremena i zivaca.
mlekac mlekac 21:07 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

ivana23
Ali, kada je dobio da nauči pesmicu iz Svet oko nas, opet to nije mogao sam. Ne zna sva slova, ne može da pročita pesmicu da bi je naučio, nego moram ja da mu je čitam.


Ja ne bih (i nisam citala). Posaljem dete u skolu bez naucene pesmice, sa pismom uciteljici da stihovi sadrze i slova koja jos uvek nisu 'naucena'. Kraj.

Deci sam pri polasku u skolu rekla da sam je ja zavrsila, da meni nije niko pomagao i da nemam nameru da se ponovo vracam i klupu.

Kao sto kaze mlekac: pomagala sam kad stvarno ne ide, ali samo savetima.

Kru, najiskrenije. Izgubices zdravlje nastavis li tako. Znas li koliko ima do mature, a onda i fakultet... Veruj mi, isla sam na roditeljski samo na pocetku sk. godine - gubljenje vremena i zivaca.


Ja, recimo, povremeno citam Mudrici ili Princezi zato sto su disleksicni pa ako ima puno da se uci brze je da im ja procitam lekciju nego da cekam njihove pokusaje citanja iste.

Medjutim, zeznuo me Biberce par puta, kad nisam obracala paznju, da mu procitam zadatak iz matematike... A njemu fali peruska da poleti - nema disleksiju, al' sto bi se covek zamarao kad mama to bas lepo radi! Jos se pobunio kad sam ukapirala i rekla da se vise nece svercovati - kaze, hoce i on disleksiju, mrzi ga da sam cita!
Jukie Jukie 21:08 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

Krugolina Borup

.Juče je imao za domaći da napiše po tri reda velikog i malog R i J, i četiri reda velikog i malog U.

Da li se danas koriste one Kiplingove pomagalice tipa:
R (P) izgleda kao roda koja stoji na jednoj nozi,
D (Д) izgleda kao dabrova kućica koja viri iz vode,
V (B) izgleda kao veverica, ovo gore joj je glava,
P (П) kao prečka, a pošto prečka nije mogla da stoji sama, sa strane su joj dodali po štap da je drže
T kao tata koji je raširio ruke da dotrči Tafi da ga zagrli
NNN NNN 21:20 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

A, M, I, T, G, E, Š, S, O, R, U, J

Šetaju šorom Amer, Rus i Mujo...
Amer: Eto guštera! aj u šesto soma - isisajte mu seme.
Rus: aj u osamsto!
Mujo: Ja imam samo trista!
Hansel Hansel 21:58 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

E, a je l' mogu da se pitaju te učitlejice da kad se napravi rečenica sa slovom koje se nije učilo, da se uemsto njega stavi crta? Koliko se ja sećam, takvih primera je bilo u našem bukvaru. Metodički je to možda i bolje nego ovoliko besmisleno lomatanje mozga - dete tako usvaja princip pisanja, prepoznaje glas za koje nema slovo... A? Da padne neka peticija?

I, samo da znate, nije bilo "Tito, to smo mi" , nego: "Tito, to smo svi mi!"

A tek oni pionirski pozdravi, npr. "Za domovinu s Titom - napred!"
Jukie Jukie 22:08 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

NNN
A, M, I, T, G, E, Š, S, O, R, U, JŠetaju šorom Amer, Rus i Mujo...Amer: Eto guštera! aj u šesto soma - isisajte mu seme.Rus: aj u osamsto!Mujo: Ja imam samo trista!

Jukie Jukie 22:15 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

Hansel
E, a je l' mogu da se pitaju te učitlejice da kad se napravi rečenica sa slovom koje se nije učilo, da se uemsto njega stavi crta? Koliko se ja sećam, takvih primera je bilo u našem bukvaru.

Ko zna, naša je dozvoljavala da koristimo "sva slova koja znamo" tako da sam ja odmah krenuo sa celom azbukom, samo sa puno tog slova koje taj dan radimo.

A bilo je u bukvaru i onih zanimljivih pričica gde su reči sa slovima koja još nismo radili zamenjene sličicama, npr. ona o medvedu koji je rekao "Danas mi se jede riba" pa je upecao kojekakvo smeće koje su ljudi bacili u reku i na kraju otišao na pijacu da kupi ribu. Naravno od ilustratora zavisi da li će se pojaviti rečenica "Lav sija"

Nekako je čudno zamisliti bukvar u kome nema onih pričica koje smo mi radili
tihomir_simcic tihomir_simcic 22:42 18.10.2011

Re: Nove tri rečenice

NNN


Šetaju šorom Amer, Rus i Mujo...
Amer: Eto guštera! aj u šesto soma - isisajte mu seme.
Rus: aj u osamsto!
Mujo: Ja imam samo trista!



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana