Društvo| Mediji| Politika

Novinar Tijanić i njegovo pravo

Hansel RSS / 15.07.2011. u 17:32

Ne, naravno da Tijanić nije uporediv sa slugom Jernejom, ali tako često voli da se predstavi kao slabašan, nemoćan, žrtva... takoreći - pravi Kalimero! Pa još u odbrani evropskih vrednosti! Da svima bude jasno šta je evropska Srbija, i šta evropska Srbija sme ili ne sme da pita direktora njenog javnog servisa!

Dakle, ovoga puta, on je samo novinar, i kao takav -- nema šta on da prilaže svoju imovinsku kartu! To što je direktor Javnog servisa, ne znači da je državni funkcioner, a on se, eto, baš zgodno, uhvatio za formalnu kvaku u odbrani svog prava da bude novinar (verovatno i dalje „siromašan") koga niko nikada nema prava da išta pita (u ovom slučaju, indirektno, o sudbini javnih para) čak i kada je u situaciji da, na javnoj poziciji - direktora Javnog servisa, raspolaže značajnom količinom novca, sklapa ugovore, eventualno uzme neku „proviziju", kao i kolege mu i nameštenici koje je doveo sa sobom. Dakle, da bude jasno, ne kažem ja da je on bilo šta proneverio - stvar je (kako g. Tijaniću to i zašto nije jasno?), u tome što neko (dakle: svako) na njegovoj poziciji ima mogućnost za malverzacije. I da država i građani preko svojih organa imaju neosporno pravo da kontrolišu sudbinu svog novca (da se zadržimo na svom novcu sada). Ako to g. Tijaniću nije jasno, kako njemu uopšte može biti jasan duh zakona i propisa koji pozivaju na transparentnost? Možda, „ne razumevajući" njihov značaj, zbog toga na (evropskom)  RTS-u (bar na Televiziji) i ne postoji nijedan novinarski sadržaj koji bi se mogao nazvati istraživačkim - bar u ovoj sferi? I, ako je tako (ili kako god sa ovakvim rezultatom), kako on može biti dobar direktor Javnog servisa? Dobar - vlasti, ali ne i građanima?

Zanimljivo je i da nema mnogo ili uopšte - građanskog propitivanja RTS-a u smislu „gde su naši novci?" One koji pretplatu ne plaćaju i ne zanima, jer je ne plaćaju, oni koji plaćaju uglavnom su se već pomirili sa „sudbinom" - plaćaju po navici, iz straha, možda i iz, u načelu sasvim ispravnog, ubeđenja da to jeste instrument koji RTS-u  obezbeđuje nezavisnost. Ali - nezavisnost od politike, ne nezavisnost od građana... Kako to obično biva, neko se povremeno pojavi da nešto kaže, pre nešto više od godinu dana pojavio se izveštaj koji je upozorio na mnoge manjkavosti u RTS-u, a onda su rukovodioci RTS-a najavili tužbu i posle toga se ništa više nije čulo - tako očekivano u Srbiji, ne bi me čudilo da se desilo i neko „vansudsko poravnanje". Ili su ljudi iz malo prepotentno nazvanog Udruženja televizijskih eksperata izgubili svaku nadu posle imenovanja A. Tijanića za još jedan mandat? Ili su bili sredstvo nečije kampanje protiv Tijanića? Ja sa godinu dana zakašnjenja sada detaljnije o tome čitam, pa evo linkova za one koje interesuje: www.svedok.rs/index.asp?show=72204, www.blic.rs/Vesti/Drustvo/189915/Urednici-i-direktori-RTSa-podnose-krivicne-prijave, www.ute.rs.

Šta god da je istina, ostaje zanimljivost da od 12. juna 2009. godine na sajt RTS-a nije postavljen noviji finansijski izveštaj - poslednji, sa izveštajem nezavisnog revizora, objavljen je tog datuma, za 2008. godinu. Nisam neko ko bi lako mogao tačno da protumači finansijske izveštaje, ali mi je ova dvogodišnja pauza nekako sumnjiva, ne znam vama?

13690.jpg

Evo, pred kraj, i zanimljivosti koju sam otkrio na stranici Jabne nabavke u 2011. godini - za usluge elektronskog merenja televizijskog auditorijuma (nema veze što je auditorijum radijski, a publika televizijska, i što je pitanje kako se ONI mere) ove godine se plaća - 31.587.591,84 dinara! Šta, pritom, radi RTS-ov Centar za istraživanje gledanosti (tako se valjda zove), osim što radi ankete za emisiju Olivere Kovačević, bilo bi zanimljivo znati!

I, „na samom kraju", kako to vole da kažu ovi s TV-a, moram da ponovim principijelno ono što sam ranije katkad pisao u komentarima gde se po Tijaniću išlo i drvljem i kamenjem za ono „ministrovanje" u SPS-JUL vladi devedesetih. Ni danas nemam razloga ni da ne verujem ni da verujem njegovom tadašnjem obrazloženju, ako se dobro sećam njegovog smisla - da je to pokušaj da se neke stvari izmene iznutra. Uistinu, jeste dao ostavku, ne mnogo vremena kasnije (da li je i njemu Mira Marković, kao Ćuruviji kasnije, rekla da „ih je izdao"?) i ne može, ko hoće da bude pošten, da mu zaboravi, na primer, angažman u „Evropljaninu" i u njemu potpisano pismo Miloševiću (zajedno s Ćuruvijom i Bujoševićem)... Da ne pominjemo sada TV Politiku u njegovo vreme i BK, ali, da je i bio najžešći borac protiv onog režima, za današnju bahatost, baš kao ni današnja vlast, naravno da nema nikakav kredit.

 

Atačmenti



Komentari (72)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

scabies scabies 17:33 15.07.2011

Prva!

Očekivala sam nešto inspirativnije
Hansel Hansel 17:40 15.07.2011

Re: Prva!

I ja!

Ne znam da li će ti biti inspirativnije, ali okačiću, obećavam, nešto potpuno deseto (što obećavah tu i tamo, pa me Jelica pretekla sličnom temom), neće biti u koliziji s ovim, pa nek' čita ko šta hoće!

Neverovatna si, stvarno, i Mlekac, vidim... Nagrada - besplatna pretplata na RTS!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:49 15.07.2011

Re: Prva!

scabies

Hajkaškije?

Meni se dopada tekst, jer navodi krupne propuste u vođenju Javnog servisa, i ko snosi krivicu za nepoštovanje obaveza. Jasno k'o dan.
Hansel Hansel 17:53 15.07.2011

Re: Prva!

Ne, scabies je mislila na nešto što bi njoj bilo inspirativnije (provereno znam )... A ja nisam hteo da u tekst trpam baš sve što sam pomislio - recimo potpunu netransparentnost kriterijuma i ugovora sa (nekim) nezavisnim produkcijama, a od komentara na uređivačku politiku sam uglavnom odustao!

Tebi hvala!
mlekac mlekac 17:34 15.07.2011

Dobro je...

da se nisam kladila - izgubila bih!

Vec treci dan cekam da Filip okaci nesto na svoju omiljenu temu, t.j. blog o Tijanicu, kad, ono - ti ga pretece!!!!
Hansel Hansel 17:41 15.07.2011

Re: Dobro je...

Pa, i ja vidim da ćuti, predložio sam jednom uvaženom blogeru da dâ tumačenje, verovatno nije video PP, morao sam sâm!
mlekac mlekac 17:42 15.07.2011

Re: Dobro je...

Hansel
Pa, i ja vidim da ćuti, predložio sam jednom uvaženom blogeru da dâ tumačenje, verovatno nije video PP, morao sam sâm!



U se i u svoje kljuse!!!
abrasax abrasax 18:35 15.07.2011

Re: Dobro je...

Zanimljivo je i da nema mnogo ili uopšte - građanskog propitivanja RTS-a u smislu „gde su naši novci?"



Kako nema? Pa svako malo neko gunđura o RTV pretplati. Pogotovo od kad ljudi imaju ovu kablovsku ili satelitsku TV. Samo samima sebi u bradu. Ne znaju lokaciju. A i procedura "nije transparentna", što mislim da dobar deo ljudi drži da je tako.

p.s. Ja bih to uradila, ali kad pomislim da moram da se lomatam sa prepotencijom naših birokrata, mrak mi pada na oči.
Hansel Hansel 18:38 15.07.2011

Re: Dobro je...

E, pa nisu pitanja "što plaćamo (kad ne gledamo ili kad već plaćamo kablovsku)" i "gde su pare koje uplaćujemo" ista...
freehand freehand 19:59 15.07.2011

Dvorska opozicija

To je bio Saša Tijanić.
Bengalskom tigru i svojoj drugarici.
ali, da je i bio najžešći borac protiv onog režima, za današnju bahatost, baš kao ni Čidanašnja vlast, naravno da nema nikakav kredit.

Čuj - najžešća opozicija?! Pudlica sa govornom manom, bre.
I prigradski mangup-folirant sa hipertrofiranoim egom.
Ali sa apsolutnim razumevanjem za dilerisanje i samopromociju, tu mu nema ravnog.
Hansel Hansel 20:21 15.07.2011

Re: Dvorska opozicija

Ne tvrdim, i ovako sam napisao "i da je bio"... ako je nešto i delovalo kao nedvosmisleno svrstavanje, onda je to bilo '98-99... Da ne budem suviše ekplicitan, ali pričalo se da je bar neko iz njegovog društva nekada bio radnik DB-a, da li su se oni to u nekom trenutku oteli ili su se priklonili jednom krilu... voleo bih kada bi neko dao pouzdane informacije ko je tu gde bio i s kim, ko je za koga radio i kada... a možda je najbolje i ne znati! Jer, i ono što je bilo očigledno, dovoljno je da nam bude muka.
abrasax abrasax 20:30 15.07.2011

Re: Dvorska opozicija

Pudlica sa govornom manom, bre.



Možda Tirke i ne preteruje kada kaže da oni uživaju najveće poverenje gledalaca. Čoveče, pola osam, nigde nikog na ulicama (iako vesti izgledaju k'0 da stižu na leđima akvarijumskih kornjača), svi u DNEVNIK2. (K'o kad smo bili mali, pa zima, tek' se smrklo, a nečija mama vikne sa balkona "otpisani!", a svi klinci džada. I tako za svaki nastavak.)

ps. Kad smo kod "Otpisanih", bila zaljubljena u Tihog. Posle tek otkrila da su se sve klinke zablentavljivale u Prleta i da je on bio faca. Ej, ja opet malo skrenula sa teme...Koji put? Nema veze, lepo se družimo i provađamo, zar ne? I koju obrazovnu razmenimo.
freehand freehand 20:47 15.07.2011

Re: Dvorska opozicija

Da ne budem suviše ekplicitan, ali pričalo se da je bar neko iz njegovog društva nekada bio radnik DB-a

Pa bio je pokojni Ćuruvija. A i on se družio sa drugaricom.
E to - družiti se pa se ne družiti bilo je najopasnije u Srbiji onog doba.
Tijanićeva živahnost nam govori da on nikada zaista nije prestajao da bude druželjubiv.
voleo bih kada bi neko dao pouzdane informacije ko je tu gde bio i s kim, ko je za koga radio i kada...

Priznaj da se zajebavaš?
Mis'im, ako se ne zajebavaš...
Gigantik je nešto na priliku minotaura, ali bez onog ljudskog dela.

Zato - Filipa za direktora!
Da napravimo otklon od estrade i kiča ka komendiji i aktivizmu.
Hansel Hansel 20:49 15.07.2011

Re: Dvorska opozicija

@abrasax
Koliko ja znam, rejting Dnevnika nije veći od dvadesetak procenata, što je tek petina stanovništva, a moć navike je moć navike.

P.S. Tirnanića su zvali Tirke, ne Tijanića.
Hansel Hansel 20:58 15.07.2011

Re: Dvorska opozicija

freehand
Priznaj da se zajebavaš?

Priznajem!

A na Ćuruviju sam i mislio, samo reko' - da ga ne pominjem... šta mi od toga danas imamo...
freehand freehand 21:03 15.07.2011

Re: Dvorska opozicija

Hansel
freehand
Priznaj da se zajebavaš?

Priznajem!

A na Ćuruviju sam i mislio, samo reko' - da ga ne pominjem... šta mi od toga danas imamo...

Pa jes', o pokojnima sve najlepše. Samo što mu i u radnoj knjižici piše gde je radio.
A i sam je pričao da se sa Mirom družio. I niko ga nije dirao dok se nisu posvađali.
A interesantno je to... Kako Stojana Cerovića niko nije skratio za glavu? Ili Žareta (mada je malo šaren, al ajd)? Ili desetine i stotine onih koji se nikad nisu kurvali sa režimom?
Hansel Hansel 21:12 15.07.2011

Re: Dvorska opozicija

Da, po toj priči, ako znamo istu, on ih je upozorio da će ih narod skinuti s vlasti ako tako nastave, što je Miru duboko razočaralo. Ali, pazi, i Tijanić ju je razočarao, ali je ipak preživeo. Što se Ćuruvije tiče, da kažem to i ovde, njega je Đinđić upozorio da je saznao da su njih dvojica mete, ali Slavko nije hteo da se skloni. Ovo sam proverio, pitao sam njegovog brata jednom prilikom.
abrasax abrasax 21:39 15.07.2011

Re: Dvorska opozicija


Da, zvali, znam, lapsus, izvinjavam se.
milisav68 milisav68 23:00 15.07.2011

Re: Dvorska opozicija

Hansel
Da, po toj priči, ako znamo istu, on ih je upozorio da će ih narod skinuti s vlasti ako tako nastave

Narod?
Ali, pazi, i Tijanić ju je razočarao, ali je ipak preživeo

Tada su već pogubili konce.
Čitaj:Stanišić.

Krupna igra - veliki ulog.




Hansel Hansel 06:40 16.07.2011

Re: Dvorska opozicija

Narod?

Dobro, b'e, MilIsave , što si tako NEnaivan, ja baš hoću da budem fini, da baratam samo terminima zvaničnih verzija... ovako sam pročitao, ovako pišem!
milisav68 milisav68 12:30 16.07.2011

Re: Dvorska opozicija

Hansel
Narod?

Dobro, b'e, MilIsave , što si tako NEnaivan, ja baš hoću da budem fini, da baratam samo terminima zvaničnih verzija... ovako sam pročitao, ovako pišem!

Pa kad nisi znao gde da čitaš.


Pisalo je i po dnevnim i nedeljnim novinama, samo je trebalo sklopiti mozaik.




Hansel Hansel 13:38 16.07.2011

Re: Dvorska opozicija

E, 'aj' sad - pričaš o pravom razvoju događaja ili o onome što je Ćuruvija rekao njima, tj. njoj? Ja sam govorio o onome što sam čitao da su bile njegove reči, nisam komentarisao šta se kasnije i kako događalo...

Budi ljubazan pa mi objasni, znam da si odličan u hronologijama, ne valja ovako mnogo sažeto!
milisav68 milisav68 15:17 16.07.2011

Re: Dvorska opozicija

Hansel
E, 'aj' sad - pričaš o pravom razvoju događaja ili o onome što je Ćuruvija rekao njima, tj. njoj? Ja sam govorio o onome što sam čitao da su bile njegove reči, nisam komentarisao šta se kasnije i kako događalo...

Budi ljubazan pa mi objasni, znam da si odličan u hronologijama, ne valja ovako mnogo sažeto!

Ako ti kažem, moraću da te ubijem.

Pričam i o jednom i o drugom.

Dnevni telegraf

Jovica Stanišić
Hansel Hansel 15:48 16.07.2011

Re: Dvorska opozicija

Ako ti kažem, moraću da te ubijem.

Bolje i to, nego da živim u neznanju!
ivon.i ivon.i 20:07 15.07.2011

tijanić..

..je(bio) odličan novinar, da se ne zamajavamo oko toga.
ali to jeste iz druge priče i drugih vremena.
on, kao vlast ? tu trava ni niče.
Hansel Hansel 20:42 15.07.2011

Re: Tijanic

Znam ja da je verovatno uzaludno, ali nekad mi je od bahatosti gore - ćutanje pred njom. Vidite da ni Vi niste mogli da otćutite!
ivon.i ivon.i 23:23 15.07.2011

Re: Tijanic

Nisam. Znam Tijanića.
Blistav i strašan.



freehand freehand 23:30 15.07.2011

Re: Tijanic

ivon.i
Nisam. Znam Tijanića.
Blistav i strašan.




Al je tebe lako impresionirati...
Krupne reči i galama. To je Tijanić.
ivana23 ivana23 00:13 16.07.2011

Re: Tijanic

freehand

ivon.i
Nisam. Znam Tijanića.Blistav i strašan.

Al je tebe lako impresionirati...Krupne reči i galama. To je Tijanić.


Kratko pamtis, cini mi se.
freehand freehand 00:24 16.07.2011

Re: Tijanic

ivana23
freehand

ivon.i
Nisam. Znam Tijanića.Blistav i strašan.

Al je tebe lako impresionirati...Krupne reči i galama. To je Tijanić.


Kratko pamtis, cini mi se.

Pa od NIN-a , od sredine osamdesetih. Možda kratko. Možda i ne baš.

Samo je Tijanić uvek umeo i da napiše i da kaže stvari gromoglasno i gromopucatelno, da postavi tezu tako da izgleda kao treća od Božijih zapovesti, čak i kad (što je bio čest slučaj) iza nje nema ničega.
Mrzi me sada da kopam, ali mu procene i predviđanja ne stoje baš najsjajnije u sudaru sa realnošću.
Ali da ima stav i da ume da hipnotiše - Bože moj, to je bar evidentno iz novije srpske medijske povijesne zbiljnosti.
ivana23 ivana23 00:32 16.07.2011

Re: Tijanic

freehand

Pa od NIN-a , od sredine osamdesetih. Možda kratko. Možda i ne baš.


Hrvatsku stampu nisi citao? Zagrebacki Start i Danas, splitsku Nedjeljnu Dalmaciju?

ivon.i ivon.i 00:37 16.07.2011

Re: Tijanic


"Al je tebe lako impresionirati...
Krupne reči i galama. To je Tijanić.


Mene uopšte nije lako impresionariti.
Naprotiv.
Osim buke i besa, ima u Tijaniću i pameti, i pismenosti, i dobre strukture teksta, i jezivih opaski, i užasnih uvreda..znam ja sve to.
Al' mislim to što mislim.



freehand freehand 00:39 16.07.2011

Re: Tijanic

ivana23
freehand

Pa od NIN-a , od sredine osamdesetih. Možda kratko. Možda i ne baš.


Hrvatsku stampu nisi citao? Zagrebacki Start i Danas, splitsku Nedjeljnu Dalmaciju?


Jesam naravno, u isto to vreme.
Imače danima razmišljam kako se zvao ekonomski kolumnista u Danasu sa ripkirbijevskim lula-fazonom, i sad se setih: Drago Buvač.
freehand freehand 00:45 16.07.2011

Re: Tijanic

Mene uopšte nije lako impresionariti.
Naprotiv.
Osim buke i besa, ima u Tijaniću i pameti, i pismenosti, i dobre strukture teksta, i jezivih opaski, i užasnih uvreda..znam ja sve to.
Al' mislim to što mislim.

Draga Ivon, malo sam se i ja zaleteo jer me narečeni Tijanić neopevano nervira, jer je karakter za Karađoza, jer je arhivucibatina, jer je.. Da se ne ponavljam.
Ali jeste novinarčina koja ume da napiše tekst koji zvoni, koji se čita i prepričava, jer ume da napravi priču i jer ume da pravi famu o sebi i svom radu.
A uopšte te neću ubeđivati da nisi u pravu.
Unfuckable Unfuckable 05:22 16.07.2011

Re: dobra priprema je pola...

Osim buke i besa, ima u Tijaniću i pameti, i pismenosti, i dobre strukture teksta, i jezivih opaski, i

umEtnik! (smajli, skače po ulici, oduševljen)
Ali, izgleda da ima i preduzimačkog duha.
Meni je mnogo smešno da se tera ova tema, da se kenja o Liku, Faci pa i Delu, uređivačkoj (ehej!?) politici i našim parama -
a da niko nema muda da spomene ime Zorane Marković.
Valjda niko nema pojma ko je to i šta se tu zaista dešava, pa ni cijenjeni autor ovog, poprilično besmislenog bloga.
Hajmo malo da kenjamo o Tijaniću, neobavezno.
Važi
alselone alselone 07:15 16.07.2011

Re: Tijanic

freehand

Krupne reči i galama.


Bucko kopira taj stil iz Nina 2003. - 2004.
Hansel Hansel 07:15 16.07.2011

Re: dobra priprema je pola...

Ma, Unf, sve je besmisleno, ne znam kako nisi ranije primetio, kako još nisi okusio taj egzistencijalni apsurd?!

Nije uopšte, s moje strane, (štono ti reče: "kad moram da objašnjavam" ), bitan Tijanić k'o Tijanić (niti ja o njemu mogu da pišem dovoljno informisano), pa čak i priča o "fenomenu" je verovatno besmislena, u smislu da je uzaludna, ali, rekoh, meni je još besmislenije ćutati na toliku bahatost. O Zorani Marković neka piše ko bar nešto o njoj zna, evo ti Tijanić na primer - hej, čovek ima televiziju, Javni servis (a hvali se da ima i ono što ti kažeš da niko nema), ko bi time trebalo da se bavi ako ne JS? Blog je i o tome, piše u nekoj rečenici - na javnoj sceni kao da se većina boji ili "boji" Tijanića, ili je s njim u dilu. Znaš, pre nekoliko godina imao sam iz prve ruke informacije o velikom javašluku na RTS-u i odmah sam kontaktirao prijateljicu-koleginicu iz jednog značajnog lista - po običaju, nisam imao ideju da "lete glave" nego da se skrene pažnja na značaj bolje prakse (ovo sve izokola pričam jer ne želim ni teoretsku mogućnost da drugima nanesem štetu), dakle - ne bi se niko ponaosob našao na stubu srama, blabla... Ona, inače ne bez uticaja, odgovara kasnije SMS da neće biti ništa od toga i da joj je taj stav objašnjen, uglavnom, političko-ekonomskim razlozima!

Tako da je u ovoj zemlji sve besmisleno i ništa nije besmisleno.
Hansel Hansel 07:42 16.07.2011

OBJAŠNJENJE

Sinoć se neposredno pre ili posle komentara ivon.i (koji je početni u ovom nizu) na blogu našao komentar autora jaganjacja koji se upitao čemu misliti, pisati o Tijaniću, uz nekoliko drugih opaski o A.T. za koje mi se nije činilo da mnogo odudaraju od uobičajene oštrine na blogu. Pošto nisam do sada video to korisničko ime, kliknuo sam na profil i video da se čovek registrovao juče i onda sam ostavio odgovor koji se sada, s tog mesta, smestio ispod prvog komentara Ivon, i povukao dalje replike.

Dakle, moj odgovor "Znam ja da je verovatno uzaludno, ali nekad mi je od bahatosti gore - ćutanje pred njom. Vidite da ni Vi niste mogli da otćutite!" se, verovatno posle brisanja komentara komentatora jaganjacja, našao na pogrešnom mestu. Ja komentar nisam obrisao, a kako je replika na jedan komentar postala replika na drugi komentar, nemam pojma, znam da su ranije brisanjem komentara automatski nestajale i replike.
princi princi 07:45 16.07.2011

Re: Tijanic

alselone
freehand

Krupne reči i galama.


Bucko kopira taj stil iz Nina 2003. - 2004.

Da, slažem se, oba Bucka dosta kopiraju taj Tijanićevski arogantni stil, iako je jedan Bucko opasno odjezdio u pravcu Milovog Vučele. I, iskreno, čini se da takav stil baš i pali kod blogovskih radikala, šiparica i klimakteruša i da isti baš zbog tog stila i svršavaju kod preteklog Bucka.

Obratiti pažnju kako u raspravama Bucko strogo bira isključivo intelektualno inferiorne tipove, na kojima se lako i rutinski iživljava. Dakle, vrlo pažljivo i smišljeno u rasprave ulazi samo sa kretenima i idiotima. Čim krene ozbiljna rasprava, ili pobegne k'o p*čka ili počne sa banovanjem tj brisanjem komentara (mene je potpuno banovao sa svog bloga).
Hansel Hansel 08:56 16.07.2011

Re: Tijanic

Ne jedan, nego DVA Bucka?

I, u društvu se ne šapuće. Mi nemamo pojma kakve su vam to šifre!
ivon.i ivon.i 09:40 16.07.2011

Re: Tijanic

za Freehanda

ivon.i ivon.i 09:50 16.07.2011

Re: dobra priprema je pola...


Unfuckable
06:22 16.07.2011
Re: dobra priprema je pola...
Osim buke i besa, ima u Tijaniću i pameti, i pismenosti, i dobre strukture teksta, i jezivih opaski, i

umEtnik! (smajli, skače po ulici, oduševljen)
Ali, izgleda da ima i preduzimačkog duha.
Meni je mnogo smešno da se tera ova tema


Kad je o Tijaniću reč, ništa nije smešno!
Okay?
ivon.i ivon.i 10:25 16.07.2011

Re: OBJAŠNJENJE

ansel
08:42 16.07.2011
OBJAŠNJENJE
Sinoć se neposredno pre ili posle komentara ivon.i (koji je početni u ovom nizu) na blogu našao komentar autora jaganjacja koji se upitao čemu misliti, pisati o Tijaniću, uz nekoliko drugih opaski o A.T. za koje mi se nije činilo da mnogo odudaraju od uobičajene oštrine na blogu. Pošto nisam do sada video to korisničko ime, kliknuo sam na profil i video da se čovek registrovao juče i onda sam ostavio odgovor koji se sada, s tog mesta, smestio ispod prvog komentara Ivon, i povukao dalje replike.

Dakle, moj odgovor "Znam ja da je verovatno uzaludno, ali nekad mi je od bahatosti gore - ćutanje pred njom. Vidite da ni Vi niste mogli da otćutite!" se, verovatno posle brisanja komentara komentatora jaganjacja, našao na pogrešnom mestu. Ja komentar nisam obrisao, a kako je replika na jedan komentar postala replika na drugi komentar, nemam pojma, znam da su ranije brisanjem komentara automatski nestajale i replike.


Hvala na objašnjenju!Priznajem da me jeste malo začudio odgovor, ali sam ga prihvatila..delovao je, ipak, koliko-toliko, na svom mestu.
Hoću reći i dovoljno uopšteno, ali i prilično konkretno..
Što se replika (koje je komentar Novog Blogera povukao) tiče, to govori samo jedno : Blog je čudo.
Nekad radi punom parom, nekad zastajkuje, nekad previdja, ponekad prividja..


Hansel Hansel 14:48 16.07.2011

Re: OBJAŠNJENJE

Nema na čemu, morao sam da objasnim kad sam već video video zbrku.
ivon.i ivon.i 19:39 16.07.2011

Re: Tijanic

mene je potpuno banovao sa svog bloga).



i ja bih, trenutno.
princi princi 05:47 17.07.2011

Re: Tijanic

ivon.i
mene je potpuno banovao sa svog bloga).



i ja bih, trenutno.

Не брини, код тебе сигурно не бих навраћао. Буцко можда јесте смешан, али је макар живописан. А ти си болно досадна. Мада није мало умеће ни писати тако криптичне а тако досадне и беживотне коментаре.
Hansel Hansel 07:01 17.07.2011

Re: Tijanic

Hajde, ipak, da zamolim (sve) - bez svađa na ličnom nivou...
ivon.i ivon.i 10:40 18.07.2011

Re: Tijanic

a sto mi odjednom pises cirilicom? udarila vrucina pa ti se javlja?!
moram reci da sam tek ovog momenta videla tvoj komentar.
nikad mi niko nije rekao da sam dosadna, jos i bolno !! eto ti ga sad, nasmeja me iz bele zore.
super..predji na drugu stranu kad me sretnes.
i ja cu, od sada do vecnosti. jer si vulgaran za sve pare.

nego - posto je o banovanju rec te sam zbog toga ovde i svratila - upravo sam otkrila da me je savetnik predsednika stavio na crnu listu !! cak i uklonio jedan poduzi komentar.
nije mi do njegovih - uglavnom - sladunjavih blogova, nego mi istinski zao sto sam uopste tamo pisala. al mi istinski zao. svaka rec tamo, jedan plusic vlasti koja nas je dovela dovde.
pa mislim - sta mi samo bi da ucestvujem u tom igrokazu?
da sam na moru, ne daj boze na brionima, sigurno ne bih.
imala bih pametnija posla od piskaranja na krletovom blogu kod ok korala.
jer, znamo, tamo nisu svi imali pistolje.
Hansel Hansel 10:58 18.07.2011

Re: Tijanic

Vidi, Ivon, ja sam najpre zamolio da se manete tih ličnih rasprava ovde, a ti to ne uvažiš i još prebacuješ na ovaj način nesuglasice s drugih blogova na ovaj (uz to, kakav je sada problem s ćirilicom?!). Meni lično ni to mnogo ne smeta, nisam ja vlasnik ovog prostora, ali ipak nije baš OK.
ivon.i ivon.i 11:39 18.07.2011

Re: Tijanic

Da, u pravu si..!!
Ali, da se, ipak, razjasnimo..
Na moj jedini a kratki komentar - I ja bih te banovala.Trenutno - tek sam malopre videla njegov poduzi odgovor meni, opet priprost, samo sad na cirilici dok je prvi put pisao na latinici - i smatrala svojim pravom da mu odgovorom.
Ti slobodno dilituj moj komentar ukoliko ti mnogo smeta.
No hard feelings.

Hansel Hansel 12:08 18.07.2011

Re: Tijanic

Ma, neću ja, samo eto, da se ipak malo čujemo...
ivon.i ivon.i 13:00 18.07.2011

Re: Tijanic

Filip Mladenović Filip Mladenović 21:08 15.07.2011

A gde su pare od reklama?

Nije problem samo u tome što na sajtu RTS-a nema publikovanih fin. izveštaja za 2009. i 2010. godinu. Problem je i u tome što kao honorarni saradnik Beograda 202 već dva meseca ne mogu dobiti odgovore od Marketinga RTS-a na dva pitanja:

1. Koliki su prihodi RTS-a od reklama tokom 2010. godine i u prvom kvartalu 2011?
2. Koje su agencije angažovane na prodaji reklamnog vremena Javnog medijskog servisa Srbije?
freehand freehand 21:12 15.07.2011

Re: A gde su pare od reklama?

1. Koliki su prihodi RTS-a od reklama tokom 2010. godine i u prvom kvartalu 2011?
2. Koje su agencije angažovane na prodaji reklamnog vremena Javnog medijskog servisa Srbije?

E zato, kad budeš direktor ima sve da ti kažu!
Al' ćeš ti da tutiš.

Samo dok nemovinsku kartu pretvoriš u imovinsku.
Hansel Hansel 21:25 15.07.2011

Re: A gde su pare od reklama?

2. Koje su agencije angažovane na prodaji reklamnog vremena Javnog medijskog servisa Srbije?

Ko ono reče da je reklamno vreme kupljeno za celu ovu i narednu godinu, a pomenula se i firma...?
kukusigameni kukusigameni 08:23 16.07.2011

profesija

Tijanic je novinar taman toliko koliko je Tadic psiholog ili Cheda dramaturg. Mozda je nekad bio ali odavno to vise nije. Sada cekamo da pronadje novi posao (sto moze da traje ohoho), da bi se skinuo sa te funkcije na kojoj je. To vazi i za psihologa i za dramaturga i za mnoge druge.

pekar, lekar, apotekar
Hansel Hansel 08:51 16.07.2011

Re: profesija

S tom razlikom što dramaturg nikada nije bio dramaturg.

Ne znam da li je to i u jednoj zemlji moguće, ako jeste - hoću da živim tamo gde se predsednik posle mandata lepo vrati da obavlja posao koji je obavljao ranije. A kod nas se to ne dešava ni s poslanicima. Nekima je to jedino i izgleda doživotno zanimanje. Kad bolje razmislim, trebalo im je dozvoliti ono prevremeno penzionisanje i šta su već sve hteli sebi da izglasaju, bar bi postojala neka personalna smena.

EDIT: Bližimo se ostvarenju mog sna. Tomica Milosavljević je ponovo lekar, ponovo direktor!
negroponte negroponte 13:42 16.07.2011

Dokle vise?

Zaista je neverovatna opsednutost ovdasnjih blogera likom Aleksandra Tijanica (Srdjan Mitrovic,Filip Mladenovic,Jaksa Scekic...).O kakvoj patologiji je ovde rec?Ili mozda je samo u pitanju jednostavno nemoc.
Hansel Hansel 14:15 16.07.2011

Re: Dokle vise?

Pa, da, to i mi pitamo - dokle više?!

Ja nisam opsednut, tvrdim (to verovatno svi kažu ), ali razlog za pisanje jeste - nemoć (da uradim bilo šta drugo, pošto ne stižem da tražim informacije po Zakonu o dostupnosti informacija od javnog značaja, mada sam svestan da bi i od toga bila slaba vajda). Dosadilo mi njegova demogagija, recimo. Imaš li ti da kažeš nešto o navedenom, jesam li nešto slagao, da li je nešto glupo, nelogično...? Hajde, javi se s takvom nekom analizom, šta ja mogu što Čedomir Petrović više ne piše, a i njemu si pripisao jednom ranije opsednutost, iako ti je na VIP listi!?

Dakle, ako pričaš o tuđoj patologiji, pozabavi se najpre činjenicama!
boris975 boris975 14:16 16.07.2011

Re: Dokle vise?

sa tobom se moram složiti, zaista je neverovatno koliko taj čovek izaziva pažnje da se o njemu malo, pa malo piše i da se o svakoj njegovoj rečenici koju kaže komentariše. I da, vrlo je simptomatično da jedni te isti ljudi o njmu pišu!
zipo_64 zipo_64 14:17 16.07.2011

Re: Dokle vise?

negroponte
Zaista je neverovatna opsednutost ovdasnjih blogera likom Aleksandra Tijanica (Srdjan Mitrovic,Filip Mladenovic,Jaksa Scekic...).O kakvoj patologiji je ovde rec?Ili mozda je samo u pitanju jednostavno nemoc.

Aleksandar Tijanic je dobar sluga svih gospodara. Ima sposobnost da oseti kada treba promeniti stranu, neunistiv.
RTS je javni servis (tradicionalno)vlasti u Srbiji. On je to doveo do savrsenstva. Ne bi me zacudilo da ostane na povrsini i ako dode do neke promene vlasti.
Ljudi su verovatno ljubomorni, zavidni iako negove vrline i momentalni polozaj uvlaci Srbiju u sve veca sranja.

Hansel Hansel 14:20 16.07.2011

Re: Dokle vise?

boris975
sa tobom se moram složiti, zaista je neverovatno koliko taj čovek izaziva pažnje da se o njemu malo, pa malo piše i da se o svakoj njegovoj rečenici koju kaže komentariše. I da, vrlo je simptomatično da jedni te isti ljudi o njmu pišu!

Pa kad očigledno nema ko drugi. I tebi predlažem da se pozabaviš time šta se piše i šta on govori (i radi). Ja se ne bavim njime, već sam rekao.

Ako treba da pojasnim, jedina validna diskusija je diskusija argumentima i o argumentima.
Hansel Hansel 14:35 16.07.2011

Re: Dokle vise?

zipo_64
Aleksandar Tijanic je dobar sluga svih gospodara.

Ljudi su verovatno ljubomorni, zavidni iako negove vrline i momentalni polozaj uvlaci Srbiju u sve veca sranja.

Na ovome u prvoj rečenici ja stvarno ne znam ko bi mu normalan mogao zavideti.
Meni se čak čini da je on ubeđen da nije sluga, on sigurno misli da je samo svoj i da je u dilovima s njima bar ravnopravan, što možda na neki način i jeste tačno.

Ali, kao što rekoh, ma koliko je teško poverovati, tema bloga nije on lično.
freehand freehand 16:53 16.07.2011

Re: Dokle vise?

negroponte
Zaista je neverovatna opsednutost ovdasnjih blogera likom Aleksandra Tijanica (Srdjan Mitrovic,Filip Mladenovic,Jaksa Scekic...).O kakvoj patologiji je ovde rec?Ili mozda je samo u pitanju jednostavno nemoc.

Neki bi da budu kalifi umesto kalifa, to je nedvojbeno.
Ali meni je interesantnija patologija onih koji osećaju potrebu da to drevno i nimalo bespomoćno mitološko biće srpske medijske scene - brane?!
Kakve su to Verterovske duše, bogobojažljiva i hipersenzitivna srdašca?
Mis'im, jeste malobrojan, to ga čini ranjivim; te je trebalo omogućiti mu da oko sebe okupi kabinetsku savetničku ekipu u sastavu Bulatović-Nalić-DragiAcoTomić.

Mada nije nemoguće da momci i sad rade, honorarno.
To ne bi bilo najluđe što smo u Ustanovi Srbija doživeli.
ivon.i ivon.i 18:53 16.07.2011

da ..

mi je znati tko briše moje komentare ?!!?

Hansel Hansel 18:59 16.07.2011

Re: da ..

Gde su bili ti koji su obrisani?! Ja nisam, sigurno. Kada su napisani? (Pošto sam počeo da čuvam s vremena na vreme blog, možemo da ih vratimo nekako, makar citatom? Da li je sigurno da je stranica učitana cela?)
EDIT: Da, mislim da nedostaje onaj "ja bih vas odmah banovala", ne znam da li još neki. Ako mi neko nije upao na nalog, a ne bih rekao, onda je to mogla jedino moderacija.
ivon.i ivon.i 19:36 16.07.2011

Re: da ..

potpuno si u pravu, sigurno nedostaje i taj pomenuti..ne kapiram zbog čega.
moj komentar bio je samo i jedino replika na njegov - (po običaju) grub i pun psovki - komentar.
i, onda meni kec iz vladanja, a ja se toliko trudim da budem najbolja u školi.
žaliću se učiteljici..

freehand freehand 19:44 16.07.2011

Re: da ..

ivon.i
potpuno si u pravu, sigurno nedostaje i taj pomenuti..ne kapiram zbog čega.
moj komentar bio je samo i jedino replika na njegov - (po običaju) grub i pun psovki - komentar.
i, onda meni kec iz vladanja, a ja se toliko trudim da budem najbolja u školi.
žaliću se učiteljici..


Izvini na indiskreciji - a ko je ON?
ivana23 ivana23 20:19 16.07.2011

Re: da ..

Hansel
Gde su bili ti koji su obrisani?! Ja nisam, sigurno. Kada su napisani? (Pošto sam počeo da čuvam s vremena na vreme blog, možemo da ih vratimo nekako, makar citatom? Da li je sigurno da je stranica učitana cela?)EDIT: Da, mislim da nedostaje onaj "ja bih vas odmah banovala", ne znam da li još neki. Ako mi neko nije upao na nalog, a ne bih rekao, onda je to mogla jedino moderacija.


Ovaj stoji (postojano) malo uzbrdo
ivon.i ivon.i 21:11 16.07.2011

Re: da ..



odgovor freehandu..

down, down

ivon.i ivon.i 21:13 16.07.2011

Re: da ..



objašnjenje Ivani23 :
stoji postojano (i malo uzbrdo), al' to sam ja malopre..nova, skraćena verzija.
ivon.i ivon.i 21:18 16.07.2011

Re: da ..

Izvini na indiskreciji - a ko je ON?


zaboravila, srećom ..majke mi mille!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana