Na konferenciji sam zajedno sa kolegama promrmljao nešto o velikim B2B kupovinama, pošto bi teksutalna internet reklama mogla da funkcioniše i u ovom segmentu. Ništa više - nisam imao čime da potkrepim svoju priču.
Ali - lepe vesti. Nova studija The Digital Shelf iza koje stoji između ostalog i Procter&Gamble, istražuje rezultate internet reklame za robu široke potrošnje. A studija je mnogo optimističnija.
Studijom je obuhvaćeno:
1. Search reklama i njen uticaj na rast poseta strana firme.
2. Brand-building.
3. I kako PPC reklama utiče na posete u direktnim prodavnicama.
Rezultati su do sada samo delimično objavljeni. No predviđaju dobru budućnost robe široke potrošnje na internetu.
Prema studiji je naprimer:
1. Najveći potencijal je (među US potrošačima) na internetu za proizvode iz food tržišta, sledeće su baby proizvodi, kozmetičke potrebe i potrebe za domaćinstvo.
2. Čak 60% posetilaca sajtova posvećenih dečijim proizvodima je došlo putem sajtova posvećenih dečjim proizvodima je došlo putem pretraživač, 47 procenata u oblasti food marketa.
3. Ljudi koji su ovako posetili sajt firme, bili su visoko motivisani, da o proizvodu više saznaju - čak 73% od njih se upustilo u traženje daljih informacija o proizvodu; 64 % je tražilo savet pre kupovine.
Više o istraživanju na MediaBuyerPlanner.