Ekonomija| Nauka| Politika| Zdravlje

Koliko kosta alternativa

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron RSS / 06.01.2008. u 11:36

Zameraju mi moji najmiliji sto u vreme epidemije proliva pisem o korsetu umesto o belom mantilu. Epidemija proliva, izazvana Norovirusom, se javlja u UK svake zime, u manjem ili vecem obimu, kao grip, samo sto ne postoji vakcina, ali postoji pranje ruku (virus se prenosi fekooralnim putem), cemu zahvaljuajem sto, uprkos brojnim bliskim fizickim kontaktima sa obolelim jos nikad nisam i sama dobila, bas kao ni bilo ko od ljudi sa kojima radim. Dozvolite mi da izaberem drugu “belomantilsku” temu – komplementarnu i alternativnu medicinu.

Zahvaljujuci intenzivnom angazovanju princa Charlesa, NHS svake godine potrosi 50 miliona funti na komplementarnu medicinu. Ne mogu a da ne preracunavam koliko herceptina (leka za lecenje uzroka smriti zena broj 1, raka dojke, koji zbog cene do skoro nije bio “na listi” uprkos cinjenici da je vrlo efikasan) za te pare moze da se kupi… Ipak, u Harley Street-u u Londonu postoji citava klinika za komplementarnu i integralnu terapiju na ciju je izgradnju potroseno 8 miliona funti. Neki od “prakticara” su i lekari koji su diplomirali na klasicnoj medicini. Ne postoji podatak koliko se novca u Srbiji potrosi na neklasicnu medicinu, ali cenim da nije malo spram cifre koja se potrosi za klasicnu.

 

Hajde da prvo definisemo terminologiju.

 

Klasicna medicina – podleze zakonima trazenja uzroka bolesti, mehanizma nastanka, pronalazenja leka, ispitivanja u laboratoriji, na zivotinajama, pa kroz 4 faze na ljudima (pojednostavljeno: 1 – jedna doza leka se daje zdravim volonterima, 2 – utvrdjivanje farmakokinetike i farmakodinamike, 3 – provera efikasnosti u odredjenoj bolesti i 4 – poredjenje sa postojecim lekovima za istu bolest), strogo kontrolise praksu onih koji se njom bave i sankcionise greske

 

Alternativna medicina – ne podleze gore definisanim zakonima i koristi se kao iskljuciva alternative klasicnom nacnom nacinu lecenja.  

 

Komplementarna medicina – koristi se kao dodatak klasicnoj medicini, ne postoje jasno definisani zakoni kojima podleze, iako se pokusava. (jedini “soft” dokaz o efikasnosti postoji za akupunkturu, a u UK se priprema osnivanje ekvivalenta lekarske komore (GMC) za komplementarnu medicinu, tako da ce svi koji se njom bave morati da budu registrovani)

 

Gledala sam skoro na Discovery Channel-u kako je jedan novinar sa posebnim interesom za nauku podvrgao homeopatiju, koja se inace dobija na racun NHSa, ispitivanju. Homeopatija se zasniva na principu da se slicno leci slicnim u velikom razblazenju. Prakticno, ovo podrazumeva ogromno (ne reda kapi u flasi, ne kapi u bazenu, ne kapi u jezeru, ne u moru, nego u svim okeanima sveta) razblazivanje, za koje se pitam kako se tehnickni postize, “aktivne supstance” u vodi. Kada je novinar pitao jednog od bivsih klasicnih medicinara, a sadasnjih prakticara u Harley Street-u, kako on to objasnjava, ovaj je rakao da se “voda” seca sta je u njoj nekad bilo. Kada je novinar ustanovio da se za pripremu homeopatskog leka koristi voda iz vodovoda, onda je pitao prakticara kako to da se voda “ne seca” otpadnih voda iz kanalizacije koje su u njoj bile u daleko jacem razblazenju, “prakticar” nije znao da odgovori.

 

Da me ne razumete pogresno, ja verujem da je herbalna terapija (npr. caj od nane za grceve u stomaku) korisna, ali po ceni od 0.60 funti za pakovanje od 20 doza, svako moze sebi da je priusti, za razliku od herceptina koji kosta 407,40 funti po ampuli. I sama redovno pijem caj, njuskam razne miomirise, vezbam jogu… iskljucivo za svoje pare.



Komentari (164)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Strongman Strongman 21:32 08.01.2008

Re: Evo jos nesto na tu temu ...

popolvux

Suvise si kriticna Ana


Normalno da je kriticna. Zena ne poznaje alternativu. Za to treba malo svog sopstvenog mozga.



Gospodine/gospodjo

vidim da ste se registrovali svega par minuta pre nego ste krenuli u napad na Anu. Ajte molim vas dajte nam vasa prethodna iskustva i skolsku spremu kako bismo, drage volje, mogli da uvazimo vase, prilicno ostre stavove.

Ovako licite na tipicnog viken selektora fudbalske reprezentacije. Ali to nije novo nasoj naciji.

Srdacno

Kralj za nas

KRALJMAJMUNA

popolvux
Suvise si kriticna Ana Normalno da je kriticna. Zena ne poznaje alternativu. Za to treba malo svog sopstvenog mozga.A ZASTO OVAKAV TON? ZAR MORA SVAKI TEKST DA BUDE ODMAH ZAGAĐEN?

Aha! Evo jedne krunisane glave i na mojoj strani! :))

Dragane

Hvala sto imate vere u mene. A i na Josipi.
Na temu njene pesme... od kad se desilo cudo... fascinira me koliko besa se na mom blogu izliva na moj racun zato sto sam lekar i sto o tome hocu da pisem i da diskutjem. Neverovatno!
popolvux popolvux 22:15 08.01.2008

Re: Kralj za nas

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
KRALJMAJMUNA

popolvux
Suvise si kriticna Ana Normalno da je kriticna. Zena ne poznaje alternativu. Za to treba malo svog sopstvenog mozga.A ZASTO OVAKAV TON? ZAR MORA SVAKI TEKST DA BUDE ODMAH ZAGAĐEN?

Aha! Evo jedne krunisane glave i na mojoj strani! :))



Kljuc Vaseg uspeha mora da je u vasem imenu. Ana WithAFamilyNameTooHardToPorn
A i publika Vam je iskljucivo muska.Pa me ne cudi na kom nivou se ova diskusja odvija.
Blog pliva u Testasteronima.
Strongman Strongman 22:30 08.01.2008

Re: Kralj za nas

Kljuc Vaseg uspeha mora da je u vasem imenu. Ana WithAFamilyNameTooHardToPorn
A i publika Vam je iskljucivo muska.Pa me ne cudi na kom nivou se ova diskusja odvija.
Blog pliva u Testasteronima.



Neko ima a neko NEMA.
nsarski nsarski 22:38 08.01.2008

Re: Kralj za nas

Blog pliva u Testasteronima.

Oce Testasteron od preterane upotrebe tastature:) Rucni rad.
popolvux popolvux 22:40 08.01.2008

Re: Kralj za nas

Strongman
Kljuc Vaseg uspeha mora da je u vasem imenu. Ana WithAFamilyNameTooHardToPorn
A i publika Vam je iskljucivo muska.Pa me ne cudi na kom nivou se ova diskusja odvija.
Blog pliva u Testasteronima.



Neko ima a neko NEMA.


pa strongy ti sigorno nemas.znamo se tj ja tebe znam pa mi mozes verovati na rec.
smesni ste vas na stotine protiv mene jedne,sto potvrdjuje moju teoriju da treba imati malo svog sopstvenog mozga.

Dragan Vujanović Dragan Vujanović 22:52 08.01.2008

Re: Dragane

Ana: "Hvala sto imate vere u mene. A i na Josipi.
Na temu njene pesme... od kad se desilo cudo... fascinira me koliko besa se na mom blogu izliva na moj racun zato sto sam lekar i sto o tome hocu da pisem i da diskutjem. Neverovatno!"

Sa stanovišta činjenice da se vaša profesija tiče onoga za šta skoro svi (makar) deklarativno izjavljuju da je najvažnije, svakako je čudno da relativno veliki broj ljudi reaguje na način koji ste spomenuli. No, ako se uzme u obzir da su ljudi em neodgovorni prema sebi, em (u proseku) pomalno banalnih merila.., skoro je za očekivati da se rasprava iskliza u jednom baš takvom pravcu. Da, celoj stvari može da kumuje i to što je odnos prema lekarima prilično ambivalentan. Dobar deo ljudi prema njima ima gotovo snishodljiv odnos u direktnom kontaktu, ali istovremeno o njima misli da su prepotentne, loše osobe... A sve zato što se na njih, često, ne gleda kao na ljude koji su lekari, nego kao na profesiju koja je progutala ljudskost onoga ko je nosi. Tu je i socijalna ljubomora... Kad se svemu doda i ne baš mala potreba da se bude u pravu kad god se o nečemu diskutuje, onda navedene reakcije na vaše pisanje dođu ipak kao očekivane. Ne bih da zvučim savetodavno, ali, mislim da treba da načinite izvestan otklon iz te situacije. Ne treba sebe da trošite srdžbom. Svi smo mi, u neku ruku, pacijenti, koji se leče od predrasuda, sujete, neznanja, infantilnosti...



popolvux popolvux 23:21 08.01.2008

Re: Evo jos nesto na tu temu ...

Strongman
popolvux

Suvise si kriticna Ana


Normalno da je kriticna. Zena ne poznaje alternativu. Za to treba malo svog sopstvenog mozga.



Gospodine/gospodjo

vidim da ste se registrovali svega par minuta pre nego ste krenuli u napad na Anu. Ajte molim vas dajte nam vasa prethodna iskustva i skolsku spremu kako bismo, drage volje, mogli da uvazimo vase, prilicno ostre stavove.

Ovako licite na tipicnog viken selektora fudbalske reprezentacije. Ali to nije novo nasoj naciji.

Srdacno

nije to bio nikakav napad na ANU vec samo pokusaj da se vodi normalan razgovor na temu koja se okrenula naglavacke njenim neodgovarajucim interesovanjem za moje misljenje a onda ste dosli i Vi svi lokalni gang-bangovi da temu dokrajcite ko sto ste i Srbiju dokrajcili.Nazdravlje.
Strongman Strongman 23:32 08.01.2008

Re: Kralj za nas

sto potvrdjuje moju teoriju da treba imati malo svog sopstvenog mozga.


Nama ne smetas ni ovakav-a dok samo citas blogove.
Strongman Strongman 23:33 08.01.2008

Re: Evo jos nesto na tu temu ...

neodgovarajucim interesovanjem


Evo ja imam odgovarajuce enteresovanje.
popolvux popolvux 23:39 08.01.2008

Re: Evo jos nesto na tu temu ...

Strongman
neodgovarajucim interesovanjem


Evo ja imam odgovarajuce enteresovanje.

To late babe
popolvux popolvux 23:41 08.01.2008

Re: Kralj za nas

Strongman
sto potvrdjuje moju teoriju da treba imati malo svog sopstvenog mozga.


Nama ne smetas ni ovakav-a dok samo citas blogove.
ma sta ti znas kakv.lupas ,lupetas , ajd onako da kazes nesto.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:57 08.01.2008

Re: Evo jos nesto na tu temu ...

Ana
da li mislite da se pacijenti bore da lekari budu nagradjeni ako imaju manje posla.


Hm, zvuci interesantan nacin sticanja zarade, ali mora biti da sam se sasvim pogresno izrazio. A verovatno gledamo na sve iz potpuno drugacijih uglova. Ono moje "vi lekari" se odnosilo na celu medicinsku profesiju (pa i zdravstvo uopste) i njen polozaj u drustvu (a taj "ostatak" drustva smo "mi pacijenti". Pa sam onda hteo da kazem da bi naglasak trebalo staviti na preventivu i u nju ulagati sto vise. Sto opet znaci da se veci broj lekara bavi pronalazenjem uzroka bolesti i njihovim otktlnjanjem. A rezultati preventive jesu manji broj bolesnika a veci broj zdravih ... sto naravno ne znaci da je lecenje bolesnih manje bitno ...

A taj moj stav je inspirisan onim sto sam negde procitao u vezi tradicionalne kineske medicine i koji mi se svideo a koji govori bas o tome. Zar vama to ne zvuci logicno i interesantno? Da li je to zbilja tako i u kolikoj meri je TCM uspela u tome? I otkud ta razlika u pristupu? Da li je u pitanju drugaciji polozaj medicine u drustvu, drugaciji mentalitet, kultura? ...

pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 00:04 09.01.2008

Re: Evo jos nesto na tu temu ...

popolvux
nije to bio nikakav napad na ANU vec samo pokusaj da se vodi normalan razgovor na temu koja se okrenula naglavacke njenim neodgovarajucim interesovanjem za moje misljenje a onda ste dosli i Vi svi lokalni gang-bangovi da temu dokrajcite ko sto ste i Srbiju dokrajcili.


Iskreno receno i meni je zasmetala vasa uvreda upucena domacici bloga (toliko da sam kliknuo na ono "obavesti moderatora" - posle koje je tesko ostvariti normalnu diskusiju i razmenu misljenja. A nije mi bilo bas jasno zasto ste tako grubo reagovali ... Osim ako se niste mozda i sami osecali povredjeni njenom (po meni preostrom) kritikom onog clanka?

pozz
nsarski nsarski 19:08 08.01.2008

Tema je fenomenalna

doktorka! Svaka cast.
Mislim da je vazno da se ljudi tacno informisu o vrednostima i prednostima i manama i vrlinama razlicitih pristupa. Neverovatno koliko svet zapravo malo zna o zdravlju i medicini - neverovatno, kazem, jer se ipak radi o sopstvenoj kozi, o pitanjima zivota i smrti.
Cuo sam da u Srbiji ljudi medjusobno razmenjuju lekove bez ikakve konsultacije sa strucnim licima. Jos kad budu poceli jedni druge da operisu (sitnije intervencije, nikakve transplantacije i to!), vi cete lekari izgubiti posao. Takozvana "uradi sam" medicina:))
Preporuka.

Re: Tema je fenomenalna

Hvala nsarski.
Cuo sam da u Srbiji ljudi medjusobno razmenjuju lekove bez ikakve konsultacije sa strucnim licima. Jos kad budu poceli jedni druge da operisu (sitnije intervencije, nikakve transplantacije i to!), vi cete lekari izgubiti posao. Takozvana "uradi sam" medicina:))

Izgleda da sam na vreme emigrirala :) Osetila sam se suvisnom
popolvux popolvux 20:08 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

nsarski
doktorka! Svaka cast.
Mislim da je vazno da se ljudi tacno informisu o vrednostima i prednostima i manama i vrlinama razlicitih pristupa. Neverovatno koliko svet zapravo malo zna o zdravlju i medicini - neverovatno, kazem, jer se ipak radi o sopstvenoj kozi, o pitanjima zivota i smrti.
Cuo sam da u Srbiji ljudi medjusobno razmenjuju lekove bez ikakve konsultacije sa strucnim licima. Jos kad budu poceli jedni druge da operisu (sitnije intervencije, nikakve transplantacije i to!), vi cete lekari izgubiti posao. Takozvana "uradi sam" medicina:))
Preporuka.

Okrecete teme i tapsete se po ramenima onako,bas bezveze.Verovatno niste bili bolesni i niste imali prilike da vidite kako to izgleda kad padnete u ruke STRUCNIM licima sa diplomama sa raznih medecinskih fakulteta.Posebno su interesantni oni koji to rade prvenstveno radi titule; takozvani akademski primitivci.
Niko ovde nekaze da treba ukinuti konvencialnu medecinu.Prevaranata ima i na jednoj i na drugoj strani.
Treba imati open mind da bi se naucilo nesto novo tj staro.
Gospodja ocigledno nema pojma sta je Ayur Veda i Qigong -kineska tradicionalna.Kao sto rekoh Princ Charles je veliki postovalac i zato se i zalaze za tu vrstu medecine. Ne treba zaboraviti da veliki broj ljudi sa istoka koji zive u Engleskoj i Americi samo to zna i praktikuje.
nsarski nsarski 21:19 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

U pogresnoj crkvi se molis popolvux:))
Ja sam sticajem okolnosti iz totalno lekarske porodice, a i moja trenutna struka je negde tu bliska, pa sam malo pristrasan. Medju lekarima, kao i u drugim profesijama, ima dobrih, ima izuzetno dobrih, ima losih i izuzetno losih. Moje licno misljenje je da je alternativna medicina isto sto i alternativno letenje: moze, ali ipak svi koristimo avione.

P.S. Btw, kaze se medicina. (Ja sam u prvi mah mislio da je stamparska greska, ali vidim de se ta "greskla" svugde pojavljuje).

Re: Tema je fenomenalna

Okrecete teme i tapsete se po ramenima onako,bas bezveze.Verovatno niste bili bolesni i niste imali prilike da vidite kako to izgleda kad padnete u ruke STRUCNIM licima sa diplomama sa raznih medecinskih fakulteta.Posebno su interesantni oni koji to rade prvenstveno radi titule; takozvani akademski primitivci.
Niko ovde nekaze da treba ukinuti konvencialnu medecinu.Prevaranata ima i na jednoj i na drugoj strani.
Treba imati open mind da bi se naucilo nesto novo tj staro.
Gospodja ocigledno nema pojma sta je Ayur Veda i Qigong -kineska tradicionalna.Kao sto rekoh Princ Charles je veliki postovalac i zato se i zalaze za tu vrstu medecine. Ne treba zaboraviti da veliki broj ljudi sa istoka koji zive u Engleskoj i Americi samo to zna i praktikuje.

Preglazem da se Vi ne bi dzabe nervirali, da od sada ne citate "akademske" tekstove na blogu, vec samo one "duhovne"
Strongman Strongman 21:35 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Ja najbolje obozavam medecenske teme o medecenskem sestrema na dezerstvu. Imate li neku takvu draga Ana/

popolvux bi bolje zvucalo kao populvox, ali eto vam "Kurir" pa vi slobodnao tamo...

U svakom slucaju hvala sto ste nam obogatili diskusiju i razveselili citaoce.
nsarski nsarski 21:37 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

a najbolje obozavam medecenske teme o medecenskem sestrema na dezerstvu. Imate li neku takvu draga Ana/

Pa, lako je tebi kad si intelegentan:)

Re: Tema je fenomenalna

nsarski
a najbolje obozavam medecenske teme o medecenskem sestrema na dezerstvu. Imate li neku takvu draga Ana/Pa, lako je tebi kad si intelegentan:)

Znam, znam... svi vise vole sestre nego doktorke :(
Strongman Strongman 21:44 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

nsarski
a najbolje obozavam medecenske teme o medecenskem sestrema na dezerstvu. Imate li neku takvu draga Ana/

Pa, lako je tebi kad si intelegentan:)



Ma to je vux pupuli! (gas nereda)
Gorstak Gorstak 22:06 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Znam, znam... svi vise vole sestre nego doktorke :(

Doktorke su ozbiljne i nose naočare što im dodaje na ozbiljnosti. Beli mantili nisu seksi.
Sestre su ko što svi, jelte, znamo uvek nasmejane i skromnije obučene (manja plata).
popolvux popolvux 22:16 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Okrecete teme i tapsete se po ramenima onako,bas bezveze.Verovatno niste bili bolesni i niste imali prilike da vidite kako to izgleda kad padnete u ruke STRUCNIM licima sa diplomama sa raznih medecinskih fakulteta.Posebno su interesantni oni koji to rade prvenstveno radi titule; takozvani akademski primitivci.
Niko ovde nekaze da treba ukinuti konvencialnu medecinu.Prevaranata ima i na jednoj i na drugoj strani.
Treba imati open mind da bi se naucilo nesto novo tj staro.
Gospodja ocigledno nema pojma sta je Ayur Veda i Qigong -kineska tradicionalna.Kao sto rekoh Princ Charles je veliki postovalac i zato se i zalaze za tu vrstu medecine. Ne treba zaboraviti da veliki broj ljudi sa istoka koji zive u Engleskoj i Americi samo to zna i praktikuje.

Preglazem da se Vi ne bi dzabe nervirali, da od sada ne citate "akademske" tekstove na blogu, vec samo one "duhovne"


hvala na savetu.hocu.
Strongman Strongman 22:23 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

hvala na savetu.hocu.



Ne zamerite ali drzacemo Vas za rec. U svakom slucaju prijace promena jer neko unese svezinu kad dodje na blog a neko...

Re: Tema je fenomenalna

Doktorke su ozbiljne i nose naočare što im dodaje na ozbiljnosti. Beli mantili nisu seksi.
Sestre su ko što svi, jelte, znamo uvek nasmejane i skromnije obučene (manja plata).

sad mi dodje da stavim svoju sliku u kupacem kostimu. skupo me je kostala ova alternativa!
nsarski nsarski 22:29 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

sad mi dodje da stavim svoju sliku u kupacem kostimu.

Qq!! Ne ides valjda tako obucena u vizitu?
popolvux popolvux 22:33 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Strongman
nsarski
a najbolje obozavam medecenske teme o medecenskem sestrema na dezerstvu. Imate li neku takvu draga Ana/

Pa, lako je tebi kad si intelegentan:)



Ma to je vux pupuli! (gas nereda)

strongy tvoja inteligencija je nemerljiva
Strongman Strongman 22:36 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

sad mi dodje da stavim svoju sliku u kupacem kostimu. skupo me je kostala ova alternativa!


i nama dodje da je pogledamo.
Strongman Strongman 22:37 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

strongy tvoja inteligencija je nemerljiva



Re: Tema je fenomenalna

Strongman
sad mi dodje da stavim svoju sliku u kupacem kostimu. skupo me je kostala ova alternativa!i nama dodje da je pogledamo.

Kako sad kad vidis da me optuzuju za razvrat?
popolvux popolvux 22:43 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Strongman
hvala na savetu.hocu.



Ne zamerite ali drzacemo Vas za rec. U svakom slucaju prijace promena jer neko unese svezinu kad dodje na blog a neko...

Dezurni Izbacivac. Kapiras, na kraju ces sam sebe da izbacis a to ce biti mnogo tuzno.

Re: Tema je fenomenalna

nsarski
sad mi dodje da stavim svoju sliku u kupacem kostimu.Qq!! Ne ides valjda tako obucena u vizitu?

To bi onda bila alternativna vizita. Ustedela bih sredstva NHS. Manje bi se trosilo na Sidenafil i sl. Bas cu da popricam sa sefom na sledecem aprejzalu
popolvux popolvux 22:57 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Strongman
Ja najbolje obozavam medecenske teme o medecenskem sestrema na dezerstvu. Imate li neku takvu draga Ana/

popolvux bi bolje zvucalo kao populvox, ali eto vam "Kurir" pa vi slobodnao tamo...

U svakom slucaju hvala sto ste nam obogatili diskusiju i razveselili citaoce.

Lupas strongi lupas ko maxim po diviziji.kurir ne citam niti znam za njega.
Jadan si ti a jadna i Srbijica majka sa takvim sinom.
Svoju glupost i prostotu sakriti ne mozes pa da se nafilujes jos sa sto kila.Svesna sam da nisi jedini.
Covece zelim ti puno srece.
popolvux popolvux 23:27 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

nsarski
U pogresnoj crkvi se molis popolvux:))
Ja sam sticajem okolnosti iz totalno lekarske porodice, a i moja trenutna struka je negde tu bliska, pa sam malo pristrasan. Medju lekarima, kao i u drugim profesijama, ima dobrih, ima izuzetno dobrih, ima losih i izuzetno losih. Moje licno misljenje je da je alternativna medicina isto sto i alternativno letenje: moze, ali ipak svi koristimo avione.

P.S. Btw, kaze se medicina. (Ja sam u prvi mah mislio da je stamparska greska, ali vidim de se ta "greskla" svugde pojavljuje).


Kakve veze ima u kojoj se crkvi ja molim sa temom.To sto ste Vi iz lekarske familije i sto se bavite slicnim nista ne znaci.Vase licno misljenje nista ne znaci.Vi ste samo zrno peska u okeanu.Razumete.
dobro.medicina.
Strongman Strongman 23:34 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Dezurni Izbacivac. Kapiras, na kraju ces sam sebe da izbacis a to ce biti mnogo tuzno.


Jednom izbacivac - uvek izbacivac. Sta cete.
popolvux popolvux 23:47 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Strongman
Dezurni Izbacivac. Kapiras, na kraju ces sam sebe da izbacis a to ce biti mnogo tuzno.


Jednom izbacivac - uvek izbacivac. Sta cete.

ne pitaj se sta cu ja(moj problem) nego sta ces ti.hocu da kazem pametan covek gleda svoja posla.stara poslovica
koja u tvom slucaju ne moze da se primeni.

nsarski nsarski 23:50 08.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Kakve veze ima u kojoj se crkvi ja molim sa temom.To sto ste Vi iz lekarske familije i sto se bavite slicnim nista ne znaci.Vase licno misljenje nista ne znaci.Vi ste samo zrno peska u okeanu.Razumete.
dobro.medicina

popolvux, nemam nameru da se prepirem, ali ono sto sam rekao je totalno izbaceno iz konteksta.

"Moliti se u pogresnoj crkvi" je fraza kao "lajati uz pogresno drvo", ili "mokriti snaznim mlazom uz vetar" ako je to blize vasoj navici.
Pomenuo sam lekarsku porodicu i svoju profesiju jer sam odmah potom rekao da sam zato i pristrasan - dakle to pominjanje ima smisla kao razjasnjenje mog stava.
Naravno da moje licno misljenje nista ne znaci. Kao i bilo cije drugo, kao, uostalom, i tvoje. Ovde smo da izmenimo misljenja, ako ko ima sta da menja.
Uvazavanje tudjeg misljenja (uvazavanje, ponavljam, ne obavezno i prihvatanje, vec samo uvazavanje) je vrlina. Deljenje etiketa je znak primitivizma - akademskog ili naturalnog.
Hvala na razgovoru i mnogo srece:)

Pozdrav.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:01 09.01.2008

R: Tema je fenomenalna - lula mira..!!

Auh, kako prašti. Ne bih baš da glumim nekoga sa plavim šlemom, ali.. :
'sarski, da li se slažete da sada malo damo priliku Popolvux da se uz jedan malo primireniji ton vrati na normalan broj otkucaja srca, i da se više ne oseća kao neko ko je spopadnut sa svih strana...
Siguran sam da ni moj vrli prijatelj Strongman neće imati ništa protiv...
Popovlux... a vi? Da li prihvatate mirovni plan?

Nekako imam utisak da je stvar bez preke potrebe otišla u onaj stil koji, čini mi se, niko od nas ne bi pozdravio.
Strongman Strongman 01:05 09.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Lupas strongi lupas ko maxim po diviziji.kurir ne citam niti znam za njega.
Jadan si ti a jadna i Srbijica majka sa takvim sinom.
Svoju glupost i prostotu sakriti ne mozes pa da se nafilujes jos sa sto kila.Svesna sam da nisi jedini.
Covece zelim ti puno srece.



Hvala na biranim recima. Ajte molim Va srecite nam nesto o sebi. Mozda sam vas pogresno razumeo. Ako vec ne mogu sakriti glupost i prostotu probacu da je udaljim, u drugi plan.

Bas ste me zaintrigirali svojim nepokolebljivim stavovoma i britkim umom. Verujem da ste puni interesantnih prica pa predlazem da ih razmenimo. Eto ja prvi poceo sa par pricica iz mog zivota.

Ajte, ako vam nije tesko, da cujemo kakav je svet iz vaseg ugla.

Hvala i ne zamerite sto sam pokusao da branim Anu a da nisam imao argumente. Sta ce te, ponekad se izletim.

Hvala najlepse
Strongman Strongman 01:11 09.01.2008

Re: R: Tema je fenomenalna - lula mira..!!

Dragan Vujanović
Auh, kako prašti. Ne bih baš da glumim nekoga sa plavim šlemom, ali.. :
'sarski, da li se slažete da sada malo damo priliku Popolvux da se uz jedan malo primireniji ton vrati na normalan broj otkucaja srca, i da se više ne oseća kao neko ko je spopadnut sa svih strana...
Siguran sam da ni moj vrli prijatelj Strongman neće imati ništa protiv...
Popovlux... a vi? Da li prihvatate mirovni plan?

Nekako imam utisak da je stvar bez preke potrebe otišla u onaj stil koji, čini mi se, niko od nas ne bi pozdravio.



Gosn Dragane

slazem se sa vama.

Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:16 09.01.2008

R: Tema je fenomenalna - lula mira..!!

Dragan Vujanović: "Auh, kako prašti. Ne bih baš da glumim nekoga sa plavim šlemom, ali.. :
'sarski, da li se slažete da sada malo damo priliku Popolvux da se uz jedan malo primireniji ton vrati na normalan broj otkucaja srca, i da se više ne oseća kao neko ko je spopadnut sa svih strana...
Siguran sam da ni moj vrli prijatelj Strongman neće imati ništa protiv...
Popovlux... a vi? Da li prihvatate mirovni plan?
Nekako imam utisak da je stvar bez preke potrebe otišla u onaj stil koji, čini mi se, niko od nas ne bi pozdravio.

Strongman:

Gosn Dragane
slazem se sa vama.


Hej, to je zaista dobra vest. Iskreno. Nego... delujete mi iznureno od ove razmene vatrenih kugli. Kao da vam se spava... (?) U stvari, i ako vam se spava... nije čudo, jer je već pola dva. A meni oči još sasvim budne. kao da nisam celog dana... Gde li je Nsarski? Pidžama..?
Strongman Strongman 01:20 09.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

To bi onda bila alternativna vizita. Ustedela bih sredstva NHS. Manje bi se trosilo na Sidenafil i sl. Bas cu da popricam sa sefom na sledecem aprejzalu



mislim da alternativna medecina treba da ima i alternativnu vezitu.




Strongman Strongman 01:23 09.01.2008

Re: R: Tema je fenomenalna - lula mira..!!

Hej, to je zaista dobra vest. Iskreno. Nego... delujete mi iznureno od ove razmene vatrenih kugli. Kao da vam se spava... (?)


Imao sam neke zahtevne klijente sinoc. Ostali smo do rano jutros, cak sam morao i da se pobijem dva puta (nista strasno, niko nije krvario). odlicne su bile pare, uzgred. Ali sam spavao 6 sati za zadnja 2 dana. Imam fin materijal za blog, samo da udjem u radnu temperaturu i odmorim se.

Reagovao sam jer mi se cini da je ana bila izlozena vredjanju. Posle sam i ja dobio a boga mi i Sharski.

Sto rece Dragan Nikolic u onom filmu "... idemo dalje".
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:24 09.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Hm.. Izbor fotografije ipak ukazuje da ste još uvek veoma "trezveni"..!
popolvux popolvux 01:26 09.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

nsarski
Kakve veze ima u kojoj se crkvi ja molim sa temom.To sto ste Vi iz lekarske familije i sto se bavite slicnim nista ne znaci.Vase licno misljenje nista ne znaci.Vi ste samo zrno peska u okeanu.Razumete.
dobro.medicina

popolvux, nemam nameru da se prepirem, ali ono sto sam rekao je totalno izbaceno iz konteksta.

"Moliti se u pogresnoj crkvi" je fraza kao "lajati uz pogresno drvo", ili "mokriti snaznim mlazom uz vetar" ako je to blize vasoj navici.
Pomenuo sam lekarsku porodicu i svoju profesiju jer sam odmah potom rekao da sam zato i pristrasan - dakle to pominjanje ima smisla kao razjasnjenje mog stava.
Naravno da moje licno misljenje nista ne znaci. Kao i bilo cije drugo, kao, uostalom, i tvoje. Ovde smo da izmenimo misljenja, ako ko ima sta da menja.
Uvazavanje tudjeg misljenja (uvazavanje, ponavljam, ne obavezno i prihvatanje, vec samo uvazavanje) je vrlina. Deljenje etiketa je znak primitivizma - akademskog ili naturalnog.
Hvala na razgovoru i mnogo srece:)

Pozdrav.

Ostavite se vi fraza -crautches .Sta je to blize mojoj navici i sta Vi znate o meni.Uglavnom nista Vi se izgleda prepirete sami sa sobom.Ne znam sta hocete da kazete i u cije. ime.Moji komentari se lepo vide od pocetka do kraja kao i odgovori na uvrede.To vam nije dosta .Hocete jos da me vredjate.Sta mi skacete u lice stalno. Lepo sam vam rekla da vase misljenje nema znacaj barem ne ovoga puta.
Ne intresuje me Vasa profesija i Vasa familija. i vas gang-bang na blogu
sta hocete od mene .Zasto mi se uopste obracate.Kakav sam ja to razgovor imala sa Vama.I o kakvim to etiketama pricate zaboga.sta je Vama.
Sto se AneWhith FName tice i njene teme Ja sam imala a i htela sam nesto da kazem vezano za temu.kao sto rece neko sve je ovo samo microcosam onga sto se inace desava.pa i ja vama zelim puno srece. ali vam se ne zahvaljujem na razgovoru.Njega nije ni bilo.Kao sto i nema ni ovog Bloga kao sto ni Vas Nema.
Ali to je vec malo preterano gledano u buducnost.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:36 09.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Uh, Popovlux, kako ste se zajapurili. A nema više razloga da se ... Čemu rasprava do u nedogled? Eno, videli ste šta kaže Strongman. Slaže se da pređemo na lulu mira. Eto, on je načinio taj prvi korak. Pokažite da možete i vi. Mislim da ni 'sarski nije rad beskrajnom prepucavanju (za sada ga nema; možda se diskonektovao, a možda se i javi). Hajte da blog iskoristimo za manje žučne stvari. Čini se da ste novi na blogu. Ako vam je ovo prvi put, treba da bude malo lepše, svečanije... :))
Strongman Strongman 01:42 09.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Dragan Vujanović
Uh, Popovlux, kako ste se zajapurili. A nema više razloga da se ... Čemu rasprava do u nedogled? Eno, videli ste šta kaže Strongman. Slaže se da pređemo na lulu mira. Eto, on je načinio taj prvi korak. Pokažite da možete i vi. Mislim da ni 'sarski nije rad beskrajnom prepucavanju (za sada ga nema; možda se diskonektovao, a možda se i javi). Hajte da blog iskoristimo za manje žučne stvari. Čini se da ste novi na blogu. Ako vam je ovo prvi put, treba da bude malo lepše, svečanije... :))


Ja stvarno ne razumem dokle ce taj Sarski da napada ljude ovde po blogu? Pa nam nabija na nos i profesiju i familiju. Onomad i fraktale. Ja sam u svom microcosamu i neka me ostavi na miru sada dok Srbijica brani 14.5743938% teritorije i ja trazim odgovarajucu sliku doktorke.

Trteba po neked poslusati glas naroda. Da se VIDI sta narod ima da kaze.
nsarski nsarski 01:45 09.01.2008

Re: R: Tema je fenomenalna - lula mira..!!

Na bih hteo da sam pogresno shvacen, a posebno nema potrebe za lulom mira jer nikakav rat nije zapoceo:)
Korisno je cuti suprotna misljenja, i ja bih voleo da me popolvux razlozima natera da drugacije razmislim o svom stavu. Nazalost, sve sto sam ovde procitao je etiketiranje tipa "ne znas ti nista o ovoj-ili-onoj jogi i samo tako pricas jer branis svoju profesiju klasicne medicine". Pa, to zaista nije argument, po bilo kom kriterijumu. Druge slicne iskaze nema smisla da navodim, svako se za sebe moze uveriti.
Popolvux je impresivna u svojoj hrabrosti i istrajnosti i to su istinske vrline. Tvrdoglavost, za razliku, je mana.
Alternativne metode lecenja nisu nista modernije (osim sto su dozivele svoj revival u skorije vreme) i bolje. One su podjednako "klasicne" i stare kao i metode klasicne medicine. Mnoge su nastale u mnogoljudnim zemljama (Kina, Indija) gde je lekarska nega bila retka i bila privilegija. U takvoj situaciji, ljudi su pribegavali bilo cemu samo da nekako savladaju bolest. I to je totalno razumljivo.
U nedostatku biohemijskog, bioloskog i drugih znanja, ljudi su pribegavali "homeopatskim" metodama - da se slicno leci slicnim, sto, naravno, nema nikakvu naucnu osnovu, ali nekad - gle cuda - i radi!. Recimo, u Srednjem veku su ranjenicima na bojnom polju lecili rane tako sto bi ulovili prvu blisku zivotinju, rasekli je, stavili je na ranu, i pustili da njena krv otice preko covekove rane. Na taj nacin "sveza krv" leci "staru". Na osnovu onoga sto danas znamo o mikrobiologiji, infekcijama i slicno, ovo je upravo najgora moguca stvar koja se moze uraditi sa ranjenikom. Ali, to je bila ustaljena praksa vekovima.
Slicno je sa koriscenjem mnogih biljnih preparata. Neki su korisni, neki ne. Na kraju, mnogi lekovi se prave od ekstrakta biljnog porekla. Kod nas se neki biljni preparati iz "narodne medicine" koriste tako sto se rastvore u alkoholu. I to nekad radi. Ali, ako lek rastvoren u alkoholu date osobi koja boluje od zutice (to se cesto radi), bukvalno cete je ubiti. Alkohol je smrt za jetru, a zutica je oboljenje jetre,
I tako dalje.
Ja sam ovde pomenuo samo krajicak tih metoda - mnoge psiho-fizicke metode, vezbe i slicno su veoma zanimljive, a najveci broj njih ima uporiste u klasicnoj medicini.
Sve ovo, i jos vise, nedostaje u argumentu moje sagovornice, nazalost. Voleo bih da cujem vise od - "nemate vi pojma", neko kraljevsko velicanstvo ovo podrzava. Pa, mozda podrzava, ali to nije argument koji ce mi promeniti miljenje.
Istorija medicine je istorija ljudske gluposti. Ali ona se menja sa vremenom i novim saznanjima.
Istorija alternativne medicine je istorija ljudske gluposti koja se ne menja nicim.
popolvux popolvux 01:46 09.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Okrecete teme i tapsete se po ramenima onako,bas bezveze.Verovatno niste bili bolesni i niste imali prilike da vidite kako to izgleda kad padnete u ruke STRUCNIM licima sa diplomama sa raznih medecinskih fakulteta.Posebno su interesantni oni koji to rade prvenstveno radi titule; takozvani akademski primitivci.
Niko ovde nekaze da treba ukinuti konvencialnu medecinu.Prevaranata ima i na jednoj i na drugoj strani.
Treba imati open mind da bi se naucilo nesto novo tj staro.
Gospodja ocigledno nema pojma sta je Ayur Veda i Qigong -kineska tradicionalna.Kao sto rekoh Princ Charles je veliki postovalac i zato se i zalaze za tu vrstu medecine. Ne treba zaboraviti da veliki broj ljudi sa istoka koji zive u Engleskoj i Americi samo to zna i praktikuje.

Preglazem da se Vi ne bi dzabe nervirali, da od sada ne citate "akademske" tekstove na blogu, vec samo one "duhovne"

Smesni ste ako smatrate da vam je ovo "akademski" ta rec je prazna koliko i vas blog
Strongman Strongman 01:56 09.01.2008

Re: R: Tema je fenomenalna - lula mira..!!

Na bih hteo da sam pogresno shvacen, a posebno nema potrebe za lulom mira jer nikakav rat nije zapoceo:)
Korisno je cuti suprotna misljenja, i ja bih voleo da me popolvux razlozima natera da drugacije razmislim o svom stavu. Nazalost, sve sto sam ovde procitao je etiketiranje tipa "ne znas ti nista o ovoj-ili-onoj jogi i samo tako pricas jer branis svoju profesiju klasicne medicine". Pa, to zaista nije argument, po bilo kom kriterijumu. Druge slicne iskaze nema smisla da navodim, svako se za sebe moze uveriti.



Sada je kasno. Znamo mi sta si ti hteo, mada tvoje misljenje nije bitno jer ti neznas. Mozda si entelegentan i iz akademcke porodice ali to ti ne daje za pravo da nam se obracas frazama. A i ti skokvi na lice me nisu nesto impresionirali. A i dokle to gang-bang (.com)?

Hvala na razgovoru ali ne i na replikama.
nsarski nsarski 02:00 09.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

OK, svako cuje sto zeli.
Istina:
nema ni ovog Bloga kao sto ni Vas Nema.

a takodje nema vise nasih malih papalina:)
Sve najbolje.
Strongman Strongman 02:01 09.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

a takodje nema vise nasih malih papalina:)
Sve najbolje.



Mozes da me ignorises koliko hoces ali ja cu uvek da branim pravdu, Srbiju i srpski ustav.
popolvux popolvux 02:02 09.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Dragan Vujanović
Uh, Popovlux, kako ste se zajapurili. A nema više razloga da se ... Čemu rasprava do u nedogled? Eno, videli ste šta kaže Strongman. Slaže se da pređemo na lulu mira. Eto, on je načinio taj prvi korak. Pokažite da možete i vi. Mislim da ni 'sarski nije rad beskrajnom prepucavanju (za sada ga nema; možda se diskonektovao, a možda se i javi). Hajte da blog iskoristimo za manje žučne stvari. Čini se da ste novi na blogu. Ako vam je ovo prvi put, treba da bude malo lepše, svečanije... :))


Hvala sto ste se potrudili da barem pokusate da ovo svedete na normalu.
Tema ovog bloga je iscrpljena.
popolvux popolvux 02:06 09.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

nsarski
OK, svako cuje sto zeli.
Istina:
nema ni ovog Bloga kao sto ni Vas Nema.

a takodje nema vise nasih malih papalina:)
Sve najbolje.

Pa zar bas morate Sve da mi kazete.Zasto?Sta vam je.Sta ste vi mirodjija u svakoj supi.
nsarski nsarski 02:17 09.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

Pa zar bas morate Sve da mi kazete.Zasto?Sta vam je.Sta ste vi mirodjija u svakoj supi.

Ivinjavam se najiskrenije ako sam te povredio. To svakako nisam zeleo.
Mozda smo ipak dijalog zapoceli na pogresan nacin, ili smo prosto "na pogresnu nogu ustali". Nadam se da cemo drugom prilikom, na drugom blogu, bolje komunicirati. Ako zelis.
Pozdrav.

P.S. Iz ciste lenjosti i konformizma, ja se svima obracam sa ti. Tako i tebi. Naravno, od drugih ne ocekujem persiranje. Ako je tebi persiranje vise odgovara, nemam nista protiv, ali ne zameri ako ne uzvratim persiranjem.
nsarski nsarski 02:41 09.01.2008

Re: Tema je fenomenalna

ja trazim odgovarajucu sliku doktorke.

Strongy, ja se sve nadam da ce nam poslati verziju sa onim korsetom...kako bese - Cage!...da Cage korsetom, e tu.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 03:20 09.01.2008

R: Tema je fenomenalna. Lula mira..!!

Gotovo znači... Više nema nikoga u hodniku. Samo komadi rečenica, pocepani tapeti... Svako je izgleda otišao u svoj apartman. Hm.. Prošetaću čitavom dužinom hodnika, pa idem i ja u svoj apartman. Čeka me jastuk pun sna. Sutradan ću se truditi, kao i svaki put, da se nekog od tih snova makar delimično prisetim...

Re: R: Tema je fenomenalna - lula mira..!!

Dragan Vujanović
Auh, kako prašti. Ne bih baš da glumim nekoga sa plavim šlemom, ali.. : 'sarski, da li se slažete da sada malo damo priliku Popolvux da se uz jedan malo primireniji ton vrati na normalan broj otkucaja srca, i da se više ne oseća kao neko ko je spopadnut sa svih strana... Siguran sam da ni moj vrli prijatelj Strongman neće imati ništa protiv... Popovlux... a vi? Da li prihvatate mirovni plan?Nekako imam utisak da je stvar bez preke potrebe otišla u onaj stil koji, čini mi se, niko od nas ne bi pozdravio.

Hvala sto ste se u mom odsustvu zalagali za mir i red.
Sad se kajem sto sam vece provela gledajuci "Secernu vodicu".
Gorstak Gorstak 12:28 09.01.2008

Re: R: Tema je fenomenalna. Lula mira..!!

Gotovo znači... Više nema nikoga u hodniku


A ja? A ja?
Evo mene ljudi!!!

I ja bejah malo odsutan pa vidim da sve prštalo. Srča do kolena bre, ali se malo ko držao zadate teme.

Dakle: Vizita u kupaćem...
Molim slike, detaljna objašnjenja, procenat uspešnosti... Sve taxativno. Hvala unapred.
A, možda to nije bila tema?
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 13:52 09.01.2008

Re: R: Tema je fenomenalna - lula mira..!!

Hvala sto ste se u mom odsustvu zalagali za mir i red.
Sad se kajem sto sam vece provela gledajuci "Secernu vodicu".

Ana... pa vi svakako znate da mir nema alternativu .
Pozdrav :))
Gorstak Gorstak 13:48 09.01.2008

Bikini

Ljudi, evo mene opet, a ono nikog nema. Spavaju?
Ujaaa!!! Ništa.

Nego, znate li poreklo naziva bikini kupaći. Većina i zna, ali za one koji nisu pazili na času reći ću da je kakoliseonozvaše modni kreator hteo da da neki sex naziv najnovijedizajniranom kupaćem, a bio je iskorišćen termin bomba. E, sad i nad bombom ima bomba pa je uzeo ime ostrva gde su Ameri vršili atomske probe.

Sad pitanje:

Da li je alternativna ili konzervativna medicina ako se u vizitu ide u bikiniju?

Razrada pitanja: Ukoliko se u "klasičnoj" medicini koristi lečenje radioaktivnim zračenjem da li se moja "bikini metoda" može primeniti u analognim slučajevima? Znam da se radioaktivno zračenje koristi u najtežim slučajevima bolesti, aili ni ova moja metoda nije (za) mačiji kašalj. Čik da neki pacijent ne živne.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana