Budućnost| Zdravlje| Život

Čudesni čovjek Bruno Grening

docsumann RSS / 19.08.2011. u 23:58

y298743392072475.jpg

 ( 1906 - 1959 )

Ako ste spremni da prihvatite svijet oko vas, pa i samu vašu svijest kao tvorevine  džinovskog holograma, u kojem ste umreženi u jedinstvenu superstrukturu, u kojoj je kolektivna svijest opipljiva realnost, a ne puka noumenološka konvencija, onda će vam i pojave kao telepatija, ekstrasenzorno opažanje (vidovitost) izgledati manje začudne.
Onda, će vam i  postojanje "čudaka" kao što su Srinivasa Ramanujan, Nikola Tesla ili pak "ludaka" kao što je Hitler, izgledati posve prirodno, reklo bi se - očekivano.
U takvoj jednoj predstavi o pojavnoj stvarnosti prestaje potreba za terminima kao što je parapsihološko, onostrano, natprirodno ... Samo postojanje je najveće čudo, a sva ostala čuda ( ukoliko ih za to smatrate) dalje logično proizlaze sama ...
Ako imate sumnje u vezi sa ovim što sam maloprije napisao znači da posjedujete  zdrav razum ... nedostaju vam samo neki podaci.

" Ne budite lakovjerni, uvjerite se sami " - govori je, svojevremeno, Bruno Grening, jedan od najvećih ljudi XX vijeka, a o kojem se, gle paradoksa, tako malo zna. Čak se i sveznajuća wikipedija o ovom božanskom čudaku oglašava sa svega par šturih rečenica. A priča koja slijedi je toliko čudesna i nevjerovatna da je teško u nju ne povjerovati.

Pa ko je taj Bruno Grening ?

Bruno Grening je najveći iscjeljitelj kojeg poznaje moderna povijest. Čovjek čije djelo danas štuje i održava u životu krug prijatelja koji broji oko šezdeset hiljada ljudi u preko sedamdeset zemalja širom svijeta, od kojih sedam hiljada predstavljaju doktori medicinskih nauka, ljekari, medicinsko osoblje različitih specijalnosti.

Rođen 1906. u Gdanjsku, koji je tada pripadao Njemačkoj, još kao petogodišnji dječak, mali Bruno je priređivao čuda samim svojim prisustvom. U njegovoj blizini bolesni su ozdravljali, ljudi usred žučne svađe prestajali da se svađaju, a oni zdravi i opušteni osjećali val blaženstva koji bi im preplavio tijelo.
Kako je rastao i njegove moći su postajale sve izraženije. Postoji anegdota kada je uletio u sobu u kojoj je sveštenik davao posljednju pričest njegovoj teško bolesnoj babi na samrti, i uzviknu - Bako ti nećeš umrijet ! - nakon čega se ona ustala iz kreveta i nastavila da živi još par godina.
1949. godine Bruno biva kao gost pozvan kod porodice  Hilsmana, u okolini Hanovera, a čiji je devetogodišnji sin bolovao od progresivne distrofije mišiča i bio praktično prikovan za krevet. Kada je ušao u njegovu sobu Bruno mu je samo rekao - Ustani i hodaj! I čudo se dogodilo. Dječak je čak uspjevao da silazi niz stepenice.
Oduševljeni otac, inače bogati industrijalac, je to obznanio na sva zvona, čak je dao da se objavi članak u lokalnim novinama. Vijest je odjeknula kao bomba. Otada započinje velika seoba svekolike ljudske nesreće i nevolje ka Brunu Greningu. Mnogobrojna su svjedočenja o biblijskim scenama koje su se tih dana dešavale pred njegovim balkonom. Oni koji su došli u kolicima , gurali su sami ta kolica na povratku kući. Slijepi od rođenja bi po prvi put ugledali svoje bližnje.

prijatelji-bruna-groeninga.jpg

Bruno Grening nikad nikoga nije pitao od čega boluje niti šta ga muči. On je imao samo jedan, univerzalnii lijek za sve.
Bruno nije bio klasični iscjeljitelj, on je liječio riječju (u prvi mah sam ovo otkucao kao - riječio : )). Danas se ta metoda zove liječenje duhovnim putem.

"Bog je odašiljač, a čovek prijemnik isceljujuće snage"

Bruno Grening je ljudima prenosio učenje koje nije pokupio ni iz knjiga ni iz škole ni iz crkve (po profesiji je bio tesar !!!). Svoju spoznaju je stekao spiritualnim uvidom u ono što mu je od rođenja dato kao božanski dar.
Nisam religiozan čovjek, štaviše, smatram sebe za apatetičnog agnostika, ali nemam druge do da riječi ovog velikog čovjeka prenesem onako kako ih je on sam upućivao ljudima koji su ga pohodili, očajnički tražeći pomoć. Mada su te riječi, u biti, bile upućene cijelom čovječanstvu.

"Ne govorim Vam ništa novo, samo Vam govorim ono što Vi danas više ne znate."

Teško je proniknuti u sam mehanizam onoga što se tada događalo. To je valjda bilo jasno samo Brunu Greningu. Ljudi od njega nisu dobijali samo ozdravljenje, dobijali su posve nov odnos spram sopstvenog života. Akcenat svih njegovih predavanja je bio upravo na povratku istinskom božanskom putu za čovjeka, povratku punoći življenja.

Glas o čudu, o nebrojenim slučajevima izlečenja, čak i od onih najtežih bolesti, brzo se proširila Njemačkom, a uskoro i preko njenih granica.
U jednom danu znalo se pred njegovom kućon skupiti i po 30 000 ljudi. Dobijao je toliko pisama da je  morao angažovati pomoćnike da bi na njih odgovarali. Uskoro su i oni sami odustali od toga. Pošta je stizala u džakovima. U gomile džakova.
Bruno Grening nije nikad odvajao ljude po naciji, vjeroispovjesti. Nikad nije tražio ni uzimao novac, čak je i svojim pomoćnicima to strogo zabranio.
Iako je mnogo ljekara dovodilo kod njega svoje neizlječive pacijente, rodbinu, svoje najdraže, prvi problemi se javljaju upravo zbog podozrenja i ljubomore koji su dolazili od strane pojedinih lječničkih krugova.

"Svi su ljudi vredni toga da im se pomogne."

Uskoro sprega društvene birokratije, ljekara koji se nisu ni udostojili da provjere šta se zaista dešava na tim skupovima, dovode do zabrane Brunovih masovnih seansi. Paradoksalno, za to im je poslužio jedan zakon koji je poticao još iz doba fašističke vladavine, a koji je zabranjivao svakom ko nema odgovarajuće liječničke diplome i formalnog obrazovanja da vrši iscjeljenja.

Bruno je znao da će, kao što je učestano oslobađanje energije prilikom masovnioh izliječenja bilo blagotvorno za njegovo zdravlje, prestanak  njenog odavanja za njega samog biti poguban. Predvidio je svoju smrt, proraočanski jasno,kao što je još kao mladić svom drugu ispričao za scene sa hiljadana ljudi koje će liječiti u budućnosti. Rekao je da će ako mu uskrate njegovu misiju - izgoreti iznutra.
Upravo je tako glasila dijagnoza doktora koji su ga operisali od navodnog raka od kojeg je obolio - "Razorenost Brunovog organizma je grozna, došlo je do potpunog untarnjeg izgaranja. Kako je mogao živjeti tako dugo i bez užasnih bolova, posve  je zagonetno."

Krug prijatelja Bruna Greninga je osnovan još za njegova života. Oni su uspjevali da iskrenim vjerovanjem u Brunova učenje, prenoseći snagu njegove riječi  i sami pomažu bolesnim osobama. A kada je ustanovljeno da su iscjeljena moguća i nakon njegove smrti, 1979., gospođa Grete Häusler (1922 - 2007) je ponovo osnovala krug njegovih prijatelja koji se od tada neprestano širi.
Krug prijatelja Bruna Greninga je slobodno udruženje, svih onih koji iskreno vjeruju u djelo i zaostavštinu ovog velikog čovjeka, i u kojem se njeguju prijateljstvo, ljubav i solidarnost, a bez ikakvih finansijskih obaveza. Svaki prijatelj može da izađe iz Kruga prijatelja kada god to hoće.
Stručni ogranak ove zajednice koji sačinjavaju ljekari i ostali medicinski djelatnici, pomno vodi evidenciju o svim slučajevima izliječenja.

"Mišljenja sam da bi za moje biće današnja nauka trebala jako da se zanima, samim time što moje delovanje daje podsticaj istraživanju, i to za neki budući zadatak."

Kao što su drevne azijske civilizacije to odavno znale strujanja viših energetskih nivoa itekako utiču na naš život. Ove istine polako postaju jasne i modernoj, zapadnoj nauci.
Još 1922. godine ruski profesor Gurvič je otkrio zračenje živih ćelija, a na Naučnoj akademiji u Novosibirsku su uspjeli da dokažu da je to biološko zračenje bitan nosilac informacija za sve ćelije svakog živog organizma. Vremenom su ta otkrića u više navrata potvrđena, a zatim i proširena. U vezi sa tim, ključni su radovi prof. Poppa sa univerziteta Kaiserslautern, koji je 1975. pomoću vrlo osetljivih uređaja uspio da dokaže koherentnost staničnog zračenja kao uređenog elektromagnetnog zračenja u području ultraljubičaste svjetlosti. Ova saznanja su otvorila sasvim nove poglede u tumačenju i razumjevanja fenomena života.

"Svi ljudi moraju da umru, tako i ja, ali ja neću biti mrtav. I ako me tada pozovete, doći ću i pomagati dalje, tako kako Bog hoće",

Tagovi



Komentari (100)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 00:14 20.08.2011

Hrabro od tebe

da o tome/njemu pišeš. Fascinantan je lik.
Krug prijatelja postoji i u Beogradu , čini mi se od 2000-te.
Momentalno nemam neke preciznije informacije, al' mogu da pronađem.

docsumann docsumann 00:20 20.08.2011

Re: Hrabro od tebe

lako je biti hrabar iza nika i avatara (pri tom još barbarskog)

hvala margos

kick68 kick68 01:39 20.08.2011

@

Thus, the higher is our level of consciousness and evolution, the more sensitive and intelligent we are and the more powerful our thoughts, emotions, and states of mind become and thus the more careful and disciplined we should be. What we could allow ourselves to think, feel, say, and expect at lower levels, we can no longer allow ourselves at higher levels… unless we want to pay the price and suffer. Hence the more rigor and self-control are necessary together with a deliberate choice of what is positive as we grow and evolve. This, in turn, means to learn how to live in a conscious and impeccable way.

Da li kolicina patnje (iliti iskusenjija) kojoj je covek izlozen zavisi od nivoa? Ako ne zavisi, zar nije nekim ljudima, koji nisu (ili su manje) izlozeni raznoraznim nedacama lakse da postignu samokontrolu i disciplinu, da evoluiraju i donose dobre odluke? I kako zaboga mozes da naredis samom sebi sta ces da i kako ces da se osecas?
Lepa prica, mada ja volim da sumnjam:)
docsumann docsumann 04:23 20.08.2011

Re: @

Lepa prica, mada ja volim da sumnjam:)


Ako imate sumnje u vezi sa ovim što sam maloprije napisao znači da posjedujete zdrav razum ...




ja ne volim, pa ipak sumnjam

" Ne budite lakovjerni, uvjerite se sami "
abrasax abrasax 04:28 20.08.2011

Re: @

Da li kolicina patnje (iliti iskusenjija) kojoj je covek izlozen zavisi od nivoa?


> I had discovered in their broad outline, when I was 15 years of age.
kick68 kick68 04:37 20.08.2011

Re: @

Vidim da postoje svedocenja, evidencije...ne znam koliko su podaci autenticni, ipak mnogo je vremena proslo.
Politicari kojima bi ti radio PR garantovano bi dobijali na izborima. Da li si razmisljao o promeni profesije?
abrasax abrasax 04:38 20.08.2011

Re: @

Postoji anegdota kada je uletio u sobu u kojoj je sveštenik davao posljednju pričest njegovoj teško bolesnoj babi na samrti, i uzviknu - Bako ti nećeš umrijet ! -

I kako zaboga mozes da naredis samom sebi sta ces da i kako ces da se osecas?


Malo žalostan događaj.
abrasax abrasax 04:51 20.08.2011

Re: @

Ne budite lakovjerni, uvjerite se sami " [/quot

Svi ljudi moraju da umru, tako i ja, ali ja neću biti mrtav. I ako me tada pozovete, doći ću i pomagati dalje, tako kako Bog hoće",

Fascinira me broj prijatelja koje su ga, kako si lepo rekao "održavali u životu".
docsumann docsumann 04:54 20.08.2011

Re: @

Vidim da postoje svedocenja, evidencije...ne znam koliko su podaci autenticni, ipak mnogo je vremena proslo.


mogu se naći na tjubu razgovori sa ljudima koji su kao svjedoci njegovih seansi i sami bili iliječeni ...

a imaš i ove novije evidencije koju vrše ljekari pripadnici kruga njegovih prijatelja.

ako oni uspjevaju ( valjalo bi doći do podatka o procentu uspješnosti ) kao posrednici 2. reda kolika je tek bila njegova uspješnost.

vidi, jako je moguće da sam (malo) pristrasan u cijeloj priči, ne stidim se reči da navijam za tu stranu


politika ? hvala neka
kick68 kick68 04:58 20.08.2011

Re: @

vidi, jako je moguće da sam (malo) pristrasan u cijeloj priči, ne stidim se reči da navijam za tu stranu

Nista ne mari, prica time samo dobija na kvalitetu.
docsumann docsumann 05:37 20.08.2011

Re: @

abrasax

"Svi ljudi moraju da umru, tako i ja, ali ja neću biti mrtav. I ako me tada pozovete, doći ću i pomagati dalje, tako kako Bog hoće"


Fascinira me broj prijatelja koje su ga, kako si lepo rekao "održavali u životu".


i još ga održavaju

trejler o dokumntarcu "Fenomen Bruno Grening "
abrasax abrasax 04:19 20.08.2011

Re: hvala


http://blog.b92.net/text/18132/Ima-neka-tajna-veza-/ Definicija me je oborila s nogu! Al- stvarno!

Docs
docsumann docsumann 04:25 20.08.2011

Re: hvala

hvala, nego šta ti radiš budna u ovo doba ?
abrasax abrasax 04:32 20.08.2011

Re: hvala

nego šta ti radiš budna u ovo doba ?


Tjah, gluvarim. Nego, da te pitam, iz kog si kraja? Malo mi je čudna tvoja ijekavica?
docsumann docsumann 04:33 20.08.2011

Re: hvala

Boka kotrorska
abrasax abrasax 04:35 20.08.2011

Re: hvala

Boka kotrorska



Ha, ha. Pa to, baš 'nako škotski zvuči!
docsumann docsumann 04:59 20.08.2011

Re: hvala

Pa to, baš 'nako škotski zvuči!


Došao Škot u New York. Sutradan. izađe on u šetnju i ubrzo zaluta pravo u Bronks.
Tu ga spazi banda opakih crnaca, priđe mu i okruži ga

- Did jou kam hije to daj?

- O no, aj kem jestrdaj
abrasax abrasax 05:07 20.08.2011

Re: hvala

O no, aj kem jestrdaj


Irac,
abrasax abrasax 04:43 20.08.2011

mišič


čiji je devetogodišnji sin bolovao od progresivne distrofije mišiča i bio praktično prikovan za krevet.

Sretala sam neke ljude na svom radnom mestu sa ovom bolešću.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:19 20.08.2011

Re: mišič

abrasax
čiji je devetogodišnji sin bolovao od progresivne distrofije mišiča i bio praktično prikovan za krevet.Sretala sam neke ljude na svom radnom mestu sa ovom bolešću.

Ovde je pitanje da li je neko sreo nekoga ko je ozdravio posle kontakta sa navedenim Brunom.
fantomatsicna fantomatsicna 06:49 20.08.2011

Lepa prica

I mozda nekome i probudi nadu..ali ipak sam skepticna da je sve mozda malo preuvelicano.
docsumann docsumann 11:45 20.08.2011

Re: Lepa prica

I mozda nekome i probudi nadu..ali ipak sam skepticna da je sve mozda malo preuvelicano.


skepticizam je dobar ako nije parališući, ako ne blokira akciju.

dakle, istražuj sama, pokušaj da razriješiš svoje sumnje ( ako je moguće ), pa kako god to ispalo.

kažeš možda je preuveličano. ok, pa i da je 20% od navedenog tačno opet je to čudo,ej, Č-U-D-O!

mene najviše čudi kako su ljudi imuni na čuda.

pa ja kad sam prvi put gledao emisiju o krugovima u žitu, bio sam zapanjen kako svi medije ne trube samo o tome.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:57 20.08.2011

Re: Lepa prica

docsumann
I mozda nekome i probudi nadu..ali ipak sam skepticna da je sve mozda malo preuvelicano.skepticizam je dobar ako nije parališući, ako ne blokira akciju.dakle, istražuj sama, pokušaj da razriješiš svoje sumnje ( ako je moguće ), pa kako god to ispalo. kažeš možda je preuveličano. ok, pa i da je 20% od navedenog tačno opet je to čudo,ej, Č-U-D-O!mene najviše čudi kako su ljudi imuni na čuda.pa ja kad sam prvi put gledao emisiju o krugovima u žitu, bio sam zapanjen kako svi medije ne trube samo o tome.

Ima jedan prost razlog zašto svi mediji ne bruje (neki žućkasti, kad nemaju šta drugo, bruje o krugovima): tu nema ničeg čudesnog.
Kao što i ovde nema ni jednog razloga da se istražuje. Ni 20%. Ni 2%. Ovakvih sam se u svom kratkom dosadašnjem životu od nekoliko decenija nagledao i naslušao. Neki su bili bezazleni, neki bogme i nisu. Ja ne vidim ni jedan razlog da se veruje navedenim linkovima i tekstovima. Moraće nešto ubedljivije da mi se ponudi da bih "istraživao" sam.
docsumann docsumann 12:41 20.08.2011

Re: Lepa prica

Ima jedan prost razlog zašto svi mediji ne bruje (neki žućkasti, kad nemaju šta drugo, bruje o krugovima): tu nema ničeg čudesnog.


vidi, ja nikad ne ulazim u diskusiju o ekonomij , jer o tome nemam pojma

a ti upravo činiš nešto takvo, davaš mišljenje o nečemu, o čemu, blago rečeno ne znaš ništa.

evo ti par blitz pitanja da se u to uvjeriš:

- koje su osnovne razlike izneđu autentičnih krugova u žitu i onih koje su napravili ljudi?
- koji je znak u žitu rađen ljudkom "rukom" postigao najviše sličnost sa pravim KuŽ?
- u koje doba dana obično nastaju?
- koji su max. vremenski intervali unutar kojeg se smatra da se ovi krugovi formiraju? ovo je npr. interesantno jer je ovaj spomenuti najubjedljivi ljudski uredak pravljen upravom u tom vremenskom trajanju da bi se postigla što veće autentičnost.

ako se usudiš da odgovoriš na ova pitanja, pretpostavljam da ćeš za morati da konsultuješ google, tako da ćeš usput i ponešto i naučiti.

a ako budeš insistirao održaću ti skraćen kurs (besplatno, naravno, poput B.Greninga).



stvarno misliš da ovo mogu napraviti par ljudi u vremenskom intervalu od ....


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:52 20.08.2011

Re: Lepa prica

docsumann
Ima jedan prost razlog zašto svi mediji ne bruje (neki žućkasti, kad nemaju šta drugo, bruje o krugovima): tu nema ničeg čudesnog.vidi, ja nikad ne ulazim u diskusiju o ekonomij , jer o tome nemam pojmaa ti upravo činiš nešto takvo, davaš mišljenje o nečemu, o čemu, blago rečeno ne znaš ništa.evo ti par blitz pitanja da se u to uvjeriš:- koje su osnovne razlike izneđu autentičnih krugova u žitu i onih koje su napravili ljudi?- koji je znak u žitu rađen ljudkom "rukom" postigao najviše sličnost sa pravim KuŽ?- u koje doba dana obično nastaju?- koji su max. vremenski intervali unutar kojeg se smatra da se ovi krugovi formiraju? ovo je npr. interesantno jer je ovaj spomenuti najubjedljivi ljudski uredak pravljen upravom u tom vremenskom trajanju da bi se postigla što veće autentičnost.oako se usudiš da odgovoriš na ova pitanja, pretpostavljam da ćeš za morati da konsultuješ google, tako da ćeš usput i ponešto i naučiti.a ako budeš insistirao održaću ti skraćen kurs (besplatno, naravno, poput B.Greninga). stvarno misliš da ovo mogu napraviti par ljudi u vremenskom intervalu od ....

ne zasmejavaj me. mislio sam da ti je blog malo ironičan, kad ono ti sasvim ozbiljan.
moraš mnogo više da se potrudiš da me zainteresuješ da "istražujem" krugove i tog baju.
docsumann docsumann 12:55 20.08.2011

Re: Lepa prica

ne zasmejavaj me. mislio sam da ti je blog malo ironičan, kad ono ti sasvim ozbiljan.
moraš mnogo više da se potrudiš da me zainteresuješ da "istražujem" krugove i tog baju.


ok, tako reci - nemam pojma i neću da znam. pošteno !
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:53 20.08.2011

Re: Lepa prica

docsumann
ne zasmejavaj me. mislio sam da ti je blog malo ironičan, kad ono ti sasvim ozbiljan.moraš mnogo više da se potrudiš da me zainteresuješ da "istražujem" krugove i tog baju. ok, tako reci - nemam pojma i neću da znam. pošteno !

Pogrešno. To sam "istraživao" kad si ti piškio/piškila po pesku. I od tada ničeg novg u vezi sa krugovima. Ničeg novog za ozbiljne ljude. Ali krugovi su sporedna tema, ne znam kako si ih povezala sa ovim tvojim bajom.
Ma, imaš li ti nešto ozbiljnije od "piše na tarabi" da je on čudo?
Ozbiljno te pitam, ovakvih čudotvoraca smo imali tušta i tma.
Za one koji ne znaju, kontakt za Brunove prijatelje je žena iz Šapca, pa možete zakazati seansu. Ja se nisam usudio.
docsumann docsumann 14:26 20.08.2011

Re: Lepa prica

Pogrešno. To sam "istraživao" kad si ti piškio/piškila po pesku. I od tada ničeg novg u vezi sa krugovima. Ničeg novog za ozbiljne ljude. Ali krugovi su sporedna tema, ne znam kako si ih povezala sa ovim tvojim bajom.
Ma, imaš li ti nešto ozbiljnije od "piše na tarabi" da je on čudo?
Ozbiljno te pitam, ovakvih čudotvoraca smo imali tušta i tma.
Za one koji ne znaju, kontakt za Brunove prijatelje je žena iz Šapca, pa možete zakazati seansu. Ja se nisam usudio.


šta ti znači ovo piškio/piškila?
neko mangupsko podjebavanje, a?
super je to tako na daljinu, nema šta - vrh dna

jao, pa da ... e,koji si ti sujetni paćenik, pa tebe još žulja ona diskusija o homofobiji.





(proširena) tema su čuda ( ova ili ona) - te eto otkud i KuŽ u cijeloj priči.

ja sam postovao linkove, rezultate iza kojih stoje ljudi od medicinske struke, dokumentarac u kojem su data svjedočenja ljudi koje je B.Grening iscjelio ... tebi to nije dovoljno, ok, that's all.

a šta su tvoji dokazi - nema tu ničeg (za ozbiljne ljude), ja sam to provalio prije i-ha-haj godina.
sjano, i ja kao treba da budem impresioniran iznjetim.

i ti si sad taj koji insistira na ozbiljnoj argumentaciji!?

odgovori na bar jedno postavljeno pitanje ako (uošte) hoćeš ozbiljno da razgovaramo. do daljnjeg - ne vjerujem ti ni slova.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:43 20.08.2011

Re: Lepa prica

docsumann
Pogrešno. To sam "istraživao" kad si ti piškio/piškila po pesku. I od tada ničeg novg u vezi sa krugovima. Ničeg novog za ozbiljne ljude. Ali krugovi su sporedna tema, ne znam kako si ih povezala sa ovim tvojim bajom.Ma, imaš li ti nešto ozbiljnije od "piše na tarabi" da je on čudo?Ozbiljno te pitam, ovakvih čudotvoraca smo imali tušta i tma.Za one koji ne znaju, kontakt za Brunove prijatelje je žena iz Šapca, pa možete zakazati seansu. Ja se nisam usudio. šta ti znači ovo piškio/piškila?neko mangupsko podjebavanje, a? super je to tako na daljinu, nema šta - vrh dna jao, pa da ... e,koji si ti sujetni paćenik, pa tebe još žulja ona diskusija o homofobiji. (proširena) tema su čuda ( ova ili ona) - te eto otkud i KuŽ cijeloj priči.ja sam postovao linkove, rezultate iza kojih stoje ljudi od medicinske struke, dokumentarac u kojem su data svjedočenja ljudi koje je B.Grening iscjelio ... tebi to nije dovoljno, ok, that's all.a šta su tvoji dokazi - nema tu ničeg (za ozbiljne ljude), ja sam to provalio prije i-ha-haj godina. sjano, i ja kao treba da budem impresiniram iznjetim.i ti si sad taj koji insistira na ozbiljnoj argumentaciji!?odgovori na bar jedno postavljeno pitanje ako (uošte) hoćeš ozbiljno da razgovaramo. do daljnjeg - ne vjerujem ti ni slova.

Baš sam ozbiljan. Moraš da se mnogo potrudiš da zainteresuješ ljude za tu temu. Mnogo više nego što si.
Dakle kreni. Ali nemoj da stavljaš te linkove koji su kao natpisi na tarabi.
To smo apsolvirali, sa krugovima u poljima i sa čudotvorcima, odavno. Ne vredi da sad tražiš od mene da ja dokazujema nešto. To što si napisao je možda simpatično ali pet para ne vredi, ne vredi u smislu da će neko da ti potura dokaze da je taj baja stvarno čudotvorac ili kontradokaze da nije.
Ja sad ponovo čitam Voju Antonića koji je pojavu čudotvoraca i druga čudesa duhovito "sažvakao" u doba piškenja po pesku (metafora koja znači ODAVNO, kad smo obojica bili mnogo mlađi). Ima to na netu.

Ja podržavama tvoju borbu da pronađeš nešto interesantno i drugačije od oficijelne nauke i oficijelnih objašnjenja. Ali sada nisam fasciniran, to sam hteo da ti kažem. Dakle na pitanja koja si ti postavio nemam nameru da odgovaram. Inače bih dao značaj tvom tekstu.
Ej, gde nađe krugove u žitnim poljima, samo fali još Deniken. Upropasti se, čoveče.
angie01 angie01 14:50 20.08.2011

Re: Lepa prica

KRALJMAJMUNA


ne mogu da verujem da si se vratio na svoja pocetna raspolozenja na ovom blogu!

i to jos kod doksa!


Inače bih dao značaj tvom tekstu


cemu ovaj komentar?

drugacije misljenje se s dobrom namerom ne iskazuje na ovakav nacin, narocito ne prema korektnom sagovorniku!
abrasax abrasax 15:21 20.08.2011

Re: Lepa prica

ali ipak sam skepticna da je sve mozda malo preuvelicano.


Ej, ne sumnjaj...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:59 20.08.2011

Re: Lepa prica

angie01
KRALJMAJMUNAne mogu da verujem da si se vratio na svoja pocetna raspolozenja na ovom blogu!i to jos kod doksa!
Inače bih dao značaj tvom tekstucemu ovaj komentar?drugacije misljenje se s dobrom namerom ne iskazuje na ovakav nacin, narocito ne prema korektnom sagovorniku!

Angie, vrlo sam ljubazan. I korektan. Ako si primetila docsumann me je nazvao sujetni paćenik. To u vezi sa korektnim sagovornikom. Ne reagujem, ali ti si advokat pa moram. Vrlo sam pažljiv u pisanju.
Smatram da tekst koji je napisao zaslužuje komentare kakve sam napisao. Hvala ti na brizi i praćenju mog raspoloženja.
Na ovakav tekst bih reagovao i da ga je napisao brat rođeni.
Da ponovim: povezivati krugove u žitu sa Brunom, samo šteti pokojnom Brunu.
Ta budalaština sa žitom je ismejana odavno i niko je ne uzima za ozbiljno, osim leti kad nema drugih tema.
Dosta o krugovima.
Što se Bruna tiče, ako neko želi da nam približi čudotvorca, neka se prijavi kod dotčne gospođe iz Šapca koja je zvanični predstavnik pa bismo onda mogli da nastavimo priču. Ja sam rekao što sam imao da kažem. A i Voja je rekao odavno. Da pustimo da i drugi kažu. Pa da ne trošim više tastatur i druge resurse.
docsumann docsumann 16:10 20.08.2011

Re: Lepa prica

Ako si primetila docsumann me je nazvao sujetni paćenik


ajde ne tužakaj se ko malo djete, dobro zbnaš da sam "ubo" zašto si me "peck'o"

ja ne piškila

Ta budalaština sa žitom je ismejana odavno i niko je ne uzima za ozbiljno, osim leti kad nema drugih tema.


jedan od najboljih i najažurnijih sajtova ( fantastična kolekcija snimaka)
angie01 angie01 22:11 20.08.2011

Re: Lepa prica

Ako si primetila docsumann me je nazvao sujetni paćenik.


priznajem-nisam primetila! i izvinjavam se zbog toga!


Ne reagujem, ali ti si advokat pa moram.


nisam advokat i uvek reagujem kada se na ovaj nacin komentarise-ma ko da je u pitanju, a to si valjda ti primetio-prosto mislim da razumni ljudi, ako vec ovde dobrovoljno dolaze da razmenjuju misljenja, sva svoja neslaganja mogu korektno da iskazu-i to je moj jedini razlog i polaz.


Hvala ti na brizi i praćenju mog raspoloženja.


molim lepo- malo sam emotivna kada si ti u pitanju!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:11 20.08.2011

Čemu ovo služi

Ništa nisam razumeo.
Šta je ovo? Treće oko?
myredneckself myredneckself 08:53 20.08.2011

Good Bruno Groening

Aaaahh...doc, što ja volim ove tvoje postove "sa ivice"!
Kako se neko od naučnika ne bavi temeljnijim izučavanjem DNK? To je sigurno takav informacioni zapis koji to zaslužuje? (Ili se bave? )
Čitala sam nešto na tu temu, rade nešto Nemci, a i Rusi i Kinezi nisu besposleni, uglavnom čini mi se - east rules, za sada.
Imam pitanje za tebe. Šta misliš, koji je ovo denzitet?

I moja, naravno, filmska asocijacija

Onda, će vam i postojanje "čudaka" kao što su Srinivasa Ramanujan, Nikola Tesla


docsumann docsumann 11:37 20.08.2011

Re: Čemu ovo služi

Šta je ovo? Treće oko?


treće ??

docsumann docsumann 11:47 20.08.2011

Re: Good Bruno Groening

Kako se neko od naučnika ne bavi temeljnijim izučavanjem DNK? To je sigurno takav informacioni zapis koji to zaslužuje? (Ili se bave? )
Čitala sam nešto na tu temu, rade nešto Nemci, a i Rusi i Kinezi nisu besposleni, uglavnom čini mi se - east rules, za sada.


jess, pun pogodak.

znaš ti da ja znam da znaš

i Indusi su u igri

to bi moglo da bude baš fino blogče
docsumann docsumann 12:58 20.08.2011

Re: Good Bruno Groening

mrns
Šta misliš, koji je ovo denzitet?


tranzicioni

sa 3. u 4.
abrasax abrasax 15:24 20.08.2011

Re: Good Bruno Groening

Ili se bave?


Nešto mi se složilo sa ovim nickom...
trener92 trener92 09:36 20.08.2011

Iscelitelj!

po profesiji je bio tesar !!!)

Kakva slučajnost!!!

Lep prilog zanimljiv tekst , docs,
ipak sa moje tačke gledišta, to izgleda ovako:

stari92 stari92 11:49 20.08.2011

Yoj'b'te,koja težina živљeњa ..

Noć,tako teška i puna slatkaste vreline Tela i Sloboda leta.
Večnost,Sva,neizmenjenog zapisa phainomenon naspram suprotnosti.
Cirkulišuća "mana" na dohvat rilice ..
đa na Le vo <?> il' na tamo .. / Д квешчниз наоо !?
suprotnost naleta i Gozba ?
**
Nakon više danonoći provedenih u upijanju energetskih zapisa nižih
denziteta,Lik je obamrlootupelog bila,u uglu Svom,obrađivao sakupljena
čula.

**

Naizgled,Avaj,samo,pobedonosno pikiranje i penetrare,prekinu >>))
pipsoautanskiraid klik.



наравоученије : И вампире уједају,зар не !?

* spitfairmeseršmita poslednji let

docsumann docsumann 12:00 20.08.2011

Re: Iscelitelj!

ipak sa moje tačke gledišta, to izgleda ovako:


hehe, će da ne bidne

dok sam pripremao tekst, pročešljao sam dosta materijala po netu, kako bi upotpunio ono što ja znam o B,Greningu.

interesantno, da među mnoštvom pregledanih priloga nisam naletio ni na jedan, ali ni jedan, u kome se BG prikazuje kao prevarant.

a nije da se mnogi prevaranti nisu vrzmali oko njega pokušavajući da se okoriste njegovim darom. mnogo su mu nevolja zadavali, a na kraju su mu isti ti prizemni likovi u dilu sa zadrtim tupadžijama i došli glave.

ustvari bilo bi ineresantno da ovdje neko iznese materijal koji ga prikazuje u drugačijem svijetlu.
to bi bilo dobro za dijalektiku samog bloga
trener92 trener92 12:20 20.08.2011

Re: Iscelitelj!

docsumann

ali ni jedan, u kome se BG prikazuje kao prevarant.

Setio sam se tog priloga iz mućki, kada sam čitao. na osnovu onoga što sam imao priliku da vidim, (svojim očima ) donosim zaključak.
Ne kažem da ne postoje ljudi sa nekim sposobnostima koje se ne mogu objasniti ( bar na način koji bi bio prihvatljiv, zdravom razumu , recimo kao Kareli na primer ili onaj Biba struja) ali sam skeptičan , baš zbog šarlatanstva ( čuveni Dr Deki,pa oni likovi iz Rusije,što leče bioenergijom, prisustvovao sam seansi, kada su isceljivali čoveka koji je imao moždani udar, da ti ne pričam kakvo je to iskustvo , a i zbog "linije vodilje"
BG ( "Bog šalje poruke kroz njega" i ta varijanta).
Mislim, upoznao sam dosta ljudi koji su imali "moći" ( da tako kažem ),nameštali kosti koje ispadnu iz ležišta , imao sam i sam takav problem,isceljivanje travama (čiča sa Romanije recimo ,), to je nešto drugo ,ali ovo je ipak malo previše da bih mogao da uzmem zdravo za gotovo.Sve je u glavi docs, svakoga od nas, i nije nam potreban niko da bi nas iscelio ,autosugestija !
iako, ako to nismo u stanju sami da uradimo , možda može da pomogne neko (sugestija je čudo, šta sve može da se uradi ).
docsumann docsumann 13:06 20.08.2011

Re: Iscelitelj!

Sve je u glavi docs, svakoga od nas, i nije nam potreban niko da bi nas iscelio ,autosugestija !


da, sve je u glavi, ali gdje je onda glava ?

znaš kako, prema ovakvim ljudima ( mada je ovaj jedinstven) ljudi gaje skepticizam sve dok ne dođe crna ura.

probaću da nađem klip sa youtube-a gdje jedan njemački doktor medicinskih nauka govori o tome kako je kao profesionalni ljekar bio veliki skeptik te kako nakon iskustva stečenog u KPBG - vjeruje !
trener92 trener92 13:09 20.08.2011

Re: Yoj'b'te,koja težina živљeњa ..


stari92

Pa kad zastupaš teoriju "i moskitosi su živa bića, sad se češi"
trener92 trener92 13:13 20.08.2011

Re: Iscelitelj!

da, sve je u glavi, ali gdje je onda glava ?


Da , tu ide onaj odgovor, "kako kome )

sve dok ne dođe crna ura.

Znam, bio sam svedok, u kakva sve čuda čovek može da poveruje (a takoo nešto nikad ne bi očekivao)
docsumann docsumann 13:16 20.08.2011

Re: Yoj'b'te,koja težina živљeњa ..

stari92


đe je ođe lijevo ?
abrasax abrasax 15:29 20.08.2011

Re: Yoj'b'te,koja težina živљeњa ..

И вампире уједају,зар не !?


Čuj, ne znam... Ja sam se ovde tako nadisala lepog vazduha da sam pod anestezijom! Samo ne znam da li je lokalna ili šta...
abrasax abrasax 15:32 20.08.2011

Re: Iscelitelj!

sugestija je čudo, šta sve može da se uradi ).


Ovde, treneru, neko jedva čeka novosti!
princi princi 10:20 20.08.2011

Docsumman

Ti si teska gotiva od coveka, i stvarno si OK, ali volis da motas, brate, neki weird shit around.
myredneckself myredneckself 10:51 20.08.2011

Re: Docsumman

motas, brate, neki weird shit around.




Čovek je eclectic monster, bre
Doc, vid' ovamo



docsumann docsumann 12:09 20.08.2011

Re: Docsumman

Ti si teska gotiva od coveka, i stvarno si OK


di si doture?
e, stvarno mi je drago da si ponovo sa nama (što otkrih tamo na Bojaninom blogu).
sad mi dođe da retroaktivno iščitavam tvoje komentare u ovoj novoj reinkarnaciji ( nisam ih baš temeljito pratio ).

ali volis da motas, brate, neki weird shit around


šta ću kad su mi obične teme (sačuvajmebožednevnepolitike) mnooogo dosadne.

al, pazi meni ova priča ni izbliza ne "razvaljuje" mozak kao kvantna mehanika i njeni paradoksalni fenomeni.
a te stvari su danas oficijelno stajalište nauke, u čiji autoritet niko ne upire prstom.

pa zašto se onda weird shits ne bi javljali i u ovom našem makrokosmičkom okruženju.

mislim, ako su cigle "nenormalne" kako možeš očekivati od kuće da bude strejt.
docsumann docsumann 12:19 20.08.2011

Re: Docsumman

Doc, vid' ovamo


u zadnje vrijeme ga više slušam kad priča nego kad pjeva

bocvena bocvena 13:46 20.08.2011

Re: Docsumman

u zadnje vrijeme ga više slušam kad priča nego kad pjeva

I ja isto. Da smo bliže, bio bi mi najbolja drugarica.:)

Skeptik u meni je tekst iščitao onako dijagonalno.
Ali me ovo pitanje iskreno zanima.
mene najviše čudi kako su ljudi imuni na čuda.


Borislav Pekić - Vreme čuda

“(…) ljudi su više-manje gnostički shvatili tu knjigu [misli se na “Vreme čuda”].”

Shvatili su je, bojim se, i kao bezbožničku. Ja, medjutim, nisam nevernik, ja sam heretik. Ja na Hristovu ličnost gledam gnostički, to je istina, ali sa neograničenim divljenjem. A od toga nema u knjizi ništa. Tamo se Mesija ismejava. Sama ideja spasenja, takodje, agnostički odbacuje. Verovao sam i sada verujem u izvesne konstituante istorije, da su stvari mahom iste i neizmenljive, i da nam je njihova suština nedokučiva. Poverovao sam, dakle, što je u principu tačno, da ću govoreći o onom dobu, govoriti eo ipso i o svom. I jesam. Ali normalnije bi bilo da, o svom govoreći, govorim i o onom. I u našem svetu čovečanstvo se silom spasava. I u tom spasenju ljudi ne učestvuju, njihova je slobodna volja irelevantna. I oni se spasavaju ne da bi bili spaseni, već da bi se jedna ideja, jedna iluzija ostvarila. U tome leži operativna suština svake ideologije. (…)
docsumann docsumann 13:53 20.08.2011

Re: Docsumman

i sada verujem u izvesne konstituante istorije, da su stvari mahom iste i neizmenljive, i da nam je njihova suština nedokučiva.


"Vjerujem da je realnost koju izražava moderna fizika u osnovi strana ljudskom umu, i prkosi svim mogućnostima direrktne vizuelizacije ...

Shvatanje da ljudski um ne može ovladati svime na svijetu je zadivljujuće oslobađajuće"


The Matter Myth
/ Paul Davise & John Gribbon
abrasax abrasax 15:40 20.08.2011

Re: Docsumman

al, pazi meni ova priča ni izbliza ne "razvaljuje" mozak kao kvantna mehanika i njeni paradoksalni fenomeni.


Ej, docs, drago mi je što to čujem.
docsumann docsumann 16:17 20.08.2011

Re: Docsumman

al, pazi meni ova priča ni izbliza ne "razvaljuje" mozak kao kvantna mehanika i njeni paradoksalni fenomeni.


Ej, docs, drago mi je što to čujem


ne, stvarno ... jeste čudno, ali cijenim da se čitava ta misterija oko Greninga može vrlo elegantno objasniti sasvim racionalnim pristupom, koja uključuje standardne zakone el.mag. zračenje uz eventualna teorijska proširenja ... ničeg natprirodnog tu nema.
nsarski nsarski 16:24 20.08.2011

Re: Docsumman

ali cijenim da se čitava ta misterija oko Greninga može vrlo elegantno objasniti sasvim racionalnim pristupom, koja uključuje standardne zakone el.mag. zračenje uz eventualna teorijska proširenja ... ničeg natprirodnog tu nema.

Na slican nacin su se i Kirlianovim fotografijama pripisivala nadprirodna svojstva (aure i slicne fore munje), ali danas je taj "fenomen" lako objasnjiv. Da li ta morfogenetska polja i biofotonika uopste imaju neki dodir sa Kirlianom?
docsumann docsumann 16:29 20.08.2011

Re: Docsumman

glad to see you here, i može neki link za ovo
nsarski nsarski 16:31 20.08.2011

Re: Docsumman

može neki link za ovo

Evo ti Wiki - Kirlian Photography
nsarski nsarski 20:12 20.08.2011

Re: Docsumman

glad to see you here,

Pa, pokusavao sam da se ne ukljucim. Ja imam prilicno skeptican stav prema cudima (uzgred, da kazem svoje misljenje o necemu sto si ti gore napisao, kvantna mehanika nije nikakvo nerazjasnjivo cudo - stvari su proste k'o pasulj). Medjutim, mislim da ne treba mesati likove kao sto su Grening, Tesla i Ramanujan (ti si to uradio u pocetku teksta).
Grening je "suspicious character" kako rece jedan moj kolega iz Oxforda, Tesla je slavni izumitelj koji je imao vizionarske ideje (a ko ih nema!), a Ramanujanova otkrica u matematici nikad nisu osporavana. Dakle, Grening je odd man out.
Sto se tice tih "marginalnih oblasti nauke", savetujem da cesce konsultujes sajt Skeptical Inquirer. Tamo se ozbiljni ljudi bave ozbiljnim razmatranjem i analizom raznih "cuda".
docsumann docsumann 21:32 20.08.2011

Re: Docsumman

Pa, pokusavao sam da se ne ukljucim





(uzgred, da kazem svoje misljenje o necemu sto si ti gore napisao, kvantna mehanika nije nikakvo nerazjasnjivo cudo - stvari su proste k'o pasulj


Ok, mi prihvatamo te stvari kao važeće istine do kojih se došlo teorijskim razmatranjima, naknadno potvrđenim eksperimentalnim putem. Ali suštinski (da ne kažem dubinski) ne možemo da objasnimo mehanizam "avetinjskog dejstva na daljinju" , npr.
Ja sam na tom blogu o hologramskoj teoriji mozga (i svemira) naveo objašnjenje koje je za to dao David Bohm kao meni, lično, vrlo inspirativno tumačenje.

Medjutim, mislim da ne treba mesati likove kao sto su Grening, Tesla i Ramanujan (ti si to uradio u pocetku teksta).


Ma, nisam ih ja ni mješao u smislu stavljanja u isti koš po bilo kom kriterijumu. Ustvari, na početku teksta ja sam pomenuo samo Ramanujana i Teslu kao genijalce koji su do svojih otkrića dolaziloi na nekonvencionalan način ( mada što ti kažeš ko to nema vizije). Ipak način na kojima su se navedenoj dvojici "javljale" slike gotovih rješenja, direktnim uvidom u neke nazovimo ih više sfere je sve samo ne običan.

U tom smislu oni su meni čudni. Postoji kod njih taj weird šmek, ne u postignućima , već u putu ka njima.

A gdje smjestiti Greninga? Razumjem potpuno sumnjičavost koju on izaziva, jer čuda koja mu se pripisuju imaju pandan samo u biblijskim opisima izliječenja.
Ali kao što napomenuh, nigdje još nisam naišao na tekst u kojem ga bilo ko doživljava kao šarlatana i prevaranta, a da to izbliza argumentuje kao što to čine ovi koji ga smatraju istinskim božijim čovjekom

Ima na početku onog dokumentarca rađenog još za njegov života dio gdje spiker navodi da zvanična nauka nema šta da kaže povodom tih iscjeljenja ( u smislu - nema ozbiljnih prigovara ) , već samo čeka da vidi šta će vrijeme pokazati.

Hvala za ovaj link (Sceptical Inquier)


docsumann docsumann 22:25 20.08.2011

Re: Docsumman

Sceptical Inquier


nažalost nemaju ništa pod Bruno Groening

o krugovima u žitu ima dosta, uglavnom "diskutuju" sa istraživanjima koje je radio BLT tim (Burke, Levengood & Talbot).

pošto sam već upznat sa radovima BLT-a ovo dođe kao dobra doza kontrabalansa

lično, bih volio da vidim i jedne i druge da debatuju za "okruglim stolom" jer je vrlo nezahvalno skakati sa jednih dokumenata na druge, fingirajući debatu.

čini mi se da bi misteriju bilo najlakše razrješiti na način, da ako postoje ljudi koji su u stanju da naprave one kompleksne figure u žitu sa svim dodatnim efektima koji se vezuju za autentične KuŽ, nek lijepo izađu u polje u po bijela dana i pred kamerama fino demonstriraju svoje umjeće.

ovako , fama se nastavlja ...

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:57 20.08.2011

Re: Docsumman

A gdje smjestiti Greninga? Razumjem potpuno sumnjičavost koju on izaziva, jer čuda koja mu se pripisuju imaju pandan samo u biblijskim opisima izliječenja.
Ali kao što napomenuh, nigdje još nisam naišao na tekst u kojem ga bilo ko doživljava kao šarlatana i prevaranta, a da to izbliza argumentuje kao što to čine ovi koji ga smatraju istinskim božijim čovjekom

Ima na početku onog dokumentarca rađenog još za njegov života dio gdje spiker navodi da zvanična nauka nema šta da kaže povodom tih iscjeljenja ( u smislu - nema ozbiljnih prigovara ) , već samo čeka da vidi šta će vrijeme pokazati.

Hvala za ovaj link (Sceptical Inquier)


Ne spadam u one koje će Bruna nazvati šarlatanom i prevarantom.
Nemam mišljenje o njemu. Ima mišljenje o tebi
Nema nikakvih argumenata, baš nikakvih, ni izbliza ni izdaleka, da se poveruje da se desilo nekakvo izlečenje u prisustvu Bruna. Bar nema na ovim linkovima koje si ti postavio. Nema naučnih potvrda. Ljutio se ne ljutio, ja ovo moram da napišem. Ima ogromno mnogo prostora za sumnju da je to tačno, to da je on čudesni čovek. Znamo za placebo, znamo za slučajeve da pozitivni pristup životu, motivacija, ohrabrenje koje dolazi sa strane, od Bruna ili od mene, ili od nekog drugog, aktivan život, ...dovode do bitnih poboljšanja zdravlja kod ljudi. Ali sumnjam da Bog mnogo pomaže u izlečenju na način na koji je to Bruno činio, ako je uopšte tačno da je to činio.
Svakoga dana čitam i gledam kako neke tablete, čajevi, magneti, masti, tinkture, leče ili sprečavaju čitav spektar najtežih bolesti i stanja, od debljine preko dijabetesa, do raka. Sa sve imenima i prezimenima ljudi koji su izlečeni, kojima se rak povukao, kojima se šećer normalizovao, koji su zdravi kao što nikada nisu bili, kojima se linija doterala bez ikakvog napora da liče na Tvigi, Švarcenegera ili Kejt Mos. Sve za Nobela, odmah. Ima tu ljudi koji nisu ni šarlatani ni prevaranti, naravno. Pa ipak nema članaka na Blogu o čudesnim tvorcima tih tvari, preparata ili sprava. Nema razloga da ih bude. A mnogo manje razloga ima da verujemo u Brunova čuda. Naročito kada se pročita ovako nešto:

Rođen 1906. u Gdanjsku, koji je tada pripadao Njemačkoj, još kao petogodišnji dječak, mali Bruno je priređivao čuda samim svojim prisustvom.
U njegovoj blizini bolesni su ozdravljali, ljudi usred žučne svađe prestajali da se svađaju, a oni zdravi i opušteni osjećali val blaženstva koji bi im preplavio tijelo.
Kako je rastao i njegove moći su postajale sve izraženije. Postoji anegdota kada je uletio u sobu u kojoj je sveštenik davao posljednju pričest njegovoj teško bolesnoj babi na samrti, i uzviknu - Bako ti nećeš umrijet ! - nakon čega se ona ustala iz kreveta i nastavila da živi još par godina.
1949. godine Bruno biva kao gost pozvan kod porodice Hilsmana, u okolini Hanovera, a čiji je devetogodišnji sin bolovao od progresivne distrofije mišiča i bio praktično prikovan za krevet. Kada je ušao u njegovu sobu Bruno mu je samo rekao - Ustani i hodaj! I čudo se dogodilo. Dječak je čak uspjevao da silazi niz stepenice.


U ovo može da poveruje NIKO.
docsumann docsumann 23:01 20.08.2011

svjedočenja izliječenih



docsumann docsumann 05:20 21.08.2011

Re: Docsumman

KRALJMAJMUNA
Nemam mišljenje o njemu. Ima mišljenje o tebi


o, ne brini, nisam ti ostao dužan

Nema nikakvih argumenata, baš nikakvih, ni izbliza ni izdaleka, da se poveruje da se desilo nekakvo izlečenje u prisustvu Bruna.


ok. ti to vidiš na taj način, to smo već ranije konstatovali. a ko su po tebi ovi ljudi koji su prikazani u dokumentarcu ? da li njihova svjedočenja išta govore ?
kažu da placebo efekat ima slab uticaj na djecu (na životinje nikakav (a i njih je liječio)). većina od njih su tada bili djeca, sa oduzetim udovima, nepokretni ...

kakve naučne dokaze ti uošte očekuješ. B.Grening je odavno blagopočivši. nauka je propustila šansu da tada da svoj meritorni stav koji bi nas poštedio sve ove diskusije. pa sam Grening im je fino poručio:

"Mišljenja sam da bi za moje biće današnja nauka trebala jako da se zanima, samim time što moje delovanje daje podsticaj istraživanju, i to za neki budući zadatak."

ostaju nam ovi precizno evidentirani slučajevi izlječenja koje bilježe članovi KPBG, medicinske struke, a njih ima na hiljade.


Svakoga dana čitam i gledam kako neke tablete, čajevi, magneti, masti, tinkture, leče ili sprečavaju čitav spektar najtežih bolesti i stanja, od debljine preko dijabetesa, do raka. Sa sve imenima i prezimenima ljudi koji su izlečeni, kojima se rak povukao, kojima se šećer normalizovao, koji su zdravi kao što nikada nisu bili, kojima se linija doterala bez ikakvog napora da liče na Tvigi, Švarcenegera ili Kejt Mos. Sve za Nobela, odmah. Ima tu ljudi koji nisu ni šarlatani ni prevaranti, naravno. Pa ipak nema članaka na Blogu o čudesnim tvorcima tih tvari, preparata ili sprava. Nema razloga da ih bude. A mnogo manje razloga ima da verujemo u Brunova čuda. Naročito kada se pročita ovako nešto:


ovo o čemu pričamo nije nešto što se događa svakog dana, čak ni svake godine, a i vijek mu je uzak vremenski interval.
što se boga tiče, napisah dolje, pri samom dnu komentara moje viđenje (odgovor drzuri), pa ne bih da se ponavljam.

on jednostavno nije imao adekvatniji naziv za "ono" sa čim je bio povezan

i samo da pojasnim, ova moja apologija je reakcija na tvoje komentare, da si eventualno nastupio sa radikalno drugačijim stavovima, možda bi moji komentari više ličili na ove tvoje

U ovo može da poveruje NIKO.


hehe, pa nema te stvari u koji ne vjeruje NIKO, to bi već morao znati.
stvari NIKAD ne stoje tako
jasnaz jasnaz 11:07 20.08.2011

svi smo, pomalo,

abrasax abrasax 15:41 20.08.2011

Re: svi smo, pomalo,

jasnaz


To je slika života, jasnaz!
docsumann docsumann 16:20 20.08.2011

Re: svi smo, pomalo,

To je slika života, jasnaz!


ona samo takve i kači
alselone alselone 11:39 20.08.2011

Yo Dosc

Dobar blog, zanimljiv. Preporuku standardno imas od mene.
Nisam cuo za ovog tipusa niti za njegov "rad".

A posto vec volis, sto kaze princi, weird shit, da ti preporucim jednu knjigu, ako vec nisi citao.

Od koga smo postali - E. Muldašev

docsumann docsumann 12:47 20.08.2011

Re: Yo Dosc

Od koga smo postali - E. Muldašev


tnx za preporučenu knjigu, mada sam se nakupio dosta ovih preporuka na blogu ( ko će stići sve to pročitati )

nego ova mi bhaš izgleda po mom ukusu.

je li se može lako nači ?
alselone alselone 16:16 20.08.2011

Re: Yo Dosc

docsumann
Od koga smo postali - E. Muldašev


tnx za preporučenu knjigu, mada sam se nakupio dosta ovih preporuka na blogu ( ko će stići sve to pročitati )

nego ova mi bhaš izgleda po mom ukusu.

je li se može lako nači ?


Ova je sigurno po tvom ukusu (a verujem da sam upoznao makar pravac ukusa).

Pazi, pisac nije neki bugi-bugi iz komsiluka ali je svakako kontoverzan lik.
Muldashev Ernst Rifgatovich, DMS, professor, Director of the Russian Eye and Plastic Surgery Center (Ufa, Bashkortostan, Russia), higher category surgeon, honorable consultant of the Louisville University (USA), member of the American Academy of Ophthalmology, certificated ophthalmologist of Mexico, member of the International Academy of Science, three times Champion of the USSR in sport tourism.


Meni se svidela ideja, pristup i stil.
Moze se lako pronaci. Doduse ja sam je kupio pre 5, 6 godina i pronasao sam je u prvoj biblioteci u NS u koju sam usao.


Sve je počelo jednostavnim svakodnevnim aspektom pitanja: zašto mi jedni druge gledamo u oči?
Kao oftalmologa, to pitanje me je zainteresovalo. Po[to smo počeli da istražujemo, ubrzo smo sastavili kompjuterski program koji je sposoban da analizira geometrijske parametre oka. Senzacionalni rezultati naučne ekspedicije na Himalaje slede.
Kazezoze Kazezoze 14:30 21.08.2011

Re: Yo Dosc

alselone
Dobar blog, zanimljiv. Preporuku standardno imas od mene.
Nisam cuo za ovog tipusa niti za njegov "rad".

A posto vec volis, sto kaze princi, weird shit, da ti preporucim jednu knjigu, ako vec nisi citao.

Od koga smo postali - E. Muldašev


ja sam čitao njegovu knjigu "u potrazi za gradom bogova", to jest njegovu planinarska istraživanja po tibetanskoj svetoj planini kailash visokoj 6666m koji je sastavljen od piramidalnih kompleksa različitih oblika za koji tibetanci veruju da je grad bogova.
interesantna je na neki način jer otkriva neke (meni) nepoznanice o tom delu sveta.
mislim da su te dve knjige na neki način povezane, mada ovu što ti preporučuješ nisam čitao.
alselone alselone 17:30 21.08.2011

Re: Yo Dosc

Kazezoze

ja sam čitao njegovu knjigu "u potrazi za gradom bogova", to jest njegovu planinarska istraživanja po tibetanskoj svetoj planini kailash visokoj 6666m koji je sastavljen od piramidalnih kompleksa različitih oblika za koji tibetanci veruju da je grad bogova.
interesantna je na neki način jer otkriva neke (meni) nepoznanice o tom delu sveta.
mislim da su te dve knjige na neki način povezane, mada ovu što ti preporučuješ nisam čitao.


Nisam citao tu koju spominjes. Koliko sam "dijagonalno" proguglao cini mi se da je nastavak ove sto sam spominjao.
zoja444 zoja444 11:51 20.08.2011

docs

sta ovo preciznije znaci?

smatram sebe za apatetičnog agnostika


kakvi su rezultati njegovih sledbenika? ima li ih na ovim prostorima?
docsumann docsumann 12:53 20.08.2011

Re: docs

smatram sebe za apatetičnog agnostika


apatetični ( ili apatični ) agnostik je onaj koji smatra da je pitanje ima li boga ili ne , irelevantno za naše djelovanje.

što bi se reklo - bog ( ako i postoji) se ne pača u ove naše (pri)zemne stvari

kakvi su rezultati njegovih sledbenika?


imaš u tekstu link sa zabilježenim slučajevima ozdravljenja, koje brižno evidentiraju medicinski djelatnici članovi kruga njegovih prijatelja.

ima li ih na ovim prostorima?


gledao sam priloge o djelovanju KPBG u Hrvatskoj, eto margos reče da i u Beogradu postoje od 2000-te.
zoja444 zoja444 12:59 20.08.2011

Re: docs

joj, izvinjenje, ne stizem da otvorim linkove i da procitam sve komentare. radim nesto uporedo. nadoknadicu kasnije.

abrasax abrasax 15:48 20.08.2011

Re: docs

akvi su rezultati njegovih sledbenika? ima li ih na ovim prostorima?


Naravno. Nema ni tri, četiri, možda pet blokova od centra.

bravar92 bravar92 12:25 20.08.2011

bez naslova

ne kažu džabe... Lepa reč i gvozdena vrata otvara...
docsumann docsumann 16:12 20.08.2011

Re: bez naslova

ne kažu džabe... Lepa reč i gvozdena vrata otvara...


mada važi i obrnuto

bravar
angie01 angie01 14:38 20.08.2011

,

His second major objective is to make people aware of the power of thoughts, emotions, states of being, and words to manifest that which they represent… which increases as we raise our level of consciousness and being.



docsumann docsumann 15:58 20.08.2011

Re: ,

nice, very nice, endži

evo jedne koja baš ide uz temu

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:02 20.08.2011

Koza i rog

Da bi se i drugi čitaoci nasmejali kao i ja (upiškio sam se od smeha, kao nekada davno) postaviću nekoliko tekstića sa objašnjenjima kako nastaju pomenuti krugovi. Da napomenem da figure, krugove u žitu nisam ja povezao sa Brunom nego autor blog, naš kolega docsumann.
Prvo link, da ne bude da koza laže.
I ovaj baja koji priča priču o krugovima u žitu je doktor (Intervju s dr. Stevenom Greerom).
A sada veseli citati za one koje mrzi da idu na gornji link, u obliku pitanja i odgovora:

P.: Postoji li kakva veza između Maitreje i krugova u žitu?
O.: Žitni krugovi nastaju djelovanjem fenomena koji nazivamo NLO-i. Postoji veza između Maitreje i NLO-a. Ti NLO-i uglavnom dolaze s Marsa i Venere. Naša Hijerarhija je u vezi s Hijerarhijama Marsa i Venere. Sve Hijerarhije u našem Sunčevom sustavu međusobno su povezane. Svi planeti u našem Sunčevom sustavu su , bez iznimke, naseljeni, međutim da odete na Mars ili Veneru, naravno, tamo ne biste vidjeli nikoga, jer tijela svih njihovih stanovnika sazdana su od materije viših eteričkih ravnina. Kada biste imali razvijen viši eterični vid, vidjeli biste ih kao sasvim normalne, možda malo drukčije, ali ne tako jako drukčije ljude od nas. To nisu mali zeleni čovječuljci s ticalima na glavi!

P.: Hoće li veza između Maitreje i djelovanja naše svemirske braće (npr. krugova u žitu) u bliskoj budućnosti postati očiglednija?
O.: Ne nužno. Međutim, za vrijeme mog posjeta Australiji dogodilo se nešto što bi moglo ukazivati na takvu mogućnost. Kad sam boravio u Melbournu izviješteno je da je nad gradom viđeno više NLO-a. Posebno spektakularna bile su dvije letjelice koje su u cik-cak putanji vijugale nebom. To su prikazali i na televiziji, pojava je izazvala i uobičajeni (kratkotrajni) interes medija. Događaj sam na videu gledao u Adelaidi, koja je bila moja sljedeća postaja. Moj me je Majstor obavijestio da su se NLO-i po Maitrejinoj želji pojavili istovremeno s mojim posjetom. U vrijeme doručka na televiziji sam rekao da će se ti događaji na nebu nad gradom tokom dana nastaviti. Sljedećeg me dana na ulici zaustavio čovjek koji me, budući da je gledao emisiju na televiziji, prepoznao, i koji je "gledao u nebo" kao što sam savjetovao. Kasnije istoga dana vidio je NLO-e. Kako je pri tome bio sam, mediji, iako su isprva pokazali interes, nisu nastavili s istraživanjem.

P.: Zašto se velika većina krugova u žitu pronalazi u Engleskoj?
O.: To je posredan, suptilan način skretanja pozornosti na činjenicu da se Maitreja nalazi u Engleskoj.
P.: Na britanskim se poljima, između ostalih, već nekoliko godina pojavljuju tajanstveni krugovi. Mediji tim krugovima u posljednje vrijeme posvećuju više pažnje. Jesu li ih napravili leteći tanjuri, kao što mnogi pretpostavljaju, je li ih stvorio Maitrejin svjetlosni brod, ili postoji drugačije objašnjenje? Nedavno se u blizini jednog od tih krugova srušio zrakoplov. Stvaraju li ti krugovi magnetsko polje koje ometa instrumente u zrakoplovima?
O.: Ti su krugovi, istraživačima NLO-a poznati već nekoliko desetljeća, doista rezultat djelovanja naše svemirske braće i NLO-a. Stvorili su ih namjerno, kao znak svoje prisutnosti. Neobična struktura i precizna izrada krugova svjedoče o njihovoj visoko razvijenoj znanosti (nijedna stabljika, iako savijena u spiralu i druge oblike, nikada nije oštećena). Oko krugova se doista stvara magnetsko polje, međutim to nema nikakve veze s padom zrakoplova. U stvari, u blizini jednog od krugova pronađeno je tijelo pilota mlažnjaka, a sam zrakoplov kasnije se srušio u Irsko more.

P.: Kako objašnjavate pojavu krugova u žitu?
O.: Prema mojim informacijama, krugovi u žitu rezultat su djelovanja tkz. NLO-a koji dolaze uglavnom s Marsa i Venere, a ne iz drugih sunčevih sustava. Sve planete u našem sunčevom sistemu su naseljene, međutim kad biste otišli na Mars ili Veneru ne biste vidjeli nikoga — svi stanovnici tih planeta žive na višim eteričnim nivoima. Pojava NLO-a je u velikoj mjeri povezana s Kristovim dolaskom, kao i pojavom Hijerarhije u javnosti. Ljudski rod je njihov veliki dužnik. Njihov nadzor nad našim planetom je potpun i, u energetskom smislu, izvanredno koristan. Svemirski posjetioci stvaranjem krugova u žitu u izvjesnoj mjeri obnavljaju "mrežu" Zemljinog magnetskog polja na fizičkoj razini. Svaki od tih krugova predstavlja čakru, vrtlog magnetske energije. Krugovi se šire diljem svijeta, počevši od Engleske. Kao i obično, skeptici su ih najprije ignorirali. Nemam ništa protiv da ih se proglasi nerješivom zagonetkom, međutim, izjaviti da ih je "stvorila igra vjetra" je naravno glupo i predstavlja uvredu za ljudsku inteligenciju. Nitko prosječno inteligentan ne bi vjerovao da je to moguće — pogledajte krugove i uvjerite se sami. Da bi opovrgla takve tvrdnje, naša su svemirska braća unutar tih krugova smjestila pravokutnike — ne postoji vjetar koji bi mogao stvoriti pravokutne, trokute ili druge složene oblike. To su "ideogrami". Da poznajemo "ideografiju" drevne Atlantide, neke od njih bismo prepoznali. Nisu stvoreni s namjerom da prepoznamo što znače, nego zato da spoznamo da imaju nekog smisla. Oni su nagovještaj naše drevne povezanosti s našom svemirskom braćom.
docsumann docsumann 15:48 20.08.2011

Re: Koza i rog



pa ti si skroz nenormalan

od mora dokumenata koji su dostupni na netu, a u vezi sa istraživanjima KuŽ, vrlo temeljnih premjeravanja na terenu, ispitivanja zemljišta na kojem su formirani, labaratorijskih analiza savijenih stabiljki, radiografskih snimanja, itd. itd ti podmećeš ovog dileju.

dakle stvarno, ne mooogu da vjerujem

pa to je kao kad bih ja pobijao postojanje gravitacije tako što bih doveo lika koji će svjedočiti kako je u šumi pronašao aparat s kojim patuljci proizvode gravitaciono polje zemlje, na način da njih petina snažno obrće pogonsku ručku

a pitao sam te par osnovnih pitanja, na koje ću evo ja dati odgovor više zbog drugih, jer vidmi sa tobom nema smisla pričati:

dakle, pod 1 : osnovna razlika između autentičnih i fejk KuŽ je u tome što kod ovih prvih stabiljke nisu polomljene več samo savijene ( biljka i dalje raste). na mjestu presavijanja je prisutno nabubrenje uslijed lokalnog povećanja toplote.



samo izduženje biljaka je veće kod onih u centru kruga u odnosu na perifriju, a raspodjela ovih istegnuča ima pravilnu raspodjelu uvećanja uzduž poluprečnika kruga.

u zemljištu njive na kome je je KuŽ nastao, su prisutni parčići feromagnetnih stijena (sličnih onima koji se nalaze na meteoritima).

u cijelom području kruga se očituju povišena elektomagnetna zračenja.


pod dva: KuŽ kojeg su ljudi napravili a koji se najviše u svojim karakteristikama približio autentičnom KuŽ je dijelo apsolvenat sa MIT -a.
taj eksperimenat je rađen 2002 godine u dogovoru sa jednom od najvećih ekspertkinja za ovu oblast Nancy Talbot. Studenti su tom prilikom koristili veliku količinu tehnoloških pomagala i opreme uključujuči i veliki agregat za proizvodnju struje. na raspolaganju su imali 4 sata, što je interval u kojem su piloti poljoprivrednih aviona uočavali nastanak KuŽ na poljima gdje ih do tada nije bilo.

studenti su izradili sasvim jednostavnu geometrijsku formu ( ako se ona uporedi sa raskošnim oblicima koji se zadnjih godina pojavljuju)



zbog nemogućnosti da isti završe na vrijeme studenti su samovoljno produžili rad za oko 1 sat, a zbog tog i drugih nesporazuma oko poštovanja propozicija Ms.Talbot je napustila eksperiment, tako da je "sudija" koji je procjenjivao uspješnost ovog poduhvata bio takođe student MIT-a.
bilokakobilo, mnogi od navedenih karakterističnih detalja nisu ispoštovani, okolnoo žito je bilo vidno prekriveno tragovima ljudi i opreme čega kod "pravih" KuŽ naravno nema.


treće: KuŽ gotovo po pravili nastaju pred svitanje


četvrto: smatra se da KuŽ nastaju u vremenskom intervalu manjem od 4 sata, mada ima slučajeva da su zabilježena i mnogo kraći periodi osmatranja u kojem su formirani.


e, sad, na osnovu svega napisanog, da li mislite da neka grupa ljudi (5, 10, 50 ...) može po mraku, bez ostavljanja tragova unaokolo, a poštujući sve spomenute karakteristike autentičnih KuŽ, za 4 sat napraviti nešto ovako



edit: tek da dodam da su krugovi u žitu ( parapsihološki ( ne volem ovu riječ)) fenomeni koji su ubjedljivo najviše proučavani od strane čitavih timova naučnika,
mislim, nije nikakav problem izaći na teren, tamo pokupiti sve moguće uzorke, izvršiti premeravanja, el.mag očitavanja ... sve to pažljivo obraditi ... ali odgovora koje je njihovo porijeklo i dalje nema.

eto, još malo o čudima koja su tu oko nas
docsumann docsumann 16:36 20.08.2011

evo malo autoironije : )

drzura drzura 22:35 20.08.2011

nije loše doc

kao starom satanisti jedino mi smeta što mučenik uvaljuje boga u svoja iscjeljenja .
vjerujem da je moguće da neki ljudi ( izuzetno mali procenat ) imaju drugačije sposobnosti od ovih naših običnih "serijskih" 5 čula . ali bog je višak u toj priči , sve drugo stoji , zanimljiv je to lik bio taj poljak njemac .
docsumann docsumann 22:44 20.08.2011

Re: nije loše doc

kao starom satanisti jedino mi smeta što mučenik uvaljuje boga u svoja iscjeljenja .
vjerujem da je moguće da neki ljudi ( izuzetno mali procenat ) imaju drugačije sposobnosti od ovih naših običnih "serijskih" 5 čula . ali bog je višak u toj priči , sve drugo stoji , zanimljiv je to lik bio taj poljak njemac .


ma vidi, ja tu ne vidim onog crkvenog boga.

vjerovatno je tako ljudima bilo jasnije predstaviti univerzalnu životnu energiju nego recimo koristiti termine kao što su denzitet 7.reda, sveprisutni logos i sl.

da, bio je dobar lik, ali su mu za života mešetari svašta radili, a na kraju ga "ubiše" birokratija & profesionalna sujeta.

izgleda da je to sudba svih onih koji pomažu običnom puku (za džabe)
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:39 21.08.2011

Razmisli

Ja i dalje mislim da i ne shvataš gde si zabasao.
Ja te upozoravam najdobronamernije: citirati ili napisati ovakvu glupost dole može samo neko ko je strašno naivan i neiskusan. Onaj ko to napiše ili citira kao kvalitetnu informaciju spada u krug npr. destine milona onih koji veruju u pojavljivenje Gospe u Međugorju.
Ja bih na tvom mestu dobro razmislio i dobro se raspitao i mnogo knjiga i tekstova pročitao ne bi li razvio kritčku svest o stvarima koje ti se nude na svakom ćošku interneta. Prvo ti preporučujem da savladaš neki kurs matematike ili matematičke logike da bi razvio kritičnost, doslednost, preciznost, moć apstrakcije, logiku. A onda treba uzeti knjigu koja je napisana za početnike, knjigu Voje Antonića "Da li postoje stvari koje ne postoje"
Ko god ovo dole pročita a ima više od 15 godina, će odustati od daljeg čitanja tvog bloga i komentara ili će čitati da se po hiljaditi put zabavlja. Bez obzira šta naša koleginica angie misli ja ti moram dobronamerno poručiti: upustio sam se u ovu diskusiju iako su mi prijetelji savetovali da se ostavim ćorava posla, i ipak sam dao previše značaja tvom nesrećno izabranom i nesrećno napisanom blogu.
Dobro razmisli, raspitaj se kod ozbiljnih ljudi, ima i nekih komentara ovde koje treba vrlo pažljivo da pročitaš i da shvatiš šta ti se poručuje.

"Bruno Grening je najveći iscjeljitelj kojeg poznaje moderna povijest. Čovjek čije djelo danas štuje i održava u životu krug prijatelja koji broji oko šezdeset hiljada ljudi u preko sedamdeset zemalja širom svijeta, od kojih sedam hiljada predstavljaju doktori medicinskih nauka, ljekari, medicinsko osoblje različitih specijalnosti.
...
još kao petogodišnji dječak, mali Bruno je priređivao čuda samim svojim prisustvom. U njegovoj blizini bolesni su ozdravljali, ljudi usred žučne svađe prestajali da se svađaju, a oni zdravi i opušteni osjećali val blaženstva koji bi im preplavio tijelo.
Kako je rastao i njegove moći su postajale sve izraženije. Postoji anegdota kada je uletio u sobu u kojoj je sveštenik davao posljednju pričest njegovoj teško bolesnoj babi na samrti, i uzviknu - Bako ti nećeš umrijet ! - nakon čega se ona ustala iz kreveta i nastavila da živi još par godina"

docsumann docsumann 13:04 21.08.2011

Re: Razmisli

Vidi, dok sam pisao ovaj tekst meni je bilo sasvim jasno da će se (po)javiti likovi poput tebe ( samo sam računao da će to biti u većem broju).
Nekako, baš sam njih i očekivao. Iskreno, da se ti nisi uključio u diskusiju , ovaj blog bi bio priliočno anemičan.

Nego, ono što mi u našem međusobmnom dijalogu itekako smeta je taj tvoj „zaštitnički“, paternističnki stav, highbrow nastup s pozicije zreo vs. zelen, mudar vs. naivan, sad-ću-ja--to-fino-da-ti–objasnim...a ono - nit finoće, nit objašnjenja.
Pritom previđaš jednu osnovnu psihološku zakonitost – takav nastup uvijek izaziva kontrareakciju kod ljudi koji drže do sebe, a ja taj zasigurno jesam. Mudrar čovjek to nikako ne bi previdio ( ovo prvo, a ne, naravno, ovo u vezi mog integriteta ). Da zaista želiš nešto da mi saopštiš uradio bi to na posve drugačiji način, pogledaj samo komentar nsarskog.

Drugo, nemam namjeru da ti polažem uvid u moje formalno, a ni samostečeno obrazovanje, niti da prilažem spisak knjiga koje sam pročitao.
Vjerovatno bi bi tvoj komentar, ionako, bio – pročitao si, ali ništa nisi razumio.
A to i nije nikakav argument u ovoj diskusiji. Pika se samo ono što je izrečeno, a ne ono što mi mislimo sami o sebi.
Štaviše, meni i dalje nisu jasni tvoji argumenti ( ako ih uopšte i ima) ... onaj komični intervju u vezi krugova u žitu ... pa ono je tek urnebesno.

Ja sam na sve tvoje primjedbe odgovarao koliko sam mogao konkretnije, ti konstantno izbjegavaš da odgovoriš na ijedno moje pitanje. Toliko o principijelnosti i uvažavanju sagovornika.
Moguće da je po tebi ta tvoja pozicija sasvim prirodna, ipak si ti kralj.
Ja u svemu tome vidim samo ponavljanje opštih mjesta, frazeologiju u maniru – u to nevjeruje NIKO, to su totalne budalaštine, opšte je poznato ...

A vidi, meni ni dalje nije problem da polemišem s tobom, naročito otkad si prestao da podjebavaš, pa ma koliko ovakav tvoj stil bio sve drugo samo ne korektan.

Gro mog saznanja o B.Greningu nama veze s internetom. Ono se bazira na dvije televizijske emisije koje sam gledao prije jedeno 4-5 godina, na dokumentarcu koji je linkovan u tekstu, i razgovoru sa jednom osobom koja je član KPGB. Ipak, prije pisanja i objavljivanja ovog bloga, iščitao sam sijaset tekstova sa neta. Kao što rekoh – ne nađoh tamo ni jedan trag sumnje, ni jedan osporavajući tekst u vezi sa njim. Ne tvrdim, moguće je i da su mi jednostavno promakli. Tek eto usput, koliki sam zaluđenik, da i par hiljada ljekara, širom svijeta, ima stavove bliske meni, čak mnogo radikalnije.

Koliko vidim dosta je ljudi pročitalo ovaj blog a imaju “komad“ više od 15. godina, a jedino si se ti upeo da me spaseš od mog „zastranjivanja“.
Ustvari, jasno mi je da ti tu dokazuješ nešto drugima, a ne meni, pogotovo kad je riječ o KuŽ..
Što se tiče ova dva citata iz bloga koja podcrtavaš, da stvarno zvuče skroz redikjuls, ali samo ako ih posmatraš van konteksta svih onih svjedočanstva datih u dokumantarcu, kao i same legende o B.Graningu.

Ono o babi sam i započeo sa postoji anegdota.

Možda si ipak trebao poslušati prijatelje.

ps. ako i dalje želiš da nastavimo diskusiju, molio bih te da sa sa razmatranja u načelu pređemo na pretres po pojedinostima.
ako ti je sve ovo postalo zamorno - it's ok
stari92 stari92 12:35 21.08.2011

preteča/nastavak Filadelfija eksperimenta

le-le

--

q-q

e,da liči,liči na ..
88. com.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:12 21.08.2011

Pater

I bez anegdote ovo je urnebesno smešno, docsumann.
Nema gore pojedinosti od ove dole. Idi u Međugorje. To je mnogo interesantnije i uverljivije od Bruna.
Kakav crni pretres po pojedinostima. I ovo u načelu je bilo previše.
Ja sam svoju dužnost, paternalističku, ispunio.

"Bruno Grening je najveći iscjeljitelj kojeg poznaje moderna povijest. Čovjek čije djelo danas štuje i održava u životu krug prijatelja koji broji oko šezdeset hiljada ljudi u preko sedamdeset zemalja širom svijeta, od kojih sedam hiljada predstavljaju doktori medicinskih nauka, ljekari, medicinsko osoblje različitih specijalnosti.
...
još kao petogodišnji dječak, mali Bruno je priređivao čuda samim svojim prisustvom. U njegovoj blizini bolesni su ozdravljali, ljudi usred žučne svađe prestajali da se svađaju, a oni zdravi i opušteni osjećali val blaženstva koji bi im preplavio tijelo"
docsumann docsumann 14:20 21.08.2011

Re: Pater

"Bruno Grening je najveći iscjeljitelj kojeg poznaje moderna povijest. Čovjek čije djelo danas štuje i održava u životu krug prijatelja koji broji oko šezdeset hiljada ljudi u preko sedamdeset zemalja širom svijeta, od kojih sedam hiljada predstavljaju doktori medicinskih nauka, ljekari, medicinsko osoblje različitih specijalnosti.


da i ?

The Medical Scientific Group is part of the Bruno Groening Circle of Friends. It includes several thousand physicians, psychologists, healing practitioners, and representatives from other health care professions in sixty countries

hehe, a meni nema ništa smješnije od onog tvog neoborivog dokaza o nepostojanju autentičnih krugova u žitu

edit :

evo, mala logistička pomoć (za pretres u pojedinostima)

- ko je po tebi bio Bruno Grening?

- šta se zapravo dešavalo na tim okupljanjima?

- o čemu govore svjedoci iz onog dokumentarca ?

- ko su oni ?

- šta rade ovih nekoliko hiljada medicinskih radnika u KPBG ?

- da li je taj nihov spisak izlječenih osoba najobičniji falsifikat ?

- ima li boga ?
stari92 stari92 15:15 21.08.2011

патер фамилиас ил" ..


гоогле: како је пре 70 година лечен канцер - Ивана ..

- da li je taj nJi'ov spisak izlječenih osoba najobičniji falsifikat ?

'ел Михаил Џордан имо АИДС-а ?
Јесте.
'ел га излечише ?
Јес'.

* кад новосветскипоредак укликери пад замлаћењa Масе,'оће д'да попус'
docsumann docsumann 15:57 21.08.2011

Re: патер фамилиас ил" ..

@ stari92

pa ti si idealna tema za nekih od mojih narednih Weird Shit blogova

a evo još jednog kandidata: Harold E. Puthoff

alselone alselone 17:31 21.08.2011

Re: патер фамилиас ил" ..

stari92



Nije Dzordan vec Medzik.
docsumann docsumann 17:42 21.08.2011

Re: патер фамилиас ил" ..

Nije Dzordan vec Medzik.


i Džordan samo 2021. ili to bješe 2020

milisav68 milisav68 20:38 21.08.2011

Re: патер фамилиас ил" ..

docsumann
Nije Dzordan vec Medzik.


i Džordan samo 2021. ili to bješe 2020


Šta bre Jordan, on kuca sa 48.
docsumann docsumann 17:59 22.08.2011

B.Greming i WWII

1943. sam u svojoj 37. godini pozvan u vojsku. Zbog mojih shvaćanja je dolazilo trenja. Tako mi se npr. prijetilo vojnim sudom jer sam izjavio: "Poslali vi mene na front ili ne, ja ipak neću ubiti niti jednog čovjeka." Konačno sam ipak dospio na front.

1944. godine me geler granate ranio u natkoljenicu desne noge. Zato sam bio upućen u domovinsku vojnu bolnicu, ali sam kao neizlječiv ipak poslan boriti se na njemačkom tlu protiv Rusa te sam u ožujku 1945. god. dospio u rusko ratno zarobljeništvo. U prosincu 1945. god. su me otpustili iz ruskog zarobljeništva u zapadnu Njemačku.

U ruskim zarobljeničkim logorima sam se na sve načine zauzimao za zarobljene drugove, zbog čega su me tri puta vodili u zapovjedništvo na saslušavanje. Jednom prilikom su mi čak prijetili strijeljanjem. Između ostalog sam zahtijevao da se s njemačkim zarobljenicima postupa barem kao sa stokom jer je postupanje prema zarobljenicima tad bilo daleko gore. I ovdje mi je ponovo bilo dato prijateljima u naizgled beznadnom stanju pružiti pomoć i olakšati muke.

Nakon što sam 1945. godine pušten iz ratnog zarobljeništva, uzeo sam stan u Dillenburgu i doveo svoju suprugu koja se kao izbjeglica skrivala u Šleziji. Da bih zaradio za život, prihvaćao sam svaki posao koji mi je u poslijeratnom vremenu ponuđen.

U Zapadnoj Njemačkoj sam zajedno s izbjeblicama iz Sudetengaua, osnovao "Hilfswerk der Vertriebenen" (instituciju za pružanje pomoći prognanima). Bio sam i član stambene komisije jer sam se opet osjećao dužnim pomoći ljudima."
milisav68 milisav68 21:08 22.08.2011

100

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana