Politika

Devedeseteeee, eeee, ee!!!!

oscarkliper RSS / 02.08.2011. u 08:18

Neću da dužim, neću da pametujem...

Državni sekretar za Kosovo izjavio za RTS da su Srbi na barikadama organizovani, da je obezbeđeno i gorivo za taj posao i da smo se, zapravo, podsetili devedesetih!

Jupiiii, možda će sada naši carinici da se tuku za koju smenu više na Jarinju i Brnjaku, a i mi miševi bismo mogli da povadimo kante za gorivo i štekove za boksove Malbora... Čisto dok se vojska naoružava...



Komentari (93)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dr M Dr M 08:35 02.08.2011

Metod


Metodi iz devedesetih vode rezultatima iz devedesetih.
mikimedic mikimedic 08:47 02.08.2011

Re: Metod

Jupiiii, možda će sada naši carinici da se tuku za koju smenu više na Jarinju i Brnjaku, a i mi miševi bismo mogli da povadimo kante za gorivo i štekove za boksove Malbora... Čisto dok se vojska naoružava...


umesto 'carinika' za jarinje, bolje bi bilo da se predsednik 'tuce' za implementaciju rezolucije 1244 i preuzimanje tih prelaza od strane policije srbije.

'carinici' se ne mogu 'tuci' ni za sta, jer u pitanju nije granicni prelaz.

kakav pateticni blog.

ovakav tekst nije ni za komentar na vest, a kamoli za blog.
loader loader 08:52 02.08.2011

Re: Metod

Metodi iz devedesetih vode rezultatima iz devedesetih.

Kad je nešto tako uspešno, treba ga ponovo primenjivati

Dr M Dr M 08:55 02.08.2011

Re: Metod

Metodi iz devedesetih vode rezultatima iz devedesetih.


Kad je nešto tako uspešno, treba ga ponovo primenjivati



mikimedic mikimedic 09:19 02.08.2011

Re: Metod

Kad je nešto tako uspešno, treba ga ponovo primenjivati


e neka si nam i rekao o ti mocni politicki korektni dzedaje sto volis da banujes kad ostanes bez argumenata.


talicni talicni 17:27 02.08.2011

Re: Metod

mikimedic

umesto 'carinika' za jarinje, bolje bi bilo da se predsednik 'tuce' za implementaciju rezolucije 1244 i preuzimanje tih prelaza od strane policije srbije.

'carinici' se ne mogu 'tuci' ni za sta, jer u pitanju nije granicni prelaz.

kakav pateticni blog.

ovakav tekst nije ni za komentar na vest, a kamoli za blog.


U kakvom li samo paralelnom realitiju ti zivis?

Sto ne probas da prodjes kamionom kroz 'nepostojeci' granicni prelaz, pa da vidis sta ce da se desi.

mikimedic mikimedic 17:56 02.08.2011

Re: Metod

U kakvom li samo paralelnom realitiju ti zivis?

Sto ne probas da prodjes kamionom kroz 'nepostojeci' granicni prelaz, pa da vidis sta ce da se desi.


da se ja nesto pitam, ja tu ne bih prolazio kamionom...
talicni talicni 21:21 02.08.2011

Re: Metod

mikimedic
U kakvom li samo paralelnom realitiju ti zivis?

Sto ne probas da prodjes kamionom kroz 'nepostojeci' granicni prelaz, pa da vidis sta ce da se desi.


da se ja nesto pitam, ja tu ne bih prolazio kamionom...


Da pogadjam: ti bi krenuo tenkom?
freehand freehand 23:58 02.08.2011

Re: Metod

talicni
mikimedic
U kakvom li samo paralelnom realitiju ti zivis?

Sto ne probas da prodjes kamionom kroz 'nepostojeci' granicni prelaz, pa da vidis sta ce da se desi.


da se ja nesto pitam, ja tu ne bih prolazio kamionom...


Da pogadjam: ti bi krenuo tenkom?

Jebi ga, kad nije tako nepredvidiv kao ti... (Mikijev omiljeni što se češka po razdeljku)
Čoveče, ko sfinga si! Ne mogu ni da naslutim kako bi ti postupio.
talicni talicni 16:47 03.08.2011

Re: Metod

freehand
talicni
mikimedic
U kakvom li samo paralelnom realitiju ti zivis?

Sto ne probas da prodjes kamionom kroz 'nepostojeci' granicni prelaz, pa da vidis sta ce da se desi.


da se ja nesto pitam, ja tu ne bih prolazio kamionom...


Da pogadjam: ti bi krenuo tenkom?

Jebi ga, kad nije tako nepredvidiv kao ti... (Mikijev omiljeni što se češka po razdeljku)
Čoveče, ko sfinga si! Ne mogu ni da naslutim kako bi ti postupio.


Mogao bi ti biciklom do nepostojeceg granicnog prelaza da malo kurazis mikija.
freehand freehand 18:22 03.08.2011

Re: Metod

Mogao bi ti biciklom do nepostojeceg granicnog prelaza da malo kurazis mikija.

Dozvoli da sam izaberem prevozno sredstvo, ako ću ikakvo.
Nego, jel ti lepo kad napišeš "granični prelaz"?
Oblije te neka milina, pretpostavljam, slast neka?
talicni talicni 03:06 05.08.2011

Re: Metod

freehand
Mogao bi ti biciklom do nepostojeceg granicnog prelaza da malo kurazis mikija.

Dozvoli da sam izaberem prevozno sredstvo, ako ću ikakvo.
Nego, jel ti lepo kad napišeš "granični prelaz"?
Oblije te neka milina, pretpostavljam, slast neka?


Ok administrativni punkt, jel se tako patriotski korektno kaze? Nemoj se jediti.
aleksanadar aleksanadar 07:21 05.08.2011

Re: Metod

Nego, jel ti lepo kad napišeš "granični prelaz"?


Ok administrativni punkt, jel se tako patriotski korektno kaze?


Мислим да је, у ствари, граница у питању.

Да није граница, српски министри и преговарачи би се ту шетали како хоће... у складу са преамбулом Устава Србије. А не би ноћу претрчавали, неким шумским стазама.

Дакле, предлажем: гранични шумски прелаз.

mikimedic mikimedic 07:26 05.08.2011

Re: Metod

Дакле, предлажем: гранични шумски прелаз.


kako si ti samo duhovit.

mislim da se sad sve osmakinje loze na tebe.
alselone alselone 07:34 05.08.2011

Re: Metod

mikimedic

mislim da se sad sve osmakinje loze na tebe.



pravi tojku sa sibilom i milosssem
freehand freehand 08:33 05.08.2011

Re: Metod

talicni
freehand
Mogao bi ti biciklom do nepostojeceg granicnog prelaza da malo kurazis mikija.

Dozvoli da sam izaberem prevozno sredstvo, ako ću ikakvo.
Nego, jel ti lepo kad napišeš "granični prelaz"?
Oblije te neka milina, pretpostavljam, slast neka?


Ok administrativni punkt, jel se tako patriotski korektno kaze? Nemoj se jediti.

Tako se zove po važećim zakonima, međunarodnim i domaćim, ali to će Miki da ti objasni.
Ja sam te pitao za tvoj subjektivni osećaj, nema veze sa tim da li je ispravna terminologija.
aleksanadar
Nego, jel ti lepo kad napišeš "granični prelaz"?


Ok administrativni punkt, jel se tako patriotski korektno kaze?


Мислим да је, у ствари, граница у питању.

Да није граница, српски министри и преговарачи би се ту шетали како хоће... у складу са преамбулом Устава Србије. А не би ноћу претрчавали, неким шумским стазама.

Дакле, предлажем: гранични шумски прелаз.


I ti kao pravi hedonista/humanista/internacionalac pratiš takve vesti u orgazmičnom raspoloženju?
talicni talicni 23:24 05.08.2011

Re: Metod

freehand
talicni
freehand
Mogao bi ti biciklom do nepostojeceg granicnog prelaza da malo kurazis mikija.

Dozvoli da sam izaberem prevozno sredstvo, ako ću ikakvo.
Nego, jel ti lepo kad napišeš "granični prelaz"?
Oblije te neka milina, pretpostavljam, slast neka?


Ok administrativni punkt, jel se tako patriotski korektno kaze? Nemoj se jediti.

Tako se zove po važećim zakonima, međunarodnim i domaćim, ali to će Miki da ti objasni.
Ja sam te pitao za tvoj subjektivni osećaj, nema veze sa tim da li je ispravna terminologija.

Mozda grijesim ali meni to sve vise lici na granicni p(ops sorry miki). I mean, tu Srbija nema nikakvu kontrolu ko i sta moze da prodje, srpske funkcionere rutinski vracaju nazad uprkos tome sto je po nekakvim rezolucijama, koje ocigledno niko ne zarezuje, Kosovo dio Srbije.
freehand freehand 23:30 05.08.2011

Re: Metod

talicni
freehand
talicni
freehand
Mogao bi ti biciklom do nepostojeceg granicnog prelaza da malo kurazis mikija.

Dozvoli da sam izaberem prevozno sredstvo, ako ću ikakvo.
Nego, jel ti lepo kad napišeš "granični prelaz"?
Oblije te neka milina, pretpostavljam, slast neka?


Ok administrativni punkt, jel se tako patriotski korektno kaze? Nemoj se jediti.

Tako se zove po važećim zakonima, međunarodnim i domaćim, ali to će Miki da ti objasni.
Ja sam te pitao za tvoj subjektivni osećaj, nema veze sa tim da li je ispravna terminologija.

Mozda grijesim ali meni to sve vise lici na granicni p(ops sorry miki). I mean, tu Srbija nema nikakvu kontrolu ko i sta moze da prodje, srpske funkcionere rutinski vracaju nazad uprkos tome sto je po nekakvim rezolucijama, koje ocigledno niko ne zarezuje, Kosovo dio Srbije.

Griješiš.
krkar krkar 09:04 02.08.2011

Liči, liči


Pobuna manjine na Kosovu, potpomognuta iz susedne zemlje

Srbi izbačeni iz hrvatskog ustava

Balvani na putevima

U Srbiji na vlasti SPS, u Hrvatskoj HDZ, u Bosni Izetbegović

U Sarajevu Goran Milić pokreće televiziju

Vojska ćuti

Još samo Cara Lazara da počnu da nosaju okolo...
mikimedic mikimedic 09:15 02.08.2011

Re: Liči, liči

Pobuna manjine na Kosovu, potpomognuta iz susedne zemlje


mislis iz albanije


krkar krkar 09:16 02.08.2011

Re: Liči, liči

mislis iz albanije


Ne mislim. Pogađaj dalje.
mikimedic mikimedic 09:18 02.08.2011

Re: Liči, liči

Ne mislim. Pogađaj dalje.


ne vredi, znam da ti uopste ne mislis...


krkar krkar 09:26 02.08.2011

Re: Liči, liči

ne vredi, znam da ti uopste ne mislis...


Mislio ja ne mislio - nisi još pogodio
Jukie Jukie 11:55 02.08.2011

Re: Liči, liči

mikimedic
Pobuna manjine na Kosovu, potpomognuta iz susedne zemlje
mislis iz albanije

Da, Srbi iz Albanije su toliko moćni da pomažu ove na severu Kosova

edit: Aaaaa!!! Mikimedic hoće da kaže da Srbija nije susedna zemlja u odnosu na Kosovo...
buba_truba buba_truba 09:08 02.08.2011

A šta si 'teo?

oscarkliper
Neću da dužim, neću da pametujem...

Zašto nećeš? Otvorio si blog da bi nam nešto saopštio... I? Nećeš.

Mene baš briga za Kosovo, i za Srbiju, i za Beograd, i za Pančevo... tek za Ameriku! Otišla sam da živim među drvećem, cvećem, pticama, voćkama... i jedina mi je briga da mi grad ne skenja nektarine, smokve, šljive, paradajz, da mi kučići ne fasuju krpelje. Pročitam šta se dešava, volim da znam, ali nemam ideju kako da se rešava. Imaš li ti, ili si samo 'teo da nam se javiš? Ako je to, onda ok. Ajd' zdravo!
mikimedic mikimedic 09:16 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Zašto nećeš? Otvorio si blog da bi nam nešto saopštio... I? Nećeš.


otvorio nam je oci.

kao i komentator ciji je komentar po broju preporuka na 427. mestu (od njih 629 ukupno).

na neku vest o kosovu. bilo koju.
oscarkliper oscarkliper 09:45 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Šta je „pisac“ hteo da kaže!?
Svi ti balvani na putevima, lokalni i međunarodni „pregovarači“, zveckanje oružjem, oruđima i neodmerenim izjavama (ma sa koje strane to dolazi) upravo podseća (kao što reče Državni sekretar) na devedesete, na Krajinu i ostale autonomne oblasti i enklave, rat, embargo, šverc, hiperinflaciju, denominaciju, a onda i na kolone sa traktorima...
Neću da nam se to događa u ovom veku, i želim da ta tema bude zatvorena jednom zauvek. Niko normalan ne želi opet frku na Balkanu - Historia est magistra vitae. Rešenje? Priznati poraz jedne poluvekovne pogrešne politike kada je reč o Kosovu, pa da nastavimo svi svojim putem!
Ali, pošto te je baš briga za Kosovo, i za Srbiju, i za Beograd, i za Pančevo, a tek za Ameriku, i otišla si da živiš među drvećem, cvećem, pticama, voćkama gde ti je jedina briga da grad ne skenja nektarine, smokve, šljive, paradajz, kao i da ti kučići ne fasuju krpelje, zašto bi se opterećivala rešenjima...
mikimedic mikimedic 09:52 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Šta je „pisac“ hteo da kaže!?
Svi ti balvani na putevima, lokalni i međunarodni „pregovarači“, zveckanje oružjem, oruđima i neodmerenim izjavama (ma sa koje strane to dolazi) upravo podseća (kao što reče Državni sekretar) na devedesete, na Krajinu i ostale autonomne oblasti i enklave, rat, embargo, šverc, hiperinflaciju, denominaciju, a onda i na kolone sa traktorima...


jel?

a sta 'pisac' predlaze da se radi




Neću da nam se to događa u ovom veku,


ali dogadja ti se.

i želim da ta tema bude zatvorena jednom zauvek.


kako



Rešenje? Priznati poraz jedne poluvekovne pogrešne politike kada je reč o Kosovu, pa da nastavimo svi svojim putem!


slazem se.

u jednom danu priznati severno kosovo, napraviti pravu granicu juzno od mitrovice (sve sa prelazima i priznati carinski pecat kosova); zatim priznati republiku srpsku; ukloniti punktove na karakaju, raci i ostalim prelazima; napraviti pravu granicu prema federaciji (i priznati bih carinski pecat).

i priznati juznu osetiju.

iskreno, dopada mi se taj tvoj put

krkar krkar 09:55 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

u jednom danu priznati severno kosovo, napraviti pravu granicu juzno od mitrovice (sve sa prelazima i priznati carinski pecat kosova); zatim priznati republiku srpsku; ukloniti punktove na karakaju, raci i ostalim prelazima; napraviti pravu granicu prema federaciji (i priznati bih carinski pecat).

i priznati juznu osetiju.



Al to obavezno dok si ti u Švici, ako uvedu neke sankcije da ne ostaneš bez Coca-Cole. A ako slučajno krenu da te mobilišu da ti uspostavljaš te granice - tutneš 100 CHF u xhep nekom ćati. Boli te uvo, švajcarac nikad jači a ti daleko.

mikimedic mikimedic 10:03 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Al to obavezno dok si ti u Švici,


ja nisam u svici.

A ako slučajno krenu da te mobilišu da ti uspostavljaš te granice - tutneš 100 CHF u xhep nekom ćati. Boli te uvo, švajcarac nikad jači a ti daleko.


rekoh nisam u svici.

a sto se mobilizacije tice, ne verujem - ja sam bar svoje odradio (za razliku od nekih komentatora), pa srecom sad imam i 'poseban' ratni raspored.

tako da za 100 chf nema razloga.

nego, sta ti planiras kad krene mobilizacija




krkar krkar 10:12 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

nego, sta ti planiras kad krene mobilizacija


Isto što i prošli, pretprošli... put. Da u toj velikoj pobedi ne učestvujem.
buba_truba buba_truba 10:21 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

oscarkliper
Ali, pošto te je baš briga za Kosovo, i za Srbiju, i za Beograd, i za Pančevo, a tek za Ameriku, i otišla si da živiš među drvećem, cvećem, pticama, voćkama gde ti je jedina briga da grad ne skenja nektarine, smokve, šljive, paradajz, kao i da ti kučići ne fasuju krpelje, zašto bi se opterećivala rešenjima...

Osim svega što si pobrojao a što jesam rekla, rekla sam i ovo: "Pročitam šta se dešava, volim da znam, ali nemam ideju kako da se rešava" - što si preskočio.

Ne opterećujem se. Volim da znam šta o koječemu misle oni koji su za to zaduženi, ali mi je interesantno da znam šta misle i neki koji se eto opterećuju, i znaju rešenja, a sve onako usput i olako, ne udubljujući se previše... ne bi da pametuju, pa pametuju.
mikimedic mikimedic 10:39 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Isto što i prošli, pretprošli... put. Da u toj velikoj pobedi ne učestvujem.


to sam i mislio... ali onda mojne da se bunis ni za legalizaciju...



a to neucestvovanje, kako ces/si da sredis/sredio - sa 100 chf?

(pardon, marona)



krkar krkar 10:49 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

a to neucestvovanje, kako ces/si da sredis/sredio - sa 100 chf?

(pardon, marona)


Isto kao i prošli put: sa maršupičkulepumaterinu!

Ne treba ni 100 dinara, kamoli marona.
mikimedic mikimedic 10:52 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Isto kao i prošli put: sa maršupičkulepumaterinu!


i zbrisao iz zemlje... ako, bar kad ima gde da se ode...


Jukie Jukie 12:01 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

mikimedic

Rešenje? Priznati poraz jedne poluvekovne pogrešne politike kada je reč o Kosovu, pa da nastavimo svi svojim putem!

slazem se. u jednom danu priznati severno kosovo, napraviti pravu granicu juzno od mitrovice (sve sa prelazima i priznati carinski pecat kosova); zatim priznati republiku srpsku; ukloniti punktove na karakaju, raci i ostalim prelazima; napraviti pravu granicu prema federaciji (i priznati bih carinski pecat).i priznati juznu osetiju. iskreno, dopada mi se taj tvoj put


Za nas sa dvojkama iz istorije, da li je ovo gorenavedeno dobro ili loše, i zbog čega?
predatortz predatortz 15:56 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

krkar
nego, sta ti planiras kad krene mobilizacija


Isto što i prošli, pretprošli... put. Da u toj velikoj pobedi ne učestvujem.



Ti više voliš da pljuckaš naknadno...
krkar krkar 16:42 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Ti više voliš da pljuckaš naknadno...


Neka si Bosanac, mislio sam da si dosad shvatio da što imam da kažem kažem odmah i vrlo direktno.

Al' ako treba da ponovim: jebe mi se za sve velike (tifrtaljvelike, poluvelike, trećinuvelike, 10% preko jego...) Srbije.
libela libela 16:43 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

krkar
...

Isto kao i prošli put: sa maršupičkulepumaterinu!


Crni krki, pa tebe je dotuklo lose vreme u kroaciji!
krkar krkar 16:49 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

i zbrisao iz zemlje... ako, bar kad ima gde da se ode...


Imam struku, znanje, iskustvo i reputaciju da mogu kad hoću i gde hoću.

A i pun mi je kurac tog vašeg bezobraznog stava da svaki nasilni, violentni, profašistički, atavistički, urlački, mitingaški, neumiveni, neobrijani, udbaški majmun ima više prava na Srbiju od poštenog sveta koji je decenijama gradi i u njoj plaća porez.

Mene na te fore iz medveđih jazbina nećete ni isterati ni uplašiti!
predatortz predatortz 16:52 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Al' ako treba da ponovim: jebe mi se za sve velike (tifrtaljvelike, poluvelike, trećinuvelike, 10% preko jego...) Srbije.



Ko je pominjao veliku , malu, srednju... Srbiju?
krkar krkar 17:09 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Ko je pominjao veliku , malu, srednju... Srbiju?


Niko, baš niko.

Ja sam kriv, bio sam u zabludi. Nisam na vreme shvatio da se ono ratovalo za Zaječar, Azanju, Bojnik i Ivanjicu. I za SAO Azbukovicu, Mačvu i Zapadnu Moravu. A nakon toga za Republiku Stišku.
predatortz predatortz 17:14 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

krkar
Ko je pominjao veliku , malu, srednju... Srbiju?


Niko, baš niko.

Ja sam kriv, bio sam u zabludi. Nisam na vreme shvatio da se ono ratovalo za Zaječar, Azanju, Bojnik i Ivanjicu. I za SAO Azbukovicu, Mačvu i Zapadnu Moravu. A nakon toga za Republiku Stišku.



Ovo nije ono. I ne da se baš sve onim pravdati.
krkar krkar 17:34 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Ovo nije ono. I ne da se baš sve onim pravdati.


Koje ono?

Bilo nešto? A ja slušao godinama da Srbija nije ratovala
talicni talicni 17:37 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

mikimedic


a sto se mobilizacije tice, ne verujem - ja sam bar svoje odradio (za razliku od nekih komentatora), pa srecom sad imam i 'poseban' ratni raspored.

tako da za 100 chf nema razloga.

nego, sta ti planiras kad krene mobilizacija


Yeah, we know, uspjesno si odbranio Sao Krajinu. I sad se na isti nacin boris za Kosovo.
mikimedic mikimedic 17:54 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Imam struku, znanje, iskustvo i reputaciju da mogu kad hoću i gde hoću.


good for you. narocito za vreme mobilizacije.

naoruzaj se i bjazi.

A i pun mi je kurac tog vašeg bezobraznog stava da svaki nasilni, violentni, profašistički, atavistički, urlački, mitingaški, neumiveni, neobrijani, udbaški majmun ima više prava na Srbiju od poštenog sveta koji je decenijama gradi i u njoj plaća porez.


jel ovo nesto na moj racun - stvarno, nisam bas ukapirao missing link... a pogotovo ne tu aluziju sa porezom.

ali ako hoces otvoreno, onda da. sigurno da onaj amerikanac koji je je zbrisao od vojne obaveze i odlaska u irak ili afganistan ima manje prava na ameriku od onih koji su otisli. da ne pricamo da ce biti krivicno gonjen kao dezerter (bez obzira placao porez ili ne). isto vazi i za zemlje eu.

mislim da isto (treba da) vazi i za srbiju. bar ako hocemo u eu.

ili gresim



p.s. znao moj pokojni cale da kaze - ako se deres, to ne znaci da je tvoj argument jaci...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:59 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

krkar
i zbrisao iz zemlje... ako, bar kad ima gde da se ode...


Imam struku, znanje, iskustvo i reputaciju da mogu kad hoću i gde hoću.

A i pun mi je kurac tog vašeg bezobraznog stava da svaki nasilni, violentni, profašistički, atavistički, urlački, mitingaški, neumiveni, neobrijani, udbaški majmun ima više prava na Srbiju od poštenog sveta koji je decenijama gradi i u njoj plaća porez.

Mene na te fore iz medveđih jazbina nećete ni isterati ni uplašiti!


ma, ljudi, iskulirajte se, kakve mobilizacije, kakvi bakrači.

nema ništa od toga. srbija je devastirana država. nema tu ni govora o nekoj ozbiljnoj konfrontaciji, nemamo kapaciteta ni za političku i diplomatsku konfrontaciju, a kamoli za nešto tvrđe od toga. tako da ne moraš da se nerviraš sa svojim tripovima - with due respect za štagođ da si doprinosio svojim radom i znanjem u to doba - iz prošlih vremena.
mikimedic mikimedic 22:22 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

ma, ljudi, iskulirajte se, kakve mobilizacije, kakvi bakrači.

nema ništa od toga. srbija je devastirana država. nema tu ni govora o nekoj ozbiljnoj konfrontaciji, nemamo kapaciteta ni za političku i diplomatsku konfrontaciju, a kamoli za nešto tvrđe od toga. tako da ne moraš da se nerviraš sa svojim tripovima - with due respect za štagođ da si doprinosio svojim radom i znanjem u to doba - iz prošlih vremena.


srki - jel ovo nesto na moj racun?

ja se ne secam da sam igde pominjao mobilizaciju, sem kao odgovor na krkarev komentar.

ako si na krkara mislio, onda ti se izvinjavam. covek bi stvarno mogao da iskulira sa tim idejama.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:21 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

pa nesto jesi pomenuo kao odgovor, a s obzirom da govoris pretezno ozbiljne stvari, nisam znao u kom kontekstu pricas.
mikimedic mikimedic 23:41 02.08.2011

Re: A šta si 'teo?

pa nesto jesi pomenuo kao odgovor, a s obzirom da govoris pretezno ozbiljne stvari, nisam znao u kom kontekstu pricas.


iskljucivo kao odgovor na krkarov komentar o mobilizaciji. sve ok, razumemo se.
zilikaka zilikaka 07:10 03.08.2011

Re: A šta si 'teo?

@krkar, mikimedic
Će sad počnu od trećepozivaca?
...pitam, da znam šta ću s ovim mojim
mikimedic mikimedic 07:43 03.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Će sad počnu od trećepozivaca?
...pitam, da znam šta ću s ovim mojim


ma nece ni od cega da pocnu kakva bre mobilizacija, to se krkar nesto lozi.

ja pricam o jednoj lakoj a la sutanovac jedinici opremljenoj za brzo reagovanje, po rezoluciji 1244.
alselone alselone 08:02 03.08.2011

Re: A šta si 'teo?

mikimedic

ja pricam o jednoj lakoj a la sutanovac jedinici opremljenoj za brzo reagovanje, po rezoluciji 1244.


Suleta, smrada, nema nigde. Ni da bekne. Ne mora da rani sinove pa salje u rad, dovoljno je da se pojavi na TV-u ili da neki intervju.
zilikaka zilikaka 08:22 03.08.2011

Re: A šta si 'teo?

ma nece ni od cega da pocnu kakva bre mobilizacija, to se krkar nesto lozi.

Za obojicu, od malog društva iz ćoška
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:07 04.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Miki
a sto se mobilizacije tice, ne verujem - ja sam bar svoje odradio (za razliku od nekih komentatora), pa srecom sad imam i 'poseban' ratni raspored.


Jel u kafani, odakle možeš da sereš o slanju tenkova, zaposedanju granica, udaranju carinskih prelaza, priznavanju ovih ili onih? A da kupiš, Miki, riziko, pa se poigraš sa drugim (ratnim) penzosima u parkiću?
mikimedic mikimedic 08:12 04.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Jel u kafani, odakle možeš da sereš o slanju tenkova, zaposedanju granica, udaranju carinskih prelaza, priznavanju ovih ili onih? A da kupiš, Miki, riziko, pa se poigraš sa drugim (ratnim) penzosima u parkiću?


pitas gde sam 'odradio' ili gde imam ratni raspored?

a ti ces da kakis preko bare?






srdjan.pajic srdjan.pajic 16:36 04.08.2011

Re: A šta si 'teo?

mikimedic


a ti ces da kakis preko bare?



Pa nekako mi je drago da ovaj put mogu da sa bezbedne udaljenosti gledam na vas kafanske nacionaliste, dok mašete tenkovima, prekrajate granice, i forsirate granične punktove specijalnim jedinicama za brzo dejstvo. I serete o srpstvu, onako generalno.

Što se tiče onog prvog, ne ličiš mi na vikend pljačkaša televizora i bele tehnike, još manje na nekog ubicu palikuću. Više, onako, na nekog (neiživljenog) bataljonskog ćatu, ili magacionera. Jesam li pogodio?
freehand freehand 18:48 04.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Pa nekako mi je drago da ovaj put mogu da sa bezbedne udaljenosti gledam na vas kafanske nacionaliste, dok mašete tenkovima, prekrajate granice, i forsirate granične punktove specijalnim jedinicama za brzo dejstvo. I serete o srpstvu, onako generalno.

Čekaj bre, Srkidrki...
Jesi ti siguran da znaš ko ovoga puta prekraja granice, šalje specijalce, recituje o o suverenitetu, teritorijalnom integritetu i poštovanju Svetog Ustava? O nepovredivosti granica, neodvojivih delova teritorije?
A ko, po običaju, sere na srpstvo, onako generalno?
mikimedic mikimedic 20:46 04.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Što se tiče onog prvog, ne ličiš mi na vikend pljačkaša televizora i bele tehnike, još manje na nekog ubicu palikuću. Više, onako, na nekog (neiživljenog) bataljonskog ćatu, ili magacionera. Jesam li pogodio?


nisi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:45 06.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Friki
Čekaj bre, Srkidrki...
Jesi ti siguran da znaš ko ovoga puta prekraja granice, šalje specijalce, recituje o o suverenitetu, teritorijalnom integritetu i poštovanju Svetog Ustava? O nepovredivosti granica, neodvojivih delova teritorije?
A ko, po običaju, sere na srpstvo, onako generalno?


Pa ćata, naravno:

u jednom danu priznati severno kosovo, napraviti pravu granicu juzno od mitrovice (sve sa prelazima i priznati carinski pecat kosova); zatim priznati republiku srpsku; ukloniti punktove na karakaju, raci i ostalim prelazima; napraviti pravu granicu prema federaciji (i priznati bih carinski pecat).



da se ja nesto pitam, ja tu ne bih prolazio kamionom...


ali ako hoces otvoreno, onda da. sigurno da onaj amerikanac koji je je zbrisao od vojne obaveze i odlaska u irak ili afganistan ima manje prava na ameriku od onih koji su otisli. da ne pricamo da ce biti krivicno gonjen kao dezerter (bez obzira placao porez ili ne). isto vazi i za zemlje eu.

mislim da isto (treba da) vazi i za srbiju. bar ako hocemo u eu.


ja pricam o jednoj lakoj a la sutanovac jedinici opremljenoj za brzo reagovanje, po rezoluciji 1244.


Izvini, Friki, davno je bilo, malo sam zaboravio, ako možeš da me podsetiš, jesmo li mi ono pobedili NATO skroz dole do Ibra, ili samo do zone bezbednosti od administrativne granice sa Kosovom i Metohijom unutar teritorije Republike Srbije i Crne gore, i to 5 km na kopnu i 25 km u vazduhu? Mislim, ne bih da kvarim oduševljenje, ali mi nije jasno odakle sad ova ratnička ložnjava po blogu i šire?
freehand freehand 09:03 06.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Izvini, Friki, davno je bilo, malo sam zaboravio, ako možeš da me podsetiš, jesmo li mi ono pobedili NATO skroz dole do Ibra, ili samo do zone bezbednosti od administrativne granice sa Kosovom i Metohijom unutar teritorije Republike Srbije i Crne gore, i to 5 km na kopnu i 25 km u vazduhu? Mislim, ne bih da kvarim oduševljenje, ali mi nije jasno odakle sad ova ratnička ložnjava po blogu i šire?

Za ratničke bubnjeve mene mož slobodno da zaobiđeš. Jebi ga, kad se nema sučim džaba talambasati.
Nego - koliko ti predlažeš tvom ćalcu, prijateljima, familiji, pa onda i meni i ostalima da idemo okolo sa spuštenim gaćama i buljom na gotovs?
Ili misliš da je bez veze to ograničavati nekim glupavim rokovima?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:01 06.08.2011

Re: A šta si 'teo?

freehand

Za ratničke bubnjeve mene mož slobodno da zaobiđeš. Jebi ga, kad se nema sučim džaba talambasati.
Nego - koliko ti predlažeš tvom ćalcu, prijateljima, familiji, pa onda i meni i ostalima da idemo okolo sa spuštenim gaćama i buljom na gotovs?
Ili misliš da je bez veze to ograničavati nekim glupavim rokovima?


Nešto me nisi baš podsetio, ali nema veze, tu je vikipidija.

S obzirom da nisam Virtuelni Vasilije, pa ne volim da na daljinu lupam u ratne bubnjeve, ok, činele, ne bih da predlažem neke rokove. Nego vidim to ovako. Kurčili smo se okolo onomad, za vreme Cobeka, kad smo bili "lider u regionu", nije da nismo, usput smo i velika sranja napravili, teško da se možemo ponositi njima. Dok nije došao veći lider u regionu od nas, pa zabolela guza. Ovo sad su samo poslednji trzajevi tih duševnijeh bolova, plus naplata zaostalih dugovanja po sistemu ko hoće veće izgubi i ono iz vreće. Nema veze što ti, ja i Miki možda nismo baš sasvim bili za takvu neku ideju, dapače, čak smo i protestvovali onomad, velika većina te naše familije prijatelja, komšija i ostalih jeste ("gde ti to sine ideš svaki dan, da se drogiraš tamo?" ). E, jebi ga, kakvi su - takvi su, naši su, pa je i ceh naš, a mora da se plati.

Nego, umesto da se rasplinjavamo oko toga što nije više naše, možda ne bi bila loša ideja pozabaviti se onim što jeste. Da se zakrpi i dofarba šta može, da liči na nešto, pa da ima manje razloga da svako kupi prnje i beži na svoju stranu. Ja sam po tom pitanju veliki optimista.
freehand freehand 21:09 06.08.2011

Re: A šta si 'teo?

Nego, umesto da se rasplinjavamo oko toga što nije više naše, možda ne bi bila loša ideja pozabaviti se onim što jeste. Da se zakrpi i dofarba šta može, da liči na nešto, pa da ima manje razloga da svako kupi prnje i beži na svoju stranu. Ja sam po tom pitanju veliki optimista.

Srki sine, obrati pažnju: Kosovo jeste naše, po tapijama i međunarodnom pravu. Najbolji dokaz za to ti je to što se Ameri još znoje i nerviraju i muda svoja jedu ali se upinju, prete, nude, smeškaju se, mršte, roguše, ne bi li dobili mur i potpis.
E umesto mur treba da dobiju kur. Odnosno, neko pametniji i sa više informacija od tebe i mene treba da sedne (a mislim da se to i radi, ili se najiskrenije nadam!) i da kaže: ok, 20 mld zelenih šuški, frit-frit+ do Ibra, +specijalni status za srpske opštine + manastiri. Ili već tako nešto.
Ali mufte - nek se jebu, bre, divljaci i barabe.
Jerbo nisam nešto primetio da su nas okupirali i napravili neki Berlinski kongres, Trianon, Sanstefan ili takvo šta. Imaš Kumanovo i 1244. I amin.
E to, Srkidrki, niko normalan na svetu ne bi dao džaba i na lepe oči.
Dakle - strpljenje pa polako. I trgovanje.
Pa ako će ponovo da nas lemaju - jebi ga. Ako reše - batine nam ne ginu. I zato treba da vrištimo ko nesvet, već sad.
Jer pazi, sad sam i ja skoro pa uveren da, pusti li se Kosovo tek tako - sledi sve do Kragujevca od dole i Zemuna od gore.
Pa to možda iz Kolorada i ne izgleda baš kao big deal, ali odavde, b'ateeeee....
Nešto me nisi baš podsetio, ali nema veze, tu je vikipidija.

Ovo sam zaboravio. Dakle, kad neko nekoga pobedi ne sklapa se sporazum, nego se potpisuje kapitlacija. I koliko god mi odvratno bilo da se u bilo čemu poklapam ili slažem sa marketingom onog govneta ispod lipe - u tom sranju od rata nije bilo pobednika. Daleko od toga da je Bili Luinski sa svojom družbenicom Lijepom Madlenom ostvario šta je hteo.
Dal su veći - jesu. Dal su jači - kudikamo. Al nam baš i nisu prodali ciglu kako su zamislili, niti je palo cipeliranje kao iračko.
I moje iskustvo sa ulice kaže sledeće: kad pustiš da te prvi Šaban ponizi a da mu ni jednom ne vratiš ili bar ne opsuješ majku - tući će te i Šabanova prateća gologuzija kad god te i gde god te stigne.

Eto tako, moj Šabane.

P.S. jesi probao skoro da tim finim ljudima tamo kažeš "Jebo vas Alamo i Dejvi Kroket" i "Kalifornija Terra Mexicana"?
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:42 07.08.2011

Re: A šta si 'teo?

freehand

P.S. jesi probao skoro da tim finim ljudima tamo kažeš "Jebo vas Alamo i Dejvi Kroket" i "Kalifornija Terra Mexicana"?


Ma ko još pamti ovde Alamo ?

A što se Kalifornije tiče, da se Meksikanci nešto pitaju, bilo pre Mexico Terra Californiana. O tome ti upravo pričam sve vreme.


alselone alselone 09:10 02.08.2011

Rutinski glup blog

.
mikimedic mikimedic 09:17 02.08.2011

Re: Rutinski glup blog

Rutinski glup blog
.


ljuboten ljuboten 10:06 02.08.2011

Re: Rutinski glup blog

alselone
.


Naprotiv. Samo nas ljuti jer svi znamo poražavajuće rešenje na koje nas bloger upozorio. A mi bi hteli da nam ponudi rešenje koje bi mi želeli.
Evo mikimedic-u je bilo dovoljno da kaže svoje mišljenje, a koje se poklapa sa odlukama UN. No, pitanje je ko može da pogodi kako to može naša država da izvede? Svako drugo rešenje je iznuđeno, a odgovara ciljevima Tačijeve vlade.
margos margos 10:53 02.08.2011

.......

Zgražavali smo se i nad bombardovanjem evropskog grada Beograda (afrički i azijski su kao ok) s kraja dvadesetog veka - pa ništa.

Problem je što mi kao mali Perica zamišljamo razvoj ljudskog društva kao linearnu pravu koja ide naviše, a ona je zapravo sinusoidna kriva, sa blagim, gotovo neprimetnim rastom naviše.

Ima ona narodna ''Svaka sila za vremena, a nevolja redom.''
mikimedic mikimedic 12:09 02.08.2011

konacno prava izjava

„Ovo nije geto, ovo je Srbija...
Colin_bgd Colin_bgd 12:33 02.08.2011

Od srede do petka...

Hm. Nije li bloger samo hteo, na sebi svojstven nacin, da nas podseti da mi jos uvek (i zauvek) zivimo zivot pacje skole, gde nikako da se maknemo dalje od pocetka, nego samo uporno ponavljamo "ga, ga, ga"...

Mi (vlast, vlada, drzava, narod, elita, inteligencija, javnost) jednostavno ne znamo ni da osmislimo ni da uradimo apsolutno nista. Nismo sposobni nizasta, i onda se u tom besmislu i besuvislu pojavljuju kao dva "pravca razmisljanja": jedan gde treba kao priznati realnost (koja nije ista za raznorazne ljude, pa je to odmah problem) i drugi gde treba kao zamutiti vodu ponovo i jos vise, rezonujuci da bi smo valjda ovaj put imali vise srece da naslepo iz mulja izvucemo biser, a ne staru cizmu kao prosli put.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:55 02.08.2011

Re: Od srede do petka...

Mi (vlast, vlada, drzava, narod, elita, inteligencija, javnost) jednostavno ne znamo ni da osmislimo ni da uradimo apsolutno nista. Nismo sposobni nizasta, i onda se u tom besmislu i besuvislu pojavljuju kao dva "pravca razmisljanja": jedan gde treba kao priznati realnost (koja nije ista za raznorazne ljude, pa je to odmah problem) i drugi gde treba kao zamutiti vodu ponovo i jos vise, rezonujuci da bi smo valjda ovaj put imali vise srece da naslepo iz mulja izvucemo biser, a ne staru cizmu kao prosli put.

seceranac seceranac 12:51 02.08.2011

jasno se vidi

ovo stvarno lici na 90-te ali ovaj put jasno pokazuje da ni onda a ni sada nije bila (samo) nasa odluka da li ce biti sranja ili ne.

ovaj put bi svakome valjda trebalo biti jasno da neko ovde spolja pravi sranje i namerno ga pravi
aleksanadar aleksanadar 13:17 02.08.2011

Слика више говори







Петричић у Политици
predatortz predatortz 15:31 02.08.2011

Nemoj

Neću da dužim, neću da pametujem...


Ne ide ti...
alselone alselone 16:32 02.08.2011

zasto

se tipovima koji pisu ovakve blogove uopste i daje autorska opcija?
Ovaj tekst je kao zasluzio da bude objavljen? Sprdnja...
predatortz predatortz 16:34 02.08.2011

Re: zasto

alselone
se tipovima koji pisu ovakve blogove uopste i daje autorska opcija?
Ovaj tekst je kao zasluzio da bude objavljen? Sprdnja...



Leto,odmori... Daj šta daš!
alselone alselone 16:40 02.08.2011

Re: zasto

prasa je za ovo kritika cistog uma
blogovatelj blogovatelj 20:51 02.08.2011

Re: zasto

zasto
se tipovima koji pisu ovakve blogove uopste i daje autorska opcija?
Ovaj tekst je kao zasluzio da bude objavljen? Sprdnja...


Ja sas u trilemi da li se ovakvim individuama daje autorska zato sto znaju nekoga u B92, po partijskoj liniji ili zato sto urednistvo zeli da se sto vise glupih blogova objavi.
alselone alselone 20:54 02.08.2011

Re: zasto

blogovatelj

Ja sas u trilemi da li se ovakvim individuama daje autorska zato sto znaju nekoga u B92, po partijskoj liniji ili zato sto urednistvo zeli da se sto vise glupih blogova objavi.


Ovaj i onaj tvoj drugar sto te banovao vode mrtvu trku.
blogovatelj blogovatelj 22:00 02.08.2011

Re: zasto

Ovaj i onaj tvoj drugar sto te banovao vode mrtvu trku.


Imam ja puno drugara sto su me banovali.
albicilla albicilla 18:10 02.08.2011

jupiiii

jos imam pun podrum kanistera za gorivo, sa'ce se obogatiom, za godinu dana cu i pumpu da otvorim, samo sam ovo cekao
aleksanadar aleksanadar 18:56 02.08.2011

Re: jupiiii

sa'ce se obogatiom... samo sam ovo cekao


Сви смо ми помало социјалисти.
bulatovic92 bulatovic92 19:34 02.08.2011

devedesete...


Ne bi bilo loše kad bi se malo više potrudili da ozdravimo,
pre nego što opet počnu da nas leče.
koksy koksy 20:57 02.08.2011

Re: devedesete...

Ne bi bilo loše kad bi se malo više potrudili da ozdravimo,
pre nego što opet počnu da nas leče.


То!
Има ли још ауторских на лагеру?
mikimedic mikimedic 21:27 02.08.2011

Re: devedesete...

То!
Има ли још ауторских на лагеру?








freehand freehand 22:29 02.08.2011

Hm

Mene nekako sve ovo više podseća na 30-te i 40-te?!
Velika ekonomska kriza, socijalni vrtlog, bombardovanje i porobljavanje suverenih država u Africi, Aziji i Evropi, tschüss multikulti, Anšlusi i šatl diplomatija, globalne siledžije sa podsmehom krše sve međunarodne sporazume i Povelju UN...
Razumeću da Krkara boli qrac mada bih sa neizmernom radošću pročitao šta bi on preduzeo na ovom našem mikrokosmičkom nivou, i šta očekuje kao rezultate. Mada razumem da nije lud da štrika džemper iz koga viri hiljadu konaca.
Ali - zašto se domaćin kao Europljanin i Intelektualac ograničio na ovako uzak prostor?
Nije li njegovom filosofskom intelektu i grande erudiciji tu tako bolno teskobno?
nemanja.glisic nemanja.glisic 16:22 03.08.2011

Vreme je za preokret!

Ovih dana, na našu veliku žalost, shvatili smo da je državna politika naše republike doživela propast. Ja moram navesti da kao čovek liberalnih ubeđenja, mogu razumeti stavove Borisa Tadića i njegove stranke, čak da su i u potpunosti legitimna, ali dragi moji prijatelji, to nije ČINJENIČNO STANJE NA TERENU. Ok, pa da li iko normalan može da kaže danas, mene to dole ne zanima? Odgovor je ne može. Stavovi vaši da li mogu da se nađu u nekom od rešenja KOSOVSKIH PROBLEMA. Odgovor je NE MOGU! Propast politike je i zvanično obljavljen, mišljenjem međunarodnog suda u Hagu. PREGOVORI, neophodni, preokret nužan, uz akcenat na jedno jedino i najbitnije pitanje, ŽIVOT NAŠIH LJUDI DOLE!
mikimedic mikimedic 16:47 03.08.2011

Re: Vreme je za preokret!

Propast politike je i zvanično obljavljen, mišljenjem međunarodnog suda u Hagu.


a sto?

sta fali misljenju medjunarodnog suda pravde u hagu?


mikimedic mikimedic 16:48 03.08.2011

Re: Vreme je za preokret!

necu, ne brinite

samo sam se salio


freehand freehand 18:27 03.08.2011

Re: Vreme je za preokret!

Ovih dana, na našu veliku žalost, shvatili smo da je državna politika naše republike doživela propast.

A ko ste to MI, jbt?!
Jogi shvatači?
noboole noboole 15:25 04.08.2011

96

Hej ljudi, potpuno slucajno naleteh na ovaj mirror nekog prastarog sajta na kome su objavljena pisma podrske stuentskom protestu '96.

Pogodite ko je prvi na listi iz Kejmbridga. Uostalom link: http://www.yurope.com/mirrors/protest96/pmf/support/kembridz.htm

tyson tyson 05:32 06.08.2011

Re: 96

http://www.yurope.com/mirrors/protest96/pmf/support/kembridz.htm

link



nacionaldemokratija nacionaldemokratija 12:46 08.08.2011

ЈОШ ЈЕДНА СРАМОТА У НИЗУ!

Постигнут споразум о прелазима Јариње и Брњак је још један уступак шиптарским терористима и Американцима, који нигде не побеђују него код нас и то само због нерезонске српске АМЕРОФОБИЈЕ. Политика Америке и Шиптара је НАПРАВИ ТРИ КОРАКА УНАПРЕД,ПА ЈЕДАН У НАЗАД, КАКО БИ СРБИ ВЕРОВАЛИ СВОЈИМ МАРИОНЕТСКИМ ВЛАСТИМА ДА ДОБИЈАЈУ, А У СТВАРИ ГУБЕ. Па зар смо толико наивни? САМО ВОЈСКА НА КОСМЕТУ РЕШАВА СТВАР У СРПСКУ КОРИСТ !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana