Ljudska prava| Religija| Život

Otvoreno pismo papi Benediktu XVI

Jelica Greganović RSS / 15.06.2011. u 10:06

vedrana-naslovna2.jpgVedrana Rudan piše otvoreno pismo papi Benediktu XVI:

Dragi Papa!

Ne bih Vas gnjavila da nisam dobila otkaz. Bilo je ovako. U petak u 21.30 zazvonio mi je mobitel. Urednik Nacionala. ?! Smrzla sam se. Znala sam što me čeka ali zašto ovaj put? Nije bio precizan, rekao je da mi se zahvaljuje na suradnji, da je većinski vlasnik Nacionala gospodin Harald von Seefried “konzervativan”,  nešto o “vrijeđanju vjerskih osjećaja” ili tome slično, njemu je žao, pa me lijepo pozdravio.

 Danas je ponedjeljak. Tri dana i tri noći ne spavam, ne jedem, vrtim u glavi svoje tekstove, a onda skužim, gospodin Harald von Seefried je gospodar moga života vrlo kratko…Jes! Zadnji tekst. Tu leži problem. Vi ne čitate Nacional zato moram citirati samu sebe. “Papa je samo čelnik zločinačke organizacije koja dvije tisuće godina ubija, krade, siluje i budalama koje sve to plaćaju obećaje carstvo nebesko.” I još sam dodala da bi Vas trebalo strpati u Haag.

 Doduše, za Index sam bila preciznija, rekla sam da biste tamo trebali odsjesti u lošijoj ćeliji od one u kojoj je Mladić jer su i Vaši zločini veći. Mislila sam na zapovjednu odgovornost, nisam čula da ste nekoga osobno ubili, opljačkali hrvatski budžet ili silovali dječačića u Bostonu. To su činili i čine Vaši dečki.

Di sam pogrišila? Da li Katolička crkva krade, vara, laže, manipulira, obmanjuje… Imate milijune koje ne namjeravate udijeliti sirotinji kojoj obećajete plaću, socijalno i zdravstveno tek kad krepa od gladi. Sveti Oče, na nogama nosite crvene prada cipele kakve sam i ja namjeravala sebi  kupiti ako poživim i ostanem raditi u Nacionalu.

 A vidite me danas! I mene cipele na nebu čekaju. Sveti Oče, što je moj grijeh moj preveliki grijeh? Sjetite se koliko su Vaši velečasni diljem svijeta potucali nevine dječice, koliko je ljudi pobijeno u križarskim ratovima, koliko su neke pape imale dječurlije… A naši popovi, to možda ne znate, u ovoj sirotoj zemlji u kojoj stotine  tisuća ljudi ostaje bez posla, grade dvere od oniksa, na Trsatu ne izdaju račun kad prodaju gipsanu Majku Božju…

Da tako nešto učini ženica koja radi u trafici držala bi glavu u kontejneru čitav dan a ne samo kad odradi smjenu. A to što sam napisala da biste morali u Haag, ako mislite da sam pretjerala sjetite se da ste Vi osobno, Vaša Milosti,  tako pišu svi svjetski mediji, štitili pedofile u svojim redovima, selili ih iz župe u župu kao da silovanje djece nije zločin, po meni za u Haag, nego otkačeni način opuštanja neprihvatljiv zlobnim nevjernicima.

 Sveti Oče! Ovo me ne može opravdati ali ću Vam ipak napisati. Najprije je moja izjava glede Vaše Svetosti izašla na Indexu. Nećete vjerovati, 841 ljudi je napisalo da im se moje teze sviđaju. Provjerila sam. Nitko od njih nije dobio otkaz. Mislite da je to fer?

Doduše, jedno dvije stotine ljudi je u komentarima napisalo da sam kurvetina, da me treba j….., spaliti, raskomadati, ali to su  katolici pa im opraštam. I na mom fejsu su me mnogi pohvalili. Ne, nemam ja toliko rodbine. Vaša Čistosti! Ovako bez posla, osjećam se k’o peder na Splitskoj rivi. U pooomooooć!

Čitam ovih dana kako ste jednu ciganku koju je Berlusconi namjeravao potjerati u p….m……., neka Vam prevedu, pogladili po licu pa je zato Berlusconi neće dati umlatiti. Suze su mi na oči došle. Zato Vam, Vaša Premilosti, i pišem. Moj gospodar Harald von Seefried, naši mediji pišu, “po nacionalnosti Nijemac”, kao da je to bitno, dao mi je otkaz čim je postao vlasnik Nacionala i moje sudbine.

 Ja Vas molim da Vi, naravno uz Božju pomoć, učinite nešto da mi gore spomenuti gospodin istom brzinom i plati ono što mi je ostao dužan. Nadam se da ne očekujem previše od Vas, Sveti Oče.

Hvaljen Isus i Marija, Vedrana Rudan

P.S. Duguju mi 11.000 kuna.

 

http://www.rudan.info/otvoreno-pismo-papi-benediktu-xvi/


Komentari (180)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelica Greganović Jelica Greganović 10:07 15.06.2011

Da se razumemo,

potpisujem.
antioksidant antioksidant 10:12 15.06.2011

Re: Da se razumemo,

Jelica Greganović
potpisujem.

i ja
prodali su se za 1 000 kuna
stvarno nitkovi
Sepulturero Sepulturero 10:45 15.06.2011

Re: Da se razumemo,

antioksidant
Jelica Greganović
potpisujem.

i ja
prodali su se za 1 000 kuna
stvarno nitkovi


Па шта? Исто се догађа у Србији, случај таблоида Ало, па ником ништа. Нешто нисам приметио да је овде на блогу неко много протествовао.
krkar krkar 14:46 15.06.2011

Re: Da se razumemo,

Па шта? Исто се догађа у Србији, случај таблоида Ало, па ником ништа. Нешто нисам приметио да је овде на блогу неко много протествовао.


Slučaj ALO je, sa oproštenjem, hiljadu puta gori!

Izvinjavam se unapred samom sebi i ostatku sveta što branim to ulično smeće najgore - ali princip je ipak princip.

Dakle, ALO, tiskovina u stranom vlasništvu, pisala je nešto što se Njegovom Svedrštvu Borisu nije svidelo. Te je onda Boris javno za-nešto (zavapio/zapretio... o ovome ćemo posle(dakle Boris je javno izjavio da ne može medij u stranom vlasništvu da ima mišljenje različito od Borisovog.

Na što je (strani) vlasnik te gnusne tiskovine smenio lice koje se predstavljalo kao glodur informativnog lista ALO.

Šta ovo govori:

1. U Srbiji nema slobode medija

2. Predsednik se meša u sve i svašta mimo svojih ovlašćenja

ajde, ovo nit' je novo nit je najgore od svega u ovoj državi. Ali ima još:

3. Činjenica da je strani vlasnik u nejerovatno kratkom roku smenio glodura koji nije po volji Samodršcu ukazuje na protivzakonitu spregu "nezavisnog medija u stranom vlasništvu" i šefa države.


Što, naravno, ni jedno telo u ovoj državi nikad nije istražilo (nemojmo još i ovo na nejaka pleća sirotog Šabića).

A kako se ta sprega ostvaruje? Preko kriminalnih radnji. Ili Tadić može vlasnicima gnusne tiskovine ALO da uzme pare - ili da im onemogući da ih prave (ili oboje). Naravno, svi koje to zanima znaju da sve te radnje, ti načini i ta sprega idu preko predsednikovih najbližih saradnika koji mogu da make or break svaki medij uskraćivanjem reklama ili neplaćanjem realizovanih.

Ali koga briga. Važno je da Srbija napreduje sveudilj. I da je većina Serbstva Vaskolikog zauzeta produktivnim i korisnim aktivnostima kao što su raspredanje Velikog Brata i Stepinca.

samodakazemnesto samodakazemnesto 15:22 15.06.2011

Re: Da se razumemo,

da se razumemo, I JA!
samodakazemnesto samodakazemnesto 15:23 15.06.2011

Re: Da se razumemo,

ubishe nas komparacije...
samodakazemnesto samodakazemnesto 15:42 15.06.2011

Re: Da se razumemo,

hoces reci da "strano vlasnistvo" drKti pred Borisom? MLOOOGO SMO JAAAKI!
Hansel Hansel 16:07 15.06.2011

Re: Da se razumemo,

krkar

A možda se Boki samo požalio zajedničkim "poslodavcima"? Mislim, imamo dovoljno razloga da pretpostavimo da dešavanja u politici nisu slučajna, zar ne?

A sad, pricipijelno, najozbiljnije pitam (mada će možda da vam izgleda skroz tupavo, možda stvarno nešto nije u redu s mojom percepcijom institucije predsednika države, ma ko on bio. Meni je sasvim legitimno da svako, pa i predsednik države može da iznese stav o nečemu i ne bih odmah to kvalifikovao kao mešanje u predmet davanja mišljenja . Dakle, ako predsednik ćuti, rekli bismo da je k'o engleska kraljica, da se ne meša u svoj pos'o; ako pak nešto kaže - što je rekao. Ne znam je l' mu Ustavom ograničena sloboda govora?

Potpuno je druga stvar šta zaista (ne) radi, kojim metodama, što je ugušeno, verovatno i njegovom zaslugom normalno kritičko mišljenje i što je ono koje se još u medijima može videti kao kritičko, zapravo izgleda kao eksces, i verovatno zato i postoji - da obesmisli kritiku. Valjda je iz ovog jasno šta mislim, ali, možda sam se zarazio nekim virusom, ne znam, u ovom citatu ne vidim problem sam po sebi, još je novinar nemačkog lista sugestivno postavio pitanje (možda je intervju naručen?!):
ALO - Tadiću, no pasaran!
Evo šta je „Frankfurter algemajne cajtung“ pitao Tadića i šta je on odgovorio.
- Vaše angažovanje za saradnju Srbije sa Hagom je u zemlji kritikovano od strane nekih nacionalističkih medija, pre svega od strane tabloida „Alo!“, koji zastupa ekstremističke pozicije. Te novine se nalaze u vlasništvu „Ringiera“ i „Axel Springera“. Ne smeta li investitorima politička klima u zemlji?
- Nažalost, neki investitori koji investiraju u srpske medije ne vode previše računa o političkim i socijalnim posledicama svojih aktivnosti. Ali, profit ih interesuje. Mene to veoma brine. Tokom devedesetih godina, kada smo se borili protiv Miloševićevog režima i bili izloženi mnogobrojnim pretnjama tadašnjih vlastodržaca, gajio sam iluziju da ce se u Srbiji izgraditi proevropsko razmišljanje čim bude došlo do demokratizacije medija i čim stigne strani kapital. Danas smo suočeni sa apsurdnom situacijom da mediji koji se nalaze u vlasništvu investitora iz EU i partnerskih zemalja, u ovom slučaju iz Nemačke i Švajcarske, spadaju u nosioce antievropskog duha u Srbiji. To je potpuno paradoksalno – odgovorio je Tadić.
Juče nismo uspeli da proverimo na osnovu čega je novinar „Cajtunga“ Mihael Martins izveo zaključak da je „Alo!“ „ekstremistički list“?
http://www.alo.rs/politika/39193/Tadicu_no_pasaran

samodakazemnesto samodakazemnesto 16:48 15.06.2011

Re: Da se razumemo,

Tokom devedesetih godina, kada smo se borili protiv Miloševićevog režima i bili izloženi mnogobrojnim pretnjama tadašnjih vlastodržaca,



oooon se borio???
ivon.i ivon.i 18:46 15.06.2011

Re: Da se razumemo,

amodakazemnesto

Re: Da se razumemo,
Tokom devedesetih godina, kada smo se borili protiv Miloševićevog režima i bili izloženi mnogobrojnim pretnjama tadašnjih vlastodržaca,



oooon se borio???


uze mi sve reči !!
Hansel Hansel 18:53 15.06.2011

Re: Da se razumemo,

samodakazemnesto
oooon se borio???

Boris, to smo svi mi; tj. svi mi smo Boris!
samodakazemnesto samodakazemnesto 22:12 15.06.2011

Re: Da se razumemo,

ma,kako on to nonsalantno provuce,ahahahahaaha...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:04 16.06.2011

Re: Da se razumemo,

krkar
U Srbiji nema slobode medija

Da je ovo napisao čova koji nije u mogućnosti da napiše blog, pa da razumem, ali to nije slučaj!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 03:07 16.06.2011

Re: Da se razumemo,

Jelica Greganović
potpisujem.


I ja potpisujem.

Ne svidja mi se Rudenkino merenje zlocina, ko je veci, a ko manji. Jedina razlika je u direktnom i indirektnom izvrsavanju.
ljuboten ljuboten 07:07 16.06.2011

Re: Da se razumemo,

Slučaj ALO je, sa oproštenjem, hiljadu puta gori!

Izvinjavam se unapred samom sebi i ostatku sveta što branim to ulično smeće najgore - ali princip je ipak princip.

Dakle, ALO, tiskovina u stranom vlasništvu, pisala je nešto što se Njegovom Svedrštvu Borisu nije svidelo. Te je onda Boris javno za-nešto (zavapio/zapretio... o ovome ćemo posle(dakle Boris je javno izjavio da ne može medij u stranom vlasništvu da ima mišljenje različito od Borisovog.


Žalim one koji mogu da uporede muke srpskog Predsednika koje ima sa nedokvakanim narodom, gde najveću krivicu snose obrazovani no nedovšeni ljudi, sa zlom katolikče crkve i njenih poglavara koje vekovima traje je stvarno prava ludost. Pa upravo čitajući obrazovane Srbe ovde na Blogu odlučio sam da se ne preselim u Beograd. Mentalno zdravlje im je zabrinjavajuće, jer ne znaju šta ne znaju, od onoga što mnogo znaju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:30 17.06.2011

Re: Da se razumemo,

ja ne potpisujem, ne zato sto sam fan ratzija (ratzi nazi), nego zato sto vidim sta radi rkc po palestini - hrani, skoluje i leci par miliona ljudi; a drugari iz ozbiljnih neprofitnih organizacija (dakle ne poput ideoloski instruiranih kao sto su vecina njih sto funkcionisu u srbiji, pa i hrvatskoj, kad smo kod toga) mi govore da je slicno tome, zahvaljujuci izmedju ostalih i katolickim svestenicima, u zemljama centralne amerike, indijskog potkontinenta... katolicki popovi neguju ponekada taj prozelitizam (u krajnjoj meri, svi moramo prihvatiti hrista), ali kada iskontrolisu ovaj kompleks, mogu biti sasvim pristojni ljudi. ova zena koju ste ispotpisivali sve to previdja iz ne znam kojih razloga.

neiskreno je da kazete da ovo nije protiv vere, sasvim je jasno da je prica antiverski pir. okej sada, xxi vek je, moze svako da prica sta hoce, ali okej je da budete i iskreni i kazete sta vam stvarno smeta, sta prezirete. pritom ja stvarno ne vidim bilo sta liberalno u ovoj prici. liberal je covek koji je potpuno slobodan od predrasuda i open-minded je, a ova prica je zaslepljena ideoloskim predrasudama do te mere da sve prsti. kada se resite ideologije i postanete iskreni freethinker, javite se da procaskamo.
princi princi 06:34 17.06.2011

Re: Da se razumemo,

liberal je covek koji je potpuno slobodan od predrasuda i open-minded je, a ova prica je zaslepljena ideoloskim predrasudama do te mere da sve prsti.

Срџ,
mikimedic mikimedic 08:37 17.06.2011

Re: Da se razumemo,

pridruzujem se princiju.
maca22 maca22 15:49 17.06.2011

Re: Da se razumemo,

Srđan Fuchs
jova zena koju ste ispotpisivali sve to previdja iz ne znam kojih razloga.

Jer njeno okruzenje vapi za otrezenjenjem u tom smislu?
Filip2412 Filip2412 02:27 18.06.2011

Re: Da se razumemo,

kada se resite ideologije i postanete iskreni freethinker, javite se da procaskamo.
Svako za sebe misli da je freethinker, ko ovde misli da nije?

nema veze sa temom, samo da primetim....
libkonz libkonz 10:12 15.06.2011

Kad sam na TV-u video

onolike snajperiste po zgradama i neviđeno obezbeđenje, pomislio sam: ko ovome papi može bilo šta verovati. Zatim odlazak na poklonjenje zlikovcu Stepincu! Nikad mu ne treba dozvoliti dolazak u Srbiju!
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:16 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

poklonjenje zlikovcu Stepincu!

Ne, ne, varaš se, ja koliko sam videla najnovija saznanja on uopšte nije bio zlikovac, čak dapače, dagušče i dalabud, to je bio vrlo fin i human čovek. Neshvaćen, naravno.
dr.wagner dr.wagner 10:54 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

...dan

Jelica Greganović
Ne, ne, varaš se, ja koliko sam videla najnovija saznanja on uopšte nije bio zlikovac, čak dapače, dagušče i dalabud, to je bio vrlo fin i human čovek. Neshvaćen, naravno.


-Nove istine su u modi ... netko hvali Stepinca , a netko "pakuje" Titu

-Najnovija istraživanja govore kako je i bitka na Kosovu završila 0:0
... istina , Turci su zabili u produžetcima ... , ali novi istraživači
se kunu da je Onur igrao rukom

-Što bi kazao Gibonni ... "Sve po potrebi , kako se namisti ... "


Wagner
mrdax mrdax 10:55 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

onolike snajperiste po zgradama i neviđeno obezbeđenje, pomislio sam: ko ovome papi može bilo šta verovati.


Jeste da Bog o svemu odlucuje ali nije lose imati ni neprobojna stakla na papamobilu i snajperiste na zgradi i operativce u publici.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:59 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video


Jeste da Bog o svemu odlucuje ali nije lose imati ni neprobojna stakla na papamobilu i snajperiste na zgradi i operativce u publici.


Naravno, tu dolazimo i do pitanja: Ako bog postoji, zašto crkve imaju gromobrane?
mlekac mlekac 11:05 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

Jelica Greganović

Jeste da Bog o svemu odlucuje ali nije lose imati ni neprobojna stakla na papamobilu i snajperiste na zgradi i operativce u publici.


Naravno, tu dolazimo i do pitanja: Ako bog postoji, zašto crkve imaju gromobrane?

Ponekad ni to ne pomaze!
Ako se otvori linak, ovo je slika bastice napravljene na mestu jedne crkve koja je izgorela zato sto ju je, bas na Bozic 2002 pogodio grom!
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:21 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

bas na Bozic 2002 pogodio grom

Hansel Hansel 11:23 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

Jelica Greganović
... tu dolazimo i do pitanja: Ako bog postoji, zašto crkve imaju gromobrane?

Uvek me je zanimalo da li ovo pitanje sugeriše da su crkve suviše daleko od Boga ili da Bog ne postoji (uslovno, može i treća varijanta - i jedno i drugo)? Ili to zavisi od onog ko pita? Molim za razjašnjenje, hvala unapred!
Dawngreeter Dawngreeter 12:31 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

libkonz
pomislio sam: ko ovome papi može bilo šta verovati.


'Riscani.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:43 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

da li ovo pitanje sugeriše da su crkve suviše daleko od Boga ili da Bog ne postoji (uslovno, može i treća varijanta - i jedno i drugo)?

Ima i četvrto, ako bog postoji možda je piroman.
Ili to zavisi od onog ko pita?

Što se mene tiče, zavisi od odgovora.
mikimedic mikimedic 14:02 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

zato sto ju je, bas na Bozic 2002 pogodio grom!


pravoslavni ili katolicki


Hansel Hansel 14:12 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

Jelica Greganović
Što se mene tiče, zavisi od odgovora.

Haha, retorički (i logički) vrlo zanimljivo, da suština pitanja zavisi od odgovora...

Šta bi rekla kad bi ti neki teolog rekao da se Bog ne meša u zakone koji vladaju u prirodi, osim izuzetno?

Naravno, bilo bi zanimljivo šta o tome misle oni koji crkve grade... možda znaju da su grešni? A možda bi odgovorili da drugačije ne bi dobili građevinsku dozvolu!
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:41 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video


Šta bi rekla kad bi ti neki teolog rekao da se Bog ne meša u zakone koji vladaju u prirodi

Kako se ne meša kad je on prirodu napravio? Zar ne?
mlekac mlekac 15:08 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

mikimedic
zato sto ju je, bas na Bozic 2002 pogodio grom!


pravoslavni ili katolicki




Pa, posto je snimak iz Bw, Miki, pogodi koji oni slave...
samodakazemnesto samodakazemnesto 15:26 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

bog je stvorio darvinovog majmuna.
Hansel Hansel 15:34 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

Jelica Greganović
Kako se ne meša kad je on prirodu napravio? Zar ne?

E, pa pogledaj pod deizam i teizam, ima tu raznih struja...
predatortz predatortz 17:08 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video


Naravno, tu dolazimo i do pitanja: Ako bog postoji, zašto crkve imaju gromobrane?


Ako Bog postoji, nije ćorav pa da ne vidi šta rade popovi ( ovi i oni...). Gromobran je tu neophodan!
elis elis 17:33 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

predatortz

Naravno, tu dolazimo i do pitanja: Ako bog postoji, zašto crkve imaju gromobrane?


Ako Bog postoji, nije ćorav pa da ne vidi šta rade popovi ( ovi i oni...). Gromobran je tu neophodan!


Skuckah neki dan ovu crticu potaknut jednom Ratzingerovom izjavom:

I to smo konačno dobili priliku zaključiti - Papa je balija!
Kako drugačije nazvati čoveka koji Boga percipira kao entitet koji može biti skrajnut, gurnut u zapećak pritiskom sekularizacije? Iz ove Papine bojazni promalja se činjenica da ovaj gospodar dogme Boga doživljava na način na koji su ga doživljavali prepredeni, raščupani dečaci medivijalnog doba - kao vremešnog, zabrađenog čiku čija je protežnost omeđena njegovim telom.
No, ovaj i ovakav Papa, čovek koji, neugasivim, demonskim porivom vođen, želi da sebe prometne u gospodara vere, ta on i ne može drugačije primiti Tvorca. Jer njemu, osionom i hvastavom, upravo smeta i na celibatinizirani kurac ide svaka pomisao da prostor njegove kanonizirane duše ispunjava išta drugo osim njega samog.
Strašna je i razdiruća ta dihotomija. Bez Boga nema Pape, no što je više promisli o Bogu prisutno u Papi, to je manje Pape. Kako će nesrećni Ratzinger tu podvojenost razrešiti, ne znam. Samo mogu reći, nek' mu je Bog na pomoći.
Amin
crvenokossa crvenokossa 17:33 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

Za "ne daj bože"
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:28 15.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

pravoslavni ili katolicki

Mislim da je to svejedno, vlasnik firme je isti, samo su šalterski radnici podeljeni u dva sindikata.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:11 16.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

elis
Skuckah neki dan ovu crticu potaknut jednom Ratzingerovom izjavom:
I to smo konačno dobili priliku zaključiti - Papa je balija!Kako drugačije nazvati čoveka koji Boga percipira kao entitet koji može biti skrajnut, gurnut u zapećak pritiskom sekularizacije? Iz ove Papine bojazni promalja se činjenica da ovaj gospodar dogme Boga doživljava na način na koji su ga doživljavali prepredeni, raščupani dečaci medivijalnog doba - kao vremešnog, zabrađenog čiku čija je protežnost omeđena njegovim telom.No, ovaj i ovakav Papa, čovek koji, neugasivim, demonskim porivom vođen, želi da sebe prometne u gospodara vere, ta on i ne može drugačije primiti Tvorca. Jer njemu, osionom i hvastavom, upravo smeta i na celibatinizirani kurac ide svaka pomisao da prostor njegove kanonizirane duše ispunjava išta drugo osim njega samog.Strašna je i razdiruća ta dihotomija. Bez Boga nema Pape, no što je više promisli o Bogu prisutno u Papi, to je manje Pape. Kako će nesrećni Ratzinger tu podvojenost razrešiti, ne znam. Samo mogu reći, nek' mu je Bog na pomoći.Amin

Reč "balija" označava glupog, neukog muslimana. Koliko je meni poznato, sa njenom upotrebo se počelo tokom 19. veka, kada su neophodne reforme u Osmanlijskom sultanatu naišle na otpor od strane balkanskih muslimana (naročito u vilajetu Bosna), te su Osmanlije tu reč za njih upotrebile.

"Kako drugačije nazvati čoveka koji Boga percipira kao entitet koji može biti skrajnut, gurnut u zapećak pritiskom sekularizacije?"
Verovatno je bolji izraz "nevernik", ali sumnjam da se Benediktu takva izjava omakla, pre će biti da je govorio o antiteizmu, napadima na crkvu itd.
Filip2412 Filip2412 04:01 16.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

Jelica Greganović

Jeste da Bog o svemu odlucuje ali nije lose imati ni neprobojna stakla na papamobilu i snajperiste na zgradi i operativce u publici.


Naravno, tu dolazimo i do pitanja: Ako bog postoji, zašto crkve imaju gromobrane?
Crkve su ljudi napravili a ne Bog. Ne treba Boga i crkve dovoditi u vezu tek tako, bez ikakvih dokaza
ljuboten ljuboten 07:49 16.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

-Najnovija istraživanja govore kako je i bitka na Kosovu završila 0:0
... istina , Turci su zabili u produžetcima ... , ali novi istraživači
se kunu da je Onur igrao rukom

-Što bi kazao Gibonni ... "Sve po potrebi , kako se namisti ... "




Zar i Vi mudri Wagneru?!
Naravno da su se ostatak turske vojske, zajedno sa ranjenicima koji su mogli da jašu, povukli sa bojišta. No, na celom terenu do Jedrena kji su osvojli posle Maričke bitke nisu više imali nikakvog protivnika. Naprotiv, preživela vlastela se već predavala - kneginja Milica je udala svoju ćerku Oliveru da bude četvrta žene novog cara Bajazita, a njen sin Stefan je prišao turskoj vojsci, kasnije se proslavio kao vitez u više ratova na strani Turske, kao onog kod Angore (danas Ankare) protiv Tatara, a ksnije sa svojih 5.000 konjanika ratovao je i protiv hrišaćanske vojske. Tako je cela vlastela postala najmoćniji kadar turske imperije. Dvesta godina je na carskom dvoru staro srpski jezik bio službeni jezik. Srbi su postali paše, visoki veziri i veziri. Pa zar Vam nobelovac Pamuk liči na Azijata?! Ne, u pitanju je slovenska krv, slovenski gen.
Upravo sve porobleme što još uvek imaju sve države koje su bile u sastvau turske imperije, naravno i celi Bliski Istok i Severna Afraika, duži se tome što smo mi ostaci naroda, znači kmetsvo, sirotinja i u matrijalnom no i u mentalnom pogledu. Zato je, pak, Turska danas najmoćnija država.
Pa uprvo je to razlog što su Slovenci i Hrvati u SFRJ zahtevali da im ne šefuju Srbi, jer njihova vlastela u okviru Habsburšek carevine, jedno vreme Češke carevine, kasnije Austrougraske monarhije, bila je ramnopravna sa vlastelom Germana i ostalih Slovena.
libkonz libkonz 09:48 16.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

pravoslavni ili katolicki


Mislim da je to svejedno

Nije!
spadalo92 spadalo92 13:51 17.06.2011

Re: Kad sam na TV-u video

Zatim odlazak na poklonjenje zlikovcu Stepincu!


Kako srpski dobrovoljac sa Solunskog fronta može biti zlikovac?

buba_truba buba_truba 10:13 15.06.2011

Vedrana ćesarica!

Papa je samo čelnik zločinačke organizacije koja dvije tisuće godina ubija, krade, siluje i budalama koje sve to plaćaju obećaje carstvo nebesko.

I ja potpisujem. Žena Genije!
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:17 15.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

Imate milijune koje ne namjeravate udijeliti sirotinji kojoj obećajete plaću, socijalno i zdravstveno tek kad krepa od gladi.
mlekac mlekac 10:30 15.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

Jelica Greganović
Imate milijune koje ne namjeravate udijeliti sirotinji kojoj obećajete plaću, socijalno i zdravstveno tek kad krepa od gladi.


Zasto mi to zvuci poznato? Nevezano za papu...
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:32 15.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

Zasto mi to zvuci poznato? Nevezano za papu...

Pa, religije mahom obećavaju život tek posle života.
mlekac mlekac 11:06 15.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

Jelica Greganović
Zasto mi to zvuci poznato? Nevezano za papu...

Pa, religije mahom obećavaju život tek posle života.

More, ajd' religije, nego poceli i ovi nasi politicari... (pod 'nasi' mislim na teritoriju bivse SFRJ)
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:16 16.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

buba_truba
Papa je samo čelnik zločinačke organizacije koja dvije tisuće godina ubija, krade, siluje i budalama koje sve to plaćaju obećaje carstvo nebesko.

Čovek je sa pravom dao otkaz ovoj ženi. Kada već piše, i za to je plaćena, onda je za očekivati da temu obradi sa više interesa i znanja. Da joj nije dao otkaz, upravo vlasnik bi bio budala koja sve to plaća.
spadalo92 spadalo92 05:14 16.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

srdjazlopogledja
buba_truba
Papa je samo čelnik zločinačke organizacije koja dvije tisuće godina ubija, krade, siluje i budalama koje sve to plaćaju obećaje carstvo nebesko.

Čovek je sa pravom dao otkaz ovoj ženi. Kada već piše, i za to je plaćena, onda je za očekivati da temu obradi sa više interesa i znanja. Da joj nije dao otkaz, upravo vlasnik bi bio budala koja sve to plaća.


Naravno da je budala. Sa njenim odlaskom otišla je i gomila čitalaca, a sa gomilom čitalaca i gomila kuna. A "Nacional" živi od kuna, kaj ne? A kad u biznis počnete unositi emocije, postajete gubitnik, kaj ne i to?
ljuboten ljuboten 07:57 16.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

Papa je samo čelnik zločinačke organizacije koja dvije tisuće godina ubija, krade, siluje i budalama koje sve to plaćaju obećaje carstvo nebesko.

I ja potpisujem. Žena Genije!


I Isus iz Nazareta je bio Genije.
Ipak, za 2000. godina smo napredovali. Vedranu neće je razapeti na krstu, niti spaliti na lomači. Ma da još uvek ima mnogo takvih koji bi to hteli da urade, naročito Papa i njegovi mnogobrojni ljuborukci.
sonja.m sonja.m 11:59 16.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

srdjazlopogledja
buba_truba
Papa je samo čelnik zločinačke organizacije koja dvije tisuće godina ubija, krade, siluje i budalama koje sve to plaćaju obećaje carstvo nebesko.

Čovek je sa pravom dao otkaz ovoj ženi. Kada već piše, i za to je plaćena, onda je za očekivati da temu obradi sa više interesa i znanja. Da joj nije dao otkaz, upravo vlasnik bi bio budala koja sve to plaća.




srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:36 16.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

spadalo92
Naravno da je budala. Sa njenim odlaskom otišla je i gomila čitalaca, a sa gomilom čitalaca i gomila kuna. A "Nacional" živi od kuna, kaj ne? A kad u biznis počnete unositi emocije, postajete gubitnik, kaj ne i to?

Pa zavisi kakve su to novine, ne znam šta vlasnik želi da napravi, a da to bude profitabilno.
Na pr. ako želi novine sa takvom (Papa, pivo...) sadržinom, izvesno je da će i pored jake konkurencije zaraditi.
No otkaz koji je usledio posle članka, govori da vlasnik želi drugačiji tip glasila.
spadalo92 spadalo92 14:52 16.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

srdjazlopogledja
spadalo92
Naravno da je budala. Sa njenim odlaskom otišla je i gomila čitalaca, a sa gomilom čitalaca i gomila kuna. A "Nacional" živi od kuna, kaj ne? A kad u biznis počnete unositi emocije, postajete gubitnik, kaj ne i to?

Pa zavisi kakve su to novine, ne znam šta vlasnik želi da napravi, a da to bude profitabilno.
Na pr. ako želi novine sa takvom (Papa, pivo...) sadržinom, izvesno je da će i pored jake konkurencije zaraditi.
No otkaz koji je usledio posle članka, govori da vlasnik želi drugačiji tip glasila.


Pa dobro. Neka onda piše o eroziji rečne obale. Sigurno će enormno povećati tiraž.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:01 16.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

spadalo92
Pa dobro. Neka onda piše o eroziji rečne obale. Sigurno će enormno povećati tiraž.

A može vlasnik da otvori i mesto za kurvanje, poput tzv. javnih servisa, ili još transparentnije, nekakav izlog, pa da profit ode u neviđene razmere!
spadalo92 spadalo92 15:27 16.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

srdjazlopogledja
spadalo92
Pa dobro. Neka onda piše o eroziji rečne obale. Sigurno će enormno povećati tiraž.

A može vlasnik da otvori i mesto za kurvanje, poput tzv. javnih servisa, ili još transparentnije, nekakav izlog, pa da profit ode u neviđene razmere!


Ja pišem o novinama i pisanju za novine. Šta se isplati pisati. O čemu vi to...? Izvinite ali stvarno nisam razumeo.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:52 16.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

Ja pišem o novinama i pisanju za novine. Šta se isplati pisati. O čemu vi to...? Izvinite ali stvarno nisam razumeo.

OK, delatnost se zove obaveštavanje. O čemu nas je Rudanka obavestila?
spadalo92 spadalo92 16:41 16.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

spadalo92
Pa dobro. Neka onda piše o eroziji rečne obale. Sigurno će enormno povećati tiraž.

A može vlasnik da otvori i mesto za kurvanje, poput tzv. javnih servisa, ili još transparentnije, nekakav izlog, pa da profit ode u neviđene razmere!
srdjazlopogledja
Ja pišem o novinama i pisanju za novine. Šta se isplati pisati. O čemu vi to...? Izvinite ali stvarno nisam razumeo.

OK, delatnost se zove obaveštavanje. O čemu nas je Rudanka obavestila?


OK, kurvanje spada pod delatnost obaveštavanja. Sada mi je jasnije. Hvala.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:48 16.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

OK, kurvanje spada pod delatnost obaveštavanja. Sada mi je jasnije. Hvala.

U tzv. javnim servisima, da pojasnimo.
spadalo92 spadalo92 17:13 16.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

srdjazlopogledja
OK, kurvanje spada pod delatnost obaveštavanja. Sada mi je jasnije. Hvala.

U tzv. javnim servisima, da pojasnimo.

OK, kurvanje spada pod delatnost obaveštavanja u tzv. javnim servisima. Sada mi je još jasnije. Hvala. Ja sam bio ubeđen da kurvanje ima neke veze sa seksom...

Ivica...Marica...hm...da...Snežana i sedam cipelica...Staklena Pepeljuga u čizmama od sedam milja...da, da...i onaj princ...
samodakazemnesto samodakazemnesto 23:08 16.06.2011

Re: Vedrana ćesarica!

rudanka je spisateljica. znaci,ne mora da obavestava ni o cemu. ili,moze da nas "obavesti" o svojim stavovima,misljenju...
topcat topcat 10:24 15.06.2011

VR

sam nekad čitala sa zadovoljsvom. Bila je drugačija, "osvježenje" na hr-sceni.

Jbg, čovjek je "kvarna roba".

Jelica Greganović Jelica Greganović 10:46 15.06.2011

Re: VR

čovjek je "kvarna roba".

Misliš kvarljiva?
buba_truba buba_truba 10:47 15.06.2011

Re: VR

topcat
sam nekad čitala sa zadovoljsvom. Bila je drugačija, "osvježenje" na hr-sceni.

Jbg, čovjek je "kvarna roba".

Aha, dok sada više nije drugačija?!
krkar krkar 11:17 15.06.2011

Re: VR

topcat
sam nekad čitala sa zadovoljsvom. Bila je drugačija, "osvježenje" na hr-sceni.

Jbg, čovjek je "kvarna roba".



Vedrana Rudan je nakratko bila osveženje. Sad je profesionalna vulgarna krava.

Kvarna, baš lepo rečeno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:22 15.06.2011

Re: VR

Sad je profesionalna vulgarna krava.


Al samo sitnicu da ne zaboravimo, potpisuje se punim imenom i prezimenom pod svaku svoju, makar i vulgarnu reč.
topcat topcat 11:25 15.06.2011

Re: VR

Mislim "kvarljiva".

buba_truba
Aha, dok sada više nije drugačija?!


Dozvoljavam da ne vidimo isto.

Nego, imam mali problem. Koja je tema ovog teksta?
- kritika Rimokatoličke crkve
- kritika pape kao poglavara
- kritika Josepha Aloisa Ratzingera kao osobe
- kritika Kršćanstva
- kritika religije uopće
- problem pedofilije među svećenstvom
- Nacional (senzacional) i neprofesionalnost uredništva
- nepravedna odluka vlasnika Nacionala (u dvije moguće forme: 1. kao dokaz da je papa bulšiter 2. kao dokaz da Nema Boga)
- udar na slobodu mišljenja
- udar na slobodu medija
- prada cipele i dug od 11000kn
- Vedrana Rudan - still standing
- nešto drugo (dopisati)

Need help.

vladimir petrovic vladimir petrovic 11:33 15.06.2011

Re: VR

Krkar
... Vedrana Rudan je nakratko bila osveženje. Sad je profesionalna vulgarna krava.


Ti presudi u fazonu Ničea (Nietzsche), kada je za Žorž Sandovu (George Sand) rekao "da je krava koja piše".

Ja volim krave.
krkar krkar 11:35 15.06.2011

Re: VR

Need help.


Nešto mi je strepnja dublja od nade da bi i Vedrana Rudan umela da objasni detalje svog tadašnjeg trenutnog nadahnuća.
topcat topcat 11:41 15.06.2011

Re: VR

trenutnog nadahnuća.


Je li ovo novi izraz za valung?
buba_truba buba_truba 11:54 15.06.2011

Re: VR

topcat
Mislim "kvarljiva".

buba_truba
Aha, dok sada više nije drugačija?!


Dozvoljavam da ne vidimo isto.

I ja dozvoljavam, šta-više, ubeđena sam da ti u konkretnom slučaju (u i oko Hrvatske) vidiš bolje, ali očekujem i nešto konkretnije od onog što si gore rekla. Ovako mi ostaje utisak da te kosnulo ovo oko Pape i vere, a onda to olako podvedeš pod pokvarila se, a bila je "osvježenje".

Vedrana je uvek bila i lajava i vulgarna - u čemu se iskvarila, kad je prestala da bude "osvježenje"?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:19 15.06.2011

Re: VR

topcat
Mislim "kvarljiva".

buba_trubaAha, dok sada više nije drugačija?! Dozvoljavam da ne vidimo isto. Nego, imam mali problem. Koja je tema ovog teksta?- kritika Rimokatoličke crkve- kritika pape kao poglavara- kritika Josepha Aloisa Ratzingera kao osobe- kritika Kršćanstva - kritika religije uopće- problem pedofilije među svećenstvom- Nacional (senzacional) i neprofesionalnost uredništva- nepravedna odluka vlasnika Nacionala (u dvije moguće forme: 1. kao dokaz da je papa bulšiter 2. kao dokaz da Nema Boga)- udar na slobodu mišljenja- udar na slobodu medija- prada cipele i dug od 11000kn- Vedrana Rudan - still standing- nešto drugo (dopisati)Need help.

Koja je tema ovog teksta?
Sve su to teme.
A reći nekom da je sada profesionalna vulgarna krava je već poznat primer prekomerne i nesrazmerne upotrebe sile.
topcat topcat 12:25 15.06.2011

Re: VR

buba_truba


Strašno me sve ovo potreslo - toliko da sam imala problema s utvrđivanjem teme.

p.s.
neka netko nazove one kancelare, da provjere je li Papa uopće ostao živ, nakon što ga je VR "treskom spustila na zemlju".
topcat topcat 12:38 15.06.2011

Re: VR

Tražiš pomoć, a na kraju pomažeš.
Paradoks.

Sve su to teme.

Možda negdje drugdje, u nekom drugom tekstu.

Ovdje je tema Vedrana Rudan koja je dobila otkaz zbog kretenskog teksta kojim je digla tlak vlasniku tjednika za koji je radila.


A to što je usput oprdila po Crkvi kvazi argumentima na nivou priča o vješticama, koji su trenutno sjeli grupaciji koju ja lično volim nazvati "oni koji imaju problem sa Bogom" je ipak drugi par cipela.

Osobno sam, ima svjedoka, u bezbroj navrata kritizirala licemjerje - pogotovo Rimokatoličke crkve (kao netko tko je odrastao u toj sredini, mislim da dosta dobro poznajem i mentalitet i lokalne priče "za i protiv" ), iznoseći puno konkretnije podatke od histerične Vedrane, kojoj je prašina o tekstu očito postala važnija od teksta samog.


edit:
p.s.
ja sam ovdje
profesionalna vulgarna krava
prvo pročitala profesionalna, a onda tek dio za koji je čovjek, jelte, plaćen.

Vedrana Rudan o licemjeru?
Gimme a break...

A Gospođi dodajte ogledalo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:46 15.06.2011

Re: VR

Need help.

Ne bih ja rekla da tebi treba pomoć
Filip2412 Filip2412 13:39 15.06.2011

Re: VR

A to što je usput oprdila po Crkvi kvazi argumentima na nivou priča o vješticama, koji su trenutno sjeli grupaciji koju ja lično volim nazvati "oni koji imaju problem sa Bogom" je ipak drugi par cipela
Vedrana nije kritikovala Boga nego crkvu. Ima ljudi koji veruju u Boga i takvi nisu uvredjeni.

Inace ja mislim da je verovati u Boga nemoguce ako verujete u Papu, Patrijarha, Crkvu itd. Organizovana religioznost sa svim tim verovanjem u ljude - cinovnike crkve je slicnija komunizmu nego bilo kakvoj duhovnosti.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:43 15.06.2011

Re: VR

neka netko nazove one kancelare, da provjere je li Papa uopće ostao živ, nakon što ga je VR "treskom spustila na zemlju".

Bar to briga nije, ako ga one dečije muke i patnje nisu o zemlju geknule, savest će mu i ovo preživeti. Debela joj kora.
samodakazemnesto samodakazemnesto 15:27 15.06.2011

Re: VR

ona je ista,samo smo se navikli na nju,pa vise ne osvezava....
JJ Beba JJ Beba 15:34 15.06.2011

Re: VR

Koja je tema ovog teksta?
Sve su to teme.

Rudanica nije dobila otkaz zbog Otvporenog pisma papi, on je posledica otkaza, već zbog teksta Papa, pivo, pička

mrdax mrdax 16:07 15.06.2011

Re: VR

vladimir petrovic
Krkar
... Vedrana Rudan je nakratko bila osveženje. Sad je profesionalna vulgarna krava.


Ti presudi u fazonu Ničea (Nietzsche), kada je za Žorž Sandovu (George Sand) rekao "da je krava koja piše".

Ja volim krave.



"Milchkuh mit schönem Stil"

Krava muzara sa finim stilom.
samodakazemnesto samodakazemnesto 16:07 15.06.2011

Re: VR

mozemo li tekst shvatiti kao kritiku jednog drustvenog trenutka sa kreativnim osvrtom spisateljice? nije ona kriva sto su nasi drustveni trenutci satkani od milion od milion zbrdazdola momenata.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:00 15.06.2011

Re: VR

samodakazemnesto
mozemo li tekst shvatiti kao kritiku jednog drustvenog trenutka sa kreativnim osvrtom spisateljice? nije ona kriva sto su nasi drustveni trenutci satkani od milion od milion zbrdazdola momenata.


pishe se trenuci, oprosti, a ne -tci.
samodakazemnesto samodakazemnesto 22:14 15.06.2011

Re: VR

evo ti preporuka k'o kucha! napisala sam prvo trenuci,pa sam se brze -bolje "ispravila". hvala ti!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:07 15.06.2011

Re: VR

samodakazemnesto
evo ti preporuka k'o kucha! napisala sam prvo trenuci,pa sam se brze -bolje "ispravila". hvala ti!


doduse u hrvatskom nema ovog pravila, sad, ako si hrvatica onda opaska nije na mestu, a ako si pak srpkinja, treba da vodish rachuna o jeziku. srpski politichari, izmedju ostalih ruznih stvari koje rade, svakodnevno unistavaju jezik. taj jezik je lep, ima svoja relativno jednostavna pravila, i treba ga negovati.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:36 16.06.2011

Re: VR

Ne mogu da kazem da se uvek i u svemu slazem sa Vedranom, sto je i normalno ... ali je uvek sa odusevljenjem citam. Po vulgarnosti podseca na Peru Lukovica. Ali ga prevazilazi po duhovitosti i inteligenciji...

krkar

Sad je profesionalna vulgarna krava.


I autor ove "mudrosti" licni na Vedranu i Peru. Po vulgarnosti. Jedino sto nema ni trunke njihovog duha i inteligencije...
Spiridon Spiridon 08:30 16.06.2011

Re: VR

Virtuelni Vasilije
Ne mogu da kazem da se uvek i u svemu slazem sa Vedranom, sto je i normalno ... ali je uvek sa odusevljenjem citam. Po vulgarnosti podseca na Peru Lukovica. Ali ga prevazilazi po duhovitosti i inteligenciji...

krkar

Sad je profesionalna vulgarna krava.


I autor ove "mudrosti" licni na Vedranu i Peru. Po vulgarnosti. Jedino sto nema ni trunke njihovog duha i inteligencije...


Vaso, moram javno da ti priznam da si jedan od najopreznijih B92 blogera.
Umece je pohvaliti Peru Lukovica i ne privuci negativne komentare.

Naravno da bi pohvala u Vedraninu korist bez pominjanja Pere u istom tom kontekstu bila blogo-suicidalna stvar.

Svaka cast ... bez zezanja.

Ne mogu da kazem da se uvek i u svemu slazem sa Vedranom, sto je i normalno ... ali je uvek sa odusevljenjem citam. Po vulgarnosti podseca na Peru Lukovica. Ali ga prevazilazi po duhovitosti i inteligenciji...


a ovo je ipak da ne bude zabune




samodakazemnesto samodakazemnesto 09:30 16.06.2011

Re: VR

kuku mene,a ako nisam ni srpkinja,ni hrvatica?
ljuboten ljuboten 10:06 16.06.2011

Re: VR

nešto drugo (dopisati)

Need help.


Vedrana nas lukavo proziva da se pokažemo ko smo i kakvi smo. Da li smo makar na putu ka Oboženju ili smo ostali đavoli koji ako sami ne nanose drugima nesreću (Niče bi rekao: jer su slabi) ono samo vrište što drugi to rade, pa još to dobro naplaćuju.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:45 16.06.2011

Re: VR

Spiridon

Vaso, moram javno da ti priznam da si jedan od najopreznijih B92 blogera.


Hehe Spiro, svako od nas ima svoj nacin da artikulise sopstvene misli. Ja, hvala bogu, niti zastupam neku stranku, niti zivim od ove vrste pisanja pa me nista ne sprecava da kazem sta mislim - bilo koja vrsta straha, pogotovo. Ali se trudim maksimalno da budem objektivan... Evo naprimer:

Pera Lukovic

Nikad mu nisam odricao duhovitost i inteligenciju. Kao sto recimo ni on ni ja nismo to isto odricali Vojislavu Seselju (ovaj drugi doduse duhovitost pokazuje retko). Ono sto Peri zameram ja bavljenje najprizemnijom i najprljavijom dnevnom politikom. I gubitak moralnog kompasa...

Zato pre neki dan kod tebe napisah da su e-Novine (jedna od) sramota Srbije. Pa nije on dobio uzalud nagradu od (etnicki cistog) grada Sarajeva odnosno Silajdziceve vlasti. Zbog objektivnog i nepristrasnog novinarstva? svasta. A pretvaranje e-Novina u privatnu prciju Caneta Subotica je zbilja dno-dna srpskog profesionalnog novinarstva. Nema tu ni "p" od profesionalnog ni "n" od novinarstva...

Evo naprimer, kao postovalac Emira Kusturice, ja se iskreno nadam da ce ih on nauciti pameti na sudu ... ako u Srbiji postoji nezavisni zakon i sud. Ali mi to opet ne smeta da se smejem onoj slici na kojoj je Kusturica sa konjem i potpisom Kusturica(desno). Stos je jednostavno genijalan...

Vedrana Rudan

Kao sto rekoh jos duhovitija i inteligentnija od Pere. Pise i ona o dnevnopolitickim temama ali na nacin NEZAVISNOG INTELEKTUALCA (a ne na nacin stranacke prisipetlje kao Pera). U njenim tekstovima uzivam (bar u vecini onih koje sam procitao).

Ali to ne znaci da se svime slazem. Recimo sasvim mi je normalno da u jednom ozbiljnom listu (ne citam Nacional pa ne znam da li on u te spada) ne moze bez sankcija da se objavi tako nesto kao "zlocinacka katolicka crkva" ili "papa, picka etc". Pa valjda je i normalno da mi to smeta ... inace bih se osecao vrlo licemerno buduci da sam se i sam ovde zestoko bunio protiv naziva "zlocinacka srpska pravoslavna crkva" (Blog B92: Sirenje verske netrpeljivosti i cenzura?). Da ne bude zabune, sebe smatram ateistom i smatram da obe crkve mogu i trebalo bi da budu kritikovane. Ali ne takvim recnikom - bar ne u ozbiljnim medijima. Pa Vedrana Rudan takvim recnikom protiv crkve ne bi mogla da pise ni u Spiegel-i ili TIME-u. Oni koji se za tu vrstu slobode novinartva zalazu ne bi trebalo da se zalazu za ulazak u EU - nego u neku EKU (evropsku komunisticku uniju)...

Ne mislim naravno da bi Peru i Vedranu trebalo zabranjivati i kaznjavati (osim kad je nedvosmisleno jasno da se radi o prekrsajima zakona kao u slucaju Kusturice ... ili slicnih sirenja teskih lazi, uvreda, mrznje etc.). Ali forma u kojoj oni pisu je na granici prihvatljivog za jedan ozbiljan informativno-politicki medijum. Za pozoriste je vec ok...
ljuboten ljuboten 14:46 16.06.2011

Re: VR


Sad je profesionalna vulgarna krava.



I autor ove "mudrosti" licni na Vedranu i Peru. Po vulgarnosti. Jedino sto nema ni trunke njihovog duha i inteligencije...


Inteligentan je, no za razliku od Vedrane i Pere nema priliku da se iskaže (da ispovraća svoju muku kao oni) pa je frustriran.I najmanje kuče oštro laje ako je vezano.
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 22:34 16.06.2011

Re: VR

VR:
Hrvatima za sreću trebaju samo tri p? Papa, pivo, pička.

bloger:IdaMala_prosvjednic
a Hrvaticama za sreću trebaju samo 3 k. K***c, karijera i kredit.
ne nužno tim redom.


...samo varijacija na tekst iz Nacionala!...Vedrani svaka čast,još jednom dokazala da ima muda, a o muškim šovinističkim koji je ne trpe ne treba trošiti reči......
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:53 17.06.2011

Re: VR

samodakazemnesto
kuku mene,a ako nisam ni srpkinja,ni hrvatica?


pa, pricas srpski, pretpostavljam da imas i srpske papire, mozda ovo ili ono poreklo (vidju, crnogorsko), znaci da si srpkinja crnogorskog porekla (serbian montenegrene), znaci moras nas pravopis da postujes, a ne ovaj hrvatski.
princi princi 06:22 17.06.2011

Re: VR

Сине, Васке и Спиридон! Историја исписана братском крвљу и врцавим провинцијским духом. Као Дуле Савић и Зоран Филиповић, као Раде Савић и Сребренко Репчић, као Ленон и Макартни, као Џегер и Ричардс, као Јустин Поповић и Николај Велимировић, као браћа Бајић, као нокат и месо- дует снова. Боже, хвала ти!
eli.lacrosse eli.lacrosse 10:27 15.06.2011

Franci Blašković & Predrag Lucić

Za one koji još uvek nisu videli & čuli:

mlekac mlekac 10:32 15.06.2011

Re: Franci Blašković & Predrag Lucić

eli.lacrosse
Za one koji još uvek nisu videli & čuli:



Ja nisam.
Vidim, stare vrednosti (mislim na Francija i Predraga) i dalje se dobro drze.
sesili sesili 10:32 15.06.2011

Vedrana

E, OVA žena ima m... a ne Jelena Karleuša! Nekada je, za moj ukus, malkice vulgarna, ali ovo...
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:33 15.06.2011

Re: Vedrana

Fakat.
ljuboten ljuboten 14:57 16.06.2011

Re: Vedrana

E, OVA žena ima m... a ne Jelena Karleuša! Nekada je, za moj ukus, malkice vulgarna, ali ovo...


Ukusi se stiču, uče. Inače ne bi morala britanska kraljica da nosi crni luk u džepu, umesto da ga jede radi očuvanja zdravalja. No, još uek nismo se dogovrili da je taj miris prijatan.
Vedrana samo govori istunu koliko su ljudi u najvišim institucijama licemerni i pokvareni. Pa zar prema njima treba birati reči?! Nema vulgarnih reči koje te Sotone ne zaslužuju, a i mi barem da ih čitamo kada sami ne smemo da ih kažemo niti napišemo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana