Ljudska prava

PARADIGMA PARAVINJA

Freedom of Information RSS / 08.08.2011. u 11:31

Autor: Rodoljub Šabić

Da li opskurni lik osuđen, optužen ili osumnjičen za više silovanja i najmanje jedno ubistvo ima veze sa smrću Dade Vujasinović?


Poznata novinarka pronađena je mrtva pre više od sedamnaest godina u porodičnom stanu u Beogradu. Bila je hrabar i beskompromisan novinar, autor brojnih tekstova sa ratišta ili iz sveta kriminala u kojima nije štedela ni poznate, ni opasne. Istraga je konstatovala da je reč o samoubistvu, što je, za mnoge, od samog početka bilo i do kraja ostalo problematično i veoma sumnjivo. Njeni roditelji, prijatelji, advokati i drugi tvrdili su da nije imala nikakvih razloga za samoubistvo, a da je bila izložena pretnjama. Što je najvažnije, ukazivali su na to da postoje ozbiljni materijalni dokazi protiv teze o samoubistvu.


Vlast je ostala pri "zvaničnoj" verziji. Ipak, 1998. istraga je, navodno, obnovljena. ali o eventualnim rezultatima javnost nije obaveštena. I u 2002. opet se u medijima pominjalo da se nadležni organi ponovo bave ovim slučajem, ali su pouzdane informacije i ovaj put izostale.


I 2006. NUNS se obratio Povereniku za informacije sa žalbom zbog odbijanja tužilaštava da da informacije u vezi s ovim događajem. Pozivajući se na Zakon o slobodnom pristupu informacijama, tražilli su informacije o postupanju povodom smrti novinarke ukazujući i na to da je punomoćnik porodice predlagao tužilaštvu preduzimanje određenih radnji i da na te predloge nije bilo odgovora, niti je bilo šta preduzeto u cilju okončanja postupka.


"Odgovor", koji je bio povod da se NUNS obrati Povereniku, je glasio: "Obaveštavamo Vas da predmet nije završen, a da Vam druge podatke ne možemo saopštiti, jer, u smislu čl. 170 ZKP, ne spadate u krug lica kojima tužilaštvo može dati informacije o toku rada na predmetu."


Tužilaštvo je dalo samo dve "informacije", jednu bezvrednu, drugu apsurdnu. Prva, "da predmet nije završen", kao opšte poznata je bezvredna. A kako, osim kao apsurdno, kvalifikovati to, da državni organ iako godinama savršeno sterilan, smatra da frazom "ne spadate u krug lica" može odgovarati na obaveze koje ima prema javnosti?


Tužilaštvo nije samo ignorisalo relevantne odredbe Zakona o slobodnom pristupu informacijama, nego i minimalne standarde kojima su u demokratskom društvu determinisani odnosi između vlasti i javnosti. Poverenik je usvojio žalbu NUNS i naložio tužilaštvu da da tražene informacije. Tužilaštvo je "postupajući po nalogu" učinilo, reklo bi se sve što je moglo, da pruži što je moguće manje informacija, uključujući i korišćenje, blago rečeno, problematičnih, da baš ne kažem, falsifikovanih dokumenata, a tadašnja Vlada, pogotovo ministar pravde "nisu pronašli način", da obezbede prinudno izvršenje rešenja Poverenika.


Ipak, nakon toga, javnost je dobila više informacija, uključujući i onu da se pristupilo "reviziji kompletnog slučaja". Nove zvanične informacije (nalazi veštaka) su govorile da se radilo o ubistvu. Ali, one najvažnije, o licima koja bi za ubistvo mogla biti odgovorna su izostajale.


I onda, eksplozija!

Odjednom, iz "čista mira" na desetinama tvrdih i elektronskih stranica vesti - "Paravinja ubio Dadu Vujasinović" ili "Paravinja umešan u likvidaciju" i sl.

O čemu se radi? O još jednoj laži čoveka koji je okvalifikovan kao patološki lažov? Ili, ovaj put, jer i to se dešava, patološki lažov govori istinu? Ili...?


Odgovore na ova pitanja, nadam se, bar ovaj put nećemo čekati godinama. A na nešto, u svakom slučaju, uopšte ne moramo čekati.

Već sada, kako god se okončao, "slučaj Paravinja", i sam za sebe i u kontekstu "slučaja Vujasinović" je "dobra" paradigma za opasnu neefikasnost naših nastojanja da se obračunamo za reliktima jednog ružnog vremena za koje su mnogi olako, da ne kažem naivno, poverovali da ga brzo možemo ostaviti daleko iza sebe.



Komentari (49)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:44 08.08.2011

Dada, Slavko, Milan, gardisti...

Porodice, rodjaci, prijatelji, koleginice i kolege Dade Vujasinović, Slavka Ćuruvije, Milana Pantića, gardista iz Topčidera... očekuju minimum istine, malčice dostojanstva, parčence pijeteta, u državi, u zemlji u kojoj nije sprovedena lustracija, nisu otvoreni tajni dosijei, nisu obelodanjeni saradnici-doušnici DB-a! Dokle i zašto!?
Freedom of Information Freedom of Information 11:57 08.08.2011

Re: Dada, Slavko, Milan, gardisti...

Porodice, rodjaci, prijatelji, koleginice i kolege Dade Vujasinović, Slavka Ćuruvije, Milana Pantića, gardista iz Topčidera... očekuju minimum istine, malčice dostojanstva, parčence pijeteta,

I to s punim pravom očekuju. I pravdu,naravno.Jer iako vrlo verovatno mnogi inspiratori, organuzatori ili neposredni akteri tih događaja nisu više živi, neki ipak jesu i morali bi se suočiti sa odgovornišću za to što su uradili.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:18 08.08.2011

Re: Dada, Slavko, Milan, gardisti...

Zašto Mirjana Marković nije iz Rusije izručena Srbiji!?
Zašto Jovica Stanišić i Frenki Simatović nisu u Hagu ispitani povodom političkih likvidacija u Srbiji tokom devedesetih godina XX veka? Zašto nisu provereni navodi iz Mladićevih beleški povodom ubistva Dade Vujasinović?
Glavni akteri naše tragedije, sem Miloševića, još uvek su živi, većina je na slobodi! Zašto i dokle!?
mrale54 mrale54 12:23 08.08.2011

Re: Dada, Slavko, Milan, gardisti...

Daj Boze da pocne neko rasvetljavanje nekih od ovih " tajni " !
Al' , opet , secam se novinskih izvestaja o ubistvu , ako me pamcenje dobro sluzi , Kuje Krijestorca ( ako gresim u imenu - izvinjavam se svima - narocito familiji ! ) za koga se , tek posle dve nedelje pojavila - vrlo stura - vest " da se slucajno nalazio u Admirala Geprata 12 marta 2003 . god. - tj. da je video pucace na Djindjica !
Odakle je mogla da dopre informacija o svedoku u ruke egzekutora ?
Ili je mozda jos rano o tom pricati ?
Bojim se da ce sve ovo da lici na - " Ko je ubio Kenedija ? "
loader loader 09:38 09.08.2011

Re: Dada, Slavko, Milan, gardisti...

Neki ljudi ne žele da optuže sami sebe. Da ih ne bi optužili drugi, moraju da počiste od dokaza i obezbede ogroman prostor oko sebe. Nesekirljivost nadležnih službi povodom višegodišnjeg stajanja istrage jasno ukazuje na to. Nalogodavac tog ubistva svakako nije ni iz reda poštenih građana, ni iz reda tadašnjih opozicionara. Da bi se težak zločin, pogotovo ovakav (za koji je zainteresovana javnost) prikrio, neophodno je puno saizvršilaca. Dakle, ne postoji nikakva dilema iz kojih krugova je nalog mogao da stigne i kakav mehanizam je to posle "ispeglao" i zvanično udesio da se nazove samoubistvom.

edit: i dalje samo manjina ljudi u Srbiji podržava stvarne promene društva; da je obratno, funkcionisali bi drugačiji mehanizmi i bratija bi bila brzo razotkrivena

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:10 09.08.2011

Re: Dada, Slavko, Milan, gardisti...

loader

Dobitna je ova:
Nalogodavac tog ubistva svakako nije ni iz reda poštenih građana, ni iz reda tadašnjih opozicionara.



P.P.S. Kako drugačije objasniti nerasvetljavanje ubistava ni deset godina od pada režima?

Jedino tako što ćemo opozicionare pod navodnike stavljati!
loader loader 19:18 09.08.2011

Re: Dada, Slavko, Milan, gardisti...

Ako vas je oplela promaja, pa vam je iskrivljen vrat, onda je razumljivo da stvari oko sebe vidite kao nakrivljene.

Samo vi pričajte. Vidim da vam ide . . I, ispravljajte do mile volje.
A na kraju možda nešto uspete i da reknete. Želim vam puno uspeha.

nemanja.glisic nemanja.glisic 12:54 08.08.2011

Da li će mo istinu opet čekati jako dugo?

Da li je ovo slučaj patološkog bolesnika, ili činjenica koje ima svoje pokriće? Nadam se da će mo što pre saznati istinu.
apectator apectator 13:45 08.08.2011

Re: Da li će mo istinu opet čekati jako dugo?

Da li je ovo slučaj patološkog bolesnika, ili činjenica koje ima svoje pokriće?

Bojim se da je ipak u pitanju ono prvo. Mislim on je bolesnik u svakom slučaju ali kažu da je i patološki lažov. Videćemo uskoro.
Martina Andjelković Martina Andjelković 13:13 08.08.2011

True

Mislim da je Paravinja zaista umesan u slucaj Vujasinovic. Nadam se da ce se sto pre razotkriti sta se zapravo desilo i ko sve stoji iza toga. Jeste da rasvetljavanje nece vratiti vrhunsku novinarku, ali nadam se da ce se makar oni koji zasluzuju naci iza "rostilja".
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:42 08.08.2011

Re: True

Martina Andjelković
Mislim da je Paravinja zaista umesan u slucaj Vujasinovic. Nadam se da ce se sto pre razotkriti sta se zapravo desilo i ko sve stoji iza toga. Jeste da rasvetljavanje nece vratiti vrhunsku novinarku, ali nadam se da ce se makar oni koji zasluzuju naci iza "rostilja".

U pravu ste! Jer, od tolikih zločina u režiji DB tokom devedesetih, što bi ovaj kriminalac baš pominjao ubistvo Dade Vujasinović? Ako je sklon senzacionalizmu i lažima, mogao je da kaže, tj. da slaže da zna ko su ubice Slavka Ćuruvije, o kome se mnogo više pisalo i govorilo u medijima!
apectator apectator 13:54 08.08.2011

Re: True

Mislim da je Paravinja zaista umesan u slucaj Vujasinovic.

Ali mnogo je stvari koje izazivaju sumnju da je tako. Otkud sad Paravinja odjednom? Kako to da pre nije baš ni pominjan? A bile su te silne "obnove" postupka u slučaju Dade Vujasinović a uz to je i ovde kod nas protiv njega bio vođen krivični postupak zbog nekog drugog zlodela i bio je osuđen na nekoliko godina zatvora? Kako bar u tom postupku nije baš ništa otkriveno ili bar dotaknuto?
maca22 maca22 13:58 08.08.2011

Re: True

Martina Andjelković
Mislim da je Paravinja zaista umesan u slucaj Vujasinovic.

A zasto to mislis?
antioksidant antioksidant 14:03 08.08.2011

Re: True

maca22
Martina Andjelković
Mislim da je Paravinja zaista umesan u slucaj Vujasinovic.

A zasto to mislis?

maco, ne zbunjuj
ivana23 ivana23 14:03 08.08.2011

Re: True

Ko bi 'normalan' angazovao jednog kamiondziju pored toliko profesionalnih kriminalaca (ubica) koji su harali po ex YU '90-ih. I nakon toga ga ostavio u zivotu?! Paravinji bi i da je ucesnik, saucesnik... bila namestena neka saobracajka ili slicno. Pojeo bi ga mrak.
sahmatbg sahmatbg 14:16 08.08.2011

Re: True

maco, ne zbunjuj

Zašto "ne zbunjuj"? Ločgično pitanje postavlja,interesantno je zašto tako misli?
antioksidant antioksidant 14:19 08.08.2011

Re: True

Ločgično pitanje postavlja


лепо је кад се уочи иронија
sahmatbg sahmatbg 14:24 08.08.2011

Re: True

antioksidant
лепо је кад се уочи иронија

Slažem se. Samo možda smo sa ironijom mogli sačekati dok ne odgovori.
antioksidant antioksidant 14:25 08.08.2011

Re: True

sahmatbg
antioksidant
лепо је кад се уочи иронија

Slažem se. Samo možda smo sa ironijom mogli sačekati dok ne odgovori.

касно сте ме упозорили на моју исхитреност
mikimedic mikimedic 17:04 08.08.2011

Re: True

Mislim da je Paravinja zaista umesan u slucaj Vujasinovic.


a da nije mozda umesan i ubistvo palmea?

mislim, posto mislis. kad su njega ubili ti se rodila, pa rekoh mozda imas neke informacije...za dadu vec ne sumnjam.

a mozda i b g ima neke veze...


zoja444 zoja444 17:16 08.08.2011

Re: True

hvala g. Sabicu. dobila sam odgovor. jeste da je bio preko male "Krsne" i uz pretnju batina, ali da ne sitnicarim.

duboko izvinjenje moderaciji sto sam se uopste usudila da pitam za brisanje komentara.

znate li kada ce ova zemlja postati zemlja slobodomislecih gradjana? NIKADA! tuzno i zalosno.




antioksidant antioksidant 17:18 08.08.2011

Re: True

hvala g. Sabicu. dobila sam odgovor. jeste da je bio preko male "Krsne" i uz pretnju batina, ali da ne sitnicarim.

i sta kazu? cija je ona sestricina?
(moze i na pp)
maca22 maca22 17:59 08.08.2011

Re: True

Ja mislim da se probila sama. :)

edit: izvinjavam se moderaciji, nisam videla molbu da ne nastavljamo o ovome, jer je stavljema skroz ispod.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:00 08.08.2011

Re: True

zoja444
zemlja slobodnomislećih građana

A, nemojte tako!
Moderacija nas čuva od nepotrebnih i štetnih uticaja!

P.S. I ovo NIJE TROL, jer nas je neko tako "čuvao" i pre 17 godina.
angie01 angie01 18:11 08.08.2011

Re: True

Mislim da je Paravinja zaista umesan u slucaj Vujasinovic.


ma da,...ono novi detalji u neverovatnom preokretu nama tu ispred nosa, a inspektori se onoliko ubili radeci, prosiruju istragu na sledcih 15 godina!
Freedom of Information Freedom of Information 18:24 08.08.2011

Re: True

Re: True
hvala g. Sabicu. dobila sam odgovor. jeste da je bio preko male "Krsne" i uz pretnju batina, ali da ne sitnicarim.

Nema na čemu.Lično,načelno ne volim i ne razumem brisanje i sam to nikada nisam činio ni na jednom od mojih postova. Mislim da bez stvarno jakog razloga i prepoznatljivih i unapred definisanih kriterijuma ni moderatori to ne treba da rade.A obrisani su i Vaš komentar i još nekoliko,uključujući čak i moj koji je bio zahtev za objašnjenje brisanja, a da istovremeno na mnoštvu blogova ima komentara koji su neuporedivo oštriji i konfliktniji.
paki_i_paki paki_i_paki 19:13 08.08.2011

Re: True

Ko bi 'normalan' angazovao jednog kamiondziju pored toliko profesionalnih kriminalaca (ubica) koji su harali po ex YU '90-ih. I nakon toga ga ostavio u zivotu?! Paravinji bi i da je ucesnik, saucesnik... bila namestena neka saobracajka ili slicno. Pojeo bi ga mrak.

Meni je ta priča Paravinja od početka smrdila.Tip ima putovnicu,a nije etnički Hrvat niti rođen u Hr. Nju su teško dobivali ljudi koji su prije rata došli u HR a ako su Srbi jako ,jako teško . Njega je očigledno štitio ili dorh (državno odvjetništvo rh) ili neka od službi. a putovnicu mu je mogla sredit nositeljica velereda milokliza sa umočnicom ili tako nekako .
sumnjam da je vons ili sis organizirao dadino ubistvo. Prij će biti da je ovo lažni svijedok u nekom slučaju
no jedan kamionđija nije mogao imat takvu zaštitu u Hr
janeznam janeznam 20:34 08.08.2011

Re: True

Koliko se ja secam Arkan se dovodio u direktnu vezu sa (samo)ubistvom Dade Vujasinovi. Mozda je on bio Arkanov kamiondzija sa specijalnim statusom.
angie01 angie01 21:43 08.08.2011

Re: True

P(ARKAN)AVINJA!
zoja444 zoja444 14:55 10.08.2011

Re: True

Freedom of Information
Nema na čemu.Lično,načelno ne volim i ne razumem brisanje i sam to nikada nisam činio ni na jednom od mojih postova. Mislim da bez stvarno jakog razloga i prepoznatljivih i unapred definisanih kriterijuma ni moderatori to ne treba da rade.A obrisani su i Vaš komentar i još nekoliko,uključujući čak i moj koji je bio zahtev za objašnjenje brisanja, a da istovremeno na mnoštvu blogova ima komentara koji su neuporedivo oštriji i konfliktniji.


hvala g. Sabicu. registrovala sam Vas odgovor jos pre 2 dana ali sam bila dovoljno uznemirena da Vam tada ne odgovorim. posle 2 dana mogu samo da kazem, hvala Vam na naporima koje cinite za "male ljude" i no comment. pametnije je.

ovim uzvracam na Vasu ljubaznost sto ste mi uopste odgovorili. kucno vaspitanje.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:08 08.08.2011

Poverenje u Ustanove

Najznačajniji aspekt tranzicije, pored prenosa nadležnosti sa uprave na pojedinca (povećanje aspekta sloboda), predstavlja uspostavljanje ustanova države, gde je svakako bitan pokazatelj poverenje koje ustanova uživa među građanima.

Time, između ostalog, ovaj članak prevashodno bavi, a rezultat je
Paravinja 1 - Pravosudje Srbije 0.
sahmatbg sahmatbg 15:18 08.08.2011

Re: Poverenje u Ustanove

rezultat je
Paravinja 1 - Pravosudje Srbije 0.

Ne vodi Paravinja on je u svakom slučaju luzer.Grozan luzer ali luzer,gubitnik Protiv našeg pravosuđa vodi neko drugi i to ne samo sa 1:0 nego sa mnogo većom razlikom.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:31 08.08.2011

Re: Poverenje u Ustanove

Dobro, Šah,
koja je pozicija Tajne policije u državnom sistemu?

Po mom mišljenju, pozicija Tajne policije je uporedna celokupnom (ili ostatku) sistemu po vertikali, dakle, Tajna policija je izuzeta iz (ostatka) sistema, i tokom vremena, u zavisnosti od slučaja, taj segment nadjačava ostatak sistema. Gadan izuzetak koji su uspostavili Broz i drugari.
leeanna leeanna 16:04 08.08.2011

Re: Poverenje u Ustanove

srdjazlopogledja
Najznačajniji aspekt tranzicije, pored prenosa nadležnosti sa uprave na pojedinca (povećanje aspekta sloboda), predstavlja uspostavljanje ustanova države, gde je svakako bitan pokazatelj poverenje koje ustanova uživa među građanima.

Time, između ostalog, ovaj članak prevashodno bavi, a rezultat je
Paravinja 1 - Pravosudje Srbije 0.


istražni organi imaju obavezu da ispitaju svaku indiciju koja se pojavi u postupku, pa će paravinju nadležni istražitelji u zagrebu saslušati.

inače, malo je verovatno da je psihički nestabilna osoba, koja kompulzivno laže, na bilo koji način bila angažovana od strane državne bezbednosti da obavi super tajnu akciju od državno-bezbednosnog značaja (kako je, pretpostavljam, tretirano dadino ubistvo).

ivana23 je u vezi sa ovim gore dala odličan komentar.

moj post se ne odnosi na neuspehe, učinjene sa namerom ili zbog neznanja, kojima je godinama dezavuisano rešavanje ubistva dade vujasinović.

zamolila bih vas da objasnite zbog čega smatrate da je paravinja, povodom slučaja ubistva dade vujasinović, zaradio bilo kakav poen?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:40 08.08.2011

Re: Poverenje u Ustanove

leeana

Znam šta sam napisao, a to se ne podudara sa Vašim pitanjem na kraju.
Ne znam ja vezu lika sa pravosudnim sistemima, niti sa tajnim policijama.
Ono što jesam napisao, odnosi na pitanje poverenja u sudstvo, tužilaštvo i policiju, i ukazujuće je da čovek koji jeste osuđen, dobija trunku poverenja u odnosu na ustanove, tačnije ustanove gube poene.

P.S. Nije lepo to kako postavljate pitanje, pretpostavljate korist od ubistva i nasilja, kao da sam ja to napisao.
leeanna leeanna 17:15 08.08.2011

Re: Poverenje u Ustanove

srdjazlopogledja
leeana

Znam šta sam napisao, a to se ne podudara sa Vašim pitanjem na kraju.
Ne znam ja vezu lika sa pravosudnim sistemima, niti sa tajnim policijama.
Ono što jesam napisao, odnosi na pitanje poverenja u sudstvo, tužilaštvo i policiju, i ukazujuće je da čovek koji jeste osuđen, dobija trunku poverenja u odnosu na ustanove, tačnije ustanove gube poene.

P.S. Nije lepo to kako postavljate pitanje, pretpostavljate korist od ubistva i nasilja, kao da sam ja to napisao.


nikako mi nije bila namera da, kroz pitanje koje sam vam postavila, imputiram zaključak koji ste izveli, tako da mi je iskreno žao ako se stekao takav utisak.

pitala sam vas da objasnite paravinjine poene (dobitnik) u odnosu na pravosuđe (gubitnik), zato što sam stekla utisak da se htelo reći da je paravinja stekao određene poene, a imajući u vidu vrstu i značaj aktivnosti koje u odnosu na njega trenutno sprovode istražni organi.
ovo posebno imajući u vidu što smatram da ne postoji paravinjina uloga u slučaju dade vujasinović.

još jednom - žao mi je zbog nesporazuma.

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:54 08.08.2011

Re: Poverenje u Ustanove

leeanna
žao mi je zbog nesporazuma.

I meni je žao!
Nisam zlopamtilo
ivana23 ivana23 18:05 08.08.2011

Re: Poverenje u Ustanove

Ko je propustio, nije kasno ni sada da procita blog Jelice Greganovic - Nemesis

Sjajna rekapitulacija desavanja (od 2003.g.) na liniji Paravinja - pravosudje u regionu.
ivana23 ivana23 20:28 08.08.2011

Re: Poverenje u Ustanove

DA li Dragan Paravinja (43), osuđen za više silovanja i osumnjičen za nestanak hrvatske tinejdžerke Antonije Bilić (17), zna nešto o smrti beogradske novinarke Radislave - Dade Vujasinović, i koliko, pokazaće započeta istraga. Interesantno je, međutim, da je on tokom bekstva, juna ove godine, u navodno oproštajnom pismu, pomenuo Dadu, navodeći da su joj, kako je napisao, on i "Mrđa sve ispričali i htela je sve objaviti (Slavonija '92)".

Delove njegovog pisma, nađenog u kući njegove rođake Rade Vidović juna ove godine, nekoliko dana pre nego što će biti pronađen i uhapšen - preneli su mediji. Interesantno je što je deo pisma gde Paravinja pominje poznatu novinarku i činjenicu da je htela "sve da objavi" na neki način prošao gotovo nezapaženo.



Novosti - ceo tekst
apectator apectator 09:57 09.08.2011

Re: Poverenje u Ustanove

ivana23
Interesantno je, međutim, da je on tokom bekstva, juna ove godine, u navodno oproštajnom pismu, pomenuo Dadu, navodeći da su joj, kako je napisao, on i "Mrđa sve ispričali i htela je sve objaviti (Slavonija '92)".Delove njegovog pisma, nađenog u kući njegove rođake Rade Vidović juna ove godine, nekoliko dana pre nego što će biti pronađen i uhapšen - preneli su mediji. Interesantno je što je deo pisma gde Paravinja pominje poznatu novinarku i činjenicu da je htela "sve da objavi" na neki način prošao gotovo nezapaženo.Novosti - ceo tekst

Jeste interesantno ali i izaziva sumnju.Godinama se skrivaju bilo kakve informacije i do samo nekih od njih javnost dolazi jedva i tek nakon što g.Šabić interveniše a sda odjednom oproštajno pismo koje "objašnjava" stvar se pojavljuje i to ni manje ni više nego u novinama.Koliko je to verovatno?
moderator05 moderator05 17:19 08.08.2011

Obaveštenje

Autoru bloga je poslata privatna poruka u kojoj su objašnjeni razlozi brisanja, pa Vas molim da se vratite temi i ne nastavljate sa trolovanjem.

Hvala.
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:52 09.08.2011

Re: Obaveštenje

moderator05
Autoru bloga je poslata privatna poruka u kojoj su objašnjeni razlozi brisanja, pa Vas molim da se vratite temi i ne nastavljate sa trolovanjem.Hvala.


Trol se rimuje sa Grol.

Hansel Hansel 20:06 08.08.2011

Dada

Dokumentarna emisija "Dada - svedočenja iz obeščašćene zemlje" (iz serije "Istorija cenzure" ) govori o Dadi Vujasinović, vrsnom istraživačkom novinaru i ratnom reporteru, koja je ubijena 1994. godine u Beogradu. Imala je trideset godina. Slučaj do danas nije razrešen.
U emisiji govore zamenica glavnog i odgovornog urednika NIN-a, Vesna Mališić, koja je radila sa Dadom u "Dugi" i Dragan Bujošević, glavni i odgovorni urednik "Politike".


prvi deo
drugi deo
treći deo
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:41 08.08.2011

Re: Dada

JUNAKINJA SLOBODNE REČI.

I nakon 17 godina nisu utvrđeni počinioci, što je na bremenu državnih organa, ali i nakon 17 godina, slobodna se reč ne poštuje, i to nije na bremenu samo državnih organa.
Freedom of Information Freedom of Information 09:37 09.08.2011

Re: Dada

Hansel
Dokumentarna emisija "Dada - svedočenja iz obeščašćene zemlje" (iz serije "Istorija cenzure" ) govori o Dadi Vujasinović, vrsnom istraživačkom novinaru i ratnom reporteru, koja je ubijena 1994. godine u Beogradu. Imala je trideset godina. Slučaj do danas nije razrešen.U emisiji govore zamenica glavnog i odgovornog urednika NIN-a, Vesna Mališić, koja je radila sa Dadom u "Dugi" i Dragan Bujošević, glavni i odgovorni urednik "Politike".

Svakako vredi pogledati i dokimentarni film "Sestre" koji je napravio Nenad Krasavac. Hvala za link za emisiju ja na žalost nemam link za "Sestre".
outcast outcast 12:57 09.08.2011

Re: Dada

Freedom of Information

HanselDokumentarna emisija "Dada - svedočenja iz obeščašćene zemlje" (iz serije "Istorija cenzure" ) govori o Dadi Vujasinović, vrsnom istraživačkom novinaru i ratnom reporteru, koja je ubijena 1994. godine u Beogradu. Imala je trideset godina. Slučaj do danas nije razrešen.U emisiji govore zamenica glavnog i odgovornog urednika NIN-a, Vesna Mališić, koja je radila sa Dadom u "Dugi" i Dragan Bujošević, glavni i odgovorni urednik "Politike".Svakako vredi pogledati i dokimentarni film "Sestre" koji je napravio Nenad Krasavac. Hvala za link za emisiju ja na žalost nemam link za "Sestre".



Film se zove "Sestra".
Freedom of Information Freedom of Information 13:38 09.08.2011

Re: Dada

Film se zove "Sestra".

U pravu ste,hvala na korekciji.
kostresh_harambasha kostresh_harambasha 12:21 12.08.2011

Далеко је сунце...

Сваки дан, где год се окренем, видим доказе да та времена нећемо лако оставити иза себе.
ivana23 ivana23 19:27 12.08.2011

Re: Далеко је сунце...

kostresh_harambasha
Сваки дан, где год се окренем, видим доказе да та времена нећемо лако оставити иза себе.


'Proslost traje zauvek' - dokumentarni film B92, potrazi na netu, poucan je.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana