Budućnost| Društvo| Istorija| Politika

Rasplet atentata na Đinđića?

Filip Mladenović RSS / 18.09.2011. u 14:03

Atentat, 12. mart 2003.
Atentat, 12. mart 2003.
 

Nakon iskaza zaštićenog svedoka Dejan Milenkovića Bagzija, kojim je optužio Vojislava Šešelja i Nebojšu Čovića da su znali da će premijer Zoran Đinđić biti ubijen, još jedan pripadnik mafijaškog klana iz Zemuna tvrdi slično. Miloš Simović je specijalnom tužiocu Miljku Radisavljeviću napisao pre godinu dana ime čoveka koji je, navodno, od Legije naručio ubistvo premijera Zorana Đinđića, kao i imena nekoliko političara koji su znali da se atentat priprema.

Simović je svoj iskaz, u koji je dnevni list „Blic" imao uvid, ispisao svojeručno na desetak strana A3 formata i na prvoj strani označio i nekoliko političara koji su, prema njegovoj tvrdnji, znali da se atentat priprema. Na tom spisku su: Borislav Mikelić, bivši premijer Republike Srpske Krajine, Aco Tomić, bivši načelnik Kontraobaveštajne službe, Rade Bulatović, bivši direktor Bezbednosno-informativne agencije, Vojislav Koštunica, bivši predsednik SR Jugoslavije, Vojislav Šešelj, lider Srpske radikalne stranke, Dragan Todorović, šef poslaničke grupe SRS i predsednik Izvršnog odbora SRS, Zoran Šami, potpredsednik Demokratske stranke Srbije i bivši ministar saobraćaja.

Ako se uporede iskazi Bagzija i Miloša Simovića, kockice o političkoj pozadini atentata na premijera Zorana Đinđića su definitivno složene.

Dejan Milenković Bagzi je već na početku svedočenja rekao sledeće: "Milorad Ulemek je rekao pokojnom Dušanu da njega u ubistvu pokojnog premijera podržava Nebojša Čović i da oni pokušavaju da takođe pridobiju i Vojislava Šešelja."

A Miloš Simović piše sledeće, opisujući svoj susret sa Miloradom Ulemekom Legijom u njegovoj kući na Ceraku:"...Otišao sam na Cerak u kuću kod Mekera (Legije) da vidim šta treba. Bio sam sa bratom Aleksandrom. Ušli smo u dvorište, tu je bio neko od obezbeđenja i odveli su nas iza kuće u salon za goste. Pitao nas je šta ima, a gestikulacijom pokazao na donji deo uveta da treba da se uradi Đinđa, odnosno predsednik Vlade, Zoran Đinđić. Uzeo je novinu i precrtao je sliku premijera. Rekao je da je bio na sastanku i da mu to traži Ćoki, što meni, a ni Aci tada taj nadimak ništa nije značio, pa smo ga pitali o kome se radi. Rekao je Ćoravi i pored slike napisao ime i prezime ko je naručio atentat.

Tu smo kratko bili s njim. To se dešavalo na putu u samom špicu između dva, tri sata posle podne. Rekao je da idemo to da javimo Dušanu (Spasojeviću), da ga zanima njegovo mišljenje i da treba da potvrdi Ćoravom radimo ili ne." (Pravo ime i prezime čoveka iz vlasti kojeg su nazivali Ćoki ili Ćoravi, Simović je napisao u svom iskazu za tužioca Miljka Radisavljevića.)

Na žalost i na nesreću Specijalno tužilaštvo za organizovani kriminal godinu i više dana se ne oglašava povodom te izjave pripadnika zemunskog klana. Javnost ne zna da li je Simovićeva izjava proveravana, ni da li je odbačena i da li se po njoj uopšte postupa. Ovako predug period ćutanja mogao bi da uputi na zaključak da se tužilaštvo Simovićevom izjavom zapravo i ne bavi, sugeriše  dnevni list "Blic" u nedeljnom izdanju pod lukavo formulisanim naslovom "Da li je ‘zemunac' Simović slagao specijalnog tužioca".

Nije teško zaključiti da se iza nadimka "Ćoki" i "Ćoravi" zapravo krije ime Nebojše Čovića. Njegovo ime pominje i Bagzi u svom svedočenju priznajući da o Čovićevoj ulozi ne zna ništa iz prve ruke (Legija je rekao Spasojeviću a ovaj preneo ostalima da ih Čović podržava), ali prepričava i scenu koja je usledila po uvođenju vanrednog stanja: "U jednom od štekova sede Duća, Kum i on (Bagzi), i Kum pita Duću ‘Gde ti je sada Čović?'. A Duća odgovara da je Čović sam u Vladi i da ne može ništa da preduzme." Prethodno je, inače, Bagzi objasnio kako su vođe zemunskog klana bile potpuno zatečene uvođenjem vanrednog stanja.

O vezi Čović - Legija dokaze iznosi i nekadašnji ministar policije Dušan Mihajlović, u knjizi "Povlenske magle i vidici". Reč je o zabelešci načinjenoj na Veliki petak 2003. godine: "Zanimljivo je to što je Velja (Ilić) po dobijanju Legijinog pisma (zima 2003. godine, pre atentata) zvao Čovića i pitao ga za savet. Ovaj mu je rekao da organizuje demonstracije i da je Legija ‘dobar' momak pod ‘njegovom' kontrolom."

A ono što provocira dodatna pitanja o političkoj pozadini atentata na Đinđića jesu i činjenice o lobiranju dva ambasadora, američkog i britanskog, da upravo Nebojša Čović bude izabran za naslednika likvidiranog premijera Zorana Djindjića. U dva navrata, u intervjuu "Večernjim novostima" i u TV emisiji "INSAJDER" Zoran Živković tvrdi da je ambasador Velike Britanije "predstavio ideju" da bi na čelo vlade trebalo postaviti Nebojšu Čovića. Medjutim, Čarls Kroford je nedavno demantovao ove tvrdnje u dnevnom listu "Press" od 12. septembra 2011. sledećim rečima: "To je potpuno smešno da sam tražio da Čović nasledi Đinđića. Zapanjen sam da ta priča i dalje kruži Beogradom posle toliko godina. Ta priča je nastala na osnovu nekoliko reči koje sam razmenio sa Aleksandrom Joksimović dan-dva pošto je Đinđić ubijen. Svi iz DS su bili pod velikim stresom, što je i razumljivo, ali mislim da je Joksimovićeva potpuno pogrešno protumačila ono što sam joj rekao. Ona je svojim kolegama u DS prenela kao da sam ja lobirao za Čovića. A to jednostavno nije tačno. Ali, ako me pitate da li bi Čović bio dobar premijer, mislim da bi. Njegova prednost u odnosu na Živkovića bila je što je imao mnogo više iskustva sa međunarodnom zajednicom. Čović bi sigurno uradio više za Srbiju, ali možda ima ljudi u Beogradu koji su to videli kao problem."

Što se bivšeg američkog ambasadora Vilijema Montgomerija tiče, i on je u razgovoru za NIN svojevremeno demantovao da je lobirao da upravo Čović nasledi likvidiranog Đinđića u premijerskoj fotelji: "Nikada, ni u jednom razgovoru, nisam bilo koga predlagao za mesto premijera Srbije."

Medjutim, u već pomenutoj knjizi Dušana Mihajlovića postoji jedan zanimljiv detalj: "U neformalnom ćaskanju, pred svima nama, Čović se iznenada obraća Đinđiću i kaže mu: ‘Đinđiću, ti si nemački čovek, ja sam američki čovek!' Shvatio sam to kao poruku svima - koga treba slušati." Dakle, već tada je bilo jasno da iza Čovića zapravo stoje tadašnji ambasadori SAD i Velike Britanije, Vilijem Montgomeri i Čarls Kroford.

Ironijom sudbine, upravo je Čović preuzeo vladu 12. marta i na njenom čelu bio sve do izbora Zorana Živkovića, 18. marta 2003. godine. Nije bilo zavere, sudeći po onome što kažu i pišu i Zoran Živković, i Dušan Mihajlović, i Mile Isakov, kao i sam Nebojša Čović.

Zoran Živković: "Čović je bio dežurni potpredsednik vlade, i zato je vodio sednicu posle atentata na Zorana Đinđića."

Dušan Mihajlović, "Povlenske magle i vidici": "Dogovoreno je da dužnost dežurnog potpredsednika i v.d. premijera obavlja Nebojša Čović, dok se ne reši pitanje novog premijera."

Mile Isakov: "Ostali smo sami Rasim Ljajić i Nenad Čanak i ja, pa sam ih pozvao kod mene u susedni kabinet da se raskomote i osveže... Logično, bila je reč o tome šta nam valja činiti i ko će i kako zameniti Đinđića. Sva trojica smo se složili da bi Čović bio najbolje prelazno rešenje i da to treba odmah uraditi, a onda u normalnoj proceduri videti trajno rešenje."

I sam Čović, u intervjuu televiziji B92 13. marta 2003. kaže: "Nemam ni želju ni nameru (da postanem premijer), mislim da smo se dogovorili oko toga da premijersko mesto pripada Demokratskoj stranci. Oni taj posao treba da urade što pre."

Medjutim, upravo je Nebojša Čović bio glavni inicijator i pobornik uvodjenja vanrednog stanja, što je totalno zbunilo iskorišćene, a potom puštene niz vodu atentatore na premijera Đinđića.

Sada je na potezu specijalni tužilac Miljko Radisavljević, koji svojom hrabrošću i profesionalnošću konačno treba da omogući odgovore na mnogobrojna pitanja o političkoj pozadini ubistva premijera Zorana Đinđića 12. marta 2003. godine.

Atačmenti



Komentari (111)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

paki_i_paki paki_i_paki 15:03 18.09.2011

i baš sad

pred izbore
čini mi se da je ovo tek predizborni tal (zbog tajminga ponajviše)
inače moje subjektivno mišljenje je da je tad najveći profit od atentata imao Čeda i engleske službe.
istina svakako mora izači na videlo bez politiziranja
voki_bgd voki_bgd 15:15 18.09.2011

Re: i baš sad

paki_i_paki
pred izbore

inače moje subjektivno mišljenje je da je tad najveći profit od atentata imao Čeda i engleske službe.


Ja nigde nisam procitao ni cuo Cedino objasnjenje sta je trazio u Silerovoj.
Zna li se nesto o tome ili sam ja neobavesten?
mrdax mrdax 18:21 18.09.2011

Re: i baš sad

paki_i_paki
pred izbore
čini mi se da je ovo tek predizborni tal (zbog tajminga ponajviše)
inače moje subjektivno mišljenje je da je tad najveći profit od atentata imao Čeda i engleske službe.
istina svakako mora izači na videlo bez politiziranja


Koliko se meni cini za 12. mart su planirani i Ceda i Svilanovic.
loader loader 21:18 18.09.2011

Re: i baš sad

Svako novo saznanje može biti korisno. Posebno može da bude korisno buđenje tužilaštva. Nego, ima u svemu ovome previše olako i zdravo za gotovo shvaćenih izjava tipova koji su po svojoj strukturi problematičnih moralnih načela. Hm, u najmanju ruku problematičnih

Mislim da je velika razlika između osvedočenih političkih i koncepcijskih protivnika Đinđića, u odnosu na saradnike kojih je bilo i ovakvih i onakvih.
Zatim, ima suviše nijansi koje je skoro nemoguće rekonstruisati, a saznanje o njima, tek, moglo bi priču da učini celovitom i održivom.

Da se na njega sprema atentat znao je i sam Đinđić, samo što je to shvatao olako i ne verujući da takva stvar uopšte može da se desi. Ispašće da je i on, samim tim što je znao, saučesnik ili naručilac atentata.
Ako je neko nešto načuo, ili je bio u izvesnom kontaktu s nekim iz te grupe, ne znači da je želeo ili pomagao atentat. A svakako da je nekih kontakata bilo. Zapravo, moralo je da ih bude, po prirodi stvari, u tako uzavreloj i složenoj situaciji, sa toliko ljudi u politici i operativi, međutim, kontakti mogu biti toliko raznovrsni, tako različiti po svojoj prirodi i intenzitetu da je besmisleno na osnovu toga što je nekakvog kontakta možda bilo praviti direktan link ka pripremama za atentat.


ljuboten ljuboten 06:53 19.09.2011

Re: i baš sad

LOADER
Vi ste dopunili tekst onim što mu je nedostajalo. No, ujedno ste poslali poruku zlim ljudim koji bi da optuže i najbliže Zoranove prijatlje, samo zato što su kontaktaktirali sa ZVERIMA u samom Zverinjaku, naravno uvek u dogovoru sa Zoranom. A sa namerom da ih odobrovolje, jer su oni imali podršku najvažnijih ljudi u vrhu vlasti i bezbednosnim i vojnim strukturama, a samim tim i većine građana koji i danas žale (evo možete i ovde da čitate njihove komentare) što su Zoran i Čeda tako uspešno i spektakularno poslali Slobodana u Hag. Dok je Šešelj sam otišao da bi izbegao hapšenje zbog njegove podrške ubicama. Treba biti idijot pa ne znati sve to, a u takvoj mreži političkih i društvenih odnosa je igrao svoju igru i Čović, no nikako da je imao motiv za Zoranovu likvidaciju, što se to i u ovom blogu čita.
Drugo je to što je Čović sebe smatrao sposobnijim i prikladnijim od Đinđiča za takve teške prilike, što i ja to smatram jer ih obojicu poznajem. Onda je normanlno da su to znali i mislili i odabrani Anerikanci i Britanci na službi u Beogardu. Čović je delovao vrlo uspešno i tokom vladavine Miloševića, jer je bio daleko mudriji od njega. Đinđića je njegova ambicija odvela na put u sigurnu smrt, još onda kada je u Demokratskoj stranci zauzeo mesto koje mu pripadalo Mićunoviću, optužijući ga da šuruje sa Milošveićem.
Za one koji znaju da misle neka se prisete sa kim je sve šuravo najbolji politički menadžer Dvadesetog veka - Josip Broz Tito - pre nego se proslavio kao najveći srpski vladar.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:16 19.09.2011

Re: i baš sad

U knjizi "Moj sukob sa prošlošću" (Dan graf d.o.o/Danas, 2005.) Čedomir Jovanović na strani 169. opisuje susret sa Nebojšom Čovićem 13. marta 2003, dan nakon atentata:
"...Tu, u Skupštini grada, Nebojša Čović me je pozvao da razgovaramo. Izgledao je napeto, nervozno, ali drugačije od ljudi koji su nas okruživali, pri tom se osećajući isto kao on. Rekao sam da ću imati vremena tek tokom popodneva. Sreli smo se narednog jutra. Primio me u velikom kabinetu koji ga je činio još manjim. Kao da je kvadratima želeo da kompenzuje santimetre. Bio je direktan: "Da li ćete me uhapsiti?" Nije morao da mi objašnjava zbog čega me to pita...."
ljuboten ljuboten 03:44 20.09.2011

Re: i baš sad

.Tu, u Skupštini grada, Nebojša Čović me je pozvao da razgovaramo. Izgledao je napeto, nervozno, ali drugačije od ljudi koji su nas okruživali, pri tom se osećajući isto kao on. Rekao sam da ću imati vremena tek tokom popodneva. Sreli smo se narednog jutra. Primio me u velikom kabinetu koji ga je činio još manjim. Kao da je kvadratima želeo da kompenzuje santimetre. Bio je direktan: "Da li ćete me uhapsiti?" Nije morao da mi objašnjava zbog čega me to pita...."

Bolje bi bilo da ne mislite to što mislite, ili možda hoćete da manipulišete sa čiataocima, što ne ostavljate takav utisak. Pre bi bilo da ste mentalno na nivou na kakvom su tada bili Đinđić i Jovanović, koji su za Čovića bili nedorasli za uloge koje su bili prigrabili i hrabro i strasno ih radili, što nije bilo dovoljno da obojica ostanu živi. Srbija je tada bila džungla sa mnogo pobesnelih čopora zveri. A ova dvojica su naivno verovala da će ih sve mrežom potamaniti.
Eh da Vi znate kako se u takvim i težim uslovima ponašao Tito, koji kao i knez Miloš sto godina ranije, nije radio ništa po knjizi, za razliku od Zorana i Čede. Za razliku od njih, Čović je imao životno iskustvo sa najvažnijim resursom za rukovođenje malim i velikim sistemima. On je video da su ova dvojica krenula u lov neopremeljeni i sa neznajem, no njegova uloga nije bila da ih on čuva, osim što im je pokazivao da su u opasnosti, zbog čega je tako smelo, jer se osećao superiornijim, postavio takvo pitanje: “Da li ćete me uhapsiti?” A ono što nije rekao, a pritom mislio bilo je: “dečurlijo”. Vinovnik ne bi nikada postavio takvo pitanje, pa još u takvoj kosntelaciji. Zar ne znate da je atentat izvršen sa namerom da dođe do prevrata?! Osim ubica, a gde su pučisti? Sada se traže oni koji se nisu slagali sa politikom tadašnjeg premijera, sa namerom da politički budu diskreditovani, i ništa više. No nažalost, pritom će Srbija izgubiti neke mnogo bolje od onih koji će zauzeti važne uloge. Npr. Cvetković bu u Čovićevoj firmi, a i u mojoj, bio samo blagajnik, eventualno šef računovodstva. No, sada može da rukovodi sa vođom penzionera Krkobabićem, najvećim državnim teretom, i Mrkoninjićem koji se klanja senima ludog vođe - Miloševiću.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:54 20.09.2011

Re: i baš sad

Svi navodi iz svedočenja i memoarskih zapisa se lako mogu proveriti, ako postoji politička volja. Dakle, svi pomenuti političari, kao i vojni i policijski službenici, pozovu se na poligrafsko ispitivanje. Pitanje po pitanje, i beleženje reakcija. Pa onda rezultati poligrafskog ispitivanja, i bićemo bliži istini o političkoj pozadini atentata na Đinđića. U čemu je onda problem? Zašto se ne obavi to poligrafsko ispitivanje?
freehand freehand 11:12 20.09.2011

Re: i baš sad

Filip Mladenović
Svi navodi iz svedočenja i memoarskih zapisa se lako mogu proveriti, ako postoji politička volja. Dakle, svi pomenuti političari, kao i vojni i policijski službenici, pozovu se na poligrafsko ispitivanje. Pitanje po pitanje, i beleženje reakcija. Pa onda rezultati poligrafskog ispitivanja, i bićemo bliži istini o političkoj pozadini atentata na Đinđića. U čemu je onda problem? Zašto se ne obavi to poligrafsko ispitivanje?

Pazi kad mi se godinama mota po glavi da su nešto zaboravili...
Filipe, nije što si naš - ali si genije!
buba_truba buba_truba 11:37 20.09.2011

Re: i baš sad

Filip Mladenović
U knjizi "Moj sukob sa prošlošću" (Dan graf d.o.o/Danas, 2005.) Čedomir Jovanović na strani 169. opisuje susret sa Nebojšom Čovićem 13. marta 2003, dan nakon atentata:
"...Tu, u Skupštini grada, Nebojša Čović me je pozvao da razgovaramo. Izgledao je napeto, nervozno, ali drugačije od ljudi koji su nas okruživali, pri tom se osećajući isto kao on. Rekao sam da ću imati vremena tek tokom popodneva. Sreli smo se narednog jutra. Primio me u velikom kabinetu koji ga je činio još manjim. Kao da je kvadratima želeo da kompenzuje santimetre. Bio je direktan: "Da li ćete me uhapsiti?" Nije morao da mi objašnjava zbog čega me to pita...."

Interesantno. "Nije morao da mi objašnjava zbog čega me to pita...." - znači, tada je već ponešto bilo jasno (bar Nebojši i Čedomiru).

I? Šta je Čedomir Jovanović učinio po toj, tada već, "jasnoj stvari"? Možda i jeste, ja ne znam pa pitam tebe, Filipe. Ti se baviš, brineš... pa daj kaži, pls, kakva su tvoja saznanja o tome - šta je Čeda uradio sa tim Čovićevim pitanjem koje nije morao da mu objašnjava?

Edit: da dodam, Čedomir Jovanović je u vladi posle Đinđićevog ubistva bio potpredsednik, dakle na jednako visokoj poziciji kao i Nebojša Čović. Mogao je da "mešetari" bar isto koliko i ovaj.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:19 20.09.2011

Re: i baš sad

Odgovor se sam nameće: u korumpiranoj vlasti svaki akter „drži“ drugog aktera za nešto mutno, i obratno. Kako je Čović juče na TV B92 reagovao? Pa tako što je izjavio da je glavni razlog ovih sumnji to što je upravo on prvi na sednici Vlade posle atentata na Đinđića tražio da se obelodani ko je sve odlazio u tu famoznu Šilerovu i zašto!
I dok Čeda i Čović tako igraju ping-pong, javno tužilaštvo jednostavno može da preseče tu perverznu igru: da ih sve pozove na detektor laži i detaljno ispita povodom do sada izrečenih svedočenja. Dakle, lopta je u dvorištu Javnog tužilaštva!
freehand freehand 13:33 20.09.2011

Re: i baš sad

Filip Mladenović
Odgovor se sam nameće: u korumpiranoj vlasti svaki akter „drži“ drugog aktera za nešto mutno, i obratno. Kako je Čović juče na TV B92 reagovao? Pa tako što je izjavio da je glavni razlog ovih sumnji to što je upravo on prvi na sednici Vlade posle atentata na Đinđića tražio da se obelodani ko je sve odlazio u tu famoznu Šilerovu i zašto!
I dok Čeda i Čović tako igraju ping-pong, javno tužilaštvo jednostavno može da preseče tu perverznu igru: da ih sve pozove na detektor laži i detaljno ispita povodom do sada izrečenih svedočenja. Dakle, lopta je u dvorištu Javnog tužilaštva!

Pa bio ti je Čeda na detektoru.
I šta smo utvrdili?
Da nije oprao ruke ali jeste dobio indulgenciju. Eto.

Mada, šta god mislio o drugu Čedomiru i nekim njegovim stavovima - on je jedini stisao petlju i tražio i poligraf i skupštinsko saslušanje.
Za razliku od nekih koji su pravili Odbor za odbranu od uznemiravanja.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:27 20.09.2011

Re: i baš sad

Ko je odlazio u Šilerovu ulicu u Zemunu i zašto?

Zašto dva svedoka, pripadnika Zemunskog klana, pominju Nebojšu Čovića?

Zašto se Nebojša Čović sastajao sa Miloradom Ulemekom?

Eto, samo tri pitanja za detektor laži! Za početak! I to za sve one koji se pominju u izjavama svedoka saradnika!

Na kraju krajeva, zašto ne ispitati i Milorada Ulemeka i Zvezdana Jovanovića u zatvoru u Zabeli. Bilo bi zanimljivo šta bi detektor laži pokazao nakon ispitivanja njih dvojice.
freehand freehand 14:44 20.09.2011

Re: i baš sad

Dakle, svi pomenuti političari, kao i vojni i policijski službenici, pozovu se na poligrafsko ispitivanje.

javno tužilaštvo jednostavno može da preseče tu perverznu igru: da ih sve pozove na detektor laži

Eto, samo tri pitanja za detektor laži!

Bilo bi zanimljivo šta bi detektor laži pokazao


Filipe, da kupi tebi čika Freehand jedan dečji detektor, pa da kreneš malo da se vežbaš po školi i komšiluku?

Ali da te odmah upozorim: Istina i iluzije teško idu zajedno.
Naročito je zajebano kad nisi siguran da li je to što si dobio istina, ali je neupitno da si izgubio iluzije...
koksy koksy 14:45 20.09.2011

Re: i baš sad

Filip Mladenović
Ko je odlazio u Šilerovu ulicu u Zemunu i zašto?

Zašto dva svedoka, pripadnika Zemunskog klana, pominju Nebojšu Čovića?

Zašto se Nebojša Čović sastajao sa Miloradom Ulemekom?

Eto, samo tri pitanja za detektor laži! Za početak! I to za sve one koji se pominju u izjavama svedoka saradnika!

Na kraju krajeva, zašto ne ispitati i Milorada Ulemeka i Zvezdana Jovanovića u zatvoru u Zabeli. Bilo bi zanimljivo šta bi detektor laži pokazao nakon ispitivanja njih dvojice.


Ovo sa detektorom je jedno takvo demagoško smaranje da ti opisati ne mogu.
Gospodja Klara Gospodja Klara 14:51 20.09.2011

Re: i baš sad

Filipe, da kupi tebi čika Freehand jedan dečji detektor, pa da kreneš malo da se vežbaš po školi i komšiluku?


Pusti, zamisli da se uhvatio za mamograf.
Bojan Budimac Bojan Budimac 14:58 20.09.2011

Re: i baš sad

Ovo sa detektorom je jedno takvo demagoško smaranje da ti opisati ne mogu.



Klik na slik.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:40 20.09.2011

Re: i baš sad

U toku je hapšenje nekolicine pripadnika nekadašnje JSO zbog pobune te jedinice u novembru 2001. godine.


Kako B92 saznaje privedeni su: Mića Petraković, Vladimir Potić, Veselin Lečić, Dragan Krsmanović i Dragiša Radić.

Hapšenje obavljaju specijalne jedinice policije, po nalogu Specijalnog tužilaštva za organizovani kriminal. Ovo je početak hapšenja koja bi trebalo da dovedu do otkrivanja političke pozadine ubistva premijera Zorana Đinđića, ubijenog 12. marta 2003. godine.

U akciji koja je počela oko 15h, u toku je hapšenje petorice nekadašnjih oficira JSO pod sumnjom da su učestvovali u organizovanju pobune.

B92 saznajemo i da su novom istragom o pozadini ubistva premijera Đinđića obuhvaćeni i bivši komandant te jedinice Milorad Ulemek Legija, kao i Zvezdan Jovanović i Dušan Maričić Gumar, koji su već u zatvoru zbog ubistva premijera, ali i drugih krivičnih dela.

Kako su izvori B92 naveli, istraga pokušava da izbegne bilo kakve političke kvalifikacije već se usmerila samo na lica koja su zaista organizovala pobunu Crvenih beretki.

Takodje, u Tuzilaštvu saznajemo da je specijalni tužilac za organizovani kriminal Miljko Radisavljević podneo i nove prijave za sve one koji su lagali na suđenju za ubistvo Đinđića a bili su ovlašćena lica i govorili u ime državnih organa i institucija.

Hapšenje obavljaju specijalne jedinice policije, a po nalogu specijalnog tužilaštva za organizovani kriminal.
ljuboten ljuboten 20:11 20.09.2011

Re: i baš sad

Ovo sa detektorom je jedno takvo demagoško smaranje da ti opisati ne mogu.


Ovo Filipovo nastojanje samo potvrđuje da čovek nema ni dobrog teoretskog znanja niti, pak, iskustva. Kakvi političari takvi inelektualci, ili novinari čime li se čovek bavi? Što je i normalno, jer nemamo ni boljeg naroda.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:34 20.09.2011

Re: i baš sad

ljuboten
Ovo sa detektorom je jedno takvo demagoško smaranje da ti opisati ne mogu.Ovo Filipovo nastojanje samo potvrđuje da čovek nema ni dobrog teoretskog znanja niti, pak, iskustva. Kakvi političari takvi inelektualci, ili novinari čime li se čovek bavi? Što je i normalno, jer nemamo ni boljeg naroda.

Da li biste isto tako reagovali, pisali iste komentare, da je, ne daj Bože, ubijen neko Vaš bližnji, neko od dragih prijatelja, drugara iz škole!?
Ili biste se trudili da počinioci zločina stanu pred lice pravde, makar i uz upotrebu detektora laži!
Zamislite samo na trenutak kako je u duši majke i sestre Zorana Đinđića, kako je u srcima njegove ćerke, sina, supruge? Zar Vam za saosećanje i ljudsku potrebu za namirenjem pravde treba teoretsko znanje ili iskustvo!?
ljuboten ljuboten 07:21 21.09.2011

Re: i baš sad

Re: i baš sad
ljuboten
Ovo sa detektorom je jedno takvo demagoško smaranje da ti opisati ne mogu.Ovo Filipovo nastojanje samo potvrđuje da čovek nema ni dobrog teoretskog znanja niti, pak, iskustva. Kakvi političari takvi inelektualci, ili novinari čime li se čovek bavi? Što je i normalno, jer nemamo ni boljeg naroda.

Da li biste isto tako reagovali, pisali iste komentare, da je, ne daj Bože, ubijen neko Vaš bližnji, neko od dragih prijatelja, drugara iz škole!?
Ili biste se trudili da počinioci zločina stanu pred lice pravde, makar i uz upotrebu detektora laži!
Zamislite samo na trenutak kako je u duši majke i sestre Zorana Đinđića, kako je u srcima njegove ćerke, sina, supruge? Zar Vam za saosećanje i ljudsku potrebu za namirenjem pravde treba teoretsko znanje ili iskustvo!?


Pa upravo zato ljuti me vaša nastojčiuvost, jer ne znate da će za njih biti nepodnošljivo da se otvara ova tema koju zovete “politička pozadina”. Toliko je psihički teška da može dovesti do paranoje najbližih žrtvi. Zar nemate mentalne snage da pomislite kako se osečaju Zoranova deca kada čuju da neke budale proziavaju i Čedu Jovanivića, čoveka najbližeg i pojkniku i njegovoj porodici? Pa valjda znate, ili ne znate kao i Srbljanovićka pa ste otvorili novi blog, da se političari međusobno mrze, jer vlast, moć počiva na egu, a to je Isus nazivao Satanom, jer nije imao prilku da čita Frojda i ako su obijica Jevreji?!
Ja nisam voleo Tita, iako sam bio svestan njegove mudrosti u vođenju politike, kao i samoupravljanju, naučno dokazano najbolji proizvodni sistem. Dok sam mrzeo i borio se potiv mnogobrojnih protuva koji su se kleli u Tita i partiju, a njihovu nespsobnopst u viđenju preduzećima krivili su radnike. Ali moram da priznam da je bio naveći srpski vladar, a ja vladare ne volim, a u Njujorku mi je stračnjak za menađment rekao da su ga najveća dva Instituta proglasili navećim političkim menadžerom Dvadesetog veka. Ali moram da priznam da je bio naveći srpski vladar, a ja vladare ne volim, a u Njujorku mi je stračnjak za menađment rekao da su ga najveća dva Instituta proglasili navećim političkim menadžerom Dvadesetog veka.
Điniđića nije voleo Koštunica, a šta je o nejmu mislio Čović već sam Vam napisao u svom komentaru. Šta mislite da li ga je volio Tadić? Naravno da nije. E to će se u ovoj vašoj istrazi otkriti i pročitaće to deca Zoranova. Samo ste ga vi neupućeni u politiku voleli, no samo zato što niste radili sa njim. Sigurno je da u nečemu ne bi ste se slagali, a to ambicozni ljudi, kakav je bio Zoran, ne bi podneli. Zato je bio pored njega mlađani Jovanovći i sirovi Živković. I jedan ni drugi slepo su ga slušali. Uostalom iz istog razloga Srbljanovićka je ispala iz Liberalne stranke. To ne znači da je Jovanivić gluplji od nje, baš naprotiv zato što sada više zna od nje za vođenje politike. U politici se ne voli već se mrzi i podnosi, kao u velikoj većini brakova. Zato što su ljudu tek na putu ka savršenstvu. No, udaljeni od tog cilja toliko da se postavlja pitanje da li ćemo ikada postati Ljudi - Bogovi ili ćemo pre toga nestati sa ove planete
koksy koksy 08:35 21.09.2011

Re: i baš sad

Filip Mladenović
ljuboten
Ovo sa detektorom je jedno takvo demagoško smaranje da ti opisati ne mogu.Ovo Filipovo nastojanje samo potvrđuje da čovek nema ni dobrog teoretskog znanja niti, pak, iskustva. Kakvi političari takvi inelektualci, ili novinari čime li se čovek bavi? Što je i normalno, jer nemamo ni boljeg naroda.

Da li biste isto tako reagovali, pisali iste komentare, da je, ne daj Bože, ubijen neko Vaš bližnji, neko od dragih prijatelja, drugara iz škole!?
Ili biste se trudili da počinioci zločina stanu pred lice pravde, makar i uz upotrebu detektora laži!
Zamislite samo na trenutak kako je u duši majke i sestre Zorana Đinđića, kako je u srcima njegove ćerke, sina, supruge? Zar Vam za saosećanje i ljudsku potrebu za namirenjem pravde treba teoretsko znanje ili iskustvo!?



Vidi: ja nemam ništa protiv da se frljaš ovde sa najbednijim egzemplarima patetike ali oni ništa ne pomažu nakon što odradiš jedan klik na Budimčev slik.
voki_bgd voki_bgd 15:10 18.09.2011

Ako sam dobro razumeo?

Ako sam dobro razumeo vas tekst Covic je "coravi" tj. "coki" i on je celu stvar oko ubistva Djindjica organizovao tj. Amerikanci (on kao njihov covek)
Inner Party Inner Party 15:32 18.09.2011

Re: Ako sam dobro razumeo?

voki_bgd
Ako sam dobro razumeo vas tekst Covic je "coravi" tj. "coki" i on je celu stvar oko ubistva Djindjica organizovao tj. Amerikanci (on kao njihov covek)


Anything goes!
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:33 18.09.2011

Re: Ako sam dobro razumeo?

voki_bgd
Ako sam dobro razumeo vas tekst Covic je "coravi" tj. "coki" i on je celu stvar oko ubistva Djindjica organizovao tj. Amerikanci (on kao njihov covek)

Ovaj blog je samo slaganje kockica, na osnovu do sada PUBLIKOVANIH tekstova u štampi i u memoarskim knjigama. A ko je organizovao atentat? - odgovor na to pitanje će dati tužilac Miljko Radisavljević, na osnovu prikupljenih dokaza, uključujući i citiranu izjavu Miloša Simovića, objavljenu u današnjem izdanju dnevnog lista "Blic".
vishnja92 vishnja92 16:50 18.09.2011

Re: Ako sam dobro razumeo?

Ovaj blog je samo slaganje kockica

ovaj blog NIJE slaganje kockica, ovaj blog je samo jedna od gomile dirigovanih i planiranih reakcija na vesti koje su pazljivo i imbecilno i nedovoljno pametno plasirane da skrenu paznju sa sustine i naprave zbrku.

fuj
aj necu vise, pocecu da psujem.

sram vas bilo bre novinari.

palilula92 palilula92 16:58 18.09.2011

Re: Ako sam dobro razumeo?

Ovaj blog je samo slaganje kockica

nevidoh da se nesto ovde slozilo, mozda prvo da sve slozis pa da nam posaljes
vishnja92 vishnja92 17:07 18.09.2011

Re: Ako sam dobro razumeo?

mabre nema kockica, samo povlenske i druge podrepne magle, ovo je informacija nista bolja od one o tome ko je povukao oroz, koga je briga bre za podmetanje igraca koji su odavno nebitni, ko ce da se primi na to? pa covic - ako zaista jeste ucesnik, a iskreno, nije me ni briga da li je - nema vecu tezinu od one bagre koja je pucala i radila ostale gadosti, aman.

jebla vas mudazabubrege, pa niste nista bolji od onog pitbula s vilicnim spazmom.

au, sto sam besna.
gledam na fbu kako se ljudi primaju i ne verujem.

ps: ajmo ispocetka - KO je ubio Djindjica?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:03 18.09.2011

Re: Ako sam dobro razumeo?

ps: ajmo ispocetka - KO je ubio Djindjica?


Ma ne, bolje je, Bas nas bruga ko je ubio Djindjica, jel da?

pa neka je to sto puta Zoranova porodica i rodbina, neka su to hiljadu puta njegovi licni prijatelji - treba im svima reci DOSTA!!!

Dosta vise, ako Boga znate!


Ma da, sta ima ko tu da istrazuje i tako ljudima kvari tesko stecenui imidz postenjacine, neobavestenog ali ipak postenjacine. Jedva nekako navukao imidz a sad ce neko da mu to pokvari, nije lepo stvarno.
Pa sta ako je i znao, nije on pucao dakle pustite ga na miru.
A i ta rodbina bas preteruje. Mislim ko da je vazno sto nekome ubiju sina brata muza oca..stra ima to da se istrazuje, sitnica.




Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:26 19.09.2011

Re: Ako sam dobro razumeo?

vishnja92
Ovaj blog je samo slaganje kockica

ovaj blog NIJE slaganje kockica, ovaj blog je samo jedna od gomile dirigovanih i planiranih reakcija na vesti koje su pazljivo i imbecilno i nedovoljno pametno plasirane da skrenu paznju sa sustine i naprave zbrku.

fuj
aj necu vise, pocecu da psujem.

sram vas bilo bre novinari.



srdjan.pajic srdjan.pajic 08:26 20.09.2011

Re: Ako sam dobro razumeo?

vishnja92
mabre nema kockica, samo povlenske i druge podrepne magle, ovo je informacija nista bolja od one o tome ko je povukao oroz, koga je briga bre za podmetanje igraca koji su odavno nebitni, ko ce da se primi na to? pa covic - ako zaista jeste ucesnik, a iskreno, nije me ni briga da li je - nema vecu tezinu od one bagre koja je pucala i radila ostale gadosti, aman.

jebla vas mudazabubrege, pa niste nista bolji od onog pitbula s vilicnim spazmom.

au, sto sam besna.
gledam na fbu kako se ljudi primaju i ne verujem.

ps: ajmo ispocetka - KO je ubio Djindjica?


Višnjo (al da me ne udariš!), ko je bre sad taj "pitbul sa vilicnim spazmom"?

Inner Party Inner Party 15:30 18.09.2011

Jezivo, koliko mi je dosadno ...

... i koliko je ovo nedeljno popodne uzasno. A i ja bas svasta citam, recimo ...

Simović je svoj iskaz, u koji je dnevni list „Blic" imao uvid, ispisao svojeručno na desetak strana A3 formata i na prvoj strani označio i nekoliko političara koji su, prema njegovoj tvrdnji, znali da se atentat priprema. ... Zoran Šami, potpredsednik Demokratske stranke Srbije i bivši ministar saobraćaja.


Pa, mislim, stvarno!

Svim tim ljudima, svom tom polu-svetu koji se petlja u "razresenje politicke pozadine" - pa neka je to sto puta Zoranova porodica i rodbina, neka su to hiljadu puta njegovi licni prijatelji - treba im svima reci DOSTA!!!

Dosta vise, ako Boga znate!

PS

Mada, i ja sam budala pa svasta ocekujem od takvih ljudi (koji su ateisti)

PS2

Sledece nedelje gasim komputer! Ili jos bolje necu ga ni ukljucivati ...
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:40 18.09.2011

Re: Jezivo, koliko mi je dosadno ...

Kao što od vašeg zubara očekujete da vam kvalitetno popravi pokvaren zub, kao što se nadate da od vašeg omiljenog piljara kupite zdravo i sveže povrće, tako i od javnog tužioca očekujete da dobro, blagovremeno i objektivno radi svoj posao. Bilo da se radi o ubistvu Zorana Đinđića ili Slavka Ćuruvije ili neke druge osobe, koja nije toliko poznata javnosti.
Na primer, ne daj Bože, da neko nešto loše učini nekoj Vama bliskoj i dragoj osobi. Zar ne biste očekivali, zar se ne biste borili da krivci dobiju zaslužene kazne, nakon valjane istrage i fer i korektnog sudskog procesa!?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:47 18.09.2011

Re: Jezivo, koliko mi je dosadno ...

Definitivno bi ova 2 komentara autora trebalo da nađu svoje mesto u tekstu.
ivana23 ivana23 15:58 18.09.2011

Re: Jezivo, koliko mi je dosadno ...

Filip Mladenović


Jesi li citao Spajicev uvodnik u NINu?

Filip Mladenović Filip Mladenović 16:13 18.09.2011

Re: Jezivo, koliko mi je dosadno ...

Ne.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:25 18.09.2011

Re: Jezivo, koliko mi je dosadno ...

Čitao sam ja. Naš bivši kolega piše da su Đinđića ubili i Koštunica i Čeda i Čović i Amerika i Engleska...... i, naravno, svi mi građani Srbije. Reklo bi se da je reč o ironiji.
Unfuckable Unfuckable 18:05 18.09.2011

Re: Jezivo, koliko mi je dosadno ...

komrad Spaja bi samo mogao (u pauzama uvlačenja u bulju Strukturama) da nam objasni kada smo to i kako odabrali da verujemo takvim moralnim gromadama kao što su drugovi Čume, Đura Mutavi i Bagzi, a ovoj moralnoj ništici (Simoviću) eto - nećemo.
ivana23 ivana23 18:16 18.09.2011

Re: Jezivo, koliko mi je dosadno ...

Unfuckable
komrad Spaja bi samo mogao (u pauzama uvlačenja u bulju Strukturama) da nam objasni kada smo to i kako odabrali da verujemo takvim moralnim gromadama kao što su drugovi Čume, Đura Mutavi i Bagzi, a ovoj moralnoj ništici (Simoviću) eto - nećemo.


Cekaj, gde je on to napisao u tom uvodniku?
Unfuckable Unfuckable 18:19 18.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

pa nije napisao, to ja njega pitam da mi objasni ako ume: kako to da može biznismen Bagzi ili Dobri Đura iz komšiluka, a ne može Simke?
ivana23 ivana23 18:20 18.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

Unfuckable
pa nije napisao, to ja njega pitam da mi objasni ako ume: kako to da može biznismen Bagzi ili Dobri Đura iz komšiluka, a ne može Simke?


Zasto bi objasnjavao nesto sto nije naveo?
Unfuckable Unfuckable 18:23 18.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

pa ok (hajde malo da se pravimo ludi) sasvim je dovoljno i ono što jeste naveo, tako da je moje pitanje reakcija na to.
Uzgred, kakvu atmosferu kreira takav posprdan članak najbolje govore komentari ispod, to je tek prava jeza
ivana23 ivana23 18:33 18.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

Unfuckable
pa ok (hajde malo da se pravimo ludi) sasvim je dovoljno i ono što jeste naveo, tako da je moje pitanje reakcija na to.
Uzgred, kakvu atmosferu kreira takav posprdan članak najbolje govore komentari ispod, to je tek prava jeza


Citala sam uvodnik i NINu, Standard je dno (bar vecina tekstova i komentara).

Bez obzira sta mislila o Spajicevom tekstu, mislim da ucitavas nesto mimo onoga sto je napisao. Ne pise on o onima sto se nude da steknu status zasticenog svedoka, vec o okolnostima koje su vladale uoci antantata. O mogucim 'interesima' svih onih u pozadini...
deset_slukom deset_slukom 18:33 18.09.2011

Re: Jezivo, koliko mi je dosadno ...

Inner Party
... i koliko je ovo nedeljno popodne uzasno. A i ja bas svasta
Svim tim ljudima, svom tom polu-svetu koji se petlja u "razresenje politicke pozadine" - pa neka je to sto puta Zoranova porodica i rodbina, neka su to hiljadu puta njegovi licni prijatelji - treba im svima reci DOSTA!!!


Grozno...
Unfuckable Unfuckable 18:39 18.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

Citala sam uvodnik i NINu, Standard je dno (bar vecina tekstova i komentara).

Bez obzira sta mislila o Spajicevom tekstu, mislim da ucitavas nesto mimo onoga sto je napisao. Ne pise on o onima sto se nude da steknu status zasticenog svedoka, vec o okolnostima koje su vladale uoci antantata. O mogucim 'interesima' svih onih u pozadini...


Kako bilo da bilo - ti komenari su posledica tog teksta, i vrlo su ilustrativni.
A o okolnostima koje su vladale uoči atentata...heh, pa majkumu, dobro se setio?!
A ja mislio da hoće nešto da nam kaže ovom fenomenalnom opservacijom:
"Iskaz jednog sociopate i višestrukog ubice podstakao je raspravu o tome ko je iza Zvezdanovog metka i Legijine organizacije. Kao da ne znamo."
Tako da se baš iskreno i vrlo zabrinuto pitam - ko tu kome "učitava" i za čije babe zdravlje?
Da ne širim temu i da se glibim u tvoju Teoriju o Okolnostima ali čak i tu je drug Spaja krajnje i izrazito šupalj i nekako "opštenarodan" - nigde da spomene par tajkuna i par vojnobezbednosnih poslenika (osim već opšteomiljenog Ace) koji "pojma nisu imali" šta im se u Kući dešava, ma nemoj
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:39 18.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

ivana23


Zasto bi objasnjavao nesto sto nije naveo?


Ne mora. Dovoljno bi bilo da objasni samo ono što je naveo.

Sve u svemu, neobičan uvodnik za jedan (nekada) ugledan nedeljnik.
Unfuckable Unfuckable 18:43 18.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

a što bi bio neobičan kada za taj isti nedeljnik i dalje piše ona slepa ulica evolucije Slobodan Ikonić (Vrzića nešto ne viđam, hm)?
Do duše, sada je na nekim bezbednijim temama pošto je svoj zadatak onomad pošteno odradio
ivana23 ivana23 18:56 18.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

Unfuckable
Kako bilo da bilo - ti komenari su posledica tog teksta, i vrlo su ilustrativni.

Komentari su slika citalaca Standarda, a ne NINa. Da uvodnik prestampas u jos pet-sest nedeljnika, dnevnih novina, dobices sasvim drugacije kometare u zavisnosti koja citalacka publika preferira neki list.

Ako sagledamo Spajicev tekst (striktno ga citajuci) i uzmemo u obzir i ovaj Filipov, meni je potpuno nelogicno da u takav zlocin bude upucen toliki broj osoba.
Prosto receno, takva zavera u tim okolnostima je osudjena na propast i zato ne verujem likovima: Čume, Đura Mutavi i Bagzi, pa ni Simovicu.
ivana23 ivana23 18:57 18.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

Vojislav Stojković
ivana23

Zasto bi objasnjavao nesto sto nije naveo?


Ne mora. Dovoljno bi bilo da objasni samo ono što je naveo.

Sve u svemu, neobičan uvodnik za jedan (nekada) ugledan nedeljnik.


To se slazem.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 18:58 18.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

Uzgred, kakvu atmosferu kreira takav posprdan članak najbolje govore komentari ispod, to je tek prava jeza

komentari su baš onakvi kakvi treba da budu.
da je drugačije, pa da se zamisliš.
Unfuckable Unfuckable 19:02 18.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

e pa ok ako je tebi nelogično (i ako ti ne veruješ) onda ništa, ali mislim da ovde nije reč o toj tvojoj već o jednoj drugoj "logici" koju sam objasnio gore, pa da se ne ponavljam.
freehand freehand 19:04 18.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

Unfuckable
Citala sam uvodnik i NINu, Standard je dno (bar vecina tekstova i komentara).

Bez obzira sta mislila o Spajicevom tekstu, mislim da ucitavas nesto mimo onoga sto je napisao. Ne pise on o onima sto se nude da steknu status zasticenog svedoka, vec o okolnostima koje su vladale uoci antantata. O mogucim 'interesima' svih onih u pozadini...


Kako bilo da bilo - ti komenari su posledica tog teksta, i vrlo su ilustrativni.
A o okolnostima koje su vladale uoči atentata...heh, pa majkumu, dobro se setio?!
A ja mislio da hoće nešto da nam kaže ovom fenomenalnom opservacijom:
"Iskaz jednog sociopate i višestrukog ubice podstakao je raspravu o tome ko je iza Zvezdanovog metka i Legijine organizacije. Kao da ne znamo."
Tako da se baš iskreno i vrlo zabrinuto pitam - ko tu kome "učitava" i za čije babe zdravlje?
Da ne širim temu i da se glibim u tvoju Teoriju o Okolnostima ali čak i tu je drug Spaja krajnje i izrazito šupalj i nekako "opštenarodan" - nigde da spomene par tajkuna i par vojnobezbednosnih poslenika (osim već opšteomiljenog Ace) koji "pojma nisu imali" šta im se u Kući dešava, ma nemoj

Mogu ja, mogu ja? Dakle sem Dragog Aca:
tovariši Marko&Branko (Negovanović&Krga); pa tovariš Dimitrijević; svi čine jednu moralnu vertikalu i reprezentuju izvesnu organizacionu strukturu. Takoreći - orkestar.

E sad, pošto se drug Miljko ne izjašnjava, a ni od ovdašnjeg blogovskog zvaničnog Proroka i Tumača svih vremenskih dimenzija nema nikakvog signala u šta treba da verujemo - možda velečasni Simović bude Kumulativni svedok: da razjasni Pozadinu, Pobunu a usput i Krupnu korupciju?
I da sad sednemo da sračunamo šta će nam sve trebati za Izbornu mućkalicu:
na sitno iseckati dva protivnička stranačka prvaka, jednog krupnog i nekoliko sitnih tajkuna dva puta samleti, prvi put kroz krupnu a drugi kroz sitnu šajbnu. Sve sasuti u ključalu vodu, pa od gore nastrugati dve do tri Mafije. Ovde je stvar ukusa koji će sastojak biti upotrebljen. Može šumarska, vodeničarska, kontejnerska, malinarska, babaserska... Bitno je ne ponavljati se.
Kad dođe do začina - tek je to stvar mašte, uoči same izborne šutnje.
Već sutra svakako više niko opijen i omađijan neće znati šta je bilo u receptu a šta u tanjiru.

BTW: obratiti pažnju na detalj da će nam i godišnjica, nekako, pasti zgodno pred sam finiš!
Ma naježim se i povraća mi se od straha od pomisli da bih na nekoj KZŠ opet mogao ugledati zapenušanog arhilažova Dejana Mihajlova ili neku sličnu zadriglu spodobu u istom furioznom jurišu u ime Istine!
paki_i_paki paki_i_paki 19:22 18.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

Sve će Đura Mutavi da objasni pred izbore
natenane sa sve grafikonima , pa majku mu ako je on mutav mogao da svati
valjda će i svekolika čeljad srpska

MADA što se tiče ezoteriskog "nazivlja" PRE BIH REKAO da su Veštci (štriguni) kuvali čorbu, zato ne proriču
mikimedic mikimedic 20:58 18.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

ni od ovdašnjeg blogovskog zvaničnog Proroka i Tumača svih vremenskih dimenzija nema nikakvog signala u šta treba da verujemo


mislis na krkara ili cerskog?


freehand freehand 21:51 18.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

mikimedic
ni od ovdašnjeg blogovskog zvaničnog Proroka i Tumača svih vremenskih dimenzija nema nikakvog signala u šta treba da verujemo


mislis na krkara ili cerskog?



Ao, Mikiii.... Jedan je Orakl, Bahusov glasnik!
silver bullet silver bullet 09:01 19.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

Ao, Mikiii.... Jedan je Orakl, Bahusov glasnik!


A ne, ne, BAKOV glasnik.
Da se zna vertikala od Nina Belova.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:37 19.09.2011

Re: koji deo treba da se titluje?

Zasto bi objasnjavao nesto sto nije naveo?

al je davno napisao jedan odvratan blog o premijeru. mrzi me da tražim.
i nikad nije objasnio motive.
alselone alselone 15:58 18.09.2011

Da li je ikad objasnjeno

Sta prikazuje taj snimak (iz kog je uzeta slika) i ko je onaj sedi covek?
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:15 18.09.2011

Re: Da li je ikad objasnjeno

alselone
Sta prikazuje taj snimak (iz kog je uzeta slika) i ko je onaj sedi covek?

Snimak je načinjen nakon ubacivanja Đinđićevog tela u automobil, a sedi čovek je Zoran Janjušević.
mariopan mariopan 20:19 18.09.2011

Re: Da li je ikad objasnjeno

Filip Mladenović
alselone
Sta prikazuje taj snimak (iz kog je uzeta slika) i ko je onaj sedi covek?

Snimak je načinjen nakon ubacivanja Đinđićevog tela u automobil, a sedi čovek je Zoran Janjušević.

Ne mogu da se setim šta je Janjušević radio u Vladi (ako je nešto radio), zašto je na tom snimku?
freehand freehand 20:20 18.09.2011

Re: Da li je ikad objasnjeno

mariopan
Filip Mladenović
alselone
Sta prikazuje taj snimak (iz kog je uzeta slika) i ko je onaj sedi covek?

Snimak je načinjen nakon ubacivanja Đinđićevog tela u automobil, a sedi čovek je Zoran Janjušević.

Ne mogu da se setim šta je Janjušević radio u Vladi (ako je nešto radio), zašto je na tom snimku?

Lapao kintu, privatizovao i bio Đinđićev savetnik za bezbednost.
mariopan mariopan 20:34 18.09.2011

Re: Da li je ikad objasnjeno

Lapao kintu, privatizovao i bio Đinđićev savetnik za bezbednost.

Znam da je lapao kintu, ali sam zaboravila da je još nešto radio.....znači za bezbednost?

Više sam mislila u tom trenutku, pošto je na slici, šta je tada radio, pošto je uslikan na mestu ubistva, ne putuje valjda savetnik sa premijerom i na posao? Svaki put ga prati ili samo tada?

Pa jel mu nešto falilo posle što je tako loše odradio posao? Jel ga neko pozvao na odgovornost?

Savetnik?
Kako su lepu reč upotrebili za lapanje para, i radi sve do danas.
alselone alselone 07:36 19.09.2011

Re: Da li je ikad objasnjeno

Savetnik?
Kako su lepu reč upotrebili za lapanje para, i radi sve do danas.


Skontali seljaci da su domaci bikovi losi za rasplod i odluce da nabave jednog rasnog bika iz Spanije. Razmisljaju - tamo su kvalitetni bikovi, vezbaju u koridi i taj rad. Stize bikcina u kamionu - ogroman. Ali, kad su ga vadili iz prikolice pokidaju mu muda. Razmisljalju sta ce sada sa njim, da se kolje greota, placen puno a za poso, jelte, vise nije. Kad kaze jedan:
- A da ga proglasimo savetnikom u poslu!

Dejan Nikolic Dejan Nikolic 17:49 18.09.2011

SRS

Meni je privuklo pažnju ovo što su implicirani sadašnji rukovodioci SRS a nekako nema ovih što sada vode SNS a tada su bili najistureniji posle Šešelja. Ne mora ništa da znači ali eto baš se zgodno potrefilo.
freehand freehand 17:56 18.09.2011

Re: SRS

Dejan Nikolic
Meni je privuklo pažnju ovo što su implicirani sadašnji rukovodioci SRS a nekako nema ovih što sada vode SNS a tada su bili najistureniji posle Šešelja. Ne mora ništa da znači ali eto baš se zgodno potrefilo.

Pa oni su još tada bili napredni, ali u sebi.
zokinac zokinac 18:55 18.09.2011

Ubice

Zna se koje ubio premijera naravno da iz ovdasnjeg politickog miljea niko nije imao pojma svi su bili naprosto zabezeknuti.
I malo dete zna da su ga ubili belosvetska klika, CIA, Vatikan,Mi6,Mosad,Sekuritatea i Hogar strasni.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:23 18.09.2011

Re: Ubice

Samo da ponovim (i podvučem): Kao što od majstora za veš mašine očekujemo da popravi naš pokvaren kućni aparat, kao što od hirurga tražimo da nas operiše uspešno, kao što od vozača GSP-a zahtevamo da nas bezbedno preveze do našeg odredišta, tako i od tužioca za organizovani kriminal očekujemo da valjano i uspešno obavi svoj posao, u ovom slučaju na predmetu političke pozadine atentata na premijera Zorana Đinđića. Ni manje, ni više! Sve ostalo su špekulacije, podmetanja, zamene teza i verbalne akrobacije, koje samo zamagljuju našu nasušnu potrebu za istinom, pravdom i slobodom!
Gospodja Klara Gospodja Klara 20:47 18.09.2011

Re: Ubice

Filip Mladenović (nakašljavajući se značajno):

''Je'n, dva, je'n... proba...Samo da ponovim (i podvučem): Kao što od majstora za veš mašine očekujemo da nas opeeriiše... operiše uspešno, kao što od hirurga tražimo da nas bezbedno preveze do našeg odredišta, kao što od vozača GSP-a zahtevamo da popravi naš pokvaren kućni aparat, tako i od tužioca za organizovani kriminal očekujemo špekulacije i podmetanja, u ovom slučaju na predmetu političke pozadine atentata na premijera Zorana Đinđića. Ni manje, ni više! Sve ostalo su samo zamene teza koje samo zagulj... zamagljuju našu nasušnu potrebu za špekulacijama i verbalnim akrobacijama!... Ne, ček, bagujem, pomešalo mi se... moram ispočetka... proba, je'n, dva, daj spusti mi mikrofon malo!''

krkar krkar 02:29 19.09.2011

Re: Ubice

i Hogar strasni.


Drago mi je kad se ne zaboravlja Hogar ali to ipak nije razlog da se prenebregne doprinos Kominterne.
dragan7557 dragan7557 12:07 20.09.2011

Re: Ubice


Filipe ti si izgleda lider u nepoznavanju kontemporarnih narodnih umotvorina.

Samo da ponovim (i podvučem): Kao što od majstora za veš mašine očekujemo da popravi naš pokvaren kućni aparat,



Svi majstori lažu.
kao što od hirurga tražimo da nas operiše uspešno,


Operacija uspešna, pacijent je lipso.
uspešno, kao što od vozača GSP-a zahtevamo da nas bezbedno preveze do našeg odredišta,

Autobusi uvek kasne, vozači pijani, nadrkani ili jednostavno neće da rade.

tako i od tužioca za organizovani kriminal očekujemo da valjano i uspešno obavi svoj posao, u ovom slučaju na predmetu političke pozadine atentata na premijera Zorana Đinđića.

Očekivanje ti je u najmanju ruku neumesno, za napriliku sledećih 100 -150 godina.

cerski

8c_competizione 8c_competizione 20:25 18.09.2011

e sada bi bilo dobro kada bi najzad ....

... lepi Bota pohapsio Covia, Todorovica, Kostunicu i ostale ovde navedene!
maksa83 maksa83 20:35 18.09.2011

Spajić sedi jedan

kec za prepisivanje

I shouted out:
"Who killed the Kennedys?"
When after all
It was you and me



Davie Davie 21:20 18.09.2011

Zemlja politickih naivaca

U tekstu koji je iz Blica preneo glasnogovornik Nunsa na ovom blogu stoji (pazi sad): "u Simovicevom iskazu u koji je Blic imao uvid"... i naravno svi blogeri u svojoj naivnosti preskoce tu sitnichicu ma kako ona u celoj prici bila kolosalna.

Da ne prepricavano carsijske price za koga radi Blic ali svakih par meseci nareceni toaletni papir a koji se odaziva na ime gornjih dnevnih novina iznese po koju afericu pozivajuci se na njihov uvid u poverljive spise tuzilastva (suda, udbe ili kako se vec danas krste ti drugovi)koje su im date na letimican pregled... kad rekose da ce zakazati nove izbore? Dan posto nam odobre kandidaturu?
niccolo niccolo 21:58 18.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

"u Simovicevom iskazu u koji je Blic imao uvid"

A pazi i ovaj momenat
Pravo ime i prezime čoveka iz vlasti kojeg su nazivali Ćoki ili Ćoravi, Simović je napisao u svom iskazu za tužioca Miljka Radisavljevića.

Pa koliko je tu iskaza bilo i u koji od njih je Blic "imao uvid"?

Naravno, poznajući Filipa kroz njegove blogove, potpuno je bilo očekivano da se baš on primi na taj tekst
drnzvrc drnzvrc 22:11 18.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

niccolo
"u Simovicevom iskazu u koji je Blic imao uvid"A pazi i ovaj momenat
Pravo ime i prezime čoveka iz vlasti kojeg su nazivali Ćoki ili Ćoravi, Simović je napisao u svom iskazu za tužioca Miljka Radisavljevića.Pa koliko je tu iskaza bilo i u koji od njih je Blic "imao uvid"? Naravno, poznajući Filipa kroz njegove blogove, potpuno je bilo očekivano da se baš on primi na taj tekst


A este zaboravili Bebu (Popovića)?
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:14 18.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

niccolo
"u Simovicevom iskazu u koji je Blic imao uvid"A pazi i ovaj momenat
Pravo ime i prezime čoveka iz vlasti kojeg su nazivali Ćoki ili Ćoravi, Simović je napisao u svom iskazu za tužioca Miljka Radisavljevića.Pa koliko je tu iskaza bilo i u koji od njih je Blic "imao uvid"? Naravno, poznajući Filipa kroz njegove blogove, potpuno je bilo očekivano da se baš on primi na taj tekst

Ne radi se o "primanju", već o nizanju različitih iskaza, ispovesti i informacija, javno dostupnih. Pomenuti tekst iz današnjeg izdanja dnevnog lista "BLIC" je samo povod, početak, motiv za sklapanje kockica.
Davie Davie 22:15 18.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

A jos bolja fora je ovo "iskaz na desetak strana A3 formata"... deluje tako spontano, ponestalo chikama iz tuzilastva ( ili neke druge institucije gde su pripremali odgovarajucu Simovicevu izjavu) normalnog kancelarijskog formata pa dohvatili prvo sto im se naslo pri ruci, dok im pulena ne prodje spisateljski poriv. Kad ono, ni manje ni vise veeeliki format... nije lako bilo Simovicu, treba ispisati toliki pismeni sastav a coveku nije isla skola

Svaka cast novinarima Blica, odokativno su prepoznali format A3... pa sad neka neko kaze da novinar moze biti svako.

PS. Sad ce Ivana da nam da link za dimenzije A3 formata
drnzvrc drnzvrc 22:18 18.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

Davie
A jos bolja fora je ovo "iskaz na desetak strana A3 formata"... deluje tako spontano, ponestalo chikama iz tuzilastva ( ili neke druge institucije gde su pripremali odgovarajucu Simovicevu izjavu) normalnog kancelarijskog formata pa dohvatili prvo sto im se naslo pri ruci, dok im pulena ne prodje spisateljski poriv. Kad ono, ni manje ni vise veeeliki format... nije lako bilo Simovicu, treba ispisati toliki pismeni sastav a coveku nije isla skola Svaka cast novinarima Blica, odokativno su prepoznali format A3... pa sad neka neko kaze da novinar moze biti svako.PS. Sad ce Ivana da nam da link za dimenzije A3 formata


Ne treba link: 420mm X 297mm, odnsono dva A4 formata, jedan do drugog.
Davie Davie 22:29 18.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

drnzvrc care, svaka chast, mozes za novinara Blica
Ono gore je bila fora ali nema veze, brze potezes od Ivane...
zilikaka zilikaka 22:40 18.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

iskaz na desetak strana A3 formata

I ja to primetila.
Možda su iz podruma dovukli prazne zemljišne knjige, zaplenjene u I Sv. ratu.
Čisto da se ne baci.
drnzvrc drnzvrc 22:43 18.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

Davie
drnzvrc care, svaka chast, mozes za novinara Blica Ono gore je bila fora ali nema veze, brze potezes od Ivane...


Naravno da sam se kvalifikovao kad znam obe dimenzije, a i uštedeo sam Ivani guglanje.
ivana23 ivana23 22:59 18.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

drnzvrc
Davie
drnzvrc care, svaka chast, mozes za novinara Blica Ono gore je bila fora ali nema veze, brze potezes od Ivane...


Naravno da sam se kvalifikovao kad znam obe dimenzije, a i uštedeo sam Ivani guglanje.


A posto ja uglavnom baratam fotkama, nema sanse da ilustrujem A3 format.
Davie Davie 23:09 18.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

A posto ja uglavnom baratam fotkama, nema sanse da ilustrujem A3 format.

Posto odrednica uglavnom ne znaci i iskljucivo sledi da je drnzvrc ipak potegao prvi. Uostalom sta je a3 format za samsung monitor od 24"
JJ Beba JJ Beba 23:13 18.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca


A posto ja uglavnom baratam fotkama, nema sanse da ilustrujem A3 format.

plakatić
A3
ISO 216
ivana23 ivana23 23:35 18.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

JJ Beba

A posto ja uglavnom baratam fotkama, nema sanse da ilustrujem A3 format.

plakatić
A3
ISO 216


Hvala. Mislila sam na originalnu velicinu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:42 18.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

Radi se o formatu PRAVNE države, bez obzira da li se označava sa A1 ili A3!
Dr M Dr M 00:07 19.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

Radi se o formatu PRAVNE države, bez obzira da li se označava sa A1 ili A3!


Ova država ima pravni format 0. Slovo ne treba..
niko_kao.ja niko_kao.ja 00:43 19.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

Ova država ima pravni format 0. Slovo ne treba


Ipak je format 00.
Dr M Dr M 00:50 19.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

niko_kao.ja
Ova država ima pravni format 0. Slovo ne treba


Ipak je format 00.


To Ti je u stereo projekciji...
niko_kao.ja niko_kao.ja 01:20 19.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

To Ti je u stereo projekciji


Ne. U stereo varijanti je ženski i muški.
mikimedic mikimedic 09:00 19.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

a koliki je font?
mariopan mariopan 12:07 19.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

A este zaboravili Bebu (Popovića)?

Nismo, ali se ovde na više mesta, diskretno, skreće pažnja da spisak nije potpun i na sumnjivu činjenicu da baš "blic" dolazi do "poverljivih podataka"

Kad god pročitam neku vest prvo gledam ko je napisao i objavio i posle kontam ZAŠTO, mislem kome je na korist a kome je na štetu i opet _ZAŠTO ?I sve tako...
Davie Davie 12:20 19.09.2011

Re: Zemlja politickih naivaca

Filip Mladenović
Radi se o formatu PRAVNE države, bez obzira da li se označava sa A1 ili A3!

Filipe, da je Srbija pravna drzava novinarcici Blica ne bi mogli da imaju uvid u sluzbena dokumenta tuzilastva... kad Sluzbi treba da fabrikuje neku aferu eto ekipe iz ovog glasila koja je "imala uvid, imala kontakt sa neimenovanim izvorom iz vrha vlasti, naletela na izgubljenu aktentasnu itd ". Isti slucaj i za ekipu Insajdera. Fabrikovanje afera i aferica, sve pod dirigentskom palicom sluzbe a puchina se divi "sposobnim" novinarima.
fantomatsicna fantomatsicna 04:41 19.09.2011

Bre

Nista ja vas ne razumem.Ko da ste dosli na sednicu da razgovarate na jednu temu, pa ..odoste u spremanje zimnice
zilikaka zilikaka 07:40 19.09.2011

Re: Bre

fantomatsicna
Nista ja vas ne razumem.Ko da ste dosli na sednicu da razgovarate na jednu temu, pa ..odoste u spremanje zimnice

Pa šta ćeš preče, sad je sezona
Dr M Dr M 07:52 19.09.2011

Re: Bre

zilikaka
fantomatsicna
Nista ja vas ne razumem.Ko da ste dosli na sednicu da razgovarate na jednu temu, pa ..odoste u spremanje zimnice

Pa šta ćeš preče, sad je sezona


Ove jeseni se sprema ono što ćemo da jedemo sledećeg proleća, i 4 sledeća...
fantomatsicna fantomatsicna 08:07 19.09.2011

Re: Bre

Pa šta ćeš preče, sad je sezona

Dobro onda eve vam:
zilikaka zilikaka 08:56 19.09.2011

Re: Bre

Dr M

zilikaka

fantomatsicnaNista ja vas ne razumem.Ko da ste dosli na sednicu da razgovarate na jednu temu, pa ..odoste u spremanje zimnicePa šta ćeš preče, sad je sezonaOve jeseni se sprema ono što ćemo da jedemo sledećeg proleća, i 4 sledeća...

Doktore, mene baš to i sekira.
Šta god radili, ukvari se već za par meseci, a za po godine nemoš živeti od smrada.
..zato, dok se ne pronađe drugi recept, nek sprema ko šta misli. Bez mene
Dr M Dr M 09:14 19.09.2011

Re: Bre

Šta god radili, ukvari se već za par meseci, a za po godine nemoš živeti od smrada.
..zato, dok se ne pronađe drugi recept, nek sprema ko šta misli, bez men


Vidim ja da je sve više onih koji ne veruju ovim nabedjenim kuvarima u čijim receptima ima samo začina, a sve ostalo rogovi i kopita.

A za drugi recept, možda, da skuvamo te kuvare, baš bi bila masna supa, pa da sve bacimo...i povučemo vodu.
freehand freehand 09:36 19.09.2011

Re: Bre

Dr M
Šta god radili, ukvari se već za par meseci, a za po godine nemoš živeti od smrada.
..zato, dok se ne pronađe drugi recept, nek sprema ko šta misli, bez men


Vidim ja da je sve više onih koji ne veruju ovim nabedjenim kuvarima u čijim receptima ima samo začina, a sve ostalo rogovi i kopita.

A za drugi recept, možda, da skuvamo te kuvare, baš bi bila masna supa, pa da sve bacimo...i povučemo vodu.

Nekako mi se javlja da bi doca prepisao francusku kujnu...
Bistori, bageti, ovono...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana