Eksperimenti u blogovanju

Nataša Kandić, čemu?

vladimir petrovic RSS / 07.06.2011. u 19:52

Sa zakašnjenjem sam pregledao Njujork Tajms, da bih se veoma iznenadio kada sam u (jučerašnjem) uvodniku tog dnevnika, koji ima milionsko čitalaštvo, ne samo u SAD već i širom sveta, video naslov - THE SHAME OF SERBIA.

Štrecnulo me nešto, pitajući se o čemu se sada radi.

A onda sam video da ga je napisala Ms. Nataša Kandić, razglabajući o slučaju generala Ratka Mladića i njegovom izručenju Hagu.

Za mene je ta afera sa Mladićem, kako-tako, privedena kraju. Bilo je propusta, moglo se to uraditi ranije, ali bolje ikada nego nikada. Uglavnom je taj čin Srbije pozitivno primljen u svetu. Sam Njujork Tajms je pre nekoliko dana pozdravio hapšenje  Mladića, doduše uz prekor da „Srbija sve radi pod pritiskom", ali uz izraženo zadovoljstvo što je najzad Mladić u Hagu.

A onda dolazi ovaj članak sa ubitačnim naslovom Ms. Nataše Kandić, naslovom velikim kao vrata.

 

Quo vadis Ms. Nataša Kandić?

Pretpostavljam da sada sedite u vašoj rezidenciji, ispijate limunadu na tanku slamku i likujete, smejući se u ogledalu, kako ste uspeli da čak u tako poznatom Njujork Tajmsu proturite članak u kome, reklo bi se, zagovarate da Srbiju i dalje treba držati na stubu srama, naslovom u stilu: Kartaginu treba razoriti! (Carthago delenda est).

Naknadno vidim da je tekst tog spornog članka „Srpska sramota" objavljen i na srpskom.

Ja izbegavam da pišem blogove na političke teme, ali ovom prilikom nisam mogao da na ovaj način ne protestujem -  prvenstveno protiv naslova. Moglo je da se kaže sve što se htelo reći i na ispravniji način. 

Zna se da su naslovi važni, odnosno da je forma kako nešto saopštavate svetu važnija od same sadržine. Siguran sam da mnogi koji vide naslov THE SHAME OF SERBIA neće ni čitati tekst, ali će videti da  nastojanja iz nedavnih proteklih vremena - da je sve što dolazi iz Srbije sramotno, još nisu postala prošlost. Zato reagujem.

Ne bih voleo da popijem kafu sa Ms. Natašom Kandić. Ne bi mi prijala.

Atačmenti



Komentari (681)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sybil sybil 08:42 08.06.2011

Re: Sta je to Natasa Kandic

Atomski mrav
kako moze ta vajna intelektualka da opravdava 9.11. a da bude protiv bin ladena koji je mastermind?

Ko kaže da opravdava? To ti je kao kad bismo posmatrali bombardovanje Srbije isključivo od 24.3.1999. ne razmišljajući o svemu što se događalo ranije a uticalo je da se bombardovanje dogodi...

da, vidis, kako se toga nisam setila. nato je iz cistog mira srusio nekoliko zgrada i pri tome pobio nekoliko hiljada civila, 300000 civila bese.
Atomski mrav Atomski mrav 08:51 08.06.2011

Re: Sta je to Natasa Kandic

da, vidis, kako se toga nisam setila. nato je iz cistog mira srusio nekoliko zgrada i pri tome pobio nekoliko hiljada civila, 300000 civila bese.

Ne kontaš ti šta hoću da kažem, a nije ti ni prvi put...
sybil sybil 08:57 08.06.2011

Re: Sta je to Natasa Kandic

Ne kontaš ti šta hoću da kažem, a nije ti ni prvi put...

gilty as charged.
dragan7557 dragan7557 15:15 08.06.2011

Re: Sta je to Natasa Kandic

srbi su napravili toliko zlocina po okruzenju da su zasluzili da nestanu sa lica zemlje i treba im baciti atomsku bombu ili bar pobiti nekoliko hiljada. sta sad velis junace?



Svak ko je u stanju da napiše ovo gore je za lečenje u najbližoj psihijatrijskoj ustanovi zatvorenog tipa.

cerski
sybil sybil 15:39 08.06.2011

Re: Sta je to Natasa Kandic

Svak ko je u stanju da napiše ovo gore je za lečenje u najbližoj psihijatrijskoj ustanovi zatvorenog tipa.

cerski

cerski, vi uopste niste razumeli poentu mog teksta, ja to nisam htela da kazem. ja sam htela da kazem da je logika glupace koja opravdava 9.11. time sta USA radi po svetu primenjena na Srbiju glasi:posto su Srbi pravili zlocine po okolini, treba baciti bombu na kalenic pijacu u subotu ujutru, pobiti nekoliko hiljada neduznih i -to se sad opravdava time sta je Srbija radila po okruzenju.

Domazet Domazet 18:28 08.06.2011

Ja stvarno ne razumem shta ti...

sybil
ja sam htela da kazem da je logika glupace koja opravdava 9.11. time sta USA radi po svetu primenjena na Srbiju glasi:posto su Srbi pravili zlocine po okolini, treba baciti bombu na kalenic pijacu u subotu ujutru, pobiti nekoliko hiljada neduznih i -to se sad opravdava time sta je Srbija radila po okruzenju.

...imash toliko protiv Srdje Popovice pa ga prozivash ovako muchki i na kvarno!?

BTW, nije Suzan opravdavala 9/11 vec je ukazala na neke od mogucih uzroka. Tvrdnja da svaka akcija radja reakciju nije opravdanje reakcije. Nego Fizika za pochetnike...
sybil sybil 01:48 09.06.2011

Re: Ja stvarno ne razumem shta ti...

Domazet

sybilja sam htela da kazem da je logika glupace koja opravdava 9.11. time sta USA radi po svetu primenjena na Srbiju glasi:posto su Srbi pravili zlocine po okolini, treba baciti bombu na kalenic pijacu u subotu ujutru, pobiti nekoliko hiljada neduznih i -to se sad opravdava time sta je Srbija radila po okruzenju....imash toliko protiv Srdje Popovice pa ga prozivash ovako muchki i na kvarno!?BTW, nije Suzan opravdavala 9/11 vec je ukazala na neke od mogucih uzroka. Tvrdnja da svaka akcija radja reakciju nije opravdanje reakcije. Nego Fizika za pochetnike...

domazete- bilo koja akcija ne opravdava reakciju -masakr par hiljada ljudi bilo gde u svetu, to sam htela da kazem-to je cist barbarizam. ako nije opravdanje, ne moze da bude ni uzrok barbarizma. cemu nas to vodi? nekom se ne svidja sta radi usa, pobije nekoliko hiljada ad hoc, ne svidja se nekom sta radi srbija, postavi bombe u posti i tako redom...ne moze to da bude ni objasnjenje, ni uzrok, ni opravdanje.
Goran Vučković Goran Vučković 02:21 09.06.2011

Re: Ja stvarno ne razumem shta ti...

Domazet
Tvrdnja da svaka akcija radja reakciju nije opravdanje reakcije. Nego Fizika za pochetnike...
Sybil
domazete- bilo koja akcija ne opravdava reakciju -masakr par hiljada ljudi bilo gde u svetu, to sam htela da kazem-to je cist barbarizam.

Sybil, otkaži kablovsku, utiče ti negativno na IQ...
sybil sybil 04:25 09.06.2011

Re: Ja stvarno ne razumem shta ti...

ok, hajdemo ovako:

bilo koja akcija ne opravdava reakciju tipa masakr par hiljada ljudi bilo gde u svetu, to sam htela da kazem-to je cist barbarizam.
Goran Vučković Goran Vučković 09:36 09.06.2011

Re: Ja stvarno ne razumem shta ti...

ok, hajdemo ovako:

Ok, kapiram - nisi razumela Domazeta, a ne razumeš ni mene. Nema veze.
tom tom 07:44 08.06.2011

Poštovani,

Članak je odličan, i ne vidim šta Vas je tu pogodilo? Da nije ljudi kao što je Nataša, ovaj svet bi odavno otišao dodjavola. Ona je jedna hrabra žena, izuzetan intelektualac, verovatno ateista, i otuda njen jasan pogled na stvari, bez krivog ogledala, u kome se "nacionalna svest" ogleda.

Predlažem Vam, da ipak još jednom pročitate članak....
predatortz predatortz 07:55 08.06.2011

Re: Poštovani,

tom
Članak je odličan, i ne vidim šta Vas je tu pogodilo? Da nije ljudi kao što je Nataša, ovaj svet bi odavno otišao dodjavola. Ona je jedna hrabra žena, izuzetan intelektualac, verovatno ateista, i otuda njen jasan pogled na stvari, bez krivog ogledala, u kome se "nacionalna svest" ogleda.

Predlažem Vam, da ipak još jednom pročitate članak....


A tebi preporučujem da poslušaš izjave date u sudnici Tribunala, u kojima ljudi pod zakletvom i svesni da ako lažu mogu dobiti do 7 godina zatvora, tvrde kako ih je ta tvoja intelektualka navodila da lažno svedoče u nizu procesa. Navode datume, mesto i vreme susreta, kao i šta im je sve nudila ili čime im je pretila. Uključujući i pretnje njihovoj deci.
E sad, ako je neko lud da toliko voli Šešelja pa je spreman da robija 7 godina zbog laži...
tom tom 11:22 08.06.2011

Re: Poštovani,

Prvo, ja sa Vama nisam na ti!
Drugo, svi Šešeljevi svedoci uglavnom lažu, pa tako i ovi.
Treće, Šešelja, Izetbegovića i Tudjmana nije trebalo ni puštati iz zatvora 80-ih, ustvari trebali su biti smešteni na duže lečenje.
predatortz predatortz 11:33 08.06.2011

Re: Poštovani,

Prvo, ja sa Vama nisam na ti!


Iskreno se izvinjavam Blogobonton nalaže da se učesnicima u raspravi ne persira. Rukovodio sam se tom logikom. Ako Vam je do narušavanja tog pravila ja ću Vašu želju ispoštovati.

Drugo, svi Šešeljevi svedoci uglavnom lažu, pa tako i ovi.


O tome, ipak, odlučuje sud. Malo Vam je nategnuta ta tvrdnja, obzirom da se zbog lažnog svedočenja tamo dobije do sedam godina.

Treće, Šešelja, Izetbegovića i Tudjmana nije trebalo ni puštati iz zatvora 80-ih, ustvari trebali su biti smešteni na duže lečenje.


Nisam ljubitelj ni lika ni dela navedenih. Ipak, o dužini zatvorske kazne odlučuje sud. O mentalnom stanju lekari specijalisti. Sve ostalo je na nivou kafanskog razgovora.
tom tom 12:16 08.06.2011

Re: Poštovani,

predatortz
O mentalnom stanju lekari specijalisti. Sve ostalo je na nivou kafanskog razgovora.


Mogu da se složim sa ovim. Nažalost, nacionalizam još uvek nije uvršten u katalog mentalnih oboljenja.
krkar krkar 07:55 08.06.2011

Paljanska Srbija Razbrojs

Auuuu!

Ima l' ođe moderacje?

predatortz predatortz 08:01 08.06.2011

Re: Paljanska Srbija Razbrojs

krkar
Auuuu!

Ima l' ođe moderacje?



Ti si malo retro tip. Pale,odavno, nemaju neki uticaj ni u samoj RS. Republiku Srpsku, duži period, vode ljudi koji nisu učestvovali u ratovima. Naprotiv, Dodik je i za vreme rata bio protivnik paljanske politike, kako je ti nazivaš.
freehand freehand 08:03 08.06.2011

Re: Paljanska Srbija Razbrojs

Ti si malo retro tip

Krkare, čoveče - ti si retro-avangarda!
krkar krkar 08:05 08.06.2011

Re: Paljanska Srbija Razbrojs

Ti si malo retro tip. Pale,odavno, nemaju neki uticaj ni u samoj RS. Republiku Srpsku, duži period, vode ljudi koji nisu učestvovali u ratovima. Naprotiv, Dodik je i za vreme rata bio protivnik paljanske politike, kako je ti nazivaš.


Ne govorim ja o politici nego o etičkim kategorijama.

Dodik je bio protivnik paljanske politike jer se nije na vreme ukrcao u salon-vagon tog voza. A bio je dovoljno lukav da shvati da će se kad-tad otvoriti konkurs za Dobrog Domaćeg Izdajnika.


Atomski mrav Atomski mrav 08:20 08.06.2011

Re: Paljanska Srbija Razbrojs

Ima l' ođe moderacje?

S obzirom da se broj komentara u poslednjih nekoliko minuta smanjuje, rekao bih da su počeli da deluju. Kao kakva "međunarodna koalicija", prvo čekaju da se rat rasplamsa a onda kreću u "selektivno brisanje" uz poneku "kolateralnu štetu"...
mikimedic mikimedic 09:28 08.06.2011

Re: Paljanska Srbija Razbrojs

Paljanska Srbija Razbrojs


prvi.
expolicajac expolicajac 10:07 08.06.2011

Re: Paljanska Srbija Razbrojs

Dodik je bio protivnik paljanske politike jer se nije na vreme ukrcao u salon-vagon tog voza. A bio je dovoljno lukav da shvati da će se kad-tad otvoriti konkurs za Dobrog Domaćeg Izdajnika.

Tačno tako.
Primećujem da ovde mali broj komentatora poznaje pravila političkog delovanja, kao i ciljeve zbog kojih se ta delovanja sprovode.
Ja nikad nisam bio "Veliko SRBIN" ali nikad nisam bio ni "Malo SRBIN". Čudi me da oni koji su bili na ratištu ili na drugi način bili akteri ludila rata mogu da daju komentare da su za sve drugi krivi a i da smo mi malo "klali" i to neprimetno, pa smo zgroženi kad neko slučajno nadje dokaz.
U rat se ide da bi se ubijalo. Neki po zakonima ratovanja, drugi po zakonima neljudi. Iz rata se izlazi kao mrtav, ranjen, poraženi ili pobednik. Mi smo, hteli to da priznamo ili ne u ovom istorijskom trenutku IZGUBIL, ma šta to za koga značilo.
Da bi se rehabilitovali i vratili na istorijsku scenu u punim svojim kapacitetima sigurno da nam veličanje Mladića neće biti jak saveznik. On je izgubio, a istorija ne voli gubitnike.
Suština istorijske revitalizacije jednog naroda sastoji se u tome da se ne povodi za emocijama već za razumom.
Razum govori sledeće:
Ogromno siromaštvo, nedovoljna edukovansto polupacije, bezidejnost političkog života sakrivena iza floskula, i pre svega besomučno pljuvanje drugih da bi se sakrivile svoje manjkavosti.
Ideja se uvek sprovodi u delo nekim oblikom sile. Mi trenutno nemamo nikakvu silu, što iskreno smatram dobrom stvari jer nemamo niti ideju.
Taj nedostatak ideje se permanentno sakriva "veliko srpskim floskulama" i time se obezbedjuje da par stotina pripadnika našeg naroda žive ko "begovi" a ostala sirotinja raja može da delje koru sa breze. To se isto dešava i u Federaciji i u Hrvatskoj i Makednoiji i Crnoj Gori.
Colin_bgd Colin_bgd 10:10 08.06.2011

Re: Paljanska Srbija Razbrojs

polupacije

svidja mi se ovaj freudian slip up...
krkar krkar 10:42 08.06.2011

Re: Paljanska Srbija Razbrojs

prvi.


Nisi ti, Miki, ni u čemu prvi.

Prvi idu oni sa mudima, često i sa ubeđenjima.

Ti si fiškal. Od one sorte što 'oće da zastupa oštećenog koji je izgubio desnu ruku jer za to može da mu skine sat sa leve.

Koliko god se ja sa nečijim ubeđenjima ne slagao, poštujem svakog ko ima muda da za njih rizikuje glavu.
mikimedic mikimedic 11:15 08.06.2011

Re: Paljanska Srbija Razbrojs

Prvi idu oni sa mudima, često i sa ubeđenjima.

Ti si fiškal. Od one sorte što 'oće da zastupa oštećenog koji je izgubio desnu ruku jer za to može da mu skine sat sa leve.


e neka si mi i rekao...

Koliko god se ja sa nečijim ubeđenjima ne slagao, poštujem svakog ko ima muda da za njih rizikuje glavu.


jel i sebe postujes?
krkar krkar 13:04 08.06.2011

Re: Paljanska Srbija Razbrojs

jel i sebe postujes?


Ne seri, mikimedicu.

Ako si kvaran nisi glup.
mikimedic mikimedic 13:11 08.06.2011

Re: Paljanska Srbija Razbrojs

stvarno ne znam sta bih ti odgovorio...

hvala na komplimentima u svakom slucaju.

ali ostaje fakat da si me opljunuo samo tako, bez ikakvog povoda bar ne ovde, a na prosto pitanje glede i unatoc sopstvenih muda, koje si ti, by the way, uveo u pricu

izbegavas odgovor.

jer svi vrlo dobro znamo kakav ce biti.

p.s.

jel stala kisica ispred specijalnog suda?

JJ Beba JJ Beba 19:45 09.06.2011

Re: Paljanska Srbija Razbrojs

On je izgubio, a istorija ne voli gubitnike.

a zašto bi volela gubitnike? zar ne pobeđuju good guys?

vladimir petrovic vladimir petrovic 19:50 09.06.2011

Re: Paljanska Srbija Razbrojs

JJ Beba
... zar ne pobeđuju good guys?

Jok. Samo devojčice misle da (u životu, pa i u istoriji) uvek pobedjuju dobri ljudi.
često pobedjuju bad guys.

Nije logično, ali je tako.
Colin_bgd Colin_bgd 08:02 08.06.2011

Ne, ne...

... nismo mi nista radili. To ova Kandicka za pare se prodaje, ratna profiterka, dzepari leseve, mamicu joj... ...

... sta?... jesmo i mi? ... kad?... gde?... aaaa...

ali i ovi drugi su, mamicu im njihovu, sta oni misle da oni nisu, da smo samo mi? sta misle, da su oni bolji od nas?... i sta ima veze da li je nasa drzava organizovala sve ili nije, sta ima veze sto smo mi, samo kad su i oni. svi smo mi isti, i mi i oni. i opet cemo mi, pa ce i oni opet, sta oni misle da nece vise... mamicu im, bre...
predatortz predatortz 08:16 08.06.2011

Re: Ne, ne...


... nismo mi nista radili. To ova Kandicka za pare se prodaje, ratna profiterka, dzepari leseve, mamicu joj... ...

... sta?... jesmo i mi? ... kad?... gde?... aaaa...



Niko ovde ne tvrdi da 'mi' nismo ništa radili. Naprosto, ljudima je antipatičan način na koji NK radi to što radi. Ako je suština njenog angažmana da doprinese pomirenju, onda ona taj posao jako loše radi.
Colin_bgd Colin_bgd 08:33 08.06.2011

Re: Ne, ne...

Niko ovde ne tvrdi da 'mi' nismo ništa radili. Naprosto, ljudima je antipatičan način na koji NK radi to što radi. Ako je suština njenog angažmana da doprinese pomirenju, onda ona taj posao jako loše radi.

Uh, ovo su tako viseznacne recenice, koje govore sledece:

- NK je potpuno u pravu u svemu sto kaze, samo ima los imidz i dikciju, pa to ljudima smeta.

- Ljudi nisu sposobni za razmisljanje o temi, kad im licna antipaticnost tako lako odvuce paznju.

- Ljudi, u stvari, hoce da zamene teze, jer je lakse raspravljati o ogavnoj NK, umesto da moramo da mislimo o tome kako je na hiljade ljudi pobijeno u nase ime.

- Mi, mozda, i hocemo da se pomirimo sa hrvatima, muslimanima, (mozda cak i sa siptarima...,hm, sa njima ipak (jos) ne), ali nikad necemo da se pomirimo sa onima kao NK, izdajnicima iz nasih redova, kojih da nije bilo, sad ne bi bilo ovih sa kojima cemo, ajde dobro, da se kao mirimo...
uros_vozdovac uros_vozdovac 08:46 08.06.2011

Re: Ne, ne...

predatortz



Niko ovde ne tvrdi da 'mi' nismo ništa radili. Naprosto, ljudima je antipatičan način na koji NK radi to što radi. Ako je suština njenog angažmana da doprinese pomirenju, onda ona taj posao jako loše radi.



Kakva burna rasprava o stilu
predatortz predatortz 08:54 08.06.2011

Re: Ne, ne...

uros_vozdovac
predatortz



Niko ovde ne tvrdi da 'mi' nismo ništa radili. Naprosto, ljudima je antipatičan način na koji NK radi to što radi. Ako je suština njenog angažmana da doprinese pomirenju, onda ona taj posao jako loše radi.



Kakva burna rasprava o stilu


Pa ne baš o stilu... Nisi čitao moje komentare od početka. Ona taj posao radi krajnje nedosledno, fokusirajući se na zločine jedne i ćuteći o zločinima drugih strana. Evo, saznajemo kako je nagonila ljude i na lažna svedočenja. Većina ovde misli da ona to radi zbog novca. Tako misli i nekoliko bošnjačkih nevladinih organizacija koje je optužuju za nenamensko trošenje sredstava. Zatim, rečnik kojim se služi u cilju 'pomirenja', više pojačava mržnju među onima koje bi da pomiri. Pača se u pravne stvari, olako daje kvalifikacije, igra se tužioca i sudije - a nije pravnik. Šamara izbeglice na ulici. Ima veće obezbeđenje od Tadića. U javnim nastupima vređa sagovornike. Nikad im ne dozvoljava da dovrše misao.
Sve u svemu, jedna jako nekarakterna osoba.
libkonz libkonz 08:58 08.06.2011

Re: Ne, ne...

fokusirajući se na zločine jedne i ćuteći o zločinima drugih strana.

Ja mislim da je to ispravno. NVO sektor u Srbiji treba da se fokusira na zločine koje je počinila samo srpska strana.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:03 08.06.2011

Re: Ne, ne...

Ma znam, stavio sam smajli, šalio se...
Neću o Kandićki, ne znam mnogo o tome ne pratim rad baš tako da mogu vrednosni sud da donesem, ali mislim da o zločinima treba govoriti a da je etički ispravno kad govoroš o zločinima upravo svoje strane. Zašto to radi samo Kandićka i još par pojedinaca je tema koja me zanima. Kakvi smo to mi kao društvo kad ne možemo da se suočimo sa činjenicama to je ono što me nervira.

E sad, Kandićka radi taj posao, rekao bi loše, ali ga radi, oni koji bi umeli bolje ne rade ga, pa imam jednu dilemu. Da podržim Kandićku bez obzira na stil ili da se pravim lud da se ništa nije dogodilo kao javnost u Srbiji.

Jbg, Kandićka.
natasavb natasavb 09:10 08.06.2011

Re: Ne, ne...

Ja mislim da je to ispravno. NVO sektor u Srbiji treba da se fokusira na zločine koje je počinila samo srpska strana.


Mislim da se sa tobom nikako ne bi slozili ljudi kojima je neko nastradao, a da za to jos nije podignuta ni optuznica, a kamo li neko odgovarao.




libkonz libkonz 09:15 08.06.2011

Re: Ne, ne...

Mislim da se sa tobom nikako ne bi slozili ljudi kojima je neko nastradao, a da za to jos nije podignuta ni optuznica, a kamo li neko odgovarao.

Time treba da se pozabavi vlada, mogu i neke nevladine organizacije, ali mislim da se svaka organizacija mora fokusirati na jedno.
natasavb natasavb 09:19 08.06.2011

Re: Ne, ne...

libkonz
Mislim da se sa tobom nikako ne bi slozili ljudi kojima je neko nastradao, a da za to jos nije podignuta ni optuznica, a kamo li neko odgovarao.

Time treba da se pozabavi vlada, mogu i neke nevladine organizacije, ali mislim da se svaka organizacija mora fokusirati na jedno.


I ja.
A to je zlocin.
antioksidant antioksidant 10:05 08.06.2011

Re: Ne, ne...

Većina ovde misli da ona to radi zbog novca.

zlocini su cinjeni zbog novca
zlocini se kriju zbog novca
zlocini se istrazuju zbog novca
nije kandicka jedini ekonomista ovde
milisav68 milisav68 10:10 08.06.2011

Re: Ne, ne...

libkonz
fokusirajući se na zločine jedne i ćuteći o zločinima drugih strana.

Ja mislim da je to ispravno. NVO sektor u Srbiji treba da se fokusira na zločine koje je počinila samo srpska strana.

Zašto je to ispravno, zločin je zločin, bez obzira na naciju ili veroispovest.

Džabe meni "moje čisto dvorište", kad komšija ne čisti svoje, pa pravi leglo zaraze.



libkonz libkonz 10:16 08.06.2011

Re: Ne, ne...

Zašto je to ispravno, zločin je zločin, bez obzira na naciju ili veroispovest.

Zato što bi onda jedni zločini potirali druge.
Mi treba da očistimo ispred svoje kuće zbog nas samih.
libkonz libkonz 10:17 08.06.2011

Re: Ne, ne...

Džabe meni "moje čisto dvorište", kad komšija ne čisti svoje, pa pravi leglo zaraze.

ako očistimo svoje, a Naser Orić ostane heroj, onda treba da se borimo za nezavisnost Republike Srpske!
natasavb natasavb 10:20 08.06.2011

Re: Ne, ne...

Zato što bi onda jedni zločini potirali druge.
Mi treba da očistimo ispred svoje kuće zbog nas samih.


Hajde molim te objasni mi kako se to zlocini potiru.
Ako mislis na pijacne (je l' ono to bese merodavno mesto? ) price tipa mi smo njihove, zato sto su oni nase, onda ne pricamo o istoj stvari.

Ja govorim o ozbiljnom bavljenju zlocinima i otkrivanju istine sta se gde zaista dogodilo i ko je za to odgovoran.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:53 08.06.2011

Re: Ne, ne...

Mislim da se sa tobom nikako ne bi slozili ljudi kojima je neko nastradao, a da za to jos nije podignuta ni optuznica, a kamo li neko odgovarao.

rečiću ti sad i više nikad.
pošto te znam, doduše površno. mislila sam da nešto čitaš a ne da samo špekulišeš.

pogledaj sajt, ako ti nije zametno, ICTY i pogledaj predmete i pogledaj optužene, pa onda govori.

toliko je zločina počinjeno da nikada neće svi biti procesuirani, naročito
ako imaju jatake kao mladić, karadžić, hadžić i ini na drugim stranama.

ali jednostavno nije tačno da se ne sudi.
sudi se u hrvatskoj onoliko.
maslenica, lora, puulin dvor, velepromet ...
sudi se i u bih.

sudilo se i presudilo i u hagu za logor čelebići.
sve piše.
ali je zanimljivo da to ti preskačeš.
kakvu publiku očekuješ?

priča da je naser orić oslobođen je tačna ali zbog nedostatka dokaza.
iz istih razloga je oslobođen i kapetan radić koga niko živ ne spominje, samo kao da je nevin ko od majke rođen, bez obzira na činjenicu da je njegovo komandno mesto bilo u kući komandanta paravojne jedinice "petrova gora" koja, dosta zanimljivo, nije razrušena uopšte, a koji je zajedno sa lančužaninom naredio egzekuciju na ovčari.
i osuđeni su na maxsimalne kazne pred većem za ratne zločine u srbiji.

ali to radić nije znao. oni su šaputali pred njim. šetali dvorištem da ne čuje. ma ajde, molim te!

oslobođen je i haradinaj, to je tačno. zbog nedostatka dokaza.
jer su svedoci ubijani i zastrašivani.

ali ista je stvar i sa šešeljem. s tim što svedoke tužilaštva obaveštavaju policajci koji ih zastrašuju i govore im da ne treba da svedoče, jer ne svedoče protiv šešelja nego protiv srpskog naroda.

baj d vej, da li si ikada pratila suđenje, jes da je kasno, šešelju?
na koju foru čita sadržaje sms poruka sa tuđih mobilnih telefona?
konkretno sa natašinog.
ko može to da mu dostavi?
pada li ti napamet?

over & out
natasavb natasavb 11:06 08.06.2011

Re: Ne, ne...

kakvu publiku očekuješ?


Nikakvu.
A ni pare.
Govorim samo kao neko koga se i te kako tice prica o zlocinima u BiH iz licnih razloga.

pošto te znam, doduše površno.


Zbog ovoga ni ja ne zelim sa tobom da ulazim u dalju raspravu.
freehand freehand 11:16 08.06.2011

Re: Ne, ne...

ako imaju jatake kao mladić, karadžić, hadžić i ini na drugim stranama.

Slabi su to jataci, draga Exitus, u odnosu na one, na primer, Ganićeve. Ili Hašimove. To su jataci.
oslobođen je i haradinaj, to je tačno. zbog nedostatka dokaza.
jer su svedoci ubijani i zastrašivani.

ali ista je stvar i sa šešeljem. s tim što svedoke tužilaštva obaveštavaju policajci koji ih zastrašuju i govore im da ne treba da svedoče, jer ne svedoče protiv šešelja nego protiv srpskog naroda.

Da, baš je isto. Mada bih ja, recimo, ako bih bio u prilici da biram, više voleo da me ubeđuju na uvce nego u potiljak.
A valjda zato Ramuša pustiše da učestvuje na izborima a Šešelja (do neba im na tome hvala!) ne?
I šta je sa lažljivim jezicima koji pominju i specijalan tretman kroz koji prolaze i neki Natašini svedoci?

alselone alselone 11:20 08.06.2011

Re: Ne, ne...

freehand
To su jataci.



Exitus Letalis Exitus Letalis 11:44 08.06.2011

Re: Ne, ne...

Zbog ovoga ni ja ne zelim sa tobom da ulazim u dalju raspravu.

al ni reči o ostalim stvarima, da ne kažem. činjenicama, u postu.
o radiću, na primer!
o sms-ovima, na primer!
o suđenjima o zločinima počinjenim nad srbima?
što, ne odgovara?

prećutkivanje je ovde uobičajeno!
da neko ne upamti slučajno!!!
milisav68 milisav68 16:30 08.06.2011

Re: Ne, ne...

libkonz
Zašto je to ispravno, zločin je zločin, bez obzira na naciju ili veroispovest.

Zato što bi onda jedni zločini potirali druge.

Ne bi bilo potiranje, nego prećutkivanje, a ko će to da spomene ako ne mi.
Da se nije prećutkivalo posle WW2, i problemi gurani pod tepih, ne bi bilo rata devedesetih.
Zašto su najkrvaviji obračuni bili baš na teritoriji bivše NDH?
bubamarac bubamarac 23:37 08.06.2011

Re: Ne, ne...

Exitus Letalis
Zbog ovoga ni ja ne zelim sa tobom da ulazim u dalju raspravu.al ni reči o ostalim stvarima, da ne kažem. činjenicama, u postu.o radiću, na primer!o sms-ovima, na primer!o suđenjima o zločinima počinjenim nad srbima?što, ne odgovara?prećutkivanje je ovde uobičajeno!da neko ne upamti slučajno!!!

Mene interesuje koliko su godina dobili osudjeni za zlocine nad Srbima u BiH? Moze ukupno, a moze i pojedinacno. Molim te daj nam taj podatak.
valhalen valhalen 14:49 11.06.2011

Re: Ne, ne...

freehand
ako imaju jatake kao mladić, karadžić, hadžić i ini na drugim stranama.

Slabi su to jataci, draga Exitus, u odnosu na one, na primer, Ganićeve. Ili Hašimove. To su jataci.
oslobođen je i haradinaj, to je tačno. zbog nedostatka dokaza.
jer su svedoci ubijani i zastrašivani.

ali ista je stvar i sa šešeljem. s tim što svedoke tužilaštva obaveštavaju policajci koji ih zastrašuju i govore im da ne treba da svedoče, jer ne svedoče protiv šešelja nego protiv srpskog naroda.

Da, baš je isto. Mada bih ja, recimo, ako bih bio u prilici da biram, više voleo da me ubeđuju na uvce nego u potiljak.
A valjda zato Ramuša pustiše da učestvuje na izborima a Šešelja (do neba im na tome hvala!) ne?
I šta je sa lažljivim jezicima koji pominju i specijalan tretman kroz koji prolaze i neki Natašini svedoci?



Pa sad samo parafraziraš Natašu Kandić:

Such adulation of murderers is dangerous in a region where the wounds of war have not yet healed. Nationalism is still strong in Bosnia, Croatia, Kosovo and Montenegro, and sometimes even stronger than it was during the wars that tore Yugoslavia apart in the 1990s.

Recently in Croatia, politicians, the press, the church and civil society groups protested the Hague tribunal’s verdict that two Croatian generals were guilty of war crimes, a ruling that challenged Croatia’s official interpretation of the war. They all acknowledge that some killings took place in 1995, but they deny that the state and former leaders like Franjo Tudjman, then the president of Croatia, were responsible for planning the ethnic cleansing of Serbs.

In the eyes of the Bosnian political establishment and victims’ families, justice for the victims of genocide and ethnic cleansing will be served only if Serbia and Bosnian Serb leaders acknowledge their role in the genocide. Yet Bosnian Serb leaders still deny it took place and demand that more Bosnian Muslim leaders face war crimes trials, too.

Similarly, little has changed in Kosovo, where the public opposes trying the commanders of the former Kosovo Liberation Army.
janeznam janeznam 08:05 08.06.2011

Uloga Natase Kandic

Da je nema, trebalo bi je izmisliti. Ili, jos jedne takve nigde nema. Ili, da joj se ne plati to ne bi radila. Dugo je cekala da se oglasi. Valjda ju je gusila silna sreca pa joj nije palo na ( ako je ima ) pamet da podvuce crtu i kaze aha, ajde da vidimo sta je predsednik propustio da kaze, sta je ko rekao, sta je ko uradio...Nju treba ignorisati, kao da je nema.
The Guardijan je bio iscrpniji i realniji u izvestavanju onih dana kad je General uhapsen nego nasi listovi koji su pisali po zadatoj matricu.
A ona gore pomenuta...No coment any more.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:28 08.06.2011

ovakav blog, cemu?

Ako Natasa Kandic dobija lovu od nekoga izvana da bi istrazivala ratne zlocine koje su pocinili drzavljani Srbije to nesto govori o zemlji Srbiji. Sramota je Srbije da su drzava i drustvena elita toliko nesposobni da druge zemlje moraju da finansiraju ili na druge nacine podsticu nase suocavanje sa sopstvenim problemima. Eto cemu. Da je drugacije ne bi bilo ni Fonda za humanitarno pravo, ni ovakvih clanaka a ni pritisaka sa strane.

Inace, autor bloga bi, po mom misljenju, bolje postupio da je ostao dosledan metodi analize teksta koju je primenjivao u ranijim blogovima sa slicnim naslovom. Onda bi argumentovano mogao reci sta je problem u clanku a primetio bi da Kandicka isto misljenje kao o Srbiji ima i o Hrvatskoj ili Kosovu.
sybil sybil 08:44 08.06.2011

Re: ovakav blog, cemu?

vidis da je experiment u blogovanju
kukusigameni kukusigameni 08:52 08.06.2011

Re: ovakav blog, cemu?

sybil
vidis da je experiment u blogovanju

Posle "prase" svaki eksperiment je uzaludan. Prica se da cak i u Zenevi misle da prekinu projekat jer je polazni koncept posle svega shvacen kao pogresan.
freehand freehand 09:24 08.06.2011

Re: ovakav blog, cemu?

Ako Natasa Kandic dobija lovu od nekoga izvana da bi istrazivala ratne zlocine koje su pocinili drzavljani Srbije to nesto govori o zemlji Srbiji.

Ti to tvrdiš ili samo pretpostavljaš svrhu finansiranja "projekta"?
Vidiš, nekako se uporno, svako malo, pojavljuju novi i novi podaci, snimci, transkripti, svedočenja - da nije sve baš bilo kako smo mislili, kako nam je predočeno i kako su nas ubeđivali oni za koje smo bili sigurni da su neutralni i objektivni.
E sad, mene prosto užasava pomisao da sam toliko puta ispao toliki magarac tvrdeći upravo stvari koje tvrdi Nataša Kandić.
A i nagledao sam se silovanja i mrcvarenja svoje zemlje, što u pokušaju a što ostvarenog, i to direktno, bez posrednika. Političkog, medijskog i vojno-siledžijskog, a pravdanog i objektiviziranog upravo dokazima i "dokazima" koje prikupljaju i plasiraju upravo Nataša Kandić, Sonja Biserko i još neke perjanice humanizma, pravde i mira među ljudima i narodima.

Edit: zaboravih: juče na nekoj od televizija videh kratak razgovor sa generalom Filipom Morijonom. Koji decidirano kaže da je Srebrenica direktna posledica masakra koji je Orić sa svojim snagam počinio ranije.
Evo malo za ljubtelje linkova, na prvu Gugl-loptu.
Odlična ilustracija za ono što sam napisao o tome šta su nam rekli, šta smo mislili, a šta se desilo.

ivana23 ivana23 10:03 08.06.2011

Re: ovakav blog, cemu?

freehand
Ti to tvrdiš ili samo pretpostavljaš svrhu finansiranja "projekta"? Vidiš, nekako se uporno, svako malo, pojavljuju novi i novi podaci, snimci, transkripti, svedočenja - da nije sve baš bilo kako smo mislili, kako nam je predočeno i kako su nas ubeđivali oni za koje smo bili sigurni da su neutralni i objektivni. E sad, mene prosto užasava pomisao da sam toliko puta ispao toliki magarac tvrdeći upravo stvari koje tvrdi Nataša Kandić. A i nagledao sam se silovanja i mrcvarenja svoje zemlje, što u pokušaju a što ostvarenog, i to direktno, bez posrednika. Političkog, medijskog i vojno-siledžijskog, a pravdanog i objektiviziranog upravo dokazima i "dokazima" koje prikupljaju i plasiraju upravo Nataša Kandić, Sonja Biserko i još neke perjanice humanizma, pravde i mira među ljudima i narodima.


OSLO - Na norveškoj državnoj televiziji NRK, u emisiji "Brennpunkt" (Fokus) prikazani su dokumentarni filmovi "Grad koji se mogao žrtvovati" ("Byen som kunne ofres" ) i "Tragovi iz Sarajeva" ("Sporene fra Sarajevo" ) u kojima je Armija BiH prikazana kao agresor u ratu u BiH, a Vojska Republike Srpske kao žrtva.

Za sve što se dešavalo u Srebrenici direktno je optužen tadašnji predsjednik BiH Alija Izetbegović, a film počinje izjavom bivšeg američkog predsjednika Bill Clinton-a da će, ako muslimani žrtvuju 5 000 ljudi u Srebrenici, NATO napasti srpske vojne ciljeve.

U drugom dokumentarcu tvrdi se da su u BiH obučavani teroristi koji su napali Ameriku 2001. godine.


Norveški filmovi u kojima su Srbi žrtve rata u Bosni i Hercegovini - maj 2011.


Video
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:07 08.06.2011

Re: ovakav blog, cemu?

Ti to tvrdiš ili samo pretpostavljaš svrhu finansiranja "projekta"?


Iznosim pretpostavku na osnovu onoga sto stoji na websiteu, recimo, Fonda za humanitarno pravo. Ako imas neke druge informacije voleo bih i to da vidim. I sam imam mnogo primedbi na racun Fonda, Tokacinog Centra u Sarajevu i ostalih.

Vidiš, nekako se uporno, svako malo, pojavljuju novi i novi podaci, snimci, transkripti, svedočenja - da nije sve baš bilo kako smo mislili, kako nam je predočeno i kako su nas ubeđivali oni za koje smo bili sigurni da su neutralni i objektivni.
E sad, mene prosto užasava pomisao da sam toliko puta ispao toliki magarac tvrdeći upravo stvari koje tvrdi Nataša Kandić.


Pojma nemam na koje konretno stvari mislis, ali novi podaci i saznanja ce se pojavljivati dok god se neko bude bavio ovim zlocinima. Nove informacije vezano za Holokaust se pojavljuju i posle 60 godina sistematskog bavljenja ovom temom. Temu ratnih zlocina na prostoru ex-u svakako treba malo osloboditi od sudskog diskursa i prebaciti i na polje kriticke istorije.
maksa83 maksa83 10:09 08.06.2011

Re: ovakav blog, cemu?

- da nije sve baš bilo kako smo mislili, kako nam je predočeno i kako su nas ubeđivali oni za koje smo bili sigurni da su neutralni i objektivni.

Misliš na ovu neutralnu i objektvnu počasno gostujuću gospođu u donjem desnom ćošku?

Spiridon Spiridon 10:16 08.06.2011

Re: ovakav blog, cemu?

maksa83
- da nije sve baš bilo kako smo mislili, kako nam je predočeno i kako su nas ubeđivali oni za koje smo bili sigurni da su neutralni i objektivni.

Misliš na ovu neutralnu i objektvnu počasno gostujuću gospođu u donjem desnom ćošku?



ovo je fotomontaza. Vidi se da je neko naknadno dodao crvenu strelicu.
freehand freehand 10:32 08.06.2011

Re: ovakav blog, cemu?

Spiridon
maksa83
- da nije sve baš bilo kako smo mislili, kako nam je predočeno i kako su nas ubeđivali oni za koje smo bili sigurni da su neutralni i objektivni.

Misliš na ovu neutralnu i objektvnu počasno gostujuću gospođu u donjem desnom ćošku?



ovo je fotomontaza. Vidi se da je neko naknadno dodao crvenu strelicu.

Dabre! A si-gu-ran sam da i je i ono "B92" što piše na zidu gore levo
montirano! I to nevešto!

@Maksa: jes' čošak, al' i prvi red! Vidiš da je to loža za verske poglavare!
omega68 omega68 15:53 08.06.2011

Re: ovakav blog, cemu?

Misliš na ovu neutralnu i objektvnu počasno gostujuću gospođu u donjem desnom ćošku?

da je ovo normalna zemlja, već bi sutra bila uhapšena i osuđena za veleizdaju
maksa83 maksa83 16:16 08.06.2011

Re: ovakav blog, cemu?

omega68
Misliš na ovu neutralnu i objektvnu počasno gostujuću gospođu u donjem desnom ćošku?

da je ovo normalna zemlja, već bi sutra bila uhapšena i osuđena za veleizdaju


E, omega bre, tebi je i koncert Tereze Kesovije veleizdaja, a ovo je samo sirota žena koja zarađuje 'leba najbolje što zna i ume.
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 22:53 08.06.2011

Re: ovakav blog, cemu?

maksa83
- da nije sve baš bilo kako smo mislili, kako nam je predočeno i kako su nas ubeđivali oni za koje smo bili sigurni da su neutralni i objektivni.

Misliš na ovu neutralnu i objektvnu počasno gostujuću gospođu u donjem desnom ćošku?


ovo je po pozitivnim zakonima RS akt veleizdaje , čak i ako/kad Srbija prizna kosovo ovo će i dalje bit akt veleizdaje.
A šta radi državni Tužilac
Usput da parafraziram Klauzovica
Exsitus Letalis je nastavak Nasera Orića samo drugim sredstvima
kaldorei kaldorei 23:22 08.06.2011

Re: ovakav blog, cemu?

antemuralis_ortodoks
ovo je po pozitivnim zakonima RS akt veleizdaje , čak i ako/kad Srbija prizna kosovo ovo će i dalje bit akt veleizdaje.

veleizdaja ti je u istom rangu sa zloupotrebom službenog položaja.
kaučuk krivično delo.

osvestite se, 21. vek je.
blogovatelj blogovatelj 23:58 08.06.2011

Re: ovakav blog, cemu?

Posle "prase" svaki eksperiment je uzaludan.


Ne potcenjuj Djinu i Evdokiju nikako.
freehand freehand 13:50 09.06.2011

Re: ovakav blog, cemu?

maksa83
- da nije sve baš bilo kako smo mislili, kako nam je predočeno i kako su nas ubeđivali oni za koje smo bili sigurni da su neutralni i objektivni.

Misliš na ovu neutralnu i objektvnu počasno gostujuću gospođu u donjem desnom ćošku?


Evo još malo o pozivarima na ovu veličanstvenu proslavu nastajanja te velelepne državne tvorevine, rođene bezgrešnim spajanjem ljubavi, mira, bratsva i drugih ideala ljudskih i božijih, gde je Njena Svetost Nataša Kandić bila nadležna za Prisustvoavnje, Čestitanje i Janjetinu, ali ne i za istraživanje i pronalaženje nekakve istine (sem one koju smo svi znali od ranije, iz Priručnika):

"PRIŠTINA - Bivši pripadnik Obaveštajne službe Kosova Nazim Blaca priznao je da je bio član tajne grupe egzekutora te službe, koja je blisko sarađivala sa strankom kosovskog premijera Hašima Tačija i koja je, kako je izjavio, ubila na desetine ljudi za koje se verovalo da su sarađivali sa Beogradom ili su viđeni kao politički neprijatelji.

"Samo u prvih šest meseci posle rata oko 450 ljudi je ubijeno i to mora da se istraži", izjavio je Blaca (39) u intervjuu za AFP."
gorran2 gorran2 11:52 08.06.2011

Natašu u Hag!

Nisam baš dobro upućen u rad gđe Kandić, ali, sudeći po tome koliko je naš pravdoljubivi narod mrzi, (u odnosu na Mladića i Karadžića na primer), mogu jedino da pretpostavim da je ubila bar sto puta više ljudi nego oni. Dakle, u ime milionskih žrtava Nataše Kandić, zahtevam da se ista hitno procesuira!
predatortz predatortz 11:56 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

To je malo radikalno... Za početak ispitati navoda o pritiscima na svedoke. Ako su tačni, sve što je radila pada u vodu.
gorran2 gorran2 11:59 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

Kako tačno ona vrši pritisak na svedoke? Nemam utisak da raspolaže nekom silom i moći. Možda im, uz pomoć haškog tužilaštva, preti optužnicama?
predatortz predatortz 12:04 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

Kako tačno ona vrši pritisak na svedoke?


To neka kažu oni koji iznose takve tvrdnje.
Ako lažu neka robijaju.
Ako govore istinu neka robija ona.
Jednostavno, zar ne?
freehand freehand 12:04 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

Nemam utisak da raspolaže nekom silom i moći.

Tako su lsto lagali za onu babu Olbrajtovu, i za drugaricu Miru!
Potpuno si u pravu!
gorran2 gorran2 12:16 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

A, znači Nataša je USA Secretary of State i žena predsednika Srbije. Sirotim dobrovoljcima i ratnim herojima koji ne žele da svedoče, nahrupe marinci na vrata - pa ti sačuvaj gaće čistim!



Kuc-kuc, ovde Nataša Kandić. Jel slobodno?
freehand freehand 12:34 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

A, znači Nataša je USA Secretary of State i žena predsednika Srbije. Sirotim dobrovoljcima i ratnim herojima koji ne žele da svedoče, nahrupe marinci na vrata - pa ti sačuvaj gaće čistim!

E oće te ova asocijativna zajebancija ovih dana - čudo jedno!
Jes' ti gledao ovo ili ovo?

A kad bolje čovek pogleda - ko bi se ovog



uplašio?!
gorran2 gorran2 12:49 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

Taj je raspolagao par stotina tenkova i sa hiljadama cevi velikog kalibra.



Podseti me, a koliko tenkova ima Nataša Kandić?
predatortz predatortz 12:51 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!


Podseti me, a koliko tenkova ima Nataša Kandić?


Onoliko koliko imaju njeni mentori. A to je, veruj mi, mnogo više nego što je RM ikad imao na raspolaganju.
Goran Vučković Goran Vučković 12:52 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

Podseti me, a koliko tenkova ima Nataša Kandić?

Nijedan, druže Koba
freehand freehand 12:54 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

Podseti me, a koliko tenkova ima Nataša Kandić?

Psssst!
Jebote, el znaš ti šta je konspiracija?!
gorran2 gorran2 12:58 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

Aaa, shvatio sam. Radi se o ratu tzv. međunarodne zajednice protiv svega što je srpsko. Ona je samo igrač ubačen u protivničke redove. Pa što ne kažete odmah, nego moram da se dovijam.
Silly me
predatortz predatortz 13:02 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

Ona je samo igrač ubačen u protivničke redove.


Ne. Ona je potpuno samostalna,snažna i sposobna žena. I slučajno su je zvali da uveliča proslavu nezavisnosti Kosova. Soroš nema veze sa zvaničnom politikom USA. On finansira samo slobodarske pokrete i nezavisne intelektualce.
Ajde ne zajebavaj nas...
alselone alselone 13:05 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

zaboravio si da dodas "borkinja".
Goran Vučković Goran Vučković 13:10 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

Soroš nema veze sa zvaničnom politikom USA. On finansira samo slobodarske pokrete i nezavisne intelektualce.

Sklon sam da poverujem u ovo. Ekstremno bogat čovek koji je zarađivao upropašćujući države (pa i ovu u kojoj sada živim) kockajući se na finansijskim tržištima protiv njih, ali istovremeno troši velike pare (možda ne toliko velike u odnosu na ukupno bogatstvo, ali velike za one koji ih primaju) sprovodeći ideje o otvorenom društvu Karla Popera. Neka je i iz zabeve - ali možda ima smisla uporediti ga sa drugim poperovcima, poput Koste Čavoškog
gorran2 gorran2 13:13 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

Ali šta ima protiv nas? I zašto?
JJ Beba JJ Beba 15:53 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

A kad bolje čovek pogleda - ko bi se ovog



uplašio?!

ja
slušam ga šta priča, gledam kako se ponaša, body language; a ako k tome pridodamo "generlsku" psihologoju & krvave ruke, čovek je za za plašenje samo tako. A tek kako je prgav, besan i ciničan...
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 22:44 08.06.2011

Re: Natašu u Hag!

Neka je i iz zabeve - ali možda ima smisla uporediti ga sa drugim poperovcima, poput Koste Čavoškog

Pa dečko dragi kad je Kosta čavoški imao muda da piše o Poperu ( a davnosam ga čitao ko klinac još je šuvar bio ministar) mnogi današnji mrsomudi su predavali/išli na partijske škole. Kad je Koštunica pisao o američkom federalizmu mnogi borci i borkinje su sisali iz Jajca i okolo njega .
Xebo ti trockiste koji sad utočište vide u Briselu

blogovatelj blogovatelj 00:05 09.06.2011

Re: Natašu u Hag!

Podseti me, a koliko tenkova ima Nataša Kandić?


Ti ne razumes ono sto nisu razumeli ni Mladic ni Milosevic, a to je da je danas kamera hiljadu puta jace oruzje od tenkova.
Natasina prica se objavljuje "tamo gde treba" iz razloga znanih Dilanu jos pre 45 godina, kako videsmo na snimku koji je Spira postavio.
rayzippo rayzippo 13:10 08.06.2011

postao si poznat vladimire !!!!

samo da autoru bloga prenesem da su ugledne e-novine objavile njegovov blog na svome sajtu !!!
ps.jesu li te pitali za dozvolu ili gledamo epilog u sudu !?
gorran2 gorran2 13:20 08.06.2011

Re: postao si poznat vladimire !!!!

Au, jeste. I jedan ljubazni komentator ispravio grešku.
Dakle, narode:
polonijum, a ne plutonijum.
Mada verujem da i ovaj drugi može da odradi posao.
Spiridon Spiridon 13:23 08.06.2011

Re: postao si poznat vladimire !!!!

rayzippo
samo da autoru bloga prenesem da su ugledne e-novine objavile njegovov blog na svome sajtu !!!
ps.jesu li te pitali za dozvolu ili gledamo epilog u sudu !?


i jos postavili sliku Virtuelnog Vasilija, a covek se uopste nije javljao.

Mislim stvarno


predatortz predatortz 13:24 08.06.2011

Re: postao si poznat vladimire !!!!

rayzippo
samo da autoru bloga prenesem da su ugledne e-novine objavile njegovov blog na svome sajtu !!!
ps.jesu li te pitali za dozvolu ili gledamo epilog u sudu !?


Ušao sam u top 10! Ima nekoliko mojih komentara! Šta pije kafana?
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:34 08.06.2011

Re: postao si poznat vladimire !!!!

rayzippo
samo da autoru bloga prenesem da su ugledne e-novine objavile njegovov blog na svome sajtu !!!
ps.jesu li te pitali za dozvolu ili gledamo epilog u sudu !?



Urednik e-novina je cini mi se Petar Lukovic (?) (tuzio ga i Emir Kusturica, par miliona odstete), pa sad ako autor bloga nije pametan
rayzippo rayzippo 13:44 08.06.2011

Re: postao si poznat vladimire !!!!

apacherosepeacock

rayzipposamo da autoru bloga prenesem da su ugledne e-novine objavile njegovov blog na svome sajtu !!!ps.jesu li te pitali za dozvolu ili gledamo epilog u sudu !?Urednik e-novina je cini mi se Petar Lukovic (?) (tuzio ga i Emir Kusturica, par miliona odstete), pa sad ako autor bloga nije pametan


veliki baner na e-novinama "e-novine protiv vladimira petrovica"
vludvig vludvig 13:55 08.06.2011

Re: postao si poznat vladimire !!!!

i jos postavili sliku Virtuelnog Vasilija, a covek se uopste nije javljao.


el to ovo?

http://www.e-novine.com/files.php?file=fotogalerija/srbija/mladic_protesti/Mladi_ludi_01_u_306879303.jpg
bluestar bluestar 14:20 08.06.2011

Re: postao si poznat vladimire !!!!

veliki baner na e-novinama "e-novine protiv vladimira petrovica"



pa e-novine i tako delomicno finansiraju velikobosnjacki nacionalisti. ima nekoliko portala gde se skupljaju, kao sto su bosnjaci.net ili sarajevox koji je i najposeceniji bosnjacki portal. tu mozes procitati svasta a prevladava misljenje da su srbi turska kopilad koju treba proterati iz bosne, priziva se nekakva nova oluja, drugo poluvreme i slicno. interesantno je da mrze dodika (iako nije ucestvovao u ratu) vise nego karadzica i mladica zajedno. u zadnje vreme napadaju i bosanske hrvate skoro istom zestinom kao i dodika. teza je da su bosnjaci domicilan narod, da je bosna njihova, a svi ostali su nacionalne manjine u njihovoj drzavi. eto, na takvim opskurnim nacionalistickim portalima, su pera i natasa prave zvezde, citira ih se, voli do obozavanja, a vodjena je i prava kampanja da se financijski pomogne e-novinama kad im je pretilo gasenje. treba li reci da se negiraju bilo kakvi zlocini Abih nad srbima i hrvatima, a zlocinci poput orica imaju status nacionalnog heroja.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:26 08.06.2011

Re: postao si poznat vladimire !!!!

vludvig
i jos postavili sliku Virtuelnog Vasilija, a covek se uopste nije javljao.


el to ovo?

http://www.e-novine.com/files.php?file=fotogalerija/srbija/mladic_protesti/Mladi_ludi_01_u_306879303.jpg


Hahaha da, taj levo sto lici na Mladica sam ja (srpski junak) ... a zamisljena intelektualna faca desno je moj drug Spiridon
libkonz libkonz 14:28 08.06.2011

Re: postao si poznat vladimire !!!!

ok, nemoj da više čitaš dijagonalno. Pošto bih onda ja morao biram koga sve da stavim na spisak za slepu mrlju između Exitus Letalis, AlexDunja, JJBeba, gorran2, sybil, krkar, outcast ... samo da nabrojim najvatrenije sa dugogodišnjim stažom u rovu koji i pored svega nastavljaju.

A gde si ti Filantrope? Kamo tvoje zasluge? Čak je i carica Sibil tu, a tebe ni da se sete?
gorran2 gorran2 14:37 08.06.2011

Re: postao si poznat vladimire !!!!

ok, nemoj da više čitaš dijagonalno. Pošto bih onda ja morao biram koga sve da stavim na spisak za slepu mrlju između Exitus Letalis, AlexDunja, JJBeba, gorran2, sybil, krkar, outcast ... samo da nabrojim najvatrenije sa dugogodišnjim stažom u rovu koji i pored svega nastavljaju.

Hehe, evo i mene Pa soroš, amo me se seti, seti
Samo da razmislim, da li preferiram isplatu u kešu ili u tenkovima
alselone alselone 14:41 08.06.2011

Re: postao si poznat vladimire !!!!

Samo da razmislim, da li preferiram isplatu u kešu ili u tenkovima


u spomenicama.
vludvig vludvig 14:50 08.06.2011

Re: postao si poznat vladimire !!!!

Virtuelni Vasilije
vludvig
i jos postavili sliku Virtuelnog Vasilija, a covek se uopste nije javljao.


el to ovo?

http://www.e-novine.com/files.php?file=fotogalerija/srbija/mladic_protesti/Mladi_ludi_01_u_306879303.jpg


Hahaha da, taj levo sto lici na Mladica sam ja (srpski junak) ... a zamisljena intelektualna faca desno je moj drug Spiridon


Meni onaj, pozadi tebe, više liči na Žan Pol Belmonda! Možda snima neki film.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana