Astrologija| Eksperimenti u blogovanju| Kućni ljubimci

Put do pakla i “književna” šala

Milan Novković RSS / 06.10.2011. u 20:25

sh.jpg

(Ovo je provokacija, da nam se kolektivni genije ne uspava!)

Ovaj put nije teško pronaći i pratiti: svetionici na sve strane, ljudska jednačina u nama, put lak za hodanje.

Meni je šala bila zabavna u početku (prvo sam pomislio na njuz.net - kreativno, to im je "posao") dok se nije pojavilo objašnjenje.


I objašnjenje, bar za mnoj ukus, je ko začin nabacan u eksperimentalno jelo lopatama.

Po strukturi meni objašnjenje spada u istu kvalitativnu kategoriju kao i onomad objašnjenje poziva na bombardovanje Srbije od strane nekih Srba (nije bitno što sam suzio domen, da ne upetljavam nepotrebno druge grupe i odnose). Kvantitativno ova dva "objašnjenja" ne mogu da se porede, naravno.

Pomalo je "radikalno" poređenje, iako samo u strukturi.

Ja osuđujem oba objašnjenja kao plitka i nepromišljena.

I potpuno je nebitno šta ja mislim o Dobici Ćosiću, ili šta misle mnogi koje ja cenim, slušam i koji imaju mišljenja različita od moga.

Autori ovog objašnjenja mogu da budu mladi, osobe koje su bile još nezrele krajem osamdesetih, a mogu da budu stariji, mogu da budu današnja protoelita, ili protoelita, možda elita onog doba pre rata.

Ali su, po mom mišljenju, slika i prilika jednog prostog, nepromišljenog, intelektualno lenjog i neodgovornog, nestrpljivog duha koji:

- što svesno neće da izađe iz jeftinog, plitkog ludila u kome su uvek drugi krivi I uvek drugi treba da nam reše problem, pa makar nam ponavlanje ove mantre bilo poslednje na ovom svetu
- a što nesvesno racionališe svoje intelektualne greške i poraze prenoseći krivicu na druge.

Ja ne verujem u kolektivnu odgovornost na nivou cele države. Prosto, proizvoljan individualac može da bude visoko moralna osoba, a da i dalje ima ozbiljna ograničenja u shvatanju lokalnih političkih procesa. Lako ga je prevariti, izmanipulisati, a da toga nije ni svestan. Kriv je koliko je kriva i fizički slabašna osoba zato što ju je udario neki siledžija. Ta slabašna osoba je trebala "nekako" da se odbrani.

Ali mi je jako teško i da poverujem u odgovornost koja se, na nivou države, opet, pripisujeje skoro u celosti samo jednom čoveka ili manjoj grupi.

Da ne bude zabune, ja ne kažem da ti ljudi nisu krivi, ali...

Propovednici "kaznite nas" religije, i to jeste religija ako unimodalno toliko traje, decenijama, su ogromni krivci i sami. Krivi koliko je kriv i dobar čovek, primer, stražar recimo (ja ne kažem da su ovi ljudi loši ljudi, nego samo jeftino budalasti) koji je u lopovskom kraju, u svojoj smeni, rešio da batali stražarenje, dosadno mu, nego otišao da igra šah u obližnjem klubu, pa da, ako pobedi, dobije besplatno pivo..

Ta šira grupa propovednika, i može da ih bude na desetine hiljada, ili stotine, što da ne, koja najčešće ne negira ni njihov udeo u krivici, ima, po mom mišljenju, problem sledeće prirode:
- Bacaju krivicu na izuzetno mali broj pojedinaca sa puno žara. I ova „stavka", sama za sebe, bi bila ok.
- Pa i/ili na ogromnu većinu (99% npr, čak i kad im je statistički uzorak samo 10 ljudi i 90 krikova istomišljenika - krik istomišljenika mora da vredi bar koliko hiljadu neisomišljenika)
- Ali na sebe bacaju krivicu samo nejasno-deklarativno i to onda pokušavaju da otresu sa sebe udaranjem po ostalima i uzdizanjem iznad ostalih - ali retko dubokom i pametnom analizom gde su to oni, toliko pametni, onomad napravili ogromne greške, kao glasni članovi društva (a po pravilu su najglasniji kad je moralisanje u pitanju), obrazovaniji deo društva, elitniji deo. Njima je istovremeno i kriva neznana, polupismena bakica negde na selu i ok im je njihova intelektualna impotencija, koja nije predmet razgovora pa, jelte, treba da zaboravimo na nju. I ok im je ostaviti budućnost po strani, fiksiramo problem po problem, prošlost prvo, budućnost ionako traje.

Kad kažem „njima", intelektualnim slonovima u radnjama gde od porcelana imamo i decu, iako do tih radnji oni retko stignu, ne mislim na sve, nego na većinu, jedno 99%. Ostale cenim, od malo pa do divljenja, bez obzira što se po, eto, par pitanja ne razumemo.

Kako ja zamišljam te ljude - pa idu natraške u budućnost, gledaju iza sebe i po svemu mlate toljagom. Tj ne po svemu, nego samo po 99% svega. Samoubice koje ne ostavljaju ceduljice iza sebe, nego tomove. Ko gizdavi konji koji su se pomirili sa svojom upregnutom sudbinom pa još jedino paze da se ne pokake po svojim kopitima.

Al ajde, svetla šire pozornice jesu slatka, ko bi se sad zamarao s mrakom neprivilegovanih u Srbiji.



Komentari (296)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gorstak92 gorstak92 20:38 06.10.2011

Prvi!!!

Jeah!
A sad na čitanje

Ups! Ispao sam budalast
gorstak92 gorstak92 21:03 06.10.2011

Re: Prvi!!!

A sad komentar:
Naterao si me da ozbiljnije pročitam ono saopštenje grupe ,,neplaćenih samoorganizovanih web aktivista".
Da, slažem se sa tobom da se oseća mnogo gorčine i mržnje u njihovom saopštenju.
Da, slažem se sa tobom da liči na njuz.net po kreativnosti, ali i po skrivenoj političkoj poruci.

Ja sam se iskreno nasmejao na njihovu šalu, a sad si me naterao da se ozbiljno zamislim nad onim saopštenjem i nekako mi ostao gorak ukus. Još uvek mi je smešna fora, a skroz su je upropastili sa skrivenom političkom porukom.
Šta da se radi?
Sad će izbori pa treba namaknuti cenzus kako god.
Milan Novković Milan Novković 00:43 07.10.2011

Re: Prvi!!!

Da, slažem se sa tobom da se oseća mnogo gorčine i mržnje u njihovom saopštenju.

Ima, meni privlači pažnju zato što toliko dugo traje i, na kraju, od nekih pojedinaca pravimo gromobrane, a problem je mnogo širi.
mirelarado mirelarado 00:47 07.10.2011

Re: Prvi!!!

Milan Novković
Da, slažem se sa tobom da se oseća mnogo gorčine i mržnje u njihovom saopštenju.

Ima, meni privlači pažnju zato što toliko dugo traje i, na kraju, od nekih pojedinaca pravimo gromobrane, a problem je mnogo širi.


Ово је чак више налик на рециклажу, подгревање прекјучерашњег, готово заборављеног, кромпира...
Milan Novković Milan Novković 18:47 07.10.2011

Re: Prvi!!!

Ово је чак више налик на рециклажу, подгревање прекјучерашњег, готово заборављеног, кромпира...

Tako se i meni čini, iako mi sentiment osciluje donekle gore-dole zbog neznanja i nesigurnosti.
omega68 omega68 01:01 08.10.2011

Re: Prvi!!!

Prica se da je i afera Memorandum delo Staneta Dolanca,jer je navodno uz pomoc radnika SDB SSUP-a taj rukopis SANU podmetnut?Vecernjim novostima?, kako bi Srbiju okrivio za nacionalizam. Ne znamdetalje, ali znam da i u moje vreme Stane Dolanc nije imao prodju u SDB Srbije,ali je imao izvesne veze i uticaje na GSUP Beograda!

U policijskoj i politickoj izolaciji vec pocetkom sedamdesetih,nalazili su se u Beogradu Dobrica Cosic, Milovan Djilas, Aleksandar Rankovic,Vojin Lukic, Matija Beckovic, Branko Copic, pa i Ivo Andric. Za samog Leku u SDB Jugoslavije bio je zaduzen neko vreme Milutin Simonovic, dok je Milovan Djilas pracen dvostruko, i od operativaca tajne sluzbe Srbije i SDBJ. Branko Damjanovic, u saveznoj tajnoj policiji, imao je obicaj da naredjuje da se Djilasprati javno, kako bi znao da je pod kontrolom. Cak su isli za njim i kada jeodlazio u zensko drustvo. Za uzvrat, Djilas je svojim pratiocima kupovao karte ugradskom prevozu. O tome kako je ?pokrivan?, sam Dobrica Cosic je jednomrekao:?... Niti zelim, niti mogu da ispricam tegobe, napore i ponizenja koja sam od1966. do poslednjih godina trpeo od vlasti, policije, stampe, institucija,drustvenih organizacija. U nekim vidovima bio sam potpuno gradjanski diskriminisan. Od politicko-policijskih progona i diskriminacije, mnogo supropatile moja zena Bozica, pa i kcerka Ana. Mnogi moji prijatelji, osobito izzavicaja, maltretirani su zbog druzenja sa mnom. Mnogi su morali da prijavljujuUdbi svaki razgovor sa mnom. Neki su primorani

da budu dousnici, nekima su drustvene karijere bile prikracene. Bilo je opasno biti moj drug, prijatelj,razgovarati sa mnom, zvati me u goste, dolaziti u moju kucu. I moja porodica uselu ? brat Bogosav, bila je pod Udbinom
prismotrom
Stiteci svoje i policijsko dostojanstvo, Dobrica Cosic precutkuje da su inspektoriSDB sa beogradske opstine Savski venac dovodili poznatog pisca nainformativne razgovore o tzv. Otvorenom univerzitetu. Tom prilikom, Cosic je saslusavan uvek u jednoj kancelariji, koja se nalazila do samog klozeta i u kojojod smrada nije moglo da se dise. Time su inspektori zeleli da ponize Dobricu Cosica, zaboravljajuci pri tom da su ponizili i sebe. U beogradskoj Upravi SDB,u mnoge Cosiceve izjave operativci, pa i nacelnici su namerno ubacivalitoboznje pisceve tvrdnje da se ?... Petar Stambolic dodvorava Titu...?, da ?...Draza krcmi Srbiju...?, kako bi kroz Cosicev dosije najvisim srpskimpoliticarima stavili do znanja sta narod, ali i sami ljudi iz tajne sluzbe misle onjima. Kako rece jedan od operativaca: ?Mi smo i o Titu govorili sve najgore.Da je imao ko da nas hapsi, svi bismo zavrsili na robiji!?


link
Davie Davie 20:39 06.10.2011

Srbija medju sljivama

Nikako ne mogu da se otmem utisku da je Srbija u beskonacnoj spirali ludila, netolerantnosti, zlobe, bescasca... i da joj nema spasa. Danasnje ogolelo ludilo i zloba koja se izlila od strane vajnih srpskih intelektualaca zbog toga sto su cyber-freakovi navodno nasadili jednog starca mi je nepojmljiva. Alo ljudi sitnih dusa, po cemu ste vi bolji od njega?

PS. Milane, ne znam da li si zadnjih meseci bio u Srbiji ali ponekad imam utisak da je ovde nagomilano toliko zlobe i ludila da nije daleko dan kad cemo se medjusobno potamaniti... i to je sve opippljivije, pocevsi od svakodnevnog obracanja medju ljudima, saobracaja, odnosa na poslu, u javnosti...
Milan Novković Milan Novković 20:56 06.10.2011

Re: Srbija medju sljivama

Danasnje ogolelo ludilo i zloba koja se izlila od strane vajnih srpskih intelektualaca zbog toga sto su cyber-freakovi navodno nasadili jednog starca mi je nepojmljiva. Alo ljudi sitnih dusa, po cemu ste vi bolji od njega?

Moram priznati da sam ja pre "objašnjenja" autora video satiru u dozvoljenim granicama (moja omiljena emisija u UK, gde živim, je baš jedna satirična gde se sastaju ljudi slične "talentske" osnove - Have I Got News For You.

Naime, često se u tim emisijama pozajmljuju likovi kao bezazlena podloga nekoj "pomerenoj" priči koja vuče neke niti poprilično nezavisno od pozajmljenog lika.

Prvo mi pao njuz.net na pamet i zezanje mi bilo obojeno njihovim radom.

I onda dođe objašnjenje, izlazak "ozbiljnih" ljudi na svetsku scenu, skretanje pažnje nobelovom komitetu i to ne apriori, nego aposteriori?

Koga su došli da "obrazuju"? Nas koji smo to što hoće da kažu čuli sto puta?
Ili su odlučili da pohvale nobelov komitet na ispravnoj odluci?
Davie Davie 21:08 06.10.2011

Re: Srbija medju sljivama

I onda dođe objašnjenje, izlazak "ozbiljnih" ljudi na svetsku scenu, skretanje pažnje nobelovom komitetu i to ne apriori, nego aposteriori?

Koga su došli da "obrazuju"? Nas koji smo to što hoće da kažu čuli sto puta?
Ili su odlučili da pohvale nobelov komitet na ispravnoj odluci?

Manje-vise "Srdza Popovic" sindrom koji gaji odredjen broj ljudi iz Srbije (posipajmo pepelom ceo narod sem nas par pravednika) u odnosu sa ljudima, a pre svega institucijama iz belog sveta ali ja sam mislio na nas medjusobni odnos u Srbiji. Vlada pravilo crno-belog pogleda na proslost, sadasnjost i buducnost, il si mudzahedin il casna sestra, trece (cetvrto, peto..) ne moze. I strasno da samo oni koji su jasno "za" ili "protiv" u danasnjoj Srbiji imaju pravo da im se cuje glas, svi ostali su prinudjeni da slusaju. Iskljucivost je u Srbiji dostigla nevidjen nivo...
blogovatelj blogovatelj 07:53 07.10.2011

Re: Srbija medju sljivama

PS. Milane, ne znam da li si zadnjih meseci bio u Srbiji ali ponekad imam utisak da je ovde nagomilano toliko zlobe i ludila da nije daleko dan kad cemo se medjusobno potamaniti...


Desava se to u Srbiji od vremena do vremena. A samo je potrebno malo vise uctivosti, tolerancije i osluskivanja sta bliznji govore.
Decko na snimku je veoma fin mladic kada mu se ljudi uctivo obrate. Takodje i manijakalno opasan po okolinu ako uctivosti izostane.
I kao sto naslov snimka kaze - problem je sto niko ne pamti.






fantomatsicna fantomatsicna 09:23 07.10.2011

Re: Srbija medju sljivama

problem je sto niko ne pamti.

Ja se ne secam ovog filma..evo sad cu da vidim da ga nadjem..Eto kako se covek prevari u procenama ..ja sam se bas smejala srdjinim komentarima a on covek mrtav ozbiljan:)
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:31 07.10.2011

Re: Srbija medju sljivama

ja sam se bas smejala srdjinim komentarima a on covek mrtav ozbiljan:)

Mojim komentarima?
Šta nije smešno u mojim komentarima?
Goran Vučković Goran Vučković 20:43 06.10.2011

Ijao... pa nećemo tako

Milan Novković Milan Novković 20:46 06.10.2011

Re: Ijao... pa nećemo tako

Goran Vučković

Ne postoji kategorija "Kafanska tuča", da sam se setio predložio bih
myredneckself myredneckself 20:46 06.10.2011

Milane,

Propovednici "kaznite nas" religije...

izvini, refleksno mi proradio vomitus.
Ne znam, šta se još u ovoj zemlji nije izvrglo ruglu?
Možda se javim posle
freehand freehand 21:02 06.10.2011

Aferim Novkoviću!

Znači - iako te ništa nisam razumeo, slutim da se skoro u svemu slažemo!
A ovo sam zapisao u spomenar:
Ko gizdavi konji koji su se pomirili sa svojom upregnutom sudbinom pa još jedino paze da se ne pokake po svojim kopitima.

Da se javiš kad budeš nailazio, da mi se potpišeš!

Inače, Dobrica Ćosić i takav kakav je moralna je grdosija za sve ove kmere što sikću iz žbunja, od onog protodripca Basare do seminarskih intelektualaca-blebetala kampućijanske liberalno.marksističke provenijencije što u Mirku Kovaču vide uzor i primer za svoje moralističko činodejstvovanje.
Šta reći nego - pih!
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:26 06.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

freehand
Znači - iako te ništa nisam razumeo, slutim da se skoro u svemu slažemo!
A ovo sam zapisao spomenar:

Ko gizdavi konji koji su se pomirili sa svojom upregnutom sudbinom pa još jedino paze da se ne pokake po svojim kopitima.

Da se javiš kad budeš nailazio, da mi se potpišeš!

Inače, Dobrica Ćosić i takav kakav je moralna je grdosija za sve ove kmere što sikću iz žbunja, od onog protodripca Basare do seminarskih intelektualaca-blebetala kampućijanske liberalno.marksističke provenijencije što u Mirku Kovaču vide uzor i primer za svoje moralističko činodejstvovanje.
Šta reći nego - pih!


Ni ja tebe nisam ništa razumeo, Fri, ali se apriori ne slažem, pogotovu kad pročitam da je spram nekog "Ćosić moralna grdosija". Možda si hteo reći "grdoba", ok, typo, dešava se sa ovim novim tastaturama. Ono njegovo, sada već antologijsko, prebrojavanje pobijenih u Srebrenici, iz bolesničkog kreveta na VMA (o našem trošku?), dodje kao jagoda na šlagu uspešne karijere jedne rasističke protuve.

Ali, ok, ne krivim ga ni najmanje za ono što nam se izdešavalo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:48 06.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

srdjan.pajic
o našem trošku?


plačaš porez u Srbiji?
freehand freehand 22:31 06.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Ni ja tebe nisam ništa razumeo, Fri, ali se apriori ne slažem, pogotovu kad pročitam da je spram nekog "Ćosić moralna grdosija". Možda si hteo reći "grdoba", ok, typo, dešava se sa ovim novim tastaturama. Ono njegovo, sada već antologijsko, prebrojavanje pobijenih u Srebrenici, iz bolesničkog kreveta na VMA (o našem trošku?), dodje kao jagoda na šlagu uspešne karijere jedne rasističke protuve.

Ali, ok, ne krivim ga ni najmanje za ono što nam se izdešavalo.

Imam neki čudan špurijus da ti, Pajiću, o književnom delu Dobrice Ćosića ne znaš bogznašta; isti mi špurijus kaže da ti je poznavanje političkog delovanja Dobrice Ćosića na istom nivou. Pročitao si ponešto u našim novinama.
Od potpunog te fijaska u mojim očima spašava samo to, što za razliku od hijena koje na Ćosića najviše arlauču, dedi nisi išao da ljubiš ruku i ližeš guzicu, niti da se sa njegovih usana mudrošću napajaš. Bar mi ne deluješ kao da jesi.
Štaviše, deluješ mi kao da si mudrost izbegavao bez obzira na izvor.
Što je potpuno ok, ako ne kreneš ti da je prosipaš.

A da, zaboravih šta sam, u stvari, hteo reći: verujem da bi te smorila bilo kakva priča o distinkciji između piščevog dela i karaktera ili političkih aktivnosti.
A naročito pitanje - čime je Ćosić izazvao ovakvu provalu humorističkih sadržaja na svoj račun? Od, recimo, kandidata za Nobelovu nagradu za astrologiju?
nikolic777 nikolic777 22:51 06.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Ni ja tebe nisam ništa razumeo, Fri, ali se apriori ne slažem, pogotovu kad pročitam da je spram nekog "Ćosić moralna grdosija". Možda si hteo reći "grdoba", ok, typo, dešava se sa ovim novim tastaturama. Ono njegovo, sada već antologijsko, prebrojavanje pobijenih u Srebrenici, iz bolesničkog kreveta na VMA (o našem trošku?), dodje kao jagoda na šlagu uspešne karijere jedne rasističke protuve.


Srdjane, objasnio si.
Legendo!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:58 06.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

freehand

srdjan.pajic

vrabac_u_steni

nikolic777

buba_truba buba_truba 23:44 06.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

srdjazlopogledja
freehand

srdjan.pajic

vrabac_u_steni

nikolic777


What a mess!

Milan Novković
Autori ovog objašnjenja mogu da budu mladi, osobe koje su bile još nezrele krajem osamdesetih, a mogu da budu stariji, mogu da budu današnja protoelita, ili protoelita, možda elita onog doba pre rata.
Ali su, po mom mišljenju, slika i prilika jednog prostog, nepromišljenog, intelektualno lenjog i neodgovornog, nestrpljivog duha koji:
- što svesno neće da izađe iz jeftinog, plitkog ludila u kome su uvek drugi krivi I uvek drugi treba da nam reše problem...





srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:50 06.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Da, jedna nebitna stvar privlači veliku pažnju.

Senzacionalno!


Jurimo dekicu!


Voleo bih da znam, na koji način se popravlja situacija, i u jednom, i u drugom slučaju? Ma čak i da pretpostavimo da je ispravno, minorna je promena.

Neka pornografija je to?
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:14 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Imam neki čudan špurijus da ti, Pajiću, o književnom delu Dobrice Ćosića ne znaš bogznašta; isti mi špurijus kaže da ti je poznavanje političkog delovanja Dobrice Ćosića na istom nivou. Pročitao si ponešto u našim novinama.


A ja imam još čudniji osećaj, Frihe, da je sve ovo tvoje srbovanje kojim si se prosipao po blogu poslednjih meseci posledica previše pročitanih knjiga dotičnog kandidata za Nobelovu nagradu. I rasiste. Nažalost, nisi jedini sa trajnim oštećenjem mozga zbog preteranog upražnjavanje te aktivnosti.

Kad me već pitaš "šta si čit'o", nećeš verovati, i ja sam davno pročitao Vreme smrti, i nisam baš ukapirao čemu onolika ložnjava. Ako smem da sudim na osnovu toga, mislim da je čovek manje nego osrednji pisac, i ta knjiga je neopevano dosadna. A poznajem onolike koji su se ložili na to sranje čak i više nego na Koelja. Ali ipak da budem fer, verovatno postoje i gluplje stvari da se arči vreme.
princi princi 00:20 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Kad me već pitaš "šta si čit'o", nećeš verovati, i ja sam davno pročitao Vreme smrti, i nisam baš ukapirao čemu onolika ložnjava. Ako smem da sudim na osnovu toga, mislim da je čovek manje nego osrednji pisac, i ta knjiga je neopevano dosadna. A poznajem onolike koji su se ložili na to sranje čak i više nego na Koelja. Ali ipak da budem fer, verovatno postoje i gluplje stvari da se arči vreme.

Bate, sve si rekao. Ajde još neku o konačnim elementima pa da vidimo šta je ko pio.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:23 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!


Bate, sve si rekao. Ajde još neku o konačnim elementima pa da vidimo šta je ko pio.

Metoda?
Nisam pio!
Al' k'o da jesam...
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:24 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

vrabac_u_steni
srdjan.pajic
o našem trošku?


plačaš porez u Srbiji?


E, Vrapče, čak i da nisi čuo za kategoriju "doznake iz inostranstva", od kojih živi dobar deo moje familije, trebalo bi da znaš da i moja kinta od poreza koji plaćam u USA ulazi u taj vaš budžet, kao pomoć ili opet neke donacije za ovo ili ono. Znam da nije mnogo, ali je bar pošteno zaradjeno. Zato smem da kažem, da, o našem trošku.

princi princi 00:30 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Znam da nije mnogo, ali je bar pošteno zaradjeno.

Bate, lakše malo s tim pošteno. Dok god živite na 14000 milijardi duga, ne bih se ja previše trsio s tom međunarodnom pomoću.

Ali, tačno je da treba da ti zahvali što ne bombardujete Srbiju, .
crossover crossover 00:48 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

nikolic777
Ni ja tebe nisam ništa razumeo, Fri, ali se apriori ne slažem, pogotovu kad pročitam da je spram nekog "Ćosić moralna grdosija". Možda si hteo reći "grdoba", ok, typo, dešava se sa ovim novim tastaturama. Ono njegovo, sada već antologijsko, prebrojavanje pobijenih u Srebrenici, iz bolesničkog kreveta na VMA (o našem trošku?), dodje kao jagoda na šlagu uspešne karijere jedne rasističke protuve.


Srdjane, objasnio si.
Legendo!


Пајићу, овај те намерно бламира пред свима!
princi princi 00:51 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Пајићу, овај те намерно бламира пред свима!

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:51 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

princi
Znam da nije mnogo, ali je bar pošteno zaradjeno.

Bate, lakše malo s tim pošteno. Dok god živite na 14000 milijardi duga, ne bih se ja previše trsio s tom međunarodnom pomoću.


Ne bih ni ja, ali me niko ne pita.

Nego, nisam primetio da nekom u Srbiji smeta da prima lovu od najvećeg svetskog dužnika, koji ih(nas) je još pride i bombardovao. Osim toga, to je dug, što implicira (sasvim teorijsku) perspektivu vraćanja. Inače bi se zvalo plen.

Ne treba zahvalnica, samo treba da me pusti da gundjam, ko i svakog drugog čija se kinta tu nemilice arči. Znaš kad bi moja keva mogla da dospe na VeMeA da se operiše, ko ovaj kalemar? Čuj, na VMA - bilo gde. Sine, operacija kuka, 3 - godine duga lista čekanja. Ako oćeš odma, može, to ti je 5 soma evra, plus PDV. Ko onda ovde puni budžet?
princi princi 00:56 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Nego, nisam primetio da nekom u Srbiji smeta da prima lovu od najvećeg svetskog dužnika, koji ih(nas) je još pride i bombardovao. Osim toga, to je dug, što implicira (sasvim teorijsku) perspektivu vraćanja. Inače bi se zvalo plen.

Pa, raspitaj se prvo koliko prima (pričam o američkoj državi i tvom porezu). Inače sam za što više američkog kapitala u Srbiji. Da sam neko, ja bih celu Srbiju prodao Amerima.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:58 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

princi
Nego, nisam primetio da nekom u Srbiji smeta da prima lovu od najvećeg svetskog dužnika, koji ih(nas) je još pride i bombardovao. Osim toga, to je dug, što implicira (sasvim teorijsku) perspektivu vraćanja. Inače bi se zvalo plen.

Pa, raspitaj se prvo koliko prima (pričam o američkoj državi i tvom porezu). Inače sam za što više američkog kapitala u Srbiji. Da sam neko, ja bih celu Srbiju prodao Amerima.

Шта је рацио? Банкрот?
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:54 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

princi
Nego, nisam primetio da nekom u Srbiji smeta da prima lovu od najvećeg svetskog dužnika, koji ih(nas) je još pride i bombardovao. Osim toga, to je dug, što implicira (sasvim teorijsku) perspektivu vraćanja. Inače bi se zvalo plen.

Pa, raspitaj se prvo koliko prima (pričam o američkoj državi i tvom porezu). Inače sam za što više američkog kapitala u Srbiji. Da sam neko, ja bih celu Srbiju prodao Amerima.


Evo, jel' može ovo da prodje:

"Budget
From 2001-2011, USAID has provided nearly USD $663 million to address areas that are important to Serbia’s long-term development goals and U.S. interests. USAID assistance programs will continue to support and advance key reform efforts in these areas.

USAID Serbia Budget FY 2011:
Governing Justly and Democratically: $16,177,000
Economic Growth: $15,360,000
"

princi princi 07:04 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Evo, jel' može ovo da prodje:

"Budget
From 2001-2011, USAID has provided nearly USD $663 million to address areas that are important to Serbia’s long-term development goals and U.S. interests. USAID assistance programs will continue to support and advance key reform efforts in these areas.

USAID Serbia Budget FY 2011:
Governing Justly and Democratically: $16,177,000
Economic Growth: $15,360,000
"

Može, naravno. Iz cifara koje navodiš sledi da je svaki zaposleni Amer u proseku Srbiji dao oko $4 za 10 godina, ili 40 centi godišnje (na 150M zaposlenih). Ne znam koliki su vam porezi tamo, ali američki poreski obveznici se nisu baš odrali od neke direktne pomoći.(Ne znam koliko si upoznat, ali Đinđić je, na primer, smederevsku železaru, poslednjih godina ubedljivo najvećeg srpskog izvoznika, prodao US Steelu-u za 1$).

U istom periodu (2001-2011) ti, ja i još par desetina hiljada ljudi kojima je deo uže rodbije ostao u Srbiji je bespovratno dala 37 milijardi evra ili oko 50 milijardi dolara (ili oko $5 milijardi dolara godišnje). Znači, to je direktno upumpan keš u Srbiju, ne neka fiktivna lova koja se vrti, obrće i gde se, na primer, neka elementarna instruktaža prodaje za $200 na sat.
myredneckself myredneckself 07:59 07.10.2011

Nemam loše namere

srdjazlopogledja
princi
Nego, nisam primetio da nekom u Srbiji smeta da prima lovu od najvećeg svetskog dužnika, koji ih(nas) je još pride i bombardovao. Osim toga, to je dug, što implicira (sasvim teorijsku) perspektivu vraćanja. Inače bi se zvalo plen.

Pa, raspitaj se prvo koliko prima (pričam o američkoj državi i tvom porezu). Inače sam za što više američkog kapitala u Srbiji. Da sam neko, ja bih celu Srbiju prodao Amerima.

Шта је рацио? Банкрот?


Srđo, aj malo prećuti, tj. nemoj baš u svakoj čorbi da budeš mirođija, pusti Pajiće i princija da čujemo iskustveno mišljenje o ekonomiji Amerike i ostalog zapada, ha?!
Da ne moraš da se skidaš s bloga kao abrakadabra girl, maca...?!
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:10 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

princi
Evo, jel' može ovo da prodje:

"Budget
From 2001-2011, USAID has provided nearly USD $663 million to address areas that are important to Serbia’s long-term development goals and U.S. interests. USAID assistance programs will continue to support and advance key reform efforts in these areas.

USAID Serbia Budget FY 2011:
Governing Justly and Democratically: $16,177,000
Economic Growth: $15,360,000
"

Može, naravno. Iz cifara koje navodiš sledi da je svaki zaposleni Amer u proseku Srbiji dao oko $4 za 10 godina, ili 40 centi godišnje (na 150M zaposlenih). Ne znam koliki su vam porezi tamo, ali američki poreski obveznici se nisu baš odrali od neke direktne pomoći.(Ne znam koliko si upoznat, ali Đinđić je, na primer, smederevsku železaru, poslednjih godina ubedljivo najvećeg srpskog izvoznika, prodao US Steelu-u za 1$).

U istom periodu (2001-2011) ti, ja i još par desetina hiljada ljudi kojima je deo uže rodbije ostao u Srbiji je bespovratno dala 37 milijardi evra ili oko 50 milijardi dolara (ili oko $5 milijardi dolara godišnje). Znači, to je direktno upumpan keš u Srbiju, ne neka fiktivna lova koja se vrti, obrće i gde se, na primer, neka elementarna instruktaža prodaje za $200 na sat.


Jeste, ti Ameri su baš sise, samo po 40 centi godišnje milostinje za Srbiju!

Vrabac je pitao za porez kao uzlaznicu za gundjanje, i htedoh reći da sam se čak i tu istakao, pa neka je 40 centi. 40 po 40, pade 600 milki s neba, od našeg arhineprijatelja, koji ne zna da pokaže na karti da li je Srbija u Evropi ili na Antarktiku. Ove "doznake" iz inostranstva su teška artiljerija, nisam hteo to da potežem bez preke potrebe. Da se to gleda, trebalo bi da nam se dozvoli da uspostavimo Vladu u emigraciji umesto ovih krvopija u matici.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:20 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

srdjan.pajic
Jeste, ti Ameri su baš sise, samo po 40 centi godišnje milostinje za Srbiju!

Vrabac je pitao za porez kao uzlaznicu za gundjanje, i htedoh reći da sam se čak i tu istakao, pa neka je 40 centi. 40 po 40, pade 600 milki s neba, od našeg arhineprijatelja, koji ne zna da pokaže na karti da li je Srbija u Evropi ili na Antarktiku.




Šta kažeš ne zna da pokaže na karti gde je Srbija? Pa, kako su nas onih 77 dana 1999.g. uspeli onako precizno gađati?

"Процењена материјална штета током НАТО бомбардовања износи (по процени Југословенске владе) 100 милијарди долара [28] док је Група-17 дала процену од око 30 милијарди долара.[29] Током бомбардовања је уништено много мостова, индустријских постројења, много цивилних објеката, јавних објеката и предузећа, касарни и војних инсталација. Треба посебно напоменути уништење две рафинерије нафте, рушење Авалског торња,[30] зграде Радио Телевизије Србије[31], петрохемије у Панчеву[32], гађање Жежељевог моста[33], фабрике аутомобила Застава из Крагујевца[34], зграде Генералштаба[35] у самом центру Београда, амбасаде Републике Кине[35] и многе друге цивилне циљеве."

Duguju nama građani SAD daleko više od 40 centi godišnje.
maksa83 maksa83 08:21 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Da se to gleda, trebalo bi da nam se dozvoli da uspostavimo Vladu u emigraciji umesto ovih krvopija u matici.

Uah, nemojživotati ... ako vam u toj Vladi zasednu npr. mitski čikaški Srbi dobićemo Trg Draže Mihajlovića (oblast koji se prostire od Gradića Pejtona do Donjeg Kalemendana po jednoj i od Dunavskog Cveta do Hajata po drugoj osi), a naš komad autoputa E75 će da bude preimenovan u Bulevar Nikolaja Velimirovića.

Tako da, neka, okej, sedi, u redu je...
antioksidant antioksidant 08:25 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

maksa83
Da se to gleda, trebalo bi da nam se dozvoli da uspostavimo Vladu u emigraciji umesto ovih krvopija u matici.

Uah, nemojživotati ... ako vam u toj vladi zasednu npr. mitski čikaški Srbi dobićemo Trg Draže Mihajlovića (oblast koji se prostire od Gradića Pejtona do Donjeg Kalemendana po jednoj i od Dunavskog Cveta do Hajata po drugoj osi), a naš komad autoputa E75 će da bude preimenovan u Bulevar Nikolaja Velimirovića.

Tako da, neka, okej, sedi, u redu je...

а то ће се тачно разликовати од данашњег тачно како?
(мада кад застанем - претпостављам да би они завршили ауто пут пре отварања и преименовања)
maksa83 maksa83 08:31 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

а то ће се тачно разликовати од данашњег тачно како?

Otkud znam ... Pionirski Park još uvek nije postao Ravnogorski Park. Uič iz gud tj. ograničeni su na ono brdo tamo negde dole gde se sastanu jednom godišnje i igraju taj njihov FRP, mada su krenuli diskretno da prisvajaju komade Ade ("gde su Dražini grobovi tu su srpski golf tereni" ).
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:33 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

maksa83
Da se to gleda, trebalo bi da nam se dozvoli da uspostavimo Vladu u emigraciji umesto ovih krvopija u matici.

Uah, nemojživotati ... ako vam u toj vladi zasednu npr. mitski čikaški Srbi dobićemo Trg Draže Mihajlovića (oblast koji se prostire od Gradića Pejtona do Donjeg Kalemendana po jednoj i od Dunavskog Cveta do Hajata po drugoj osi), a naš komad autoputa E75 će da bude preimenovan u Bulevar Nikolaja Velimirovića.

Tako da, neka, okej, sedi, u redu je...


Pa jebote, Makso, takva jedna monumentalna arhitektonska celina je san (barem) polovine Srbalja u matici. Mislim, treba ipak uvažiti neke od želja autentičnih stanovnika, pogotovu ako se izraze na kulturan način, zadovoljan narod je valjda ključ uspešne vladavine svake vlasti.

Jebote, predajem se, idem ponovo da čitam Koren(j)e, i da gundjam sebi u bradu, a mojih 40 centi qrac ćete više da vidite
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:42 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Vojislav Stojković
srdjan.pajic


Jeste, ti Ameri su baš sise, samo po 40 centi godišnje milostinje za Srbiju!

Vrabac je pitao za porez kao uzlaznicu za gundjanje, i htedoh reći da sam se čak i tu istakao, pa neka je 40 centi. 40 po 40, pade 600 milki s neba, od našeg arhineprijatelja, koji ne zna da pokaže na karti da li je Srbija u Evropi ili na Antarktiku.


Šta kažeš ne zna da pokaže na karti gde je Srbija? Pa, kako su nas onih 77 dana 1999.g. uspeli onako precizno gađati?

"Процењена материјална штета током НАТО бомбардовања износи (по процени Југословенске владе) 100 милијарди долара [28] док је Група-17 дала процену од око 30 милијарди долара.[29] Током бомбардовања је уништено много мостова, индустријских постројења, много цивилних објеката, јавних објеката и предузећа, касарни и војних инсталација. Треба посебно напоменути уништење две рафинерије нафте, рушење Авалског торња,[30] зграде Радио Телевизије Србије[31], петрохемије у Панчеву[32], гађање Жежељевог моста[33], фабрике аутомобила Застава из Крагујевца[34], зграде Генералштаба[35] у самом центру Београда, амбасаде Републике Кине[35] и многе друге цивилне циљеве."

Duguju nama građani SAD daleko više od 40 centi godišnje.


Odlično, presavij pismo pa im se žali, a mene pusti da gundjam na temu kalemara, jer sam dokazao da plaćam porez, od kojeg (barem) 40 centi, kako je princi naučnim metodom gore pokazao, završi u Srbiji.
nikolic777 nikolic777 08:52 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!


Jurimo dekicu


dekicu koji u sto godina iz bolnickog kreveta prebrojava zrtve i ima jos nesto, posle svega sto je u karijeri bio, da kaze na tu temu..

dno!
freehand freehand 09:06 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

A ja imam još čudniji osećaj, Frihe, da je sve ovo tvoje srbovanje kojim si se prosipao po blogu poslednjih meseci posledica previše pročitanih knjiga dotičnog kandidata za Nobelovu nagradu. I rasiste. Nažalost, nisi jedini sa trajnim oštećenjem mozga zbog preteranog upražnjavanje te aktivnosti.

Dakle, Srki druže:
što se tiče srbovanja - rekoh već negde da mi je izdajnički staž, po sepeseovsko-julovskim standardima- dug, bogat i živopisan.
Patriotski mi je staž vrlo tanak, sa tendencijom da postane veličanstven, obzirom da mi je pun kufer istih julovaca i njihovih liberalnih derivata koji su okrenuli ćurak i sad navalili da pljuju i bljuju po svemu što ima veze sa Srbijom, štedeći samo probranie spodobe koje se za imunitet i indulgenciju kvalifikuju prednjačenjem u tom pljuvanju i bljuvanju.
Što se pak Ćosićevih knjiga tiče - moram da priznam da se tu nisam nešto naročito istakao. Kao ni u veličanju njegove literature, ni na osnovu to malo što jesam pročitao.
Kad je, pak, Ćosićev politički credo u pitanju - i o tome sam poneku napisao i na ovom Blogu. Ali onda kad je Gedža nastupao, sa pozicije na koju su ga izdigli, uglavnom, oni koji mu sad kidišu na nogavice i pujdaju klince na njega. Valjda ih nije uzeo u krilo, pomilovao, šta li?
Što se rasizma tiče - nisam te čitao a propos afričkih ljudoždera i ruskih medveda. Biće da si to protumačio kao šalumalu.

Samo, Pajiće, nije ovde o Ćosiću reč. Nego o tome što bi ti da mu zabraniš da se leči na VMA. Što bi da ga ispišeš iz Akademije. Što bi da mu uzmeš sve nagrade koje je dobio (bez obzira šta ti ili ja o njegovoj literaturi, kao eksperti, mislili). Da mu uzmeš penziju, te da mu isključiš struju i vodu, i oteraš
ga na Košutnjak gde bi, ako je izvodljivo, trebalo da ispari, ne bi li se prištedelo na troškovima sahrane i mestu u zemlji.

A ako te baš interesuje Gedžin stav o dodeli Nobelove nagrade (mada, koji će ti qrac, ti sve najbolje znaš i bez toga):
Ćosić je u februaru ove godine, kada se govorilo da će biti kandidovan za nagradu, rekao da Nobelovu nagradu "niti treba da dobije, niti ga ona interesuje".

I još - ne mogu da preskočim tvoj neizmerni doprinos mom i lagodnom životu vaskolike Srbije;
pade 600 milki s neba, od našeg arhineprijatelja, koji ne zna da pokaže na karti da li je Srbija u Evropi ili na Antarktiku.

na ovu je zemlju sa neba palo malo više od 600 milki, iako ne znam kako su nas našli, obzirom da ne znaju gde je Srbija. Te ne bih da računam koliki je tvoj doprinos.
O "trajnom oštećenju mozga" ne bih, ovoga puta.
Ali nek si mi reko! Sad, kad si me ofirao, samo me još moj bezobrazluk i patriotski zanos održavaju u diskusiji, mada i sam vidim da sam teška luzerijana.
angie01 angie01 09:19 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

nikolic777
Ni ja tebe nisam ništa razumeo, Fri, ali se apriori ne slažem, pogotovu kad pročitam da je spram nekog "Ćosić moralna grdosija". Možda si hteo reći "grdoba", ok, typo, dešava se sa ovim novim tastaturama. Ono njegovo, sada već antologijsko, prebrojavanje pobijenih u Srebrenici, iz bolesničkog kreveta na VMA (o našem trošku?), dodje kao jagoda na šlagu uspešne karijere jedne rasističke protuve. Srdjane, objasnio si.Legendo!


evo i ja!
buckoalisac buckoalisac 09:30 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

srdjan.pajic

Ono njegovo, sada već antologijsko, prebrojavanje pobijenih u Srebrenici, iz bolesničkog kreveta na VMA (o našem trošku?), dodje kao jagoda na šlagu uspešne karijere jedne rasističke protuve. Ali, ok, ne krivim ga ni najmanje za ono što nam se izdešavalo.


Što rasističke ? Jel' pisao nešto o crncima ? Ili Kinezima ? Ili opet menjamo značenja reči ?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:54 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

srdjan.pajic


Odlično, presavij pismo pa im se žali, a mene pusti da gundjam na temu kalemara, jer sam dokazao da plaćam porez, od kojeg (barem) 40 centi, kako je princi naučnim metodom gore pokazao, završi u Srbiji.


Gunđaj ti protiv kalemara koliko ti volja, ali nemoj toliko da kukaš za tih 40 centi godišnje što izdvajaš za nas u Srbiji. Evo, ja sam spreman da ti, za sebe i svoju užu familiju (ukupno desetoro) refundiram uplaćeni iznos.
Samo neka princi naučnom metodom izračuna.
Milan Novković Milan Novković 10:16 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

nikolic777

Jurimo dekicu


dekicu koji u sto godina iz bolnickog kreveta prebrojava zrtve i ima jos nesto, posle svega sto je u karijeri bio, da kaze na tu temu..

dno!

To je njegov život i ja, na primer, ne bih za to znao da mi nisu rekli na blogu.

I sad kad znam, šta onda?! Pa ništa posebno, dekica ko dekica, svi nešto prebrojavamo.

I u mom detinjstvu su prebrojavali, recimo da se donekle sećam poneke priče od 1970. pa nadalje. Ćaletu poneki prijatelj umro na rukama, poneki korak-dva od njega, mnogi poznanici u bliskoj okoline. Komšiji zapalili ženu i petoro dece u crkvi itd.

Ali, gledaj šta je meni danas čudno - ti su ljudi onomad mnogo manje o tome pisali nego što ova grupa opsednuta dekicom priča o dekici. To im je bila bolna prošlost kojom nisu želeli previše da opterećuju nas mlađe, a i više su bili fokusirani na izazove tadašnje sadašnjosti pa budućnosti.

I to je meni normalno. U redu je da drugi drugačije gledaju na život, ali meni je život kuća-poso-poso-kuća, familija, prijatelji, rođaci, komšije, sadašnjost i budućnosti, pa glue-logic in between.

I da sad oprezno kažem: u ovokvom životu može da se uživa i s manje novca.

Glad, prevelika nezaposlenost, bankrotirana država, nezdrav osećaj nesigurnosti su sramota države i podrivaju ovu minimalnu osnovu za srećnu egzistenciju.

Hajde sad, kao eksperimenat, pokušaj da nađeš ne cluster blogova, nego blog u poslednjih n meseci gde se sa ovolikom strašću, kolika je juče "trgnula", priča o ovim gore egzistencijalnim pitanjima?

Nema toga, blog, pa komentatori, pa ne samo kritikovanje nego kreativna diskusija, ideje - nema.

Pokaži mi diskurs gde su vladajuća ekipa, ili opozicija, saterani u ćošak i prinuđeni da izađu sa konkretnim, kratkoročnim, kvalitetnim obećanjem.

Nema toga, dok oni jadni kojima je, ne njihovom krivicom, još uvek moguće prodati maglu i dalje kupuju tu maglu oni što bi mogli da im pomognu, svima pomognu, nemaju vremena nego reže jedni na druge oko koski iz prošlosti na kojima ne više da nema nikakvog mesa, nego nema ništa osim kamena, glođu kamenje iz prošlosti.

Destruktivni su zato što dolivaju ulje na tu hladnu, neproduktivnu vatru, koja i dalje nešto pali.

Istovremeno propuštaju šansu da svoj intelekt dodaju kolektivnom u nekom kreativnom obrascu.

Kakve crne veze ima što neko ko ima 90 godina nešto prebrojava!?

Ja kad dođem u Beograd pa popričam sa mojim neblogerskim prijateljima i potegnem moja blogerska "znanja" oni najčešće nemaju mnogo pojma o čemu ja pričam.

To što bi trebalo da bude elita u Srbiji kao da je, po onom smešnom obrascu darvinove nagrade, rešilo da izmesti svoj genetski, intelektualni materijal u tamo neki kazamat da ne bi slučajno nešto široko-pozitivno pustilo korenje u Srbiji.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:41 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Milan Novković
I u mom detinjstvu su prebrojavali, recimo da se donekle sećam poneke priče od 1970. pa nadalje. Ćaletu poneki prijatelj umro na rukama, poneki korak-dva od njega, mnogi poznanici u bliskoj okoline. Komšiji zapalili ženu i petoro dece u crkvi itd.

Ali, gledaj šta je meni danas čudno - ti su ljudi onomad mnogo manje o tome pisali nego što ova grupa opsednuta dekicom priča o dekici. To im je bila bolna prošlost kojom nisu želeli previše da opterećuju nas mlađe, a i više su bili fokusirani na izazove tadašnje sadašnjosti pa budućnosti.


Ispustio si jedan detalj: U ono vreme nije bilo NVO i niko nije zarađivao na kuknjavi, ratne profitere su pozatvarali, a soj antiratnih profitera se nije zapatio. Drugo vreme, drugi običaji.
nikolic777 nikolic777 10:46 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!


I sad kad znam, šta onda?! Pa ništa posebno, dekica ko dekica, svi nešto prebrojavamo.


ma ovo je sjajno

neverovatno kako je prica o liku i delu DC preusmerena na one koji ga godinama kritikuju i preispitivanje njihove eticke i svake druge kompetentnosti (koja moze da bude i problematicna i kakva god, ali to nije tema i potezati je u ovom slucaju znaci iskljucivo jednu stvar - relativizovati dela DC)

maestralno
freehand freehand 11:00 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

nikolic777

I sad kad znam, šta onda?! Pa ništa posebno, dekica ko dekica, svi nešto prebrojavamo.


ma ovo je sjajno

neverovatno kako je prica o liku i delu DC preusmerena na one koji ga godinama kritikuju i preispitivanje njihove eticke i svake druge kompetentnosti (koja moze da bude i problematicna i kakva god, ali to nije tema i potezati je u ovom slucaju znaci iskljucivo jednu stvar - relativizovati dela DC)

maestralno

O je! Dobro, Nikoliću, ti voliš tu teoriju, a i struka ti je: daj, majke ti, nešto o distinkciji između piščevog lika i njegovog dela. ako može.
Ili si i ti od onih što bi redom da retroaktivno oduzimaju nagrade, Nobelove i druge, od svih umetnika/naučnika/stvaralaca inkompatibilnih aktuelnom moralnom modelu?
Znaš li koliko bi ih, u toj tvojoj velečasnoj družini ostalo, kad bi poizbacivao šoviniste, rasiste, perverznjake, alkoholičare, narkomane, lažove?
Sine, ostali bi ti na sceni i Pajić u publici. Čak bi i nesrećni Basara završio sa Gedžom i Matijom, u istom košu!
Milan Novković Milan Novković 11:01 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

nikolic777

I sad kad znam, šta onda?! Pa ništa posebno, dekica ko dekica, svi nešto prebrojavamo.


ma ovo je sjajno

neverovatno kako je prica o liku i delu DC preusmerena na one koji ga godinama kritikuju i preispitivanje njihove eticke i svake druge kompetentnosti...

maestralno

Dobro, ti tu vidiš nešto sjajno i maestralno.

Ja ne vidim to, ne vidim ni DC nego vidim "one koji ga godinama kritikuju" - ja sam se preispitao, nulta etika, odoka preispitivanje, i negativna "svaka druga kompetentnost".

Iako bi spektralna analiza te gomile koju zovemo "svaka druga kompetentnost" ukazačla i na talenat, pamet, znanje i slično plitkost i odsustvo vizije su uvezali celu kompoziciju u jednu dosadnu, iritantnu, nekreativnu celinu i od drugo-intelektualaca napravili, uglavnom, predmet povremene sprdnje i podsmeha kritično velikog broja ljudi.
nikolic777 nikolic777 11:04 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

dela

nisam mislio na knjževna dela, vec politicka i ljudska
freehand freehand 11:04 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Iako bi spektralna analiza te gomile koju zovemo "svaka druga kompetentnost" ukazačla i na talenat, pamet, znanje i slično plitkost i odsustvo vizije su uvezali celu kompoziciju u jednu dosadnu, iritantnu, nekreativnu celinu i od drugo-intelektualaca napravili, uglavnom, predmet povremene sprdnje i podsmeha kritično velikog broja ljudi.

Zaboravljaš tužibabstvo, kao bitan sastojak vezivnog tkiva ove tako šarene a tako providne vesele družine.
freehand freehand 11:07 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

nikolic777
dela

nisam mislio na knjževna dela, vec politicka i ljudska

Kakve veze ima Nobelova nagrada za književnost sa političkim i ljudskim delima?
Naročito u svetlu onoga što sam te pitao a ti izbegao da malo elaboriraš?
nikolic777 nikolic777 11:09 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

nego vidim "one koji ga godinama kritikuju" - ja sam se preispitao, nulta etika, odoka preispitivanje, i negativna "svaka druga kompetentnost".


to je tvoj izbor i tvoj odnos prema Cosicu,odnosno slika tvoje etike

mene interesuje nesto drugo

mozete li da pisete ili da se odredite prema likovima poput Dobrice, ili temama oko kojih se ovo drustvo po pravilu deli a da ne pominjte NVO, laku zaradu, jurisnike, aktiviste...

toboze, da nije njih, vi biste bili bez ikakvih dilema i nista, ali nista bas ne bi prljalo vasu eticku procenu
nikolic777 nikolic777 11:13 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!


Kakve veze ima Nobelova nagrada za književnost sa političkim i ljudskim delima?


komentari na ovom blogu se ne bave literarnom analizom, niti je šala sa Nobelom smišljena zbog toga što je dobrica loš ili dobar pisac...

o dobricinom literarnom postupku, istorijskoj gradji, likovima, ideološkom bekgraundu, možemo kad god hoćeš
docsumann docsumann 11:37 07.10.2011

Re: Srbija medju sljivama

problem je sto niko ne pamti.


misliš da ne pamte ...

freehand freehand 11:45 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

komentari na ovom blogu se ne bave literarnom analizom, niti je šala sa Nobelom smišljena zbog toga što je dobrica loš ili dobar pisac...

E pa daj više da saznam zašto je smišljena ova šala?!
A tebe uporno pitam jedno te isto: zašto Nobelovu nagradu za književnost ne bi dobio loš i amoralan čovek, katastrofalnih političkih stavova?
Nemoj mi reći da ne znaš da je bilo takvih, i to ne malo.
I što mu ne dodeliše Nobelovu nagradu za mir, ako su već ljudska i politička dela u pitanju? Mada i tu sigurno ne bi bio najveća rđa, niti bi štrčao u društvu.
tihomir_simcic tihomir_simcic 11:49 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Ne treba zahvalnica, samo treba da me pusti da gundjam, ko i svakog drugog čija se kinta tu nemilice arči. Znaš kad bi moja keva mogla da dospe na VeMeA da se operiše, ko ovaj kalemar? Čuj, na VMA - bilo gde. Sine, operacija kuka, 3 - godine duga lista čekanja. Ako oćeš odma, može, to ti je 5 soma evra, plus PDV. Ko onda ovde puni budžet?


Od brojnih faktora koji su kumovali razvaljenosti srpskog društva, kao što je život i djelo izvjesnog starca, jedan od najznačajnijih je uticaj patetičnih gastarbajtera.
U gore citiranom dijelu se krije velika pizdarija koja se na prvi pogled ne vidi.
1) Davanje mita podliježe istom krivičnom gonjenju kao i uzimanje istog.Moglo bi se reći da je to drugo lice iste medalje.
2) Gastarbajteri zarađuju u institucijalno sređenim sistemima u kojima nema dugogodišnjeg čekanja po bolnicama a onda su glavni generator (sa svojom po čučavcima zarađenom kintom) korupcije i guranja koverata iskompleksiranim dokovima.
3) Tomica Milosavljavić je u pravu. Kada srpski kauboji, sa od kvantitativnog olakšanja odštampanim papirima, guraju petaka đe burgija neće, daj da ja onda od svojih para ko čovjek odem kod prijatelja u Mačkunje i sredim kuk i da ne gledan blatnjave kaubojske čizme.
4) Od silnih gastosa (barem dva po 5očlanom domaćinstvu), klečački mentalitet u Srbiji je u metastazi i tu više pomoći nema. Što će neki otac tražiti posao po Srbiji kada ima sina lolu koji šalje kintu a otac pijan ko svinja u lokalnoj krčmi zabada evriće u brus pjevaljki na stolu.
5) Fuj.
JJ Beba JJ Beba 11:54 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Pa ništa posebno, dekica ko dekica, svi nešto prebrojavamo.

uh
koksy koksy 12:05 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

tihomir_simcic
Ne treba zahvalnica, samo treba da me pusti da gundjam, ko i svakog drugog čija se kinta tu nemilice arči. Znaš kad bi moja keva mogla da dospe na VeMeA da se operiše, ko ovaj kalemar? Čuj, na VMA - bilo gde. Sine, operacija kuka, 3 - godine duga lista čekanja. Ako oćeš odma, može, to ti je 5 soma evra, plus PDV. Ko onda ovde puni budžet?


Od brojnih faktora koji su kumovali razvaljenosti srpskog društva, kao što je život i djelo izvjesnog starca, jedan od najznačajnijih je uticaj patetičnih gastarbajtera.
U gore citiranom dijelu se krije velika pizdarija koja se na prvi pogled ne vidi.
1) Davanje mita podliježe istom krivičnom gonjenju kao i uzimanje istog.Moglo bi se reći da je to drugo lice iste medalje.
2) Gastarbajteri zarađuju u institucijalno sređenim sistemima u kojima nema dugogodišnjeg čekanja po bolnicama a onda su glavni generator (sa svojom po čučavcima zarađenom kintom) korupcije i guranja koverata iskompleksiranim dokovima.
3) Tomica Milosavljavić je u pravu. Kada srpski kauboji, sa od kvantitativnog olakšanja odštampanim papirima, guraju petaka đe burgija neće, daj da ja onda od svojih para ko čovjek odem kod prijatelja u Mačkunje i sredim kuk i da ne gledan blatnjave kaubojske čizme.
4) Od silnih gastosa (barem dva po 5očlanom domaćinstvu), klečački mentalitet u Srbiji je u metastazi i tu više pomoći nema. Što će neki otac tražiti posao po Srbiji kada ima sina lolu koji šalje kintu a otac pijan ko svinja u lokalnoj krčmi zabada evriće u brus pjevaljki na stolu.
5) Fuj.


tikomire, ova analiza ti ono baš dubinska.
Milan Novković Milan Novković 12:09 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

uh

Ja o njemu skoro ništa ne znam i sad sam se zaboksovao u ćošak pomalo:

1. Il da sad sednem pa učim i čitam
2. A sve se mislim - zašto da mi na to ide vreme sad kad mi do sad niko kad dođem tamo u Bgd nije o tome pričao, a po mom izboru mi se radi nešto drugo.

A svađanje oko nevažnih stvari sam probao i sam, ne mislim na blog to je slobodno vreme, nego u radno vreme, sa prirodnim saradnicima, protiv svojih interesa.

Ja uopšte ne tvrdim da sam u pravu nego meni ovako luta pažnja, možda sam paranoičan u tome da svuda vidim kako se istinski saradnici kače oko nebitnog.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:11 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

tikomire, ova anliza ti ono baš dubinska


valjda zbog dekoltea
u koji "ocevi pijani ko svinje zabadaju evrice u brus pevaljke".

heh, ne treba nama neprijatelj, dovoljni smo sami sebi.


nikolic777 nikolic777 12:14 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

zašto Nobelovu nagradu za književnost ne bi dobio loš i amoralan čovek, katastrofalnih političkih stavova?


nemam ništa protiv ukoliko je kao pisac dostojan tog priznanja
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:17 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

nikolic777

Jurimo dekicu


dekicu koji u sto godina iz bolnickog kreveta prebrojava zrtve i ima jos nesto, posle svega sto je u karijeri bio, da kaze na tu temu..

dno!

Ma jurite koga hoćete... Je l' bar dozvoljeno da izostanem sa tog časa?
freehand freehand 12:37 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

ikomire, ova analiza ti ono baš dubinska.

Pusti, vidiš da misli mu vrludaju...
maksa83 maksa83 12:49 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

tihomir_simcic
Ne treba zahvalnica, samo treba da me pusti da gundjam, ko i svakog drugog čija se kinta tu nemilice arči. Znaš kad bi moja keva mogla da dospe na VeMeA da se operiše, ko ovaj kalemar? Čuj, na VMA - bilo gde. Sine, operacija kuka, 3 - godine duga lista čekanja. Ako oćeš odma, može, to ti je 5 soma evra, plus PDV. Ko onda ovde puni budžet?


Od brojnih faktora koji su kumovali razvaljenosti srpskog društva, kao što je život i djelo izvjesnog starca, jedan od najznačajnijih je uticaj patetičnih gastarbajtera.
U gore citiranom dijelu se krije velika pizdarija koja se na prvi pogled ne vidi.
1) Davanje mita podliježe istom krivičnom gonjenju kao i uzimanje istog.Moglo bi se reći da je to drugo lice iste medalje.
2) Gastarbajteri zarađuju u institucijalno sređenim sistemima u kojima nema dugogodišnjeg čekanja po bolnicama a onda su glavni generator (sa svojom po čučavcima zarađenom kintom) korupcije i guranja koverata iskompleksiranim dokovima.
3) Tomica Milosavljavić je u pravu. Kada srpski kauboji, sa od kvantitativnog olakšanja odštampanim papirima, guraju petaka đe burgija neće, daj da ja onda od svojih para ko čovjek odem kod prijatelja u Mačkunje i sredim kuk i da ne gledan blatnjave kaubojske čizme.
4) Od silnih gastosa (barem dva po 5očlanom domaćinstvu), klečački mentalitet u Srbiji je u metastazi i tu više pomoći nema. Što će neki otac tražiti posao po Srbiji kada ima sina lolu koji šalje kintu a otac pijan ko svinja u lokalnoj krčmi zabada evriće u brus pjevaljki na stolu.
5) Fuj.


6) A šta ako ustvari mi možemo da dišemo u svemiru, ali Oni ne žele da mi pobegnemo?
docsumann docsumann 13:05 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

6) A šta ako ustvari mi možemo da dišemo u svemiru, ali Oni ne žele da mi pobegnemo?





JJ Beba JJ Beba 13:22 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Ja o njemu skoro ništa ne znam i sad sam se zaboksovao u ćošak pomalo:

Milane, ja kapiram tebe, skroz, i znam iz kog dela sebe govoriš.
Al prosto ne mogu da verujem da o Dobrici Ćosiću ne znaš ništa, o ocu nacije?
mada, kako si posvećen onome što radiš i onome što te zanima ne bih se čudila da je tako.
Moj život nije ništa lepši i puniji i smisleniji zato što o njemu znam svašta. I što sam ga čitala. I što sam čitala. I što sam slušala. I što se sećam. I što što znam svedoke...dapače.
a uopšte ne tvrdim da sam u pravu nego meni ovako luta pažnja, m

to znam
pnbb pnbb 13:48 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

iako te ništa nisam razumeo, slutim da se skoro u svemu slažemo!

mogao si to i lepse, npr
nista ne znam sta si predlozio, zato bi se sa tobom slozio

sto ja cesto koristim prigodom komentarisanja milanovih postova...
ali ne i ovog - ovo je 100% sto i ja mislim
pnbb pnbb 14:12 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

i potezati je u ovom slucaju znaci iskljucivo jednu stvar - relativizovati

slicno kao sto i potezanje cuvene sintagme 'relativizovati' znaci da u stvari nemas sta da odgovoris, al bi nekako da ispadnes pametan..
pazi kad sam brojao odgovore do prvog potezanja, tipovao sam na mnogo ranije obzirom da milanu treba da se odgovori ...
gorran2 gorran2 15:38 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Milan Novković
uh

Ja o njemu skoro ništa ne znam i sad sam se zaboksovao u ćošak pomalo:

1. Il da sad sednem pa učim i čitam
2. A sve se mislim - zašto da mi na to ide vreme sad kad mi do sad niko kad dođem tamo u Bgd nije o tome pričao, a po mom izboru mi se radi nešto drugo.

A svađanje oko nevažnih stvari sam probao i sam, ne mislim na blog to je slobodno vreme, nego u radno vreme, sa prirodnim saradnicima, protiv svojih interesa.

Ja uopšte ne tvrdim da sam u pravu nego meni ovako luta pažnja, možda sam paranoičan u tome da svuda vidim kako se istinski saradnici kače oko nebitnog.

Ok, evo ti "slučaj dekica" ukratko:

Pre nego što je počeo da piše knjige, bio partizan, i zatim učestvovao u političkom životu (Drug Član CK i tako to).
Negde krajem šezdesetih, otkrio je da postoji "srpsko pitanje", pa je eliminisan iz političkog života - samo da bi postao mitska figura nacionalističke disidentske opozicije. (Vladajuća dogma tvrdila je da je nacionalno pitanje rešeno forever, te da je "klasno" ispred "nacionalnog".)
To učenje o "srpskom nacionalnom pitanju" koje tek treba da se reši, sazrelo je u nezvaničnim krugovima. Kad je steklo veliku popularnost, preuzela ga je Miloševićeva struja u nomenkrlaturi i pokušala da ga iskoristi u smislu tranzicije, da se jednim potezom reši komunističkog nasleđa, i promoviše u vladajuću nacionalističku opciju. Dedica je bio zlatni most za ovo spajanje, i priznati autoritet iz senke iza celog pokreta.
Došle su devedesete i ratovi, u kojima je "srpsko pitanje" postalo praktično pitanje. "Dedica" je doprinosio u svakom pogledu - teoretski, razradom koncepta "humanog preseljenja", i praktično, npr u direktnim razgovorima sa Đmantuom na tu temu.
Pa je zatim bio predsednik "SRJ" 1992-93.
Pa se razišao sa svojim štićenikom Miloševićem, koji ga je uklonio.
Ali je i dalje nastavio sa publikovanjem svojih opservacija na starom tragu.

Sad, glavni problem sa tom prošlošću je u tome što uopšte nije prošlost. Napetosti na linijama rešavanja "srpskog pitanja" iz tog razdoblja još uvek su otvorene (Kosovo, Republika Srpska...).

Sad postoje dve glavne škole mišljenja:

Po jednoj, pokretanje "srpskog nacionalnog pitanja" bilo je politički neodgovorno, ravno zločinu, i direktno je odgovorno za ratove, zločine i razaranja devedesetih. Po vernicima ovog učenja, "dedica" je, kao centralna intelektualna figura u ovoj priči, kratko rečeno - fašista & monstrum. (Nije da nije i sam priložio dokaznog materijala )

Po drugoj, pokretanje "srpskog nacionalnog pitanja" bilo je potpuno legitimno i neophodno, i ni na koji način se ne može smatrati uzrokom ratova i zločina. Pristalice ovog gledišta imaju različite stavove prema "dedici" u pogledu njegovog društvenog angažmana i književnog rada, ali ga ne smatraju fašistom i monstrumom.

Prema prvima, samo opstajanje "dedice" u javnom životu je ravno skandalu i sramota je za naš narod i državu. Za njih, ova akcija sa sve obrazloženjem, je potpuno legitimna i uspela.
Ovi drugi, međutim, ne dele osećanje sramote, i prave face u odnosu na obrazloženje.

Doduše, postoje i treći - oni koji smatraju da vrednovanje njega kao književnika nema nikakve veze sa vrednovanjem njegovog društvenog i političkog angažmana.
To je ona škola mišljenja koja smatra legitimnim imenovanje ulica po "književniku" Mili Budaku.
Mada, da sve bude još zanimljivije, oni će ti sigurno ustvrditi suprotno.
JJ Beba JJ Beba 15:53 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Pre nego što je počeo da piše knjige, bio partizan, i zatim učestvovao u političkom životu

i iz Drenove se u opancima gedža direktno uselio u tuđu, otetu, kuću na Dedinju.

To učenje o "srpskom nacionalnom pitanju"

sećam se kraja sedamdesetih i rasparva o Ćosiću i njegovim idejama. tada sam prvi put čula teze o tome kako su Srbi jebana stranka (u socijalizmu i samoupravljanju) od strane Slovenaca i Hrvata. Kardelj smisli zakon, govorili su, a onda se to sprovodi samo u Srbiji dočim u Sliveniji i Hrvatskoj ništa. Srbi su probni kunići, govorili su tada mladi sledbenici oca nacije. To nisu bile nikakve kritike samoupravljanja, već ostrašćena mržnja, pogotovo prema hrvatima, sledbenika "dedice".
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:55 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

buckoalisac
srdjan.pajic

Ono njegovo, sada već antologijsko, prebrojavanje pobijenih u Srebrenici, iz bolesničkog kreveta na VMA (o našem trošku?), dodje kao jagoda na šlagu uspešne karijere jedne rasističke protuve. Ali, ok, ne krivim ga ni najmanje za ono što nam se izdešavalo.


Što rasističke ? Jel' pisao nešto o crncima ? Ili Kinezima ? Ili opet menjamo značenja reči ?


Pa druže, nismo mi baš u svemu gori od Amera, imamo (imali smo) i mi svoje crnce-Kineze (vidim da razdvajaš ove dve kategorije, po velikom i malom slovu, ako, ako, sigurno imaš dobar razlog).

Guglni malo, naći ćeš, ima čak i neka krivična prijava protiv Dobrice, zbog rasizma (širenje rasne, nacionalne i vrske mržnje...bla, bla) u njegovoj poslednjoj (?) nazovi knjizi.

pnbb pnbb 16:22 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

tada sam prvi put čula teze o tome kako su Srbi jebana stranka (u socijalizmu i samoupravljanju) od strane Slovenaca i Hrvata.

hm, pa sad o toj tezi dalo bi se raspravljati ...
samo sto se takve stvari resavaju drugacije, a ne ratom

a kako bas toliki sledbenici poverovase bas njemu, a ne nekom drugom?
onomad i seceroski izlozi onolike ideje o cetkama metlama i herc masini, pa nista od sledbenika?

mozda ne razumem bit onoga ako smo pali bili smo padu skloni, ali nesto mi se cini da je primenljivo
gorran2 gorran2 16:32 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

mozda ne razumem bit onoga ako smo pali bili smo padu skloni, ali nesto mi se cini da je primenljivo

Izgleda da je i drveće na Bulevaru bilo "padu sklono".
A Romi ispod Gazele "skloni raseljavanju" u Surdulicu.

I kako toliki poverovaše u Dobricu-nobelovca?
JJ Beba JJ Beba 16:52 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!


hm, pa sad o toj tezi dalo bi se raspravljati ...
samo sto se takve stvari resavaju drugacije, a ne ratom

pa kažem , tako je bilo
vazda se po kuloarima i raznim drugim kulturno/sporstkim rupama o tome pričalo.
ja rasla, putovala, dolazila, vraćala se, školovala i vazda uvek bilo isto. u stvari uvek sve gore i gore.(po tom pitanju)
apslolutno sam bila svesna kuda to vodi.

a kako bas toliki sledbenici poverovase bas njemu, a ne nekom drugom?

kome drugom? pa on je slovio za disidenta, pisac, akademik, kao šatro kritikovao Partiju i sistem.
kako SFRJ nije imala Ruse na grbači (kao druge socijalističke zemlje) posle pada zida i kraha socijalizma u zemlji (SFRJ) nije bilo zajedničkog protvnika protiv koga bi se borilo u cilju rušenja komunističkog režima. nacionalizam je intelektualcima, raznim "demokratama" , drumskim razbojnicima i secikesama bio put borbe protvi komunizma kaotakvog.
Milošević je lukavo prigrlio Dobricinu nacionalističku platformu kao svoju ne bi li se za mama Miru dočepao prestola, Titove kuće i auta, sjebao kuma, i opoziciju ostavio bez programa, ko *ovno na lopati.
freehand freehand 16:56 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

A Romi ispod Gazele "skloni raseljavanju" u Surdulicu.

A ti bi ih ostavio ispod Gazele?
I kako toliki poverovaše u Dobricu-nobelovca?

Slušaj, to je ništa u odnosu na to da se cela svadba nahrani jednim hlebom i jednom ribom, a tek ona priča radiš kolko te ne mrzi, uzmeš kolko možeš da poneseš....
Da ne pričamo o Sabranim delima J. B. Tita!
gorran2 gorran2 17:03 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

freehand
I kako toliki poverovaše u Dobricu-nobelovca?

Slušaj, to je ništa u odnosu na to da se cela svadba nahrani jednim hlebom i jednom ribom, a tek ona priča radiš kolko te ne mrzi, uzmeš kolko možeš da poneseš....
Da ne pričamo o Sabranim delima J. B. Tita!

To ti pričam!
freehand
A Romi ispod Gazele "skloni raseljavanju" u Surdulicu.
A ti bi ih ostavio ispod Gazele?

Ovde si malo promašio fabulu radnje
Milan Novković Milan Novković 17:30 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

JJ Beba

gorran2

Ok, thanks, sve su šanse da sam ja "malo" out-of-my-league, nedovoljno kvalifikovan!

I kako to često biva važno je da sam ja raspalio po lopti pa sad imam za čim da trčim i stići ću je već nekako.

Spuštam alert level i neka bude da do daljnjeg samo osećam da DC nije toliko važan, pa i dalje imam delimični paradoks: otkud toliko nesimetrična podela emocija i ostalih resursa kako se porede ta istorijska "petljancija", s jedne strane, sa prirodnom željom većine nas da sad lepše živimo, pa postavimo porodicu i bližnje na bolje osnove, pa kreiramo, s druge?

Ili, ako sam već uronio u neki egzistencijalni vir, a ni malo ne verujem vrhuški oko sebe, kako to da me nagon o održanju ne tera da se udružim sa nekima, podelim troškove odlaska na ničiju planinu, skupljanja lešnika pa njihove prodaje, nego me tera da i dalje bijem bitku gde u pobedu ne verujem?

Ok, časno je boriti se s časnim neprijateljem, i kad znamo da ćemo izgubiti, ali zar nisu "finte" dozvoljene kad naletimo na nečasnog?
pnbb pnbb 17:38 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Izgleda da je i drveće na Bulevaru bilo "padu sklono".
A Romi ispod Gazele "skloni raseljavanju" u Surdulicu.

I kako toliki poverovaše u Dobricu-nobelovca?

izvini iza ovoga sigurno stoji neki smisao, al tolko si ga sazeo da ne mogu da ga provalim

apropos drvoreda u bulevaru, sad cuh (iz relevantnih izvora - sumarski fax i gradska uprava) da ima vise od 20god kako je planirana seca, al nije bilo kinte ...
nema veze, bilo zgodno da se opljune gradska vlada (koja je inace grbava na svaku drugu stranu)
pnbb pnbb 17:51 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

posle pada zida i kraha socijalizma u zemlji (SFRJ) nije bilo zajedničkog protvnika protiv koga bi se borilo u cilju rušenja komunističkog režima. nacionalizam je intelektualcima, raznim "demokratama" , drumskim razbojnicima i secikesama bio put borbe protvi komunizma kaotakvog.

ovde si u pravu
ali

ne nalazis li da su kao orudje tim tzv intelektualcima posluzili manje privilegovani, kojjima je, onim manje skrupuloznim, rasplet dogadjeja posluzio ad se iz bede izvuku?
dok su se ostali 'europljani i intelektualci' , ne snasavsi se u toj podeli rada, u dooobrom broju prisljamcili raznim neprofitnim organizacijama specijalizovanim za rusenje rezima, samo da bi povratili privilegije i lagodan zivot koji su imali 7-80tih?
pod parolom ma boli me dupe sto je sirotinja najebala, i treba da najebe kad su glupi, al sto sam ja najebo, daj da se vadim kako mogu, al da bude kao da se borim za sve?
koksy koksy 17:52 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!



gorran:

A Romi ispod Gazele "skloni raseljavanju" u Surdulicu.
freehand
A ti bi ih ostavio ispod Gazele?

gorran:
Ovde si malo promašio fabulu radnje


Baš me zanima koja je fabula bila. Poenta pogotovo.
Il' opet neka frljoka?
vishnja92 vishnja92 18:03 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

apropos drvoreda u bulevaru, sad cuh (iz relevantnih izvora - sumarski fax i gradska uprava) da ima vise od 20god kako je planirana seca, al nije bilo kinte ...

relevantni izvori te lazu, bilivmi.

sinhron plan spoljnih instalacija je uradjen pre (max) 3-4 godine, i on je pokazao da korenje smeta veleumnoj ideji o lahkom drpanju para.
planirana gradnja pretpostavlja ulaze u podzemne parkinge u svaku od Djilasovih nakarada ponaosob, direktno sa bulevara.
podzemni parkinzi su po vazecim propisima nedovoljni da obezbede potreban broj parking mesta, pa se drvece naslo na putu za izgradnju ulicnog parkinga, koji tu razliku pokriva.

i nisi pratio blog - majmuni su ustvrdili da je drvece bolesno
(ne zelis da ti poturim dokaze o tome koliko nije. ima ga na tone, kao i krivicnih prijava protiv gradske vlade i tzv Gradskog Zelenila (citaj - mlatisuma) koje su zavrsile nigde)
ima vise od 20god kako je planirana seca

da je planirana, postojao bi nekakav strucni elaborat o tome, ili bilo kakvo suvislo obrazlozenje.
oni su drvece posekli ilegalno, pre zakonskog roka datog za reakciju strucne javnosti.

jos nesto?
gorran2 gorran2 18:04 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

koksy

gorran:
A Romi ispod Gazele "skloni raseljavanju" u Surdulicu.
freehand
A ti bi ih ostavio ispod Gazele?
gorran:
Ovde si malo promašio fabulu radnje

Baš me zanima koja je fabula bila. Poenta pogotovo.
Il' opet neka frljoka?

Aj dobro
Najpre je bila postavljena (pnbb) hipoteza "ako smo pali bili smo padu skloni".
Istu sam ja primenio na ovaj slučaj kao primer:

Činjenica: Raseljeni smo iz ispod Gazele, u Surdulicu, ili tamo negde.
Objašnjenje putem implementacije hipoteze: Ako smo raseljeni u Surdulicu, mora biti da smo bili raseljavanju u Surdulicu skloni.

To je, kao, trebalo da bude demonstracija besmislenosti tog modela objašnjenja.

Te se, prema priloženom, ne radi o tome da li nas je, ili nije, trebalo raseljavati u Surdulicu
- već o tome da li je taj model objašnjavanja plauzibilan.

Jel' sad lakše?
koksy koksy 18:16 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

gorran2
koksy

gorran:
A Romi ispod Gazele "skloni raseljavanju" u Surdulicu.
freehand
A ti bi ih ostavio ispod Gazele?
gorran:
Ovde si malo promašio fabulu radnje

Baš me zanima koja je fabula bila. Poenta pogotovo.
Il' opet neka frljoka?

Aj dobro
Najpre je bila postavljena (pnbb) hipoteza "ako smo pali bili smo padu skloni".
Istu sam ja primenio na ovaj slučaj kao primer:

Činjenica: Raseljeni smo iz ispod Gazele, u Surdulicu, ili tamo negde.
Objašnjenje putem implementacije hipoteze: Ako smo raseljeni u Surdulicu, mora biti da smo bili raseljavanju u Surdulicu skloni.

To je, kao, trebalo da bude demonstracija besmislenosti tog modela objašnjenja.

Te se, prema priloženom, ne radi o tome da li nas je, ili nije, trebalo raseljavati u Surdulicu
- već o tome da li je taj model objašnjavanja plauzibilan.

Jel' sad lakše?

znači, poenta je bila u plauzibilnosti objašnjavanja? pa to mi reci!
priznajem: paralele sa Romima i gospodom Platanima i meni bi pale odmah na pamet.

pnbb pnbb 19:06 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Najpre je bila postavljena (pnbb) hipoteza "ako smo pali bili smo padu skloni".
Istu sam ja primenio na ovaj slučaj kao primer:

Činjenica: Raseljeni smo iz ispod Gazele, u Surdulicu, ili tamo negde.
Objašnjenje putem implementacije hipoteze: Ako smo raseljeni u Surdulicu, mora biti da smo bili raseljavanju u Surdulicu skloni.

aha... kapiram.. niko nas nista nije ni pitao, kao ni rome... visa sila, jebiga
pnbb pnbb 19:25 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

jos nesto?

pa sad, kad ti tako kazes... nista
samo da primetim da bez obzira, i li sa obzirom, na sve, sad se jedno 232414puta lakse prolazi bulevarom nego ranije

ps - ne volim gradsku vladu, mislim da bi trebalo da ogdovara, nebitno iz kog razloga, preventivno, ako ne znamo mi znaju oni

pps - volim platane kao i ostalo drvece, bez obzira sto za razliku od mnogih drvobranitelja moram da skupljam lisce s istog

3put -sve ovo nema bas veze s dobricom, i ne znam kao sam dosao do toga, pa i sam dobrica nije jeli razlog nego povod, kako ono bese...
uglavnom moja ideja , kao mislim i milanova, je da izrazim neslaganje s javnim pljuvacima srba i svega sto ima nacionalni karakter, koji radnju pljuvanja upraznjavaju misleci ili znajuci da ce im to pribaviti ekonomsku ili kakvu drugu korist. a takvih ima dosta. hvala na paznji, ziveli
JJ Beba JJ Beba 19:46 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

ne nalazis li da su kao orudje tim tzv intelektualcima posluzili manje privilegovani,

nalazim. mnogi je inetelektulac poklek'o. pa čoveče, Milošević je imao plebiscitarnu podršku, sećaš se?
ja sam maltene znama sve koji su onomad glasali za UJDI
JJ Beba JJ Beba 19:48 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

relevantni izvori te lazu, bilivmi.

mogu da potvrdim - lažu ko psi
vishnja92 vishnja92 20:01 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

ja sam maltene znama sve koji su onomad glasali za UJDI

mene nisi
JJ Beba JJ Beba 20:17 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

vishnja92
ja sam maltene znama sve koji su onomad glasali za UJDI

mene nisi

ma mora da se znamo
iz viđenja
pnbb pnbb 21:01 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

nalazim.

pa sad nesto sam vise se nadao da ces da nalazis i onaj drugi odnosno poslednji deo al sad dobro
pnbb pnbb 21:11 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

iz viđenja

bolje iz vidjenja nego iz vadjenja

edit:
misli se na kockarsku vadjevinu, odmah da se ogradim, posto se izgleda jako ne razumemo generalno sta je ko hteo da kaze, hoccu reci na blogu..
nikakve predmete ni organe niti sam pominjao niti imao na umu.. cisto da preduhittrim one s razvijenom mastom.. znas ti ko si
JJ Beba JJ Beba 21:11 07.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

pnbb
nalazim.

pa sad nesto sam vise se nadao da ces da nalazis i onaj drugi odnosno poslednji deo al sad dobro


mrzi me da razglabam više o tome, pnbb.
onoliko smo o tome ovde. sve se zna.
Dobrica i sve što ide uz to mi je više preko glave. Tolke godine mi uzeše.

ja se držim one- istina je korisna kad je neprijatna
abrasax abrasax 10:31 09.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Ok, časno je boriti se s časnim neprijateljem, i kad znamo da ćemo izgubiti, ali zar nisu "finte" dozvoljene kad naletimo na nečasnog?



- Pričaš o tzv. šah-mat efektu?
Mala je opaska glede principa (za drugi tom zbirke): domine su podeljene još u demo verziji i kad je tako, onda, koja bi to finta bila?
abrasax abrasax 10:35 09.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

abrasax
Ok, časno je boriti se s časnim neprijateljem, i kad znamo da ćemo izgubiti, ali zar nisu "finte" dozvoljene kad naletimo na nečasnog?



- Pričaš o tzv. šah-mat efektu?
Mala je opaska glede principa (za drugi tom zbirke): domine su podeljene još u demo verziji i kad je tako, onda, koja bi to finta bila?


EDIT: Osim ako ne misliš na tehnološki napredak, što komplikuje priču
Milan Novković Milan Novković 11:51 09.10.2011

Re: Aferim Novkoviću!

Osim ako ne misliš na tehnološki napredak, što komplikuje priču

Mislio sam na "svetske tokove", gde je igra redovima veličina kompleksnija i nejasnija od domina i delenja unapred

Na tokove gde na prvi pogled izleda da ima fer pleja, morala, viših interesa i sličnog.

A nema, nego se radi o brutalnoj igri zaštite lokalizovanijih interesa. Nacionalnih interesa do tačke gde je na prvi pogled unutar-nacionalni big biznih, u stvari, nad nacionalni.

Dakle, radi se o interesima ogromne većine normalnih ljudi koji su državi tek na četvrtom mestu po značaju: gde se državni aparat "nada" da je na prvom mestu, a nije ni on nego su tu oligarhija i kriminal (ne impliciram neke jasne linije podele).

U tako nekoj sredini ja kažem da je velika opasnost to što ta ogromna većina nema podršku (elitu), ili ta podrška falšira, koja bi im skretala pažnju da im je bačena koska, da im skrene pažnju, koja ih usporava na putu borbe za bolji i pravedniji život.

Meni je najbolnije kako se režanje ok tih dramatično manje potentnih koski (moje mišljenje) razbija o leđa podrške našoj deci koja još nisu za ništa kriva i naša je moralna dužnost da im damo priliku.

Dakle, mislim na priliku dece koja bi sutra trebala da se uklope u te "svetske tokove".

I to je jedan od "trikova" "protivničke" strane, te koske koji, po meni, zbunuju i mnoge poštene u protoeliti, pa je retko kome moguće reći gde su granice proto elite, koji je deo na mračnoj strani a koji na svetloj.

Primer, zamišljam da smo moja žena i ja proto elita u našoj kući, ali ne možemo da se dogovorimo i svađamo se. Recimo da se toliko svađamo oko toga da li treba glasati za ozbiljnu desnicu ili ozbiljnu levicu da ja u religioznom transu borbe za "moju opciju" odem i napišem pismo-blog protiv moj žene pa ga šaljem komšijama, poslodavcu moje žene, njenim prijateljima, saradnicim i poznanicima itd.

Tanjušan je primer, i moram da skrećem pažnju da su moji "primeri" samo sitne crtice sumnjive adekvatnosti, da bih bio siguran da ne samo drugi blogeri, nego da ih ni ja ne shvatam preozbiljno.

I kakva je u tom mom potezu korist uza moju familiju, a pogotovo za moje troje dece?

Nikakva, nema koristi, ima štete, ja nisam mnogo više od konja kome su stavili (kako se ono zvaše) ular, ili slično, što ima i onaj deo oko očiju što sprečava konja da gleda u stranu, nego mora samo napred (glavu ne može da okrene bezbolno, zbog uzdi koje onda nanose bol).

Nema alternative civilizovanijoj diskusiji, slozi, gde i ona nalaže ozbiljno razmišljanje na temu kako rasporediti vreme prema temama.

I ja ne mislim za sebe da vodim civilizovanu diskusiju, ja bih, kao barbaro-negenije da se bijem svako malo zato što ne postoji kritična masa onih pred kojima me je sramota da se bijem, za koje mi je čast da kažem da su mnogo bolji od mene i koji mi pokazuju put.

Pa ja, onda, vidim mnoge kako prvi idu prema tim koskama, što je ok, nego lupaju prevelikim čekićima i razbijaju onu moćnu, potencijalnu saradnju koja, iako je duhovno veliki deo našeg života, ne bi ni sekunda smela da skrene pogled sa bede, gladi u Srbiji, korupcije, oligarhije, kriminala i dece u svemu tome.

Razbijaju integritet šire i jako važne grube onih obrazovanijih koji, kad se malo ohlade samo vide da, u stvari, imaju zajedničke osnovne interese i da im je samo prošlo vreme i otupljena oštrica u ime postavljanja tepiha na putu onih paklenijih među nama.

EDIT: U retkim trenucima kad se ja iole osvrnem na ono što sam napisao učini mi se da imam "samo" 3 problema u pisanju:

- Koherentne misli su mi neuhvatljive

- Kad nešto i "uhvatim" neuhvatljiv mi je način da to koherentno "objasnim"

- Ne umem da napišem kratak komentar


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana