Budućnost| Ekonomija| Mediji

Kreće li honorisanje blogera!?

Filip Mladenović RSS / 22.07.2011. u 00:55

Zasluženi honorari
Zasluženi honorari
Sa pojavom reklamnih banera na blogerskim stranama nameće se logično pitanje da li se radi o najavi primene svetske prakse i kod nas. Drugim rečima, hoće li sada, u novim okolnostima, i blogeri biti honorisani za svoje sjajne, čitane i naširoko citirane komentare?

Kako će Menadžment B92 vrednovati blogove i njihove autore? Koliki procenat od prihoda od reklamnih banera će biti usmeravan u fond za isplatu honorara blogerima? Da li će blogeri potpisivati autorske ugovore sa Menadžmentom B92 ili je predvidjen neki drugi način isplate? Šta će biti sa blogerima koji svoje komentare objavljuju sa nadimcima - kako će se njima uplaćivati zaradjeni novac? Da li će visina honorara zavisiti prevashodno od broja čitanja, od broja komentara ili od broja preporuka? Da li će biti razlike u tretmanu tzv. VIP blogera i onih bez te "titule"? Da li će na visinu honorara uticati i učestalost komentara i blogovanja pojedinih blogera? Kako se odbraniti od eventualnih zloupotreba i nameštanja prilikom honorisanja blogera? Šta se dešava ako neki od blogera odbiju da prime zasluženi honorar ili ga preusmere u humanitarne svrhe? Šta ako se više blogera solidariše i odluči da se združeni honorari uplaćuju npr. kao stipendija nekom darovitom djaku? Pitanja su mnogobrojna, poput reklamnih banera koji trepću li trepću iznad i izmedju blogova na svakojake teme!

Medju blogerima se već čuju manje ili više glasna gundjanja zbog proboja reklamnih banera i na blogerske stranice. Neko će reći da je neukusno da se reklame poput "Tražite partnera?" ili "Srebrna vodica" trpaju medju ozbiljne teme i polemična razmišljanja. Drugi će, pak, primetiti da je danas sve novac i da gazde zanima samo profit i ništa drugo sem profita. Ako su blogerske stranice poput fudbalskih stadiona, na koji gledaoci hrle da bi uživali u bravurama blogera ili u vlastitim pokušajima da ih svojim komentarima predibluju, onda je logično da se Menadžment ponaša u skladu sa tržišnim principima i medijskom revolucijom, oličenom u sve većem primatu web izdanja u odnosu na štampane. Uostalom, i u Srbiji je sve primetniji svetski trend rasta prihoda od reklama putem interneta. Kao najčitaniji i najposećeniji domaći sajt, B92 zaradjuje respektabilne sume novca, čemu znatno doprinose i blogeri, pogotovo oni najčitaniji, najcitiraniji i sa najvećim brojem preporuka.

Dakle, kada i kako će krenuti honorisanje najčitanijih blogera B92?

Atačmenti



Komentari (122)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blau.punkt blau.punkt 01:28 22.07.2011

axa


pa ovde nisu mogli da se dogovore ni ko da ima autorsku, ni ko je vip ko nevip, ko je bitan ko nebitan (seća li se još neko te poskočice čuvene vipovke ?),
a kamoli da se novčano :) nagrade najčitaniji

zato predlažem: da svi nosioci povelja prvog komentatora, budu jedini dobitnici honorara.

i to, moliću lepo, da im se isplati retroaktivno :)

znate, to su oni, što se zapljunu sa: prvi/prva! a sad idem da čitam :)




abrasax abrasax 01:44 22.07.2011

Re: axa

zato predlažem: da svi nosioci povelja prvog komentatora, budu jedini dobitnici honorara.


I šta sam sada ja?
mikimedic mikimedic 07:52 22.07.2011

Re: axa

znate, to su oni, što se zapljunu sa: prvi/prva! a sad idem da čitam :)


dakle care

jos se valjam



preporuka.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:43 22.07.2011

Re: axa

zato predlažem: da svi nosioci povelja prvog komentatora, budu jedini dobitnici honorara.

i to, moliću lepo, da im se isplati retroaktivno :)

znate, to su oni, što se zapljunu sa: prvi/prva! a sad idem da čitam :)


hm ako se to desi onda je reanimator sebi vec obezbedio dozivotnu penziju
fantomatsicna fantomatsicna 09:55 22.07.2011

Re: axa

znate, to su oni, što se zapljunu sa: prvi/prva! a sad idem da čitam :)

E onda cu ja biti najbogatiji blogocitaoc.Imam prednost vremenske zone pa 'pohvatam' nove blogove dok mnogi jos spavaju.
Inace na mom licnom blogu imam Google adsense koji radi sam za sebe.Prema poseti stranice se placa klik, a nije obavezan na iste..mada on donosi vise novca.Sav novac koji se tako neprimetno sliva ide Svratistu u Beogradu.

GoogleBlogger inace ima i widget "Donate" gde ljudi mogu ostaviti blogeru neki prilog i vidim na stranim blogovima se to vec masovno koristi.
Inace slazem se sa autorom.Zasto B92 ne bi neki procenat od zarade koja se dobija ovim reklamama odvojio za blogere?Ne vidim nista lose u tome.
blau.punkt blau.punkt 10:47 22.07.2011

Re: axa

zato predlažem: da svi nosioci povelja prvog komentatora, budu jedini dobitnici honorara.

i to, moliću lepo, da im se isplati retroaktivno :)

znate, to su oni, što se zapljunu sa: prvi/prva! a sad idem da čitam


hm ako se to desi onda je reanimator sebi vec obezbedio dozivotnu penziju


NE! sarkazam u mojim recima se svakako ne odnosi na Reanimatora.
On je jedan od retkih svetlih momenata na ovom prostoru. Od samog pocetka.

Covek Re je bio i ostao Car

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:23 22.07.2011

Re: axa

blau.punkt
NE! sarkazam u mojim recima se svakako ne odnosi na Reanimatora.
On je jedan od retkih svetlih momenata na ovom prostoru. Od samog pocetka.

Covek Re je bio i ostao Car


Hm, svasta - otkud ti ideja da je u mom pominjanju "reanimatora" moglo da bude i trunke nekog sarkazma ili bilo cega drugog sto bi te navelo da pises kakav je on kao covek? Valjda "lol" smajli na kraju mog posta jasno pokazuje da se radi o zezanju? Kao sto su, bar za mene, bili i svi njegovi "prvi" postovi... A i tvoj "prvi" post sam protumacio kao zezanje (a ne sarkazam) ... i iz tih razloga mu dao preporuku...
blau.punkt blau.punkt 11:55 22.07.2011

Re: axa

znam bre vasilije, al ima gu koji ne znaju

a moj prvi post je i zezanje i sarkazam i plač i svašta nešto

zašto ?

! zato

što znam

na šta Ovde liči bilo kakvo donošenje odluka o vrednovanju

angie01 angie01 11:57 22.07.2011

Re: axa

Covek Re je bio i ostao Car


u odnosu na minuli rad-RE moze da trazi pemziju i da nastavi kao honorarac!
gvozden_i gvozden_i 02:05 22.07.2011

Auuu...

Pa ti kolega se ič ne razumeš u ovaj Blog ?
Ovde su razjurili sve te čitane, zanimljive Blogere odavna.
Nije u tome snaga, moć, koncepcija ovoga Bloga.
No to, da se ovde piše drušvteno prihvatljivo, i da se ne remete interesi finansijera ovoga Bloga, što će reći, možeš da pišeš, misliš i kritikuješ samo po protokolu s. mudaraca. Fakat.
P.S. Pogledaj samo koncepciju ispod teksta, možeš samo da preporučiš komentar, al' ne možeš da ga ne preporučiš, to jes nema šanse da ti se ne daj bože ne dopadne. To je Olje-nevolje nedeljni koncept nezameranja nikome, i grljenje i ljubljenje svih sa svima.
P.S. 1, Što se tiče honorara, evo ja dajem predlog:
Svaka Blog tema koja ne zavredi bar 200 komentara, ne ulazi u honorarne korisnike, a svaka tema koja predje 200 komentara bez spama, skretanja sa teme, od mene lično ima po 100 Eura, je l' pošteno od sponzora, to jest mene ?
abrasax abrasax 02:36 22.07.2011

Re: Auuu...


Što bih se ja mučila kad ima ko zna?

EDIT: Savke, mićo, svi imamo svoje slabosti.
Ali zato su tu reklame najsuperskije da nas razgale!!!!!!!!!!
loader loader 09:19 22.07.2011

Re: Auuu...

Svaka Blog tema koja ne zavredi bar 200 komentara, ne ulazi u honorarne korisnike

Nikakav problem:
Sakupi se udruga od 201 blogera sa zadatkom da na svakom od njihovih novih blogova ovih ostalih 200 članova udruge ostave komentar, tako da bez mogućnosti kiksa i bez ikakvog rizika svi članovi udruge upadaju u platni sistem bloga !


gvozden_i gvozden_i 13:50 22.07.2011

Re: Auuu...

loader
Svaka Blog tema koja ne zavredi bar 200 komentara, ne ulazi u honorarne korisnike

Nikakav problem:
Sakupi se udruga od 201 blogera sa zadatkom da na svakom od njihovih novih blogova ovih ostalih 200 članova udruge ostave komentar, tako da bez mogućnosti kiksa i bez ikakvog rizika svi članovi udruge upadaju u platni sistem bloga !




Spontanost će se ceniti u tom smislu, a vi očito već smišljate prevaru kao zaraditi honorar na kvarno.
Ipak, sponzor će odlučivati o regularnosti diskzsije, komentara itd.
Tako da, ponašanje neprirodno, to jest nemanje spam komentara će se tretirati kao prekršaj i izbacivanje iz konkurencije za honorar.
paki_i_paki paki_i_paki 06:25 22.07.2011

Tržište

E tad bi demokraCki ovisli o tržištu. e sad bože moj to baš nebi odgovaralo onima koji propagiraju jednoumlje kao pravo na različitost ..
alselone alselone 06:59 22.07.2011

Reklama

Zasto mi iskace uvek "Trajna epilacija" kad otvorim tvoj blog?
NNN NNN 09:32 22.07.2011

Re: Reklama

alselone
Zasto mi iskace uvek "Trajna epilacija" kad otvorim tvoj blog?
Provalili te!

alselone alselone 09:45 22.07.2011

Re: Reklama

NNN



Ili mozda...
mikimedic mikimedic 13:26 22.07.2011

Re: Reklama

zar ovaj prvi nije maskirani kris farmer

Dr M Dr M 07:14 22.07.2011

Opasna tema


Što čačkaš mečku..

A zamisli da Uredništvo, razmatrajući ovaj predlog, shvati ekonomske potencijale ovog mesta pa počne da naplaćuje blogovanje i istakne cenovnik.

VIP toliko, obični onoliko...početna cena, pa na aukciju.

Pare bi namlatili!
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:33 22.07.2011

Re: Opasna tema

Dr M

Što čačkaš mečku..

A zamisli da Uredništvo, razmatrajući ovaj predlog, shvati ekonomske potencijale ovog mesta pa počne da naplaćuje blogovanje i istakne cenovnik.

VIP toliko, obični onoliko...početna cena, pa na aukciju.

Pare bi namlatili!


Ja mislim da bi trebalo Virtuelnom Vasiliju odma uvesti naplatu blogovanja (pinjate, u njegovom slučaju). Da to bude kao neka vrsta pilot istraživanja, da vidimo da li će da ode, ili će da plaća autoterapiju razapinjanja Krkara ili bilo koga drugog. Pa ako Vasa ostane, onda svakako ima prostora da se naplaćuje blogovanje uzduž i poreko. A ako ode, jebi ga, nije neka velika šteta.


U svakom slučaju, ako krene naplata blogovanja, logično bi bilo da obični autori počnu da plaćaju za pisanje, dok se VIPovcima (sasvim zasluženo) isplaćuje honorar. Treba uvek da se zna ko kosi a ko vodu nosi.

EDIT: i da se, recimo, uvedu novčane kazne komentatorima za prekršaje disklejmera. I trolovanje, to može da se naplaćuje po metru komentara, recimo.

rayzippo rayzippo 07:40 22.07.2011

Re: Opasna tema

ti kanda filipe nista nisi naucio kao honorarni saradnik rts-a...
Dr M Dr M 07:50 22.07.2011

Re: Opasna tema

logično bi bilo da obični autori počnu da plaćaju za pisanje, dok se VIPovcima (sasvim zasluženo) isplaćuje honorar


Razmisli još jednom, ovi što, kao, kose, naprave poplavu tekstova, kad god usfali za pivo, tekstić!

Ima da pokose kasu Uredništva.
Jukie Jukie 08:16 22.07.2011

Re: Opasna tema

Dr M
logično bi bilo da obični autori počnu da plaćaju za pisanje, dok se VIPovcima (sasvim zasluženo) isplaćuje honorarRazmisli još jednom, ovi što, kao, kose, naprave poplavu tekstova, kad god usfali za pivo, tekstić!Ima da pokose kasu Uredništva.

Pa možda može da bude norm-referenced odnosno da se ukupna količina para za jednu nedelju podeli na ukupan broj blogova sa 200 i više komentara. Npr. 186 hiljada dinara / 6 blogova = 31 hiljada dinara po blogu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:38 22.07.2011

Re: Opasna tema

Dr M
logično bi bilo da obični autori počnu da plaćaju za pisanje, dok se VIPovcima (sasvim zasluženo) isplaćuje honorar


Razmisli još jednom, ovi što, kao, kose, naprave poplavu tekstova, kad god usfali za pivo, tekstić!

Ima da pokose kasu Uredništva.


Ok, treba svakako neka kontrola, da izbegnemo inflaciju i zloupotrebe.
Po meni, Krkson je najbolji kandidat za takvu jednu funkciju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:39 22.07.2011

Re: Opasna tema

Jukie
Dr M
logično bi bilo da obični autori počnu da plaćaju za pisanje, dok se VIPovcima (sasvim zasluženo) isplaćuje honorarRazmisli još jednom, ovi što, kao, kose, naprave poplavu tekstova, kad god usfali za pivo, tekstić!Ima da pokose kasu Uredništva.

Pa možda može da bude norm-referenced odnosno da se ukupna količina para za jednu nedelju podeli na ukupan broj blogova sa 200 i više komentara. Npr. 186 hiljada dinara / 6 blogova = 31 hiljada dinara po blogu.


Već vidim procvat sive ekonomije komentara.
Dr M Dr M 08:41 22.07.2011

Re: Opasna tema

31 hiljada dinara po blogu.


Moram hitno da javim Hemingveju. Ovo bi ga diglo iz groba. On je dobijao $/red.
Dr M Dr M 08:47 22.07.2011

Re: Opasna tema

Po meni, Krkson je najbolji kandidat za takvu jednu funkciju.


Je l` si čuo za knjigu "Pokošeno polje"?
libkonz libkonz 12:38 22.07.2011

Re: Opasna tema

logično bi bilo da obični autori počnu da plaćaju za pisanje, dok se VIPovcima (sasvim zasluženo) isplaćuje honorar.

a ako autor gostuje kod VIPovca?
miloradkakmar miloradkakmar 19:02 22.07.2011

Re: Opasna tema

Koji je život bio u Potpalublju!?!
loader loader 00:38 23.07.2011

Re: Opasna tema

miloradkakmar
Koji je život bio u Potpalublju!?!

Eh, pradomovina...
freehand freehand 08:13 22.07.2011

Filipe, zezaš?

Medju blogerima se već čuju manje ili više glasna gundjanja zbog proboja reklamnih banera i na blogerske stranice.

Ja ne čujem ništa?!
Jukie Jukie 08:17 22.07.2011

Re: Filipe, zezaš?

freehand
Medju blogerima se već čuju manje ili više glasna gundjanja zbog proboja reklamnih banera i na blogerske stranice.Ja ne čujem ništa?!

Ja sam juče pročitao dve poruke gunđanja.

A što se tiče srebrne vodice, zar to nije ono od čega ti koža postane siva i onda to ostaje tako do kraja života? To sam čitao da su prevarili nekog političara, a i nekog lika iz filma.
alselone alselone 08:18 22.07.2011

Re: Filipe, zezaš?

freehand

Ja ne čujem ništa?!


Ne cujes tu gromoglasnu tisinu?

- A knjaz odgovara - spustaj poreze, raja je najopasnija kad cuti.
freehand freehand 08:35 22.07.2011

Re: Filipe, zezaš?

Ne cujes tu gromoglasnu tisinu?

Ne. Ali čujem lelek koji je celim Blogom počeo da se razleže za proteranim i raseljenim blogerima, koji, eto, ne dočekaše svoju crkavicu.
A nikako da dokonam ko je koga i kako oterao. Samo čujem - Biljo, vrati se, mi smo ti sami!
alselone alselone 08:40 22.07.2011

Re: Filipe, zezaš?

freehand
Samo čujem - Biljo, vrati se, mi smo ti sami!


Zaboravio si da dodas "lepotice" i "princezo". Tako je nekako onomad izgledalo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:45 22.07.2011

Re: Filipe, zezaš?

freehand

A nikako da dokonam ko je koga i kako oterao.


Pa kad slušaš kojekakve palamudere, koji još uvek pate jer im je neko obrisao komentar ili dva u prošlosti. Na blogu sam od 2005 ili 6, i nemam pojma o čemu pričaju.

angie01 angie01 09:00 22.07.2011

Re: Filipe, zezaš?

freehand
Ne cujes tu gromoglasnu tisinu?Ne. Ali čujem lelek koji je celim Blogom počeo da se razleže za proteranim i raseljenim blogerima, koji, eto, ne dočekaše svoju crkavicu.A nikako da dokonam ko je koga i kako oterao. Samo čujem - Biljo, vrati se, mi smo ti sami!


koja si ti slihtara!

nikako da uklaviris-al si dokucio potrebnu reakciju!

pri tome si dovoljno posoljen da bi se snas'o kako da sastavis spisak nestalih!

o BS, najvise kukaju ovi sto joj nisu mogli doakati dok je bila tu-ostale sujetne rak rane, pa pljuckaju kada nema ko da im odgovori!
freehand freehand 09:18 22.07.2011

Re: Filipe, zezaš?

koja si ti slihtara!

Angie, bezobrazluk nije isto što i duhovitost.
A ni tvoja drčnost ne implicira obavezno inteligenciju i hrabrost.
Kakav spisak, Angie? Ili ti to samo malo, po običaju, učitavaš?!
Jednostavno pročitaj svoje i komentare nekih drugih koleginica i kolega u poslednjih nekolio dana, skakanje u odbranu gorostasne figure, demokratije i humanzma.
Pošto me u to vreme na blogu nije bilo malo sam prošvrljao arhivom da bih stekao utisak o čemu je i ovih dana reč. I čitao tvoju diskusiju sa Jelicom, upravo na Filipovom blogu o imenima i nikovima .
Pretpostavljam da ne želiš da te citiram.
o BS, najvise kukaju ovi sto joj nisu mogli doakati dok je bila tu-ostale sujetne rak rane, pa pljuckaju kada nema ko da im odgovori!

Zato si ti tu.
A koliko sam razumeo, onog trenutka kad su joj oduzeli komandnu palicu i ona je otišla. Što, opet, ne mogu da tvrdim, ali tako izgleda na osnovu čitanja i rasprave.
Jebeš diskusiju bez sačmare. Ili kad i onaj drugi ima sačmaru.
To je potpuno nefer i nezanimljivo.
angie01 angie01 09:59 22.07.2011

Re: Filipe, zezaš?

sto bi bio bezobrazluka izrecena cinjenica?!

to sa inteligencijom, (nepismenoscu i sl), smo vec vezbali, kao tres municiju-nije ti neophodna, to je za ove, koji nemaju drugu!

spisak dear, koji si koliko sam kazes-u istoj toj arhivi mogao da sastavis!

moji komentari neamju veze sa BS-tamo gde sam je pomenula, ako se skoncentrises, je zato sto su je neki drugi prethodno stavljali u spin verziju-pa mi je nekako bez veze da ne reagujem, (kao i za neke druge), kada vec ne moze da odgovori!

ako vec pominjes svoj dozivljaj-iako nisi bio na blogu i ne znas, ali imas stav o gorostasnoj,...mozda bi mogao da primetis da ja nista od tako necega nisam napisala!


a vidim, bas si eto pronasao raspravu sa Jelicoam, ne znam tacno koju, al sto bih imala bilo kakav problem sa tim?

zasto sam ja tu? Nisam bas shvatila!


hocu ti reci- posto vidim da masis, ja nisam bila BS groupie i isto tako sam se suprostavljala nekim stvarima koje mi se nisu dopale vezane za njene akcije ovde, kao sto sada smatram da je bez veze da se izvrcu cinjenice i da se baca pikado sa njenom slikom-kada nije tu!

to najvise govori o sportskom duhu!

i ako nisi primetio- sve to sto se njoj zamera-sada uredno rade upravo oni, koji je kritikuju,..i naravno, razlika je u levlu!:)))



polarno_prase polarno_prase 12:17 22.07.2011

Re: Filipe, zezaš?

Niti čujem gunđanje, niti vidim banere.
freehand freehand 18:45 22.07.2011

Re: Filipe, zezaš?

pisak dear, koji si koliko sam kazes-u istoj toj arhivi mogao da sastavis!

Angie... Spisak si ti pomenula, pa te još jednom molim da ga prezentuješ.
a možeš i da priznaš da si se zanela, svejedno.
moji komentari neamju veze sa BS-tamo gde sam je pomenula,


kada vec ne moze da odgovori!

Kako ne može da odgovori? Nema dugme "Banuj komentatora"?
a vidim, bas si eto pronasao raspravu sa Jelicoam, ne znam tacno koju, al sto bih imala bilo kakav problem sa tim?

Nađi se ovde, draga Angie.
A tu sam temu ispratio pošto je na nekim od blogova poslednjih nedelja linkovana bar dva puta.
i ako nisi primetio- sve to sto se njoj zamera-sada uredno rade upravo oni, koji je kritikuju,..i naravno, razlika je u levlu!:)))

Koliko sam razumeo - njoj se najviše zamera to što je banovala, brisala komentare i činila slične demokratske postupke.
Ko to sada radi, Angie?
Ali molim te - daj konkretno, mani se pošalica i doskočica.
Tebi to bar nije problem, ti si slobodan duh, nisi šlihtara!
angie01 angie01 22:49 22.07.2011

Re: Filipe, zezaš?

halo bre free-ti ko da pricas u nekoj paralelnoj sferi!

prvo kazes-nisi bio prisutan, a sve vreme izrazavas neki decidiran stav o stvarima u kojima nisi ucestvovao ni na koji nacin-kako to postizes, leba ti?

ajmo sad polako,

o spisku,....mislim na ljude koji su otisli-sta treba da ti prezentujem i gde sam se zanela?

otvoris arhivu-pa vidis koga vise nema!

ne znam sto forsiras to oko BS, ko da imas neki zajednicki problem sa ostalima- a nisi bio tu, kako sam kazes!

lepo ti rekoh- procitaj sta sam napisala vasi-reagovala sam na njegov spin o Billani, Restaku, Cveletu,....koji nisu tu, pa ne mogu da mu odgovore!

a to sa Jelicom- da i???? Sta tu treba da mi bude frka?

stojim iza svega sto sam tamo napisala!

da bi mogao koliko toliko objektivno da sudis, trebalo bi da znas sta je svemu tome prethodilo- ne sa mnom, nego sa ljudima i dogadjajima o kojima se govori- a ti vidim, vec imas pripremljen stav!


pa vidis ni tu nisi u pravu- iako su te mozda tako obavestili- BS se najvise zamera sto je radila neke druge stvari, ne to sa brisanjem, -( a to je duga prica sa previse nastavaka i ne tako jednosmerna i pravoliniska),- to sa brisanjem je najvise pogodilo Jelicu, jer su joj obrisani blogovi sa komentarima!( mada, koliko sam ja shvatila-nije bila namera da se obrise sve sto je fakat nestalo, nego iz obicne nespretnosti, sa namerom da se uradi nesto sasvim drugo-ali necu da ulazim u tu dubiozu).

pa da se zadrzim na tome sta sada neki drugi rade-a onda im je smetalo-pa grupno napadanje,a u punom sjaju!

bas me cudi da si se toliko pogodio ovom prozivkom, koja s moje strane nije ni slutila ni implicirala ovoliku dramatiku-i to ti, kojem nije nikakav problem da lagano nagazi sve u prolazu!

Da, bilo mi je neobicno, da tako decidirano izneses popularan stav o necemu sto je bilo pre tvog dolaska!


freehand freehand 23:13 22.07.2011

Re: Filipe, zezaš?

Angie... Najbitnije je da ti sebe razumeš.
I prijatan dan ti želim.
angie01 angie01 23:32 22.07.2011

?

hebiga,Free-ti kad presreces, onda je to cool-bez obzira koju artiljeriju da koristis, da l ima smisla ili ne!

tebi kada se kaze-onda nije duhovito, nije inteligentno,a nije ni hrabro, (ovo nisam bas povezala, mislim tu hrabros') eto, ako se tirazumesstasirekla, drcna bezobraznice, sto po obicaju ucitavas!





Unfuckable Unfuckable 12:16 23.07.2011

Re: ilustrativno

mada, koliko sam ja shvatila-nije bila namera da se obrise sve sto je fakat nestalo, nego iz obicne nespretnosti, sa namerom da se uradi nesto sasvim drugo

pa da, tako to biva kad majmun sedne u tenAk, tačno na to je i ličilo
angie01 angie01 22:18 23.07.2011

Re: ilustrativno

Unfuckable
mada, koliko sam ja shvatila-nije bila namera da se obrise sve sto je fakat nestalo, nego iz obicne nespretnosti, sa namerom da se uradi nesto sasvim drugopa da, tako to biva kad majmun sedne u tenAk, tačno na to je i ličilo


e bas si ti pozvan da ovako procenjujes & kvalifikujes nekog kome nisi ni do kolena-bez obzira, da l ti se on dopadao ili ne!

kako da ti kazem, jedno je slaganje ili neslaganje i gortivljenje ili prezir, a sasvim drugo je evidentna specificna tezina, nasparm neukusnog pokusaja niskog udarca u sigurnom trenutku!
vishnja92 vishnja92 07:38 24.07.2011

Re: ilustrativno

evidentna specificna tezina



stigo copor endzi, aj sad malo na tu temu, nisi dugo.

ali tko to ima sp. tezinu? bs? stvarno, nalazis? u cemu se ona ogleda? u siledzijstvu krki-tipa, or vot? zena je totalni mediokritet, a nema niceg opasnijeg nego kada se tim skoro-pa-prosecnima da na znacaju - onda bre cuda znaju da naprave. ona bedna je skoro pa uspela da urnise blog, i ti mislis da je to normalno, i da je slucajno i samim tim ok, ili sta?

necu odgovarati ovde, odoh malo. nisam ja frihend, nemam vremena za tebe
angie01 angie01 08:29 24.07.2011

Re: ilustrativno

ali tko to ima sp. tezinu? bs? stvarno, nalazis? u cemu se ona ogleda? u siledzijstvu krki-tipa, or vot? zena je totalni mediokritet, a nema niceg opasnijeg nego kada se tim skoro-pa-prosecnima da na znacaju - onda bre cuda znaju da naprave. ona bedna je skoro pa uspela da urnise blog, i ti mislis da je to normalno, i da je slucajno i samim tim ok, ili sta?


-samo da podvucem, da ne bude posle, pogresna dijagnoza!
Unfuckable Unfuckable 13:41 24.07.2011

Re: kvrgava kolena, na kukuruzu

e bas si ti pozvan da ovako procenjujes & kvalifikujes nekog kome nisi ni do kolena-bez obzira, da l ti se on dopadao ili ne!

jok ti si.
Uzgred, taj "niski udarac" koji spominješ potiče upravo od tebe:
tvoj mizerni komentar je ipak sasvim solidno svedočenje i potvrda toga da Biljana Srbljanović jeste radila baš sve ono što je navedeno i za šta je prozivana, tako da na neki način i jesi u pravu: mnogi joj nisu ni do kolena.
angie01 angie01 14:43 24.07.2011

Re: kvrgava kolena, na kukuruzu

Uzgred, taj "niski udarac" koji spominješ potiče upravo od tebe:


je l, a sto bi bilo mizerno sto sam rekla kako je bilo?

sada kada ona nije tu-beskonacno pada osvetoljubiva paljba sa laznim scenarijem! Cak i oni koji nisu bili prisutni-imaju stav i znaju, jedino eto, ne razumeju!!

pa to je smesno/jadno!

ja tada nisam podrzavala sve ono sto sam smatrala nekorektnim ( s njene strane), a ni sada-ovo kukavicko udaranje palicom po pinjati sa bs likom!

Da neke stvari koje su se desavele nisu bile ok, al to ne negira neke druge, koje jesu-ako to tvoje ograniceno posmatranje moze da prihvati!

Sta sad ti prodajes- nije lepa, al je glupa foru,..a zena, em lepa, em veoma pametna!

bezrezervni mrzitelju svih, koji ne misle kao ti! To bre, ko sektasko ispiranje mozga!

pazi i to ti tu nesto podvlacis- koji si isto tako radio razne nekorektne stvari-uz zdusnu podrsku svojih sledbenika,...e stavrno komicno!

to njeno je nedopustivo-neoprostivo tragicno (i zauvek cete glockati tu kost u grlu, iako na njoj davno nema nista), a to tvoje je super cool fora!:)))))

ps- mizerni komentar koji je ipak sasvim solidno svedochenje ,

iz koje si ti bre foliratske malogradjanstine,.... beograDzan sa Tasketa!:)))

freehand freehand 14:51 24.07.2011

Re: kvrgava kolena, na kukuruzu

Angie, draga, ti slobodno možeš da pišeš u prvom licu množine.
Čak je ispravnije tako.
Unfuckable Unfuckable 14:53 24.07.2011

Re: bivša moderatorka kaže

Da neke stvari koje su se desavele nisu bile ok, al to ne negira neke druge

ahm važi, aj malo da relativizujemo po starom dobrom drugosrbijanskom običaju. Braniteljica Lika i Nedela, the pravoverna & pragmatična Ti, dumreš od smeha.

Meni ne treba caričin rektum, gomila nepismenih - ali - u - pravu - takojevića ili pak moderatorska palica da bih formirao stav, tu je ta mala ali nepremostiva razlika između tebe i mene.
angie01 angie01 15:09 24.07.2011

Re: bivša moderatorka kaže

tu je ta mala ali nepremostiva razlika između tebe i mene.


pa razlika izmedju mene i tebe je pooovelika i u svim pravcima!



ne branim ja niciji lik i delo-ovo sada je sve pocelo vasinim spinom, gde je on poprilicno izmenio scenario, kako bi vise odgovaralo!

to sa rektumom, kako da ti kazem, ne moze biti namenjeno meni-jer ja nisam clan nicega, pa ni njenih obozavateljki, sto me ne sprecava da joj priznam neke evidentne kavlitete-a ti to niako da uklaviris na tvom balkonu-ko mikimedic za neke druge stvari, na svom!

svi koji nisu s nama su protiv nas- je primitivna vizura!

nije frajerski eventualnom neitomisljeniku ne priznati kvalitet-vec je jajarski, silom podmetati uvrede, kao da one mogu da promene stavrnost!

hm, mislim, u tom smilu mi je obaska drago sto si ti u ubedjenju da si pismen i super cool baja-ne znam samo, sto ti treba toliko upinjanja i truda da to dokazes, narocito tehnologijom nipodastavanja drugih u pokusaju!




angie01 angie01 15:12 24.07.2011

Re: kvrgava kolena, na kukuruzu

Angie, draga


zadrzacu se na ovome:)))-ostalo nek ti slobodno ostane, jer opet sluti na neko nerazumevanje!
Unfuckable Unfuckable 15:30 24.07.2011

Re: kvrgava kolena, na kukuruzu

joktisi pismena i superkul


što bi klinci rekli: a'eb'e, livada!
angie01 angie01 15:59 24.07.2011

Re: kvrgava kolena, na kukuruzu

ti si debela, ne ti si debela,...

e, bas si mi rek'o!

u O S se replicira sa vise stila!


ps-molim te proveri da l su obavesteni svi, koji treba da lupaju preporuke na ove tvoje gluposti-nemoj da me frustriras smanjenjem obozavaoca!
mikimedic mikimedic 08:58 25.07.2011

Re: kvrgava kolena, na kukuruzu

sada kada ona nije tu-beskonacno pada osvetoljubiva paljba sa laznim scenarijem!


a ko joj brani da se vrati i demantuje




alselone alselone 09:22 25.07.2011

Re: kvrgava kolena, na kukuruzu

mikimedic

a ko joj brani da se vrati i demantuje


sujeta
jinks jinks 08:45 22.07.2011

...

Mozda su baneri uslov za opstanak bloga, odnosno nacin da blog sam sebe finansijski odrzava u zivotu.
alselone alselone 08:47 22.07.2011

Re: ...

jinks
Mozda su baneri uslov za opstanak bloga, odnosno nacin da blog samog sebe finansijski odrzava u zivotu.

Ovo je na najverovatnije istina ali nije zgoreg malo zakukati.
loader loader 08:46 22.07.2011

Bela hono-ukrštenica

Sa pojavom reklamnih banera na blogerskim stranama nameće se logično pitanje da li se radi o najavi primene svetske prakse i kod nas.

Mi, ovdašnji - kao sopstveni, ali i kao svetski ljudi - nemamo ni jedan razlog da bežimo od tih golicavih trendova.

Drugim rečima, hoće li sada, u novim okolnostima, i blogeri biti honorisani za svoje sjajne, čitane i naširoko citirane komentare?

Naravno. Sve u skladu sa liberal-west principom. Pisaće više ne za sebe, nego za publiku.

Kako će Menadžment B92 vrednovati blogove i njihove autore?

Na osnovu umetničkog dojma. Nikako na osnovu statistike. To obezbeđuje da se primeni i sudijski kriterijum zvani "slovenska duša".

Koliki procenat od prihoda od reklamnih banera će biti usmeravan u fond za isplatu honorara blogerima?

1,7%
Provereno.

Da li će blogeri potpisivati autorske ugovore sa Menadžmentom B92 ili je predvidjen neki drugi način isplate?

Ne bi se moglo zamisliti da se u ovom društvu nešto isplaćuje samo preko ugovora, a ne i nekim "drugim načinom isplate" .

Šta će biti sa blogerima koji svoje komentare objavljuju sa nadimcima - kako će se njima uplaćivati zaradjeni novac?

U nekoj drugoj valuti.

Da li će visina honorara zavisiti prevashodno od broja čitanja, od broja komentara ili od broja preporuka?

Ne, nego po već pomenutom sistemu "slovenska duša".

Da li će biti razlike u tretmanu tzv. VIP blogera i onih bez te "titule"?

O tome će se odlučiti na opštenarodnom blogoreferendumu.

Kako se odbraniti od eventualnih zloupotreba i nameštanja prilikom honorisanja blogera?

Jedino da i Ivica Dačić, za sada nesvestan da je veoma talentovan bloger, bude uključen kao autor.

Šta se dešava ako neki od blogera odbiju da prime zasluženi honorar ili ga preusmere u humanitarne svrhe?

Prepustiti ga potajnom iščuđavanju onih 99% građanstva koje takvo zaluđivanje nikad ne bi sebi dozvolilo.

Šta ako se više blogera solidariše i odluči da se združeni honorari uplaćuju npr. kao stipendija nekom darovitom djaku?

Iskoristiti ih za reklamiranje "naše slovenske duše".

Pitanja su mnogobrojna, poput reklamnih banera koji trepću li trepću iznad i izmedju blogova na svakojake teme!

Gde su pitanja, tu su, odmah preko plota, i odgovori

Dakle, kada i kako će krenuti honorisanje najčitanijih blogera B92?

Vrlo brzo. Čim se razmrsi ono oko Kosova.
alselone alselone 08:48 22.07.2011

Re: Bela hono-ukrštenica

Samo ga vi zezajte, videcete kad on dodje sa tablom pred zgradu!
loader loader 09:10 22.07.2011

Re: Bela hono-ukrštenica

alselone
Samo ga vi zezajte, videcete kad on dodje sa tablom pred zgradu!

Na kojoj piše? - " Vesna, zezali me! "
Ili šta?
alselone alselone 09:43 22.07.2011

Re: Bela hono-ukrštenica

loader

Ili šta?


Honorarci - you'll never walk alone!
buba_truba buba_truba 11:27 22.07.2011

Re: Bela hono-ukrštenica

alselone
Samo ga vi zezajte, videcete kad on dodje sa tablom pred zgradu!

alselone alselone 11:35 22.07.2011

Re: Bela hono-ukrštenica

buba_truba




mikimedic mikimedic 13:30 22.07.2011

Re: Bela hono-ukrštenica

Samo ga vi zezajte, videcete kad on dodje sa tablom pred zgradu!




edit:

a za sliku tek




miloradkakmar miloradkakmar 19:15 22.07.2011

Re: Bela hono-ukrštenica

buba_truba
alselone
Samo ga vi zezajte, videcete kad on dodje sa tablom pred zgradu!


Vidiš li koliko imaš preporuka!?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:24 22.07.2011

Parice, parice...

Hoću moj deo
loader loader 09:40 22.07.2011

Re: Parice, parice...

... moj deo

Ima o tome u "Maratoncima" jedna kvalitetna obligacija
NNN NNN 09:44 22.07.2011

generator predloga

Filip je pun ideja i predloga,
neki kao npr. "montažne kuće" i "most" su bili ... hmmm... diskutabilni
Ali ovaj je skroz na mestu
alselone alselone 09:47 22.07.2011

Re: generator predloga

NNN
Filip je pun ideja i predloga,
neki kao npr. "montažne kuće" i "most" su bili ... hmmm... diskutabilni
Ali ovaj je skroz na mestu


Nemoj zaboraviti najbolji od svih - ČORBADŽINICA.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:51 22.07.2011

...

Filip

Šta se dešava ako neki od blogera odbiju da prime zasluženi honorar ili ga preusmere u humanitarne svrhe?


Evo ja se vec unapred javno odricem svih mojih eventualnih honorara na ovom blogu u sledece humanitarne svrhe:

1. pomoc svim izbeglicama u Srbiji od 1990 pa na dalje koji jos uvek imaju taj status ...
2. ispravljanje pogresne medijske slike usvetu o zadnjih 20-ak godina desavanja na prostorima ex-Yu i sirenju istine o preuvelicavanaju zrtava/zlocinaca odredjene etnicke pripadnosti ili pak skrivanju/zataskavanju kad su u pitanju pripadnici druge. I da to vazi za SVE ljude/slucajeve na celoj teritoriji ex-Yu bez obzira na njihovu etnicku pripadnost...
angie01 angie01 10:06 22.07.2011

Re: ...

Evo ja se vec unapred javno odricem svih mojih eventualnih honorara na ovom blogu u sledece humanitarne svrhe:


evo i od mog loto dobitka!
Spiridon Spiridon 10:15 22.07.2011

Re: ...

Evo ja se vec unapred javno odricem svih mojih eventualnih honorara na ovom blogu u sledece humanitarne svrhe:

1. pomoc svim izbeglicama u Srbiji od 1990 pa na dalje koji jos uvek imaju taj status ...
2. ispravljanje pogresne medijske slike usvetu o zadnjih 20-ak godina desavanja na prostorima ex-Yu i sirenju istine o preuvelicavanaju zrtava/zlocinaca odredjene etnicke pripadnosti ili pak skrivanju/zataskavanju kad su u pitanju pripadnici druge. I da to vazi za SVE ljude/slucajeve na celoj teritoriji ex-Yu bez obzira na njihovu etnicku pripadnost...


Vaso, molim te dopusti da mi usnica zadrhti
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:21 22.07.2011

Re: ...

angie01

evo i od mog loto dobitka!


Iako se mozda radi o slicnoj verovatnoci ... na ovom mestu bi mogla da mi da mi se pridruzis po pitanju blogovskog honorara. A sta mi anonimni blogeri radimo sa nasim anonimnim paricama i tako se ne moze dokazati/pokazati - pa svako moze da prica sta hoce ...

Hm, a mogao bi i Spira da nam se pridruzi ... pa da i meni zadrhti usnica
angie01 angie01 10:31 22.07.2011

Re: ...

Virtuelni Vasilije


vaso-da je viska para, meni nikakva problem ne bi bio da prerspodelim kome bi pomoglo!

i onako tvrdim, da je najveci usud ljudske rase-sto jedni, daveci se u parama, divljaju, dok oni drugi, na kojima su mahom novci i zaradjeni-umiru od gladi!
gorstak92 gorstak92 11:23 22.07.2011

Re: ...

Virtuelni Vasilije
angie01

evo i od mog loto dobitka!


Iako se mozda radi o slicnoj verovatnoci ... na ovom mestu bi mogla da mi da mi se pridruzis po pitanju blogovskog honorara. A sta mi anonimni blogeri radimo sa nasim anonimnim paricama i tako se ne moze dokazati/pokazati - pa svako moze da prica sta hoce ...

Hm, a mogao bi i Spira da nam se pridruzi ... pa da i meni zadrhti usnica

Tako znači!

Onda ja svečano obećavam da ću za sve pare da kupim pivo i ako osvojim glavnu premiju (besplatno pivo u kafani godinu dana), ima da vodim sve izbeglice, i naravno, blogere na pivo kod mene u komšiluku cele godine!!!

Da vidim sada Spiru!
mikimedic mikimedic 13:54 22.07.2011

Re: ...

1. pomoc svim izbeglicama u Srbiji od 1990 pa na dalje koji jos uvek imaju taj status ...


ovo je veoma diskutabilno. ti ljudi vise nisu izbeglice (sustinski).


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:22 22.07.2011

Re: ...

mikimedic
1. pomoc svim izbeglicama u Srbiji od 1990 pa na dalje koji jos uvek imaju taj status ...


ovo je veoma diskutabilno. ti ljudi vise nisu izbeglice (sustinski).




pa ok, sigurno da bi formulacija mogla da se doradi/izmeni. ja sam tu (ocigledno) mislio na porterane ljude kojima je potrebna pomoc ili je vec primaju (recimo na one u izbeglickim kampovima i sl.). moguce je da ima i onih koji imaju status izbeglice ali su se snasli i nemaju status osoba kojima je potrebna pomoc...

ma kad bi od toga zbilja nesto bilo lako bi se precizirala/ogranicila grupa na ljude kojima je ta pomoc zaista potrebna/neophodna...
pertula pertula 10:26 22.07.2011

Blogerski sindikat :)

e, dokle je dogurala ova planeta :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:30 22.07.2011

Blog b92

Filipe, nije sve u novcu, nešto je i u slavi.
gorstak92 gorstak92 12:19 22.07.2011

Pitanja i odgovori

FM
Kako će Menadžment B92 vrednovati blogove i njihove autore? Koliki procenat od prihoda od reklamnih banera će biti usmeravan u fond za isplatu honorara blogerima? Da li će blogeri potpisivati autorske ugovore sa Menadžmentom B92 ili je predvidjen neki drugi način isplate? Šta će biti sa blogerima koji svoje komentare objavljuju sa nadimcima - kako će se njima uplaćivati zaradjeni novac? Da li će visina honorara zavisiti prevashodno od broja čitanja, od broja komentara ili od broja preporuka? Da li će biti razlike u tretmanu tzv. VIP blogera i onih bez te "titule"? Da li će na visinu honorara uticati i učestalost komentara i blogovanja pojedinih blogera? Kako se odbraniti od eventualnih zloupotreba i nameštanja prilikom honorisanja blogera? Šta se dešava ako neki od blogera odbiju da prime zasluženi honorar ili ga preusmere u humanitarne svrhe? Šta ako se više blogera solidariše i odluči da se združeni honorari uplaćuju npr. kao stipendija nekom darovitom djaku? Pitanja su mnogobrojna, poput reklamnih banera koji trepću li trepću iznad i izmedju blogova na svakojake teme!


- Da li bloger, koji već ostvaruje prihode od reklamiranja, treba da bude plaćen i od Bloga?
- Kako paltiti blogera koji je demonstrativno napustio blog pa se posle izvesnog vremena vratio? Njegov povratnički tekst se ne može vrednovati kao neki običan. Da li mu isplatiti zaostala primanja? Šta ćemo sa neplaćenim porezom?
- Kupovina novih igrača je ozbiljan posao u sportu. Da li treba i na blogu odvajati neka sredstva za kupovinu blogerskih Mesija i Runija. Pogotovo Mesija iz Starog zaveta.
- Da li teme pisanja treba klasifikovati. Ne može npr. tema o BS da se vrednuje isto kao ,,proleće u mojoj ulici".
- Da li su ugrožena osnovna prava na rad blogeru koji je banovan i treba li sindikat da postoji u takvim slučajevima? Neki sud časti?
- A moderacija? Hoće li tu biti periodičnog demokratskog izbora sudija, ovaj, moderatora ili ove što trenutno obavljaju tu dužnost ostaju doživotno?

Oh, koliko pitanja.
alselone alselone 12:24 22.07.2011

Re: Pitanja i odgovori

gorstak92

- Kako paltiti blogera koji je demonstrativno napustio blog pa se posle izvesnog vremena vratio? Njegov povratnički tekst se ne može vrednovati kao neki običan.


A kako platiti onog koji je viseg denziteta i evolutivno je iznad pojma novca?
gorstak92 gorstak92 12:32 22.07.2011

Re: Pitanja i odgovori

A kako platiti onog koji je viseg denziteta i evolutivno je iznad pojma novca?

Pa izvrše se merenja i ispitivanja blogera.
Barem je to lako.

Svakog blogera potopiti u kacu punu vode.
Onoliko koliko je vode istisnuo jeste njegova zapremina.
Onda mu se izmeri kilaža i podeli sa prethodno izmerenom zapreminom i voila - dobijena vrednost jeste gustina svakog blogera.
Naravno, da bloger sa većom gustinom mora da bude više plaćen od pero lake kategorije zato što je hrana koju konzumira bogatija proteinima i samim tim skuplja.

Ono za evolutivno shvatanje pojma novca može jednostavno da se reši upitnikom:
- Da li ste vi iznad pojma novca, onako, evolutivno?
alselone alselone 12:37 22.07.2011

Re: Pitanja i odgovori

gorstak92



Mislio sam na ovaj (jos jednom) pojam denziteta. Postoje ozbiljne indicije da je jedan povratnicki bloger zapravo bice viseg nivoa.
gorstak92 gorstak92 12:58 22.07.2011

Re: Pitanja i odgovori

Mislio sam na ovaj (jos jednom) pojam denziteta. Postoje ozbiljne indicije da je jedan povratnicki bloger zapravo bice viseg nivoa.

A toooo...
Pa OK, merenje uz pomoć kace sa vodom se i dalje može primeniti s tim da se meri samo glava jer dobro je poznato da se naš duh, svest i tako to nalazi u mozgu tj. glavi.
Dakle, da bi se izmerio denzitet (gustina) svesti nema potrebe odsecati glavu blogeru već je dovoljno potopiti je u kacu.

Za one blogere koji nemaju u glavi merenje izvršiti u nogama.
Dr M Dr M 12:59 22.07.2011

Re: Pitanja i odgovori

Svakog blogera potopiti u kacu punu vode.
Onoliko koliko je vode istisnuo jeste njegova zapremina.
Onda mu se izmeri kilaža i podeli sa prethodno izmerenom zapreminom i voila - dobijena vrednost jeste gustina svakog blogera.



Nisi uzeo u obzir različitu gustinu raznih delova tela. Ovako je uprosečena gustina glave i zadnjice, mada je ta pojava već vidljiva i na blogu i na drugim mestima.

Zaštitimo blog, ako već ne možemo Srbiju.
libkonz libkonz 12:53 22.07.2011

E moj Filipe!

Danica Vučinić prešla na nesretnu TV Vojvodine, a ti bi pare od naših domaćina???
Car si, stvarno si car!
gorstak92 gorstak92 13:08 22.07.2011

Re: E moj Filipe!

libkonz
Danica Vučinić prešla na nesretnu TV Vojvodine, a ti bi pare od naših domaćina???
Car si, stvarno si car!

Neeeeeeeee!!!
Da li oni imaju blog?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:08 22.07.2011

Svetska praksa

Jedan od blogera je u svom komentaru već objasnio kako se to radi u svetu! Da citiram: "...Inace na mom licnom blogu imam Google adsense koji radi sam za sebe.Prema poseti stranice se placa klik, a nije obavezan na iste..mada on donosi vise novca.Sav novac koji se tako neprimetno sliva ide Svratistu u Beogradu.

GoogleBlogger inace ima i widget "Donate" gde ljudi mogu ostaviti blogeru neki prilog i vidim na stranim blogovima se to vec masovno koristi.
Inace slazem se sa autorom.Zasto B92 ne bi neki procenat od zarade koja se dobija ovim reklamama odvojio za blogere?Ne vidim nista lose u tome.


Ako je B92 i ovde i u Evropi prepoznatljiva medijska firma, koja poštuje standarde, naročito one vezane za tržišno poslovanje, ponavljam citirano pitanje: Zasto B92 ne bi neki procenat od zarade koja se dobija ovim reklamama odvojio za blogere?
kukusigameni kukusigameni 13:18 22.07.2011

pun sam ko brod

A sta, vama do sada nisu placali?
libkonz libkonz 13:21 22.07.2011

Re: pun sam ko brod

ćuti, ne odavaj tajne naivnim ovčicama
alselone alselone 13:22 22.07.2011

Re: pun sam ko brod

kukusigameni
A sta, vama do sada nisu placali?

Sto nas odade?
Ja ja sve kupovao makedonski 57 da me ne provale da sam u kesu.
krkar krkar 19:33 22.07.2011

Re: pun sam ko brod

A sta, vama do sada nisu placali?


Kome nisu plaćali?

Pa nije valjda da osim Vasilija ovde neko xhabe bloguje???


beauty.queen beauty.queen 20:10 22.07.2011

Re: pun sam ko brod

A sta, vama do sada nisu placali?


česta sudbina. nating els. ili : u pravi čas evo (i) mene !

libkonz libkonz 13:25 22.07.2011

?

a gde su ti baneri?
blogovatelj blogovatelj 20:26 22.07.2011

Re: ?

a gde su ti baneri?


Banovalo banere.
fantomatsicna fantomatsicna 13:43 22.07.2011

Sta se becite

A ustvari sta bi vam falilo da vam ovi Onazisi bace koju mrvicu a a?
blogov_kolac blogov_kolac 17:56 22.07.2011

hocu svoj deo, necete da me prevarite!

Nekoliko blogera (i to neki sto mi uglavnom nisu blOgonakloni) su me na nekim temama vec javno pitali da li me mozda neko placa da ovde pisem komentare kakve pisem... sto pretpostavljam moze da bude samo merilo nesumnjivog kvaliteta - a ja eto jos uvek nemam ni autorsku opciju (VIP da ne pominjem), i sa takvim statusom gradjanina treceg reda imacu startnu poziciju ovde kada se pokrece plemenita inicijativa da sva svoja nezavisna, nepristrasna i iskrena razmisljanja o svemu i svacemu mozemo ubuduce pristojno naplacivati!? Je li to demokratija?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana