Sport

Preko Hrvatske do Brazila

libkonz RSS / 30.07.2011. u 20:11

Upravo je u toku izvlačenje kvalifikacionih grupa za Svetsko prvenstvo u fudbalu.

Da li je fudbal postao toliko sporedan da ni jedan medij u Srbiji nije najavio da se danas izvlače grupe za sledeće svetsko prvenstvo u "najvažnijoj sporednoj stvari na svetu"?

Uglavnom, izvučeni su parovi u Aziji, na redu je Severna i Srednja Amerika, a sve uživo možete pratiti ovde.

Kad izvuku Evropu, sledi i tekst :-)

Dakle, u grupi A su Hrvatska, Srbija, Belgija, Škotska, Makedonija i Vels.



Komentari (56)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 20:18 30.07.2011

Fudbal? Naravno ! .. :)

Да ли је фудбал постао толико споредан да ни један медиј у Србији није најавио да се данас извлаче групе за следеће светско првенство у "најважнијој споредној ствари на свету"?

Možda je sporedan, ali je među tim sporednim stvarima najvažniji

Hvala na podsećanju
NNN NNN 20:27 30.07.2011

Da Deki na oproštaju podigne pehar :)


loader loader 20:29 30.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

Deki bi mogao da ga podigne jedino
ako bismo na teren vratili Piksija
milisav68 milisav68 20:30 30.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

loader
Deki bi mogao da ga podigne jedino
ako bismo na teren vratili Piksija

I Osima na klupu.
NNN NNN 22:45 30.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

Evo, Džaja se vraća
freehand freehand 09:29 31.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

milisav68
loader
Deki bi mogao da ga podigne jedino
ako bismo na teren vratili Piksija

I Osima na klupu.

Jel to onaj što je u ekipi držao velikog golgetera Zlatka Vujovića (koji se golova nadavao samo Andori i Luksemburgu) a na klupi Pančeva? Koji je dodelio Piksiju (najboljem igraču na svetu u tom momentu) da igra vodonošu đuturumu Sušiću?
Što je Deju Savićevića držao na klupi u momentu kad je mogao sam da pobedi 2/3 reprezentacija na SP?
Što je držao Šabanadžovća sa žutim kartonom kao flastera na Maradoni? Što je u timu navek držao Mešu Muflona, čoveka koji nikad u životu svome nije dodao loptu unapred?
E moj Milisave, a ja mislio ti pametan čovek...
Ako postoji nešto dorbro u raspadu SFRJ - to je to što je Švabo otišao.
Ako smo ikada imali šansu za taj pehar - to je bilo tada. A on je majstorski odradio da ga ne uzmemo.
loader loader 09:46 31.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

Naravno, ta generacija..! Ljudi koji su tada imali sve, plus bezobrazluk da mlate Bajern u sred Munchena, i koji su u Čileu kao generacija već držali jedan fin peharčić - svakako su mogli biti okupljeni u pravih jedanaest plus i da urade ono što je uradio jedan naš čovek u tenisu, a skoro niko nije verovao da se to, kad smo mi u pitanju, može. Ta generacija fudbalera je bila izvanredna, plus jedan nezvanični genije (Piksi) i jedan zvanični (Deeeejo) .. :)
NNN NNN 10:30 31.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

on je majstorski odradio da ga ne uzmemo.
Nikad mu neću oprostiti što je Jarni za 60 minuta pretrčao 3put više nego Zlatko za 120 ali sa pogrešnih strana aut linije
freehand freehand 10:56 31.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

NNN
on je majstorski odradio da ga ne uzmemo.
Nikad mu neću oprostiti što je Jarni za 60 minuta pretrčao 3put više nego Zlatko za 120 ali sa pogrešnih strana aut linije

Ma da, imali smo i golmana koji je više branio licem (da ne - kažem nosem) nego rukama. I jaču klupu nego prvi tim.
A evo malo da se podsetimo: Piksi Vs. Španija...
Ovde mu ni Švabo nije mogao ništa...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:19 31.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar :)

a ovaj mali Despotović iz omladinske kakav nam je? daje golove u stilu Dekija kada je bio mlad, lopta, na prvu, i buum u rašlje! :)
libkonz libkonz 11:28 31.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

I jaču klupu nego prvi tim.

Kakva je to klupa bila!
NNN, slažem se za Jarnija. Bio je igračina!
Ali, svi smo mi Sušići
milisav68 milisav68 11:59 31.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

freehand

Jel to onaj što je u ekipi držao velikog golgetera Zlatka Vujovića (koji se golova nadavao samo Andori i Luksemburgu) a na klupi Pančeva? Koji je dodelio Piksiju (najboljem igraču na svetu u tom momentu) da igra vodonošu đuturumu Sušiću?
Što je Deju Savićevića držao na klupi u momentu kad je mogao sam da pobedi 2/3 reprezentacija na SP?
Što je držao Šabanadžovća sa žutim kartonom kao flastera na Maradoni? Što je u timu navek držao Mešu Muflona, čoveka koji nikad u životu svome nije dodao loptu unapred?
E moj Milisave, a ja mislio ti pametan čovek...
Ako postoji nešto dorbro u raspadu SFRJ - to je to što je Švabo otišao.
Ako smo ikada imali šansu za taj pehar - to je bilo tada. A on je majstorski odradio da ga ne uzmemo.

Pa nije sve bilo baš tako.
Pančev se nadavao golova Saudijskoj Arabiji, a protiv ostalih se baš nije nešto pokazao, iako je par puta bio starter.
Piksiju svaka čast, ali je to njemu bilo prvo veliko takmičenje, i igrao je promenljivo.Rešio je utakmicu protiv Španaca, ali je promašio penal protiv Argentine.
Savićevića je držao na klupi, jer je imao kondiciju za pola sata, pa je toliko i igrao.
Kod Šabanadžovića je pogrešio, a Baždarević nije ni igrao na tom SP.
I da, mogao je da ubaci više mladje igrače...ali, zaboravlja se, da su tad ekipe bile "starije", i da se igralo na "iskustvo"(prljavo), a da je to kod nas još bilo začinjeno "po ključu" (plus se osećao dah truleži raspada zemlje).

1990 FIFA World Cup Italy



NNN NNN 13:29 31.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

Pa nije sve bilo baš tako.
Pančev se nadavao golova Saudijskoj Arabiji, a protiv ostalih se baš nije nešto pokazao, iako je par puta bio starter.
Sam si dao link.
Bio je starter protiv Emirata i dao dva gola.
Protiv Kolumbije je ušao u igru i izborio penal (koji kilavi hadžibegić nije iskoristio).
Protiv Španije je zamenjen jer u prvom poluvremenu nismo ni napadali.
Sigurno je bio neuporedivo bolja opcija od zlatka koji je počeo sve utakmice.
milisav68 milisav68 14:25 31.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

Sigurno je bio neuporedivo bolja opcija od zlatka koji je počeo sve utakmice.

Ma to jeste, a trebao je i da "proba" sa Šukerom ili Bokšićem (kad ih je već poveo tamo).
freehand freehand 14:39 31.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

milisav68
Sigurno je bio neuporedivo bolja opcija od zlatka koji je počeo sve utakmice.

Ma to jeste, a trebao je i da "proba" sa Šukerom ili Bokšićem (kad ih je već poveo tamo).

Nije tu imalo šta da se proba. Bokšić je već tada bio igrač kakav Zlatko Vujović nikad ni sa kriptonitom ne bi mogao biti.
milisav68 milisav68 15:07 31.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

freehand

Nije tu imalo šta da se proba. Bokšić je već tada bio igrač kakav Zlatko Vujović nikad ni sa kriptonitom ne bi mogao biti.

Ma je li to moguće?.
freehand freehand 16:58 31.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

milisav68
freehand

Nije tu imalo šta da se proba. Bokšić je već tada bio igrač kakav Zlatko Vujović nikad ni sa kriptonitom ne bi mogao biti.

Ma je li to moguće?.

Da nisi na ovo mislio, Milisave?
Ne mogu video da nađem, ali to je ono kad Zlatko dva puta maši prazan, pazi P R A Z A N! gol...
nestor92 nestor92 20:07 31.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

Jel to onaj što je u ekipi držao velikog golgetera Zlatka Vujovića (koji se golova nadavao samo Andori i Luksemburgu) a na klupi Pančeva?


Sećam se njegove izjave da bi voleo da Zlatko Vujović trči i nosi na leđima Pančeva pa kad dođe u šansu onda da ga spusti da bi ovaj šutirao umesto njega.

Švabo je ( ipak ) bio car. I znao je šta želi. I išlo mu je na ruku što je bilo dozvoljeno vraćanje lopte golmanu
milisav68 milisav68 21:47 31.07.2011

Re: Da Deki na oproštaju podigne pehar

freehand
milisav68
freehand

Nije tu imalo šta da se proba. Bokšić je već tada bio igrač kakav Zlatko Vujović nikad ni sa kriptonitom ne bi mogao biti.

Ma je li to moguće?.

Da nisi na ovo mislio, Milisave?
Ne mogu video da nađem, ali to je ono kad Zlatko dva puta maši prazan, pazi P R A Z A N! gol...

Ej bre, zezam se.
Kada je bilo ovo u Splitu, sedimo kod drugara, i komentar njegovog ćaleta je bio:
-Ovog više niko neistera iz reprezentacije.
libkonz libkonz 20:57 30.07.2011

Objavljena grupa

Sa Hrvatima
loader loader 20:59 30.07.2011

Re: Objavljena grupa

Super !
loader loader 20:59 30.07.2011

Re: Objavljena grupa

Hrvatska
Srbija
Belgija
Škotska
Makedonija
Wels

Ovo je valjda najzanimljivija grupa, sa najmanje izraženom razlikom u kvalitetu između najboljeg i najlošije rejtingovanog.

Biće pravi užitak pratiti
libkonz libkonz 21:01 30.07.2011

Re: Objavljena grupa

Mr. Loader, bio sam brži.
Pogledaj u tekst
loader loader 21:04 30.07.2011

Re: Objavljena grupa

Nisam ni gledao txt. Bio sam okrenut komentarima.
Dobro: za brzinu

libkonz libkonz 21:05 30.07.2011

Re: Objavljena grupa

Dobro: za brzinu


Grupa sasvim OK.
NNN NNN 22:49 30.07.2011

Re: Objavljena grupa

Grupa sasvim OK.
Šteta što nam nisu pali i BiH i CG
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:14 30.07.2011

Re: Objavljena grupa

Grupa sasvim OK.

Šta, bre, OK. Kakvog smo mi mentaliteta pola nećemo moći kući da pobedimo, pa ćemo onda na gostovanjima da vadimo trnje iz ... mislim kestenje iz vatre
blind.willie blind.willie 00:41 31.07.2011

Re: Objavljena grupa

Milutin Milošević
Grupa sasvim OK.

Šta, bre, OK. Kakvog smo mi mentaliteta pola nećemo moći kući da pobedimo, pa ćemo onda na gostovanjima da vadimo trnje iz ... mislim kestenje iz vatre


vaistinu vadimo
dr.wagner dr.wagner 08:57 31.07.2011

Re: Objavljena grupa

... jutro

loader

Hrvatska
Srbija
Belgija
Škotska
Makedonija
Wels




-Slažemo se, protivnici su slabi ... sigurno ćemo biti prvi ...



Wagner

mlekac mlekac 15:12 31.07.2011

Re: Objavljena grupa

dr.wagner
... jutro

loader

Hrvatska
Srbija
Belgija
Škotska
Makedonija
Wels




-Slažemo se, protivnici su slabi ... sigurno ćemo biti prvi ...



Wagner



Gos'n Wagner, pripazite da su NASI pravi NASI, inace ce Jelica da stavi celu sportsku i komentatore na dijetu!

BTW, kad je prva utakmica - da nakupim zivaca unapred?
milisav68 milisav68 15:16 31.07.2011

Re: Objavljena grupa

mlekac

BTW, kad je prva utakmica - da nakupim zivaca unapred?

Ma tek na jesen 2012.godine, kreću kvalifikacije.
mlekac mlekac 15:19 31.07.2011

Re: Objavljena grupa

milisav68
mlekac

BTW, kad je prva utakmica - da nakupim zivaca unapred?

Ma tek na jesen 2012.godine, kreću kvalifikacije.


Taman, milisave, imam vremena znaci...

dr.wagner dr.wagner 18:35 31.07.2011

Re: Objavljena grupa

Pozdrav gospođo M

mlekac

Hrvatska
Srbija
Belgija
Škotska
Makedonija
Wels

Gos'n Wagner, pripazite da su NASI pravi NASI ...


-Pa u ovoj grupi ima bar dva-tri NAŠA ... kako god okrenete


Wagner
mlekac mlekac 19:19 31.07.2011

Re: Objavljena grupa

dr.wagner
Pozdrav gospođo M

mlekac

Hrvatska
Srbija
Belgija
Škotska
Makedonija
Wels

Gos'n Wagner, pripazite da su NASI pravi NASI ...


-Pa u ovoj grupi ima bar dva-tri NAŠA ... kako god okrenete


Wagner


Taman tako
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:05 30.07.2011

Prvi, drugi?

Ko se plasira dalje? Samo prvi iz grupe ili i drugi ima šansonu?
libkonz libkonz 21:14 30.07.2011

Re: Prvi, drugi?

Od devet drugoplasiranih, samo najlošiji ne ide u baraž. 4 drugoplasirana idu u Brazil.
loader loader 21:15 30.07.2011

Re: Prvi, drugi?

Valjda ćemo biti prvi.
Ako nekim slučajem ne budemo, imamo šansu u baražu.
Ako dobro odigramo u baražu, idemo preko bare.
Ako tamo prođemo grupu...

Mislim, ovo je put ka onom peharu gore, jelte

libkonz libkonz 21:43 30.07.2011

Re: Prvi, drugi?

Mislim, ovo je put ka onom peharu gore, jelte

da!
A ako se kvalifikujemo, biće to prvo SP za naše na Američkom kontinentu posle 52 godine!
loader loader 23:01 30.07.2011

Re: Prvi, drugi?

prvo SP za naše na Američkom kontinentu posle 52 godine

.. stvarno, bre

Ma, nek podignu onaj pehar na kom god kontinentu žele
mlekac mlekac 15:14 31.07.2011

Re: Prvi, drugi?

libkonz
Mislim, ovo je put ka onom peharu gore, jelte

da!
A ako se kvalifikujemo, biće to prvo SP za naše na Američkom kontinentu posle 52 godine!


U to ime:
jedi-knight jedi-knight 22:20 30.07.2011

A sada skromno.

E sad skormno sa ciljevima i jos skromnije sa izjavama jer mi smo jedna mala reprezentacija bez ikakvog uspeha na medjunardonoj sceni, tj za nas je uspeh ako se uopste kvalifikujemo.
Nervira me nasa sklonost da se ponasamo kao da smo osvojili bar 5 titula svetskog prvaka i da su nasi igraci vanzemaljci, a nisu.
Mi smo jedna prosecna reprezentacija, iz zemlje koja ima ocajnu ligu, gde glavnu rec vode kriminalci i raznorazni menadzeri ( po pravilu oni koji nemaju nikakve veze sa sportom, a ne sa fudbalom ) iz zemlje koja nema ni jednog ozbiljnog trenera, gde se za sve pitaju raznorazni predsednici, potpredsednici, generalni sekretari, ljudi koji ni fizicko u skoli nisu radili.
Nasi igraci su nedisciplinovani, razmazeni, lenji, osrednji u svojim klubovima ( cast izuzecima ) i imaju sanse da nesto naprave u ovim kvalifikacijama jedino ako se ponasaju normalno da ne kazem profesionalno. Kad kazem da se ponasaju, mislim pre svega van terena, a onda ce i na terenu biti valjda kako treba.
I na kraju, za bilo kakav ozbiljniji uspeh, treba nam trener, a ne ovaj cirkus od Pizona i slicnih.
libkonz libkonz 22:38 30.07.2011

Re: A sada skromno.

Sve zavisi od trenera. Ako ne odu Pižon i Tole, neću gledati te kvalifikacije.
loader loader 23:02 30.07.2011

Re: A sada skromno.

libkonz
Sve zavisi od trenera. Ako ne odu Pižon i Tole, neću gledati te kvalifikacije.

Dakle, za njihov odlazak:
libkonz libkonz 01:05 31.07.2011

Re: A sada skromno.

Dakle, za njihov odlazak:

Tole je stari DB-ovac. Njih nije lako oterati. Sve su pare pokupili.
loader loader 09:53 31.07.2011

Re: A sada skromno.

Tole je stari DB-ovac. Njih nije lako oterati. Sve su pare pokupili.

Ovde su skoro svi koji su došli u dodir s novcem i atributima društvene moći db-ovci, to je jasno. Samo treba odigrati lukavo na sredini terena, pa uputiti jedan dug pas, tj. naći nekog drugog db-ovca (pošto, iskreno, nikakve druge varijante nisu moguće) koji bi bio profila Vasovića ili makar približno. Izvinjavam se liku i delu velikog Vasovića, upotrebio sam ga samo kao vrednosnu kategoriju, radi ukazivanja na pravac kome treba stremiti. Makar stremiti.
libkonz libkonz 11:50 31.07.2011

Re: A sada skromno.

Samo treba odigrati lukavo na sredini terena, pa uputiti jedan dug pas, tj. naći nekog drugog db-ovca (pošto, iskreno, nikakve druge varijante nisu moguće) koji bi bio profila Vasovića ili makar približno.

Mudro zboriš!
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:17 30.07.2011

Ostali

Grupa smrti
Grupa B: Italija, Danska, Češka, Bugarska, Jermenija, Malta

Zajebano
Grupa F: Portugalija, Rusija, Izrael, Severna Irska, Azerbejdžan, Luksembrug
Grupa H: Engleska, Crna Gora, Ukrajina, Poljska, Moldavija, San Marino
Grupa D: Holandija, Turska, Mađarska, Rumunija, Estonija, Andora

Lakši posao za komšije
Grupa G: Grčka, Slovačka, Bosna i Hercegovina, Litvanija, Letonija, Lihtenštajn
libkonz libkonz 01:03 31.07.2011

Re: Ostali

Bosanci ni sami ne bi bolje izabrali.
A duel Španije i Francuske?
papillon92 papillon92 03:13 31.07.2011

Re: Ostali

Englezi imaju laksi posao. Drugo mesto odlucice sta ko bude uradio sa Englezima kod kuce.
Holandija lako moze imati najvise bodova u evropskim kvalifikacijama.
Imamo, rekao bih, bivsi derbi SPA-FRA ako Franzuci negde usput sami sebe ne izbace. Ne znam, mogu biti opasni ako odlucuje dvomec.
Nasa grupa je najujednacenija i samim tim najteza. Uporedite samo ekipe iz 5. i 6. sesira sa ostalim grupama. Moze se desiti da pobednik ima samo 14 bodova.
Ovde nema upisanih bodova u gostima. Verujem da se u cak 4 zemlje sada nadaju prvom mestu jer svi vide sansu. U nekoliko grupa imamo samo po realno jednog, izrazitog, favorita za prvo mesto.
Bice zanimljivo. Imamo potenicijala. Vidi se odavno koga i kime od igraca promeniti. Za Pizona, zna se. Naravno, mi ne bi bili mi kada bi radili u svoju korist. Ake se desi da prodjemo grupu za EP, nece se nista bitno promeniti u kompletnom vodjenju FSJ i A tima. Nadam se samo da ce mesta u timu dogodine pripasti igracima koji ce 2014. biti sposobni da odigraju i SP.
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:35 31.07.2011

Re: Ostali

Francuzi imaju pričino realne šanse da osvoje DRUGO mesto u grupi, ako sami sebe ne izbace kao što ti reče. Biće gadan protivnik u baražu.
princi princi 06:25 31.07.2011

Ko god da prođe

Dragec će se radovati k'o kuče u liftu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:35 31.07.2011

Re: Ko god da prođe

Misliš da toliko voli Makedonce?
princi princi 08:52 31.07.2011

Re: Ko god da prođe

Ma, kad mu daju radžu ima da profrflja i flamansko-valonski. Ono u fazonu: "Ej, gde ćete, ja sam vaš!"
freehand freehand 09:45 31.07.2011

Re: Ko god da prođe

princi
Ma, kad mu daju radžu ima da profrflja i flamansko-valonski. Ono u fazonu: "Ej, gde ćete, ja sam vaš!"

Pristao bi čovek da bude selektor svakoj od reprezentacija, pod uslovom da je priznala Kosovo, da Vuka Jeremića proglasi personom non grata i da imaju dobru bozu.
Pardon, lozu.
A i to - prve tri moraju da budu dobre, posle im... bila prasa.
niccolo niccolo 09:41 31.07.2011

Добра група

нема екипа којих гледајући по саставима не можемо да добијемо, сад само да видимо шта су наши од тога способни да остваре на терену.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:36 31.07.2011

Re: Добра група

i meni se svidja grupa, jer nas ocekuju prave muske utakmice. konacno nemamo reprezentacije iz bivsih sovjetskih republika,koje nam uvek(ali stvarno vise ne znam kako?) uzmu bodove.
dobili smo hrvate - to su vec dva klasika u najavi i one utakmice koje moras da dobijes ( i jedni i drugi)
onda malo ostrvljana - skoti i velsani / obe reprezentacije su raspad , pogotovo skoti (iako imam odredjene simpatije prema njima ali te utakmice znace da ce biti puno trcanja,startova,lopte u vazduhu i neki evro gol! =)
belgijanci su ekipa sa puno nesikoriscenog talenta,valjda ce tako i da ostane.
i makedonci - koga ,ako ne svoga?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana