Astrologija| Biz| Društvo| Politika

Predizborni EPP

libkonz RSS / 19.09.2011. u 23:52

2007. godine Demokratska stranka, u borbi za glasove, na prvo mesto liste za narodne poslanike stavlja Ružicu Đinđić.  Time su dobili glasove onih birača koji su se tada lomili između DS i LDP, ali i određeni procenat potencijalnih apstinenata. 

2008. godine pred izbore se hapsi Goran Knežević, tadašnji gradonačelnik Zrenjanina, čovek koga su u poslovnim krugovima zvali "Gospodin deset posto", drugi čovek DS u Vojvodini. BT pred izbore "pokazuje" biračima da niko nije nedodirljiv. Prošle su skoro četiri godine, a promenila se samo stranka gospodina Kneževića. SNS ga dovodi u svoje redove, a o prijavi protiv njega javnost kasnije nije obaveštavana. Pojeo vuk magarca.

 

Spremaju se izbori, DS ulazi kao dominantna vladajuća stranka, nema Kosova, nema EU, nema posla, nema para, a i slabo se vidi da nešto rade. Septembar je krajnje vreme da kampanja počne.

Vest od danas

A mi pre dve godine kukamo kako niko neće u zatvor! (pogledati komentare). Samo dve godine im je trebalo da nekog optuže! Uhapšena gospođa tada je izjavila da je normalno da vakcina u Srbiji bude dva evra skuplja nego u Hrvatskoj jer su oni zastupnici za ceo region. Ko je makar popio kafu u nekoj firmi koja se bavi uvozom bilo čega zna da je ova izjava totalno idiotska.

Počelo je suđenje i ministru iz G17%, onom što je iznajmio satelit za 40 miliona evra. Očekuje se da će se presuda doneti do 2143. godine, najkasnije. 

Baš nešto maštam o tome kako bi u ovoj predizbornoj kampanji neko mogao da nagazi OFPS i SOKOJ. Ma i ne mora SOKOJ, oni su male mace za ove druge.

Link na tekst

Važna napomena: Pisanje "Tabloida" uvek uzmite sa velikom dozom rezerve, ali u ovom tekstu ima mnogo zanimljivih pikanterija.

 

Atačmenti



Komentari (119)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Hansel Hansel 00:07 20.09.2011

Malo objašnjenje?

Uhapšena gospođa tada je izjavila da je normalno da vakcina u Srbiji bude dva evra skuplja nego u Hrvatskoj jer su oni zastupnici za ceo region. Ko je makar popio kafu u nekoj firmi koja se bavi uvozom bilo čega zna da je ova izjava totalno idiotska.

Možeš ovo da objasniš, ozbiljno pitam, ne razumem? Nisam popio ni kafu u nekoj import firmi...

Dakle, ne postavljam u ovom trenutku pitanje zašto nisu kupljene vakcine drugog ponuđača ni zašto u tolikoj količini, samo ovo - ako je jedini zastupnik za region zaista bio taj neki hrvatski zavod (koji je, btw, zbog javnog iznošenji sumnji u njihovu nabavku unapred velike količine vakcina - zarad dalje prodaje u regionu, otpustio jednog zaposlenog stručnjaka, koji je sudski kasnije vraćen), zar nije logično da će on, kao posrednik, prodavati vakcine po većoj ceni?

Osim toga, da se ne lažemo, zar je nešto bez Tomice moglo da ide, sve i da inicijativa nije bila njegova?... Ja samo očekujem da će S.V. da progovori malo više kad se našla u ovakvoj situaciji, a to je možda i bila namera (da budem naivan i pomislim da je EPP malo šireg zahvata )...

P.S. Odakle ti prva slika?
libkonz libkonz 00:22 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Možeš ovo da objasniš, ozbiljno pitam, ne razumem. Nisam popio ni kafu u nekoj import firmi...

prevelika je to marža. Toliko uzimaju samo srpski trgovinski lanci
2-3 evro centa po vakcini je prihvatljivo, 10 maksimum o kom mogu da maštaju. Sa tolikom maržom hrvatska firma nije konkurentna na tržištu ni u šali.

Osim toga, da se ne lažemo, zar je nešto bez Tomice moglo da ide, sve i da inicijativa nije bila njegova?... Ja samo očekujem da će S.V. da progovori malo više kad se našla u ovakvoj situaciji, a to je možda i bila namera...

Nisam rekao da on nije kriv. Ali zakonski mislim da može mirno da spava. RZO je donosio odluke, tj. Svetlana Vukajlović. Pošto je u celu priču umešan gazda Miško, mislim da će se sve zataškati, a neko će dobiti koferče da to uradi. Videćemo.
P.S. Odakle ti prva slika?

Ovo gde se odrasli ljudi igraju?
jesen92 jesen92 00:25 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

..a ko je kupio satelit?..nisam obavestena...
maca22 maca22 00:36 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

libkonz
P.S. Odakle ti prva slika?

Ovo gde se odrasli ljudi igraju?




I ovde se igraju.

Moram da te pecnem. :) No, salu na stranu, ko su cirkuzanti na tvojoj slici?
libkonz libkonz 00:42 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

ko su cirkuzanti na tvojoj slici?

Nije to moja slika, već masonska.
libkonz libkonz 00:43 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

..a ko je kupio satelit?..nisam obavestena...

samo iznajmio. da snimamo spoljnjeg neprijatelja koji nikad ne spava.
Hansel Hansel 00:45 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

libkonz
prevelika je to marža. Toliko uzimaju samo srpski trgovinski lanci 2-3 evro centa po vakcini je prihvatljivo, 10 maksimum o kom mogu da maštaju. Sa tolikom maržom hrvatska firma nije konkurentna na tržištu ni u šali.

Ali, ako jedan ponuđač na tenderu nudi manju cenu, ali mu dokumentacija nije potpuna?! Inače, zanimljivo je kako su Hrvati toliko unapred postali zastupnici Novartisa, mada je sve s tom vakcinom zanimljivo... na svetskom nivou!
Nisam rekao da on nije kriv. Ali zakonski mislim da može mirno da spava. RZO je donosio odluke, tj. Svetlana Vukajlović.

Nisam ni ja rekao da si rekao. Zakonski je na prvi pogled pokriven, ali pokrivena je verovatno i ona - Ministarstvo reklo koliko i kakvih vakcina, ovi sproveli tender, taj tender formalno bez rupa.
Evo šta kaže TM: "Kada je reč o tehničkim stvarima, tenderu, nabavci vakcina, to nije radilo Ministarstvo zdravlja, već RZZO, opet na osnovu odluka Vlade."
Ovo gde se odrasli ljudi igraju?

Aha, baš ta! (A skoro identično i ja kvalifikujem te rituale, samo - igraju se oni i po dvorištu...)
Hansel Hansel 00:50 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

maca22
I ovde se igraju.

Šala ili ne, obrati pažnju na detalje na fotografiji - povučene nogavice na jendoj nozi bez cipele... a i ostalo... bez obzira na to na šta ciljaš, meni izgleda suštinski drugačije.
libkonz libkonz 00:53 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

mada je sve s tom vakcinom zanimljivo... na svetskom nivou!

pisao sam o tome na jednom drugom blogu, ali on izgleda više ne postoji.
Ali, ako jedan ponuđač na tenderu nudi manju cenu, ali mu dokumentacija nije potpuna?!

Pogledati po kojim su cenama kupovali Mađari, Slovenci i drugi. Sve je posle jasno.
Aha, baš ta! (A skoro identično i ja kvalifikujem te rituale, samo - igraju se oni i po dvorištu...

Šta misliš kolika je sujeta tih ljudi da bi pristali da izigravaju pajace?
Što bi rekao Al Paćinu u "Đavoljem advokatu": "Sujeta, moj omiljeni greh".
jedi-knight jedi-knight 00:59 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Nije to moja slika, već masonska.


Smem li da pitam kako si dosao u posed ove slike. Na ovoj slici je predstavljen prijem u masoneriju i veoma mi je cudno da ovakve slike izlaze u javnost
maca22 maca22 01:01 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Ja bih rekla da je izigravane pajaca rastanak sa dostojanstvom. A da ih tera pohlepa.
libkonz libkonz 01:06 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Smem li da pitam kako si dosao u posed ove slike. Na ovoj slici je predstavljen prijem u masoneriju i veoma mi je cudno da ovakve slike izlaze u javnost

Razočaraću te, nije ništa spektakularno. Samo sam u gugl ukucao "Goran Knezevic mason" i kliknuo na slike.
jedi-knight jedi-knight 01:08 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

libkonz
Smem li da pitam kako si dosao u posed ove slike. Na ovoj slici je predstavljen prijem u masoneriju i veoma mi je cudno da ovakve slike izlaze u javnost

Razočaraću te, nije ništa spektakularno. Samo sam u gugl ukucao "Goran Knezevic mason" i kliknuo na slike.


hahaha...cirkus
to je nekad bilo mnooogo ozbiljnije
libkonz libkonz 01:09 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Ja bih rekla da je izigravane pajaca rastanak sa dostojanstvom. A da ih tera pohlepa.

ja i dalje tipujem na sujetu, a pohlepa ih zadržava u tom svetu.
Većina njih su u startu kao manekenke: "mir u svetu" i taj rad. Kad shvate u koji svet su ušli, pohlepa ne da napolje.
apectator apectator 04:53 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

libkonz
..a ko je kupio satelit?..nisam obavestena...

samo iznajmio. da snimamo spoljnjeg neprijatelja koji nikad ne spava.

Ništa nas ne sme iznenaditi.
dr.wagner dr.wagner 07:46 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

... jutro

Hansel
Uhapšena gospođa tada je izjavila da je normalno da vakcina u Srbiji bude dva evra skuplja nego u Hrvatskoj


-Bilo je tu više varijanti cijene , dosta je utjecao i rok isporuke
-Pošto su uspjeli stvoriti "histeriju" , odjednom je počela velika potražnja
za cjepivom i proizvođač nije mogao zadovoljiti potražnju
... i tada je počela neka vrsta licitacije

-Možda nije dobro jednostrano gledati na problem , jer da je kojim slučajem
zemlja bila bez cjepiva ,a da vam je istovremeno umrlo 100-tinjak ljudi u
tjedan dana ... (makar od nekih sličnih simptoma ) ... što biste onda ???

-Gospođi bi sudili za veleizdaju , jer je "škrtarila" za par Eura ... , a život
na Balkanu (valjda) vrijedi više ...

-Tada (prošle jeseni), se nije znalo hoće li umrijeti (od famozne gripe) jedan
ili sto ili tisuću (hiljadu) ljudi ... i to je bilo na osnovu "bombastičnih"
naslova u novinama teško zaključiti ....
.... a danas svi sve znamo ...

-Ja sam "zubar koji ne vadi zube" i bavim se medicinskom opremom , a ne
ljekovima , ali mi je poznata "psihoza" koja je tada vladala u tom poslu ...


Wagner

Hansel Hansel 07:52 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

libkonz
pisao sam o tome na jednom drugom blogu, ali on izgleda više ne postoji.

Ne znam na koji msiliš, osim ong koji si linkovao... bio i Krugolinin blog Kako je ministarka zdravlja Poljske ispala najpametnija...
Pogledati po kojim su cenama kupovali Mađari, Slovenci i drugi. Sve je posle jasno.

Ne mogu sada da tražim, jasno je da smo mi to plaćali znatno više i da smo imali još jednog posrednika - Jugohemiju, a zašto je to bilo nužno, "utvrdiće istražni organi".

Da li se neko seća, da li je britanski ponuđač bio bez navodno kompletne dokumentacije? Koliko se ja sećam, njihova vakcina je imala više (prijavljenih) nuspojava, ali o favorizanju po tom osnovu nije mogao odlučivati RZZO. Ovde se i ne pominje marža:
...umesto od švajcarskog "Novartisa" mogle da se kupe i od britanskog proizvođača, i to 200 dinara jeftinije po dozi.
Hansel Hansel 08:14 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

E, ali za ovo nisam znao:

Malverzacije u poslu sa vakcinama odnose se, pre svega, na izbor proizvođača. Kako je utvrdila policija, kupljena je kineska vakcina firme "Zejijang Tijanjan biofarmasjutikals", a ne švajcarskog proizvođača "Novartis", kako je javnost bila obaveštena. Jedna doza plaćana je po ceni od 799 dinara, mada su se pregovori vodili i sa britanskim proizvođačem, koji je nudio cenu od 599 dinara. Tako je država oštećena za najmanje 1,6 miliona evra. Ta suma bila bi veća od pet miliona evra da nije obustavljena nabavka sledećih tri miliona doza.

?!?

EDIT: A evo i ovo, da se kompletira priča , kad si već "umešao" masone:
Ovaj mason 33. reda izbegava da nam kaže imena slobodnih zidara u vlasti, jer je, kaže to strogo zabranjeno, ali nas podseća da „jedan brat upravo piše zakon o kinematografiji, a drugi se bori sa svinjskim gripom“.



Da, bilo bi urnebesno, ali nije...
Hansel Hansel 08:52 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

dr.wagner
Hansel
Uhapšena gospođa tada je izjavila da je normalno da vakcina u Srbiji bude dva evra skuplja nego u Hrvatskoj

Dobro jutro, drW, samo da skrenem pažnju da sam ja ovo citirao autora ovog teksta, to nisu moje reči, ali su sigurno istinite.

Razumem o čemu govorite - samo se odmah postavlja pitanje zašto tolika količina pre nego što se utvrdi koliko se troši? E, pričalo se tada da i Novartis daje prednost većim kupcima; uz to, vakcine je pakovao u bočice sa količinom od 10 doza (koje su morale biti upotrebljene u roku od 24h ili su se bacale), ali izgleda ima jedan novi momenat, ubacio sam ga u prethodni svoj komentar - da navodno nisu kupljene, na kraju, Novartisove nego kineske vakcine?! Biće ovo tek zanimljivo - ne bi me više iznenadilo ni da je Novartis prodavao - kineske vakcine!?
maca22 maca22 09:32 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

libkonz
ko su cirkuzanti na tvojoj slici?

Nije to moja slika, već masonska.

Znam da je masonska, ali sam te pitala ko su osobe na slici.
"Tvoja slika" se odnosi na to da si je ti okacio.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:07 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Dr Wagner-Možda nije dobro jednostrano gledati na problem , jer da je kojim slučajem
zemlja bila bez cjepiva ,a da vam je istovremeno umrlo 100-tinjak ljudi u
tjedan dana ... (makar od nekih sličnih simptoma ) ... što biste onda ???

Apsolutno se ODMAH znalo da epidemija nije pandemija i da nije ni blizu opasna kao što se prikazivalo. Dakle, od samog početka, kad su preko novina počeli da teraju trudnice da primaju vakcinu, što je bio jedan od najvećih skandala u okviru velikog svetskog skandala. A ni sve ono što je u Srbiji zvanično umrlo od tog gripa NIJE umrlo od tog gripa. Bilo je velikog navlačenja, ko god je umro a našli mu virus gripa, trpan je u grupu umrlih od gripa, taman da je pre toga imao još 4 smrtonosne dijagnoze. Treba se samo setiti one jadne žene (Kragujevac-Kraljevo) koja je prva registrovana u Srbiji i koja je bila težak zapušten slučaj zapaljena pluća i od tog novinskog slučaja je više ljudi umrlo od straha .
Čitava stvar je bila smrdljiva, tako da je i ovaj nastavak smrdljiv.

Da nije bilo finansijskih malverzacija? Verovatnoća postoji, ali veoma mala. Ne verujem da imaju baš čvrste dokaze.
Mislim da je i ovde strašno bitna politička motivacija. Kao i kod afere Satelit za koju je cela vlada znala, naravno. A i šire.
maca22 maca22 10:09 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

I kako ne uhapsise Tomicu?
libkonz libkonz 10:22 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Ne znam na koji msiliš, osim ong koji si linkovao...

Blogging 4 change se zvao, a naslov mog teksta je bio "Nova srpska kletva - dabogda se vakcinisao".
highshalfbooze highshalfbooze 11:34 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?


I ovde se igraju.

25. decembra 800. godine, papa Leo III je krunisao Karla Velikog u Rimu za cara Rimskog carstva. Striktno govoreći, carstvo nije bilo Rimsko, već Franačko. Unuci Karla Velikog podelili su franačku državu Verdenskim ugovorom 843. Franačka je podeljena na tri dela iz kojih su se razvile kasnija Nemačka, Francuska i Italija.
dr.wagner dr.wagner 12:50 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Pozdrav gospodine K

KRALJMAJMUNA

Apsolutno se ODMAH znalo da epidemija nije pandemija i da nije ni blizu opasna kao što se prikazivalo. Dakle, od samog početka, kad su preko novina počeli ...


-Hm , to je jako hrabra izjava , ne znam kakve ste Vi onda imali podatke ,
kakve rezultate istraživanja ili sl .???

-Panika se brzo širi i tada nitko nije ozbiljno razmišljao o nekakvoj
"muljaži" , već je na svakog sumnjičavog (poput Vas ) dolazilo njih
bar deset što su nosili maske na licu ...

-Danas je lako , ali tada se nije znalo (i nije se ni moglo znati) je li
riječ o stvarnoj pandemiji u kojoj će umrijeti hiljade ljudi ili tek o
fikciji nekog nadobudnog lječnika ...
-Jasno , glupo je riskirati i ne činiti ništa , a to cijepivo je ipak
pružalo nadu kako se nećete zaraziti , a onda ćete valjda i preživjeti
"strašnu gripu" ...

-Sve vlade su "nasjele"(iz današnje perspektive) , a koliko znam ... jedino
je vaša "gospođa-dobavljač" u zatvoru

-Idući korak je zatvaranje onih koji su vam prodali vatrogasne aparate ,
jer se opasnost od požara u vašoj zgradi (do sada) pokazala neosnovana
( a možda aparat i ne radi ... nikada nećemo doznati ako ne plane)

Wagner
maca22 maca22 13:00 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Dr Wagner, izvolite posetiti Krugolinine blogove iz vremena gripa i uveriti se da smo znali da je to farsa. Kao da se uvozi preko Miskoviceve firme. Kao i preko Hrvatske.
Umesto sto poturas da drugi daju "hrabre izjave".

U medjuvremnu, da te zainitrgiram:

- već je na svakog sumnjičavog (poput Vas ) dolazilo njih
bar deset što su nosili maske na licu ...

I? Nosili su maske jer nece da se vakcinisu.

-Danas je lako , ali tada se nije znalo (i nije se ni moglo znati)

Znalo se. Google.com...

riječ o stvarnoj pandemiji u kojoj će umrijeti hiljade ljudi ili tek o
fikciji nekog nadobudnog lječnika ...



A danas se zna da je neki ljecnik bio....nadobudan.
Do mene je dolutala informacija da je u pitanju farmakomafija. I to jos tada. i ne samo do mene. No dobro...


-Sve vlade su "nasjele"(iz današnje perspektive) , a koliko znam ... jedino
je vaša "gospođa-dobavljač" u zatvoru

Poljska nije nasela. A dobavljac je u pritvoru zbog nacina dobavljanja. A ne zato sto je dobavio.

-Idući korak je zatvaranje onih koji su vam prodali vatrogasne aparate ,
jer se opasnost od požara u vašoj zgradi (do sada) pokazala neosnovana
( a možda aparat i ne radi ... nikada nećemo doznati ako ne plane)

Kad se tako krene, tu nema kraja...
maksa83 maksa83 13:05 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

. Dakle, od samog početka, kad su preko novina počeli da teraju trudnice da primaju vakcinu,

I to vakcinu sa koncentracijom žive koju ne bi smeo da dobije niko lakši od 25 kg.
maksa83 maksa83 13:08 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

-Sve vlade su "nasjele"(iz današnje perspektive)

Ne, nisu, koliko se sećam bar je poljska ministarka zdravlja odbila da potpiše uvoz i bila predmet velike stigme.

Svetstka Zdravstvena Organizacija je promenila definiciju pandemije za potrebe celog hajpa, i oni su zapravo najsramotnija karika u tom lancu. Za farmaceutske kuće znamo ko su i šta su.
libkonz libkonz 13:31 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Ne, nisu, koliko se sećam bar je poljska ministarka zdravlja odbila da potpiše uvoz i bila predmet velike stigme.

Tako i naš Tomica. Možda je on u stvari kapirao koliko mu ljudi ništa ne veruju, pa je namerno propagirao vakcinaciju, znajući da će izazvati kontraefekat.
antioksidant antioksidant 13:34 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

maksa83
. Dakle, od samog početka, kad su preko novina počeli da teraju trudnice da primaju vakcinu,

I to vakcinu sa koncentracijom žive koju ne bi smeo da dobije niko lakši od 25 kg.

gde si ti video trudnicu lakšu od 25 kg?
libkonz libkonz 13:37 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

gde si ti video trudnicu lakšu od 25 kg?

nadam se da ovo treba da bude šala?
antioksidant antioksidant 13:44 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

libkonz
gde si ti video trudnicu lakšu od 25 kg?

nadam se da ovo treba da bude šala?

zakljuci
maca22 maca22 13:44 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

libkonz
Ne, nisu, koliko se sećam bar je poljska ministarka zdravlja odbila da potpiše uvoz i bila predmet velike stigme.

Tako i naš Tomica. Možda je on u stvari kapirao koliko mu ljudi ništa ne veruju, pa je namerno propagirao vakcinaciju, znajući da će izazvati kontraefekat.

http://www.njuz.net/tomica-milosavljevic-lepo-sam-rekao-da-se-ne-kupuju-vakcine/
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:53 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

dr.wagner
Pozdrav gospodine K

KRALJMAJMUNAApsolutno se ODMAH znalo da epidemija nije pandemija i da nije ni blizu opasna kao što se prikazivalo. Dakle, od samog početka, kad su preko novina počeli ... -Hm , to je jako hrabra izjava , ne znam kakve ste Vi onda imali podatke ,kakve rezultate istraživanja ili sl .???-Panika se brzo širi i tada nitko nije ozbiljno razmišljao o nekakvoj "muljaži" , već je na svakog sumnjičavog (poput Vas ) dolazilo njihbar deset što su nosili maske na licu ...-Danas je lako , ali tada se nije znalo (i nije se ni moglo znati) je liriječ o stvarnoj pandemiji u kojoj će umrijeti hiljade ljudi ili tek ofikciji nekog nadobudnog lječnika ...-Jasno , glupo je riskirati i ne činiti ništa , a to cijepivo je ipakpružalo nadu kako se nećete zaraziti , a onda ćete valjda i preživjeti "strašnu gripu" ...-Sve vlade su "nasjele"(iz današnje perspektive) , a koliko znam ... jedinoje vaša "gospođa-dobavljač" u zatvoru -Idući korak je zatvaranje onih koji su vam prodali vatrogasne aparate , jer se opasnost od požara u vašoj zgradi (do sada) pokazala neosnovana ( a možda aparat i ne radi ... nikada nećemo doznati ako ne plane)Wagner

Dokotore,
malko mi je neprijatno da upućejem ljude na moje komentare i na moj kasniji blog o vakcini. http://blog.b92.net/text/13531/DVERI%20SRPSKE%20vs%20VAKCINACIJA%E2%80%A6/ Ko zna gde je sve to po blogu.
Ako mislite da samo onaj ko se bavi istraživanjime ili ima rezultate istraživanja ima pravo da izrazi svoju sumnju - varate se. Trebalo je imati malo zdrave pameti, imati ljude koje konsultuješ koji imaju veliko znanje iz te oblsti medicine i koji imaju malo morala (ovaj zahtev je najteži). Takvih ljudi je u Srbiji bilo ali su bili apsolutno sprečavani da saopšte svoje mišljenje.
Jedan lep primer iz ličnog iskustva: u početku euforije oko tog gripa pitao sam bar pet trudnica šta su im rekli njihovi ginekolozi (o Beogradu se radi). Svakoj je njen sopstveni ginekolog rekao da ne bi trebalo da primi vakcinu.
I još samo mala dopuna: na jednog koji je sumnjao ili znao da je sve velika prevara i blamaža dolazilo je ne desetine nego na stotine onih koji su verovali, nosili maske, zarađivali pare ili lagali javno.

Analogija sa požarnim aparatima ne stoji. Ič.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:56 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

antioksidant

libkonz
gde si ti video trudnicu lakšu od 25 kg?nadam se da ovo treba da bude šala?zakljuci

Ovde se radi, u stvari, o fetusu, koji je strašno osetljiv. I zato svaki nromalan ginekolog ili lekar trudnici kaže da se ne igra sa lekovima i sa vakcinama u trudnoći.
antioksidant antioksidant 14:02 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

KRALJMAJMUNA
antioksidant

libkonz
gde si ti video trudnicu lakšu od 25 kg?nadam se da ovo treba da bude šala?zakljuci

Ovde se radi, u stvari, o fetusu, koji je strašno osetljiv. I zato svaki nromalan ginekolog ili lekar trudnici kaže da se ne igra sa lekovima i sa vakcinama u trudnoći.

znam kralju (i slazem se da je sala verovatno neprimerena)
mariopan mariopan 14:44 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?


-Hm , to je jako hrabra izjava , ne znam kakve ste Vi onda imali podatke ,
kakve rezultate istraživanja ili sl .???

Ni oni nisu imali nikakve dokaze da je to pandemija nego su računali na paniku u narodu koju su svesno podgrevali da bi ovaj "posao" kojim su napunili svoje džepove mogao da se "odradi"...a sve je plaćeno iz naših džepova.

Na isti način odrali su budžete mnogih zemalja pa i vas.

Nijednog trenutka nisam verovala u pandemiju i već tada je sve smrdelo na prevaru o čemu su pisali i ovde na blogu.

Pa ako smo to mi znali, kako se stručnjacima "omaklo" da "ne znaju"?
dr.wagner dr.wagner 15:23 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Pozdrav M

mariopan


-Ma bilo je "klizavo" ... evo netko se sjetio poljske ... ja sam to
zaboravio

-Sjetite se njezine borbe u javnosti ...
, a kada vas pitaju kako možete biti sigurni da ne treba cijepivo i da
su životi njihove djece u pitanju ???

... a što im tada kazati ??? (rulji , novinarima ...)

-Jer ako postoji i 0,1% šanse da će zbog vaše (krive) odluke umrijeti
nečije djete ... drukčije ste tada "sigurni" u svoje stavove ...

-Danas je jednostavno ... tada su svaki dan ljudi umirali (od nečega) , i
to sam ja želio naglasiti ... , a ne nekoga braniti, npr. farmaceutske comp.

-Danas smo svi pametni (i sigurni) , ali sada je po onoj izreci u kojoj se
spominju : Baba , Kolači i Pluskvamperfekt


Wagner

freehand freehand 15:31 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

dr.wagner
Pozdrav M

mariopan


-Ma bilo je "klizavo" ... evo netko se sjetio poljske ... ja sam to
zaboravio

-Sjetite se njezine borbe u javnosti ...
, a kada vas pitaju kako možete biti sigurni da ne treba cijepivo i da
su životi njihove djece u pitanju ???

... a što im tada kazati ??? (rulji , novinarima ...)

-Jer ako postoji i 0,1% šanse da će zbog vaše (krive) odluke umrijeti
nečije djete ... drukčije ste tada "sigurni" u svoje stavove ...

-Danas je jednostavno ... tada su svaki dan ljudi umirali (od nečega) , i
to sam ja želio naglasiti ... , a ne nekoga braniti, npr. farmaceutske comp.

-Danas smo svi pametni (i sigurni) , ali sada je po onoj izreci u kojoj se
spominju : Baba , Kolači i Pluskvamperfekt


Wagner


Ma i ovde je bilo razapinjanje. Trebalo je doći Daci Vučenić prve sedmice na rende kad ona (umilno kako to samo ona ume) pita 40x zašto JOŠ nije stigla vakcina, i zašto je naručeno SAMO toliko-i-toliko, a onda sledeće nedelje - KOJA budala je naredila da nas trujete, i ko je i koliko para uzeo.
Mis'im, ovi ako su u toj situaciji odradili kintu, kad se znalo da će sve na skener i na rendgen , onda su ili beskrajno hrabri ili beskrajno glupi.
dragan7557 dragan7557 15:37 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

samo se odmah postavlja pitanje zašto tolika količina pre nego što se utvrdi koliko se troši?

Da je samo živa? Ja sam tada napisao i šta sadrži "vakcina" al' k'o i obično niko ne veruje u "teoriju zavere" pa više nije ni važno.

Naravno "neupućeni" Obama a i Tadić nisu na televiziji promovisali ove "vakcine" a ni pojedine države "nisu" primenom sile vakcinisale svoje stado.

cerski
bluestar bluestar 15:42 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

pa dobro kralju, sta predlazes za buducnost? vakcinisati se ili ne? da li da vakcinisemo decu ili da ostavimo da majka priroda putem selekcije odradi svoje? pa da kao nekad prezive najjaci i najotporniji. sta ako nas napadne neka nova variola kao sedamdesetih godina proslog veka? poljakinja eva kopac sigurno ima odgovor na sve nase dileme.
dragan7557 dragan7557 16:11 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Striktno govoreći, carstvo nije bilo Rimsko,

Striktno govoreći je ova obmana bazirana na tzv. Konstantinovom daru (Konstantinovoj carskoj buli) koja je falsifikat Rima čiji bišop spada samo u ostatak bišopa bez ikakavih privilegija u odnosu na ostale.

Da je ovao nabezobrazniji falsifikat je Rim priznao tek čini mi se prošlog veka, iako je lažurija kao takva bila poznata već vekovima.

cerski
mariopan mariopan 16:14 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?


-Ma bilo je "klizavo" ... evo netko se sjetio poljske ... ja sam to
zaboravio

-Sjetite se njezine borbe u javnosti ...
, a kada vas pitaju kako možete biti sigurni da ne treba cijepivo i da
su životi njihove djece u pitanju ???

Da, Poljsku sam i ja zaboravila.

Nisam protivnik vakcinisanja vakcinama koje su proverene i koje se već godinama bez smetnji koriste kod nas i u svetu....ove su bile sklepane na brzinu, računajući na paniku koju su sami izazivali, i nije dokazano da su neškodljive. To je bilo odlučujuće.

Da bi me ubedili da je to zaista potrebno svima na planeti trebalo je da su ispitivanja same vakcine bila dovoljno jasna i garancije da ona neće ugroziti zdravlje i život dovoljno čvrste, recimo baš ugroženih kategorija kao što su trudnica i dece - a toga nije bilo?

Štaviše, bilo je dokaza da je štetna baš za decu i trudnice? Da su supstance koje služe kao konzervans izuzetno štetne i mogu da dovedu do pojave raznih teških oboljenja....a to primaju zdrave osobe koje se bez toga možda i ne bi razbolele od gripe?

Znači priča o tome da smo sada svi pamenti ne stoji, mi smo dokaze da je ta vakcina sigurno neškodljiva tražili još onda.

Od tih dokaza, koje nismo dobili, zavisila je i naša, privatna, odluka da li ćemo se vakcinisati. I mišljnje da li ih treba u toj količini nabavljati jer su kasnije bačene a sa njima i naš novac. Za jednu siromašnu zemlju to su velike pare...onda vidiš kako se tu neko lepo ugradio i pripadne ti muka..

Srećom, svakome je ostavljano da tu odluku donese sam, pa nisam morala da ja odlučujem o nečijem životu ili smrti.

Veeeliki biznis?
bluestar bluestar 16:38 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

mariopan
Nisam protivnik vakcinisanja vakcinama koje su proverene i koje se već godinama bez smetnji koriste kod nas i u svetu....ove su bile sklepane na brzinu, računajući na paniku koju su sami izazivali, i nije dokazano da su neškodljive. To je bilo odlučujuće.



da je internet postojao pre 50-60 godina, niko se u srbiji ne bi vakcinisao. uz sve dobre strane, internet je postao sredstvo na kojem raznorazni ludjaci sire svoje teorije zavere, brzinom svetlosti. to znam na primeru moje majke koja nikad u zivotu nije propustila ni jednu jedinu vakcinaciju protiv bilo cega. sada u kasnim sedamdesetim (dobrog zdravlja) se pokolebala, jer naravno, rekla joj komsinica da to nije dobro (javila joj sestra, a sestri rekla komsinica koja je cula od druge komsinice) i sta da radis, kad kaze komsinica da nije dobro, mozes se ti na glavu postaviti objasnjavajuci...nista ne pomaze.
maksa83 maksa83 16:56 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

da je internet postojao pre 50-60 godina, niko se u srbiji ne bi vakcinisao. uz sve dobre strane, internet je postao sredstvo na kojem raznorazni ludjaci sire svoje teorije zavere, brzinom svetlosti.

Da, a da nema Interneta recimo ne bi saznao ni da je Finska suspendovala vakcinaciju pošto je dovedena u vezu sa 300%-tnim povećanjem narkolepsije kod dece i mladih:

Finland Suspends Swine Flu Shots

Nego, ja bih te sad zaustavio u daljem straw man napredovanju, ako nije problem. Niko ne kaže da su vakcine inherentno zlo, nego da je ova konkretna bila mutna na milion načina. Je l' treba podsećanje?
antioksidant antioksidant 17:00 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Mis'im, ovi ako su u toj situaciji odradili kintu, kad se znalo da će sve na skener i na rendgen , onda su ili beskrajno hrabri ili beskrajno glupi.

a vidim uzbudjavaju se oko tog skenera i rendea...
briga bilo kog za javno mnenje
dok god su spin doktori jeftini k'o babice, nema zime...
mariopan mariopan 17:22 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

bluestar
mariopan
Nisam protivnik vakcinisanja vakcinama koje su proverene i koje se već godinama bez smetnji koriste kod nas i u svetu....ove su bile sklepane na brzinu, računajući na paniku koju su sami izazivali, i nije dokazano da su neškodljive. To je bilo odlučujuće.



da je internet postojao pre 50-60 godina, niko se u srbiji ne bi vakcinisao. uz sve dobre strane, internet je postao sredstvo na kojem raznorazni ludjaci sire svoje teorije zavere, brzinom svetlosti. to znam na primeru moje majke koja nikad u zivotu nije propustila ni jednu jedinu vakcinaciju protiv bilo cega. sada u kasnim sedamdesetim (dobrog zdravlja) se pokolebala, jer naravno, rekla joj komsinica da to nije dobro (javila joj sestra, a sestri rekla komsinica koja je cula od druge komsinice) i sta da radis, kad kaze komsinica da nije dobro, mozes se ti na glavu postaviti objasnjavajuci...nista ne pomaze.



Pa otmi im kompjuter.
milisav68 milisav68 17:40 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

bluestar

da je internet postojao pre 50-60 godina, niko se u srbiji ne bi vakcinisao. uz sve dobre strane, internet je postao sredstvo na kojem raznorazni ludjaci sire svoje teorije zavere, brzinom svetlosti. to znam na primeru moje majke koja nikad u zivotu nije propustila ni jednu jedinu vakcinaciju protiv bilo cega. sada u kasnim sedamdesetim (dobrog zdravlja) se pokolebala, jer naravno, rekla joj komsinica da to nije dobro (javila joj sestra, a sestri rekla komsinica koja je cula od druge komsinice) i sta da radis, kad kaze komsinica da nije dobro, mozes se ti na glavu postaviti objasnjavajuci...nista ne pomaze.

Nekad se išlo u školu, i tamo se nešto učilo.
Doduše, nisu svi naučili, ali to je druga tema.
Oni koji su hteli, naučili su na časovima biologije, da postoji nešto, što se zove - Imunitet.
Oni koji nisu, nemaju predznanje.
bluestar bluestar 17:49 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

mariopan
Pa otmi im kompjuter.



ha,ha, ma nista tu ne vredi, bolje su informisane od nas koji visimo na netu. dovoljna je samo jedna poseta lekaru, pa da u cekaonici saznaju sve novosti iz medicine. kad se nadju na kafi, odmah se raspricaju o raznoraznim bolestinama ..
dr.wagner dr.wagner 19:13 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Pozdrav B

bluestar
uz sve dobre strane, internet je postao sredstvo na kojem raznorazni ludjaci sire svoje teorije zavere, brzinom svetlosti. to znam na primeru moje majke koja nikad, mozes se ti na glavu postaviti objasnjavajuci...nista ne pomaze.


-Ovo je istina 101%

-Alergije su u porastu , a "teorija" ima stotine ... od cijepljenja , pa
sve do pretjerane higijene (!) ,tzv. "bolest čistih ruku" , a nastaje
zato što se previše peremo i tako ne "treniramo" imunitet

-No teško bih objasnio nekoj "kandidatkinji" da se nećemo prije tuširati ,
jer bi mogli postati alergični ... (možda i jedno na drugo )

-Čovijek treba biti oprezan kada je zdravlje u pitanju , ali ne može
vjerovati baš svakome koji upire prstom u neku fermaceutsku kompaniju ili
u neku medicinsku ustanovu , a tvrdi da se svaka bolest može liječiti
čajem , gljivama ili molitvom ...

-A svaki lijek , odnosno farmaceutski produkt ima i kontraindikacije ...
... evo i Viagra naprimjer , vas može stajati glave ...


Wagner
maca22 maca22 19:15 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

milisav68
Nekad se išlo u školu, i tamo se nešto učilo.
Doduše, nisu svi naučili, ali to je druga tema.
Oni koji su hteli, naučili su na časovima biologije, da postoji nešto, što se zove - Imunitet..

Huh, dobro je, link je ka Wikipediji. Do sad si nas biologiji ucio preko treš reklamnih članka iz rubrike Život na B92 ili Gloraje... napredak.

Kad već guglaš, pronađi adjuvant i squalane... na wikipediji molim...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:27 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Dr Wagner -Danas je jednostavno ... tada su svaki dan ljudi umirali (od nečega) , i
to sam ja želio naglasiti ... , a ne nekoga braniti, npr. farmaceutske comp.

-Danas smo svi pametni (i sigurni) , ali sada je po onoj izreci u kojoj se
spominju : Baba , Kolači i Pluskvamperfekt

Da ne ostane nejasno: tada su svakoga dana ljudi umirali od svačega i niko se nije uzbuđivao. Ič. I tada je bilo jednostavno. Najmanje se umiralo od gripa. Najmanje.
Dakle, i tada su moralni ljudi govorili eksplicitno: ne treba vam/nam vakcina protiv novog gripa! Grip kao grip. Prethodnih godina nisu ni evidentirali kad neko capne od gripa. Na jednom velikom internom skupu gde sam se prošvercovao pitao sam EKSPERTE/DOKTORE sa čim upoređujete ove podatke o smrtnosti u Srbiji, možemo li da znamo podatke iz prethodnih godina. Samo što nisam poginuo od oštrih pogleda. "Kolega, mislim da ne treba da se šalimo sa ovakvim stvarima, mi ovde treba da propagiramo vakcinaciju, sramota je da među lekarima u ovoj ustanovi ima samo 10% vakcinisanih!?"
Na pitanje šta da radimo sa vakcinacijom dece ja ću da vam prenesem šta su rekli Dr Nestorović i Dr Petar Ivanovski.
Vakcine su spasile milione ljudi, naravno. Ne postoji generalno pravilo. Ali potreban je redefinicija politike vakcina. To znači: preispitati vreme davanja vakcina (rano davanje vakcina nosi veće rizike) i preispitati vrstu vakcina (to ništa nisam razumeo). Znam da su pominjali i živu jednovalentnu i dvovalentnu. Žao mi je, ali ostavljeno je ljudima da biraju kom lekaru će da veruju, kao što biraju automehaničara i vodoinstalatera. Dobrih je 10% u svim zanimanjima.
Naravno da je vakcina protiv velikih boginja (i drugih smrtonosnih bolesti) bila nužna, ali i nužno zlo. Nije bilo druge nego vakcinisati celu populaciju za vreme epidemije VB. I da je bilo dramatičnih posledica te vakcinacije kod priličnog broja ljudi (ako sam dobro informisan, podaci o posledicama vakcine protiv VB nisu ni prikupljani a i ono što se sazanalo sakriveno je). Znam neke ljude koji danas ne vakcinišu svoju decu, generalno. Malo je takvih.

PS Izvinjavam se zbog česte upotrebe izraza Ič.

PPS Slažem se da je WHO jedna od svetskih organizacija koja je ogrezla u razne oblike kriminala. Uopšte mi nije jasno kako je ona spodoba na čelu WHO opstala. Koja se vakcinisala javno tek kad je celi svet počeo da bruji da se radi o velikoj prevari. Kao da je htela da kaže (kao i naš ministar TM): videćete da neću umreti, a i ništa ne boli.

PPPS Naši novinari su posebna priča. Niko nije smeo tada da postavi pravo pitanje. Strah je bio velik. Ne od novog gripa nego od otkaza, smanjivanja plata i sl. Mislim da je tada Blog B92 bio jedno od retkih mesta gde su mogla da se sučele mišljenja i da se iznesu informacije koje su se razlikovale od oficijelnih.
Jako dobro pamtim UTISAK NEDELJE na temu AH1N1 kad su gosti bili Kon, Tiodorović i neki mladi lekar sa Instituta za MiD koji nije smeo da pisne iako nije imao isti stav (jadničak). Olja me je tada razočarala, baš onako. Danica Vučenić nije mogla da me razočara.
maca22 maca22 19:56 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Olja je mogla da te razocara i kad je pravila emisiji o tome kako ne smemo da se žalimo na lekarsku gresku, koju godinu ranije.
Nije tajna da je vakcina protiv VB pravila probleme i a se prestala davati čim su se stekli uslovi za to.

@ pametniji od svog okruženja:
Niko nije rekao da je svaka vakcina loša. Vidi se da ne znate da nije svaka vakcina ista, pa kad čujete kritiku jedne, vama se izmeša kao da je neko rekao da ne valjaju sve.
maca22 maca22 20:19 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Dr Wagner, pokušajte shvatiti da se ne nalazite među primitivnim katolicima.
freehand freehand 20:49 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

maca22
Dr Wagner, pokušajte shvatiti da se ne nalazite među primitivnim katolicima.

libkonz libkonz 21:05 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Maco, za moje tri godine na blogu ovo je prvi put da nekog banujem, ovoga puta samo na ovom tekstu. Za ovakva vređanja ću ubuduće trajno banovati.
Komentar neću brisati, da se vidi zašto je ovaj ban.
maksa83 maksa83 21:06 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

freehand
maca22
Dr Wagner, pokušajte shvatiti da se ne nalazite među primitivnim katolicima.



Džizs.

Dr Wagner, osećam potrebu da se izvinim zbog ovog nedomaćinskog ispada (sa kojim nemam veze, ali bih ipak da se izvinim).
libkonz libkonz 21:10 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Izvinjenje i u moje ime svima koji su se osetili povređenim. Ako neko smatra da brišem onaj komentar, nek se javi na pp.
highshalfbooze highshalfbooze 21:28 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Da je ovao nabezobrazniji falsifikat je Rim priznao tek čini mi se prošlog veka, iako je lažurija kao takva bila poznata već vekovima.

cerski


Hvala na dopuni, nisam hteo da davim puno. Interesantno je da nismo ni posle 1200 godina izvukli pouku da Kalimero politika ne prolazi.
jesen92 jesen92 21:34 20.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

samo iznajmio. da snimamo spoljnjeg neprijatelja koji nikad ne spava.

..u medjuvremenu sam se obavestila...ipak, hvala za informaciju:))
dr.wagner dr.wagner 07:15 21.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Dobro jutro gospođo/đice M-22

maca22

Dr Wagner, pokušajte shvatiti da se ne nalazite među primitivnim katolicima.


-Nekako mi se čini kako ste još mladi i neukusni , pa ću Vam odati
tajnu ili dvije ...

-Između "primitivnog katolika" i "primitivnog pravoslavca" ne postoji razlika
, isto kao što nema razlike imeđu "primitivnog vjernika" i "primitivnog
nevjernika" ...

-To sigurno niste znali ... jer ne piše u Wikipediji


Wagner
dr.wagner dr.wagner 07:54 21.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

... jutro svima

maksa83

... osećam potrebu da se izvinim zbog ovog ...


-Dođu tako neki "okrugli datumi" , neke godišnjice događaja iz novije
(ili manje novije) povijesti , a gdje su "moji" imali neke neslavne
uloge ...
-I tada se ovdje (i ne samo ovdje) pokrenu diskusije o odgovornosti i
doprinosu za te "nemile događaje" , a pošto je moja malenkost i sama
sudjelovala u nekim (!) može se lako zaključiti tko je skoro pa glavni
krivac za sve zlo ...

-Možda netko od mene tada očekuje ispriku , kajanje što se nisam spalio
poput Jana Palaha (pogledati Wikipediju) ... ali od mene isprike nema

-Za tuđe zablude , djela i pogreške se ne treba ispričavati !

-Iako , moram priznati ... kada se ovdje spomenu neki od brojnih "bisera"
ovih "mojih" , malo mi bude neugodno , nemam argumenata kada je stvarno
tako ..., ali onda se dođe na neku takvu temu o "vašima" ,
... pa mi bude lakše


Wagner
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:29 21.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

libkonz
Maco, za moje tri godine na blogu ovo je prvi put da nekog banujem, ovoga puta samo na ovom tekstu. Za ovakva vređanja ću ubuduće trajno banovati.
Komentar neću brisati, da se vidi zašto je ovaj ban.


Lako potezanje, brza "pravda".
hajkula1 hajkula1 15:52 22.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Ovde je malo sta tacno.

Mi ovde na blogu B92 smo uveliko galamili.
Ministarka zdravlja u Poljskoj je javno rekla (u smislu) da nece da uveze vakcine sem ako joj neko da garanciju da nisu stetne...
Proslo je prilicno vremena pa su vakcine kupljene. Da je zaista bila pandemija - ? Znaci vakcine su kupljene tek posle mnostva sumnji ali i posle izvesnih saznanja o njihovoj stetnosti i osporavanja njihovog svojstva zastite. U tom smislu je javna vakcinacija tadasnjeg Ministra zdravlja Tomice Milosavljevica. ...
libkonz libkonz 17:02 22.09.2011

Re: Malo objašnjenje?

Mi ovde na blogu B92 smo uveliko galamili.

Od samog početka i sa velikom većinom.
Dr M Dr M 00:26 20.09.2011

Autodigestija


Vladajuća koalicija počinje da jede sama sebe.
Da li je ovo DS protiv Regiona?

Paralelno, čekić u glavu DSSe, rešavanjem političke pozadine ubistva Z.Dj.

Velja će da odleti sa Železnicom i Putevima, pa će da se oslabi i Tomin blok.

A dok se Čović bude vadio da onaj krimos nije mislio na njega, povodom Djindjićevog ubistva, mora malo da zakači i Čedu, i Rolex u bazenu i džip...

Neće biti dosadno.
libkonz libkonz 00:32 20.09.2011

Re: Autodigestija

Neće biti dosadno.

pred nama je zanimljiva predizborna kampanja, a jedini sigurni pobednici su mediji. Oni će da dobiju lepu infuziju, nekima možda i slamka spasa.
loader loader 00:42 20.09.2011

Re: Autodigestija

Dr M

Vladajuća koalicija počinje da jede sama sebe.
Da li je ovo DS protiv Regiona?
Paralelno, čekić u glavu DSSe, rešavanjem političke pozadine ubistva Z.Dj.
Velja će da odleti sa Železnicom i Putevima, pa će da se oslabi i Tomin blok.
A dok se Čović bude vadio da onaj krimos nije mislio na njega, povodom Djindjićevog ubistva, mora malo da zakači i Čedu, i Rolex u bazenu i džip...
Neće biti dosadno.

Nipošto

Baš me zanima kako će da prođu Vuk i njegov spo, i politička manufaktura Krkobabića :)
libkonz libkonz 00:45 20.09.2011

Re: Autodigestija

Baš me zanima kako će da prođu Vuk i njegov spo, i politička manufaktura Krkobabića :)

Vuk se kači DS-u, familija Krkobabići SPS-u, samo čekamo da upoznamo treću generaciju, možda kao gradonačelnika Novog Sada ili sudiju ustavnog suda npr.
mariopan mariopan 11:44 20.09.2011

Re: Autodigestija

Neće biti dosadno.

darkool darkool 00:31 20.09.2011

greska

Goran Knežević


uhapsen 1.10.2008. dakle skoro pola godine posle izbora

a o laznim alternativama (od tzv. liberala do tzv. radikala i svih onih izmedju) u nasem stranackom miljeu ne zelim ni da pricam.
libkonz libkonz 00:38 20.09.2011

Re: greska

uhapsen 1.10.2008. dakle skoro pola godine posle izbora

Tačno, moja greška. Ali i to hapšenje nema epilog.
libkonz libkonz 00:40 20.09.2011

Re: greska

a o laznim alternativama (od tzv. liberala do tzv. radikala i svih onih izmedju) u nasem stranackom miljeu ne zelim ni da pricam.

Znači DS nema alternativu?
Ne čudi me takav stav, predsednik vam ionako mašta da je novi Tito.
loader loader 00:52 20.09.2011

Re: greska

Goran Knežević je uhapšen. Trebalo bi reći da je bolje to što je uhapšen, nego da nije, a naročito od toga praviti negativne poene po one koji su ga "stranački otpustili" i uhapsili. Pravi problem je što ima još Kneževića, od kojih velika većina nikada neće omirisati prašinu sudnice. Ni pod kojom vlašću.

Ovde je istinski problem mnogo dublji. To je opšta sklonost ka izvrdavanju zakonskih propisa, stečena još u sfrj, a do maksimuma, pa i apsurda, povećana 90-tih, kad nastaju mega-lopovi, ali i stanovništvo je na svakom koraku imalo priliku da nešto "muva", na neki od mnogih načina, sve na štetu opšteg dobra, naravno. Od te države apsolutnog kriminala, do nekakve buduće države sa minimalnim procentom mahinacija - dug je i težak put. Pročišćenje naročito otežava činjenica da su u svakoj koaliciji (od 2000. godine) učestvovali ljudi koji su bili kreatori pomenute države apsolutnog kriminala.
darkool darkool 00:53 20.09.2011

Re: greska

libkonz

Znači DS nema alternativu?
Ne čudi me takav stav, predsednik vam ionako mašta da je novi Tito.


potpuno pogresna interpretacija mojih reci pa evo i da pojasnim:

Sve stranke u srbiji imaju manje-vise isti program (ili bolje receno skup lepih zelja) i nastavice da kultivisu ovaj "divni i prekrasni" sistem (to je ona lazna alternativa o kojoj pricam) u kom zivimo, a ne slazu se jedino u tome ko ce bolje da radi.

A Botu necu ni da komentarisem.

libkonz libkonz 00:57 20.09.2011

Re: greska

Goran Knežević je uhapšen. Trebalo bi reći da je bolje to što je uhapšen, nego da nije, a naročito od toga praviti negativne poene po one koji su ga "stranački otpustili" i uhapsili. Pravi problem je što ima još Kneževića, od kojih velika većina nikada neće omirisati prašinu sudnice. Ni pod kojom vlašću.

Slažem se, ali kako to da niko i od tih malobrojnih ne dobije dugu zatvorsku kaznu?
Ustvari, sve si lepo objasnio u drugom delu komentara.
libkonz libkonz 01:03 20.09.2011

Re: greska

Sve stranke u srbiji imaju manje-vise isti program (ili bolje receno skup lepih zelja) i nastavice da kultivisu ovaj "divni i prekrasni" sistem (to je ona lazna alternativa o kojoj pricam) u kom zivimo, a ne slazu se jedino u tome ko ce bolje da radi.

ovo se slažem.
Spadam u ljude koji veruju da jedan čovek može sve da promeni. Kao što verujem da bi naš život izgledao drugačije da Đinđić nije ubijen, isto tako verujem da u Srbiji postoji još neko ko bi bio sposoban da pokrene ovu zemlju. Problem je što uopšte nemam ideju ko bi taj neko mogao da bude. Od sadašnjih političara niko mi ne uliva poverenje.
darkool darkool 01:13 20.09.2011

Re: greska

ja o z.dj. imam isto misljenje kao i o svima ostalima posto je on jedan klasicni srpski politicar koji je pricao isto sto i ostali i zao mi je sto je ubijen a siguran sam da bi se "iskazao" kao i svi drugi.

Problem je sistem, a z.dj. se isto kao i svi drugi zalagao za ovaj danasnji "uspesni" sistem koji se rusi (dace bog da ne ostane nista od njega) kao kula od karata.
loader loader 01:22 20.09.2011

Re: greska

Slažem se, ali kako to da niko i od tih malobrojnih ne dobije dugu zatvorsku kaznu?

Sudije humanisti

Naravno, pravosuđe je deo ovog društva. Apsolutna država kriminala, koju sam pominjao u prethodnom komentaru, a koju smo na delu videli 90-tih, obuhvata i sudstvo. Bilo bi čudno da su kazne brzo izrečene, i to podugačke. Ovako, sve se uklapa. Na žalost. Samo neko ko ne shvata u kakvom društvenom ambijentu živi (a takvih je ogromna većina), može da se čudi kako nije raskrinkano ovo, kako nije procesuirano ono, kako nije dodeljena duga robija za onoga... Ne mislim na vas, mr Libermane, govorim generalno. Ovde su stvari mnogo gore nego što ogromnoj većini izgleda. Ne mislim na ove tri vrste krize koje danas kod nas teku istovremeno, već na opšti društveni potencijal da se stvari menjaju. Dok je ovolike autodemagogije, neće biti pravih preduslova za ozbiljnije pomake na bolje.
dali76 dali76 06:27 20.09.2011

Re: greska

Gos’n Loader vi kad kazete da je sama vijest da je doticni knezevic uhapsen bolja nego da nije ,to mi zvuci kao seljak koji kaze kako je dobar grad koji mu je ove godine unistio “samo” polovicu usjeva ,za razliku od lanjske suse koja je100% unistila usjeve.
Ili kao sto neki vole druga Titu,tako sto ga neki porede sa danasnjim predsednicima zaboravljajuci na ,kako politicki tako drustveni kontinuitet izmedju 90s I 80s, 70s…6,5,4,3..20s .
Ja se slazem da problem drustva nije poceo 1990,samo je dobio permutovanu,goru formu, poceo je on ranije I od SFRJ/ota, ali vas ne razumijem kako zaboga hapsenje ,bez sudskog epiloga,moze biti bolje, ako stvarno razmislite sta to bolje znaci, od ne hapsenja?
Hapsenje bez sudskog epiloga je obicna dekoracija, imitacija pravne drzave koja ima zadatak pokazati da se nesto ,kao fol, radi,ali ono sto je jos vaznije takvo dekorativno hapsenje pokazuje sustinsku nemoc politicke elite da se iscupa iz stadijuma ciste imitacije drzave.
Znam da bi ste rekli,bar ste tako govorili ranije, ne moze politicka elita biti bolja jer je ona ogledalo drustva I to ne sporim da jeste,jedino sto se ne slazemo jeste to ko ima vecu odgovornost kad su u pitanju promjene, samo drustvo ili pak politicka elita, vi tvrdite da je odgovornost podjednaka ,a ja kazem politicka elita samim svojim nazivom ima vecu,iako ne jedinu odgovornost.
Neko jednostavno mora biti lokomotiva, neko jednostavno mora povuci napred ,a drustvo, pogotovo srpsko sa svim decenijskim posljedicama oko kojih seslazemo,nema taj politicki kapacitet . Sta vise tesko mi je zamisliti bilo koje ddrustvo u istoriji ljudskoj da ga je imalo,ako bi dosli do takvog, politicka elita bi bila sasvim nepotrebna u kriznim situacijama kakva je srpska,a bas takve situacije zahtevaju superodgovornu elitu, I dolazimo do onog o cemu je ovde Libkonz pisao,a ja se slazem,jednostavno neko se mora pojaviti dovoljno hrabar medju tom elitom,ne moze sam mora grupa, da preuzme ogromnu odgovornost locomotive drustva kakvo postoji.
Inaravno prestati sa razumevanjem imitacija kao sto je hapsenje bez epiloga kao toboze boljih dogadjaja od ne hapsenja.
To ne samo da nije bolje,to pokazuje koliki je ustvari otpor da se imitacija drzave nastavi..
Na kraju postavicu vam jednostavno pitanje u pogledu kapaciteta drustva da pokren promjene ,bar na istom levelu kako bi to mogla politicka elita:
Mozete li zamisliti barem 100 gradjana koji bi izasli na ulicu da protestuju protiv sporosti pravosudja, sporosti reforme istog ili bilo kog drugog slicnog pitanja tako znacajnog za pitanje drzave ?
Sasvim je nepotrebno ,po mom misljenju, dokazivati,cija je odgovornost sto je drustvo izgubilo bilo kakvo poverenje, u bilo koga I koliko je toj politickoj impotenciji drustva upravo kumovalo to imitiranje drzave,odnosno bas takva hapsenja bez epiloga,koja vi,paradoksalno ili ne , smatrate necim boljim od neceg goreg.

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 07:11 20.09.2011

Re: greska

Zbog zakona/skupštine, policije, tužilaštva, sudstva i izbora koji su "napravili"

ispada da taj koga su uhapsili, te nisu osudili, nego držali u pritvoru mesecima, pa i godinama, nije kriminalac, već žrtva.
A da ne govorimo kako dugotrajnost sudskih procesa utiče na građane, koji bivaju primorani da se obrate sudu, za pravdu.
loader loader 08:49 20.09.2011

Re: greska

Dali:
Gos’n Loader vi kad kazete da je sama vijest da je doticni knezevic uhapsen bolja nego da nije ,to mi zvuci kao seljak koji kaze kako je dobar grad koji mu je ove godine unistio “samo” polovicu usjeva ,za razliku od lanjske suse koja je100% unistila usjeve.

Poređenje je zaista neodrživo.
Grad je nešto loše, za razliku od hapšenja optuženog za malverzacije koje je dobro.
Znam da bi ste rekli,bar ste tako govorili ranije, ne moze politicka elita biti bolja jer je ona ogledalo drustva I to ne sporim da jeste,jedino sto se ne slazemo jeste to ko ima vecu odgovornost kad su u pitanju promjene, samo drustvo ili pak politicka elita, vi tvrdite da je odgovornost podjednaka ,a ja kazem politicka elita samim svojim nazivom ima vecu,iako ne jedinu odgovornost.

Svako ima svoju - srazmernu - odgovornost. Svaki čovek. Poreklo elite je "odozdo", jer njen kvalitet određuje ukupnost društva, sve njegove osobenosti, manjkavosti, povodljivosti, nezrelosti, nedostatak hrabrosti, i. što je presudno, nivo one praktične etike mnoštva. Elita je proizvod dugog i komplikovanog procesa. Elita i baza su deo jedinstvenog organizma. Jedno na drugo utiče, i to na svim, mnogobrojnim nivoima društva. Te linije uticaja nisu samo po vertikalni, već i po dijagonali, i horizontalno... Sve u svemu, pojednostavljeno tumačenje da su "oni gore" uvek loši, dok su ovi dole koji na njih upiru prstom (samim tim) uvek dobri, u startu suzbija samokritičnost, a time i samoodgovornost. Tako odsustvo samoodgovornosti i samokritike postaje jedna od nosećih karakteristika našeg vrednosnog sistema. Posledice te opšteprisutne karakteristike se naravno najefektnije vide na onima koji su na isturenim položajima i podvrgnuti su stalnom posmatranju.
tihomir_simcic tihomir_simcic 09:20 20.09.2011

Re: greska

dali76


Dali, izrazito cijenim tvoje tekstove i komentare od početka tvog pisanja. Ali ima jedna stvar u tvojim tekstovima koja me nekako na kraju ostavi u nedoumici.
Čini mi se da si ozbiljno pocijenio patologiju takozvanog naroda. Sa velike distance na kojoj se sad nalaziš morao bi imati čistiju sliku. Bio si blizu sa blogom o odgovornosti ali je falila završna misao.
Narod je jedini i isključivi krivac za loše stanje u društvu.
Evo pogledaj samo ovdje na blogu na kakvim temama se koplja ukrštaju.
-Bravar je bio bolji; Što je ovaj napravio ovi ne mogu ni okrečiti;Nek je rekao ne;...
Tako je i u realnom životu.Nema demokratije u Srbiji.Nema tog demosa koji može napraviti demokratiju.Ljudi nisu racionalni u Srbiji.Nema homo ekonomikusa.Daj mu platu 1400 eura, opet će sve potrošiti,popiti,prokockati.Priča mi drug iz Banjaluke da ima oko 500 radnika bivšeg Čajevca koji traže zaostale plate za zadnjih 15 god. rada. Pukla firma neke 96te, radnici otpušteni,nema kinte,nema izvoza,nema menadžmenta,ali ljudi nastavili dolaziti,dođu fino u 7:30,otključaju,muvaju se do 15:00, i odu kući.I tako 15 god. Hahaha. Pa to je tuga u kamenu jebote.
U Srbiji svi valjaju neku robu.Imaju posao,solidnu platu,porodicu,sve po knjigama, ali u špajizu: monitori,laptopi,mobilni telefoni,farmerke,sakoi,foto aparati,gaće,mašinice za pecanje,kineske spravice za kuvanje pirinča.......U Austriji isto tako.Muvaju na sve strane neovisno koliko kinte zarade konvecionalnim putem.
Nema tu nikakve lokomotive.Nema ni statistike.Ko zna koliko ima nezaposlenih u Srbiji?Ko zna koliki je GDP?
Pomislili smo 100 puta sad će narod da kaže koju.Nakon insajdera o navijačima,o kolubari,nakon sramotne presude pjevaljki,nakon Milosavljevićevog izleta u Njemačkoj mislili smo da će visiti na Terazijama,nakon razaranja Beograda na gay-paradi mislili smo da će bagra biti spržena.Homen:" Odgovor pravosuđa će biti jeziv".Buahaha.
Sva demokratija na zapadu je nastala kroz istorijske cikluse u ekonomskoj politici. Iz feudalizma je proizašao liberalizam,pa iz krize liberalizma socijaldemokratija,pa iz tromosti socijaldemokratije opet liberalizam.Pa evo sad opet iz liberalizma "Der Staat" stavlja šapu.
A mi?
Hansel Hansel 09:32 20.09.2011

Re: greska

tihomir_simcic

- Narod je jedini i isključivi krivac za loše stanje u društvu.
- Homen:" Odgovor pravosuđa će biti jeziv".Buahaha.

Nemoj samo da kažeš da je i vlast potekla iz naroda, pa i ne može da bude bolja!?

U Srbiji svi valjaju neku robu.Imaju posao,solidnu platu,porodicu,sve po knjigama, ali u špajizu: monitori,laptopi,mobilni telefoni,farmerke,sakoi,foto aparati,gaće,mašinice za pecanje,kineske spravice za kuvanje pirinča.......

Samo još da pitam u kojoj to Srbiji ti živiš, u kojoj važi ovo "svi"?
freehand freehand 09:33 20.09.2011

Re: greska

tihomir_simcic
dali76


Dali, izrazito cijenim tvoje tekstove i komentare od početka tvog pisanja. Ali ima jedna stvar u tvojim tekstovima koja me nekako na kraju ostavi u nedoumici.
Čini mi se da si ozbiljno pocijenio patologiju takozvanog naroda. Sa velike distance na kojoj se sad nalaziš morao bi imati čistiju sliku. Bio si blizu sa blogom o odgovornosti ali je falila završna misao.
Narod je jedini i isključivi krivac za loše stanje u društvu.
Evo pogledaj samo ovdje na blogu na kakvim temama se koplja ukrštaju.
-Bravar je bio bolji; Što je ovaj napravio ovi ne mogu ni okrečiti;Nek je rekao ne;...
Tako je i u realnom životu.Nema demokratije u Srbiji.Nema tog demosa koji može napraviti demokratiju.Ljudi nisu racionalni u Srbiji.Nema homo ekonomikusa.Daj mu platu 1400 eura, opet će sve potrošiti,popiti,prokockati.Priča mi drug iz Banjaluke da ima oko 500 radnika bivšeg Čajevca koji traže zaostale plate za zadnjih 15 god. rada. Pukla firma neke 96te, radnici otpušteni,nema kinte,nema izvoza,nema menadžmenta,ali ljudi nastavili dolaziti,dođu fino u 7:30,otključaju,muvaju se do 15:00, i odu kući.I tako 15 god. Hahaha. Pa to je tuga u kamenu jebote.
U Srbiji svi valjaju neku robu.Imaju posao,solidnu platu,porodicu,sve po knjigama, ali u špajizu: monitori,laptopi,mobilni telefoni,farmerke,sakoi,foto aparati,gaće,mašinice za pecanje,kineske spravice za kuvanje pirinča.......U Austriji isto tako.Muvaju na sve strane neovisno koliko kinte zarade konvecionalnim putem.
Nema tu nikakve lokomotive.Nema ni statistike.Ko zna koliko ima nezaposlenih u Srbiji?Ko zna koliki je GDP?
Pomislili smo 100 puta sad će narod da kaže koju.Nakon insajdera o navijačima,o kolubari,nakon sramotne presude pjevaljki,nakon Milosavljevićevog izleta u Njemačkoj mislili smo da će visiti na Terazijama,nakon razaranja Beograda na gay-paradi mislili smo da će bagra biti spržena.Homen:" Odgovor pravosuđa će biti jeziv".Buahaha.
Sva demokratija na zapadu je nastala kroz istorijske cikluse u ekonomskoj politici. Iz feudalizma je proizašao liberalizam,pa iz krize liberalizma socijaldemokratija,pa iz tromosti socijaldemokratije opet liberalizam.Pa evo sad opet iz liberalizma "Der Staat" stavlja šapu.
A mi?

Kraj sveta je opasno blizu! Sad Tugomiru, a ostalo je još Dionisu iz Durbabe da dam preporuku, i - paf...
drnzvrc drnzvrc 09:40 20.09.2011

Re: greska

freehand

Kraj sveta je opasno blizu! Sad Tugomiru, a ostalo je još Dionisu iz Durbabe da dam preporuku, i - paf...


Može ti se.
Hansel Hansel 09:40 20.09.2011

Re: greska

Stavrno je blizu. Ja mislio dosad da je narod u principu amorfan, pa je u suštini onakav u kakvu ga "posudu sipaš". Ali, ako ga stalno guraš u klozetsku šolju, ne znam šta od njega na kraju može da ispadne!?
loader loader 09:55 20.09.2011

Re: greska

tihomir_simcic:

Narod je jedini i isključivi krivac za loše stanje u društvu.

Naspram ove vaše tvrdnje stoji i ona druga krajnost, ovde na blogu hiljadu puta ponovljena - da je isključivi krivac politička elita.

I jedna, i druga tvrdnja su isključivosti koje banalizuju ovu temu, tj. udaljavaju stvari od bilo kakvog objektivnog sagledavanja, makar u pokušaju.

maca22 maca22 10:12 20.09.2011

Re: greska

Hansel
Stavrno je blizu. Ja mislio dosad da je narod u principu amorfan, pa je u suštini onakav u kakvu ga "posudu sipaš". Ali, ako ga stalno guraš u klozetsku šolju, ne znam šta od njega na kraju može da ispadne!?

Hansela za predsednika.
Sepulturero Sepulturero 12:35 20.09.2011

Re: greska

libkonz
uhapsen 1.10.2008. dakle skoro pola godine posle izbora

Tačno, moja greška. Ali i to hapšenje nema epilog.


Била је нека врста епилога. На саслушању је говорио о неким црним фондовима ДС и одмах га је пустило из затвора.
Hansel Hansel 13:21 20.09.2011

Re: greska

maca22

Zahvaljujem na nominaciji!

Loader, naravno da je ono što nam se dešava rezultat mnogo faktora, ali ne znam da li ćeš se složiti da je politička "elita" ipak mnooogo odgovornija. Pa, oni su uzor ponašanja, oni pokazuju šta je (ne)dozvoljeno ponašanje, donose zakone i odlučuju da li će se i koliko sprovoditi. Mi nismo videli takvo odgovorno ponašanje da bismo mogli da kažemo da je narod loše reagovao na pravilne postupke vlasti.
tihomir_simcic tihomir_simcic 14:36 20.09.2011

Re: greska

Loader, naravno da je ono što nam se dešava rezultat mnogo faktora, ali ne znam da li ćeš se složiti da je politička "elita" ipak mnooogo odgovornija. Pa, oni su uzor ponašanja, oni pokazuju šta je (ne)dozvoljeno ponašanje, donose zakone i odlučuju da li će se i koliko sprovoditi. Mi nismo videli takvo odgovorno ponašanje da bismo mogli da kažemo da je narod loše reagovao na pravilne postupke vlasti.


Možemo mi ovdje kucati do mile volje i okretati "elitu" ko na gradelama ali kad se stvari ne razumiju onda je gadno.
Osim u Sjevernoj Koreji i eventualno na Kubi, nema ni jedne vlade koja radi za dobrobit naroda.To su gluposti,bedastoće. Ljudi,završeno je.Konjec.Umro je.
Od 60tih pa do danas, u svim demokratskim (molim sve kretene tipa "demokratija nepostoji nigdje" da zanemare ovaj komentar, hvala.) vladama, pojam "Public choice theory" se potpuno etablirao. U svim vladama zapadne Evrope, političari rade isključivo i samo za sebe. Za sebe rade tako što svoj posao moraju raditi dobro, jer u protivnom, neće ga više ni raditi, odnosno, neće na sledećem izborima biti ni izabrani. Kad bi ga u Srbiji radili dobro, Srbije više ne bi ni bilo.
Kada bi sankcionisali: neplaćanje poreza, neprijavljivanje radnika, saobraćajne prekršaje, šaranje fasada, bacanje smeća iz auta, nepropisno parkiranje, neispunjavanje sanitarnih kriterijuma, kad bi pravili kompletnu reviziju: diploma,penzija,invalidskih osiguranja,nelegalno izgrađenih objekata; Srpstvo bi izgubilo smisao, tradicija Srpskog naroda bi bila ugrožena i postojala bi velika opasnost od rata.
Kada u Srbiji čovjek postane individua, kada mu estetika postane bitna,kada mu čulne stvari postanu bitnije od duhovnih tj., percepcija crkve isključivo kao kulturološku odrednicu onda će se otvoriti i ljudske potrebe koje treba kroz ekonomski razvoj adekvatno zadovoljavati.
Do tada od krmokolja do krmokolja.

mariopan mariopan 14:48 20.09.2011

Re: greska

Sepulturero
libkonz
uhapsen 1.10.2008. dakle skoro pola godine posle izbora

Tačno, moja greška. Ali i to hapšenje nema epilog.


Била је нека врста епилога. На саслушању је говорио о неким црним фондовима ДС и одмах га је пустило из затвора.

Čim je zapretio da će reći čije su ono pare koje su nađene u sefu?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:00 20.09.2011

Re: greska

tihomir_simcic
Od 60tih pa do danas, u svim demokratskim (molim sve kretene tipa "demokratija nepostoji nigdje" da zanemare ovaj komentar, hvala.) vladama, pojam "Public choice theory" se potpuno etablirao. U svim vladama zapadne Evrope, političari rade isključivo i samo za sebe. Za sebe rade tako što svoj posao moraju raditi dobro, jer u protivnom, neće ga više ni raditi, odnosno, neće na sledećem izborima biti ni izabrani. Kad bi ga u Srbiji radili dobro, Srbije više ne bi ni bilo.

Demokratija ne postoji "nigdje", te demokratija postoji svuda, te samo je narod kriv, do samo je vrhuška kriva.
tihomir_simcic
Kada bi sankcionisali: neplaćanje poreza, neprijavljivanje radnika, saobraćajne prekršaje, šaranje fasada, bacanje smeća iz auta, nepropisno parkiranje, neispunjavanje sanitarnih kriterijuma, kad bi pravili kompletnu reviziju: diploma,penzija,invalidskih osiguranja,nelegalno izgrađenih objekata; Srpstvo bi izgubilo smisao, tradicija Srpskog naroda bi bila ugrožena i postojala bi velika opasnost od rata.

Ovo je zaniljivo, zašto mislite da je tako?
dragan7557 dragan7557 16:18 20.09.2011

Re: greska

Do tada od krmokolja do krmokolja.

A šta fali krmokolju?

cerski
tihomir_simcic tihomir_simcic 16:48 20.09.2011

Re: greska


Srđa

Ovo je zaniljivo, zašto mislite da je tako?



Sistem kakav danas postoji u Srbiji je korelacija dva pojma: "socijalni mir" i "glasačko tijelo".
Zamisli da vlast krene da sprovodi zakon o klima uređajima, tj. , da klima ne smije da štrči. Šta bi bilo? Desio bi se opšti haos.Patetične domaćice bi jaukale na sav glas. Osim toga, pun je kupac ružnih klima uređaja i na VMA. Kako sad da se to sprovodi? Ko će kome da skida klime?
Tako je i na svim drugim društvenim mjestima. Kradu(ckaju) ljudi, krade vlast,krade se i u kućnim savjetima,kradu se ratkapne i escajzi...Tako se preživljavalo stotinama godina tako će ići i dalje.
Kako bi reagovalo glasačko tijelo kad bi se krenulo u radikalne promjene? Onaj ko bi to pokušao, legao bi ispod cenzusa.
U Srbiji niko nema čiste gaće zato ni nema pokazivanja nezadovoljstva.
Bez kategoričkog imperativa nema ni demokratije.
P.S. Možda je libkonz i upravu kada kaže da treba postaviti kralja. Postaviti ga na vrh i nek galami na sve živo što po majci Srbiji gazi.
milisav68 milisav68 17:07 20.09.2011

Re: greska

tihomir_simcic

Srđa

Ovo je zaniljivo, zašto mislite da je tako?



Sistem kakav danas postoji u Srbiji je korelacija dva pojma: "socijalni mir" i "glasačko tijelo".
Zamisli da vlast krene da sprovodi zakon o klima uređajima, tj. , da klima ne smije da štrči. Šta bi bilo? Desio bi se opšti haos.Patetične domaćice bi jaukale na sav glas. Osim toga, pun je kupac ružnih klima uređaja i na VMA. Kako sad da se to sprovodi? Ko će kome da skida klime?
Tako je i na svim drugim društvenim mjestima. Kradu(ckaju) ljudi, krade vlast,krade se i u kućnim savjetima,kradu se ratkapne i escajzi...Tako se preživljavalo stotinama godina tako će ići i dalje.
Kako bi reagovalo glasačko tijelo kad bi se krenulo u radikalne promjene? Onaj ko bi to pokušao, legao bi ispod cenzusa.
U Srbiji niko nema čiste gaće zato ni nema pokazivanja nezadovoljstva.
Bez kategoričkog imperativa nema ni demokratije.
P.S. Možda je libkonz i upravu kada kaže da treba postaviti kralja. Postaviti ga na vrh i nek galami na sve živo što po majci Srbiji gazi.

Pa da, klima-uredjaji su glavni problem.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:20 20.09.2011

Re: greska

tihomir_simcic
Možda je libkonz i upravu kada kaže da treba postaviti kralja.

Nego šta nego je u pravu!

Sistem kakav danas postoji u Srbiji je korelacija dva pojma: "socijalni mir" i "glasačko tijelo".
Zamisli da vlast krene da sprovodi zakon o klima uređajima, tj. , da klima ne smije da štrči. Šta bi bilo? Desio bi se opšti haos.Patetične domaćice bi jaukale na sav glas. Osim toga, pun je kupac ružnih klima uređaja i na VMA. Kako sad da se to sprovodi? Ko će kome da skida klime?
Tako je i na svim drugim društvenim mjestima. Kradu(ckaju) ljudi, krade vlast,krade se i u kućnim savjetima,kradu se ratkapne i escajzi...Tako se preživljavalo stotinama godina tako će ići i dalje.
Kako bi reagovalo glasačko tijelo kad bi se krenulo u radikalne promjene? Onaj ko bi to pokušao, legao bi ispod cenzusa.

"Sistem" opstaje na manipulaciji grupama, kao navod "domaćica i klima uređaja" (kome smetaju klime?), ali je najčešće u pitanju suprostavljenje dve grupe (po difoltu ekstremne), koje uopšte ne moraju biti u vezi jedna sa drugom, niti zaista suprostavljenih interesa (malinari vs. gejevi, malinari & gejevi). Povremeno postoji "čista" suprostavljenost vlasti i jedne grupe, i tu stupa na snagu medijska blokada, tj. uskraćivanje info na čiju se štetu neka mera uvodi (gradonačelnik vs. taksisti, ministar vs. latifundisti). Opšto mesto su "kolektivna prava", gde su vlasti presudne u zaokruživanju kolektiva, pa i u određivanju prava, što pretpostavlja izostanak rasprave, pa na kraju, i demokratije, koja je populistički pojam, pre svega. To je ono "socijalna mir*" & "glasačko telo", održavanje ekonomskog modela koji vuče svoj koren iz doba Broza, zasnovan na neprekidnim transferima sredstava i prava (/sloboda) među grupama, gde su vlasti vrhovni (diskrecioni) arbitri. Ćaće i nečiste gaće (nemoguća je ispravna odluka, čak i ako ne dođe do krađe).

Važnije je nagrađivanje. Kažnjavanje uspeha i uspešnih (u ekonomskom smislu), time što se "pomažu" (nagrađuju) loši. Upravo ta odlika prouzrokuje obaranje ekonomije u celosti.

Krajnji ishod?
Što kaže moj šurak,
DA OSTANU SAMO DVA KIŠOBRANA U SRBIJI, I OKO NJIH ĆE SE POBITI!


EDIT: *mir, ne prava. Mir u ovom kontekstu znači da se sprečavaju događaji, pomeranja, zamrznutost, nemenjanje, kopnenje, odumiranje itd. UPOKOJAVANJE. Vertikalna neprohodnost.
mrdax mrdax 18:12 20.09.2011

Re: greska

Loader, naravno da je ono što nam se dešava rezultat mnogo faktora, ali ne znam da li ćeš se složiti da je politička "elita" ipak mnooogo odgovornija.


Pre pola godine su ministru odbrane u Nemackoj pronasli da je u okviru svoje PhD teze prepisao neki deo (a prestavio ga kao deo svojih rezultata), na kraju je morao da da otkaz pod pristiskom javnosti.
jesen92 jesen92 21:38 20.09.2011

Re: greska

na kraju je morao da da otkaz pod pristiskom javnosti.
..ali se smestio na Kosovo da za debelu lovu cuva srbe i albance..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana