Život

Džabe si cepala mozak

Jelica Greganović RSS / 27.08.2011. u 18:06

 Baby.jpg Da se razumemo, ovo je prvi kontra blog koji pišem za skoro pet godina pisanja bloga ovde. Mnogi su mi kratili živce, mnogima sam i ja poradila na cepkanju istih, ali po prvi put ne želim da napišem komentar, već post-odgovor. Pre svega zato što ne mislim da pričam sama sa sobom, a vidim da autorka posta nema nameru da se pojavi i razgovara sa onima koji diskutuju na temu koju je postavila. Naravno, radi se o postu »Džabe si cepala matericu«.

  Ja sam svoju matericu pocepala četiri puta. Tri puta zbog tri carska reza kojima su spasavali život meni i deci koju sam rađala. Četvrti put zbog posledica pomenutih carskih rezova, kada su spasavali život samo meni. Zbog toga sam spremna u oči da skočim svakome ko mi kaže da sam to džabe uradila. »Najviše što čovek može da uradi u životu je da stvori drugog čoveka«, rekao je jedared moj drug Darko Rundek i ja se sa tim potpuno slažem. Ljudi se dive statuama ljudi, traživši i našavši u njima umetnost koja je to mahom zbog toga što uspe da napravi najpribližniju kopiju onoga što pravi Majka Priroda. I rađaju majke.

  Naravno da svako ima slobodan izbor da li će ili neće imati dete. Ponekad je taj izbor osujećen zdravstvenim problemima, zbog čega se većina ljudi koji ne mogu da imaju decu dobar deo svog života trudi da na neki od zakonom omogućenih načina »nadoknadi« svoj »nedostatak« i ima dete.

   Ma kako patetično zvučalo, deca ipak jesu najvažnije i najvrednije što imamo. Treba ih ceniti i voleti, jer samo pomoću ljubavi od deteta postaje čovek. Glavno merilo čoveka je njegov odnos prema drugim ljudima i živim bićima oko njega. Pre svega prema deci i na kraju krajeva prema majkama te dece. Znam ja da ima različitih majki, da ima i takvih koje to časno ime ne zaslužuju, ali kada neko ispljuje majke samo zato što očekuju da im se da mesto u autobusu ili da se puste preko reda, a da mu pri tome nije ugrožen život, već samo dovedeno u pitanje dobro vaspitanje i kratki živci, ja onda moram da kažem da to nisu problemi majke i dece koja plaču (što je stvarno skandalozna pojava), već onoga ko to govori ili piše.

   Majke su od praistorije do danas zaštićena vrsta i to bi tako i trebalo da bude. Čak i Majka Priroda sve svoje majke štiti najbolje što zna. Životinje majke su uvek mnogo manje upadljivog izgleda za razliku od mužjaka. Njihova »svrha« je da rode i odgaje produžetak vrste. A, produžetak vrste je, sviđalo se nama to ili ne, glavni domaći zadatak koji dobijamo u fajlu pri rođenju. Deca jesu naša budućnost, jer ako njih ne bude, neće biti nikoga ko će da vidi i one druge duhovne i domete uma ljudske vrste.

     Posebno sam osetljiva na žensko vređanje majki. Mogu da razumem (ali ne i da opravdam) kada muškarci ne razumeju šta sve prolazi žena do rođenja deteta, pa i posle. Ali da to ne razumeju same žene, čak i one koje nisu rodile, to mi je neshvatljivo. Da žena vređa majku, makar i u napisanom postu, i malu decu, to ne razumem i ne želim da razumem.

     Mogu i da objasnim, a ko ne voli ne mora da čita. Svejedno mi je. Ako su priče iz vojske dopuštena disciplina, ne vidim što to ne bi bio i potpuno prirodan i svakodnevni proces rađanja. Dakle, od trenutka kad vam vežu raširene noge kožnim kaiševima, tako da iznad sebe vidite samo plafon, pa vam zavuku prste i ruku ne bi li proverili, pregledali, napipali...sve do krvavog posla rađanja, žena prolazi kroz sve faze odricanja od stida i težak bol. Čak i kada to prođe, biće pocepana, zašivena, zakrpljena, sa krvavim flekama po sebi, školjka bola koji mora da pobedi samo da bi bila sposobna da brine za dete koje je rodila.

   »Kada bi muškarci rađali decu, ljudska vrsta bi odavno izumrla«, govorio je moj akušer, muškarac, lekar koji u Mariboru vodi ambulantu za rizične trudnoće. Tome je ponekad dodavao i čega se sve nagledao, kakvih patnji, trudnoća zbog kojih su žene svesno stavljale glavu u torbu, spasavanja ili gubljenja života...i sve to zbog par kilograma krvavog komada mesa, koji je mnogima od njih bio vredan rizikovanja sopstvenog života.

    Upravo zbog toga ne mogu da vidim drugačije nego kao čisti bezobrazluk vređanje majki i pisanje o deci kao sredstvu za zloupotrebu. Čega? Dolaženja na red preko reda? Stvarno strašno. Mislim onih pet ili deset minuta dužeg čekanja zato da žena sa detetom u ruci, ma šta značilo »novokomponovana«, ne bi morala da stoji...ili da se sa detetom u naručju ljulja u autobusu, uz opasnost da oboje padnu. Uz to obraćanje na »ti« nepoznatoj osobi, majci, je za mene – nevaspitanje. Gore od onog koje se toj majci, bez argumenata prebacuje.  Naslov mog teksta takođe ne sadrži persiranje, ali isključivo zbog toga što je parafraza.

     Da ne bih dužila, jer mislim da je i ovo previše odgovora za ionako po mnogim kriterijumima kratak tekst – deca su mala, a ne sitna, sitne su neke duše.


 



Komentari (1051)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

abrasax abrasax 22:23 28.08.2011

Re: Danas

fantomatsicna
Imam malo odstojanja ,pa samo da kazem,da mi je vrlo, vrlo,vrlo cudno da davanje prednosti majkama sa malom decom na bilo kom mestu uopste predstavlja temu ovolike diskusije..uvek sam mislila da je to najnormalnija stvar...kao sto je najnormalnije na takvim mestima postovati starije.


No comment, dear.

P.S. Je l' broj rečenica igrao ulogu? Ili je to ona-priča?
drnzvrc drnzvrc 22:40 28.08.2011

Re: Danas

Danas
Imam malo odstojanja ,pa samo da kazem,da mi je vrlo, vrlo,vrlo cudno da davanje prednosti majkama sa malom decom na bilo kom mestu uopste predstavlja temu ovolike diskusije..uvek sam mislila da je to najnormalnija stvar...kao sto je najnormalnije na takvim mestima postovati


I dalje u istu ploču?

Nije tema da li majke sa malom decom treba da imaju prednost. To se uopšte ne dovodi u pitanje. Tema je zloupotreba majčinskog položaja i oholo-bahati stav u takvim trenucima.

Da li mislite da svaka žena koja rodi dete postaje tim činom toliko posebna da treba svi da joj se klanjaju? Pa valjda je to uradila zbog sebe, da bi se ostvarila kao majka (što je samo po sebi izuzetno), a ne zato da bi joj okolina dodeljivala priznanja? Koliko samo majki ima na ovom svetu? Kad bi sve one zloupotrebljavale svoj položaj, odmah bi se međusobno “počupale”, priznale vi to, ili ne.

To što je žena rodila dete, ne znači automatski da je i dobra majka, jer neke rode iako to ne žele, neke ostave dete, neke ga čak i ubiju. Mnoge zloupotrebljavaju činjenicu da imaju dete. Neke, koje bi po svojim ljudskim kvalitetima bile izuzetne majke, nikad ne dožive mogućnost da imaju decu.

Ali, u Martininom tekstu vidite samo ono što hoćete da vidite, tj. da je ona protiv majčinstva i majki, što se objektivno nikako ne može zaključiti. Subjektivno možda.
mili92 mili92 22:44 28.08.2011

Re: Danas

Loš dan?
freehand freehand 22:47 28.08.2011

Re: Danas

Ali, u Martininom tekstu vidite samo ono što hoćete da vidite, tj. da je ona protiv majčinstva i majki, što se objektivno nikako ne može zaključiti. Subjektivno možda.

Jel ćeš ti ubuduće uz svaki tekst da daješ Prethodna uputstva šta i kako videti i šta i kako zaključiti?
I svoj osvrt na dihotomiju subjektivno/objektivno?
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:48 28.08.2011

Re: Danas


I dalje u istu ploču?

Da, ti i dalje u istu ploču.
drnzvrc drnzvrc 22:49 28.08.2011

Re: Danas

freehand
Ali, u Martininom tekstu vidite samo ono što hoćete da vidite, tj. da je ona protiv majčinstva i majki, što se objektivno nikako ne može zaključiti. Subjektivno možda.Jel ćeš ti ubuduće uz svaki tekst da daješ Prethodna uputstva šta i kako videti i šta i kako zaključiti? I svoj osvrt na dihotomiju subjektivno/objektivno?

Opa, evo i tebe. Odgovor je: uglavnom, DA. Mada ne vidim svrhu.
mikimedic mikimedic 23:08 28.08.2011

Re: Danas

Ali, u Martininom tekstu vidite samo ono što hoćete da vidite, tj. da je ona protiv majčinstva i majki, što se objektivno nikako ne može zaključiti. Subjektivno možda.


ajde kad smo krenuli da se autujem do kraja, drnzvrc je moj 18. lazni nik




Jelica Greganović Jelica Greganović 23:24 28.08.2011

Re: Danas

Odgovor je: uglavnom, DA. Mada ne vidim svrhu.

freehand freehand 23:28 28.08.2011

Re: Danas

mikimedic
Ali, u Martininom tekstu vidite samo ono što hoćete da vidite, tj. da je ona protiv majčinstva i majki, što se objektivno nikako ne može zaključiti. Subjektivno možda.


ajde kad smo krenuli da se autujem do kraja, drnzvrc je moj 18. lazni nik





Znaš šta, Miki?
Ja mislim da si ti the fuckin Schumpeter lično!
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:29 28.08.2011

Re: Danas

Ali, u Martininom tekstu vidite samo ono što hoćete da vidite, tj. da je ona protiv majčinstva i majki, što se objektivno nikako ne može zaključiti. Subjektivno možda.

S tim što je tvoje viđenje, naravno, objektivno, dok su naša, još naravnije, subjektivna.
spadalo92 spadalo92 15:19 29.08.2011

Re: Danas

drnzvrc
Danas
Imam malo odstojanja ,pa samo da kazem,da mi je vrlo, vrlo,vrlo cudno da davanje prednosti majkama sa malom decom na bilo kom mestu uopste predstavlja temu ovolike diskusije..uvek sam mislila da je to najnormalnija stvar...kao sto je najnormalnije na takvim mestima postovati


I dalje u istu ploču?

Nije tema da li majke sa malom decom treba da imaju prednost. To se uopšte ne dovodi u pitanje. Tema je zloupotreba majčinskog položaja i oholo-bahati stav u takvim trenucima.


Evo, ja tvrdim da ni jedna majka na svetu ne zloupotrebljava svoj položaj ili svoje dete za bilo šta. Dokažite mi suprotno.
drnzvrc drnzvrc 20:35 29.08.2011

Re: Danas

spadalo92

drnzvrc
Danas Imam malo odstojanja ,pa samo da kazem,da mi je vrlo, vrlo,vrlo cudno da davanje prednosti majkama sa malom decom na bilo kom mestu uopste predstavlja temu ovolike diskusije..uvek sam mislila da je to najnormalnija stvar...kao sto je najnormalnije na takvim mestima postovati I dalje u istu ploču? Nije tema da li majke sa malom decom treba da imaju prednost. To se uopšte ne dovodi u pitanje. Tema je zloupotreba majčinskog položaja i oholo-bahati stav u takvim trenucima. Evo, ja tvrdim da ni jedna majka na svetu ne zloupotrebljava svoj položaj ili svoje dete za bilo šta. Dokažite mi suprotno.


Možeš ti da tvrdiš da na Adi Cinganliji ima tačno 1.234.567 kamenčića prečnika između 28 mm i 36 mm, pa bi ja sada to trebalo da dokazujem. Ne pada mi na pamet.
spadalo92 spadalo92 20:53 29.08.2011

Re: Danas

Tema je zloupotreba majčinskog položaja i oholo-bahati stav u takvim trenucima.

Ovo ti tvrdiš. Ja tvrdim da ne postoji zloupotreba majčinskog položaja i oholo-bahati stav u takvim trenucima. I nisam ja započeo temu. Onaj ko je započeo, na njemu je i da dokazuje. Ne misliš valjda da neko drugi treba da dokazuje tvoje teze?
drnzvrc drnzvrc 21:07 29.08.2011

Re: Danas

spadalo92
Tema je zloupotreba majčinskog položaja i oholo-bahati stav u takvim trenucima. Ovo ti tvrdiš. Ja tvrdim da ne postoji zloupotreba majčinskog položaja i oholo-bahati stav u takvim trenucima. I nisam ja započeo temu. Onaj ko je započeo, na njemu je i da dokazuje. Ne misliš valjda da neko drugi treba da dokazuje tvoje teze?


Dakle, ja tvrdim da je tema teksta zloupotreba pa treba da dokažem. Citat sa samog početka teksta:
“Zapravo, prezirem određenu vrstu roditelja dece uzrasta do 6 godina. Iste one ljude koji svoju decu doživljavaju kao propusnicu za mnoge državne i privatne ustanove, one koji vam se beče u gradskom prevozu sa facom "hej, ja imam dete, a ti ne, hajde ustupi mi, ne mesto, nego deo autobusa od ‘harmonike' do kraja jer ja ZABOGA imam dete!".

Izvoli, sad ti dokaži nedokazivo, kako ne postoji zloupotreba majčinskog položaja. Verovatno ćeš ispitati sve moguće slučajeve.
spadalo92 spadalo92 21:33 29.08.2011

Re: Danas

drnzvrc
spadalo92
Tema je zloupotreba majčinskog položaja i oholo-bahati stav u takvim trenucima. Ovo ti tvrdiš. Ja tvrdim da ne postoji zloupotreba majčinskog položaja i oholo-bahati stav u takvim trenucima. I nisam ja započeo temu. Onaj ko je započeo, na njemu je i da dokazuje. Ne misliš valjda da neko drugi treba da dokazuje tvoje teze?


Dakle, ja tvrdim da je tema teksta zloupotreba pa treba da dokažem. Citat sa samog početka teksta:
“Zapravo, prezirem određenu vrstu roditelja dece uzrasta do 6 godina. Iste one ljude koji svoju decu doživljavaju kao propusnicu za mnoge državne i privatne ustanove, one koji vam se beče u gradskom prevozu sa facom "hej, ja imam dete, a ti ne, hajde ustupi mi, ne mesto, nego deo autobusa od ‘harmonike' do kraja jer ja ZABOGA imam dete!".

Izvoli, sad ti dokaži nedokazivo, kako ne postoji zloupotreba majčinskog položaja. Verovatno ćeš ispitati sve moguće slučajeve.

Dakle ovde neko nešta prezire i to je samo po sebi dokaz da to postoji. Evo ja prezirem frikeflankice sa gejzlicama. Da li sam time dokazao da postoji nešta što se zove frikeflankica sa gejzlicom?
maca22 maca22 23:05 29.08.2011

Re: Danas

spadalo92
Dakle ovde neko nešta prezire i to je samo po sebi dokaz da to postoji. Evo ja prezirem frikeflankice sa gejzlicama. Da li sam time dokazao da postoji nešta što se zove frikeflankica sa gejzlicom?

A smoriste. Mozda sam videla par osoba u zivotu koje upotrebljavaju decu, ali to je bilo samo zato sto su usle podignutog nosa, u fazonu: "Ide drugarica majka, slanjaj se" sto bi rekao Zoran Radmilovic. Zato su upale u oci i eto zato znam za njih.
spadalo92 spadalo92 23:23 29.08.2011

Re: Danas

maca22
spadalo92
Dakle ovde neko nešta prezire i to je samo po sebi dokaz da to postoji. Evo ja prezirem frikeflankice sa gejzlicama. Da li sam time dokazao da postoji nešta što se zove frikeflankica sa gejzlicom?

A smoriste. Mozda sam videla par osoba u zivotu koje upotrebljavaju decu, ali to je bilo samo zato sto su usle podignutog nosa, u fazonu: "Ide drugarica majka, slanjaj se" sto bi rekao Zoran Radmilovic. Zato su upale u oci i eto zato znam za njih.

Ama ja znam da postoje takve osobe. Ali kada neko tek tako olako generalizuje tu pojavu, onda dobijem strašnu želju da se sprdam sa njim. I nisu samo u pitanju majke, već i penzioneri, pa i ljudi u punoj snazi kojima u redu odjednom "pozli". Što se mene tiče, puštam svakoga ispred sebe, ko god misli da mu se žuri više nego meni. U gradskom prevozu nikada ne sedim, čak i ako ima praznog mesta. Fala bogu, još sam u snazi. Ali sam spreman da uhvatim za uvo svakog kretena i da ga podignem sa sedišta ako vidim da se pravi da ne vidi pored sebe majku sa detetom ili nemoćnu osobu. Fala bogu i za to sam još u snazi. Bio sam nekada dobar bokser.
maca22 maca22 23:35 29.08.2011

Re: Danas

A pardon. :)
spadalo92 spadalo92 23:46 29.08.2011

Re: Danas

maca22
A pardon. :)


mili92 mili92 22:42 28.08.2011

Kockica

U svetu postoji jedno carstvo...
mlekac mlekac 22:58 28.08.2011

Ovo sad postaje

Stvarno zabrinjavajuce!

Da rezimiram - prvo se miki i JJ Beba sloze u stavu na Martininom postu.

Pa se Koksy slozi sa Elisom i Angie.

Pa Mariopan da preporuku Anginom komentaru.

Pa Krkar javno izjavi da se slaze sa Visnjom!

Ljudi, sta se to iza brda valja????
mikimedic mikimedic 23:02 28.08.2011

Re: Ovo sad postaje

Ljudi, sta se to iza brda valja????


cek cek mlekac sad kad vidis kad karagaca opali mikiju preporuku


mlekac mlekac 23:08 28.08.2011

Re: Ovo sad postaje

mikimedic
Ljudi, sta se to iza brda valja????


cek cek mlekac sad kad vidis kad karagaca opali mikiju preporuku




Zezaj ti, al' ova blogovestica ti kaze - ovo ce nesto mLogo gadno da ispadne...

Jedno moz' da bude slucajnost, al' ovoliko!

Ja sam najozbiljnije zabrinuta - sa sindrom i bez njega!
vishnja92 vishnja92 23:10 28.08.2011

Re: post

aj podseti me, zivota ti.

eje, pa ne mislis valjda da negujem fajl "mikimedic" na kompu, di znam.

ove tvoje sto ih gore opisujes krkaru nisu takve zato sto su majke, nego zato sto su takve (oduvek bile). sve ostale ce itekako da se pogrce - mada su verovatno uvek to i radile - zarad dece i sebe, i to je tako prosta istina.


the trolcina & jeres:
@trener -
ovaj... mnogo je cesci (i logicniji) slucaj da muskarac zenu hvata na bebu, nego obrnuto.

(zaklon)

edit - gde mi je otisao komentar
mikimedic mikimedic 23:11 28.08.2011

Re: Ovo sad postaje

Ja sam najozbiljnije zabrinuta - sa sindrom i bez njega!




mikimedic mikimedic 23:12 28.08.2011

Re: post

ove tvoje sto ih gore opisujes krkaru nisu takve zato sto su majke, nego zato sto su takve (oduvek bile). sve ostale ce itekako da se pogrce - mada su verovatno uvek to i radile - zarad dece i sebe, i to je tako prosta istina.


o njima pricam od prvog komentara kod martine.

o njima prica i martina.

ali kad vi to necete da cujete...
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:25 28.08.2011

Re: Ovo sad postaje

Stvarno zabrinjavajuce!

Da rezimiram - prvo se miki i JJ Beba sloze u stavu na Martininom postu.

Pa se Koksy slozi sa Elisom i Angie.

Pa Mariopan da preporuku Anginom komentaru.

Pa Krkar javno izjavi da se slaze sa Visnjom!

Ljudi, sta se to iza brda valja????

Zaboravila si da napišeš da si postala sindrom. Malo li je...
mlekac mlekac 23:29 28.08.2011

Re: post

mikimedic
ove tvoje sto ih gore opisujes krkaru nisu takve zato sto su majke, nego zato sto su takve (oduvek bile). sve ostale ce itekako da se pogrce - mada su verovatno uvek to i radile - zarad dece i sebe, i to je tako prosta istina.


o njima pricam od prvog komentara kod martine.

o njima prica i martina.

ali kad vi to necete da cujete...


Je li, zar te nije zabolelo grlo, il' bar prsti, od tolikog ponavljanja?

Mislim, stvarno...

Rek'o si svoje misljenje, (doduse, jes' da si ga malo set'o tamo-vamo i malkice menjao al' necemo u sitna crevca), dakle, izrekao si SVOJE misljenje, nisi uspeo da nas ubedis da si u pravu, al' iz nekog, samo tebi znanog razloga i dalje nas ubedjujes?

Ako ti je vec do sigranja, evo, ja cu da otvorim blog "Ubedjujete se s Mikijem". Pa lepo ljudi postave tezu, a ti udri kontra tezu i tako narednih sedam dana - mozda nekog i ubedis?

U prevodu, pocinjes da licis na stene koje od dosade juri sopstveni rep.

Zabavno za posmatranje prvih pet minuta. Posle pocnes da se pitas kako ne ukapira da ne moz' da ga stigne?

Sve u svemu, vidim da je krajnje vreme za (h)urmasice!



Prijatno!
mlekac mlekac 23:30 28.08.2011

Re: Ovo sad postaje

Jelica Greganović
Stvarno zabrinjavajuce!

Da rezimiram - prvo se miki i JJ Beba sloze u stavu na Martininom postu.

Pa se Koksy slozi sa Elisom i Angie.

Pa Mariopan da preporuku Anginom komentaru.

Pa Krkar javno izjavi da se slaze sa Visnjom!

Ljudi, sta se to iza brda valja????

Zaboravila si da napišeš da si postala sindrom. Malo li je...


A jes' to sam zaboravila!

Jelica Greganović Jelica Greganović 23:35 28.08.2011

Re: Ovo sad postaje

Sindromu jedan!
mikimedic mikimedic 23:37 28.08.2011

Re: post

Je li, zar te nije zabolelo grlo, il' bar prsti, od tolikog ponavljanja?

Mislim, stvarno...

Rek'o si svoje misljenje, (doduse, jes' da si ga malo set'o tamo-vamo i malkice menjao al' necemo u sitna crevca), dakle, izrekao si SVOJE misljenje, nisi uspeo da nas ubedis da si u pravu, al' iz nekog, samo tebi znanog razloga i dalje nas ubedjujes?


pa sad ovo bas nije korektno - jer ako bi pazljivo citala moje komentare, videla bi da ni za jotu nisam odstupio od svog prvobitnog stava (ja kad zajebem ja bar to javno priznam i pospem se pepelom).

nekorektno je da se na kraju i ti, i vrabac, i visnja, i jos par antimiki komentatora na kraju balade apsolutno sloze sa onim o cemu miki sve vreme prica.

(seti se tvog komentara, ne jelicinog, na prvoj strani na koji sam ja odgovorio sa 'ajde').

ali je to ok samo kad vi to kazete, ali ne i miki. a o martini da ne govorimo.

urmasice i te fore to ipak za one blogove o domacicama i malo manje ozbiljnim temama.




mili92 mili92 23:41 28.08.2011

Re: Ovo sad postaje

Vaservaga kaže da samnom ćeraš šegu...
mlekac mlekac 23:44 28.08.2011

Re: Ovo sad postaje

Jelica Greganović
Sindromu jedan!



Pa tako ti je to u zivotu - neko postane knjizevnica a neko sindrom!

Moracu da se poFalim na FB - nije uredu da ne obavestim ostatak covecanstva da sam postala sindrom!
vishnja92 vishnja92 23:46 28.08.2011

Re: post

antimiki komentator

mlekac mlekac 23:48 28.08.2011

Re: post

mikimedic
Je li, zar te nije zabolelo grlo, il' bar prsti, od tolikog ponavljanja?

Mislim, stvarno...

Rek'o si svoje misljenje, (doduse, jes' da si ga malo set'o tamo-vamo i malkice menjao al' necemo u sitna crevca), dakle, izrekao si SVOJE misljenje, nisi uspeo da nas ubedis da si u pravu, al' iz nekog, samo tebi znanog razloga i dalje nas ubedjujes?


pa sad ovo bas nije korektno - jer ako bi pazljivo citala moje komentare, videla bi da ni za jotu nisam odstupio od svog prvobitnog stava (ja kad zajebem ja bar to javno priznam i pospem se pepelom).

nekorektno je da se na kraju i ti, i vrabac, i visnja, i jos par antimiki komentatora na kraju balade apsolutno sloze sa onim o cemu miki sve vreme prica.

(seti se tvog komentara, ne jelicinog, na prvoj strani na koji sam ja odgovorio sa 'ajde').

ali je to ok samo kad vi to kazete, ali ne i miki. a o martini da ne govorimo.

urmasice i te fore to ipak za one blogove o domacicama i malo manje ozbiljnim temama.







Lepo sam znala da ne treba da ti pricam u sitne sate jer ce mi se zavrteti u glavi!

Aman, zaman, pa raspravljas sa mnom jos od Martininog bloga i nismo se slozili (il' bar ja ne primetih da smo se slozili) a sad me jos ubedjujes kako sam se slozila sa tobom samo sto to nisam rekla?

Pazi, da nisam cetvrt veka udata za jednog koji me povremeno ubedjuje kako bolje od mene zna sta mislim iako ja uopste ne mislim to u sta me ubedjuje, mozda bih se i zbunila. Ovako, poznat mi slucaj pa cu da se manem corava posla.

A ako ne volis (h)urmasice, to s' mog'o o'ma da reces - moz' da padne i neko meze, il' salata, il' pecenje...

Mislim, treba povratiti snagu posle ovolike diskusije!

spadalo92 spadalo92 23:53 28.08.2011

Re: post

Sve u svemu, vidim da je krajnje vreme za (h)urmasice!



Prijatno!

Mlekac, šta reći, a ne zaplakati...meni čet'r komaTa! A je l' ima boze, jal limunade?
mlekac mlekac 23:54 28.08.2011

Re: post

spadalo92
Sve u svemu, vidim da je krajnje vreme za (h)urmasice!



Prijatno!

Mlekac, šta reći, a ne zaplakati...meni čet'r komaTa! A je l' ima boze, jal limunade?


Po zelji




EDIT:
Posto Miki rekao da ih nece - slobodno uzmi celu tepsiju. Ako se predomisli napravicemo mu druge.

EDIT 2:
Uf, taman sam mislila da mi miki mazn'o 500, al' pretekla sam ga za dva minuta! Bravo ja!
mikimedic mikimedic 00:05 29.08.2011

Re: post

Aman, zaman, pa raspravljas sa mnom jos od Martininog bloga i nismo se slozili (il' bar ja ne primetih da smo se slozili) a sad me jos ubedjujes kako sam se slozila sa tobom samo sto to nisam rekla?


ja stvarno ne znam sta si ti ovim htela da kazes - osim da potvrdis moj stav.

Maco, ako nisi primetila - vecina se nije bunila zbog same teme



spadalo92 spadalo92 00:06 29.08.2011

Re: post

mlekac
spadalo92
Sve u svemu, vidim da je krajnje vreme za (h)urmasice!



Prijatno!

Mlekac, šta reći, a ne zaplakati...meni čet'r komaTa! A je l' ima boze, jal limunade?


Po zelji




EDIT:
Posto Miki rekao da ih nece - slobodno uzmi celu tepsiju. Ako se predomisli napravicemo mu druge.

Dobar je Miki, sjajan...(iz kog li je ovo filma?)
mikimedic mikimedic 00:07 29.08.2011

Re: post

visnja



mlekac mlekac 00:17 29.08.2011

Re: post

mikimedic
Aman, zaman, pa raspravljas sa mnom jos od Martininog bloga i nismo se slozili (il' bar ja ne primetih da smo se slozili) a sad me jos ubedjujes kako sam se slozila sa tobom samo sto to nisam rekla?


ja stvarno ne znam sta si ti ovim htela da kazes - osim da potvrdis moj stav.

Maco, ako nisi primetila - vecina se nije bunila zbog same teme





A ti ako nisi primetio ja to napisala jos kod Martine - da nije problem u temi nego u nacinu na koji je obradjena.

A kad smo kod podsecanja, ti si se, druze, nasao na udaru, izmedju ostalog, zbog

mikimedic
potpisujem svaku martininu rec i mislim da je vrlo ocigledno objasnila sta misli o maltretiranju samog deteta.


Tek posle si poceo da se vadis kako te ne zanima nacin na koji je tekst pisan i te fore.

Ako eksplicitno napises da potpisujes sve sto je neko napisao, potpisujes i stil pisanja - dzaba ti posle vadjenje.

A to sto kazem da nije problem u temi - tema je povod za diskusiju, to ne znaci da nam se stavovi slazu.

A ne slazu se - koliko god se trudio da me ubedis.

Ajde, odoh u krpe - posto sam besposlena majka, moram da uranim, znas kako je, pocinje uskoro skola, treba svasta da se obavi.

Laku noc!
spadalo92 spadalo92 00:18 29.08.2011

Re: post

mlekac
spadalo92
Sve u svemu, vidim da je krajnje vreme za (h)urmasice!



Prijatno!

Mlekac, šta reći, a ne zaplakati...meni čet'r komaTa! A je l' ima boze, jal limunade?


Po zelji




EDIT:
Posto Miki rekao da ih nece - slobodno uzmi celu tepsiju. Ako se predomisli napravicemo mu druge.

EDIT 2:
Uf, taman sam mislila da mi miki mazn'o 500, al' pretekla sam ga za dva minuta! Bravo ja!

Jao, ne mogu da te nađem na fejsu! Znam da si ovde maca, a tamo kuca. Ali se nemogu setiti nika. Aj' me poseti na mom profilu!
mlekac mlekac 00:21 29.08.2011

Re: post

spadalo92

Jao, ne mogu da te nađem na fejsu! Znam da si ovde maca, a tamo kuca. Ali se nemogu setiti nika. Aj' me poseti na mom profilu!


Ostavila ti porukicu.
mikimedic mikimedic 00:43 29.08.2011

Re: post

A kad smo kod podsecanja, ti si se, druze, nasao na udaru, izmedju ostalog, zbog


a u f -

ja sam mislio da je uobicajeno da kad se sa nekim slazes na blogu napises p o t p i s u j e m.

a kad se slazes na kvadrat

onda napises 'potpisujem svaku rec'.

slazem se sa njenim stavom i potpisujem.

da je zloupotreba roditeljstva nesto prilicno bedno.

Ako eksplicitno napises da potpisujes sve sto je neko napisao, potpisujes i stil pisanja - dzaba ti posle vadjenje.


stil pisanja ne potpisujem, i ne smatram, as explained above, da blogofraza 'potpisujem svaku rec' ima bilo koje drugo znacenje osim ovog aboveexplained.


A ne slazu se - koliko god se trudio da me ubedis.


samo mi kazi, ali onako iskreno - sta mislis o mom primeru;

pa cemo videti da li se slazemo ili ne.

cvetic i tebi i 'ku noc.
fantomatsicna fantomatsicna 00:48 29.08.2011

Re: post

Sve u svemu, vidim da je krajnje vreme za (h)urmasice!

Evo nesto slatko i od mene.Uvek dam mojoj klinki prednost na ovaj kolac
929292 929292 03:05 29.08.2011

Re: post

ja cu da otvorim blog "Ubedjujete se s Mikijem". Pa lepo ljudi postave tezu, a ti udri kontra tezu i tako narednih sedam dana



ovo bi trebalo da postoji stalno, a ne samo 7 dana.
mrale54 mrale54 06:33 29.08.2011

Re: post

mikimedic
- jer ako bi pazljivo citala moje komentare,







Ja merio vreme. Brže pročitam "Rat i mir" i "Srpsku trilogiju" nego sve tvoje komentare.
Života mi...
maksa83 maksa83 06:39 29.08.2011

Re: post

onda napises 'potpisujem svaku rec'.

slazem se sa njenim stavom i potpisujem.

da je zloupotreba roditeljstva nesto prilicno bedno.


Mislim da bi imao veliki problem da nađeš nekog ko će potpisati stav koji glasi "zloupotreba roditeljstva je nešto sjajno i iz sve snage podržavam".

Miki.

5%.

Tinkabaudit.




P.S. Ali to nije strašno, stvarno - tako je arhetipski i biološki postavljeno da bi se kmekavci rađali en masse. Malo je samo šašavo kad se troše noći i dani i kilobajti da se objasni "nisam pao sa skija nego izveo složenu akrobatsku figuru, a kočenje glavom o sneg je deo performansa".

P.P.S. Verovatno si predugo negde drugde, pa nemaš predstavu koliko je ovde trudnica i/ili majka zapravo non-stop (no pun intended) jebena stranka, pogotovo u privatnim firmama. Paradoksalno, čak i žene bez dece imaju problem pošto ih na intervjuima i konkursima posmatraju kao nekog ko će "odmah da zatrudni i ode" i opet si u problemu.
Što se tiče tvog primera, da zanemarimo (a zapravo ne treba) humani aspekt i zadržimo se u domenu produktivnosti i posla - ja kažem da je taj koji "pusti" majku da ode da obavlja svoje majčinske poslove pametan, pošto će žena koju u tome nešto sprečavaš biti a) ljuta i nezadovolja, b) defokusirana zato što brine o tome šta joj je sa detetom, i sve u svemu neće raditi najbolji mogući posao na kratke, srednje i duge staze. Ako joj ostaviš slobodnog prostora koliko joj god treba i kažeš "e, pusti ovo i idi radi šta moraš" i poštuješ njene životne fokuse dobićeš mnogo više na srednje i duge staze. To ti je neko moje iskustvo iz prethodnog života. A ova što nema dece i ostaje duže treba da traži veću platu ili nađe firmu u kojoj se prekovremeno plaća ako je situacija pritiska.
angie01 angie01 08:13 29.08.2011

Re: Ovo sad postaje

mlekac



e, molim te da me ne stavljas u ovakve kontekste!
angie01 angie01 08:17 29.08.2011

Re: post

maksa83



mlekac mlekac 10:24 29.08.2011

Re: Ovo sad postaje

angie01
mlekac



e, molim te da me ne stavljas u ovakve kontekste!


Sorry, angie - samo sam prepisla deo komentara s Martininog bloga. Necem vise.
gedza.73 gedza.73 14:43 29.08.2011

Re: Ovo sad postaje

cek cek mlekac sad kad vidis kad karagaca opali mikiju preporuku

ček, ček, mlekac, sad kad vidiš da Karagaća opali Mikija bez preporuke

Povlačenje, crni Miki, povlačenjee!!!
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:41 29.08.2011

Re: Ovo sad postaje

sad kad vidiš da Karagaća opali Mikija bez preporuke

Ovo mi promaklo...sve što bih imala da kažem se svodi na: IJU!
mikimedic mikimedic 15:42 29.08.2011

Re: Ovo sad postaje

Ovo mi promaklo...sve što bih imala da kažem se svodi na: IJU!


to je sve sto imas da kazes?
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:07 29.08.2011

Re: Ovo sad postaje

to je sve sto imas da kazes?

Na taj citat - da.
Kosmogina Kosmogina 02:55 29.08.2011

O cepanju materice i mozga


Prvo

Materica je vrlo rastegljiv (najrastegljiviji) reproduktivni organ koji može da se pocepa isključivo mehaničkim povredama zadobijenih prilikom saobraćajne ili neke druge nesreće, zatim nasilnim, grubim uguravanjem predmeta prilikom seksualnog zlostavljanja - iživljavanja - silovanja, ili sprovođenjem hirurške intervencije, kada se ne cepa (sama od sebe) već "reže" (carski rez, ginekološka operacija, odstranjivanje). Darivanje novog života - porođaj, ni u kom slučaju ne možemo podvesti pod cepanje materice, osim u poetsko-metaforičkom obliku, što ovde nije slučaj ni kod J. ni kod M. Ali time Jelica izražava svoje negodovanje i implicira na promenjen naslov i krajnju poruku posta autorke M. (koja se potom nije oglasila na svom blogu), gde i dalje stoji (i bode oči) zaključak: "Džabe si cepala matericu. Ti si nikakva majka."

Može se zaključiti da se autorka M. oseća neprijatno zbog komentara, a možda i zbog svojih neodmerenih izraza (pocepana materica, kmekavci, ženturače i sl.), jer je preimenovala post, suzdržala se komentara i zaključala post za dalje komentare.

Jelicinu potrebu da kao majka i "višestruka povratnica" u božanstvenom iskustvu (i muci) rađanja i odgajanja dece napiše ovaj kontrapost, potpuno razumem i opravdavam.

Drugo

Prilikom porođaja, ono što jedino može da se pocepa je grlić materice. Komentatorima je očigledno stalo do preciznih objašnjenja i izjašnjavanja, pa nastojim da pojasnim medicinski fenomen "cepanja" ženskog polnog organa. Kada se grlić materice pocepa tokom prirodnog porođaja, on se teže ušiva i regeneriše jer su naprsline višestruke i neravnomerne, te se u najvećem broju slučajeva radi epiziotomija, tj. zasecanje grlića materice skalpelom, da bi se bebi olakšao dolazak na svet, a i da bi ušivanje grlića nakon porođaja porodilji i akušeru bili olakšani.

Treće

Šta mi se u ovom trenutku čini najupečatljivijim, a što dovodi do "cepanja mog mozga", je gomila neprimerenih komentara i međusobna nesuvisla prepucavanja komentatora-ki koja su najčešće bez mnogo veze sa ijednim od oba posta.

Kakva se odgovornost i značaj pridaju postovima na blogu, a kolike se odgovornosti i kompetencije prihvataju komentatori, su u totalnom neskladu. Počinjem da verujem u to da ne postoji toliko dobar tekst (post) kog nisu upropastili ili dobrim delom obezvredili komentatori. U svakom slučaju, zahvaljujem svima na ovoj lekciji iz ponašanja na blogu!

O podizanju dece

Dečije reakcije odražavaju dečije raspoloženje, a ono zavisi od mnogo činioca. Ako je malo dete u kafani ili napolju na ulici sa roditeljima dočekalo sitne sate, a pri tom je vedro, raspoloženo ili spava mirnim snom u svojim kolicima, to znači da mu je dobro. Kad vrišti, plače, besni, ruši sve oko sebe i "uznemirava okolinu", a nije ni gladno ni žedno, to znači da dete treba odvesti kući na spavanje jer je umorno ili ga nešto muči (zubi, stomak, temperatura), ako nije ukakano.

Bez obzira na nebulozne zakonske i moralne propise (kuda i u koje vreme se kretati sa rođenom decom), bez obzira na gužve u prevozu, redove i nervozu pred šalterima i kasama, pa i kućne posete gde je strah od "preživahne ili kenjkave tj. nepodnošljive" dece prisutniji nego od njihovih pijanih, svadljivih ili prepopustljivih roditelja, SVI treba da prate i uvažavaju svoju decu, kao i da svoje interese podređuju njihovim, dok deca ne postanu sposobna da dobrovoljno ostaju sama kod kuće bez straha od napuštenosti, samoće ili mraka.

Unfuckable Unfuckable 05:24 29.08.2011

Re: O lupetanju

"Prilikom porođaja, ono što jedino može da se pocepa je grlić materice. Komentatorima je očigledno stalo do preciznih objašnjenja i izjašnjavanja, pa nastojim da pojasnim medicinski fenomen "cepanja" ženskog polnog organa. Kada se grlić materice pocepa tokom prirodnog porođaja, on se teže ušiva i regeneriše jer su naprsline višestruke i neravnomerne, te se u najvećem broju slučajeva radi epiziotomija, tj. zasecanje grlića materice skalpelom..."


Bilo bi lepo i sasvim osvežavajuće da bar žena pokuša da skapira razliku između materice i vagine, kad već dosta muškaraca to ne uspeva.

sa linka:
"Ginekolog makazicama ili malim skalpelom zasjeca mehko tkivo vagine..."

Kakva se odgovornost i značaj pridaju postovima na blogu, a kolike se odgovornosti i kompetencije prihvataju komentatori, su u totalnom neskladu. Počinjem da verujem u to da ne postoji toliko dobar tekst (post) kog nisu upropastili ili dobrim delom obezvredili komentatori.
maksa83 maksa83 06:59 29.08.2011

Re: O cepanju materice i mozga

Kosmogina

Prvo
Drugo
Treće

Najzad neko ko se razume

Konačno da se začuje glas eksperta usred svog ovog amaterizma.

Kad si već u ordinaciji, da li možeš da mi kažeš poreklo izreke: "šta se smeješ k'o pi*ka na nove gaće"?


Hvala unapred!
yugaya yugaya 07:43 29.08.2011

Re: O kosmolupetanju

Unfuckable
Bilo bi lepo i sasvim osvežavajuće da bar žena pokuša da skapira razliku između materice i vagine, kad već dosta muškaraca to ne uspeva.



Kosmogina
Darivanje novog života - porođaj, ni u kom slučaju ne možemo podvesti pod cepanje materice,

uterine rupture

epiziotomija, tj. zasecanje grlića materice skalpelom,

episiotomy 101

, a kolike se odgovornosti i kompetencije prihvataju komentatori,

Where is my cervix?
freehand freehand 07:45 29.08.2011

Re: O lupetanju

Bilo bi lepo i sasvim osvežavajuće da bar žena pokuša da skapira razliku između materice i vagine, kad već dosta muškaraca to ne uspeva.

NIkad ne bih pogodio šta će će da ga trgne iz letargije.
angie01 angie01 07:51 29.08.2011

Re: O cepanju materice i mozga

Kosmogina


samo nisi zadala, sta ko treba 100X da napise na tabli!
mlekac mlekac 10:37 29.08.2011

Re: O lupetanju

Unfuckable


Bilo bi lepo i sasvim osvežavajuće da bar žena pokuša da skapira razliku između materice i vagine, kad već dosta muškaraca to ne uspeva.


Stigao Unf! Odoh po kokice!
outcast outcast 13:55 29.08.2011

Re: O cepanju materice i mozga

Kosmogina
.DrugoPrilikom porođaja, ono što jedino može da se pocepa je grlić materice.




Kosmogina
.
Komentatorima je očigledno stalo do preciznih objašnjenja i izjašnjavanja, pa nastojim da pojasnim medicinski fenomen "cepanja" ženskog polnog organa. Kada se grlić materice pocepa tokom prirodnog porođaja, on se teže ušiva i regeneriše jer su naprsline višestruke i neravnomerne, te se u najvećem broju slučajeva radi epiziotomija, tj. zasecanje grlića materice skalpelom, da bi se bebi olakšao dolazak na svet, a i da bi ušivanje grlića nakon porođaja porodilji i akušeru bili olakšani.


I u ovoj izjavi je sublimirana sva glupost onih koji pojma nemaju o anatomiji zenskih polnih organa.


angie01 angie01 14:43 29.08.2011

Re: O cepanju materice i mozga

outcast


igzektli!
maca22 maca22 15:29 29.08.2011

Re: O kosmolupetanju

Yugaya ima naj-naj interenet credibility & respectability. :)
freehand freehand 16:16 29.08.2011

Re: O cepanju materice i mozga

Ma jel ovo KosmoĐina?!
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:11 29.08.2011

Re: O cepanju materice i mozga

I u ovoj izjavi je sublimirana sva glupost onih koji pojma nemaju o anatomiji zenskih polnih organa.


E, ajd me sad ti poštedi sa tom glupošću, možeš to nazvati i neznanjem, ne moraš odmah da lupaš šamare naokolo. Znala, ne znala, ne moraš da je vređaš.
Kosmogina Kosmogina 14:36 30.08.2011

Re: O kosmolupetanju


Dok se vi bavite rupturama cervixa i prskanjem spoljnih i unutrašnjih delova vulve, mene više zanima poenta teksta i pitanje "kako i kuda sa decom"! Do toga niste stigli.
Evo vagine da je još malo studirate, stručnjaci!


I o porođaju treba da utvrdite znanje! Pršti na sve strane!




A ja odoh sad sa šestoro dece u banku (dva moja, tri sestrina, jedno komšijsko) peške! (nema mesta u taksiju za nas sedmoro, a i u busu me gledaju preneraženo, ko idiotkinju, ne smemo ni da sednemo, da nas ne bi rastrgli takvi slični vama)
outcast outcast 15:01 30.08.2011

Re: O cepanju materice i mozga



E, ajd me sad ti poštedi sa tom glupošću, možeš to nazvati i neznanjem, ne moraš odmah da lupaš šamare naokolo.


Nemoguce ne znati bar malo nesto o svemu, u ovom veku i svetu informacija, tek toliko da ne ispadnes glup u drustvu, ako vec nemas dovoljno obrazovanja da znas neke osnovne stvari iz anatomije, pogotovo ako je to tvoje spostveno telo.

Znala, ne znala, ne moraš da je vređaš.


Sto je vredjanje reci da je neko izvalio glupost? Jedno petnaestak posetilaca ovog bloga ne deli tvoje misljenje...


tihomir_simcic tihomir_simcic 07:22 29.08.2011

Bucko tradicionalista

Ja se čak i slabo sećam - ali je ona zapamtila i podsetila me na to kad sam došao da upoznam jednu predivnu devojčicu - da sam joj rekao jebeš projekte, rađaj decu, biće projekata i sve što ostaviš čekaće te dok sam ja živ

jebeš,rađaj decu, jebeš,rađaj decu, jebeš,rađaj decu, jebeš, rađaj decu,jebeš,biće .
U Srbiji nikad neće biti moguće povesti diskusiju o kontraverznim pitanjima trezveno i hladne glave zato što je sredina mala,učmala i gdje svako svakog zna i gdje svi imaju milion ličnih primjera u kojima su emotivno involvirani.Puno je lakše i rekao bih,za Srbiju jedino moguće, postaviti nekoga kao bucko,proglasiti ga kao univerzalni autoritet za sve i svašta,koji kad kaže RAĐAJ!!! onda rađaj,kad kaže JEBI!!! onda jebi.Jagodina je,čini mi se već uspješno odradila projekat: UPOZNAJ/ŽENI/LJETUJ/NEMOJ GA VADITI NA LJETOVANJU.
maksa83 maksa83 08:16 29.08.2011

Re: Bucko tradicionalista

U Srbiji nikad neće biti moguće povesti diskusiju o kontraverznim pitanjima trezveno i hladne glave zato što je sredina mala,učmala

Meni ovaj monolog Kriptonjanina bačenog na Zemlju uvek izmami suzu.

NEMOJ GA VADITI NA LJETOVANJU.

Kad je Palma to rekao?

(smajli mikimedic u pokušaju)
koksy koksy 08:57 29.08.2011

Re: Bucko tradicionalista

jebeš,rađaj decu, jebeš,rađaj decu, jebeš,rađaj decu, jebeš, rađaj decu,jebeš,biće .
U Srbiji nikad neće biti moguće povesti diskusiju o kontraverznim pitanjima trezveno i hladne glave zato što je sredina mala,učmala i gdje svako svakog zna i gdje svi imaju milion ličnih primjera u kojima su emotivno involvirani.Puno je lakše i rekao bih,za Srbiju jedino moguće, postaviti nekoga kao bucko,proglasiti ga kao univerzalni autoritet za sve i svašta,koji kad kaže RAĐAJ!!! onda rađaj,kad kaže JEBI!!! onda jebi.Jagodina je,čini mi se već uspješno odradila projekat: UPOZNAJ/ŽENI/LJETUJ/NEMOJ GA VADITI NA LJETOVANJU.


E moj miki, vidiš kako je tiKomir stamen i nepokolebljiv. Nije ko ti što prvo potpišeš svaku reč pa onda ubacuješ u rikverc. Pa ne potpisuješ stil pa "zamišljaš primere", pa trt-mrt...
A vidi njega! Ta trezvena i hladnotikvanska rezolutnost...
mariopan mariopan 09:51 29.08.2011

Re: Bucko tradicionalista

tihomir_simcic
Ja se čak i slabo sećam - ali je ona zapamtila i podsetila me na to kad sam došao da upoznam jednu predivnu devojčicu - da sam joj rekao jebeš projekte, rađaj decu, biće projekata i sve što ostaviš čekaće te dok sam ja živ

jebeš,rađaj decu, jebeš,rađaj decu, jebeš,rađaj decu, jebeš, rađaj decu,jebeš,biće .
U Srbiji nikad neće biti moguće povesti diskusiju o kontraverznim pitanjima trezveno i hladne glave zato što je sredina mala,učmala i gdje svako svakog zna i gdje svi imaju milion ličnih primjera u kojima su emotivno involvirani.Puno je lakše i rekao bih,za Srbiju jedino moguće, postaviti nekoga kao bucko,proglasiti ga kao univerzalni autoritet za sve i svašta,koji kad kaže RAĐAJ!!! onda rađaj,kad kaže JEBI!!! onda jebi.Jagodina je,čini mi se već uspješno odradila projekat: UPOZNAJ/ŽENI/LJETUJ/NEMOJ GA VADITI NA LJETOVANJU.

E, neka si nam rek'o.
mrale54 mrale54 10:00 29.08.2011

Re: Bucko tradicionalista

tihomir_simcic


A, tu si!
Jebiga, nisi fer, stvarno...
Ja se, bre, ubih da od Spadala otmem titulu "najvećeg zajebanta bloga",
a ti upadneš i o'ma pretenduješ na prvo mesto.
Pa, gde je tu sportski duh...
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:12 29.08.2011

Re: Bucko tradicionalista

jebeš,rađaj decu, jebeš,rađaj decu, jebeš,rađaj decu, jebeš, rađaj decu,jebeš,biće .
U Srbiji nikad neće biti moguće povesti diskusiju o kontraverznim pitanjima trezveno i hladne glave zato što je sredina mala,učmala i gdje svako svakog zna i gdje svi imaju milion ličnih primjera u kojima su emotivno involvirani.Puno je lakše i rekao bih,za Srbiju jedino moguće, postaviti nekoga kao bucko,proglasiti ga kao univerzalni autoritet za sve i svašta,koji kad kaže RAĐAJ!!! onda rađaj,kad kaže JEBI!!! onda jebi.Jagodina je,čini mi se već uspješno odradila projekat: UPOZNAJ/ŽENI/LJETUJ/NEMOJ GA VADITI NA LJETOVANJU.


Bucko, ti li si?
spadalo92 spadalo92 12:32 29.08.2011

Re: Bucko tradicionalista

mrale54
tihomir_simcic


A, tu si!
Jebiga, nisi fer, stvarno...
Ja se, bre, ubih da od Spadala otmem titulu "najvećeg zajebanta bloga",
a ti upadneš i o'ma pretenduješ na prvo mesto.
Pa, gde je tu sportski duh...

Nemate šanse, miševi! Ja sam školu učio kod Biljane Srbljanović i Igora Mandića. A kod Jelice sam polagao diplomski. Jebitačna kombinacija!
mrale54 mrale54 12:50 29.08.2011

Re: Bucko tradicionalista

E, jebiga sad!
Sa takvim CV-jem je stvarno teško izaći na kraj!
Mada... Još ne videsmo koje ćitabe ima "veseli" TiKomir?
mrale54 mrale54 09:46 29.08.2011

E, pa dosta zezanja!

Čisto da me ne shvatite neozbiljno, a, ja konjina od šest banki!
Pazi 'vamo!
Kroz zajebanciju sam pokušao da kažem, svima, da nije u pitanju samo post "Džabe si cepala matericu", već sva četiri posta koja je, mlada nam novinarka, dala na uvid od 5-og avgusta tekuće god. u VIP statusu.
Da podsetim - švercovanje, promoterka, mladi novinari i ovo poslednje.
Još nije jasno?
Evo hinta - na kukanje naše plavušuce da su mladi novinari ceđeni k'o limun od strane medijskih kuća i niko ih "ne razume", ja okačim link kako "reporterka", na sred stadiona, skida pantalone i pokazuje dupe fudbaleru koga intervjuiše, a ona mi odgovori - "genijalan spot!"!
Još uvek ništa?
Pa, vidi - tema k'o tema, jel' - stil pisanja - prepoznatljiv u svim postovima, ali ovde se radi o tome da je ovo NAČIN razmišljanja i STIL života!
Htedoh da verujem da je to, ipak, prolazna faza u odrastanju, ali moje pitanje samom sebi - kako će ona vaspitavati svoju decu (kad i ako ih bude imala) me je otreznilo!
Shodno tome, , ja mogu samo da se zajebavam na njenim postovima!
To, što je zaključala blog za komentare zbog "uvreda i MOJIH roditelja", (zamisli ima ih!) dovoljno govori o njoj! U prevodu - kad ti vređaš tuđe osećaje, to je OK, ali, ako ti neko uputi kritiku - pozivamo se na tatu i mamu - koji, jelte - čitaju blog!
Što nas čini slepim kod očiju!

Au, jebote koliki sam komentar napisao?
Sam sebe podsećam na mikija.
Pade mi na pamet - možda bi trebalo da promeni profesiju - brži su njegovi prsti na tastaturi nego Pogorelićevi na klavijaturi!

PS. Čekam Tihomira pa da se vratim neozbiljnosti!
Jebiga, šta je umetnik bez inspiracije?
highshalfbooze highshalfbooze 10:16 29.08.2011

Re: E, pa dosta zezanja!

Čisto da me ne shvatite neozbiljno, a, ja konjina od šest banki!
Pazi 'vamo!
...

Jedini post od više stotina na ovom blogu koji vredi pročitati.

Posle dve decenije od početka menjanja vrednosti u ovoj zemlji i vaspitavanja naraštaja u duhu tuđih "vrednosti", počele su da izlaze mlade generacije vaspitavane u tom duhu.
Ovo je očigledan rezultat toga.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:52 29.08.2011

Re: E, pa dosta zezanja!

Pa, vidi - tema k'o tema, jel' - stil pisanja - prepoznatljiv u svim postovima, ali ovde se radi o tome da je ovo NAČIN razmišljanja i STIL života!


upravo tako, velika preporuka za ovaj komentar
mrale54 mrale54 10:54 29.08.2011

Re: E, pa dosta zezanja!

highshalfbooze

Jedini post od više stotina na ovom blogu koji vredi pročitati.

Molio bih za pojašnjenje - na koji si post mislio?


Posle dve decenije od početka menjanja vrednosti u ovoj zemlji i vaspitavanja naraštaja u duhu tuđih "vrednosti", počele su da izlaze mlade generacije vaspitavane u tom duhu.
Ovo je očigledan rezultat toga.



Pa, sad... meni su i sin i ćerka tu, u generaciji sa novinarkom nam, i primećujem dijametralnu razliku u načinu razmišljanja između njih.
E, sad, ako sam ja "kriv" što sam svoju decu vaspitao sa, nekim, elementarnim detaljima tradicije i poštovanja, onda počinjem da shvatam njeno zaključavanje posta - ZBOG NJENIH roditelja!
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 11:26 29.08.2011

Sitniš

deca su mala, a ne sitna, sitne su neke duše.

Sve što je napisano, lično bih potpisao ali i ovo bi bilo sasvim dovoljno.

Inače, pre nekoliko godina radio sam na nekoj kampanji za promociju dojenja. Tokom jednog događaja (ili ti eventa) u Zemunu smo snimali razgovore sa majkama malih beba. Mnoge od njih su rekle da najvece neprijatnosti doživljavaju od drugih žena. Ni dan danas ne mogu da poverujem da je to toliko učestalo, pripisivao sam to činjenici da je je razočarenje veće kada dođe od nekoga čija se podrška više očekuje, u ovom slučaju od žena.
Posle ovog cepanja zdravog razuma i vaspitanja, nekako sam uvereniji da su objektivno sagledale situaciju.

Do duše, kao muškarac, lično ovih meseci stojim sa bebom u kolicima ili u rukama na pešačkim prelazima i čekam da prozvižde razni automobili svih klasa koje voze podjednako i vozači i vozačice, ne bih li bezbedno stigao kuda smo naumili.
pruki pruki 11:52 29.08.2011

cepanje

Ako sam slučajno dvaputa poslao komentar unapred se izvinjavam.
Elem,nestižem od posla da mnogo čitam blogove, ali kad sam video Jelica da piše reko da vidim da se malo razgalim. Kud pročitah u ponedeljak ujutru pa naravno da bi stekao sliku pročitah i blog dotične g-đice Martine i upropastih se načisto.
Možda i može da se piše o ovoj temi ali sa merom dobrog ukusa ali prozivati majke na način koji je to uradila dotična i uz put vređati decu, uh samo sebi dižem pritisak. Kad bi napisao sve što mi pada napamet sigurno nebi objavili komentar.
Ukratko može li da se pokrene neka inicijativa da dotična više nepiše na ovom blogu bez obzira što je novinar B92. Ja to potpisujem unapred.
Neznam za druge ali ja više neću čitati ono što ona piše jer mi je dosta dnevnih vesti da mi dižu pritisak samo mi ona fali sa svojim razmišljanjima.
sandra969 sandra969 13:03 29.08.2011

Za neke je mnogo štošta-džabe!!!!

Naravno, kao i uvek -Jelice divno!!1 Za preporuku....i tekst i naravno komentar na "onaj" blog. I kako ste vi već puno puta opisali i ja to mislim i uvek ističem-bez obzira na sve postignuto,(da zvuči patetično, ali osećaji kad ih izražavaš,uvek zvuče patetično) naj naj važnije mi je, ponosim se i ističem to što sam mama i to njima troje...mojoj dečici....
A zaista mi je muka od ljudi koji proizvode zaključke na osnovu svog uskogrudog gledanja na svet i to o temama u koje zapravo i nemaju uvid...niti ličnog iskustva o istima....
skyspoter skyspoter 14:11 29.08.2011

materice

i uredjivacka politika bloga na B92

Laptopovi za lepši pol
Budite uvek u trendu sa svojim laptopom. Odaberite koji odgovara vašem stilu.
www.laptopcentar.co.rs


PS: VIDI GORE DESNO.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:23 29.08.2011

Re: materice

"Ubija vaške na mrtvo. A vaše dete ne plače od šampona."

Kakvo li je ubijanje vašaka na živo? Vaške zombiji?..
mlekac mlekac 15:45 29.08.2011

Re: materice

Jelica Greganović
"Ubija vaške na mrtvo. A vaše dete ne plače od šampona."

Kakvo li je ubijanje vašaka na živo? Vaške zombiji?..


Kuku! Samo bi nam jos to falilo!
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 15:53 29.08.2011

...na ovu žegu...



...
Jebiga, šta je umetnik bez inspiracije?



................................
stari92 stari92 17:13 29.08.2011

да додам ; због родне =



ако сте ви под васер_вагу ,мора да нешто није под висак

aleksanadar aleksanadar 18:08 29.08.2011

Питам се, питам

Прво, веома сам заузет ових дана. Дакле...

Бацио сам, међутим, поглед на онај мали ружни текст, па да питам:

Како се добија ВИП статус?


(Није да немам задње намере. Имам.)



mlekac mlekac 18:27 29.08.2011

Da vidim ko ce...

Sledeci post je
sanidej sanidej 19:28 29.08.2011

A zasto ste poveli dete?

Ja zivim i radim u Stockholmu i ovo pitanje sam prvi put cula u Beogradu kada sam vadila licnu kartu (jedna od 13 stvari potrebnih za upis deteta u knjigu drzavljana Srbije, ali to je d(r)uga prica).

Naime tokom 8 meseci on je stalno bio sa mamom i tatom. Ja sam nepunih mesec dana od porodjaja zavrsila na hitnoj zbog zuci i kako smo ovde sami, morali smo svi da idemo (suprug, beba i ja). Svi su se trudili da nas izoluju maksimalno (zbog bebe) i da sve zavrse sto je pre moguce. Ni jedan pogled popreko nismo dobili, ali sam svaki put ponavljala kako on sisa i nisam mogla da ih ostavim i dodjem sama (valjda znajuci kako bih u Srbiji prosla).

E u Beogradu totalno druga prica... Iako su se moji roditelji organizovali i sacekali red za broj, i pogledali progres nakon otvaranja saltera i ja dosla (taksijem naravno, da ne bih uznemiravala one koji sede u autobusu) bas nakon opsluzivanja broja 7 (moj je bio 9)... Dobih veliki broj "the pogleda"... Odahnuli su tek kada su shvatili da imam broj. Da ne pricam da su od mog sina dobili finu aromu, i da smo morali tu u hodniku da im pokazemo guzu posto nema toaleta ni za odrasle.
Kada je dosao red na mene usla sam sama ali veoma brzo je mali poceo da place u dedinom narucju pa sam predala papire i rekla da moram da pogledam situaciju. Iako smo bili tu neko vreme dete ne zna sta je "servis baba i deda". Udjem ponovo ali opet plac. Ja na kraju udjem sa njim i odmah dobijem pitanje "A sto ste doveli dete?". Ja sam cutala, nisam htela da se raspravljam samo sam pomislila "Jadna je ova zemlja kad deca toliko smetaju". Tako da u potpunosti razumem vasu zelju da odgovorite osobi ali sigurno je uzalud. Jednostavno po njima dete treba da bude sa babom kuci... Sta ima da trazi napolje i upoznaje svet.
maca22 maca22 19:40 29.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?

Ne osudjujem , ali ipak me zanima sta je konacan odgovor na pitanje koje ste dobili?
Sigurno ga niste dovodili da jos u pelenama upozna srpsku policijsku stanicu?

Znam da ste u Svedskoj bili primljeni u bolnicu zajedno sa bebom jer verovatno dojite, a danima treba da lezite..
sanidej sanidej 20:08 29.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?

Dete nije upoznato sa zdravstvenim tegobama moje mame tj. njegove bake... A i deda je bio sa mnom da bi ga cuvao, sto i nije ispalo bas najbolje. Iako ih je znao nekih 2-3 nedelje i dalje je hteo da bude sa roditeljima. Tata je na zalost radio istu stvar u drugom gradu.

Ja sam dojila po potrebi/povremeno i sa njegovih 8 meseci, tako da je jos uvek bio vezan za mene... A drugo, bio je sa mnom kad sam vadila svedski pasos pa zasto da ne upozna i drugu krajnost. Na kraju on je bio sve vreme miran i posmatrao je sta se radi okolo cak se i smejao i pokusavao da se dodvori svima, ali voleo je da su mama i/ili tata u blizini. Na kraju bio je to uzbudljiv i poucan dan za sve...
maca22 maca22 20:40 29.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?

Pa to je prilicno jednostavno i svakom razmljivo objasnjenje - beba ne zna nikog tu osim mame. I naravno da ne moze bez nje. :)
sanidej sanidej 21:01 29.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?

Znalo je dedu ali opet nije isto...
Jedno pitanje, zasto vama toliko smetaju deca? Ja sa svojim detetom zavrsavam sve poslove (ono malo sto ne moze preko net-a) bez babe i dede... On ide u vrtic u toku dana (posao je sa 16 meseci) i ja zelim da ostatak dana provedem sa njim. Uvek se lepo zabavljamo i igramo cak i dok cekamo red da dodje nas broj...
A red nije kolona ljudi vec cekaonica i papir u ruci i mali semafor sa brojem koji se trenutno opsluzuje, u slucaju da nema zakazivanja vremena. Za ovakav sistem nije potrebno bogatstvo vec logika.
maca22 maca22 21:44 29.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?

sanidej
On ide u vrtic u toku dana (posao je sa 16 meseci) i ja zelim da ostatak dana provedem sa njim.

To je sasvim lepo.

sanidej
Jedno pitanje, zasto vama toliko smetaju deca?[...] Za ovakav sistem nije potrebno bogatstvo vec logika.

Jer nista ne valjamo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:16 29.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?

zasto vama toliko smetaju deca

Ovo je persiranje, a ne množina.
Zato
Jer nista ne valjamo.

a i iz još razloga je bolje odgovor dati u jednini.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:17 29.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?

Za ovakav sistem nije potrebno bogatstvo vec logika.

Uz logiku su potrebni i solidarnost i razumevanje, ako ne ičega drugog, ono važnosti majki i dece u svakom društvu.
maca22 maca22 22:23 29.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?

Jelica Greganović
zasto vama toliko smetaju deca

Ovo je persiranje, a ne množina.

Nije persiranje jer nije veliko slovo. Zato odgovor mora u mnozini.
A i iz ranijeg teksta vidis da zena cudi ovoj zemlji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana