Društvo| Umetnost

Bezobrazluk Beogradske filharmonije

Predrag Azdejković RSS / 06.09.2011. u 13:55

14006.jpg 

Ovih dana mnogi su oduševljeni akcijom Beogradske filharmonije u beogradskoj Silikonskoj dolini. Spustila se arogantna grupa umetnika do Strahinjića Bana i izvređali prisutne goste. Odakle ta malograđanska potreba kod "vrhunskih" umetnika da odu među "seljake" i da im na nos nabiju kako su oni kao "vrhunski" umetnici mnogo bolji ljudi od njih silikonskih "seljaka"?

Dok su im se zahvaljivali što ne dolaze, "vrhunski" umetnici u skupim frakovima i sa još skupljim instrumentima su zaboravili na jednu činjenicu. Ti seljaci svojim porezom finansiraju njihovu neprofitnu umetnost. To što oni cigulišu, šetaju dupeta po svetu i svirkaju i misle da su mnogo bitni, plaćaju ti isti seljaci kojih se gade!

Beogradska filharmonija MORA da se izvini zbog ovakog odnosa prema javnosti, jer je to čist bezobrazluk i vređanje. A da ima pravde beogradskih "silikondolinaši" treba da se organizuju i da im odu, pa da vidimo kako bi se to dopalo Beogradskoj malograđanskoj filharmoniji.

Oduvek sam prezirao aroganciju i snobovštinu, naročito kod onih natripovanih urbanih fejkera i "vrhunskih" umetnika koji posle budu sudije u "Ja imam talenat".

 

Meni ne pada na pamet da vam dođem,

Predrag M. Azdejković

www.azdejkovic.com

 

 

Original fotka:

beogradska-filharmonija.jpg 

Atačmenti



Komentari (422)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

8c_competizione 8c_competizione 23:23 06.09.2011

metro i kada kome nije do necega

vidish, fer poredjenje bi bilo kada bi isto tako naveo da nekim ljudima nije do toga da one sisate kravetine narikace vidjaju na televiziji, ponarocito na javnom servisu kome, nametom dahija u parlamentu, moraju da placaju haratch

taj lik iz tvog metroa je definitivno pukao lik, poshto bi trebao znati da nivo zvuka (iliti buke, kako vec god hoces) koji proizvodi jedan operski pevac definitivno prevazilazi nivo podnoshljivosti u skucenom prostoru poput vagona metroa, potpuno nevezano od toga koja je muzika u pitanju

to je isto kao kada klinci iz oblizhnjeg garage bend-a odvrnu pojacala do daske kada sviraju misleci da tako "proizvode bolju muziku"
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:30 06.09.2011

Re: metro i kada kome nije do necega

vidish, fer poredjenje bi bilo kada bi isto tako naveo da nekim ljudima nije do toga da one sisate kravetine narikace vidjaju na televiziji, ponarocito na javnom servisu kome, nametom dahija u parlamentu, moraju da placaju haratch


daljinski
i mi koji volimo kravetine narikače plaćamo preplatu i od 24 sata programa hoćemo pola sata sa livadom i pevajućim govedima
man ray loves me man ray loves me 23:50 06.09.2011

Re: metro i kada kome nije do necega

vidish, fer poredjenje bi bilo kada bi isto tako naveo da nekim ljudima nije do toga da one sisate kravetine narikace vidjaju na televiziji, ponarocito na javnom servisu kome, nametom dahija u parlamentu, moraju da placaju haratch

ne vidim vezu izmedju te dve stvari. ja vidim da su clanovi filharmonije krenuli da kukaju sto im plebs ne dolazi na koncerte. ok. da li ce to kukanje da dovede do toga da ljudi masovno krenu u filharmoniju i zabatale cecu i baju malog knindzu, nesto ne vidim da je to moguce. mozda ako marina tucakovic krene da prevodi verdija...
moje je misljenje da ako hoce da se zalazu za neke drugacije vrednosti, ne smeju da dozvole sebi da se ponasaju tako prosto. jedino sto ce time da postignu je da ce da odbiju ljude koji jesu njihova prirodna publika.
taj lik iz tvog metroa je definitivno pukao lik

to je izvesno slucaj.
maca22 maca22 23:57 06.09.2011

Re: metro i kada kome nije do necega

blogovatelj blogovatelj 06:12 07.09.2011

Re: metro i kada kome nije do necega

haratch


Oksfordski recnik kaze da se ova rec ispravno pise harach. Bez t.
man ray loves me man ray loves me 06:55 07.09.2011

Re: metro i kada kome nije do necega

Oksfordski recnik kaze da se ova rec ispravno pise harach. Bez t.

haraç (çari google translate-a...)
8c_competizione 8c_competizione 19:45 07.09.2011

Re: metro i kada kome nije do necega

problem Pedja je u tome shto je tih "pola sata" na javnom servisu razvuceno u 23 sata!

i ko shto sam rece, a sto lepo ne promenish kanal, PINK npr., pa tamo napajaj sive celije pashnjacima i rapevanim kravama sa nabreklim vimenima?
8c_competizione 8c_competizione 19:47 07.09.2011

Re: metro i kada kome nije do necega

a ti neshto bash nemash pametnija posla nego kao Koshtunica da se vatash za gluposti

ovde gde sam nemam cirilicnu/latinicnu tastaturu, pa onda namerno pishem SHiSHanje da ne bi slucajno protumacilo od zloh jezika i ostalih nedojebanih baba kao SiSanje
faust1989 faust1989 23:55 06.09.2011

Iskrena preporuka

Redovno čitam tvoje tekstove i često mi se svide. Međutim ovaj je toliko nebulozan da čak po gluposti prevazilazi i ranije tekstove o Jeleni Karleuši. Iskreno stidim se kada neko u mom društvu, a deklarisani sam gej, pomene tvoje branjenje Karleuše i stalno laprdanje po tabloidnoj štampi. Preporučujem ti iskreno od srca da odeš malo do Filharmonije i kultivišeš se. Ovo govorim iz najbolje moguće namere.

P. S. Osim društva u kome živimo a znam to i iz svog iskustva, ljudi ne žele da se deklarišu kao gejevi upravo zbog stereotipa koji ti uspešno promovišeš a pogotovo ne žele da ih brane pevaljke tipa Jelene Karleuše ili Lejdi Gage.
jedi-knight jedi-knight 00:18 07.09.2011

Re: Iskrena preporuka

P. S. Osim društva u kome živimo a znam to i iz svog iskustva, ljudi ne žele da se deklarišu kao gejevi upravo zbog stereotipa koji ti uspešno promovišeš a pogotovo ne žele da ih brane pevaljke tipa Jelene Karleuše ili Lejdi Gage.

Point

maca22 maca22 01:02 07.09.2011

Re: Iskrena preporukajavascript:;

Freehand kod Triple 7 kaci (ne znam zasto ne kaci ovde):

sevarlica sevarlica 08:29 07.09.2011

Re: Iskrena preporukajavascript:;

Pa ovo mu dođe JK na kvadrat

Jovan Kolundžija & Jelena Karleuša, smrtonosna kombinacija
highshalfbooze highshalfbooze 12:21 07.09.2011

Re: Iskrena preporuka

faust1989
P. S. Osim društva u kome živimo a znam to i iz svog iskustva, ljudi ne žele da se deklarišu kao gejevi upravo zbog stereotipa koji ti uspešno promovišeš a pogotovo ne žele da ih brane pevaljke tipa Jelene Karleuše ili Lejdi Gage.


jedi-knight

Point

Double point

Zna Azdejković dobro da on ne radi na socijalizaciji jedne manjinske grupe, već nešto sasvim drugo. Zato je i plaćen.
8c_competizione 8c_competizione 20:06 07.09.2011

Re: Iskrena preporuka

potpisujem svaku rec, i za mene vazhi!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:27 07.09.2011

Re: Iskrena preporuka

stalno laprdanje po tabloidnoj štampi.


Hm, kako ljudi koji ne čitaju i gade se tabloidne štampe znaju šta ja laprdam po tabloidnoj štampi?

Osim društva u kome živimo a znam to i iz svog iskustva, ljudi ne žele da se deklarišu kao gejevi upravo zbog stereotipa koji ti uspešno promovišeš a pogotovo ne žele da ih brane pevaljke tipa Jelene Karleuše ili Lejdi Gage.


Zašto bi se to mene ticalo? Ja sam stereotipni peder i meni se to sviđa. I ja sad treba da se promenim kako bih se dopao tamo nekim pederima koji ne žele da se deklarišu i nalaze sve razloge zašto to ne rade?! Bole me uvce

maca22 maca22 21:40 07.09.2011

Re: Iskrena preporuka

Predrag Azdejković

I ja sad treba da se promenim kako bih se dopao tamo nekim pederima koji ne žele da se deklarišu i nalaze sve razloge zašto to ne rade?!



faust1989
a deklarisani sam gej,
sevarlica sevarlica 21:50 07.09.2011

Re: Iskrena preporuka

Kako možeš da se deklarišeš kao "PEDER"????
To bi trebalo da znači da juriš dečake valjda?
faust1989 faust1989 23:29 07.09.2011

Re: Iskrena preporuka

Predrag Azdejković
stalno laprdanje po tabloidnoj štampi.


Hm, kako ljudi koji ne čitaju i gade se tabloidne štampe znaju šta ja laprdam po tabloidnoj štampi?

Osim društva u kome živimo a znam to i iz svog iskustva, ljudi ne žele da se deklarišu kao gejevi upravo zbog stereotipa koji ti uspešno promovišeš a pogotovo ne žele da ih brane pevaljke tipa Jelene Karleuše ili Lejdi Gage.


Zašto bi se to mene ticalo? Ja sam stereotipni peder i meni se to sviđa. I ja sad treba da se promenim kako bih se dopao tamo nekim pederima koji ne žele da se deklarišu i nalaze sve razloge zašto to ne rade?! Bole me uvce



Da si pročitao komentar možda bi ti bilo malo jasnije. Laprdanje po tabloidnoj štampi su mi preneli moji prijatelji. A druga stvar u sadašnjem poludelom društvu čak i ako želiš, ne možeš da ne saznaš za tabloidne gluposti.
Problem ne bi bio u tome da se predstavljaš kao starleta ili šta već, nego gej aktivista. Čim neko vidi tebe kao verovatno medijski najeksponiranijeg geja u Srbiji, odmah to poveže sa svojim ranijim stereotipima.
Umesto da se promovišu prave vrednosti, da se ukaže da je verovatno jedan Šekspir bio homoseksualac a ne Boki 13 ili slična gamad. Takođe većini ušiju će sigurno prijati podatak da je jedan Tomas Man napisao roman u kome pozitivno govori o homoseksualnosti, nego da neka silikonjerka tipa Jelene Karleuše podržava načija prava. U tome je poenta.
Nemam ja ništa protiv tvojih stavova. Ako hoćeš budi stereotipni peder, PR Jelene Karleuše i Silikonske doline, samo nemoj da se predstavljaš kao gej aktivista i borac za ljudska prava kada u usta stavljaš ovakve gluposti. Mnogo više štetiš nego pomažeš gej populaciji.
analauda analauda 09:58 08.09.2011

Re: Iskrena preporuka

Tacno tako, vrlo stetis, tvoj senzacionalizam je otisao u drugu krtajnost.
Bas mene briga sto si ti gej, uopste mi to nije tako senzacionalno da moras toliko da skreces paznju na sebe.
A nije ni drugima. Osim ako ne zelis da sebi napravis reklamu za eventualni ulazak na ESTRADU???
jedi-knight jedi-knight 00:55 07.09.2011

U pitanju je ipak samo jazz

inco inco 01:12 07.09.2011

Ajme mene...

Na ovom blogu shvatih da sam podvojena licnost.

Samom blogu sam dao preporuku jer smatram da je ovakav vid trljanja na nos, izigravanja samovaznosti i trenaze kultur-elitizma daleko ispod nivoa onoga sto neka filharmonija treba da predstavlja. Da nisu isukali tupavi transparent i time se de facto spustili na nivo onih koje su zeleli da prozovu ovom akcijom, jos bi i bilo simpaticno, narocito ako bi se tako pojaviljivali na raznim neocekivanim mestima i podsecali ljude da postoji dobra muzika i van katodne cevi/TF-tranzistorskih ekrana, odnosno van razglasa kafica.

Ovako nekako, da prostite, deluje jadno - k'o sad da se silikonci nabiberce pred Kolarcem, odvrnu Kerushu/Siki/Miki/Riki/Viki i onda na razviju transparent `Hvala sto ne navracate u nasu dolinu`. Ili splavaruske pevaljke da se nadignu pred Narodno Pozoriste i da razgrnu isti takav transparent sprocut splavova. Problem je sto kad bi to i uradili - to se i ocekuje od takvog polusveta, ljudi bi rekli - vid' budala - i na tome bi ostalo. No takvo ponasanje ne prilici onima koji se predstavljaju kao opozicija sundu, kicu i srbo-kempu, te predstavljaju sebe kulturnom elitom i tako to... Ovako zaista deluje bedno.

S druge strane, ma koliko se sa uvodnim postom slagao, slazem se i sa gotovo svim komentarima protivu samog bloga a retko kojim komentarom Pedje. Hebi ga, Pedja, branis nesto neodbranjivo, argumentima koji nemaju nikakvu validnost. Imam utisak da namerno kontriras kontriranja radi posto te zaista ne dojmim kao osobu koja iskreno uziva u idealima silikonske doline. Nekako mi ne deluje da se uklapas u taj svet ma koliko se ovako virtuelno prikazujes kao fan JK i slicnih anti-talenata, te ljubitelj sundizma i dziberizma. Ne stoji ti...

No, da probam da sebe ponovo konsolidujem u jednu osobu - sudeci po ovoj akciji, mislim da u mindset-u nema ama bas nikakve razlike izmedju `filharmonasa` i `silikonaca` - obe strane pokazuju frapantnu nekulturu. Razlika je samo sto je ovih drugih daleko vise pa se ovima prvima moze progledati kroz prste jer pokusavaju provokacijom da skrenu paznju na sebe i na neku, kakvu-takvu, alternativu ovim drugima. Nesto kao sto sam spreman samozvanim drugosrbijancima da mnogo toga oprostim jer su na drustvenim marginama i sto se ultimativno zalazu za pravu stvar, jedino sto ih dela i tehnike cine mnogo slicnijim svojim protivnicima nego sto oni mogu da pretpostave, let alone priznaju...

Meni se licno podjednako gade i kultur-elitizam i kultur-sundizam, pa gledam da se ne nadjem ni na jednoj od te dve strane. I potajno se nadam da su ljudi poput mene vecina - tiha, ali ipak vecina.
maca22 maca22 01:15 07.09.2011

Re: Ajme mene...

jedi-knight jedi-knight 01:28 07.09.2011

Re: Ajme mene...

k'o sad da se silikonci nabiberce pred Kolarcem, odvrnu Kerushu/Siki/Miki/Riki/Viki i onda na razviju transparent `Hvala sto ne navracate u nasu dolinu`. Ili splavaruske pevaljke da se nadignu pred Narodno Pozoriste i da razgrnu isti takav transparent sprocut splavova.


Na osnovu cega "silikonce" i "filharmonase" stavljas u istu ravan?
Silikonci su socioloski fenomen, drustveni incident, besna gomila bez smisla, dok su ovi drugi ljudi koji su zivot posvetili umetnosti.
Na koji nacin povezujes Narodno pozoriste i splavove, glumce i pevaljke?
Drveno gvozdje. Suva voda. Ledena vatra. Ne ide.

inco inco 02:07 07.09.2011

Re: Ajme mene...

Pa ne stavljam ih ja u istu ravan - `filharmonasi` su sami sebe stavili u istu ravan spustajuci se na nivo onoga sto pokusavaju da kritikuju, il' da tome bar ponude alternativu. Kako bese isla ona izreka - ne raspravljaj se s budalom, spustice te na svoj nivo i dotuci iskustvom.

Ovako nesto bih mogao da ocekujem od tog, kako ga nazivas, drustvenog incidenta. Kad to cine `ljudi koji su zivot posvetili umetnosti` je jadno i otuzno. Cak i licemerno u neku ruku. Nesto kao kad Pedja ospe drvlje i kamenje na tropsku biljku iz Jagodine, a onda u sledecem blogu stope ljubi Kerushi. Malo konzistentnosti i principijelnosti ne bi bilo na odmet - ni Pedji, ni Beogradskoj Filharmoniji.
jxxx jxxx 06:15 07.09.2011

Re: Ajme mene...

jedi-knight

Na osnovu cega "silikonce" i "filharmonase" stavljas u istu ravan?
Silikonci su socioloski fenomen, drustveni incident, besna gomila bez smisla, dok su ovi drugi ljudi koji su zivot posvetili umetnosti.
Na koji nacin povezujes Narodno pozoriste i splavove, glumce i pevaljke?


Da probam ja.

- Mesta na kojima se izvode sadrzaji za koje njihovi konzumenti misle da su vrh vrhova, a da su svi koji to ne razumeju promasene budale, iako su u stvari samo sto jeftinija, a efikasnija eksploatacija standardne publike, daleko ispod stvarno kvalitetne umetnosti i zabave u svojoj klasi

- Mesta koja u glavnom posecuju pozeri koji prvenstveno zele da budu vidjeni u "pravom" drustvu na "pravom" mestu; vise radi takvog statement-a nego radi autenticne uzivancije u datom sadrzaju, jer ko bi i mogao da uziva u tako preko-k* sklepanom sadrzaju (videti tacku 1)

- Mesta koja posecuju ljudi koji ipak, da se ne lazemo, imaju vise para za bacanje nego prosek

- Ljudi koji bi mozda i nasli neki dobar i kul umetnicko-filozofski izraz u zivotu da nisu imali tu nesrecu da ulete u tako sputavajuce "socioloske fenomene" kao sto su srpski splavari ili, sasvim analogno, srpska "kulturna" scena


In short, sve je to isfolirano, kad se sve skupi, taman upola koliko je isfoliran dzez u fraku.
ciracirafm ciracirafm 09:29 07.09.2011

Re: Ajme mene...

jxxx
jedi-knight

Na osnovu cega "silikonce" i "filharmonase" stavljas u istu ravan?
Silikonci su socioloski fenomen, drustveni incident, besna gomila bez smisla, dok su ovi drugi ljudi koji su zivot posvetili umetnosti.
Na koji nacin povezujes Narodno pozoriste i splavove, glumce i pevaljke?


Da probam ja.

- Mesta na kojima se izvode sadrzaji za koje njihovi konzumenti misle da su vrh vrhova, a da su svi koji to ne razumeju promasene budale, iako su u stvari samo sto jeftinija, a efikasnija eksploatacija standardne publike, daleko ispod stvarno kvalitetne umetnosti i zabave u svojoj klasi

- Mesta koja u glavnom posecuju pozeri koji prvenstveno zele da budu vidjeni u "pravom" drustvu na "pravom" mestu; vise radi takvog statement-a nego radi autenticne uzivancije u datom sadrzaju, jer ko bi i mogao da uziva u tako preko-k* sklepanom sadrzaju (videti tacku 1)

- Mesta koja posecuju ljudi koji ipak, da se ne lazemo, imaju vise para za bacanje nego prosek

- Ljudi koji bi mozda i nasli neki dobar i kul umetnicko-filozofski izraz u zivotu da nisu imali tu nesrecu da ulete u tako sputavajuce "socioloske fenomene" kao sto su srpski splavari ili, sasvim analogno, srpska "kulturna" scena


In short, sve je to isfolirano, kad se sve skupi, taman upola koliko je isfoliran dzez u fraku.

Dzez u fraku nije nikakva "isfolirana" pojava.Pogledajte big bendove iz ere svinga i pre svinga.Dzez nije bluz(kukanje o zivotu) niti je narodnjacka pecancija vec muzika za ples,u plesnim salama za ljudi koji su tada dolazili u svojim najskupljim odelima.
Dzez i elegancija niposto nisu odvojene stvari.
jxxx jxxx 09:40 07.09.2011

Re: Ajme mene...

Tako sam znao da ce neko na ovo da referise... ja bi pre taj u najskupljim odelima nazvao "narodnjackom pecancijom" al dobro...
ciracirafm ciracirafm 09:43 07.09.2011

Re: Ajme mene...

"Filharmonasi" nisu dosli nikog na kritikuju vec su se zahvalili sto ne dolaze na koncerte oni koji su nova srpska elita,koji svojim primitivizmom dave Srbiju vec dvadeset godina.
Dovoljno je izaci iz Beograda i posetiti neki veci grad.Tamo nema vise knjizara .Zamenile su ih "kulrurne ustanove" nove spske elite-prodavnice mobilnih telefona,kockarnice,butici svercovane robe i pizerije,bolje reci "picerije".
Srbiji u kome ce kulturni zivot svesti na modne revije,Srbiji uglednih "spisateljica" poput V.Dedic,V.Radusinovic,M.B. Mojsilovic,J.B. Alimpic i slicnih ,toj Srbiji je upucena zahvalnica sto ne dolazi u Kolarac,da se ne bi ,u najboljoj beogradskoj muzickoj dvorani za nekoliko godina,culi zvuci "umetnickih dela" Z.Joksimovica,G.Bregovica,V.Georgijeva i slicnih.
antioksidant antioksidant 09:48 07.09.2011

Re: Ajme mene...

da se ne bi ,u najboljoj beogradskoj muzickoj dvorani za nekoliko godina,culi zvuci "umetnickih dela" Z.Joksimovica,G.Bregovica,V.Georgijeva i slicnih.

pa bio je beogradski sindikat (ili je on mozda muzicki kvalitetniji od bregovica? (drugu dvojicu ne bih komentarisao))
ciracirafm ciracirafm 09:49 07.09.2011

Re: Ajme mene...

jxxx
Tako sam znao da ce neko na ovo da referise... ja bi pre taj u najskupljim odelima nazvao "narodnjackom pecancijom" al dobro...

nije mi ovo jasno.
Ljudi u gradovima su se lepo oblacili za izlazak .Dzez orkestri su takodje bili elegatno obuceni,neki su i morali jer su svirali u najotmenijim njujorskim lokalima.No sve to ne znaci da su oni tada bili vrhunski umetnici.Tada ,ali i danas Amstrong,Miler ,Dorsi, Dzejms,Elingron su vrhunski zabavljaci i nista vise(pogledati primer Kola Portera).
angie01 angie01 09:54 07.09.2011

Re: Ajme mene...

drugu dvojicu ne bih komentarisao))


AO-uze mi rec iz usta!
analauda analauda 10:38 07.09.2011

Re: Ajme mene...

Pametno kažeš, naravno, upravo sam i ja napisala slično. Baš čudno da se neko nađe TOLIKO uvređen da svaku akciju promovisanja kulture napadne. Šta onda zaključiti? Ko piše novine i da li treba da nastavi da zbunjuje već zbunjenu omladinu?
Pa ako hoće hajde da vidimo kako bi Azdejković vodio Bg filharmoniju...možda se preporučuje ovim skandaloznim tekstom? Ipak..bojim se da od Karleuše i Cece ne bi dalje odmakao... možda bi doduše smislio da dovuče fudbalere u salu Kolarčeve zadužbine organizujući im neki turnir tamo...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:29 07.09.2011

Re: Ajme mene...

Pedja, branis nesto neodbranjivo, argumentima koji nemaju nikakvu validnost.


Ja branim pravo da ljudi izaberu da budu seljaci, džiberi, da vole kič i šund, a da im kultur-elitisti ne zalepe nalepnice manje inteligentnih, glupih, zabludelih, ludih ili šta već.
maca22 maca22 21:32 07.09.2011

Re: Ajme mene...

Predrag Azdejković
Ja branim pravo da ljudi izaberu da budu seljaci, džiberi, da vole kič i šund, a da im kultur-elitisti ne zalepe nalepnice manje inteligentnih, glupih, zabludelih, ludih ili šta već.

To su sto su. :) To nije sporno.
Jedina etiketa je kultur-elitista.

A ti mozes samo da se boris da im se niko ne ruga iako jesu manje inteligentni, glupi, zabludeli, ludi...i sve ostalo sto si naveo.
analauda analauda 10:26 08.09.2011

Re: Ajme mene...

k'o sad da se silikonci nabiberce pred Kolarcem, odvrnu Kerushu/Siki/Miki/Riki/Viki i onda na razviju transparent `Hvala sto ne navracate u nasu dolinu`. Ili splavaruske pevaljke da se nadignu pred Narodno Pozoriste i da razgrnu isti takav transparent sprocut splavova.



Totalna greska! Zasto bi Silikonci isli ispred Kolarca da bilo sta demonstriraju? Kod njih vec postoji nedostatak interesovanja za svaku vrstu inventivnosti a gde se Kolarac nalazi , mnogi i ne znaju, veruj mi!
AlexDunja AlexDunja 01:25 07.09.2011

ja mislim

da si sada uradio sve što je
neophodno da te jk zavoli zauvek.
i bezuslovno.
jxxx jxxx 06:23 07.09.2011

Re: ja mislim

AlexDunja
da si sada uradio sve što je
neophodno da te jk zavoli zauvek.
i bezuslovno.


O, sta bi covecanstvo da ne postoji JK. Ovako, divota, eto u svakoj corbi instant "kontraargumenta".


Sometimes I'd please myself by thinking how easily pleased with themselves people writing that kind of stuff are... oh, the perversion.
angie01 angie01 09:15 07.09.2011

Re: ja mislim

O, sta bi covecanstvo da ne postoji JK.


stalo bi!


Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:30 07.09.2011

Re: ja mislim

AlexDunja
da si sada uradio sve što je
neophodno da te jk zavoli zauvek.
i bezuslovno.


Mislim da ste opterećeniji likom i delom JK više od mene
sevarlica sevarlica 21:53 07.09.2011

Re: ja mislim

Predraže, druže, sad je meni jasno što ti gotiviš Karleušu.
Pa ona baš liči na muškarca
maca22 maca22 22:22 07.09.2011

Re: ja mislim

Liči na losa.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:31 07.09.2011

Re: ja mislim

Vi shvatate da trenutno vređate ljude na osnovu izgleda?
sevarlica sevarlica 22:44 07.09.2011

Re: ja mislim

Muškog losa, muškog
maca22 maca22 23:09 07.09.2011

Re: ja mislim

Predrag Azdejković
Vi shvatate da trenutno vređate ljude na osnovu izgleda?

Mislim da će te ona zamoliti da je više ne braniš, jer je u stvari izvučeš na pozornicu pod svetla koja joj ne odgovoaraju.

Pazi kad nemam ništa protiv nje, i mislim da je pozitivno što je napokon odabrala da se društveno angažuje.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 10:02 08.09.2011

Re: ja mislim

sevarlica
Predraže, druže, sad je meni jasno što ti gotiviš Karleušu.
Pa ona baš liči na muškarca



Reci cu te tati i mami - samo da znas!

analauda analauda 10:28 08.09.2011

Re: ja mislim

..da je JK VEEELIKA greska Majke prirode
analauda analauda 10:31 08.09.2011

Re: ja mislim

I ti si se navredjao ljudi ovde na b92 najstrasnije
NNN NNN 09:31 07.09.2011

Možda je ovo

"Hvala što ne dolazite"

Samo slogan za novu sezonu.


Kao što je pre bio
"U inat svima
i uprkos svemu"


Možda se u sklopu akcije reklamiranja ekipica iz Filharmonije pojavi za vikend npr. na Zelenjaku...
validni validni 09:40 07.09.2011

Čini mi se da sam Vas precenio

Ali, sam sam kriv za to: ipak ste Vašim queer opredelenjem bliži JK & Silikoncima nego BF.

Ipak, možda Vas je Tasovac nečim uvredio?
alselone alselone 09:59 07.09.2011

Re: Čini mi se da sam Vas precenio

validni
Ali, sam sam kriv za to: ipak ste Vašim queer opredelenjem bliži JK & Silikoncima nego BF.

Ipak, možda Vas je Tasovac nečim uvredio?


Oce, siroma, da bude najbolji-gej-drug seljebritija.
analauda analauda 10:18 07.09.2011

Bezobrazluk? Azdejkoviću , pogrešio si!

P Azdejković je možda novinar, a možda i neko ko se samo predstavlja da je novinar u svakom slučaju neko ko bi trebalo da je kulturni radnik ali na žalost ne zna šta je kultura. Nije kultura vređanje našeg najinovativnijeg muzičara i direktora Bg filharmonije. Kultura je nešto drugo. Momci iz Filharmonije su samo promovisali kulturu na jedan šaljiv i originalan način sa kojim se slaže 100 % Beograđana...o onim drugim ne govorim, jer takvi i dalje nalaze svu kulturu u ispijanju pića u kafićima koje plaćaju VIŠE NEGO ŠTO KOŠTA KARTA ZA KONCERT OZBILJNE MUZIKE. Ali gospodin Tasovac ovom gestom možda i nije hteo da dovuče ove mlade ljude na Kolarac, koje muzika ionako ne zanima. Kolarac ima svoju publiku, ali je pokazao koliko je sramota da je više mesta popunjeno u takozvanoj "Silikonskoj dolini" nego u salama gde se izvodi ozbiljna muzika. Les nouveaux riches ne znaju gde da potroše pare...
8c_competizione 8c_competizione 20:13 07.09.2011

Re: Bezobrazluk? Azdejkoviću , pogrešio si!

Problem sa Pericom je taj shto u svom kulturnom domenu nije otishao dalje od posleratne partizanshtine koja je sve shto je gradjansko, umetnicko, lepo, stilski, prefinjeno itd. automatski proglashavala snobizmom, nepotizmom, elitizmom, (dalje dodaj svaki IZAM koji navatash u Vujakliji i na Oxford-u).

Tako da ispade, ako nije sisata krava simentalka sa lopatom nanoshenom shminkom kojoj je slucajno privatni porno film procurao u medije dok je radila na novom projektu koji najbolje obozhava a nastao je u/na njenom "organu za razmishljanje", automatski je intelektualni snobizam!

Fuj!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:34 07.09.2011

Re: Bezobrazluk? Azdejkoviću , pogrešio si!

VIŠE NEGO ŠTO KOŠTA KARTA ZA KONCERT OZBILJNE MUZIKE


Vi izgleda ne znate koliko koštaju karte za koncert ozbiljne muzike.

antioksidant antioksidant 21:49 07.09.2011

Re: Bezobrazluk? Azdejkoviću , pogrešio si!

9.000 dinara za 30 koncerata u sezoni (to su iii mesta)
bilo je sati kad sam na piće potrošio više
peđa, nije ovde u kinti problem
analauda analauda 10:49 08.09.2011

Re: Bezobrazluk? Azdejkoviću , pogrešio si!

Pa, s obzirom kako se promovises, ti si po ZANIMANJU peder, ali ako zanimanje promenis mogao bi da izdvojis 200 e za GODINU DANA. To nigde u sveti nema. Ovo su najnize moguce cene. Koliko puta si izdvojio po 3000 din za druge koncerte?
Ili...sta mislis koliko je kostala STETA POSLE PARADE PONOSA PROSLE GODINE????????????? I TI pricas o parama...Koliko kostaju 2 pica u Silikoncu?
maca22 maca22 10:51 08.09.2011

Re: Bezobrazluk? Azdejkoviću , pogrešio si!

analauda
Ili...sta mislis koliko je kostala STETA POSLE PARADE PONOSA PROSLE GODINE????????????? I TI pricas o parama...

Ovo nije pitanje koje treba da uputis njemu, vec huliganima.
xyzbg xyzbg 11:46 07.09.2011

pih :)

Neko kod Jece na rodj, a neko u BF. Svaka ptica svome jatu.
arvinkamberi arvinkamberi 11:52 07.09.2011

Uvredjeni?

Sta ste ovo napisli? Da li ste vi to uvredjeni, ili neko od vasih prijatelja?

Ne razumem u cemu problem sa ovim gestom.

"Ti seljaci ih placaju kroz porez" jel to neki argument? Da li mozda filharmonija ne treba da se finansira iz budzeta? (Mislim u Srbiji naravno, posto se u drugim zemljama finansira od filantropije i kupljenih ulaznica)

"vrhunski" umetnici u skupim frakovima i sa još skupljim instrumentima


Stvarno?
Mislim da je resenje da svi ljudi od sad pa zauvek sviraju na usnim harmonikama oni su najjeftiniji instrumenti a da se oblace kod kineza cak i za koncert na Kolarcu. Da se svira samo kozaracko kolo i sve ono sto narod razume, zaboga ostala muzika je neprofitabilna (narocito klasicna)Da svi budemo jednaki a majmuni koji 'cigulisu' da se kazne propisno za svoju drskost. Drugovi placaju sve od svojih poreza a oni tamo nesto...Wagner, Bach, Q. P.

Oduvek sam prezirao aroganciju i snobovštinu


Umetnici ne preziru snobovstinu, Umetnicima je potrebna snobovstina jer snobovi su oni koji finansiraju umetnost kroz vekove. Snobovi su pozeljna klasa za umetnike i klasa sa kojom se najradije druze. Jedino snobovi preziru snobove.

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way trough our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge. " Isaac Asimov

Naravno jedino objashnjenje je da su vas uvredili. Ili nekog vaseg prijatelja? Ma to je sigurno!
Milan Novković Milan Novković 11:58 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way trough our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge. " Isaac Asimov

Naravno, samo parola na kraju nije intelektualnost, nego anti-intelektualnost.

Nije ni umetnost nego anti-umetnost.

zoja444 zoja444 12:45 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

Naravno, samo parola na kraju nije intelektualnost, nego anti-intelektualnost.

Nije ni umetnost nego anti-umetnost.


mozda ali je krajnje legitimno.
Milan Novković Milan Novković 12:59 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

mozda ali je krajnje legitimno

Što bi impliciralo da su anti-intelektualnost i anti-umetnost visoko umetničke institucije legitimni!?

Ok, jesu, ali to bi institucija trebala da radi uz dozvolu stake-holdera, uz odgovarajući mandat i da periodično stavlja svoju "umetnost" pod kritičku lupu.

Sumnjam da su ovde dobili taj mandat, nego su sami sebi prigrabili to pravo.

Tipično bahato i ljigavo, sujetno ponašanje ljudi kojima je i do sopstvenog integriteta stalo koliko i do lanjskog snega, a svet oko sebe vide kao teretanu sa vrećama za udaranje.
zoja444 zoja444 13:15 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

Što bi impliciralo da su anti-intelektualnost i anti-umetnost visoko umetničke institucije legitimni!?

Ok, jesu, ali to bi institucija trebala da radi uz dozvolu stake-holdera, uz odgovarajući mandat i da periodično stavlja svoju "umetnost" pod kritičku lupu.

Sumnjam da su ovde dobili taj mandat, nego su sami sebi prigrabili to pravo.

Tipično bahato i ljigavo, sujetno ponašanje ljudi kojima je i do sopstvenog integriteta stalo koliko i do lanjskog snega, a svet oko sebe vide kao teretanu sa vrećama za udaranje.


Milane, ja mislim da Vi vidite i dozivljavate Srbiju u potpuno drugacijem svetlu nego sto ona jeste. ovde vlada "uredjeni haos". vaze neka druga pravila, cesto se i ne zna koja. kultura je u mikro.tragovima. i Vi zelite da i ovaj sporadicni pokusaj "drmanja iz zabokrecine" osudite? meni je zao zbog toga.
maca22 maca22 13:20 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

Ovaj potez je samo valjanje u zabokrecini.
zoja444 zoja444 13:26 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

maca22
Ovaj potez je samo valjanje u zabokrecini.


Maco, a sta bi ti predlozila?
maca22 maca22 13:29 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

Nemocni smo.
antioksidant antioksidant 13:35 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

zoja444
maca22
Ovaj potez je samo valjanje u zabokrecini.


Maco, a sta bi ti predlozila?

mogu li ja umesto mace?

isto sto je uradjeno samo bez transparenta
zoja444 zoja444 13:42 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

mogu li ja umesto mace?

isto sto je uradjeno samo bez transparenta


sto si dosadan sa tim transparentom.

zar ne bi bilo pod*jebavacki i licemerno i arogantno da na tranaparentu pise: hvala sto dolazite, a zna se da skoro niko ko sedi u SB na ide u BF?
antioksidant antioksidant 13:44 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

a zna se da skoro niko ko sedi u SB na ide u BF?

otkud se sad pa to zna?
(i veruj mi - iznenadila bi se nekim likovima koji su redovni na kolarcu)
Milan Novković Milan Novković 13:47 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

isto sto je uradjeno samo bez transparenta

Naravno, prvi put, drugi put, pokloni se, zahvali na pažnji i odjednom imamo i cool obrazac i šire svetlo bačeno na pravu elitu.

Neki od onih border-line se kritički osvrnu na svoj život i obrasce, pa onda neki od onih što su dalje od "linije" i pozitivan talas ide dalje.

Udaranje je kao kad uključiš grejalicu da bi se rashladio
arvinkamberi arvinkamberi 13:59 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

Re: Uvredjeni?
Nemocni smo.

Re: Uvredjeni? mogu li ja umesto mace?

isto sto je uradjeno samo bez transparenta


@maca

Nismo nemocni naravno. Ne treba o tome brinuti. Prava umetnost koja menja skoro nikada ne dolazi iz centra, ona je na margini i uvek je dolazila sa margine.

@antioxidant

Da su reklamu snimili a u montazi dodali title "hvala sto ne dolazite" tesko bi obmanuli ljude pred kojima su svirali. E to zaista ne bi bilo fer, i moglo bi se kritikovati kao misslead i manipulacija.
arvinkamberi arvinkamberi 13:59 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

Re: Uvredjeni?
Nemocni smo.

Re: Uvredjeni? mogu li ja umesto mace?

isto sto je uradjeno samo bez transparenta


@maca

Nismo nemocni naravno. Ne treba o tome brinuti. Prava umetnost koja menja skoro nikada ne dolazi iz centra, ona je na margini i uvek je dolazila sa margine.

@antioxidant

Da su reklamu snimili a u montazi dodali title "hvala sto ne dolazite" tesko bi obmanuli ljude pred kojima su svirali. E to zaista ne bi bilo fer, i moglo bi se kritikovati kao mislead i manipulacija.
antioksidant antioksidant 14:00 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

Da su reklamu snimili a u montazi dodali title "hvala sto ne dolazite"

pa sto bi uopste dodavali? visak je svakako - bilo na odmah razvijenom carsafu, bilo kasnije dodato
arvinkamberi arvinkamberi 14:08 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

A vama se u stvari ceo koncept ne svidja? Sorry ako ste to ranije napomenuli.

Mislio sam da vam je samo slogan bzze.

Poruciti nekome da ti je drago sto se s tobom ne druzi, mozda i nije najuljudnije ali svakako je potrebno u odredjenim momentima.

Slogan ko slogan. Pamfletisanje, Sloganisanje, Parolisanje to i onako nikada nije imalo vrednost (narocito umetnicku)
maksa83 maksa83 14:17 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

Poruciti nekome da ti je drago sto se s tobom ne druzi, mozda i nije najuljudnije ali svakako je potrebno u odredjenim momentima.

Pa, nije uljudno, a nije ni potrebno.

Mene podseća na onaj film sa Stivom Martinom kad mu ex. žena kaže u odlasku: "I faked all my orgasms!" a on ne zna šta će pa kaže: "So did I!".
arvinkamberi arvinkamberi 14:24 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

Potrebno je zaista.

Vi na primer sigurno svojim prijateljima prepricavate kako negde niste hteli da udjete jel su tamo seljaci, kriminalci, streberi, cigani, kurve, naoruzani ljudi... Nadam se da ne ulazite bas svugde i ne druzite se bas sa svima.

Kazem, mozda je neuljudno.
blogovatelj blogovatelj 14:39 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

isto sto je uradjeno samo bez transparenta


Sam da znas da sam ti dao preporuku.
i da probam da te uverim da sam kao Drug Stari, strog, ali pravedan
maksa83 maksa83 14:39 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

Vi na primer sigurno svojim prijateljima prepricavate kako negde niste hteli da udjete jel su tamo seljaci, kriminalci, streberi, cigani, kurve, naoruzani ljudi... Nadam se da ne ulazite bas svugde i ne druzite se bas sa svima.


Q: Mujo - šta bi ti uradio kad bi ti polomili ruku na tri mesta?
A: Ne bih više išao na ta tri mesta.

Hoću reći - sve i da našim prijateljima prepričavamo sa kakvog smo užasnog mesta pobegli (izvini, sad prestajem sa množinom, šizofreno mi je) pošto mi milje nije odgovarao, svakako neću doći na to mesto i krenuti da lupkam kašikicom o čašu da privučem njihovu pažnju i ponosno obznanim: "Hej, divni ljudi (not), samo da vam kažem da mi ne pada na pamet da sedim ovde sa vama pošto ste gomila pritupih džibera".

Kapiš?

Ti bi to uradio?

Misliš da je to neophodno?
blogovatelj blogovatelj 14:42 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

zar ne bi bilo pod*jebavacki i licemerno i arogantno da na tranaparentu pise: hvala sto dolazite, a zna se da skoro niko ko sedi u SB na ide u BF?


Samo da probam da ti objasnim koliko ne pratis na casu.
Ao je rekao "bez transparenta" a ti onda impliciras gorecitirano.
arvinkamberi arvinkamberi 15:12 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

Reklama nije za te ljude iz kafica. Njima su se cak zahvalili sto nece biti tamo. Nego za one koji nisu tu. To je ciljna publika. To su njihovi 'drugari'

samo da vam kažem da mi ne pada na pamet da sedim ovde sa vama pošto ste gomila pritupih džibera


Stvarno ne mislim da su im to bas porucili. Ali opet to je stvar lakog vredjanja. Ovo nije bilo vredjanje vec provociranje akcije. Da li je to tebe uvredilo?

A s'druge strane mislim da je neophodno da u Srbiji pocne da se govori u kakva drustva ne treba ulaziti. Dosta dugo mi cutimo i preispitujemo sta je pozeljno da kazemo, sramota je biti kulturan, sramota je ici u muzicku skolu, sramota i nepravedno je imati znanje, znati sta je umetnost. Ipak postoje neki obrasci i norme, neka utvrdjena znanja i istine. Ako ih stalno kao drustvo dovodimo u pitanje (od kozarackog kola do gore pomenute farme) nikada se necemo pomeriti s mesta.

'A ko to kaze da je tako?' Ignorance is just as good as your knowledge

U ostalom meni se zista ne svidja ta reklama. Sa estetskog stanovista a i sa etickog, ali stvarno ne vidim zasto bi se bilo ko vredjao?
zoja444 zoja444 15:39 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

otkud se sad pa to zna?
(i veruj mi - iznenadila bi se nekim likovima koji su redovni na kolarcu)


tu ne racunam(o) stanare iz SB. (?)
8c_competizione 8c_competizione 20:18 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

Oni su najjadniji, poshto zaista nemaju nikakva prava na mir, tishinu i to da ne moraju na silu da slushaju muziku koju NE VOLE, a pri tom placaju porez isto kao i dziberi!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:36 07.09.2011

Re: Uvredjeni?

Umetnici ne preziru snobovstinu, Umetnicima je potrebna snobovstina jer snobovi su oni koji finansiraju umetnost kroz vekove. Snobovi su pozeljna klasa za umetnike i klasa sa kojom se najradije druze. Jedino snobovi preziru snobove.


AHaaaaaa. sad mi je jasno.

BGF je išla u Silikonsku dolinu da se zahvali svojim finansijerima
xyzbg xyzbg 12:02 07.09.2011

pih :)

I zasto bi uopste ikoga vredjalo bilo sta sto rade umetnici? Da, ovi momci (osim dvojice na fotki, koji su divni ljudi btw, ali nisu umetnici) su umetnici i vredniji od cele "doline" zajedno, pa na kub! :)
Prosto, tako je.
Prihvati to u svom newageismu i nastavi dalje. Tvoja idolka nikad nece biti vredna ni da im cisti trubu, koliko god para imala, za kojeg god se fudbalera udala i za koliko god novina se slikala.
Ta
cka
.
man ray loves me man ray loves me 14:29 07.09.2011

Re: pih :)

Da, ovi momci (osim dvojice na fotki, koji su divni ljudi btw, ali nisu umetnici) su umetnici i vredniji od cele "doline" zajedno, pa na kub! :)

mereno u kojim jedinicama?

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:38 07.09.2011

Re: pih :)

Tako su i nacisti pričali o Ciganima, Balkancima, Jerverjima...
makica92 makica92 13:30 07.09.2011

Ovo je reklama

i to odlicna, kao sto sam vec napisala kod tvog kolege na blogu. Pravi pogodak, svi pisu, komentarisu, linkuju... A bezobrazlukom smatram pravljenje recimo liste sa tvog prethodnog bloga (iako je vecina njih zaista najblaze receno nesimpaticna) i stavljanje Novaka Djokovica na nju. Osim toga, veci deo tih sa liste su upravo silikonci koje ti u ovom blogu branis.
maca22 maca22 14:08 07.09.2011

Re: Ovo je reklama

makica92
i to odlicna, kao sto sam vec napisala kod tvog kolege na blogu. Pravi pogodak, svi pisu, komentarisu, linkuju...

Moga bi da im procuri i neki private home sex video. Ala bi se onda pricalo i linkovalo! A svi znamo da je vazno da se prica! Kad se prica, posle ih pozovu na Farmu ili Dvor.


makica92
A bezobrazlukom smatram pravljenje recimo liste sa tvog prethodnog bloga (iako je vecina njih zaista najblaze receno nesimpaticna) i stavljanje Novaka Djokovica na nju. .

Lista bi imala smisla da je samo Smrdu stavi na nju. Nase legitimno pravo je da mrzimo Smrdu.
makica92 makica92 14:37 07.09.2011

Re: Ovo je reklama

maca22
makica92
i to odlicna, kao sto sam vec napisala kod tvog kolege na blogu. Pravi pogodak, svi pisu, komentarisu, linkuju...

Moga bi da im procuri i neki private home sex video. ali bi se onda pricalo i linkovalo! A svi znamo da je vazno da se prica! Kad se prica, posle ih pozovu na Farmu ili Dvor.


makica92
A bezobrazlukom smatram pravljenje recimo liste sa tvog prethodnog bloga (iako je vecina njih zaista najblaze receno nesimpaticna) i stavljanje Novaka Djokovica na nju. .

Lista bi imala smisla da je samo Smrdu stavi na nju. Nase legitimno pravo je da mrzimo Smrdu.

Rekla bih da si se malo pogubila u nastojanju da opravdas Pedjin tekst. Nije ni vazno, svako ima pravo da razume kako hoce.
jedi-knight jedi-knight 14:49 07.09.2011

Re: Ovo je reklama

Rekla bih da si se malo pogubila u nastojanju da opravdas Pedjin tekst.


Ovde moram da reagujem.
Procitaj polako sve komentare, pa sama sebi odgovori.
makica92 makica92 14:55 07.09.2011

Re: Ovo je reklama

Prihvatam reakciju. Nisam imala vremena za sve komentare.
maca22 maca22 15:25 07.09.2011

Re: Ovo je reklama

Ja mogu da kazem da imas nesto protiv seksa. Jer seks najbolje prodaje stvari i najbolje postize to sto je tebi cilj - samo i jedino je vazno da se prica. To je po tebi cilj marketinga, vrhunac marketinga i jedini smisao marketinga.

Pa sta nije u redu, zasto ti se odjedanput ne svidja?

Plus je brukanje po farmama daleko postenije nego praviti sebe pametnim tako sto ces drugom da kazes da je glup.
maca22 maca22 15:27 07.09.2011

Re: Ovo je reklama

jedi-knight
Procitaj polako sve komentare, pa sama sebi odgovori.

The force is strong with you. :)
makica92 makica92 17:38 07.09.2011

Re: Ovo je reklama

Kao sto sam vec rekla, svako ima pravo da razume kako on hoce. O marketingu stvarno ne bih sa tobom polemisala.
maca22 maca22 17:43 07.09.2011

Re: Ovo je reklama

Niko ne spori pravo da svako shvata sve kako hoce. Niko nije dužan ni da polemise sa svakim. Kao sto svako ima pravo i da mrzi malog noleta, zar ne.
Ovo "sa tobom" ima malu licnu zajedljivu notu koja izlišna, a inace uglavnom dolazi iz nedostatka argumenata.
makica92 makica92 19:10 07.09.2011

Re: Ovo je reklama

Aaaa, onda OK.
8c_competizione 8c_competizione 20:21 07.09.2011

Re: Ovo je reklama

Kao sto svako ima pravo i da mrzi malog noleta


kud bre bash Pedja, covek koji se zalazhe za ljubav, pa da mrzi Noleta

mogu ja da volim Noleta ili ne, koliko hocu, ali je covek objektivno uradio mnogo vishe za ovu zemlju nego li na kraju ljubomorni Pedja!
maca22 maca22 20:59 07.09.2011

Re: Ovo je reklama

8c_competizione
, ali je covek objektivno uradio mnogo vishe za ovu zemlju nego li na kraju ljubomorni Pedja!

To nije objektivno, ali da se sad ne svadjamo.
maca22 maca22 21:00 07.09.2011

Re: Ovo je reklama

makica92
Aaaa, onda OK.

Ako je tebi ok, i meni je. :)
judmila judmila 13:57 07.09.2011

mislim, stvarno...

Volim Tasovca, ne branim ljude koji piju kafe u tom delu grada i ne sviđa mi se taj transparent. Uopšte nije smešno, a ni originalno. Ideja da sviraju na ulici je fantastična. Originalno je već bilo to što su baš tamo došli da sviraju, ostalo je obična kič provokacija
docsumann docsumann 15:25 07.09.2011

Ne razumjem

zašto oni koji misle da je ovaj nastuop BF (sa sve transparentom) ok, taj stav pokušavaju da odbrane (usputnim) napadima na Peđu?

edit : mislim, nije da ne razumjem, nego tako se kaže

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana