Sex

'Back To Black'

angie01 RSS / 19.06.2011. u 15:19

amywinehouse300.jpg

Sve je pocelo tako, sto su se meandrirane recice nekog finog zaboravljenog sveta slivale skoro tri sata sa svih strana na plato ispod Kalemegdana. Licilo je na skupljanje tajnih misionara koji se sastaju pred velikim guruom ocekujuci konacno olaksanje pod pritiskom neizdrzljivog.

Ali ocekivanog iskupljenja nije bilo!

Jer je blek medzik vomen neupotrebjiva i nesposbna da svoj carobni crni soul  glas spusti lekovitom energijom u masu i ukljuci tako potrebnu infuziju!

Umesto carobnice, koja jedino moze da stane u red sa velikanima iz jure, koji jos uvek suvereno vladaju rok scenom, pojavila se nesigurna, zguzvana i uradjena senka, koja nije znala tacno sta sad treba tu da radi, kada ne moze nista i treba joj pomoc !

Malo se teturala, nesto nerazumljivo pricala, izvinjavala, grlila sa bendom, posrtala, pokusavala bezuspesno da iz zamagljenog secanja izvuce neke note i stihove, skripala, mrmljala, istrazivala vrijante loseg zvuka i intonacije, malo bacala mikrofon, brisala nos i kao svi ugrozeni, obavijala samu sebe rukama, pokusavajuci da se zastiti!

Bend i prateci vokali se ponasaju kao da je sve u redu i pokusavaju da pokriju koliko moze- a ne moze, jer su svi tu zbog nje i ma koliko god simpa i dobri bili ovi profesionalci, oni su samo bek ap, a to nije dovoljno!

Potpuni fijasko pune zvizduci i uzvici negodovanja, cuje se i podsmehivanje, jer je pocetna strpljivost pretvorena u nezaustavivi bes prevarenih-njih, skoro 20 000!

Toliko dugo ocekivani concert Amy Winehouse se umesto nezapamcene satsfakcije sladokusaca, pretvorio u nevidjeni fijasko, jer neko nije vodio racuna!

Menadzer o njoj, jer to ocigledno nije spospbna sama, a organizator o publici!

Ako se vec dovela u nedozvoljeno stanje-zasto je menadzr dozovolio da izadje na binu i ponizi i sebe  one koji je vole!?

Ako je vec izasala i pokazala da ne moze nista drugo nego da se blamira, zasto je organizator dozvolio da u tome istrajava!?

Ako je zbog velikih para koje su uzete, sa idejom da ih ne treba vratiti, jer je koncert, ako se ovaj tuzni blamaz  moze tako navati, ipak odrzan-to bi onda bila prevara i pljacka, ne racunajuci deo sa dolaskom, uguravanjem u masu, izgibljenim vremenom i zivcima!

Ili je ovo uracunato uigravanje-sa Bugarskom Rumunijom i slicnima sto se ne racunaju do onih na vip listi, koji nece lako dozvoliti da ih za spostvene pare i ljubav popisavaju sa bine tuzni pajaci, jednako zloupotrbljeni u masineriji biznisa, gde je ugradjeni deo postao vazniji od samog dogadjaja!

A Amy bi neko morao da zbrine- pod hitno, kako se ne bi uskoro pojavio naslov, umesto o losem koncertu, o njenom iznendanom odlasku-jadna Ejmi, eto, nije mogla da se otgne porocima-od licemerja te vrste stize se sigurno samo do jedno te istog zagartovanog kraja!



Komentari (287)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 11:33 20.06.2011

Re: Vec sam pisala

bacati flase, pa to je divljastvo.
Pa, sad, ako su pune...
angie01 angie01 11:35 20.06.2011

Re: Vec sam pisala

to mora i za vreme koncerta izmedju pesama.


a da patentiras ti ovaj pristup!?


nisu oni rekli da je izlecena za 7 dana- nego da je izlecena i spremna otisla jos malo da utvrdi-da bude potpuno sejf! Ono -ceking, za svaki slucaj!
sybil sybil 11:43 20.06.2011

Re: Vec sam pisala

nisu oni rekli da je izlecena za 7 dana- nego da je izlecena i spremna otisla jos malo da utvrdi-da bude potpuno sejf! Ono -ceking, za svaki slucaj!

njen muz je to rekao za novine, pre nastupa i izmedju pesama.
rekli su da se izlecila i da je sedam dana pre turneje otisla u rehab. e, sad go figure, meni izgleda da su ovi oko nje greedy.
angie01 angie01 11:44 20.06.2011

Re: Vec sam pisala

angie01 angie01 11:50 20.06.2011

Re: Vec sam pisala

NNN



antioksidant antioksidant 12:21 20.06.2011

.

Some money went to Vysotsky, the rest was distributed amongst this circle.
angie01 angie01 12:50 20.06.2011

Re: .

antioksidant



Lullaby Of Birdland
G r o f G r o f 12:49 20.06.2011

pukla...

Malo ljudi ide na koncerte da sluša muziku. Ide se na dogadjanje i da se bude deo dogadajanja. Dogadjanja je bilo, deo toga su bili i pare nazad jok...etto..
A Amy...jao što je pukla.
Umetnici su po difaultu malo puknuti...kažu.
angie01 angie01 12:58 20.06.2011

Re: pukla...

Malo ljudi ide na koncerte da sluša muziku. Ide se na dogadjanje i da se bude deo dogadajanja.


bilo zamisljeno kao mali festival-svi se radovali, centar svega-Amy! svi okolo ponosni sto su deo te magije!

ispalo da je gurnuta bolesna na scenu i da su prodavali ranu umesto mesecave prasine,...doduse bio tu neki prah!

He Can Only Hold Her
NNN NNN 13:15 20.06.2011

Re: pukla...

centar svega-Amy
Pored Moby-ja?
(gde ide ovaj svet? )
angie01 angie01 13:24 20.06.2011

Re: pukla...

Pored Moby-ja?


to je taj jaz medju generacijama!:)))

halo bre-jos ispalo da je Moby tamponirao debakl tzcaritzce!

evo, da ne kazes,...!
G r o f G r o f 16:20 20.06.2011

Re: pukla...

ispalo da je gurnuta bolesna na scenu i da su prodavali ranu umesto mesecave prasine,...doduse bio tu neki prah!


Angie, nije bila bolesna nego olešena.
Takav joj bio horoskop.
Organizatori su djubrad, to je jasno.
Uopšte mi nije jasno kako ne postoji mehanizam zaštite potrošača od ovakvih slučajeva.
Npr, da organizator izgubi licencu ako prevari publiku ili nešto slično.
angie01 angie01 20:42 20.06.2011

Re: pukla...

Uopšte mi nije jasno kako ne postoji mehanizam zaštite potrošača od ovakvih slučajeva


postoji, sacu vam kazem besplatni broj-0800 103 104
mrdax mrdax 13:04 20.06.2011

Rock and Roll

To je to ljudi, rock and roll.
angie01 angie01 13:29 20.06.2011

Re: Rock and Roll

To je to ljudi, rock and roll.


e brate, onoliko konzumirala, a evo tek sad otvorila oci!

I told you i was trouble
mrdax mrdax 14:00 20.06.2011

Re: Rock and Roll

angie01
To je to ljudi, rock and roll.


e brate, onoliko konzumirala, a evo tek sad otvorila oci!

I told you i was trouble


Unfortunately, this UMG-music-content is not available in XXXXX because XXXX has not granted the respective music publishing rights.
Sorry about that.


e brate, onoliko konzumirala, a evo tek sad otvorila oci!


bolje kasno nego nikad
sybil sybil 14:22 20.06.2011

Re: Rock and Roll

Unfortunately, this UMG-music-content is not available

Da li je to:

angie01 angie01 14:23 20.06.2011

Re: Rock and Roll

this UMG-music-content is not available


ne otvara ti se link?

ja probala-radi!


bolje kasno nego nikad


znas sta- lose bi bilo da sam ranije- to bi znacilo da je onoliko fenomenalnih koncerta imalo ovakav epilog!
ivon.i ivon.i 20:04 20.06.2011

angie..

..sve i da ste u pravu - a pročitala tekst, razložan i razuman, plus oko pola komentara - deluje mi suviše grubo.
mislim, mnogo ste se ostrvili, taman da je svako slovo tačno, a jeste.
dal' da kažem kako je ona meni te noči bila da se čovek nad njom rasplače.
da, zgužvana. iznutra i spolja.tuga jedna velika.
svbobo svbobo 20:26 20.06.2011

Re: angie..


ivon.i
..sve i da ste u pravu - a pročitala tekst, razložan i razuman, plus oko pola komentara - deluje mi suviše grubo.
mislim, mnogo ste se ostrvili, taman da je svako slovo tačno, a jeste.
dal' da kažem kako je ona meni te noči bila da se čovek nad njom rasplače.
da, zgužvana. iznutra i spolja.tuga jedna velika.

da,ti si to lepo formulisala i svaka reč je na pravom mestu!
p.s.
Zamolio bih pripadnike oštećenih iz udruženja građana pod nazivom "kuka i motika" da pročitaju ovo što je ivon napisala i razmisle o tome koliko je zapravo lako na pristojan način formulisati svoje viđenje i stav po pitanju određenih dešavanja,pojava...bez korišćenja teških reči!
angie01 angie01 20:32 20.06.2011

Re: angie..

mislim, mnogo ste se ostrvili


vidi duso-tako moja tante zapocinje, kad joj padnu ocnjaci-

je l ti citas uopste sta pisem?

a jos svo vreme ponavljam u replikama, pa je l si ubola bar jednu?

halo bre sestro slataka- pa ja sve vreme podvlacim:

dal' da kažem kako je ona meni te noči bila da se čovek nad njom rasplače.
da, zgužvana. iznutra i spolja.tuga jedna velika.


i TO se ne prodaje umesto koncerta, to se uvije u plahtu da niko ne vidi i odvede negde da se zastiti i leci i to nije r'n'r, koji ovi neotvorenog treceg oka ne razumeju, a kamo li histori!
angie01 angie01 20:37 20.06.2011

Re: angie..

da,ti si to lepo formulisala i svaka reč je na pravom mestu!



svbobo


a ti si se bar zadrz'o malo duze ovde i jos pogresno pristupio slucaju zoja-koji je tako ocigledan-samo ga ti nisi primetio- a nisi procitao da ja sve vreme upravo TO i kazem-hebo onda tvoje komentare, ako nisi uklavirio sta sam rekla, pa jos ucitavas nepotrebno ono sa kukama & motikama,... eno lepo sam nacratala u odgovoru ivoni-ako je to posle svega za tebe uopste dovoljno!
zoja444 zoja444 20:39 20.06.2011

Re: angie..


da,ti si to lepo formulisala i svaka reč je na pravom mestu!
p.s.
Zamolio bih pripadnike oštećenih iz udruženja građana pod nazivom "kuka i motika" da pročitaju ovo što je ivon napisala i razmisle o tome koliko je zapravo lako na pristojan način formulisati svoje viđenje i stav po pitanju određenih dešavanja,pojava...bez korišćenja teških reči!

kojih teskih reci? jesi li ti uopste citao komentare, narocito koje je pisala angie?
zeni je potrebna pomoc i to pod hitno! vec joj pisu nekrologe zivoj! bruka!
a, to sto se sprdas sa tudjom lovom, pitam se da li bi tako i sa svojom? cisto sumnjam.
zezanje, brate, ludilo! ae se malo uozbilji.
svbobo svbobo 20:55 20.06.2011

Re: angie..

angie01
da,ti si to lepo formulisala i svaka reč je na pravom mestu!



svbobo


a ti si se bar zadrz'o malo duze ovde i jos pogresno pristupio slucaju zoja-koji je tako ocigledan-samo ga ti nisi primetio- a nisi procitao da ja sve vreme upravo TO i kazem-hebo onda tvoje komentare, ako nisi uklavirio sta sam rekla, pa jos ucitavas nepotrebno ono sa kukama & motikama,... eno lepo sam nacratala u odgovoru ivoni-ako je to posle svega za tebe uopste dovoljno!

HEBO!
angie01 angie01 21:07 20.06.2011

Re: angie..

svbobo svbobo 09:06 21.06.2011

Re: angie..

angie01
da,ti si to lepo formulisala i svaka reč je na pravom mestu!



svbobo


a ti si se bar zadrz'o malo duze ovde i jos pogresno pristupio slucaju zoja-koji je tako ocigledan-samo ga ti nisi primetio- a nisi procitao da ja sve vreme upravo TO i kazem-hebo onda tvoje komentare, ako nisi uklavirio sta sam rekla, pa jos ucitavas nepotrebno ono sa kukama & motikama,... eno lepo sam nacratala u odgovoru ivoni-ako je to posle svega za tebe uopste dovoljno!

HEBOTE OVAJ BISER MI JE PROMAKAO!
POGREŠAN PRISTUP SLUČAJU ZOJA!?
SLUČAJ OČIGLEDAN ALI MI NIJE JASNO (što si ti i primetila i napisala-BRAVO-) KAKO I ZAŠTO JA TREBA DA PRISTUPIM TOM SLUČAJU ???
angie01 angie01 09:25 21.06.2011

Re: angie..

KAKO I ZAŠTO JA TREBA DA PRISTUPIM TOM SLUČAJU ???


ako prestanes da vices, da zbrzavas komentare bez da procitas na sta repliciras-mozda i saberes,...samo polako ispocetka procitaj- pa do dosapnute pomoci,...toliko od mene, za ovaj slucaj!
zoja444 zoja444 09:42 21.06.2011

Re: angie..

svbobo

HEBOTE OVAJ BISER MI JE PROMAKAO!POGREŠAN PRISTUP SLUČAJU ZOJA!? SLUČAJ OČIGLEDAN ALI MI NIJE JASNO (što si ti i primetila i napisala-BRAVO-) KAKO I ZAŠTO JA TREBA DA PRISTUPIM TOM SLUČAJU ???


alo, bre! ko si ti da mi lupas ovakve etikete i da vredjas!?
nemoj stvarno da me vuces za jezik.
moras li da mi upropastis bas svaki bogovetni dan?
i tako non-stop!
nema nista zanimljivije na net-u?
cica na sajtu koliko hoces.
samo izaberi.
zoja444 zoja444 09:46 21.06.2011

Re: angie..

angie01
ako prestanes da vices, da zbrzavas komentare bez da procitas na sta repliciras-mozda i saberes,...samo polako ispocetka procitaj- pa do dosapnute pomoci,...toliko od mene, za ovaj slucaj!


angie, ne treba nikakva pomoc svbobu oko "slucaja" zoja.
on sam zna kako to da resi.
veruj mi.

i nije mi jasno kako i zasto ste mene ubacili u celu pricu.
jel to neka vasa interna za*ebancija?
nesto ste se zaigrali.

svbobo svbobo 13:26 21.06.2011

Re: angie..

angie01
KAKO I ZAŠTO JA TREBA DA PRISTUPIM TOM SLUČAJU ???


ako prestanes da vices, da zbrzavas komentare bez da procitas na sta repliciras-mozda i saberes,...samo polako ispocetka procitaj- pa do dosapnute pomoci,...toliko od mene, za ovaj slucaj!

uopšte ne vičem već mi je uključen CAPS LOCK!sve ostalo o čemu ti pričaš mogu okarakterisati kao GLUPOST i ništa više!to je ok?još nešto?
p.s.
AMY - KRALJICA !
svbobo svbobo 13:49 21.06.2011

Re: angie..

zoja444
svbobo

HEBOTE OVAJ BISER MI JE PROMAKAO!POGREŠAN PRISTUP SLUČAJU ZOJA!? SLUČAJ OČIGLEDAN ALI MI NIJE JASNO (što si ti i primetila i napisala-BRAVO-) KAKO I ZAŠTO JA TREBA DA PRISTUPIM TOM SLUČAJU ???


alo, bre! ko si ti da mi lupas ovakve etikete i da vredjas!?
nemoj stvarno da me vuces za jezik.
moras li da mi upropastis bas svaki bogovetni dan?
i tako non-stop!
nema nista zanimljivije na net-u?
cica na sajtu koliko hoces.
samo izaberi.

Oprosti,čitaš li ti sebe uopšte?
Pazi, ja kad čitam ovo imam problem da razumem,onaj ko to čita nema dilemu jer će jbno i nedvosmisleno pomisliti da ja tebe uznemiravam?
Alo "cico",ja ovde samo iznosim svoje mišljenje,ne pišem ti na pvt niti me zanimaš u bilo kom pogledu!Toliko od mene!Pri tome se ne osvrćem na reči koje imaju golemu težinu a upućenu su na moju adresu-ne dotiču me...Srdačan pozdrav!
zoja444 zoja444 14:02 21.06.2011

Re: angie..

svbobo


svboboOprosti,čitaš li ti sebe uopšte?Pazi, ja kad čitam ovo imam problem da razumem,onaj ko to čita nema dilemu jer će jbno i nedvosmisleno pomisliti da ja tebe uznemiravam?Alo "cico",ja ovde samo iznosim svoje mišljenje,ne pišem ti na pvt niti me zanimaš u bilo kom pogledu!Toliko od mene!Pri tome se ne osvrćem na reči koje imaju golemu težinu a upućenu su na moju adresu-ne dotiču me...Srdačan pozdrav!


no comment

angie01 angie01 14:07 21.06.2011

Re: angie..

i nije mi jasno kako i zasto ste mene ubacili u celu pricu.
jel to neka vasa interna za*ebancija?
nesto ste se zaigrali.


sto se mene tice- nemam pojma ko je doticni-nikada ga pre nisam primetila, ovde sam domacica i u tom smislu, kao i uvek, trudim se da svima bude ok, u vasoj komunikaciji mi se ucinilo da postoji neki misaderstendig i nepotrebnog konflikta i na to probala da ukazem-a ostala neshvacena za taj rad od oboje!
angie01 angie01 14:12 21.06.2011

Re: angie..

sve ostalo o čemu ti pričaš mogu okarakterisati kao GLUPOST i ništa više!to je ok?još nešto?


ovako se klinci prepucavaju-pa necu da se upustam, jer ne pripadam toj kategoriji!

vec sam i zoji objasnila- dosli ste kod mene, ja se trudila domacinski da svima bude ok, ucinilo mi se da ste vas dvoje u nekoj pogresnoj komunikaciji i da se ne razumete i probala da to diskretno napomenem i nista vise!


AMY - KRALJICA !


zato sam i napisala blog o njoj!
zoja444 zoja444 14:26 21.06.2011

Re: angie..

sto se mene tice- nemam pojma ko je doticni-nikada ga pre nisam primetila, ovde sam domacica i u tom smislu, kao i uvek, trudim se da svima bude ok, u vasoj komunikaciji mi se ucinilo da postoji neki misaderstendig i nepotrebnog konflikta i na to probala da ukazem-a ostala neshvacena za taj rad od oboje!


ja sam dobila zabranu prilaska i obracanja... na koliko svbobo... 200 - 1000km.
cujem od njega da ima radoznalih i zainteresovanih da se objasni nas "odnos", pa on shodno tome i reaguje. zao mi je angie i izvini sto zloupotrebljavamo tvoje gostoprimstvo. pre pola sata mi je obecao da ako cooliram nista mi se (lose) nece desiti. drzim ga za rec (bar sto se ovoga tice).

ja sam ga jos na prvoj strani muzikom zaustavljala, ali izgleda da je pritisak na njega sa strane bio prevelik. nekome je duzan neka objasnjenja. ali, ne bih ja da se petljam u to. ume on sam sve lepo da objasni kome vec treba. kad hoce.

izvini mentalacu, i ja sam na ivici zivaca. prijatan dan.

edit

eto, svi srecni i zadovoljni... sem mene. losa sreca.
angie01 angie01 17:21 21.06.2011

Re: angie..

eto, svi srecni i zadovoljni


ne znam koji su to svi i zbog cega bi bili srecni i zadovoljni-za sebe sam rekla dokle sam dobacila sto se vas dvoje i vase komunikacije tice, onaj dalje deo sa zabranom prilaska, pritiska na njega od strane nekih i sl-mi je priznajem nejasan i na tvom mestu se ne bi previse zamarala!
man ray loves me man ray loves me 21:19 20.06.2011

prenecu komentar sa guardiana

los koncert?! pa zar im nije imponovalo sto je amy pokusala da svoje hitove otpeva na srpskom?
angie01 angie01 21:38 20.06.2011

Re: prenecu komentar sa guardiana

man ray loves me
los koncert?! pa zar im nije imponovalo sto je amy pokusala da svoje hitove otpeva na srpskom?


cinizam sa popisavanjem!
man ray loves me man ray loves me 21:51 20.06.2011

Re: prenecu komentar sa guardiana

otkud? najobicniji slatki britanski humor... i amy je imala isti do pre nekoliko godina, barem ako gledas stare nevermind the buzzcocks (which i do!)
angie01 angie01 22:00 20.06.2011

Re: prenecu komentar sa guardiana

otkud?


ovako izdvojeno-meni zvuci tako!


ivana23 ivana23 21:36 20.06.2011

***

Ejmi došla trezna, a pevala pijana

Ceo svet od subote veče bruji o beogradskoj blamaži britanske pevačice Ejmi Vajnhaus, deo evropskih koncerata otkazan, menadžeri najavili istragu

Nekoliko 'novih' podataka - ukoliko su tacni...
angie01 angie01 21:49 20.06.2011

Re: ***

Sagor je samo obNjasnio, zasto su dozvolili da ostane na sceni 70 minuta-ako uopste tako pise u ugovoru-jer su pare uzete unapred i sada bi se teze bilo ko od njih istih odrekao!

sta uopste pise o obavezama oraganizatora u odnosu na publiku-npr, jer njoj tih 70 minuta tuzne blamaze-ne znaci nista od obacanja datih od istog tog organizatora!

zastita potrosaca- 0800 103 104-veoma me zanima, da l je bas tako- da ne moraju da vrate pare!

isto je izjavio u nekim novinama, kako niko nije trazio pare nazad- ja licno znam, barem 25 njih koji jesu, a dosta se njih izjasnilo tako i na strani vesti b92!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:19 20.06.2011

Re: ***

Nekoliko 'novih' podataka - ukoliko su tacni...

hehe, sad će da traže i odštetu

enivej, genijalnost ne mora uvek da ide uz self-destructive karakter kao što je ovde slučaj. niko nije manje ili više genije ako se puca u venu ili pije skoč umesto vode. njeni koncerti su uvek lutrija. mislim da je to publika morala da zna. čini mi se da je to ono što ih najviše skenjava - naseli su, poverovali, poželeli da se konačno očistila. kao kad te rođeno dete laže ali ti ipak odlučiš da mu tog nekog puta, kada ti se skoro zakune, poveruješ a on te ispali na najgori mogući način. to je ta vrsta ogorčenosti, s tim što je koštala 40€. mislim, neko sedi 7 dana na rehab-u i kao je clean? c'mon. treba biti glup pa poverovati.
ako je stvarno neko iz naše organizacije doturio alkohol, neka joj plati svaki yebeni peni odštete.

ipak mislim da je Belgrade concert bio test, zato je bio prvi, da ako se izblamiraju tu, spreče katastrofu dalje, na nekim bitnijim mestima. i to se upravo i događa...

a sad, Amy je jadna koliko i svaki drugi ovisnik, bio on genije ili ne. meni je tu menadžer najodvratniji i ova naša organizacija koja nije prekinula koncert.

evo još malo pogleda-na-stvar: http://www.guardian.co.uk/music/2011/jun/20/amy-winehouse-belgrade-gig-valerie

grebostrek.lurker grebostrek.lurker 22:45 20.06.2011

Re: ***

BebaOdLonchara

evo još malo pogleda-na-stvar: http://www.guardian.co.uk/music/2011/jun/20/amy-winehouse-belgrade-gig-valerie


Vise su zanimljivi tamo komentari, svi do jednog misle suprotno od autora koji se ne javlja. Sam tekst je neki cudan PR damage control. Ubedjuje da to nije falsh nego jazz improvizacija i slicni bs. Mda.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:12 20.06.2011

Re: ***

Vise su zanimljivi tamo komentari, svi do jednog misle suprotno od autora koji se ne javlja. Sam tekst je neki cudan PR damage control. Ubedjuje da to nije falsh nego jazz improvizacija i slicni bs. Mda.

ma jasno.
malo je tužno što kad u google ukucaš Amy Winehouse Live dobiješ Belgrade concert, umesto ovo
(ni ovde nije trezna ali je pokupljena)
JJ Beba JJ Beba 00:18 21.06.2011

Re: ***

Vise su zanimljivi tamo komentari, svi do jednog misle suprotno od autora koji se ne javlja. Sam tekst je neki cudan PR damage control. Ubedjuje da to nije falsh nego jazz improvizacija i slicni bs. Mda.

to je neviđena glupost.

kaže lik:
Sure she sings around the tune, but she's always done that – she's a jazz
ali zaboravlja da kaže da je bila around the tune, around the beat, around the harmony. To sigurno nije jazz


i kaže jedan komentator

But I have to let you down Alex - yes, it really was that bad. I was there and you probably weren't as otherwise, you wouldn't be posting questions like 'Was it really that bad".

This is not about good or bad anymore. It is about a woman who needs help!
Everyone wished it was different, the audience was so desperate that they sang her songs without her just pretending she was fine. But she wasn't. And everyone left feeling miserable.

It is true that low wages in Serbia have got nothing to do with her. But there is something else you probably don't understand - she's not a monkey but an artist in trouble. No-one should pay to witness exploitation of a troubled person!


An in-depth analysis of the situation, suggesting ways of helping Amy ratherl than encouraging this behaviour would've been a smarter thing to write about, Alex.
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 07:44 21.06.2011

Re: ***

JJ Beba


kaže lik:
Sure she sings around the tune, but she's always done that – she's a jazz
ali zaboravlja da kaže da je bila around the tune, around the beat, around the harmony. To sigurno nije jazz



Taj je neki bivsi tata iz NME sto je presao u Guardian, sve mi lici da je ekipa producenata koja je napravila Amy zamolila drugara da malo razvodni blamazu.
ivon.i ivon.i 23:18 20.06.2011

negde s početka ..

"Jer je blek medzik vomen neupotrebjiva i nesposbna da svoj carobni crni soul glas spusti lekovitom energijom u masu i ukljuci tako potrebnu infuziju!"


..na to sam mislila, baš odrezano bez milosti !!
a tekst sam pročitala - opet kažem - i vrlo ga dobro razumela.
no mercy for amy.
samo : moralo je ono, trebalo je da, moralo je da..tajrad.

angie01 angie01 07:47 21.06.2011

Re: negde s početka ..

..na to sam mislila, baš odrezano bez milosti !!


sta je tu bezmilosno?

ja i trazim milost za nju!

vec sam ti crtala u prthodnom odgovoru-da se ne ponavljam!
ivon.i ivon.i 10:54 21.06.2011

Re: negde s početka ..

bolje ponovo procitajte ceo tekst !!

angie01 angie01 12:37 21.06.2011

Re: negde s početka ..

bolje ponovo procitajte ceo tekst !!


onaj koji sam napisala???:)))))

u njemu nema ni trunke grubosti prema Amy!

ima zgrazavnja nad zloupotrebom nekog koga treba zastititi-na ovakav nacin!
Neko Iz Mase Neko Iz Mase 01:14 21.06.2011

Shta ste ochekivali

Nisam prochitao ni jedan komentar, ne zelim... niko nema pametnija posla nego da hejtuje Amy! Angie svidja mi se tekst, ali mogla si malo blaza da budesh :) Ochekivao sam neki text od tebe, pa zato i dodjoh. :)

A kao moj komentar evo linka do teksta Biljane Srbljanovic, sve je rekla!

http://pescanik.net/content/view/7089/129/
angie01 angie01 07:52 21.06.2011

Re: Shta ste ochekivali

niko nema pametnija posla nego da hejtuje Amy!


nisam primetila neki hejt prema njoj-moj svakako ne postoji-cak naprotiv!

moj tekst je o nekorektnosti menadzera i organizatora, o zloupotrebi, kada treba ukazati pomoc,...gridi vajrus!


Ochekivao sam neki text od tebe, pa zato i dodjoh. :)



angie01 angie01 08:01 21.06.2011

Re: Shta ste ochekivali

http://pescanik.net/content/view/7089/129/


ovo smo apsolvirali na drugoj strani, sto si ti preskocio!:)))

ono, kad Biljana dramatizuje u kontri!:)))


Re: ovo i ja mislim:
Noćas je Beograd video istoriju, youtube sa "Just Friends" treba

predati u arhiv MSU, da se čuva kao vredan dokument. Mene sve ovo

podseća na "The Last Sitting-u" Bert Sterna, poslednju seansu

fotografisanja Merilin Monro, samo nekoliko nedelja pred njenu fizičku

smrt.


izvini,

ja nisam voajer, narocito ne destrukcije, koju dozivljavam bolno,

ja bih Ejmi zastitila da je takvu ne gledaju, kao i izmucenu Merlin i njen oziljak-jer taj deo nije za publiku, to je intima i to tuzna-kada se neko raspada!

I to bas zato sto je volim!

Ovo gore pretoceno u filozofiju razumevanja genija, naspram skucenosti plebas koji shvata samo cecine sise na izvolte, jer je to pobogu konkretno, a ovo sve vazdusasto treba dokuciti i imati kapacitet, je najobicnije proseravanje!

isto kao kada se desi saobracajka, pa ljudi opkole vozilo i gledaju u krvavog vozaca! Mirno gledaju kako mu krv curi i uzvikuju-jao vidi-to bi bilo to sa prosutim srcem-koje me ne bi zadovoljilo, jer nisam bolesnik!

Secenje Van Gogovog uva je strahota samounistenja jednog bolesnog slikarskog genija i meni bi bilo draze da je neko mogao da ga zastiti od takve samodestruktivnosti u kojoj on toliko pati! To su bila neka druga vremena i okolnosti i ne vidim ni trunku dodirnih tacaka sa Ejminim koncertom!
(ne bi Vinsent bio manji umetnik da nije odsekao uvo- sto je posledica sizofrenicnih stanja, za ciji su triger opet bile izuzetno nepovoljne okolnosti po njega, koje su predugo trajale, a njgov brat Teo, koji mu je jedini pomagao, nije moga sam da ih pokrije-ili nije znao kako!)


menadzer je bio duzan da ne dozvoli da se to ponizenje dogodi-kakva bre istorija, ono je izgubljena, bolesna kraljica gurnuta na binu, nesposobna da odrzi krunu na glavi-iako joj ona pripada!

organizator je bio duzan da spreci, da se ta agonija nastvalja i njena i nasa-to mu je posao, za to je odgovoran!
angie01 angie01 08:22 21.06.2011

Rijaliti tajm!

Oko mene je neki svet svo vreme urlao od smeha i snimao njeno nemusto koprcanje ustreljene srne-kojoj su rekli, da mora da izdrzi tih 70 minuta, ako zeli svoj spokoj i taj mucni rijaliti, gde ona pokusava da se zastiti sopstvenim rukama, ogoljena u svojoj nemoci dok curi rana nije spontani performans za istoriju!

Ako na ovakvu scenu nema potrebnog poteza spustanja zavese i zavijanja ranjenika u plahtu, kako bi ga zastitili-onda smo prsli na osnovnim determinantama!

Koja je onda razlika izmedju formata na pinku, gde se, kada pucaju neki nazovi poznati-notira najveca gledanost,..ono ljudi vole da gledaju kako curi tudja krv!
Atomski mrav Atomski mrav 09:55 21.06.2011

Re: Shta ste ochekivali

A kao moj komentar evo linka do teksta Biljane Srbljanovic, sve je rekla!

http://pescanik.net/content/view/7089/129/



Za mene je bolesno i morbidno uživati u nečijoj samodestrukciji i proglašavati to umetnošću.
JJ Beba JJ Beba 13:13 21.06.2011

Re: Shta ste ochekivali

Ovo gore pretoceno u filozofiju razumevanja genija, naspram skucenosti plebas koji shvata samo cecine sise na izvolte, jer je to pobogu konkretno, a ovo sve vazdusasto treba dokuciti i imati kapacitet, je najobicnije proseravanje!



to što nam citirate i što nam je biljana objasnila je čisto projektovanje.
cela istorija moderne muzike, jezza, r'n'roola puna je opijata, alkohola, mentalnih bolesti: od Čarli Parkera, Besi Smit, Bili Holidej, Art Pepera, Majlsa... name it, preko Dilana koji je vodi medicinsku setru sa sobom da ga roka, preko raznih r'n'roll alkoholičara, šizofreničara, narkomana ...ali lešenje i urokavanje ih ne čini nužno muzičkim bogovima i boginjama.
Ono što njih čini onim što jesu je njihov doprinos muzici, pomaci koji su ostvarili, muzički standardi koje su uveli u svetksu kuturu.

Dizati Amy na taj nivo je prosto smešno a njen muzički nastup nazivati performansima koji uključuju krekovsko češanje, bauljanje i povraćanje je bolesno



man ray loves me man ray loves me 19:21 21.06.2011

Re: Shta ste ochekivali

real good time together...



btw, da li ste znali da je andy w napravio poster za sarajevsku olimpijadu?
JJ Beba JJ Beba 20:39 21.06.2011

Re: Shta ste ochekivali

btw, da li ste znali da je andy w napravio poster za sarajevsku olimpijadu?

za brzo klizanje?

man ray loves me man ray loves me 20:48 21.06.2011

Re: Shta ste ochekivali

da!
Neko Iz Mase Neko Iz Mase 23:07 21.06.2011

Re: Shta ste ochekivali

Aj setite se koliko puta se Janis Joplin raspadala na bini i koliko je koncerata otkazala. Da li to umanjuje sve ono shto je ona uradila? NE! Jim Morrisona da ne pominjem.

angie ja sam kako treba skapirao tvoj tekst, nisam tebe optuzio za hejt. i da nije trebalo da joj bude dozvoljeno da izadje, nije. Mislim i da se jasno videlo da ona ne zeli da bude tu i da je na scenu neko izgurao.

Ali kako god da okrenete celu prichu Amy je Amy zato shto je takva kakva je i takva je godinama. Ovo nije ni prvi, a siguran sam ni poslednji ovakav njen ispad.

Pustite njene pesme, zaboravite beogradski nastup, a za pare ne kukajte to je festival, a ne koncert Amy Winehouse


angie za tebe

angie01 angie01 08:07 22.06.2011

Re: Shta ste ochekivali

Aj setite se koliko puta se Janis Joplin raspadala na bini i koliko je koncerata otkazala. Da li to umanjuje sve ono shto je ona uradila? NE! Jim Morrisona da ne pominjem.


samo sto su to bila neka druga vremena, gde je vecinski deo publike isto tako bio uradjen- ti koncerti su im vise bili zajednicki hepeninzi-Sex, drugs, and R'n'R! To je bio taj talas oslobadjanja, koji je imao i svoj destruktivni deo.
Neko Iz Mase Neko Iz Mase 09:14 22.06.2011

Re: Shta ste ochekivali

angie01
Aj setite se koliko puta se Janis Joplin raspadala na bini i koliko je koncerata otkazala. Da li to umanjuje sve ono shto je ona uradila? NE! Jim Morrisona da ne pominjem.


samo sto su to bila neka druga vremena, gde je vecinski deo publike isto tako bio uradjen- ti koncerti su im vise bili zajednicki hepeninzi-Sex, drugs, and R'n'R! To je bio taj talas oslobadjanja, koji je imao i svoj destruktivni deo.


Vremena su bila druga, ali neshto sumnjam da je bilo previshe treznih i kod Amy na koncertu. No nisam na to ni mislio, nego na to da njihovi ispadi nisu umanjili njihov genij (ko se slaze slaze, a ko ne nek preslusha malo i to), a niti je umanjilo vrednost njihove umetnosti.

I svi da se ne slazete sa Biljanom, makar i samo zato shto je to Biljana, pitanje, "A shta ste ochekivali..." je sasvim na mestu.
Ja ne radim, nisam ni sin bogatih roditelja, platio kartu, nadao se njenom dobrom nastupu, ovaj me nije iznenadio. Sve me je to rastuzilo, ali ako vam zao para, mogli ste sve izvodjache da odslushate... ponavljam to nije bio koncert Amy Winehouse.
angie01 angie01 10:12 22.06.2011

Re: Shta ste ochekivali

nego na to da njihovi ispadi nisu umanjili njihov genij


imam utisak, kao da pricamo u nekim paralelnim sferama!:)))

ne mogu da vidim vezu izmedju posrtanja i problema ove vrste-sa genijalnoscu, a da pri tome priznajem da shvatm i ranjivost i bol i opustenost i potrebu za prelazenjem granica, koji daju neki drugi kolorit, ako me razumes:)))


ja ne vidim da je to ovde slucaj!

niti sam spomenula umanjivanje necije umetnosti!


svi da se ne slazete sa Biljanom, makar i samo zato shto je to Biljana,

ja nemam nikakv problem sa Biljanom, dapace, obicno i ja mislim ono sto ona kaze-u ovom slucaju je malo dramatizovala u kontri, kao sto sam vec rekla i dala 2 puta odgovor na njenu opservaciju!


vecina je dosla zbog Amy- ne verujem da je bilo ko ocekivao tuzno i nista, bez obzira na reputaciju,prvo sto su svi ukljuceni zdusno forsirali njenu pripremljenost-koja nije mogla biti rujnirana za jedno vece, znaci da nije istinita- drugo, za vrhunske izvodjace i profesionalce ne bi trebalo da postoji rizik prevare-znaci, ako dodje do promene okolnosti da je nemoguce odrzati koncert- on se otkaze, sto sada ispada da to nije normalno!?


a za pare,...pa vidi, sto organizatori i mendzment ne pokazu da su cool i siroki, pa su odma iste i uzeli i sada se upinju da dokazu kako je sve u ugovoru ispostovano i nema vracanja-taknuto/maknuto, a za one, zbog kojih je sve TO i od kojih oni zive, ispadaju jadni kada ih pomenu-jer ih apsolutno niko nije ispostovao niti uzeo u obzir!
JJ Beba JJ Beba 12:28 22.06.2011

Re: Shta ste ochekivali

ali neshto sumnjam da je bilo previshe treznih i kod Amy na koncertu.

, platio kartu, nadao se njenom dobrom nastupu


znači, bio si urađen?

sybil sybil 11:24 21.06.2011

Kad vidim koliko je neki divljacki

napadaju pomislim -imala je pravo sto ih je sve ***ebala.
man ray loves me man ray loves me 11:44 21.06.2011

biljana je i sama na sceni

evo ja cu da joj udelim masivan kompliment kao pravi fan tako sto cu da napisem sledece o njoj:

Nisam rok kritičar, niti je ovo prikaz koncerta. Ja ulažem u Amy, tako što kupujem karte, da ima za šta ona hoće. Poslednji put sam je čekala u Parizu, kad je bend sa scene objavio da neće doći. I ovaj put sam kartu uredno kupila, al sad ja nisam došla. Znala sam šta je alhemija i da će se evaporirati. Ko je išao da đuska, taj je promašio događaj. Amy je kometa. Mogla bi si zabosti olovku u srce, prosuti ga preko scene, da li bi te to zadovoljilo? It's only rock and roll, but I like it.


Nisam pozorišni kritičar, niti je ovo prikaz predstave. Ja ulažem u Biljanu, tako što kupujem karte, da ima za šta ona hoće. Poslednji put sam bila u JDPu, ali je bilo truba. I ovaj put sam kartu uredno kupila za Théâtre des Abbesses, ali nisam došla jer sam znala da će biti sranje. Ko je hteo Beketa, taj je promašio dogadjaj. Biljana je boginja. I jedna jako fina i duševna žena. Da napiše nešto, jel bi te to zadovoljilo?
Nisam od onih sitnih duša koje žale pare. Nek ima da ode nedeljom na sladoled u Berthillon, ili ako se nekoliko nas koji razumemo učipi, nek si kupi Crème de la Mer u Bon Marchéu. Art must be beautiful, artist must be beautiful!
angie01 angie01 12:33 21.06.2011

Re: biljana je i sama na sceni

Nisam od onih sitnih duša koje žale pare


a sitne su duse oni koji za svoje pare ocekuju ono sto im je za iste obecano?

neobican pristup!

ako zelim-ja mogu da castim nekog-za sta god mu treba, ako je to ulaganje-dobrovoljno , ako to zelim-ovako je to prevara!

pri tome, Ejmi je tu najvise ostecena i zloupotrebljena i o tome je rec!


sybil sybil 12:52 21.06.2011

Re: biljana je i sama na sceni

sav ovaj hepening zove na velikodusnost, razumevanje, empatiju. mislim, koncert je 35 e, a plata 250 e -koji li je gedzovan to smislio.
angie01 angie01 17:17 21.06.2011

Re: biljana je i sama na sceni

koji li je gedzovan to smislio.


isti taj, koji sada kaze-da nema obavezu prema publici, jer su fakat-po njemu, ispunjeni usovi iz ugovora- gde navodno nema nikakve klauzule gde se stiti publika-zbog koje je valjda i ceo cirkus!

kako god-Amy otkazala turneju, kaze, svesna je svojih gresaka-ko misli da je dobro ulozio-ucinio je odlican potez! Ako nista drugo, ostace ekskluzivni u tom cinu, jer druge zemlje nece dozvoliti takvu mogucnost!

Nemaju tu sirinu razumevanja umetnosti!

svi ostali primitivni i gloopy, jer su ocekivali koncert za pamcenje ili barem neku satisvakciju od tako velike zvede-nek porade na svojim prizemnm razmisljanjima i prestanu da preziru cecu- jer je ona jedina mera za njih-kako je glasila dijagnoza, zbog negodovanja ispoljenog za ovakav ishod!
sybil sybil 06:09 22.06.2011

Re: biljana je i sama na sceni

svi ostali primitivni i gloopy, jer su ocekivali koncert za pamcenje ili barem neku satisvakciju od tako velike zvede-nek porade na svojim prizemnm razmisljanjima i prestanu da preziru cecu- jer je ona jedina mera za njih-kako je glasila dijagnoza, zbog negodovanja ispoljenog za ovakav ishod!

ok je negodovanje tipa -platili a nista. mene nervira ono-mi platili 35 e a plata 250 e. pa mislim kakve ima veze kolika je plata, za to sto je najniza u evropi obratite se onima koje ste birali.
angie01 angie01 07:59 22.06.2011

Re: biljana je i sama na sceni

mene nervira ono-mi platili 35 e a plata 250 e. pa mislim kakve ima veze kolika je plata, za to sto je najniza u evropi obratite se onima koje ste birali.


nije to tako jednostavno Sibila, treba promeniti prvo mentalne sklopove, pa sa njima vizura i standarde-ovde mozes da glasas za koga 'oces, uvek je isti ishod!

i znas kako, kada neko tesko sakupi tih 35,45 jura, jer voli i zeli da vidi svog fejvorita, nije mu bas zameriti da pravi takve usporedbe-sve se vrti oko tih jebenih para- i da kupis knjigu i da odes na putovanje i u pozoriste i na koncert,...mada nesto kada saberem-ovi sto imaju vise, mnogo vise paze i na najmanje svote!
sybil sybil 10:12 22.06.2011

Re: biljana je i sama na sceni

ok, neka budu krivi svi altogether, nema veze.

i znas kako, kada neko tesko sakupi tih 35,45 jura, jer voli i zeli da vidi svog fejvorita, nije mu bas zameriti da pravi takve usporedbe-sve se vrti oko tih jebenih para

meni je to gedzovanski.
angie01 angie01 10:38 22.06.2011

Re: biljana je i sama na sceni

meni je to gedzovanski.


pa hebiga, nije ti gedzovanski sto su organizatori i menadzment odmah te iste prizemne pare uzeli, a i sve ovo organizovali zbog istih, a da ni malo postovanja nisu pokazali prema onima, koji su ih dali iz ljubavi!
sybil sybil 10:45 22.06.2011

Re: biljana je i sama na sceni

angie01
meni je to gedzovanski.


pa hebiga, nije ti gedzovanski sto su organizatori i menadzment odmah te iste prizemne pare uzeli, a i sve ovo organizovali zbog istih, a da ni malo postovanja nisu pokazali prema onima, koji su ih dali iz ljubavi!

to je sasvim druga prica, ne bih da mesam babe i zabe. menadzment je ovde zesce zabrljao. danas je bilo u novinama da ce da pauzira jako dugo, ide u rehab na duze vremena. mozda joj je ovo wake up call......
angie01 angie01 10:57 22.06.2011

Re: biljana je i sama na sceni

to je sasvim druga prica,


samo je TO prica!



mozda joj je ovo wake up call......


sta, ovi sto su je gurnuli na scenu i drzali 70 minuta-zbog gedzavih para, to nisu videli i ranije!


danas je bilo u novinama da ce da pauzira jako dugo


pa kazem, ne verujem da postoji publika, koja bi da ulaze u genija na ovaj nacin! Sto ne znaci da ne razume, ne saoseca i ne zeli da pomogne-bas iz postovanja prema izuzetnom, ako ne i zbog najobicnije ljudskosti!
sybil sybil 11:21 22.06.2011

Re: biljana je i sama na sceni

samo je TO prica!

tebi jeste, meni nije. slazemo se da se ne slazemo valjda. niti cu ja tebe ubediti u svoje, niti ces ti mene.
sta, ovi sto su je gurnuli na scenu i drzali 70 minuta-zbog gedzavih para, to nisu videli i ranije!

znali su, hteli su da uzmu pare, to je jasno.
angie01 angie01 11:26 22.06.2011

Re: biljana je i sama na sceni

tebi jeste, meni nije.



pa ja kazem o cemu je ovaj blog i branim se od zamene teza!

jer da je tacno ovo drugo-mogla je ladno da odrzi sve koncerte, sa istim rizikom i istim performansom i da sve potencijalne primitivne ljubitelje nje i njene umetnosti svrstamo u dobrovoljne ulagace-pa makar se sve po nju zavrsilo tragicno!

azdaja sita, publika otvorenih vidika- a Amy na putu za vecnost,pustena kao istroseni pajaco!
JJ Beba JJ Beba 12:43 22.06.2011

Re: biljana je i sama na sceni

znali su, hteli su da uzmu pare, to je jasno.

a gle ovo

otkazala celu turu i
." She has also allegedly refused to collect her performance fee from the Belgrade concert."
idiiiii
a beogradska publika?



"She's going away and this time it could be for years," a source told the paper. "Enough's enough."
zoja444 zoja444 13:50 22.06.2011

Re: biljana je i sama na sceni

JJ Beba


ja imam sve jaci utisak, da ona licno nema ni filera od svih tih para. finansije joj verovatno vodi neko od porodice, ili neki savetnik, advokat. posle ce biti, potrosile se pare na ovo i ono. nema vise.

zelim joj stvarno ozbiljan oporavak. znam da je kod alkohola potrebna dozivotna apstinencija, a kod droge barem 5 god da je uopste ne koristi.

mlada je, ima sve preduslove da se izvuce.

a, ko je uzeo pare od koncerta ako ih ona nece, to je vec drugo pitanje.
zalosno je sto se barem nije izvinila Bg publici.
ovako je ostao gorak ukus u ustima.
JJ Beba JJ Beba 15:46 22.06.2011

Re: biljana je i sama na sceni

imam sve jaci utisak, da ona licno nema ni filera od svih tih para. f

ma meni je potpuno jasno da se njoj to ne radi. videlo se - izgledala je potpuno nezainteresovano, kao da je s marsa pala, nije jebavala publiku 100% kao da je nije bila svesna, kao da je neko tera da radi to zašta je dovedena. podvlaćim dovedena.
Ali beogradska publika nije platila kartu za cirkus Adrija i italijansku mečku več za koncert ljudskog bića , za koncert najvećeg umetničkog dometa kakav i treba da bude koncert čije karte koštaju 45, 37 i 35 evra; koncert pevačice / umetnice ( da se ne ljuti biljana koja ima na desetine miliona prodatih nosača zvuka i na desetine muzičkih nagrada.
Dakle, ceo ovaj skandal ima veze samo sa njenim menadžmentom, PR službom i roditeljima koji su kreirali situaciju za koncert kao da je sve ok, mesecima, danima puštali informacije koje su zavarle njene poštovaoce da je sposobna za tako nešto, sobzirom da dolazi i da je 12todnevna turneja zakazana i objavljena, karte u pretprodaju prodate. dakle svima je bilo servirano da će koncert biti regularan, da će ona biti regularna....što bi neko sumnjao u to?
ipak, koncerti su otakazani jedino je beogradka publika neviđeno zajebana- em je prisustvovala neviđeno odvratnom činu degradacije jednog ljudskog bića, tim gore što je mlada žena...ono što smo videli je sve samo ne umetnost, performans, ono je bilo totalno posrnuće, em niko publici neće da vrati pare sada kada je sve puklo kada je tura otkazana.

i još nam kažu da je Ejmi navodno odbila honorar
a njen sekjuriti? njen PR?, njen menadžment?
bljaaaaaaaak

zalosno je sto se barem nije izvinila Bg publici.
ovako je ostao gorak ukus u ustima.


apropo toga izgleda da se nama neviđenim zločincima niko neće izviniti.
jedino ne znam šta ćemo sa onom publikom iz regiona: bilo je ljudi iz hrvatske, BiH, Slovenije. izgleda da smo svi tutokopletu zločinci i da ne zaslužujemo izvinjenje

edit

avo još malo današnjih vesti
angie01 angie01 18:45 22.06.2011

hebote- koji "humor"!

molim pogledajte klip!

ovde

poreds silnih uvreda koje je uputila-pre svega onolikom mladom svetu na Kalisu-na koji se svi hilarijus smeju, komicarka se cudi, pa ko normalan je Amy i gurnuo onakvu na scenu, a onaj glavati kaze-pa to je Srbija!

ovde se organizator ogradjuje da im nije bilo dozvoljeno da je vide pre izlaska???-al su je videli posle,..znaci, ostaje njen menadzer!

koji grupnjak!-bljak!
Atomski mrav Atomski mrav 22:44 22.06.2011

Re: hebote- koji "humor"!

komicarka

Znači, tako Sybil izgleda?
angie01 angie01 23:02 22.06.2011

Re: hebote- koji "humor"!

Znači, tako Sybil izgleda?



Sibila nije u tom fazonu-kao prvo, nije zla i svakako ne bi podsmesljivo, nedopustivo vredjala publiku i zemlju-narocito kada treba njoj da se izvinu!


Dragan Sutanovac bi mogao da trazi javno izvinjenje!
sybil sybil 06:03 23.06.2011

Re: hebote- koji "humor"!

Atomski mrav
komicarka

Znači, tako Sybil izgleda?

ti bi sad mogao meni da se izvinis. napisao si nepodnosljivu glupost, o uvredi da ne govorimo.

sybil sybil 14:05 23.06.2011

Re: hebote- koji "humor"!

http://www.e-novine.com/mobile/srbija/srbija-tema/48196-Treba-nahraniti-plutonijumom.html

mrav et al.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana