Život

Džabe si cepala mozak

Jelica Greganović RSS / 27.08.2011. u 18:06

 Baby.jpg Da se razumemo, ovo je prvi kontra blog koji pišem za skoro pet godina pisanja bloga ovde. Mnogi su mi kratili živce, mnogima sam i ja poradila na cepkanju istih, ali po prvi put ne želim da napišem komentar, već post-odgovor. Pre svega zato što ne mislim da pričam sama sa sobom, a vidim da autorka posta nema nameru da se pojavi i razgovara sa onima koji diskutuju na temu koju je postavila. Naravno, radi se o postu »Džabe si cepala matericu«.

  Ja sam svoju matericu pocepala četiri puta. Tri puta zbog tri carska reza kojima su spasavali život meni i deci koju sam rađala. Četvrti put zbog posledica pomenutih carskih rezova, kada su spasavali život samo meni. Zbog toga sam spremna u oči da skočim svakome ko mi kaže da sam to džabe uradila. »Najviše što čovek može da uradi u životu je da stvori drugog čoveka«, rekao je jedared moj drug Darko Rundek i ja se sa tim potpuno slažem. Ljudi se dive statuama ljudi, traživši i našavši u njima umetnost koja je to mahom zbog toga što uspe da napravi najpribližniju kopiju onoga što pravi Majka Priroda. I rađaju majke.

  Naravno da svako ima slobodan izbor da li će ili neće imati dete. Ponekad je taj izbor osujećen zdravstvenim problemima, zbog čega se većina ljudi koji ne mogu da imaju decu dobar deo svog života trudi da na neki od zakonom omogućenih načina »nadoknadi« svoj »nedostatak« i ima dete.

   Ma kako patetično zvučalo, deca ipak jesu najvažnije i najvrednije što imamo. Treba ih ceniti i voleti, jer samo pomoću ljubavi od deteta postaje čovek. Glavno merilo čoveka je njegov odnos prema drugim ljudima i živim bićima oko njega. Pre svega prema deci i na kraju krajeva prema majkama te dece. Znam ja da ima različitih majki, da ima i takvih koje to časno ime ne zaslužuju, ali kada neko ispljuje majke samo zato što očekuju da im se da mesto u autobusu ili da se puste preko reda, a da mu pri tome nije ugrožen život, već samo dovedeno u pitanje dobro vaspitanje i kratki živci, ja onda moram da kažem da to nisu problemi majke i dece koja plaču (što je stvarno skandalozna pojava), već onoga ko to govori ili piše.

   Majke su od praistorije do danas zaštićena vrsta i to bi tako i trebalo da bude. Čak i Majka Priroda sve svoje majke štiti najbolje što zna. Životinje majke su uvek mnogo manje upadljivog izgleda za razliku od mužjaka. Njihova »svrha« je da rode i odgaje produžetak vrste. A, produžetak vrste je, sviđalo se nama to ili ne, glavni domaći zadatak koji dobijamo u fajlu pri rođenju. Deca jesu naša budućnost, jer ako njih ne bude, neće biti nikoga ko će da vidi i one druge duhovne i domete uma ljudske vrste.

     Posebno sam osetljiva na žensko vređanje majki. Mogu da razumem (ali ne i da opravdam) kada muškarci ne razumeju šta sve prolazi žena do rođenja deteta, pa i posle. Ali da to ne razumeju same žene, čak i one koje nisu rodile, to mi je neshvatljivo. Da žena vređa majku, makar i u napisanom postu, i malu decu, to ne razumem i ne želim da razumem.

     Mogu i da objasnim, a ko ne voli ne mora da čita. Svejedno mi je. Ako su priče iz vojske dopuštena disciplina, ne vidim što to ne bi bio i potpuno prirodan i svakodnevni proces rađanja. Dakle, od trenutka kad vam vežu raširene noge kožnim kaiševima, tako da iznad sebe vidite samo plafon, pa vam zavuku prste i ruku ne bi li proverili, pregledali, napipali...sve do krvavog posla rađanja, žena prolazi kroz sve faze odricanja od stida i težak bol. Čak i kada to prođe, biće pocepana, zašivena, zakrpljena, sa krvavim flekama po sebi, školjka bola koji mora da pobedi samo da bi bila sposobna da brine za dete koje je rodila.

   »Kada bi muškarci rađali decu, ljudska vrsta bi odavno izumrla«, govorio je moj akušer, muškarac, lekar koji u Mariboru vodi ambulantu za rizične trudnoće. Tome je ponekad dodavao i čega se sve nagledao, kakvih patnji, trudnoća zbog kojih su žene svesno stavljale glavu u torbu, spasavanja ili gubljenja života...i sve to zbog par kilograma krvavog komada mesa, koji je mnogima od njih bio vredan rizikovanja sopstvenog života.

    Upravo zbog toga ne mogu da vidim drugačije nego kao čisti bezobrazluk vređanje majki i pisanje o deci kao sredstvu za zloupotrebu. Čega? Dolaženja na red preko reda? Stvarno strašno. Mislim onih pet ili deset minuta dužeg čekanja zato da žena sa detetom u ruci, ma šta značilo »novokomponovana«, ne bi morala da stoji...ili da se sa detetom u naručju ljulja u autobusu, uz opasnost da oboje padnu. Uz to obraćanje na »ti« nepoznatoj osobi, majci, je za mene – nevaspitanje. Gore od onog koje se toj majci, bez argumenata prebacuje.  Naslov mog teksta takođe ne sadrži persiranje, ali isključivo zbog toga što je parafraza.

     Da ne bih dužila, jer mislim da je i ovo previše odgovora za ionako po mnogim kriterijumima kratak tekst – deca su mala, a ne sitna, sitne su neke duše.


 



Komentari (1051)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

koksy koksy 15:24 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu


miki:
dzabe si cepala matericu, ti si nikakva majka.

ne znam koliko puta treba boldovati i podvuci ono 'ti'.


Svih mi Vukova s Ontarija, broj ovih ti ozbiljno preti da premaši broj onih 1244!
mikimedic mikimedic 15:25 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Ja jesam za zatiranje vređanja, jer verujem da može i bez toga da se iznese suprotno mišljenje, ali reč linč mi se ič ne sviđa. Prosto, imam utisak da upravo do nje i dovode prećutane uvrede i obesnost, a to znači padanje još jedan nivo, uvredama se dodaje i nasilje smrtnog ishoda. Tako da mi ni ta reč nije baš za igru.


ni meni jelice - ali kako bi figurativno nazvala ovo sto sam ja preziveo na ova dva bloga?
mlekac mlekac 15:25 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

mikimedic


sorry mlekac - ali ja upravo kazem bas ono sto i mislim...




E, onda sam uzasno zarazna! Posto, osim da tvrdoglavo mislis kako si uvek u pravu, imam utisak da ostatak ljudi na blogu ne mogu da uvate ni za glavu ni za rep sta ti ustvari mislis!

Cas u klin - cas u plocu!

Nema veze, to ti je deo sharma...
mikimedic mikimedic 15:28 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Idi, bre... Ljudi, pa on priča o majcama, a vi o majkama!


ja pricam o majkama na srpskom, a ti mozda na ruskom. ne kapiram.



mikimedic mikimedic 15:30 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

E, onda sam uzasno zarazna! Posto, osim da tvrdoglavo mislis kako si uvek u pravu, imam utisak da ostatak ljudi na blogu ne mogu da uvate ni za glavu ni za rep sta ti ustvari mislis!

Cas u klin - cas u plocu!

Nema veze, to ti je deo sharma...


ne, nije to deo sarma. niti je konstantno izbegavanje odgovora kad se ostane bez argumenata.

ajmo po drugi put:

ajde molim te kojom logickom konstrukcijom moj citat tvog komentara da je naslov neukusan, iza kog sledi citat martinine poslednje recenice u kom ona upravo objasnjava naslov, moze da se shvati da ja tvrdim da je mlekac nikakva majka?


ovog puta uz bold dodato na underline...


mlekac mlekac 15:39 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

mikimedic
E, onda sam uzasno zarazna! Posto, osim da tvrdoglavo mislis kako si uvek u pravu, imam utisak da ostatak ljudi na blogu ne mogu da uvate ni za glavu ni za rep sta ti ustvari mislis!

Cas u klin - cas u plocu!

Nema veze, to ti je deo sharma...


ne, nije to deo sarma. niti je konstantno izbegavanje odgovora kad se ostane bez argumenata.

ajmo po drugi put:

ajde molim te kojom logickom konstrukcijom moj citat tvog komentara da je naslov neukusan, iza kog sledi citat martinine poslednje recenice u kom ona upravo objasnjava naslov, moze da se shvati da ja tvrdim da je mlekac nikakva majka?





Prvo, dao si citat koji je bio jednako neukusan kao i sam naslov.

Drugo, ako me secanje sluzi, taj deo si dopisao kasnije inace bih ti na to ODMAH odgovorila a ne posle, u zasebnom postu.

Trece, samo si lupio citat bez oznake citiranja i bez objasnjenja sta hoces time da kazes...

Mali problemcic s ovom vrstom komunikacije jeste sto su zabune moguce - pogotovo ako se stvari ne napisu jasno ili ako se predpostavlja da druga strana shvata skrivena znacenja.

Zato postoje smajlici, zato postoje citati, zato postoje linkovi, zato...

Zato ne moras odmah da se nadjes uvredjen ako si pogresno shvacen - nego pokusaj drugi put da budes jasniji.

Jest' da sam zagovornik teze "svedi na vest", ali postoje stvari koje moraju da se objasne u tancnine. Koliko god to dosadno zvucalo.

I, za kraj, ja prestanem da se raspravljam kad vidim da sagovornik ne obraca paznju na ono sto mu se prica nego nastavlja da stalno vrti istu plocu. To o onom izbegavanju odgovora. Ne znaci da si imao jace argumente - samo znaci da je ljudima dosadilo da ti objasnjavju kako i zasto.

Razmisli malo - vec ti je nekoliko blogera skrenulo paznju na to. Najdobronamernije.

Upornost je lepa osobina, al' tvrdoglavost?
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:40 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

ni meni jelice - ali kako bi figurativno nazvala ovo sto sam ja preziveo na ova dva bloga?

Nije tebi lako, fakat, al nije ni drugima od tebe, da budemo pošteni...kud već sebe žališ, seti se i drugih.
milisav68 milisav68 15:42 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

mikimedic


that's exactly D f... point o kom prica martina, o kom pricam ja sve vreme.

aj i tebi da citiram martininu poslednju recenicu.

dzabe si cepala matericu, ti si nikakva majka.

ne znam koliko puta treba boldovati i podvuci ono 'ti'.

(zipa samo da i tebe ne drmne sindrom 'mlekac', pa da ovaj citat shvatis kao moj stav o tebi kao majci).

Jeste, majka se probudi ujutru, i razmišlja kakve obaveze ima, i seti se da treba da ode do banke/pošte.
I razmišlja kako da izbegne gužvu/red.....i seti se.....
-Pa da, poneće/povešće dete sa sobom i nosiće/vodiće ga kroz ceo grad samo da bi izbegla čekanje u nekom redu.
Kakva genijalna ideja.

A inače, prilikom čekanja u redu, meni više smetaju frajle, koje se ne kupaju, nego se samo zalivaju agresivnim parfemima.
Čudi me da to autorka inkriminisanog teksta nije prvo primetila.

Švercerka i prevarantkinja drži moralne pridike.....a pravnici je brane....
Stvarno smo pali na dno.....
mikimedic mikimedic 16:05 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Prvo, dao si citat koji je bio jednako neukusan kao i sam naslov.


nebitno je za ovu pricu (izmedju mene i tebe) da li je neukusan ili ne, bitno je da citat objasnjava D f... naslov.

Drugo, ako me secanje sluzi, taj deo si dopisao kasnije inace bih ti na to ODMAH odgovorila a ne posle, u zasebnom postu.


pazi - mozda je bilo u roku od 30 sekundi, da u prvi mah nisam video tvoju poslednju recenicu o neukusnom naslovu, pa sam izmenio komentar; to nije editovanje, vec jednostavno previd. komentar nije bio zavrsen.

Trece, samo si lupio citat bez oznake citiranja i bez objasnjenja sta hoces time da kazes...


pa nece biti da je bas tako,

- ako prvo citiram tvoj komentar (da je naslov neukusan), i odmah zatim citiram martininu recenicu, i pritom je stavljam u italik (upravo da bi se videlo da je citat ali i da bi bilo ociglednije koga citiram) - ja smatram da je prosecno inteligentnom citaocu savrseno jasno (slagao se on ili ne) sta sam ja hteo da kazem.

i da prosecno inteligentni citalac nikako, ali nikako ne moze iz toga da zakljuci da ja smatram da je mlekac nikakva majka.

Mali problemcic s ovom vrstom komunikacije jeste sto su zabune moguce - pogotovo ako se stvari ne napisu jasno ili ako se predpostavlja da druga strana shvata skrivena znacenja.


kakvo crno skriveno znacenje? citat kojim se objasnjava da se naslov, ne ulazeci u to da li je neukusan ili ne, odnosi na jednu konkretnu osobu.
ocigledno da ociglednije ne moze biti, bar po meni, a ostali neka procene sami...

I, za kraj, ja prestanem da se raspravljam kad vidim da sagovornik ne obraca paznju na ono sto mu se prica nego nastavlja da stalno vrti istu plocu. To o onom izbegavanju odgovora. Ne znaci da si imao jace argumente - samo znaci da je ljudima dosadilo da ti objasnjavju kako i zasto.


i ja - mozda si primetila da sam maksi i jos nekima na blogu prestao da odgovaram.

mikimedic mikimedic 16:11 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Švercerka i prevarantkinja drži moralne pridike.....a pravnici je brane....
Stvarno smo pali na dno.....


ne imputiraj.

ja ne branim svercerke nigde.

jel treba jos?

ako treba ajde onda jos

jel dosta?
maca22 maca22 16:14 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

milisav68
Čudi me da to autorka inkriminisanog teksta nije prvo primetila.

Primetila je vecu svercerku od sebe.
milisav68 milisav68 16:50 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

mikimedic
Švercerka i prevarantkinja drži moralne pridike.....a pravnici je brane....
Stvarno smo pali na dno.....


ne imputiraj.

ja ne branim svercerke nigde.

jel treba jos?

ako treba ajde onda jos

jel dosta?

Nije, moral nema veze sa zakonom.
Ti braniš moralni stav osobe, koja je problematična (zakonski).

Braniš neodbranjivo.
Jedina zloupotreba bi bila, da je majka/otac, stajao ispred banke/pošte i iznajmljivao (za pare) dete ljudima, da ne bi čekali u redu.
Za sve ostalo, neko sa malim detetom (trudnica) uvek ima prednost.

A jel ti palo na pamet da možda taj par nije iz Beograda, da su došli autobusom/vozom i da treba da kupe neki lek za dete, jer su prethodno bili kod lekara na nekom specijalističkom pregledu, i da taj lek nema da se kupi tamo gde žive, i da žure na prevoz do kuće.

Naravno da nije, jer da jeste, ne bi taj stav branio.


mikimedic mikimedic 17:07 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Nije, moral nema veze sa zakonom.


ko govori ovde o zakonu?

(by the way moral ima prilicne veze sa pravom, ali ne bih sad da otvaram temu koje su iz predmeta uvod u pravo na prvoj godini).

Braniš neodbranjivo.


ti uopste ne razumes sta ja branim.

Za sve ostalo, neko sa malim detetom (trudnica) uvek ima prednost.


pa nema - nema na primer ako treba da odradi svoj posao za koji je placena, pa na racun toga sto ima malo dete uvali nekoj koleginici koja gle cuda - ga nema. i pristaje da joj se non stop uvaljuje (posao, ne nesto drugo) da ne bi bila optuzena da ne zeli da pomogne majci malog deteta.

A jel ti palo na pamet da možda taj par nije iz Beograda, da su došli autobusom/vozom i da treba da kupe neki lek za dete, jer su prethodno bili kod lekara na nekom specijalističkom pregledu, i da taj lek nema da se kupi tamo gde žive, i da žure na prevoz do kuće.


nije. ko uopste govori o takvoj situaciji?


Naravno da nije, jer da jeste, ne bi taj stav branio.



milisav68 milisav68 17:16 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

mikimedic

ti uopste ne razumes sta ja branim.

Ok, šta ti braniš?
pa nema - nema na primer ako treba da odradi svoj posao za koji je placena, pa na racun toga sto ima malo dete uvali nekoj koleginici koja gle cuda - ga nema. i pristaje da joj se non stop uvaljuje (posao, ne nesto drugo) da ne bi bila optuzena da ne zeli da pomogne majci malog deteta.

Ok, to nema veze sa čekanjem u redu, ali ima veoma sa gazdom, koji maltretira svoje radnike.
Ajde da zamutimo vodu....
jeste. ko govori o takvoj situaciji?

Pa ja.

Primer je bio da otac sa kolicima ostaje ispred, i majka koja ide preko reda.
Zaboravio si?


mikimedic mikimedic 17:25 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Ok, šta ti braniš?


koleginicu kojoj uvaljuju.

Ok, to nema veze sa čekanjem u redu, ali ima veoma sa gazdom, koji maltretira svoje radnike.
Ajde da zamutimo vodu....


ne, gazda ne maltretira. maltretira majka koja uvaljuje - i potencijalno okolina. ona kojoj se uvaljuje se plasi reakcije okoline ako odbije da uradi posao majke malog deteta.

Ajde da zamutimo vodu....


hajde.

Pa ja.


ja ne govorim. sasvim je normalno da u takvoj situaciji, o kojoj ti govoris, svaka normalna osoba pomogne majci sa detetom.

Primer je bio da otac sa kolicima ostaje ispred, i majka koja ide preko reda.
Zaboravio si?


nisam. to nije situacija o kojoj ti govoris.

i samo da dodam - moram da priznam da mi se tvoj ton dopada (ovo kazem bez ironije). na ivici provokativnog, ali korektno i bez podjebavanja.

spadalo92 spadalo92 18:38 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

.
milisav68 milisav68 20:33 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

mikimedic
samo da dodam - moram da priznam da mi se tvoj ton dopada (ovo kazem bez ironije). na ivici provokativnog, ali korektno i bez podjebavanja.


Drago mi je da to čujem, jer se uvek trudim da ne vredjam sagovornika, i uvek čitam ono što piše, a ne ko piše.
Ti si takodje korektan sagovornik, mada neki put znaš da budeš tvrdoglav (kao sad).

A sad o temi.
Prvo o čekanju u redu.
Zašto je zloupotreba dece, ulazak preko reda (sa decom)?
Ti si branio stav da to nije u redu, jer je otac ostao napolju u hladu sa kolicima.
Ja sam ti naveo primer, da možda žure na prevoz.....
Dakle, u čemu je tu problem?

Drugo, otaljavanje i "uvaljivanje" posla i ostajanje duže.
To je stvar politike gazde/firme, kolegijalnosti, medjuljudskih odnosa.Valjda si svestan, da postoje radnici i neradnici, i da to nema veze sa majkama/roditeljima.
Znaš i sam da postoje "osobe" zapošljene preko veze, i da se slično ponašaju, i da ostali "moraju" da ih trpe.
Ali "oni" nisu problem, već majke sa malom decom.

Tema jeste za raspravu, ali je mnogo šira od "Deteta propusnice".





omega68 omega68 22:01 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Za sve ostalo, neko sa malim detetom (trudnica) uvek ima prednost.

miki:
pa nema - nema na primer ako treba da odradi svoj posao za koji je placena, pa na racun toga sto ima malo dete uvali nekoj koleginici koja gle cuda - ga nema. i pristaje da joj se non stop uvaljuje (posao, ne nesto drugo) da ne bi bila optuzena da ne zeli da pomogne majci malog deteta.

Aj ne seri više leba ti
mikimedic mikimedic 22:08 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

milisave
hvala


A sad o temi.
Prvo o čekanju u redu.
Zašto je zloupotreba dece, ulazak preko reda (sa decom)?


nije. ako nema alternative ulasku sa detetom u red.

ako medjutim alternativa postoji, a dete se uvodi u red samo da bi se islo preko reda, onda je to po meni zloupotreba.

Ti si branio stav da to nije u redu, jer je otac ostao napolju u hladu sa kolicima.
Ja sam ti naveo primer, da možda žure na prevoz.....
Dakle, u čemu je tu problem?


sasvim moguce. ako je to u pitanju onda tu nema zloupotrebe (opet - i to je pitanje da li je samo izgovor ili zaista zure na prevoz. nebrojeno puta mi se na fakultetu desilo da uglavnom mladje koleginice (a ponekad i neki kolega) pitaju da li mogu preko reda jer zure na autobus za neko mesto u unutrasnjosti. uvek sam ih propustao iako znam da je mozda jedna od deset govorila istinu).

To je stvar politike gazde/firme, kolegijalnosti, medjuljudskih odnosa.Valjda si svestan, da postoje radnici i neradnici, i da to nema veze sa majkama/roditeljima.

Znaš i sam da postoje "osobe" zapošljene preko veze, i da se slično ponašaju, i da ostali "moraju" da ih trpe.
Ali "oni" nisu problem, već majke sa malom decom.


naravno - postoje razni tipovi ponasanja, i upravo o tome ja i pricam. o osobmama koje idu preko reda, zaposlenim preko veze, itd. naravno da su te osobe problem a medju njih itekako spadaju i majke sa malom decom koje tu decu zloupotrebljavaju radi svojih ciljeva. ne sve majke sa malom decom.

u primerima koje sam iznosio a koji sada cu reci nisu nimalo izmisljeni, bilo je slucajeva i da majka sa cetvoro dece ostane da radi prekovremeno iako je tu mnogo duze od koleginice kojoj je to prvi posao u zivotu, i koja je smatrala da joj je posle rodjenja deteta sve dozvoljeno. o tim zloupotrebama pricam.

raspolozen sam za nastavak konstruktivnog dijaloga.

mariopan mariopan 22:33 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

mikimedic
Ja jesam za zatiranje vređanja, jer verujem da može i bez toga da se iznese suprotno mišljenje, ali reč linč mi se ič ne sviđa. Prosto, imam utisak da upravo do nje i dovode prećutane uvrede i obesnost, a to znači padanje još jedan nivo, uvredama se dodaje i nasilje smrtnog ishoda. Tako da mi ni ta reč nije baš za igru.


ni meni jelice - ali kako bi figurativno nazvala ovo sto sam ja preziveo na ova dva bloga?

Dvostruki Orgazam?
spadalo92 spadalo92 22:35 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Orgazam?

I to produženi...
mariopan mariopan 22:37 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

spadalo92
Orgazam?

I to produženi...

Ala si brz
A ja dodala "dvostruki" ...jer sam pomislila isto
spadalo92 spadalo92 22:57 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

mariopan
spadalo92
Orgazam?

I to produženi...

Ala si brz
A ja dodala "dvostruki" ...jer sam pomislila isto

maca22 maca22 22:57 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

freehand
Mada si jedna divna persona i bezgranično inteligentna, takođe.
Krajnje crvljivog i zagnojenog karaktera koji preti da se raspukne kao zreo čir i sve nas zaspe tim svojim otrovom.

I zato i tebi hvala što postojiš!

I kad smo kod mehanizma projekcije, mislim da i ovo spada u tu oblast. :)
freehand freehand 23:21 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

maca22
freehand
Mada si jedna divna persona i bezgranično inteligentna, takođe.
Krajnje crvljivog i zagnojenog karaktera koji preti da se raspukne kao zreo čir i sve nas zaspe tim svojim otrovom.

I zato i tebi hvala što postojiš!

I kad smo kod mehanizma projekcije, mislim da i ovo spada u tu oblast. :)

Maco...
Idi negde pleši.
Idi molim te negde pleši.
omega68 omega68 23:39 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

kod mehanizma projekcije

personifikacija mikrokosmosa?
fri, mislim da ne razumeš
maksa83 maksa83 08:33 30.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

i ja - mozda si primetila da sam maksi i jos nekima na blogu prestao da odgovaram.

Miki.








helen_vuk helen_vuk 13:00 31.08.2011

Re: pusti kraju

Dobro joj ide, na svaki njen blog padne i kontrablog. Ljudi se primaju samo tako.


yze' mi rec iz ysta!!

gospodjica gospodjica 07:48 01.09.2011

Re: pusti kraju

dr.wagner
...večer

mlekacsmatrala sam naslov uvredljivim. I jos uvek smatram da je bio uvredljiv!-Vi pisanje(stavove) gospođice M previše "doživljavate"...-Pod uvjetom da demencija nije prevladala sigurno ćemo se sjetiti dasmo u "tim godinama" i mi razmišljali slično poput simpatične M ...-No sudeći po reakcijama , zaborav je izgleda infektivan Wagner


I meni se čini. Čuvajte se kvasca farisejskog....
Bojan Budimac Bojan Budimac 18:29 27.08.2011

:))))

Preporučeno bez čitanja. Naslov
Idem da pročitam...

EDIT: Pročitao. Naravno, preporuka više nego zasluužena. Jelice,
angie01 angie01 18:38 27.08.2011

bez patetike,

drugi put-jedva ostala ziva, nikada nisam imala pomoc baba, studirala 2X, posle vecernjeg podoja, sednem da ucim i crtam radove, trci ovamo, onamo-vecinom s detetom u rukama, ne kao kviskom, nego iz ciste nuzde, retko mi ustajali u autobusu-dok nisam pocela da vozim, retko pustali preko reda-zato ja sada to radim svima, ustanem, propustim-nekako je lakse i nista se ne promeni za tih 5-10 minuta najobicnije i najosnovnije ljudske empatije!
bgd-idf bgd-idf 18:38 27.08.2011

potpis

Ovo mogu samo da potpisem a sad odo da vidim sta te je toliko iznerviralo mada mogu da naslutim..

procitala.. nije joj dobro.. to sto je takva gomila glupsti da stvarno ne vredi komentarisati... bruka!
janeznam janeznam 18:39 27.08.2011

Bez citanja

Mislim da je doticna promenila naslov bloga jer me je original zgrozio ( blago receno). I nisam ga ni citala i nemam nameru. I malo mi je obljutavio sve ovo ovde. Jelice, svaka ti je na mestu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:51 27.08.2011

Re: Bez citanja

Ipak mislim da postoje i gluposti koje vredi komentarisati, zato da ćutanje ne bi značilo potvrđivanje. Prosto, postoje stvari na koje ja moram da odgovorim. Moja deca su isto nekada bila mala i vukla sam ih naokolo kao mačiće. A, poznat mi je sindrom "smetanja", u većinu restorana je bolje da uvedeš dva dobermana umesto jednog malog deteta, jer su svi tako osetljivi da je to čudo jedno, kao da su na intenzivnoj nezi, a ne u kafani.
Majke i deca su najosetljiviji deo svakog društva, pa i najrazvijenijih, čija civilizovanost i razvoj se mere pre svega brigom o majkama i deci.
jednatanja jednatanja 19:08 27.08.2011

Re: Bez citanja

A, poznat mi je sindrom "smetanja", u većinu restorana je bolje da uvedeš dva dobermana umesto jednog malog deteta, jer su svi tako osetljivi da je to čudo jedno, kao da su na intenzivnoj nezi, a ne u kafani.


Meni se ovo desilo u Nemačkoj pre dve godine, izvela par prijatelja za rođendan (a nisam ga slavila ne pamtim)...i naravno povela decu...jer bukvalno NEMAM NIKOG ovde da ih čuva -tek sam ove godine našla bejbisiterku za vanredne situacije....Počeli prilaziti ljudi "Zašto su mi deca budna posle 8?", "Deci je mesto u krevetu posle 8"...nit´ je bio neki fensi restoran, nit´ su deca nekog uznemiravala, znači...
abrasax abrasax 19:15 27.08.2011

Re: Bez citanja

islim da je doticna promenila naslov bloga jer me je original zgrozio ( blago receno). I nisam ga ni citala i nemam nameru. I malo mi je obljutavio sve ovo ovde.


Razumem te.
omega68 omega68 19:23 27.08.2011

Re: Bez citanja

Počeli prilaziti ljudi "Zašto su mi deca budna posle 8?", "Deci je mesto u krevetu posle 8"...nit´ je bio neki fensi restoran, nit´ su deca nekog uznemiravala, znači...

...evropejski
maca22 maca22 20:06 27.08.2011

Re: Bez citanja

jednatanja
Počeli prilaziti ljudi "Zašto su mi deca budna posle 8?", "Deci je mesto u krevetu posle 8"...nit´ je bio neki fensi restoran, nit´ su deca nekog uznemiravala, znači...

Kako se ovo zavrsilo?
mlekac mlekac 20:13 27.08.2011

Re: Bez citanja

jednatanja
A, poznat mi je sindrom "smetanja", u većinu restorana je bolje da uvedeš dva dobermana umesto jednog malog deteta, jer su svi tako osetljivi da je to čudo jedno, kao da su na intenzivnoj nezi, a ne u kafani.


Meni se ovo desilo u Nemačkoj pre dve godine, izvela par prijatelja za rođendan (a nisam ga slavila ne pamtim)...i naravno povela decu...jer bukvalno NEMAM NIKOG ovde da ih čuva -tek sam ove godine našla bejbisiterku za vanredne situacije....Počeli prilaziti ljudi "Zašto su mi deca budna posle 8?", "Deci je mesto u krevetu posle 8"...nit´ je bio neki fensi restoran, nit´ su deca nekog uznemiravala, znači...


Imala princeza sest il' sedam meseci. Letnje doba, upekla zvezda, nema sanse nos iz kuce da promolis s bebom dok ne smrkne!

A u posetu nam dosao Zmuov buraz od strica koji je inace rodjen i zivi u Svedskoj. I, negde oko 23, treba on da se vrati kod mog svekra i svekrve, a Zmu i ja krenuli da ga otpratimo, pa da guramo kolica do Dunavskog keja ne bi li dete osetilo malo svezeg vazduha.

Kad dever u fras! Kako iznosim bebu napolje u 23?

- Pa dete spava u kolicima, u cemu je problem?

- Al' proslo je 23!

- Da, ali tek sad je dovoljno zahladnelo da mogu da je izvedem iz stana!

- Ali proslo je 23!

Na kraju mi je rekao da bi me u Stokholmu za tavku setnju uhapsili!
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:19 27.08.2011

Re: Bez citanja


Na kraju mi je rekao da bi me u Stokholmu za tavku setnju uhapsili!

Ali zato na Kipru bi te ukebali kad bi bebu izvela posle 11 pre podne ili pre 11 uveče. Tamo su u ponoć parkići puni dece. Kao i subotom uveče u bečkom, jevrejskom kvartu u kom živi Prestolonaslednik. I niko se ne buni u finom Beču što deca galame i igraju se u ponoć na ulicama.
mlekac mlekac 20:28 27.08.2011

Re: Bez citanja

Jelica Greganović

Na kraju mi je rekao da bi me u Stokholmu za tavku setnju uhapsili!

Ali zato na Kipru bi te ukebali kad bi bebu izvela posle 11 pre podne ili pre 11 uveče. Tamo su u ponoć parkići puni dece. Kao i subotom uveče u bečkom, jevrejskom kvartu u kom živi Prestolonaslednik. I niko se ne buni u finom Beču što deca galame i igraju se u ponoć na ulicama.


Pa i u Bw bi gledali ko ludaka onog ko bi izneo bebu napolje u vreme kad je sunce najjace!

Il' zenu koja bi nosila bebu na ledjima a da nije otvorila kisobran (koristi se kao suncobran)

Upravo se o tome radi - sto zemalja, sto obicaja!

Al' sad ce, garant, miki da navrati da nam objasni zasto deci nije mesto u restoranu posle 21!
jednatanja jednatanja 20:36 27.08.2011

Re: Bez citanja

Kako se ovo zavrsilo?

Ignorisala, po savetu prijateljice (Poljakinje) za stolom koja je imala više "staža" po nemačkim restoranima sa ćerkicom i mužem...
abrasax abrasax 20:37 27.08.2011

Re: Bez citanja

jednatanja
A, poznat mi je sindrom "smetanja", u većinu restorana je bolje da uvedeš dva dobermana umesto jednog malog deteta, jer su svi tako osetljivi da je to čudo jedno, kao da su na intenzivnoj nezi, a ne u kafani.


Meni se ovo desilo u Nemačkoj pre dve godine, izvela par prijatelja za rođendan (a nisam ga slavila ne pamtim)...i naravno povela decu...jer bukvalno NEMAM NIKOG ovde da ih čuva -tek sam ove godine našla bejbisiterku za vanredne situacije....Počeli prilaziti ljudi "Zašto su mi deca budna posle 8?", "Deci je mesto u krevetu posle 8"...nit´ je bio neki fensi restoran, nit´ su deca nekog uznemiravala, znači...



Ma znaš šta, Tanja, lakše o tuđoj deci govoriti, ali ja mislim da ne mora sve da se kaže. Dovoljno je da se oseća.
maca22 maca22 20:38 27.08.2011

Re: Bez citanja

Da ne sirim temu, ali mozda su zakljucili da je multikulturalizam propast. :)
maca22 maca22 21:33 27.08.2011

Re: Bez citanja

Jelica Greganović
Moja deca su isto nekada bila mala i vukla sam ih naokolo kao mačiće.

Jelice, jel možeš da objasniš i približiš ovo? :) Npr. zašto si vodila, tj. vukla? Zar tebi nije smetalo? Itd.
abrasax abrasax 22:40 27.08.2011

Re: Bez citanja

maca22
Da ne sirim temu, ali mozda su zakljucili da je multikulturalizam propast. :)


Ko, maco?
abrasax abrasax 22:42 27.08.2011

Re: Bez citanja

Ma znaš šta, Tanja, lakše o tuđoj deci govoriti, ali ja mislim da ne mora sve da se kaže. Dovoljno je da se oseća.


A mi ovde osećamo pipajući u mraku. To nas čini tako onespokojavajuće zbunjenim da se naizmenično ljutimo na sebe i svet.
mariopan mariopan 22:47 27.08.2011

Re: Bez citanja

mlekac
jednatanja
A, poznat mi je sindrom "smetanja", u većinu restorana je bolje da uvedeš dva dobermana umesto jednog malog deteta, jer su svi tako osetljivi da je to čudo jedno, kao da su na intenzivnoj nezi, a ne u kafani.


Meni se ovo desilo u Nemačkoj pre dve godine, izvela par prijatelja za rođendan (a nisam ga slavila ne pamtim)...i naravno povela decu...jer bukvalno NEMAM NIKOG ovde da ih čuva -tek sam ove godine našla bejbisiterku za vanredne situacije....Počeli prilaziti ljudi "Zašto su mi deca budna posle 8?", "Deci je mesto u krevetu posle 8"...nit´ je bio neki fensi restoran, nit´ su deca nekog uznemiravala, znači...


Imala princeza sest il' sedam meseci. Letnje doba, upekla zvezda, nema sanse nos iz kuce da promolis s bebom dok ne smrkne!

A u posetu nam dosao Zmuov buraz od strica koji je inace rodjen i zivi u Svedskoj. I, negde oko 23, treba on da se vrati kod mog svekra i svekrve, a Zmu i ja krenuli da ga otpratimo, pa da guramo kolica do Dunavskog keja ne bi li dete osetilo malo svezeg vazduha.

Kad dever u fras! Kako iznosim bebu napolje u 23?

- Pa dete spava u kolicima, u cemu je problem?

- Al' proslo je 23!

- Da, ali tek sad je dovoljno zahladnelo da mogu da je izvedem iz stana!

- Ali proslo je 23!

Na kraju mi je rekao da bi me u Stokholmu za tavku setnju uhapsili!

U Atini roditelji šetaju male bebe u kolicima i do iza ponoći, čak i kasnije zato što su po danu nepodnošljive vrućine...čekaju da padne noć da bi beba bila ne svežem vazduhu, bez klimatizacije...nikoga nisam videla da se tome čudi, samo mi, neobavešteni.
Goran Vučković Goran Vučković 22:52 27.08.2011

Re: Bez citanja

Na kraju mi je rekao da bi me u Stokholmu za tavku setnju uhapsili!

Ali zato ostaviš bebu u kolicima ispred zgrade da spava (samo staviš bebi alarm sebi u sobu) ili na ulazu u samoposlugu pa odeš da kupuješ...
Hansel Hansel 23:07 27.08.2011

Re: Bez citanja

Jelica Greganović
Ipak mislim da postoje i gluposti koje vredi komentarisati, zato da ćutanje ne bi značilo potvrđivanje.

Ja htedoh ovde da napišem, ali prvo napisah tamo, da ne ispadne da "ogovaram":

... jeste da ima roditelja kakve je Martina opisala i jeste da ima onih kojima je teško da kažu i "hvala" kad im ustupiš mesto (možda se podrazumeva da treba da im ustupiš, ali se i to "hvala" podrazumeva), ali nije ni daleko od logike pomisliti da bi Martina, kad bi imala, tj. kad bude imala dete, biti prva koja bi u slučaju potrebe iskoristila tu činjenicu na način koji je opisala. Pa, mislim, problem je i ustati majci s detetom u autobusu za koji nisi platila kartu i u kome se legitimišeš zdravstvenom knjižicom koju je izgubila neka maloletnica!
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:18 27.08.2011

Re: Bez citanja

Npr. zašto si vodila, tj. vukla? Zar tebi nije smetalo? Itd.

Jer nije imao ko drugi da mi ih pričuva. Nije mi smetalo što čuvam i vodam naokolo rođenu decu, ali mi je ponekad bilo teško. Još teže je kad te dalaj-lame gledaju ružno, jer im smetaju tvoja deca...zapravo njima smetaju svi i sve, a najviše sami sebi smetaju.
mikimedic mikimedic 11:27 28.08.2011

Re: Bez citanja

Jer nije imao ko drugi da mi ih pričuva. Nije mi smetalo što čuvam i vodam naokolo rođenu decu, ali mi je ponekad bilo teško. Još teže je kad te dalaj-lame gledaju ružno, jer im smetaju tvoja deca...zapravo njima smetaju svi i sve, a najviše sami sebi smetaju.


ali jelice ko govori o takvim situacijama? ko govori o majkama koje nemaju kome da ostave svoju decu? ko?

ovde su jedina tema majke koje zloupotrebljavaju svoju decu.


angie01 angie01 11:36 28.08.2011

Re: Bez citanja

ovde su jedina tema majke koje zloupotrebljavaju svoju decu.


tako sto su dobile uslugu na salteru preko reda i time za 5-10 minuta ugrozile ostele u redu, koji pravedno stoje sami, umesto da cekaju u redu, dok beba ceka u kolicima, ili dobile stajace mesto kod harmonike u autobusu-da sa istim ne padnu, kad vec nikom ne pada na pamet da joj ustupi mesto, kako ne bi do kraja puta zonglirala!

sram je bilo, bestidnica jedna neopevana, umesto da odabere neku lagodniju mogucnost-jer ima je valjda majkumu, ona se usudila da uznemirava posten svet, te kao takva ne zasluzuje da uopste ima dete, a kamo li da cepa matericu, pa posle da zloupotrebljava!
spadalo92 spadalo92 12:33 28.08.2011

Re: Bez citanja

ovde su jedina tema majke koje zloupotrebljavaju svoju decu.

ali mikimedic, kako ti na prvi pogled prepoznajes zenu koja zloupotrebljava dete?
mikimedic mikimedic 14:54 28.08.2011

Re: Bez citanja

ali mikimedic, kako ti na prvi pogled prepoznajes zenu koja zloupotrebljava dete?


ko kaze da prepoznajem na prvi pogled? gde sam to rekao?
spadalo92 spadalo92 19:38 28.08.2011

Re: Bez citanja

mikimedic
ali mikimedic, kako ti na prvi pogled prepoznajes zenu koja zloupotrebljava dete?


ko kaze da prepoznajem na prvi pogled? gde sam to rekao?

Gde piše da sam to tvrdio? Samo sam te pitao, pošto ja nisam upućen u tu veštinu, kada ugledaš ženu sa bebom u naručju koja ulazi u banku, poštu, EDB, autobus...kako utvrđuješ, ti ili mlada novinarka b92, da li ona zloupotrebljava dete ili stvarno nije imala gde da ga ostavi? Mlada novinarka je trebala da sazna za bar jedan konkretan slučaj takve zloupotrebe (ime, gde, kada, svedoci...), da objavi to i onda da oplete po takvoj pojavi. Ovako ja mogu da napišem kako mrzim vanzemaljce koji koriste male vanzemaljčiće da uđu preko reda.
- Pa ti fantaziraš!
- Ma ja to hipotetički...
abrasax abrasax 20:31 28.08.2011

Re: Bez citanja

Mlada novinarka je trebala da sazna za bar jedan konkretan slučaj takve zloupotrebe (ime, gde, kada, svedoci...), da objavi to i onda da oplete po takvoj pojavi. Ovako ja mogu da napišem kako mrzim vanzemaljce koji koriste male vanzemaljčiće da uđu preko reda.



Znaš šta je za mene zloupotreba deteta? Majka koja dovodi modne agente u kuću da pregovara o "poslu" za svoje mlado dete! Ovo, draga Jelice, ne znate ni ti, niti tvoja kleginica novinarka, zato i pričam. Oni raspoloženi, veseli, nude posao manekenisanja za četvorogodišnje dete, koje uz to, ima i srčanu manu i otežano disanje! Ja sam se smrzla, zaista i nisam mogla da se uzdržim a da je ne pitam da li je normalna.

P.S. Pitam se što ne dođu kod mene da im ja kažem šta mislim o takvom reklamiranju?
tyson tyson 14:46 29.08.2011

Re: Bez citanja

Mlada novinarka je trebala da sazna za bar jedan konkretan slučaj takve zloupotrebe (ime, gde, kada, svedoci...),

Pa i JMBG jbg... A ne bi bilo zgorega i da istraži da li joj je deda bio za partizane ili za četnike.



tyson tyson 14:47 29.08.2011

Re: Bez citanja

Mlada novinarka je trebala da sazna za bar jedan konkretan slučaj takve zloupotrebe (ime, gde, kada, svedoci...),

Pa i JMBG jbg... A ne bi bilo zgorega i da istraži da li joj je deda bio za partizane ili za četnike.



spadalo92 spadalo92 18:42 29.08.2011

Re: Bez citanja

tyson
Mlada novinarka je trebala da sazna za bar jedan konkretan slučaj takve zloupotrebe (ime, gde, kada, svedoci...),

Pa i JMBG jbg... A ne bi bilo zgorega i da istraži da li joj je deda bio za partizane ili za četnike.




Tajsone, legendo!
mrale54 mrale54 18:47 27.08.2011

Više sam očekivao od Tebe!

Ali stvarno!!!!
"Džabe si cepala mozak"?????
Paaa...KOJI mozak??
Jedno je "kresati se", a, drugo gajiti DETE!

Ja, muško, sam promenio PRVU usranu pelenu "princezi", a, ti hoćeš da objasniš nekom šta znači - dojiti dete???
Koje nije imao??
Šteta kucanja!
jednatanja jednatanja 18:59 27.08.2011

Alal´ ti vera

Jelice na svakoj prozborenoj... no pokušavati objasniti mladoj autorki koliko napora, strpljenja i atomske energije jedan rodiitelj uloži u toku 24 sata, svakog dana, i zdrav i bolestan, na hladnom i vrućem, u domovini ili stranoj zemlji, od samog rođenja tog ljudskog bića pa do sopstvene smrti je verovatno nemoguća misija. Mislim da bi bilo mnogo profesionalnije da je mlada novinarka proširila svoju temu na čestu pojavu dolaska na red "preko veze" (tj. diskriminaciju onih "bez neke veze" u srpskom društvu umesto jedne plitke i ružnim rečnikom prepričane opservacije o majci i njenom detetu.

...od jedne koja očekuje treće cepanje za koji dan...
maca22 maca22 19:12 27.08.2011

Re: Alal´ ti vera

jednatanja
Jelice na svakoj prozborenoj... no pokušavati objasniti mladoj autorki koliko napora, strpljenja i atomske energije jedan rodiitelj uloži u toku 24 sata, svakog dana, i zdrav i bolestan, na hladnom i vrućem, u domovini ili stranoj zemlji, od samog rođenja tog ljudskog bića pa do sopstvene smrti je verovatno nemoguća misija.

Hvala ti sto radjas decu za nas.
omega68 omega68 19:24 27.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Mislim da bi bilo mnogo profesionalnije da je mlada novinarka proširila svoju temu na čestu pojavu dolaska na red "preko veze" (tj. diskriminaciju onih "bez neke veze" u srpskom društvu


od jedne koja očekuje treće cepanje za koji dan...

jednatanja jednatanja 19:46 27.08.2011

Re: Alal´ ti vera

hvala Omega....malo neprijatni naslovi za mene ovih dana na blogu b92 ali zato nikad dosadno...
mlekac mlekac 19:48 27.08.2011

Re: Alal´ ti vera

jednatanja


...od jedne koja očekuje treće cepanje za koji dan...



Kuku! Ja tek sad OVO primetila!

Tanja -
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:59 27.08.2011

Re: Alal´ ti vera

od jedne koja očekuje treće cepanje za koji dan

Bravo, drži se!
jednatanja jednatanja 20:01 27.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Heh mlekac, hvala, do sad sam bila hrabra, ali posle ovog vrlo istinitog Jelicinog podsećanja na plafon, zavlačenje ruku, krvave fleke i zašivanja
jednatanja jednatanja 20:04 27.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Bravo, drži se!

Fala
mlekac mlekac 20:17 27.08.2011

Re: Alal´ ti vera

jednatanja
Heh mlekac, hvala, do sad sam bila hrabra, ali posle ovog vrlo istinitog Jelicinog podsećanja na plafon, zavlačenje ruku, krvave fleke i zašivanja


Ja sam, zato, noslia sa sobom walkman i slusala muziku koja mi prija! A nosila sam i knjigu - da ne buljim u plafon.

Kad su 'teli da mi ih oduzmu, odbila sam i lepo sam rekla babici - kad vidi da sam sklonila knjigu i skinula walkman, moz' da mi pridje - tad ce da mi treba.

Moja preporuka - MP3 ili Ipod i OBAVEZNO sat sa sekundarom.

Pa kad pocne da boli gledas u kazaljku kako se pomera i da znas, posle tridesetak sekundi bol pocinje da jenjava. Samo, ako nemas sat sa sekundarom, tih tridesetak sekundi cine ti se ko mesec dana!

jednatanja jednatanja 20:44 27.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Ipod već spakovan a dugačka štiva kao knjige ne nosim više ni na more, a kamoli za porođaj...

neko mi je prošli put pomenuo asocijaciju kontrakcija - morski talas koji bebče približava obali majčinog zagrljaja...nije loša ni sekundara...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:51 27.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Heh mlekac, hvala, do sad sam bila hrabra, ali posle ovog vrlo istinitog Jelicinog podsećanja na plafon, zavlačenje ruku, krvave fleke i zašivanja

Iju! Izvini draga što sam prekršila ženski kodeks zaboravljanja i neprenošenja dotičnih sećanja
mariopan mariopan 22:49 27.08.2011

Re: Alal´ ti vera

...od jedne koja očekuje treće cepanje za koji dan...

SRECNO TI BILO
mlekac mlekac 23:00 27.08.2011

Re: Alal´ ti vera

jednatanja
Ipod već spakovan a dugačka štiva kao knjige ne nosim više ni na more, a kamoli za porođaj...

neko mi je prošli put pomenuo asocijaciju kontrakcija - morski talas koji bebče približava obali majčinog zagrljaja...nije loša ni sekundara...


Ja sam sva cetiri puta nosila sa sobom "Gospodara prstenova". Prvi put je bilo slucajno - lezala sam u bolnici nekoliko dana PRE, pa sam, naravno, trazila omiljatu knjigu da citam, a posle me Zoki Stanojevic, prevodilac iste, zezao da sam citala deo kad Sem i Frodo idu kroz Morodor kako bi uvidela da je nekom teze nego meni!

Za ostale sam tu knjigu nosila "tradicionalno". To jest, obicno sam nosila "Dve kule" - malo je mnogo vuci celu triologiju na porodjaj
udruzenje_roditelj udruzenje_roditelj 09:05 29.08.2011

Re: Alal´ ti vera

jednatanja
Jelice na svakoj prozborenoj... no pokušavati objasniti mladoj autorki koliko napora, strpljenja i atomske energije jedan rodiitelj uloži u toku 24 sata, svakog dana, i zdrav i bolestan, na hladnom i vrućem, u domovini ili stranoj zemlji, od samog rođenja tog ljudskog bića pa do sopstvene smrti je verovatno nemoguća misija. Mislim da bi bilo mnogo profesionalnije da je mlada novinarka proširila svoju temu na čestu pojavu dolaska na red "preko veze" (tj. diskriminaciju onih "bez neke veze" u srpskom društvu umesto jedne plitke i ružnim rečnikom prepričane opservacije o majci i njenom detetu.

...od jedne koja očekuje treće cepanje za koji dan...



Potpis! Uostlom, dovoljno je gospodjici reci: ne pricaj o cipelama u kojima nisi hodao...
yugaya yugaya 10:19 29.08.2011

Re: Alal´ ti vera

jednatanja
Jelice na svakoj prozborenoj... no pokušavati objasniti mladoj autorki koliko napora, strpljenja i atomske energije jedan rodiitelj uloži u toku 24 sata, svakog dana, i zdrav i bolestan, na hladnom i vrućem, u domovini ili stranoj zemlji, od samog rođenja tog ljudskog bića pa do sopstvene smrti je verovatno nemoguća misija. Mislim da bi bilo mnogo profesionalnije da je mlada novinarka proširila svoju temu na čestu pojavu dolaska na red "preko veze" (tj. diskriminaciju onih "bez neke veze" u srpskom društvu umesto jedne plitke i ružnim rečnikom prepričane opservacije o majci i njenom detetu.

...od jedne koja očekuje treće cepanje za koji dan...






Bili Piton Bili Piton 22:20 29.08.2011

Re: Alal´ ti vera

udruzenje_roditelj



Potpis! Uostlom, dovoljno je gospodjici reci: ne pricaj o cipelama u kojima nisi hodao...


Potpis na potpis. Kad bismo se ovog sa cipelama držali i ne samo kada su majke sa decom u pitanju, život bi nam svima bio mnogo jednostavniji.

Uh, ala ovde leti perje Jel moguće da jedni drugima toliko idemo na živce? Izgleda da jeste. Odo ja (opet).
Hansel Hansel 09:59 30.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Bili Piton


Ma, ovde se samo traži povod da se izbaci ko zna gde i ko zna kada nagomilano nezadovoljstvo, bilo ili ne bilo u vezi s temom. Izvinjavam se zbog tog "psihologizma", ali, čini mi se da nema drugog objašnjenja. Kako mi može ići na živce neko koga ne poznajem, koga nisam prinuđen da trpim (da ne kažem - tolerišem), pa, ne moram ni da čitam šta piše (eto, imam utisak i da mene mnogi ne čitaju ). Ono što ipak može da smeta jeste konstantna agresivnost koja se meša u sve. Blog je samo jedan od lakmusa naše zatrovanosti, nespremnosti da normalno diskutujemo, da uvažavamo drugu osobu... Bar tako ja to vidim...

(Naravno, ne podležu svi i uvek prethodnom opisu, pričao sam o onome što štrči, bode...)
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:25 30.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Ma, ovde se samo traži povod da se izbaci ko zna gde i ko zna kada nagomilano nezadovoljstvo, bilo ili ne bilo u vezi s temom.

A da l ti je palo na pamet da je blog na koji sam reagovala zapravo nagomilano nezadovoljstvo koje se neprimerenim rečnikom i neargumentovanim pristupom sručilo na majke i malu decu?
udruzenje_roditelj udruzenje_roditelj 13:28 30.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Bili Piton
udruzenje_roditelj



Potpis! Uostlom, dovoljno je gospodjici reci: ne pricaj o cipelama u kojima nisi hodao...


Potpis na potpis. Kad bismo se ovog sa cipelama držali i ne samo kada su majke sa decom u pitanju, život bi nam svima bio mnogo jednostavniji.

Uh, ala ovde leti perje Jel moguće da jedni drugima toliko idemo na živce? Izgleda da jeste. Odo ja (opet).



Tako nekako. O.k. shvatamo mi da se i na ovom blogu daje malo oduska i ventila nasoj svakodnevnoj napetosti da ne bi svi poludeli u ovako ludoj zemlji, ali, čini mi se da kada bi svako od nas malo poradio na svom dozivljaju sebe, umesto sto ga nervira sve i svasta, bilo bi nam lakse. Na stranu to sto zaista kao roditelji se cesto osecamo kao gradjani drugog reda bukvalno - pocev od trudnoce, ponizavajucih porodjaja, glupih i preobimmih procedura koje te ZAISTA teraju da dovedes dete svuda u red sa sobom (prijava deteta, roditeljski dodatak, promena prebivalista...), nemogucnosti da dete upises u vrtic, sikaniranje na poslu SAMO zato sto si majka i sto pretpostavljaju da kad se dete razboli ti moras na bolovanje ( a najcesce i moras)... I jos milion stvari, koje kad se stave na jedno mesto, dovoljne su da i autorka narecenog bloga shvati da to sto je neka majka "zloupotrebila" svoje dete i usla preko reda, nije nista. Ali glupo je to joj spocitavati, kad ona to ne moze da razume. Moze joj se samo zameriti sto prica o onome o cemu nema pojma.
Ih, pa i ja sam svojevremeno tvrdila da se necu udati pre 3o te, da cu imati jedno dete, i da ono naravno nece spavati sa mnom u krevetu, ma ni u sobi: elem, udadoh se sa 24., imam troje dece, koja naravno su makar prve dve tri godine spavala u mom krevetu. Dakle, iskustvo je majka mudrosti :))

Angelina Ug RODITELJ
Hansel Hansel 13:43 30.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Jelica Greganović
Ma, ovde se samo traži povod da se izbaci ko zna gde i ko zna kada nagomilano nezadovoljstvo, bilo ili ne bilo u vezi s temom.

A da l ti je palo na pamet da je blog na koji sam reagovala zapravo nagomilano nezadovoljstvo koje se neprimerenim rečnikom i neargumentovanim pristupom sručilo na majke i malu decu?

A zar sam rekao da nije ("palo na pamet" )?! Mislio sam da je jasno o čemu govorim, a naročito s obzirom na ono što sam ovde već napisao. Ali da su se fitilji mnogo skratili, a čaše prepunile, pa i oči zakrvavile, evidentno je na svakom koraku.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:33 30.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Mislio sam da je jasno o čemu govorim, a naročito s obzirom na ono što sam ovde već napisao. Ali da su se fitilji mnogo skratili, a čaše prepunile, pa i oči zakrvavile, evidentno je na svakom koraku.

Očito nije, a to može biti posledica i jednostavno ove vrste dopisivanja...tako da nema potrebe dramatizovati fitiljima, krvavim očima i sl. Toliko i što se evidentnog tiče.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:34 30.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Angelina Ug RODITELJ

Potpisujem.
Hansel Hansel 16:07 30.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Jelica Greganović
Mislio sam da je jasno o čemu govorim, a naročito s obzirom na ono što sam ovde već napisao. Ali da su se fitilji mnogo skratili, a čaše prepunile, pa i oči zakrvavile, evidentno je na svakom koraku.

Očito nije, a to može biti posledica i jednostavno ove vrste dopisivanja...tako da nema potrebe dramatizovati fitiljima, krvavim očima i sl. Toliko i što se evidentnog tiče.

... I posledica velikog broja komentara i (zbog toga) nepraćenja kontinuiteta. Ja sam se nadovezao (i to naglasio) na Bilijev komentar. (Svakako, pisana komunikacija je katkad vrlo ograničena i prosto je neverovatno kako se nesporazum provuče vrlo lako čak i kada su postovi i komentari prilično temeljni.)

A fitilji, čaše i krvave oči su samo metafore i to, tvrdim, prilično adekvatne. Ako ti ipak ne primećuješ tu ogromnu količinu žuči, ili (da kažem 1:1) netrpeljivosti u komentarima na skoro svakom postu u poslednje vreme (pa i u samim postovima), onda neko od nas treba da promeni dioptriju. Doduše, vidim da se i neki drugi žale na ovo o čemu sam ja pisao, a i onih koji to razumeju. Podeljenost percepcije i ove pojave, očito, postoji.
spadalo92 spadalo92 18:02 30.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Hansel

Ako ti ipak ne primećuješ tu ogromnu količinu žuči, ili (da kažem 1:1) netrpeljivosti u komentarima na skoro svakom postu u poslednje vreme (pa i u samim postovima), onda neko od nas treba da promeni dioptriju.


Ajde, recimo, da neko tvrdi kako mrzi cigane i da bi ih sve pobio. Kako da mu na najljubazniji način i sa osmehom, bez netrpeljivosti i žuči, kažem da je odvratna nacistička svinja?
Hansel Hansel 20:43 30.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Ne bih baš rekao da su komentari koji su izazivali žestoke reakcije bili tog tipa, a i da jesu, oni bi bili svrstani u ove o kojima sam pričao. Ne, spadalo, ovde se radi (ja se stvarno izvinjavam!) o poremećim odnosima, najblaže rečeno, a najčudnije je što su to - virtuelni odnosi. Osim toga, da se pojavio komentar kakav ti navodiš, bio bi (opravdano) brisan, jedino ako uređivačka politika nije naprasno promenjena, ali - rekoše nam da ovo nije mesto na kome se o njoj raspravlja.

Konačno, to što bi ti nekom takvom rekao nešto tako, misliš da bi promenilo tu osobu? I misliš da bi te baš takva formulacija učinila boljim čovekom? Ili bi značila neku potvrdu, ne znam? Pazi, toliko busanja u ispravne stavove na jedan prilično strastven način nije nam nikakvo dobro donelo, bar se meni čini. Ne znam deliš li moj utisak da je prljavih nacističkih svinjarija sve više? I sumnju da to ima veze s velikom polarizovanošću društva koja se na blog(u) samo preslikava?
buba_truba buba_truba 22:14 30.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Hansel
Ne bih baš rekao da su komentari koji su izazivali žestoke reakcije bili tog tipa, a i da jesu, oni bi bili svrstani u ove o kojima sam pričao. Ne, spadalo, ovde se radi (ja se stvarno izvinjavam!) o poremećim odnosima, najblaže rečeno, a najčudnije je što su to - virtuelni odnosi.

Au, al' se ovde (od subote - tad sam čitala poslednji put) zagovnalo!

Nisam sigurna da sam baš sve iščitala. Koliko jesam, potpisujem Hansela i Trenerove poruke Jelici.

Kad sam već tu, 'ajde i ovo:

spadalo92
Ajde, recimo, da neko tvrdi kako mrzi cigane i da bi ih sve pobio. Kako da mu na najljubazniji način i sa osmehom, bez netrpeljivosti i žuči, kažem da je odvratna nacistička svinja?

O spadalo, kad već voliš : ajde bez apostrofa ispred može kad se govori (kako izgovoriti apostrof?) ali u pisanom govoru može da ukazuje na pomanjkanje pismenosti, a Cigani se piše velikim slovom. Ne kažem da si nepismen (možda si samo žurio, predao se opuštenciji...) nego videh da držiš do detalja, pa reko' - da ti ukažem.
spadalo92 spadalo92 22:21 30.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Hansel
Ne bih baš rekao da su komentari koji su izazivali žestoke reakcije bili tog tipa, a i da jesu, oni bi bili svrstani u ove o kojima sam pričao. Ne, spadalo, ovde se radi (ja se stvarno izvinjavam!) o poremećim odnosima, najblaže rečeno, a najčudnije je što su to - virtuelni odnosi. Osim toga, da se pojavio komentar kakav ti navodiš, bio bi (opravdano) brisan, jedino ako uređivačka politika nije naprasno promenjena, ali - rekoše nam da ovo nije mesto na kome se o njoj raspravlja.

Konačno, to što bi ti nekom takvom rekao nešto tako, misliš da bi promenilo tu osobu? I misliš da bi te baš takva formulacija učinila boljim čovekom? Ili bi značila neku potvrdu, ne znam? Pazi, toliko busanja u ispravne stavove na jedan prilično strastven način nije nam nikakvo dobro donelo, bar se meni čini. Ne znam deliš li moj utisak da je prljavih nacističkih svinjarija sve više? I sumnju da to ima veze s velikom polarizovanošću društva koja se na blog(u) samo preslikava?

U pravu si, preterao sam. Međutim, količina žuči i netrpeljivosti u predhodnim komentarima, ako nije opravdana ali je, po meni, sasvim očekivana. Ovom narodu je oduzeto ljudsko dostojanstvo, ideali, budućnost..., a sad se neko našao i da pluje po jednoj, od malog broja svetih stvari, koja nam je još ostala - po majkama i njihovoj deci.
spadalo92 spadalo92 22:26 30.08.2011

Re: Alal´ ti vera

buba_truba
Hansel
Ne bih baš rekao da su komentari koji su izazivali žestoke reakcije bili tog tipa, a i da jesu, oni bi bili svrstani u ove o kojima sam pričao. Ne, spadalo, ovde se radi (ja se stvarno izvinjavam!) o poremećim odnosima, najblaže rečeno, a najčudnije je što su to - virtuelni odnosi.

Au, al' se ovde (od subote - tad sam čitala poslednji put) zagovnalo!

Nisam sigurna da sam baš sve iščitala. Koliko jesam, potpisujem Hansela i Trenerove poruke Jelici.

Kad sam već tu, 'ajde i ovo:

spadalo92
Ajde, recimo, da neko tvrdi kako mrzi cigane i da bi ih sve pobio. Kako da mu na najljubazniji način i sa osmehom, bez netrpeljivosti i žuči, kažem da je odvratna nacistička svinja?

O spadalo, kad već voliš : ajde bez apostrofa ispred može kad se govori (kako izgovoriti apostrof?) ali u pisanom govoru može da ukazuje na pomanjkanje pismenosti, a Cigani se piše velikim slovom. Ne kažem da si nepismen (možda si samo žurio, predao se opuštenciji...) nego videh da držiš do detalja, pa reko' - da ti ukažem.

Sve si u pravu. Hvala na ispravkama. Ako je opravdanje, pisao sam u "žaru borbe".
maca22 maca22 22:27 30.08.2011

Re: Alal´ ti vera

spadalo92
a sad se neko našao i da pluje po jednoj, od malog broja svetih stvari, koja nam je još ostala - po majkama i njihovoj deci.

Pa nisam primetila da se tako besni kad se te svetinje zloupotrebljavaju.
Mislim, niko nije dužan da besni kada se iza dece, pa još naše, skrivaju razne siledžije, ili iza porodica razni pokreti, ali znamo... kad se nešto previše rabi i zlorabi, izgubi svoje izvorno značenje i efektnost.
maca22 maca22 22:53 30.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Ovom narodu je oduzeto ljudsko dostojanstvo, ideali, budućnost..., a sad se neko našao i da pluje po jednoj, od malog broja svetih stvari, koja nam je još ostala - po majkama i njihovoj deci.


...a možda je to zato jer je emisija "Vreme je za bebe" postigla cilj i ostavila posledice na ljude. :)))
maca22 maca22 02:04 31.08.2011

Re: Alal´ ti vera

maca22
jednatanja
Jelice na svakoj prozborenoj... no pokušavati objasniti mladoj autorki koliko napora, strpljenja i atomske energije jedan rodiitelj uloži u toku 24 sata, svakog dana, i zdrav i bolestan, na hladnom i vrućem, u domovini ili stranoj zemlji, od samog rođenja tog ljudskog bića pa do sopstvene smrti je verovatno nemoguća misija.

Hvala ti sto radjas decu za nas.


E da, mene je moja majka naucila da ljudi radjaju decu zbog sebe. I ko drugo kaze, taj prica price.
Ovde sam se posluzila pricom jednetanje koja je neduzna (izvini jednatanjo :)) i postavila ovakav komentar. Bila sam radoznala da li ce neko primetiti da nesto sa tim pogledom na radjanje dece nije u redu.
Ali niko nije nasao nista cudno u njemu.
Hansel Hansel 07:24 31.08.2011

Re: Alal´ ti vera

spadalo92
Međutim, količina žuči i netrpeljivosti u predhodnim komentarima, ako nije opravdana ali je, po meni, sasvim očekivana. Ovom narodu je oduzeto ljudsko dostojanstvo, ideali, budućnost..., a sad se neko našao i da pluje po jednoj, od malog broja svetih stvari, koja nam je još ostala - po majkama i njihovoj deci.

Ja se slažem i naglašavam (objasnih to Jelici gore) da nisam komentarisao taj osnovni motiv, nego opštu atmosferu, ne samo na ovom postu, koja je postala, bar meni, vrlo neprijatna. Bilo je, što neko reče, i ranije raznih komešanja, al' imam utisak da se izašlo iz granica elementarne pristojnosti. Nisam ja tu sada neki "čuvar" pristojnosti (niti pokušavam), da se razumemo, samo se, eto, nadovezah na jednu opasku.

A, vidiš, pored tog opšteg pucanja u društvu o kome sam i ja govorio, imamo i kompromitaciju i tih najsvetijih stvari - hajde da pričamo otvoreno - ima majki i roditelja kakve je Martina opisala. Ljudi inače na ivici živaca. Kad vide bezobrazluk jedne majke, počnu da generalizuju i odjednom problem postaju sve majke i sva deca. A da ne pričam ko ideju porodice kompromituje navodno je braneći, npr. "porodičnim šetnjama"... Hoću da kažem da se sve toliko kod nas pobrkalo da nam stvarno treba neko ozbiljno preispitivanje ako imamo nameru ne da nešto bude od nas, nego - da opstanemo. Ali, odosmo (tj. odoh) malko predaleko!
spadalo92 spadalo92 10:14 31.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Hansel
spadalo92
Međutim, količina žuči i netrpeljivosti u predhodnim komentarima, ako nije opravdana ali je, po meni, sasvim očekivana. Ovom narodu je oduzeto ljudsko dostojanstvo, ideali, budućnost..., a sad se neko našao i da pluje po jednoj, od malog broja svetih stvari, koja nam je još ostala - po majkama i njihovoj deci.

Ja se slažem i naglašavam (objasnih to Jelici gore) da nisam komentarisao taj osnovni motiv, nego opštu atmosferu, ne samo na ovom postu, koja je postala, bar meni, vrlo neprijatna. Bilo je, što neko reče, i ranije raznih komešanja, al' imam utisak da se izašlo iz granica elementarne pristojnosti. Nisam ja tu sada neki "čuvar" pristojnosti (niti pokušavam), da se razumemo, samo se, eto, nadovezah na jednu opasku.

A, vidiš, pored tog opšteg pucanja u društvu o kome sam i ja govorio, imamo i kompromitaciju i tih najsvetijih stvari - hajde da pričamo otvoreno - ima majki i roditelja kakve je Martina opisala. Ljudi inače na ivici živaca. Kad vide bezobrazluk jedne majke, počnu da generalizuju i odjednom problem postaju sve majke i sva deca. A da ne pričam ko ideju porodice kompromituje navodno je braneći, npr. "porodičnim šetnjama"... Hoću da kažem da se sve toliko kod nas pobrkalo da nam stvarno treba neko ozbiljno preispitivanje ako imamo nameru ne da nešto bude od nas, nego - da opstanemo. Ali, odosmo (tj. odoh) malko predaleko!

Moram priznati da mi se sve više sviđa način tvog razmišljanja. Ali, kao što reče, odosmo malo predaleko. Ovo što si pokrenuo zaslužuje jedan potpuno novi post.
margos margos 10:46 31.08.2011

Re: Alal´ ti vera

...a možda je to zato jer je emisija "Vreme je za bebe" postigla cilj i ostavila posledice na ljude. :)))

Izdržah do sad da ne komentarišem, ali me pominjanje 'najomraženije' emisije isprovociralo. Svaki put kad bih naratorku čula kako izgovara 'beba' ili 'bebe' - naježila bih se. Možda je to najbolja i najplemenitija osoba na svetu, ali kako je govorila (čitala), meni se utroba grčila. Subjektivni osećaj, naravno. Na mene je ostavila posledice, očito. :)

Ali niko nije nasao nista cudno u njemu.

Nije da nije, al' ko da se upetljava...

mikimedic mikimedic 11:00 31.08.2011

Re: Alal´ ti vera

A, vidiš, pored tog opšteg pucanja u društvu o kome sam i ja govorio, imamo i kompromitaciju i tih najsvetijih stvari - hajde da pričamo otvoreno - ima majki i roditelja kakve je Martina opisala. Ljudi inače na ivici živaca. Kad vide bezobrazluk jedne majke, počnu da generalizuju i odjednom problem postaju sve majke i sva deca. A da ne pričam ko ideju porodice kompromituje navodno je braneći, npr. "porodičnim šetnjama"... Hoću da kažem da se sve toliko kod nas pobrkalo da nam stvarno treba neko ozbiljno preispitivanje ako imamo nameru ne da nešto bude od nas, nego - da opstanemo. Ali, odosmo (tj. odoh) malko predaleko!


hansel - preporuka za komentar. mislio sam da se iskljucim iz ove diskusije ali moram da se nadovezem jos na ovaj tvoj odlican post.

ovo je sustina sto si naveo: ima majki i roditelja kakve je Martina opisala - a i ovo zna da bude tacno:

počnu da generalizuju i odjednom problem postaju sve majke i sva deca.

medjutim, ovde se dogodilo upravno suprotno.

martina nigde nije generalizovala - naprotiv, obratila se jednoj odredjenoj majci (ti si nikakva majka), i u svim kasnijim komentarima, cini mi se, je to jasno stavila do znanja.

i ja isto.

ali upravo sto ti kazes - ta reakcija je izazvala lavinu generalizovanja od strane ostalih komentatora imputirajuci da ja (pa i martina) imamo nesto protiv svih majki sa malom decom.

trener je prosao za nijansu bolje (jelica ga je u sirokom luku ignorisala), i jos par komentatora (validni, competizione, pored trenera, koji su verovatno i napisali najbolje komentare do sada). a i tebi kazem - preporuka.

ovaj komentar sam samo hteo da objavim for the record.

samo toliko i stvarno cu gledati da se vise ne javljam.

alselone alselone 11:53 31.08.2011

Re: Alal´ ti vera


Kad se malo smirila atmosfera epskog fajta, da se i ja zapljunem na ovu pricu.

Martina je de facto napisala smece od bloga. Isao bih toliko daleko da cu reci - potaknuta odgore. Odvratnost bloga se najvise ogledala u recniku, kasnije je radila gumica pa to sada ne izgleda kao prvobitno. Ogledala se i u tome sto ona ne zna da je sevap pomoci nepoznatoj trudnici ili majci sa bebom ali ovo je vec njen problem. Verovatno ne zna ni sta znaci ta rec.

Onda su ljuti (s' pravom!) blogeri, kinetickom energijom besa kog su nakupili, napadali svakog ko bi se imalo usudio saglasiti se sa cMartinom, barem u onom delu onog primera u kom je u pravu. Ovde je Miki Leonida trpeo najvise od milion ljutih blogera, umesto da se sklonio iz klanca i pustio hordu da popali sela i gradove iza.


mikimedic mikimedic 12:02 31.08.2011

Re: Alal´ ti vera

Onda su ljuti (s' pravom!) blogeri, kinetickom energijom beza kog su nakupili, napadali svakog ko bi se imalo usudio saglasiti se sa cMartinom, barem u onom delu onog primera u kom je u pravu. Ovde je Miki Leonida trpeo najvise od milion ljutih blogera umesto da se sklonio i pustio hordu da popali sela i gradove iza.


pazi - ali cim sam procitao tekst i objavio komentar (namerno, znajuci da cu biti prvi sto ce posebno da zasmeta nekima koji ce se i prepoznati u mom prvom postu), zapalio sam da obavim nesto misleci u sebi - 'zipa sad al' ce da krene sorka' - pa da ih pustim da se izduvaju dok se ne vratim.

ali posle kad sam video sta su uradili bas mi je bilo gust da dodajem ulje na vatru.

sta da radim kad nosim bele carape i zivim za fajt.


maca22 maca22 12:08 31.08.2011

Re: Alal´ ti vera

spadalo92
Moram priznati da mi se sve više sviđa način tvog razmišljanja. Ali, kao što reče, odosmo malo predaleko. Ovo što si pokrenuo zaslužuje jedan potpuno novi post.

Kah, kah...mislim da sam prva pomenula istrosenost i zloupotrebljenost tih reci majka i dete.

maca22
spadalo92
a sad se neko našao i da pluje po jednoj, od malog broja svetih stvari, koja nam je još ostala - po majkama i njihovoj deci.

Pa nisam primetila da se tako besni kad se te svetinje zloupotrebljavaju.
Mislim, niko nije dužan da besni kada se iza dece, pa još naše, skrivaju razne siledžije, ili iza porodica razni pokreti, ali znamo... kad se nešto previše rabi i zlorabi, izgubi svoje izvorno značenje i efektnost.

maca22 maca22 12:11 31.08.2011

Re: Alal´ ti vera

margos
Ali niko nije nasao nista cudno u njemu.

Nije da nije, al' ko da se upetljava...

Dobila sam 6 preporuka.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana