Društvo| Ljudska prava| Obrazovanje| Politika| Roditeljstvo

Specijalno vaspitanje

nikolic777 RSS / 22.09.2011. u 10:13

275033_1741040854_552175053_n.jpg

 Milan Nikolić

Nedostaju vam ideje kako da skrenete pažnju na sebe? Želeli biste da se vaš glas odjekne dalje od vaših trenutnih dometa i da, ukoliko je moguće, pridobijete što više pristalica? Ili prosto imate potrebu da olakšate nagomilani bes i nataložene frustracije, ali u javnom prostoru jer ste shvatili da je samo tada lekovito po vaše izmučene živce? Ništa lakše. Jedini uslov je da imate profil na nekoj društvenoj mreži. I malo ekstremizma.

Slučaj profesorke engleskog jezika, Jelene Popović-Ivanović, koja predaje u srednjoj školi u Novom Sadu, savršen je i pouzdan reper za sagledavanje trenutnog stanja nacije zaokupljene kvizom Pogodi ko je Ćoki a onda pristisni taster (ništa drugo do slika našeg odnosa prema zločinima iz prošlosti), najavljenom Paradom Ponosa, barikadama na Kosovu, sumnjivim vakcinama i još sumnjivijim epidemiolozima. U takvoj konkurenciji, profesorka koja se na svom Facebook profilu potpisuje kao Nikita Če Buraška, može da bude tek zvezda nedelje, ukoliko pred naletom nove kvote jezivih, a opet zanimljivih vesti, izdrži i toliko. Pa ipak, rok trajanja je sasvim dovoljan da bismo još jednom sagledali i onako zdušno se zapanjili nad činjenicom u kakvom društvu živimo. Posebno ukloliko se uzme u obzir reakcija Ministarstva prosvete na ceo slučaj.

Na svom profilu, profesorka nije štedela na vatrenosti i stilskim figurama koje bi  je dočarale a sve povodom odnosa manjina/većina, društvnih "bolesti" i ugrožne normalnosti:


"Kakav je to projekat na kome se od đaka traži da pišu sastav poznanicima manjina i njihovom uticaju? Volimo različitosti, to je neka tema konkursa. Je.. mi se za različitosti dok se taj različiti izjašnjava kao Srbin. Ako se ne izjašnjava tako, različit je i tačka. Moje lično pravo je da li ću da ga volim ili mrzim"

"Je.. vas vaš projekat o nasilju, debili izopačeni, crknite sa sve tim parama koje ste pokrali za tako debilne projekte kojima zatupljujete narod"

"Manjine nikad ne smeju imati ista prava kao većinski narod! Ovo je naša zemlja, srpska, bre!"

"Nemo' da me neko kritikovao za ovaj status zato što sam profa! Ima da se derem o čemu poželim"


"Kada vam neko ne da prava da budete normalni u Srbiji, odvalite ga, bre, od batina
!"

"Jeste, pederi su bolesnici i treba ih se kloniti, ignorisati, zanemarivati i ućutkati na sve načine, jer vrše propagandu bolesti!"

"Je... vas tolerancija, gonite se u pm i vi i vaše pozitivne diskriminacije!"

"Kad vam neko opsuje kevu, neko treba da ih mlatne u njušku, da ih nauči pameti"

 

Ništa od ovoga ne zaslužuje poseban komentar budući da su sve to poznati refreni godinama prisutni u javnom govoru svih mrzitelja manjina. Meni čak, zbog svoje sirovosti i direktnosti, prihvatljiviji od onih, šatro intelektualnih koji teku po šemi ja nemam ništa protiv, ali. Zvuči nekako poštenije. Profesorka, bez obzira na zvanje, nije štedela reči niti se posebno trudila oko ambalaže za sopstvenu ogorčenost pravima drugih. Pisala je onako da je svi razumeju i da uz svako bre zagreje srca i pokrene gnev istomišljenika. Lajkovi njenih učenika pokazuju da je u tome uspela. Budite opušteni dok su vam deca u školi. U Srbiji, koja se svakodnevno reformiše i kojoj je, kako pre neki dan reče onaj tihi, komični čika što se igra premijera, EU strateško opredeljenje.

Da je to zaista tako potvrđuje i rakcija Ministarstva prosvete: "Škole su dužne da propišu pravila ponašanja za svoje zaposlene, kako u školi tako i van nje. U ovom slučaju direktor škole je taj koji će proceniti da li j profesorka prekršila norme ponašanja i na koji način."

Dakle, stvar tek treba proceniti. Još uvek nije sigurno da li su norme ponašanja narušene. Još uvek nije sasvim jasno bez obzira na trud i rečitost koje je profesorka Če uložila. To će utvrditi direktor. Od njega zavisi. Od toga kakav je njegov odnos prema spornim pitanjima, leže li mu gejevi na srcu ili ne, koliko je osetljiv na govor mržnje, u kakvim je odnosima sa profesorkom. Njemu na volju, bez obzira na zakone, zvaničan stav držve prema diskriminaciji (ovo je smešno, jel'da?), Ustav, srceparajuće i ohrabrujuće tirade političara da i ne pominjemo.

Za sada znamo da je Dejan Erdeljan, direktor Mašinske škole u Novom Sadu, iznenađen i zapanjen. Ali i mi smo to isto svaki dan. I uvek nečim novim. Što ne znači da smo, kao što to direktor obećava, "preduzeli korake" da rešimo staro. Osladilo nam se stajanje u mestu. A i zapanjivanje stvara privid da se nešto dešava i rešava problem nedostatka tema za prežvakavanje. Istomišljnici borbene profesorke sve to mnogo ozbiljnije shvataju. Verovatno će, isključivo zahvaljujući nama, zadržati dozvolu za rad.

 

*fotografija profesorke sa njenom ličnom  "autorskom intervencijom".

 

 

 



Komentari (248)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 11:19 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

ali nju je vec sigurno bas briga posto se o nju ,zasigurno , otimaju raznorazni pokreti ciju ideologiju ona svesno ili nesvesno propagira.


Ništa svesno ja onde nisam pročitao...
alselone alselone 11:20 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

Spiridon

ili ovaj rad



Da, da, mozda cak i najbolje!
antioksidant antioksidant 11:25 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

Spiridon
Mozda suspenzija. Ali gubitak licence (da li su uvedene?) je svakako previse.



ili ovaj rad






ali sama sebe da udara veslom
(ako je samokritika onda mora i samokaznjavanje)

edit: lopatom, ne veslom
janeznam janeznam 11:25 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

Ništa svesno ja onde nisam pročitao...

Pa dobro.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:27 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

mariopan
Evo jedan ali tako filigranski da ga nisi zapazio
alexlambros:

kad se samo setim cigancice Ljubice koja isla sa mnom kod uciteljice i uciteljicine neprimetne dodatne paznje njoj ....

Nisam, tačno.

Mnogo se komentara roji ovde.
nikolic777 nikolic777 11:29 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

Posteno joj sudite, pa da je streljamo.



daleko od toga, neka uziva u zdravlju i veselju, i nastavi svoju borbu protiv svih manjina koje joj narušavaju osećaj komfora i zadovoljstva, ali bez prilike da loše utiče na druge, posebno decu

ja ne verujem da je neka katarza u njenom slučaju moguća da bi joj bilo dobro da se posle suspenzije vrati na posao, ne mogu to ni da zamislim kad god se vratim na njene izjave
mariopan mariopan 11:30 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

alselone
Spiridon

ili ovaj rad



Da, da, mozda cak i najbolje!

A vidi sad tebe

Ja sedim ovde i stidim se već pola sata ( što si me opomenuo) a ti bi kao Spira onu "batina je iz raja izašla"? Nevinašce ?
alselone alselone 11:32 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

nikolic777
Posteno joj sudite, pa da je streljamo.



daleko od toga, neka uziva u zdravlju i veselju, i nastavi svoju borbu protiv svih manjina koje joj narušavaju osećaj komfora i zadovoljstva, ali bez prilike da loše utiče na druge, posebno decu

ja ne verujem da je neka katarza u njenom slučaju moguća da bi joj bilo dobro da se posle suspenzije vrati na posao, ne mogu to ni da zamislim kad god se vratim na njene izjave


Ma ajde ljudi. Ja razumem da se na ovakvim budalama grade karijere po NVO-ovima i strankama, ali stvarno, stvarno, u redu je. Razumem da je potrebno biti prvi u osudi i sto stroziji ali stvarno, stvarno, u redu je.
nikolic777 nikolic777 11:34 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

Ma ajde ljudi. Ja razumem da se na ovakvim budalama grade karijere po NVO-ovima i strankama, ali stvarno, stvarno, u redu je


ja još nisam čuo nijednu NVO da se oglasila povodom slučaja, a stranku tek...

zasto ne bi mi, obični građani, zamenili te koji "grade karijeru na budalama"?
alselone alselone 11:35 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

mariopan

A vidi sad tebe

Ja sedim ovde i stidim se već pola sata ( što si me opomenuo) a ti bi kao Spira onu "batina je iz raja izašla"? Nevinašce ?


Kad sam te opomenuo?
A da je batina iz raja izasla, u odredjenim situVacijama, u to sam siguran.
mariopan mariopan 11:39 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

alselone
mariopan

A vidi sad tebe

Ja sedim ovde i stidim se već pola sata ( što si me opomenuo) a ti bi kao Spira onu "batina je iz raja izašla"? Nevinašce ?


Kad sam te opomenuo?
A da je batina iz raja izasla, u odredjenim situVacijama, u to sam siguran.

Jao, to je antioksidant , izvinjavaj
Milan Novković Milan Novković 11:56 22.09.2011

Humanity in the midst of inhumanity

alselone
Onda dobro.
Posteno joj sudite, pa da je streljamo.

nikolic777
kad vec jeste, na nama je da ne dozvolimo da ikada vise radi u školi

Dok sam ja skoknuo na Primo L. stranicu blogeri napisali 22 komentara - al ajde, ima mesta i za moje nabacane reči.

Ne smeta mi toliko što se ozbiljno savetuje davanje otkaza ovoj profesorici, i najverovatnije je da onda ne treba da uči decu!

Ali mi, kako starim, sve više smetaju i ove brzopotezne off-the-hip strategije.

Umem i ja tako da debagiram svoj softver, da ne bude zabune, al tako debagirati humanities...nisam siguran.

Ako je zatvorenik u Aušvicu umeo da razmišlja o humanom i granicama humanog u sebi meni je neverovatno da u Srbiji "Critical Concepts for the Humanities, Arts, and Social Sciences" nemaju potrebe za ovom reči "critical".

"Prosto", svi "znamo" šta je loše, šutnemo ga i nemamo problema sa odlaskom u svetlu budućnost.

To šutiranje meni, prosto, nije insiprativno - svi nešto šutiramo ionako. Profesorica naci, ok, mi ostali šafišoidni, gde je svetla budućnost?

Zar nema neke više perspektive, višeg značenja na nebu onih koji u Srbiji pišu za širu javnost.

A ako je to previše, a ono bar nekeg tišeg, "hladnijeg" dostojanstva u kažnjavanju.

Ne bismo trebali da uživamo u kažnjavanju, da sad ne elaboriram ovu "veliku misao".
nikolic777 nikolic777 12:01 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity


A ako je to previše, a ono bar nekeg tišeg, "hladnijeg" dostojanstva u kažnjavanju.


dajte dostojanstven predlog

Ne bismo trebali da uživamo u kažnjavanju, da sad ne elaboriram ovu "veliku misao"


daleko od uživanja, rec je o odgovronosti...takva osoba ne sme da radi u skoli...kad to kazem ne uzivam samo se, poucen iskustvom, bojim da ce sve ostati na našoj zapanjenosti dok nas sutra ne zapanji nesto drugo
alexlambros alexlambros 12:13 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

rec je o odgovronosti

antioksidant antioksidant 12:17 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

daleko od uživanja, rec je o odgovronosti...

da, linč je najodgovorniji način zaštite zajednice od neželjenih elemenata

ili da parafraziramo reči "profesorke"

Jeste, nacisti su bolesnici i treba ih se kloniti, ignorisati, zanemarivati i ućutkati na sve načine, jer vrše propagandu bolesti
Milan Novković Milan Novković 12:18 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

dajte dostojanstven predlog

Mrzi me, iskreno.

Ja, programer iz Londona, da dajem predlog humanities eksperitma iz Srbije koji pretenduju da budu elita - prosto nije po bon-tonu.

Al porći će me ova sramežljivost i bot-ton do popodne, dok odradim ovo što moram prvo

Ps: Već drugi put na riskantan način potežem pitanje pretendenata na elitu u Srbiju, pseudo-elitu.

Ovo nije "dizajnirano" da bude uvredljivo ka pojedinačnim osobama, znači ne odnosi se na tebe lično, iako ja to koristim u reakcijama na pojedinačna pisanja, ovog puta tvoje (tvoje pisanje mi je samo placeholder, mesto gde ću da nakačim "misao".

Problem kako ja vidim je sledeći - u Srbiji nema elite (to je još na najstarijem blogu, u manje ratobornim trenucima, objašnjavao Zokster, i savetovao da elita mora da se zavrti oko pisaca, što ja polutendenciozno prevodim kao "pisanja uopšte".

A put u svetliju budućnost bez elite je moguć, samo jako neizvestan i opasan - anarhičan, i ne anarhičan onako kako ja volim anarhiju, ponekim danom, nego anarhičan 24 sata dnevno, svakog dana.

Sad ne mogu više, pisaći večeras ako me ne pretekne neko od stvarno mnogih osoba u Srbiji koji ovo bolje znaju - ja znam takve ljude u Srbiji, njima je posao humanities, samo ne pišu po javnim medijima i ne pretenduju da budu elita.
maca22 maca22 12:20 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

AO, ko je lincuje?

To sto je budalin slucaj bacen javnosti da glodje kosku, umesto da stvar ide po proceduri, je vec tema od nje same.
janeznam janeznam 12:22 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

Prosto", svi "znamo" šta je loše, šutnemo ga i nemamo problema sa odlaskom u svetlu budućnost.

Za razliku od virtuelnog sutanja loseg profesora (sutka prisutna na ovom blogu) , u stvarnosti je nemoguce sutnuti tako nekog jer je direktor, koji zna sta mu zaposleni rade,gori od njega .
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:25 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

Jeste, nacisti su bolesnici i treba ih se kloniti, ignorisati, zanemarivati i ućutkati na sve načine, jer vrše propagandu bolesti

maca22 maca22 12:28 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

srdjazlopogledja
Jeste, nacisti su bolesnici i treba ih se kloniti, ignorisati, zanemarivati i ućutkati na sve načine, jer vrše propagandu bolesti



"Je... vas tolerancija, gonite se u pm i vi i vaše pozitivne diskriminacije!"
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:35 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

maca22




maca22 maca22 12:37 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

nikolic777 nikolic777 12:47 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

da, linč je najodgovorniji način zaštite zajednice od neželjenih elemenata


oduzimanje dozvole za rad nazivaš linčom?
angie01 angie01 12:53 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

nikolic777
da, linč je najodgovorniji način zaštite zajednice od neželjenih elemenataoduzimanje dozvole za rad nazivaš linčom?


u svakoj normalnoj zemlji, onaj ko napravi ovakav kiks-jer se kosi sa standardima profesije koju obavlja-gubi pravo da se vise bavi tim poslom, jer je pokazan nedovoljan kvalitiet za isti!

znaci-licenca!


ps- pre svega za ministra, pa nadalje!
nikolic777 nikolic777 12:55 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

znaci-licenca!

tako je
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:58 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

angie01
nikolic777
da, linč je najodgovorniji način zaštite zajednice od neželjenih elemenataoduzimanje dozvole za rad nazivaš linčom?


u svakoj normalnoj zemlji, onaj ko napravi ovakav kiks-jer se kosi sa standardima profesije koju obavlja-gubi pravo da se vise bavi tim poslom, jer je pokazan nedovoljan kvalitiet za isti!

znaci-licenca!


ps- pre svega za ministra, pa nadalje!

Pitanje za Angie.
Ko određuje standarde, i ko ih, i kako primenjuje?
ecce-florian ecce-florian 12:58 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

maca22
12:20 22.09.2011
Re: Humanity in the midst of inhumanity
AO, ko je lincuje?


I meni isto nije jasno. Ovo je blog, ne može ni da se kamenuje ni linčuje ni ništa slično.Porota blogera muže samo nakon nesporno utvrđene krivice samo da ukaže da bi je trebalo otpustiti, lečiti, prognati,ošišati......
A i nastavka nije neinteresantan . Npr Kurir i reakcija
maca22 maca22 13:15 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

Pozivi na shishanje bi bili isto poziv na linc. A to niko ne radi.
angie01 angie01 13:15 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

Ko određuje standarde, i ko ih, i kako primenjuje?


recimo-prosvetni savet, al ne ovaj postojeci:)))

vidi, za svaku profesiju postoji obavezno obrazovanje i kodeksi, kako se ta profesija obavlja-recimo za lekara, kod nas visestruko i skoro uvek lazno potpisana hipokratova zakletva-zar tu ne bi neko telo pri ministarstvu zdravlja trebalo da reaguje, onda bi lekari vodili racuna!

ti u inostransvu prilikom zaposljavanja, pored cv-a i propratnog pisma imas i obavezne rekomandejsne!

one te ne prporucuju u tvoju strucnost-to si vec prikazao u cv-ju, one ti daju garancije od prethodnog gazde da si odgovoran,vredan,korektan, lojalan,... da postujes te kodekse koji se treaze za tvoju profesiju i oni presudjuju prilikom zaposljavanja, jer super cv-ja ima onoliko!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:26 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

angie01
Ko određuje standarde, i ko ih, i kako primenjuje?


recimo-prosvetni savet, al ne ovaj postojeci:)))

vidi, za svaku profesiju postoji obavezno obrazovanje i kodeksi, kako se ta profesija obavlja-recimo za lekara, kod nas visestruko i skoro uvek lazno potpisana hipokratova zakletva-zar tu ne bi neko telo pri ministarstvu zdravlja trebalo da reaguje, onda bi lekari vodili racuna!

ti u inostransvu prilikom zaposljavanja, pored cv-a i propratnog pisma imas i obavezne rekomandejsne!

one te ne prporucuju u tvoju strucnost-to si vec prikazao u cv-ju, one ti daju garancije od prethodnog gazde da si odgovoran,vredan,korektan, lojalan,... da postujes te kodekse koji se treaze za tvoju profesiju i oni presudjuju prilikom zaposljavanja, jer super cv-ja ima onoliko!

E, imamo državnu kontrolu, u javnom sektoru, koja, evo, pokazuje svoje nedostatke, i imamo privatnu, koja je sadržana u drugom delu komentara. Nisu iste. Ni izbliza. Ti "standardi", propisani preko prosvetnog saveta (koji se Vama ne sviđa, ok, uvek se nekome neće sviđati), predstavljaju poptuno drugačiji koncept, jer se primenjuju na sve škole. Privatni sektor poznaje konkurenciju, i to preko preporuka, radi kako bi bio konkurentniji, ne kako bi usilio političku ideju, ma kakva bila.
yugaya yugaya 13:33 22.09.2011

Re: klasa, struka, etika



gubitak dozvole za rad


Bilo bi lepo da joj ukinu člastvo u ELTA ili IATEFL ako ga ima i pokažu da u profesiji čija je misija zbližavanje ljudi i kultura kroz učenje stranog jezika nema mesta za osobu koja javno iznosi ovakve stavove prema manjinama.



angie01 angie01 13:39 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

i imamo privatnu, koja je sadržana u drugom delu komentara.


nema to veze sa privatnim, nego sa profesionalnim1


ne kako bi usilio političku ideju, ma kakva bila


ovo cak nije ni to- samo opsti javasluk!
nikolic777 nikolic777 13:45 22.09.2011

Re: klasa, struka, etika

Bilo bi lepo da joj ukinu člastvo u ELTA ili IATEFL ako ga ima i pokažu da u profesiji čija je misija zbližavanje ljudi i kultura kroz učenje stranog jezika nema mesta za osobu koja javno iznosi ovakve stavove prema manjinama.

slazem se
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:47 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

angie01
i imamo privatnu, koja je sadržana u drugom delu komentara.


nema to veze sa privatnim, nego sa profesionalnim1

Ima, privatno - profesionalno, javno - neprofesionalno. Mož' i tako.
angie01
ne kako bi usilio političku ideju, ma kakva bila


ovo cak nije ni to- samo opsti javasluk!

Da, politika u prosveti, javašluk, neprofesionalnost, nasilje itd.
kick68 kick68 14:50 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

A i nastavka nije neinteresantan . Npr Kurir i reakcija

Bas sam krenula da kucam slican komentar. Mozda je zena koristila nasilnu retoriku i ogavnosti koje slusa svakodnevno da izrazi nezadovoljstvo klimom u drustvu i da izazove reakcije. Meni je odmah proslo kroz glavu da je u pitanju provokacija, a ne licni stav!
Odvikla sam se od Srbije, mada me prijatelji redovno izvestavaju o svemu pa i o stanju u prosveti. Znam da je svasta moguce, ali meni je ova osoba pre licila na nekoga kome je pukao film, nego na okorelu desnicarku.
Eto, po cenu da ispadnem glupa u drustvu.
mariopan mariopan 14:55 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

maca22
Ko voli slobodu govora, neka me brani od Libkonza. Upucao me serif, na mestu.

Puštena si iz apsa, to je bilo samo za prošli blog..
margos margos 15:40 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

Znam da je svasta moguce, ali meni je ova osoba pre licila na nekoga kome je pukao film, nego na okorelu desnicarku.

Nakon gledanja klipa i njenih komentara - i ja mislim da joj je pukao film. Što, naravno, ne opravdava onakve 'statuse'. Ona je javno izgovorila ono što dosta njih misli, ali se pretvaraju da su tolerantni, da su puni razumevanja i sl... No, moraće da snosi posledice svog 'pucanja' ali i svojih stavova.

****
Jednom prilikom kad su kolege na nekim studijama satima pričale šta su naučili na prvoj godini, razne skills: tolerancy, understanding, listening, etc, ustanem i napravim kolut napred i vratim se na mesto. Nastade linč, a njihovi skilsi nestadoše...


kick68 kick68 15:59 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

a njihovi skilsi nestadoše...

:))))
Ma moguce je i obrnuto, da se ljudi povuku kad im stavis ogledalo ispred nosa. Secam sa one prve neuspele parade, posle promena, kad je pocela pljuvacina. Ja bih samo rekla: Ma sve to treba pobiti, eto naoruzajte se stavite mitraljez na ulicu pa raspalite! Ljudi bi se zbunjeno povlacili.
U fazonu: Pa nismo bas tako mislili. Ako me razumes:)
margos margos 16:06 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

:)))) Sad ti mene podseti kad mi se drugarica javila i zakukala na 'onog skota, mamicu mu njegovu...' a ja joj rekla 'ubi ga na spavanju...' a ona me pita 'šta ti je? - 'saosećam...':)))

Sumnjam da je profesorka htela to da izazove, već pre da je glasnogovornik onih koji se dobro pretvaraju i da je zato 'pukla'. U stilu 'Š'a? Svi to misle a niko ne sme da kaže, a ja smem...'
ecce-florian ecce-florian 16:18 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

margos
15:40 22.09.2011
Re: Humanity in the midst of inhumanity
Znam da je svasta moguce, ali meni je ova osoba pre licila na nekoga kome je pukao film, nego na okorelu desnicarku.

Nakon gledanja klipa i njenih komentara - i ja mislim da joj je pukao film. Što, naravno, ne opravdava onakve 'statuse'. Ona je javno izgovorila ono što dosta njih misli, ali se pretvaraju da su tolerantni, da su puni razumevanja i sl... No, moraće da snosi posledice svog 'pucanja' ali i svojih stavova.


Jedna od posledica je i odium na blogu gde nije započela a i ne učestvuje u raspravi.

A glede javnog izgovaranja tuđih stavova i odiuma koji proizvodi samo mogu da citiram

Obsequlum amicos, veritas odium parit – Uslužnost stvara prijatelje, a istina mržnju.

ps
Da ne bude. Pristalica sam teze da ne postoji jedna istina.
Jukie Jukie 17:32 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

kick68
A i nastavka nije neinteresantan . Npr Kurir i reakcija Bas sam krenula da kucam slican komentar. Mozda je zena koristila nasilnu retoriku i ogavnosti koje slusa svakodnevno da izrazi nezadovoljstvo klimom u drustvu i da izazove reakcije. Meni je odmah proslo kroz glavu da je u pitanju provokacija, a ne licni stav! .

Ili je u pitanju stilska vežba za đake. Recimo da pokušava da ih uči kako da pišu persuasive essay, i kako su neke rečenice ubedljivije od drugih. Oni glasaju koliko je koja rečenica ubedljiva (kao što mi dajemo preporuke na postove ovde na blogu) i onda o tome posle diskutuju na času.

Npr. ja napravim profil kao "Buldog 3613" i dajem argumente za pozitivnu diskriminaciju buldoga u Duckverse-u. Monopolski vlasnik radnih mesta u Patkovgradu zapošljava samo ili skoro samo patke (uključujući i svog sestrića koji nema nikakve kvalifikacije) i iako buldozi zauzimaju npr. 10 odsto populacije Patkovgrada niko od njih nije zaposlen u Bajinoj firmi. I onda dam neke argumente a čitaoci daju preporuke za one koji su ubedljivi a ne daju za one koji nisu. Onda analiziramo rezultate.
kick68 kick68 18:39 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

Ili je u pitanju stilska vežba za đake. Recimo da pokušava da ih uči kako da pišu persuasive essay, i kako su neke rečenice ubedljivije od drugih. Oni glasaju koliko je koja rečenica ubedljiva (kao što mi dajemo preporuke na postove ovde na blogu) i onda o tome posle diskutuju na času

Ne verujem ja da je lejdi htela da koristi Web 2.0 Teaching Tools u nastavi:)
Evo nekih koji bi tebi mogli koristiti.
Jukie Jukie 19:53 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

kick68

Web 2.0 Teaching Tools u nastavi:) Evo nekih koji bi tebi mogli koristiti.

Hvala, ali sad mi više nikad neće trebati. Ako neko od nastavnika čita, neka snimi stranicu pa neka natenane proučava.
dragan7557 dragan7557 20:54 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

nikolic777
Bolovanje, terapija, procena...


+ gubitak dozvole za rad

Ma, javno čupanje jezičine i kvit.

cerski
kick68 kick68 21:09 22.09.2011

Re: Humanity in the midst of inhumanity

ali sad mi više nikad neće trebati
Nikad se ne zna...
sirano92 sirano92 22:03 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

doktor odbije da leci Ciganina ili HIV + pozitivnu osobu, naravno da ce izgubiti dozvolu za rad .... u cemu je razlika s ovom nacoskom?


Imate li neki primer da potkrepi ovu ohrabrujucu vest? Pa i ovi sto su osudjeni na zatvorske kazne ce duze robijati nego sto im traje suspenzija licence. A oni su jedini za koje znam da im je licenca taknuta.
Licence u zdravstvu su u Srbiji cisto formalne prirode. Takve licence u prosveti nece popraviti stvari. Nema smisla uvoditi ih kao sredstvo punjenja budzeta, ako se niko ne bavi radom i ponasanjem onih koji ih dobiju.
Sustina price je ista za lekare sa licencom i profesore bez licence - onog trenutka kada ih drzava zaposli za stalno u nekoj od bolnica ili skola, postaju zasticeni kao beli medvedi i niko vise ne postavlja pitanje njihove strucnosti, posvecenosti i moralnosti. Moze biti da je ovo zato sto je drzava Srbija uzasan poslodavac - niti zna sta hoce, niti pristojno placa.
predatortz predatortz 08:40 23.09.2011

Re: Profagija, profanija...

janeznam
Ništa svesno ja onde nisam pročitao...

Pa dobro.


Bojim se da se nismo razumeli. Mislio sam da ništa svesnoga nema u onome što je ona izgovorila. Ne na blog i komentare. Ako si pratila, kokošku sam preporučio tužilaštvu.
janeznam janeznam 12:21 24.09.2011

Re: Profagija, profanija...

Onda ja povlačim PA DOBRO. Nisam te razumela.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:06 22.09.2011

Ma nije problem u mržnji, nasilju

već u govoru kojim se iskazuje?


Pa, gos'n Nikoliću, imate li utisak napretka?
nikolic777 nikolic777 11:10 22.09.2011

Re: Ma nije problem u mržnji, nasilju

Pa, gos'n Nikoliću, imate li utisak napretka?


pojasnite pitanje Srđo, odgovoriću rado
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:19 22.09.2011

Re: Ma nije problem u mržnji, nasilju

nikolic777
Pa, gos'n Nikoliću, imate li utisak napretka?


pojasnite pitanje Srđo, odgovoriću rado

Imate li utisak da je odnos prema lgbt napredovao?
nikolic777 nikolic777 11:30 22.09.2011

Re: Ma nije problem u mržnji, nasilju

Imate li utisak da je odnos prema lgbt napredovao?


vaš lični?

kako da ne

bićete vi uskoro u izboru za priznanje NAJEVROPLJANIN
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:34 22.09.2011

Re: Ma nije problem u mržnji, nasilju

nikolic777
Imate li utisak da je odnos prema lgbt napredovao?
vaš lični?

Nemam odnos prema lgbt, ali prema onima koji nalaze rešenje u nasilju, imam.
Baš čudno što kao reakciju, dobijaju... Nasilje. Zaista čudno.
nikolic777 nikolic777 11:53 22.09.2011

Re: Ma nije problem u mržnji, nasilju


Nemam odnos prema lgbt, ali prema onima koji nalaze rešenje u nasilju, imam.
Baš čudno što kao reakciju, dobijaju... Nasilje.


i ovo zahteva dodatnu eksplikaciju
fantomatsicna fantomatsicna 11:08 22.09.2011

Videla sam taj klip

I jadna nam omladina kojoj su profesori takve budale.osetila sam na svojoj kozi na jednoj drustvenoj mrezi kako pedagog zna da se ponasa nepedagoski...
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:11 22.09.2011

A još je

profil tu, privatan. Morao sam da molim dobre ljude da mogu da ga otvorim, ja nemam ništa sa facebook inače, ima zabavan i poučan tekst na dotičnom. Ali nije to bitno, usput dok sam se navodio na njega natrčim na reklame kojekakve, a jedna je zabavna,



Pa u romanu epidemija kreće na Heathrow Airport, u RL čini se u NS u gimnaziji. Samo ko su evanđelisti u RL, pitam se pitam?
mariopan mariopan 11:36 22.09.2011

Re: A još je

Pa u romanu epidemija kreće na Heathrow Airport, u RL čini se u NS u gimnaziji. Samo ko su evanđelisti u RL, pitam se pitam?

Širi se i ovde, moraćemo da prepravljamo roman pod hitno.

Moj se primerak ionako razlistao i odlepio, (prešao mnogo ruku za čitanje) moram da kupim novi, omiljeta mi je detetu. Hvala za info.
gracia33 gracia33 11:43 22.09.2011

Nedopustivo

Najgore je to sto je neizvesno da li ce napraviti 30 debila od dece ili ce ih spremne ispratiti u zivot odraslih.
alselone alselone 11:51 22.09.2011

Re: evo i klipa

nikolic777
http://www.youtube.com/watch?v=wXjJgdruElU


Meni je fascinantno kako status sa fejsbuka nadje prostora od par minuta u udarnim vestima b92. Sta vise, tu je i voditeljka koja cita ceo status sa sve potresnim uzivljavanjem u tekst.
nikolic777 nikolic777 11:54 22.09.2011

Re: evo i klipa

Sta vise, tu je i voditeljka koja cita ceo status sa sve potresnim uzivljavanjem u tekst.



profesionalizam, jel tako?
alselone alselone 11:56 22.09.2011

Re: evo i klipa

nikolic777

profesionalizam, jel tako?


Nije.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:57 22.09.2011

Re: evo i klipa

alselone
nikolic777
http://www.youtube.com/watch?v=wXjJgdruElU


Meni je fascinantno kako status sa fejsbuka nadje prostora od par minuta u udarnim vestima b92. Sta vise, tu je i voditeljka koja cita ceo status sa sve potresnim uzivljavanjem u tekst.


Hmm, pa nije važan medij kojim se prenosi, važna je informacija, nemoj sad da se upuštamo u pro i contra tog fenomena facebook. Nije da nemam šta da kažem na tu temu, nego način na koji jedan prosvetni radnik govori i stavove koje iznosi su za svaku osudu. A da je pogodno za medije - jeste, ali i to je samo posledica.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:58 22.09.2011

Re: evo i klipa

alselone
nikolic777
http://www.youtube.com/watch?v=wXjJgdruElU


Meni je fascinantno kako status sa fejsbuka nadje prostora od par minuta u udarnim vestima b92. Sta vise, tu je i voditeljka koja cita ceo status sa sve potresnim uzivljavanjem u tekst.

Segment borbe protiv "govora mržnje", obuhvata i taj deo. Ili lepljenje ovakvih komentara, te, ako klikneš "like", ideš u ćorku.
nikolic777 nikolic777 12:02 22.09.2011

Re: evo i klipa

Nije.


šalio sam se
nikolic777 nikolic777 12:03 22.09.2011

Re: evo i klipa

Nije da nemam šta da kažem na tu temu, nego način na koji jedan prosvetni radnik govori i stavove koje iznosi su za svaku osudu. A da je pogodno za medije - jeste, ali i to je samo posledica.


bas tako, od reci do reci
alselone alselone 12:04 22.09.2011

Re: evo i klipa

uros_vozdovac

Hmm, pa nije važan medij kojim se prenosi, važna je informacija, nemoj sad da se upuštamo u pro i contra tog fenomena facebook. Nije da nemam šta da kažem na tu temu, nego način na koji jedan prosvetni radnik govori i stavove koje iznosi su za svaku osudu. A da je pogodno za medije - jeste, ali i to je samo posledica.


Ma jeste za osudu, nisam ni u jednom momentu rekao. Nego samo pricam da su svi jedva docekali jednu ovakvu budalu i da b92 posvecuje neprimereno mnogo vremena ovome, da su se blogeri napalili da otpustaju a mozda cak i hapse...
Rekao sam na drugom blogu - boli me patkaja za paradu. Najsrecniji bih bio da odu i prosetaju i da ih niko ne dira. Kad prodje parada da se vrate kucama, napisu blog i puste nas na miru.
nikolic777 nikolic777 12:06 22.09.2011

Re: evo i klipa

Nego samo pricam da su svi jedva docekali jednu ovakvu budalu i da b92 posvecuje neprimereno mnogo vremena ovome, da su se blogeri napalili da otpustaju a mozda cak i hapse...


kako smo to jedva docekali?

sta je trebalo da radimo?

sta znaci "neprimereno mnogo vremena"...cemu neprimereno?
alselone alselone 12:30 22.09.2011

Re: evo i klipa

nikolic777


Neprimereno mnogo vremna znaci da u situaciji u kojoj se drzava nalazi, molim te da ne konkretizujem i ne nabrajam primere, vestacki kreirati glavne teme drustva je stvar koja me neodoviljno seca na onog pod lipom. Toliko vremena koliko je posveceno ovog profesorici, posveti se hapsenju vukajloviceve, situaciji na kosovu, cenama, gorivu, energetici...
nikolic777 nikolic777 12:59 22.09.2011

Re: evo i klipa

Toliko vremena koliko je posveceno ovog profesorici, posveti se hapsenju vukajloviceve, situaciji na kosovu, cenama, gorivu, energetici...

bilo par trominutnih priloga u vestima i cetvrt strane danas po dnevnim novinama, sutra ce, nazalost, sve biti zaboravljeno

posveti se hapsenju vukajloviceve, situaciji na kosovu, cenama, gorivu, energetici...

time smo (opravdano) zasuti sa svih strana, da li mislis da to znaci da nabrojane probleme resavamo



i da,
glad je u srbiji tolika da nema tog skandala koji će učiniti da nemoćan čovek postane zaokupiran necim drugim, duze od 10 minuta
alselone alselone 13:06 22.09.2011

Re: evo i klipa

da li mislis da to znaci da nabrojane probleme resavamo


ne mislim.
ali da li mislis da kreiranje klime u kojoj je pitanje gej parade jednako bitno ako ne i bitnije od pitanja pokradenih firmi, stecaja, neiplacenih plata, radnog vremena od 12 sati i nece dovesti kod "obicnog naroda" do sledece reakcije:

- bolje nam je bilo pod Slobom i Titom, vidi sada i Evropu i ove nase izdajnike, njima je vaznije da ovi prosetaju gole guzice nego sto je nasu firmu kupio mafijas od para od droge, rasprodao imovinu, na zemljistu napravio zgradu i nije isplatio plate.
nikolic777 nikolic777 13:08 22.09.2011

Re: evo i klipa

ali da li mislis da kreiranje klime u kojoj je pitanje gej parade jednako bitno ako ne i bitnije od pitanja pokradenih firmi, stecaja, neiplacenih plata, radnog vremena od 12 sati



ja mislim da je ovo tvoj licni dozivljaj situacije
ElectricDreams ElectricDreams 14:40 22.09.2011

Re: evo i klipa

alselone
nikolic777
http://www.youtube.com/watch?v=wXjJgdruElU


Meni je fascinantno kako status sa fejsbuka nadje prostora od par minuta u udarnim vestima b92. Sta vise, tu je i voditeljka koja cita ceo status sa sve potresnim uzivljavanjem u tekst.


Problem je u tome što je taj status na fejsu videlo i "lajkovalo" više učenika, nego što bi ona mogla u nedelju dana da ispriča, čak i da radi u dve smene :)
ElectricDreams ElectricDreams 14:42 22.09.2011

Re: evo i klipa

alselone
da li mislis da to znaci da nabrojane probleme resavamo


ne mislim.
ali da li mislis da kreiranje klime u kojoj je pitanje gej parade jednako bitno ako ne i bitnije od pitanja pokradenih firmi, stecaja, neiplacenih plata, radnog vremena od 12 sati i nece dovesti kod "obicnog naroda" do sledece reakcije:

- bolje nam je bilo pod Slobom i Titom, vidi sada i Evropu i ove nase izdajnike, njima je vaznije da ovi prosetaju gole guzice nego sto je nasu firmu kupio mafijas od para od droge, rasprodao imovinu, na zemljistu napravio zgradu i nije isplatio plate.


Meni kao gay osobi je bitnije. Tebi koji nemaš strah da će te neko u sred grada razvaliti palicom po glavi, sigurno nije bitno.
gracia33 gracia33 11:50 22.09.2011

Neprimereno

profesorka je prošla kroz fekultet, ali fakultet kroz nju nije.
Neprihvatljivo je koliko ništa ne zna o životu....Oprosti joj Bože, ne zna šta priča!
mrdax mrdax 12:17 22.09.2011

Skola

Faca ove zene i natpis koji je stavila na svoju Facebook sliku govore vec dosta o njoj. To sto skola nije prva predlozila da je suspenduje govori o skoli dosta, koja je inace (ako se ne varam) pored srednje gradjevinske verovatno skola sa najvise djaka u Novom Sadu.

Statisticku u toj skoli mora biti gay osoba i medju djacima i medju zaposlenima, sto naravno ovoj zeni nije palo ni na pamet (koje nema previse).
Jukie Jukie 12:20 22.09.2011

Neću da se igram!


Lepo naciljam da napišem stotu poruku, a vi svi krenete da štancujete poruke pedeset na sat i zeznete me...
nikolic777 nikolic777 13:04 22.09.2011

Re: Neću da se igram!

Neću da se igram!

Lepo naciljam da napišem stotu poruku, a vi svi krenete da štancujete poruke pedeset na sat i zeznete me...




Colin_bgd Colin_bgd 12:44 22.09.2011

Kucaj opet, ali neces uc'...

Nije mi uopste jasno sta se cudite i zgrazavate. Posle 25 godina aktivnog propagiranja ovih i ovakvih "vrednosti" od strane elite, vlasti, drzave, medija i manje-vise svih institucija najzad imamo jedinke, stasale u odrasle osobe koje autohtono "misle" ono sto je do sada moralo da nam se silom "zabija u glavu". Sve je samo stvar prostog procenta. Deca devedesetih su lepo porasla i sada logicno dolaze na radna mesta, poslove i polozaje u drustvu. Kontinuitet ludila je ocuvan, samo cekamo novu sansu pa da "opet probamo"...
nikolic777 nikolic777 13:02 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

Nije mi uopste jasno sta se cudite i zgrazavate. Posle 25 godina aktivnog propagiranja ovih i ovakvih "vrednosti" od strane elite, vlasti, drzave, medija i manje-vise svih institucija najzad imamo jedinke, stasale u odrasle osobe koje autohtono "misle" ono sto je do sada moralo da nam se silom "zabija u glavu".



sve tacno i bespogovorno., ali opet kad čuješ - školaaa
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:22 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

Colin_bgd
Posle 25 godina aktivnog propagiranja ovih i ovakvih "vrednosti" od strane elite, vlasti, drzave, medija i manje-vise svih institucija najzad imamo jedinke, stasale u odrasle osobe koje autohtono "misle" ono sto je do sada moralo da nam se silom "zabija u glavu".


2011-25=1986

Ma Broz je bio dobar, pravio parade non-stop. Samo su te parade bile njemu u čast.
Colin_bgd Colin_bgd 13:25 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

ali opet kad čuješ - školaaa

pa to je i bio jedan od ciljeva...
Colin_bgd Colin_bgd 13:28 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

2011-25=1986

Ma Broz je bio dobar, pravio parade non-stop. Samo su te parade bile njemu u čast.

Par fraza i emotikon nisu ni "komentar", a kamoli "misljenje"...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:48 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

Colin_bgd
2011-25=1986

Ma Broz je bio dobar, pravio parade non-stop. Samo su te parade bile njemu u čast.

Par fraza i emotikon nisu ni "komentar", a kamoli "misljenje"...

Kakve fraze?!
Čovek je pravio parade sebi u čast. Fakat!

P.S. A odnos prema homoseksualcima se može nazreti kroz nastupe Jova Kape, čisto da i to razjasnimo.
nikolic777 nikolic777 13:53 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

P.S. A odnos prema homoseksualcima se može nazreti kroz nastupe Jova Kape, čisto da i to razjasnimo.



a sve to zajedno je daleka prošlost...
Colin_bgd Colin_bgd 13:58 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

Kakve fraze?!
Čovek je pravio parade sebi u čast. Fakat!

P.S. A odnos prema homoseksualcima se može nazreti kroz nastupe Jova Kape, čisto da i to razjasnimo.

Nemoj da se brukas toliko. U proseku dvaes-tries puta po jednom blogu. Nemas ocigledno ni minimum predstave o tome kako je stvarno funkcionisao komunisticki aparat pod Brozom u SFRJ. Ali, kao i doticna profesorka iz temu, glavno da umes da dreknes... Sad, sto je to sve najblaze receno neartikulisano, sta da radimo... I ti si jedan od egzemplara prethodnih 30 godina, nula znanja, nula srama, ali smo zato baje... dok ne naidje neko jaci...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:04 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

nikolic777
P.S. A odnos prema homoseksualcima se može nazreti kroz nastupe Jova Kape, čisto da i to razjasnimo.

a sve to zajedno je daleka prošlost...

Jes', prošlost je. Ali kada komentator vuče jasnu liniju, onda daje naznaku da je iza te linije bilo drugačije.
Čak i daje podršku
"Otomanskoj Brozovoj Jugoslaviji", kao sistemu vladanja, i primeni sile.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:05 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

Colin_bgd

Egzorcizam je ovde potreban.
Colin_bgd Colin_bgd 14:07 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

Egzorcizam je ovde potreban.

Opet fraza + emotikon. Daj, seti se jos neceg, molim te...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:13 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

Colin_bgd
Egzorcizam je ovde potreban.

Opet fraza + emotikon. Daj, seti se jos neceg, molim te...

Čega da se setim?
Ubijanja, progona, nedemokratije, bespravnosti, sistema "ključa", bezakonja, besudnosti, nekapitalizma... Čega?

Tito-Partija-Pendrek?

Hajde ovako, KAKVE VEZE IMA SVE TO SA EVROPSKOM UNIJOM?

Osim što su potpuni opoziti.
Colin_bgd Colin_bgd 14:22 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

Hajde ovako,

Hajde ovako... Kakve veze ima bilo sta sto pises sa temom?

(odnosi se na ovaj konkretan blog, ali i na sve ostale blogove, prim. glavn. i odg. urednika...)
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:24 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

Colin_bgd
Hajde ovako,

Hajde ovako... Kakve veze ima bilo sta sto pises sa temom?

(odnosi se na ovaj konkretan blog, ali i na sve ostale blogove, prim. glavn. i odg. urednika...)

Ima sa komentarom koji ste Vi napisali, osvrnuvši se na "zlatno" doba Broza, u kojem ovakvi problemi nisu postojali.
Colin_bgd Colin_bgd 14:34 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

Ima sa komentarom koji ste Vi napisali, osvrnuvši se na "zlatno" doba Broza, u kojem ovakvi problemi nisu postojali.

he, he, he...

Problemcic je sto ja to nigde nisam napisao, vec si ti to u svojoj glavi(ci) iskonstruisao. Ali jos veci problem je sto smo mi iz neceg loseg ("zlatno Brozovo doba" otisli u jos gori, najgori moguci ekstremum. To ti je, na primer, kao kad recimo bolesnik sa visokim krvnim pritiskom pocne da pusi, pa dobije i rak pluca, pa kaze "eh, da mi je i danas da imam samo pritisak", ali to nigde ne implicira da je pritisak sam po sebi bilo dobar, bilo pozeljan. Ali dobro, kad vec morah da crtam... Zao mi je...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:41 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

Colin_bgd
Ima sa komentarom koji ste Vi napisali, osvrnuvši se na "zlatno" doba Broza, u kojem ovakvi problemi nisu postojali.

he, he, he...

Problemcic je sto ja to nigde nisam napisao, vec si ti to u svojoj glavi(ci) iskonstruisao. Ali jos veci problem je sto smo mi iz neceg loseg ("zlatno Brozovo doba" otisli u jos gori, najgori moguci ekstremum. To ti je, na primer, kao kad recimo bolesnik sa visokim krvnim pritiskom pocne da pusi, pa dobije i rak pluca, pa kaze "eh, da mi je i danas da imam samo pritisak", ali to nigde ne implicira da je pritisak sam po sebi bilo dobar, bilo pozeljan. Ali dobro, kad vec morah da crtam... Zao mi je...

Colin_bgd
Nije mi uopste jasno sta se cudite i zgrazavate. Posle 25 godina aktivnog propagiranja ovih i ovakvih "vrednosti" od strane elite, vlasti, drzave, medija i manje-vise svih institucija najzad imamo jedinke, stasale u odrasle osobe koje autohtono "misle" ono sto je do sada moralo da nam se silom "zabija u glavu". Sve je samo stvar prostog procenta. Deca devedesetih su lepo porasla i sada logicno dolaze na radna mesta, poslove i polozaje u drustvu. Kontinuitet ludila je ocuvan, samo cekamo novu sansu pa da "opet probamo"...

Dakle, krajnje eksplicitno rečeno da pre više d 25 godina, nije bilo "propagiranja ovih i ovakvih vrednosti, od strane elite, vlasti, države, medija i manje-više svih institucija". Napisano je da to traje 25 godina. Da komentator smatra da je toga bilo i pre, napisao bi 65 godina, ali ne smatra.
Colin_bgd Colin_bgd 14:51 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

Dakle, krajnje eksplicitno rečeno da pre više d 25 godina, nije bilo "propagiranja ovih i ovakvih vrednosti, od strane elite, vlasti, države, medija i manje-više svih institucija". Napisano je da to traje 25 godina. Da komentator smatra da je toga bilo i pre, napisao bi 65 godina, ali ne smatra.

Pre 65 godina su nam zabijali u glavu da moramo po svaku cenu da se volimo, a onda se pre 25 godina preslo na to da moramo po svaku cenu da se mrzimo. Oba stava su u potpunosti pogresna, ali to nikako ne stavlja znak jednakosti izmedju njih... Ako ti to nije jasno...

Danas, da se vratimo na temu, niko vise ne mora da zabija nikome u glavu da moramo po svaku cenu da se mrzimo, nego nam se lepo vec usadilo u gene.... hence "profesorka"...
zoja444 zoja444 14:59 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

nego nam se lepo vec usadilo u gene


joj, ja ipak oko toga ne bih isla u genetiku, jer se time pokazuje odredjena determinisanost, a mislim da su predrasude pre na licnom nego na opstem nivou, kao i da se sticu pogresnim vaspitanjem, a ne nasledjivanjem.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:06 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

Pre 65 godina su nam zabijali u glavu da moramo po svaku cenu da se volimo

Kako da ne!
"proleteri svih zemalja, ujedinite se! Ostali, crknite!"

Zar nije isticana jugoslovenska "posebnost"? "Mi smo ovo, mi smo ono..."? Ni toga nije bilo?
A "socijalistički čovek"? Je l' bio peder, možda?
Colin_bgd Colin_bgd 15:11 22.09.2011

Re: Kucaj opet, ali neces uc'...

Kako da ne!
"proleteri svih zemalja, ujedinite se! Ostali, crknite!"

Zar nije isticana jugoslovenska "posebnost"? "Mi smo ovo, mi smo ono..."? Ni toga nije bilo?
A "socijalistički čovek"? Je l' bio peder, možda?

Da sam zloban, napisao bih da ne znas ni da citas, ali izgleda da ti u stvari samo hoces da pricas sam sa sobom... Pozdrav... Koliko god vas ima...
vanja.t vanja.t 13:04 22.09.2011

histerija

nije nacista/bolestan svako za koga levi utopisiti misle da jeste

njene stavove, razmišljanja... bi potpisala većina građana srbije; sve dok ne pronađete u tome krivično delo - sa njima možete da se slažete ili ne, ali su oni ok, jer su samo različiti i ništa više.

ali, ko bi pristao da upiše dete kod učitelja koji je mlad, obrazovan, lep ali i je istovremeno i deklarisani peder? sve je po zakonu i formalno pravno roditelj tu ne može ništa ali... nije prvi put da zakon odudara od stavova, navika, kulture sredine. solženjicin jep pisao o tome o levičarima, novotarcima, čije su prelepo zamišljene ideje završile u gulazima.





antioksidant antioksidant 13:05 22.09.2011

Re: histerija

ali, ko bi pristao da upiše dete kod učitelja koji je mlad, obrazovan, lep ali i je istovremeno i deklarisani peder?

čisto da proverim - praviš razliku između "pedera" i "pedofila"?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana