Društvo| Umetnost

Bezobrazluk Beogradske filharmonije

Predrag Azdejković RSS / 06.09.2011. u 13:55

14006.jpg 

Ovih dana mnogi su oduševljeni akcijom Beogradske filharmonije u beogradskoj Silikonskoj dolini. Spustila se arogantna grupa umetnika do Strahinjića Bana i izvređali prisutne goste. Odakle ta malograđanska potreba kod "vrhunskih" umetnika da odu među "seljake" i da im na nos nabiju kako su oni kao "vrhunski" umetnici mnogo bolji ljudi od njih silikonskih "seljaka"?

Dok su im se zahvaljivali što ne dolaze, "vrhunski" umetnici u skupim frakovima i sa još skupljim instrumentima su zaboravili na jednu činjenicu. Ti seljaci svojim porezom finansiraju njihovu neprofitnu umetnost. To što oni cigulišu, šetaju dupeta po svetu i svirkaju i misle da su mnogo bitni, plaćaju ti isti seljaci kojih se gade!

Beogradska filharmonija MORA da se izvini zbog ovakog odnosa prema javnosti, jer je to čist bezobrazluk i vređanje. A da ima pravde beogradskih "silikondolinaši" treba da se organizuju i da im odu, pa da vidimo kako bi se to dopalo Beogradskoj malograđanskoj filharmoniji.

Oduvek sam prezirao aroganciju i snobovštinu, naročito kod onih natripovanih urbanih fejkera i "vrhunskih" umetnika koji posle budu sudije u "Ja imam talenat".

 

Meni ne pada na pamet da vam dođem,

Predrag M. Azdejković

www.azdejkovic.com

 

 

Original fotka:

beogradska-filharmonija.jpg 

Atačmenti



Komentari (422)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 11:38 07.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

Milane, a sta Vi sad radite? da li je ovakva recenica Vas nivo? ja mislim da nije. i mislim da ste nesto jako ljuti na filharmonicare.

Ja sam osetljiv na svađalice, ljude koji nipodaštavaju druge i fašisoidnost, a blago sam crno-beo (nasledio od oca i nikako da to stavim pod efektivnu kontrolu, iako pomeram prag).

Ne razmišljam o nivou, naravno, meni su nivoi dobar-čovek, loš-čovek (po ovoj podeli ne ovako oštro raslojeno).

Ovi su me posebno razočarali zato što ja posebno volim klasičnu muziku - anti-elita su u sredini u kojoj je elita ionako u kritičnom nedostatku.

Ok, naravno da mi je žao, posle "bitke", kako preteram sa "izražajnošću", izvinjavam se.

Evo da pažljivije biram reči - ja bih "umetničkom" direktoru već dao otkaz, posle onog trenutka kad se ohladio malo i propustio priliku da se izvini ljudima koje je uvredio.

On je u BF okruženju dvorska luda i nema ništa od umetničkog, s tom razlikom što ne sledi "klasičan" obrazac gde je dvorska luda pametna.
zoja444 zoja444 12:24 07.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

Ja sam osetljiv na svađalice, ljude koji nipodaštavaju druge i fašisoidnost, a blago sam crno-beo (nasledio od oca i nikako da to stavim pod efektivnu kontrolu, iako pomeram prag).

Ne razmišljam o nivou, naravno, meni su nivoi dobar-čovek, loš-čovek (po ovoj podeli ne ovako oštro raslojeno).

Ovi su me posebno razočarali zato što ja posebno volim klasičnu muziku - anti-elita su u sredini u kojoj je elita ionako u kritičnom nedostatku.

Ok, naravno da mi je žao, posle "bitke", kako preteram sa "izražajnošću", izvinjavam se.

Evo da pažljivije biram reči - ja bih "umetničkom" direktoru već dao otkaz, posle onog trenutka kad se ohladio malo i propustio priliku da se izvini ljudima koje je uvredio.

On je u BF okruženju dvorska luda i nema ništa od umetničkog, s tom razlikom što ne sledi "klasičan" obrazac gde je dvorska luda pametna.


mislim da je ovde glavno pitanje tolerantnosti, uvazavanja razlicitosti i slobode. meni je za pohvalu svako ko krene da pomera granice, pa ko bude jaci.

ja stvarno ne vidim u cemu je vredjanje ikoga (a, transparent je slogan BF za ovu koncertnu sezonu, i upucen je svima). on se moze shvatiti i kao dostojanstven, ironican stav: hvala sto nas ne je*bete ni 3%... pardon). mogu da blokiraju puteve autoputasi, prosvetari malinari, svako kome padne na pamet... i nek blokiraju, njihovo je pravo... da ispisuju ovakve i onakve uvredljive parole, a sada je problem BF?

sta je sa onom trecom kategorijom, ili vec kojom, koja slusa sve vrste muzike jer joj je bitna dobra muzika (a svugde je ima) i ne zeli da robuje ni ovim ni ovim stereotipima i slusa je u skladu sa raspolozenjem? (Pedja, izvini, ali tvoj izbor je bas teski hard-core. ). ili muziku nekad uopste i ne slusa?

za mene je g.Tasovac genijalac, jedan od retkih koji brine za egzistenciju svojih zaposlenih. gde je ovde ijedan direktor tako "zalegao" za svoje radnike(ulazuci svoj talenat, kreativnost, ime, integritet, dostojanstvo, rizikujuci posao)? osim njega, ne znam ni za jednog drugog.

puno ce ovde vremena trebati da se uspostavi neki normalan vrednosni sistem... ako ce se ikada i uspostaviti. ali, krajnje je fasisoidan i stav i simbolika SB. vredimo samo mi koji imamo dzipove, rolekse, silikone, Diore, brijijante, dijamante, Lujeve razne, telohranitelje... trenutno je, sto biste Vi rekli, poremecena drustvena homeostaza, i necim je treba vratiti u normalu. svaki pokusaj je meni za pohvalu.
maca22 maca22 12:53 07.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

loocifer48
Uzgred, filharmoničari su šabanima gurnuli prst u oko.

Kao pravi sabani.

loocifer48
Umetnički i na svaki drugi način legitimno

Vredjanje je umetnicki nelegitimno.

loocifer48
i umesno. Oni imaju pravo na to. Posao kojim se bave i umetnički nivo koji su dosegli daju im pravo na to.

Koji niz besmislica... umetnost nikom ne daje da bude pretenciozan i neprijatan dziber. Svasta.
loocifer48 loocifer48 16:04 07.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

Između vređanja i provokacije razlika je ogromna. Provokativnost i pretencioznost jesu nezaobilazan sastavni deo umetnosti, to jest bavljenja umetnošću.
Ako su filharmoničari džiberi i šabani koji su na pravdi Boga uvredili taj fini kulturni svet, onda ništa. O smislenosti takve teze stvarno nema smisla razglabati. Uostalom, takav stav i jeste naš mejnstrim u svim oblastima - udri, popljuj, može nam se, više nas je.
jedi-knight jedi-knight 09:45 08.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

Re: Ala smo osetljivi
loocifer48
Uzgred, filharmoničari su šabanima gurnuli prst u oko.

Kao pravi sabani.


analauda analauda 09:47 08.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

Tebi se ne moze da seres po drugima i da vredjas ako ne podrzavaju tvoje misljenje. Mozes makar biti pristojan.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:38 06.09.2011

Dva pogleda

http://blog.b92.net/text/18597/Zapanjena-dolina/ kod nikolića
Imamo sada dva pogleda. Neka svako da preporuku onome što voli pa ćemo imati i taj pokazatelj o blogerskom mišljenju.
nikolic777 nikolic777 14:45 06.09.2011

Re: Dva pogleda

Imamo sada dva pogleda. Neka svako da preporuku onome što voli pa ćemo imati i taj pokazatelj o blogerskom mišljenju.


naravno, najvažnija je dinamika

meni samo nije jasno kada je to visoka, vrhunska, kakva god, umetnost bila profitabilna (povodom fotomontaže poruke na transparentu)?

kao i da li su tate i mame uvređenih iz doline, ili pak oni sami,sto posto uredni u plaćanju poreza i ostalih obaveza..

i na kraju,mislim da uopste i nisu uvredjeni, njih to ne dotice, neki su se smejali, neki kolutali očima, neki okretali glavu s prezirom, neki aplaudirali...za njih su ovi u frakovima luzeri i budale i taj bahati stav se mogao cuti hiljadu puta u razlicitim verzijama


docsumann docsumann 14:53 06.09.2011

Re: Dva pogleda

i na kraju,mislim da uopste i nisu uvredjeni, njih to ne dotice, neki su se smejali, neki kolutali očima, neki okretali glavu s prezirom, neki aplaudirali...za njih su ovi u frakovima luzeri i budale i taj bahati stav se mogao cuti hiljadu puta u razlicitim verzijama


a ovi drugi su (za ove prve) - prostačine i primitivci

misleem

buba_truba buba_truba 15:03 06.09.2011

Re: Dva pogleda

Oooo, Peđo, pa ti opasno bacaš ulje... zastranjuješ - ako nastaviš ovim tempom, postaćeš strejt.
maca22 maca22 15:23 06.09.2011

Re: Dva pogleda

nikolic777
za njih su ovi u frakovima luzeri i budale i taj bahati stav se mogao cuti hiljadu puta u razlicitim verzijama

Opet Point!

Danaslji dan je lep na blogu.
Hansel Hansel 15:39 06.09.2011

Re: Dva pogleda

docsumann

Mislim, docs, da nije ni jedno ni drugo, pogledao sam sada spot i to bih nazvao jedino - pozitivnom provokacijom, pa i reklamom - pogledaj pretežne reakcije (bar one u klip umontirane):

docsumann docsumann 15:46 06.09.2011

Re: Dva pogleda

Mislim, docs, da nije ni jedno ni drugo, pogledao sam sada spot i to bih nazvao jedino - pozitivnom provokacijom, pa i reklamom - pogledaj pretežne reakcije (bar one u klip umontirane):


ma upravo to. ovo moje je bilo samo karikirano pretjerivanje na nikolićevo pretjerivanje.

za njih su ovi u frakovima luzeri i budale i taj bahati stav se mogao cuti hiljadu puta u razlicitim verzijama


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:43 06.09.2011

Re: Dva pogleda

nikolic777
Imamo sada dva pogleda. Neka svako da preporuku onome što voli pa ćemo imati i taj pokazatelj o blogerskom mišljenju.


naravno, najvažnija je dinamika

meni samo nije jasno kada je to visoka, vrhunska, kakva god, umetnost bila profitabilna?
kao i da li su tate i mame uvređenih iz doline, ili pak oni sami,sto posto uredni u plaćanju poreza i ostalih obaveza..

i na kraju,mislim da uopste i nisu uvredjeni, njih to ne dotice, neki su se smejali, neki kolutali očima, neki okretali glavu s prezirom, neki aplaudirali...za njih su ovi u frakovima luzeri i budale i taj bahati stav se mogao cuti hiljadu puta u razlicitim verzijama




Meni su baš slatke ove cice dok kolutaju okicama, a ovi ostali, balvani, bi mogli malo redovnije da se posvete sportskim aktivnostima i porade na dijetalnoj ishrani. Mislim kad se već ima para za stolicu u Silikonskoj, ne mora da se izgleda ovako zapušteno.




nikolic777 nikolic777 19:30 06.09.2011

Re: Dva pogleda

Mislim kad se već ima para za stolicu u Silikonskoj, ne mora da se izgleda ovako zapušteno.

G r o f G r o f 19:46 06.09.2011

Re: Dva pogleda

Meni je ovaj performans simpatičan...
Čemu otrov?
mrdax mrdax 06:30 07.09.2011

Re: Dva pogleda

Meni su baš slatke ove cice dok kolutaju okicama, a ovi ostali, balvani, bi mogli malo redovnije da se posvete sportskim aktivnostima i porade na dijetalnoj ishrani. Mislim kad se već ima para za stolicu u Silikonskoj, ne mora da se izgleda ovako zapušteno.


Silikonac ne vezba jer onda izgubis "Tony Soprano" aka "Nemoj me nesto sam nervozan" izgled. Silikonac je toliko cool da je za njega sport zapravo ponizavanje. Pa zar nije to ono "mlada,lepa,koluta okicama" i "bucko, lavovskog srca" prepun kontakata i nekako "vidjeniji" po visokim mestima (kao sank i tako to).
Hence, roze kosuljice ipak mogu, to je izglasano da nije "gay", pa moze.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:46 06.09.2011

Nista strasno

Ne mislim da je orkestar bilo koga povredio ovim svojim gestom. Ciljano su otisli na mesto gde se skuplja veci broj ljudi. So, what?
maca22 maca22 15:23 06.09.2011

Re: Nista strasno

Pejda, stavljaj pravi transparent, vidis da ljudima nije jasno. :)
sesili sesili 14:55 06.09.2011

Cigulišu i šetaju dupeta!!!

Eh, Pedja, ako je i od tebe - mnogo je. Prvo sam mislila da je ovo nešto u fazonu Njuz-neta, kad ti... ozbiljan. Ko li plaća tvoje "cigulisanje"?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:12 06.09.2011

Re: Cigulišu i šetaju dupeta!!!

sesili
Eh, Pedja, ako je i od tebe - mnogo je. Prvo sam mislila da je ovo nešto u fazonu Njuz-neta, kad ti... ozbiljan. Ko li plaća tvoje "cigulisanje"?


Pa država, ko drugi?!
sesili sesili 18:19 06.09.2011

Re: Cigulišu i šetaju dupeta!!!

Izem ti takvu državu!
vlad_aleksh vlad_aleksh 14:58 06.09.2011

Oni nemaju talenat

fifismack fifismack 14:59 06.09.2011

čista zavist ili...?!?

Oduvek sam prezirao aroganciju i snobovštinu, naročito kod onih natripovanih urbanih fejkera i "vrhunskih" umetnika koji posle budu sudije u "Ja imam talenat".


neće baš biti...

Naime, ruski predsednik Vladimir Putin dao je nalog Ministarstvu prosvete i obrazovanja da ustanovi koliko je ukupno studenata završilo fakultete u bivšem SSSR-u i današnjoj Rusiji. I dobijena je cifra od 700 hiljada diplomaca. Izabrano je 600 naujspešnijih i pozvani su u Moskvu. Među njima su bili predsednici država, ministri, tri kosmonauta, svetski šampioni u raznim sportovima... Jedini muzičar među tih 600 diplomaca, koje je primio Vladimir Putin (inače pokrovitelj ovog skupa) - bio je Ivan Tasovac!

link

[url=http://www.nin.co.rs/2003-06/12/29292.html][/url]

agresivan, na granici prihvatljivog, marketing slažem se
ali spuštati tasovca na nivo "ja imam talenat" je degutantno
filharmonija je jedna od retkih institucija u ovoj državi koje rade
kamo sreće da nam je i narodni muzej pre x godina zapatio jednog tasovca pa da se ne sramotimo što je konj spolja a mazge bile unutra
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:13 06.09.2011

Re: čista zavist ili...?!?

ali spuštati tasovca na nivo "ja imam talenat" je degutantno


nisam ga ja spustio... spustio se sam
fifismack fifismack 15:30 06.09.2011

Re: čista zavist ili...?!?


touché!
sama sam kriva za izgubljeni poen

naravno sad možemo ući u diskusiju na temu reality tv ali mislim da ćemo se složiti da je napredak dati mnogo bolju opciju za zvezde granda
tasovac je učestvovanjem u tome uložio svoju reputaciju i ne vidim da je zbog toga ni manje talentovan kao umetnik ni sposoban kao menadžer

i svaka mu čast na toj hrabrosti
jer je sigurno bio svestan da će ga na raznoraznim ćoškovima dočekati likovi koji su svoju popularnost zasnovali na diskutabilnim opredeljenjima i sumnjivim kvalitetima
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:38 06.09.2011

Re: čista zavist ili...?!?

stoji, ali nema pravo da spušta i podjebava one sa kojima je crna vinca pio u "Ja imam talenat"...
fifismack fifismack 15:55 06.09.2011

Re: čista zavist ili...?!?

ja nešto svetlije kose nego na avataru i ograničenih intelektualnih kapaciteta pa ne kontam

kandidate se nešto ne sećam ni da je spuštao ni podjebavao
bar ne po mojim merilima

a ne znam kakve veze ovi iz strahinjića bana, za koje isto nisam baš sigurna dal se može reći da ih je spuštao i podjebavao, imaju sa talentom

nacrtaj za plavušu pls
maksa83 maksa83 16:38 06.09.2011

Re: čista zavist ili...?!?

Naime, ruski predsednik Vladimir Putin


Pusti ti Putina, on zna da će omladina njemu da vrati sve što u nju uloži, ne žaleći sebe:

fifismack fifismack 16:51 06.09.2011

Re: čista zavist ili...?!?

pustila bih ja putina al na žalost neće on nas!
nadam se da si skontao da je ono linak iz nina
a na tasovca ne dam i bez nina
cool lik mi

šta misliš jel i ovo rukovanje posledica ovog snimka?

maksa83 maksa83 17:23 06.09.2011

Re: čista zavist ili...?!?

šta misliš jel i ovo rukovanje posledica ovog snimka?

Hah... mislim da je BT zapravo tu prenosio Putinu pozitivnu energiju koju je nakupio od analogne akcije - "počešite 1000 onoga-što-ide-u-paru-a-nisu-sise za Borisa Tadića", neki simbolični začetak akcije "Rusija - naša izvozna šansa".


Meni je Tasovac skroz ok, i ceo taj način na koji gradi i prodaje BF zadnjih godina.

Samo mislim da je transparent neumesni višak, tj. da je neki marketoid koji je sve to smislio zeznuo stvar u završnici i da je muzika bila dovoljna.
fifismack fifismack 17:35 06.09.2011

Re: čista zavist ili...?!?

&

obožavam tvoje komentare od prvog momenta kad si se pojavio na blogu

u vezi snimka odgovorila ti na onom drugom blogu
929292 929292 20:12 06.09.2011

Re: čista zavist ili...?!?

maksa83
Pusti ti Putina, on zna da će omladina njemu da vrati sve što u nju uloži, ne žaleći sebe



kako su opuštene ove ruskinje.
maksa83 maksa83 20:20 06.09.2011

Re: čista zavist ili...?!?

kako su opuštene ove ruskinje.

To tako samo izgleda na kraju, kaže tip da ih je pored tih 1000 koje su prihvatile nekih 5000 odbilo. Ali svejedno ne može čovek da ostane ravnodušan prema:

a) žrtvi koju je omladinac podneo za vođu
b) veličini pothvata

Mislim, hajde samo izbroj do 1000, smoriš se za medalju, a kamoli ovo... Pakao.


P.S. Izvini domatjine Azdejkoviću ako ti ovo nešto smeta, dvaput su mi brisali ovaj klip kod Krstića (+sam banovan), reko' ovde se možda zapati a i ta horda moderatorki-amazonki koja pazi čudoređe na njegovom blogu ga ovde neće očekivati. Hvala što si pružio Sigurnu Kuću za ovaj klip. Pravda za Sise za Putina!
niccolo niccolo 20:26 06.09.2011

Re: čista zavist ili...?!?

Pravda za Sise za Putina!

Podržavam
929292 929292 20:27 06.09.2011

Re: čista zavist ili...?!?

kaže tip da ih je pored tih 1000 koje su prihvatile nekih 5000 odbilo.



nema veze, i ovo je odličan skor.
8c_competizione 8c_competizione 22:11 06.09.2011

Re: čista zavist ili...?!?

"počešite 1000 onoga-što-ide-u-paru-a-nisu-sise za Borisa Tadića"

CARE!
angie01 angie01 15:26 06.09.2011

Fora je ekselent!

to se zovu mirne demonstracije sa porukom!

pri tome, ne uzbuDzuju se gradske vlasti, dlacici i ostali sto isto tako sede u silikonu!


elegantna ironija!

ne znam zasto tebi sad najednput smeta tudja borba za ideju!

i ti veoma ironises i podvlacis jasno, tamo gde mislis da treba-ovo je licemeran blog!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:36 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

ne znam zasto tebi sad najednput smeta tudja borba za ideju!


zato što njihova ideja podrazumeva da neko treba da nestane...
maca22 maca22 15:38 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

To je nesrpska muzika koju sviraju! Zvacu "nasu decu"! Deco! DecooooOOOOoooo...!


(sad da vidimo koliko ce da bude mira )
jedi-knight jedi-knight 15:39 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

zato što njihova ideja podrazumeva da neko treba da nestane


Kao pojava, sto se mene tice, da. Da nestane spontano kao sto se i pojavila, odnosno da se transformise u nesto normalnije.

maca22 maca22 15:40 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Slazem se sa Jedi-knightom. (i to se desilo :)))
angie01 angie01 15:42 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

zato što njihova ideja podrazumeva da neko treba da nestane...


kako si to shvatio?

prvo-nestali su ljubitelji kvaliteta, etike i morala,....za ove druge nema zime-njihovo je sve!

meni ovo lici na fino podvlacenje ove cinjenice!

pri tome, za ovaj performans sacice ljudi, nije bilo potrebno postvaljati ni kulise ni onolike statiste-sto jasno govori o odnosu snaga, (verujem da neznatan broj stanovnika ovog grada uopste zna sta je filharmonija, a jos manje gde se ona nalazi! nasuprot faktu da svi znaju gde je arena blejvoc, strahinjica bana & sta se tu i kako radi!)

tako da- podrska duhovitim muzicarima!
zoja444 zoja444 15:42 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

zato što njihova ideja podrazumeva da neko treba da nestane...


mislim da gresis. njihova ideja je da oni (filharmonicari) ne nestanu.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:46 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Kao pojava, sto se mene tice, da. Da nestane spontano kao sto se i pojavila, odnosno da se transformise u nesto normalnije.


A šta se to vas tiče? Šta vi imate od toga da li se nešto transformisalo ili ne? Zašto gurate nosu tamo gde mu nije mesto?
maca22 maca22 16:12 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Predrag Azdejković
Kao pojava, sto se mene tice, da. Da nestane spontano kao sto se i pojavila, odnosno da se transformise u nesto normalnije.


A šta se to vas tiče? Šta vi imate od toga da li se nešto transformisalo ili ne? Zašto gurate nosu tamo gde mu nije mesto?

Promocija siromastva, bede i primitivizma jeste nesto sto nas tice. :)
jedi-knight jedi-knight 16:49 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Promocija siromastva, bede i primitivizma jeste nesto sto nas tice. :)


Point
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:58 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Promocija siromastva, bede i primitivizma jeste nesto sto nas tice. :)


Možeš da mi objasniš kako ovo povezujete s prvim?
Hansel Hansel 17:04 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Predrag Azdejković
A šta se to vas tiče? Šta vi imate od toga da li se nešto transformisalo ili ne? Zašto gurate nosu tamo gde mu nije mesto?

Ti stvarno nisi svestan kako ova tvoja pitanja korespondiraju sa tvojim dosadašnjim... javnim aktivnostima i zalaganjima?

Mislim, ne tiče me se, ali je zanimljivo!
maca22 maca22 17:06 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Predrag Azdejković
Promocija siromastva, bede i primitivizma jeste nesto sto nas tice. :)


Možeš da mi objasniš kako ovo povezujete s prvim?

Kako pojavu besnih kradenih kola i silikonskih sponzorusa povezujem sa opstim srozavanjem u drustvu, siromastvom, primitivizmom i bedom?
jedi-knight jedi-knight 17:08 06.09.2011

Neka mu neko javi

Ti stvarno nisi svestan kako ova tvoja pitanja korespondiraju sa tvojim dosadašnjim... javnim aktivnostima i zalaganjima?


Ja mislim da mu je neko ukrao lozinku, pa mu sad vrslja po blogu.

maca22 maca22 17:16 06.09.2011

Re: Neka mu neko javi

jedi-knight
Ja mislim da mu je neko ukrao lozinku, pa mu sad vrslja po blogu.

Nije. On prosto misli da je smeće nekakvo autohtnona i neotuđiva narodna tekoviona.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:19 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Kako pojavu besnih kradenih kola i silikonskih sponyorusa povezujem sa opstim srozavanjem u drustvu?


Izvinite, kakva je ovo generalizacija? Ja često izalizim u Strahinjića Bana i auto mi nije kraden i sise su mi prirodne.

Ti stvarno nisi svestan kako ova tvoja pitanja korespondiraju sa tvojim dosadašnjim... javnim aktivnostima i zalaganjima?


Nemaju apsolutno nikakve veze. Sve moje aktivnosti su reakcije na čačkanje mene, direktno ili indirektno. Nisam primetio da je Silikonska dolina čačkala BG filharmoniju, ali primetio sam da BG filharmonija čačka Silikonsku dolinu.
jedi-knight jedi-knight 17:24 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Nisam primetio da je Silikonska dolina čačkala BG filharmoniju, ali primetio sam da BG filharmonija čačka Silikonsku dolinu.


A ti si PR Silikonske doline, ili si se i u ovome nasao licno prozvan?


angie01 angie01 17:26 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Nemaju apsolutno nikakve veze. Sve moje aktivnosti su reakcije na čačkanje mene, direktno ili indirektno. Nisam primetio da je Silikonska dolina čačkala BG filharmoniju, ali primetio sam da BG filharmonija čačka Silikonsku dolinu.


nije tu bitna silikonska dolina, ona je ovde upotrebljena kao paradigma onoga cemu tezimo i sto je postao prestiz-pri tome, svi akteri u njoj su bez i jedne probe i sufliranja odigrali uloge bez greske!


ps- pa vecina onih koje veoma duhovito cackas u svojim tekstovima, za tebe nikada nisu ni culi, a kamo li da su te cackali!
maca22 maca22 17:28 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

jedi-knight
A ti si PR Silikonske doline, ili si se i u ovome nasao licno prozvan?

On misli da su lopovi iz silikonske (da nazovemo stvari pravim imenom), isto ravnopravni deo društva kao i gejevi.
maca22 maca22 17:37 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Predrag Azdejković
Ja često izalizim u Strahinjića Bana i auto mi nije kraden i sise su mi prirodne.

Onda ti nisi predstavnik onoga sto simbolizuje Silikonska dolina. A o tome pričamo. Ona je simbol kulture koju promovišu lopovi i njihove kurve i debili koji misle da je to IN.

Tom simbolu su se obraćali i Filharmonisti u svom glupavom ispadu.

Ako želiš da ta dolina simboliše nešto drugo, onda istakni to nešto drugo.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:43 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!


Onda ti nisi predstavnik onoga sto simbolizuje Silikonska dolina. A o tome pričamo.


Nije istina. Pričamo o tome da je BF otišla u Strahinjića Bana i uvredila sve koje tamo odlaze.
jedi-knight jedi-knight 17:54 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Nije istina. Pričamo o tome da je BF otišla u Strahinjića Bana i uvredila sve koje tamo odlaze.


E gresis. Ako je tako, onda si ti saranjem po fotografiji gradonacelnika uvredio sve Beogradjane.

mariopan mariopan 17:56 06.09.2011

Re: Neka mu neko javi

jedi-knight
Ti stvarno nisi svestan kako ova tvoja pitanja korespondiraju sa tvojim dosadašnjim... javnim aktivnostima i zalaganjima?


Ja mislim da mu je neko ukrao lozinku, pa mu sad vrslja po blogu.


Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:15 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

E gresis. Ako je tako, onda si ti saranjem po fotografiji gradonacelnika uvredio sve Beogradjane


Dobra ti logika
jedi-knight jedi-knight 18:52 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Dobra ti logika


Pa tvoja.
Po cemu su BF uvredili SVE koji izlaze u Strahinjica Bana?
maca22 maca22 21:29 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Predrag Azdejković

Onda ti nisi predstavnik onoga sto simbolizuje Silikonska dolina. A o tome pričamo.


Nije istina. Pričamo o tome da je BF otišla u Strahinjića Bana i uvredila sve koje tamo odlaze.

Ne, BF su glumili obracanje lopovima i kurvama, a nadali se podrsci onih koji i takvima zavide.


Ti su tu kolaterlana steta.
8c_competizione 8c_competizione 22:14 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Perice, a shto ti gurash nos sa pravima homoseksualaca? Shto tebi smeta shto se Srbija transformisala u Srbistan? Iliti pravoslavnu Dzhamahiriju? Shta tebi smeta shto likovi poput Palme predstavljaju drzhavne organe Srbije i pri tom su homofobi? Sha tebi smeta shto Obraz hoce da bije "pedere"? Shat tebi smeta ..... (dalje popuni sam!)?

Licemerje nevidjenih razmera!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:16 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Ne, BF su glumili obracanje lopovima i kurvama, a nadali se podrsci onih koji i takvima zavide.


A ti si koordinatorka akcije pa dozvoljavaš sebi da iznosiš "činjenice" iza akcionog plana?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:19 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Perice, a shto ti gurash nos sa pravima homoseksualaca? Shto tebi smeta shto se Srbija transformisala u Srbistan? Iliti pravoslavnu Dzhamahiriju? Shta tebi smeta shto likovi poput Palme predstavljaju drzhavne organe Srbije i pri tom su homofobi? Sha tebi smeta shto Obraz hoce da bije "pedere"? Shat tebi smeta ..... (dalje popuni sam!)?


Mene sve to lično dotiče. Ja dobio šamar direktan od svih gore navedenih. Ne vidim kad je BGF dobila direktno šamar od Silikonske doline?! Nešto konkretno, spalili im zgradu, pretukli umetnike, vređali i nazivali bolesnim snobovima... te da oni imaju potrebu da se brane.

TO što je kulturna klima u Srbiji takva kakva jeste nije odgovornost Silikonske doline, jer je ona produkt, a ne uzrok. Budi HRABAR pa udari na uzrok!!!
8c_competizione 8c_competizione 22:59 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Pa vidish Perice, niko iz Filharmonije nije morao da bukvalno dobije shamar! Ali su bili shamarani svaki put kada je Ceca debelo placana za pojavljivanje na koncertu pred Skupshtinom (neko rece od drzhavnih para?), kada drzhava i njen javni servis na isti pushtaju te kalashture umesto da im ostave pojavljivanje na komercijalnim televizijama, kada PGP daje vishe mogucnosti za izdavanje muzickih medija nego li klasicnim umetnicima.

Isto kao shto se ti zalazhesh da drzhava treba da zashtiti i pomogne jednu manjinu u drushtvu, tako se i ovi muzicari zalazhu da ta ista drzhava zashtiti (uzhasno je i pomisliti da je treba necega shtititi) odredjenu (muzicku, na zhalost) manjinu!

A shto se UZROKA tice, zar se on opet ne mozhe naci i u samoj Silikonskoj Dolini, medju onima koji kazhu "ako ih nemozhesh pobediti, pridruzhi im se"? (ok, malko je stvar globalno kao kokosh ili jaje, ali shvatash shta mislim?)
8c_competizione 8c_competizione 23:00 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

E sada poshto si ti HRABAR, a uz to i nadasve prepametan i obaveshteniji nego li i DB i CIA i KGB zajedno, deder prosvetli me.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:02 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Pa vidish Perice, niko iz Filharmonije nije morao da bukvalno dobije shamar! Ali su bili shamarani svaki put kada je Ceca debelo placana za pojavljivanje na koncertu pred Skupshtinom (neko rece od drzhavnih para?), kada drzhava i njen javni servis na isti pushtaju te kalashture umesto da im ostave pojavljivanje na komercijalnim televizijama, kada PGP daje vishe mogucnosti za izdavanje muzickih medija nego li klasicnim umetnicima.


Koliko ljudi se pojavi na besplatnom Cecinom koncertu a koliko na bespaltnom koncertu BGF?

kada drzhava i njen javni servis na isti pushtaju te kalashture umesto da im ostave pojavljivanje na komercijalnim televizijama, kada PGP daje vishe mogucnosti za izdavanje muzickih medija nego li klasicnim umetnicima.


Kad ste poslednji put videli JK na RTS ili Cecu a da nije novogodišnji program?
maca22 maca22 23:10 06.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Predrag Azdejković
Koliko ljudi se pojavi na besplatnom Cecinom koncertu a koliko na bespaltnom koncertu BGF?

Na tome treba poraditi da se promeni.
A ne hraniti TO.
929292 929292 01:37 07.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Ali su bili shamarani svaki put kada je Ceca debelo placana za pojavljivanje na koncertu pred Skupshtinom (neko rece od drzhavnih para?), kada drzhava i njen javni servis na isti pushtaju te kalashture umesto da im ostave pojavljivanje na komercijalnim televizijama



A-haaaa, znači zato direktor filharmonije Tasovac učestvuje u rijeliti programu na javnom servisu sa glavnim Cecinim kompozitorom Milijem, i pritom promoviše prave vrednosti.

Mili je, inače, u duši klasičar, džezer, i roker, ali je prinuđen da se bavi komponovanjem za Cecu i ostale.


- Ne, čekaj 929292, nije to isto, ova ekipa iz Strahinjića Bana je 100 puta veći šljam od ljudi koji prave turbo folk. Šta, na primer fali ovoj sjajnoj Milijevoj pesmi?






Preporuka za blog, filharmoničari bi trebalo da poruku sa transparenta uruče svom diši, koji je X puta viđen u fensi klubovima gde se svira muzika koju sluša šljam iz Srahinjića Bana. Ako to ne urade, onda primenjuju ovo.


p.s.

Naravno, sve ovo ne važi ukoliko je ovaj nastup samo prvi u nizu sličnih nastupa na raznim gradskim lokacijama, što bi mu dalo potpuno drugi smisao od onog koji je ovde shvaćen.
Hansel Hansel 06:45 07.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Predrag Azdejković
Koliko ljudi se pojavi na besplatnom Cecinom koncertu a koliko na bespaltnom koncertu BGF?

Nisam čuo da je Ceca ikad održala bilo kakav besplatni koncert, a ni BF. Ima ovde druga ideja za BF - da naprave koncert na otvorenom s jakim ozvučenjem! Ja već neko vreme mislim da nađem i odnesem neko pojačalo pa da pustim komšijama na placu nešto što ne vole, pošto oni redovno do daske, da se čuje u krugu od bar 600-700 m puštaju najgore narodnjake (a i da su najbolji ili korektni koje mogu da slušam - ali kad hoću, to bi bio teror). A i u Beogradu bi to trebalo da uradim, evo - pre neko veče su neki puštali glasno nešto do 2 noću, čulo se u celom naselju. Da dovedem Filharmoniju?!
blogovatelj blogovatelj 07:04 07.09.2011

Re: Fora je ekselent!

TO što je kulturna klima u Srbiji takva kakva jeste nije odgovornost Silikonske doline, jer je ona produkt, a ne uzrok. Budi HRABAR pa udari na uzrok!!!


Kada pravi umetnici pogode pravu metu oni postaju besmrtni, vanvremenski.

Primer 1.



Primer 2.



Ali za pravu umetnost, sem tehnike, virtuoznosti i talenta treba imati i muda.
U protivnom se sve svodi na malogradjanstinu i vasarski pokusaj privlacenja paznje. Upiranje prstom u nekoga ko je gori od tebe, ne cini tebe dobrim.
tmrnsk tmrnsk 08:26 07.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Pričamo o tome da je BF otišla u Strahinjića Bana i uvredila sve koje tamo odlaze.


A zašto na onom snimku niko nije izgledao uvređen? Čak više njih izgleda kao da shvataju poruku. Mislim da je ovo sjajan potez, dobar performans, niko se nije uvredio, osim Peđe, koji se proglasio za advokata "silikonaca". Kao Filharmonija treba njima da se izvini?! Aman, zašto?

A u spotu "Jesmo se razumeli?" treba valjda da se izvine Kinezima?

Mislim da je ovo prava win-win situacija: Filharmonija je napravila performans i reklamu, oni po kafićima su imali osveženje večeri, a Peđa je dobio temu za 300+ komentara. Svima lepo.
maca22 maca22 12:51 07.09.2011

Re: Fora je ekselent!

blogovatelj
Upiranje prstom u nekoga ko je gori od tebe, ne cini tebe dobrim.

Word.
8c_competizione 8c_competizione 20:00 07.09.2011

Re: Fora je ekselent!

Kad ste poslednji put videli JK na RTS ili Cecu a da nije novogodišnji program?


Pa Ceca neshto bash i nije vishe omiljena od vlasti i nevlasti, otkako je dobila narukvicu i ne mozhe joj se uruciti sudski poziv dok je u kucnom protvoru.

A Jeca opet nije po volji zashtitniku Beograda (moj rodjeni grad, pre nego li pocnesh da pljujesh) i tradicionalnih porodicnih vrednosti, gdina Djilasa; kao i Buzdovanu Tijanicu, jer je jelte lepo govorila o gay-evima!

Koliko ljudi se pojavi na besplatnom Cecinom koncertu a koliko na bespaltnom koncertu BGF?


Besplatan Cecin koncert? koga bre ti? pa shta mislish kako se pravi nagodba oko nozhe ogrlice i mogucnosti da se u kucnom pritvoru ne primaju sudski pozivi?

Ili si naivan ko mazga ili samo bezobrazan (a sve mi neshto smrdi na ovo drugo)!
one for the road one for the road 15:46 06.09.2011

sta ovo bi?

Ne znam, nisam pametan.

Filharmonijska gerila - ne biva. Transparent je seljacki, sam po sebi, u stvari vise pod*ebavacki i vise je za stadione nego za ovu "diverziju".

Ono sto mi najvise smeta je ta opsta anemicnost: muzicara, koji sviraju k'o da ih je stvari svat popeo na drvo i publike koja ne zna kako da reaguje. Vise lici na reklamu za kiselu vodu nego na neku audio/video provokaciju. Bljutavo.

Poenta citave akcije? Povecano interesovanje za klasicnu muziku? Sumnjam. Interesovanje za dzez bez improvizacija? Mozda. Za osobe s ostecenim sluhom.

nikvet pn nikvet pn 19:12 06.09.2011

Re: sta ovo bi?

opsta anemicnost: muzicara, koji sviraju k'o da ih je stvari svat popeo na drvo i publike koja ne zna kako da reaguje

nikvet pn nikvet pn 09:24 07.09.2011

Re: sta ovo bi?

Loš tonski zapis nije opravdanje za očajan kvalitet muzičkog zalogaja koga je ekipa iz BF ponudila. Nedopustivo od profesionalaca.
U poređenju sa Je veux klipom iz koga pljušte emocije lako se vidi da je BF performans jedna skupa lakirana praznina.
Suštinske razlike od Silikonske Doline - nema. Dve forme istog.

Kad se skupe lakirane praznine tucnu onda mnogo odjekuje.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:51 06.09.2011

Super komentar na B92 sajtu

Krajnje jadno i neukusno. Ovim potezom se Filharmonija spustila na nivo na kome smatra da su ljudi koje kritikuje. Moram da primetim da njih ovi "pozeri" nisu ničim uvredili, a oni su ničim izazvani došli u njihovu "kuću" da ih vređaju. Ako vam je stvarno drago što takvi ljudi ne dolaze, onda uživajte u svom miru na svojim nastupima, a nemojte da idete među pozere i da ih prozivate jer su pozeri. Ovaj potez je ravan odlasku na Pink u emisiju neke tamo Sanje da bi se kritikovao program te televizije. Da li ste nekad videli Čolića da komunicira sa nižim slojem estrade? Naravno da niste. On ne radi ono što mu je ispod časti i ne objašnjava ljudima šta mu je ispod časti, on to pokazuje svojim odsustvom iz takvih prilika.

A generalizacija je blago rečeno ponižavajuća. Odakle im hrabrosti da tvrde da niko od ovih ljudi ne dolazi da ih sluša? Na ovaj način samo povećavaju jaz između određenih grupa u društvu, a na mene lično su ostavili vrlo ružan utisak jer imaju potrebu da ponižavaju ljude koji ne dele iste vrednosti kao oni. A sve to radi čega? Popularizacije klasične muzike? Povećanog broja prodatih karata? Teško da će išta od toga da postignu na ovaj način.
(MS, 6. septembar 2011 15:42)
zoja444 zoja444 16:03 06.09.2011

Re: Super komentar na B92 sajtu

ali, Pedja, na transparentu pise: koncertna sezona 2011/2012. ja to razumem da im je takav naziv kampanje za tu koncertnu sezonu. znaci, upucen je svima. mozda je ovo prvi potez, mozda ce se pojaviti jos negde po gradu (ja bih, da sam na njihovom mestu).
princi princi 16:03 06.09.2011

Re: Super komentar na B92 sajtu

Slažem se, sjajan komentar.
panter888 panter888 16:04 06.09.2011

Re: Super komentar na B92 sajtu

A vi tacno znate sta su oni hteli i sta ce postici svojim postupkom
princi princi 16:09 06.09.2011

Re: Super komentar na B92 sajtu

panter888
A vi tacno znate sta su oni hteli i sta ce postici svojim postupkom

Pa informišite nas, panteru888. Vi, po svemu sudeći, imate insajderske informacije.
docsumann docsumann 16:10 06.09.2011

Re: Super komentar na B92 sajtu

ali, Pedja, na transparentu pise: koncertna sezona 2011/2012. ja to razumem da im je takav naziv kampanje za tu koncertnu sezonu. znaci, upucen je svima. mozda je ovo prvi potez, mozda ce se pojaviti jos negde po gradu (ja bih, da sam na njihovom mestu).


recimo da bi u tom slučaju čitav performans imao smisla

panter888 panter888 17:04 06.09.2011

Re: Super komentar na B92 sajtu

Damo ili gospodine Princi moracu vas razocarati ! Imam jako slabu komunikaciju sa insajderima a narocito u ovom slucaju,a da mogu da zavirim ljudima u glavu i znam sta misle....gde bi mi bio kraj !!!
mrdax mrdax 17:31 06.09.2011

Re: Super komentar na B92 sajtu

Da li ste nekad videli Čolića da komunicira sa nižim slojem estrade?

Colic ne mora, njegovi se diskovi zadnjih 10 godina prodaju uz Ariel ili BK mobilnu mrezu.
8c_competizione 8c_competizione 22:18 06.09.2011

Re: Super komentar na B92 sajtu

Vidish Perice, da si ti postavio ovakav Blog na ovu temu, onda bih to shvatio kao mishljenje i legalnom protivljenju necemu.

Ovako, isti si kao i Obrazovci, samo shto ovde nisu meta "pederi", vec umetnost.
panter888 panter888 15:54 06.09.2011

Bezobrazluk Beogradske filharmonije

E neka ste se samo vi g.dine Azdejkovicu nasli da prokomenterisete ! Izvinte,molicu fino,a jel umete nesto sami da napisete ?!! Samo molim vas,za pocetak nemojte koristiti celu povrsinu vaseg mozga,nego onako,sa pola snage,napisite nesto da i mi,obican narod mozemo da vas razumemo !
Prijatan dan g.dine Azdejkovicu .
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:12 06.09.2011

Re: Bezobrazluk Beogradske filharmonije

8c_competizione 8c_competizione 22:19 06.09.2011

Re: Bezobrazluk Beogradske filharmonije

"... cist bezobrazluk i vredjanje ...." kada zatreba!

Vreme je da shvatish nivo svoje dvolicnosti!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:20 07.09.2011

Re: Bezobrazluk Beogradske filharmonije

Vreme je da shvatish nivo svoje dvolicnosti!


Ovo nije bilo dvolično, ovo je bio test. Uradio sam isto što i BGF, da vidim kako reagujete
Milan Novković Milan Novković 16:49 06.09.2011

Bio bi red, ...

...Beogradska filharmonija MORA da se izvini zbog ovakog odnosa prema javnosti, jer je to čist bezobrazluk i vređanje...

...da!

I čovek bi im ne samo brzo oprostio (opraštamo i ovako) nego i zaboravio.

Tamo je narod opsednut negativnim i muzičari su samo upali u tu reku površnog, jeftinog i brzopletog kritikovanja, stereotipa, generalizacija i ostalog.

Tuče koja ima mizeran potencijal da u "univerzum" dovede red.

Izviniti bi sad trebalo da im bude pitanje časti, sledeći, pošteniji izlaz na ulicu bi im bio utoliko potentniji kao ekipi koja ume da prevaziđe slabost umesto da se davi u njoj.
sevarlica sevarlica 16:56 06.09.2011

1 na 1

Ti seljaci svojim porezom finansiraju njihovu neprofitnu umetnost.


Ne sviđa mi se ovakav vid odvajanja na kulturne i one druge, kako su to pokušali članovi filharmonije, ali da se ne lažemo TI SELJACI NE PLAĆAJU POREZ UOPŠTE!!!
Od čega i da plaćaju??? Od ukradenih kola, reketa ili gudre???
Nije mi baš jasno?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:01 06.09.2011

Re: 1 na 1

Nije mi baš jasno?


Ni meni. Nemam pojma od čega plaća porez ona seljanka Biljana Srbljanović koja često ide u Ipanemu koja je u Strahinjića Bana. Sigurno švercuje heroin iz Azerbejdžana!

Izvinite, kakve su ovo generalizacije?

Ako ništa, makar plaćaju 18% PDV na popijenu kafu koji isto ide državi.
maca22 maca22 17:04 06.09.2011

Re: 1 na 1

Predrag Azdejković
Ni meni. Nemam pojma od čega plaća porez ona seljanka Biljana Srbljanović koja često ide u Ipanemu koja je u Strahinjića Bana. Sigurno švercuje heroin iz Azerbejdžana!

Ili statue za park.
jedi-knight jedi-knight 17:05 06.09.2011

Re: 1 na 1

Ni meni. Nemam pojma od čega plaća porez ona seljanka Biljana Srbljanović koja često ide u Ipanemu koja je u Strahinjića Bana. Sigurno švercuje heroin iz Azerbejdžana!


Digresija:
Ipanema je bila mesto za izlazak jos osamdesetih, tako da je, iako locirana u Srahinjica Bana, starija od "kulta" Silikonske doline
fifismack fifismack 17:16 06.09.2011

Re: 1 na 1

neće baš biti
ako se ne varam, oni plaćaju da budu tu viđeni
porez od 18% plaćaju vlasnici lokala na prodatu kafu za koju je izdat fiskalni račun
sevarlica sevarlica 17:17 06.09.2011

Re: 1 na 1

maca22
Predrag Azdejković
Ni meni. Nemam pojma od čega plaća porez ona seljanka Biljana Srbljanović koja često ide u Ipanemu koja je u Strahinjića Bana. Sigurno švercuje heroin iz Azerbejdžana!

Ili statue za park.



Ko zna šta je po tim statuama
sevarlica sevarlica 17:18 06.09.2011

Re: 1 na 1

jedi-knight
Ni meni. Nemam pojma od čega plaća porez ona seljanka Biljana Srbljanović koja često ide u Ipanemu koja je u Strahinjića Bana. Sigurno švercuje heroin iz Azerbejdžana!


Digresija:
Ipanema je bila mesto za izlazak jos osamdesetih, tako da je, iako locirana u Srahinjica Bana, starija od "kulta" Silikonske doline


Uprav!!! Po toj teoriji i Akademija je "klub u Knezu"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana